Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Dit dus http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=410&gid=96 , die eerste. Het is een Nederlanse site maar weet iemand een Belgische winkel/site die dit verkoopt?

aan jou de eer
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
en wanneer ik hem probeer aan te zetten gaat er een rood lampje 10 keer knipperen waar het infrarood zit.
heb met adapter en met usb kabel geprobeerd op te laden maar geen van 2 pakt hij.
alleen wat ik nu erger vind is dat hij helemaal niet meer aangaat.
iemand een idee hiervoor. heb connectors al geprobeerd schoon te maken.
Verwijderd
Is dit correct gedacht? Is dit compatibel zeg maar en worden bijv. verjaardagen in mijn 6021 via Outlook correct ingevoerd (dus bij de contacten) op mijn W800? Ik heb hier totaal geen ervaring mee, ik wil voordat ik die datakabel koop zeker weten of het op deze manier kan
Kickz0rErasmo schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:29:
Is er eigenlijk iemand die wel een streams afspeelt op z'n k750i? Hoe bevalt dat? Is het moeilijk om te doen?
Icm met T-Mobile pit en Orb lijkt het me best wel interessant om er je mp3-verzameling mee te kunnen streamen...
Iets vergelijkbaars had ik ook met mijn w800i. Hij wou niet meer opladen of aangaan nadat de accu leeg was. Na ongeveer 6uur aan de oplader ging ook bij mij datzelfde rode lampje knipperen, na nog een uur oid ging die weer aan en laadde die weer op (accu was eerste paar laad-cycles daarna erg snel leeg <1 dag, nu gaat het wel weer goed).NielsHarley schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 23:53:
ik heb een probleempje met mijn K750 hij wil sinds gister niet meer opladen
en wanneer ik hem probeer aan te zetten gaat er een rood lampje 10 keer knipperen waar het infrarood zit.
heb met adapter en met usb kabel geprobeerd op te laden maar geen van 2 pakt hij.
alleen wat ik nu erger vind is dat hij helemaal niet meer aangaat.
iemand een idee hiervoor. heb connectors al geprobeerd schoon te maken.
Dus mijn advies is om hem lekker even een dag non-stop aan de lader te laten liggen
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik denk dat als die rode lampjes branden dat hij dan aan geeft van accu is te leeg om de telefoon op te starten.
Toen ik mijn accu in de telefoon van mijn broertje gedaan had ging hij wel opladen, dus de accu niet niet overleden. Ben nu maar poging aan het doen om die connectors schoon te krijgen.
Verwijderd
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=4660
Op top-sony.com zijn officiële fimwares te downloaden.
Hierom niet in strijd met de policy IMO
ik zou zo graag die walkman mediaplayer willen
merk geen verschil
alleen me ronde menu was weer weg
Trouwens zouden de mods die link aceptere?
ze hebbe hier tog zo een bullshit regel dat je dat niet mag plaatse ofzo
[ Voor 28% gewijzigd door Rohit op 04-10-2006 12:11 ]
Werkt prima. Ik heb nu K750 met walkman en flightmode. Alle instellingen blijven verder bewaard.rohit schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:01:
en werkt het ook?
ik zou zo graag die walkman mediaplayer willendat is het enigste reden waarom ik mijn tel wil laten flashen
Verwijderd
Ook contacts, themes, e.d.? Op welke manier heb je geflasht? Als je met gflash flasht, gaat volgens de berichten daar dit verloren...sparow schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:25:
[...]
Werkt prima. Ik heb nu K750 met walkman en flightmode. Alle instellingen blijven verder bewaard.
zou je het aub aan mij wille uitleggen want ik ben best dom op dat gebied
als je gewoon ff wat je allemaal moet doen in het nederlands zet.
en alle links die je nodig hebt precies want bij die forums staan 10 links ik weet egt niet welke ik moet pakken
ik heb een k750i firmware versie R1db001( de nieuwste)
cda102338/48 R9a
Europe 3
content versie PA19
heb met GFlash Read cid gedaan en krijg dit als bericht:
Baseband ID: 8040
Protocol Version: 3.1
Flash ID: 200D
Phone color: RED
Phone is CID36
OTP Status: 0 PAF1 CID: 36
IMEI: 35655100631916
Execution time: 00:00.172
[ Voor 80% gewijzigd door Rohit op 04-10-2006 14:49 ]
Verwijderd
welke heb je gebruikt? gflash 11b-11 of 12?
en zou je mij de firmware willen sturen want mijn registratie lukt niet egt volgens mij kan nie inlogge en heb geen mail gehad van topsony
en als je msn heb voeg me dan toe als je wil Rohithathie@hotmail.com
alvast bedankt
Verwijderd
Beetje geduld hierbij, flashen moet je niet te snel willen doen, anders is je foon straks misschien dood. Lees die startpost even goed door.
