Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.386 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nieuwe pc suite:
PC Suite 1.30.51.exe

* Bestandsgrootte 38.2 Mb
* Versie 1.30.51
* Geschatte downloadtijd 6 minuten of minder bij de huidige verbinding.
* Executable File (EXE)
* Licentie Gratis
* Voor systeem Windows 2000; Windows XP
* Compatibel met W850i; W710i; Z710i
Link: http://www.sonyericsson.c.../PC%20Suite%201.30.51.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic:
Dit heeft Stefanie toch niet gedaan he (uit je signature onder je naam) :?

Maar ff ontopic:
Balen voor je, heb je nog garantie (heel mischien willen ze je helpen, gewoon doen alsof je neus bloed)!
Zo niet, kun je eventueel zelf ff kijken, maar op eigen risico he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:32:
[...]

Offtopic:
Dit heeft Stefanie toch niet gedaan he (uit je signature onder je naam) :?

Maar ff ontopic:
Balen voor je, heb je nog garantie (heel mischien willen ze je helpen, gewoon doen alsof je neus bloed)!
Zo niet, kun je eventueel zelf ff kijken, maar op eigen risico he!
Ja toch wel :(

Normaal gezien heb ik nog wel garantie, maar je ziet dat hij gevallen is (Op een hoekje zitten er krasjes).. ga ook geen garantie claimen op zo'n manier.. ben ik hem ook weer een maand of wat kwijt.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Wie weet de oplossing???

Ik heb een probleem met de verbinding tussen mijn k750 en PC

My phone explorer pakt mijn k750 wel en kan er vervolgens alles mee doen.

De sony update voert hij niet uit. (alle software (modumscripts, usb scripts) zijn geïnstalleerd) Maar als ik de "c" ingedrukt houd, gaat de telefoon aan en voert verder geen update uit. (huij vraagt om sim kaart) Hetzelfde geld voor het tweaken van mijn gsm. Doordat mijn tel meerdere malen bij de sony dealer terug is geweest, heb ik nu weer dat irritante shutter geluid. Ik wil hem dus tweaken, maar hij pakt vindt hem niet, wanneer ik de "c" ingedrukt houd. Heeft iemand enig idee, waar dit aan ligt? Ligt het aan mijn PC? aan de software of aan mijn gsm?

Ik wordt nu gek van die shutter geluid. Het moet gewoon shut -up-pen!!!

Dus HELP!!
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corbasse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 14:31
Dennahz schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:28:
Gvd.. gisteravond had ik gewoon ff muziek aan op de speaker, vriendin vond het irritant en gaf me een duw > telefoon op de grond gevallen. Op het eerste gezicht was er niks aan de hand, maar toen ik vanmorgen een filmpje wou maken deed de camera het dus niet meer.

Hij gaat even op de camera modus en daarna weer terug naar't beginscherm.. tyfus zooi :( Is gewoon stuk van binnen zeker?.. baal er wel van, maar om nou een nieuwe te halen is ook weer zo..
2 weken terug exact 't zelfde probleem gehad. Teruggebracht onder garantie ("hebt u 'm laten vallen?" "Euhhh, neeuhh, niet echt..") Binnen een paar dagen gerepareerd, en er moest inderdaad een onderdeeltje worden vervangen. Dit probleem komt blijkbaar regelmatig voor gezien 't aantal hits toen ik ernaar googelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuj..
vandaag heb ik wat met de bleutooth zitte klooie op school, liedjes oversturen.. je ken het wel...
daarna het liedje geluisterd.. vervolgens gestopt en een ander nr. aangeklikt waarna de telefoon uitvalt en weer opnieuw opstart.
ik heb het nr. wat ik via bleutooth heb gekregen van mijn mem.stick afgehaalt en vervolgens weer met disc2phone erop gezet.
(bij het erafhalen heb ik gelijk een paar SE standaart muziekskes eraf gegooit,, kan dit kwaad)
dit probleem heb ik eens eerder gehad maar was verholpen nadat ik de firmware had geupdate
dus nu snap ik echt niet waar het vandaan komt...
(tijdens dat ik dit zit te type probeer ik in de walkman funtie te komen... maar valt steeds uit ;()

//edit....
nouja zeg... W800i even niet gebruikt en service menu bekeken...
en walkman doet het weer prima... 8)7

als dit een veel voorkomend probleem is en mischien iemand er een oplossing of de oorzaak er van weet graag ff melden O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een beetje liedjes versturen kan je telefoon wel raar doen, als er op de een of andere manier een virus in zit, maar dat lijkt me stug... Het is trouwens bluetooth :)

Wel de nieuwste update opgehaald via SEus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tel is helemaal goed geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Laatst online: 02-04 11:20
En ja hoor, na 9 maanden mijn telefoon opgestuurd naar DYNAFIX.
Joystick functioneerde helemaal niet meer.

Werk zelf bij europa's grootste telecom boer! Maar wanneer stapt Sony Ericsson nou eens af van die waardelose joysticks.

Na de generatie van k300's, kwamen de nieuwe joysticks in onder andere de w800i's!
Probleem van lamme joysticks zou niet meer voorkomen.

Wel dus........................

K800 heeft ook al een ander soort joystick gekregen. ( Nog geen mensen mee teruggehad)
Maar verwacht dat dit op termijn wel zou gaan gebeuren.

Waardeloooooooooooooos die joysticks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is 't wel langsgekomen in één van de 10 topics over de W800

Ik zit met een probleem met m'n 512MB meegeleverde MemoryStick... M'n telefoon ziet 'm opeens niet meer nadat ik het stickie by een vriend in de pc had geplugd en wat mp3's heb overgezet naar zyn pc. De kaartlezer in de telefoon doet het nog wel, want als ik de telefoon aansluit op myn pc, kan ik via de verkenner nog gewoon door het stickie bladeren, en data erop en af halen. Het enige probleem is dat m'n telefoon 'm niet weergeeft.

