Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.380 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Hiervoor heb ik mijn K750i ter reparatie gebracht.

Ik wacht er nu nog op.

Neem aan dat het garantie is...

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Big-R,
Heb je hem naar de winkel teruggebracht?
Ik merk sinds 2 weken bij mijn w800, dat ie met het verbinden met de pc, ook slecht verbinding maakt.
Ik moet dan aan de kabel frunniken en er dan totaal niet meer aankomen.
Telefoon is 11 maanden oud. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:35
de oplossing!!!! pak een klein scherp schroeven draaiertje, en kras over de connectortjes de oxidatie is dan weg en die van mij doet het weer perfect

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
@ Han, ja T for Telecom.

@ Paul, al geprobeerd. Mocht niet baten bij mij 8)7

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ergens in dit topique heb ik gevraagd hoe je de temperatuur kon uitlezen via je gsm ( MPE kan het )

Nu heb ik de maker van dit programma gemeelt, en zijn antwoord was negatief, je kan onmogenlijk dit value uitlezen in de gsm zelf.

Overgens ben ik aan de slag gegaan met FAR manager, fantastisch programma, heb al zoveel aangepast!

offtopic:
kijk niet naar de tijd van deze post, pilletjes vergete te nemen :$

[ Voor 11% gewijzigd door Snake op 21-08-2006 03:04 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:20:
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben

*knip*
Paul1987 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:38:
[...]
dit probleem heb ik ook met mijn k750i heel erg vervelend! soms tot 8 keer proberen voordat ie gaat opladen erg frustrerend!
Lees maar eens een paar reacties omhoog. ;)

Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,..."
willy1986 in "Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,..."

Probeer het in elk geval eerst eens schoon te maken, bijvoorbeeld met een wattenstaafje en alcohol.

[ Voor 20% gewijzigd door Jesse op 21-08-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Mijn W800i is na ongeveer 10 maanden voor garantie naar de repareerbaas:
  • Powerknop moet je heel hard indrukken, anders werkt ie niet
  • Volume+ knop functioneert niet meer
  • Speaker kraakt, telefoongesprekken slecht te voeren
  • Joystick doet soms niet/moeilijk naar beneden
Ben benieuwd wat ze ervan kunnen maken. Ben verder eigenlijk wel tevreden over de telefoon.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:01
Weet iemand misschien of je die rubbertjes voor op die oordopjes ergens los kan kopen? Ben namelijk van de medium beide verloren omdat ze er niet strak genoeg opzaten, en de small of large zitten beide niet evengoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
chrislakenvelt schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:29:
Weet iemand misschien of je die rubbertjes voor op die oordopjes ergens los kan kopen? Ben namelijk van de medium beide verloren omdat ze er niet strak genoeg opzaten, en de small of large zitten beide niet evengoed.
Ik heb daar eerder naar gezocht (o.a. SE gebelt en bij Belcompany gevraagt) maar niets kunnen vinden, en heb tenslotte een setje rubbertjes kunnen ruilen met iemand. Helaas gebruik ik zelf ook de middelmaat, dus ik kan je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Hebben meer mensen het dat als ze de media player aanpassen (skin) op de k750i, dat na ongeveer 10x de mediaplayer te gebruiken (achtereenvolgend of met tussenpozen maakt niet uit) hij weer terugvalt naar de originele skin?

Zo ja: Hebben jullie het opgelost? En hoe?

edit: dat hij het na een reboot dan wel weer doet weet ik, maar ik wil niet rebooten.

[ Voor 14% gewijzigd door kassemans op 22-08-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb nu eindelijk mijn zomeraanbieding binnen, echter heb ik de w810i inmiddels weer verkocht en zit ik nu met de MDS-60 en kan hem nergens voor gebruiken. mag ik deze hier aanbieden ?
bij intresse hoor ik het graag: mail.dennispeters @ gmail.com (ff de spaties weghalen - antispam)

gr Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 09:38
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:14:
hey ik heb nu eindelijk mijn zomeraanbieding binnen, echter heb ik de w810i inmiddels weer verkocht en zit ik nu met de MDS-60 en kan hem nergens voor gebruiken. mag ik deze hier aanbieden ?
bij intresse hoor ik het graag: mail.dennispeters @ gmail.com (ff de spaties weghalen - antispam)

gr Dennis
Nee, dat is eigenlijk niet echt de bedoeling, daarvoor moet je hier zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Aubergine schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:28:
[...]

Waar heb je deze skin gedownload :P?
hiervan en dan naar Icon Packs en dan de Backstreet Rotary ofzo downloaden werkt perfect
http://www.se-info.nl/tweaking/?page=home&lang=nl
Kassemans schreef op dinsdag 22 auguster 2006 @15:34:
[...]
Hebben meer mensen het dat als ze de media player aanpassen (skin) op de k750i, dat na ongeveer 10x de mediaplayer te gebruiken (achtereenvolgend of met tussenpozen maakt niet uit) hij weer terugvalt naar de originele skin?
ik heb dat ook en na een paar keer als ik foto maak dan doet die geen foto's meer maken :S moet ik em ook rebooten iemand oplossing hiervoor?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
hiervan en dan naar Icon Packs en dan de Backstreet Rotary ofzo downloaden werkt perfect
http://www.se-info.nl/tweaking/?page=home&lang=nl
Waar heb je alle files gedumpt?

Ik heb alle files behalve insturctions.txt + author.txt in theme map gedumpt. Maar hij doet het nog steeds niet. Alleen de kleuren enzo en me wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57
Afgelopen donderdag de W700 aangeschaft voor m'n dochter. Mooi toestel, inderdaad exact hetzelfde als mijn eigen W800. (behalve de autofocus)

Echter heeft ze een probleem met het beheren van de mp3's. Zodra je een playlist maakt en geladen wordt lijkt het wel of het toestel zich reset. Verlichting gaat uit, daarna weer aan, het toestel zoekt de provider en je bent uit het mp3 menu.

Sony gebeld, en het toestel krijgt een software update. Na controle (met codes zie FP) blijkt er dus een nieuwe software versie uit te zijn. Helaas toestel 'n week kwijt, wordt door de shop opgestuurd naar Dynafix in Nuth. Jammer dat de software nog niet te downloaden is voor de W700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?? Kan je dus de w700 niet als de k750i en w800i via Update Service van Sony zelf updaten??

