Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

ehm ik heb sinds gister een probleem met mijn k750i. Als ik de lens cover open, gaat het beeld even op fotostand maar flitst daarna weer terug naar het gewone scherm. Ook als ik via het menu probeer mijn camera te activeren gebeurt er zeer weinig. Is dit een bekend probleem? Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt :)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je via dat FAR getweak ook toevallig je volume aanpassen? Ik vind nl. dat ook al zet ik de speaker op zijn luidste, dat als mij iemand belt, ik die persoon toch niet zo goed versta. Oh ja, er is niets mis met mijn gehoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:39:
Kan je via dat FAR getweak ook toevallig je volume aanpassen? Ik vind nl. dat ook al zet ik de speaker op zijn luidste, dat als mij iemand belt, ik die persoon toch niet zo goed versta. Oh ja, er is niets mis met mijn gehoor :P
zet je dan wel je oorspeaker harder? Dus terwijl je belt het volume omhoog doen :)
Anders zet je namelijk de gewone speaker harder, en daar heb je niks aan als je belt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Satch op 24-06-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, dat verschil had ik inmiddels ook door. Maar ik vroeg mij af of het dus te tweaken valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister iets vreemds, alle toetsen van m'n K750i waren zeg maar gescrambled, ik druk op 'n bepaalde toets maar hij voert de functie uit van 'n andere toets (bijvoorbeeld 'n 4 krijgen als ik op de 1 druk, of gaan bellen als ik 'n menu omhoog wil, etc). Had al 'n paar keer de batterij er uit gehad maar dit hielp niet. Nadat ie 'n paar uur in m'n broekzak had gezeten (stond aan) pakte ik m'n telefoon om 'n foto te maken en deden alle knoppen 't weer gewoon.
Iemand anders hier ooit last van gehad en zoja, komt dit vaker terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel,nu je over knoppen begint..... Onlangs had ik het probleem dat de 7,8,9,*,0 en # niet werkten.

Dus ik helemaal die gsm open gehaald (oh ja, inderdaag volgens dat word-document dat hier ook ciruleert) en het toestenbord eruit gehaald, wat schoongemaakt en terug erin gedaan. Bleek het even te werken, maar na een half uurtje weer hetzelfde.

Toen heb ik hem binnen gedaan en is hij naar SE vertrokken. Daar vonden ze niets en hebben ze hem enkel schoongemaakt. Nu werkt hij weer, maar voor hoe lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn telefoon (dacht ik zo) geupdate. Toen hij klaar was met updaten vroeg hij of ik opnieuw wou beginnen met updaten dus dat deed ik en dan vraagt hij telkens opnieuw of ik wil beginnen. Toen heb ik maar de stekker eruit gehaald en mijn sim erin geplaats en ben gaan kijken wat de telefoon zou doen. Alles staat nu in het Engels en ik kan hem volgens mij niet meer veranderen in het Nederlands. Ook merk ik niet dat er iets aan de software is gedaan! Waar kan ik zien welke software er op mijn telefoon staat?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:16:
Ik heb zojuist mijn telefoon (dacht ik zo) geupdate. Toen hij klaar was met updaten vroeg hij of ik opnieuw wou beginnen met updaten dus dat deed ik en dan vraagt hij telkens opnieuw of ik wil beginnen. Toen heb ik maar de stekker eruit gehaald en mijn sim erin geplaats en ben gaan kijken wat de telefoon zou doen. Alles staat nu in het Engels en ik kan hem volgens mij niet meer veranderen in het Nederlands. Ook merk ik niet dat er iets aan de software is gedaan! Waar kan ik zien welke software er op mijn telefoon staat?

Alvast bedankt
Heb ik ook gehad.. Is er toch iets fout gegaan bij het updaten, moet hem nu helaas terugbrengen naar de winkel (of waar jij hem gekocht hebt) zodat ze hem daar kunnen flashen. In de startpost staat hoe je moet kijken welke software erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het volkomen veilig was om hem op deze manier te updaten maar dat blijkt dus niet zo te zijn!

Ik zou op de volgende manier kunnen zine welke software versie erop staat:
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *

(< of > bedien je doormiddel van de joystick)

Dus je telefoon aanzetten, dan:
Rechts drukken met joystick, sterretje drukken, enz.
Stoor je niet aan wat er op het scherm gebeurd; gewoon doorgaan met de handleiding wanneer je de snelkoppeling o.i.d. ziet. Als je de acties goed hebt gevolgd kom je vanzelf in het service menu.
Kan ik dit doen als ik mijn telefoon aan heb staan of moet ik mijn telefoon uizetten en dan aanzetten en meteen de code invoeren?

En is het zo dat ik op geen enkele andere manier mijn telefoon in het Nederlands krijg? Vind het echt klote want ik weet even niet meer waar ik mijn bonnetje heb geltaten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:37:
Kan ik dit doen als ik mijn telefoon aan heb staan of moet ik mijn telefoon uizetten en dan aanzetten en meteen de code invoeren?
Maakt niet uit wanneer... gewoon in het startscherm, niet in het menu

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Laatst online: 03-07 13:50
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:16:
Knip Alles staat nu in het Engels en ik kan hem volgens mij niet meer veranderen in het Nederlands. Knip
Zou je niet via FAR de nl taal erbij kunnen zetten?

Ik zou niet weten waar dat bestand zit, maar volgens mij was er wel een system/language map?

Iemand die het wel (zeker) weet?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Gisteren nog eens geprobeerd om gratis te wappen en heb een trucje gevonden. In plaats van de tweede optie te kiezen en dan de eerste link te openen kies ik meer en dan de tweede keuze zijnde Vodafone Live! en dan maakt hij meteen verbinding met de juiste pagina. De link van de telefoon zelf gaat rechtstreeks naar SE. Spijtig dat ze die video's nu nog niet ondersteunen voor de W800i. Kon ik lekker naar het nieuws kijken op mijn GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

hmz, vaagheid! Gisteren deed m'n oortje het alleen nog maar via 1 kant. Kan zijn dat het snoertje aan de kant van't stekkertje gaar is. Verder begon het beeld gisteravond ook 1x te flippen. Het beeld werd behoorlijk wit maar draaide gelukkig weer bij. Vanmorgen had ik het weer een paar keer, ook melde mijn W800i bij het opladen dat er een onbekende batterij in de telefoon zat :?. 't Ding is bijna 4 maanden oud en vertoond nu al weer kuren :X

