T-X-M schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:28:
[...]
heeft iemand misschien een duidelijke uitleg hoe ik mn frontje er af kan halen waarna ik mn joystick kan schoonmaken? ik heb de schroefjes los gemaakt, maar ik vind het een beetje eng om nu zomaar aan de bovenkant te gaan rukken en trekken

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195
Dit is het beste wat ik kon vinden. Het lijkt wat simpel, maar in feite is dat het ook. Ik had het geluk dat ik net enigszins lange nagels had die ik er goed tussen kon zetten, daamee heb je heel wat meer gevoel dan met een mesje.
Het is idd een kwestie van schroeven eruit en dan openmaken. Bij mij lukte het het beste om te beginnen bij het gedeelte tegenover het MS-klepje, dus rechts van de toetsen. De zijkanten zal je simpelweg je nagel (of dus een mesje/schroevendraaier) tussen moeten zetten en dan een beetje trekken/duwen/schuiven met zowel nagel als frontje.
Als je beide zijkanten ook los hebt dan moet je em zegmaar openklappen (het frontje van de telefoon af, alsof aan de bovenzijde een scharnier zit,) dan licht je em zo uit de bevestiging aan de bovenkant.
Ik kan het niet beter zeggen, het is een kwestie van doen.
Zoals uit die how-to blijkt kan je em echt compleet uit elkaar halen, ik ben gegaan tot en met het verwijderen van het keypad en het beeldscherm. (Case08 zegmaar) Daarna verminderd het nut nogal als je het mij vraagt. Het weer stofvrij hebben van je beeldscherm is overigens wel een verademing.
[
Voor 9% gewijzigd door
Jesse op 18-08-2006 16:46
]