Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 20:24

Pubbert

random gestoord

Waar zijn er nieuwe (of andere) frontjes beschikbaar voor de K750i? Deze begint flink wat krassen te vertonen, want hij ik ben erg lomp, dus hij is in het afg. jaar al flink wat keren gevallen, doet het nog prima overigens :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
@ TinuX:

MyPhoneExplorer download link is overleden... :9

// edit:

1.4.5 download link

[ Voor 42% gewijzigd door Big-R op 07-07-2006 17:56 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
GGS_106 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:56:
[...]

Ik heb dus die Blue Dream gedownload, hoe kan ik nu die bestanden uploaden? Gewoon via Far? De .thm komt gewoon in de map van thema's, maar die icoontjes en menu?

edit: Komt in "(map: /tpa/preset/system/menu/)" dus :)

Hmm, als ik nu in het menu wil, krijg ik de volgende error:

[...]

Druk ik op OK, en dan kan ik weer verder. Iemand een idee hoe die error voor altijd weg te halen is?
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mijn originele headset is gaar. Nu ben ik vandaag naar de winkel gegaan. Daar hadden ze nog wel een koptelefoon met van die oude in ear doppen (HPM-20's, zonder siliconen in de gehoorgang dingen, á la HPM-70) voor € 25,-, maar die vind ik dus niet prettig meer. De originele HPM-70 kostte € 39,- als hij besteld zou worden. Daarnaast komt binnenkort ook de HPM-82 uit, voor diezelfde prijs, maar dan mét afstandsbediening voor datzelfde geld. Dan liever zo'n HPM-82 met ab.

Hebben jullie ervaring met winkels mbt een nieuwe HPM-70 of heeft iemand toevallig zo'n headset over/in de verkoop?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zie eens voor de Sony MDR-EX71 of MDR-EX51 doppen, zijn praktisch dezelfde als die wat er standaard bijzaten bij de W800i geloof ik (bij de W700i zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Het gaat me niet alleen om de doppen, maar ook met name om de stekker die gaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Weet iemand waar ik een 6-puntig schroevendraaier kan kopen om de k750 open te halen ivm stof?

Groetjes

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boom1001
  • Laatst online: 05-09 12:58
Ik heb geprobeerd om de laatste firmware op mijn w800i te zetten via het Sony erricsson update programma (R1BC002) maar dit wil helemaal niet lukken. Iemand een idee hoe dit kan?

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

boom1001 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:44:
Ik heb geprobeerd om de laatste firmware op mijn w800i te zetten via het Sony erricsson update programma (R1BC002) maar dit wil helemaal niet lukken. Iemand een idee hoe dit kan?
Je moet iets specifieker zijn dan dit. Waar gaat het mis? Software runnen, updaten zelf etc.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boom1001
Je moet iets specifieker zijn dan dit. Waar gaat het mis? Software runnen, updaten zelf etc.
Het gaat niet echt mis. Als ik de update heb gedaan kijk ik in het service menu om te kijken welke firmware er opstaat er dan staat ie nog steeds op R1AA008. Terwel de laatste update R1BC002 is.

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
boom1001 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:07:
[...]

Het gaat niet echt mis. Als ik de update heb gedaan kijk ik in het service menu om te kijken welke firmware er opstaat er dan staat ie nog steeds op R1AA008. Terwel de laatste update R1BC002 is.
Welke provider heb je?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boom1001
T-Mobile.... heeft dat invloed dan? Want ik heb het al eerder gedaan met een k700i met een t-mobile... en toen ging alles goed.

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelboel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 11:34
Metal schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:31:
[...]

Ik zag hem daar ook liggen voor ~220. Ik vraag me af of daar niks achter zit. De goedkoopste in de pricewatch is namelijk 315 euro. :)
Klinkt erg interessant, en zeker opvallend ivm. pricewatch prijzen en de prijs van de w700 bijvoorbeeld. Kan iemand mij hier meer over vertellen? (Op de PhoneHouse site kan ik niets vinden wat er op lijkt)

[ Voor 7% gewijzigd door roelboel op 10-07-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook al eens een behuizing besteld bij die kerel, zijn helemaal van kunststof (in tegenstelling tot de originele behuizing) en passen ook nog niet eens helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wat wil je daarmee zeggen? Daarmee is de error niet op te lossen hoor..?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Ik wilde ook mijn shuttergeluidje verwijderen... maar nou krijg ik de volgende error als ik de plugin laad door middel van F11 en de plugin te kiezen:
Afbeeldingslocatie: http://wombat.student.utwente.nl/crashy/GOT/error_far.JPG
Iemand anders deze error? zo ja oplossing anyone?!?!

/edit
Ik heb hem trouwens wel al op andere pc aan de gang... maar op mijn laptop geeft ie deze error dus...