En wacht even je registratie van top-sony.com af, mail komt wel
Verwijderd
Nu kijken of ie het doetMainflashing started...
Flashing was completed successfully.
Flashing completed.
Filesystem flashing started...
Flashing was completed successfully.
Filesystem flashing completed.
Started finalization...
Finalization was completed successfully.
Execution time: 08:32.156
En ja hoor
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 22:03 ]
Verwijderd
Wat is nu aan te raden? Laten repareren? Door SE? Door een ander reparatiebedrijfje? Zelf probleem oplossen?
Verwijderd
Batterij zie ik dan wel hoeveel effect het heeft!
Verwijderd
En, ik ben mijn backups kwijt van mn foon, kheb bliksem hier gehad en PC is kapot gegaan. Is het nu gewoon mogelijk van 1 van jullie de volledige originele k750i backup te krijgen, zodat als ik die er overheen gooi opzich alles weer normaal staat? Ik heb mn k750 gehaald bij belcompany, dus een unbranded, voor het geval dit een nodig gegeven is.
Verwijderd
Je kunt hem daarna toch weer terug flashen naar een K750i? Dit is geen probleem hoorVerwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 01:16:
Raak je door dit flashen van k750 naar w800 je garatie echt kwijt of kun je gewoon net als bij far backuppen en dan terugzetten waneer je wilt?
En, ik ben mijn backups kwijt van mn foon, kheb bliksem hier gehad en PC is kapot gegaan. Is het nu gewoon mogelijk van 1 van jullie de volledige originele k750i backup te krijgen, zodat als ik die er overheen gooi opzich alles weer normaal staat? Ik heb mn k750 gehaald bij belcompany, dus een unbranded, voor het geval dit een nodig gegeven is.
Verwijderd
Ik zou even hier kijken ook omdat je al buiten je garantie zit.Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:31:
Ok nu begin ik het echt zat te worden. Ik heb mijn K750i nu precies een jaar en mijn joystick is 1 drama. Ik ben er altijd keurig mee omgegaan en heb ook meerdere malen geprobeerd het stof onder de cover bij het joystickje te verwijderen. Nu wil het echt niet meer helpen en wanneer ik naar beneden druk denkt hij dat ik hem indruk. Erg frustrerend.
Wat is nu aan te raden? Laten repareren? Door SE? Door een ander reparatiebedrijfje? Zelf probleem oplossen?
http://www.repairing.nl/
sucses;)
Mijn vorige firmware is van een jaar geleden, die had dit probleem niet. Hebben andere mensen dit ook?
"Zie mij een toffe computer hebben!"
zou iemand mij die bestanden kunnen mailen om te flashen?
Verwijderd
En als ik hem flash, kan ik dan ook op artiesten en album zoeken? Want dit is eigenlijk mijn belangrijkste reden om hem te flashen.
Verwijderd
in de mplayer is verder niets veranderd. Waarom denk je dat dat zou gebeuren? Als je SEUS doet, zet hij ook de nieuwste firmware erop, maar vervangt userdata e.d. niet.En als ik hem flash, kan ik dan ook op artiesten en album zoeken? Want dit is eigenlijk mijn belangrijkste reden om hem te flashen.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 11:18 ]
Verwijderd
Waarom wil je een andere cameradriver?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 16:58 ]
Verwijderd
Nog 1 vraagje: Al mijn far manager congifuraties zijn nu weg toch, zoals de no hissing driver ed?
edit: hmm, wss toch niet op artiesten zoeken...khad nog niet uitgeprobeerd, kzag het alleen staan, Dit is echt niet mogelijk?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 18:11 ]
Verwijderd
Euuh? Ik had dit al eerder beantwoordVerwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:06:
yay, mij is het ook gelukt, bedankt allemaal. Kkan nu dus WEL ?nog steeds niet? op artiesten zoeken bij de mediaplayer.
