Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm tweakers en ze weten het ahtwoord niet op mn vraag.
Ik zou graag willen weten als er iemand zin heeft, om voor mij te kijken hoeveel pinnetjes er op e oplader vand e w800 zitten, ik zie er 2, ik wil weten of ik dan een nieuwe moet gaan halen of dat mn telefoon gewoon geen goed contact meet maakt.
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:01
Ik heb hier op mijn oplader ook 2 pinnetjes zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, huidige status:

* Programma's geinstalleerd!
* Verbinding opzetten is gelukt (bedankt Speedy-Andre)
* Internet werkt (helaas alleen te starten via pc)
> Downloaden werkt niet :? (hoe krijg ik dit voor elkaar, ik heb Opera mini 2.0.4509 advanced)
> Opera zonder computer starten :? (gaat denk wel lukken, eventuele hulp is welkom!)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:28:
[...]

steek een bluetooth dongle in een van de vrije usb poorten van je pc, zet bluetooth op je foon aan als pc al aan staat en dan krijg je vanzellf melding van nieuw apparaat gevonden blablabla.... en dan gewoon (vanaf je foon) bestand verzenden via bluetooth in menu kiezen en dan je pc selecteren. op pc zelfde maar dan je foon selecteren. beide kun je een naam geven voor herkenning
Ja dat snap ik, maar het gaat mij om de synchronisatie en niet om file sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 09:20:
Hallo, huidige status:

> Downloaden werkt niet :? (hoe krijg ik dit voor elkaar, ik heb Opera mini 2.0.4509 advanced)
> Opera zonder computer starten :? (gaat denk wel lukken, eventuele hulp is welkom!)
Ik heb net een download gestart met de nieuwste 2.0 maar dat gaat niet lekker omdat er een nieuwe downloadmanager in zit die met gprs verbinding wil maken |:(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:43:
[...]

Ik heb net een download gestart met de nieuwste 2.0 maar dat gaat niet lekker omdat er een nieuwe downloadmanager in zit die met gprs verbinding wil maken |:(
Ow, heeft iemand een oudere versie dan :?
Wellicht dat het dan werkt!

Sorry voor het late berichtje, was in slaap gevallen :P, moes vannochtend al vroeg op!

Edit:

Het verbinding op afstand maken wil niet lukken; iemand een oplossing :?
P.s ik krijg: verbinding via bluetooth mislukt... ik weet gewoon totaal niet hoe ik het aan de gang krijg, met de site van speedy-andre kom ik er niet uit!

Als ik list.bat start geeft ie pad niet gevonden!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:15:
[...]

Ja dat snap ik, maar het gaat mij om de synchronisatie en niet om file sharing.
installeer die SonyEriccson pc suite die bij de foon meegeleverd wordt. daar zit dacht ik wel zon synchronisatie progsel bij net zoals bij nokia pc suite

ff vraag. ik heb laatst bij mediamarkt zon bluetooth qwerty toetsenbordje gezien voor de gsm. Die kost alleen €120 :/ . is daar ook een goedkope(re) versie van? hoeft overigens niet perse draadloos hoor, zolang ie maar met me k750i werkt en emsn

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 30-07-2006 18:16 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:04

Laguna

Connaisseur

TheHammer schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:46:
Graag jullie hulp!

Ik heb een tijdje geleden proberen m'n k750i te updaten naar de nieuwste firmware (is al 2 keer eerder gelukt), maar deze keer meldde de software vlak voor 't einde van het updaten dat de verbinding verbroken was, terwijl de usb verbinding gewoon nog actief was! Ik ben de kabel of GSM ook niet aangeraakt tijden het updaten.

Toen ik het daarna weer probeerde, gaf het programma echter aan dat de telefoon al van de nieuwste software was voorzien, waardoor ik niet meer kon updaten! Er staat nu alleen helemaal NIKS op de telefoon, en kan dus niet aan. Dit is een vaker voorkomend probleem dat weet ik.

Toen ging ik dus naar het dichtstbijzijnde service punt van SE (belcompany maxcenter duiven) om het probleem door hun op te laten lossen. Zij hadden geen apparatuur om dat te fixen dus stuurde ze 'm naar SE toe.

Een paar dagen later belde ze me op met het bericht dat ze het niet gratis konden doen omdat er een kleine beschadiging op de onderkant van de telefoon zit! Ik zoeken, en er is inderdaad een heeel klein stukje af die bijna niet te zien is. Dus daardoor zou de garantie vervallen en zou het me ongeveer 150 euro kosten. Dit is toch niet normaal? Dan moet ik gewoon boeten voor de update software die gewoon niet perfect is. Ik denk dat het een kleine moeite voor ze is om de software er weer op te zetten.

Natuurlijk ben ik met het een en ander akkoord gegaan met het updaten van de telefoon, maar toch vind ik het nergens op slaan. Wat vinden jullie hiervan? Kennen jullie een service punt die de software er zelf op kan zetten na zo'n mislukte update? Want hiervoor 150euro betalen vind ik persoonlijk iets te ver gaan.

Als toch die 150 euro de enige mogelijkheid is wil ik even iedereen waarschuwen met ook maar een piepkleine beschadiging op hun telefoon.
Ik weet uit ervaring dat de Phone Shop in Den Haag dit wel kunnen.

Hier staan trouwens alle SESP's:

SonyEricsson SESP

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boom1001
  • Laatst online: 05-09 12:58
Metal schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:56:
[...]

Wat lukt er dan precies niet? Krijg je ook de melding dat er geen nieuwe update gevonden is? :)
Jep dat is de percies de melding.... niks meer of minder...

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
boom1001 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:20:
[...]

Jep dat is de percies de melding.... niks meer of minder...
Heb ik helaas ook met mijn R1N035 Firmware. De vorige eigenaar (mobiel is 2dehands) heeft hem volgens mij nogal amateuristisch laten unlocken+ updaten. Ik hoop dat het bij een nieuwere update wel zal lukken. :)
Overigens bij een SE service-point kregen ze zelfs een fout tijdens het updaten. Het is dus voor mij gewoon hopen op een volgende update die wel werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:45:
[...]

Het verbinding op afstand maken wil niet lukken; iemand een oplossing :?
P.s ik krijg: verbinding via bluetooth mislukt... ik weet gewoon totaal niet hoe ik het aan de gang krijg, met de site van speedy-andre kom ik er niet uit!

