Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.379 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:30:
[...]

[...]

Er is een nieuwe update verschenen van de SonyEricsson Flash Plugin. Misschien wil dat het probleem oplossen.

http://www.se-info.nl/tweaking
ik weet al waar het aan ligt..
het heeft te maken met cid..
want die telefoon van vriend van me is cid 39..
en die w0rd ondersteunt..
maar cid 49 niet..
en daarom meeste nieuwe k750 hebben die versie cid 49 en dan kom je met far er niet in..
weet iemand een manier ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:08

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Ik maak me navigatieknop, altijd gewoon schoon met een zachte tandenborstel, ff goed doorheen halen.
En hij kan weer even vooruit.
Soms werkt ie maar 2 dage weer goed, maar nu doet ie het al 1,5 maand bijna als vanouds.. Zou het es een keer proberen een tandenborstel (zonder tandpasta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Stofzuiger erop.

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de k750i. Afgelopen weekend viel de gsm uit, daarna sprong hij vanzelf weer aan. Toen zag ik dat alle taalopties weg waren en de invoertaal en te telefoontaal alleen nog maar de Engelse taal ondersteunde. Ondertussen heb ik de nieuwe firmware gedownload en is de telefoontaal weer Nederlands. De invoertaal is niet veranderd, dat is nog steeds alleen maar Engels. Dat is erg rot met smsen.

Weet iemand hoe ik de Nederlandse invoertaal weer terug kan krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harem.nl schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:31:
[...]

Ben er nu een beetje mee bezig maar snap er niet zoveel van. Kan je me vertellen welke versie ik moet hebben en hoe ik de demo aan de praat krijg? En waar ik eventueel nes games vandaan kan halen?
Ja ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
Maar ik heb wel de demo gewoon aan de praat gekrege.
ik zou et eventueel wel alle info en et programmatje zelf kunne maile als je dat wilt?

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat de K750i geen foto's meer wil maken. Als ik het knopje half indruk voor de autofocus gaat het nog goed. Als ik de knop volledig indruk wil de telefoon geen foto maken, de telefoon gaat dan terug naar naar de stand wanneer je normaal het knopje niet indrukt. Heeft iemand enig idee?

Geprobeerd:
- Opslaan op de telefoon ipv memorystick
- Software update

Zou een reset werken? (nog niet geprobeerd, ander moet ik alle instellingen weer terug zetten...)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• roelboel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 11:34
Hoi, ik durf het bijna niet te vragen, maar ik kan het zelf echt niet vinden: hoe "installeer" ik een .sis bestand (w700i of w800i)? Ik kan 'm (uiteraard?) op m'n telefoon krijgen, maar uitvoeren of wat dan ook, nee. (edit: dat kan dus niet. om een of andere reden geloofde ik dat ie een symbian os draait, niet dus)

Nog iets anders: is iemand geinteresseerd om een fatsoenlijke (dat is, niet die hack-achtige methode via de device explorer) internet via bluetooth mogelijkheid te hebben voor w700i en z'n broertjes? Ik ben er mee bezig, maar een beetje interesse van anderen houdt/maakt me misschien wat gemotiveerder. Ik kan ondertussen met wat java code met m'n linux server praten, maar het lijkt erop dat ik een andere route moet gaan volgen (details op verzoek, scheelt wat getypt als het niemand interesseert) en gnubox voor w700i e.d. aan de praat moet gaan krijgen. (edit: wat dus dan ook niet gaat lukken, *huil*)

[ Voor 9% gewijzigd door roelboel op 10-08-2006 15:52 ]

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
iedereen die nog een k750i wil halen... niet doen! leuke tel maar echt die joystick is na een jaar gewoon niet te sturen..

Ga voor de w810i... of zoals ik voor de verwachte Sony Ericsson W850i

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_33685high_35_0_4000.jpg

vanpeltje

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

roelboel schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:50:

Nog iets anders: is iemand geinteresseerd om een fatsoenlijke (dat is, niet die hack-achtige methode via de device explorer) internet via bluetooth mogelijkheid te hebben voor w700i en z'n broertjes? Ik ben er mee bezig, maar een beetje interesse van anderen houdt/maakt me misschien wat gemotiveerder. Ik kan ondertussen met wat java code met m'n linux server praten, maar het lijkt erop dat ik een andere route moet gaan volgen (details op verzoek, scheelt wat getypt als het niemand interesseert) en gnubox voor w700i e.d. aan de praat moet gaan krijgen. (edit: wat dus dan ook niet gaat lukken, *huil*)
Het is geen hack-achtige methode maar gewoon iets handigs wat ik heb geleend van de SE developpers, die op hun beurt niet wisten dat je zo een internet gateway naar een java applet kan routen ;)
Vanaf de gsm kan dit eenvoudigweg niet omdat hij er niet in voorziet, er is geen data profiel dat direct met bluetooth kan communiceren.
Als je de boel anders wil doen, dan zou je een browser moeten maken die zelf een gateway via bluetooth maakt en dat kan volgens de ontwikkelaars niet :/
Bij nieuwere SE toestellen zoals de K800 heb je de PAN mogelijkheid die wel via bluetooth mogelijkheden biedt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

vanpeltje schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:26:
iedereen die nog een k750i wil halen... niet doen! leuke tel maar echt die joystick is na een jaar gewoon niet te sturen..

Ga voor de w810i... of zoals ik voor de verwachte Sony Ericsson W850i
Beetje onzin-post, mijn K750 heeft na ruim een jaar nog een prima werkende joystick (zonder stofzuigers e.d.) en voor de huidige prijs is het nog steeds een erg mooi toestel ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speedy-Andre schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:08:
[...]

Beetje onzin-post, mijn K750 heeft na ruim een jaar nog een prima werkende joystick (zonder stofzuigers e.d.) en voor de huidige prijs is het nog steeds een erg mooi toestel ;)
paar maand terug had die van mij wel ff kuren maar even later deed ie weer goed en sindsdien geen last meer gehad. nu iets meer dan 1 jaar in bezit

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 09:38
Fijn, had dat iets eerder gezegd, net een kwartier mn nieuwe SE K750i Cybershot binnen! :o :+ Eerst ff opladen, en dan hup op vakantie. Heb ik meteen iets te doen op vakantie :P

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 09:24
HELP. Na gekloot met Far Manager en layout.xml is mijn w800i helemaal op hol geslagen en doettie het gewoon niet meer. Hij gaat wel aan, maar dan gaattie trillen, knipperen, zie ik een misvormd menu, gaattie weer uit, weer knipperen, etc.

Ik weet niet wat ik fout gedaan heb, maar het heeft iets met layout.xml te maken. Ik heb dat bestand gedelete, maar ik zag toen dat er meteen een hele rits andere bestanden meegenomen werden (in Far Manager dus).

Ik kan er nog wel in met Far Manager. Geprobeerd layout.xml te vervangen, menu.ml, maar niks helpt meer. Ook nieuwe firmware erop zetten heeft geen effect gehad, dus nu mijn vraag:

heeft iemand voor mij een kopie van de originele TPA-folder??? (mijn laatste hoop)

HELP!!!

Bla

• roelboel
Speedy-Andre schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:05:
[...]