Nog 1 vraagje: Al mijn far manager congifuraties zijn nu weg toch, zoals de no hissing driver ed?
edit: hmm, wss toch niet op artiesten zoeken...khad nog niet uitgeprobeerd, kzag het alleen staan, Dit is echt niet mogelijk?

Je userdata ben je allemaal kwijt, dus ook wat je met FAR hebt gedaan.
En over die mediaplayer:
Zou dit mogelijk moeten zijn dan? Hoe kom je bij die info?in de mplayer is verder niets veranderd. Waarom denk je dat dat zou gebeuren?
Verwijderd
Ik lees op verschillende forums dat mensen wel kunnen zoeken op artiesten, maar mss bergijp ik ze wel verkeerd, dunno.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:20:
[...]
Zou dit mogelijk moeten zijn dan? Hoe kom je bij die info?
Kheb nu echter wel een probleem, kkrijg mn telefoon niet meer geconnect naar mn PC
Ik heb een vraagje, heb nu al paar weken mijn K800i. En nu wil ik al mijn smsjes enzo van mijn K750 op mijn pc zetten en die op mijn k800 doen.
Nu heb ik floAt's Mobile Agent geinstalleerd en kheb mijn K800i gesynced. En nu wou ik net mijn K750i syncen maar dat ging niet. Nadat ik connect heb gedrukt kwam er meteen "Connection Aborted" msg.
Weet iemand een oplossing, en hebben meerder mensen hetzelfde probleem?
Thnx..
Lijkt me een probleem met de seriële poort, probeer eens om een andere in te stellen in FMA, bij mij heeft de K800 ook andere poorten dan de K750.dragonzzzz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:49:
Hey,
Ik heb een vraagje, heb nu al paar weken mijn K800i. En nu wil ik al mijn smsjes enzo van mijn K750 op mijn pc zetten en die op mijn k800 doen.
Nu heb ik floAt's Mobile Agent geinstalleerd en kheb mijn K800i gesynced. En nu wou ik net mijn K750i syncen maar dat ging niet. Nadat ik connect heb gedrukt kwam er meteen "Connection Aborted" msg.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Gebruik het programma media monkeys en haal met dit programma alle informatie over de liedjes die je hebt op via Amazon.com (dit kan dit programma automatisch doen). Na dit te hebben gedaan moet je met de knop: "naar draagbaar/audio apparaat kopiëren" de liedjes naar je telefoon kopiëren. Vul bij deze optie onder het tabje synchronisatie opties, synchroniseren naar: "MP3\<Artiest>\<Album>\<Track#>-<Titel>" in. Dan soorteert hij ze op mappen van artiesten, in die mappen zitten de albums die je van die artiest hebt, en open je de map van het album, dan zitten daar alle nummers in.
Want als je bij de mediaplayer van je telefoon op artiesten drukt opent hij gewoon de "mp3" map van je telefoon. Nu heb je deze map dus onderverdeelt in mappen met namen van de artiesten dus ziet hij als het ware gewoon alle artiesten!
GL
[ Voor 84% gewijzigd door Eggy op 07-10-2006 17:58 ]
Wanneer ik de knop hard indruk en blijf houden dat de telefoon na het autofocus meteen een foto maakt doe ie het wel. Echter worden de foto's nu een stuk minder mooi. Wat kan dit zijn?
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Dat heb ik nog niet geprobeerd, dat zal ik morgen eens uitproberen.Younesse88 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:52:
probeer es een master reset, meestal verhelpt dat dit soort problemen
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
[ Voor 85% gewijzigd door NMe op 09-10-2006 02:37 ]
Verwijderd

In de Policy staat niets over het installeren van originele firmware! De firmware op topsony is gewoon originele, ongemodificeerde firmware. Waarom zou dat niet besproken mogen worden? Op deze manier kun je bijv. van je k750i een w800i maken, dat is toch bespreekbaar hier??
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 20:59 ]
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 21:51 ]
Verwijderd
Geupdate? Welke update? Of heb je andere FW erop gezet...? Dan heb je een verkeerde FS genomen of je CID niet correct ingevuld, even opnieuw flashen dan dus.Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:02:
Wie kan mij helpen. Ik heb geupdate maar eerst kon ik wel nederlandse taal doen maar nu alleen nog maar Engels en Sim!
