Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.383 views sinds 30-01-2008

• roelboel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 11:34
Ik heb wat zitten knutselen en een -in mijn ogen- beter systeem in elkaar gehackt om te kunnen internetten. 't Is alleen nog getest op een w700i, maar zou op andere vergelijkbare telefoons ook moeten kunnen werken. Het systeem bestaat uit een stukje C code voor linux (server-kant) dat Bluez gebruikt om te bluetoothen en met het internet praat, en een stukje java code (client, telefoon kant) om weer met de server te kunnen praten. Dit stukje code kan weer aan opera mini geknoopt worden om zo te kunnen internetten.

Momenteel is het niet echt robuust, maar als iemand genoeg kennis denkt te hebben / te willen vergaren om er wat leuks mee te kunnen doen wil ik de hele meuk wel wat opschonen en delen. Maar nog wat disclaimers: 't is redelijk snel inelkaar gehackt, ontwerploos en niet robuust. Daarom werkt het ook zo goed onder linux >:) Je kunt evt. mailen naar mijn naam @xs4all.nl.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Heb je dan een gedecompilede versie van opera-mini, anders lijkt het me erg lastig om e.e.a. aan elkaar te knopen.
Als iemand zich erin wil storten dan zou het leuk zijn als opera-mini ook bij downloaden van bestanden bluetooth gebruikt ;)
Nu kan je wel via device explorer starten en met bluetooth browsen, maar downloads gaan nog steeds via gprs (met opera-mini 2.0).
Op de K800 kan je 2 of meer applets tegelijk draaien, testen wordt dan wat makkelijker denk ik :9

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:13
Wesnam schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:29:
[...]

En voor de 6e keer hetzelfde probleem. Heb 3 maandjes goed gedraaid met dit toestel totdat afgelopen week de camera plots het begaf. Ga zo langs de orangeshop in Utrecht waar de medewerkers inmiddels weten dat ik alleen suiker in de koffie heb, welke studie ik doe, hoeveel meters het van mijn huis naar het station is en ga zo maar door. Ben zovaak in de orangeshop geweest dat ik een salaris kan vragen. Nouja, mijn 7e w800i komt er dus aan. Voor mij never nooit meer een sony ericsson.
Jongens, niet te geloven. heb net mijn 6e W800i weggebracht. Probleem met de speaker. Ontzettend veel ruis. Komende week krijg ik weer een nieuwe W800i, de 7e sinds januari.

Gelukkig kan ik 28 Sept. mijn contract verlengen en een nieuw telefoontje nemen. Ik laat de nieuwe W800i in de verpakking, plaats m op marktplaats en neem een nieuwe. Ik denk aan de E900 van Samsung. Voor mij nooit meer een S-E

Verwijderd

Ik heb de hele middag met die SE update service zitten kloten.

Eerst moesten die USB drivers geinstalleerd, gedaan.
Opnieuw opstarten.
Ik run het programma.
Vervolgens houd ik C ingedrukt en doe de USB erin
Dan krijg ik een beeld dat ik C moet loslaten, doe ik.
En dan begint het programma weer opnieuw!?

Heeft iemand hetzelfde probleem? En hoe heb je dat opgelost?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wesnam schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:59:
[...]

Jongens, niet te geloven. heb net mijn 6e W800i weggebracht. Probleem met de speaker. Ontzettend veel ruis. Komende week krijg ik weer een nieuwe W800i, de 7e sinds januari.

Gelukkig kan ik 28 Sept. mijn contract verlengen en een nieuw telefoontje nemen. Ik laat de nieuwe W800i in de verpakking, plaats m op marktplaats en neem een nieuwe. Ik denk aan de E900 van Samsung. Voor mij nooit meer een S-E
Lol, ik zie je wel in het Samsung topic met je 8e kapotte Samsung 8)7
Volgens mij vouw je het toestel op of je zit er dageljks op, dat die winkel nog steeds garantie blijft claimen zeg :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:55

Polycom

Poes van goud

De w800i heb ik nu een maand of 10 en hij werkt nog perfect. Het is ook een van de beste telefoons die ik ooit gehad heb, foto's vind ik voor een telefoon echt geweldig en de mp3 speler is ook een hele leuke bijkomstigheid. Jammer vind ik wel de afwerking van de telefoon.. vooral het oranje rubbertje dat voor de ingang van de geheugenkaart zit. Na een paar keer je kaartje eruit-erin doen gaat het rubbertje krom staan en zie je nagel afdrukken etc. erin. Dit had sony een stuk beter kunnen doen door het geheugen gebeuren intern te bouwen, bijvoorbeeld achter de batterij.

Verder een prachtphone, dat mag ook wel eens gezegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wesnam schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:59:
[...]

Voor mij precies andersom.. ik heb laatst mn W800 verkocht en een E900 van Samsung gekocht.. had ik het maar nooit gedaan.. wat een onding is dat. Er zitten veel functies niet in die ik bij de W800 wel had.. het touchpad is ook brak. Nooit meer Samsung :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Hierna de telefoon software- en hardwarematig ontkoppelen, de telefoon aanzetten en instellingen resetten: Menu -> instellingen -> tabblad Algemeen -> Fabrieksinstell. -> Instell. resetten. Nu worden alle instellingen gereset. Alle bestanden, contacten, sms'jes, games etc. blijven behouden.
Ik krijg hier dat ik een blokkeringscode moet intoetsen, 0000 werkt niet. Wie o wie weet het?

edit: Hoe verplaats je bestanden in de FAR manager? Slepend lukt mij niet (ik selecteer alles dan..)
ff ter verduidelijking: ik wil graag plaatjes (icon) uit myn documenten naar de andere kant krijgen (me mobiel) in de FAR manager.. de rest lukte me nog wel (bestand openen, text verwijderne, text van de juiste menu erin doen). Maar hier loop ik echt vast. Iemand?