Het is geen hack-achtige methode maar gewoon iets handigs wat ik heb geleend van de SE developpers, die op hun beurt niet wisten dat je zo een internet gateway naar een java applet kan routen ;)
Vanaf de gsm kan dit eenvoudigweg niet omdat hij er niet in voorziet, er is geen data profiel dat direct met bluetooth kan communiceren.
Als je de boel anders wil doen, dan zou je een browser moeten maken die zelf een gateway via bluetooth maakt en dat kan volgens de ontwikkelaars niet :/
Bij nieuwere SE toestellen zoals de K800 heb je de PAN mogelijkheid die wel via bluetooth mogelijkheden biedt.
Met 'hack' bedoel ik wat programmeurs met hack bedoelen: een 'vieze' manier om iets voor elkaar te krijgen die minder robuust is maar andere voordelen heeft. Ik krijg het idee dat SE zelf niet echt mee wil werken, er zijn zoveel mensen die het willen en voor hun is het vrij eenvoudig te realiseren, en dan bedoel ik op een mooiere manier dan de huidige. Maar ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen, indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .tommie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01-2022
Niemand problemen met PC Suite in combinatie met de schoonmaakprogramma's zoals CCleaner?

Tijdens de installatie worden drie bestanden in de tijdelijke map van Windows (C:\Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp) weggeschreven, namelijk:
- closedbgout.exe
- 34c69f.mst
- enableirsocketutil.exe

Echter wanneer je bvb. CCleaner laat lopen, worden deze bestanden gewist. Resultaat is een gebroken installatie, waardoor een MSI installer wordt gestart op de installatie te herstellen (jammer genoeg mislukt dit).

Is het nu niet zeer slordig om software bestanden te laten installeren waarop het vertrouwt in de tijdelijke map van Windows? Iemand soms al contact gehad met SE support hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem,
ik heb bij mn w800i de volgende melding als ik het menu in wil:
DynamicMenuError
Errors occur in the menu.nl file. This may render the menu unusable.

ik kan daarna wel in het menu als ik op ok druk, maar dingen zoals de snelkoppelingen (licht bluetooth enz.) kan ik niet gebruiken. er staat wel een lijst maar er staan geen namen in.

Ik zag het in mijn vakantie een dag nadat ik m uit mn zak liet vallen :+ miss dat het daaraan ligt.
heeft iemand hier al ervaring mee? :P en kan dit opgelost worden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:23:
Ik heb een probleem,
DynamicMenuError

ik kan daarna wel in het menu als ik op ok druk, maar dingen zoals de snelkoppelingen (licht bluetooth enz.) kan ik niet gebruiken. er staat wel een lijst maar er staan geen namen in.

Ik zag het in mijn vakantie een dag nadat ik m uit mn zak liet vallen :+ miss dat het daaraan ligt.
heeft iemand hier al ervaring mee? :P en kan dit opgelost worden? :o
Garantieissue mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:23:
Ik heb een probleem,
DynamicMenuError
Via FAR de originele menu-file terugzetten zou moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal dan waarschijnlijk ook wel liggen aan de manier waarmee je omgaat met het toestel.

Ik heb hem reeds anderhalf jaar, en nog nooit een enkel probleem gehad. Zelfs niet met de joystick.

Sommige mensen vergeten dat je zo'n toestel ook af en toe schoon moet maken (frontje er af, torx schroevendraaier) stofzuigertje erbij.

Een niet werkende joystick ligt vaak gewoon aan de hoeveelheid stof die tussen de connectoren onder het toetsenbordje is gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

roelboel schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:37:
[...]

Met 'hack' bedoel ik wat programmeurs met hack bedoelen: een 'vieze' manier om iets voor elkaar te krijgen die minder robuust is maar andere voordelen heeft. Ik krijg het idee dat SE zelf niet echt mee wil werken, er zijn zoveel mensen die het willen en voor hun is het vrij eenvoudig te realiseren, en dan bedoel ik op een mooiere manier dan de huidige. Maar ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen, indien gewenst.
SE houdt er weldegelijk rekening mee, anders komen ze niet met PAN in de nieuwe toestellen.
Kennelijk was het in de tijd van de K750 nog niet mogelijk of gangbaar om PAN te implementeren.
Voor zover ik weet is PAN met de BT2.0 specificatie gekomen, in de K750 zit eigenlijk BT1.2 maar wel met profielen die BT2.0 ondersteunen, een vroege BT2.0 versie dus.
Bij merken als Samsung kan je bij veel modellen helemaal geen internet verbinding via bluetooth opzetten en er is geen SDK beschikbaar.
Dat SE wel een SDK heeft en een eigen forum voor ontwikkelaars zegt mij dat SE weldegelijk rekening houdt met de gebruikers en ook aan hun accessoires kun je zien dat ze hun product zo breed mogelijk inzetbaar willen maken.
De 'truc' die ik toepas bestaat trouwens al langer, iemand had dit al op een oude T610 voor elkaar gekregen, maar dat was met een seriële kabel. Later bleek de gebruikte methode ook met bluetooth te werken, behalve op de T630 die bijna identiek is aan de T610 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gegroet Fellow tweakers!

Ik wil dus mijn gsm updaten met service update van sony ericsson maar hij zegt dan dat ik dan de sim kaart moet verwijderen en de "C" toets moet inhouden en dan inpluggen met usb kabel maar er gebeurt dan helemaal niets.

MOet hij aanspringen ofzo? help..

xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelboel
SE kan volgens mij vrij eenvoudig voor firmware zorgen die het ondersteunt, ik kan me niet voorstellen dat dat langer dan een week werk voor een persoon is (en ja, ik kan me voorstellen wat dat kost). En ja, het is lief en aardig en leuk dat SE een SDK en forum beschikbaar stelt, maar commerciëeel gezien volgens mij ook gewoon slim.

[ Voor 51% gewijzigd door roelboel op 11-08-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:08:
[...]

ik weet al waar het aan ligt..
het heeft te maken met cid..
want die telefoon van vriend van me is cid 39..
en die w0rd ondersteunt..
maar cid 49 niet..
en daarom meeste nieuwe k750 hebben die versie cid 49 en dan kom je met far er niet in..
weet iemand een manier ofzo..?
Ow, goed om te weten, iemand al een oplossing P.s krishanvan, hoe oud is jou SE?
Welke os draai je (wanneer heb je die als laatst geupdate)?
Wanneer heb je het laatst geupdate (met die update service)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

roelboel schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:50:
[...]

SE kan volgens mij vrij eenvoudig voor firmware zorgen die het ondersteunt, ik kan me niet voorstellen dat dat langer dan een week werk voor een persoon is (en ja, ik kan me voorstellen wat dat kost). En ja, het is lief en aardig en leuk dat SE een SDK en forum beschikbaar stelt, maar commerciëeel gezien volgens mij ook gewoon slim.
Het is leuk dat je denkt dat het met een firmware aanpassing mogelijk is, maar tot nu toe heb ik bij nieuwe firmware versies geen toevoegingen gezien, alleen verbeteringen van bestaande dingen.
De bluetooth stack van de K750/W800 is al niet zo stabiel, als daar ook nog een data profiel voor internet bij komt dan loopt bluetooth straks nog eerder vast |:(
Dat SE commercieel slim bezig is mag duidelijk zijn en ik heb daar echt geen probleem mee ;)
Als ik voor SE mocht beslissen over zo'n firmware ingreep dan wilde ik weten hoeveel gebruikers hier om vragen, het groepje tweakers met zo'n toestel en deze speciale wens is m.i. een minderheid.

