* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *
http://www.megaupload.com/nl/?d=AW0JB1UJBraggus schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 10:49:
Om in de kerstsfeer te komen zoek ik voor mijn K750i (geflashed naar W800i) een ringtone die ik als sms-tone wil gebruiken. Ik zoek me rot op Google. Ik zoek dus een tone waarbij je de kerstman alleen maar "hohoho merry christmas" hoort zeggen. Wie kan me helpen?
beste wat ik kan doen voor je
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, ook met een w800i en p55BT. Weet iemand er misschien reeds een oplossing voor?PhoeniXnr1 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:53:
Beste Tweakers,
Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben ook in het bezit van een W800i zoals meerder hier, maar nu wil ik deze gaan gebruiken in combinatie met een Pioneer DEH-P55BT, om via die radio te telefoneren, maar nu heb ik het probleem dat ik bij inkomende gesprekken geen geluid krijg over de radio. De telefoon schakeld dus niet uitmatisch over naar de handsfree modus terwijl dit wel zo is ingesteld. Heeft iemand hier ook ervaring mee of een idee over?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Bied je de mogelijkheid om een 'Dail-up' netwerk te maken tussen je telefoon en je PC/laptop, en zodoende je PC/laptop aan het internet te verbinden. Je telefoon dus eigenlijk al een externe modem te laten fungeren.
Werkt dit nou ook een beetje dan? Ik wil een BT dongle kopen, zodat ik in de woonkamer mail/internet kan checken.
Voor die 10-12 euro hoef je ook niet te laten, wel even opletten op BT v2.0 heeft betere data doorvoer al zal modem connectie altijd langzamer zijn.NehcslowZ schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:46:
"Sony Ericsson Mobile Networking Wizard
Bied je de mogelijkheid om een 'Dail-up' netwerk te maken tussen je telefoon en je PC/laptop, en zodoende je PC/laptop aan het internet te verbinden. Je telefoon dus eigenlijk al een externe modem te laten fungeren.
Werkt dit nou ook een beetje dan? Ik wil een BT dongle kopen, zodat ik in de woonkamer mail/internet kan checken.
alvast bedankt.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Nu alleen nog de oordoppen van de 800I bestellen, deze waren 40 euro in de winkels, maar zag bij een online shop ze voor 25 euro
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
http://gsm-telecom.marktp...on-k800i-k750i-w950i.html
Dit werkt volgens mij niet zoals je wilt, want je gebruikt dan je gsm voor de internet verbinding van je pcNehcslowZ schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:46:
"Sony Ericsson Mobile Networking Wizard
In mijn sig staat een link hoe je met je gsm kan internetten via de breedbandverbinding van je pc.
Je hebt een bluetooth dongle nodig, let even op dat je een 'klasse 1' versie kiest, deze kost bijna hetzelfde als een 'klasse 2' maar heeft een beter bereik (haalt makkelijk 10m).
Klasse 1 staat voor max 100m en klasse 2 is max. 10m.
Je gsm bluetooth is klasse 2 maar toch is het bereik beter met een klasse 1 dongle omdat deze sterker zendt en gevoeliger is met ontvangst
[ Voor 37% gewijzigd door Speedy-Andre op 23-12-2006 13:02 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
en hoelang zit er garantie op een SE ?
Wat voor voordelen heeft het flashen naar de 800 precies...?Braggus schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 10:49:
Om in de kerstsfeer te komen zoek ik voor mijn K750i (geflashed naar W800i) een ringtone die ik als sms-tone wil gebruiken. Ik zoek me rot op Google. Ik zoek dus een tone waarbij je de kerstman alleen maar "hohoho merry christmas" hoort zeggen. Wie kan me helpen?
Kost het nog extra moeite, of kun je dat gewoon met het bijbehorende flash-programma doen?
Geloof niet dat ik daar het risico voor ga nemen

Nou, vooral de mp3 player van de w800 is een stuk beter dan die van de k750. Voor mij was dit een belangrijke reden om te flashen. Verder zit er nog een flightmode bij.MikeyMan schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:48:
En das alles?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn scherm blijft wit ik kan alles doen maar het blijft wit ik kan dus niets zien? Wat nu...Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:51:
mijn k750i heeft het probleem dat als ik de phone aanzet 1x witscherm krijg en daarna niet door start iemand een oplossing ?
en hoelang zit er garantie op een SE ?