Het installeren van originele firmware is toegestaan, mits hiervoor officiële tools gebruikt worden. Zie ook het volgende citaat:Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:57:
Anders worden mijn posts zomaar verwijderdIk had niets gequote van de verwijderde post van rohit... Beetje jammer dit.
In de Policy staat niets over het installeren van originele firmware! De firmware op topsony is gewoon originele, ongemodificeerde firmware. Waarom zou dat niet besproken mogen worden? Op deze manier kun je bijv. van je k750i een w800i maken, dat is toch bespreekbaar hier??
De manier waarop deze firmware verkregen wordt is in dit geval echter niet legaal. Hier rusten namelijk copyright-rechten op. Normaliter is deze ook alleen te verkrijgen via SEUS, om te voorkomen dat deze verspreid wordt over het internet. Zo is het ook alleen mogelijk je toestel te flashen met firmware waarvoor jij een licentie hebt (gekocht bij het toestel).Verwijzingen naar onofficiële methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
wil je volgende keer naar me hotmail mailen kijk bijna nooit daaroprohit schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:32:
[modbreak]Check je mail.[/]
maarja is goed ik zal het in de gaten houden
[ Voor 26% gewijzigd door Rohit op 09-10-2006 16:57 ]
Maar het moet toch wel mogelijk zijn om meer dan 1 vCard per keer te versturen.
[ Voor 2% gewijzigd door Drazzic op 10-10-2006 14:32 . Reden: typo ]
ik heb hem net volledig opgeladen, ik steek mijn MS erin, wil de mp3-speler opstarten en plots hangt mijn telefoon. Ik kan niks doen dan de batterij eruit halen. Als ik de MS eruit haal, en dan op de mp3 knop druk, werkt hij wel, maar kan hij natuurlijk niets afspelen.
Als ik hem heropstart nadat hij blokkeert, heb ik soms (1 keer op 3) dat hij dan zegt: plaats een sim-kaart...
Mijn MS lijkt niet corrupt te zijn aangezien ik vanop mijn pc zonder problemen liedjes kan verwijderen, verplaatsen/kopiëren en afspelen...
Verwijderd
mailadres verwijderd
Ik heb die bevestigingsmail na 38 uur nog steeds niet ontvangen....
Geen warez request please!
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 18:24 ]
Verwijderd
Al in je spammail gekeken...?Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:03:
Hey, zou iemand ook die illegale firmware van de W800i (voor mn k750i) kunnen mailen:
mailadres verwijderd
Ik heb die bevestigingsmail na 38 uur nog steeds niet ontvangen....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 18:24 ]
stuur mij es een mailtje
Verwijderd
ik heb sins een paar dagen een SE W800i 2de-hans gekocht en heb zoals ik hier leer wat standaart probleempjes...
- joystickje
- het schuifje van de camera schuift makkelijk open, ook in broekzak met toetsblokeering aan hierdoor gaat mijn batterij snel op denk.. (of gaat met 1minuutje walkman op die batterij gewoon zo snel op?
- batterij gaat snel op
doordat mijn batterij snel op gaat ben ik vanplan om een nieuwe batterij te kopen, nu zie ik op inet ook allemaal van die goedkope nep batterije (met meer vermoge,, zoals ze het zegge),, zijn die beter? lijkt me trouwens niet.. ik denk dat ik beter een orginele SE batterij kan kope...
maar hoe en waar?
iemand nog tips ?
ze zijn welkom...
heb veel aan deze topics gehad voor mn phone
Ik heb nou bijna een jaar een W800i en ben er zeer tevreden over. Nou heb ik alleen 1 probleem. Het geluid uit mijn oordopjes is niet meer hard!! Als ik het geluid enz. nu helemaal op z'n max. zet is het ongeveer de helft zo hard als eerst!! Ik heb mijn oordopjes bij een andere telefoon getest, en dan zijn ze ook zacht! Ook heb ik andere oordopjes in mijn telefoon gedaan, en toen was het weer hard! Het lucht dus aan mijn oordopjes!? Alleen wat kan er aan de hand zijnn?? En.. waar zou.. ik nieuwe kunnen kopen??