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het niet mogelijk zijn om net als bij de Samsung de optie bij Bluetooth krijgt: "Bestanden doorzoeken" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Hey mede-SE vrinden,

sinds een dag of twee ben ik het rode rondje (edelsteentje) uit mijn W800i verloren...en ik dacht eerst BOEIE, maar het blijkt nu toch best wel vervelend te zijn, qua gevoel met navigeren. Hebben jullie hier ervaring mee? Tips voor het vervangen, waar ik een nieuwe vandaan haal? Vind het een beetje onzin om hem weer voor 2 weken kwijt te zijn hiervoor, door hem naar een servicepoint te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
3,5 mm koptelefoon adapter nu te koop via SK.net

http://www.samenkopen.net/action_product/634348/943383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn k750i geupdate en ik krijg nou bij elk gemaakte foto de datum erop :S
Bij elke foto staat nu rechtsonder in het rood de datum + tijd.
Hoe kan ik dit uitzetten / verwijderen? (en ik bedoel dus niet ff weg photoshoopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:19:
Heb mijn k750i geupdate en ik krijg nou bij elk gemaakte foto de datum erop :S
Bij elke foto staat nu rechtsonder in het rood de datum + tijd.
Hoe kan ik dit uitzetten / verwijderen? (en ik bedoel dus niet ff weg photoshoopen ;)
_/-\o_

Fijn dat je zoveeeel moeite neemt om een post hier te plaatsen. Ik verwacht ná 32 post hier op got zeker weten wat meer inzet... jou post is in mijn ogen a) onnodig b) zonde van je tijd c) ...
In de tijd dat je deze post van mij leest heb je natuurlijk allang even gekeken naar de instellingen van je camera... Daar vind je iets van Tijd en datum insch/uitsch. Tevens is het echt seconden werk om het hoofdstukje Camera in je handleiding te lezen... snap niet dat je deze basic instelling niet weer?

Toch fijn om te lezen dat het jou ook gelukt is om je K750i te updaten! :Y) Dat lees je niet vaak. :)

[ Voor 9% gewijzigd door willy1986 op 26-06-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Hoe haal je het frontje eraf van de k750?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
als ik dat update tooltje start, lijkt alles goed te gaan, maar op een gegeven moment moet krijg ik een scherm, waarbij links verschillende telefoons getoond worden, en rechts 2 vakken voor knoppen staan, waar logischerwijs iets in hoort te staan. Bijvoorbeeld: Doorgaan en afsluiten.
Bij mij zijn deze vakken echter leeg. Als ik op de onderste druk wordt het update programma afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mandrake schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 06:17:
Hoe haal je het frontje eraf van de k750?
Dan moet je even zoeken naar een word document in dit topic, meende dat dat ongeveer op dezelfde manier ging :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 18:01
Ik ben sinds Oktober ook de gelukkige eigenaar van een Sony Ericsson W800I. Topics zoals deze hier in GOT staan en reacties op andere websites, plus de mogelijkheden van deze telefoon hebben mij doen besluiten deze mobiel aan te schaffen icm Vodafone abbo. Redelijk dom van mezelf om dan hier niet vaker te kijken, wanneer ik nu pas zie wat er nog meer mogelijk is (tweaks, prog's). Lijkt me ideaal om daar eens wat aan te veranderen (camera geluid)

Wel heb ik zelf een enkele vraag, mijn mobiel is al meerdere malen gestuiterd, door de stilfunctie meerdere malen van de kast getrild. Niet heel erg handig. Nu vermoed ik dat dit de reden is van het niet meer goed functioneren van de W800I op mijn pc. Wanneer ik deze namelijk aansluit op mijn pc worden niet alle foto's geladen (een stuk of 5 van de +/- 100 krijg ik maar te zien) gelukkig zie ik ze nog wel in de telefoon staan en zou ik ze nog via Bluetooth kunnen overzetten, toch zou ik ook graag willen dat dit via de kabel kan. De vorige keer dat ik hetzelfde ondervond (foto's waren toen echter in de mobiel ook niet meer zichtbaar) was er iets kapot in de mobiel zelf, dat zou door de val(len) nu ook wel weer het geval kunnen zijn. Vallen zulke dingen ook onder de garantie?

Verder heb ik enkele problemen met de bluetooth connectie, moet hiervoor perse de firewall uitstaan in WinXP, anders kan er geen service worden gevonden tussen pc en w800I.

Laatste punt is de werking van de joystick die naar rechts niet meer lekker functioneert. Hiervoor zal ik echter eens kijken naar het word document over het openhalen van de mobiel, maar verbreek je hiermee geen garantie?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 22:46
T-Mobile is pas weer begonnen met een nieuwe campagne voor Web 'n Walk, voor een tientje onbeperkt GPRS-internet op je telefoon. Nu zie ik dat ze dat ook al aanbieden op de SE w810i.
Haha, denk ik: Dan moet dat ook lukken op mijn telefoon de K750i, gprs heb ik helemaal werkend, ik betaal alleen het duurdere tarief per kb.
De klantenservice is echter nog niet overtuigd, de k750i staat nog niet op de lijst omdat het nog niet getest zou zijn. Hmm... Wat denken jullie ervan? Ik kan of nog wachten (maar de telefoon wordt niet op korte termijn getest) of eigenwijs zijn en het gewoon toch willen aanvragen (maar verplicht een jaar lang...)

Update Heb even op de Sony-Ericssonsite gekeken: de k750i heeft geen "Access NetFront™ (webbrowser)" en geen "EDGE"... Maar wederom heb ik al via GPRS al 'gewoon' internet, lijkt me dus toch geen probleem.

[ Voor 16% gewijzigd door minitrue op 27-06-2006 16:09 ]

Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om ringtone mp3 in dezelfde kwaliteit af te spelen als wanneer je ze normaal op je K750i gebruikt. Misschien is dit softwarematig te veranderen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

jeroensteeman schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:03:
T-Mobile is pas weer begonnen met een nieuwe campagne voor Web 'n Walk, voor een tientje onbeperkt GPRS-internet op je telefoon. Nu zie ik dat ze dat ook al aanbieden op de SE w810i.
Haha, denk ik: Dan moet dat ook lukken op mijn telefoon de K750i, gprs heb ik helemaal werkend, ik betaal alleen het duurdere tarief per kb.
De klantenservice is echter nog niet overtuigd, de k750i staat nog niet op de lijst omdat het nog niet getest zou zijn. Hmm... Wat denken jullie ervan? Ik kan of nog wachten (maar de telefoon wordt niet op korte termijn getest) of eigenwijs zijn en het gewoon toch willen aanvragen (maar verplicht een jaar lang...)

