Check je mail
Kun je met de PC suite eigenlijk je SMS'jes backuppen? Wil ze namelijk niet weggooien, maar geheugen is vol
Geen idee of het met PC suite kan, maar met FMA ben ik er zeker van dat het kan. SMSjes weggooien is zonde heBosmonster schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:36:
Kun je met de PC suite eigenlijk je SMS'jes backuppen? Wil ze namelijk niet weggooien, maar geheugen is vol
Ik heb op 24 oktober SE benaderd ivm het verliezen van de rubberen oordopjes van de HPM-70. Ik vroeg waar ik meer exemplaren kan kopen (natuurlijk wist ik niet dat ze niet te koop waren
).
Niet lang daarna (26 oktober) krijg ik een echte reply waarin gevraagd wordt naar mijn adresgegevens. Die gegeven, heel lang niks gehoord... Maar gister in de brievenbus zijn ze veilig aangekomen! Een compleet setje oordopjes! Nu kan ik weer met dezelfde maat oordopjes over straat lopen
Eerst raakte ik 1 van de kleinste maat kwijt, daarna middelmaat gaan dragen, weer 1 kwijt... Toen dus 1 klein en 1 middelmaat gaan dragen
Om een lang verhaal kort te houden: Het is mij gelukt om vervangende oordopjes te krijgen van SE door een formulier in te vullen op hun site. Ik kan helaas niet meer die pagina vinden, dus je moet het even zelf opzoeken. Dank je wel SE

Niet lang daarna (26 oktober) krijg ik een echte reply waarin gevraagd wordt naar mijn adresgegevens. Die gegeven, heel lang niks gehoord... Maar gister in de brievenbus zijn ze veilig aangekomen! Een compleet setje oordopjes! Nu kan ik weer met dezelfde maat oordopjes over straat lopen
Eerst raakte ik 1 van de kleinste maat kwijt, daarna middelmaat gaan dragen, weer 1 kwijt... Toen dus 1 klein en 1 middelmaat gaan dragen
Om een lang verhaal kort te houden: Het is mij gelukt om vervangende oordopjes te krijgen van SE door een formulier in te vullen op hun site. Ik kan helaas niet meer die pagina vinden, dus je moet het even zelf opzoeken. Dank je wel SE
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Soms heb je van die SMS periodes die je liever bewaartDennahz schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:44:
[...]
Geen idee of het met PC suite kan, maar met FMA ben ik er zeker van dat het kan. SMSjes weggooien is zonde he
Bedankt voor de tip.. maar wat is FMA?
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2006 00:08 ]
http://fma.sourceforge.net/Bosmonster schreef op zondag 26 november 2006 @ 00:07:
[...]
Soms heb je van die SMS periodes die je liever bewaart
Bedankt voor de tip.. maar wat is FMA?ben niet zo heel bekend hiermee...
Staat ook een verhaaltje over in de topicstart volgens mij.
BedanktDennahz schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:46:
[...]
http://fma.sourceforge.net/
Verwijderd
Ik wacht nu al anderhalve maand, maar nog steeds niets...Vincent7 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:42:
Ik heb op 24 oktober SE benaderd ivm het verliezen van de rubberen oordopjes van de HPM-70. Ik vroeg waar ik meer exemplaren kan kopen (natuurlijk wist ik niet dat ze niet te koop waren).
Zelfs een eigen topic:Dennahz schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:46:
[...]
http://fma.sourceforge.net/
FloAt's Mobile Agent
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Herinneringsmailtje sturen? Als het goed is heb je bij je auto-reply een nummer gekregen, die moet je vermelden in je subjet dan weten ze waarover het gaat. Succes in ieder geval.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:49:
[...]
Ik wacht nu al anderhalve maand, maar nog steeds niets...
Hallo,
Ik heb zojuist (mijn eerste) software update voor mijn Sony Ericsson K750i uitgevoerd. Ik heb nu versie 'R1DB001'.
Nu heb ik een tweetal problemen. Allereerst is de taal engelstalig. Ten tweede, en erger, is dat de camera van het toestel niet meer werkt. Hierbij krijg ik de melding: 'Wrong camera version (0.9). Please update camera driver tot 4.5 or later'.
Wie kan mij met bovenstaande problemen helpen?
Alvast bedankt.
Ik heb zojuist (mijn eerste) software update voor mijn Sony Ericsson K750i uitgevoerd. Ik heb nu versie 'R1DB001'.
Nu heb ik een tweetal problemen. Allereerst is de taal engelstalig. Ten tweede, en erger, is dat de camera van het toestel niet meer werkt. Hierbij krijg ik de melding: 'Wrong camera version (0.9). Please update camera driver tot 4.5 or later'.
Wie kan mij met bovenstaande problemen helpen?
Alvast bedankt.
Even in google gestopt en het schijnt na een master reset opgelost te zijn (het camera probleem dan)
Klik (eerste hit)
Klik (eerste hit)
Update:
Mijn telefoon is inmiddels weer volledig tot leven. Na het doen van een Master-reset, het updaten via SEUS en het vervolgens opstarten heb ik mijn camera weer werkend gekregen. Mijn taalmenu had ik op dat moment nog niet goed staan. Na een laatste Master-reset is ook dit weer helemaal goed gekomen.
Mijn telefoon is inmiddels weer volledig tot leven. Na het doen van een Master-reset, het updaten via SEUS en het vervolgens opstarten heb ik mijn camera weer werkend gekregen. Mijn taalmenu had ik op dat moment nog niet goed staan. Na een laatste Master-reset is ook dit weer helemaal goed gekomen.
Verwijderd
Heb ik al gedaan, geen reactie... Lekker is datVincent7 schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:06:
[...]
Herinneringsmailtje sturen? Als het goed is heb je bij je auto-reply een nummer gekregen, die moet je vermelden in je subjet dan weten ze waarover het gaat. Succes in ieder geval.

Hey,
Ik heb gisteren de nieuwste James Bond film gezien, coole film! Het geluidje dat de bloedmooie Vesper hoort als ze een berichtje krijgt (een soort 'pling') vind ik héél mooi en ik zou het graag op mijn K750i hebben. Ze heeft een M6OOi in de film, kan iemand aan dat geluidje raken aub?
Ik heb gisteren de nieuwste James Bond film gezien, coole film! Het geluidje dat de bloedmooie Vesper hoort als ze een berichtje krijgt (een soort 'pling') vind ik héél mooi en ik zou het graag op mijn K750i hebben. Ze heeft een M6OOi in de film, kan iemand aan dat geluidje raken aub?
bedankt dennahzDennahz schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:16:
[...]
Check je mailWel gemaakt met de w800i, maar is hetzelfde als de k750 qua hardware.
als er nog mensen zijn, aarzel niet om te sturen!
Verwijderd
Hallo.
Voor Sinterklaas ga ik/mag ik kiezen tussen een
SE K750i
of
SE W800i
Welke van de 2 is het beste en welke zal ik kiezen?
Raad en advies svp
En wat vinden jullie van de telefoons?
Voor Sinterklaas ga ik/mag ik kiezen tussen een
SE K750i
of
SE W800i
Welke van de 2 is het beste en welke zal ik kiezen?
Raad en advies svp
En wat vinden jullie van de telefoons?
Verwijderd
Want?Aubergine schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:56:
w800i is de beste.
Ervaringen ook?
Hoe vind je m?
Ik zou voor de w810i gaan. Die heeft een beter navigatie systeem (joystick is vervangen) en ziet er beter uit dan de k750i en de w800i vind ik persoonlijk. Daarnaast heeft hij wel alle functies die de k750i en w800i hebben. Als het uiterlijk van de w800i geen probleem is en je per se moet kiezen tussen de w800i en de k750i dan zou ik zeker voor de w800i gaan. Die biedt namelijk net iets meer ondersteuning voor mp3 afspelen en je krijgt er direct een goede headset bij. De 512mb kaart die daarbij zit vind ik wel wat aan de kleine kant, maar je kan altijd een grotere kopen. Ook de betere headset is los te koop en goed verkrijgbaar. Je zou dus ook voor de k750i kunnen gaan, de headset erbij kopen en 1gb geheugen ofzo.....