Als ik list.bat start geeft ie pad niet gevonden!
Ik heb net de SE SDK erop gezet en list.bat vindt gewoon alles, dus ik denk dat je zelf ergens het pad veranderd hebt.
Verbinding op afstand (HID vanaf de gsm) werkt soms niet als je oudere bluetooth drivers hebt zoals Widcomm 4.x. De software ziet dan niet dat je verbinding wilt maken.
Zoek de 5.x drivers (met patch) en dan werkt het wel.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het niet uit waar java enz. geinstalleerd is, alleen SDK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:33:
Maakt het niet uit waar java enz. geinstalleerd is, alleen SDK?
Klopt Java moet ie herkennen (dat lukt al volgens mij) en de SDK zegt zelf waar hij wil komen, als je dit wijzigt dan moet je ook list.bat en de shortcuts aanpassen.
Het werkt wel, maar ik kan natuurlijk niet zien hoe iemand alles installeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 08:45
Er zit zand in men luidspreker (die waardoor je belt), en nu wil ik deze vervangen.
Weet iemand of dit deze luidspeker is? of is die voor handsfree?

http://cnn.cn/shop/sonyer...-speakerringer-p-483.html

Verder heb ik geprobeerd om met far manager het activity menu knopje op men d750 te activeren:

<action-button-activates>true</action-button-activates>

Nu is pijltje omhoog geen activity menu meer, maar nu moet ik het middelste knopje ingedrukt houden om in die popup te komen. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen zodat ik hem gewoon in kan drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Laguna schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:22:
[...]

Ik weet uit ervaring dat de Phone Shop in Den Haag dit wel kunnen.

Hier staan trouwens alle SESP's:

SonyEricsson SESP
Hardstikke bedankt! ga ik als ik terugkom van vakantie gelijk ff langs! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:39
Ik heb een vraag:
Ik heb een K750i vorige week gekocht bij de mediamarkt, dit toestel is gelocked voor KPN sims.

Er zit een vrij oude firmware in (R1J002).
Kan ik de firmware updaten of niet? Vanwege die simlock.

Ik heb geen zin om mijn telefoon te verknoeien, vandaar de vraag.

Ik zoek geen 'illegale' manier om de firmware te upgraden, ik wil het programmaatje uit de TS gaan gebruiken.

Als het niet kan dan heb ik gewoon pech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03
ja je kan updaten...
kan wel zo zijn dat de update 1 versie achterloopt op de ongelockte versie..(althans dit heb ik x gehad met mn prive foon vw gelockte vodafone foon van werk..)

:)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 16:39
Ok, bedankt, ga het gelijk even doen... :)

Edit: Het is gelukt, ik heb de laatste firmware nu. :P
Morgen even testen of de foto's idd beter zijn met deze firmware.

[ Voor 60% gewijzigd door Richub op 31-07-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik ben een vraag!

bij MyPhoneExplorer zie je Andere > Monitor een temperatuur staan.

Is er een manier om die temperatuur uit te lezen in je gsm zelf?

(ik heb een W800i, maar bij mijn K750i kon ik het ook zien in MPE!)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

snake903 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:43:
Ik ben een vraag!

bij MyPhoneExplorer zie je Andere > Monitor een temperatuur staan.

Is er een manier om die temperatuur uit te lezen in je gsm zelf?

(ik heb een W800i, maar bij mijn K750i kon ik het ook zien in MPE!)
Da's lastig, ik heb dit op het SE developers forum gevraagd en een java applet kan niet zomaar aan die info komen.
Eventueel kan het wel via je pc, een java applicatie zou dan via bluetooth de temperatuur uitlezen en naar de gsm sturen, maar da's nogal omslachtig :/
Ik had de temperatuur graag in de screensaver willen tonen, dat soort dingen kan weer wel.
Overigens zeggen ze wel vaker dat iets niet kan, zoals internetten via breedband met bluetooth :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen!

Ik heb m'n k750 nog geen week, en nu al een probleem! De 3 toetsen onder het scherm, het joystickje naar links, rechts, boven, en onder reageren niet meer. Ook functioneert de aan/uit knop alleen nog als aanknop. Nieuwe FW herinstaleren werkt niet. Batterij eruit en erin ook niet! Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, anders moet ik hem alweer terugsturen :( Ik weet niet hoe het gekomen is, ik haalde hem uit m'n broekzak en opeens was het zo...

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:21:
Hallo iedereen!

Ik heb m'n k750 nog geen week, en nu al een probleem! De 3 toetsen onder het scherm, het joystickje naar links, rechts, boven, en onder reageren niet meer. Ook functioneert de aan/uit knop alleen nog als aanknop. Nieuwe FW herinstaleren werkt niet. Batterij eruit en erin ook niet! Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, anders moet ik hem alweer terugsturen :( Ik weet niet hoe het gekomen is, ik haalde hem uit m'n broekzak en opeens was het zo...

groeten
Master reset geprobeerd?
Menu--->Instellingen--->Algemeen--->Master Reset--->Alles resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat een beetje moeilijk zonder joystick. Toch bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:20

defiant

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:21:
Ongeveer hetzelfde probleem als ik heb gehad. Master reset hielp bij mij in ieder geval niet. Uiteindelijk heb ik het toestel teruggestuurd voor reparatie.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat is spijtig... Zijn er nog mensen die wel een oplossing weten? Ander stuur ik hem morgen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:19:
Ok, dat is spijtig... Zijn er nog mensen die wel een oplossing weten? Ander stuur ik hem morgen weer terug.
Kan je hem niet gewoon omruilen in de winkel. Indien online gekocht uiteraard niet. Denk dat ze nieuwe toestellen gewoon omruilen. Met mijn eerste Nokia ook maar een dag gewerkt. Nadat ik hem in gebruik nam merkte ik dat er een stuk ontbrak. Meteen omgeruild geweest. En ik kreeg er nog een stylo bovenop omdat ik nog een keer naar huis moest voor mijn ticket. Ondertussen is die stylo wel zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46
Hmz ik kreeg vandaag mijn K750i terug van dynafix, al mijn telefoonnummers gone :( helemaal niets gebackupt GVD!

Maar er zit een nieuwe firmware op:

R1CA021

Iemand al bekend met deze firmware?

Weet overigens iemand hoe je je GPRS weer uitzet? Ik krijg het niet meer voor elkaar om die uit te zetten.
Tenminste als dat grps is, links boven in de hoek, zie je boven de ontvangst balkjes een blauw vlakje.

