hier vind je orig. k750i cont.
haha dankje maar dat bedoel ik niet! Ik bedoel echt de software bestandjes. Bijvoorbeeld het icoontjes voor batterij wil ik graag veranderen en nog een aantal andere dingen...
Enig idee hoe te voorkomen is dat ie elke keer de verbinding verbreekt, als er een pagina geladen is in opera mini?
Anoniem: 147303
------------------------------
Voor de 2de keer
he,
wanneer ik mn gsm wil gaan bewerken met FAR is er dan kan op dat mijn batterij sneller opgaat?
bijv. bij een andere menu toevoegen?
ook zag ik ergens van die horizontale menu's staan,,, werken die ook op de W800i
Pfff.. mn w800i is nu naar dynafix voor reperatie van het joystickje en andere kleine dingen
iemand enig id hoelang het gaat duren
Voor de 2de keer
he,
wanneer ik mn gsm wil gaan bewerken met FAR is er dan kan op dat mijn batterij sneller opgaat?
bijv. bij een andere menu toevoegen?

ook zag ik ergens van die horizontale menu's staan,,, werken die ook op de W800i
Pfff.. mn w800i is nu naar dynafix voor reperatie van het joystickje en andere kleine dingen
iemand enig id hoelang het gaat duren
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 147303 op 29-01-2007 19:30 ]
Heeft iemand ook als je 2 uur aan het bellen bent, dat de verbinding dan automatisch verbroken wordt
Ligt dat aan een instelling oid van de telefoon (k750i)? Of is dat ingesteld bij de provider (T-Mobile)?
De verbinding wordt altijd op precies 2:00:00 verbroken...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Helllp

Mn k750i geeft constant bij opstarten de melding "Geef Kaart" en doet verder niets...wat nu?
Edit: Met mijn moeders Simkaart werkt het wel!? Net alsof mijn simkaart in 1 keer kapot is terwijl hij in mn telefoon gewoon op tafel lag
Mn k750i geeft constant bij opstarten de melding "Geef Kaart" en doet verder niets...wat nu?
Edit: Met mijn moeders Simkaart werkt het wel!? Net alsof mijn simkaart in 1 keer kapot is terwijl hij in mn telefoon gewoon op tafel lag
[ Voor 40% gewijzigd door Ruben [NL] op 29-01-2007 21:54 ]
Die vraag stelde ik pakweg anderhalf jaar terug ook, maar dan i.c.m. een Orange abo. Kan de post niet meer terug vinden, maar dat is inderdaad zo ingesteld door je provider.NaZ- schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:39:
Heeft iemand ook als je 2 uur aan het bellen bent, dat de verbinding dan automatisch verbroken wordtLigt dat aan een instelling oid van de telefoon (k750i)? Of is dat ingesteld bij de provider (T-Mobile)?
Oh, toch..
Mijn vraag:
Tycoontje in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Antwoord 1:
mbvisiontt in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Wedervraag:
Tycoontje in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Antwoord 2:
Anoniem: 149229 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
[ Voor 24% gewijzigd door Tycoontje op 29-01-2007 22:25 . Reden: Google is een betere vriend dan de search hier.. :) ]
Das denk ik zelfbeschermingNaZ- schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:39:
Heeft iemand ook als je 2 uur aan het bellen bent, dat de verbinding dan automatisch verbroken wordtLigt dat aan een instelling oid van de telefoon (k750i)? Of is dat ingesteld bij de provider (T-Mobile)?
Ah dank! 
Grappige post btw
Grappige post btw
Misschien dat iemand zich verveelt en het wel even wil testen..
Nog maar eens...MikeyMan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:06:
Enig idee hoe te voorkomen is dat ie elke keer de verbinding verbreekt, als er een pagina geladen is in opera mini?
Dan ligt het dus niet aan je telefoon, doe die simkaart van jou eens in een andere telefoon, doet die het daar ook niet. Dan zou ik even naar de winkel gaan. Nieuwe simkaart aanvragen? (maar er vooral niets voor betalen(!!))Ruben [NL] schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:30:
Helllp![]()
Ik heb de laatste tijd steeds vaker met de agenda van mijn K750i. Als ik op een bepaalde dag een afspraak heb staan (bv. 30-01-07 verjaardag) dan wordt deze regelmatig vervangen door een andere afspraak van een willekeurige datum (bv 15-05-06 bioscoop) Op 30-01-07 komt dan de afspraak bioscoop te staan (en deze blijft dan ook op 15-05-06 staan). Als ik de afspraak op de 30e weghaal, blijft de andere afspraak staan
Hopelijk is het nog een beetje te begrijpen... snap het echt niet meer

ben er al achter... verbindingsinstelling op socket ipv http
Verwijder eens alles in je agenda, of voer een hard-reset uit.Magic6399 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:27:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker met de agenda van mijn K750i. Als ik op een bepaalde dag een afspraak heb staan (bv. 30-01-07 verjaardag) dan wordt deze regelmatig vervangen door een andere afspraak van een willekeurige datum (bv 15-05-06 bioscoop) Op 30-01-07 komt dan de afspraak bioscoop te staan (en deze blijft dan ook op 15-05-06 staan). Als ik de afspraak op de 30e weghaal, blijft de andere afspraak staan![]()
Weet iemand toevallig een programma die met Google Calendar kan synchroniseren via de pc. Heb al GooSync gevonden maar die werkt met de standaardsoftware van je toestel en dus ever GPRS en dat kost geld. Niet meteen een oplossing dus.
Anoniem: 77658
Iemand enig idee waar ik een frontje kan krijgen voor mijn k750i? Bij markplaats en ebay (Nederland) hebben ze niet echt veel.
Nooit problemen met Tele2 gehad, maar vanochtend toch maar eens de klantenservice gebeld voor evt. een nieuwe SIM. Wat blijkt nu...er is 1 of andere storing waardoor meer mensen die melding hebben...snap er niet veel van aangezien ik de melding al krijg voordat er een verbinding is, en mij moeders SIM wel werkt... Maarja we wachten nog steedsOdysseus253 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:44:
[...]
Dan ligt het dus niet aan je telefoon, doe die simkaart van jou eens in een andere telefoon, doet die het daar ook niet. Dan zou ik even naar de winkel gaan. Nieuwe simkaart aanvragen? (maar er vooral niets voor betalen(!!))