[ Voor 31% gewijzigd door Aubergine op 08-09-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:03
Denken jullie dat er nog nieuwe firmware's komen voor de k750/w800? is gewoon uit nieuwsgierigheid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Nee, SE heeft het al te druk met de nieuwe modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
Heb gisteren m'n Qtek 8020 geruild met een K750i en nu heb ik enkele vragen voor de experts onder ons. De K750i is al enkele tijd te koop en dit topic zit vol met ervaring :)

Ik heb de 2 geïnstalleerd en merk niet zoveel verschil? Kan iemand mij zeggen welke de éne heeft en de andere niet zodat ik maar 1 manager nog heb _/-\o_
Kan ik vanuit het programma ook een reset doen van alles wat in de phone zit, dus precies dat hij uit magazijn komt of gebeurt dit enkel via phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kingskawn schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:00:
Heb gisteren m'n Qtek 8020 geruild met een K750i en nu heb ik enkele vragen voor de experts onder ons. De K750i is al enkele tijd te koop en dit topic zit vol met ervaring :)

Ik heb de 2 geïnstalleerd en merk niet zoveel verschil? Kan iemand mij zeggen welke de éne heeft en de andere niet zodat ik maar 1 manager nog heb _/-\o_
Kan ik vanuit het programma ook een reset doen van alles wat in de phone zit, dus precies dat hij uit magazijn komt of gebeurt dit enkel via phone?
Ben ik de enige die je niet begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Nee :9

De persoon wilt 1 manager (MyPhoneExplorer of FMA) en wilt weten welke beter is en waarom... Maar dat denk ik? 8)7

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Deel 10 alweer... :)

Ik heb al 1,5 jaar een K750, wil m'n Orange 32,50 abo maar weer eens een jaar verlengen met telefoon. Nergens een leuke aanbieding te vinden. :'( (Wil er geen geld voor uitgeven, dus liefst telefoon gratis.)
Weet iemand een site waar de K750 gratis is bij verlenging van een Orange 25 abo. (Wil namelijk wat omlaag met m'n abo)

Edit:

Ik wil m'n K750 even goed schoonmaken van binnen... zit veel stof in de stick denk ik. Maar het ziet er wel eng uit... :|
http://www.pappfer.hu/forum/viewtopic.php?t=645

[ Voor 24% gewijzigd door Victorio op 10-09-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ik ga ook weer aan de K750i :)
Nadat ik mijn vorige heb verzopen zit ik nu al een aantal maanden met een T630 maar de joystick daarvan geeft steeds meer problemen, ik kan hem niet meer fatsoenlijk naar beneden drukken...

Morgen even langs de Orange-shop in Enschede om een nieuw abonnement af te sluiten(mét verzekering deze keer :P)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46
Is wayfinder nu eigenlijk het enigste navigatiesoftware pakket voor de SE K750i

Ik zoek nog steeds iets, waarbij je geen gprs nodig hebt :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister kwam ik dit programma tegen: wayfinder earth beta
Het is freeware en het leek me wel grappig. Maar mijn vraag is nu of iemand een mogelijkheid ziet om de kaarten de downloaden via de pc. Je kunt natuurlijk Opera Mini gebruiken maar dan kun je wayfinder weer niet opstarten.
Als iemand een andere mogelijkheid ziet: ik hou me aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:45:
Gister kwam ik dit programma tegen: wayfinder earth beta
Het is freeware en het leek me wel grappig. Maar mijn vraag is nu of iemand een mogelijkheid ziet om de kaarten de downloaden via de pc. Je kunt natuurlijk Opera Mini gebruiken maar dan kun je wayfinder weer niet opstarten.
Als iemand een andere mogelijkheid ziet: ik hou me aanbevolen
Je kan WayfinderEarth op dezelfde manier als Opera-mini vanaf je pc starten, simpelste is via Device explorer starten.
Overigens is dit programmatje wel geschikt voor de W800 en niet voor de K750 of K800 7(8)7
Hoe kan je nou beta testen met slechts 3 verschillende gsm's |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dirkdirk schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:20:
Heb de MMR-60 FM zender via ebay besteld. Ca 45 euro incl verzending vanuit Honk Kong.

Weliswaar mag het (nog) niet in Nederland, >:) maar in het buitenland bestellen is geen probleem en de zender is zo zwak dat je er nietmand kwaad mee doet. O-)

Zender zelf vind ik prima werken en ziet er goed uit :9~ Kies wel een goeie vrije freqentie anders stoort het enorm (in de randstad). Ik heb em nu op FM 108.0 Mhz en zo hoog wordt niet uitgezonden.
Geluidkwaliteit is heel acceptabel. Bovendien ik het volume fors hoger dan via de aux van mijn autoradio.

Kortom: aanrader. :)
hoezo mag niet? in nl heb je wel zoiets maar dan voor mp3 speler, dus waarom zou die MMR-60 FM niet mogen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Weet iemand hoeveel het ongeveer kost om het beeldscherm te laten vervangen van een k750i? Na een ongelukje zit er nu een grote zwarte vlek op mn beeldscherm wat het lezen van smsjes nogal belemmerd :P
En mn garantie is helaas al verlopen :(

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bartgrefte schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:08:
[...]

hoezo mag niet? in nl heb je wel zoiets maar dan voor mp3 speler, dus waarom zou die MMR-60 FM niet mogen?
Misschien houdt niet elke leverancier zich aan de regels :9
Een fm zender is in NL verboden, hoe zwak hij ook is vanwege de verouderde regelgeving.
Er worden wel fm zendertjes (uit China) geïmporteerd natuurlijk maar het mag eigenlijk niet.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speedy-Andre schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:50:
[...]

