Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste
Acties:
  • 22.374 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:45:
[...]

Klopt, net gedaan maar ook dit helpt niet.

Bij het opstraten van m'n phone krijg ik de melding:
"configuratiefout. Neem contact op met uw netwerk operator of servicecentrum".

Is er ook nog een mogelijkheid om je mobiel volledig te resetten?
Hhm, dat is wel mogelijk. Maar dit moet je via het menu doen. Maar aangezien u hier niet in kan komen gaat dit niet lukken. Maar je kan dus nog wel met FAR in je mobiel komen? Anders moet je daar even de gehele firmware even heen kopieëren. Maar BTW, voor dat update programmatjes van Sony hoefd je mobiel toch niet opgestart te worden. (of krijg je die melding al als je de C knop indrukt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die melding ("configuratiefout. Neem contact op met uw netwerk operator of servicecentrum".) krijg ik nadat ik mijn mobiel gestart heb en de pincode heb ingevoerd.

Ik kan dus nog wel gewoon de firmware updaten maar ook na de update doet de mobiel het nog steeds niet..

YES!! Het is gelukt.. een opluchting, alles staat er ook nog in gelukkig.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
Als ik mijn intellingen wil resetten wordt en een blokkeringscode gevraagt. Ik kan deze nergens vinden en heb deze nooit ingevuld. Iemand een idee wat deze moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
GekkeCoen schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:14:
Als ik mijn intellingen wil resetten wordt en een blokkeringscode gevraagt. Ik kan deze nergens vinden en heb deze nooit ingevuld. Iemand een idee wat deze moet zijn?
0000?
is volgens mij standaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menollo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 13:07
Ik ben de telefoon aan het updaten.. hij is al een uur bezig ongeveer.. en ik mag hem niet aanraken.. hoort dit zo lang te duren?? (de stippenbalk (voortgangsbalk) zit al lang vol) :S
__
edit: of is misschien de flash animatie op tilt.. en is ie eigenlijk klaar.. (ik durf de telefoon er niet zo goed uit te trekken.. hoe weet ik of ie klaar is? of wat hoort ie te doen na updaten??)

[ Voor 36% gewijzigd door menollo op 17-06-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menollo schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:28:
Ik ben de telefoon aan het updaten.. hij is al een uur bezig ongeveer.. en ik mag hem niet aanraken.. hoort dit zo lang te duren?? (de stippenbalk (voortgangsbalk) zit al lang vol) :S
__
edit: of is misschien de flash animatie op tilt.. en is ie eigenlijk klaar.. (ik durf de telefoon er niet zo goed uit te trekken.. hoe weet ik of ie klaar is? of wat hoort ie te doen na updaten??)
had ik ook.. toen ik op c drukte ging hij naar het volgende scherm, en anders gewoon het kabeltje eruit trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
Metal schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:17:
[...]

0000?
is volgens mij standaard :)
Nee werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
wat je verandert met FAR heeft niks met je Firmware te maken dus als je iets hebt verneukt dan kan je dat niet goed gaan maken met FAR.
het nieuwe update programmatje heeft een bug zoals jullie hebben gemerkt als hij klaar is met updaten w8 5 minute ofzo trek dan stekker eruit kan geen kwaad.

kijk op tinux zijn site als goed is staan er een paar originele filetjes tusse die kan je gebruiken om je verneukte te verandere ;)
en als beveiligings code probeer es 1234 ofzo 12345 kzou het zo 123 niet wete ;)
je kan gerust je sms inbox vergroten je moet volgens mij wel een reset doen en je bent je berichtjes kwijt dus back ze wel ff up ;) nog meer vragen khoor het wel ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
rohit schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:20:
wat je verandert met FAR heeft niks met je Firmware te maken dus als je iets hebt verneukt dan kan je dat niet goed gaan maken met FAR.
het nieuwe update programmatje heeft een bug zoals jullie hebben gemerkt als hij klaar is met updaten w8 5 minute ofzo trek dan stekker eruit kan geen kwaad.

kijk op tinux zijn site als goed is staan er een paar originele filetjes tusse die kan je gebruiken om je verneukte te verandere ;)
en als beveiligings code probeer es 1234 ofzo 12345 kzou het zo 123 niet wete ;)
je kan gerust je sms inbox vergroten je moet volgens mij wel een reset doen en je bent je berichtjes kwijt dus back ze wel ff up ;) nog meer vragen khoor het wel ;)
Heb ik allemaal al geprobeert, is er niet een manier om deze code te veranderen? Op een dere vandere manier (zal zeker weg warez zijn. :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
GekkeCoen schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:23:
[...]