Verwijderd

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 23:54 . Reden: Lettertje vergeten ]
Verwijderd
Dat ligt eraan wanneer je hem gekocht heb.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 08:33:
daarom hoelang garantie ? 1 of 2 jaar ?
Het verschil tussen of jij of ik het antwoord even opzoekt door ergens in een search 'sony ericsson garantietermein' oid in te tikken is dat jij antwoord op die vraag wil hebben en ik al weet dat ik maar een jaar op mijn W800 heb. Succes ermee.
Edit: whatever:
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,..."
Laguna in "Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,..."
[ Voor 14% gewijzigd door Jesse op 28-12-2006 09:49 ]
Verwijderd
nog iemand tips om dat ding weer tot leven te wekken
Beetje jammer...
Zat echter wel een boekje bij m'n pakket dat melding maakt van een tweejarige garantietermijn...
Probeer m eens een beetje van het stof te ontdoen met een tandenborstel. Heeft bij mijn K750i goed geholpen!NehcslowZ schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:11:
Bah mijn pookje begint gaar te worden. Duurzaamheid is weer ver te zoeken bij SE. Ben benieuwd of dat te repareren is. Ben in ieder geval niet de enige!
Ik heb alleen nog een vraag: is CID49 al "gehacked" zodat je je K750i kan flashen naar W800i?
een tijdje geleden kon dat nog niet, en heb het vanaf toen niet meer gevolgd...
Verwijderd
kun je dat op ebay echt zo goedkoop krijgen!? zekers zon nepding uit HK!? want khep op marktplaats een HMP70 gekocht voor 17, incl verzendkosten!
Verwijderd
Gisteren rond de jaarwisseling werd het scherm van mijn K750i wit.
Na het verwijderen en opnieuw plaatsen van de accu kon ik weer opstarten.
De hele telefoon staat in het Engels, ik denk 'even veranderen' maar er stond dus geen Nederlands meer tussen.
Lekker handig als je met T9 sms berichten verstuurd, vanochtend het toestel geupdate en de telefoontaal is weer Nederlands maar het woordenboek (T9) is nog steeds verdwenen.
Het toestel ge-reset naar fabrieksinstellingen maar geen verbetering.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Ja, ondertussen is het al mogelijk. Ik weet alleen niet of ik hier de link mag plaatsen, dus ik doe het maar niet.barzi schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:38:
Ik heb alleen nog een vraag: is CID49 al "gehacked" zodat je je K750i kan flashen naar W800i?
Zoiets heb ik een keertje gehad na een half gelukte update. Alles resetten heeft toen bij mij de NLse taal weer teruggebracht en daarna na een update was de telefoon weer als vanouds.Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:28:
Even een vraagje aan de kenners, geen idee hoe ik mijn probleem op kan lossen.
De hele telefoon staat in het Engels, ik denk 'even veranderen' maar er stond dus geen Nederlands meer tussen.
Lekker handig als je met T9 sms berichten verstuurd, vanochtend het toestel geupdate en de telefoontaal is weer Nederlands maar het woordenboek (T9) is nog steeds verdwenen.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
slurpgeit email?Slurpgeit schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:44:
[...]
Ja, ondertussen is het al mogelijk. Ik weet alleen niet of ik hier de link mag plaatsen, dus ik doe het maar niet.
vanpeltje
Haha, geloof me als je eenmaal de w800i heb wil je nooit meer terug naar de k750i. Ik zou het zelfs enkel voor de mp3 speler functie doen. De walkman functie van de w800i is zo geweldig t.o.v. de prut mp3 speler die de k750i heeft. Zonder die flash had ik mijn mobiel waarschijnlijk nooit als een mp3 speler gebruikt...MikeyMan schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:48:
En das alles?