[ Voor 18% gewijzigd door Crashy op 10-07-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:14:
[...]
heb ook al eens een behuizing besteld bij die kerel, zijn helemaal van kunststof (in tegenstelling tot de originele behuizing) en passen ook nog niet eens helemaal perfect.
Welke onderdelen zijn niet van plastic op die lensbescherming na, bij de originele ? Zelf heb ik een W700i, BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 09:14
Is de k750i van telfort branded?
Ik wil hem graag op anewmobile.nl kopen, daar is ie 1x 10 euro, en dan 15 euro per maand 1 jaar.(+9,95 verzendkosten)
En heeft iemand ervaring met anewmobile?
Je kan ook namelijk van 2call.nl zoiets doen, dat is 1x 28 euro, en dan 15 euro per maand(zelfde abbo).
2call heeft "zeer goede" ervaring op telecomvergelijker, maja er staat geen ervaring van anewmobile

[ Voor 51% gewijzigd door Perzikvrucht op 10-07-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Laatst online: 05-03-2013
Ik heb sinds ik het menu heb aangepast en de operator logo heb verwijders linksbovenin mijn scherm (die aangeven hoeveel bereik je hebt) met daarachter een blauwe achtergrond, wat hij altijd deed als je een mms download of op inet zat, alleen ik weet zeker dat alles uitstaat, heb het nu standaard blauw, wat is daartegen te doen? Niet dat ik straks opeens een rekening krijg waarvan mijn broek spontaan afzakt..

Ook heb ik nu een vervelende balk op de plaats waar eerst het operatorlogo zat, in de breedte van het scherm, is dat gewoon standaard als je je operatorlogo verwijderd of doe ik iets fout?

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
boom1001 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:46:
T-Mobile.... heeft dat invloed dan? Want ik heb het al eerder gedaan met een k700i met een t-mobile... en toen ging alles goed.
Ja dat heeft invloed :Y)

Volgens mij duurde het altijd langer met die branded meuk.

Er zijn vast mensen die dit even kunnen en willen bevestigen.

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:08
Big-R schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:14:
[...]

Ja dat heeft invloed :Y)

Volgens mij duurde het altijd langer met die branded meuk.

Er zijn vast mensen die dit even kunnen en willen bevestigen.
Klopt :)

Zoals je hier kan zien is T-Mobile in de UK ook pas bij R1AA008, dat is ook weer 1 van de vele nadelen van een branded mobieltje ;)

Met de FAR Manager kan je dat trouwens gratis veranderen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Laatst online: 09-09 17:27
Voorde mensen die nog niet geloven qua smsjes:
hier een screen met het aantal smsjes wat ik vrij heb nu :)
Afbeeldingslocatie: http://wombat.student.utwente.nl/crashy/GOT/24000sms.PNG
23000 lijkt me voorlopig genoeg

Ik heb trouwens nog een vraag aan Tinux, in jou tutorial (die trouwens SUPER mooi is)
staat dat je de smsjes kwijt bent als je je inbox vergroot via FAR... maar als je nou es van de oude locatie de mappen sr en sm (en eventueel pending) kopieert naar de nieuwe locatie, zou je ze toch moeten behouden? heb het nog niet uitgeprobeerd, maar was wel benieuwd... had alles zelf al gebackupped!

wanneer komt er voor de W800i mediaplayer een goeie vervanging, zodat je ook in het menutje van mediaplayer niet meer die oranje shit ziet?! heb nu die WMP11 draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 23:18

reiker

dan jij!

Mandrake schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:18:
Weet iemand waar ik een 6-puntig schroevendraaier kan kopen om de k750 open te halen ivm stof?

Groetjes
Als ik me niet vergis heet dat een "Torque" schroevendraaier, maat verschilt... Wat dacht je van de Gamma/Praxis/Kluszelf/Hubo/Big Boss/etc..... You get the point.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kheb die DynamicMenuError er uit btw, had de bestanden opnieuw geupt en waarschijnlijk miste er 1tje ofzo. Werkt nu iig :)

Btw, m'n oranje dopje (rubbertje) uit de joystick is eruit, maar heb m nog wel. Iemand een idee hoe ik die er weer fatsoenlijk in krijg? Drukken wil nie echt :P Net of die te groot geworden is ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door GGS_206 op 10-07-2006 16:39 ]

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n datakabel is gaar :/

Alles wat ik naar m'n memory stick stuur kan niet worden afgespeeld :r

/me die voor een MMC cardreader gaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashy schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:10:
Ik heb trouwens nog een vraag aan Tinux, in jou tutorial (die trouwens SUPER mooi is)
staat dat je de smsjes kwijt bent als je je inbox vergroot via FAR... maar als je nou es van de oude locatie de mappen sr en sm (en eventueel pending) kopieert naar de nieuwe locatie, zou je ze toch moeten behouden? heb het nog niet uitgeprobeerd, maar was wel benieuwd... had alles zelf al gebackupped!
Theoretisch zou dit mogelijk zijn. Probeer het eens uit en post hier of het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:45:
M'n datakabel is gaar :/

Alles wat ik naar m'n memory stick stuur kan niet worden afgespeeld :r

* Phuncz die voor een MMC cardreader gaat kijken.
Als ik jou was zou ik toch eerder een MS Pro (Duo) kaartlezer scoren, MMC is namelijk een ander type ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Phuncz schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:52:
[...]

Als ik jou was zou ik toch eerder een MS Pro (Duo) kaartlezer scoren, MMC is namelijk een ander type ;)
dacht ik ook net te zeggen. Best dus de juiste scoren of je zit met dubbele problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Ik zie het niet echt zitten om al die pagina's door te lezen maar ik heb een probleem met de camera, Ik wil het liever zelf oplossen dan de telefoon weg te brengen voor de garantie. Het gaat om de w800i

Als ik foto's wil maken dan lijkt het net of de solariseren functie aanstaat terwijl dat niet het geval is. Als ik dan eeen foto wil maken dan hoor je het geluidje van de foto maken en dan schiet de telefoon weer terug naar het hoofdscherm.