Dit kan alleen (nog) via gprs, want je telefoon moet toch contact maken met Google Calendar. Dit kan idd via GooSync, of met het java progje gcalsync: http://www.gcalsync.com/. Ik heb goede ervaringen met GooSync.co0lman schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:30:
Weet iemand toevallig een programma die met Google Calendar kan synchroniseren via de pc. Heb al GooSync gevonden maar die werkt met de standaardsoftware van je toestel en dus ever GPRS en dat kost geld. Niet meteen een oplossing dus.
De enige mogelijkheid om het niet via gprs te doen is om het via via te doen. Dus Google Calendar exporteren, dan bijv Oulook laten importeren (hier is geloof ik ook een 'extensie' voor Outlook beschikbaar) en dan je telefoon laten synchroniseren met Outlook.
heb er 1 liggen voor jeAnoniem: 77658 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:37:
Iemand enig idee waar ik een frontje kan krijgen voor mijn k750i? Bij markplaats en ebay (Nederland) hebben ze niet echt veel.
Anoniem: 204066
En anders kan j dr hier in halen: http://cnn.cn/shop/sonyer...0ca5095bc40c53f97d4853a20
is er een snelkoppeling om tijdens een gesprek in handsfree modus te gaan?
Anoniem: 77658
Cool
Kan je niet meer PM'en op tweakers?
Mijn email is daan@jnwmedia.nl. Hoeveel moet je er voor hebben?
Thx voor de linkAnoniem: 204066 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:07:
[...]
En anders kan j dr hier in halen: http://cnn.cn/shop/sonyer...0ca5095bc40c53f97d4853a20
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 77658 op 31-01-2007 01:17 ]
PuDy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:40:
[...]
Verwijder eens alles in je agenda, of voer een hard-reset uit.

Zal het van het weekend eens proberen (en dan hopen dat het probleem niet meer terugkomt)
Niemand die dit probleem al eens is tegengekomen? Waarschijnlijk zal een hard reset de enige oplossing zijn?Thardus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:05:
Ik zit met een probleempje.
Ik heb een bluetooth headset (Plantronics Explorer 330) en heb die enkele weken zonder enig probleem kunnen gebruiken.
Hij was gepaired met mijn K750i, gekoppeld aan een profiel en wanneer hij in range kwam, connecteerde hij automatisch.
Sinds een week echter, aanziet hij de headset niet meer als headset, maar als gewoon bluetooth device. Ik heb geen idee wat de reden hiervoor is en vind geen oplossing. Misschien heb ik ooit op een verkeerde knop geduwd ofzo? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ben blijkbaar in de verkeerde richting aan het zoeken.
Heeft iemand van jullie enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Anoniem: 206611
Heb een probleem, mijn scherm van mijn w800 is kapot nu heb ik een nieuwe besteld bij eu-gsm.nl deze is volgens mij voor een k750 want dat staat op het zakje hij past wel maar werkt niet krijg alleen wit beeld als ik hem aanzet..
Het printje van mij kapotte is ook groen. en die van die nieuwe oranje..
Weet iemand of iki dit werkend kan krijgen zie ik iets over het hoofd, of is het gewoon het verkeerde schermpje
Weet iemand of iki dit werkend kan krijgen zie ik iets over het hoofd, of is het gewoon het verkeerde schermpje
Scherm van de K750 is identiek aan de W800, als je een wit scherm krijgt zou ik er eens naar kijken of je de aansluiting goed aangedrukt hebt, is dit het geval dan ligt het probleem ergens anders.Anoniem: 206611 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:23:
Heb een probleem, mijn scherm van mijn w800 is kapot nu heb ik een nieuwe besteld bij eu-gsm.nl deze is volgens mij voor een k750 want dat staat op het zakje hij past wel maar werkt niet krijg alleen wit beeld als ik hem aanzet..
Twee keer op de linker softkey drukken: dat komt neer op "more" en dan "select" van het eerste menuitem, "speaker on"MikeyMan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:03:
is er een snelkoppeling om tijdens een gesprek in handsfree modus te gaan?
Oja... krijg nou wat...
week gelede mijn w800i opgestuurd naar dynafix
een paar dagen daarvoor heb ik gemailt naar dynafix, of er nog garantie opzat... ik moest kijken oop de achterkant en een code doorgeven... die code in een mailtje gestuurd en er werd mij terug gemailt "Hij is in jaar .. en in week nr .. gemaakt dus er zit nog garantie op,,,
heb mijn w800i een week geleden opgestuurd naar dynafix... valt er een paar min geleden een brief binne...
Wij hebben dit en dit geconstateerd.... bla bla bla
u krijgt een prijs opgave omdat er geen garantie meer op zit
130.-
dat heb ik niet een betaalt voor dat toestel....
pffff... denk dat ik hem maar terug laat sturen,, dan probeer ik zelf wel iets...
oja het ging om het probleem met het joystickje en 2 andere kleine dingetjes...
week gelede mijn w800i opgestuurd naar dynafix
een paar dagen daarvoor heb ik gemailt naar dynafix, of er nog garantie opzat... ik moest kijken oop de achterkant en een code doorgeven... die code in een mailtje gestuurd en er werd mij terug gemailt "Hij is in jaar .. en in week nr .. gemaakt dus er zit nog garantie op,,,
heb mijn w800i een week geleden opgestuurd naar dynafix... valt er een paar min geleden een brief binne...
Wij hebben dit en dit geconstateerd.... bla bla bla
u krijgt een prijs opgave omdat er geen garantie meer op zit

