Tijdens het schrijven van een sms zie ik niet hoeveel karakaters ik al gebruikt heb en weet ik dus niet hoeveel berrichten ik eigenlijk ga moeten betalen. Ok je kan wel instellen dat het maximaal aantal karakters één sms is, dan kan je nietmeer verder, maar soms wil je wel meer typen.
Iemand een oplossing?
Overigens is ie op twee dagen al 4 keer gefreezd
[ Voor 17% gewijzigd door gianada op 15-01-2007 20:13 ]
gianada
en kan je de smsjes nog terughalen nadat je je inbox het vergroot(jaja stom van me)
www.aflevertijd.nl
[ Voor 11% gewijzigd door MensionXL op 15-01-2007 22:40 ]
oja in mijn haast vergat ik HET grote minpuntImpry schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:23:
Dus eigenlijk is alleen de verpakking/verzending echt slecht?
Want de standaard opladers gaan er ook niet al te makkelijk in.
het valt bijna uit elkaar als je het vastneemt
Zodra je 1e bericht bijna vol is, zie je rechtsbovenin je scherm het aantal resterende tekens staan voordat het sms-je vol is.gianada schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:12:
Vraagje over K750i,
Tijdens het schrijven van een sms zie ik niet hoeveel karakaters ik al gebruikt heb en weet ik dus niet hoeveel berrichten ik eigenlijk ga moeten betalen. Ok je kan wel instellen dat het maximaal aantal karakters één sms is, dan kan je nietmeer verder, maar soms wil je wel meer typen.
Iemand een oplossing?
Overigens is ie op twee dagen al 4 keer gefreezd. Telkens toen ik één van die spellekes aan het spelen was die er standaard opstonden.
Verwijderd
iemand...?Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:42:
Ik heb inmiddles zo'n 1000 posts doorgewerkt vanwege een probleem dat ik had met Far Manager en het aansluiten van mijn telefoon (k750i, gaf error dat epiusb.sys niet gevonden kan worden).
Heb vervolgens wel een post gevonden waar een link naar dat bestand stond, maar die is inmiddels offline.. Iemand die het bestand voor mij zou kunnen uploaden of kunnen zeggen waar ik het kan downloaden??
Alvast heeel erg bedankt
Verwijderd
Als ik iemand wil bellen, zie ik het groene peiltje en het tel nr op het scherm , maar het peiltje beweegt slechts een keer en dan hangt hij van zelf op. De gene die ik bel krijgt niet te zien dat ik gebeld heb, dus hij gaat helemaal niet over. Maar het komt wel bij uitgaande gesprekken te staan. Ik heb overal in de instellingen gezocht, maar kon nergens iets vinden. Master reset helpt ook niets.
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
Mijn telefoon is een tijdje geleden gevallen en sindsdien werkt de camera niet meer. Als ik het klepje dichtlaat en de camera software wil opstarten gebeurd er niks, en als ik het klepje wel open dan zie ik even een zwart scherm met rechts onderin "instellingen" zoals je normaal ook ziet.
Zou het helpen om een software update te doen? Of zit er gewoon iets los ofzo.. vind het maar een vaag probleem.
Minuutje googlen:
http://se-tuning.cz/viewtopic.php?t=3
edit Luke_chiptuning Pro FAR potřebujete USB Flash driver (EPIUSB.SYS), který je zde: http://www.luke-chiptuning.kvalitne.cz/k750i/USBFlash.zip
Niet iedereen spreekt tsjechiesImpry schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:41:
[...]
Minuutje googlen:
[...]
wie heeft er voor mij de beste camdriver??
heb een k750i geflasht naar w800i met software driver r1bc002
klas dat je camdriver 9. nog wa al is
heb nou 4.5
alvast bedankt!!
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Verwijderd
Impry schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:41:
[...]
Minuutje googlen:
[...]

Verwijderd
zéér geïnteresseerdSlurpgeit schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:44:
[...]
Ja, ondertussen is het al mogelijk. Ik weet alleen niet of ik hier de link mag plaatsen, dus ik doe het maar niet.
Verwijderd
wanneer ik mn gsm wil gaan bewerken met FAR is er dan kan op dat mijn batterij sneller opgaat?
bijv. bij een andere menu toevoegen?

ook zag ik ergens van die horizontale menu's staan,,, werken die ook op de W800i
Verwijderd
Als ik via de "Internet Services" verbinding maak, gaat het prima.
Vanuit elke Java app mislukt het echter.
Opera hangt gewoon, en anderen geven ConnectionNotFound exceptions.
Ik heb T-Mobile, met de standaard t-zones GPRS instellingen opgevraagd per SMS via de SE website.
Bij de t-zones GPRS / Data account instellingen staat:
Internet Mode: HTTP
Use proxy: Yes
Proxy address: 010.010.010.010
Port: 8080
Username: (blank)
Password: (blank)
Iemand een idee hoe dit goed te krijgen?
Tnx!
