Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog van plan waren om met mobiel het zwembad in te duiken; doe maar niet.
Ik heb vandaag 5 minuten met mijn k750i in het water gelegen (nee, niet met opzet). Batterij heb ik er vrijwel direct uigehaald, maar hij was zelf ook al uit gevallen..
Ik heb niet de juiste "dingetjes" om hem helemaal open te kunnen schroeven, morgen ochtend maar even naar de winkel om zo'n setje te halen..
Ik hoop maar dat hij nog te redden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Ik heb wel een iets oudere SE telefoon in het water gezien van een vriendin.

Wat ik toen voor haar had gedaan:

Meteen batterij eruit, NIET MEER AANDOEN.
2-3 dagen lang op een warme zonnige plek zetten (moet in dit weer mogelijk zijn), pas op dat ie weer niet TE warm wordt :p

En dan hopen dat ie na het opdrogen het weer doet. Met een beetje mazzel is er geen kortsluiting opgetreden, dan zou die het weer moeten doen.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het menu modden, op de how to tweak pagina staat "Synchroniseer hierna middels Far Manager de mappenstructuren C:/Program Files/Far/Plugins/SESP/Icons/tpa/ en tpa/". Hoe doe ik dit? Als ik de tpa map op mijn pc probeer te kopieren naar mijn telefoon geeft FAR aan dat ik niet naar dezelfde map kan kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze verkopen hier in de buurt geen Torx T6, dan maar even in de brandende zon leggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:42:
Ik heb een vraag over het menu modden, op de how to tweak pagina staat "Synchroniseer hierna middels Far Manager de mappenstructuren C:/Program Files/Far/Plugins/SESP/Icons/tpa/ en tpa/". Hoe doe ik dit? Als ik de tpa map op mijn pc probeer te kopieren naar mijn telefoon geeft FAR aan dat ik niet naar dezelfde map kan kopieren.
Die mappen moet je gewoon zelf aanmaken op je telefoon

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:37:
Ze verkopen hier in de buurt geen Torx T6, dan maar even in de brandende zon leggen..
Ik heb het van de Gamma gekocht (iets van 6euro). Ze hebben ook setjes hoewel die bij T8 beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mandrake466 op 19-07-2006 14:06 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:43:
[...]

je word bezeikt waar je bijstaat, er staat dat de verzendkosten €5 en dat je verplicht bent om verzekeringskosten te betalen, die dan 27 euro zijn.....

mij hebben ze zo ook gekloot....
Dat is juist. Ook al verkopen ze het artikel voor 1 euro, met de verzendkosten en zogenaamd verzekering kom je al gauw boven de winkelprijs uit.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hey iedereen!!
Had ff een vraagje, hebben jullie al met de K750 geprobeerd om je smsjes te backuppen?
Bij mij lukt het namelijk niet.. als ik met MyPhoneExplorer mijn k750 synch. dan gaat hij na de 60% ongeveer afhaken. Dat had ik eerst met die andere programma ook.

Ik snap niet wat aan de hand is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dragonzzzz schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:06:
Hey iedereen!!
Had ff een vraagje, hebben jullie al met de K750 geprobeerd om je smsjes te backuppen?
Bij mij lukt het namelijk niet.. als ik met MyPhoneExplorer mijn k750 synch. dan gaat hij na de 60% ongeveer afhaken. Dat had ik eerst met die andere programma ook.

Bij mij gaat het nooit fout.

Misschien verbindingsproblemen? Probeer eens de kabel als je BT gebruikt of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
bij kabel doet hij het niet -_- en bluetooth ook niet
Als ik het bij MyPhoneExplorer doe, dan zegt ie dat mijn pc dat hij de k750 niet kan identificeren :S
Ftw? hoe kan dat?

Zo raar dat hij het bij jou het wel gewoon doet...
Met welke programma's werk jij. En je moet toch gewoon kijken welke Comport hij gebruikt en dan connect?

Edit:
Tevens heb ik dit op mijn laptop en pc geprobeerd en had hetzelfde msg/error

[ Voor 13% gewijzigd door dragonzzzz op 19-07-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:58:
[...]

Ik heb het van de Gamma gekocht (iets van 6euro). Ze hebben ook setjes hoewel die bij T8 beginnen.
Ik heb een gewone schroeven draaier een beetje aangepast, ik heb hem open weten krijgen en door dit warme weer was hij ook vrij snel droog. Het beeld is erg streeperig maar hij doet het verder goed.. Behalve als ik de geheugen kaart erin steek begint hij te flippen, hij begint te knipperen en trillen..

Mocht het na een paar dagen niet over gaan koop ik denk ik maar een k800 :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dragonzzzz schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:34:
bij kabel doet hij het niet -_- en bluetooth ook niet
Als ik het bij MyPhoneExplorer doe, dan zegt ie dat mijn pc dat hij de k750 niet kan identificeren :S
Ftw? hoe kan dat?

Zo raar dat hij het bij jou het wel gewoon doet...
Met welke programma's werk jij. En je moet toch gewoon kijken welke Comport hij gebruikt en dan connect?

Edit:
Tevens heb ik dit op mijn laptop en pc geprobeerd en had hetzelfde msg/error
Het compoort probleem(pje) komt natuurlijk niet voor als je usb gebruikt. Maar dat gaat dus ook al niet. Lukken zaken als SEUS wel?