Overigens heeft een SE developper een compacte versie inelkaar gedraaid voor het internet via bluetooth gebeuren waardoor je niet de complete Java JDK en SE SDK meer nodig hebt, maar slechts een kleine bundel waar alles in zit voor dit doel. Wanneer deze wordt uitgebracht weet ik niet, maar ik ben iig beta-tester :Y)
Over mee denken door SE gesproken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de massale hulp op mijn vorige vraag maar voor degenen die een bluetooth dongle bezitten (aub reply) zit ik met een vraag,
een Bluetooth v2.0 gaat tot 20m & een Bluetooth v1.1 gaat tot 100m maar
de Bluetooth v2.0 is ook compliant met v1.0/v1.1.

Dus kan ik dan manueel instellen welke bluetooth versie de bluetooth dongle gebruikt waarmee ik dus ook het bereik instel?

Want mijn computer is 7m verder maar in de 7m zijn er 3 deuren dus als bluetooth v2.0 niet zou werken zou ik kunnen overschakelen naar v1.1.

alvast bedankt!!

Xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 11:10
zoals veel mensen hier, heb ik ook last van stof onder het scherm waarbij de joystick niet meer naar behoren functioneert. Vandaag heb ik zelfs enkele keren dat mijn gsm gewoon zegt dat ik mijn SIM kaart er moet insteken terwijl die er al in zit en dat mijn gsm crasht: wit scherm, dan reset hij zich automatisch.

Ik denk eraan om hem binnen te doen, maar als hij terug is, zal ik na enkele maanden weer last hebben van het stof. Zijn er hier mensen die erin geslaagd zijn om de frontcover los te krijgen met de bijhorende schroevendraaier?

Hoe noemt een dergelijke schroevendraaier? Het heeft een soort stervorm, en is het voldoende om dan op die manier het stof ervan tussen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

pina schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:55:
...

Zijn er hier mensen die erin geslaagd zijn om de frontcover los te krijgen met de bijhorende schroevendraaier?

Hoe noemt een dergelijke schroevendraaier? Het heeft een soort stervorm, en is het voldoende om dan op die manier het stof ervan tussen te halen?
Volgens mij wordt hier al de oplossing gegeven:
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:15:
[...]
Ik heb hem reeds anderhalf jaar, en nog nooit een enkel probleem gehad. Zelfs niet met de joystick.

Sommige mensen vergeten dat je zo'n toestel ook af en toe schoon moet maken (frontje er af, torx schroevendraaier) stofzuigertje erbij.

Een niet werkende joystick ligt vaak gewoon aan de hoeveelheid stof die tussen de connectoren onder het toetsenbordje is gaan zitten.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:48:
Bedankt voor de massale hulp op mijn vorige vraag maar voor degenen die een bluetooth dongle bezitten (aub reply) zit ik met een vraag,
een Bluetooth v2.0 gaat tot 20m & een Bluetooth v1.1 gaat tot 100m maar
de Bluetooth v2.0 is ook compliant met v1.0/v1.1.

Dus kan ik dan manueel instellen welke bluetooth versie de bluetooth dongle gebruikt waarmee ik dus ook het bereik instel?

Want mijn computer is 7m verder maar in de 7m zijn er 3 deuren dus als bluetooth v2.0 niet zou werken zou ik kunnen overschakelen naar v1.1.

alvast bedankt!!

Xyus
Er klopt weinig van je verhaal :/
Zowel BT1.1, 1.2 als 2.0 kunnen een verschillend bereik hebben, klasse 1 is 100m en klasse 2 is 10m.
De klasse of de versie is niet omschakelbaar, dit is hardwarematig ingebakken in BT chips en het bereik wordt mede door de ingebouwde antenne bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij nou eens helpen... Zie vorige pagina....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus het hangt puur van de gsm af eigenlijk?
hmm ok.

bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 11:10
Vincent7 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:09:
[...]

Volgens mij wordt hier al de oplossing gegeven:

[...]
ah ok, bedankt. Dat is nu het handige aan die nokia's. Die kan je er gewoon af halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 09:24
Heeft iemand voor mij de originele FS folder van de w800i?

Ik heb de hele telefoon op de een of andere manier gesloopt en kan dus ook niet meer master-resetten. Kan iemand mij aub helpen, want ik baal als een stekker (en ik heb de les geleerd idd)...

Ik kan er nog wel in met FAR manager...

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:03:
dus het hangt puur van de gsm af eigenlijk?
hmm ok.

bedankt!!
Jep, de meeste gsm's hebben BT klasse 2 (max. 10m bereik) omdat dit minder stroom kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:40:
De invoertaal is niet veranderd, dat is nog steeds alleen maar Engels. Dat is erg rot met smsen.

Weet iemand hoe ik de Nederlandse invoertaal weer terug kan krijg?
Dat staat gewoon in de handleiding 8)7
Tijdens sms typen druk je op Meer, in het submenu staat Invoertaal.
Ook bij de instellingen staat op het 1e tabblad onder Taal de invoertaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn 2dehandse K750i binnengekregen die volgens de verkoper nog zo goed als nieuw was...

Enige wat niet "gaar" was was het schermpje, vandaag maar meteen een nieuwe behuizing gekocht, de oude eraf gesloopt en nu heb ik een zilveren K750i, ook mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de w800i, is het misschien mogelijk om een filter toe te passen op contact groepen. Bijvoorbeeld ik heb een groep dat heet VIP, ik wil dus de filter toepassen dat ik alleen de VIP contacten zie in mijn contactlijst. Zo ja, hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 21:10
Ik heb een groot probleem met mijn K750i telefoon. Het klepje voor de camera is kapot en gaat uitzichzellf steeds naar beneden. Aan de binnenkant zit een bepaalt veertje wat het klepje op zijn plaats moet houden maar dit is bij mij losgeschoten en ik heb geen idee hoe dit in elkaar zit. Ik heb nog wel alle onderdelen. Misschien weet iemand uit zijn hoofd hoe het hoort te zitten. Ik heb al op heel veel verschillende SE-forums gezocht maar niemand hoor ik over mijn probleem. Om het probleem wat te verduidelijken heb ik wat foto's gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/2816/1000102ph8.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/9771/1000103qf6.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/8808/1000105ea8.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wout-hugo schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:25:
Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat de K750i geen foto's meer wil maken. Als ik het knopje half indruk voor de autofocus gaat het nog goed. Als ik de knop volledig indruk wil de telefoon geen foto maken, de telefoon gaat dan terug naar naar de stand wanneer je normaal het knopje niet indrukt. Heeft iemand enig idee?

Geprobeerd:
- Opslaan op de telefoon ipv memorystick
- Software update

Zou een reset werken? (nog niet geprobeerd, ander moet ik alle instellingen weer terug zetten...)
Ik heb hetzelfde probleem ook vaak. Vaak idd. Soms wel soms niet.