Edit: de batterij er in en er uit doen bleek de oplossing
Nu wil ik de shuttersound verwijderen, ik heb het al volgens de "how to tweak" van Tinux gedaan op bijde manieren, de code is ook daadwerkelijk verandert. Alleen krijg ik nog steeds de shuttersounds.. Een mogelijke oorzaak kan zijn is dat ik een W800i heb en deze geen "fabrieks instellingen" heeft maar het hier "master reset" word genoemd. Waarna ik hierbij voor de optie "instell. resetten" kies verandert er niets. Ik heb de andere optie "alles resetten" nog niet geprobeerd want heb geen zin al mijn contacten te verliezen.
[ Voor 52% gewijzigd door fabulaus op 24-01-2007 01:51 ]
Al geprobeerd Flash te verwijderen en opnieuw te installeren, zelfde met Java. Geen resultaat though :-?
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Sorry, ik had er ven bij moeten zetten dat ik dat heb gedaan, maar er geen chocola van kan maken. Het enige wat ik eruit haal is dat het aan Java ligt, maar hoe of wat precies...MikeyMan schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:52:
Zou je niet eens in die log bestanden kijken dan?
Een voorbeeldje dan maar: klik.
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
fabulaus schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:00:
Ik wil mijn software updaten, ik draai nu nog op de versie van midden 2005. Echter als ik mijn telefoon met de PC conect met de USB kabel en netjes C ingedrukt houd gaat de telefoon toch aan en krijg ik allemaal meldingen van windows voor het installeren van drivers.
Edit: de batterij er in en er uit doen bleek de oplossing
Nu wil ik de shuttersound verwijderen, ik heb het al volgens de "how to tweak" van Tinux gedaan op bijde manieren, de code is ook daadwerkelijk verandert. Alleen krijg ik nog steeds de shuttersounds.. Een mogelijke oorzaak kan zijn is dat ik een W800i heb en deze geen "fabrieks instellingen" heeft maar het hier "master reset" word genoemd. Waarna ik hierbij voor de optie "instell. resetten" kies verandert er niets. Ik heb de andere optie "alles resetten" nog niet geprobeerd want heb geen zin al mijn contacten te verliezen.
Inmiddels is ook dit weer verholpen door gewoon de code weer op "false" te zetten.. echter heb ik nu wel nogsteeds die vervelende shutter sound, welke trouwens een stuk luider lijkt te zijn na mijn software update. Iemand eenig idee hoe ik alsnog de shuttersound kan verwijderen?En vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat mijn camera het niet meer doet, tenminste.. de camera werkt nog wel maar hij slaat de foto's en filmpjes niet op.
[ Voor 11% gewijzigd door fabulaus op 24-01-2007 18:50 . Reden: nieuw nieuws ]
Verwijderd
Handleiding? Volgens mij ergens onder Gesprekken vermoed ik...Rev! schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:51:
hoe kan je zien hoelang een gesprek was?
Volgens mij kan dat niet aangezien je alleen de 'annuleer' knop dan tot je beschikking hebtMensionXL schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:43:
Weten jullie misschien hoe je tijdens het ontvangen/verzenden van een file via bluetooth gewoon weer volledige controle over je tel kan hebben? Je hebt zeg maar tijdens dat proces even een beperking dat je moet w8en tot het getransferred is en daarna kan je weer alles doen. Wie weet het?
Waarschijnlijk omdat dat flink rekenkracht oid vraagt, een vriend van mij heeft namelijk een d900 en bij bluetooth gebruik en iets anders daarnaast gaat hij ook een beetje stotteren.
[ Voor 15% gewijzigd door Ruben [NL] op 24-01-2007 16:10 ]
kan het nergens vinden helaasVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:16:
[...]
Handleiding? Volgens mij ergens onder Gesprekken vermoed ik...
k tyRuben [NL] schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:09:
[...]
Volgens mij kan dat niet aangezien je alleen de 'annuleer' knop dan tot je beschikking hebt
Waarschijnlijk omdat dat flink rekenkracht oid vraagt, een vriend van mij heeft namelijk een d900 en bij bluetooth gebruik en iets anders daarnaast gaat hij ook een beetje stotteren.
Volgens mij gewoon geen moeite gedaan? Staat toch echt onder Instellingen - Gesprekken. Nog een hint: Tijd & Kosten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
even mezelf schaamteloos quoten. Ik was dus mijn batterijklepje verloren en heb ericsson even gemaild over mijn probleem...ennnnnnnnnnnnn ze stuurden mij het klepje gratis toe, belden zelfs nog even om te vragen welke kleur het moest zijn. Erg goede service dus!dano_nl schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:42:
hmmm gister in de kroeg het batterijklepje verloren, dat zit niet echt heel erg goed vast zeg. ik heb ericsson al gemaild waar ik een klepje zou kunnen bestellen. Hebben jullie misschien nog enig idee waar ik zo'n klepje vandaan kan halen?