[ Voor 1% gewijzigd door Cubix op 20-07-2006 14:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
reply op hierboven.

ehh.. weet niet eigenlijk.. zo ff proberen..
Hopelijk doet hij het, anders ligt het aan mijn tel :S:S
Als dit zo is :S dan heb ik een probleem...
Maar binnnekort ga ik toch de k800 halen. Wil alleen mijn smsjes backuppen en naar de k800 zetten XD hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:06:
Hey iedereen!!

Hetzelfde als de laderkabel, die raakt brak na verloop van tijd. Connectors raken de telefoon niet goed meer aan (bij mij). Kijk voor een bluetooth module of als het gaat om files te transferren naar een stick neem dan een datacard reader.

Verder leuk linkje , eMSN voor java :) wel leuk als je er een onbeperkt internet abbo bij hebt van t-mobile (GPRS) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

Is iemand die in FAR heeft zitten snuffelen al iets tegengekomen waarmee je de vibratie tijdens de wekker uit kan zetten? Ik vind dit namelijk zeer hinderlijk en heb zelf al in FAR lopen zoeken, maar ik ben al blij dat ik überhaupt kan connecten ermee.

Dus mijn vraag: Weet iemand of het met FAR mogelijk is de trilstand tijdens de wekker uit te schakelen door middel van FAR?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Laatst online: 13:25

Superflip

*pwiet*

Is er verder iemand die misschien weet hoe je de fontgrootte kan aanpassen (eventueel met FAR) tijdens het typen van een bericht, dit font is nu echt wel gigantisch groot en onoverzichtelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Laatst online: 20-09 16:22
Ik kon het zou gauw niet terug vinden in dit topic maar de laatste versie van media monkey heeft een verbeterde ondersteuning voor in ieder geval de w800i. Wat betekent dat je je heel makkelijk via rechter muis mp3 kan kopieren naar je phone al dan niet met conversie naar een lagere bitrate. Hierdoor heb je de disc2phone software dus niet meer nodig. Erg relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Ik had een vraag over die FAR manager. Ik zit vanaf het begin al met het probleem dat je met de playlists van de w800 achteraf de volgorde niet kan veranderen van de liedjes. En als je nieuwe nummers toevoegt aan de playlist komen ze standaard onderaan.
Mijn vraag was of je via de FAR manager iets kunt doen om dit te omzeilen bijv. de playlist aanpassen op de pc of hiervoor ondersteuning toevoegen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:01
Ik had een vraagje, ik heb sinds een week ook een w800i en ik speel graag poker op mn foon. Maar met die poker kun je ook op internet tegen anderen spelen en dat kost me dus aldoor geld. Is er een mogelijkheid om dit soort dingen via bluetooth via de breedbandverbinding van de pc te realiseren? Dit geld dus niet alleen voor die pokerspelletje, maar gewoon voor alle functies van de telefoon die het internet op willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrislakenvelt schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:29:
Ik had een vraagje, ik heb sinds een week ook een w800i en ik speel graag poker op mn foon. Maar met die poker kun je ook op internet tegen anderen spelen en dat kost me dus aldoor geld. Is er een mogelijkheid om dit soort dingen via bluetooth via de breedbandverbinding van de pc te realiseren? Dit geld dus niet alleen voor die pokerspelletje, maar gewoon voor alle functies van de telefoon die het internet op willen.
Op de 1e pagina van deze thread staat een gedeeltje over Opera Mini via bluetooth met je pc. Doe gewoon het zelfde, alleen vervang "Opera" door je poker spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer Far Manager te connecten met mijn telefoon,maar dat lukt niet.
Hij zegt steeds:
Error
Unable to open device: EPIUSB
Check for epiusb.sys driver installed.

Iemand enig idee hoe ik hem aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:59:
Ik probeer Far Manager te connecten met mijn telefoon,maar dat lukt niet.
Hij zegt steeds:
Error
Unable to open device: EPIUSB
Check for epiusb.sys driver installed.

Iemand enig idee hoe ik hem aan de praat krijg?
Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik allemaal gedaan,maar hij blijft nog steeds die melding geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'k heb hier een SE k750i met hi20 abootje. Ik wil graag op dit toestel kunnen gprs'en voor nav4all en wil ook mmsjes kunnen versturen. Zojuist heb ik bij de GPRS Instellingen Sony Ericsson K750i op de nav4all site de link in stap 1 gevolgd om de gprs instellingen in een sms naar me foon te sturen. Bij het aangeven van de provider heb ik maar kpn aangegeven daar Hi der niet bij stond. Daarna kreeg ik dus die sms en heb de instellingen laten opslaan.
Als ik nu verbinding wil maken met KPN M-info (zoals dat linksboven in menu staat) krijg ik even later een melding van instellingen niet geldig....

knp gprs instellingen handmatig invoeren helpt ook niet.

en de toestelinstellingen van hi.nl (zowel de gprs als mms) geven eerst heel kort de melding van geen data account oid en dan weer die melding van instellingen niet geldig.....

Doe ik nu iets verkeerd?

en ja, heb 1200 al gebeld om boel te laten activeren

nog een vraag, is er zoiets als een gprs abo voor naast me hi20 abo? (heb nog niet zoiets kunnen vinden op site hi)

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 23-07-2006 22:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

*kickje*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik kan vinden hoe ik mn telefoon kan flashen naar w800i softwaren, ik heb zelf de k750i.