Maar mocht je echt niet zelf kunnen updaten, waarom zal je die dan opsturen, je hebt de w700 afgelopen donderdag gekocht, dus 7 dagen zijn nog niet voorbij, gewoon omruilen voor een nieuwe bij de winkel waar je die hebt gekocht.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:20
Jerk184 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 00:10:
Afgelopen donderdag de W700 aangeschaft voor m'n dochter. Mooi toestel, inderdaad exact hetzelfde als mijn eigen W800. (behalve de autofocus)

Echter heeft ze een probleem met het beheren van de mp3's. Zodra je een playlist maakt en geladen wordt lijkt het wel of het toestel zich reset. Verlichting gaat uit, daarna weer aan, het toestel zoekt de provider en je bent uit het mp3 menu.
Heb hetzelfde probleem gehad met een K750i met de laatste W800i firmware. Probleem lag bij mij aan slechte ID3 tags in de mp3's. Heb alle tags verwijderd, en daarna goed ingevuld. En het probleem was verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:58
Heeft er ook iemand het probleem met FAR Manager dat je niet kan browsen op de telefoon ?
Heb al verschillende keren geprobeerd (herinstallaties etc. etc.) maar nooit doet ie het. Ik krijg volgende error:

http://users.skynet.be/jeroenj1/far_error.png

hopelijk kan iemand me helpen!
alvast bedankt! :)

oja, ter informatie, ik heb een k750i, met de laatste firmware, geen simlock of dergelijke en heb de guide gevolgd die op de eerste pagina staat hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Aubergine schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:19:
[...]

Waar heb je alle files gedumpt?

Ik heb alle files behalve insturctions.txt + author.txt in theme map gedumpt. Maar hij doet het nog steeds niet. Alleen de kleuren enzo en me wallpaper.
lees die site ff door bij het stukje menu modden daar staat dat je alle pictures + menu.xml in de map moet stoppen met behulp van FAR locatie enzo staan daar allemaal netjes aangegeven dus dan moet die het doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
orgus schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:19:
Heeft er ook iemand het probleem met FAR Manager dat je niet kan browsen op de telefoon ?
Heb al verschillende keren geprobeerd (herinstallaties etc. etc.) maar nooit doet ie het. Ik krijg volgende error:

http://users.skynet.be/jeroenj1/far_error.png

hopelijk kan iemand me helpen!
alvast bedankt! :)

oja, ter informatie, ik heb een k750i, met de laatste firmware, geen simlock of dergelijke en heb de guide gevolgd die op de eerste pagina staat hier ;)
waarschijnlijk heb je dan de verkeerde bootscript zet em es op k750/w800 kijk dan of die dan wel werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de k750i nu ongeveer 1.5 jaar alleen ik word echt gillend gek van het joystickje hij kapt er gewoon telkens mee

vooral naar beneden wil niet meer werken
iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
Ik wil hier even één ding zeggen over de service van SE, die is echt top! Ik was beide medium rubbertjes van de oordopjes verloren, omdat ze er telkens afgleden. Had gister alles uitgelegt via email aan SE, krijg vandaag de volgende email terug:
Geachte heer *********,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Graag vragen wij aan u om ons uw adresgegevens te vermelden. Met deze informatie sturen wij u kostenloos deze medium rubberen oordopjes toe voor de HPM-70.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com
Echt top, mogen er meer bedrijven volgen die zulke service geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
dat ga ik dus ook doen :P

• Jesse
chrislakenvelt schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:17:
Ik wil hier even één ding zeggen over de service van SE, die is echt top! Ik was beide medium rubbertjes van de oordopjes verloren, omdat ze er telkens afgleden. Had gister alles uitgelegt via email aan SE, krijg vandaag de volgende email terug:
[...]
Echt top, mogen er meer bedrijven volgen die zulke service geven.
Ow, das erg mooi. (Eerder deden ze dat dus niet.)

Verwijderd

Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem. Vroeger had ik Gmail ingesteld op mijn k750i, toen een keer een nieuwe gekregen en eigenlijk nooit meer geinstalleerd!

Nu dacht ik, ik installeer het weer. Nu blijkt het certificaat ongeldig te zijn :S
Het onderstaande PDF heb ik ooit een keer verkregen (via deel 5, als ik het goed heb)
Gmail op je Sony Ericsson en is tevens dit certificaat: ThawtePremiumServerCA.cet

Instellingen kloppen allemaal, maar hij geeft aan:
TLS/SSL-servercertificaat niet geautoriseerd.
Neem contact op met e-mailprovider.

Ik begrijp er niks meer van, moet je dit certificaat ergens activeren in het toestel? Zo ja waar. Hij is al volledig geinstalleerd of is er ergens een ander/ nieuw certificaat te krijgen?

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 20:48
Na een jaar is het rubbertje dat op de joystick zit van mijn w800 eraf gegaan. De besturing gaat nu erg slecht omdat me vinger er telkens afglijdt. Heb vandaag gebeld naar belcompany omdat ik dacht dat ik daarop garantie had. De medewerker vertelde mij dat dit niet onder de garantie valt en dat hij wordt opgestuurt en er dus kosten aanvast zitten. Ik kan mijn telefoon niet missen, is er een andere manier om weer aan zo'n rubbertje te komen?

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20
@ Gravy. Bij mij is hetzelfde gebeurd maar ik kon het rubber dopje nog vinden in mijn broekzak. Noway dat je dat er nog in krijgt. Het rubber zet iets uit en krijg je nooit meer goed in de joystick.

Verwijderd

@ gravy, ga naar een SE sevicepoint!
SonyEricsson Service Points
;)

• chrislakenvelt
Jesse schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:09:
[...]

Ow, das erg mooi. (Eerder deden ze dat dus niet.)
Moet je wel eerst je hele probleem uitleggen en op het laatst vragen waar je die rubbertjes kan kopen ;).
Ohja, ik heb de vraag via de SE-website gevraagt.

• orgus
  • Laatst online: 19-09 09:58
rohit schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:57:
[...]

waarschijnlijk heb je dan de verkeerde bootscript zet em es op k750/w800 kijk dan of die dan wel werkt ;)
hij staat op k750/w800, dus dat kan het niet zijn... enig idee wat het anders kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn K750i van anderhalf jaar oud ongeveer heeft sinds vanochtend alleen maar een wit scherm. Gisteravond was alles nog in orde. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem of moet ik het toestel opsturen en $$$ betalen om het te laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:36
@ Dark_Neve: Daar hebben ze tegenwoordig iets nieuws voor: Garantie! :P
En anders heb je altijd nog de te verwachte levensduur van je telefoon, daar mag je ze ook op aanspreken als je telefoon na anderhalf jaar al de brui aan geeft.

Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroensteeman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:56:
@ Dark_Neve: Daar hebben ze tegenwoordig iets nieuws voor: Garantie! :P
En anders heb je altijd nog de te verwachte levensduur van je telefoon, daar mag je ze ook op aanspreken als je telefoon na anderhalf jaar al de brui aan geeft.
Ik heb op de site van the phone house gekeken en hierop staat dat de garantieperiode een jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:40

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:33:
[...]

Ik heb op de site van the phone house gekeken en hierop staat dat de garantieperiode een jaar is.
Correct, als je je K750i na 1 september 2005 had aangeschaft had je 2 jaar garantie gehad, voor 1 september 2005 heb je helaas maar 1 jaar garantie.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
PFFFFffff toch vind ik het erg raar.

Ik heb 'm gelukkig wel in October gehaald.

Is er niets op te vinden zodat je wel 2 jaar hebt?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:36
Laguna schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:48:
[...]

Correct, als je je K750i na 1 september 2005 had aangeschaft had je 2 jaar garantie gehad, voor 1 september 2005 heb je helaas maar 1 jaar garantie.
Maar dan nog. Als je telefoon na twee jaar kapot gaat en je hebt maar een jaar garantie, dan heb sta je nog heel sterk als je eist dat ze je telefoon kosteloos maken. Je mag immers van een telefoon verwachten dat ie langer dan een jaar meegaat.

Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Neehoor, garantie is garantie. Ze hebben nergens gezegd dat je mobiel het langer dan een jaar vol moet houden. Je kan het proberen, maar je zal gewoon moeten betalen voor de reparaties...

[ Voor 116% gewijzigd door Laguna op 25-08-2006 19:18 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Laatst online: 14-06 16:17
Ik begin het een beetje beu te worden. Telefoon vorige maand opgestuurd ter reparatie van joystick en luidspreker. na reparatie deed mijn beeldscherm het niet meer. Dus hij werd opgestuurd naar sony. Na 1 week kreeg ik mijn mobiel terug. Na twee dagen stopte mijn beeldscherm er weer mee (wit scherm). Wederom terug naar een SE servicePoint. Na een update leek hij hersteld te zijn, maar floepte daarna weer op wit. Telefoon werd weer opgestuurd. Vorige week kreeg ik hem weer terug (na twee weken), maar volume knopjes deden het niet meer en voor het updaten met de hold "c" button , had ik weinig resultaat. (Lees: met farmanager lukte het me met de hold C button niet) Hij vond de telefoon niet. Dus wederom terug naar een SPoint. Wat bleek: de knopjes van de volumeregelaar waren er niet meer!! Waren tijdens de reparatie van de power supply (o.i.d) afgebroken!!!. Fijn is dat, ben ik hem straks weer twee weken kwijt aan sony net zoals de vorige keer. Leuk hoor, even laten repareren en het wordt steeds erger. Zou Sony hem niet eens mogen omruilen voor een nieuw toestel??? Ik ga ze in ieder geval een brief sturen met mijn beklag. (Ik heb inmiddels al meer dan 100 km gereden voor garantiewerk!!!)

Ik hoop dat ik de enige ben met zo'n maandagmorgenmonster... of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Laguna schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:16:
Neehoor, garantie is garantie. Ze hebben nergens gezegd dat je mobiel het langer dan een jaar vol moet houden. Je kan het proberen, maar je zal gewoon moeten betalen voor de reparaties...
Hoe weet je dat zo zeker?
Met name die laatste links zijn wel interessant.

[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 25-08-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jesse schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:31:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker?
Met name die laatste links zijn wel interessant.
Dat is inderdaad wel interessant, jammer dat hij verder niks meer heeft laten weten of het gelukt was of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:19:
[...]
Dat is inderdaad wel interessant, jammer dat hij verder niks meer heeft laten weten of het gelukt was of niet.
Hij had enkele dagen vreemd geluid jaa.. maar hoe gek het ook klinkt... nu heb ik daar geen last meer van. De connector van de headset kan ik gewoon "iets"bewegen zonder dat het geluid vervormd.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoeniXnr1 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:53:
Beste Tweakers,

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben ook in het bezit van een W800i zoals meerder hier, maar nu wil ik deze gaan gebruiken in combinatie met een Pioneer DEH-P55BT, om via die radio te telefoneren, maar nu heb ik het probleem dat ik bij inkomende gesprekken geen geluid krijg over de radio. De telefoon schakeld dus niet uitmatisch over naar de handsfree modus terwijl dit wel zo is ingesteld. Heeft iemand hier ook ervaring mee of een idee over?

Alvast bedankt
Ik heb ook de W800i en wil nu deze autoradio met bluetooth aanschaffen ipv een carkit.

Werkt dit nu goed of niet? Iemand ervaring? Volgens opgave van Pioneer zou het goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
@ chrislakenvelt

heb jij die mail nog die je naar hun had gestuurt?

zou je die naar mij wille sturen dan?

Rohithathie@hotmail.com

thnxx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Laatst online: 05-08 21:14
mensen ik heb de update service geinstalleerd om mijn w800 te gaan voorzien van een nieuwe software. maar elke keer als ik het programma start krijg ik de volgende fout:

could not locate a Java Virtual Machine

Nu heb ik voor de zekerheid JVM een keer opnieuw geinstalleerd en ook het programma zelf , maar het mocht niet baten

Heeft iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
rohit schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:51:
@ chrislakenvelt

heb jij die mail nog die je naar hun had gestuurt?

zou je die naar mij wille sturen dan?

Rohithathie@hotmail.com

thnxx :)
Check je mail ;)

Overigens zijn de rubbertjes vandaag binnengekomen :9 , bedankt SE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:21
Laguna schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:16:
Nee hoor de wet staat boven de garantiebepalingen van de fabrikant! En de NL wet zegt dat je van electronica mag verwachten dat het minimaal 2 jaar meegaat. Maar goed dit win je alleen via de rechter of kassa/radar/... dus je hebt wel een probleem

edit> een voor/na 1-9-2005 probleem dus... ook voor die datum heb je al recht op meer dan 1 jaar garantie, maar het wordt alleen nog lastiger om je recht te krijgen

[ Voor 13% gewijzigd door Rrob op 29-08-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Laatst online: 05-08 21:14
andreict schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:09:
mensen ik heb de update service geinstalleerd om mijn w800 te gaan voorzien van een nieuwe software. maar elke keer als ik het programma start krijg ik de volgende fout:

could not locate a Java Virtual Machine

Nu heb ik voor de zekerheid JVM een keer opnieuw geinstalleerd en ook het programma zelf , maar het mocht niet baten

Heeft iemand anders nog een idee?
iemand nog een idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:27:
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem. Vroeger had ik Gmail ingesteld op mijn k750i, toen een keer een nieuwe gekregen en eigenlijk nooit meer geinstalleerd!