Update Heb even op de Sony-Ericssonsite gekeken: de k750i heeft geen "Access NetFront™ (webbrowser)" en geen "EDGE"... Maar wederom heb ik al via GPRS al 'gewoon' internet, lijkt me dus toch geen probleem.
Je kunt ook Opera als webbrowser gebruiken, of bedoelde je dat niet :+.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:23:
Is het mogelijk om ringtone mp3 in dezelfde kwaliteit af te spelen als wanneer je ze normaal op je K750i gebruikt. Misschien is dit softwarematig te veranderen? ;)
Kun je die vraag nog een keer stellen? Ik snap hem niet :?. Je wilt een mp3 als ringtone instellen, zodat de kwaliteit van de ringtone hetzelfde is als wanneer je een mp3 met je k750i afspeelt :? Klopt dat? Een mp3-tje als ringtone is volgens mij hetzelfde als wanneer je een mp3-tje in je mediaplayer afspeelt, dus dezelfde kwaliteit..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minitrue
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 22:46
NaZ- schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:32:
[...]

Je kunt ook Opera als webbrowser gebruiken, of bedoelde je dat niet :+.
Nee... Het gaat me om de vraag waarom dat Web 'n Walk wel geschikt zou zijn voor de w810i en niet voor de k750i, terwijl daar 'gewoon' internet wel gewoon werkt. (Enige verschil: T-Mobile noemt de eerste een smartphone en de tweede niet).
En dan natuurlijk: moet ik de gok wagen? Kost me wel een jaar abonnement a 9,50 per maand als het niet werkt.

Ik browse gewoon met Firefox op m'n laptop die via bluetooth verbinding maakt met m'n k750i en die weer verbinding maakt met internet.

[ Voor 17% gewijzigd door minitrue op 27-06-2006 16:40 ]

Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:39

Twan V

...en er stralend uitzien

NaZ- schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:32:
[...]

Kun je die vraag nog een keer stellen? Ik snap hem niet :?. Je wilt een mp3 als ringtone instellen, zodat de kwaliteit van de ringtone hetzelfde is als wanneer je een mp3 met je k750i afspeelt :? Klopt dat? Een mp3-tje als ringtone is volgens mij hetzelfde als wanneer je een mp3-tje in je mediaplayer afspeelt, dus dezelfde kwaliteit..
Juist. Maar met de MediaPlayer heb je een leuke equaliser die het volume behoorlijk boost en de klankkleur mooier maakt.

Dat heb je (naar mijn weten) jammergenoeg niet bij ringtones e.d.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

dano_nl schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:18:
ehm ik heb sinds gister een probleem met mijn k750i. Als ik de lens cover open, gaat het beeld even op fotostand maar flitst daarna weer terug naar het gewone scherm. Ook als ik via het menu probeer mijn camera te activeren gebeurt er zeer weinig. Is dit een bekend probleem? Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt :)
mmm iemand tips of ideen voor me? ik heb SE al gemaild en als ik het niet zelf kan oplossen dan maar terug naar de winkel. Maar wil eigenlijk mn tel. niet kwijt zijn :(

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Via FAR heb ik de de smsinbox vergroot. Echter heeft hij de inbox "maar" vergroot naar 4000 smsjes. In de startpost zeggen ze dat de inbox kan worden vergroot naar 30.000 smsjes. Wat doe ik fout?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat je geheuge vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Mijn telefoongeheugen vol? Lijkt me niet, nog 21mb vrij en op de memorystick nog 374mb.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een W800i. Tweedehands welliswaar....maar nog een goed toestel!

Maar de vorige eigenaar heeft voor hij het toestel aan mij over deed een harde reset gedaan. Nu is alle standaard content zoals de standaard theme's, de spelletjes, de ringtone's en weet ik veel wat er nog allemaal meer op zit allemaal weg.

Op salesplaza zag ik wel de orginele backup van de K750i. Die heb ik er maar op gezet. Alleen heb ik nog geen games en niet de coole theme's die standaard op de W800i zitten. Is er ergens een orginele backup van dit toestel waar dit alles wel in staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:58
wout-hugo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:29:
[...]

Mijn telefoongeheugen vol? Lijkt me niet, nog 21mb vrij en op de memorystick nog 374mb.
Smsjes worden alleen op je telefoongeheugen opgeslagen. Ik heb 11MB telefoongeheugen vrij en ik heb ruimte voor 11584 smsjes. Dus 4000 en 21mb is dus veel minder. Maar al was ik jouw zou ik me er niet echt druk om maken. 4000 smsjes is ook al erg veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
arjan bregman2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:44:
[...]

Smsjes worden alleen op je telefoongeheugen opgeslagen. Ik heb 11MB telefoongeheugen vrij en ik heb ruimte voor 11584 smsjes. Dus 4000 en 21mb is dus veel minder. Maar al was ik jouw zou ik me er niet echt druk om maken. 4000 smsjes is ook al erg veel!
Nu 170 smsjes verstuurd/ontvangen in 8 dagen, kom je op een jaartotaal uit van 7756. Ik hoop niet dat ik zo door blijf sms-en :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wout-hugo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:29:
[...]

Ok, daar ligt het dus niet aan. Kan je niet even instellingen resetten en opnieuw proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Laatst online: 27-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:37:
Ik heb sinds kort ook een W800i. Tweedehands welliswaar....maar nog een goed toestel!

Maar de vorige eigenaar heeft voor hij het toestel aan mij over deed een harde reset gedaan. Nu is alle standaard content zoals de standaard theme's, de spelletjes, de ringtone's en weet ik veel wat er nog allemaal meer op zit allemaal weg.