Ik heb ook nieuwe software erop geinstaleerd maar dat wou niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hallo ik hen een SE w810i, en ik wil hem tweaken met de FAR manager, maar hij werkt niet goed ik krijg alleen de FS en FLASH map te zien en als ik ze open dan zijn ze leeg...
Ik heb de k750_w800_CID36 plugin gebruikt.
Misschien moet die plugin voor de w810i nog gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Mandrake schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:18:

Groetjes
Volgens mij Torx 6, maar ik heb het gedaan met een goede kleine platte schroevendraaier. Zorg er wel voor dat je niet te veel doordraait, want dan draai je 'm dol.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Laatst online: 18-09 21:35
de schroevendraaier die je gebruikt is inderdaad een torx 6, deze kun je bij de meeste doe het zelfzaken wel kopen.

nu mijn vraag:

kun je i-mode op je k750i krijgen? of is dit niet mogelijk, ik lees wel op meer sites dat ze het kunnen maar de instellingen kon ik niet vinden.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ik heb het toch maar niet gewaagd m'n k750i zelf te repareren, het toestel is nu aangemeld bij Dynafix voor reparatie.

Gezien de reputatie van dat bedrijf hou ik m'n hart vast :X

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg SEUS niet geinstalleerd net alsof ik een stuurprogramma mis voor het installatiepakket. Bijvoorbeeld bij het beginscherm zie ik engels en ok staan, maar niet met omlijsting. Het ok knopje heeft dezelfde kleur als het venster, op het moment dat ik die aanklik zie je hem alleen naar beneden gaan. Voor de rest doet hij het wel, maar loopt vast bij de installatie.

Op het moment dat er installing staat doet hij niks meer. Sterker nog op het moment dat ik bij pre-installation summary op next druk moet ik eerst nog een keer op het venster (maakt niet uit waar klikken om verder te gaan)

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reiker schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:21:
[...]

Als ik me niet vergis heet dat een "Torque" schroevendraaier, maat verschilt... Wat dacht je van de Gamma/Praxis/Kluszelf/Hubo/Big Boss/etc..... You get the point.
Mjah, een Torx 6 is het.. (werk bij een gamma)

Verder heb ik net mijn telefoon geheel ge'OSX't.. inclusief een dock.. pfoe.. het werkt ook nog.. De mediaplayer is alleen niet zo stabiel bij een gehele make-over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn k750i trouwens vaak om even in de trein (moet elke dag van Doetinchem naar Arnhem of Deventer reizen) een comedyserie te kijken of iets dergelijks.. maaaar.. de mediaplayer spoelt so ontzettend traag door.. waardoor, als je begint met een file die je halverwege wil beginnen te bekijken, het tergend langzaam duurt voordat je daar eindelijk bent.

Is er een manier om de FastForward van de mediaplayer bij video's op te krikken via Far? Een value die omhoog kan?

(Er is vast wel iemand die weet wat ik bedoel met langzaam vooruitspoelen :p, ben heus niet de enige die nerdy in de trein ofzo naar filmpjes wil kijken)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Wisten jullie al dat je ook op de K750i navigatie kan draaien?
Ik kwam er achter in de w810i topic.
Dit is iig de site:

http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php

ik zag het dus in de w810i topic maar het kan ook op een k750i.
Je kan met GPS ontvanger en zonder GPS ontvanger werken.
Met GPS is zoals de meesten wel gewend zijn, je weet precies waar je bent en je krijgt precies de aanwijzing met een stemmetje etc.
Zonder gps, download hij 1x de route via GPRS en dan kan je dus op pad met die route.
De route via GPRS zijn maar een aantal kb's dus duur is dat iig niet.
Het progammatje is ook niet zo groot dus is ook niet zo duur.
Als ik mijn k750i binnen heb denk ik dat ik het wel even ga proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:26:
[...]

Welke onderdelen zijn niet van plastic op die lensbescherming na, bij de originele ? Zelf heb ik een W700i, BTW.
normaal is de batterycover van plastic en de gewone back+frontcover van een metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:17:
Ik heb ook al een hele tijd een w800i. Alleen nu is de camera brak geworden.
Krijg allemaal rare vlekken in beeld en zodra ik een foto wil maken springt hij terug naar het hoofdmenu. Als ik echter een paar keer met mijn vinger tegen de telefoon "tik" dan krijg ik wel ineens weer goed beeld en kan ik wel weer foto's maken. Lijkt me dus dat er iets los zit in het toestel. Heb hem nog geen jaar, zit hier garantie op??
Heb mijn toestel vorige week teruggestuurd en kreeg gister een belletje dat ik hem weer op kon gaan halen. Dus ik naar de winkel en wat zie ik, een hele nieuwe w800i. Met folietje over het beeldscherm en al. Bleek iets in de hardware kapot te zijn en viel nog binnen de garantie.
Mijn contract loopt over een 3 maanden af, mag dan weer een nieuwe uitzoeken en kan dan deze net nieuwe weer in de verkoop doen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 09:57
matsume schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:45:
Dit is iig de site:

Met GPS is zoals de meesten wel gewend zijn, je weet precies waar je bent en je krijgt precies de aanwijzing met een stemmetje etc.
Zonder gps, download hij 1x de route via GPRS en dan kan je dus op pad met die route.
Ik vrees dat dit al een tijdje bent is, er is zelfs al een topic over hier op GoT
[rml][ Nav4All] Gratis navigatie op je Telefoon[/rml]

Ik gebruik Nav4All zelf ook wel eens en moet zeggen dat het best aardig werkt.