[ Voor 9% gewijzigd door Aubergine op 02-01-2007 14:36 ]
Verwijderd
Heb ook de W810i en de Z710i/W710i gehad,maar de "w800i"is en blijft hem voor mij
Iemand die me hier even snel de weg kan wijzen?
vanpeltje
Ik heb me ook laten vangen aan die oortjes voor dat bedrag. Zijn zo fake als wat, geluid lijkt nergens naar. Negatieve beoordeling gegeven op E-bay, waarop de verkoper me contacteerde en zei dat ik mijn recensie moest intrekken en de oortjes terugsturen; ik zou dan mijn geld terugkrijgen. Ik heb gezegd dat ik me niet ging bezighouden met terug opsturen, en als ik mijn geld terugkreeg trok in mijn recensie in. Zo geschieddebarzi schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:38:
De HPM-70 kan je ook op ebay krijgen, daar zijn ze nog goedkoper. incl verzendkosten iets van 10-13 euro. Die ga ik dus ook even bestellen.
Ik zou zeggen, probeer die methode eens, mss werkt het wel!
Verwijderd
Nog een probleem met die W800i, het duurt rete lang voordat je eindelijk een liedje te horen krijgt, want volgens mij moet ie nog helemaal controleren of je daadwerkelijk een DRM ding hebt of niet. Ik moet iets van 5 seconden per liedje wachten. Dan kun je wel zeggen: ach, wat zijn 5 seconden nou? Maar bij die K750i had ik dat niet.
Is er een manier om die DRM te disablen?
Dat gelul met die DRM Packager hangt me de keel uit.
En anders:
Is er een manier om terug te gaan naar de K750i (via SEUS lukt het niet)?
Ik kan nergens die K750i firmware vinden.
Alvast tnxx.
EDIT: Laat maar. Ik heb mijn memo stick geformatteerd en nu doet ie 't wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 20:12 ]
WTF? Ik pleur me muziekjes gewn op me memory stick hoor..Is er een manier om die DRM te disablen?
Dat gelul met die DRM Packager hangt me de keel uit.
Verwijderd
Ik weet niet of je Winamp hebt, maar volgens mij kun je dat schemaatje overnemen. Als je bij preset Rock instelt, dan zie je 10 balkjes. De eerste twee staan voor één balk in SE (bij mijn K750@W800 heb ik vijf balkjes). Volgens mij hoor. Ik weet niet hoe die equalizer in W700i eruit ziet. Bij mijn K750i@W800i werkt het.MenN schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:46:
Weet iemand hoe ik het best mijn equalizer op de w700i kan instellen om Rock/Metal te luisteren? Je hebt hier alleen die presets met; normaal, extra bass, mega bass, spraak, en treble verhogen. Maar je kan m ook handmatig instellen. Weet iemand toevallig hoe je zo'n ding het best kan instellen? alvast bedankt.
Verwijderd
Ja, een vriend van mij ook. Kijk eens welke versie firmware je hebt.Aubergine schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:09:
[...]
WTF? Ik pleur me muziekjes gewn op me memory stick hoor..
>*<<*<* (> pijltje naar rechts, < pijltje naar links.)
En dan Service info -> Software-info
Ik heb R1BC002 (de nieuwste), die vriend van mij heeft de allereerste (oudste) versie. R1L002 ofzo.
Jij waarschijnlijk ook.
Bij mij staat er: Geen tracks gevonden. Dit probleem kan worden veroorzaakt door het gebruik van de verkeerde pc-software. Gebruik de Disc2Phone-software om muziekbestanden over te zetten naar uw telefoon.
Voorheen deed ik dat gewoon met Deze computer.
EDIT: Never mind, ik heb mijn memo stick geformatteerd, en nu doet ie 't wel. Hoera!
Nooit meer terug naar K750. ;D
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 20:11 ]
Verwijderd
Misschien weer updaten met SEUS (Sony Ericsson Update Service)?Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:28:
Even een vraagje aan de kenners, geen idee hoe ik mijn probleem op kan lossen.
Verwijderd
Inderdaad. Die joystick is bij mij ook al bijna stuk. Soms werkt de 'pijl' naar beneden niet. Ik ben niet de enige in mijn omgeving; vele vrienden van mij hebben dat probleem ook. Klote SE.NehcslowZ schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:11:
Bah mijn pookje begint gaar te worden. Duurzaamheid is weer ver te zoeken bij SE. Ben benieuwd of dat te repareren is. Ben in ieder geval niet de enige!
De microfoon doeth et niet meer goed; mensen met wie ik bel horen mij erg zacht. Verder leest het ding geen Memory Sticks meer...