Verder had ik er met de vorige firmware veel minder last van dan de huidige, hopelijk zal de komende firmware het geheel weer verbeteren.

Hoe je toch een foto kan maken: veel maar kort het fotoknopje indrukken (10x ofzo). Je merkt ineens aan het groene bolletje op het scherm dat hij een foto gaat maken. Daarna gaat het foto maken weer een beetje beter voor een korte tijd.

(belachelijk eigenlijk, het is gewoon een software fout...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:42:
[...]

Ow, goed om te weten, iemand al een oplossing P.s krishanvan, hoe oud is jou SE?
Welke os draai je (wanneer heb je die als laatst geupdate)?
Wanneer heb je het laatst geupdate (met die update service)?
mijn SE is best nieuw...
heb hem een maand geleden gekocht..
en ik zocht gelijk al paar manieren om inb0x te vergroten..
maar het komt door die cid versie..
far ondersteunt cid 49 niet meer als g0ed is..
en daarom kom je er niet in..
k had me tel afgelopen week upgedate..
maar ik wee tniet percies welke os ik draai enz..
hoe kan ik dat zien..?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BumEyes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-02-2016
@Artje

Zo moet ie zitten.
Afbeeldingslocatie: http://www.sijsling.com/dump/se%20k750%20kapotte%20schuif.jpg

Aan de ene kant zit ie dus om dat plastic uitsteeksel en aan de andere kant onder dat metalen ding (weet ook niet hoe je die daar ooit nog onder moet krijgen).

Waarom werkt dat plaatje niet :?

[ Voor 6% gewijzigd door BumEyes op 12-08-2006 20:22 ]

BumEyes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Afbeeldingslocatie: http://www.sijsling.com/dump/se%20k750%20kapotte%20schuif.jpg

Plaatje werkt niet omdat je spaties gebruikt, in je browser wordt elke spatie een '%20' en dan snapt het forum het beter :)
Ik heb de spaties dus vervangen voor %20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:10:
[...]

Dat staat gewoon in de handleiding 8)7
Tijdens sms typen druk je op Meer, in het submenu staat Invoertaal.
Ook bij de instellingen staat op het 1e tabblad onder Taal de invoertaal.
Misschien is een lesje lezen een goede tip voor je. Dat is nou juist mijn hele probleem! Er staat 1 optie en dat is de Engelse invoertaal, ik wil juist de Nederlandse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:49

KhaZ

Alfa Romeo

Heb sinds een paar dagen de k750i, en gisteren ook geupgrade naar de laatste firmware. Het zit me alleen dwars, dat het icoontje van het bereik (linksboven in het scherm) niet mooi wegvalt in het gekozen theme, welke dan ook. Er zit een soort blauw vierkantje om heen.

Als ik naar de thema's kijk in bv het Thema Topic, dan zie ik daar dat het wel netjes is. Een vriend van mij heeft hetzelfde. Is hier een workaround voor? Als je bijvoorbeeld een clean wit thema heb, is het gewoon erg lelijk.

Dit hoort dus schijnbaar zo, maar er is een oplossing?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
KhaZ schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 04:19:
Heb sinds een paar dagen de k750i, en gisteren ook geupgrade naar de laatste firmware. Het zit me alleen dwars, dat het icoontje van het bereik (linksboven in het scherm) niet mooi wegvalt in het gekozen theme, welke dan ook. Er zit een soort blauw vierkantje om heen.

Als ik naar de thema's kijk in bv het Thema Topic, dan zie ik daar dat het wel netjes is. Een vriend van mij heeft hetzelfde. Is hier een workaround voor? Als je bijvoorbeeld een clean wit thema heb, is het gewoon erg lelijk.

Dit hoort dus schijnbaar zo, maar er is een oplossing?
Dat blauwe vierkantje om je bereik heen heeft met gprs te maken. Als je dat niet gebruikt kan je het dus uitzetten ;)

Menu> instellingen> Verbindingen> Datacomm.> Voorkeursservice> Alleen GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artje
Ik ga het proberen! bedankt voor de hulp alvast ! Laat het eind resultaat wel even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 00:49

KhaZ

Alfa Romeo

Metal schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 10:19:
[...]

Dat blauwe vierkantje om je bereik heen heeft met gprs te maken. Als je dat niet gebruikt kan je het dus uitzetten ;)

Menu> instellingen> Verbindingen> Datacomm.> Voorkeursservice> Alleen GSM.
Dank je! :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 03:47:
[...]

Misschien is een lesje lezen een goede tip voor je. Dat is nou juist mijn hele probleem! Er staat 1 optie en dat is de Engelse invoertaal, ik wil juist de Nederlandse!
Met flamen kom je zeker niet verder, ik vind het nu al zonde van m'n tijd dat ik het heb opgezocht.
Je probleem is dat de firmware upgrade niet compleet is, anders had je meer talen kunnen kiezen :/
Ga eens een boek lezen over normaal om gaan met mensen, misschien krijg je dan wel antwoord :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:32:
[...]

Met flamen kom je zeker niet verder, ik vind het nu al zonde van m'n tijd dat ik het heb opgezocht.
Je probleem is dat de firmware upgrade niet compleet is, anders had je meer talen kunnen kiezen :/
Ga eens een boek lezen over normaal om gaan met mensen, misschien krijg je dan wel antwoord :|
Jij reageerde toch ook niet normaal tov mij. Kijk nou naar het bovenstaande berichtje.. Je krijgt wat je geeft zeggen ze wel eens.

De firmware heb ik van de site van SE gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:53:
[...]

Jij reageerde toch ook niet normaal tov mij. Kijk nou naar het bovenstaande berichtje.. Je krijgt wat je geeft zeggen ze wel eens.

De firmware heb ik van de site van SE gehaald..
Mijn reactie was er een op een gelijksoortige van jou.
Ga eens bij een SE servicepoint langs voor een update en probeer evt. een hardreset, als het dan nog niet lukt dan helpen ze je wel verder.
In diverse eerdere topics is deze vraag langs gekomen en steeds bleek dat de update net niet helemaal was afgerond door welke oorzaak dan ook.
Het effect was dat alles of een deel alleen Engels was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:40:
[...]

Mijn reactie was er een op een gelijksoortige van jou.
Ga eens bij een SE servicepoint langs voor een update en probeer evt. een hardreset, als het dan nog niet lukt dan helpen ze je wel verder.
In diverse eerdere topics is deze vraag langs gekomen en steeds bleek dat de update net niet helemaal was afgerond door welke oorzaak dan ook.
Het effect was dat alles of een deel alleen Engels was.
Oke, excuses dan.

Zover ik weet waren de updates voltooid. Ik ben bang dat ik ze hem moeten gaan opsturen en de software er op nieuw moeten op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:50:
[...]

Oke, excuses dan.

Zover ik weet waren de updates voltooid. Ik ben bang dat ik ze hem moeten gaan opsturen en de software er op nieuw moeten op zetten.
Die kans bestaat wel ja als het bij hun ook niet lukt.
Na een update is soms een hardreset nodig voordat de nieuwe firmware goed geladen wordt.
Ik denk dat er toch wel iets mis is met het toestel als ie op zo'n rare manier reageert, dus wat er voor de update spontaan gebeurde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou gwn eventjes melden dat MyPhoneExplorer HET programma is IMO.