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:17

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:28:
Misschien is 't wel langsgekomen in één van de 10 topics over de W800

Ik zit met een probleem met m'n 512MB meegeleverde MemoryStick... M'n telefoon ziet 'm opeens niet meer nadat ik het stickie by een vriend in de pc had geplugd en wat mp3's heb overgezet naar zyn pc. De kaartlezer in de telefoon doet het nog wel, want als ik de telefoon aansluit op myn pc, kan ik via de verkenner nog gewoon door het stickie bladeren, en data erop en af halen. Het enige probleem is dat m'n telefoon 'm niet weergeeft.

Kan iemand me helpen?
Bij de wat oudere w800's ging er nog wel eens een card reader defect, is bij mij ook gebeurd. Maar zoals jij het omschrijft zou ik zeggen dat het niet de card reader is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Formateer je card in je telefoon!! En hij doet het weer, zelf ook 3x gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super, das inderdaad de oplossing :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
En als je je kaart hebt geformateerd. dan pas beschrijven en in de goede map zetten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik heb vandaag bij de T-mobile shop eindelijk een pre-paid pakket kunnen halen met een k750i. Natuurlijk meteen een beetje mee lopen klooien, alleen vraag ik me toch iets af.

Als ik mijn telefoon in de stille modus zet en ik een foto maak dan hoor ik geen geluid. Dat is natuurlijk ook de bedoeling maar ik begrijp alleen het shutter probleem dan niet helemaal?

Edit: Laat maar, volgens de start post heb ik gewoon geluk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ronwiel op 25-10-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net als ronwiel gebeld, de K750i met prepaid T-Mobile was binnen :) 400 gratis sms'jes krijg ik nog binnenkort geloof ik, daar krijg je een melding van. Het lijkt me na een middag testen een perfecte telefoon, goeie camera, radio werkt super, enz. Nu alleen nog de foto's op de pc zetten, hiervoor had ik een K500i met file manager, hoe kan ik het beste de software erop zetten? via de cd? of via de nieuwste 'pcsuite' op deze pagina? :)

Edit: heb nu de software van deze pagina geinstalleerd en het werkt allemaal super, alleen ben ik zo stom geweest om de datum in te stellen, ik dacht dat het om EXIF info ging, maar je krijgt dus in het rood de datum eronder in gegraveerd.. Nouja, eigen schuld :P Verder kwam ik erachter dat hij automatisch oplaadt via de USB kabel, en bij mijn weten is dit niet goed, hij stond op 23% batterij, en de 1e keer haalde ik hem er meteen weer uit, dus stopte hij weer met opladen, nu wacht ik wel even tot 'ie klaar is.. Kan het kwaad als je hem voortijdig eruit haalt?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Nou de telefoon is nog geen dag mee geweest (maak eerst ff me oude beltegoed op). Plasticje zat nog op het scherm en ja hoor, ik trek de usb kabel er uit hopa vol op het schermpje. Nu zit er dus een hele mooie deuk in en ik vraag me af: is dat frontje eventueel te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus eerst file manager voor de K500i, nu heb ik die softwaretroep van de K750i geinstalleerd en is de originele 'file manager' dus veranderd in Sony Ericsson File Manager, en herkent 'ie hem niet meer :/ Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:04:
Ik werd net als ronwiel gebeld, de K750i met prepaid T-Mobile was binnen :) 400 gratis sms'jes krijg ik nog binnenkort geloof ik, daar krijg je een melding van. Het lijkt me na een middag testen een perfecte telefoon, goeie camera, radio werkt super, enz. Nu alleen nog de foto's op de pc zetten, hiervoor had ik een K500i met file manager, hoe kan ik het beste de software erop zetten? via de cd? of via de nieuwste 'pcsuite' op deze pagina? :)

Edit: heb nu de software van deze pagina geinstalleerd en het werkt allemaal super, alleen ben ik zo stom geweest om de datum in te stellen, ik dacht dat het om EXIF info ging, maar je krijgt dus in het rood de datum eronder in gegraveerd.. Nouja, eigen schuld :P Verder kwam ik erachter dat hij automatisch oplaadt via de USB kabel, en bij mijn weten is dit niet goed, hij stond op 23% batterij, en de 1e keer haalde ik hem er meteen weer uit, dus stopte hij weer met opladen, nu wacht ik wel even tot 'ie klaar is.. Kan het kwaad als je hem voortijdig eruit haalt?
Tuurlijk niet :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even gevraagd, 1e keer moet even volledig, daarna zit er nog zeer weinig geheugenwerking in de batterij.. Trouwens, voor de T-Mobile prepaid aanschaffers ; Ik heb even gebeld naar de klantenservice, er waren wat probleempjes met de bevestigingssms'jes dat je 400 gratis sms'jes krijgt, bel even naar 1345 en je krijgt een sms met het aantal gratis sms'jes dat je nog hebt :) "Je hebt nog 394 gratis SMSjes. Deze SMSjes zijn geldig tot en met 31.03.2007" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:37:
bel even naar 1345 en je krijgt een sms met het aantal gratis sms'jes dat je nog hebt :) "Je hebt nog 394 gratis SMSjes. Deze SMSjes zijn geldig tot en met 31.03.2007" :+
Thanks voor de tip ;). Btw, ik heb net via m'n pc wat games naar me k750 gestuurd alleen als ik ze opstart krijg ik geen vol beeld. Het lijk net alsof hij een stuk inzoomt. Weet iemand misschien hoe je dit kunt fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net zoals een tijdje geleden iemand postte dat het geluid uit het rechterdopje veel en veel zachter is dan uit het linkerdopje. Het gebeurde van de een op de andere dag, ik heb er niets raars mee gedaan. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Oh ja, heb hem al goed schoongemaakt...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syb
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 21:21

Syb

Ik heb een probleem met mijn W800i: hij vindt geen netwerk.

De telefoon is soms uren (of zelfs dagen) aan het zoeken naar een netwerk en geeft dan meldingen zoals 'alleen noodoproepen' of 'geen netwerk beschikbaar', terwijl ik zeker weet dat er wel bereik is. Soms vindt hij opeens het netwerk en doet hij het weer een aantal uur, maar vaak valt hij dan weer uit en is hij het netwerk weer kwijt.

Herstarten helpt niet. Ik heb de nieuwst firmware, maar dat helpt ook niet. Heb al veel gezocht op internet, maar ik kan er niet achterkomen of het een hardware of een software probleem is.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Syb schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:20:
Ik heb een probleem met mijn W800i: hij vindt geen netwerk.