Zijn er ook risico's aan verbonden behalve dat je garantie misschien vervalt.

Groeten]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
+ het risico dat je hier geen antwoord krijgt op die illegale brainstorm van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, van welke toestellen werken de java games allemaal ook op de D750i (w800 games?)? een vriend heeft gevraagd zn tele met wat games vol te gooien zelf heb ik een E900. Kan je bij de d750i gewoonv ia datakabel java games erop gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:15:
+ het risico dat je hier geen antwoord krijgt op die illegale brainstorm van jou
haha...

R a N d B, zulke gevallen mogen hier niet besproken worden en dus zal je hier ook geen antwoord op krijgen.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:10
Ik ben in het bezit van een w800i en zou graag eens het frontje willen vervangen inclusief middenstuk omdat deze nu wel wat beschadigingen heeft. Ik vond het standaart frontje wel aardig maar om eens te veranderen zat ik te denken aan het frontje van de w700i. Nu ben ik benieuwd wat jullie van dit frontje vonden en je mag eventueel met een andere suggestie komen. ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jij wilt hem vervangen, dus wat jij vindt moet jij weten. Ik vind m zelf niet zo super, maar jij moet er mee omlopen dus tja..

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
GGS_106 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:01:
Jij wilt hem vervangen, dus wat jij vindt moet jij weten. Ik vind m zelf niet zo super, maar jij moet er mee omlopen dus tja..
Hoezo niet super? Qua kleur niet?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de W800 gelijk aan de W800i, of is de i een nieuwe model oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het voorelkaar om met FAR zijn operatorlogo weg te halen?Plaatje ervan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:37:
Is de W800 gelijk aan de W800i, of is de i een nieuwe model oid?
Zelfde hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ben 2de hands op zoek naar eentje. Wil namelijk geen abbo en los toestel nieuw is zo duur (heb ik er niet voor over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:35:
Heeft iemand het voorelkaar om met FAR zijn operatorlogo weg te halen?Plaatje ervan misschien?
Probeer de startpost eens te lezen. :)
http://www.se-info.nl/twe...page=operatorlogo&lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik hebn een W800, en ik heb een groot probleem.
Ten eerste, kan er iemand voor mij kijken hoeveel pinnetjes de oplader van de W800 heeft, als ik het goed heb heb ik er 2, of 3 dat weet ik niet zeker meer...hoe dan ook, alsik mn tel wilt opladen gebeurt er helemaal niks, ik denk dat ik een pinnetje mis..daarom wil ik weten hoeveel er op de oplader zitten.
en als ik een pinnetje mis, kan ik er mee terug naar de winkel, garantie of whatever..wat gaat dat grapje me kosten.

het volgend evengroot probleem...zelfde heb ik als ik muziek wil luisteren,dan maakt mn headphone contact waneer ie wilt.
het geluid komt vaker uit mn speakers dan uit die koptelefoon..ik denk dat hij geen goed contact maakt.ik heb de onderkant van mn tel al schoongemaakt zo ook de pinnetjes van de koptelefoon, maar desnondanks moet ik dat ding 20 inpluggen voor hij het doet, en als ie het dan doet verliest ie ook vaak het contact...of hoor ik het geluid heel vervormd (iemand bekend met dat probleem?)
kan ik daar ook mee terug naar de winkel voor een eventuele reperatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die ken ik,maar durf het niet zelf te doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

SS2 Harem schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:09:
[...]

Hoezo niet super? Qua kleur niet?
Nee kvind die kleur niet zo super idd.
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:00:
[...]

Gewoon doen, je hebt bijna niks te verliezen (alleen t logo :P) Maar er kan weinig gebeuren

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hun menu willen tweaken:

http://www.noeman.org/gsm/showthread.php?t=11256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 08:38:
Hallo, ik hebn een W800, en ik heb een groot probleem.
Ten eerste, kan er iemand voor mij kijken hoeveel pinnetjes de oplader van de W800 heeft, als ik het goed heb heb ik er 2, of 3 dat weet ik niet zeker meer...hoe dan ook, alsik mn tel wilt opladen gebeurt er helemaal niks, ik denk dat ik een pinnetje mis..daarom wil ik weten hoeveel er op de oplader zitten.
en als ik een pinnetje mis, kan ik er mee terug naar de winkel, garantie of whatever..wat gaat dat grapje me kosten.

het volgend evengroot probleem...zelfde heb ik als ik muziek wil luisteren,dan maakt mn headphone contact waneer ie wilt.
het geluid komt vaker uit mn speakers dan uit die koptelefoon..ik denk dat hij geen goed contact maakt.ik heb de onderkant van mn tel al schoongemaakt zo ook de pinnetjes van de koptelefoon, maar desnondanks moet ik dat ding 20 inpluggen voor hij het doet, en als ie het dan doet verliest ie ook vaak het contact...of hoor ik het geluid heel vervormd (iemand bekend met dat probleem?)
kan ik daar ook mee terug naar de winkel voor een eventuele reperatie?
Waarom laat je het probleem niet zowiezo door hun oplossen als je toch garantie hebt :)
[...]