De verschillen zijn klein, dus het blijft een beetje een persoonlijke keuze. Zeker omdat er hardwarematig geen verschillen zijn behalve het uiterlijk en de bediening. Ik zou echter zeker even naar de w810i kijken.
De verschillen zijn klein, dus het blijft een beetje een persoonlijke keuze. Zeker omdat er hardwarematig geen verschillen zijn behalve het uiterlijk en de bediening. Ik zou echter zeker even naar de w810i kijken.
Mijn visie:
Looks: W810 > K750 > W800
Ik vind ook dat de W810 er mooier uitziet dan de rest, maar vind de K750 weer mooier dan de W800.
Accesoires:
W800 >> K750
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is het pakket van de W810 hetzelfde als die van de W800. W800 heeft standaard al 512 MB MS Duo tegenover de 64 MB MS Duo van de K750. Bovendien heeft de W800 de HPM-70 headset (in-ear headphones) wat imo veel en veel beter geluid geeft (hier K750 bezitter met HPM-70).
Functies:
W810 = W800 = K750
Intern is er niet echt iets verschillend aan de telefoons. Hardwarematig zijn ze gelijk. Softwarematig is de W800 iets beter in het behandelen van mediafiles mbt archiveren.
Round up:
W810 heeft imo de looks en de extra's en dus zeker een goede keus. Als je echt alleen tussen W800 en K750 moet kiezen, heeft de W800 wel iets extra's en zeker als je veel gebruik gaat maken van de MP3 speler zou ik voor die kiezen. Of je kan net als ik een K750 + 1 GB + HPM-70 headset nemen
Wat kost de k750i ik zoek namelijk een phone met een goede mp3 afspeel functie
zijn er nog mensen die hun mobiel willen verkopen, stuur me dan even een berichtje
ik heb al een abbo.
zijn er nog mensen die hun mobiel willen verkopen, stuur me dan even een berichtje
ik heb al een abbo.
[ Voor 6% gewijzigd door kaasaanfiets op 29-11-2006 12:57 ]
w800i heeft zeer goede oordopjes (in ear), grotere geheugenkaart en een zogenaamde "Flight modus" waardoor je hem ook in het vliegtuig kan gebruiken. (Als het personeel niet zo onnozel is als bij ons en niet snappen dat de techniek vooruit gaat).
Als je mag kiezen zou ik voor de w800i gaan.. iets duurder, maar zeker zijn geld waard. K750i > 64mb kaartje, geen in-ear oordopjes... je moet er dus meer bijkopen terwijl je met de w800i gelijk klaar bent.
Ik heb btw een FM transmitter gekocht voor mijn w800i om muziek te luisteren via de autoradio
Ik laat m'n bevindingen wel even weten als hij binnen is ! (Is via Ebay).
Als je mag kiezen zou ik voor de w800i gaan.. iets duurder, maar zeker zijn geld waard. K750i > 64mb kaartje, geen in-ear oordopjes... je moet er dus meer bijkopen terwijl je met de w800i gelijk klaar bent.
Ik heb btw een FM transmitter gekocht voor mijn w800i om muziek te luisteren via de autoradio
[ Voor 16% gewijzigd door Dennahz op 29-11-2006 16:58 ]
Verwijderd
haha die leuk zo'n flight mode functie, maar die amerikanen in het vliegtuig snappe er niks van, dus heeft ook geen zin om dat uit te legge, ze kennen niet echt dit soort telefoon daarowDennahz schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:56:
w800i heeft zeer goede oordopjes (in ear), grotere geheugenkaart en een zogenaamde "Flight modus" waardoor je hem ook in het vliegtuig kan gebruiken. (Als het personeel niet zo onnozel is als bij ons en niet snappen dat de techniek vooruit gaat).
Ik heb btw een FM transmitter gekocht voor mijn w800i om muziek te luisteren via de autoradioIk laat m'n bevindingen wel even weten als hij binnen is ! (Is via Ebay).
ahh
Tja, officieel mag je hem gewoon gebruiken (Het is immers op dat moment geen telefoon, maar een mp3 speler) dus geen probleem hoor.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:45:
[...]
haha die leuk zo'n flight mode functie, maar die amerikanen in het vliegtuig snappe er niks van, dus heeft ook geen zin om dat uit te legge, ze kennen niet echt dit soort telefoon daarow
ahh
[ Voor 4% gewijzigd door Dennahz op 29-11-2006 18:05 ]
Hoeveel heb jij betaald voor die In-Ear Headphones los voor je K750i? En gewoon bij elke telefoon winkel te krijgen?Vincent7 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:46:
Bovendien heeft de W800 de HPM-70 headset (in-ear headphones) wat imo veel en veel beter geluid geeft (hier K750 bezitter met HPM-70).
Dat personeel is zo dom niet, tegenwoordig zeggen ze er zelfs expliciet bij dat apparaten met een "flightmode" ook niet aanmogen. Dat is om te voorkomen dat de "intellectually challenged redneck" achter je niet ook zijn telefoon aanzet onder het motto: "Als hij het mag, mag ik het ook". Flight mode is aan zulke figuren niet uit te leggen en dus mag het gewoon helemaal niet.Dennahz schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:56:
(Als het personeel niet zo onnozel is als bij ons en niet snappen dat de techniek vooruit gaat).
Laptops met WiFi en bluetooth mogen dan weer wel gewoon, daar is blijkbaar niets mis mee...

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik heb ze gekregen en weet eigenlijk niet hoeveel ze kosten. Ik denk dat ze bij de meeste telefoonwinkels te koop is, aangezien de populaire K800 de goedkope headphones heeft en dus veel mensen de in-ear waarschijnlijk willen kopen.Ruben [NL] schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:06:
[...]
Hoeveel heb jij betaald voor die In-Ear Headphones los voor je K750i? En gewoon bij elke telefoon winkel te krijgen?
Ik denk dat het rond de 30 euro kost ofzo. En als je de in-ear niet prettig vind, kun je altijd die nog vervangen door een koptelefoon naar keuze: bij het microfoon gedeelte kun je de koptelefoon (3.5mm plug, standaard stekkertje dus) gewoon verwijderen. Iedere normale koptelefoon kun je er dan insteken.
is hier al een oplossing voor? heb precies hetzelfdeDeMol13 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:08:
Wie weet de oplossing???
Ik heb een probleem met de verbinding tussen mijn k750 en PC
My phone explorer pakt mijn k750 wel en kan er vervolgens alles mee doen.
De sony update voert hij niet uit. (alle software (modumscripts, usb scripts) zijn geïnstalleerd) Maar als ik de "c" ingedrukt houd, gaat de telefoon aan en voert verder geen update uit. (huij vraagt om sim kaart) Hetzelfde geld voor het tweaken van mijn gsm. Doordat mijn tel meerdere malen bij de sony dealer terug is geweest, heb ik nu weer dat irritante shutter geluid. Ik wil hem dus tweaken, maar hij pakt vindt hem niet, wanneer ik de "c" ingedrukt houd. Heeft iemand enig idee, waar dit aan ligt? Ligt het aan mijn PC? aan de software of aan mijn gsm?
Ik wordt nu gek van die shutter geluid. Het moet gewoon shut -up-pen!!!
Dus HELP!!
Alvast bedankt
Ik zelf heb nu iets langer dan een jaar de W800i. dacht hiermee een goede koop te doen omdat ik in het verleden meer tevreden over mijn ericsson was dan de nokia. Deze gedachte bleek dus een grove fout!
een paar puntjes:
-Binnen 3 maanden begon mijn knuppel voor de navigatie al kuren te vertonen. Ben toen naar de kinkerstraat in amsterdam naar een service point geweest en kreeg toen te horen: Hey kijk nou waterschade daar gaat je garantie. op dat moment was mijn telefoon nog nooit in aanraking geweest met water. zelfs amper met speeksel omdat ik vaak van de headset gebruik maakte
-Door veel gebruik te maken van de headset (slijtage dus) moet ik hem nu in een rare hoek houden wil ik normaal radio en/of muziek willen luisteren. De opneem knop in het setje doet het ook al niet meer.