130.-

pffff... denk dat ik hem maar terug laat sturen,, dan probeer ik zelf wel iets...
oja het ging om het probleem met het joystickje en 2 andere kleine dingetjes...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 147303 op 03-02-2007 11:32 ]
Mja, dan moet je waarschijnlijk nog een euro of 40/50 aan onderzoekskosten betalen
Ik heb net een bijna vergane K750i voor een mooi prijsje op de kop weten te tikken. Hardwarematig is alles goed (uitgebreid getest) alleen moet ik even nieuwe toetsen en faceplates bestellen.
Enige wat ik rottig vind is dat je nog duidelijk kan zien dat deze telefoon ooit orange branded is geweest (en dat dat ding zo vies is dat het aan mijn handen blijft plakken
), met een firmware update (heb nu R1J002) zijn alle sporen van Orange dan verdwenen? Kan ik uberhaupt een firmware update doen met een ex-branded (dat is een zelfverzonnen woord ja) phone? (hij is geunlocked)
Enige wat ik rottig vind is dat je nog duidelijk kan zien dat deze telefoon ooit orange branded is geweest (en dat dat ding zo vies is dat het aan mijn handen blijft plakken
Ik weet alleen dat j bv dmv Gflash j telefoon helemaal opnieuw kan flashen naar opnieuw een k750, en dat zorgt waarschijnlijk ervoor dat alle orange spullen weg zijn. Als j dat gedaan hebt, kan j ook gewoon gaan updatenMaksvr schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 14:48:
Ik heb net een bijna vergane K750i voor een mooi prijsje op de kop weten te tikken. Hardwarematig is alles goed (uitgebreid getest) alleen moet ik even nieuwe toetsen en faceplates bestellen.
Enige wat ik rottig vind is dat je nog duidelijk kan zien dat deze telefoon ooit orange branded is geweest (en dat dat ding zo vies is dat het aan mijn handen blijft plakken), met een firmware update (heb nu R1J002) zijn alle sporen van Orange dan verdwenen? Kan ik uberhaupt een firmware update doen met een ex-branded (dat is een zelfverzonnen woord ja) phone? (hij is geunlocked)
Bedankt, dan ga ik dat gelijk proberenAnoniem: 204066 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:43:
[...]
Ik weet alleen dat j bv dmv Gflash j telefoon helemaal opnieuw kan flashen naar opnieuw een k750, en dat zorgt waarschijnlijk ervoor dat alle orange spullen weg zijn. Als j dat gedaan hebt, kan j ook gewoon gaan updaten
Heeft trouwens iemand ervaring met het solderen van componenten op een/de printplaat? De joystick werkt namelijk niet echt lekker, heb maar gelijk een nieuwe besteld ($3 bij cnn.cn). Heb het er vanmorgen even met mijn vader over gehad en hij zei dat solderen van dat soort componenten erg moeilijk is omdat het heel "klein" gesoldeerd is (en toen gooide hij er nog wat technische termen tegen aan die ik al lang vergeten ben
Ik heb een probleem met mijn k750i, namelijk een groot deel van de toetsen doen het niet meer.
Het gaat hier om de 1,2,3-toesten, de linker-softkey, en van het joystickj naar onder en naar rechts.
Het gaat hier om een softwarebug, want als ik een spelletje ga spelen, doet het joystickje t wel weer (de 1,2,3-toesten overigens nog steeds niet).
Dus heb ik er een software-update over laten gaan: geen effect
Toestenbord vervangen: geen effect
Gereflasht naar een k750i: geen effect
Geflasht naar w800i: geen effect
Terug geflasht naar k750: geen effect
En weer naar een w800: nog steeds nils
Zit dus nu met een half functionerende w800i, iemand nog ideeen wat ik kan doen??
(ps. Garantie is allang voorbij, dus terugsturen is geen optie(te duur))
Het gaat hier om de 1,2,3-toesten, de linker-softkey, en van het joystickj naar onder en naar rechts.
Het gaat hier om een softwarebug, want als ik een spelletje ga spelen, doet het joystickje t wel weer (de 1,2,3-toesten overigens nog steeds niet).
Zit dus nu met een half functionerende w800i, iemand nog ideeen wat ik kan doen??
Hb hier zelf ook last van gehad, en heb gezien dat hij egt verschrikkelijk klein is vast gesoldeerd, dus behalve als j een ontzettend vast hand, een heel klein soldeer apparaat en geen angst om j telefoon te slopen hebt, zal ik t doen:P..Maksvr schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:53:
[...]
Bedankt, dan ga ik dat gelijk proberen. Valt mij trouwens op dat er ook een hele grote community SE modders is...ik dacht dat dat alleen bij Motorola zo was.
Heeft trouwens iemand ervaring met het solderen van componenten op een/de printplaat? De joystick werkt namelijk niet echt lekker, heb maar gelijk een nieuwe besteld ($3 bij cnn.cn). Heb het er vanmorgen even met mijn vader over gehad en hij zei dat solderen van dat soort componenten erg moeilijk is omdat het heel "klein" gesoldeerd is (en toen gooide hij er nog wat technische termen tegen aan die ik al lang vergeten ben).
Wat ik zelf heb gedaan is een pipetje gekocht, en wat alcohol (95%)gedruppelt in het joystickje. De problemen blijven dan op zich wel terugkomen, maar het is (volgens mij) veiliger dan solderen
offtopic:
Nu gaat een SE leek je dus proberen te helpen, maar please note dat ik heel veel ervaring heb met het 'sleutelen' aan Motorola's
Nu gaat een SE leek je dus proberen te helpen, maar please note dat ik heel veel ervaring heb met het 'sleutelen' aan Motorola's
Is er misschien een vloeistof op gevallen (e.g. bier?), helpt soms om de contacten van je toetsenbord met alcohol schoon te maken. Dat lukte in ieder geval wel bij mijn V3.
Mijn probleem lijkt trouwens heel erg veel op jouw probleem (met je joystick dan) want ik heb het idee dat hij in spelletjes wel goed werkt. Oja en weet jij misschien waar ik de Cid versie van mijn telefoon kan zien? Want dat is nogal belangrijk heb ik gelezen. (Dit is echt zo anders dan bij Motorola)
Edit\ Oh had je laatste post niet gelezen, alcohol heb je dus al geprobeerd. Ik denk dat ik mijn vader het laat doen, misschien kan het zelfs op zijn werk. Nouja dan ga ik eerst maar alcohol proberen, (in tegenstelling tot de vorige gebruiker ga ik voorzichtig met mijn telefoon om
Edit\\ Oh cool, mijn vader kan iets regelen zegt hij.
[ Voor 29% gewijzigd door Maks op 04-02-2007 11:32 ]
Nee, dat is dus het vreemde, hij is niet eens gevallen, super netjes mee om gegaan:sMaksvr schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:12:
Is er misschien een vloeistof op gevallen (e.g. bier?), helpt soms om de contacten van je toetsenbord met alcohol schoon te maken. Dat lukte in ieder geval wel bij mijn V3.
Ik weet dat als j bv Gslide of Glfash opstart, en je telefoon dan connect, je dan de Cid versie te zien krijgt.Maksvr schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:12:
Mijn probleem lijkt trouwens heel erg veel op jouw probleem (met je joystick dan) want ik heb het idee dat hij in spelletjes wel goed werkt. Oja en weet jij misschien waar ik de Cid versie van mijn telefoon kan zien? Want dat is nogal belangrijk heb ik gelezen. (Dit is echt zo anders dan bij Motorola)
Uitelkaar halen gaat best makkelijk, eerste keer moet j een beetje kracht uitoefenen om voor- en achterkant los te krijgen. Je kan als je daar behoefte aan hebt hier een guide vinden voor wat hulpMaksvr schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:12:
Edit\ Oh had je laatste post niet gelezen, alcohol heb je dus al geprobeerd. Ik denk dat ik mijn vader het laat doen, misschien kan het zelfs op zijn werk. Nouja dan ga ik eerst maar alcohol proberen, (in tegenstelling tot de vorige gebruiker ga ik voorzichtig met mijn telefoon om). Uit elkaar schroeven gaat trouwens makkelijk? Heb al een T6 schroevendraaier besteld
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 204066 op 06-02-2007 16:47 ]
Ik heb al vele draadjes van K750 doorlopen en er al veel over gelezen, maar ik kamp dus met het probleem van de dutch-T9 (welke niet aanwezig is
) Tot op heden heb ik echter nog geen enkele oplossing gelezen ? Ik wil écht niet alle woorden eerst manueel invoeren ?!!
Andere firmware flashen, lijkt me...
Inderdaad, maar waar vind ik firmware waar er dutch T9 inzit ? .. Na een aantal dagen zoeken heb ik deze nog steeds niet gevonden.
[edit]
Die links en tip brengen inderdaad de .lng file naar boven ..
Het probleem was echter dat ik in de FAR manager een foutmelding kreeg ivm een .sys file welke niet gevonden kan worden. Blijkbaar installed deze zich als je via C-ingedrukt houden de gsm aan de pc hangt.. dit doe hij bij mij dus niet.
Ik hoopte eigenlijk dat er een eenvoudigere manier was om T9 te installeren
[edit]
Die links en tip brengen inderdaad de .lng file naar boven ..
Het probleem was echter dat ik in de FAR manager een foutmelding kreeg ivm een .sys file welke niet gevonden kan worden. Blijkbaar installed deze zich als je via C-ingedrukt houden de gsm aan de pc hangt.. dit doe hij bij mij dus niet.
Ik hoopte eigenlijk dat er een eenvoudigere manier was om T9 te installeren
[ Voor 60% gewijzigd door Blizard op 04-02-2007 20:52 ]
offtopic:
En daar komt de SE leek weer
En daar komt de SE leek weer
Die kan je heel makkelijk downloaden, ik ben pas sinds gisteren in het SE wereldje terecht gekomen en weet nu al een beetje hoe het zit. Jij hebt dit pakket nodig: k750_Language_EUROPE_3 (waar je dat vind zoekt u zelf maar uit). Op die site die MichielvB123 gaf staat heel veel uitgelegd, daar moet je maar even kijken.
Ik heb wat problemen met mijn 750i over Bluetooth. In Bluetooth places vind hij de GSM wel, maar hij toont geen beschikbare services? (En zo kan ik er dus niet naar verbinden met MyPhoneExplorer of FMA)
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Anoniem: 207646
...als dit illegaal is, wat me niet lijkt ...
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 06-02-2007 19:18 ]
Ik ben vandaag weer even bezig geweest met mijn telefoon. Nouja ik en een goede vriend van mij (voor hem was het ook de eerste keer dat hij iets ging flashen), hij heeft een W810i (en een datakabel) dus ik heb mijn firmware even geflashed. Nu ben ik van al die Orange onzin af, heb de nieuwste firmware en heb ik een mooie schone telefoon. Flashen van je telefoon gaat erg makkelijk, geen gedoe met drivers (zoals bij Motorola) maar één mooi programmatje Gflash did the job.
Moest wel eerst even mijn EPROM flashen want mijn Colour was BROWN en die moest RED zijn (weet iemand wat dat inhoud? Heeft niets met uiterlijk te maken ofzo hoor). Heb nu overigens ook een aangepast menu enzo, ziet er echt prachtig uit! (ik zal als ik een nieuw frontje heb wel screens posten)
Flashen van een K750i naar een W800i gaat op dezelfde manier alleen moet je dan de FS en MAIN files hebben van een W800i (daar is heel makkelijk aan te komen), is heel makkelijk Patrickputten, je moet je zelf er eerst alleen goed in verdiepen. Er kan weinig fout gaan aangezien je het EPROM altijd kan aanspreken als de telefoon is aangesloten.
Weet trouwens iemand waar ik Phillips schroevendraaiers kan kopen? Denk dat ik de kleinste nodig heb (#0?) want mijn frontje zit vast met T6 schroefjes én Phillips schroefjes.
SE is echt een geweldig 'modbaar' merk, beter dan Motorola...wat ben ik toch bij met mijn SE
Edit\ Tussen legaal en illegaal zit altijd een "grijs" gebied. Kan iemand mij vertellen of het flashen van Firmware nou legaal is?
Moest wel eerst even mijn EPROM flashen want mijn Colour was BROWN en die moest RED zijn (weet iemand wat dat inhoud? Heeft niets met uiterlijk te maken ofzo hoor). Heb nu overigens ook een aangepast menu enzo, ziet er echt prachtig uit! (ik zal als ik een nieuw frontje heb wel screens posten)
Flashen van een K750i naar een W800i gaat op dezelfde manier alleen moet je dan de FS en MAIN files hebben van een W800i (daar is heel makkelijk aan te komen), is heel makkelijk Patrickputten, je moet je zelf er eerst alleen goed in verdiepen. Er kan weinig fout gaan aangezien je het EPROM altijd kan aanspreken als de telefoon is aangesloten.
Weet trouwens iemand waar ik Phillips schroevendraaiers kan kopen? Denk dat ik de kleinste nodig heb (#0?) want mijn frontje zit vast met T6 schroefjes én Phillips schroefjes.
SE is echt een geweldig 'modbaar' merk, beter dan Motorola...wat ben ik toch bij met mijn SE
Edit\ Tussen legaal en illegaal zit altijd een "grijs" gebied. Kan iemand mij vertellen of het flashen van Firmware nou legaal is?
[ Voor 6% gewijzigd door Maks op 05-02-2007 20:46 ]
Anoniem: 194740
Geachte medetweakers,
Ik zit met een probleem...
Ik ben in het bezit van een W800i en heb er geluid mee opgenomen.
Het is een interview dat ik heb opgenomen voor school. Het is in totaal 55 minuten lang en 5 mb groot. Het is opgeslagen op de intern geheugen van de telefoon.
Ik wil het op me pc overzetten omdat ik op de w800i niet kan terug/verder kan spoelen.
Ik wil de interview namelijk uitschrijven.
Het probleem is nu dat als ik het overzet op mijn pc (ik kopieer het eerst naar de externe geheugen)
het niet langer is dan 5 minuten... De grootte van de voice memo is nog ongeveer gelijk aan 5mb.
Ik heb al op internet proberen te zoeken over oplossingen maar heb er nog geen één gevonden.
Het is best belangrijk en het zou ****irritant zijn als ik het op de telefoon zou moeten afspelen en dat je niet kan spoelen of op pause kan drukken. Alleen afspelen en stoppen, waarna hij steeds opnieuw begint. Heeft iemand mischien een oplossing?
Alvast bedankt,
Nooplet
Ik zit met een probleem...
Ik ben in het bezit van een W800i en heb er geluid mee opgenomen.
Het is een interview dat ik heb opgenomen voor school. Het is in totaal 55 minuten lang en 5 mb groot. Het is opgeslagen op de intern geheugen van de telefoon.
Ik wil het op me pc overzetten omdat ik op de w800i niet kan terug/verder kan spoelen.
Ik wil de interview namelijk uitschrijven.
Het probleem is nu dat als ik het overzet op mijn pc (ik kopieer het eerst naar de externe geheugen)
het niet langer is dan 5 minuten... De grootte van de voice memo is nog ongeveer gelijk aan 5mb.
Ik heb al op internet proberen te zoeken over oplossingen maar heb er nog geen één gevonden.
Het is best belangrijk en het zou ****irritant zijn als ik het op de telefoon zou moeten afspelen en dat je niet kan spoelen of op pause kan drukken. Alleen afspelen en stoppen, waarna hij steeds opnieuw begint. Heeft iemand mischien een oplossing?
Alvast bedankt,
Nooplet
Nou ik zit namelijk met het dilemma met het flashen van mijn k750i naar w800i wat voor CDA nummer ik moet hebben. Ik heb namelijk een Tele2 abonnement genomen alleen die CDA string vind ik nergens terug?
Ik wacht nu al een maand op mijn unlockcode, KPN schiet niet echt op
Nog mensen die zolang moesten wachten op KPN? Of is dat normaal. (Aanvraag gedaan 3 januari).