De telefoon is soms uren (of zelfs dagen) aan het zoeken naar een netwerk en geeft dan meldingen zoals 'alleen noodoproepen' of 'geen netwerk beschikbaar', terwijl ik zeker weet dat er wel bereik is. Soms vindt hij opeens het netwerk en doet hij het weer een aantal uur, maar vaak valt hij dan weer uit en is hij het netwerk weer kwijt.

Herstarten helpt niet. Ik heb de nieuwst firmware, maar dat helpt ook niet. Heb al veel gezocht op internet, maar ik kan er niet achterkomen of het een hardware of een software probleem is.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Dat ligt aan je provider :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

The Eagle schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:42:
Ik heb volgens mij het meest vage verhaal met mijn K750i ooit :P
...
Toen maar afgekoppeld, wilde niet nog meer accu verliezen. Maar: Opladen via de USB is ontladen :?

Edit: Alles is origineel btw, dus ook de batterij.

Iemand bekend met dit effect :?
Ja, zonder driver laadt ie gewoon niet op. Ik denk dat XP zonder driver ook geen power op het ding zet. Ik had hetzelfde op m'n laptop, na installeren van de driver ging ie wel laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 22:58
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:59:
Ik heb net zoals een tijdje geleden iemand postte dat het geluid uit het rechterdopje veel en veel zachter is dan uit het linkerdopje. Het gebeurde van de een op de andere dag, ik heb er niets raars mee gedaan. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Oh ja, heb hem al goed schoongemaakt...
Mischien helpt het als je op dat mindere dopje blaast. Ik heb dat wel eens gelezen in het grote oordopjes topic. Ze zou daar eens kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb via dat FAR programma m´n provider naam verwydert op de W800... Nu heb ik zo´n lelyke balk op de plek waar eerst m´n provider naam stond staan... Hoort dit zo en kan ik dit nog verwyderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syb
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 21:21

Syb

Provider werkt prima (SIM-kaart in andere telefoon: niets aan de hand), maar wat is er met mijn telefoon dat hij het netwerk niet kan vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Breng hem weg zou ik zeggen. Dit is gewoon garantie werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .tommie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01-2022
Dit werkt precies niet... heb jij hem kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Misschien is dit een hele domme vraag, maar ik ben eigenlijk alleen maar bekend met mijn enige smartphone e200,
is het mogenlijk om op een Ericsson tomtom te installeren? draai het op simbian of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nope, zoals je misschien had kunnen lezen in dit topic (en anders in de TS) beschikt dit toestel niet over Windows Mobile of Symbian. De enigste mogelijkheid is dan dus ook Nav4All.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ginz schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:00:
Nope, zoals je misschien had kunnen lezen in dit topic (en anders in de TS) beschikt dit toestel niet over Windows Mobile of Symbian. De enigste mogelijkheid is dan dus ook Nav4All.
Offtopic: Eindelijk weer Ginz, was dat samenvoegen van forum en website toch nog ergens goed voor want je kon je user veranderen :Y)
Je kan Wayfinder ook gebruiken (is alleen niet beta of gratis meer).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt Nav4all ? werkt het via GPRS, dus kost het me bergen geld als ik het installeer en voor lol gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:50:
Hoe werkt Nav4all ? werkt het via GPRS, dus kost het me bergen geld als ik het installeer en voor lol gebruik?
Hij werkt idd via gprs maar je kan hem ook (zie de handleiding in mijn sig) via de breedband verbinding van je pc testen :)
De meeste providers hebben een (extra) data abo dat meestal geen bergen geld kost.
Bij Kpn zit het in de bundel dus als die al wat ruim was dan kan je de rest voor gprs gebruiken.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Laatst online: 12-09 11:29
:(

volgens mij heeft mijn w800 het begeven. Nadat hij al een paar dagen last had van af en toe blijven hangen (enige oplossing: batterij eruit) krijg ik hem nu niet meer aan. Krijg bij het aanzetten alleen even een trilsignaal en daarna een knipperend wit-zwart scherm. Zijn er mensen die ervaring hebben met hetzelfde probleem? Of wordt het toch proberen garantie te claimen bij sony ericsson? (telefoon is van februari of maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Speedy-Andre schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:21:
[...]

Offtopic: Eindelijk weer Ginz, was dat samenvoegen van forum en website toch nog ergens goed voor want je kon je user veranderen :Y)
Je kan Wayfinder ook gebruiken (is alleen niet beta of gratis meer).
offtopic:
Eigenlijk mocht ik pas in juli 2007 mijn nick weer veranderen, maar via een omweg met een humoristische vraag heb ik `t toch voor elkaar gekregen om mijn nick terug te krijgen :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik de topicstart staan precies over welke functies deze telefoons beschikken, maar wat is het het verschil tussen de telefoons? want ze kunnen allemaal hetzelfde :? alleen de vorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

koekoek2003nl schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:10:
ik de topicstart staan precies over welke functies deze telefoons beschikken, maar wat is het het verschil tussen de telefoons? want ze kunnen allemaal hetzelfde :? alleen de vorm?
Ik begrijp dat de TS lang is, maar als je `m helemaal had gelezen:

Afbeeldingslocatie: http://www.se-info.nl/k800/files/SElogo.gif Verschillen tussen de W800, W700, K750 en de D750

[ Voor 20% gewijzigd door Ginz op 30-10-2006 20:18 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ginz schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:15:
[...]

Ik begrijp dat de TS lang is, maar als je `m helemaal had gelezen:

[afbeelding] Verschillen tussen de W800, W700, K750 en de D750
Wat dom van me zeg, sorrie :( ik had er compleet overheen gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Frunnik schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:07:
En ja hoor, na 9 maanden mijn telefoon opgestuurd naar DYNAFIX.
Joystick functioneerde helemaal niet meer.

Werk zelf bij europa's grootste telecom boer! Maar wanneer stapt Sony Ericsson nou eens af van die waardelose joysticks.

Na de generatie van k300's, kwamen de nieuwe joysticks in onder andere de w800i's!
Probleem van lamme joysticks zou niet meer voorkomen.

Wel dus........................