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

matsume schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:45:
Dit is iig de site:

Ze zeggen dat het simpel werkt, maar somewhere is het toch wel een progsel met een kleine handleiding. Verder is het natuurlijk wel handig dat je overal een plattegrond bij de hand hebt, met of zonder GPS navigatie. Voorlopig is het nog gratis, maar men wil er vanaf 15 augustus geld voor gaan vragen. Ben erg benieuwd, ook naar hoeveel data je daadwerkelijk kwijt bent aan het handeltje...

Het progsel zelf is 260 kb ongeveer, daarna word de taal (tekst) gedownload (vermoedelijk onder de 100 kb), waarna de gesproken dingen worden gedownload (dit was een behoorlijke kluif, misschien wel een halve mb).

Verder heb je voor iedere handeling die server nodig, als in, opzoeken route punten, kaarten downloaden, over kaarten navigeren (straatnamen info), etc... Privacy gevoelige informatie komt evt in handen van nav4all. Ze kunnen lekker makkelijk bijhouden waar jij allemaal naar toe gaat, terwijl dat met los staande systemen niet het geval is....

Anyway, 't is leuk om es uit te proberen. Ben benieuwd hoe het systeem mij de komende gratis weken bevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Laatst online: 16-09-2024
Mèt GPRS en zònder GPS-ontvanger heb je dus eigenlijk niets toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:37
Ik vindt het nog steeds raar dat mijn telefoon zo snel leeg is... Heb de tel pas sinds januari maar de batterij gaat nu wel erg hard. Zou iemand weten hoe dit komt? Verder dacht ik eraan om een grotere batterij te bestellen via telecomteleom.nl:

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=1

Welke moet ik nemen en is het wel een goed idee om een niet-officiële batterij te nemen?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ajax power schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:59:
Mèt GPRS en zònder GPS-ontvanger heb je dus eigenlijk niets toch?
Alsof we allemaal nu opeens GPS verslaafden zijn. Kunnen we geen kaartjes/plattegronden meer lezen?

maw, ik hoef niet persee een GPS ontvanger te hebben. Hij zal er echter wel voor zorgen dat alles geautomatiseerder doet. Maar zolang jij straatnaambordjes kan lezen (je kan positioneren op een kaart), en weet waar je naar toe moet (moet je zowiezo wel weten), lijkt dit me geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

als je wilt conecten met de FARmanager en telefoon,
moet je dan ook de updateservice(firmware) van SE op je PC hebben geinstaleerd en de nieuwste firmware op je telefoon hebben
of kan het ook alleen met de USB flashdrivers

want ik heb verder nog niks op me PC deed alles via de cardreader en op mijn telefoon staat alleen nog de oude firmware van oktober 2005

EDIT:Ik heb alleen de Update Service Installer (Versie 2.6.4.9) geinstalleerd, de telefoon geupdate en toen deed ie het

[ Voor 49% gewijzigd door syrrah op 13-07-2006 23:43 ]

PSN: syrrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus, sinds ik mijn telefoon heb lopen modden is de batterij na 2 dagen al op 16%.. wtf..

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nieuwste update derop?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:53:
jezus, sinds ik mijn telefoon heb lopen modden is de batterij na 2 dagen al op 16%.. wtf..
Kijk dat probleem heb ik dus ook;)

Edit:
Nieuwste versie erop (maart) en ook sinds het modden met far..

[ Voor 14% gewijzigd door hk12nl op 13-07-2006 20:39 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb sindskort een K750i ben er heel blij mee :) Alleen nu het volgende het Netwerk signaal gaat op (blauw) en neer (geel soms rood) hij is nooit stabiel :? (hier in huis) Ik zit bij T-mobile en had hiervoor een D500 en die was gewoon stabiel en goed bereik in huis.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen en of verhelpen?

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:06

NoTimeRemains

I know

ik heb een probleem met mijn k750i.
ik wilde kijken hoe laat het was en ineens was heel het beeldscherm flets. de kleuren komen niet goed meer uit.
toen heb ik maar een aantal dingen geprobeerd:
- service menu in gegaan daar de beeldscherm tests gedaan.
- master reset.
- service update.
maar niets heeft geholpen. hoe moet ik dit oplossen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook met mijn w800i, toen bleek mijn display stuk te zijn en heeft het SE servicepunt de display vervangen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 17:19

Superflip

*pwiet*

Ik heb ondertussen een dagje mijn k750i en ben er zeer tevreden over.
Er is echter één ding dat me stoort. De weergave van de inbox en de berichten zelf. Is er een mogelijkheid om deze weergave aan te passen tot een eenvoudige lijst, of het lettertype mss kleiner te maken?

Is er ook een mogelijkheid om te zien hoeveel karakters je reeds getypt hebt bij het opstellen van een sms bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien domme vragen maar ik kon het nergens vinden:

- Wordt de k750 standaard met oordopjes geleverd, of is dat alleen de w800i?
- Kan ik ergens een filmpje zien dat opgenomen is met de k750i? Die van mobile-review zijn inmiddels offline.
- Krijg je de datakabel erbij en is deze te gebruiken om je Memory Stick Duo (Pro) mee te vullen als deze in je gsm zit, of moet je daarvoor een kaartlezertje gebruiken (lijkt me sterk maargoed).