Meh
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Srry dat ik een beetje noob ben op dit gebied:), maar ik heb een probleem met Far. Ik krijg namelijk steeds een error als ik op F11 druk en naar SEFP ga (om Enter the Matrix op te starten). Ik heb een screenshot gepost om te laten zien wat ik bedoel. Ik zou het heel erg fijn vinden als één van jullie me zou kunnen helpen!
Dank u!

Ga naar http://img404.imageshack.us/img404/7296/farproblem1uo.jpg om een grotere afbeelding te verkrijgen.
edit: Hoe kan ik met MyPhoneExplorer alle agenda afspraken die ik ingevoerd heb op mijn PC weer naar mijn W800i sturen?
[ Voor 19% gewijzigd door fabulaus op 25-01-2007 00:52 ]
Verwijderd
Bedankt voor je snelle tip! Ik zal het even nakijken.
Voor het camerageluidje kun je het beste kijken op http://www.se-info.nl/twe...page=shuttersound&lang=nl. Ik moet ook nog uitzoeken hoe het precies werkt, maar het ziet er redelijk gemakkelijk uit, gewoon een aantal parameters veranderen.
Groeten!
k750i en hij is mooi zwart:)GGS_206 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:56:
Voor de W800? Hopelijk had je geen kleurverschil, want dan zie je dat ook nog
Meh
Verwijderd
Dat had ik een tijdje geleden ook. Gewoon die CD erin doen, en dan windows laten zoeken op die CD. Dan pakt ie ze wel.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:46:
AAAH!!!!!!!! Ik heb de drivers gedownload, maar de pc ziet mijn K750i nog steeds als 'onbekend apparaat'. Kan iemand me misschien verder helpen? Ik krijg die drivers er niet op geïnstalleerd! Alvast bedankt, ik word helemaal gek namelijk:)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Al veel geprobeerd, Flash verwijderd en opnieuw geinstalleerd, same for Java, en SEUS zelf ook. Maar hij blijft er telkens in de Flash-intro uitvliegen...
En weet iemand waar ik een nieuw joystickje kan bestellen? Want m'n joystickje doet het niet goed meer (lees nauwelijks) en ik heb m al opnieuw vastgesoldeerd (van m'n K500i was die hele joystick van z'n printplaat afgevallen door mijn brute kracht..

edit: FAR manager ziet m'n k750i ook niet. Ik gebruik een usb kabel van een vriend van me, die heeft een w810i. maakt verder niet uit toch? Ik doe m gewoon in m'n 1e usb poort achterin en heb elke com poort gehad in FAR (en DCU-60 ook, maar wat is het?) maar hij reageert niet.. Iemand hier een oplossing voor? of ergens anders waar ik met deze vraag terecht kan?
[ Voor 18% gewijzigd door Odysseus253 op 26-01-2007 10:39 ]
Verwijderd
Bedankt, ik ga het vanmiddag direct uitproberen!Vanitas schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:53:
[...]
Dat had ik een tijdje geleden ook. Gewoon die CD erin doen, en dan windows laten zoeken op die CD. Dan pakt ie ze wel.
Groeten!
Ik heb een bluetooth headset (Plantronics Explorer 330) en heb die enkele weken zonder enig probleem kunnen gebruiken.
Hij was gepaired met mijn K750i, gekoppeld aan een profiel en wanneer hij in range kwam, connecteerde hij automatisch.
Sinds een week echter, aanziet hij de headset niet meer als headset, maar als gewoon bluetooth device. Ik heb geen idee wat de reden hiervoor is en vind geen oplossing. Misschien heb ik ooit op een verkeerde knop geduwd ofzo? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ben blijkbaar in de verkeerde richting aan het zoeken.
Heeft iemand van jullie enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 15:24 ]
Verwijderd
Dit heb ik zelf ook gehad, het komt omdat je het bestand epiusb.sys niet hebt. Die kan je hier downloaden.Odysseus253 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:52:
Als ik de software van m'n K750i wil updaten en ik volg de stappen op het scherm gebeurd er niet veel op het moment dat die zegt: houdt de c toets ingedrukt en douw de usb kabel erin. Daarna ziet windows een nieuw apparaat Usb flash driver, maar de software doet verder niets en gaat na zoveel minuten (3?) weer naar het beginscherm. Meer mensen dit gehad?
Unzip het bestand in een willekeurige map, koppel j telefoon weer aan de pc, kies handmatig installeren, kies de map, en dan moet alles goed gaan
minuut je googlen: http://cnn.cn/shop/sonyer...0ca5095bc40c53f97d4853a20Odysseus253 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:52:
En weet iemand waar ik een nieuw joystickje kan bestellen? Want m'n joystickje doet het niet goed meer (lees nauwelijks) en ik heb m al opnieuw vastgesoldeerd (van m'n K500i was die hele joystick van z'n printplaat afgevallen door mijn brute kracht..) maar dit heeft weinig effect. Er zit dnek ik teveel stof in de joystick zelf en dus wil ik een nieuwe erop solderen! Of heeft iemand een andere oplossing voor het stof probleem?