K800 heeft ook al een ander soort joystick gekregen. ( Nog geen mensen mee teruggehad)
Maar verwacht dat dit op termijn wel zou gaan gebeuren.

Waardeloooooooooooooos die joysticks!
En heb mijn toestel weer terug ontvangen.
Nieuwe Joystick + Software update!

Nu werkt hij weer super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een serieus probleem
Ik heb mijn K750i vernieuwt van firmware en sindsdien start hij niet meer op.
De firmware upgrade leek perfect te lukken alhoewel zijn scherm de hele tijd zwart bleef.
Ik vraag me nu af of ik iets fout heb gedaan? Het programma zei me wel dat ik de batterij volledig moest opladen, wat ik niet had gedaan. Is dit misschien het probleem?
Nu heeft de gsm al twee uur liggen opladen en hij werkt nog altijd niet.

Als ik het aansluit met mijn datakabel reageert de computer ook niet meer, wat hij ervoor wel nog deed
Iemand Oplossingen? of herkent iemand dit?

Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Hoe schakel je het uit dat je telefoon de ringtone gebruikt als je muziek aan het luisteren bent? Ik heb mijn muziek vaak best hard staan en dan gaat die ringtone opeens keihard af, ik gebruik ook gewoon voor alles trillen. Heb alles in geluiden en signalen naar beneden/uit gezet maar nog doet die het ringtone het.. Heb een w800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Dan moet je je telefoon niet op stil zitten. ( Dus stille modus moet uit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rblommers schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:50:
:(

volgens mij heeft mijn w800 het begeven. Nadat hij al een paar dagen last had van af en toe blijven hangen (enige oplossing: batterij eruit) krijg ik hem nu niet meer aan. Krijg bij het aanzetten alleen even een trilsignaal en daarna een knipperend wit-zwart scherm. Zijn er mensen die ervaring hebben met hetzelfde probleem? Of wordt het toch proberen garantie te claimen bij sony ericsson? (telefoon is van februari of maart)
Ik heb dit ook voorgehad, erg irritant :)
De oplossing was: gewoon prutsen, batterij eruit, 20 seconden wachte, erweer in, aanzetten, ... heel de tijd van alles proberen en bij mij ging het weer.
Nadien heb ik beslist van al dat getweak (menuicons, mediaplayer change,... volgens se-info) eraf te smijten. Het vertraagde trouwens ook m'n gsm, het duurde 2 seconden om het menu te openen met zo'n icon pack van se-info.

Edit: ik kon het niet laten, heb hem toch weer "getweaked" :P >:)
http://forums.se-nse.net/...716&view=findpost&p=70475 (very nice)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer via bluetooth te internetten op m'n W800,alles werkt tot ik naar een internet adres wil gaan dan zegt hij het volgende:
Verbindingsprobleem opgetreden. Mogelijk is er een probleem met uw netwerkinstellingen,
Ga naar Extra>Help>Introductie en doe de vetbindingstest.(Error:t120)

Dan doe ik dat en dan krijg ik dit:
U heeft geen werkende netwerkverbinding.
Bezoek http://help.opera.com/mini/ met browser op uw PC voor instructies. (erros:3.0.10:80/)
En als ik naar die site ga kom ik ook niet veel verder,kan iemand mij helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick.kindt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-08-2023
ik gebruik sinds een tijdje far manager met de plugin voor de k750i.

tot nu toe geen prob gehad, alleen is m'n telefoon een paar weken geleden gecrashed en heb ik een nieuwe gekregen van SE (alsook een nieuwe pc aangeschaft)

toen ik far manager opnieuw installeerde en de SE Flash Plugin wou downloaden, kwam er steeds een fout voor in het gedownloade archief.

Uiteindelijk lukte het om na een aantal keer opnieuw de plugin te downloaden van de server het rar archive te openen.
Is de plugin aangepast misschien in de loop van de vorige weken?

echter krijg ik nu steeds opnieuw 1 foutmelding foutmelding. Zoeken op forums en dergelijk leidde gaf me geen resultaten.
De se update service werkt perfect en de firmware is up to date.

de k750i wil connecteren met far manager wanneer ik de sefp plugin selecteer (bij F11 )
maar wanneer ik in de map FS wil gaan krijg in de een foutmelding (zie bijlage)

hopelijk heb jullie een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovisscher
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 11:48
Ik ben al een jaar bezitter van een SE W800i, en heb met Windows XP nooit problemen gehad met de communicatie en/of drivers. Nu heb ik laatst Vista geinstalleerd, en ik wil mn telefoon installeren. Dus ik naar sonyericsson.nl, driver exe bestand downloaden, gaat allemaal prima, is ie klaar, geeft ie aan dit programa is niet correct geinstalleerd. Dus ik aanwijzingen opvolgen, maar geen sjoege. Uiteindelijk zelfs met K750 drivers geprobeerd, pakt ie ook niet. Ik heb m via windows update geprobeerd, via device manager en ik heb m helemaal gereset, maar hij geeft steeds aan dat er geen geschikte drivers zijn. Heeft iemand ditzelfde probleem (gehad)? Zo ja, wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Heeft iemand nog die link om de W800i open te maken? Mn joystick doet het namelijk niet meer, en dat wil ik graag repareren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:11
DaannO schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:39:
Heeft iemand nog die link om de W800i open te maken? Mn joystick doet het namelijk niet meer, en dat wil ik graag repareren. :)
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195

Via de eerste hit als je zoekt op 'disassembling W800i'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jacovisscher563 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:20:
Ik ben al een jaar bezitter van een SE W800i, en heb met Windows XP nooit problemen gehad met de communicatie en/of drivers. Nu heb ik laatst Vista geinstalleerd, en ik wil mn telefoon installeren. Dus ik naar sonyericsson.nl, driver exe bestand downloaden, gaat allemaal prima, is ie klaar, geeft ie aan dit programa is niet correct geinstalleerd. Dus ik aanwijzingen opvolgen, maar geen sjoege. Uiteindelijk zelfs met K750 drivers geprobeerd, pakt ie ook niet. Ik heb m via windows update geprobeerd, via device manager en ik heb m helemaal gereset, maar hij geeft steeds aan dat er geen geschikte drivers zijn. Heeft iemand ditzelfde probleem (gehad)? Zo ja, wat kan ik er aan doen?
Wellicht wachten tot er vista drivers zijn?? ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:08
ik heb laatst een SE 750i aangeschaft. na het aansluiten op de pc via USB kabel komt dr pop-up: hardware not installed correctly. dus, ik dacht na het installeren van PC Suite (laaste versie) zal dat wel over zijn. niet dus.. moet je bepaalde driver installeren voor de mob ofzo? Zag iig geen cd in doosje van telefoon. PC suite wil overigens ook niet communiceren met de k750, en ik zie 'm ook niet als portable hdd.