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Ik heb het geprobeerd om globaal de 10 balkjes in de grafische equalizer van Medial player 10 om te zetten naar de 5 balkjes van de w700i, en ik moet zeggen dat het wel een verbetering is.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:13:
[...]
Ik weet niet of je Winamp hebt, maar volgens mij kun je dat schemaatje overnemen. Als je bij preset Rock instelt, dan zie je 10 balkjes. De eerste twee staan voor één balk in SE (bij mijn K750@W800 heb ik vijf balkjes). Volgens mij hoor. Ik weet niet hoe die equalizer in W700i eruit ziet. Bij mijn K750i@W800i werkt het.
Wat ik opzich wel jammer vindt is dat er alleen aandacht is geschonken aan stamp muziek. Je hebt namelijk maar een paar presets, en 2 ervan is voor extra bass, en Mega bass. En daarmee klinkt rock echt K**
Alleen 1 vraagje:
Mijn muziek die op de memory stick stond, kan ik alleen terug vinden bij mijn bestanden, en bij de walkman onder tracks. Niet onder artiesten oid(ik zie alleen de standaard sony ericsson artiest).
Hoe kan ik dit oplossen? Of moet je daar iets speciaals voro doen? Wat?
/Album/Artiest/files.mp3
Het is trouwens wel een erg onhandig systeem. Herkenning via id3 is toch 1000x handiger
[ Voor 34% gewijzigd door MenN op 04-01-2007 13:30 ]
Een vriend van mij heeft een w810i, en volgnes mij hoeft het daar niet. Dus is er geen programma voor? dat het in 1x goed gaat?
[ Voor 86% gewijzigd door Perzikvrucht op 04-01-2007 12:41 ]
Hij staat uit en als ik hem aanzette starte hij op tot pincode scherm, daarna bleef hij hangen.
Ook af en toe dat witte scherm.
Garantie liep tot 16 september dus daar kan ik niks meer mee maar ik ben zelf van mening dat een dergelijk product langer mee moet gaan dan 15 maanden. Zou de consumentenbond hier wat mee kunnen? Hi en SE zijn niet bepaald meewerkend in deze kwestie. Ik ben daarentegen bereid mijn abbonement van 2 jaar te verlengen en een nieuwe telefoon te kopen voor 120 euro (de w850i) terwijl deze met een nieuw abbonement van 40€ voor 1 jaar maar 80€ kost. Zelfs hier willen ze niet op in gaan.
In de winkel is er al een nieuwe software versie opgezet, wordt ook bevestigd dat ie er op staat als je hem er nogmaals op wilt zetten maar hij doet helemaal niks meer...
btw: telefoon gekocht via hi.nl icm abbonement van 2 jaar €40,- p. maand. Foon was toen gratis en heb 2 brieven naar SE gestuurd en één naar Hi dat ik niet tevreden was. Nooit wat teruggehoord.
[ Voor 9% gewijzigd door Hayfork op 04-01-2007 17:09 ]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Ik meen dat bosaap22 dit in een ver verleden heeft gevraagd maar daar is nooit geen antwoord op gekomen.
alvast bedankt.
Ja ze zijn echt zo goedkoop en orgineel. Die van 13 incl verzendkosten zin zeker orgineel. Er zijn ook nog voor 5 euro incl verzendkosten maar die weet ik niet of het orgineel is. Die heb ik net even gemailed.Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 12:34:
@ barzi,
kun je dat op ebay echt zo goedkoop krijgen!? zekers zon nepding uit HK!? want khep op marktplaats een HMP70 gekocht voor 17, incl verzendkosten!
Die van 5 euro zijn alleen zilver, en die van 13 zwart. Heb toch liever de zwarte, maar dat voor dubbele?(als die van 5 euro ook orgineel is)
Iemand die me kan helpen door ff simpel in zijn eigen k750 te kijken?Jelte schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 01:45:
Ik heb een tijdje terug 'handmatig netwerk selectie' aangezet. Maar nu wil ik het eigenlijk weer uitzetten, want het is toch wat lastig in het buitenland. Maar ik kan de optie niet vinden.
Iemand die me hier even snel de weg kan wijzen?