Zelfde verhaal als met het updaten. Als je je telefoon eenmaal hebt geinstalleerd, moet hij het doen. Gewoon DCU-60 selecteren, en aansluiten maarOdysseus253 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:52:
edit: FAR manager ziet m'n k750i ook niet. Ik gebruik een usb kabel van een vriend van me, die heeft een w810i. maakt verder niet uit toch? Ik doe m gewoon in m'n 1e usb poort achterin en heb elke com poort gehad in FAR (en DCU-60 ook, maar wat is het?) maar hij reageert niet.. Iemand hier een oplossing voor? of ergens anders waar ik met deze vraag terecht kan?
Gr
Verwijderd
Als j geen waarde aan de shuttersound hecht (dus dat j ze echt nooit meer hoort), moet je gewoon de .3gp-bestanden vervangen door lege betstanden. Bv filmpje zonder geluid van 1 sec. opnemen.fabulaus schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:44:
[...]
[...]
Inmiddels is ook dit weer verholpen door gewoon de code weer op "false" te zetten.. echter heb ik nu wel nogsteeds die vervelende shutter sound, welke trouwens een stuk luider lijkt te zijn na mijn software update. Iemand eenig idee hoe ik alsnog de shuttersound kan verwijderen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 20:56 ]
Kan je ook niet die PC Suite van SE installeren? Dan moet ie het iig pakken. Als windows daarna je mobiel herkent dan kan je die software er ook weer afgooien. Aangezien de software niet echt al te super is (understatement...)Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:23:
Hè toch! Ik krijg de CD niet gevonden. Is de software ook downloadbaar vanaf een bepaalde locatie?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Dank u. Volgens mij heb ik de software er nu opstaan en zou m'n telefoon het moeten doen. Maar nu heb ik een nog veel groter probleem. In CAPI_Worker Module treedt steeds een fout op. Ik heb even een link gezet naar een illustratie van het probleem. Kan iemand me hiermee verder helpen? Ik zou het leuk vinden, ik word écht gek van deze USB-problemen.Vanitas schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:28:
[...]
Kan je ook niet die PC Suite van SE installeren? Dan moet ie het iig pakken. Als windows daarna je mobiel herkent dan kan je die software er ook weer afgooien. Aangezien de software niet echt al te super is (understatement...)
http://img254.imageshack....orkermodulefoutmelzd6.png is de link naar de foutmelding
Verwijderd
Ik heb sinds een paar weken een Sony-Ericsson HCB-700 bluetooth carkit. Werkt best aardig en zeker handig.
Na een paar dagen ontdekte ik dat na het wijzigen/toevoegen/verwijderen van een contact in mijn telefoon, deze wijziging niet werd overgenomen door de carkit tijdens de automatische synchronisatie (handmatige synchronisatie is niet mogelijk). Het hoort zo te zijn dat als je op de telefoonboektoets van de carkit drukt, er gecheckt wordt of er wijzigingen in het telefoonboek van de telefoon hebben plaatsgevonden. Maar dat gebeurt dus niet. Vreemd is dat wel de recente gesprekkenlijst wordt gesynchroniseerd. Na het resetten van de carkit werd wel het telefoonboek netjes opnieuw opgehaald. Wel jammer dat je daarna alle instellingen opnieuw moet invoeren, inclusief voice-dialing. Fijn 5 minuten getallen roepen in de auto...
Gebeld met Sony-Ericsson. Daar kende men het probleem niet. Hun oplossing was om maar iedere keer een reset uit te voeren nadat ik een contact had gewijzigd. Of ik moest de carkit maar opsturen (weekje of 3 kwijt....). Lekker serieus advies dus.
Zelf maar even aan het pionieren gegaan. Ergens achter uit een kast mijn oude T630 opgeduikeld. Aangemeld bij de carkit. Ging prima en tot mijn verbazing werkte ook het automatisch synchroniseren van het telefoonboek perfect! Het lijkt dus in de K750i te zitten. Deze info bij de case bij SE laten zetten (men was er al mee bezig). Ben benieuwd wat er uit komt, zal de uitkomst hier posten.
Meer mensen met deze ervaring?
EDIT:
Probleem opgelost: op aanraden van de 2e lijns helpdesk van SE mijn K750i TWEE maal totaal gereset (Master Reset), vervolgens de firmware overschreven (met dezelfde, nieuwste versie). Sinds dat moment lijkt de synchronisatie te werken.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 22:46 ]
Ah bedankt! Het is inmiddels gelukt met FAR en de update! Heeft iemand ervaring met die cnn site? of tewel, is het betrouwbaar?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:41:
[...]
Dit heb ik zelf ook gehad, het komt omdat je het bestand epiusb.sys niet hebt. Die kan je hier downloaden.
Unzip het bestand in een willekeurige map, koppel j telefoon weer aan de pc, kies handmatig installeren, kies de map, en dan moet alles goed gaan![]()
[...]
minuut je googlen: http://cnn.cn/shop/sonyer...0ca5095bc40c53f97d4853a20
[...]