Float blijft hangen en vraagt veel van mijn cpu & is bijverre niet zo snel aangenaam als MyPhoneExplorer & Dat sony app sucked ook ^^

Heb btw shutter geluid weg gekrege ;p w00t.

xyus!
K750i is precies zo populair als de 3310 in de tijd! xD

EDIT: Laatste firmware geinstalled maar zeg :( Foto word niet genomen wanneer je het shutter geluidje hoort hoor.. misschien wat verbeterd maar ik wil onmiddelijk dat de foto word genomen wanneer ik op de foto knop druk! maarja.

En is er iemand wat via bluetooth adaptor op internet geraakt via zijn gsm met een W800i??
zoja => add mij op msn! xyus89@hotmail.com

Xyus

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artje
De truk met het veertje is gelukt! Hartstikke bedankt voor jullie hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoeveel de totale kosten ongeveer zijn om mijn K750i te doen repareren (in België)

want mijn joystick gaat niet meer naar boven en rechts + de volumeknoppen + die knop linksvanboven :(
ik krijg ze wel 1minuut ofzo aan de praat als ik mijn telefoon volledig uit elkaar haal en terug in elkaar steek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
ff een berichtje aan Tinux

ik heb vorig week me telefoon Menu geupdate heb een k750i en had een menu gedownload van jou Se site namelijk de Backstreet Rotatory 2 menu er staat dat het alleen voor de z800 is maar het werkt bij mij ook perfect :D

heb gewoon een Ronde Menu egt vet :D

Afbeeldingslocatie: http://www.se-info.nl/tweaking/zooi/uploads/BackstreetRotatory287312.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 14-08-2006 16:23 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:37:
Iemand enig idee hoeveel de totale kosten ongeveer zijn om mijn K750i te doen repareren (in België)

want mijn joystick gaat niet meer naar boven en rechts + de volumeknoppen + die knop linksvanboven :(
ik krijg ze wel 1minuut ofzo aan de praat als ik mijn telefoon volledig uit elkaar haal en terug in elkaar steek 8)7
Ik had same problem, maar die van mij zit nog in garantie. Ik had het via mediamarkt eindhoven opgestuurd ter reperatie. Toen ik de phone terug kreeg, had ik ook de factuur/opmerkingsbon van de reperateur meegekregen. De reperateur heet Euro Twice NV te Hasselt Belgie. Prijs staat er ook op, 34.70 euro exclusief BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 01:06:

En is er iemand wat via bluetooth adaptor op internet geraakt via zijn gsm met een W800i??
zoja => add mij op msn! xyus89@hotmail.com

Xyus
Pff waar heb je leren praten :?
Ik kan er niet uit halen wat je bedoelt, wil je op je mobiel internetten via breedband van je pc dan zie mijn sig.
Wil je op je pc internetten met gprs verbinding van je mobiel dan hoef je alleen het modem die bij de SE software wordt geïnstalleerd te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:40:
[...]

Ik had same problem, maar die van mij zit nog in garantie. Ik had het via mediamarkt eindhoven opgestuurd ter reperatie. Toen ik de phone terug kreeg, had ik ook de factuur/opmerkingsbon van de reperateur meegekregen. De reperateur heet Euro Twice NV te Hasselt Belgie. Prijs staat er ook op, 34.70 euro exclusief BTW.
hmm valt best wel mee ... 'k had erger verwacht
en is er dan garantie op die reparatie? in geval dat het probleem zou terugkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mediamarkt eindhoven is het zo dat je nog 3 maanden garantie krijgt op je reperatie.
Voor mij maakt dat niets uit want heb de phone na september 2005 gehaald, dus 24 maanden garantie.

Mijn phone is wel gemaakt, maar toch merk ik als ik naar links druk dat het niet zo goed werkt. Hmm, maybe is dat niet 100% te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuilnisbak schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:37:
HELP. Na gekloot met Far Manager en layout.xml is mijn w800i helemaal op hol geslagen en doettie het gewoon niet meer. Hij gaat wel aan, maar dan gaattie trillen, knipperen, zie ik een misvormd menu, gaattie weer uit, weer knipperen, etc.

Ik weet niet wat ik fout gedaan heb, maar het heeft iets met layout.xml te maken. Ik heb dat bestand gedelete, maar ik zag toen dat er meteen een hele rits andere bestanden meegenomen werden (in Far Manager dus).

Ik kan er nog wel in met Far Manager. Geprobeerd layout.xml te vervangen, menu.ml, maar niks helpt meer. Ook nieuwe firmware erop zetten heeft geen effect gehad, dus nu mijn vraag:

heeft iemand voor mij een kopie van de originele TPA-folder??? (mijn laatste hoop)

HELP!!!
Ik vrees dat ik met mijn k750i hetzelfde probleem heb. Raar is dat ik zelfs nog niets veranderd heb met far manager: bij het conecten bleef die op 0 % staan. Hij start wel op maar het scherm is ofwel wit ofwel een mozaiekachtig beeld..
Was pas zo na het opnieuw opstarten.

Ik raak er nu wel in via far manager; is het mogelijk om te resetten mbv far manager alleen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:29:
[...]
Ik vrees dat ik met mijn k750i hetzelfde probleem heb. Raar is dat ik zelfs nog niets veranderd heb met far manager: bij het conecten bleef die op 0 % staan. Hij start wel op maar het scherm is ofwel wit ofwel een mozaiekachtig beeld..
Was pas zo na het opnieuw opstarten.

Ik raak er nu wel in via far manager; is het mogelijk om te resetten mbv far manager alleen?
Probeer eens de telefoon uit te zetten, batterij eruit halen, minuutje wachten er weer alles in elkaar zetten. Bij mij ging het toen weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:29

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Ik heb me gisteren ook een K750i aangeschaft.
Eerst indruk ok, maar ie liep na 10 minuten al vast bij een bluetooth transfer.

Verder is de bijgeleverde software ook niet makkelijk aan de praat te krijgen, maar dat is intussen alweer opgelost. Sindsdien al veel mee gespeeld en geen problemen meer tegengekomen.

Zit enkel nog met het vervelende probleem dat wanneer ik nogal grote (25MB+) 3gp files probeer af te spelen, dat wil vooralsnog niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ik heb zonet eindelijk mijn Google kalender op mijn W800i kunnen zetten zonder dat hij crashte. Ik heb mijn tutorial online gezet in het topic over de kalender.

Linkje

Veel plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de k750i terug te zetten naar fabrieksinstellingen via de pc? De toetsen op mijn telefoon werken niet meer en voordat ik em wegbreng voor reparatie wil ik de telefoon graag op de standaardinstellingen hebben zonder mijng egevens erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens de telefoon uit te zetten, batterij eruit halen, minuutje wachten er weer alles in elkaar zetten. Bij mij ging het toen weer goed.
Hmm, lukt niet :s
Waarschijnlijk dus toch een softwarefoutje ingeslopen.. Morgen eens naar de winkel, zou een harde reset de problemen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:39:
[...]