weet nu wat het is, moet k750i usb drivers installeren. alleen omdat ik me zo irriteerde aan die wizard heb ik gekozen: "dont show wizzard next time" (oid).

alleen heb die wizard nu nodig (exact dezelfde), add hardware @ control panel werkt namelijk niet. weet iemand hoe ik dit weer kan krijgen?

probleem opgelost, moest 750_USB_DRIVERS installeren :X

[ Voor 39% gewijzigd door nMad op 05-11-2006 14:40 ]

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haam
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-09 10:08
Olla,

Ik heb een strange phenomena. Ik kan mn K750 wel via MyPhoneExplorer connecten (COM7), maar als ik hetzelfde probeer bij FAR, dan blijft ie wachten op verbinding.

Ja, ik volg de procedure, C indrukken, kabel connecten, enige wat er gebeurt is dat ik mn pincode moet invoeren.

Flash driver staat in /FAR/Plugins.

XP herkent een USB Flash device, maar ik installeer geen driver.

Wat mis ik nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

nMad schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:43:
...

weet nu wat het is, moet k750i usb drivers installeren. alleen omdat ik me zo irriteerde aan die wizard heb ik gekozen: "dont show wizzard next time" (oid).

alleen heb die wizard nu nodig (exact dezelfde), add hardware @ control panel werkt namelijk niet. weet iemand hoe ik dit weer kan krijgen?

probleem opgelost, moest 750_USB_DRIVERS installeren :X
Apparaat uit hardware@control panel verwijderen. Als je dan weer met USB aansluit zou de procedure vanaf het begin weer moeten beginnen.

Ik zal voortaan beter lezen. :X

[ Voor 28% gewijzigd door Vincent7 op 05-11-2006 16:30 ]

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DaannO, deze link is veel beter (de Working Instructions - Mechanical) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ergens ook nog andere covers te koop voor de K750i? Het hoeft niet perse hetzelfde, zwarte te zijn. Ik zou liever een andere soort willen, maar zijn die ergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een sim-pel ( :+ ) antwoord maar ik krijg het niet gevonden:

Een optie om alle nummers in je telefoonboek naar je sim te kopiëren
bvd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
covers ijn te koop bij cnn.cn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een W800i: Telefoonboek --> opties --> geavanceerd --> kopiëren naar SIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn w800i. sinds vanmiddag kan ik opeens niet meer bellen zonder dat ik mn speaker aanzet. Zonder speaker hoor ik en hoort de andere niks. Ik heb hem al gereset ed, maar niks wil. De telefoon is niet gevallen etc. Opeens deed ie het gewoon niet meer. Ik heb hem net 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:48:
@DaannO, deze link is veel beter (de Working Instructions - Mechanical) ;)
Ah, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-02 11:29
Ik ben geen vaste klant in dit topic, maar heb wel een mededeling voor de liefhebbers...
Mijn mobiel is vandaag terug gekomen van de reparatie service en heb een nieuwe firmware versie die ik niet terug kan vinden in de startpost :)

het gaat hier om versie R1DB001 ik kan nog geen merkbare verschillen herkennen, misschien later. Dan horen jullie nog van me.

EDIT: zeer oud nieuws dus

[ Voor 4% gewijzigd door skaars op 08-11-2006 12:38 ]

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vaker gelezen hier, maar mijn telefoon valt eens in de zoveel tijd uit... Ik gooi er niet mee, maar opeens kijk ik en is hij uit. Heb een maand geleden de nieuwste firmware geinstalleerd. Meer mensen die dit probleem hadden/hebben en misschien een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:38

Q-bone

Dusss...

heb een w800, maar ga deze vervangen voor een lg kg320, want de w800 is toch best wel groot in je broekzak... nog meer mensen daar last van? heb er ook nog zo'n crystal case om heen, dat werkt erg goed. Alleen wordt je telefoon daar weer dikker van :/ maar zijn er nog meer mensen met dikke zakken :+

voor interesse mail je maar... ;)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:17

Stekeltje

Nothing to see here move along

Uhm weet iemand of dat bluetooth remote control ook met een k610i werkt? Het zit namelijk wel op mijn telefoon alleen ik kan geen goede software vinden die erop reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan, succes ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Hoe minimaliseer ik de radio met de w800i 8)7 Bij de k750i kon het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Aubergine schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:18:
Hoe minimaliseer ik de radio met de w800i 8)7 Bij de k750i kon het nog wel.
Door onder de linker grote knop te drukken. Dus zegmaar terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:42:
Wel vaker gelezen hier, maar mijn telefoon valt eens in de zoveel tijd uit... Ik gooi er niet mee, maar opeens kijk ik en is hij uit. Heb een maand geleden de nieuwste firmware geinstalleerd. Meer mensen die dit probleem hadden/hebben en misschien een oplossing weten?
Heb ik ook soms, wil ik kijken hoe laat we leven, is ie uit, mij mij gaat ie (soms) uit als je een klein tikje geeft tegen de onderkant ofzow, ik denk dat de accu niet 100% lekker pas ofzow 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik had dat ook wel eens, ik heb het opgelost door een papiertje aan de achterkant van de accu te klemmen, waardoor er beter contact gemaakt wordt.