Talita, je kan gewoon een backup maken van dat bestand.. want als dat mislukt zet je gewoon de oude er weer op.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bartgrefte schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:06:
'k heb hier een SE k750i met hi20 abootje. Ik wil graag op dit toestel kunnen gprs'en voor nav4all en wil ook mmsjes kunnen versturen. Zojuist heb ik bij de GPRS Instellingen Sony Ericsson K750i op de nav4all site de link in stap 1 gevolgd om de gprs instellingen in een sms naar me foon te sturen. Bij het aangeven van de provider heb ik maar kpn aangegeven daar Hi der niet bij stond. Daarna kreeg ik dus die sms en heb de instellingen laten opslaan.
Als ik nu verbinding wil maken met KPN M-info (zoals dat linksboven in menu staat) krijg ik even later een melding van instellingen niet geldig....

en de toestelinstellingen van hi.nl (zowel de gprs als mms) geven eerst heel kort de melding van geen data account oid en dan weer die melding van instellingen niet geldig.....

Doe ik nu iets verkeerd?

nog een vraag, is er zoiets als een gprs abo voor naast me hi20 abo? (heb nog niet zoiets kunnen vinden op site hi)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:25:
Hoi, van welke toestellen werken de java games allemaal ook op de D750i (w800 games?)? een vriend heeft gevraagd zn tele met wat games vol te gooien zelf heb ik een E900. Kan je bij de d750i gewoonv ia datakabel java games erop gooien?
Ehm kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kan je beter deze link gebruiken.

Link

Deze website is door de TSer gemaakt. Inloggen of registreren is hierbij niet nodig en tevens is deze site in het Nederlands, Engels en Spaans.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:10:
[...]

Heb ik allemaal gedaan,maar hij blijft nog steeds die melding geven :?
Iemand?
Ik wil echt heel graag m'n telefoon aan de praat krijgen met FAR Manager.

Edit: Hij doet het _/-\o_ ..alleen nu een ander probleem.
Als ik naar het mapje FS ga,dan krijg ik niks,alleen maar 2puntjes.
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/6104/untitled2ll3.jpg
Hoe kan dit? ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou,ik heb hem eindelijk aan de praat gekregen met m'n W800 _/-\o_
http://www.se-info.nl/twe...page=shuttersound&lang=nl alleen dat werkt niet,net als al die andere dingen op die site :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
(master) Reset gedaan?

Dan werktie wel.

Of sloop die sounds eruit... :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

Ik heb het gedaan alleen krijg je nu de balk te zien (mocht je die hebben) van je 'title small'. Tenminste dat was mij probleem. Had backup gemaakt dus alles staat weer normaal ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-R schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:27:
(master) Reset gedaan?

Dan werktie wel.

Of sloop die sounds eruit... :Y)
Ik heb bij master reset,instellingen resetten gedaan,zoals ze zeggen,maar dan doet hij het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Laatst online: 03-07 13:50
FAR goed afgesloten? Eerst helemaal terug naar Root door steets op .. te klikken of drukken.

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die zijn w800i weg doet, wil er graag een maar de tweedehands markt werkt een beetje tegen :+ . Wat zou een goede prijs zijn voor zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben ook in het bezit van een W800i zoals meerder hier, maar nu wil ik deze gaan gebruiken in combinatie met een Pioneer DEH-P55BT, om via die radio te telefoneren, maar nu heb ik het probleem dat ik bij inkomende gesprekken geen geluid krijg over de radio. De telefoon schakeld dus niet uitmatisch over naar de handsfree modus terwijl dit wel zo is ingesteld. Heeft iemand hier ook ervaring mee of een idee over?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:38:
Niemand die zijn w800i weg doet, wil er graag een maar de tweedehands markt werkt een beetje tegen :+ . Wat zou een goede prijs zijn voor zo'n ding?
160-180 ofzo. Ze staan af en toe ook wel is op Fok!. Heb ik de mijne ook vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

itsoutthere schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:52:
Is iemand die in FAR heeft zitten snuffelen al iets tegengekomen waarmee je de vibratie tijdens de wekker uit kan zetten? Ik vind dit namelijk zeer hinderlijk en heb zelf al in FAR lopen zoeken, maar ik ben al blij dat ik überhaupt kan connecten ermee.

Dus mijn vraag: Weet iemand of het met FAR mogelijk is de trilstand tijdens de wekker uit te schakelen door middel van FAR?
iemand?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellup!

Ik heb een SE w800i en die bevalt prima.
Sinds kort in de auto een Pioneer 9800BT en druk aan het puzzelen hoe dat allemaal met elkaar werkt. Leuk hoor en het schiet aardig op. Telefoongesprekken worden netjes via de autoradio gevoerd en de telefoon maakt automatisch BT- contact met de radio.

Maar....zowel de telefoon als de autoradio zouden ook BT audio moeten kunnen toepassen. Helaas is me dat nog niet gelukt. Zodra ik de autoradio zet op BT audio, meldt ie dat er geen BT contact is met een telefoon. Let op, dit contact is er wel zolang het om telefoongesprekken gaat!

De gebruiksaanwijzingen van zowel de telefoon als de autoradio konden mij niet helpen, ik hoop jullie wel.

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:16:
[...]

Ik heb bij master reset,instellingen resetten gedaan,zoals ze zeggen,maar dan doet hij het niet :?
Heb je hem wel op silentprofiel gezet?