Ja ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
Maar ik heb wel de demo gewoon aan de praat gekrege.
ik zou et eventueel wel alle info en et programmatje zelf kunne maile als je dat wilt?
Ja graag. Was op vakantie dus vandaar deze late reactie ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

DatraxZ schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:48:
Ik heb me gisteren ook een K750i aangeschaft.
Eerst indruk ok, maar ie liep na 10 minuten al vast bij een bluetooth transfer.

Verder is de bijgeleverde software ook niet makkelijk aan de praat te krijgen, maar dat is intussen alweer opgelost. Sindsdien al veel mee gespeeld en geen problemen meer tegengekomen.

Zit enkel nog met het vervelende probleem dat wanneer ik nogal grote (25MB+) 3gp files probeer af te spelen, dat wil vooralsnog niet lukken.
Het ligt waarschijnlijk aan de bitrate van het filmpje. Alles wat ruim boven de 200kbps zit, happert de telefoon. Wat ik zelf doe, is de beelden op +/- 185kbps zetten en het geluid op +/- 16kbps. Dat trekt ie wel. Had FF7 Advent Children erop gezet, file van 300MB geloof ik, ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:29

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Thanks voor de info.
Welk programma gebruik je om makkelijk videofiles te converteren naar 3gp? Ik had tot nu toe die Nokia multimedia converter maar die herkend helaas geen xvid of divx.
Die programma's van in de startpost vind ik helaas nergens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Hulp nodig...

Vandaag kreeg ik mijn K750i terug van reparatie (wit scherm). Nu wilde ik hem weer via Far tweaken, maar het lukt niet.
Ik heb far en de plugins opnieuw geinstalleerd op PC. Als ik GSm uit zet en dan de datakabel erin plu terwijl ik c ingedrukt hou, herkent far hem niet. (Ja ik heb far reeds geopend en hij wacht vervolgs 60 sec op mijn telefoon) Ipv dat Far mijn gsm herkent, blijft hij erop wachten en inmiddles staat mijn gsm aan. Wat doe ik verkeerd? Of zouden ze een beveiliging erop gezet hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

ik heb nu even mijn oude k750i ingebruik omdat mijn w800 is opgestuurd voor reparatie, camera gaat niet meer aan, als je het schuifje omzet ;(

maar nu ben ik de walkmansoftware gewend van de w800i, dus wie weet hoe je de mediaplayer in de k750i veranderd in de walkman van de w800i via de FARmanager?

PSN: syrrah

• Ruben [NL]
Ik heb dus nu die K750i binnen met mijn eigen oude Tele2 simkaart, maar ik kan nu dus smsen, en volgens mij ook mmsen, maar de mail werkt nog niet. En als ik dan bij Instellingen kijk vraagt hij dus om de email gateway en dan moet ik met alleen cijfers (een nummer) iets intypen :? Iemand een idee waar ik dat vandaan kan halen? Ik heb gezocht maar is niets te vinden daarover. Ondersteund Tele2 überhaupt wel Email?

• TranceSetter
  • Laatst online: 20-09 17:11
G-SuPRuuB schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:15:
Ik heb dus nu die K750i binnen met mijn eigen oude Tele2 simkaart, maar ik kan nu dus smsen, en volgens mij ook mmsen, maar de mail werkt nog niet. En als ik dan bij Instellingen kijk vraagt hij dus om de email gateway en dan moet ik met alleen cijfers (een nummer) iets intypen :? Iemand een idee waar ik dat vandaan kan halen? Ik heb gezocht maar is niets te vinden daarover. Ondersteund Tele2 überhaupt wel Email?
Kijk eens op www.sonyericsson.com dan support en dan email-instellingen...
Daar kun je van de meeste providers de info downloaden naar je mobiel. En anders eens contact opnemen met Tele2????

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TranceSetter schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:26:
[...]

Kijk eens op www.sonyericsson.com dan support en dan email-instellingen...
Daar kun je van de meeste providers de info downloaden naar je mobiel. En anders eens contact opnemen met Tele2????
Met de configurator kom je niet echt verder, Tele2 staat er niet bij dus koos ik Telfort, vervolgens liep ik stuk bij email service provider met 3 keuzes, dus ik hoop dat Tele2 het misschien wel weet :O

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/emailconfigSE.jpg

• Ruben [NL]
Speedy-Andre schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:51:
[...]

Met de configurator kom je niet echt verder, Tele2 staat er niet bij dus koos ik Telfort, vervolgens liep ik stuk bij email service provider met 3 keuzes, dus ik hoop dat Tele2 het misschien wel weet :O

[afbeelding]
Ja, precies dat heb ik nou ook. Tele2 staat daar niet bij, en als je Telfort selecteert (via dat netwerk bel ik) ontvang ik geen instelling of wat dan ook.... :'(

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Ik heb een raar probleempje, waar ik niks over kan vinden helaas.
Van de ene op de andere dag kan ik in mijn smsjes opeens geen trema meer gebruiken, je weet wel, de puntjes op de ï ë ä etc...
Heeft iemand daar misschien een oplossing voor?

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
jurjenarnold schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:32:
Ik heb een raar probleempje, waar ik niks over kan vinden helaas.
Van de ene op de andere dag kan ik in mijn smsjes opeens geen trema meer gebruiken, je weet wel, de puntjes op de ï ë ä etc...
Heeft iemand daar misschien een oplossing voor?
Heb je 'm wel op een invoertaal staan waar die tekens in zitten? Bij Engels gaat het bijvoorbeeld niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

DatraxZ schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:22:
Thanks voor de info.
Welk programma gebruik je om makkelijk videofiles te converteren naar 3gp? Ik had tot nu toe die Nokia multimedia converter maar die herkend helaas geen xvid of divx.
Die programma's van in de startpost vind ik helaas nergens terug.
Nero Encode. Xilisoft kan het waarschijnlijk ook wel, maar nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:15:
[...]

Dat zal dan waarschijnlijk ook wel liggen aan de manier waarmee je omgaat met het toestel.

heeft iemand misschien een duidelijke uitleg hoe ik mn frontje er af kan halen waarna ik mn joystick kan schoonmaken? ik heb de schroefjes los gemaakt, maar ik vind het een beetje eng om nu zomaar aan de bovenkant te gaan rukken en trekken :/

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
T-X-M schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:28:
[...]

heeft iemand misschien een duidelijke uitleg hoe ik mn frontje er af kan halen waarna ik mn joystick kan schoonmaken? ik heb de schroefjes los gemaakt, maar ik vind het een beetje eng om nu zomaar aan de bovenkant te gaan rukken en trekken :/
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195

Dit is het beste wat ik kon vinden. Het lijkt wat simpel, maar in feite is dat het ook. Ik had het geluk dat ik net enigszins lange nagels had die ik er goed tussen kon zetten, daamee heb je heel wat meer gevoel dan met een mesje.

Het is idd een kwestie van schroeven eruit en dan openmaken. Bij mij lukte het het beste om te beginnen bij het gedeelte tegenover het MS-klepje, dus rechts van de toetsen. De zijkanten zal je simpelweg je nagel (of dus een mesje/schroevendraaier) tussen moeten zetten en dan een beetje trekken/duwen/schuiven met zowel nagel als frontje.

Als je beide zijkanten ook los hebt dan moet je em zegmaar openklappen (het frontje van de telefoon af, alsof aan de bovenzijde een scharnier zit,) dan licht je em zo uit de bevestiging aan de bovenkant.