Bedankt en excuus als het antwoord makkelijk te vinden was, ik kon het iig niet vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:08:
Misschien domme vragen maar ik kon het nergens vinden:

- Wordt de k750 standaard met oordopjes geleverd, of is dat alleen de w800i?
- Kan ik ergens een filmpje zien dat opgenomen is met de k750i? Die van mobile-review zijn inmiddels offline.
- Krijg je de datakabel erbij en is deze te gebruiken om je Memory Stick Duo (Pro) mee te vullen als deze in je gsm zit, of moet je daarvoor een kaartlezertje gebruiken (lijkt me sterk maargoed).

Bedankt en excuus als het antwoord makkelijk te vinden was, ik kon het iig niet vinden. ;)
Bij de k750i worden ook oordopjes geleverd, echter zijn deze van mindere kwaliteit en zijn niet isolerend. (dat je vrijwel niks anders hoort)
Er zit ook een datakabel bij, maar via de kaartlezer gaat het vele malen sneller. Blijkbaar kan de telefoon gewoon niet snel genoeg schrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Metal ;). Het is dus aan te raden een kaartlezertje te kopen?

Ik zou ook nog graag een filmpje zien dat geschoten is met de k750i _/-\o_

edit: zou zo'n kaartlezer voldoen: http://nl.kensington.com/html/8075.html ? Er staat alleen MemoryStick, leest hij dan ook MemoryStick Duo Pro ?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:29:
Bedankt Metal ;). Het is dus aan te raden een kaartlezertje te kopen?

Ik zou ook nog graag een filmpje zien dat geschoten is met de k750i _/-\o_

edit: zou zo'n kaartlezer voldoen: http://nl.kensington.com/html/8075.html ? Er staat alleen MemoryStick, leest hij dan ook MemoryStick Duo Pro ?
Als het goed is heb je een adaptertje erbij gekregen waar je je MS Duo Pro in stopt en dat het dan een MS stickje maakt op normaal formaat.

Kaartlezertjes heb je al vanaf een paar euri, ik heb een naamloos ding wat tig kaartjes vreet voor 8,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt ;) Ja die ik daar gaf is ook maar 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01 21:38

Ben1985

Tatatata!

Metal schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:26:
[...]

Bij de k750i worden ook oordopjes geleverd, echter zijn deze van mindere kwaliteit en zijn niet isolerend. (dat je vrijwel niks anders hoort)
Er zit ook een datakabel bij, maar via de kaartlezer gaat het vele malen sneller. Blijkbaar kan de telefoon gewoon niet snel genoeg schrijven. :)
Klopt, met een kaartlezer gaat het altijd een stuk sneller. Ik merk het bij zowel mn K750i als mn pda en mn digicam. Dit komt mede doordat er niet via een ander besturingssysteem op het kaartje hoeft worden geschreven.

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Laatst online: 18-09 08:45
Ik ben ook een beetje aan het kloten met FAR. Nu staat er in FS/tps/preset/custom/customize.xml het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<image deletable="false" lock="false" unicode-name="Screensaver.gif">image/2004430144123.gif</image>
<image deletable="false" lock="false" unicode-name="Shutdown.gif">image/2004430144144.gif</image>
<image deletable="false" lock="false" unicode-name="Startup.gif">image/2004430144134.gif</image>
<audio deletable="false" lock="false" unicode-name="T-Jingle.mp3">audio/200432913127.mp3</audio>
<audio deletable="false" lock="false" unicode-name="Startup.mp3">audio/2004329131225.mp3</audio>
<audio deletable="false" lock="false" unicode-name="Alarm.mp3">audio/200551883552.mp3</audio>
<audio deletable="false" lock="false" unicode-name="Shutdown.mp3">audio/200551883635.mp3</audio>
<theme deletable="false" lock="false" unicode-name="T-Mobile.thm">themes/2005519182519.thm</theme>

maar in FS/tps/preset/custom/audio etc staan geen bestanden. In andere mapjes kan ik ook niets vinden met bijv 200551883635.mp3 :( Weet iemand waar deze staan?

[ Voor 21% gewijzigd door DiLDoG op 15-07-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:35
Als ik de customize.xml aanpas (alleen false > true) blijf ik gewoon camerageluidjes houden, ook in de stille modus :X Iemand enig idee hoe dat komt?

Overigens is de vraag meer academisch, want ik heb alle geluidjes gewoon gedelete :)

Ik heb een K750i met de software van december 2005 (R1AA008)
julius schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:48:
[...]
Hebben jullie ervaring met winkels mbt een nieuwe HPM-70 of heeft iemand toevallig zo'n headset over/in de verkoop?
Op ebay (http://search.ebay.nl/HPM-70) heb je een HPM-70 voor 15-20 euro. De mijne komt uit duitsland en bevalt uitstekend!
Phuncz schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:10:
Zie eens voor de Sony MDR-EX71 of MDR-EX51 doppen, zijn praktisch dezelfde als die wat er standaard bijzaten bij de W800i geloof ik (bij de W700i zeker).
Hij heeft op dit moment een HPM20, dus aan doppen met een mini-jack plug heeft hij niets....

[ Voor 74% gewijzigd door Rrob op 15-07-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Rrob schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:21:
[...]

Op ebay (http://search.ebay.nl/HPM-70) heb je een HPM-70 voor 15-20 euro. De mijne komt uit duitsland en bevalt uitstekend!
Thanks, ik zie er alleen voor rond de € 30,- van een nederlandse partij, naast een zut verkopers uit HongKong. Doe mij die maar uit NL dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:23
Ik had ff een vraagje: pasgeleden stond hier ergens dat je in flight modus ook
je camera kon gebruiken door je telefoon in flight modus op toetsenblokkering te zetten
en dan de lenskap open te schuiven. Prima echt top werkt perfect!