-Doordat mijn knuppeltje defect is ben ik niet meer in staat om door het instellingen menu te bladeren omdat je met de cijfers niet naar rechts kan navigeren. Ook kan je niet meer scrollen in smsjes. Hier is dus niet goed genoeg over nagedacht en achteraf ook geen fix voor verzonnen doormiddel van firmware.
Ik vind de service van zowel Sony Ericsson (die al lang weet van dit probleem maar nooit een terugroep actie oid op touw heeft gezet) als van Vodafone (welke dit ook weet maar geen korting op een nieuw toestel verleend omdat ik nog een jaar aan dit toestel vast zit.)
zijn er dan helemaal geen pluspunten?
Ja zeker wel! De mp3 speler is super net als de camera en de headset is ook van goede kwaliteit. alleen de connector aan de onderkant word na loop van tijd lam.
hoop hiermee ook de andere kant van deze toestellen te laten zien voor de mensen die twijfelen tussen deze SE of de nieuwere (waar na verluid het knuppel probleem is verholpen)
een paar puntjes:
-Binnen 3 maanden begon mijn knuppel voor de navigatie al kuren te vertonen. Ben toen naar de kinkerstraat in amsterdam naar een service point geweest en kreeg toen te horen: Hey kijk nou waterschade daar gaat je garantie. op dat moment was mijn telefoon nog nooit in aanraking geweest met water. zelfs amper met speeksel omdat ik vaak van de headset gebruik maakte
-Door veel gebruik te maken van de headset (slijtage dus) moet ik hem nu in een rare hoek houden wil ik normaal radio en/of muziek willen luisteren. De opneem knop in het setje doet het ook al niet meer.
-Doordat mijn knuppeltje defect is ben ik niet meer in staat om door het instellingen menu te bladeren omdat je met de cijfers niet naar rechts kan navigeren. Ook kan je niet meer scrollen in smsjes. Hier is dus niet goed genoeg over nagedacht en achteraf ook geen fix voor verzonnen doormiddel van firmware.
Ik vind de service van zowel Sony Ericsson (die al lang weet van dit probleem maar nooit een terugroep actie oid op touw heeft gezet) als van Vodafone (welke dit ook weet maar geen korting op een nieuw toestel verleend omdat ik nog een jaar aan dit toestel vast zit.)
zijn er dan helemaal geen pluspunten?
Ja zeker wel! De mp3 speler is super net als de camera en de headset is ook van goede kwaliteit. alleen de connector aan de onderkant word na loop van tijd lam.
hoop hiermee ook de andere kant van deze toestellen te laten zien voor de mensen die twijfelen tussen deze SE of de nieuwere (waar na verluid het knuppel probleem is verholpen)
Is het dan ook mogelijk om de handsfree functie te gebruiken?Vincent7 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:15:
[...]
Ik heb ze gekregen en weet eigenlijk niet hoeveel ze kosten. Ik denk dat ze bij de meeste telefoonwinkels te koop is, aangezien de populaire K800 de goedkope headphones heeft en dus veel mensen de in-ear waarschijnlijk willen kopen.
Ik denk dat het rond de 30 euro kost ofzo. En als je de in-ear niet prettig vind, kun je altijd die nog vervangen door een koptelefoon naar keuze: bij het microfoon gedeelte kun je de koptelefoon (3.5mm plug, standaard stekkertje dus) gewoon verwijderen. Iedere normale koptelefoon kun je er dan insteken.
Zodat ik bv, mijn telefoon via de 3,5 mm jack op een mengpaneel op school aan kan sluiten.
Dan bellen naar mijn telefoon en hem als omroep apparaat gebruiken?
omg heb jij dit probleem ook? Ik kan dus niet naar beneden en rechts met de joystick. Ook doen mijn 1,2,3 toetsen het af en toe niet. Daarnaast valt hij vaak uit laatste tijd. Bij de t-mobile dealer zeiden ze ook dat het een gevalletje waterschade was. Wtf! ding is nog nooit in aanraking met water geweest. Maar snel een nieuwe mobiel halen. deze wordt ritueel verbrand/tot ontploffing gebracht.pr3torion schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:35:
een paar puntjes:
Battery eruit en erin voor een reset.Rev! schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:24:
[...]
is hier al een oplossing voor? heb precies hetzelfde
Bij in houden van C toets moet windows dan onder USB devices een Sony flash device vinden anders gaat het niet werken.
ja dat doet hij ook, maar daarna boot hij gewoon verder en vraagt hij om een sim kaart
zal het eens op een andere computer proberen
zal het eens op een andere computer proberen
Dat is idd mogelijk om met die headphones set handsfree te bellen. Het microfoontje blijft gewoon zitten, je haalt alleen het koptelefoon gedeelte eraf. Je kan daar dan een andere koptelefoon of zoals je zegt een 3.5mm jack van een "audio in" erin stoppen.Graft schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:56:
[...]
Is het dan ook mogelijk om de handsfree functie te gebruiken?
Zodat ik bv, mijn telefoon via de 3,5 mm jack op een mengpaneel op school aan kan sluiten.
Dan bellen naar mijn telefoon en hem als omroep apparaat gebruiken?![]()
dus als ik het goed versta heeft die in ear koptelefoon een 3.5mm jack en de gewone niet?Vincent7 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:15:
[...]
Dat is idd mogelijk om met die headphones set handsfree te bellen. Het microfoontje blijft gewoon zitten, je haalt alleen het koptelefoon gedeelte eraf. Je kan daar dan een andere koptelefoon of zoals je zegt een 3.5mm jack van een "audio in" erin stoppen.
Verwijderd
heej, ik heb een vraag:
ik heb geprobeerd mijn SE w800 te tweaken, maar dat is niet echt gelukt... hij wil maar geen verbinding maken met mijn computer! ik heb de hardware keurig netjes op de juiste wijze geinstalleerd en ik heb de flash bij de plugin's gepropt maar hij kan maar geen verbinding maken met mijn computer..... weten jullie mss nog iets!?
echt vet handig man dit forum! kweet nu pas hoe ik dat irritante geluidje uit kan zetten van mijn sluiter! handig voor in de klas! moest gwn onder het fotograferen gwn bellen! maar goed.... khep sws meer geheugen nodig voor mijn inbox! en het zou veel fijner zijn als dat domme geluidje gwn uit was bij de stille stand!
maar um... weten jullie mss ook hoe ik met outlook mijn smsjes kan beheren!? dat ik die dingen weer in andere mappen kan plaatsen enzo!?
groet!
ik heb geprobeerd mijn SE w800 te tweaken, maar dat is niet echt gelukt... hij wil maar geen verbinding maken met mijn computer! ik heb de hardware keurig netjes op de juiste wijze geinstalleerd en ik heb de flash bij de plugin's gepropt maar hij kan maar geen verbinding maken met mijn computer..... weten jullie mss nog iets!?
echt vet handig man dit forum! kweet nu pas hoe ik dat irritante geluidje uit kan zetten van mijn sluiter! handig voor in de klas! moest gwn onder het fotograferen gwn bellen! maar goed.... khep sws meer geheugen nodig voor mijn inbox! en het zou veel fijner zijn als dat domme geluidje gwn uit was bij de stille stand!
maar um... weten jullie mss ook hoe ik met outlook mijn smsjes kan beheren!? dat ik die dingen weer in andere mappen kan plaatsen enzo!?
groet!
heeft iemand een manier bedacht om bij SE telefoons het operator logo uit te schakelen/verwijderen?
ik hoor het graag
ik hoor het graag
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Verwijderd
Met de Far Manager zoals je kunt lezen in de begin post...Licko schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:51:
heeft iemand een manier bedacht om bij SE telefoons het operator logo uit te schakelen/verwijderen?
ik hoor het graag
enig idee of dit ook werkt met een w900i?Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:36:
[...]