Misschien houdt niet elke leverancier zich aan de regels :9
Een fm zender is in NL verboden, hoe zwak hij ook is vanwege de verouderde regelgeving.
Er worden wel fm zendertjes (uit China) geïmporteerd natuurlijk maar het mag eigenlijk niet.
maar why zie ik overal (conrad euhh, plentyparts ook geloof ik en nog aantal shops) van die FM dingen voor de mp3 speler dan als ze verboden zijn :? zie ze steeds meer laatste tijd

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ik heb gisteren de nieuwe firmware in mijn k750i geflashed en ben erachter gekomen dat het voortgangsbalkje bij het verzenden van een sms/mms is verdwenen. Is er iemand die dat ook al is opgevallen? Is daar een truukje voor?

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
Ik heb een probleem met bluetooth. Ik ben bezig met een project waarbij ik mijn telefoon via bluetooth koppel aan een bluetooth module. Maar nu krijg ik heel vaak als ik dat doe en ik wordt gebeld (dus als mijn telefoon gekoppeled is met de blue-mo) dat het scherm wit wordt en wat knippert. Vervolgens is de verbinding met de blue-mo verbroken en is zelfs de verbinding met netwerk weg .Na paar seconden heb ik die verbinding wel terug maar moet ik weer gaan connecten etc. best irritant. Iemand idee waar dit aan ligt en hoe dit op te lossen is?

Ik heb een usb kabel om mijn telefoon aan de pc te koppelen indien dit nodig is.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20
pingelmonster schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:22:
ik heb gisteren de nieuwe firmware in mijn k750i geflashed en ben erachter gekomen dat het voortgangsbalkje bij het verzenden van een sms/mms is verdwenen. Is er iemand die dat ook al is opgevallen? Is daar een truukje voor?
Even opnieuw je theme instellen.

Verwijderd

Is er een mogelijkheid (door tweaking oid) om de kwaliteit van de video's nog beter te maken (nog beter dan dat de firmware heeft gedaan voor je). Je maakt prachtige foto's met 2 mp's, dan moeten er toch ook mooie video's gemaakt kunnen worden?

• Drazzic
Volgens mij niet, zelfs in de nieuwe K800 is de kwaliteit van de filmpjes heel matig te noemen. Ik denk als het beter te krijgen is dat ze dat zelf wel standaard in die k800 hadden gezet. Maar misschien .. ben ik ook wel benieuwd naar

Verwijderd

De Neukia maakt wel prachtige filmpjes, achteraf spijt dat ik die niet heb genomen, filmpjes zijn geweldig, maar de w800i zou me weer totaal aan zijn kant krijgen als er een firmware komt waarbij ze de resolutie en kwali van de filmpjes opklopppen..

Is er overigens geen andere camerasoftware die gekoppeld is aan .MP4 en dus betere kwaliteit levert?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 11:51 ]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:44:
De Neukia maakt wel prachtige filmpjes, achteraf spijt dat ik die niet heb genomen, filmpjes zijn geweldig, maar de w800i zou me weer totaal aan zijn kant krijgen als er een firmware komt waarbij ze de resolutie en kwali van de filmpjes opklopppen..

Is er overigens geen andere camerasoftware die gekoppeld is aan .MP4 en dus betere kwaliteit levert?
Met een firmware update kan nooit de resolutie omhoog geschroefd worden alleen de kwaliteit kan hooguit iets beter worden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Drazzic schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:06:
Ik heb een probleem met bluetooth. Ik ben bezig met een project waarbij ik mijn telefoon via bluetooth koppel aan een bluetooth module. Maar nu krijg ik heel vaak als ik dat doe en ik wordt gebeld (dus als mijn telefoon gekoppeled is met de blue-mo) dat het scherm wit wordt en wat knippert. Vervolgens is de verbinding met de blue-mo verbroken en is zelfs de verbinding met netwerk weg .Na paar seconden heb ik die verbinding wel terug maar moet ik weer gaan connecten etc. best irritant. Iemand idee waar dit aan ligt en hoe dit op te lossen is?

Ik heb een usb kabel om mijn telefoon aan de pc te koppelen indien dit nodig is.
Misschien is die module niet zo stabiel, gebeurt het ook als je de gsm met een pc (bluetooth dongle) verbindt of is deze module zo'n usb dongle :?
Van de K750/W800 is wel bekend dat bluetooth bij een oudere firmware niet erg stabiel is.
Dat witte scherm betekent dat de gsm opnieuw wordt gestart, daarom is ie het netwerk ook kwijt.

• Drazzic
Ik heb nooit een firmware update gedaan. Heb even gecontroleerd en ik heb één van de oudste versie er op staan zal eens kijken of een update het probleem verhelpt.

Het is soms ook als ik naar iemand een bestand stuur via bluetooth of er één ontvang het ligt dus niet aan de usb module.

• Drazzic
Het shuttergeluid is niet uit te schakelen. Er is wel een trucje om het geluidje te dempen. Kijk hiervoor bij Tips & Trucs.
Wat je ook kan doen is naar een gratis lijn bellen (bijv. 1200 bij vodafone) en dan kan je opties > hoofdmenu en als je dan een foto maakt hoor je de flits ook niet :) een beetje omslachtig maar het werkt.

• Aubergine
Drazzic schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:45:
[...]

Wat je ook kan doen is naar een gratis lijn bellen (bijv. 1200 bij vodafone) en dan kan je opties > hoofdmenu en als je dan een foto maakt hoor je de flits ook niet :) een beetje omslachtig maar het werkt.
Of met de Farmanager gaan kloten en de geluid bestand uitschakelen.

• Drazzic
Ja dat weet ik staat ook in de startpost maar ik gaf een alternatieve oplossing voor als je dat niet wilt.