Nu dacht ik, ik installeer het weer. Nu blijkt het certificaat ongeldig te zijn :S
Het onderstaande PDF heb ik ooit een keer verkregen (via deel 5, als ik het goed heb)
Gmail op je Sony Ericsson en is tevens dit certificaat: ThawtePremiumServerCA.cet

Instellingen kloppen allemaal, maar hij geeft aan:
TLS/SSL-servercertificaat niet geautoriseerd.
Neem contact op met e-mailprovider.

Ik begrijp er niks meer van, moet je dit certificaat ergens activeren in het toestel? Zo ja waar. Hij is al volledig geinstalleerd of is er ergens een ander/ nieuw certificaat te krijgen?
Niemand enig idee???

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Na een tijdje aan het zoeken geweest voor een andre telefoon na een hele hoop problemen met een een of andre nec telefoon ben ik wat rond wezen kijken. Vroeger met veel pelzier nokia`s gehad wat toendertijd de beste phones waren. Ik weer aan t kijken geweest voor zo`n 200-250 euro een goede nokia. De nokia 6230i was t enigste wat me een beetje aansprak maar t design was vierkant te noemen. Ik verder gekeken en wat nagevraagd. Sony Ericsson blijkt tegenwoordig goed te zijn dus ik wat gekeken naar wat voor telefoons ze allemaal hebben. De K750i spreekt me heel erg aan.
Alleen:
Wat me verteld is is dat die joystick bagger is.
De telefoon nog al vaak hangt.
Dat er een appart geheugenkaartje in moet, nml een SD DUO ding die waarschijnlijk niet in mijn kaartlezer kan.
En dat de kwaliteit van de behuizing ook al niet echt geweldig is.

Dus, is dat ook echt zo?

Btw, mijn computer is een compaq presario met een standaard kaartlezer.

Alvast bedankt voor jullie hulp! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 31-08-2006 23:27 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Big-R
@ Hierboven:

1 - goed schoonhouden met een stofzuiger
2 - geen last van
3 - kaartlezer kost maar 15 eurie ofzo
4 - geen last van, paar krasjes, maar geen stukker eraf oid.

--

Vandaag m'n tel terug van Dinafuck, wat een kakkerlakken zeg.
Hij werdt dus opgestuurd omdat m'n headset niet meer verbond alsmede m'n oplader.
Headset en oplader mee opgestuurd.

Heb 'm dus terug met de melding:
Reparatie aan de printplaat. Ik heb ook een gloednieuwe oplader.

Dus ik blij :9~ stop headset erin, zelfde probleem!
Even bij een maatje een andere headset proberen, maar ik denk dat het niet daaraan ligt,,, :'(

Mag hij weer terug.

(14-08-2006 opgestuurd, vandaag 31-08-2006 terug. Dat is het enige voordeel.)

Greetz Big-R

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Big-R schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:45:
@ Hierboven:

1 - goed schoonhouden met een stofzuiger
Wtf? Een stofzuiger op zo`n kleine telefoon? :X :? 8)7
Of het ligt aan mij of......

Naja ff serieus, kan je met ide usb kabel een beetje vlot data overzetten en op een normalere manier je gsm en joystick schoonhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Een begrijpbare reactie.

Toch gebruik ik geen drugs en als je zoekt in 1 van de vorige delen zie je dat een stofzuiger toch een goed middel is om het joystikkie goedwerkend te houden. 8)7

Via de kabel gaat niet zo snel, ik zou toch een cardreadertje kopen.

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Joopieboy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:26:
Wat me verteld is is dat die joystick bagger is.
De telefoon nog al vaak hangt. Windows ook wel eens ;)
Dat er een appart geheugenkaartje in moet, nml een SD DUO ding die waarschijnlijk niet in mijn kaartlezer kan.MS DUO, standaard krijg je er een 64 MS Duo kaartje bij. dit is genoeg voor 130 foto's (high res.) 2Gb MS Duo koop je tegenwoordig voor 55 euro. Je krijgt een MS Duo adapter(zodat je waarschijnelijk gewoon je interne kaartlezer kan gebruiken) En dat de kwaliteit van de behuizing ook al niet echt geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE Service? Dacht het niet.

Mijn nog geen maand oude headset (HPM-70) heeft nu al problemen.
Het linker or rechter kanaal valt uit en ik moet aan het plugje wiebelen om het weer goed te krijgen.
Na wat gegoogle zag ik dat ik niet de enige was met dir probleem zie:
http://arewold.wordpress....pm-70-handsfree-troubles/
"I was halfway expecting an argument when I started talking to the SIBA guy, but this seems to be a well-known issue."
Dus had ik effe een mailtje naar SE gestuurd.
Na bijna 2 weken wachten kreeg ik vandaag eindelijk antwoord:

<SE reactie>
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Wij kunnen van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw
telefoon/headset, maar u kunt uw telefoon/headset ter controle of ter reparatie
aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.
Wij verzoeken u eerst telefonisch contact op te nemen met de desbetreffende service
locatie.
Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat.
</SE reactie>

Volgens SE NL is het dus geen issue ? |:(
Of het ligt aan mijn telefoon? Dacht het niet, had in mijn email ook verteld dat een headset van een vriend prima werkte en mijn headset op zijn w800i ook niet goed werkte.
En ik woon in Groningen en moet dus naar Emmen om het te laten repareren ?
Dit kost met de NS 36.10 Euro's, 6.10 Euro's meer dan de headset zelf mij gekost heeft.
De winkel waar ik hem gekocht heb zegt dat het mijn schuld is en dat ik pech heb.
Dit terwijl SE UK het probleem kent, maar SE Nederland kent het dus niet.
Ik weet dat ik niet de enige ben maar het lijkt wel of ik de enige ben die dit,
probleem in Nederland heeft... :?
Ik ben erg boos op Sony en raad iedereen aan maar een Nokia te kopen,
deze heeft tenmiste een normale 3.5mm jack plug, en geen super dunne kabels,
en al helemaal geen aan de zijkant geplaast aansluitstuk voor de headset (zie http://www.lowyat.net/v2/.../w810i/Copy%20of%2030.jpg).