Heb ik allemaal al geprobeert, is er niet een manier om deze code te veranderen? Op een dere vandere manier (zal zeker weg warez zijn. :()
ok ten eerste typ een beetje normaal dat iedereen het snapt ;)

probeer je eige code ofzo en nee die kan jeniet verandere want hij vraagt altijd je oude zowiezo dus daar hebje ook nietveel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
rohit schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:31:
[...]

ok ten eerste typ een beetje normaal dat iedereen het snapt ;)

probeer je eige code ofzo en nee die kan jeniet verandere want hij vraagt altijd je oude zowiezo dus daar hebje ook nietveel aan :)
Nou das lekker dan, kan ik nooit mijn SE w800i Tweaken. :( Ik heb alles al geprobeert (PUK, PIN etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Als je je code 3x verkeerd indrukt, accepteert 'ie volgens mij helemaal geen code meer. Je moet dan een uur wachten ofzo. Kan het niet zijn dat je 3x de verkeerde code hebt ingedrukt en de vierde keer wel je juiste code?

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
NaZ- schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:44:
Als je je code 3x verkeerd indrukt, accepteert 'ie volgens mij helemaal geen code meer. Je moet dan een uur wachten ofzo. Kan het niet zijn dat je 3x de verkeerde code hebt ingedrukt en de vierde keer wel je juiste code?
Zou wel kunnen, maar ik kan na 3x gewoon nog een code invullen. Ik krijg geen melding ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Staat die code niet in de handleiding? Is een standaard code trouwens. Maar welke het is weet ik ook niet van buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 08:48
co0lman schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:44:
Staat die code niet in de handleiding? Is een standaard code trouwens. Maar welke het is weet ik ook niet van buiten.
In de handleiding van de k750i staat 0000
(http://www.sonyericsson.com/downloads/K750_UG_R1a_NL.pdf)

Edit: en in die van de w800i ook (http://www.sonyericsson.c...W800i_UG_AddOn_R1a_NL.pdf)

[ Voor 24% gewijzigd door robski05 op 17-06-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een aantal dagen een W800i, met een branded T-Mobile menu.

Ik heb echter een vraagje over het connecten met BlueTooth.

Ik heb een Bluetooth v2.0 USB Adapter gekocht van SiteCom (Typenummer CN-512)

Als ik hem in mijn PC stop (Windows XP SP2 en alle updates geinstalleerd) vraagt hij of ik de drivers voor de adapter heb, die heb ik uiteraard. Dan gaat hij écht heel veel nieuwe apparten installeren, en daarna is hij klaar.

Dan kan ik met de software die bij de adapter zat, wel met mijn telefoon connecten via de COM port instelling. Hiermee kan ik met de telefoon connecten en zien ze elkaar en zijn ze "gepaird". Dan kan ik volgens mij ook bestanden over zetten, echter weet ik dit niet zeker omdat ik die software zeer onhandig vindt.

Echter als ik het programma BlueSoleil download en op het oranje rondje druk geeft hij een foutmelding, weet iemand wat ik fout doe? Want met BlueTooth bestanden overzetten lijkt me toch iets relaxter dan steeds die kabel erin en eruit moeten halen.

EDIT: Bluetooth werkt nu wel, en kan ook bestanden verzenden en dergelijke.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

GekkeCoen schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:58:
[...]

Zou wel kunnen, maar ik kan na 3x gewoon nog een code invullen. Ik krijg geen melding ofzo.
Nee, dat kreeg ik ook niet. Ik had 4 codes, waarvan er één 100% goed moest zijn. Had ze alle vier wel 100x ingetypt, maar niets. De volgende dag, probeerde ik het gewoon nog eens voor de zekerheid, en ja het werkte. Toen kwam ik erachter dat je na 3x proberen wel een code in kan typen, maar dat 'ie daar niet eens naar kijkt. Dus je ken drukken wat je wilt..mja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
De hele startpost is naar de klote; dode links en pics. Wie gaat dat fixen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn update service niet meer opgestart. Incompatible Macromedia version blablabla, terwijl ik gewoon de laatste versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:41
Mochten er mensen zijn die net als ik na het editten van customize.xml steeds de file kwijtraken en dan de foutmelding over "configuratiefout neem contact op met uw netwerk-operator of service centrum" krijgen; ik deed steeds in FAR '..' maar aan het eind bij het scherm in het rood drukte ik op enter, 'no' dus, ipv 'yes' bleek nadat ik eens ging lezen... *kuch* :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:31:
Ik krijg mijn update service niet meer opgestart. Incompatible Macromedia version blablabla, terwijl ik gewoon de laatste versie heb.
Verwijder Update service en alle Macromedia (flash en shockwave) versies. PC herstarten
ccleaner downloaden en installeren > Problemen > Scannen op fouten en opruimen..