Maarrr... ik ben weer een dopje kwijt van mn HPM70, is er iemand die nog een maatje medium voor me heeft, en wil ruilen tegen een grote versie? _/-\o_ Mail naar pauperadres, bij gmail.com

(ik ga ze nu vastlijmen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Ik heb al mijn contacten in groepen ondergebracht, maar zo wil ik ze ook graag terugvinden, anders heb ik 4 Jan'en etc, nu doe ik dat via [pijltje naar onder, opties, groepen] maar ik wilde eigenlijk mijn pijltje naar rechts automatisch naar die groepen laten gaan, maar dat schijnt niet te kunnen, als ik die koppeling maakt stopt ie mij het adresboek al.

Iemand die een oplossing weet om toch meteen naar groepen te kunnen gaan? Kan dat misschien door het aanpassen van de menustructuur?

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wwwillem schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:16:
Ik had dat ook wel eens, ik heb het opgelost door een papiertje aan de achterkant van de accu te klemmen, waardoor er beter contact gemaakt wordt.

Maarrr... ik ben weer een dopje kwijt van mn HPM70, is er iemand die nog een maatje medium voor me heeft, en wil ruilen tegen een grote versie? _/-\o_ Mail naar pauperadres, bij gmail.com

(ik ga ze nu vastlijmen :9 )
Heuj.... ik had het zelfde probleem met die oordopjes... ff een mailtje naar SE vrage service gestuurd dat ik ze ben kwijt ben geraakt.. kreeg ik een mailtje terug dat ik mijn adres moest sturen en dan ik gratis nieuwe zou krijgen,,., maarja het is volgens mij een week geleden maar heb ze nog nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst mijne K750i binnen gedaan om het pookje te laten herstellen. Dat is allemaal terug in orde, maar nu hebben ze ook de laatste firmware er op gezet. Alleen heb ik nu als ik een sms verstuur een progress bar die gewoon grijs blijft. Je kunt hem dus niet zien vooruit gaan. Kan ik nu gewoon de laatste firmware gewoon opnieuw er proberen opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Is al opgelost. Heb eens een ander thema aangezet, en dan terug het origineel thema en het was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. weet iemand of je met de PC Suite ook je sms berichten kunt archiveren? Voordat ik die hele bak software installeer :P

(of dat daar misschien een ander tooltje voor is)

Heb nogal wat berichten die ik niet kwijt wil, maar liever wel van mn telefoon af heb ;) En overschrijven is zo'n kutkarwei.

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 13-11-2006 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:00:
[...]

Heuj.... ik had het zelfde probleem met die oordopjes... ff een mailtje naar SE vrage service gestuurd dat ik ze ben kwijt ben geraakt.. kreeg ik een mailtje terug dat ik mijn adres moest sturen en dan ik gratis nieuwe zou krijgen,,., maarja het is volgens mij een week geleden maar heb ze nog nie :P
Ik heb dat mailtje 2 weken geleden gehad, als het niet langer geleden is. Nog steeds niets...

Nu is mijn joystick kapot. Het 'dopje' wat er op zit, is er afgebroken. Heb hem ook niet meer, dus kan hem er zelf niet meer oplijmen. Heeft iemand een idee waar ik dit kan laten fixen? Bij een gsm-boer hoop ik, geen zin om hem lang kwijt te zijn... Anders moet het maar als het niet anders kan :'(
Heb ik ook soms, wil ik kijken hoe laat we leven, is ie uit, mij mij gaat ie (soms) uit als je een klein tikje geeft tegen de onderkant ofzow, ik denk dat de accu niet 100% lekker pas ofzow 8)7
Opgelost zoals Wwwillem zegt, stukje papier doet wonderen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Bosmonster schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:30:
Hmm.. weet iemand of je met de PC Suite ook je sms berichten kunt archiveren? Voordat ik die hele bak software installeer :P

(of dat daar misschien een ander tooltje voor is)

Heb nogal wat berichten die ik niet kwijt wil, maar liever wel van mn telefoon af heb ;) En overschrijven is zo'n kutkarwei.
Ik weet niet meer of PC Suite dat kan, is al weer een jaar geleden dat ik het heb gebruikt (alleen om te kijken wat het kan). MyPhoneExplorer kan het iig wel. Je vindt het terug in the Topic Start, heel handig progje. Kan je ook je SIM mee back uppen, MS en telefoongeheugen benaderen. Probeer het eens.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
tot mijn grote spijt is mijn sennheiser PMX 60 headphone overleden :( de linkerkant doet het alleen als ik hem indruk. Ben nu aangewezen op de headphones die bij mijn telefoon zat en dat is niet echt een pretje, tenminste voor mij ik houd nu eenmaal niet echt van die dopjes in mijn oren. Ik moet me nu dus even gaan orienteren op een nieuwe headphone. Nu kwam ik de BH-501 van nokia tegen: http://www.nokia.nl/NL/Accessoires/index.html?s=BH-501. Deze lijkt me echt ideaal! werd zowiezo een beetje gek van alle draden. Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat de w800 geen bluetooth headphones ondersteunt... of dan alleen mono. Klopt dit? Verder vroeg ik me af hoe veilig het is de firmware te upgraden? Moet je eerst een backup van je telefoonboek/bestanden maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Klopt dat de W800/K750i dit niet ondersteunen... En ik las ergens dat veel Nokia's dit ook niet ondersteunen (N73 etc!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Mijn w800i heeft sinds vanochtend weinig zin meer om op te starten. Wanneer ik hem aanzet, krijg ik het Sony-Ericsson logo en gebeurt er daarna helemaal niets meer (ruim voordat de pincode ingetoetst kan worden dus). Andere oplader, andere batterij, wel of geen simkaart maakt allemaal niets uit.

Wanneer hij vaststaat, kan ik hem ook alleen maar weer uitzetten door de batterij te verwijderen. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Bij mijn weten is er niets speciaals mee gebeurd, behalve dat hij altijd op trilmode staat en hij ermee ophield nadat vanochtend de wekker (van de telefoon) afging.

[ Voor 4% gewijzigd door Gerco op 14-11-2006 11:42 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:41:
Mijn w800i heeft sinds vanochtend weinig zin meer om op te starten. Wanneer ik hem aanzet, krijg ik het Sony-Ericsson logo en gebeurt er daarna helemaal niets meer (ruim voordat de pincode ingetoetst kan worden dus). Andere oplader, andere batterij, wel of geen simkaart maakt allemaal niets uit.