Bij mij staat het onder: Instellingen -> Verbindingen -> Mobiele netwerken -> Zoeken -> Dan kan je kiezen automatisch of handmatig.
Ik heb dus een goede 3 weken een T-Mobile prepaid K750i, de branded firmware vind ik geen probleem, maar aan het T-Mobile stickertje onderop ergerde ik me dood. Ik heb dus vandaag even gebeld naar SE en het verhaal uitgelegd en de aardige mevrouw vertelde me dat als je een dergelijke telefoon hebt dat je recht hebt op een gratis QuickShare stickertje (was een tip van een kameraad). Zou ongeveer een weekje duren aangezien ze zijn gevestigd in Duitsland.
Misschien kan iemand er nog wat mee.
Ik ben van plan deze telefoon morgen te kopen maar wat zijn nou eigenlijk de nadelen van een debranded firmware? mp3's als ringtone ga ik toch niet doen want trillen vind ik zat, is dat het enigste?Frietsaus schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:32:
Weet niet of het al eens gemeld is, zo ja sorry.
Ik heb dus een goede 3 weken een T-Mobile prepaid K750i, de branded firmware vind ik geen probleem, maar aan het T-Mobile stickertje onderop ergerde ik me dood. Ik heb dus vandaag even gebeld naar SE en het verhaal uitgelegd en de aardige mevrouw vertelde me dat als je een dergelijke telefoon hebt dat je recht hebt op een gratis QuickShare stickertje (was een tip van een kameraad). Zou ongeveer een weekje duren aangezien ze zijn gevestigd in Duitsland.
Oke bedanktFrietsaus schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:23:
Zitten buiten de T-Mobile services en themes etc. niet echt nadelen aan imo.
Als ik jou bericht lees zie ik dat re-flashen niet werkt. Dan heb ik weinig hoop voor je aangezien dat bij mij altijd een redding is geweest (k750i@w800i)Hayfork schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:08:
Op nieuwjaarsdag om 00.00uur is mijn w800i overleden. Vanaf dat moment reageert hij bijna niet meer.
Hij staat uit en als ik hem aanzette starte hij op tot pincode scherm, daarna bleef hij hangen.
Ook af en toe dat witte scherm.
Garantie liep tot 16 september dus daar kan ik niks meer mee maar ik ben zelf van mening dat een dergelijk product langer mee moet gaan dan 15 maanden. Zou de consumentenbond hier wat mee kunnen? Hi en SE zijn niet bepaald meewerkend in deze kwestie. Ik ben daarentegen bereid mijn abbonement van 2 jaar te verlengen en een nieuwe telefoon te kopen voor 120 euro (de w850i) terwijl deze met een nieuw abbonement van 40€ voor 1 jaar maar 80€ kost. Zelfs hier willen ze niet op in gaan.
In de winkel is er al een nieuwe software versie opgezet, wordt ook bevestigd dat ie er op staat als je hem er nogmaals op wilt zetten maar hij doet helemaal niks meer...
btw: telefoon gekocht via hi.nl icm abbonement van 2 jaar €40,- p. maand. Foon was toen gratis en heb 2 brieven naar SE gestuurd en één naar Hi dat ik niet tevreden was. Nooit wat teruggehoord.
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Als ik email ontvang op me mob en daar is een link in wil ik deze kunnen openen in Opera mini ...
Heb een d750i hoop dat het kan ....
Verwijderd
Heb vervolgens wel een post gevonden waar een link naar dat bestand stond, maar die is inmiddels offline.. Iemand die het bestand voor mij zou kunnen uploaden of kunnen zeggen waar ik het kan downloaden??
Alvast heeel erg bedankt
Verwijderd
Het betreft een K750i
Beetje lullig van SE om dit nergens te vermelden! (had de telefoon speciaal gekocht om gesprekken op te nemen (de rest van de functies zijn voor mij niet belangrijk)(bij Nokia wordt het tenminste vermeld in de gebruiksaanwijzing dat er om de 5 seconden gepiept wordt)(vandaar de keuze voor SE)
Of weet iemand een firmware-versie waar dit probleem niet in aanwezig is?
thx, ik heb wat problemen met muziek er op zetten. telkens zet ik muziek over, maar daarna komt er op de pc wel te staan dat alles op de stick is. als ik dan op de telefoon kijk staat de nieuwe muziek niet bij alle muziekFrietsaus schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:32:
Weet niet of het al eens gemeld is, zo ja sorry.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Ik vroeg of iemand een oplossing wist.Ghost81 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:21:
Het lijkt me sterk dat de piepjes uitgezet kunnen worden. Ook is er denk ik geen firmware waar die piepjes afwezig zijn. Het is namelijk wettelijk verboden om zonder medeweten een gesprek op te nemen. Die piepjes zorgen ervoor dat de tegenpartij weet dat er opgenomen wordt.