Zelfde verhaal als met het updaten. Als je je telefoon eenmaal hebt geinstalleerd, moet hij het doen. Gewoon DCU-60 selecteren, en aansluiten maar![]()
Gr
En weet iemand waar ik de software van een "normale" k750i kan vinden? ik heb namelijk een bewerkte Vodafone versie maar ik wil daar vanaf! Ik heb al op www.topsony.com gekeken maar kon daar niks vinden.. Of is er iemand die eventjes een kopietje van zijn software kan maken
Bedankt!
haha dankje maar dat bedoel ik niet! Ik bedoel echt de software bestandjes. Bijvoorbeeld het icoontjes voor batterij wil ik graag veranderen en nog een aantal andere dingen...
Verwijderd
Voor de 2de keer
------------------------------
he,
wanneer ik mn gsm wil gaan bewerken met FAR is er dan kan op dat mijn batterij sneller opgaat?
bijv. bij een andere menu toevoegen?

ook zag ik ergens van die horizontale menu's staan,,, werken die ook op de W800i
------------------------------
Pfff.. mn w800i is nu naar dynafix voor reperatie van het joystickje en andere kleine dingen
iemand enig id hoelang het gaat duren
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 19:30 ]
De verbinding wordt altijd op precies 2:00:00 verbroken...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Mn k750i geeft constant bij opstarten de melding "Geef Kaart" en doet verder niets...wat nu?
Edit: Met mijn moeders Simkaart werkt het wel!? Net alsof mijn simkaart in 1 keer kapot is terwijl hij in mn telefoon gewoon op tafel lag
[ Voor 40% gewijzigd door Ruben [NL] op 29-01-2007 21:54 ]
Die vraag stelde ik pakweg anderhalf jaar terug ook, maar dan i.c.m. een Orange abo. Kan de post niet meer terug vinden, maar dat is inderdaad zo ingesteld door je provider.NaZ- schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:39:
Heeft iemand ook als je 2 uur aan het bellen bent, dat de verbinding dan automatisch verbroken wordtLigt dat aan een instelling oid van de telefoon (k750i)? Of is dat ingesteld bij de provider (T-Mobile)?
Oh, toch..
Mijn vraag:
Tycoontje in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Antwoord 1:
mbvisiontt in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Wedervraag:
Tycoontje in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Antwoord 2:
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
[ Voor 24% gewijzigd door Tycoontje op 29-01-2007 22:25 . Reden: Google is een betere vriend dan de search hier.. :) ]
Das denk ik zelfbeschermingNaZ- schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:39:
Heeft iemand ook als je 2 uur aan het bellen bent, dat de verbinding dan automatisch verbroken wordtLigt dat aan een instelling oid van de telefoon (k750i)? Of is dat ingesteld bij de provider (T-Mobile)?
Grappige post btw
Misschien dat iemand zich verveelt en het wel even wil testen..
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Nog maar eens...MikeyMan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:06:
Enig idee hoe te voorkomen is dat ie elke keer de verbinding verbreekt, als er een pagina geladen is in opera mini?
Dan ligt het dus niet aan je telefoon, doe die simkaart van jou eens in een andere telefoon, doet die het daar ook niet. Dan zou ik even naar de winkel gaan. Nieuwe simkaart aanvragen? (maar er vooral niets voor betalen(!!))Ruben [NL] schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:30:
Helllp![]()
Mn k750i geeft constant bij opstarten de melding "Geef Kaart" en doet verder niets...wat nu?
Edit: Met mijn moeders Simkaart werkt het wel!? Net alsof mijn simkaart in 1 keer kapot is terwijl hij in mn telefoon gewoon op tafel lag
Hopelijk is het nog een beetje te begrijpen... snap het echt niet meer

Verwijder eens alles in je agenda, of voer een hard-reset uit.Magic6399 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:27:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker met de agenda van mijn K750i. Als ik op een bepaalde dag een afspraak heb staan (bv. 30-01-07 verjaardag) dan wordt deze regelmatig vervangen door een andere afspraak van een willekeurige datum (bv 15-05-06 bioscoop) Op 30-01-07 komt dan de afspraak bioscoop te staan (en deze blijft dan ook op 15-05-06 staan). Als ik de afspraak op de 30e weghaal, blijft de andere afspraak staan![]()
Hopelijk is het nog een beetje te begrijpen... snap het echt niet meer
Verwijderd
Nooit problemen met Tele2 gehad, maar vanochtend toch maar eens de klantenservice gebeld voor evt. een nieuwe SIM. Wat blijkt nu...er is 1 of andere storing waardoor meer mensen die melding hebben...snap er niet veel van aangezien ik de melding al krijg voordat er een verbinding is, en mij moeders SIM wel werkt... Maarja we wachten nog steedsOdysseus253 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:44:
[...]
Dan ligt het dus niet aan je telefoon, doe die simkaart van jou eens in een andere telefoon, doet die het daar ook niet. Dan zou ik even naar de winkel gaan. Nieuwe simkaart aanvragen? (maar er vooral niets voor betalen(!!))

