mss zwaar OffTopic, maar enig idee of de K610i ooit ondersteund zal worden door die FAR manager ?
M'n Samsung E330 heeft het namelijk begeven en zit nu nog te sukkelen met een 3310... (goede gsm weliswaar... maar beetje lomp dezer tijd)
Ik ben aan het twijfelen tussen een k750i, w800i en k610i...
enig advies ?
ik heb een tijdje een k750i gehad, maar heb deze zo snel mogelijk weer weggedaan (maar een 5tal maanden gehad) want deze zat vol van de problemen (was net uit toen) na 2 weken begon de joystick volledig te flippen, dus binnen voor herstelling, 1 week later ok. weer enkele dagen later hetzelfde probleem + de fotoknop die het niet meer deed. terug binnen voor herstelling. dan krijg ik problemen met het scherm, opnieuw binnen voor herstelling... krijg hem terug, kom de winkel uit, zet m'n gsm aan... wat blijkt, probleem niet opgelost. terug binnengestapt, gsm terug binnen voor herstelling, meer dan een maand kwijt, met als resultaat dat het nog niet opgelost was (probleem deed zich nog sporadisch voor).
heb me toen een Samsung E330 gekocht, laat deze van +-1m hoogte vallen, resultaat: batterijhouder afgebroken + probleem aan de antenne, 90% van de tijd geen ontvangst, wanneer ik ontvangst heb en bel valt gsm uit...
waarom ik dan terug een k750i/... wil... ? dit vond ik 1 van de beste GSM's ooit (qua gebruik ed.)
- waarom k750i: prijs! kost 199euro hier in België (los toestel)
- waarom w800i: prijs! kost 30euro meer dan de k750i, inclusief 512MB geheugenkaartje + de goede headset. ook de lens van de camera is beter, want die van m'n k750i schuifde geregeld ongewenst open (tijdens bellen, sms'en, uit m'n broekzak halen,...)
- waarom k610i: +-prijs (= 279euro), heeft weliswaar minder opties dan de k750i/w800i, maar een mooier design imo. ook is hij minder dik en zit de lens beter verstopt. Minpuntjes: geen flits (handig als zaklamp), geen MS Duo als geheugenkaart (heb hier nog een kaartje), (nog) geen ondersteuning door FAR ?, nieuw model --> wss weer productiefoutjes zoals bij m'n k750i...
dus om een lange post kort te maken:
- welke zouden jullie kiezen ?
- zal de k610i ooit ondersteund worden door FAR ?
Thx!