[ Voor 35% gewijzigd door Strider op 01-08-2006 20:18 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Strider schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:12:
Hmz ik kreeg vandaag mijn K750i terug van dynafix, al mijn telefoonnummers gone :( helemaal niets gebackupt GVD!

Maar er zit een nieuwe firmware op:

R1CA021

Iemand al bekend met deze firmware?

Weet overigens iemand hoe je je GPRS weer uitzet? Ik krijg het niet meer voor elkaar om die uit te zetten.
Tenminste als dat grps is, links boven in de hoek, zie je boven de ontvangst balkjes een blauw vlakje.
1. Als je een beetje had nagedacht had je ze zelf gebackupt. Je kunt verwachten dat ze dat daar niet doen.
2. voor veranderingen in de firmware kan je in de startpost kijken.
R1CA021: (22 mei 2006)
• Camera software schijnt toegenomen te zijn
3. Menu> instellingen> Verbindingen> Datacomm.> Voorkeursservice> Alleen GSM.

Zoek voortaan eerst even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 20-09 16:46
Ja oke, maar ik had niet verwacht dat ze alle gegevens van de telefoon zouden delete ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:09
Ik heb dus gisteren me telefoon terruggebracht (viel constant uit) heb iemand enig idee hoelang dit ongeveer gaat duren?
In de winkel wisten ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om aan verschillende contacten dezelfde ringtone te geven zonder dit telkens contact per contact te moeten doen.
Ik heb reeds verschillende mogelijkheden bekeken door diverse te selecteren in contacten maar lukt. Het gaat ook niet via groepen ... er moet toch ergens een mogelijkheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
@ hierboven:

Dat wil ik ook wel eens weten, is wel makkelijk als je een headset ophebt en een bekende belt.

@ Daarboven:

Ik heb een keer 6 weken moeten wachten! Daardoor wacht ik ook tot na m'n vakantie met mijn telefoon terug brengen i.v.m. de onderkant (connector verbind niet goed meer) :/

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:58
mss zwaar OffTopic, maar enig idee of de K610i ooit ondersteund zal worden door die FAR manager ?

M'n Samsung E330 heeft het namelijk begeven en zit nu nog te sukkelen met een 3310... (goede gsm weliswaar... maar beetje lomp dezer tijd)

Ik ben aan het twijfelen tussen een k750i, w800i en k610i...

enig advies ?

ik heb een tijdje een k750i gehad, maar heb deze zo snel mogelijk weer weggedaan (maar een 5tal maanden gehad) want deze zat vol van de problemen (was net uit toen) na 2 weken begon de joystick volledig te flippen, dus binnen voor herstelling, 1 week later ok. weer enkele dagen later hetzelfde probleem + de fotoknop die het niet meer deed. terug binnen voor herstelling. dan krijg ik problemen met het scherm, opnieuw binnen voor herstelling... krijg hem terug, kom de winkel uit, zet m'n gsm aan... wat blijkt, probleem niet opgelost. terug binnengestapt, gsm terug binnen voor herstelling, meer dan een maand kwijt, met als resultaat dat het nog niet opgelost was (probleem deed zich nog sporadisch voor).
heb me toen een Samsung E330 gekocht, laat deze van +-1m hoogte vallen, resultaat: batterijhouder afgebroken + probleem aan de antenne, 90% van de tijd geen ontvangst, wanneer ik ontvangst heb en bel valt gsm uit...

waarom ik dan terug een k750i/... wil... ? dit vond ik 1 van de beste GSM's ooit (qua gebruik ed.)

- waarom k750i: prijs! kost 199euro hier in België (los toestel)

- waarom w800i: prijs! kost 30euro meer dan de k750i, inclusief 512MB geheugenkaartje + de goede headset. ook de lens van de camera is beter, want die van m'n k750i schuifde geregeld ongewenst open (tijdens bellen, sms'en, uit m'n broekzak halen,...)

- waarom k610i: +-prijs (= 279euro), heeft weliswaar minder opties dan de k750i/w800i, maar een mooier design imo. ook is hij minder dik en zit de lens beter verstopt. Minpuntjes: geen flits (handig als zaklamp), geen MS Duo als geheugenkaart (heb hier nog een kaartje), (nog) geen ondersteuning door FAR ?, nieuw model --> wss weer productiefoutjes zoals bij m'n k750i...

dus om een lange post kort te maken:
- welke zouden jullie kiezen ?
- zal de k610i ooit ondersteund worden door FAR ?

Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Defiant

Ik heb ook hetzelfde probleem, heb jij ook met FAR gespeeld? Er zijn namelijk veel meer mensen die opeens precies hetzelfde probleem hebben en ze hebben allemaal met FAR gespeeld (het is 100% zeker weten software, de aan uit knop werkt wel om de telefoon aan te zetten maar niet om uit te schakelen)...

Is je telefoon al terug van reparatie? Zoja hebben ze deze gewoon (kunnen) repareren, ik heb die van mij namelijk gister weg gebracht voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:20

defiant

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:54:
@Defiant
Ik heb ook hetzelfde probleem, heb jij ook met FAR gespeeld?
Nope, het probleem deed zich eigenlijk zonder aanleiding voor (wat opzich irritant is, want je weet niet waar het aan gelegen heeft). Het was wel vrij snel na een upgrade naar de nieuwste firmware.
Is je telefoon al terug van reparatie? Zoja hebben ze deze gewoon (kunnen) repareren, ik heb die van mij namelijk gister weg gebracht voor reparatie.
Yup, het heeft ongeveer anderhalve week geduurt, en het probleem is compleet opgelost.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem. Mijn toetsenbord van mn k750i iskapot. De 2 sofbuttons en mn terug en 'c' knpje doen het niet meer. Ik ben vandaag langs een servicepunt gegaan in amsterdam, en daar hebben ze geconstateerd dat ze het niet snel kunnen repareren, en dat mn mobiel opgestuurd moet worden. Nou ga ik volgende week op vakantie, daarom heb ik mn mobiel niet ingeleverd, maar ik lever hem pas inna de vakantie zodat ik dan nog er fotos mee an maken. Nou vroeg ik mij af of er een programma is zodat ik met mn laptop met datakabel op vakantie de knopjes kan bedienen. in float zit zo'n toetsenbord, maar die werkt niet goed.