Alvast bedankt,
Johan
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Verwijderd
Dat is een smerig verhaal maar kijk maar eens in je oordopjes. Je wilt waarschijnlijk niet weten wat je daar aantreft. Hoewel ik zeer schoon en fris ben schrok ik er van wat ik steeds in die oordopjes tegen kom. Succes met schoonmaken i.e.g.!Johantjuuh schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:31:
Hallo,
Ik heb nou bijna een jaar een W800i en ben er zeer tevreden over. Nou heb ik alleen 1 probleem. Het geluid uit mijn oordopjes is niet meer hard!! Als ik het geluid enz. nu helemaal op z'n max. zet is het ongeveer de helft zo hard als eerst!! Ik heb mijn oordopjes bij een andere telefoon getest, en dan zijn ze ook zacht! Ook heb ik andere oordopjes in mijn telefoon gedaan, en toen was het weer hard! Het lucht dus aan mijn oordopjes!? Alleen wat kan er aan de hand zijnn?? En.. waar zou.. ik nieuwe kunnen kopen??
Alvast bedankt,
Johan
Luister en huiver.
Ding doet het prima. Altijd al gedaan. Opladen was ook een fluitje van een cent. Wat schetst echter vandaag mijn verbazing: Ik had mijn USB kabel me naar mijn werk genomen om te laden, zodat ik mijn adapter niet mee hoefde te nemen. Was hoognodig ook, accu stond nog maar op 12%. Ik weet dat ie dan wat trager laadt als met de normale adapter btw
Ding aangesloten, werd netjes herkend door XP. Alleen geen software geinstalleerd - dat zit bij ons helaas dichtgespijkerd op het werk
So far so good, zie in het display dat het ding aan het opladen is. Let op: batterij was 12% vol.
Ik kijk een half uurtje later: staat ie op 10%. Goed, ik denk zou kunnen dat ie de eerste keer niet helemaal 100% was in zijn meting, dus rustig door laten laden. Half uurtje later nog eens gekeken...staat het ding ineens op 8%

Toen maar afgekoppeld, wilde niet nog meer accu verliezen. Maar: Opladen via de USB is ontladen
Edit: Alles is origineel btw, dus ook de batterij.
Iemand bekend met dit effect
[ Voor 10% gewijzigd door The Eagle op 12-10-2006 23:45 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
@Rogier123: De W800 heeft geen T-zones knop. Je hebt waarschijnlijk een D750. Ik heb btw geen flauw idee hoe die kan uitschakelen.
Ik heb de W800 nu ruim een jaar, en kan de volgende dingen concluderen:
- De stekkerconstuctie van de headset/usb-kabel is waardeloos en gaat na verloop van tijd geheid stuk. (Onderwatergeluid. Schoonmaken van het contact met alcohol werkt enigszins.)
- De draadjes van de headset zijn erg fragiel. (Heb op twee plekken de omhulling van de kabel gebroken, draadjes erin zijn gelukkig nog wel heel.)
- Als je de rubberdopjes kwijtraakt ben je de sjaak, die zijn niet officieel los te verkrijgen.
- De joystick gaat het steeds slechter doen. (Gelukkig minder erg dan met T630)
- Hij word na verloop van tijd vrij vies van binnen, o.a. onder het beeldscherm, maar je kan em open- en schoonmaken.
- Et is een onwijs mooie telefoon met een heel gave mp3-speler functie. (Maar ik kan hem door punt een helaas niet echt aanbevelen.)
[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 13-10-2006 10:31 ]
Ehm, hoezo zou dat met XP te maken hebbenLaguna schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:33:
Denk dat ie gewoon niks met je mobiel deed, dus zowel niet opladen als ontladen. Zonder software weet XP ook niet wat ie ermee moet doen lijkt mij
Kan me nauwelijks voorstellen dat het iets softwarematigs is iig. Zou onderhand eerder neigen naar lekstroom richting pc...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Had iemand anders ook.. was z'n hoesjes verloren van de oordoppen!;) Moet je ff een mailtje naar SE sturen, en krijg je dit antwoord:
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Indien u de rubberen oordopjes bent verloren van uw Sony Ericsson headset HPM-70 verzoeken wij u ons uw adres gegevens te doen toekomen vervolgens sturen wij u kostenloos een nieuw setje rubberen oordopjes per post toe.