Ik heb een probleem met het updaten van mijn firmware ik doe het zoals het daar staat. .. dus houd C ingedrukt en sluit hem dan aan aan mijn USB connector. Alleen dat scherm blijft continue staan... terwijl hij wel al aangesloten is mijn computer herkent hem namelijk wel. Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Drazzic schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:52:
Ja dat weet ik staat ook in de startpost maar ik gaf een alternatieve oplossing voor als je dat niet wilt.

Ik heb een probleem met het updaten van mijn firmware ik doe het zoals het daar staat. .. dus houd C ingedrukt en sluit hem dan aan aan mijn USB connector. Alleen dat scherm blijft continue staan... terwijl hij wel al aangesloten is mijn computer herkent hem namelijk wel. Hoe komt dit?
Geen idee, mij nog nooit overkomen (2 keer geupdate geloof ik) Wat je ook kan proberen, is gewoon naar een service center brengen en laten updaten.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drazzic schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:52:

Ik formatteer mijn pc nog wel eens, daarna had ik geen problemen meer!

Probeer het eens op een andere pc!
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
Ik kreeg hem nu wel gestart alleen zegt hij er zijn geen updates beschikbaar of iets dergelijks.

terwijl op grond hiervan:

R1J002: (12 juni 2005)
• Lensdop verwijderen is nu: Open de lens cover.

weet ik dat ik nog de versie hiervoor heb de allereerst dus want bij mij staat er nog lensdop verwijderen hoe zit dat dan? Ik heb gewoon die update service gerund.
Nu is het gelukt na nog een keer proberen heb het nu ook in mb's dus zit sowieso in 1 van de nieuwste versie's.

[ Voor 13% gewijzigd door Drazzic op 15-09-2006 17:15 ]

Verwijderd

Mijn K750i (dat een W800i geworden is en getweakt is mbv se-info.nl/tweaking) heeft een niet-werkende joystick.
"stofzuigen die zever", helaas, ik heb het een aantal keren gedaan, het ging altijd goed met uizondering de laatste keer.
Het geluid dat ik ontving wanneer ik belde kraakte, een paar weken erna was dit weer weg.
Daatom durf ik het niet opnieuw te proberen.
Een site raadde mij aan van m'n toestelletje uit elkaar te halen en het spelletje te kuisen met SERVISOL SUPER 10:
I often use SERVISOL SUPER 10 on my joystick this is a proper switch cleaning lubricant.
Unfortunately for best results you need to strip the phone down as the joystick has a shoulder on it to prevent ingress of muck which also stops the cleaning fluid from penetrating effectively.
If you do strip it down to spray ensure that you use a piece of card or something similar to prevent the fluid from getting onto the display unless you want to strip it down further still just to clean the display.
Ik heb m'n batterij eruit kunnen halen, dat is alles :D (ik heb niet zo'n heel kleine schroevendraaier om de rest te openen)
Ik kwam dus niet echt ver en heb daarom contact opgenomen met Sony Ericsson.
Zij hebben mij gezegd van naar een sony ericsson center te gaan waar m'n toestel van naadje tot draadje gekuisd zou worden (factuur meenemen).

Nu is m'n vraag, wat indien ze zien dat er een totaal andere firmware opstaat, andere menuknopjes,...
Doomed?

Edit: nvm, ik heb een prachtig ideetje :) Gewoon toestelbeveiliging aanzetten, telefoon uitzetten en simkaart uithalen, zodat ze een wachtwoord moeten invoeren wanneer ze er een simkaart insteken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 13:57 ]

• Aubergine
Hoe stel ik een wachtwoord in op mijn k750i? Kan het nergens vinden *blush*

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aubergine schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:28:
Hoe stel ik een wachtwoord in op mijn k750i? Kan het nergens vinden *blush*
RTFM ;)

Oscar Wilde

• Aubergine
Al gedaan maar staat nergens -_- Ik zoek naar wachtwoord in index - niks. Boekej door bladeren - niks.

Verwijderd

Help !

Mijn sony ericsson 750i maakt geen verbinding meer met de pc....
onze pc is gecrasht na een blikseminslag en we hebben nu een nieuwe. Ik heb gewoon de software geinstalleerd, maar het modem van de telefoon werkt niet goed. De pc ziet hem niet. Als we hem handmatig willen toevoegen moeten we een poort kiezen, maar er staat niets in de lijst...

Wie kan ons helpen??

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik merk dat de camera knop van m'n K750i niet lekker werkt. Zou het kunnen dat er binnen in stof zit waardoor de knop nu en dan niet doet wat hij zou moeten doen?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aubergine schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:48:
[...]

Al gedaan maar staat nergens -_- Ik zoek naar wachtwoord in index - niks. Boekej door bladeren - niks.
zoek eens op pincode....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Victorio schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:59:
Ik merk dat de camera knop van m'n K750i niet lekker werkt. Zou het kunnen dat er binnen in stof zit waardoor de knop nu en dan niet doet wat hij zou moeten doen?
Ik zou zeggen gooit hem is in de stofzuiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik heb 2 vraagjes ovre de k750i:

1. Kan je al farren met een k750i, met cid49? Zo nee, waar kan ik het een beetje bijhouden. Zo ja, waar kan ik de plugin oid downloaden?

2. Kan je ook de volume van de speakers "opvoeren'? dat ze gewoon iets harder gaan. Als je hem namelijk vergelijkt met een nokia(kameraad heeft de n70) die gaan echt hard. Kan die ook ong zoiets of ietsjes zachter? Zo ja, hoe doe je dit dan(liefst zonder far tenzij ik al kan farren)?

bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
1. Nee, met google kan je het in de gaten houden.

2. Nope, wat je kant proberen is een combinatie van:
-Mobiel Updaten naar laatse firmware (en eventueel naar w800i flashen)
-Equalizer handmatig op het hoogste zetten
-Volume op max zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Is er eigenlijk iemand die wel een streams afspeelt op z'n k750i? Hoe bevalt dat? Is het moeilijk om te doen?