oftewel: wie weet er een progamma dat ik op de computer de toetsen kan indrukken op mn mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
DeMol13 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:12:
Na een half jaar met veel plezier mijn k750 te hebben gebruikt is hij nu wederom kapot. Na een val van 40cm was eerst mijn luidspreker kapot (kraakte bij gesprekken) dus ter reparatie naar een service point gestuurd. Aldaar het luidsprekertje vervangen en een rubber ringetje om knuppeltje ter voorkoming van vuil en stof maar... ... geen beeld meer. Nieuw beeldscherm erin... geen resultaat. Hij stuurde hem op naar SE zelf. gerepareerd mocht ik hem terug krijgen. de eerste dag geen problemen: momenteel wederom een wit scherm. Dus morgen gaat hij weer terug en ik denk dat ik maar een nieuwe van sony ga eisen. Iemand bekend met dit probleem of enig idee wat dit nu zou kunnen zijn? Het is heel vervelend om nu weer met een t610 te bellen, maar die doet het in ieder geval prima.
ik hebb ook een wit scherm.. kan helemaal niets meer..! springt als ik iets indruk op een witbeeld.. ma hij is net 1 klein maandje over de garantie heen.. mja ik ga toch een nieuwe telefoon eisen.. volgens de wet zijn ze het verplicht dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of er buiten NAV4all nog andere navigatie software voor de K750 is?
Heb het nu werkend met een gps bleutooth ontvanger maar zou graag software willen hebben welke wat minder of geen gebruik maakt van kaarten via GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
@DeMol13 & jorngrisel, had hetzelfde met m'n k750 (zie enkele posts hierboven) heb uiteindelijk een nieuwe gekocht want na enkele keren binnensteken was het nog steeds niet opgelost (laatste keer was ik hem meer dan een maand kwijt).

is dit een probleem die zich nog veel voordoet? en doet het zich ook voor bij de w800i ?

zijn er ook andere gekende problemen met deze 2 toestellen? want ik twijfel om toch terug 1 van deze 2 te kopen (hoogstwaarschijnlijk de w800i, leek mij betere bouwkwaliteit toen ik beide eens zag, wetende dat het toch dezelfde toestellen zijn... :s )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik wil de k750i ook gaan bestellen, icm een 1 jarige telfort 100 (+50) abbo, dit bij www.anewmobile.nl maar heb nog 2 vragen:

1. Is hij simlock vrij, of heeft ie een telfort simlock?

2. Op sommige site's lees ik dat je een 64mb geheugenkaartje bij krijgt(naaste het interne geheugen), krijg ik dit er ook bij of was dat een actie aan het begin van deze telfoon reeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
of hij simlock vrij is, weet ik niet, maar normaal gezien krijg je er altijd dat 64MB geheugenkaartje bij! (hier in België toch, dus het is geen actie... het staat ook op de site van SE als ik mij niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:50:
Kan iemand mij vertellen of er buiten NAV4all nog andere navigatie software voor de K750 is?
Heb het nu werkend met een gps bleutooth ontvanger maar zou graag software willen hebben welke wat minder of geen gebruik maakt van kaarten via GPRS
Helaas werkt dat NAV4ALL lang niet altijd idd. Krijg nog te vaak geen duidelijke foutmeldingen. Áls het werkt, dan is het wel grappig iig :)

Heb eindelijk weer een nieuw headsetje. Een zwart headsetje van een W810. Ach ja, het werkt :Y) en voor een nog "schappelijke" prijs van € 30,-

[ Voor 12% gewijzigd door jules op 03-08-2006 13:26 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
matsume schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:40:
Ik wil de k750i ook gaan bestellen, icm een 1 jarige telfort 100 (+50) abbo, dit bij www.anewmobile.nl maar heb nog 2 vragen:

1. Is hij simlock vrij, of heeft ie een telfort simlock?

2. Op sommige site's lees ik dat je een 64mb geheugenkaartje bij krijgt(naaste het interne geheugen), krijg ik dit er ook bij of was dat een actie aan het begin van deze telfoon reeks?
64 MB memorystick krijg je er standaard bij. Echt veel stelt het echter niet voor. Gelukkig is Memorystick niet zo heel duur meer. Voor 70 euro heb je een 2 GB bij een webshop. :)
Hoogst waarschijnlijk zit er een simlock op ja, dan verdienen ze immers meer aan je ;).
Dit kan je overigens ook gewoon bij anewmobile vragen ipv ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Nu online
Metal schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:36:
[...]

64 MB memorystick krijg je er standaard bij. Echt veel stelt het echter niet voor. Gelukkig is Memorystick niet zo heel duur meer. Voor 70 euro heb je een 2 GB bij een webshop. :)
Hoogst waarschijnlijk zit er een simlock op ja, dan verdienen ze immers meer aan je ;).
Dit kan je overigens ook gewoon bij anewmobile vragen ipv ons.
Ok thnx...
nog 1 ding, kunnen de "speakers" in de telefoon een beetje hard(zonder dat je alles opblaast), en de geluidkwaliteit(hoeft niet perfect ofzo te zijn maar niet te slecht :P).. gewoon dat je op strand zit dat je beetje muziek kan luisteren(hoef geen boxen mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:35
bartgrefte schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:54:
[...]

lees deze pagina eens goed door. ik heb het nu werkend op me SE k750i met dank aan een link van FoutTM
heb je ook echt het imode zelf aan de praat dus met het i-menu en zo? of alleen gprs want dat doet het bij mij al

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]julius schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:25:
[...]

Helaas werkt dat NAV4ALL lang niet altijd idd. Krijg nog te vaak geen duidelijke foutmeldingen. Áls het werkt, dan is het wel grappig iig :)

Nav4all werkt perfect met de gpsBT ontvanger dat is het probleem niet maar ik zoek eigenlijk een proggie wat geen gebuikt maakt van gprs maar mappen welke in de telefoon zijn opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Laatst online: 16-09 12:05
Ik heb nu 2 dagen een w800i, ben er best tevreden over. Maar ik heb ontdekt, dat als ik hem via usb oplaad dat hij niet verder komt dan 89%. Iemand die een idee heeft waaraan it kan liggen? Google en een snelle search hier leverden niet meteen iets op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Paul1987 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:35:
[...]

heb je ook echt het imode zelf aan de praat dus met het i-menu en zo? of alleen gprs want dat doet het bij mij al
kan gewoon internetten, maar geen imode. whats the difference.... 't werkt!