Ik vind het zeer spijtig dat Sony zo met zijn klanten omgaat,
dachten ze nou echt dat ik 36 Euro ga betalen om naar hun toe te komen met de trein?
Het trein kaartje is duurder dan de headset, belachelijk gewoon. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Als ik uit je post kan opmaken heb jij je HPM-70 headset los gekocht bij een winkel (phonehouse?) Hierbij krijg je 6 maanden garantie.(op zijn minst) Je kan contact opnemen met de winkel en vragen of je de kapotte headset mag opsturen (aangezien reizen te duur is in jouw geval) om hem om te ruilen. (stuur een kopie van je kassabon mee en stel eventueel voor een gefrankeerde retourenvelop mee te sturen) Het hoeft niet perse bij die winkel (je kan ook terecht bij een andere vestiging van de phonehouse) Mocht garantie om de een of andere vage reden niet lukken bel dan naar Dynafix en leg je verhaal uit. Tis vast wel mogelijk om alleen je headset op sturen en deze om te laten ruilen voor een nieuwe. succes :)

Ik had enkele weken geleden ook problemen met mijn headset (badkamergeluid, kraakjes etc) maar die zijn inmiddels weer verdwenen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 01-09-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dus als ik het zo es bekijk is die sony ericson k750i nog niet zo slecht....
Tja, en als ik hem heb dan voor de muziek een 1 gig kaartje kopen:
http://www.dixons.nl/De_o...aart.7071941/default.aspx
En dan heb ik me toch een goede telefoon, niet waar?
Thanks iig voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:11
Joopieboy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:19:
Dus als ik het zo es bekijk is die sony ericson k750i nog niet zo slecht....
Tja, en als ik hem heb dan voor de muziek een 1 gig kaartje kopen:
http://www.dixons.nl/De_o...aart.7071941/default.aspx
En dan heb ik me toch een goede telefoon, niet waar?
Thanks iig voor jullie hulp!
Het enige waar ik last van heb is die joystick. die werkt niet goed meer. Maar dat krijg je als je hem niet goed schoonhoudt.

Enne, om even terug te komen op dat verhaal over de stofzuiger: Het is de beste manier om die schoon te houden, anders moet je namelijk je hele cover eraf halen, en dat is de makkelijkste manier. 1x per maand even de stofzuiger erop doet wonderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb ook een probleem met de SE K750i (HI)

De toetsen "1,2,3" doen het niet goed.(defect) Soms werken ze wel soms niet. Ik heb dit toestel nog geen jaar, en heb gebeld naar de klantenservice, maar die geven zo'n slecht antwoord op mijn probleem.

Mensen die dit probleem ook hadden, wat hebben jullie gedaan. Servicepunt of opsturen (postkantoor.

(wat is sneller, beter)?

Jammer dat dit zoveel voor komt met dit toestel. Voor de rest vind ik het een heel fijn toestel, volgende keer misschien toch maar weer clamshell ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ok, schoonhouden is erg belangrijk als je je telefoon wilt heel houden.
Dan maar wat vaker met een wattenstaafie priegelen.
Ik zal er enorm zuinig op zijn. :P
Alleen die nec van mij ziet er niet meer uit, die gaat uit zichzelf kapot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:03
Hey,

Ik heb deze telefoon ook net en ben er wel tevreden over!
Alleen heb ik een vraagje, ik heb de nieuwste software, hebben jullie ook dat je dan niet kan zoomen op de hoogste kwaliteit? En is dat ook zo met oudere software(1 oudere, aangezien bij de laatste de camera software is toegenomen)?

EDIT: Een kameraad heeft deze telefoon ook en het blijkt dat hij wel kan zoomen op de grootste foto formaat, hoe ligt dat bij jullie?(heeft ook nieuwste firmware)
En hoe kan ik het toch aanzetten(denk wel dat het kan)?(via far manager miss?)

EDIT 2: Het blijkt dat er een "nieuwe 2 mega pixel camer" inzit van sony ericsson(vanaf de productie van mei). Ik weet niet of dit alleen softwarematig is of ook hardware matig, dus weet iemand hier meer van? En ook hoe je het kan oplossen? Kan het niet via FAR-manager?

[ Voor 49% gewijzigd door Perzikvrucht op 01-09-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Ik heb nou dat truukje gedaan van de FAQ om bij de Software-Info te komen, maar waar zie ik nou welke versie ik heb? IK zie 1 brei aan getallen en letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Aubergine schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:47:
Ik heb nou dat truukje gedaan van de FAQ om bij de Software-Info te komen, maar waar zie ik nou welke versie ik heb? IK zie 1 brei aan getallen en letters.
Bij software info en dan gelijk de eerste regel

En naast mijn vraag boven jou post, heb ik noge en vraagje:

Hoe stel je een pincode in 8)7 . Ik heb de instellingen menu afgezocht maar daar stond het niet, ik weet niet waar ik verder moet zoeken :o

[ Voor 24% gewijzigd door Perzikvrucht op 01-09-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Ik heb R1CA021.. is dat up-to-date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Aubergine schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:34:
Ik heb R1CA021.. is dat up-to-date?
Jah dat kan je zien in de startpost.
Maar heb je de telefoon ook net nieuw?
Kan jij ook niet inzoomen bij 1632xnog wat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
matsume schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:47:
[...]

Jah dat kan je zien in de startpost.
Maar heb je de telefoon ook net nieuw?
Kan jij ook niet inzoomen bij 1632xnog wat??
^ ten eerste(niet kunnen zomen op grootste formaat door lens verwisseling van SE, zie post hierboven van mij)

ten 2de: Ik krijg een error met SE update servivce bij het starten van de progamma:

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/4176/errormx3.jpg

Ik heb java al geinstalleerd(werkt ook) en flash ook al, wat moet ik nog meer installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Ik dacht flash via Internet Explorer.

Heeft iemand die de media player van de K750i getweakt heeft ook last ervan dat het na een willekeurige tijd het weer normaal wordt?

Ik heb namelijk van Tinux' site die WMP11 "geinstalleerd" maar soms wordt het weer normaal... 8)7

[ Voor 76% gewijzigd door Big-R op 02-09-2006 17:36 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Big-R schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:34:

Heeft iemand die de media player van de K750i getweakt heeft ook last ervan dat het na een willekeurige tijd het weer normaal wordt?