Maar weet iemand misschien ook of je op een of andere manier de radio in flight modus
kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Bjornson schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:40:
Ik had ff een vraagje: pasgeleden stond hier ergens dat je in flight modus ook
je camera kon gebruiken door je telefoon in flight modus op toetsenblokkering te zetten
en dan de lenskap open te schuiven. Prima echt top werkt perfect!

Maar weet iemand misschien ook of je op een of andere manier de radio in flight modus
kunt gebruiken?
Het principe van flightmode is dat er niks met signalen wordt gewoon zodat er geen storing kan optreden in een vliegtuig bijvoorbeeld. Alleen is radio bij mijn weten alleen ontvangen, oftewel dat zou niks uit moeten maken. Toch is alles kwa ontvangen of verzenden uitgeschakeld in de flight mode dus het kan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rrob schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:21:
Als ik de customize.xml aanpas (alleen false > true) blijf ik gewoon camerageluidjes houden, ook in de stille modus :X Iemand enig idee hoe dat komt?
Nou, als je via de FAR manager gewoon in de customize.xml false in true hebt veranderd.. vervolgens de FAR op de juiste manier hebt afgesloten, en een master reset op de telefoon hebt uitgevoerd (gewoon, terug naar fabrieksinstellingen) dan moet dat voldoende zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:57:
[...]

Het principe van flightmode is dat er niks met signalen wordt gewoon zodat er geen storing kan optreden in een vliegtuig bijvoorbeeld. Alleen is radio bij mijn weten alleen ontvangen, oftewel dat zou niks uit moeten maken. Toch is alles kwa ontvangen of verzenden uitgeschakeld in de flight mode dus het kan niet :)
Alleen is de FM ontvangst in een vliegtuig toch wat van mindere kwaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
Bij mijn W800i is het rubbertje uit de joystick gevallen en maken de stekkers slecht contact (pc, oplader en headset). Nou wil ik em wel naar de reparatie doen, maar ik ga over een week op vakantie, en dan wil ik em wel weer hebben. En als ik terugkom heb ik nog maar 2 weken totdat de garantie verloopt.

Wat zijn op dit moment de ervaringen qua reparatieduur? Is een week een termein die wel te wagen is?

[ Voor 7% gewijzigd door Jesse op 15-07-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Ik zou het er niet op wagen, maar als je nog 2 weken garantie hebt na je vakantie dan breng je 'm dan toch gewoon weg, zie het probleem niet..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Jesse schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:11:
Bij mijn W800i is het rubbertje uit de joystick gevallen en maken de stekkers slecht contact (pc, oplader en headset). Nou wil ik em wel naar de reparatie doen, maar ik ga over een week op vakantie, en dan wil ik em wel weer hebben. En als ik terugkom heb ik nog maar 2 weken totdat de garantie verloopt.

Wat zijn op dit moment de ervaringen qua reparatieduur? Is een week een termein die wel te wagen is?
Bij de winkel aankondigen dat je een defect hebt. Maar dat je op vakantie gaat. Tussen het constateren van het defect en het ter reparatie aanbieden mag vanuit de gebruikers kant 2 maanden zitten.

Echter, de defecten die je hebt lijken mij niet onder de garantie te vallen maar gebruiks schade te zijn, mits het stekkers gebeuren intern in de telefoon zit. Maak de contacten anders schoon en kijk wat er dan gebeurd.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
@Laguna: Ik vroeg me gewoon af of er veel gevallen binnen een week gerepareerd zijn. Dat ik em dan ook nog terug kan brengen weet ik wel.

@julius: Ik ben al langs de winkel geweest, en die betwijfelde ook al of het onder de garantie viel.
Schoonmaken heb ik al geprobeerd, maar lost het probleem niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 22:13
Heeft iemand deze toevallig ook?

Sony Ericsson FM Music Transmitter MMR-60
Afbeeldingslocatie: http://www.phonemag.com/images/uploads/MMR-60_s.jpg

En zo ja, bevalt ie?
Daarnaast kan ik op eBay Duitsland ook een W700i cover kopen om zo mijn W800i een W700i look te geven. Tot nu toe heb ik alleen maar slechte ervaringen gehad, omdat die covers nooit passen. Echter zit deze verkoper in Duitsland en niet in Taiwan of Hong-Kong. Zou deze cover dan beter zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door rimave op 15-07-2006 21:53 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

aik0n schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:10:
Er is echter één ding dat me stoort. De weergave van de inbox en de berichten zelf. Is er een mogelijkheid om deze weergave aan te passen tot een eenvoudige lijst, of het lettertype mss kleiner te maken?
Ik geloof niet dat dit kan.
Is er ook een mogelijkheid om te zien hoeveel karakters je reeds getypt hebt bij het opstellen van een sms bericht?
Wanneer je het maximum nadert, komt er een tellertje met resterend aantal characters. Maar volgens mij heb je niet een permanent zichtbare teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
aik0n schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:10:
In je inbox druk op "meer" en dan lijstopties>geen details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

rimave schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:53:

[afbeelding]

En zo ja, bevalt ie?
Daarnaast kan ik op eBay Duitsland ook een W700i cover kopen om zo mijn W800i een W700i look te geven. Tot nu toe heb ik alleen maar slechte ervaringen gehad, omdat die covers nooit passen. Echter zit deze verkoper in Duitsland en niet in Taiwan of Hong-Kong. Zou deze cover dan beter zijn?
waar is die fm transmitter te koop?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:44:
[...]