Met de Far Manager zoals je kunt lezen in de begin post...
heeft iemand van jullie het al geprobeerd trouwens?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
de w800i is in de meeste winkels in belgië niet meer te verkrijgen 
klote
als er mensen zijn die er wel een weten te koop staan (nieuw en in winkel) kunt u dit mij dan pm'en?
klote
als er mensen zijn die er wel een weten te koop staan (nieuw en in winkel) kunt u dit mij dan pm'en?
[ Voor 40% gewijzigd door d4damager op 05-12-2006 17:50 ]
Zo ik ben dus al een week op zoek naar een goede telefoon die MP3 / Radio ook kan afspelen. Nu is mijn oog eerder gevallen op een Nokia N70 of de 810I van Sony Ericsson
Echter zijn deze momenteel te duur voor mij. Nu zag ik toevallig vanavond op de dixons website dat de 750I die een vriend van mij heeft, en die is er ook tevreden mee
Dat deze slechts 150 euro is nu bij Dixons
T-MOBILE Sony Ericsson K750i PrePaid
Foto's maken, opslaan en delen, ware imaging
€ 149,99
Dit lijkt haast wel een fout omdat bij de andere zaken deze echt 100 euro duurder is. Ik ben haast geneigd om morgen gewoon naar dixons te gaan en deze aan te schaffen + de goede dopjes + en 1 gig geheugen
Wat raden jullie mij aan, voor 150 euro is een 2 megapixel, 4x digitale zoom, autofocus, flitser als camera toch erg goed.
Mijn wensen met mp3 en radio zijn ook gelijk vervuld
En wat zijn de dopjes die zo goed zijn van de W800, die zou ik er dan bij willen kopen, dat je niks meer hoort van de buitenomgeving en hoe duur zijn deze
Heb een Sandisk 512 MB SD geheugenkaart past deze ? lijkt me wel
Wil er dan toch SANDISK 1 GB Mini SD geheugenkaart € 32,99 bij kopen
Echter zijn deze momenteel te duur voor mij. Nu zag ik toevallig vanavond op de dixons website dat de 750I die een vriend van mij heeft, en die is er ook tevreden mee
€ 149,99
Dit lijkt haast wel een fout omdat bij de andere zaken deze echt 100 euro duurder is. Ik ben haast geneigd om morgen gewoon naar dixons te gaan en deze aan te schaffen + de goede dopjes + en 1 gig geheugen
Wat raden jullie mij aan, voor 150 euro is een 2 megapixel, 4x digitale zoom, autofocus, flitser als camera toch erg goed.
En wat zijn de dopjes die zo goed zijn van de W800, die zou ik er dan bij willen kopen, dat je niks meer hoort van de buitenomgeving en hoe duur zijn deze
[ Voor 14% gewijzigd door Mars18 op 05-12-2006 19:58 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
nee, daar passen geen sd kaarten op... helaas! sd zijn veel goedkoper dan pro duo....
maaar heeft iemand al een antwoord op mijn probleem!? ik kan geen verbinding maken met far manager... maar wel met al die andere programma's! heel raar...:S ik heb ook de batterij eruit gehaald en dan weer de hele procedure uitgevoerd.. maar tevergeefs!:(
btw, gwn doen! de k750 is echt stoer! en nee, daar zit geen luchtje achter. omdat die telefoon nu eindelijk prepaid wordt aangeboden, issie veel goedkoper. maar vlg smij zit er een hele rare lock op van t mobile. zo heb ik van horen zeggen dat je dan geen mp3 kan afspelen ofzo... heel raar! moet je maar even in het begin kijken, daar staat wel iets over gebrande telefoons!
maaar heeft iemand al een antwoord op mijn probleem!? ik kan geen verbinding maken met far manager... maar wel met al die andere programma's! heel raar...:S ik heb ook de batterij eruit gehaald en dan weer de hele procedure uitgevoerd.. maar tevergeefs!:(
btw, gwn doen! de k750 is echt stoer! en nee, daar zit geen luchtje achter. omdat die telefoon nu eindelijk prepaid wordt aangeboden, issie veel goedkoper. maar vlg smij zit er een hele rare lock op van t mobile. zo heb ik van horen zeggen dat je dan geen mp3 kan afspelen ofzo... heel raar! moet je maar even in het begin kijken, daar staat wel iets over gebrande telefoons!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 20:34 ]
ik heb de k750i bij de primafoon opgehaald voor 125 euro, was een actie, paketten waarvan ze af moesten.. volgens mij is hij ook nog simlock vrijMars18 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:36:
Zo ik ben dus al een week op zoek naar een goede telefoon die MP3 / Radio ook kan afspelen. Nu is mijn oog eerder gevallen op een Nokia N70 of de 810I van Sony Ericsson
€ 149,99
ik had de 1 na laatste, maar misschien is hij er in sommige plaatsen nog, ook de W800i was er te krijgen maar die vind ik niet mooi
btw ik heb het rare probleem dat ik de telefoon maar 1x aan me pc kan hangen, en dat ik de 2de keer moet rebooten wil het weer werken, je ziet de telefoon wel verschijnen bij je device manager maar far manager en de SE software ziet hem niet.. known bug?
Ben hem atm aan het updaten, misschien dat dat het verhelpt
zal even kijken bij primafoon dan...Rev! schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:53:
[...]
ik heb de k750i bij de primafoon opgehaald voor 125 euro, was een actie, paketten waarvan ze af moesten.. volgens mij is hij ook nog simlock vrij
ik had de 1 na laatste, maar misschien is hij er in sommige plaatsen nog, ook de W800i was er te krijgen maar die vind ik niet mooi
btw ik heb het rare probleem dat ik de telefoon maar 1x aan me pc kan hangen, en dat ik de 2de keer moet rebooten wil het weer werken, je ziet de telefoon wel verschijnen bij je device manager maar far manager en de SE software ziet hem niet.. known bug?
zat daar nog beltegoed op ?
bij die van dixons 15 euro
[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 05-12-2006 21:13 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Je moet het via je tasktray doen met hardware veilig verwijderen... Hier heb ik het zelfde probleem.Rev! schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:53:
is via de software de meida player van de w800 op de k750i te zetten ?
Momentje, dan start ik mijn glazen bol even op...Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:53:
waarom kan far geen verbinding maken met mijn telefoon!?:S
Edit: hmz, mijn glazen bol doet et niet. Je zal in dit unieke geval je probleem iets nader moeten toelichten. Wat probeer je precies? Wat gaat er fout? Wat staat daarover in de handleiding/FAQ/Google? Wat gebeurd er als je dat probeerd? Wat voor telefoon heb je eigenlijk? Ziet windows hem wel? Werkt het met een andere foon of op een ander pc wel?
[ Voor 44% gewijzigd door Jesse op 06-12-2006 15:02 ]
Verwijderd
oh sorry. khad mijn post namelijk vaker gepost, maar er wordt alleen maar gereageerd op de nieuwe k750 die gekocht is....
nou, ik probeer dus verbinding te maken met far. ik heb een w800 btw. ik maak verbinding met far via de usb kabel, maar hij pakt hem maar niet. ik zet hem uit, en druk op c, maar na zoveel seconden gaat hij gwn aan en doet hij alsof er nix aan de hand is. de computer zegt gwn dat hij een nieuwe usb device heeft gevodnen, meer niet. verder reageert far helemala niet, en zegt hij na 60 seconden dat hij een bepaalde driver niet kan vinden. terwijl ik wél gwn verbinding kan maken met FMA!!!
verder heb ik het ook al op andere computer geprobeerd, dan zeg thij gwn het zelfde. en als ik hem rset, door de batterij eruit te halen, dan moet ik eerst zon pincode intypen, en dan doet die weer precies hetzelfde!
is je glazenbol nu helderer!?
ohja, ik probeer dus dat irritante sluiergeluidje weg te halen en mijn inbox te vergroten. mss dat ik later wel wat andere dingen ga doen, maar die twee dingen wil ik iig gedaan hebben. ken het sluitergeluidje wel uitzetten, door te bellen. maar om dat elke keer te doen.... toch irritant! en je kunt onder het bellen geen video opnemen!