Update Service downloaden en installeren.
Macromedia downloaden en installeren:
Shockwave
Flash
PC weer herstarten om de nieuwe instellingen te laten werken.. ;)
En als het goed is moet het dan werken :)

[ Voor 12% gewijzigd door willy1986 op 18-06-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:41
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:31:
Bekend probleem; download 'install_flash_player_active_x.msi'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
rohit schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:03:
@ bartez
gare mp3's heb je dan ;) bij mij doen ze het allemaal 8-)
maarre tinux is dat een customized menu of standaard?
Het vreemde is.....als ik ze met disc2phone upload naar telefoon krijg ik per artiest een mapje en ga zo maar door.....dan werken de mp'3 wel. Ga ik vervolgens diezelfde mp3's naar andere mapjes verplaatsen via windows verkenner.....dan crasht de telefoon bij hetzelfde liedje.

Bijvoorbeeld:

1) Werkt wel: nirvana/nevermind/smells like teen spirit.mp3

Na verplaatsen smells like teen spirit.mp3:

2) Werkt niet: allerlei/hits/smells like teen spirit.mp3

Wie snapt dit....het is gewoon dezelfde file....maar hij werkt gewoon niet.....hoe is dit eventueel op te lossen?

[ Voor 5% gewijzigd door Bartez op 18-06-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt al. Ik had alleen Flash voor Firefox, via IE lukte het downloaden ook niet eens. Toevallig stuurde iemand een wink over msn, drukte op install en het werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
Eigenlijk hoort deze vraag in dit topic SE K750i thema topic
Maar deze wordt meer bekeken denk ik. En ik gok erop dat er wel wat mensen zijn die dit hebben...........

Heeft er iemand een mooi WK Oranje theme? Ik heb al wat proberen te maken, maar ben niet zo creatief. Denk dat er nog wel meer mensen interesse hebben..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Weet er iemand of je je telfoon kan laten verschijnen in "DEZE COMPUTER" dmv Bluetooth.....dus zodra telefoon in de beurt is, hij connect ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Er wordt gesproken over het feit dat het Far Manager CID49 niet ondersteund. Hoe kan je erachter komen welke versie CID je hebt?

Is het simpel: met de allerlaatste firmware voor K750i == CID49 en dus werkt het programma niet of zit het anders in elkaar? Ik krijg namelijk geen access tot mijn telefoon sinds ik 'm gisteren had geupdated. Nu had ik eerst geupdated en daarna pas geprobeerd, dus ik weet niet of het daarmee te maken heeft.

Dat meer dan 200 smsjes leek mij namelijk erg interessant. Maar goed, dan moet ik wel eerst in die telefoon komen; want nu zegt hij puurweg, epiusb.sys niet geladen (iets in die trend), terwijl ik wel die flash drivers heb geinstalleerd.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bartez schreef op zondag 18 juni 2006 @ 18:19:
Weet er iemand of je je telfoon kan laten verschijnen in "DEZE COMPUTER" dmv Bluetooth.....dus zodra telefoon in de beurt is, hij connect ofzo??
Nee dat kan niet om dat xp hem niet als fysieke schijf ziet.
Je kan wel FMA (zie startpost) installeren en dan de proximity functie gebruiken, dan heb je een vergelijkbaar iets maar wel alleen in FMA :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Speedy-Andre schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:35:
[...]

Nee dat kan niet om dat xp hem niet als fysieke schijf ziet.
Je kan wel FMA (zie startpost) installeren en dan de proximity functie gebruiken, dan heb je een vergelijkbaar iets maar wel alleen in FMA :/
Yep....die heb ik en icm bluetoothe werkt dat prima....het zou alleen leuk zijn als het via verkenner ook zo zou kunnen.....maar geen ramp....Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 16-09 23:23
Tinux, ff berichtje aan jou:

Zou je je 2 themes niet kunnen omzetten naar .thm bestandje?
iniedergeval zo dat ik het niet met FAR hoef te doen..?
Ik weet niet of dat veel werk is dus misschien vraag ik wel iets heel doms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet mogelijk. Die nieuwe icoontjes moeten op je telefoon komen en je menu.ml moet aangepast worden zodat je telefoon die nieuwe icoontjes gebruikt.