Op salesplaza zag ik wel de orginele backup van de K750i. Die heb ik er maar op gezet. Alleen heb ik nog geen games en niet de coole theme's die standaard op de W800i zitten. Is er ergens een orginele backup van dit toestel waar dit alles wel in staat?
standaard zitten er geen vette thema's of spellen op de w800i, dus denk dat die zoektocht kansloos is. je zal naar andere dingen moeten zoeken, maar volgens mij mogen die, behalve thema's, niet behandelt worden.

had je de startpost ook al gelezen, of sloeg je deze maar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben sinds 9 maanden de trotse bezitter van een W800i telefoon. Helaas begint deze diverse gebreken te vertonen wat betreft de toetsen en accessoires. Deze wil ik dan ook graag gerepareerd hebben. In verband met de garantieregelingen beschik ik helaas niet meer over de aankoopbon, daar na een verhuizing de doos kwijtgeraakt is.
Normaliter zou ik de telefoon, datakabel en headset inleveren op het servicepoint in Eindhoven, ik weet alleen niet hoe ik gebruik kan maken van de garantie zonder aankoopbon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren iets vreemds met m'n W800i: ik kon de map 'applicaties' en 'games' niet openen: als ik er op klikte gebeurde er niets. Als ik daarna terugging naar het beginscherm van de telefoon waren de aanduidingen boven de twee softkeys verdwenen. Pas als ik op het joystickje drukte kwamen ze weer terug. Weird! Dit herhaalde zich na een paar keer opstarten, nu doet hij het weer normaal (heb niets bijzonders gedaan). Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Excuses als hier al eens iets over gepost is, kom het niet zo snel vinden.
Gebruik de laatse firmware overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:20:
Ik ben sinds 9 maanden de trotse bezitter van een W800i telefoon. Helaas begint deze diverse gebreken te vertonen wat betreft de toetsen en accessoires. Deze wil ik dan ook graag gerepareerd hebben. In verband met de garantieregelingen beschik ik helaas niet meer over de aankoopbon, daar na een verhuizing de doos kwijtgeraakt is.
Normaliter zou ik de telefoon, datakabel en headset inleveren op het servicepoint in Eindhoven, ik weet alleen niet hoe ik gebruik kan maken van de garantie zonder aankoopbon?
Bij Nokia is het zo dat het ook zonder bon kan; ze kunnen namelijk opzoeken wanneer je telefoon voor het eerst is gebruikt o.i.d.. Bij SE heb ik nog geen ervaringen op dit gebied (let's hope it stays that way), maar wellicht dat het daar ook zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al een hele tijd een w800i. Alleen nu is de camera brak geworden.
Krijg allemaal rare vlekken in beeld en zodra ik een foto wil maken springt hij terug naar het hoofdmenu. Als ik echter een paar keer met mijn vinger tegen de telefoon "tik" dan krijg ik wel ineens weer goed beeld en kan ik wel weer foto's maken. Lijkt me dus dat er iets los zit in het toestel. Heb hem nog geen jaar, zit hier garantie op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Tuurlijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En de Tweak-u-SE site is aangepast.

Veranderingen:
- Uitgebreid naar drie talen (waarvan spaans nog in de vertaalfase zit)
- Mogelijkheid om menu packs te downloaden
- Mogelijkheid om menu packs te uploaden en te beheren
- en nog wat kleine dingetjes

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 20:37
Als het goed is kunnen ze kijken op je telefoon en de batterij hou oud (ivm garantie) die is maar hang me er niet aan op ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:23
Servicepoint in Eindhoven? Waar zit die dan? Kan hem niet vinden op de SE site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor zover ik weet zit er eentje op de hoogstraat in het centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@XeNeRgY,
ik ben 3x bij het servicepoint Finntax in Raamsdonksveer geweest en men heeft mij nog nooit om m'n aankoopbon gevraagd! Gewoon proberen. Ik had de bon overigens wel bij maar er werd niet om gevraagd. ;)
servicepoints

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Laatst online: 10-08 08:48
Ik heb ook het menu van tinux om mn telefoon gezet. Nadat ik echter de menu.ml en de icoontjes in de juiste map had geplaatst, bleek dat het menu nog hetzelfde is. Wat moet ik nog meer veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
robski05 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:36:
Ik heb ook het menu van tinux om mn telefoon gezet. Nadat ik echter de menu.ml en de icoontjes in de juiste map had geplaatst, bleek dat het menu nog hetzelfde is. Wat moet ik nog meer veranderen?
Heb je FAR goed afgesloten? dus helemaal terug gaan naar de beginfolder en dan pas
het programma afsluiten (zie handleiding)
Verder moet je ook je telefoon resetten, ook dat staat in de handleiding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
Bjornson schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:57:
[...]

Heb je FAR goed afgesloten? dus helemaal terug gaan naar de beginfolder en dan pas
het programma afsluiten (zie handleiding)
Verder moet je ook je telefoon resetten, ook dat staat in de handleiding..
Ja, goed afgesloten, en ik heb de instell. gereset (of moet een volledige reset?). Iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij anderen ook zo dat je het sms geluid niet zachter kunt zetten? (hij speelt hem bij mij altijd af op max).

Ik heb overal geprobeerd het geluid zachter te zetten maar niets helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik Far manager open, krijg ik beeld scherm, en alles staat door elkaar...
kan niks lezen..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kakit/Far/far_bug.JPG

weet iemand hoe dat komt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

julius schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:59:

[...]

Verder begon het beeld gisteravond ook 1x te flippen. Het beeld werd behoorlijk wit maar draaide gelukkig weer bij. Vanmorgen had ik het weer een paar keer, ook melde mijn W800i bij het opladen dat er een onbekende batterij in de telefoon zat :?. 't Ding is bijna 4 maanden oud en vertoond nu al weer kuren :X
Iemand last van dezelfde bij effecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08
wout-hugo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:18:
Via FAR heb ik de de smsinbox vergroot. Echter heeft hij de inbox "maar" vergroot naar 4000 smsjes. In de startpost zeggen ze dat de inbox kan worden vergroot naar 30.000 smsjes. Wat doe ik fout?
Je weet dat sommige mensen op Esato met zo'n mega inbox problemen hebben met corrupte SMS'jes ?