Als het goed is heb je een adaptertje erbij gekregen waar je je MS Duo Pro in stopt en dat het dan een MS stickje maakt op normaal formaat.
Je bedoelt toch bij je kaartlezer?

Overigens, misschien is deze inkoopactie ook voor andere mensen interessant, ik doe er iig aan mee: http://www.samenkopen.net/action_products/634348/484678 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 01:38:
[...]

Je bedoelt toch bij je kaartlezer?
Bij het K750i pakket zit er ook eentje. Althans, bij die van mij zat er eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 17:19

Superflip

*pwiet*

Vincent7 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 03:17:
Wanneer je het maximum nadert, komt er een tellertje met resterend aantal characters. Maar volgens mij heb je niet een permanent zichtbare teller.
Ik zag het nu ook, wel jammer van die niet permanente teller.
FlipFlink schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:56:
[...]

In je inbox druk op "meer" en dan lijstopties>geen details.
Erg bedankt, ik had daar al lopen zoeken bij het 'more' menu, maar kon niets vinden, maar telkens over die list options gekeken blijkbaar. Nu is het in ieder geval vele beter! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een SE W800i. Nu kan ik wel WAPpen, maar dat is niet echt wat je wilt. Ik heb Opera mini geïnstalleerd, maar als ik een pagina probeer op te vragen krijg ik de foutmelding: Could not open connection to server (error 14.0.43:80/). Ik heb T-Mobile al gevraagd of ze een oplossing hebben voor dit probleem, maar ze geven aan dat je alleen kan WAPpen met dit toestel. Lijkt me niet. Weet iemand een oplossing?

Gr Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Normaal zou je dat via GPRS moeten doen, niet via WAP.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

[afbeelding]

En zo ja, bevalt ie?
Nee, je kan hem in Nederland niet bestellen want ze willen graag bepalen wat mensen wel en niet mogen hebben :) Zodoende moet je hem ergens importeren waar de regeltjes niet zo fijn zijn :Y)

Als jij me kan vertellen waar en hoeduur? :) Lijkt me een zeer interessant apparaatje namelijk.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

Dennahz schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:47:
[...]

Nee, je kan hem in Nederland niet bestellen want ze willen graag bepalen wat mensen wel en niet mogen hebben :) Zodoende moet je hem ergens importeren waar de regeltjes niet zo fijn zijn :Y)

Als jij me kan vertellen waar en hoeduur? :) Lijkt me een zeer interessant apparaatje namelijk.
misschien iets om een inkoopactie voor op te zetten?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht

[afbeelding]

En zo ja, bevalt ie?
wat kan je er precies mee dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn headset(HPB-60) voor de K750 wordt slecht en wil een nieuwe kopen maar is er nog veel verschil qua geluidskwaliteit tussen de HPB-60 en HPM-70(W800) behalve de prijs 12 vs 30€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

matsume schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:24:
[...]

wat kan je er precies mee dan :D
Muziek van je GSM uitzenden via de FM band zodat je GSM functioneerd als radio zender en je dit dus via een gewone radio kunt beluisteren.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen 1 of 2 GB extra memory voor mijn K750, word hij hier niet langzamer van?

En ik zie soms prijzen staan die wel extreem laag zijn:

http://cgi.benl.ebay.be/2...46409QQrdZ1QQcmdZViewItem

Kan dit wel?

35 euro voor 2GB geheugen.. In nederland betaal je ditzelfde voor 1GB

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:26:
[...]

Muziek van je GSM uitzenden via de FM band zodat je GSM functioneerd als radio zender en je dit dus via een gewone radio kunt beluisteren.
Vraag me af als je hier ook handsfree mee kan bellen in bv de auto op de autoradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 13:49
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Vraag me af als je hier ook handsfree mee kan bellen in bv de auto op de autoradio?
Handsfree wordt op die manier sowieso erg lastig, want je moet ook nog ergens in praten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Ik zit te twijfelen tussen 1 of 2 GB extra memory voor mijn K750, word hij hier niet langzamer van?

Kan dit wel?

Wel even hierop letten: nieuws: Vervalsingen van Memory Sticks duiken op

Ik heb zelf ook een "namaak" ding, zoals je in de reacties kan lezen. Hou er wel rekening mee dat je geen garantie krijgt enzo. Die van mij doet het overigens nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jonges,
ik zag een stukkie terug in deze topic dat je je camera een boost kon geven waardoor de camerakwaliteit, met name de video functie, verbeterd zou zijn. daar kon ook een bestandje downloaden namelijk camera.dat, maar hoe ram ik dat in mn mobiel zodat het werkt?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:29:
jonges,
ik zag een stukkie terug in deze topic dat je je camera een boost kon geven waardoor de camerakwaliteit, met name de video functie, verbeterd zou zijn. daar kon ook een bestandje downloaden namelijk camera.dat, maar hoe ram ik dat in mn mobiel zodat het werkt?
groeten
Persoonlijk zie ik niet zoveel verschil tussen de foto's (ik heb wel de .dat vervangen natuurlijk :p) dat je dat even weet. Eigenlijk heeft de verandering in de .dat file niet zoveel te maken met de camera zelf. De verandering zit hem in de andere waarde voor de compressie. Standaard staat het op 65% geloof ik, door deze waarde te veranderen kan je dus minder compressie instellen, en theoretisch dus betere foto's krijgen. De grootte van de foto's is in ieder geval wel groter geworden.