Icm met T-Mobile pit en Orb lijkt het me best wel interessant om er je mp3-verzameling mee te kunnen streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supervet topic :D

Ik heb zelf een w800c, die uit china komt.
Deze heeft alleen een engelse taal.

Vraag 1: Hoe haal ik het intro weg? Van sony erricson
Vraag 2: Ik heb nu een engelse telefoon, ik zou wel graag een nederlandse willen. Iemand een idee hoe ik dit doe? Ik weet hoe FARManager werkt.
Vraag 3: Wat kan ik eigelijk met wireless village?

Velen dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:39:
Supervet topic :D

Ik heb zelf een w800c, die uit china komt.
Deze heeft alleen een engelse taal.

Vraag 1: Hoe haal ik het intro weg? Van sony erricson
Vraag 2: Ik heb nu een engelse telefoon, ik zou wel graag een nederlandse willen. Iemand een idee hoe ik dit doe? Ik weet hoe FARManager werkt.
Vraag 3: Wat kan ik eigelijk met wireless village?

Velen dank!!
Vraag 1: geen idee, je kunt wel een afbeelding als opstartscherm doen!
Vraag 2: geen idee!
Vraag 3: Hiermee kun je een account aanmaken, en chatten met MSN/ICQ dingen dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:06:
Heb de MMR-60 FM zender via ebay besteld. Ca 45 euro incl verzending vanuit Honk Kong.

Weliswaar mag het (nog) niet in Nederland, >:) maar in het buitenland bestellen is geen probleem en de zender is zo zwak dat je er nietmand kwaad mee doet. O-)

Zender zelf vind ik prima werken en ziet er goed uit :9~ Kies wel een goeie vrije freqentie anders stoort het enorm (in de randstad). Ik heb em nu op FM 108.0 Mhz en zo hoog wordt niet uitgezonden.
Geluidkwaliteit is heel acceptabel. Bovendien ik het volume fors hoger dan via de aux van mijn autoradio.

Kortom: aanrader. :)
die voor mp3spelers mogen ook niet.
trouwens, ik heb eentje gekocht die ik voor zowel mp3 speler als voor mn gsm gebruik,
kost trouwens maar 18 euro op computerbeurzen...

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik hid files moet gebruiken op mijn telefoon? :)
Als ik ze in de map overige zet kan ik ze alleen verzende en niet installeren. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57
spockster schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:59:
[...]

Heb hetzelfde probleem gehad met een K750i met de laatste W800i firmware. Probleem lag bij mij aan slechte ID3 tags in de mp3's. Heb alle tags verwijderd, en daarna goed ingevuld. En het probleem was verdwenen.
Eindelijk de telefoon terug (4 weken!). Wat 'n ontzettend goed bedrijf is dat Dynaifx zeg! NOT!!!
4 weken moeten wachten op 'n software update van 5 min. En de klacht die ik GOED had opschreven is totaal niet gelezen door ze. Nee.. TOPPIE Dynaifx :r Kortom, toestel weer terug met dezelfde klacht!

Maar nu het goede nieuws: je tip over die ID3 tags klopt helemaal! TNX man... ik blij en vooral belangrijk, m'n dochter is blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:36:
Wie weet hoe ik hid files moet gebruiken op mijn telefoon? :)
Als ik ze in de map overige zet kan ik ze alleen verzenden en niet installeren. ;(
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Toen ik nog k750 had kon ik ze gewoon er heen sturen en werden ze auto goed gezet.. misschien eens kijken als je niet via bleutooth doet, bij system mapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

In overig zetten werkt helaas niet.
Met bluetooth kan je 'send to bluetooth' o.i.d. gebruiken (rechter muisknop boven HID bestand in gewone explorer) en dan komt de HID vanzelf op de juiste plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
Weet niet of het al eens voorbij is gekomen in een van de topics
maar de klok van mijn k750i loopt een beetje te snel, ik denk een halve minuut tot een minuut per dag.
en dat is best frustrerend als je (na 5 dagen na goedzetten van je telefoon) moet haasten voor de trein terwijl je dan eigenlijk nog alle tijd hebt.

is dit op te lossen met nieuwe firmware of is het een bekend probleem?

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• Drazzic
Drazzic schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:06:

Probleem is dus opgelost door een firmware update.

Verwijderd

Ik kan via een goeie vriend een 2ehands K750i kopen, voor ongeveer €100,- Hij wil namelijk een Samsumg E900 geloof ik... Er is nooit wat mee gebeurt, paar keer gevallen, geen vastlopers e.d., alleen het joystickje weigert de joystick soms, dan doet 'ie gewoon helemaal niks. Is de voorkant helemaal los te halen zonder veel problemen, zodat je het stof weg kunt halen? En is dit een verstandige koop? Nu heb ik een K500i, best tevreden mee, alleen het joystickje is zo slecht als wat.. Groeten, Leon :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 16:43 ]

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Simlock vrij?

Als je het kan veroorloven zou ik het doen. Even de stofzuiger erop en waarschijnlijk doet het stokkie het weer. Zo niet, tja, dan even hier zoeken hoe hij open moet en schoonmaken.

Greetz Big-R

Verwijderd

Het klinkt misschien raar, maar hij is gekocht toen hij op vakantie was in Maleisië, mag eigenlijk niks uitmaken, maar ik zeg 't maar even :P Hij is Simlock vrij, en ik kan het me veroorloven :P En dan, nu heb ik orange, maar dat vind ik zwaar bagger. Vaak geen ontvangst, dan staat er 'Alleen noodoproep' , en kun je dus niet bellen / gebeld worden, en bellen is erg duur en SMS'sjes zijn 23 cent ofzo.. Wat zouden jullie nemen? KPN / Vodafone / T-mobile?

• Aubergine
Ik heb telfort, en ik heb altijd het maximaal aantal streepjes :P

• Aubergine
Ik heb een k750i geflasht naar w800i. Welke video formats ondersteund deze mobiel?