Maar weer ff mijn vraag: Heb bij mediamarkt een bluetooth qwerty bluetooth toetsenbordje (120 eurootjes) gezien voor foons, is daar een goedkope(re) versie van??

dan nog iets.... geen enkele versie van opera mini doet het hier (k750i). Bij elke versie telkens als ik url danwel search doe: er is een fout opgetreden. Waar kan dit aan liggen? (zal zo ff zoeken daar ik nu wél beschikking over pc heb @ vakantieadresje, op foon zoekt niet lekker op tweakers site), de netwerkverbindingtest gaat overigens goed in opera
instelling: http://hi.prv.mbc-group.nl/

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 03-08-2006 19:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi..
ik heb een vraagje..
ik wil mijn tel al best wel lang flashen..
SMS box vergroten en nog paar dingen..
ik heb een Sony Ericsson k750i..
via Far Manager kom ik er niet in..
ik krijg 2 mapjess steeds
fs en flash
in fs staat nix alleen 2 puntjes en
in flash staat comming soon..
wat moet ik doen..
alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:36:
Hoi..
ik heb een vraagje..
ik wil mijn tel al best wel lang flashen..
SMS box vergroten en nog paar dingen..
ik heb een Sony Ericsson k750i..
via Far Manager kom ik er niet in..
ik krijg 2 mapjess steeds
fs en flash
in fs staat nix alleen 2 puntjes en
in flash staat comming soon..
wat moet ik doen..
alvast bedankt..
Krijg je soms een foutmelding als je dubbelklikt op fs?
Ik wel, en daarna is ie leeg!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 21:13 . Reden: Waar is de tekst gebleven? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bartgrefte schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:20:
[...]

geen enkele versie van opera mini doet het hier (k750i). Bij elke versie telkens als ik url danwel search doe: er is een fout opgetreden. Waar kan dit aan liggen? (zal zo ff zoeken daar ik nu wél beschikking over pc heb @ vakantieadresje, op foon zoekt niet lekker op tweakers site), de netwerkverbindingtest gaat overigens goed in opera
instelling: http://hi.prv.mbc-group.nl/
Bij 'verbindingen' in de K750 staat ook internet en java, wijzen die allebei naar het juiste internet profiel :?
De interne browser werkt wel, maar voor Opera-mini moet je java goed instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:11:
[...]

ja ik kreeg een fout melding..
even kyken wat het was..Far Manager zegt dit script flash_mode execution error ofzo..
en ik kom er in via far met instellingen
dcu-60 921600 k750_w800_cid36..
een vriend van me zei je moet heel je tel resetten..
ik heb dat gedaan het helpt nix..
maar mischien doe ik eits fout ofzo..
wat kan ik beste doen..?
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MIjn K750i is overleden... :(

Hij liep een paar weken terug vast in het menu, met een wit scherm, daarna reboot en geen problemen meer.
Tot woensdag: savonds stuurde een smsje en tijdens het smsen weer een wit scherm, daarna wou hij niet meer aan (steeds wit scherm, kort trillen, normaal, maar dan stopt ie) daarna heeft hij nog 1 keer na lang proberen een paar minuten gewerkt.
WSOD :(

Zometeen naar die zaak waar ik em vandaan heb...

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speedy-Andre schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:24:
[...]

Bij 'verbindingen' in de K750 staat ook internet en java, wijzen die allebei naar het juiste internet profiel :?
De interne browser werkt wel, maar voor Opera-mini moet je java goed instellen :)
*kijkt bij java settings*: Aangezien huidig gprs profiel werkt had ik de rest weggegooid zodat er maar 1 overblijft wat dus de goeie is, maar blijkbaar vind opera dat niet...
de settings:

Verbinden via: Mobiele Startsite
Internetmodus: HTTP
Proxy gebruiken: Ja
Proxyadres: 010.010.100.020
Poortnummer: 5080
Username & password staat niks.

klopt dit wel?? (door de "ogen" van opera?)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien zorgt die proxy voor problemen, ik heb hem niet nodig als ik bluetooth gebruik.
Bij 'verbinden via' zou je een nieuw profiel kunnen gebruiken met het IP van je pc erin, de rest van dat profiel kan je leeg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:23
ff iets heel anders, de link in de startpost van SonyEricsson Bluetooth HID Remote Control 1.20
zijn dood..
zowel die van de walktrough als die van het programmatje zelf..

hier een wel werkende link naar het programma:
http://k800.se-info.nl/sesp/bt_remote_control_120.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Zucht, kerel in de winkel zegt dat mijn contactpunten van de aansluiting waterschade hebben (zit gewoon wat stof op imho)

Zal het effe schoonmaken.

Kost anders sowieso 55 euro :/

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:11:
[...]
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:10:
[...]

even kyken wat het was..Far Manager zegt dit script flash_mode execution error ofzo..
wat kan ik beste doen..?
bedankt
Er is een nieuwe update verschenen van de SonyEricsson Flash Plugin. Misschien wil dat het probleem oplossen.

http://www.se-info.nl/tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Bertus schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:58:

Hij liep een paar weken terug vast in het menu, met een wit scherm, daarna reboot en geen problemen meer.
Tot woensdag: savonds stuurde een smsje en tijdens het smsen weer een wit scherm, daarna wou hij niet meer aan (steeds wit scherm, kort trillen, normaal, maar dan stopt ie) daarna heeft hij nog 1 keer na lang proberen een paar minuten gewerkt.

Dit heb ik ook gehad, maar dan nadat er een mok koffie overheen is gegaan:
je meot de batterij eruit halen, bij mij dan 1 dag niet aanraken en daarna weer batterij erin. Kan zijn dat hij weer wit scherm aangeeft maar wil na een paar x proberen wel aan. Nu doet de mijne het wel nog gewoon, maar voor hoelang...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:10:
[...]

wat kan ik beste doen..?
bedankt
Heey, ik dacht dat ik de enige was, ik heb het aan TinuX gevraagt, die kon me niet verder helpen, na gegoogle, kon ik ook niets vinden!

Ik had hem gister ook maar ff gereset, maar dacht maakte niets uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:30:
[...]

[...]