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40
Hey,

Ik heb mn w800 bijna een jaar nu, en hij heeft 't tot aan voor kort altijd prima gedaan. Ik was er erg content mee, een echte alles kunner voor mij.
Kuren begonnen ongeveer een week geleden. Ik ben nu in LA, California, en ging n weekend naar Las Vegas, trek ik mn w800 om wat foto's te maken, schuifje open, camera komt op mn scherm, ik druk knopje in om foto te maken...gebeurt niets...lol? %$#%^^&^% ik wil de MGM op de foto...maar de w800 weigert simpelweg dienst. Lekkere timing.

Al snel blijkt dat ook mn music knop niet meer reageert. De dagen erna nog een paar keer geprobeerd. Hoop al beetje opgegeven en besloten terug te gaan naar belcompany als ik weer in NL ben. Tot dat ik vandaag toevallig op mn music knopje druk, en de mp3player komt te voorschijn, huh? Ik probeer foto te nemen...en werkt weer. Vage shit.

Enigszins opgelucht, krijg ik alweer snel een volgend probleem. Mn batterij is leeg binnen een paar uur. Soms binnen een minuut. Ik laad mn telefoon op, tot 100 % 30min later, maakt hij zo'n geluidje..batterij leeg 0 % wtf? Ik haal hem van de keylock af. Zet hem erweer op, en opeens 10sec later is de batterij weer 30%.

Ik heb soort gelijke berichten gelezen, en de 'automatische netwerkkeuze' uitgezet, en manueel mn netwerk geselecteerd, maar lijkt niet echt effect te sorteren.

Ik herinner me nog wel een keertje, voordat mn kuren begonnen, dat mn telefoon tijdens het opladen heel erg warm werd, heb toen de accu eruit gehaald, even laten afkoelen (30min) totdat hij weer normale temperatuur was, en weer erin gezet en verder opgeladen (bleef toen normale temp) Misschien heeft de 110V hier in de VS n 'kortsluiting' of iets veroorzaakt, wat de kuren heeft doen starten? Op de oplader staat n bereik van 100-250V (uit mn hoofd) dus dat mag geen probleem vormen wel?

Iemand die dit bekend in de oren klinkt?

[ Voor 23% gewijzigd door Magnolia op 27-07-2006 08:58 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Na een half jaar met veel plezier mijn k750 te hebben gebruikt is hij nu wederom kapot. Na een val van 40cm was eerst mijn luidspreker kapot (kraakte bij gesprekken) dus ter reparatie naar een service point gestuurd. Aldaar het luidsprekertje vervangen en een rubber ringetje om knuppeltje ter voorkoming van vuil en stof maar... ... geen beeld meer. Nieuw beeldscherm erin... geen resultaat. Hij stuurde hem op naar SE zelf. gerepareerd mocht ik hem terug krijgen. de eerste dag geen problemen: momenteel wederom een wit scherm. Dus morgen gaat hij weer terug en ik denk dat ik maar een nieuwe van sony ga eisen. Iemand bekend met dit probleem of enig idee wat dit nu zou kunnen zijn? Het is heel vervelend om nu weer met een t610 te bellen, maar die doet het in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:10:
Hellup!

Maar....zowel de telefoon als de autoradio zouden ook BT audio moeten kunnen toepassen. Helaas is me dat nog niet gelukt. Zodra ik de autoradio zet op BT audio, meldt ie dat er geen BT contact is met een telefoon. Let op, dit contact is er wel zolang het om telefoongesprekken gaat!

De gebruiksaanwijzingen van zowel de telefoon als de autoradio konden mij niet helpen, ik hoop jullie wel.

Alvast bedankt voor de hulp!
Deze autoradio heeft a2dp (bluetooth stereo audio) en de W800 heeft dat niet.
Een gsm die dit wel heeft is bijv. de SE K610 of de K800 :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:31:
[...]

Kan je beter deze link gebruiken.

Link

Deze website is door de TSer gemaakt. Inloggen of registreren is hierbij niet nodig en tevens is deze site in het Nederlands, Engels en Spaans.
Volgens mij klopt die niet,er staat dat je het moet veranderen naar
<settings>
<sett name="RowHeight" value="0"/>
<sett name="TopOffset" value="0"/>
<sett name="TitleHeight" value="0"/>
<sett name="TitleTopOffset" value="0"/>
<sett name="TitleMode" value="1"/>
<sett name="OverlayStyle" value="0"/>
<sett name="YPos" value="18"/>
<sett name="Height" value="176"/>
</settings>

Maar zo is het origineel ook :? |:(

Edit:laat maar ik had het weer eens niet goed begrepen :z

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Kan het schadelijk zijn om de k750i 5 minuten op te laden?

En is GPRS (http://www.nav4all.nl/sit...ricsson_K750i.php?m=K750i) gratis? Want ebuddy werkt ook via GPRS, en nou weet ik niet of dat gratis is.

[ Voor 63% gewijzigd door Aubergine op 27-07-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,nou ben ik FAR echt zat :/,nu heb ik wéér een probleem,als ik hem wil laten connecten met m'n telefoon zegt hij:
Connect cable holding "C" key.waiting answer from phone.
en dan krijg ik eronder:
Boot:waiting answer from phone.
En dan doet hij verder niks.

Wat is dit nou weer :? :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Aubergine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:35:
Kan het schadelijk zijn om de k750i 5 minuten op te laden?