Krijg je dus gewoon gratis thuis gestuurd van SE!!
(PS: Ik ga mn oordoppen idd ff proberen schoon te maken, terwijl ze er toch schoon uitzien?????)
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Tenslotte heeft iemand op het forum hier me uit de brand geholpen.
[ Voor 24% gewijzigd door Jesse op 13-10-2006 15:59 ]
Verwijderd
Master_A
Verwijderd
Verwijderd
de joystick werkte altijd al niet goed, maar dat is een bekend probleem. Nu is het zo dat die helemaal niets meer doet. Daarnaast doen ineens de C-knop, de * knop de 0-knop en de # knop het niet meer. En de knoppen aan de zijkant van het toestel werken ook niet meer. Ik heb al een aantal maal de telefoon opnieuw opgestart, maar dat hielp niets. Alleen doet dan de * knop het een keer en dan komt ineens de telefoonstatus tevoorschijn. Heel vaag allemaal.
Ik heb geprobeerd om de firmware opnieuw er op te zetten, maar daarbij heb je de C-knop nodig bij het opstarten en die werkt dus niet..
Heeft iemand een idee om de telefoon te resetten zonder de knoppen te gebruiken?
Ook had ik graag geweten of de foon genoeg power kan leveren om echte koptelefoons aan te sluiten (ik heb 'n zeer goeie Sennheiser HD 457 en zou die graag gebruiken).
En nog iets: waarom zeggen ze dat er 200 smsen opkunnen en blaat mijn foon al na een kleine 100 datie vol zit? Tellen MMS & E-Mail ook mee misschien?
Op die vraag van je headset kan ik wel antwoord geven. Ik heb via Ebay uit China zo'n HPM70 laten komen, en dat was id een orginelecocico schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:28:
Ik wil mijn oortjes van mijn K750i vervangen door kwalitatief iets betere en makkelijkere zittende oortjes. De HPM-70 genieten mijn voorkeur, maar ik had graag geweten wat de goedkoopste webwinkel is waar je ze kan kopen (Ebay zijn ze goedkoop, maar ze komen uit Hong Kong en ik vertrouw dat niet zo erg...).
Ook had ik graag geweten of de foon genoeg power kan leveren om echte koptelefoons aan te sluiten (ik heb 'n zeer goeie Sennheiser HD 457 en zou die graag gebruiken).
En nog iets: waarom zeggen ze dat er 200 smsen opkunnen en blaat mijn foon al na een kleine 100 datie vol zit? Tellen MMS & E-Mail ook mee misschien?
Dat is nl een tweede probleem: je kunt een adaptertje kopen voor een normale koptelefoon, maar omdat zoiets altijd als headset gezien wordt doet je ingebouwde mic het dan niet meer, tenzij je de headset er uit trekt
je zou dan zoiets moeten kopen - daar zit een mic in
Aanrader voor SE accesoires in NL is overigens telecomtelecom.nl (link leidt rechtstreeks naar SE-headsets)
Verwijderd
???Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:03:
kan ik met die FAR manager er ook voor zorgen dat mijn w800i niet op carmera stand gaat waner het lensklepje open gaat ? klepje gaat soms in mn zak open.. en dat is niet echt zuinig voor de batterij
Ik doe ze weg omdat ik ze toch nooit gebruik.
Heb je intresse mail me.
Wellicht smsjes die uit meerdere berichten bestaan? Dus meer dan 160 tekens in een smsje.cocico schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:28:
Ik wil mijn oortjes van mijn K750i vervangen door kwalitatief iets betere en makkelijkere zittende oortjes. De HPM-70 genieten mijn voorkeur, maar ik had graag geweten wat de goedkoopste webwinkel is waar je ze kan kopen (Ebay zijn ze goedkoop, maar ze komen uit Hong Kong en ik vertrouw dat niet zo erg...).
Verwijderd
Verwijderd
prima aanbieding
218,95 om precies te zijnVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:14:
ik wilde 'm eerst los kopen, maar 260 euro vind ik toch iets te duur voor een-jarig oud model
Aubergine schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:34:
k750i is nog maar 1 jaar oud...
