Hey,
Ik heb mn w800 bijna een jaar nu, en hij heeft 't tot aan voor kort altijd prima gedaan. Ik was er erg content mee, een echte alles kunner voor mij.
Kuren begonnen ongeveer een week geleden. Ik ben nu in LA, California, en ging n weekend naar Las Vegas, trek ik mn w800 om wat foto's te maken, schuifje open, camera komt op mn scherm, ik druk knopje in om foto te maken...gebeurt niets...lol? %$#%^^&^% ik wil de MGM op de foto...maar de w800 weigert simpelweg dienst. Lekkere timing.
Al snel blijkt dat ook mn music knop niet meer reageert. De dagen erna nog een paar keer geprobeerd. Hoop al beetje opgegeven en besloten terug te gaan naar belcompany als ik weer in NL ben. Tot dat ik vandaag toevallig op mn music knopje druk, en de mp3player komt te voorschijn, huh? Ik probeer foto te nemen...en werkt weer. Vage shit.
Enigszins opgelucht, krijg ik alweer snel een volgend probleem. Mn batterij is leeg binnen een paar uur. Soms binnen een minuut. Ik laad mn telefoon op, tot 100 % 30min later, maakt hij zo'n geluidje..batterij leeg 0 % wtf? Ik haal hem van de keylock af. Zet hem erweer op, en opeens 10sec later is de batterij weer 30%.
Ik heb soort gelijke berichten gelezen, en de 'automatische netwerkkeuze' uitgezet, en manueel mn netwerk geselecteerd, maar lijkt niet echt effect te sorteren.
Ik herinner me nog wel een keertje, voordat mn kuren begonnen, dat mn telefoon tijdens het opladen heel erg warm werd, heb toen de accu eruit gehaald, even laten afkoelen (30min) totdat hij weer normale temperatuur was, en weer erin gezet en verder opgeladen (bleef toen normale temp) Misschien heeft de 110V hier in de VS n 'kortsluiting' of iets veroorzaakt, wat de kuren heeft doen starten? Op de oplader staat n bereik van 100-250V (uit mn hoofd) dus dat mag geen probleem vormen wel?
Iemand die dit bekend in de oren klinkt?
[
Voor 23% gewijzigd door
Magnolia op 27-07-2006 08:58
]
Ontspan.