En is GPRS (http://www.nav4all.nl/sit...ricsson_K750i.php?m=K750i) gratis? Want ebuddy werkt ook via GPRS, en nou weet ik niet of dat gratis is.
5 minuten laden kan geen kwaad, de batterij helemaal ontladen is wèl slecht.
Gprs gebruiken kost altijd geld, je kan de kosten beperken met bijv. PIT van T-mobile of Live! van Vodafone.
Bij Nav4all is de data nu nog gratis, maar ze zijn van plan om hun dienst ooit betaald te maken.
Er heeft een tijdje aug 2006 gestaan maar nu staat er geen datum meer bij en is het 'voorlopig' gratis.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Hoe bedoel je de batterij helemaal ontladen? De batterij leeg laten lopen?

En mag je ook regelmatig 5 / 10 minuten opladen? Of moet je echt iedere keer vol opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Aubergine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:48:

En mag je ook regelmatig 5 / 10 minuten opladen? Of moet je echt iedere keer vol opladen.
Regelmatig kort opladen is geen probleem, ook als de batterij dan nog niet vol is.
Geheel ontladen (leeg laten lopen) is niet goed voor de batterij, dus probeer te voorkomen dat de indicator rood wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 18:06
Aubergine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:48:

Batterij ontladen = leeglopen inderdaad.
Onder 30% naar mijn weten slijt de batterij vele malen harder dan daarboven, daarom raden vele dat aan. En regelmatig 5/10 minuten opladen is wel te doen, maar houd er rekening mee dat de batterij hierdoor korter meegaat (mijn ervaring namelijk)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het geprobeert,maar ik blijf een zwarte balk in m'n scherm houden,dus ik heb hem maar weer terug gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:47:
[...]

Ik heb het geprobeert,maar ik blijf een zwarte balk in m'n scherm houden,dus ik heb hem maar weer terug gedaan :)
Had ook problemen met die balk. Als het goed is is het een balk uit je menu, dat was bij mij tenminste zo.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coo_tjai
  • Laatst online: 17-09 22:06
Hoe verbind je MMR-60 met een radio??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

coo_tjai schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:47:
Je krijgt toch een menu in je foon waar je de zendfrequentie kan instellen?
Dan zelfde op je radio afstemmen en het zou moeten werken :/
Als je hem later weer gebruikt dan weet ie de laatst gebruikte frequentie nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

coo_tjai schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:47:
Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt? (Dit is toch die FM zender voor je GSM?) Heb er ook interesse in, maar kan hem nergens bestellen :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Doe ik nu iets verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 28-07-2006 00:46 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 18:06
bartgrefte schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 00:46:

Doe ik nu iets verkeerd?

http://hi.prv.mbc-group.nl/

Misschien iets voor jou? tevens 2de hit op google :P

edit: Na die site gelezen te hebben staat er geen GPRS op, misschien klantenservice raadplegen?

[ Voor 4% gewijzigd door Beerkeeper op 28-07-2006 01:21 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS2 Harem schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:21:
[...]

Had ook problemen met die balk. Als het goed is is het een balk uit je menu, dat was bij mij tenminste zo.
Het is idd de een balk uit m'n menu,heb jij het nog weggekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

FoutTM schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 01:20:
[...]

edit: Na die site gelezen te hebben staat er geen GPRS op, misschien klantenservice raadplegen?
Bij Kpn/Hi heet het i-mode, hier kan je data bundels voor aanschaffen en die gelden voor zowel umts als gprs.
Zonder data bundel ben je €10,- per MB kwijt en dat zit volgens mij niet in je gsm abo (alleen mms).
Als het er wel in zou zitten dan ben je er erg snel doorheen ;)
Zie ook hier :)
edit:
Kijk trouwens ook even of bij de Java (en internet) instellingen een verwijzing naar Kpn-mms staat, want Java moet ook weten hoe de verbinding loopt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy-Andre op 28-07-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon gaat steeds aan als ik hem aansluit,en daardoor doet hij het dus niet met FAR,iemand een idee hoe ik kan zorgen dat dit niet meer gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

C op mobieltje ingedrukt houden en dan pas kabel erin stoppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:48:
C op mobieltje ingedrukt houden en dan pas kabel erin stoppen :?
Ja,dat doe ik steeds,maar dan gaat m'n telefoon aan,en dan werkt hij niet met FAR :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:46:
[...]

Ja,dat doe ik steeds,maar dan gaat m'n telefoon aan,en dan werkt hij niet met FAR :/
Heb ik ook wel es gehad, ff rebooten en het werkte weer bij mij

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_106 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:47:
[...]

Heb ik ook wel es gehad, ff rebooten en het werkte weer bij mij
Oja,bedankt! :),iemand nog andere site's waar uitgelegt staat hoe je je W800 kan tweaken met FAR? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:26:
[...]

Het is idd de een balk uit m'n menu,heb jij het nog weggekregen?
Nee heb gewoon de backup file weer terug gezet. Operator logo zat me toch niet zo erg in de weg ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FoutTM schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 01:20:
[...]

heb die volgesmij al gehad via site hi, maar toch net nog even geprobeerd--> ... het werkt!!! danke! krijg gelijk tip van €7.50/10MB/maand voor gprs. moet daarvoor ff bellen naar hi stond er. zo gelijk es ff doen
Speedy-Andre schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:08:
[...]