Verder heb je helemaal ongelijk over een wettelijk verbod. (zie wetboek van strafrecht artikel 139a en 139b)
Zomaar iets beweren waar je geen verstand van hebt moet je nooit doen. (zet het er erbij, als je iets niet zeker weet)(in dit geval was je reactie niet eens "on-topic")
No hard feelings overigens hoor, maar ik probeer alleen mensen te stimuleren tot beter forum-gebruik. (deze reactie is dus niet aleen op jou gericht)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 11:38 ]
Ik heb mij abbo bij orange opgezet en ga nu verder met een simonly
Het gaat om T-Mobile.
You have got to be kidding...MensionXL schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:01:
Wat is dat nou precies als je een abonnement neemt? Moet je dan je tel afstaan weer als het contract is afgelopen? of moet je verlengen etc? Of kan je dan overgaan op prepaid? Wie helpt mij uit de brand?
Het gaat om T-Mobile.

Mja heb gewoon nog nooit zoiets afgeslotenMikeyMan schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:10:
[...]
You have got to be kidding...(aka ik weet het ook niet maar ik laat het niet merken)
(edit)
Heb onlangs al het antwoord gevonden
[ Voor 39% gewijzigd door MensionXL op 12-01-2007 17:09 ]
Nee, het was een serieuze kreet van verwondering... Om dan gelijk te insinueren dat ik het niet weet gaat wat ver...
Nee dit soort gedachtes hier op GoT verspreiden, dat is nuttigMikeyMan schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:25:
Ja, dat is het...
Nee, het was een serieuze kreet van verwondering... Om dan gelijk te insinueren dat ik het niet weet gaat wat ver...

doet ie het in andere gsm's nog wel?
ik heb sinds eergisteren een w810i als vervanging voor mn k750i. mooi ding, en zeker wel een verbetering tov de k750. zeker met 1gb MS!
[ Voor 33% gewijzigd door knuppelhout op 13-01-2007 10:51 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1410
Hierop kunt u een standaard headset of luidsprekers aansluiten met een 3.5 mm stekker en genieten van uw eigen stereo geluid. Deze adapter heeft een ingebouwde antenne, dus u kunt gebruik maken van de FM-radio in uw telefoon.
Maar wat is het bereik van zo'n ding, net zo goed als de standaard headsets?
Yepz... Simlockvrij maken should do the trick...Impry schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:55:
Maar zou dat dan niet komen omdat de SIM-kaart van Telfort is en de telefoon alleen T-mobile-sims accepteert? Want in m'n oude telefoon werkt die sim nog prima.
Verwijderd
Ik heb ook de adapter gehaald, bij gsmpunt. Eerst had ik de originele van SE, maar tussen deze 2 zitten bijna geen verschil, dus net zo goed als de standaard headsets.Impry schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:56:
Heeft er ook iemand ervaring met zo'n ding?
[afbeelding]
Hierop kunt u een standaard headset of luidsprekers aansluiten met een 3.5 mm stekker en genieten van uw eigen stereo geluid. Deze adapter heeft een ingebouwde antenne, dus u kunt gebruik maken van de FM-radio in uw telefoon.
Maarja, dan ben ik de garantie kwijt? Of is dat niet?MikeyMan schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:14:
[...]
Yepz... Simlockvrij maken should do the trick...
@hierboven, okee, dan zal ik er eens een bestellen
ik heb em besteld op ebay en die moet deze week aankomen, ik zal dan hier posten hoe hij isImpry schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:56:
[afbeelding]
Niemand? Vooral het niet meer lezen van de Memory Stick is erg vervelend, nu is het ding ook als mp3-speler waardeloosImPrEzA schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 21:12:
Hmm mijn w800i is redelijk hersteld van een mislukt zeilavontuur, op een paar dingetjes na. Iemand enig idee of deze puntjes somehow te verhelpen/maken zijn?
