Ik heb wat zitten knutselen en een -in mijn ogen- beter systeem in elkaar gehackt om te kunnen internetten. 't Is alleen nog getest op een w700i, maar zou op andere vergelijkbare telefoons ook moeten kunnen werken. Het systeem bestaat uit een stukje C code voor linux (server-kant) dat Bluez gebruikt om te bluetoothen en met het internet praat, en een stukje java code (client, telefoon kant) om weer met de server te kunnen praten. Dit stukje code kan weer aan opera mini geknoopt worden om zo te kunnen internetten.
Momenteel is het niet echt robuust, maar als iemand genoeg kennis denkt te hebben / te willen vergaren om er wat leuks mee te kunnen doen wil ik de hele meuk wel wat opschonen en delen. Maar nog wat disclaimers: 't is redelijk snel inelkaar gehackt, ontwerploos en niet robuust. Daarom werkt het ook zo goed onder linux
Je kunt evt. mailen naar mijn naam @xs4all.nl.
Momenteel is het niet echt robuust, maar als iemand genoeg kennis denkt te hebben / te willen vergaren om er wat leuks mee te kunnen doen wil ik de hele meuk wel wat opschonen en delen. Maar nog wat disclaimers: 't is redelijk snel inelkaar gehackt, ontwerploos en niet robuust. Daarom werkt het ook zo goed onder linux