Als je dit wilt doen, dan heb je de FAR manager nodig. De precieze map waarin de camera.dat staat weet ik even niet meer, maar ik heb het zelf ook gevonden door wat te browsen met FAR, dus jij zou het ook moeten kunnen vinden.

FAR vind je in de TS.

[ Voor 22% gewijzigd door Vincent7 op 17-07-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:37:
[...]

Persoonlijk zie ik niet zoveel verschil tussen de foto's (ik heb wel de .dat vervangen natuurlijk :p) dat je dat even weet. Eigenlijk heeft de verandering in de .dat file niet zoveel te maken met de camera zelf. De verandering zit hem in de andere waarde voor de compressie. Standaard staat het op 65% geloof ik, door deze waarde te veranderen kan je dus minder compressie instellen, en theoretisch dus betere foto's krijgen. De grootte van de foto's is in ieder geval wel groter geworden.

Als je dit wilt doen, dan heb je de FAR manager nodig. De precieze map waarin de camera.dat staat weet ik even niet meer, maar ik heb het zelf ook gevonden door wat te browsen met FAR, dus jij zou het ook moeten kunnen vinden.

FAR vind je in de TS.
Jah ik heb al verscheidene zaken verandert met FAR, dus dan zou het moeten lukken. Dut bestandje overschrijft dus al een bestaand bestandje?
Maar het is dus eigenlijk helemaal niet nodig als de kwaliteit veel omhoog gaat maar ik las wel een aantal keer dat de videokwaliteit wel veel beter is, maar daar zit dus ookw weinig verschil in?

iig bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, ik heb een probleem gkregen met FAR, al eerder door iemand anders beschreven iets terug in de topic, maar ik krijg een "plugin call error". Ik heb hem overnieuwe geinstalleerd maar het blijft 8)7 . Kan hem namelijk nu helemal niet meer gebruiken..

Iemand hier een oplossing voor of het zelfde probleem?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:43:
[...]

Wel even hierop letten: nieuws: Vervalsingen van Memory Sticks duiken op

Ik heb zelf ook een "namaak" ding, zoals je in de reacties kan lezen. Hou er wel rekening mee dat je geen garantie krijgt enzo. Die van mij doet het overigens nog prima.
Ik ga het denk ik gewoon wagen bij die ebay link die silentgear gaf. De persoon die het verkoopt heeft erg veel positieve feedback, maar de meeste kopers zullen misschien niet eens kijken of het echt is. Maargoed, als ik het niet merk boeit het me niet veel, zolang het maar niet veel kleiner is dan 2 gb en snel genoeg is om mp3 uit te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dit wel?

je word bezeikt waar je bijstaat, er staat dat de verzendkosten €5 en dat je verplicht bent om verzekeringskosten te betalen, die dan 27 euro zijn.....

mij hebben ze zo ook gekloot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:31:
[...]

Ik ga het denk ik gewoon wagen bij die ebay link die silentgear gaf. De persoon die het verkoopt heeft erg veel positieve feedback, maar de meeste kopers zullen misschien niet eens kijken of het echt is. Maargoed, als ik het niet merk boeit het me niet veel, zolang het maar niet veel kleiner is dan 2 gb en snel genoeg is om mp3 uit te lezen.
Ik heb ook een tijd terug op ebay zo'n 2Gb gekocht. Was inderdaad een fake maar de volle 2Gb is beschikbaar en het werkt en past prima in mijn w800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Heeft er eigenlijk iemand ervaringen met (forse) waterschade aan de W800? Als in: vertoont het toestel na enkele dagen drogen wellicht nog leven?
Mijn vrij nieuwe W800 is gisteren tijdens een mislukt zeiltochtje helaas in het water terechtgekomen en nu vrij dood :(

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
SS2 Harem schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:52:
Ik vindt het nog steeds raar dat mijn telefoon zo snel leeg is... Heb de tel pas sinds januari maar de batterij gaat nu wel erg hard. Zou iemand weten hoe dit komt? Verder dacht ik eraan om een grotere batterij te bestellen via telecomteleom.nl:

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=1

Welke moet ik nemen en is het wel een goed idee om een niet-officiële batterij te nemen?
iemand? :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sparow schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:39:
[...]

Handsfree wordt op die manier sowieso erg lastig, want je moet ook nog ergens in praten... ;)
Als de microfoon van de telefoon het gewoon blijft doen moet het mogelijk zijn alleen heb je kans dat dan het gaat rondzingen en je kan natuurlijk de microfoon van de headset gebruiken want ik zie gewoon weer een aansluiting op die FM transmitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

ImPrEzA schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:08:
Heeft er eigenlijk iemand ervaringen met (forse) waterschade aan de W800? Als in: vertoont het toestel na enkele dagen drogen wellicht nog leven?
Mijn vrij nieuwe W800 is gisteren tijdens een mislukt zeiltochtje helaas in het water terechtgekomen en nu vrij dood :(
FF wat anders, blijft dat ding drijven? Mocht ik m ooit bij t water verliezen dan weet ik dat iig. En nee, ik probeer het niet

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_106 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:44:
[...]

FF wat anders, blijft dat ding drijven? Mocht ik m ooit bij t water verliezen dan weet ik dat iig. En nee, ik probeer het niet
Wat dacht jezelf......... :X Als een baksteen gaat ie naar de bodem hoor ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.