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:35:
Het klinkt misschien raar, maar hij is gekocht toen hij op vakantie was in Maleisië, mag eigenlijk niks uitmaken, maar ik zeg 't maar even :P Hij is Simlock vrij, en ik kan het me veroorloven :P En dan, nu heb ik orange, maar dat vind ik zwaar bagger. Vaak geen ontvangst, dan staat er 'Alleen noodoproep' , en kun je dus niet bellen / gebeld worden, en bellen is erg duur en SMS'sjes zijn 23 cent ofzo.. Wat zouden jullie nemen? KPN / Vodafone / T-mobile?
Ik heb ook telfort, ik ben er wel tevreden over :D.
Alleen vind ik jammer dat in de abbonement(wat ik dus heb) de smsjes apart meot kopen in een bundel. bij KPN en Vodafone(weet ik, vast wel meer) zitten ze er in(zoiets als: 1minuut is 1 sms, of 1 min is 2 sms) dat vind ik wat handiger. 8)7 , maar telfort heeft wel goede bereik

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:32
ik heb zelf vodafone, maar m'n zus had telfort en ze had in een heel groot gebied hier in zuid-limburg geen bereik en is ook overgestapt naar vodafone...

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:42:
[...]

In overig zetten werkt helaas niet.
Met bluetooth kan je 'send to bluetooth' o.i.d. gebruiken (rechter muisknop boven HID bestand in gewone explorer) en dan komt de HID vanzelf op de juiste plek :)
Dat lukt niet,als ik rechtermuisknop doe dan staat er niks over bluetooth,alleen als ik kopieeren naar doe en dan staat er Bluetooth-Apparaat,maar als ik dat doe zegt windows dat hij geen Bluetooth apparaat kan vinden. :?

• Jesse
  • Laatst online: 16-09 16:03
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:35:
*knip*
En dan, nu heb ik orange, maar dat vind ik zwaar bagger. Vaak geen ontvangst, dan staat er 'Alleen noodoproep' , en kun je dus niet bellen / gebeld worden, en bellen is erg duur en SMS'sjes zijn 23 cent ofzo.. Wat zouden jullie nemen? KPN / Vodafone / T-mobile?
Voor goed bereik moet je KPN of Vodafone nemen. Voor goedkoop moet je naar T-mobile of Telfort.
(Hoe het komt dat Orange nog klanten heeft snap ik niet.)
Goeie tussenweg is misschien een partij die gebruik maakt van het netwerk van KPN of Vodafone.

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 21-09-2006 09:57 ]

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes; misschien zijn enkele ervan al beantwoord in één van de vele vorige delen van Het Grote SonyEricsson W800... topic - in dat geval: excusez-moi, maar ik heb nog niet de tijd gehad om die allemaal te doorploegen en via de searchfunctie ben ik niet veel verder geraakt.

Ik heb de volgende problemen/vragen met m'n Sony Ericsson W800i (firmware-versie R1AA008):
  • Het icoontje dat de netwerkontvangst aangeeft (linksboven) geeft bij mij ALTIJD maximum ontvangst weer, zelfs wanneer dat helemaal niet het geval blijkt te zijn (dus ook wanneer ik in realiteit heel slechte ontvangst heb bij het bellen, blijft m'n gsm het maximum aantal "blokjes" weergeven). Heeft nog iemand dit probleem? Valt het te fixen op de één of andere manier?
  • Is er een andere mogelijkheid om in het telefoonboek zaken als adres, bedrijf, info... te raadplegen dan via Meer > Bewerk Contact. Dat vind ik nl. een nogal "drastische" manier (om iets te kunnen raadplegen naar het edit menu moeten gaan, bedoel ik).
Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 10:46 ]

Verwijderd

Mijn w800i heeft sterk de neiging uit zichzelf op de 'camerastand' te springen. Behoorlijk vervelend en niet zo fijn voor de batterijduur. Zijn er meer mensen met dit probleem en heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

Oh, nog iets anders.. weet iemand waar je zo'n converter kunt kopen zodat je ook gewone oordopjes op je telefoon kunt aansluiten?

Alvast bedankt. :)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 07:47:
[...]

Dat lukt niet,als ik rechtermuisknop doe dan staat er niks over bluetooth,alleen als ik kopieeren naar doe en dan staat er Bluetooth-Apparaat,maar als ik dat doe zegt windows dat hij geen Bluetooth apparaat kan vinden. :?
Dan moet je eerst je gsm aanmelden bij je pc (pairen), zorg dat je pc 'zichtbaar' is (bluetooth instellingen) en laat je gsm naar nieuwe apparaten zoeken.
Voeg je pc toe als ie gevonden is, daarna kan je bestanden via bluetooth naar je gsm sturen.
Je kan ook je pc naar nieuwe bluetooth apparaten laten zoeken, dan moet je gsm wel 'zichtbaar' zijn.

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft er iemand nog een originele witte PCB boardje voor me van de K750i?

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:25:
[...]

Dan moet je eerst je gsm aanmelden bij je pc (pairen), zorg dat je pc 'zichtbaar' is (bluetooth instellingen) en laat je gsm naar nieuwe apparaten zoeken.
Voeg je pc toe als ie gevonden is, daarna kan je bestanden via bluetooth naar je gsm sturen.
Je kan ook je pc naar nieuwe bluetooth apparaten laten zoeken, dan moet je gsm wel 'zichtbaar' zijn.
Ja,ik kan wel gewoon met bluesoleil bestanden e.d. naar m'n telefoon sturen,maar dat met rechtermuisknop enz. werkt niet.

Verwijderd

Toch maar besloten dat ik even doorspaar en 'm nieuw koop als los toestel, ik vrees dat ik 'm koop, telefoon gaat stuk, geld weg, vriendschap over, enz.. Is er al een 'FAR' uitgevonden voor de nieuwste serie K750i? Want enkele pagina's terug las ik dat ze er wel mee bezig waren..