Nog mensen die zolang moesten wachten op KPN? Of is dat normaal. (Aanvraag gedaan 3 januari).
CDA nummer maakt niet echt veel uit. Ik heb ook Tele2 en heb hem werkend gekregen met een zelf ingevoerd CDA nummer:
Weet nou misschien nog iemand waar ik Phillips schroevendraaiers kan kopen?
Nummer is "Generic Netherlands" volgens Topsony. Maar volgensmij maakt dat nummer niet echt veel uit. Gaat meer om je FS denk ik (weet dat niet zeker) aangezien mijn nummer hier voor ORANGE_GEN was.CDA102338/48 - EUROPE_3
Weet nou misschien nog iemand waar ik Phillips schroevendraaiers kan kopen?
Weet iemand of het mogelijk is de alarmtijd weer te geven in plaats van de huidige tijd?
Wat ik heb gehoord is dat BROWN nog een prototype versie is, en RED de 'gewone' versie.. Hoor het graag als het niet klopt..Maksvr schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:25:
IMoest wel eerst even mijn EPROM flashen want mijn Colour was BROWN en die moest RED zijn (weet iemand wat dat inhoud? Heeft niets met uiterlijk te maken ofzo hoor).
Kun je niet rechtstreeks naar je PC kopieren zonder deze eerst naar het extern geheugen te kopieren? MyPhoneExplorer + datakabel bijv?Anoniem: 194740 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:58:
...
het niet langer is dan 5 minuten...
Nooplet
Als dit ook niet lukt, kun je nog altijd via de PC het geluid opnemen door je headset te verbinden met je PC sound-in. Is omslachtig, maar dan staat het wel op je PC.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Ik heb overigens geflashed van een Orange branded K750i naar de nieuwste unbranded K750i firmware. Maar dat flashen gaat gewoon het zelfde. Kijk ook eerst even wat voor colour je telefoon is, want als je een BROWN hebt (oudere types denk ik, ik had het ook) moet je eerst de eeprom naar RED flashen.
Ah daar las ik over heen, nouja dat zou best kunnen want deze was nét uit toen de verkoper hem kocht.Anoniem: 204066 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:31:
[...]
Wat ik heb gehoord is dat BROWN nog een prototype versie is, en RED de 'gewone' versie.. Hoor het graag als het niet klopt..
[ Voor 37% gewijzigd door Maks op 06-02-2007 19:17 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 06-02-2007 21:05 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Je telefoon modden / tweaken mbv bijv. FAR Manager is rand; zelf een beetje prutsen aan je phone is eigen risico dus niet direct illegaal.Maksvr schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:25:
Tussen legaal en illegaal zit altijd een "grijs" gebied. Kan iemand mij vertellen of het flashen van Firmware nou legaal is?
Een volledig aangepaste auteursrechtenbeschermde firmware downloaden en op je telefoon flashen is illegaal. Die gasten die die firmwares bouwen zijn niet legaal bezig want ze bieden software aan dat in eerste instantie van SE is. Dus, nog illegaler dan jouw gekopieerde dvd'tje van Windows Vista.
Tevens nog even een waarschuwing dat er dan hier op GoT niet over firmware flashen gediscuseerd mag worden. Ik heb vandaag wel weer genoeg modbreaks gezet in dit topic.
Het is me gelukt door jou! In 1 keerVincent7 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:29:
[...]
Kun je niet rechtstreeks naar je PC kopieren zonder deze eerst naar het extern geheugen te kopieren? MyPhoneExplorer + datakabel bijv?
Als dit ook niet lukt, kun je nog altijd via de PC het geluid opnemen door je headset te verbinden met je PC sound-in. Is omslachtig, maar dan staat het wel op je PC.
Anoniem: 194740
Ik zal MyPhoneExplorer uit proberen maar ik twijfel of het echt gaat werken...Vincent7 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:29:
[...]
Kun je niet rechtstreeks naar je PC kopieren zonder deze eerst naar het extern geheugen te kopieren? MyPhoneExplorer + datakabel bijv?
Ik heb mijn telefoon namelijk wel vaker aangesloten aan een pc via de datakabel, echter krijg ik dan altijd alleen de inhoud van de memory stick. Ik heb nooit de interne geheugen kunnen overzetten. Die voice memo die staat namelijk op de interne geheugen opgeslagen...
Het is trouwens een goed idee om het op tenemen via een headset. Was ik niet op gekomen.
Verklaar je nader! Ik snap niet echt wat je gedaan hebt, zou je et dus kunnen uitleggen.Anoniem: 207646 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:40:
[...]
Het is me gelukt door jou! In 1 keerGewoon de Europa 3 FS genomen en CDA ook Europa 3 die standaard in Gflash zit
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 194740 op 07-02-2007 08:41 ]
Dat kan `ie beter niet doen, dat is hier namelijk niet toegestaan...Anoniem: 194740 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:31:
[...]
Verklaar je nader! Ik snap niet echt wat je gedaan hebt, zou je et dus kunnen uitleggen.
Lees nog even TinuX zijn post, een paar posts naar boven.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik snap niet waarom je mij quote aangezien mijn post niet aan jou gericht was.
Je kan met MyPhoneExplorer gewoon je intern geheugen van je telefoon benaderen, staat als het goed is ook bij "Storage". Headset oplossing kan altijd nogAnoniem: 194740 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:31:
[...]
Ik heb mijn telefoon namelijk wel vaker aangesloten aan een pc via de datakabel, echter krijg ik dan altijd alleen de inhoud van de memory stick. Ik heb nooit de interne geheugen kunnen overzetten. Die voice memo die staat namelijk op de interne geheugen opgeslagen...
Het is trouwens een goed idee om het op tenemen via een headset. Was ik niet op gekomen.
[...]
Ik heb wat problemen met mijn 750i over Bluetooth. In Bluetooth places vind hij de GSM wel, maar hij toont geen beschikbare services? (En zo kan ik er dus niet naar verbinden met MyPhoneExplorer of FMA)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Oh dan heb je stiekem mij geholpen, want door jou werkt het nu welVincent7 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:49:
[...]
Ik snap niet waarom je mij quote aangezien mijn post niet aan jou gericht was.
Hb je al geprobeert het hele zooitje opnieuw te installeren, en dan de handleiding die erbij zat te volgen? Want ik had eerst ook problemen met bluetooth, bleek dat je eerst alles moest installeren en toen pas dat dongeltje er in moest stoppen..Thund3r schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:24:
En ik moet zegge, het blijft altijd gezeik met bluetooth...
Sorry hiervoor, bn er net gisteravond pas achter gekomen dat inderdaad het flashen van firmware verboden is ivm bescherming van auteursrecht.. Maar waarom mag je dan eigenlijk wel sleutelen aan het menu bv? Is dat niet al een stap te ver?rohit schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:38:
[modbreak]Leuteren over firmware flashen is not-done @ GoT dus aanbieden van advies omtrent dat onderwerp ook niet![/modbreak]
/EDIT Mag je ook geen links geven naar sites waar uit wordt gelegd hoe je moet flashen?
//EDIT
Is deze post ook verboden? Of kan hier nog gewoon verder over vragen?Anoniem: 204066 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:54:
Ik heb een probleem met mijn k750i, namelijk een groot deel van de toetsen doen het niet meer.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 204066 op 07-02-2007 15:43 ]
Ik had precies hetzelfde "probleem" als jij, toen ik het AMR-bestand in RealPlayer (wat de standaard speler voor AMR was) afspeelde. Het was ineens enorm kort.Anoniem: 194740 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:58:
Alvast bedankt,
Nooplet
Toen ik het in QuickTime probeerde, was het gewoon prima. Dus probeer dat eens! Grote kans dat het daaraan ligt
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Ik wou dat dit ook zou werken bij mijn tentamens...Anoniem: 207646 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:37:
[...]
Oh dan heb je stiekem mij geholpen, want door jou werkt het nu wel
Wie weet eigenlijk waar dit knopje voor is?