Ik heb namelijk van Tinux' site die WMP11 "geinstalleerd" maar soms wordt het weer normaal... 8)7
Hmm thnx het werkt,
Maar Darx-Jodi, heb jij hetzelfde "probleem"?
En weet iemand miss er een oplossing voor?(bv in FAR manager, weet niet precies hoe het werkt anders had ik het wel geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Big-R schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:34:

zelfde probleem :) heb die skin er alweer afgegooid.

zwerft er geen tweak rond om de mediaplayer van de K750i te vervangen door de mediaplayer van de W800 en als het kan ook de flightmode-functie :p

Met dat FarManager lijkt me nu alles wel mogelijk!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met de media player van de k750i, ik heb het allemaal per ongeluk een beetje door elkaar gegooid en als ik er een nieuwe mediaplayer skin probeer in te zetten, blijft de media player licht blauw met zwart (dus niet normale skin) Zou dit door een icon pack gekomen kunnen zijn, want ik had namelijk ook een andere icon pack erop gegooid.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit allemaal restoren? Ik denk gewoon door een backup er op te gooien? Maar ik heb die back up niet meer voor een of andere vage reden, dus als iemand die hier heeft, zou hij hem svp willen uploaden? En als ik dan die back up heb, moet ik die er dan gewoon op gooien, of eerst alle bestandjes die atm in mn "mp" map staan verwijderen? hoe werkt dit?

Ik heb ook 1 keer perongeluk, na far manager gebruikt te hebben de kabel eruit getrokken, terwijl ik nog in far manager zat en niet naar de root was teruggegaan, wat heeft dit voor gevolgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
vanpeltje schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 23:58:
[...]

zwerft er geen tweak rond om de mediaplayer van de K750i te vervangen door de mediaplayer van de W800 en als het kan ook de flightmode-functie :p

Met dat FarManager lijkt me nu alles wel mogelijk!
Ja maar als je dat legaal wilt doen kost het geld.

@masume: Ja ik kan gewoon inzoomen hoor op me mobiel.

Afbeeldingslocatie: http://www.nl.bol.com/intershoproot/large/SCECOVER/FC/1/6/5/1/5/1651556.gif

Heeft iemand ervaring met dat ding? Ik vind het erg handig, maar ook erg riskant. 1 duwtje en beide plugjes breken af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Aubergine schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:59:
[...]
@masume: Ja ik kan gewoon inzoomen hoor op me mobiel.
Hmm :(,heeft iemand miss een oplossing voor mijn probleem, ik denk eigelijk wel dat het met far manager op te lossen is aangezien het digitale zoom is.
Mijn probleem is dus dat ik:

1.0x(niet dus) kan inzoom op de grootste foto formaat
2.5x kan inzoomen op de middelste foto formaat
en 4.0x kan inzoom op de kleinste foto formaat

Normaal zou je ook gewoon 4.0x moeten kunnen inzoomen op de grootste fotoformaat, maar er zit volgens SE een "nieuwe camera" in. Weet iemand toevallig een tutorial, of waar ik ong moet zoeken in far manager om dit op te lossen. Ik heb er helemaal geen ervaring mee, dus weet ook niet in welke gedeelte ik moet zoeken. Als iemand mij wil helpen kan dat natuurlijk op het forum, maar je kan me ook toevoegen op msn, zie profiel. _/-\o_

EDIT:

Ik heb dan wat geprobeerd met FAR manager, eerste de tuturial gelezen, maar daar ging iets al mis.
Ik connect gewoon met de data kabel, hij ziet de telefoon etc.
Alleen staat er dan dat ik naar de map FS moet gaan, maar dan krijg ik een error:

Script fs_mode execution error!
error code:0

Wat moet ik doen?

[ Voor 14% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-09-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Aubergine schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:59:
[afbeelding]

Heeft iemand ervaring met dat ding? Ik vind het erg handig, maar ook erg riskant. 1 duwtje en beide plugjes breken af.
Het klik systeem van SE is zo gemaakt dat als je hem naar achter duwt de 2 apparaten gewoon ontkoppelen. Net zoals je je koptelefoon of oplader 90 graden moet 'buigen' zodat hij los gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
vanpeltje schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 23:58:
[...]

Is dat met elke skin?

// Edit: Backstreet Rotatory 2 werkt prima op m'n K750i 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Big-R op 03-09-2006 12:36 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Big-R schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:20:
[...]

Is dat met elke skin?

// Edit: Backstreet Rotatory 2 werkt prima op m'n K750i 8)
*is jaloers*

Ik kan die icons er niet op krijgen, ben dikke noob met FarManager ; _ ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Aubergine schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:00:
[...]

*is jaloers*

Ik kan die icons er niet op krijgen, ben dikke noob met FarManager ; _ ;
LOL ik dus ook :p, en ik krijg ook een error waar ik niks mee kan(zie post boven).
Ik heb ook het probleem dat ie het gewoon doet als je hem connect aan de pc, maar als je daarna nog een x probeert(je haalt eruit en er weerin) dat ziet ie hem niet , dan moet je je pc opnieuw starten, iemand oplossing?

[ Voor 26% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-09-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
@ Darx-Jordi: "gewoon" slepen in Far om zo de Icon's erin te zetten.

@ matsume:
Even de drivers opnieuw installeren?
Andere USB port proberen?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Big-R schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:30:
@ Darx-Jordi: "gewoon" slepen in Far om zo de Icon's erin te zetten.

@ matsume:
Even de drivers opnieuw installeren?
Andere USB port proberen?
Hmm ga ik even gelijk proberen.
Maar weet je ook een oplossing op mijn andere problem(en):
Ik heb dan wat geprobeerd met FAR manager, eerste de tuturial gelezen, maar daar ging iets al mis.
Ik connect gewoon met de data kabel, hij ziet de telefoon etc.
Alleen staat er dan dat ik naar de map FS moet gaan, maar dan krijg ik een error:

Wat moet ik doen?
^ krijg ik ook als ik naar de andere map ga

en
matsume schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:09:
[...]

Hmm :(,heeft iemand miss een oplossing voor mijn probleem, ik denk eigelijk wel dat het met far manager op te lossen is aangezien het digitale zoom is.
Mijn probleem is dus dat ik:

1.0x(niet dus) kan inzoom op de grootste foto formaat
2.5x kan inzoomen op de middelste foto formaat
en 4.0x kan inzoom op de kleinste foto formaat

Normaal zou je ook gewoon 4.0x moeten kunnen inzoomen op de grootste fotoformaat, maar er zit volgens SE een "nieuwe camera" in. Weet iemand toevallig een tutorial, of waar ik ong moet zoeken in far manager om dit op te lossen. Ik heb er helemaal geen ervaring mee, dus weet ook niet in welke gedeelte ik moet zoeken. Als iemand mij wil helpen kan dat natuurlijk op het forum, maar je kan me ook toevoegen op msn, zie profiel. _/-\o_
:D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat sommige vragen waarom ze deze foutmelding krijgen:

Dit komt doordat SE sinds (kort) een nieuwe DCU ding erin (erop) heeft zitten, ik weet zelf niet echt wat het betekent, maar wat ik wel weet is dat nieuw (gekochte) K750i's niet te ''Farren'' zijn!
Ik heb ongeveer iets meer dan een maand geleden een nieuwe gekocht, ik kan het ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:06:
Ik zie dat sommige vragen waarom ze deze foutmelding krijgen:

Dit komt doordat SE sinds (kort) een nieuwe DCU ding erin (erop) heeft zitten, ik weet zelf niet echt wat het betekent, maar wat ik wel weet is dat nieuw (gekochte) K750i's niet te ''Farren'' zijn!
Ik heb ongeveer iets meer dan een maand geleden een nieuwe gekocht, ik kan het ook niet :(
Hmm dat is wel heel jammer :(.
Moet "een soort van gehacked" worden of kan het echt hélémaal niet? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Misschien komt er wel een nieuw script uit voor die nieuwe. Het klopt meerdere hebben hier last van.