• Aubergine
CID49? Nee, nog steeds niet.

• Cubix
  • Niet online
matsume schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:24:
Denken jullie dat er nog nieuwe firmware's komen voor de k750/w800? is gewoon uit nieuwsgierigheid :p
Ik heb vandaag een nieuwe via de update service verkregen: r1db001 als ik me niet vergis.

(Ziet iemand logica in die naamgeving?)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:14:
[...]

Ja,ik kan wel gewoon met bluesoleil bestanden e.d. naar m'n telefoon sturen,maar dat met rechtermuisknop enz. werkt niet.
Wat is het verschil met een HID bestand, dat lukt dan toch ook :?
De methode die ik gebruik werkt met Widcomm en Toshiba BT drivers, Bluesoleil vind ik persoonlijk prut en dus gebruik ik het niet (en ook vanwege de licentie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:14:
[...]

Je moet dat bestandje vanaf je computer slepen naar een lege plaats ergens op de rootfolder(gewoon het eerste wat je ziet als je connect met je telefoon). Je telefoon herkent hem dan gelijk automatisch. Ik had de zelfde probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:04:
[...]

Je moet dat bestandje vanaf je computer slepen naar een lege plaats ergens op de rootfolder(gewoon het eerste wat je ziet als je connect met je telefoon). Je telefoon herkent hem dan gelijk automatisch. Ik had de zelfde probleem ;)
Aah,dat werkt idd,heel erg bedankt! d:)b

Verwijderd

menu---.instellingen--->blokkeringen;)

Verwijderd

Cubix schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:00:
[...]

Ik heb vandaag een nieuwe via de update service verkregen: r1db001 als ik me niet vergis.

(Ziet iemand logica in die naamgeving?)
Voor de K750 las ik,maar wat er beter aan is geworden weet niemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een k750i van een vriend van mij gekregen want hij was kapot, maar ik heb hem nu gemaakt :*) . Maar het probleem is nu dat hij een pincode op de telefoon heeft gezet, telefoonvergrendeling. Met deze code vergrendel je de telefoon gewoon, dus niet de simkaartpincode. Nu is mij vraag op welke manier ik de code er af kan gooien. Het moet wel kunnen want mijn telefoon is een keer naar de reparateur geweest en toen hebben ze de code er ook af gegooid. misschien iets met FAR Maneger

Dus als iemand mij een manier of suggestie kan geven :/ _/-\o_

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:33:
Ik heb hier een k750i van een vriend van mij gekregen want hij was kapot, maar ik heb hem nu gemaakt :*) . Maar het probleem is nu dat hij een pincode op de telefoon heeft gezet
Anders bel je gewoon die vriend even en vraag je de code. Pincode's zitten er niet voor niets op. Als mijn toestel bijvoorbeeld gejat zou worden, zou ik toch wel blij zijn als het niet mogelijk is om de pincode ergens te kunnen verwijderen, waar zou anders die code voor zijn? Dat je tel. uit je broekzak loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 20:48
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:29:
[...]

die voor mp3spelers mogen ook niet.
trouwens, ik heb eentje gekocht die ik voor zowel mp3 speler als voor mn gsm gebruik,
kost trouwens maar 18 euro op computerbeurzen...
Hoe gebruik je hem voor beide? Bluetooth?
En wat is het merk? Ik ben ook opzoek naar zoeits maar ben nog niet tegen gekomen op computerbeurs, welke beurs ben je geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe software update! Net de R1DB001 gedownload. Merk nog geen verschil. Weet iemand de reden van deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:13:
Nieuwe software update! Net de R1DB001 gedownload. Merk nog geen verschil. Weet iemand de reden van deze update?
Is die voor de W800i?

Ik heb trouwens ook een probleem met mijn w800i. Als ik mijn mediaplayer voor het eerst gebruik of geluiden/filmpjes afspeel dan doet hij het gewoon. Wil ik hem later nog een keer gebruiken dan lijkt hij 'vast' te staan. Ik kan dan op 'stoppen' of 'afspelen' drukken maar er komt geen geluid uit. Ook beweegt het 'voortgangs balkje' niet, hij speelt dus gewoon niet af. Ook doen mijn opgeslagen geluiden of filmpjes het niet. Als ik me oor dan tegen de luidspreker druk hoor ik wel een soort ruis wat betekent dat er dus iets van een geluidsspeler aanstaat maar er geen geluid komt. Volgens mij gaat hierdoor me batterij dus ook zo snel leeg. Het werkt alleen weer als ik de tel opnieuw aan en uit zet. Overigens hoor ik wel gewoon als ik gebeld of gesmst wordt.

Volgens mij is dus het probleem dat de telefoon één van de afspeelprogramma's van de muziek op de telefoon niet goed afsluit. Iemand dit al eens gehad?

EDIT:
Ik heb het probleem ondertussen gelokaliseerd en verholpen. Ik heb eens een paar maanden terug met far de 'notification.mid' vervangen door een leeg bestand. Deze bleef maar lopen en taste mijn muziek speler en batterij dus aan. Nu heb ik nog een volgende vraag: Weet iemand een programma waarmee ik een *.mid file kan creeeren of converteren van mp3 naar mid?

[ Voor 13% gewijzigd door hk12nl op 26-09-2006 15:39 . Reden: Probleem verholpen ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harem.nl schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:06:
[...]

Is die voor de W800i?