Het beste kan je onder de 1000 blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:00:

Veranderingen:
Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Na het update ben ik de helft van mijn spelletjes, plaatjes, filmpje van SE, talen! enz. kwijtgeraakt. Ik denk dat dit komt omdat mijn interne geheugen vol zat. Wat is de procedure om dit terug te veranderen? Hoe krijg alles weer terug?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag waarop ik hoop dat iemand enig antwoord heeft ( en het liefst posifief :) )

Sinds augustus vorig jaar ben ik eigenaar van een W800i.... allemaal prima gegaan tot aan nu. Deze ochtend viel de telefoon op de grond en deed hij niets meer.
Nu is mijn grootste probleem niet de telefoon zelf ( deze is verzekerd) maar mijn telefoonnummers. bij nader onderzoek blijken deze niet op de SIM kaart te staan.
Nu vraag ik mij dus af of deze op het telefoongeheugen staan of op de memorycard ??

Mochten ze in het telefoongeheugen staan.... is er nog een manier om deze terug te krijgen !! ?? Men vertelde mij namelijk dat wanneer de telefoon opgestuurd gaat worden, deze indien hij gemaakt kan worden altijd gereset terugkomt ( en dus zonder nummers )
Er staan een hoop belangrijke nummers in en wil deze echt graag terughebben.

Ik hoop dat er iemand is die mij hier iets over kan vertellen.

p.s. Heb de search functie gebruikt, maar op de door mij gebruikte zoektermen helaas geen bruikbare info kunnen vinden !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:53:
Ik heb een vraag waarop ik hoop dat iemand enig antwoord heeft ( en het liefst posifief :) )

Sinds augustus vorig jaar ben ik eigenaar van een W800i.... allemaal prima gegaan tot aan nu. Deze ochtend viel de telefoon op de grond en deed hij niets meer.
Nu is mijn grootste probleem niet de telefoon zelf ( deze is verzekerd) maar mijn telefoonnummers. bij nader onderzoek blijken deze niet op de SIM kaart te staan.
Nu vraag ik mij dus af of deze op het telefoongeheugen staan of op de memorycard ??

Mochten ze in het telefoongeheugen staan.... is er nog een manier om deze terug te krijgen !! ?? Men vertelde mij namelijk dat wanneer de telefoon opgestuurd gaat worden, deze indien hij gemaakt kan worden altijd gereset terugkomt ( en dus zonder nummers )
Er staan een hoop belangrijke nummers in en wil deze echt graag terughebben.

Ik hoop dat er iemand is die mij hier iets over kan vertellen.

p.s. Heb de search functie gebruikt, maar op de door mij gebruikte zoektermen helaas geen bruikbare info kunnen vinden !!
En als je hem aan je PC aansluit, gaat die dan wel "aan"? Dan zou je nog met MyPhoneExplorer proberen. Of misschien dat FAR nog niets kan doen? Die nummers zijn ergens opgeslagen in het telefoongeheugen (NIET memorycard) dan kan je misschien ook met FAR erbij.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook al aan de computer aangesloten, helaas ging ie toen ook niet aan en kwam ik er niet in. De telefoon is maar van een meter ofzo gevallen en vraag me dan af wat er kapot kan zijn gegaan. Misschien kan ik morgen even langs de orange winkel in Rotterdam gaan ( of moet ik het gewoon bij een SE service punt proberen)

FAR ken ik niet, maar neem aan dat daar de telefoon ook aan voor moet zijn. Zal er wel is even op zoeken op GOT......

Mocht ik de telefoon niet aankrijgen heb ik zeker een groot probleem mbt mijn telefoonnummers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:45:
Heb hem ook al aan de computer aangesloten, helaas ging ie toen ook niet aan en kwam ik er niet in. De telefoon is maar van een meter ofzo gevallen en vraag me dan af wat er kapot kan zijn gegaan. Misschien kan ik morgen even langs de orange winkel in Rotterdam gaan ( of moet ik het gewoon bij een SE service punt proberen)

FAR ken ik niet, maar neem aan dat daar de telefoon ook aan voor moet zijn. Zal er wel is even op zoeken op GOT......

Mocht ik de telefoon niet aankrijgen heb ik zeker een groot probleem mbt mijn telefoonnummers :'(
het is nu te laat... maar voortaan: Maak back-ups! Back-up gewoon ALLES en steeds weer opnieuw!

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... Backup is vanaf nu misschien wel handig ( op dat soort ideeen kom je helaas altijd pas achteraf)

Heb nog een heel klein beetje hoop.... heb vandaag nog 2 keer heel kort de telefoon aan kunnen krijgen, dus denk dat ie nog niet volledig dood is. Morgen maar is bellen naar de gsm wonderdokter ofzo.. kijken of die hem terug uit coma kan krijgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Handig topic dit! Had nooit gedacht dat ik ook een probleem zou posten... maar helaas :'(
Heb van de week mijn memstick geformatteerd terwijl deze in de telefoon zat, maar nu herkent winXP het "USB apparaat" niet meer :'(
Telefoon opnieuw aan & uitzetten helpt ook niet (in de hoop dat ie dan de kaart weer zou herkennen/mappen aanmaakt op de memstick)

Hoe weer aan de praat te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Magic6399 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 08:05:
Handig topic dit! Had nooit gedacht dat ik ook een probleem zou posten... maar helaas :'(
Heb van de week mijn memstick geformatteerd terwijl deze in de telefoon zat, maar nu herkent winXP het "USB apparaat" niet meer :'(
Telefoon opnieuw aan & uitzetten helpt ook niet (in de hoop dat ie dan de kaart weer zou herkennen/mappen aanmaakt op de memstick)

Hoe weer aan de praat te krijgen??
Heb je dit gedaan met de computer of via de keuze in de telefoon zelf? Menu -> bestandsbeheer -> Meer -> Ext. Geh. formatt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort in het bezit van een k750i en het toestel bevalt mij uitstekend. Ik ben niet zo'n type dat continue een nieuw toestel haalt maar wacht liever vandaar.

Nou heb ik dit topic helemaal doorgelezen en kom ergens niet uit.
Ik zou graag wat games op mijn telefoon zetten zoals bevoorbeeld die poker hold'em die hier vermeld word maar heb geen idee hoe dit te doen.

Ik heb geprobeerd hem in verschillende mappen te zetten maar zonder resultaat.

vraag:

Heb ik FAR nodig om games te installeren op mijn mobiel?

Zo ja, dan kom ik er denk ik wel uit.