Er is een nieuwe update verschenen van de SonyEricsson Flash Plugin. Misschien wil dat het probleem oplossen.

http://www.se-info.nl/tweaking
Nope, hetzelfde,
Maar ik klik altijd dcu-60, waarom die, is er geen andere mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg die foutmelding soms ook wel eens maar dan herstart ik het progje en de telefoon en probeer ik het opnieuw. Soms moet ik 2x herstarten maar meestal werkt het daarna weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speedy-Andre schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:03:
Misschien zorgt die proxy voor problemen, ik heb hem niet nodig als ik bluetooth gebruik.
Bij 'verbinden via' zou je een nieuw profiel kunnen gebruiken met het IP van je pc erin, de rest van dat profiel kan je leeg laten.
ik weet niet of jij dit topic wel eens door leest.... maarre wie heeft het over bluetooth??? ikke niet, ik gebruik gprs.

+ een quote van mezelf
bartgrefte schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:20:
Maar weer ff mijn vraag: Heb bij mediamarkt een bluetooth qwerty bluetooth toetsenbordje (120 eurootjes) gezien voor foons, is daar een goedkope(re) versie van??
Op vakantie ben ik ook nog ff wat foonshops met die vraag binnengelopen. Bij de meeste konden ze me niks vertellen en bij een van de primafoons verwezen ze me door naar de zwarte markt :/
Maar ff over die nokia, is dat echt de enigste????

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 04-08-2006 18:28 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gecondoleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bartgrefte schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:25:
[...]

ik weet niet of jij dit topic wel eens door leest.... maarre wie heeft het over bluetooth??? ikke niet, ik gebruik gprs.
Dan nog kan de proxy een probleem zijn, Opera-mini communiceert via de Opera website via een bepaalde poort, een proxy is geen 1 op 1 verbinding.
Als de proxy een vast gegeven is van je provider dan heb je denk ik pech, overigens kan je wel kijken of het via je pc wel goed gaat ter vergelijking.
Er zijn inmiddels wat meer java browsers op de markt zoals mobiweb, maar die kosten uiteindelijk geld en werken minder fijn dan Opera-mini :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Die van mij crashte toevallig net 5 min geleden. Ik was bestanden aan het overzetten via BT naar m'n pc en tegelijkertijd een mp3 aan't beluisteren. Opeens muziek weg, wit/zwart/wit/zwart/wit etc scherm om vervolgens na een minuut ofzo weer op te starten. BT transfer opnieuw aangezet vanuit PC en ff aan de lader gehangen, gebeurd het tijdens het tikken van dit bericht weer opnieuw :X.

Hoop dat dit toch ff uit gaat blijven, word hier niet happy van :X

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb ook wel eens met m'n K750 dat i.c.m. intensief bluetooth gebruik e.e.a. crasht, dat is kennelijk iets te veel van het goede voor het toestel :/
Bij mij herstart ie dan zelf weer en meestal is er verder niets aan de hand, behalve een bestand dat opnieuw verzonden moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst dat als ik en contact bewerkte en terug-toets klikte vroeg hij eerst opslaan (of zoiets) en toen wit scherm, restart enz. en blijven doen he! Telkens als ik dit deed, dus doe ik nu eerst opslaan en dan terug, maar de straks werkte het weer (na een reset)!

Mjah, kleine BUGS mja, verder wel een goed toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo tweakers,

ik ben sterk aan het twijfelen tussen 2 sony gsm's;

de k750i en de k510i, wat zijn jullie bevindingen en adviezen?

ze kosten allebij ong eveveel (220,-), alleen weet ik dat de k750i een model hoger is, maar ouder.
Ik vond de 750 vorig jaar een prachtmodel, maar sinds de nieuwe modellen er zijn vind ik de 510 echt nice _/-\o_

nog enkele vraagjes over beide gsm's:

- hebben ze een zoomfunctie? (welke gsm wel, welke niet?)
- kunnen ze mp3's afspelen?
- hebben ze een radio?

welke moet ik kopen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is de 510 wel overprijst voor zijn functies denk ik zo.. maar hoe lang moet ik dan nog wachten tot dat hij 180 of 150 kost? :S maarja.. zo blijf je bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speedy-Andre schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:00:
[...]

Dan nog kan de proxy een probleem zijn, Opera-mini communiceert via de Opera website via een bepaalde poort, een proxy is geen 1 op 1 verbinding.
Als de proxy een vast gegeven is van je provider dan heb je denk ik pech, overigens kan je wel kijken of het via je pc wel goed gaat ter vergelijking.
Er zijn inmiddels wat meer java browsers op de markt zoals mobiweb, maar die kosten uiteindelijk geld en werken minder fijn dan Opera-mini :/
en als ik gprs abo neem, blijf ik dan met proxy zitten?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bartgrefte schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:19:
[...]

en als ik gprs abo neem, blijf ik dan met proxy zitten?
Dat weet ik zo niet, bij Hi kan ik het niet zien iig.
Ik lees wel dat het met Hi vaak lastig is om een verbinding met gprs tekrijgen, maar omdat ik zelf geen Kpn heb kan ik er weinig zinnigs over zeggen :/
Laat de grps instellingen ff sms-en, dan kan je zien wat er gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:31:
Ik heb een probleem. Mijn toetsenbord van mn k750i iskapot. De 2 sofbuttons en mn terug en 'c' knpje doen het niet meer. Ik ben vandaag langs een servicepunt gegaan in amsterdam, en daar hebben ze geconstateerd dat ze het niet snel kunnen repareren, en dat mn mobiel opgestuurd moet worden. Nou ga ik volgende week op vakantie, daarom heb ik mn mobiel niet ingeleverd, maar ik lever hem pas in na de vakantie zodat ik dan nog er fotos mee kan maken. Nou vroeg ik mij af of er een programma is zodat ik met mn laptop met datakabel op vakantie de knopjes kan bedienen. in float zit zo'n toetsenbord, maar die werkt niet goed.

oftewel: wie weet er een progamma dat ik op de computer de toetsen kan indrukken op mn mobiel?
weet iemand nog het antwoord hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speedy-Andre schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:31:
[...]