De microfoon doeth et niet meer goed; mensen met wie ik bel horen mij erg zacht. Verder leest het ding geen Memory Sticks meer...
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Die heb ik ook gehad. Imo geen verschil tov van standaard SE-oordopjes. Alleen is het draadje wel erg dun, mja, voor die 2 euro die ik ervoor betaalt had is dat nietsImpry schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:56:
[afbeelding]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Weet iemand toevallig of deze officieel van SE zijn of dat het een namaak is?
Maar wat ik wel gemerkt heb is dat het spelen van zowa electric muziek niet echt goed gaat. Ik speelde gisteren T-raumschmiere - Monstertruck Driver en dat klonk toch niet echt lekker. :lol:
De vista scin vind ik overigens heerlijk, ziet er echt heel mooi en compleet uit.
gianada
Moet wel namaak zijn, de orginele zijn dik 40 euro.barzi schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:30:
http://cgi.ebay.nl/Headph...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Weet iemand toevallig of deze officieel van SE zijn of dat het een namaak is?
Voor de helft kan ook hoor, maar bij deze Ebayer is het gewoon te goedkoop om echt te zijn, ik zie ook afwijkingen in de plaatjes t.o.v. mijn originele hpm-70Dennahz schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:13:
[...]
Moet wel namaak zijn, de orginele zijn dik 40 euro.

Als je toch bij Ebay kijkt, zoek dan bij Duitse shops, dan is de kans op een echte headset groter
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Meh
Toch vind ik het raar het kalender alarm niet instelbaar is (een of andere rare riedel). Lastiger is dat ik na elke verbinding met mijn computer handmatig het synchroniseren moet starten... Ook is de browser niet al te best, ook Opera Mini doet dat niet al te best.
Maar ach, ik kan weer bellen!
besteld op ebay en tis ronduit slecht, geen geld aan verspillen!
geluid : niets op aan te merken
ontvangst : slechter dan met lange kabel maar als je de telefoon stil op tafel legt is het geruisloos, dus de radio werkt met dit kort opzetstukje
en de verpakking trok ook op niets, in een plastiek zakje (zo'n "weedzakje") en dat in een soort plastieken enveloppe die niets van bescherming geeft, en dan nog duur ook (de verzendig)
link naar produkt
Want de standaard opladers gaan er ook niet al te makkelijk in.
Deze kaartjes passen er volgens de SP in, maar waarom is er dan ook een Mobile versie? Is deze anders oid?
Sandisk Memory Stick Pro Duo
Sandisk Memory Stick Pro Duo Mobile
Sandisk Memory Stick Pro Duo Ultra II
(Allen zijn 1GB)
En ik neem er dan gelijk een SiteCom Bluetooth 2.0 USB adapter Class I bij, iemand ervaringen hiermee? En met hoeveel kb/s gaat dit nou eigenlijk in de praktijk?
[ Voor 29% gewijzigd door MensionXL op 15-01-2007 17:06 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Tip: mail de firma dat het product niet voldoet, en dat je een negatieve review gaat posten op Ebay. Daarna zullen ze je zeggen: retourneer het product en u krijgt uw geld terug. Daarna: zeggen dat je dat niet ziet zitten en je alsnog je geld terug wil, zonder het product te retourneren. Voor het geld dat het maar kost, zullen ze het hoogstwaarschijnlijk wel laten vallen. Bij mij tochd4damager schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:14:
stroeve connectie : je moet het ding erin wringen
geluid : niets op aan te merken
ontvangst : slechter dan met lange kabel maar als je de telefoon stil op tafel legt is het geruisloos, dus de radio werkt met dit kort opzetstukje
en de verpakking trok ook op niets, in een plastiek zakje (zo'n "weedzakje") en dat in een soort plastieken enveloppe die niets van bescherming geeft, en dan nog duur ook (de verzendig)
link naar produkt

En: wie heeft dat Vista thema en wil het even doorsturen?
Dit topic is gesloten.