nou, ik probeer dus verbinding te maken met far. ik heb een w800 btw. ik maak verbinding met far via de usb kabel, maar hij pakt hem maar niet. ik zet hem uit, en druk op c, maar na zoveel seconden gaat hij gwn aan en doet hij alsof er nix aan de hand is. de computer zegt gwn dat hij een nieuwe usb device heeft gevodnen, meer niet. verder reageert far helemala niet, en zegt hij na 60 seconden dat hij een bepaalde driver niet kan vinden. terwijl ik wél gwn verbinding kan maken met FMA!!!
verder heb ik het ook al op andere computer geprobeerd, dan zeg thij gwn het zelfde. en als ik hem rset, door de batterij eruit te halen, dan moet ik eerst zon pincode intypen, en dan doet die weer precies hetzelfde!
is je glazenbol nu helderer!?
ohja, ik probeer dus dat irritante sluiergeluidje weg te halen en mijn inbox te vergroten. mss dat ik later wel wat andere dingen ga doen, maar die twee dingen wil ik iig gedaan hebben. ken het sluitergeluidje wel uitzetten, door te bellen. maar om dat elke keer te doen.... toch irritant! en je kunt onder het bellen geen video opnemen!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 15:22 ]
computer opstarten, meteen far manager opstarten en je telefoon volgens de methode connecten?
werkte voor mij iig,
werkte voor mij iig,
Nu was ik opzoek gegaan naar de in-ear oordopjes van SE.
Aangekomen bij de phonehouse bleek dat ze daar de oordopjes niet voorhanden hadden.
Toen zei de verkoper: "ik kan ze wel bestelllen, maar als ik heel eerlijk ben kan je ze gewoon goedkoper op de website van SE bestellen."
Maar ben ik nu blind ofzo? die website is geloof ik pas vernieuwd en ik wordt er geen wijs uit.
Iemand die weet of dat idd mogelijk is?
Aangekomen bij de phonehouse bleek dat ze daar de oordopjes niet voorhanden hadden.
Toen zei de verkoper: "ik kan ze wel bestelllen, maar als ik heel eerlijk ben kan je ze gewoon goedkoper op de website van SE bestellen."
Maar ben ik nu blind ofzo? die website is geloof ik pas vernieuwd en ik wordt er geen wijs uit.
Iemand die weet of dat idd mogelijk is?
Verwijderd
bij mij niet:SRev! schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:26:
computer opstarten, meteen far manager opstarten en je telefoon volgens de methode connecten?
werkte voor mij iig,
Ik heb mn K750i nu al iets van 3 weken ofzo maar hij begint nu al vreemde kuren te krijgen.
Op 1 of andere manier schakelt dat ding heel vaak naar de camera functie terwijl hij op toetsblokering staat en het schuifje voor de lens dicht is. Dit vreet toch wel aan de battarij waardoor ik m steeds vaker op moet laden.
En verder reageert hij ook niet meer op het schuifje voor de lens, normaal gesproken gaat hij dan op camerafunctie maar sinds 2 dagen reageert hij daar niet meer op.
Wat moet ik hier nou mee, terugbrengen? of is het mischien softwarematig op te lossen ofzo...
Op 1 of andere manier schakelt dat ding heel vaak naar de camera functie terwijl hij op toetsblokering staat en het schuifje voor de lens dicht is. Dit vreet toch wel aan de battarij waardoor ik m steeds vaker op moet laden.
En verder reageert hij ook niet meer op het schuifje voor de lens, normaal gesproken gaat hij dan op camerafunctie maar sinds 2 dagen reageert hij daar niet meer op.
Wat moet ik hier nou mee, terugbrengen? of is het mischien softwarematig op te lossen ofzo...
hey ik had een vraagje
mijn vriendin heeft een w810i
maar als ze camera aandoet en flash aan doet
gaat de flash flippen en gaat aan en uit zo kan je niet eens een foto maken
wie kan mij helpen?
mijn vriendin heeft een w810i
maar als ze camera aandoet en flash aan doet
gaat de flash flippen en gaat aan en uit zo kan je niet eens een foto maken
wie kan mij helpen?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb gister de K750I gekocht, savonds ook gelijk wat spelletjes gedownload er voor, heb er nu 30.
Vanochtend in de bus werkte de radio goed met de dopjes, alleen de rechter valt vaak uit me oor..
De camera functie alleen savonds geprobeerd.. het was nog al schokkering de camera mode.. hopelijk met daglicht wat beter.
En de batterij ging met muziek aan wel erg snel terug naar 90%
Vanochtend in de bus werkte de radio goed met de dopjes, alleen de rechter valt vaak uit me oor..
De camera functie alleen savonds geprobeerd.. het was nog al schokkering de camera mode.. hopelijk met daglicht wat beter.
En de batterij ging met muziek aan wel erg snel terug naar 90%
Verwijderd
Wat een waardeloze telefoon zeg
... Ik gebruik hem nu ongeveer 2,5 a 3 maanden; joystick is maand geleden afgebroken en heeft nu de eerder genoemde problemen (naar rechts en boven werkt de helft van de tijd niet). Batterijklepje al gebarsten, terwijl ik hem alleen in mijn broekzak heb gehad.
Ik breng hem mooi weg en pleur hem daarna op marktplaats. Heb de E50 besteld, die is tenminste superrobuust gezien alle meningen

Ik breng hem mooi weg en pleur hem daarna op marktplaats. Heb de E50 besteld, die is tenminste superrobuust gezien alle meningen
d4damager schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:08:
[...]
dus als ik het goed versta heeft die in ear koptelefoon een 3.5mm jack en de gewone niet?

Idd, de gewone bestaat uit 1 stuk. De in ear bestaat uit de snoer met mic en het koptelefoon stuk. Dit is duidelijk te zien in het plaatje. Foto is gemaakt met K750 in een donkere huiskamer met night mode + macro.
Zo te horen heb je wel de drivers geinstallleerd om de phone aan de pc aan te sluiten zodat je in de interne geheugen + MS DUO Pro kan, maar NIET de drivers om de firmware aan te passen. Dit zijn aparte drivers. Dit blijkt aan het feit dat je pc zegt dat er een nieuw device is gevonden als je de "c" knop ingedrukt houdt bij het aansluiten. Je hebt waarschijnlijk ook nog nooit je phone geupdate via SEUS.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:20:
...
...
Download de drivers aangegeven in de TS en even uitpakken
Zet je phone uit
Houdt "c" ingedrukt
Je pc zal een nieuw device vinden (je kan "c" loslaten), installeer de drivers die je net hebt gedownload
Na het installeren alles goed loskoppelen
Nu zal het waarschijnlijk wel werken. Succes ermee.
Of je hebt gewoon vette pech dat je een slecht exemplaar hebt gehad, of je bent er bot mee gezegd er gewoon niet voorzichtig mee geweest. De joystick is een bekend probleem, maar dat komt door stof. Afbreken komt helemaal niet zo vaak voor... Ik heb de telefoon al een jaar, vervoer het ook altijd per broekzak. Heb nauwelijk krassen erop. Te strakke broek misschien?Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:31:
Wat een waardeloze telefoon zeg... Ik gebruik hem nu ongeveer 2,5 a 3 maanden; joystick is maand geleden afgebroken en heeft nu de eerder genoemde problemen (naar rechts en boven werkt de helft van de tijd niet). Batterijklepje al gebarsten, terwijl ik hem alleen in mijn broekzak heb gehad.
Maar dat is idd erg vervelend, ik hoop dat je volgende telefoon beter gemaakt is. Veel plezier met je nieuwe phone.
[ Voor 15% gewijzigd door Vincent7 op 07-12-2006 11:43 ]
als dat stick probleem voorkomt bij mij moet ik toch voorzichtig met een stofzuiger het stickje afstoffenVincent7 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:23:
[...]
[afbeelding]
Idd, de gewone bestaat uit 1 stuk. De in ear bestaat uit de snoer met mic en het koptelefoon stuk. Dit is duidelijk te zien in het plaatje. Foto is gemaakt met K750 in een donkere huiskamer met night mode + macro.
[...]