Wanneer hij vaststaat, kan ik hem ook alleen maar weer uitzetten door de batterij te verwijderen. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Bij mijn weten is er niets speciaals mee gebeurd, behalve dat hij altijd op trilmode staat en hij ermee ophield nadat vanochtend de wekker (van de telefoon) afging.
Hmms, probeer hem eens te updaten via SEUS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je achteraf in MyPhoneExplorer aan kan geven dat je je agenda met Thunderbird (Lightning) wilt synchroniseren?
Ik heb dus eerst MPE geinstalleerd en daarna Thunderbird....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het idee om een W800 buitenkant te kopen op www.cnn.cn en dan de voorkant en achterkant te klikken op mijn k750i.
Is dit zonder al te veel moeitje mogelijk? Of moet ik dan elke onderdeeltje overzetten op het middelste gedeelte wat ik ook krijg bij de W800 dat lijkt me zelf beetje teveel werk.

Ik wil dus het midden gedeelte van mijn k750i zo houden en dan zeg maar de 2 rechter covers hieronder op mijn k750i zetten.
Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/w800orangehouse_thumb_500x500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 22:59
Weet iemand of er een handige functie is om met far manager je hele telefoon te backuppen? Dus wanneer ik iets verkracht met de instellingen dat ik dit dan ff relatief makkelijk terug kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal Microsoft Windows Mobile apparaten, en die zijn allemaal te synchroniseren met een Outlook Web Access (Outlook webmail) account. Prima, want dan kun je draadloos synchroniseren zonder tussenkomst van een PC. Nu heb ik ook een Sony Ericsson W800i en ik heb ontdekt dat de agendafunctie ook de mogelijkheid voor draadloze synchronisatie biedt. Ik krijg het echter niet helemaal aan de praat. Als ik het synchroniseren start lijkt hij de Exchange- server te vinden en krijg ik ook netjes een inlogprompt. Daarna krijg ik echter de melding "Sessie is mislukt. Ongeldig serverantwoord". Wat heb ik gedaan:
  • Onder ' Agenda' --> ' Synchronisatie' heb ik de gegevens van mijn Outlook Web Access account ingevuld (http- adres en logingegevens) en aangegeven welke gegevens ik wil synchroniseren
  • Bij ' Applicatie- instellingen' moet ik echter een ' database' opgeven voor de kalender en de contacts. Wat vul ik hier in? Ik heb al mijn username geprobeerd en de naam van de map in Outlook geprobeerd ('Agenda' , ' Contactpersonen'), maar wellicht dat dit niet klopt en dat daarom de synchronisatie mislukt.
Wie weet hoe dit werkt? Op internet kan ik verder niks over vinden. In dit forum is een soortgelijke vraag al eens voorbijgekomen, en daar werd gezegd dat het niet zou werken op W800. Maar is dat wel zo? De telefoon vindt de Exchange- server wel netjes en ik kan ook inloggen. Ik ben daarom geneigd om te denken dat het moet kunnen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:07:
Hmms, probeer hem eens te updaten via SEUS?
Deed niets, het programma kon de telefoon niet eens vinden (en ik heb al eens eerder SEUS gebruikt en heb dus geen domme fout gemaakt). Het probleem is inmiddels opgelost, het bleek dat de memory stick was overleden. Voordat ik naar de winkel wilde gaan om de telefoon te laten repareren wilde ik de fotos er nog even vanaf kopieren. Ik steek de memory stick in mijn laptop en prompt loopt de computer muurvast.

Dezelfde memorystick in drie verschillende kaartlezers op Windows en Linux geprobeerd en ze liepen allemaal muurvast (de Windows computers moesten uitgezet worden, terwijl de Linux exemplaren weer ontdooiden na het verwijderen van de memory stick :D ).

Ik heb een nieuwe memory stick gehaald en de telefoon werkt weer als een trein.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Hoe kan ik filmpjes op mijn K750i (flashed naar w800i) zetten? Als ik .mp4 gebruik blijft het beeld rood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:06:
Ik had het idee om een W800 buitenkant te kopen op www.cnn.cn en dan de voorkant en achterkant te klikken op mijn k750i.
Is dit zonder al te veel moeitje mogelijk? Of moet ik dan elke onderdeeltje overzetten op het middelste gedeelte wat ik ook krijg bij de W800 dat lijkt me zelf beetje teveel werk.

Ik wil dus het midden gedeelte van mijn k750i zo houden en dan zeg maar de 2 rechter covers hieronder op mijn k750i zetten.
[afbeelding]
Ik heb een poging gedaan om hetzelfde te doen.
De voorkant past gewoon goed, de achterkant is nog niet gelukt bij mij. Ik mis namelijk het lamp covertje achterop. Het past allemaal wel gewoon :). Je hebt ook een Torc (?) schroevendraaier nodig om het frontje eraf te halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-04 13:23

Phalox

Solar Powerrrd

Mijn eerste post, in een topic dat ik nog niet had ontdekt tot nu toe.

Ik heb ergens begin dit jaar een sony ericsson K750i aangeschaft via ebay, deze kwam uit duitsland.
Toen hij aankwam zat ie in een doosje van O2, ikke ff *oh oh, hopelijk is ie ni sim-lock* Maarnee, het was volledig mobistar-complatibel :D enkel wel beetje spijtig dat hij nu in engels staat (er zit geen NL op, dus oko geen NL woordenboek)
nu begint dienen joystick wel men keel uit te hangen, die reageert precies nimmer zo goed.. valt hier iets aan te doen ?

Voor derest ben ik heeeel content vn dees masjientje, diene remote control om pc's te sturen is aardig krachtig, op meer dan 10 m afstand lukte dit nog altijd vlotjes.. Als ik eens wat meer tijd heb ga ik deze topics eens uitpluizen, 't ziet der in elk geval al eeel sjie uit :)

toke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey sinds gister zit mijn telefoon opeens in een hele andere wereld :?

Ik heb mijn W800i nu al sinds 1sep 2005 en eigenlijk niet echt veel problemen gehad nu die sinds gister opeens eigen wil heeft. ik kan hem nog aanzetten en dan zegt hij "Bezig met zoeken" af en toe wordt het scherm voledig wit of staat er even "NL Telfort", maar zelf kan ik helemaal niks doen... Als ik bij het opstarten "alleen mediaspeler" kies werkt dat wel 100% goed.