Het doet verder niks, maar zal er toch niet voor niks zitten?

Het doet verder niks, maar zal er toch niet voor niks zitten?
k thxMikeyMan schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:25:
Opnemen als je gebeld wordt en spraakherkenning aanzetten...
[ Voor 49% gewijzigd door MensionXL op 09-02-2007 20:29 ]
Opnemen als je gebeld wordt en spraakherkenning aanzetten...
Oh yes, 10 minuten geleden de cover van de K750i binnen gekregen. Kwaliteit is een stuk minder dan die van de originele maar it does the job denk ik. De originele cover is van metaal, dit is van plastic. Ik weet dat hij van metaal is aangezien mijn helemaal onder de krassen en deuken zit, je zou bijna zeggen dat hij zilver is
. Ik wacht nu alleen nog op de joystick replacement en toetsen. Joystick replacement wordt er bij BOSCH voor me ingesoldeerd
Hm, imo zit er niet iets speciaals bij...of iets waarvan ik denk 'wow die wil ik hebben'vanpeltje schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:03:
Sony Ericsson komt weer met een aantal vette nieuwe telefoons:
http://www.sonyericsson.com/3gsm/
Bij mijn k750i/w800i vind ik het irritant dat als je de headset in je telefoon hebt dat hij dan niet automatisch je ringtone door je headset laat gaan of als profiel stil neemt. Wie weet hoe dit kan?
En is er ook een mogelijkheid om te sorten op ALBUM met de w800i? Ook al zet ik een heel album op mijn telefoon met Disk2Phone dan gaat hij per artiest een apart mapje maken en heb je dus met 3 VA albums al gelijk 40 mappen. Of weet iemand hier een betere oplossing voor?
En is er ook een mogelijkheid om te sorten op ALBUM met de w800i? Ook al zet ik een heel album op mijn telefoon met Disk2Phone dan gaat hij per artiest een apart mapje maken en heb je dus met 3 VA albums al gelijk 40 mappen. Of weet iemand hier een betere oplossing voor?
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 207646 op 10-02-2007 23:13 ]
daar schrok ik laatst ook van!!Anoniem: 207646 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:12:
Bij mijn k750i/w800i vind ik het irritant dat als je de headset in je telefoon hebt dat hij dan niet automatisch je ringtone door je headset laat gaan of als profiel stil neemt. Wie weet hoe dit kan?
lekker muziek aan het luisteren (gsm staat áltijd op stil) wordt ik gebelt, zo'n zwaar iritante beltoon!
maar ik weet ook niet hoe dit te verhelpen is
nou zo mooi vind ik ze niet...vanpeltje schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:03:
Sony Ericsson komt weer met een aantal vette nieuwe telefoons:
http://www.sonyericsson.com/3gsm/