Zo te horen heb je wel de drivers geinstallleerd om de phone aan de pc aan te sluiten zodat je in de interne geheugen + MS DUO Pro kan, maar NIET de drivers om de firmware aan te passen. Dit zijn aparte drivers. Dit blijkt aan het feit dat je pc zegt dat er een nieuw device is gevonden als je de "c" knop ingedrukt houdt bij het aansluiten. Je hebt waarschijnlijk ook nog nooit je phone geupdate via SEUS.
Zet je phone uit
Houdt "c" ingedrukt
Je pc zal een nieuw device vinden (je kan "c" loslaten), installeer de drivers die je net hebt gedownload
[...]
Of je hebt gewoon vette pech dat je een slecht exemplaar hebt gehad, of je bent er bot mee gezegd er gewoon niet voorzichtig mee geweest. De joystick is een bekend probleem, maar dat komt door stof. Afbreken komt helemaal niet zo vaak voor... Ik heb de telefoon al een jaar, vervoer het ook altijd per broekzak. Heb nauwelijk krassen erop. Te strakke broek misschien?![]()
Maar dat is idd erg vervelend, ik hoop dat je volgende telefoon beter gemaakt is. Veel plezier met je nieuwe phone.
Verwijderd
Ik ben al 2 andere mensen tegen gekomen waarbij de joystick is afgebroken... Misschien een te strakke broek, maar daar moet ie maar tegen kunnen; had hij maar geen telefoon moeten worden.Of je hebt gewoon vette pech dat je een slecht exemplaar hebt gehad, of je bent er bot mee gezegd er gewoon niet voorzichtig mee geweest. De joystick is een bekend probleem, maar dat komt door stof. Afbreken komt helemaal niet zo vaak voor... Ik heb de telefoon al een jaar, vervoer het ook altijd per broekzak. Heb nauwelijk krassen erop. Te strakke broek misschien?
moet ook wel zeggen dat mijn siemens s65 na 2 jaar nogsteeds een heel stuk degelijker aanvoeld dan mijn K750i.. ding kraakt nogal als je bepaalde knoppen indrukt
Verwijderd
wat bedoel je met TS!? ben hier niet met de afkortingen bekendZo te horen heb je wel de drivers geinstallleerd om de phone aan de pc aan te sluiten zodat je in de interne geheugen + MS DUO Pro kan, maar NIET de drivers om de firmware aan te passen. Dit zijn aparte drivers. Dit blijkt aan het feit dat je pc zegt dat er een nieuw device is gevonden als je de "c" knop ingedrukt houdt bij het aansluiten. Je hebt waarschijnlijk ook nog nooit je phone geupdate via SEUS.
Zet je phone uit
Houdt "c" ingedrukt
TS staat voor Topic Start, oftewel de eerste post in een topic. Je moet niet het programma hebben, maar de drivers.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:24:
[...]
wat bedoel je met TS!? ben hier niet met de afkortingen bekendennuh... ik heb zon link gevonden in het begin van dit forum, over update enzo. maar die link is verlopen ofzo! heeft iemand mss dat progje nog voor mij!?
Sony Ericsson K750 USB Drivers
Het SEUS programma, wat je waarschijnlijk bedoelt, gebruik je om legale updates uit te voeren op de interne software van je phone. Deze worden vrijgegeven door SonryEricsson zelf. FAR sleutelt ook aan deze interne software, maar dan vervalt in principe je garantie ook meteen.
Verwijderd
tis gelukt!!! khep maar nu kan ik hem niet resetten, want ik heb zon blokkeringcode nodig ofzo. khep hem op marktplaats 2e hands gekocht. dus ik weet de blokkeringscode niet
ik heb net die knakker gebeld van wie ik dat ding heb gekocht, maar hij weet het ook niet ! hij heeft er nooit aan gezeten verder! iemand mss een antwoord!?
vier keer nulVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:59:
tis gelukt!!! khep maar nu kan ik hem niet resetten, want ik heb zon blokkeringcode nodig ofzo. khep hem op marktplaats 2e hands gekocht. dus ik weet de blokkeringscode nietik heb net die knakker gebeld van wie ik dat ding heb gekocht, maar hij weet het ook niet ! hij heeft er nooit aan gezeten verder! iemand mss een antwoord!?
"0000"
Verwijderd
ohnee, ik heb hem wel weer! op dit topic gekeken, en dan gevonden! was gwn 4x een 0!!!! sjikke man!:D echt bedankt!
ps. khep super veel geluk gehad, want na de derde keer kun je wel gwn een code invoeren ofzo, maar dan leest hij hem niet.... een hoeveel keer heb ik een foute code gedaan!? 2x !!!:D echt vet mazzel!
bedankt jongesn!
ps. khep super veel geluk gehad, want na de derde keer kun je wel gwn een code invoeren ofzo, maar dan leest hij hem niet.... een hoeveel keer heb ik een foute code gedaan!? 2x !!!:D echt vet mazzel!
bedankt jongesn!
Weet iemand misschien of het mogelijk is dat de w800i automatisch flitst? Dat hij zelf aanvoelt of de flitser wel/niet nodig is?
Verwijderd
Ik gebruik nu al een tijdje de SE D750 zonder enkele problemen, prima telefoon! Alleen nu heb ik laatst (per ongeluk) een 4GB SanDisk kaartje aangeschaft, eenmaal uitgepakt verbonden met de pc kon ik er allerlei muziek ed opzetten, maar niet afspelen... Bleek dus dat je tot max. 2 GB mag/kan uitbreiden.
Maar als ik de telefoon loskoppel van mijn pc kan ik wel alles afspelen, lezen ed. (nu later blijkt dat je sowieso nooit bestanden kan openen die op je stick staan, ongeacht de grote van het kaartje).
Mijn vraag is nu of ik er problemen mee kan krijgen dat ik de 4GB blijf gebruiken? Bestaat er een kans dat de telefoon het kaartje niet meer gaat accepteren, hoe komt het überhaupt dat je maar tot maximaal 2GB in je telefoon kan stoppen?
Maar als ik de telefoon loskoppel van mijn pc kan ik wel alles afspelen, lezen ed. (nu later blijkt dat je sowieso nooit bestanden kan openen die op je stick staan, ongeacht de grote van het kaartje).
Mijn vraag is nu of ik er problemen mee kan krijgen dat ik de 4GB blijf gebruiken? Bestaat er een kans dat de telefoon het kaartje niet meer gaat accepteren, hoe komt het überhaupt dat je maar tot maximaal 2GB in je telefoon kan stoppen?
Als hij nu werkt zal hij altijd werken lijkt mij. Hoeveel vrije ruimte geeft je telefoon aan bij geheugenstatus? En als je via USB verbinding maakt met je telefoon kan je dat geheugen niet meer benaderen via je telefoon inderdaad...Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:09:
Ik gebruik nu al een tijdje de SE D750 zonder enkele problemen, prima telefoon! Alleen nu heb ik laatst (per ongeluk) een 4GB SanDisk kaartje aangeschaft, eenmaal uitgepakt verbonden met de pc kon ik er allerlei muziek ed opzetten, maar niet afspelen... Bleek dus dat je tot max. 2 GB mag/kan uitbreiden.
Verwijderd
Hij geeft gewoon aan dat er nog meer dan 3 GB vrij is, perfect dus. Heb toch even SonyEricsson gebeld, omdat het op de site stond. Die man begon te lachen, omdat hij mijn vraag nog niet eerder had gehad. Hij gaf mij later dat het tot 4GB uitbreidbaar is zonder een enkel probleem! Hij zou het doorgeven, ben benieuwd hoelang het duurt voordat het van de site is
.
Dit moet misschien ook veranderd worden in de OP?
Dit moet misschien ook veranderd worden in de OP?
Iemand die hier een antwoord op heeft?Vegnagun939 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:31:
Ik heb mn K750i nu al iets van 3 weken ofzo maar hij begint nu al vreemde kuren te krijgen.
Ik zou mooi terug naar de winkel, of beter misschien naar een SE Service Point oid. Daar kan je met een beetje mazzel vlot geholpen worden. Of bel SE eens met je vraag.Vegnagun939 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:55:
[...]
Iemand die hier een antwoord op heeft?
(Ik heb van jou probleem nooit eerder gehoord, hoewel dat niet zo heel veel hoeft te zeggen.)