Ik heb ze 1,5 week geleden besteld via Ebay uit Hong Kong. Werkt prima! Gewoon even het aantal positieve reacties checken. Koste in totaal slechts 12 euro geloof ikcocico schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:28:
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
En zijn het dan echt de originele dopjes die je koopt? Hoe doen ze dat daar tochThe Legend schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:44:
[...]
Ik heb ze 1,5 week geleden besteld via Ebay uit Hong Kong. Werkt prima! Gewoon even het aantal positieve reacties checken. Koste in totaal slechts 12 euro geloof ik
en uhm
maak je niet druk over de service van t-mobile die is op en top in orde
me vriendin heeft een maandje geleden de w810i besteld en binne een klein weekje had ze em al binne
Ik heb ook even gekeken, maar je hebt 3 versie's:The Legend schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:44:
[...]
Ik heb ze 1,5 week geleden besteld via Ebay uit Hong Kong. Werkt prima! Gewoon even het aantal positieve reacties checken. Koste in totaal slechts 12 euro geloof ik
1 voor de W900i
1 voor de W810i
1 voor de W800i
en 1 voor de k750i
Welke is de beste(even duur)?
En passen ze allemaal in een k750i?
Verwijderd
Verwijderd
Hij gaat even op de camera modus en daarna weer terug naar't beginscherm.. tyfus zooi
heb zelfde probleemhvangent schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:29:
Ik heb al bijna een jaar een SE w800i en ben daar best tevreden over, maar sinds mijn vakantie heb ik het probleem dat ie (spontaan) uit gaat als ie een tikje krijgt bv als je met je vingers er tegen aan tikt. Toestel is niet gevallen. Mijn vraag is of anderen dit probleem herkennen en of dit bij een SE service centrum (Hoogvliet) direct gerepareerd kan worden.
Dit heb ik ook, tikje linksonder (bij het MS-klepje) en hij valt uit!hvangent schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:29:
Ik heb al bijna een jaar een SE w800i en ben daar best tevreden over, maar sinds mijn vakantie heb ik het probleem dat ie (spontaan) uit gaat als ie een tikje krijgt bv als je met je vingers er tegen aan tikt. Toestel is niet gevallen. Mijn vraag is of anderen dit probleem herkennen en of dit bij een SE service centrum (Hoogvliet) direct gerepareerd kan worden.
Ik ben hem al tijden aan het opsturen, maar het komt er gewoon niet van. Bovendien ben ik bang dat ze zeggen dat ie te vaak gevallen is (er zitten een paar butsjes op de hoeken), maar misschien toch maar is doen binnenkort, naar mijn weten is dit niet door een val gebeurd!
En terecht muziek uit een telefoon op de speaker is altijd irritantDennahz schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:28:
Gvd.. gisteravond had ik gewoon ff muziek aan op de speaker, vriendin vond het irritant en gaf me een duw > telefoon op de grond gevallen. Op het eerste gezicht was er niks aan de hand, maar toen ik vanmorgen een filmpje wou maken deed de camera het dus niet meer.
Hij gaat even op de camera modus en daarna weer terug naar't beginscherm.. tyfus zooiIs gewoon stuk van binnen zeker?.. baal er wel van, maar om nou een nieuwe te halen is ook weer zo..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Nee, dat heb ik geprobeerd door het batterijklepje eraf te halen en dan met de batterij te rommelen.co0lman schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:14:
Zou het kunnen dat er iets scheelt met de batterij? Dat als je tikt hij loskomt of zo. Zit namelijk ook op die plaats.
Het wil ook wel eens gebeuren dat ie spontaan uit gaat als ik usb kabel erin of eruit haal, of de oplader.
Ik wil hem uiteraard graag weer in orde hebben maar baal ervan dat ik hem dan weer een paar weken kwijt ben.
In de trein en op straat e.d. wel, maar als je gewoon alleen (In dit geval dus met vriendin) bent niet. Het lijkt alsof hij die hele camera niet meer vind. Ik heb ook java progjes die de cam nodig hebben en die geven stuk voor stuk een fout? Normaal zou je toch gewoon zwart beeld moeten zien..Laguna schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 01:28:
[...]
En terecht muziek uit een telefoon op de speaker is altijd irritant
Dit topic is gesloten.