Anoniem: 208653
Tsja, niet alle nieuwe gsm's spreken alle consumenten aan he

Ik heb een ander vraagje: ik heb gehoord dat de w800i uit de handel gaat,, weet iemand of dit maar een gerucht is of dat dat echt gaat gebeuren, ik heb m namelijk nog niet, wou m wel kopen.
Veel nieuws onder de is het niet he, die "nieuwe" toestellen. (zelfde model, specs zijn ook niet fantastisch)
Weet iemand btw hoe ik die Demo Tour terugkrijg op mn tel? onder entertainment. Ik heb hem per ongeluk verwijderd en nu heb ik een dode koppeling.
vanpeltje
Hebben meer mensen er last van dat hun telefoon (in mijn geval een k750) geregeld vastloopt...?
De mijne doet het steeds vaker de laatste tijd...
Nee nog geen keer gehad.MikeyMan schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:34:
Hebben meer mensen er last van dat hun telefoon (in mijn geval een k750) geregeld vastloopt...?
Wel waren 2 weken terug 1 dopje kapot gegaan. Ik heb Sony Ericsson vorige week gemaild. En afgelopen vrijdag vertelde zij mij dat ze een nieuw setje oordopjes gaan opsturen.
Echt goede service
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
word het niet tijd voor deel 11?
volgens mij slapen er sommige mods hier
Wel was 2 weken terug 1 dopje kapot gegaan.Mars18 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:42:
[...]
Nee nog geen keer gehad.
Wel waren 2 weken terug 1 dopje kapot gegaan. Ik heb Sony Ericsson vorige week gemaild. En afgelopen vrijdag vertelde zij mij dat ze een nieuw setje oordopjes gaan opsturen.
Echt goede service
maar wel netjes dat SE een nieuw setje op stuurt.
hebt trouwens nog nooit een vastloper of kapotte dopjes of id gehad bij de k750i
Anoniem: 192206
Ik heb dus een k750i. Mijn scherm is dus nu wit en blijft dat. Ik heb ergens gelezen dat je dan een aansluiting kon veranderen ofzo. Weet iemand hieer meer van?
Aub snelle reactie!
Aub snelle reactie!
Anoniem: 192206
En wat als je nou geen bon hebt!Anoniem: 19503 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:07:
wit scherm bij een SE is opsturen(servicepoint)helaas
Dan heb je geen garantie neem ik aan, en dus (veel) pech... Hoe kom je aan een foon zonder bon?Anoniem: 192206 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:18:
[...]
En wat als je nou geen bon hebt!
[mierenneuk]Anoniem: 147303 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:17:
[...]
mijn w800i ligt nu bij Dynafix... het reapiar en service bedrijf voor nederland van sony ericsson,, jawel hij is daar voor het joystickje wat niet goed meer werkt...
ik heb hem 2de hans gekocht en had er geen bon bij... eerst gemailt of er nog garnatie opzat.. ik zij "ik heb de bon niet" toen zijden zij dat er achterop je telefoon achter de accau een sticketje zat waaraan je het kon zien...,,, maar nu hij daar ligt heb ik een probleempje met hun... jawel over de garantie... dus informeer ze even zou ik zegge... www.dynafix.nl
--------
of mischien heb je een abo,,, ik weet niet hoe dat zit...
Zou je heel misschien een beetje op je spelling kunnen letten, het is best lastig lezen zo. 'Zei' als in verleden tijd van 'zeggen' is nog altijd met een 'ei' en zo nog wat meer foutjes.
[/mierenneuk]
Ik heb nu al iets langer dan een jaar een W800i waarvan nu al 2 maandjes ongeveer de joystick niet goed werkt. Nu heb ik hem, ik geloof maandag, op laten sturen onder garantie en hij was vandaag al weer terug!
En inderdaad, als je de telefoon bij een abonnement hebt afgesloten dan kan je meestal bij de winkel wel je contract opvragen wat als bon kan gelden als het IMEI-nummer erop vermeld staat.
Anoniem: 147303 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:17:
[...]
mijn w800i ligt nu bij Dynafix... het reapiar en service bedrijf voor nederland van sony ericsson,, jawel hij is daar voor het joystickje wat niet goed meer werkt...
ik heb hem 2de hans gekocht en had er geen bon bij... eerst gemailt of er nog garnatie opzat.. ik zij "ik heb de bon niet" toen zijden zij dat er achterop je telefoon achter de accau een sticketje zat waaraan je het kon zien...,,, maar nu hij daar ligt heb ik een probleempje met hun... jawel over de garantie... dus informeer ze even zou ik zegge... www.dynafix.nl
--------
of mischien heb je een abo,,, ik weet niet hoe dat zit...