Dit kan alleen (nog) via gprs, want je telefoon moet toch contact maken met Google Calendar. Dit kan idd via GooSync, of met het java progje gcalsync: http://www.gcalsync.com/. Ik heb goede ervaringen met GooSync.co0lman schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:30:
Weet iemand toevallig een programma die met Google Calendar kan synchroniseren via de pc. Heb al GooSync gevonden maar die werkt met de standaardsoftware van je toestel en dus ever GPRS en dat kost geld. Niet meteen een oplossing dus.
De enige mogelijkheid om het niet via gprs te doen is om het via via te doen. Dus Google Calendar exporteren, dan bijv Oulook laten importeren (hier is geloof ik ook een 'extensie' voor Outlook beschikbaar) en dan je telefoon laten synchroniseren met Outlook.
heb er 1 liggen voor jeVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:37:
Iemand enig idee waar ik een frontje kan krijgen voor mijn k750i? Bij markplaats en ebay (Nederland) hebben ze niet echt veel.
Verwijderd
Cool
Kan je niet meer PM'en op tweakers?
Mijn email is daan@jnwmedia.nl. Hoeveel moet je er voor hebben?
Thx voor de linkVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:07:
[...]
En anders kan j dr hier in halen: http://cnn.cn/shop/sonyer...0ca5095bc40c53f97d4853a20
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 01:17 ]
PuDy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:40:
[...]
Verwijder eens alles in je agenda, of voer een hard-reset uit.

Zal het van het weekend eens proberen (en dan hopen dat het probleem niet meer terugkomt)
Niemand die dit probleem al eens is tegengekomen? Waarschijnlijk zal een hard reset de enige oplossing zijn?Thardus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:05:
Ik zit met een probleempje.
Ik heb een bluetooth headset (Plantronics Explorer 330) en heb die enkele weken zonder enig probleem kunnen gebruiken.
Hij was gepaired met mijn K750i, gekoppeld aan een profiel en wanneer hij in range kwam, connecteerde hij automatisch.
Sinds een week echter, aanziet hij de headset niet meer als headset, maar als gewoon bluetooth device. Ik heb geen idee wat de reden hiervoor is en vind geen oplossing. Misschien heb ik ooit op een verkeerde knop geduwd ofzo? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ben blijkbaar in de verkeerde richting aan het zoeken.
Heeft iemand van jullie enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Verwijderd
Het printje van mij kapotte is ook groen. en die van die nieuwe oranje..
Weet iemand of iki dit werkend kan krijgen zie ik iets over het hoofd, of is het gewoon het verkeerde schermpje
Scherm van de K750 is identiek aan de W800, als je een wit scherm krijgt zou ik er eens naar kijken of je de aansluiting goed aangedrukt hebt, is dit het geval dan ligt het probleem ergens anders.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:23:
Heb een probleem, mijn scherm van mijn w800 is kapot nu heb ik een nieuwe besteld bij eu-gsm.nl deze is volgens mij voor een k750 want dat staat op het zakje hij past wel maar werkt niet krijg alleen wit beeld als ik hem aanzet..
Het printje van mij kapotte is ook groen. en die van die nieuwe oranje..
Weet iemand of iki dit werkend kan krijgen zie ik iets over het hoofd, of is het gewoon het verkeerde schermpje
Twee keer op de linker softkey drukken: dat komt neer op "more" en dan "select" van het eerste menuitem, "speaker on"MikeyMan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:03:
is er een snelkoppeling om tijdens een gesprek in handsfree modus te gaan?
Verwijderd
week gelede mijn w800i opgestuurd naar dynafix
een paar dagen daarvoor heb ik gemailt naar dynafix, of er nog garantie opzat... ik moest kijken oop de achterkant en een code doorgeven... die code in een mailtje gestuurd en er werd mij terug gemailt "Hij is in jaar .. en in week nr .. gemaakt dus er zit nog garantie op,,,
heb mijn w800i een week geleden opgestuurd naar dynafix... valt er een paar min geleden een brief binne...
Wij hebben dit en dit geconstateerd.... bla bla bla
u krijgt een prijs opgave omdat er geen garantie meer op zit

130.-

pffff... denk dat ik hem maar terug laat sturen,, dan probeer ik zelf wel iets...
oja het ging om het probleem met het joystickje en 2 andere kleine dingetjes...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 11:32 ]
Enige wat ik rottig vind is dat je nog duidelijk kan zien dat deze telefoon ooit orange branded is geweest (en dat dat ding zo vies is dat het aan mijn handen blijft plakken
Verwijderd
Ik weet alleen dat j bv dmv Gflash j telefoon helemaal opnieuw kan flashen naar opnieuw een k750, en dat zorgt waarschijnlijk ervoor dat alle orange spullen weg zijn. Als j dat gedaan hebt, kan j ook gewoon gaan updatenMaksvr schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 14:48:
Ik heb net een bijna vergane K750i voor een mooi prijsje op de kop weten te tikken. Hardwarematig is alles goed (uitgebreid getest) alleen moet ik even nieuwe toetsen en faceplates bestellen.