Ik kan het niet beter zeggen, het is een kwestie van doen.

Zoals uit die how-to blijkt kan je em echt compleet uit elkaar halen, ik ben gegaan tot en met het verwijderen van het keypad en het beeldscherm. (Case08 zegmaar) Daarna verminderd het nut nogal als je het mij vraagt. Het weer stofvrij hebben van je beeldscherm is overigens wel een verademing. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 18-08-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Hmm, heb het nu gedaan, beetje eng vond ik het wel hoor! haha, op den duur hoorde ik KRAK, maar dat viel gelukkig mee. Het is idd een kwestie van doen. Ben blij dat het is gelukt.
Heb het zelfde gedaan als jij, alleen jammer dat je dan niet echt goed bij de 'onderkant' van de joystick kan zonder echt alles los te halen, heb nu wat geblaast en gezogen met stofzuiger en mn joystick werkt wel merkbaar beter. maar nog niet zoals hij heeft gewerkt toen ik hem kocht.

En idd, een sfotvrij beeldscherm --> :9~ _/-\o_

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Jesse schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:42:
[...]

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195

Dit is het beste wat ik kon vinden. Het lijkt wat simpel, maar in feite is dat het ook. Ik had het geluk dat ik net enigszins lange nagels had die ik er goed tussen kon zetten, daamee heb je heel wat meer gevoel dan met een mesje.

Het is idd een kwestie van schroeven eruit en dan openmaken. Bij mij lukte het het beste om te beginnen bij het gedeelte tegenover het MS-klepje, dus rechts van de toetsen. De zijkanten zal je simpelweg je nagel (of dus een mesje/schroevendraaier) tussen moeten zetten en dan een beetje trekken/duwen/schuiven met zowel nagel als frontje.

Als je beide zijkanten ook los hebt dan moet je em zegmaar openklappen (het frontje van de telefoon af, alsof aan de bovenzijde een scharnier zit,) dan licht je em zo uit de bevestiging aan de bovenkant.

Ik kan het niet beter zeggen, het is een kwestie van doen.

Zoals uit die how-to blijkt kan je em echt compleet uit elkaar halen, ik ben gegaan tot en met het verwijderen van het keypad en het beeldscherm. (Case08 zegmaar) Daarna verminderd het nut nogal als je het mij vraagt. Het weer stofvrij hebben van je beeldscherm is overigens wel een verademing. :)
Zo is het idd de beste manier om te doen. Ik heb het al een aantal keer gedaan en je moet het eigenlijk gewoon doen pas dan weet je hoe het de volgende keer echt moet. Ik heb trouwens gister alle hardware eruit gehaald om het midden gedeelte te vervangen en ook dat lukt gewoon. Zit allemaal vast geklikt. Gewoon je tijd nemen en goed opletten. Heb nu een w700i cover net w800i kenmerken. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Waar koop je losse frontjes dan?

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
T-X-M schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:44:
Op Ebay denk ik. Of anders van iemand die een overleden W700 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Eerder gaf ik aan problemen te hebben met far. Hij herkent mijn gsm niet en geeft dan aan dat hij epiusb.sys mist (oid). dit bestandje is al eerder ter spraken gekomen in dit forum, maar toch kom ik er niet uit hoe ik dit moet oplossen. Heeft iemand ervaring hiermee en zou me kunnen helpen? ik wordt namelijk gek van die camarashutter. ik was namelijk blij dat ik ervan af was. Wellicht nuttig om te weten: 1. mijn k750 is net retour van reparatie. (wit scherm) 2. de update van de software via sonyupdate werkt ook niet: "c"ingedrukt houden heeft geen zin; hij blijft wachten op mijn gsm , terwijl ondertussen mijn gsm aangaat en aangeeft dat er geen sim inzit.

dus HELP!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
T-X-M schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:44:
www.cnn.cn. Al 2 keer wat besteld. Werkt ideaal!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu bijna een jaar de w800i, maar hij begint steeds meer kuren te vertonen:
- Valt af en toe random uit. Druk ik dan weer op de powerknop is ie gelijk weer aan. Geen opstary scherm enzo dus.
- De oor speaker lijkt steeds minder geluid te kunnen maken.
- En de aansluiting voor de headset en oplader is bijna helemaal onbruikbaar geworden.
Om de Tel op te laden moet ik echt een beetje gaan wrikken, duwen en trekken aan het stekkerje als ie in de Tel zit. En muziek kan ik al helemaal niet meer luisteren. Het geluid klinkt alsof ik onderwater zit. Enige manier om normaal geluid te hebben is de plug zo te buigen dat ie net niet uit het slotje schiet, maar ik kan moeilijk de hele tijd de plug beethouden :S
-En over de belachelijke prijs van een nieuw koptelefoontje zal ik het niet eens hebben...

Maar toch is t redelekij telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:51:
*knip*
- En de aansluiting voor de headset en oplader is bijna helemaal onbruikbaar geworden.
Om de Tel op te laden moet ik echt een beetje gaan wrikken, duwen en trekken aan het stekkerje als ie in de Tel zit. En muziek kan ik al helemaal niet meer luisteren. Het geluid klinkt alsof ik onderwater zit. Enige manier om normaal geluid te hebben is de plug zo te buigen dat ie net niet uit het slotje schiet, maar ik kan moeilijk de hele tijd de plug beethouden :S
*knip*
Aansluiting op de telefoon een keer schoonmaken. Wattenstaafje met alcohol. Even *poetspoets*. Ik had eenzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Laatst online: 16:13
Wesnam schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:36:
Ik ga ook mijn bevindingen neerzetten na een half jaar het toestel in bezit te hebben. Waarschijnlijk ben ik een ontzettende pechvogel of een onhandige kluns, feit blijft dat ik inmiddels aan m'n vijfde! W800i ben binnen dit half jaar, en de zesde wordt maandag omgeruild met de vijfde.

Gelukkig allemaal garantie...

Situatie:

Een veelbeller, 62,50 euro per maand, Orange. Gebruik w800i sinds twee weken in combinatie met nav4all navigatie en een holux gpslim ontvanger. Gebruik dagelijks deze telefoon en zonder problemen een prima toestelletje geweest voor een aantal maanden.

Nu vraag ik mij af of ik hier ergens ook een recht heb om onder mijn contract uit te komen of eventueel in aanmerking kom voor een schadevergoeding. Eigenlijk wil ik niet van mijn contract af omdat Orange prima service verleent, alleen ben ik het nu zat om weer zoveel tijd te steken in dit gebeuren. Al met al ben ik dus aardig tevreden met Orange, zal ik NOOIT meer een Sony Ericsson aanschaffen en bekijk of ik contractueel of er mogelijkheden zijn om dit soort dingen op te vangen.
En voor de 6e keer hetzelfde probleem. Heb 3 maandjes goed gedraaid met dit toestel totdat afgelopen week de camera plots het begaf. Ga zo langs de orangeshop in Utrecht waar de medewerkers inmiddels weten dat ik alleen suiker in de koffie heb, welke studie ik doe, hoeveel meters het van mijn huis naar het station is en ga zo maar door. Ben zovaak in de orangeshop geweest dat ik een salaris kan vragen. Nouja, mijn 7e w800i komt er dus aan. Voor mij never nooit meer een sony ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik vind het wel knap hoor om 6x hetzelfde probleem te krijgen, volgens mij zit dat ding steeds klem of verwrongen ergens in, anders had iedereen met een W800 wel zo vaak problemen gehad.
Mijn K750 werkt nu alweer 14 maanden probleemloos en m'n T630 ruim 2 jaar :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy-Andre op 19-08-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:51:
Heb nu bijna een jaar de w800i, maar hij begint steeds meer kuren te vertonen:
- Valt af en toe random uit. Druk ik dan weer op de powerknop is ie gelijk weer aan. Geen opstary scherm enzo dus.
- De oor speaker lijkt steeds minder geluid te kunnen maken.