vanpeltje
Ik krijg nu ook elke keer die CAPI_Worker Module error als ik PC Suite opstart.. Wat een irritant probleem zeg. Iemand een oplossing hiervoor?Anoniem: 206142 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:50:
[...]
Dank u. Volgens mij heb ik de software er nu opstaan en zou m'n telefoon het moeten doen. Maar nu heb ik een nog veel groter probleem. In CAPI_Worker Module treedt steeds een fout op. Ik heb even een link gezet naar een illustratie van het probleem. Kan iemand me hiermee verder helpen? Ik zou het leuk vinden, ik word écht gek van deze USB-problemen.
http://img254.imageshack....orkermodulefoutmelzd6.png is de link naar de foutmelding
Zit er op de w800i een instelling waarmee je het operator logo (bv Vodafone NL) weg kunt halen ? En dat er dan alleen een logo komt als je op een ander (buitenlands) netwerk zit ? Of ben ik nu in de war met mijn oude Nokia 6110 ?
Hmm, carnaval heeft zijn invloed gehad op me, nu weet ik weer hoe het zat: ik had hiervoor een Nokia 6110 en daar had ik een 'blanco' operator logo gedownload voor Vodafone NL, je zag dan normaal gesproken geen naam in je sccherm, alleen als je op een ander netwerk zat. Ga ff zoeken of dat er ook is voor de w800i
Anoniem: 209708
Allereerst, sorry dat ik zo met de deur in huis kom vallen.
Ik heb geprobeerd om het antwoord voor mijn probleem te vinden in de voorgaande topics, maar krijg het niet gevonden.. (misschien niet goed genoeg gezocht, nisschien teveel topics of staat het er gewoon niet in)
Mijn situatie:
Heb een SE K750i.
Firmware: onbekend, was de laatste toen ik hem kocht
gekocht: halverwege november 2005
Probleem:
Nooit echt grote storingen gehad, wel eens een onverklaarbare reboot van het app.
Ik keek op mn gsm, en viel me op dat het backlight niet aanging toen ik de gsm van de standby afhaalde. Kan gebeuren dacht ik dus ik zette het apparaat uit om hem daarna weer aan te zetten en hoopte dat het backlight het daarna weer deed.
Enkel toen ik het app. weer aan probeerde te zetten, ging hij totaal niet meer aan.
Heb geprobeerd op ed accu eruit te laten met alleen de stroom er op, met accu erin en de stroom erop. Ik heb geprobeerd om de gsm 24u op te laden. En heb het apparaat nu ongeveer een 48u zonder de accu erin laten liggen.
Alles zonder resultaat.
Ik ben bang dat hij total-loss is om 1 of andere wazige reden, maar probeer hier toch maar de vraag eens neer te leggen of het 1. een bekend probleem is, zoja, of daar wat aan te doen is.
Heel erg bedankt in ieder geval voor het lezen van mijn post.
En eenieder bedankt voor de eventuele reacties van jullie.
Ik heb geprobeerd om het antwoord voor mijn probleem te vinden in de voorgaande topics, maar krijg het niet gevonden.. (misschien niet goed genoeg gezocht, nisschien teveel topics of staat het er gewoon niet in)
Mijn situatie:
Heb een SE K750i.
Probleem:
Nooit echt grote storingen gehad, wel eens een onverklaarbare reboot van het app.
Ik keek op mn gsm, en viel me op dat het backlight niet aanging toen ik de gsm van de standby afhaalde. Kan gebeuren dacht ik dus ik zette het apparaat uit om hem daarna weer aan te zetten en hoopte dat het backlight het daarna weer deed.
Enkel toen ik het app. weer aan probeerde te zetten, ging hij totaal niet meer aan.
Heb geprobeerd op ed accu eruit te laten met alleen de stroom er op, met accu erin en de stroom erop. Ik heb geprobeerd om de gsm 24u op te laden. En heb het apparaat nu ongeveer een 48u zonder de accu erin laten liggen.
Alles zonder resultaat.
Ik ben bang dat hij total-loss is om 1 of andere wazige reden, maar probeer hier toch maar de vraag eens neer te leggen of het 1. een bekend probleem is, zoja, of daar wat aan te doen is.
http://www.se-info.nl/twe...page=operatorlogo&lang=nlhvangent schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:15:
Zit er op de w800i een instelling waarmee je het operator logo (bv Vodafone NL) weg kunt halen ? En dat er dan alleen een logo komt als je op een ander (buitenlands) netwerk zit ? Of ben ik nu in de war met mijn oude Nokia 6110 ?
Jammer dat http://www.se-info.nl/ niet bij "Links" in de startpost staat?!
Mijn K750i doet het sinds een paar dagen niet meer. Ik werd gebeld en al na twee seconden was het gesprek dood en mijn scherm helemaal wit. Als ik nu mijn telefoon probeer te rebooten, krijg ik na het invoeren van mijn pin-code de error: "Configuration error. Please contact your network operator or service centre." Ik heb geen idee hoe het komt, ik heb mijn telefoon nooit op een rare manier gebruikt. De meest recente firmwareversie zat meegeleverd toen ik deze telefoon kreeg, dus ik heb (tot ik dit probleem kreeg) nooit de behoefte gehad zelf te updaten. Daar is het dus ook niet mee misgegaan.
Iemand hier ervaring mee? Mijn garantie is inmiddels verlopen, dus opsturen naar Dynafix doe ik liever niet als het heel duur wordt. Ik heb zelf al geprobeerd de firmware te flashen door middel van de SE Update Service. Dit is wel helemaal gelukt, maar de error krijg ik nog steeds helaas.
Als ik de error Google zie ik dat meer mensen de error kennen, maar oplossingen voor het probleem heb ik eigenlijk niet aangetroffen. Wie kan me helpen?
Iemand hier ervaring mee? Mijn garantie is inmiddels verlopen, dus opsturen naar Dynafix doe ik liever niet als het heel duur wordt. Ik heb zelf al geprobeerd de firmware te flashen door middel van de SE Update Service. Dit is wel helemaal gelukt, maar de error krijg ik nog steeds helaas.
Als ik de error Google zie ik dat meer mensen de error kennen, maar oplossingen voor het probleem heb ik eigenlijk niet aangetroffen. Wie kan me helpen?
[ Voor 6% gewijzigd door Brinta op 21-02-2007 21:32 ]
Enige probleem dat ik heb, is het joystickie. Hij gaat gewoon niet meer omhoog of omlaag. Omhoog of omlaag is bij mij hetzelfde als het stickie indrukken.
Heb m'n telefoon al helemaal open gemaakt, schoon gemaakt...maar niets helpt
. Echt ongelofelijk iffitant
. Als ik iemand wil bellen, moet dat altijd via het hoofdmenu en dan de beginletters van de naam intypen en zelfs soms de hele naam en dan de eerste letter van de achternaam
.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vervanger van de Sony Ericsson k750i, helaas is er imo geen (nieuwe) telefoon op de markt die aan de k750 ken tippen
. Deze telefoon heeft echt vanalles; functionaliteit én design...
Heb m'n telefoon al helemaal open gemaakt, schoon gemaakt...maar niets helpt

Ik ben al een tijdje op zoek naar een vervanger van de Sony Ericsson k750i, helaas is er imo geen (nieuwe) telefoon op de markt die aan de k750 ken tippen
Een nieuwe kost incl. overname in TPH Belgie nog maar EUR 145! Sla je slag zou ik zeggen
Heb een W800i. Perfecte telefoon, met één groot nadeel: het speakervolume van het earpiece (dus niet de handfree speaker). Als ik het earpiece speaker volume maximaal zet, versta ik de andere kant al niet bij een beetje achtergrond geluid. Alleen als ik mijn telefoon op een uitgemeten postie tegen mijn oor houd, hoor ik iets meer, maar niet meer dan dat. Ik weet dat dit een bekend issue is met SE telefoons. Weet iemand of dit te tweaken is, of hoe een hoger MAXIMMAL volumeniveau te krijgen? Alvast bedankt.
update service die programma doet het niet bij mij
hij vraag elke keer om een domme reinstall hebbe jullie hier ook last van?
Garantiegeval? Als ik het goed heb heb je 'm gekocht na de datum waarop geldt dat de garantietermijn 2 jaar is..Anoniem: 209708 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:25:
Allereerst, sorry dat ik zo met de deur in huis kom vallen.
Mijn situatie:
Heb een SE K750i.
Probleem:
Alles zonder resultaat.
rohit schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:24:
word het niet tijd voor deel 11?

Denk eerder dat sommige modjes niet zo heel vaak tijd zien om een nieuw topic te openen.
Maar hierbij een nieuw deeltje: Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 11
^^ Daar verder graag!
^^
Dit topic is gesloten.