Zo nee, hoe moet ik dan te werk gaan?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vlieg:

Je hebt geen FAR nodig om games te versturen.
Gebruik gewoon de File Manager die op de bijgeleverde CD staat en drag-and-drop het .jar bestand naar telefoongeheugen. Je telefoon gaat 't spelletje dan installeren en vraagt of je 'm in de map spelletjes of applicaties wil zetten.
Zelf installeer ik spelletjes meestal via infrarood, dan hoef ik niks in te pluggen en geen file manager te gebruiken. :7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:38:
Ik ben sinds kort in het bezit van een k750i en het toestel bevalt mij uitstekend. Ik ben niet zo'n type dat continue een nieuw toestel haalt maar wacht liever vandaar.

Nou heb ik dit topic helemaal doorgelezen en kom ergens niet uit.
Ik zou graag wat games op mijn telefoon zetten zoals bevoorbeeld die poker hold'em die hier vermeld word maar heb geen idee hoe dit te doen.

Ik heb geprobeerd hem in verschillende mappen te zetten maar zonder resultaat.

vraag:

Heb ik FAR nodig om games te installeren op mijn mobiel?

Zo ja, dan kom ik er denk ik wel uit.

Zo nee, hoe moet ik dan te werk gaan?

Bij voorbaat dank
Het is niet nodig om far te gebruiken, je moet de games in devolgende map zetten:

K:\MSSEMC\Media files\other

Hierin is K de stationsletter van je memmorystick. Hierna doe je het volgende op je telefoon: Menu->Bestandsbeheer->Overig->Hier klik je je game aan. Je game kan je dan installeren en spelen.

edit:
@ hierboven: dat kan natuurlijk ook, het komt op hetzelfde neer

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de snelle respons en hulp:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:34

defiant

Moderator General Chat
Ik heb sindskort een raar probleem met m'n k750i, zonder aanleiding deden de volgende knoppen het niet meer:joystick rechts, joystick onder, de aan/uit knop en de linker menu toets. In eerste instantie denk je dat het gewoon vuil/stof/etc is. Maar nu komt het vreemde, als ik de batterij eruit haal om hem uit te zetten, dan werkt de aan/uit knop opeens wel. Ook werken soms alle knoppen weer. Hierdoor ga ik toch serieus twijfelen of het wel stof/vui/ect fout is. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
GGS_106 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:44:
Dan moet je even zoeken naar een word document in dit topic, meende dat dat ongeveer op dezelfde manier ging :)
Ik kan die niet zo snel vinden, is die beter dan deze en deze? Want ik denk dat ik hem toch eerst probeer zelf te fixen.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:39:
ik heb dit probleem dus ook, gesprek volume staat al maximaal...
maar ik moet echt mijn best doen om iemand te verstaan

sta op het punt om hem bij telfort aan te melden voor garantie.
ben alleen bang dat ik hem terug krijg met de mededeling dat dat normaal is :(
hebben meer mensen last van dit probleem?

tel heeft laatste firmware. trouwens, voor mensen die update installer niet geinstalleerd krijgen...
probeer het in veilige modus, had ook problemen, maar toen deed ie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
co0lman schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:42:
[...]

Heb je dit gedaan met de computer of via de keuze in de telefoon zelf? Menu -> bestandsbeheer -> Meer -> Ext. Geh. formatt.
Geformatteerd via verkenner. Dacht dat dat niet uitmaakte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Magic6399 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:56:
[...]

Geformatteerd via verkenner. Dacht dat dat niet uitmaakte :X
Heb je nu al geprobeerd om via de format functie in je telefoon de MS opnieuw te formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:46:
@Vlieg:

Je hebt geen FAR nodig om games te versturen.
Gebruik gewoon de File Manager die op de bijgeleverde CD staat en drag-and-drop het .jar bestand naar telefoongeheugen. Je telefoon gaat 't spelletje dan installeren en vraagt of je 'm in de map spelletjes of applicaties wil zetten.
Zelf installeer ik spelletjes meestal via infrarood, dan hoef ik niks in te pluggen en geen file manager te gebruiken. :7
Hoe zit dit dan met gekochte games? Vanuit de telefoon kan ik deze niet via bijv BT versturen naar m'n telefoon om ze te backuppen. Maar ik vind het wel ronduit vervelend dat bij een eventuele reparatie aan m'n telefoon ik deze gekochte games kwijt ben en opnieuw aan moet schaffen. Terwijl ik daar volgens het nederlandse wetboek wel recht toe heb. Het is mij in het verleden al vaker gebeurd dat ik mijn telefoon liet repareren en dat men ze uit voorzorg al formateerde en geheel leeg retourneerde. Volgens Orange ben je dan ook daadwerkelijk alles kwijt en retourneren ze niks. Pure geldklopperij dit! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

julius schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:31:
[...]

Hoe zit dit dan met gekochte games? Vanuit de telefoon kan ik deze niet via bijv BT versturen naar m'n telefoon om ze te backuppen. Maar ik vind het wel ronduit vervelend dat bij een eventuele reparatie aan m'n telefoon ik deze gekochte games kwijt ben en opnieuw aan moet schaffen. Terwijl ik daar volgens het nederlandse wetboek wel recht toe heb. Het is mij in het verleden al vaker gebeurd dat ik mijn telefoon liet repareren en dat men ze uit voorzorg al formateerde en geheel leeg retourneerde. Volgens Orange ben je dan ook daadwerkelijk alles kwijt en retourneren ze niks. Pure geldklopperij dit! |:(
Ik heb nog nooit een spel gekocht, maar ik denk dat je deze gewoon via GPRS binnen krijgt. Daarna moet je het zelf installeren. Dan heb je gewoon de installatie file, die kan je op je PC zetten met wat voor methode dan ook (kabel, IR, BT). Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

Vincent7 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 02:13:
[...]

Ik heb nog nooit een spel gekocht, maar ik denk dat je deze gewoon via GPRS binnen krijgt. Daarna moet je het zelf installeren. Dan heb je gewoon de installatie file, die kan je op je PC zetten met wat voor methode dan ook (kabel, IR, BT). Correct me if I'm wrong.
Dat is in principe niet mogelijk aangezien de spellen die je binnen krijgt beveiligd zijn en je ze niet kan versturen of van je mobiel af kan halen anders zou je ze makkelijk kunnen verspreiden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:45:

Ik denk dat die probleem makkelijk op te lossen is door je firmware opnieuw up te daten. Haal de memorystick en simkaart uit je telefoon en hou de 'c' ingedrukt om hem vervolgens op je pc aan te sluiten.