Bij Kpn/Hi heet het i-mode, hier kan je data bundels voor aanschaffen en die gelden voor zowel umts als gprs.
Zonder data bundel ben je €10,- per MB kwijt en dat zit volgens mij niet in je gsm abo (alleen mms).
Als het er wel in zou zitten dan ben je er erg snel doorheen ;)
Zie ook hier :)
edit:
Kijk trouwens ook even of bij de Java (en internet) instellingen een verwijzing naar Kpn-mms staat, want Java moet ook weten hoe de verbinding loopt ;)
10€ per MB? als ik bovengenoemd abo neem wordt dat (als ik meer dan 10MB per maand binnnenhaal) 2 eurie per mb als ik het goed gelezen heb

edit: tweakers.net pakt ie niet.... :'( zie alleen zandloper en dan even later pagina te groot om te laden, google werkt wel

nu nog een shop hier in de buurt vinden die dat gps bluetooth ding van holux heeft voor nav4all

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 28-07-2006 18:27 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boom1001
  • Laatst online: 05-09 12:58
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de nieuwste frimware op de telefoon te krijgen via de SEUS.
Mijn W800i is simlock vrij en heeft de originele software er op staan. Heeft iemand enig idee hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen om de laatste versie er op te krijgen?
Huidige versie is momenteel R1AA008 en wil graag de nieuwste R1BC002.

Ik heb deze vraag al een keer eerder gesteld op dit forum en toen vertelde men dat je dit ook via FAR kon doen. Mocht er iemand zijn die dit mij kan uitleggen, dan hoor ik dit graag.

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coo_tjai
  • Laatst online: 17-09 22:06
Dennahz schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 00:45:
[...]
Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt? (Dit is toch die FM zender voor je GSM?) Heb er ook interesse in, maar kan hem nergens bestellen :?
via Ebay,. wel beetje prijzig voor zo'n ding , met zendkosten ongeveer 40 euro..

http://search.ebay.nl/mmr...atitleZmmrQ2d60QQsbrsrtZl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
boom1001 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:21:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de nieuwste frimware op de telefoon te krijgen via de SEUS.
Mijn W800i is simlock vrij en heeft de originele software er op staan. Heeft iemand enig idee hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen om de laatste versie er op te krijgen?
Huidige versie is momenteel R1AA008 en wil graag de nieuwste R1BC002.

Ik heb deze vraag al een keer eerder gesteld op dit forum en toen vertelde men dat je dit ook via FAR kon doen. Mocht er iemand zijn die dit mij kan uitleggen, dan hoor ik dit graag.
Wat lukt er dan precies niet? Krijg je ook de melding dat er geen nieuwe update gevonden is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:35
nogmaals, heeft iemand een manier om je k750i op HI imode te krijgen?

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Paul1987 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:59:
nogmaals, heeft iemand een manier om je k750i op HI imode te krijgen?
lees deze pagina eens goed door. ik heb het nu werkend op me SE k750i met dank aan een link van FoutTM

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 29-07-2006 11:54 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 13:05
Paar vraagjes die ik hier nog nergens tegen ben gekomen.

- Kan ik de RING van de timer veranderen? Deze is zeer irritant.
- Vanuit bestandsbeheer>afbeeldingen> kan ik niet meer bij mijn foto's komen (waarschijnlijk te veel verwijderd). Hoe krijg ik dit terug?

Ik ben nog maar een keer met de FAR manager aan de slag geweest, maar toen kreeg ik hem niet aan de praat... even proberen als 'k wat meer tijd heb... ik denk dat die RING niet zo moeilijk is via FAR, maar dat 2e punt zou ik verder niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil ook gratis internetten op me tel. via me pc, alleen (net zoals me vorige tel. :( )) werken de com-poorten niet, hoe krijg ik dit werkend :?

En wat moet ik op me tel. doen, ik heb elke com-poort geselecteerd in device explorer, ik word niet goed van die klote com-poorten, vroeger was het ook altijd wel/niet/wel/niet!

Kan iemand helpen?

Ik heb een Sitecom Bluetooth stick (100 meter versie)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik weet niet of Sitecom de Widcomm drivers gebruikt, maar probeer eerst eens via de bluetooth software een seriële verbinding met je foon te maken.
Dit werkt wat makkelijker dan wanneer je Device explorer gebruikt.
Kijk ook of de verbinding secure (encrypted) is, zo ja dan kan dat problemen geven.
Zodra de seriële verbinding werkt kan je zien welke compoort gebruikt wordt en die stel je dan in bij de connection proxy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:09
Ik ben nou dus ook al bijna een jaar in het bezit van de w800i maar hij valt constant uit, nou wil ik dus naar de winkel waar ik hem heb gekocht om hem te laten repareren/nakijken maar ik heb via FAR mijn menu aangepast.
Ik vraag me dus eigenlijk af of ze hier achter kunnen komen bij een hardware onderzoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iceszz schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:27:
Ik ben nou dus ook al bijna een jaar in het bezit van de w800i maar hij valt constant uit, nou wil ik dus naar de winkel waar ik hem heb gekocht om hem te laten repareren/nakijken maar ik heb via FAR mijn menu aangepast.
Ik vraag me dus eigenlijk af of ze hier achter kunnen komen bij een hardware onderzoek?
Probeer SE eens te mailen met de vraag wat je moet doen,mischien kan je een nieuwe regelen,of gewoon opsturen,zetten ze er nieuwe software op,en verder kijken ze nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Graag jullie hulp!