Ik heb geprobeerd maar weer eens firmware te updaten nu mijn tel al de laatste had zitten, maar daar kreeg ik opeens geen bevestiging meer "updaten compleet" hij is een kwartier bezit en dan opeens weer int beginvenster zonder melding of iets.

Ik snap er echt helemaal niks meer van. kan iemand mij en mij tel uit onze lijden verlossen :P ?

of ik de laatste tijd rare dingen had met me tel jah. deze week werden sommige smsjes onleesbaar en gare machinetaal

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegnagun939
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 00:09
Ik heb sinds gisteren een k750i, voor 150 euro met T-mobile. Niets meer dan lof over dit geweldige apparaatje _/-\o_ .

Dr zijn alleen 2 dingen die ik me afvraag:
-Waar is dat knopje op de oordopjes eigenlijk voor, het doet niets :?
-Kan ik de volume limieter op 1 of andere manier uitschakelen? Het is wel irritant dat je hem maar vrij zacht kan zetten in megabass mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 22:43
Zo.. Ben er al een tijdje tevreden mee.. Ik wilde eerst een andere kopen maar ik doe dat denk ik toch maar niet.. Dus ik houdt deze, ga hem lekker tweaken enzo.. Ik heb een nieuwe accu gekocht (maar 17 euries) en heb een 1GB geheugenkaart erbij gekocht.. :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nogsteeds geen oplossing kunnen vinden en denk dat ik toch maar eens langs de winkel zou moeten.

Weet iemand of je ook zelf de firmware terug kan zetten want het updaten van de firmware werkt ook al niet meer en ik kan dus ook niet bij de masterreset komen. is er een manier om handmatig anders de eerste firmware weer terug te verkrijgen of zal dat niks verhelpen?

ow en trouwens met dat knoptje op je hooftelefoonsnoer kan je opnemen en ophangen als je gebelt wordt onder de muziekgenieterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 22:43
omg... ons pap heeft nog een extra k750i erbij gekochte.. maar dat is een vodafone gesimlockte.. best wel k****e met al die menu's dus.. en het risico om alles te gaan aan passen met far manager.. daar heb ik geen zin in :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Steephh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:42:
omg... ons pap heeft nog een extra k750i erbij gekochte.. maar dat is een vodafone gesimlockte.. best wel k****e met al die menu's dus.. en het risico om alles te gaan aan passen met far manager.. daar heb ik geen zin in :P
Je kunt et waarschijnlijk ook nog niet aanpassen, aangezien dat een cid49 telefoon zal zijn... die van t-mobile heeft ook van die zooi in de menu's zitten, en kan ook niet bewerkt worden met de huidige far-manager

misschien dat het later wel kan (laten we et hopen)

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:11
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 06:49:
ik heb nogsteeds geen oplossing kunnen vinden en denk dat ik toch maar eens langs de winkel zou moeten.

Weet iemand of je ook zelf de firmware terug kan zetten want het updaten van de firmware werkt ook al niet meer en ik kan dus ook niet bij de masterreset komen. is er een manier om handmatig anders de eerste firmware weer terug te verkrijgen of zal dat niks verhelpen?

ow en trouwens met dat knoptje op je hooftelefoonsnoer kan je opnemen en ophangen als je gebelt wordt onder de muziekgenieterij
Ik denk dat je het beste naar een SE-Service punt kan gaan, want in de winkel kunnen ze meestal ook niet zoveel.

Maar zijn er nou nog steeds mensen die dit toestel kopen? Ik heb nog net geen spijt als haren op mijn hoofd, maar dat contact van de headset met de telefoon is echt te gruwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik wil graag een FM zender voor m'n w800i en mijn oog viel op dit artikel... verkoper uit Hong Kong :X Lijkt mij niet betrouwbaar of wel :?
eedback: 99,1% positief
Ik vertrouw het gewoon nooit uit zulke landen :(

[ Voor 11% gewijzigd door Dennahz op 25-11-2006 11:30 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:28:
Ik wil graag een FM zender voor m'n w800i en mijn oog viel op dit artikel... verkoper uit Hong Kong :X Lijkt mij niet betrouwbaar of wel :?
En waarom niet ? :) Hij heeft meer als 3100 Sales gedaan waarvan er een paar "rotte" appels tussen zitten. Wel moet je rekening houden met transport vanuit zulke landen, pakketjes kunnen nog wel eens zoek raken ;) Voor een meerprijs enzo heb je verzekering op je pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:29:
[...]

En waarom niet ? :) Hij heeft meer als 3100 Sales gedaan waarvan er een paar "rotte" appels tussen zitten. Wel moet je rekening houden met transport vanuit zulke landen, pakketjes kunnen nog wel eens zoek raken ;) Voor een meerprijs enzo heb je verzekering op je pakketje.
Ja, maar je hoort vaak van verkopers uit Hong Kong die oplichtings praktijken... en voor die prijs :? Normaal is het veel duurder.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 10:48
beste tweakers,

voor school moesten we een multimedia hard of software produkt bespreken, en omdat iemand uit onze groep de S-E K750 heeft hebben we dat toestel maar genomen.

ik bespreek het camera en foto gedeelde van de telefoon, en dankzij tweakers heb ik al veel technische info! waarvoor dank!

nu had ik graag wat voorbeeldfoto's gehad. Om de kwaliteiten van het camera'tje visueel voor te stellen. Het weer en het decor liet niet echt toe om mooie foto's te trekken met het toestel dat onze teamgenoot in zijn bezit heeft, en we zijn van mening dat de spontane foto een veel beter resultaat zal leveren voor onze presentatie.

vandaar deze oproep! hebt u mooie foto's getrokken met uw k750? en vindt u het niet erg dat wij ze gebruiken in een presentatie voor een klein publiek?

stuur ze dan aub op naar :

stijn PUNT verriest AT howest PUNT be

ik garandeer u dat de foto's enkel voor deze presentatie gebruikt zullen worden en dat ze daarna verdwijnen van mijn harde schijf.

met vriendelijke groet en bedankt voor alle moeite,

stijn verriest
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.