Als iemand nu mijn probleem wil verhelpen:

Na het update ben ik de helft van mijn spelletjes, plaatjes, filmpje van SE, talen! enz. kwijtgeraakt. Ik denk dat dit komt omdat mijn interne geheugen vol zat. Wat is de procedure om dit terug te veranderen? Hoe krijg alles weer terug?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerodian
  • Laatst online: 28-07-2021
hey ik heb net mn w800i geflashed. Is het nu zo dat bij de nieuwste ook alle aanpassingen van de vorige software zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Vincent7 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:10:
[...]

Heb je nu al geprobeerd om via de format functie in je telefoon de MS opnieuw te formatteren?
Yes, werkt nu weer helemaal perfect! Thnx voor de gouden tip! _/-\o_
soms kan het eigenlijk zo makkelijk zijn... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:46
Hmm ik zit nu te twijfelen.
Ik twijfel tussen:

SE K750i
SE K800i

De k800i is natuurlijk beter maar ook een duurder abbo.

De k750i heeft : 1x €25 en dan 12x15 = 205
De k800i heeft: 1x €49 en dan 24x15 = 409

Met die prijsverschil, welke zouden jullie dan kiezen?
Of heeft de k750i (veel) nadelen?
Ik kom alleen op verschillen via "nieuwemobiel.nl -> vergelijken", dat de k800 een betere camera heeft(3.2MP tov 2MP) en dat je bij de k800 een 512mb kaartje bij krijgt. Zijn er nog meer? of is dat echt het enige, want daarvoor hoef ik neit echt het dubbel voor te betalen...

Ik heb nu een simpel sagem ding, met wel een camera, maar wat voor een :X .
Nu maak ik niet zoveel foto's maar met een betere camera denk ik wel dat daar (veel) verschil in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Laatst online: 27-10-2022
ik zou gewoon wachten.. ik wou ook zo nodig een nieuwe telefoon en betaal nu 2 jaar lang 25 euro voor de w800i. nu krijg je hem een jaar lang voor 20/15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
stavast schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:26:
ik zou gewoon wachten.. ik wou ook zo nodig een nieuwe telefoon en betaal nu 2 jaar lang 25 euro voor de w800i. nu krijg je hem een jaar lang voor 20/15 euro.
Wachten op wat?
Het is natuurlijk wel dat de k800i dan goedkoper word, maar dat is altijd zo, want dan kan je altijd blijven wachten 8) .
Maar ik bedoel gewoon op dit moment?

En heeft de K750i nu nog (veel) nadelen (in reviews lees ik een aantal, maar dan kijk ik in startpost bij firmware en zijn er al veel/alle opgelost)?

EDIT: Ik las net even goed de startpost door en las dat de W800i en de K750i hardwarematige hetzelfde zijn, alleen dat de W800i in zijn voordeel is met het beluisteren van mp3's en bekijken van video's, right?(geen nadelen toch verder?)

Nu is mijn vraag, kan je niet de firmware van de w800i op een k750i zetten? dat je dus de voordelen van het mp3 beluisteren op een k750i hebt?

[ Voor 25% gewijzigd door Perzikvrucht op 06-07-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:20:
[...]
Nu is mijn vraag, kan je niet de firmware van de w800i op een k750i zetten? dat je dus de voordelen van het mp3 beluisteren op een k750i hebt?
Ik denk dat de meesten hier wel het antwoord op weten ;)

Ik heb een verschrikkelijke ontdekking gedaan:
in The phone house gaat de W800i voor 229 euro over de toonbank terwijl de W700i voor maar liefst 329 euro over de toonbank gaat! In alle andere GSM winkels was de W700i ook duurder dan de W800i. Dit snap ik toch even niet, de W800i is toch beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 02:28:
[...]

Hmm het kan dus..
Heb ook al een tutorial gevonden, als ik hem hier _mag_ posten wil ik dat wel doen, alleen weet ik niet of dit mag?

[ Voor 68% gewijzigd door Perzikvrucht op 06-07-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08
[...]

in The phone house gaat de W800i voor 229 euro over de toonbank terwijl de W700i voor maar liefst 329 euro over de toonbank gaat! In alle andere GSM winkels was de W700i ook duurder dan de W800i. Dit snap ik toch even niet, de W800i is toch beter?
Bij de W700i krijg je zelfs maar 256 MB ipv 512 MB, dat is nou marketing :X

(de W800i heeft ook nog autofocus voor scherpere foto's)

[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Killalot op 06-07-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
matsume schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:06:
[...]

Hmm het kan dus..
Heb ook al een tutorial gevonden, als ik hem hier _mag_ posten wil ik dat wel doen, alleen weet ik niet of dit mag?
Zover ik weet mag dat _niet_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
[...]

Ik zag hem daar ook liggen voor ~220. Ik vraag me af of daar niks achter zit. De goedkoopste in de pricewatch is namelijk 315 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
robski05 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:44:
[...]

Zover ik weet mag dat _niet_ ;)
Mijn vraag is dan waarom niet?
Ik bedoel het is volgens mij niet illigaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
matsume schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:51:
[...]

Mijn vraag is dan waarom niet?
Ik bedoel het is volgens mij niet illigaal..
Krijgen we die discussie weer...

Je mag dat niet posten omdat de lui die hier de regeltjes maken nou eenmaal van mening zijn dat de procedure NIET legaal is. Veel meer is daar gewoon niet over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Wyckse_witte schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:08:
[...]

Krijgen we die discussie weer...