Ik heb een tijdje geleden proberen m'n k750i te updaten naar de nieuwste firmware (is al 2 keer eerder gelukt), maar deze keer meldde de software vlak voor 't einde van het updaten dat de verbinding verbroken was, terwijl de usb verbinding gewoon nog actief was! Ik ben de kabel of GSM ook niet aangeraakt tijden het updaten.

Toen ik het daarna weer probeerde, gaf het programma echter aan dat de telefoon al van de nieuwste software was voorzien, waardoor ik niet meer kon updaten! Er staat nu alleen helemaal NIKS op de telefoon, en kan dus niet aan. Dit is een vaker voorkomend probleem dat weet ik.

Toen ging ik dus naar het dichtstbijzijnde service punt van SE (belcompany maxcenter duiven) om het probleem door hun op te laten lossen. Zij hadden geen apparatuur om dat te fixen dus stuurde ze 'm naar SE toe.

Een paar dagen later belde ze me op met het bericht dat ze het niet gratis konden doen omdat er een kleine beschadiging op de onderkant van de telefoon zit! Ik zoeken, en er is inderdaad een heeel klein stukje af die bijna niet te zien is. Dus daardoor zou de garantie vervallen en zou het me ongeveer 150 euro kosten. Dit is toch niet normaal? Dan moet ik gewoon boeten voor de update software die gewoon niet perfect is. Ik denk dat het een kleine moeite voor ze is om de software er weer op te zetten.

Natuurlijk ben ik met het een en ander akkoord gegaan met het updaten van de telefoon, maar toch vind ik het nergens op slaan. Wat vinden jullie hiervan? Kennen jullie een service punt die de software er zelf op kan zetten na zo'n mislukte update? Want hiervoor 150euro betalen vind ik persoonlijk iets te ver gaan.

Als toch die 150 euro de enige mogelijkheid is wil ik even iedereen waarschuwen met ook maar een piepkleine beschadiging op hun telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:01:
Ik weet niet of Sitecom de Widcomm drivers gebruikt, maar probeer eerst eens via de bluetooth software een seriële verbinding met je foon te maken.
Dit werkt wat makkelijker dan wanneer je Device explorer gebruikt.
Kijk ook of de verbinding secure (encrypted) is, zo ja dan kan dat problemen geven.
Zodra de seriële verbinding werkt kan je zien welke compoort gebruikt wordt en die stel je dan in bij de connection proxy ;)
Hey bedankt, jah de beveiliging stond op encrypted!

Ik ga het proberen!

Edit:

Oewwww het is gelukt, duizend maal bedankt het is vele malen makkelijker dan ik dacht, mijn bluetooth stikkie en telefoon lagen vanmiddag bijna door het raam uit wanhoop! _/-\o_

Alleen, kun je geen mp3's opslaan?
Of andere bestanden?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb nu al weer een half jaartje een K750i en synchroniseren doe ik nu met dat kabeltje,

Nu dacht ik dat dat ook met de BT moet kunnen maar hoe?

Het zal vast wel ergens staan, maar met de zoekfunctie kan ik het niet vinden en om nou 10 delen met elk ongeveer 45 pagina's te gaan lezen is ook een beetje zonde van de vakantie toch?

Weet iemand hoe dit moet? Alvast heel erg bedankt!

Groeten Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:55:
[...]

Oewwww het is gelukt, duizend maal bedankt het is vele malen makkelijker dan ik dacht
Alleen, kun je geen mp3's opslaan?
Of andere bestanden?
Geen dank ;)
Downloaden kan met de nieuwste Opera-mini 2.0 wel, zie de handleiding die erbij zit (op de foon).
Als een bestand doorgelinkt is naar een andere website dan lukt het soms niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Myn mobiel is zojuist gecrasht (750i)... hy reageert nergnes op O.o ook niet op de uitknop.. O.o Wat moet ik nu doen?

edit: Na verwijdere van accu doet ie ut weer xD

[ Voor 28% gewijzigd door Aubergine op 30-07-2006 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:09:
Hallo allemaal,

Ik heb nu al weer een half jaartje een K750i en synchroniseren doe ik nu met dat kabeltje,

Nu dacht ik dat dat ook met de BT moet kunnen maar hoe?

Het zal vast wel ergens staan, maar met de zoekfunctie kan ik het niet vinden en om nou 10 delen met elk ongeveer 45 pagina's te gaan lezen is ook een beetje zonde van de vakantie toch?

Weet iemand hoe dit moet? Alvast heel erg bedankt!

Groeten Sjoerd
steek een bluetooth dongle in een van de vrije usb poorten van je pc, zet bluetooth op je foon aan als pc al aan staat en dan krijg je vanzellf melding van nieuw apparaat gevonden blablabla.... en dan gewoon (vanaf je foon) bestand verzenden via bluetooth in menu kiezen en dan je pc selecteren. op pc zelfde maar dan je foon selecteren. beide kun je een naam geven voor herkenning

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

kan iemand een customize.xml van een niet gebrande w800i even sturen ajb?

Ik ben vergeten te backuppen, en nu zit ik met een klein probleempje :(

email in mijn profiel :)

Dankje :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.