Komt door CID?
CID

[ Voor 3% gewijzigd door Big-R op 03-09-2006 23:54 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt. CID49 telefoons kunnen nog niet getweaked worden. Darkmen, de maker van het SonyEricsson Flash Script Plugin voor FAR, schijnt met dit script bezig te zijn (Hij heeft alle informatie die nodig is maar het is veel werk om zoiets te maken)
Op dit moment kunnen alleen CID16, CID29 (K500, K700) en CID36 telefoons (K600, nieuwere K700, nieuwere K500, K750, W800, W550, Z800) getweaked worden.
CID49 telefoons (nieuwere K750, W700, K800, W810, nieuwere SE's ->) kunnen dus nog niet getweaked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:13:
Klopt. CID49 telefoons kunnen nog niet getweaked worden. Darkmen, de maker van het SonyEricsson Flash Script Plugin voor FAR, schijnt met dit script bezig te zijn (Hij heeft alle informatie die nodig is maar het is veel werk om zoiets te maken)
Op dit moment kunnen alleen CID16, CID29 (K500, K700) en CID36 telefoons (K600, nieuwere K700, nieuwere K500, K750, W800, W550, Z800) getweaked worden.
CID49 telefoons (nieuwere K750, W700, K800, W810, nieuwere SE's ->) kunnen dus nog niet getweaked worden.
thanks voor de info! ik heb 2 vrienden van me met een W810 en ik binnenkort met de W850i en ik wil natuurlijk wel dat ze allemaal te tweaken zijn met FAR 8)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:13:
Dan heb ik geluk gehad met mijn aankoop, heb mn k750i nu 2maandjes ofzo en ik kan hem gewoon tweaken, hebben ze me dus oude versie gegeven :)

Erg leuk dat tweaken allemaal, kheb nu dezelfde mediaplayer skin als icons en thema :) Zier er allemaal leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:21
Heb de MMR-60 FM zender via ebay besteld. Ca 45 euro incl verzending vanuit Honk Kong.

Weliswaar mag het (nog) niet in Nederland, >:) maar in het buitenland bestellen is geen probleem en de zender is zo zwak dat je er nietmand kwaad mee doet. O-)

Zender zelf vind ik prima werken en ziet er goed uit :9~ Kies wel een goeie vrije freqentie anders stoort het enorm (in de randstad). Ik heb em nu op FM 108.0 Mhz en zo hoog wordt niet uitgezonden.
Geluidkwaliteit is heel acceptabel. Bovendien ik het volume fors hoger dan via de aux van mijn autoradio.

Kortom: aanrader. :)

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, als ik bij een contact zijn/haar verjaardag toevoeg dan vraagt de telefoon of ik deze wil toevoegen aan de kalender. Dat vind ik opzich best, alleen doet hij dat standaard met een alarm om 9.00u. Ik wil die herinnering wat later hebben, is er een mogelijkheid dat aan te passen.

Als je in je kalender handmatig deze wil aanpassen kan dat niet. Ik zou hem helemaal moeten verwijderen en een nieuwe herinnering moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog effe een update op mijn vorige post omtrent slechte service van sony.
Ik kreeg nu een email met daarin de mededeling dat ik mijn headset EN telefoon,
maar naar dynafix op moet sturen incl. alle bonnen enzo.
Wat een onzin, ik heb ze tot 3x toe verteld dat headsets van vrienden prima werken,
en mijn headset op hun telefoon niet goed werkt.
En nu zou ik alles inclusief mijn telefoon naar dynfix moeten sturen,
en dan zeker een paar weken zonder telefoon zitten.
Ze bekijken het maar bij sony, heb mijn k750i (silver blasted) nu dus te koop.
Er zit W800i firmware in, dus alle walkman features enabled/flight mode.
Ga wel een Nokia N serie kopen, daar zit tenminste een normale 3.5mm jack plug in.
Boe boe sony.
Had beter van ze verwacht, dit is ronduit slecht.
Zit er ook over te denken mijn nieuwe WEGA tv maar te verkopen en al het andere sony spul wat ik heb.
Ik raad iedereen aan geen sony meer te kopen omdat hun garantie/service bar en boos is.
En dynafix vertrouw ik al helemaal niet, veels te veel slechte verhalen gelezen op deze fora.
Ze vinden blijkbaar altijd wel iets wat aan de consument te wijten is; geen garantie.
Dus sony; klant minder, ze zullen er niet minder om slapen, maar goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zou er ook geen minuut minder om slapen als iemand die niet eens het verschil tussen SonyEricsson en Sony weet als klant zou opstappen :+
Dat ze de combinatie willen testen lijkt mij heel logisch, bovendien kan je zowiezo naar je garantie fluiten nu hij naar W800 is geflasht. Een andere headset kopen lijkt me een veel slimmere oplossing in dit geval ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:12:
Ik zou er ook geen minuut minder om slapen als iemand die niet eens het verschil tussen SonyEricsson en Sony weet als klant zou opstappen :+
Dat ze de combinatie willen testen lijkt mij heel logisch, bovendien kan je zowiezo naar je garantie fluiten nu hij naar W800 is geflasht. Een andere headset kopen lijkt me een veel slimmere oplossing in dit geval ;)
Ik weet het verschil prima, Sony hangt er zijn naam aan, dus moeten ze er ook maar zorg voor dragen dat de service niet door een stel jursisten wordt gerunned en hun goede naam te grabbel gooien.
"Wij delen u mede dat..."
Sony is voor mij geen goed merk meer.
En fyi terug flashen naar k750i firmware is een kwestie van 10min.
Maar goed.
Hij is onder tussen al verkocht, nu nog effe nadenken/kiezen welke Nokia N series ik neem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Gisteren me 2gb kaartje binnen gehad voor me W800i.