Je mag dat niet posten omdat de lui die hier de regeltjes maken nou eenmaal van mening zijn dat de procedure NIET legaal is. Veel meer is daar gewoon niet over te zeggen.
Ok...
Maar ff vraagje over iets anders.
Ik ben dus van plan dit toestel te kopen icm telfort 100 + 50 minuten abbo, van 15 per maand en dan 1x 25 euro.(1jaar)

Mijn vragen zijn:

1. Is het bereik van telfort goed(woon in groningen)?
2. Ik lees op telefort dat je niet je aantal minuten kan opvragen 8)7 , ze geven als tip de gespreksteller, gebruikt iemand dit ook? is dit onhandig? en moet je het om de maand dan resetten?
3. Zijn er nog nadelen aan de k750i die ik zou moeten weten(die je dus nog hebt als je de laatste firmware er al op hebt)?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
oh oh.. probleempje:
ik heb mijn k750 laten vallen. Geen krasje niets, maar het geluid van de speaker (bij gewoon telefoon gesprek) kraakt. Iemand een suggestie?: is dit zelf te verhelpen, of zal ik toch naar de sony service point moeten gaan (of opsturen?) Tis knap vervelend :( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mijn k750i begint ook langzaam dood te gaan :+

- Volume kan ik niet meer verstellen (grijs knopje aan de zijkant)
- Joystick gaat niet meer omhoog, té irritant is dat :(
- Af en toe ee reboot met deze melding "SIM-kaart is inactief" 8)7

Ik ben eigenlijk helemaal niet ontevreden geweest met deze telefoon, dingen die wél goed verlopen;

- Winamp vanuit m'n bed besturen _/-\o_
- Als mp3speler
- Java-games
- Leuke foto'tjes/videos
- etc. etc. :)

Heb m'n 750 al sinds de dag dat 'ie uitkwam, maar 't is nu tijd voor een nieuwe phone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
NaZ- schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:55:
Mijn k750i begint ook langzaam dood te gaan :+

- Volume kan ik niet meer verstellen (grijs knopje aan de zijkant)
- Joystick gaat niet meer omhoog, té irritant is dat :(
- Af en toe ee reboot met deze melding "SIM-kaart is inactief" 8)7

Ik ben eigenlijk helemaal niet ontevreden geweest met deze telefoon, dingen die wél goed verlopen;

- Winamp vanuit m'n bed besturen _/-\o_
- Als mp3speler
- Java-games
- Leuke foto'tjes/videos
- etc. etc. :)

Heb m'n 750 al sinds de dag dat 'ie uitkwam, maar 't is nu tijd voor een nieuwe phone ;)
Dus jij raad me de k750i wel aan?
Of moet ik dan toch gaan voor de k800i, die toch een stuk duurder is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

matsume schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:23:
[...]

Dus jij raad me de k750i wel aan?
Of moet ik dan toch gaan voor de k800i, die toch een stuk duurder is..
Nou ja, ik zelf vind het behoorlijk irritant als het joystickje niet werkt. Bij mij gaat 'ie niet eens meer omhoog en heeft vaak moeite om naar rechts te gaan. Dat vind ik wel een zwaar minpunt. Maarja, de K800 heeft ook weer zo'n joystick. Ik denk dat m'n volgende telefoon niet zo'n stickie heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
NaZ- schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:33:
[...]

Nou ja, ik zelf vind het behoorlijk irritant als het joystickje niet werkt. Bij mij gaat 'ie niet eens meer omhoog en heeft vaak moeite om naar rechts te gaan. Dat vind ik wel een zwaar minpunt. Maarja, de K800 heeft ook weer zo'n joystick. Ik denk dat m'n volgende telefoon niet zo'n stickie heeft :P
Was dat al snel zo? of pas na een jaar ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door Perzikvrucht op 06-07-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

matsume schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:05:
[...]

Was dat al snel zo? of pas na een jaar ofzo
Uhmm, denk zo'n klein jaartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Ik heb een W800i en heb dat joystick probleempje ook heel even gehad,
maar is best snel te verhelpen door of het randje rond de joystick
schoon te houden met bv wattestaafje.
Of met de luchtcompressor er door te spuiten.

-----

Ik heb nog wel een ander vraagje:
Bij mij staat boven het metertje wat aangeeft hoeveel bereik je hebt een
blauwe "vulling"
Een maat van mij die ook dezelfde telefoon heeft dit niet.
Is dat een instelling ofwat?
Kep zoals gezegd een W800 simlockvrij.
(eerst met T-mobile, nu met KPN, hij heeft het bij beide providers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 09:57
De blauwe "vulling" boven de ontvangst indicatie geeft aan of je ook GPRS ontvangst hebt.

Heb je GPRS aanstaan (menu > settings > connectivity > data comm. > preferred service) dan is de "vulling" dezelfde kleur blauw als de ontvangstindicatie.
Als GPRS uit staat is dit vakje lichtblauw (of doorschijnend?)

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
TheJoker schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:41:
De blauwe "vulling" boven de ontvangst indicatie geeft aan of je ook GPRS ontvangst hebt.

Heb je GPRS aanstaan (menu > settings > connectivity > data comm. > preferred service) dan is de "vulling" dezelfde kleur blauw als de ontvangstindicatie.
Als GPRS uit staat is dit vakje lichtblauw (of doorschijnend?)
Jah!! Dank u! kep hem uit gezet, en nu zie ik alleen m'n gsm bereik! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Dat schoonhouden heb ik ook steeds geprobeerd, maar dat werkt naar verloop van tijd ook niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:00:

Veranderingen:
Ik heb dus die Blue Dream gedownload, hoe kan ik nu die bestanden uploaden? Gewoon via Far? De .thm komt gewoon in de map van thema's, maar die icoontjes en menu?

edit: Komt in "(map: /tpa/preset/system/menu/)" dus :)

Hmm, als ik nu in het menu wil, krijg ik de volgende error:
DynamicMenuError
Errors occur in the menu.ml file. This may render the menu unusable.
Druk ik op OK, en dan kan ik weer verder. Iemand een idee hoe die error voor altijd weg te halen is?

[ Voor 27% gewijzigd door GGS_206 op 07-07-2006 13:39 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een extra 512MB kaartje ontvangen, alleen is het tergend langzaam via XP :'(

Hiervoor had ik 64MB stick, en moest bijna alles downgraden wou het erop passen, nu gelukkig niet meer, maar om bijv 130MB over te pompen (clips / muziek) duurt wel 20 minuten :|

Ik heb write Caching aan gezet, wat iets sneller lijkt te zijn, maar het duurt nog lang.

Het is ook mischien wat beter als ik voor een Cardreader in m'n pc ga ipv de datakabel te gebruiken :P

Ook zit de kabel op een USB2 poort aangesloten. Zijn er nog tips om de boel te versnellen ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Laatst online: 03-07 13:50
Nee.

Cardreader is vele malen sneller dan de schrijfsnelheid van de tel.

Greetz Big-R

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.