Nee, die functie heeft deze serie van telefoons (K750,W800,W810) niet. Ik weet wel dat de K800 dit heeft, of er verder nog telefoons zijn met deze functie weet ik niet.w03f schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:15:
Weet iemand misschien of het mogelijk is dat de w800i automatisch flitst? Dat hij zelf aanvoelt of de flitser wel/niet nodig is?
Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk is het schakelaartje bij het klepje kapot/functioneert niet goed meer. Ik had ooit weleens een tutorial gezien waar je kan zien hoe het klepje vervangen moet worden, maar ben vergeten waar het staat. Het beste om te doen is denk ik gewoon naar een servicepoint te gaan. Veel succes ermee.Vegnagun939 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:55:
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door Vincent7 op 07-12-2006 22:03 ]
Verwijderd
als ik de nieuwste firmwire op mijn telefoon zet, betekent dat gelijk dat ik al die ouwe firmwires ook heb!?
Verwijderd
je hebt maar 1 firmware hoor...Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:14:
als ik de nieuwste firmwire op mijn telefoon zet, betekent dat gelijk dat ik al die ouwe firmwires ook heb!?
M'n K750i ben ik nu 2 weken kwijt. Minstens.
Headset doet raar. Muziek luisteren gaat niet meer goed, handsfree bellen al helemaal niet. De andere kant van de lijn hoort me niet. De tuner gebruiken zit er ook niet meer in, geen of zeer slechte ontvangst. Valt ook elke 5 minuten uit. Als de lader insteekt zegt ie soms wel 10x dat ie begonnen is met opladen.
Verder heb ik de laatste dagen zo goed als nergens ontvangst meer. Telefoneren gaat dus ook niet helemaal meer goed.En het lijkt me sterk dat in heel de stad gent het Base netwerk ineens uitgevallen is...
Bluetooth is ook niet helemaal meer wat het geweest is. Soms reset de telefoon zichzelf als ik via de pc een bestand wil doorsturen naar de telefoon.
Ik had wel wat meer kwaliteit verwacht van een telefoon van deze prijsklasse.
Telefoon had de laatste firmware en heeft steeds in een hoesje gezeten.
Headset doet raar. Muziek luisteren gaat niet meer goed, handsfree bellen al helemaal niet. De andere kant van de lijn hoort me niet. De tuner gebruiken zit er ook niet meer in, geen of zeer slechte ontvangst. Valt ook elke 5 minuten uit. Als de lader insteekt zegt ie soms wel 10x dat ie begonnen is met opladen.
Verder heb ik de laatste dagen zo goed als nergens ontvangst meer. Telefoneren gaat dus ook niet helemaal meer goed.En het lijkt me sterk dat in heel de stad gent het Base netwerk ineens uitgevallen is...
Bluetooth is ook niet helemaal meer wat het geweest is. Soms reset de telefoon zichzelf als ik via de pc een bestand wil doorsturen naar de telefoon.
Ik had wel wat meer kwaliteit verwacht van een telefoon van deze prijsklasse.
Telefoon had de laatste firmware en heeft steeds in een hoesje gezeten.
gelijk terug brengen of uit het raam knikkeren, want op den duur word je er agressief van dat die dingen iet meer werken en dan wil je er af en toe wel mee gooien!Vegnagun939 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:55:
[...]
Verwijderd
Ik heb nu ook sinds een week de w800i, perfecte telefoon, bevalt me prima, maar ik heb toch een paar vragen.
1. Kun je de wekker ook instellen zodat hij een hele mp3 (dus niet alleen de eerste minuut) afspeelt?
2. Kennen jullie de alternatieve cam drivers van esato? Zo ja, wat vinden jullie de beste?
3. Waar zit de functie "Mijn Vrienden" als je deze eenmaal ge-enabled hebt met Far-manager?
4. Ik vind dat de batterij niet lang mee gaat, dit werd wel meer toen ik de bewegende achtergrond uitgezet heb.
Alvast bedankt
1. Kun je de wekker ook instellen zodat hij een hele mp3 (dus niet alleen de eerste minuut) afspeelt?
2. Kennen jullie de alternatieve cam drivers van esato? Zo ja, wat vinden jullie de beste?
3. Waar zit de functie "Mijn Vrienden" als je deze eenmaal ge-enabled hebt met Far-manager?
4. Ik vind dat de batterij niet lang mee gaat, dit werd wel meer toen ik de bewegende achtergrond uitgezet heb.
Alvast bedankt
Niet dat ik het weet. Misschien moet je een ander muziekje nemen, of je muziekje wat harder "opnemen".Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:51:
Ik heb wel een aanpassing in mijn camdriver gemaakt zodat de compressie van de jpg wat minder wordt. High is standaard 75% ofzo. Ik heb dat nu op 95% staan geloof ik. De files worden wel groter, maar echt verschil in de kwaliteit heb ik niet echt gemerkt. Ik heb wel gelezen dat ze nu een "power" setting hebben ofzo, hier heb ik geen ervaring mee.2. Kennen jullie de alternatieve cam drivers van esato? Zo ja, wat vinden jullie de beste?
Bij "messaging", oftewel sms menuutje.3. Waar zit de functie "Mijn Vrienden" als je deze eenmaal ge-enabled hebt met Far-manager?
Wat is niet lang? Ik heb de telefoon nu een jaar (k750). Met per dag 1 uur luisteren naar mp3, doe ik er 2 dagen mee en natuurlijk gewoon wat bellen en smsen. Dan zit de batterij op ongeveer 40-50% en dan laat ik hem weer op. De reden hiervoor is, is dat de batterij langer meegaat wanneer je niet telkens de batterij helemaal leeg laat lopen.4. Ik vind dat de batterij niet lang mee gaat, dit werd wel meer toen ik de bewegende achtergrond uitgezet heb.
Het hangt er sterk vanaf wat je met de telefoon doet, mediaplayer, foto's maken enz.
Tips om energie verbruik te beperken:
Helderheid omlaag. De laagste setting vind ik persoonlijk al fel genoeg
Geen moving wallpaper zoals je zelf heb aangegeven
Netwerk provider zelf handmatig instellen ipv de telefoon elke keer zelf te laten zoeken (weet niet of dit veel helpt)
GPRS niveau checker uitzetten (weet niet of dit veel helpt)
Bluetooth alleen aanzetten wanneer dat nodig is
Dit is wat ik zelf doe.
Beste Tweakers
ben helaas weer getroffen door een fout in mijn k750i
ik heb hem deze telefoon op 05.07.2005 gekocht
direct vanaf het begin heeft het toestel niet 100% gewerkt
hij is zowat direct uit de verpakking al weer verstuurd naar dynafix
en nog een keer en nog een keer
25-07-2005
25-08-2005
20-09-2005
het was steeds dezelfde klacht sim kan niet gevonden worden
maar nu een dik jaar later heb ik hetzelfde probleem
de sim kan niet gevonden worden
dus ik bel naar de dynafix om te vragen of mijn telefoon rma kan
waarop het antwoord NEE is met de beredenering dat pas vanaf 1 sep 2005 de nieuwe wetgeving is in gegaan en daarom mijn tel. buiten de garantie valt
nu ben ik gaan kijken op de site van SE maar ik kan nergens een periode van 14 maanden garantie vinden
wel eentje van een jaar
http://www.sonyericsson.c...imitedWarranty_R1c_NL.pdf
en ook niet in de doos waar het garantiefaq in zit waar trouwens niet eens een nl vertaling op staat
what to do ? iemand ervaringen ? of gewoon genaaid
en nog 3maanden zonder toestel zitten maar wel abbo gelden moeten betalen
25-07-2005
25-08-2005
20-09-2005
waarop het antwoord NEE is met de beredenering dat pas vanaf 1 sep 2005 de nieuwe wetgeving is in gegaan en daarom mijn tel. buiten de garantie valt
nu ben ik gaan kijken op de site van SE maar ik kan nergens een periode van 14 maanden garantie vinden
wel eentje van een jaar
en ook niet in de doos waar het garantiefaq in zit waar trouwens niet eens een nl vertaling op staat
what to do ? iemand ervaringen ? of gewoon genaaid

In het boekje wat bij m'n k750i zat staat toch wel degelijk 2 jaar garantie.xtrme schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:04:
Beste Tweakers
25-07-2005
25-08-2005
20-09-2005
....