Gekocht via ebay uit hongkong voor 40 euro inclu verzekering en verzenden.

Werkt perfect:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:25:
[...]

nu nog effe nadenken/kiezen welke Nokia N series ik neem :D
8)7

---------

Ontopic,
Mijn oudste K750i, heeft een heel raar probleem. Als de camera gebruikt wordt, zie je een soort night-vision. Als dan iets op de camera module gedrukt wordt, doet hij het weer goed.

Los contactpuntje ergens? Iemand al eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hey, ik heb vandaag een bluetooth stickje gekocht, werkt goed etc.
Het is een 2.0 bluetooth stickje, alleen als ik een liedje oid over plaats, dan aat dat met 31kb/s. terwijl bluetooth 2.0 toch sneller moet gaan, niet waar?
Of moet je ergens nog instellen dat het 2.0 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 13:49
matsume schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:31:
Hey, ik heb vandaag een bluetooth stickje gekocht, werkt goed etc.
Het is een 2.0 bluetooth stickje, alleen als ik een liedje oid over plaats, dan aat dat met 31kb/s. terwijl bluetooth 2.0 toch sneller moet gaan, niet waar?
Of moet je ergens nog instellen dat het 2.0 is?
Is je telefoon ook 2.0???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De W800, W700, K750 en D750 werken namelijk tegenwoordig ook alweer met Bluetooth 2.0, en daarbij heb je nog meer opties beschikbaar, namelijk meerdere verbindingen tegelijk. Ook de doorvoersnelheid is een stuk hoger als in de oudere versies.
Dus lijkt me wel dat z'n foon dat is, anders hoefde hij het hier niet neer te zetten :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
het is idd een 2.0 telefoon, het is de k750 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

matsume schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:32:
[...]

het is idd een 2.0 telefoon, het is de k750 ;)
Hij is BT2.0 compatible wat de profielen betreft, de snelheid is helaas beperkt omdat het toestel intern 'begrensd' is, net als met de usbkabel.
Ik haal trouwens 50KB/s met de kabel en bluetooth (zowel 1.2. als 2.0).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Speedy-Andre schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:38:
[...]

Hij is BT2.0 compatible wat de profielen betreft, de snelheid is helaas beperkt omdat het toestel intern 'begrensd' is, net als met de usbkabel.
Ik haal trouwens 50KB/s met de kabel en bluetooth (zowel 1.2. als 2.0).
Ah okeej, maar heb ik nog een vraagje:

Mijn vader heeft een bluetooth headset en die wou ik ook af en toe gebruiken. Alleen nu heb ik een vraagje: Hij vind de headset wel etc, alleen zou ik graag mp3 via de headset willen beluisteren, kan dit?(dus via bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

matsume schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:15:
[...]

Mijn vader heeft een bluetooth headset en die wou ik ook af en toe gebruiken. Alleen nu heb ik een vraagje: Hij vind de headset wel etc, alleen zou ik graag mp3 via de headset willen beluisteren, kan dit?(dus via bluetooth)
Nee dat kan helaas niet en ook niet mono :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
matsume schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:15:
[...]

Een gewoon bleutooth headset kan dat niet neej. Je hebt nu speciale stereo heasets van SE en MOT die zijn zo'n beetje vanaf 80 euro te koop. Werkt heel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 03:02:
Nog effe een update op mijn vorige post omtrent slechte service van sony.
Ik kreeg nu een email met daarin de mededeling dat ik mijn headset EN telefoon,
maar naar dynafix op moet sturen incl. alle bonnen enzo.
Wat een onzin, ik heb ze tot 3x toe verteld dat headsets van vrienden prima werken,
en mijn headset op hun telefoon niet goed werkt.
En nu zou ik alles inclusief mijn telefoon naar dynfix moeten sturen,
en dan zeker een paar weken zonder telefoon zitten.
Ze bekijken het maar bij sony, heb mijn k750i (silver blasted) nu dus te koop.
Er zit W800i firmware in, dus alle walkman features enabled/flight mode.
Ga wel een Nokia N serie kopen, daar zit tenminste een normale 3.5mm jack plug in.
Boe boe sony.
Had beter van ze verwacht, dit is ronduit slecht.
Zit er ook over te denken mijn nieuwe WEGA tv maar te verkopen en al het andere sony spul wat ik heb.
Ik raad iedereen aan geen sony meer te kopen omdat hun garantie/service bar en boos is.
En dynafix vertrouw ik al helemaal niet, veels te veel slechte verhalen gelezen op deze fora.
Ze vinden blijkbaar altijd wel iets wat aan de consument te wijten is; geen garantie.
Dus sony; klant minder, ze zullen er niet minder om slapen, maar goed.
Dat je Dynafix niet vertrouwt daar kan ik in mee-praten, had eerst een Motorola MPX200 en als ik MP3 aanhad ging hij telkens haperen als ik hem dicht-deed, dus na drie keer terug brengen een hele nieuwe, en nog steeds, toen maar een SDA met € 45 bijbetaling gehad, die later in de plee pleurde, en toen heb ik dit ''foontje'' maar gekocht, al begin tijdens het fietsen mijn radio kuren te vertonen (ook als ik al een beetje beweeg, zonder te fietsen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:32:
[...]

Dat je Dynafix niet vertrouwt daar kan ik in mee-praten, had eerst een Motorola MPX200 en als ik MP3 aanhad ging hij telkens haperen als ik hem dicht-deed, dus na drie keer terug brengen een hele nieuwe, en nog steeds, toen maar een SDA met € 45 bijbetaling gehad, die later in de plee pleurde, en toen heb ik dit ''foontje'' maar gekocht, al begin tijdens het fietsen mijn radio kuren te vertonen (ook als ik al een beetje beweeg, zonder te fietsen)!
Kuren als in wegvallen?
heb ik soms ook, volgens mij is dat een los contactje in of rond de stekker van je headset (tenmiste daar schuif ik het op aangezien die een jaar oud is en al die tijd in schooltas of broekzak is meegesleurd)
Bij mij valt radio soms ook 1 seconde of minder weg, maar dat is alleen als telefoon in mn broekzak zit of ik beweeg. Soms valtie langer weg en dan raak je de stekker weer aan en gaat de radio zo verder, tis niet dat je dan de radio weer opnieuw aanmoet zetten (daar die het zonder headset niet doet ivm. antenne) Dat vind ik dan wel weer netjes, beter is natuurlijk datie het gewoon blijft doen, rennend, springend, fietsend of liggend ;-)
Verder na 1 jaar en enkele Far mods nog steeds geen problemen. Prettig toestel.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.