Enige wat ik rottig vind is dat je nog duidelijk kan zien dat deze telefoon ooit orange branded is geweest (en dat dat ding zo vies is dat het aan mijn handen blijft plakken), met een firmware update (heb nu R1J002) zijn alle sporen van Orange dan verdwenen? Kan ik uberhaupt een firmware update doen met een ex-branded (dat is een zelfverzonnen woord ja) phone? (hij is geunlocked)
Bedankt, dan ga ik dat gelijk proberenVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:43:
[...]
Ik weet alleen dat j bv dmv Gflash j telefoon helemaal opnieuw kan flashen naar opnieuw een k750, en dat zorgt waarschijnlijk ervoor dat alle orange spullen weg zijn. Als j dat gedaan hebt, kan j ook gewoon gaan updaten
Heeft trouwens iemand ervaring met het solderen van componenten op een/de printplaat? De joystick werkt namelijk niet echt lekker, heb maar gelijk een nieuwe besteld ($3 bij cnn.cn). Heb het er vanmorgen even met mijn vader over gehad en hij zei dat solderen van dat soort componenten erg moeilijk is omdat het heel "klein" gesoldeerd is (en toen gooide hij er nog wat technische termen tegen aan die ik al lang vergeten ben
Verwijderd
Het gaat hier om de 1,2,3-toesten, de linker-softkey, en van het joystickj naar onder en naar rechts.
Het gaat hier om een softwarebug, want als ik een spelletje ga spelen, doet het joystickje t wel weer (de 1,2,3-toesten overigens nog steeds niet).
Dus heb ik er een software-update over laten gaan: geen effect
Toestenbord vervangen: geen effect
Gereflasht naar een k750i: geen effect
Geflasht naar w800i: geen effect
Terug geflasht naar k750: geen effect
En weer naar een w800: nog steeds nils
Zit dus nu met een half functionerende w800i, iemand nog ideeen wat ik kan doen??
(ps. Garantie is allang voorbij, dus terugsturen is geen optie(te duur))
Verwijderd
Hb hier zelf ook last van gehad, en heb gezien dat hij egt verschrikkelijk klein is vast gesoldeerd, dus behalve als j een ontzettend vast hand, een heel klein soldeer apparaat en geen angst om j telefoon te slopen hebt, zal ik t doen:P..Maksvr schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:53:
[...]
Bedankt, dan ga ik dat gelijk proberen. Valt mij trouwens op dat er ook een hele grote community SE modders is...ik dacht dat dat alleen bij Motorola zo was.
Heeft trouwens iemand ervaring met het solderen van componenten op een/de printplaat? De joystick werkt namelijk niet echt lekker, heb maar gelijk een nieuwe besteld ($3 bij cnn.cn). Heb het er vanmorgen even met mijn vader over gehad en hij zei dat solderen van dat soort componenten erg moeilijk is omdat het heel "klein" gesoldeerd is (en toen gooide hij er nog wat technische termen tegen aan die ik al lang vergeten ben).
Wat ik zelf heb gedaan is een pipetje gekocht, en wat alcohol (95%)gedruppelt in het joystickje. De problemen blijven dan op zich wel terugkomen, maar het is (volgens mij) veiliger dan solderen
Nu gaat een SE leek je dus proberen te helpen, maar please note dat ik heel veel ervaring heb met het 'sleutelen' aan Motorola's
Is er misschien een vloeistof op gevallen (e.g. bier?), helpt soms om de contacten van je toetsenbord met alcohol schoon te maken. Dat lukte in ieder geval wel bij mijn V3.
Mijn probleem lijkt trouwens heel erg veel op jouw probleem (met je joystick dan) want ik heb het idee dat hij in spelletjes wel goed werkt. Oja en weet jij misschien waar ik de Cid versie van mijn telefoon kan zien? Want dat is nogal belangrijk heb ik gelezen. (Dit is echt zo anders dan bij Motorola)
Edit\ Oh had je laatste post niet gelezen, alcohol heb je dus al geprobeerd. Ik denk dat ik mijn vader het laat doen, misschien kan het zelfs op zijn werk. Nouja dan ga ik eerst maar alcohol proberen, (in tegenstelling tot de vorige gebruiker ga ik voorzichtig met mijn telefoon om
Edit\\ Oh cool, mijn vader kan iets regelen zegt hij.
[ Voor 29% gewijzigd door Maks op 04-02-2007 11:32 ]
Verwijderd
Nee, dat is dus het vreemde, hij is niet eens gevallen, super netjes mee om gegaan:sMaksvr schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:12:
Is er misschien een vloeistof op gevallen (e.g. bier?), helpt soms om de contacten van je toetsenbord met alcohol schoon te maken. Dat lukte in ieder geval wel bij mijn V3.