Ik heb trouwens ook een probleem met mijn w800i. Als ik mijn mediaplayer voor het eerst gebruik of geluiden/filmpjes afspeel dan doet hij het gewoon. Wil ik hem later nog een keer gebruiken dan lijkt hij 'vast' te staan. Ik kan dan op 'stoppen' of 'afspelen' drukken maar er komt geen geluid uit. Ook beweegt het 'voortgangs balkje' niet, hij speelt dus gewoon niet af. Ook doen mijn opgeslagen geluiden of filmpjes het niet. Als ik me oor dan tegen de luidspreker druk hoor ik wel een soort ruis wat betekent dat er dus iets van een geluidsspeler aanstaat maar er geen geluid komt. Volgens mij gaat hierdoor me batterij dus ook zo snel leeg. Het werkt alleen weer als ik de tel opnieuw aan en uit zet. Overigens hoor ik wel gewoon als ik gebeld of gesmst wordt.

Volgens mij is dus het probleem dat de telefoon één van de afspeelprogramma's van de muziek op de telefoon niet goed afsluit. Iemand dit al eens gehad?

EDIT:
Ik heb het probleem ondertussen gelokaliseerd en verholpen. Ik heb eens een paar maanden terug met far de 'notification.mid' vervangen door een leeg bestand. Deze bleef maar lopen en taste mijn muziek speler en batterij dus aan. Nu heb ik nog een volgende vraag: Weet iemand een programma waarmee ik een *.mid file kan creeeren of converteren van mp3 naar mid?
Ik heb de K750i, maar misschien kan je die update ook voor de 800 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen,
ik heb een probleem :)
ik zou graag willen weten hoe ik in iemand zijn folders kan kijken met men k750i

hristophe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen,
ik heb een probleem
ik zou graag willen weten hoe ik in iemand zijn folders kan kijken met mijn k750i

Christophe

Typfouten wegdoen :d

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 22:45 ]

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 09:57
Hmm, voor zover ik weet is het browsen door folders op iemand anders zijn telefoon niet mogelijk met de k750i en de w800i.
Erg jammer, ik mis deze functionaliteit wel af en toe.

Edit: Raiden132, je kunt je post aanpassen door op de knop edit ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ) te klikken

[ Voor 32% gewijzigd door TheJoker op 27-09-2006 09:13 ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

• Jesse
  • Laatst online: 16-09 16:03
TheJoker schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:10:
Hmm, voor zover ik weet is het browsen door folders op iemand anders zijn telefoon niet mogelijk met de k750i en de w800i.
Erg jammer, ik mis deze functionaliteit wel af en toe.

Edit: Raiden132, je kunt je post aanpassen door op de knop edit ( [afbeelding] ) te klikken
Wel toch? Kwestie van elkaar vinden en pairen via bluetooth dacht ik. Ligt aardig voor de hand dacht ik :?

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 27-09-2006 09:49 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

En hoe dan? Want ik krijg 't ook nie voor elkaar

Oja, nog een vraag. Als je een verjaardag toevoegd aan iemand z'n profiel in de telefoonlijst, hoe kan je er dan voor zorgen dat die elk jaar weer in de kalender staat? Gaat niet automatisch geloof ik, alleen van 1 keer.

[ Voor 70% gewijzigd door GGS_206 op 27-09-2006 11:12 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Weet iemand nog een adres waar ik een nieuw zwart frontje kan bestellen voor m'n K750,ik heb al met google gezocht en vond wel een adres in HongKong via Ebay maar dan moet je eerst weer bieden.

http://cgi.ebay.nl/Origin...75547QQrdZ1QQcmdZViewItem

• Snirpo
  • Laatst online: 17:26
http://www.cnn.cn hier heb ik een keertje een K750 frontje besteld, cover is gewoon origineel voor zover ik kan zien, van perfecte kwaliteit iig!

[ Voor 68% gewijzigd door Snirpo op 27-09-2006 21:30 ]

• Cubix
  • Niet online
Zó, mijn K750i is voor de tweede keer ter reparatie opgestuurd. :(

Het externe speakertje kon na de telefoon een keer aan en uit te zetten ineens nog maar zeer zacht geluid voortbrengen. Ik denk dat het een software fout is, zoals ik zoveel software fouten steeds heb. Instellingen vergeet mijn telefoon ook zo nu en dan. Laatst was ineens mijn 'Geluiden' map inclusief inhoud foetsie. Dan werkt je mediaspeler ook ineens niet meer.

Verwijderd

Snirpo schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:29:
http://www.cnn.cn hier heb ik een keertje een K750 frontje besteld, cover is gewoon origineel voor zover ik kan zien, van perfecte kwaliteit iig!
Bedankt,daar ga ik hem dus bestellen omdat je daar ook de achterkant erbij krijgt.

• Rohit
  • Laatst online: 19-09 14:52
MENSEN UPDATE JOU K750I NIET!!!

Ik heb gelezen op Esato dat mensen heel veel problemen krijgen met hun mediaplayer, het geluid is aanzienlijk lager en de geluidskwaliteit is achter uit gegaan :(
dus doe het niet ik heb het ook nie gedaan ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Sinds vandaag ook een vreemd probleem met mijn k750i. Zodra ik de camera openschuif komt de camerasoftware wel tevoorschijn, alleen blijft het scherm gewoon zwart. Als ik dan een foto probeer te nemen loopt de telefoon vast. Vreemd genoeg werkt de video modus wel. Iemand een idee hoe dit probleem is ontstaan en opgelost kan worden? Of is het gewoon een garantiegeval.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:36:
MENSEN UPDATE JOU K750I NIET!!!

Ik heb gelezen op Esato dat mensen heel veel problemen krijgen met hun mediaplayer, het geluid is aanzienlijk lager en de geluidskwaliteit is achter uit gegaan :(
dus doe het niet ik heb het ook nie gedaan ;)
Heb de update wel gedaan en heb nergens problemen mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 19-09 14:52
ja ik weet niet maar op esato staan allemaal klachte :S

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:08:
[...]

Heb de update wel gedaan en heb nergens problemen mee....
Ik heb het ook gedaan en heb ook geen klachten.
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.