In de winkel zei men mij dat het maar 6 maand was. Heb m'n tel wel na 01/09 gekocht.
Mijn k750i is iig ook binnen ter reparatie , lees hierboven
iemand ervaring met dit soort frontjes? heb mijne laten vallen het leuk me wel leuk

zijn op ebay maar 2 euro
,verzenden is dan wel weer 12 euro
zijn op ebay maar 2 euro
Sony Ericsson biedt inderdaad vanaf 1 september 2005 een garantie van 2 jaar op het toestel, daarvor was het altijd 1 jaar. Je zegt dat het toestel uit de verpakking al niet 100% werkte, dan had het toestel eigenlijk als DOA opgestuurd moeten worden en moest jij een nieuwe meekrijgen maargoed. Heb je al een master reset en software update geprobeerd? dat lost vaak problemen op.xtrme schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:04:
Beste Tweakers
25-07-2005
25-08-2005
20-09-2005
nu ben ik gaan kijken op de site van SE maar ik kan nergens een periode van 14 maanden garantie vinden![]()
wel eentje van een jaar
what to do ? iemand ervaringen ? of gewoon genaaiden nog 3maanden zonder toestel zitten maar wel abbo gelden moeten betalen
Verder kan je weinig doen, als je met Dynafix contact neemt wordt het ws een nietes/welles discussie. Ander tover je ergens een leen toestel vandaan en wacht je 3 maandjes
hij is up to date en hij is al 3x rma geweest daarna dus geen problemen mee gehadYounesse88 schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:36:
[...]
Sony Ericsson biedt inderdaad vanaf 1 september 2005 een garantie van 2 jaar op het toestel, daarvor was het altijd 1 jaar. Je zegt dat het toestel uit de verpakking al niet 100% werkte, dan had het toestel eigenlijk als DOA opgestuurd moeten worden en moest jij een nieuwe meekrijgen maargoed. Heb je al een master reset en software update geprobeerd? dat lost vaak problemen op.
Verder kan je weinig doen, als je met Dynafix contact neemt wordt het ws een nietes/welles discussie. Ander tover je ergens een leen toestel vandaan en wacht je 3 maandjes
was dit probleem 3 maanden eerder op getreden dan had ik een totaal nieuw toestel gekregen

Verwijderd
Ik heb zelf die 2e, grijze besteld voor maar 9,75 op ebay bij een nederlandse winkeltje.Rev! schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:35:
iemand ervaring met dit soort frontjes? heb mijne laten vallen het leuk me wel leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn op ebay maar 2 euro![]()
Het middelste gedeelte heb ik niet gebruikt, omdat ik al die dingen erin niet eruit kreeg, maar voor de rest ziet mijn telefoon er nu zo goed als nieuw uit
Bestel gewoon eentje uit Nederland
heb je link voor me? ging me eigenlijk juist om het middelstel gedeelte aangezien dat beschadigt is
is de afwerking goed?
is de afwerking goed?
[ Voor 10% gewijzigd door Rev! op 13-12-2006 11:44 ]
Ik zou er niet aan beginnen. Ik heb er zelf een gehad vanuit hongkong. Er stond bij dat het 100% origineel Sony Ericsson zou zijn. Toen ik ging vergelijken met m'n huidige behuizing bleek het ander materiaal te zijn. Het batterijklepje was lang niet zo stevig als de originele. De opdrukken waren ook net iets anders.Rev! schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn op ebay maar 2 euro![]()
Ik heb het hele zootje gelukkig weer terug kunnen sturen en het geld terug gehad.
Verwijderd
Wie o wie heeft er idee hoe je de agenda van Thunderbird (lightning) moet syncen met die van 'My Phone Explorer'?
Ik loop al een tijd te knoeien maar het wil niet lukken. De contactenlijst wil wel maar de agenda niet, grrr
Ik loop al een tijd te knoeien maar het wil niet lukken. De contactenlijst wil wel maar de agenda niet, grrr
Misschien dat je wellicht een gratis sim wissel mag / kan doen? Ik had eerst met mijn oude KPN sim dat hij ontzettend lang erover deed om een netwerk te vinden. Na een belletje van BC naar KPN toe, stemde deze in dat er meteen een sim wissel plaats mocht vinden. Na een uurtje was de nieuwe sim geactiveerd, ik probeer het opnieuw en voila: meteen binnen 2 seconden netwerk zoals 't hoort.xtrme schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:04:
Beste Tweakers
25-07-2005
25-08-2005
20-09-2005
nu ben ik gaan kijken op de site van SE maar ik kan nergens een periode van 14 maanden garantie vinden![]()
wel eentje van een jaar
what to do ? iemand ervaringen ? of gewoon genaaiden nog 3maanden zonder toestel zitten maar wel abbo gelden moeten betalen
Blijkbaar was 't dus combinatie van oude sim met nieuwe telefoon, want de oude sim deed het wel gewoon naar behoren in een Nokia 6610. Misschien moet je je heil wellicht daarin zoeken; mocht dat niet baten dan kan je altijd nog (dan wel onder garantie) proberen te repareren.
Verwijderd
Ik kocht een 750i in tjechië, is het mogelijk de nederlandse en franse taal te installeren of via tweak?
Zijn er nog mensen die problemen hebben met hun memory stick icm een card reader? Ik heb vanaf het begin al gedoe ermee... je doet het kaartje erin, Windows detecteerd hem netjes, maar zodra je het kaartje wilt openen zegt hij "Geen schijf gevonden" o.i.d. Hetzelfde als dat je een dvd drive wilt benaderen en er zit geen in.
De ene keer doet hij het goed (Na 20x proberen) en de andere keer komt hij in een map, maar dan zegt ie ineens dat de schijf weg is... zeer irritant.
De ene keer doet hij het goed (Na 20x proberen) en de andere keer komt hij in een map, maar dan zegt ie ineens dat de schijf weg is... zeer irritant.
ook ik ben een dopje kwijt (maat small) en heb niet de tijd om op SE te wachten ivm stage buitenland. Als iemand nog medium of large dopjes nodig heeft, stuur mij dan een mailtje zodat we kunnen ruilen.
Verwijderd
khep je toegevoegd. khep nog wel een paar small's liggen, heb jij de medium nog!? die vind ik fijn!
Verwijderd
ik heb mijn k750i om volledig omgebouwd naar de w800 buitenkant, ik heb alleen veel minder bereik nu het lijkt me dus dat ik iets niet helemaal goed heb overgebouwd of gewoon dat ik de antenne beschadigd heb. Iemand zelfde probleem of gehad of weet iemand een oplossing hiervoor?
Deze heb ik er bij mijn virendin opgezet omdat ze perse rood wilde

[ Voor 31% gewijzigd door hbt68 op 15-12-2006 09:15 ]
de sim is dus het probleem nietInsjaHH schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:32:
[...]
Misschien dat je wellicht een gratis sim wissel mag / kan doen? Ik had eerst met mijn oude KPN sim dat hij ontzettend lang erover deed om een netwerk te vinden. Na een belletje van BC naar KPN toe, stemde deze in dat er meteen een sim wissel plaats mocht vinden. Na een uurtje was de nieuwe sim geactiveerd, ik probeer het opnieuw en voila: meteen binnen 2 seconden netwerk zoals 't hoort.
Blijkbaar was 't dus combinatie van oude sim met nieuwe telefoon, want de oude sim deed het wel gewoon naar behoren in een Nokia 6610. Misschien moet je je heil wellicht daarin zoeken; mocht dat niet baten dan kan je altijd nog (dan wel onder garantie) proberen te repareren.
want deze heb ik nu in me tijdelijke telefoon zitten een nokia 6210 en hij doet het
het probleem komt blijkbaar wel vaker voor
en er is een oplossing maar mijn soldeerskills zijn nie zo goed

Dit topic is gesloten.