Ik weet dat als j bv Gslide of Glfash opstart, en je telefoon dan connect, je dan de Cid versie te zien krijgt.Maksvr schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:12:
Mijn probleem lijkt trouwens heel erg veel op jouw probleem (met je joystick dan) want ik heb het idee dat hij in spelletjes wel goed werkt. Oja en weet jij misschien waar ik de Cid versie van mijn telefoon kan zien? Want dat is nogal belangrijk heb ik gelezen. (Dit is echt zo anders dan bij Motorola)
Uitelkaar halen gaat best makkelijk, eerste keer moet j een beetje kracht uitoefenen om voor- en achterkant los te krijgen. Je kan als je daar behoefte aan hebt hier een guide vinden voor wat hulpMaksvr schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:12:
Edit\ Oh had je laatste post niet gelezen, alcohol heb je dus al geprobeerd. Ik denk dat ik mijn vader het laat doen, misschien kan het zelfs op zijn werk. Nouja dan ga ik eerst maar alcohol proberen, (in tegenstelling tot de vorige gebruiker ga ik voorzichtig met mijn telefoon om). Uit elkaar schroeven gaat trouwens makkelijk? Heb al een T6 schroevendraaier besteld
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 16:47 ]
[edit]
Die links en tip brengen inderdaad de .lng file naar boven ..
Het probleem was echter dat ik in de FAR manager een foutmelding kreeg ivm een .sys file welke niet gevonden kan worden. Blijkbaar installed deze zich als je via C-ingedrukt houden de gsm aan de pc hangt.. dit doe hij bij mij dus niet.
Ik hoopte eigenlijk dat er een eenvoudigere manier was om T9 te installeren
[ Voor 60% gewijzigd door Blizard op 04-02-2007 20:52 ]
En daar komt de SE leek weer
Die kan je heel makkelijk downloaden, ik ben pas sinds gisteren in het SE wereldje terecht gekomen en weet nu al een beetje hoe het zit. Jij hebt dit pakket nodig: k750_Language_EUROPE_3 (waar je dat vind zoekt u zelf maar uit). Op die site die MichielvB123 gaf staat heel veel uitgelegd, daar moet je maar even kijken.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
...als dit illegaal is, wat me niet lijkt ...
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 19:18 ]
Moest wel eerst even mijn EPROM flashen want mijn Colour was BROWN en die moest RED zijn (weet iemand wat dat inhoud? Heeft niets met uiterlijk te maken ofzo hoor). Heb nu overigens ook een aangepast menu enzo, ziet er echt prachtig uit! (ik zal als ik een nieuw frontje heb wel screens posten)
Flashen van een K750i naar een W800i gaat op dezelfde manier alleen moet je dan de FS en MAIN files hebben van een W800i (daar is heel makkelijk aan te komen), is heel makkelijk Patrickputten, je moet je zelf er eerst alleen goed in verdiepen. Er kan weinig fout gaan aangezien je het EPROM altijd kan aanspreken als de telefoon is aangesloten.
Weet trouwens iemand waar ik Phillips schroevendraaiers kan kopen? Denk dat ik de kleinste nodig heb (#0?) want mijn frontje zit vast met T6 schroefjes én Phillips schroefjes.
SE is echt een geweldig 'modbaar' merk, beter dan Motorola...wat ben ik toch bij met mijn SE
Edit\ Tussen legaal en illegaal zit altijd een "grijs" gebied. Kan iemand mij vertellen of het flashen van Firmware nou legaal is?
[ Voor 6% gewijzigd door Maks op 05-02-2007 20:46 ]
Verwijderd
Ik zit met een probleem...
Ik ben in het bezit van een W800i en heb er geluid mee opgenomen.
Het is een interview dat ik heb opgenomen voor school. Het is in totaal 55 minuten lang en 5 mb groot. Het is opgeslagen op de intern geheugen van de telefoon.
Ik wil het op me pc overzetten omdat ik op de w800i niet kan terug/verder kan spoelen.
Ik wil de interview namelijk uitschrijven.
Het probleem is nu dat als ik het overzet op mijn pc (ik kopieer het eerst naar de externe geheugen)
het niet langer is dan 5 minuten... De grootte van de voice memo is nog ongeveer gelijk aan 5mb.
Ik heb al op internet proberen te zoeken over oplossingen maar heb er nog geen één gevonden.
Het is best belangrijk en het zou ****irritant zijn als ik het op de telefoon zou moeten afspelen en dat je niet kan spoelen of op pause kan drukken. Alleen afspelen en stoppen, waarna hij steeds opnieuw begint. Heeft iemand mischien een oplossing?
Alvast bedankt,
Nooplet
Verwijderd

Nog mensen die zolang moesten wachten op KPN? Of is dat normaal. (Aanvraag gedaan 3 januari).
Nummer is "Generic Netherlands" volgens Topsony. Maar volgensmij maakt dat nummer niet echt veel uit. Gaat meer om je FS denk ik (weet dat niet zeker) aangezien mijn nummer hier voor ORANGE_GEN was.CDA102338/48 - EUROPE_3
Weet nou misschien nog iemand waar ik Phillips schroevendraaiers kan kopen?
Dit topic is gesloten.