Dat weet ik zo niet, bij Hi kan ik het niet zien iig.
Ik lees wel dat het met Hi vaak lastig is om een verbinding met gprs tekrijgen, maar omdat ik zelf geen Kpn heb kan ik er weinig zinnigs over zeggen :/
Laat de grps instellingen ff sms-en, dan kan je zien wat er gebeurt :)
dat had ik al meerdere malen geprobeerd als je goed leest in dit topic. alleen de settings van http://hi.prv.mbc-group.nl/ werken

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:21:
hallo tweakers,

ik ben sterk aan het twijfelen tussen 2 sony gsm's;

de k750i en de k510i, wat zijn jullie bevindingen en adviezen?

ze kosten allebij ong eveveel (220,-), alleen weet ik dat de k750i een model hoger is, maar ouder.
Ik vond de 750 vorig jaar een prachtmodel, maar sinds de nieuwe modellen er zijn vind ik de 510 echt nice _/-\o_

nog enkele vraagjes over beide gsm's:

- hebben ze een zoomfunctie? (welke gsm wel, welke niet?)
- kunnen ze mp3's afspelen?
- hebben ze een radio?

welke moet ik kopen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 20-09 17:11
Ik weet zelf niets ofer de k510i, maar heb zelf de k750i en deze heeft:

- hebben ze een zoomfunctie? ja, tot 4x digitaal
- kunnen ze mp3's afspelen? ja, via bestandsbeheer en via mediaspeler
- hebben ze een radio? ja, daarvoor moeten wel de meegeleverde oordopjes erin, aangezien de kabel als antenne werkt.

Enne, trouwens, al eens gehoord van www.sonyericsson.com. Daar staan alle gegevens van de telefoons op hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Speed-Searcher schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:42:
[...]

Dit heb ik ook gehad, maar dan nadat er een mok koffie overheen is gegaan:
je meot de batterij eruit halen, bij mij dan 1 dag niet aanraken en daarna weer batterij erin. Kan zijn dat hij weer wit scherm aangeeft maar wil na een paar x proberen wel aan. Nu doet de mijne het wel nog gewoon, maar voor hoelang...?
Ga ik direct proberen, morgen om 12.00 een update :P
julius schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:28:
[...]

Die van mij crashte toevallig net 5 min geleden. Ik was bestanden aan het overzetten via BT naar m'n pc en tegelijkertijd een mp3 aan't beluisteren. Opeens muziek weg, wit/zwart/wit/zwart/wit etc scherm om vervolgens na een minuut ofzo weer op te starten. BT transfer opnieuw aangezet vanuit PC en ff aan de lader gehangen, gebeurd het tijdens het tikken van dit bericht weer opnieuw :X.

Mja, de laatste tijd gebruik ik BT ook vrij intensief, vooral met FMA staat ie toch de hele dag aan...

Hoe zien jou contactpuntjes eruit? Ik zal zo effe een foto maken, batterijen zijn leeg...

[ Voor 3% gewijzigd door Bertus op 05-08-2006 11:50 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

bartgrefte schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 11:02:
[...]

dat had ik al meerdere malen geprobeerd als je goed leest in dit topic. alleen de settings van http://hi.prv.mbc-group.nl/ werken
Ik lees met name de laatste berichten, het verhaal is niet echt compleet als je steeds met flarden komt en ons de rest op laat zoeken :/
Als je een grps abo hebt dan zijn de instellingen niet anders lijkt me (want die instellingen heb je al) en blijft Opera-mini dus lastig, wat mij betreft door die proxy.
Het is wel vreemd dat de verbindingstest wel lukt, maar misschien wordt deze zo vaak uitgevoerd dat de proxy op de juiste manier reageert. Je kan ook proberen hoe Mobiweb werkt met deze instellingen maar in principe is de werking vergelijkbaar met Opera-mini, dus de data komt van hun server en niet direct van internet.
De ingebouwde browser verbindt wel direct met internet en bepaalt zelf hoe ie met de data omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

is er iemand tijdens het accesoire-surfen toevallig een verloopstukje tegengekomen: Mini-USB --> W800i aansluiting? Ik heb deze namelijk nodig om mijn telefoon op te laden met de Soldius zonne-energie lader (nu 9,95 bij de WE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Laatst online: 18-09 09:38
Even een paar korte vraagjes voor ik ga beslissen tussen de w700i en k750i:

1) Ik wil dus graag de K750i/w700i kopen bij GSM.TV omdat die de goedkoopste zijn, heeft iemand ervaring met die winkel? Posi - Negatief?
2) Er staat dat de losse telefoons daar dus Simlock vrij zijn, dan is het dus ook zeker dat ik de Tele2 SIM-kaart uit mijn huidige 3310 (ja ik weet het :P ) kan gebruiken in mijn k750i?
3) Er staat ook dat de oordopjes van iets mindere kwaliteit zijn dan de w700i en w800i, is dit een duidelijk verschil? :?

Als iemand hier iets over zou kunnen zeggen zou dat fijn zijn :)
(Eindelijk een nieuwe mobiel!! :D :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Speedy-Andre schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 11:53:
[...]

Ik lees met name de laatste berichten, het verhaal is niet echt compleet als je steeds met flarden komt en ons de rest op laat zoeken :/
Als je een grps abo hebt dan zijn de instellingen niet anders lijkt me (want die instellingen heb je al) en blijft Opera-mini dus lastig, wat mij betreft door die proxy.
Het is wel vreemd dat de verbindingstest wel lukt, maar misschien wordt deze zo vaak uitgevoerd dat de proxy op de juiste manier reageert. Je kan ook proberen hoe Mobiweb werkt met deze instellingen maar in principe is de werking vergelijkbaar met Opera-mini, dus de data komt van hun server en niet direct van internet.
De ingebouwde browser verbindt wel direct met internet en bepaalt zelf hoe ie met de data omgaat.
moet ik dan telkes quotes van mezelf erbij voegen? :P
Maar zal die mobiweb van de week wel ff proberen, kijken of die wel werkt.

En nog steeds de vraag: waar kan ik van die qwerty toetsenbordjes krijgen voor me foon? ik weet dat ze er zijn, maar waar

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

G-SuPRuuB schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:20:
Even een paar korte vraagjes voor ik ga beslissen tussen de w700i en k750i:

1) Ik wil dus graag de K750i/w700i kopen bij GSM.TV omdat die de goedkoopste zijn, heeft iemand ervaring met die winkel? Posi - Negatief?
2) Er staat dat de losse telefoons daar dus Simlock vrij zijn, dan is het dus ook zeker dat ik de Tele2 SIM-kaart uit mijn huidige 3310 (ja ik weet het :P ) kan gebruiken in mijn k750i?
3) Er staat ook dat de oordopjes van iets mindere kwaliteit zijn dan de w700i en w800i, is dit een duidelijk verschil? :?