-En over de belachelijke prijs van een nieuw koptelefoontje zal ik het niet eens hebben...

Maar toch is t redelekij telefoon.
Herkenbaar! Ik heb dit probleem een paar maanden geleden ook al eens gehad bij mijn eerste K750i... Deze is toen kosteloos omgeruild (garantie) Mits je nog garantie hebt kan jij je K750i inleveren... en je krijgt dan een nieuwe. (gelukkig laad hij nog wel, maar muziek afspelen met de headset gaat niet zo goed... het lijkt net als of ik onderwater zit. bewegen aan de connector net zolang ik goed geluid krijg helpt wel.. maar is niet DE oplossing.
Mijn 2e K750i heeft op dit moment wéér dit probleem :X ("printplaatbreuk bij connector" zoals dynafix mij destijds vertelde) maar helaas heb ik maar één jaar garantie omdat ik de mijne in mei 2005 heb aangeschaft. (als ik mij goed herinner geld de 2-jarige garantie alleen voor toestellen die vanaf sept. 2005 zijn gekocht ? )
(over de af en toe weigerende cameraknop zal ik maar niet klagen... :| )

Ik heb even gezocht naar bruikbare bronnen;
http://mineco.fgov.be/pro...ranty/warranty_nl_001.htm
http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=591
http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=605

[ Voor 11% gewijzigd door willy1986 op 19-08-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Tycoontje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 19:45:
[...]

Heb je 'm wel op een invoertaal staan waar die tekens in zitten? Bij Engels gaat het bijvoorbeeld niet..
Hij staat gewoon op Nederlands. Maar als ik standaard alfabet aanzet (zonder T9 dus) en ook als ik T9 wel aan heb, en ik wil een woord bewerken, kan ik bijvoorbeeld gewoon geen ë kiezen. Wel é en è en ook ê maar niet met een trema...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Vanmorgen mn lcd schermpie van de 750 Ivervangen, die was gebarsten. Nieuwe geplaatst en de gsm weer aangezet. Het volgende gebeurde. schermpje werd verlicht, toestenbordverlichting ging aan, de gsm trilde. Hoopvol bleek ik naar t schermpie kijken om de pincode te kunnen invoeren. Helaas, geen tekens te zien, ergo schermpje blijft leeg. Moet de gsm soms weer opnieuw gereset worden of zo. Wie weet er raad.

Trouwens heb nog een 750 I en dacht misschien ligt aan de gsm dus hier het nieuwe schermpje in geplaatst. Gevolg ook deze doet t nu niet meer. pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:32:
*knip*
Trouwens heb nog een 750 I en dacht misschien ligt aan de gsm dus hier het nieuwe schermpje in geplaatst. Gevolg ook deze doet t nu niet meer. pfff
Doet die andere K750 het nog wel met het oude schermpje erin?
Heb je het stekkertje goed aangesloten? Is het nieuwe schermpje wel goed? Probeer eens een werkend (van die andere K750) schermpje in je toestel waarvan het schermpje stuk was?

Ofwel: even logisch nadenken en traceren waar het mis gaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Jesse op 19-08-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat logisch nadenken heb ik al gedaan. De andere k750 waar het werkend schermpje uitkwam en waar het werkend schermpje weer in is gegaan geeft dezelfde problemen. Opstarten maar geen leestekens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:44:
dat logisch nadenken heb ik al gedaan. De andere k750 waar het werkend schermpje uitkwam en waar het werkend schermpje weer in is gegaan geeft dezelfde problemen. Opstarten maar geen leestekens
Dus geen enkele van je schermpjes doet het in geen enkele van je telefoons?
Zie je alleen geen leestekens maar gaat het scherm wel aan?

Edit: In dit topic http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195 waren volgens mij ook mensen die problemen hadden na het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten van hun foon, dus neem de tips daar in elk geval goed door en probeer dat eens uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Jesse op 19-08-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen enkel schermpje doet t meer, ze gaan wel aan, maar krijg gewoon een leeg scherm. Op 1tje zit geen pincode en kan wel blederen maar zie nxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:04:
nee geen enkel schermpje doet t meer, ze gaan wel aan, maar krijg gewoon een leeg scherm. Op 1tje zit geen pincode en kan wel blederen maar zie nxs
Dus het scherm word wel eerst wit, zoals bij normaal opstarten, maar na de *tril* krijg je dus niet het SE logo enzo. Als je de boel normaal behandeld hebt lijkt het me in elk geval raar dat het scherm uit de werkende K750 het daarin nu niet meer doet, en zou ik em eerst dus weer eens uit elkaar halen en kijken of je niet iets verkeerd aangesloten hebt oid.

Het tweede deel van je reactie kan ik niet echt volgen...

Edit: Mocht et allemaal niet baten dan zou ik langs een SE service punt gaan. Ik ben wel bang dat het wat gaat kosten, want je zal je garantie inmiddels wel kwijt zijn, maar dat is niet anders.

[ Voor 12% gewijzigd door Jesse op 19-08-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
rohit schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:02:
ff een berichtje aan Tinux

ik heb vorig week me telefoon Menu geupdate heb een k750i en had een menu gedownload van jou Se site namelijk de Backstreet Rotatory 2 menu er staat dat het alleen voor de z800 is maar het werkt bij mij ook perfect :D

heb gewoon een Ronde Menu egt vet :D

[afbeelding]
Waar heb je deze skin gedownload :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar ik heb mijn w800i nou ongeveer 10 maanden en al na 4 maanden ging mijn connector aan de onderkant corroderen en kwam er vuil in. Resultaat is dat ik hem nu met veel kunst en vliegwerk moet opladen. Tevens doet mijn hoofdtelefoon het ook niet meer of geeft hij heel raar geluid. Valt dit onder de garantie? Dit is namelijk allemaal gebeurd bij normaal gebruik!!

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Laatst online: 18-09 21:35
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:20:
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar ik heb mijn w800i nou ongeveer 10 maanden en al na 4 maanden ging mijn connector aan de onderkant corroderen en kwam er vuil in. Resultaat is dat ik hem nu met veel kunst en vliegwerk moet opladen. Tevens doet mijn hoofdtelefoon het ook niet meer of geeft hij heel raar geluid. Valt dit onder de garantie? Dit is namelijk allemaal gebeurd bij normaal gebruik!!

bvd
dit probleem heb ik ook met mijn k750i heel erg vervelend! soms tot 8 keer proberen voordat ie gaat opladen erg frustrerend!

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.