Als iemand hier iets over zou kunnen zeggen zou dat fijn zijn :)
(Eindelijk een nieuwe mobiel!! :D :+ )
1. Ken de winkel niet, kan er ook niks over zeggen
2. Als ze simlock vrij zijn, dan kun je elke simcard in doen die je wilt.
3. K750 heeft de normale oordopjes, de W800 "in-ear" oordopjes. Veel beter geluid. W700 heeft ook nog een afstandsbediening in de koord als ik me niet vergis.

Ik heb zelf de K750i, oordopjes van de W800i bijgekocht en een 1 GB kaartjes. Ik zou zelf nu voor de W800 gaan. 1. 512 MB memorystick duo. 2. Betere oordopjes.

Ik vind zelf de W700 niks, te groot voor mijn smaak. De K750 vind ik het beste uitzien, kwestie van smaak.

EDIT: Verschil tussen het geluid van de oordopjes is erg groot. De in-ear dopjes zijn fantastisch.

[ Voor 3% gewijzigd door Vincent7 op 05-08-2006 16:58 ]

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is uiteindelijk de 510i geworden *O*

zijn er fora over? sites met themes etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 13:10
Vincent7 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:57:
[...]

Ik vind zelf de W700 niks, te groot voor mijn smaak. De K750 vind ik het beste uitzien, kwestie van smaak.
W700i te groot? Is toch de zelfde maat als de W800i en de K750? Volgens mij bedoel je wat anders :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Laatst online: 18-09 09:38
Danku _/-\o_
Die is precies even groot alleen een halve mm dunner toch? Nog minder dus... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ruben [NL] op 05-08-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
G-SuPRuuB schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:16:
[...]
Die is precies even groot alleen een halve mm dunner toch? :?
http://www.sonyericsson.c...mplate=pp3&zone=pp&lm=pp3

en dan even de k750i, w700i en de w800i doen dan zie je dat ze allemaal even groot en dik zijn.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand waar je themes en achtergronden kan vinden voor sony ericssons? (gratis ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 23:50:
weet er iemand waar je themes en achtergronden kan vinden voor sony ericssons? (gratis ofc)
Hier: http://www.myk750.lasyk.net/
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Bertus schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 11:47:
[...]

Ga ik direct proberen, morgen om 12.00 een update :P

[...]

Mja, de laatste tijd gebruik ik BT ook vrij intensief, vooral met FMA staat ie toch de hele dag aan...

Hoe zien jou contactpuntjes eruit? Ik zal zo effe een foto maken, batterijen zijn leeg...
Helaas.... het mocht niet baten :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey et heeft waarschijnlijk niets met het huidige onderwerp te make, maar ik heb wel wat leuks gevonde op et net.
Een emulatie programmaatje voor de K750i/W800 Het kan Nes games afspele 8)

Het heet "Vnes" Ik weet niet of ik de site mag noemen of het bestand mag uploade ( zou ook niet wete hoe dat moet)
Maar met een beetje googlen met "Vnes" kom je al een eind.
Van de officiele site krijg je wel een demo, maar met een beetje googlen is dat ook zo veranderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Harem.nl schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:02:
[...]
W700i te groot? Is toch de zelfde maat als de W800i en de K750? Volgens mij bedoel je wat anders :)
Oeps, ik dacht even aan de W900i.. My bad :p

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 19:52
Ik heb onlangs mijn scherm van mijn D750i gebroken. Dus ik stuur mijn telefoon op om te vragen ofhet nog binnen de garantie valt. Niet dus. Er was sprake van druk geweest en dus viel het niet binnen de garantie. Eventuele reparatiekosten bedroegen 120 euro.

Dit vond ik iets te gortig, omdat mijn abo binnenkort afloopt. Ik zou em, als het de moeite waard is echter toch willen repareren. Daarom de vraag of dit mogelijk is:

Het interne scherm is gebroken. Ik ben op zoek geweest naar een typenummer van het lcd scherm dat in de telefoon zit (kan het niet vinden), zodat ik misschien ergens (wie weet waar?) het scherm los kan aanschaffen en het zelf kan monteren. Weet iemand dit nummer of en waar ik het kan vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door leeke1984 op 07-08-2006 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-c-28_105.html'

Staat een LCD-scherm tussen á USS38.99. Het is wel zo dat SE verschillende types gebruikte, maar deze zou wel gewoon moeten werken lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:29:
Hey et heeft waarschijnlijk niets met het huidige onderwerp te make, maar ik heb wel wat leuks gevonde op et net.
Een emulatie programmaatje voor de K750i/W800 Het kan Nes games afspele 8)

Het heet "Vnes" Ik weet niet of ik de site mag noemen of het bestand mag uploade ( zou ook niet wete hoe dat moet)
Maar met een beetje googlen met "Vnes" kom je al een eind.
Van de officiele site krijg je wel een demo, maar met een beetje googlen is dat ook zo veranderd ;)
Ben er nu een beetje mee bezig maar snap er niet zoveel van. Kan je me vertellen welke versie ik moet hebben en hoe ik de demo aan de praat krijg? En waar ik eventueel nes games vandaan kan halen?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julius schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:28:
[...]

Ik heb dit ook al een paar keer gehad met m'n W800,ik heb daarna de batterij eruitgehaalt,geheugenkaartje ook,batterij terug,telefoon aan,en hij werkte weer.
Daarna telefoon weer uitgedaan,geheugenkaartje er weer in,telefoon aan en hij deed het weer gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Kut heb net heel wat fouts gedaan :'( . Kan iemand me aub alles sturen wat in tpa/preset/custom stond? Firmware R1BC002
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me er nog niet op gezocht, maar is het mogelijk zonder al te veel gerommel om het display van de 750i series over te nemen en die bijv op een 2de VGA poort aan te sluiten op je graka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:49
is er een goede manier om het navigatieknopje weer stofvrij te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

418O2 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 04:24:
is er een goede manier om het navigatieknopje weer stofvrij te krijgen?
Dat zou ik nou ook graag eens willen weten! erg vervelend als je bijvoorbeeld spelletjes ofzo aan het doen ben en je moet 2x achter elkaar bv omhoog doen :|

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:49
of als je 'even snel' een sms wil typen, of iemand op wil zoeken in je telefoonboek
Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.