Maar, dit weet ik niet zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Was het maar zo makkelijk :). Maar idd, die icoontjes kun je niet dmv een thema veranderen. Thema veranderd alleen het achtergrondplaatje en kleuren volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd, anders zou het wel heel makkelijk zijn. Dus de bestanden in het .zip bestand (icons + menu.ml) met FAR in de menu-map zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:06
InsjaHH schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:32:
Er wordt gesproken over het feit dat het Far Manager CID49 niet ondersteund. Hoe kan je erachter komen welke versie CID je hebt?

Is het simpel: met de allerlaatste firmware voor K750i == CID49 en dus werkt het programma niet of zit het anders in elkaar? Ik krijg namelijk geen access tot mijn telefoon sinds ik 'm gisteren had geupdated. Nu had ik eerst geupdated en daarna pas geprobeerd, dus ik weet niet of het daarmee te maken heeft.

Dat meer dan 200 smsjes leek mij namelijk erg interessant. Maar goed, dan moet ik wel eerst in die telefoon komen; want nu zegt hij puurweg, epiusb.sys niet geladen (iets in die trend), terwijl ik wel die flash drivers heb geinstalleerd.
Ik kan verifieren dat de firmwares niks met het CID nummer te maken heeft.
Mijn telefoon is namelijk naar firm van w800i gegaan (hiervoor de laatste firm van k750i gehad) en het CID nummer blijft onveranderd.

Het kan zijn dat je het een paar keer moet proberen. Hier had ik ook last van op mijn pc, de laptop van mij pakt de telefoon gelukkig een stuk geregelder :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Weet iemand hoe ik aan een nieuw 'plakkertje' kan komen welke op de joystick zit(zat) van mijn w800i. Het gaat om het oranje plastik dopje (om het zo te noemen). Heb even op ebay.com gekeken en kan wel een compleet nieuw joystickje bestellen (via hong kong ofzo) maar dan gaat het me iets van 15 $ kosten (door verzendkosten enzo) terwijl de waarde van zo'n dopje misschien 25 cent is (of minder). Heb met Sony gebeld, niets. Gesproken met ''het repareercentrum van Sony (was doorverwezen door de helpdesk) en hun zeggen gewoon -> stuur het toestel maar op.

Al met al, geen oplossing. Tevens zie ik het monteren van een ''nieuw joystickje uit hong kong' niet zitten omdat ik daarmee me garantie void. En waarom kan ik niet gewoon een fucking dopje ergens krijgen ( grrr $#@$#$#@ )

(lotgenoot: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=120529 ) Het gaat dus om het oranje dingetjes wat in de joystick zit http://www.mobilmania.cz/...y/art17/SENovinky//22.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Laatst online: 27-10-2022
bij mij kan hij de telefoon niet vinden in far manager. hij zegt dat ik epiusb.sys mogelijk niet heb geïnstalleerd. weet ook niet hoe ik deze zou moeten installeren, die inf heb ik wel gedaan door rechtermuisknop en dan installeren.

de telefoon blijft ook niet uit als ik c indruk en de kabel erin doe, maar hij gaat gewoon aan.

[ Voor 18% gewijzigd door stavast op 19-06-2006 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

stavast schreef op maandag 19 juni 2006 @ 01:58:
bij mij kan hij de telefoon niet vinden in far manager. hij zegt dat ik epiusb.sys mogelijk niet heb geïnstalleerd. weet ook niet hoe ik deze zou moeten installeren, die inf heb ik wel gedaan door rechtermuisknop en dan installeren.
Heb je telefoon wel uitstaan?

Ik heb alles als volgt gedaan:

• Telefoon uitschakelen
• Far opstarten
• ALT + F1
• Alles ff goed zetten, klik op "Enter The Matrix".
• Pak je telefoon en houdt de C knop ingedrukt
• Stop je kabel in je USB en in je telefoon
• Far begint nu vaag te doen, wacht ff en je zit in het 'hoofdmenu' (C kan je dus loslaten)
• Nu kun je verder gaan met de dingentjes die je wou doen :+

*knip*
• Heb je je dingentjes gedaan, klik dan steeds op .. om een map terug te gaan. Op een gegeven moment vraagt Far je of je echt wilt afsluiten, klik OK.
• USB-kabeltje kun je nu loskoppelen
• Batterij haalde ik er altijd ff uit, wacht 3 seconden, dan weer erin
• En opstarten maar... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
het is al verholpen, ik had last van een ouderwets geval van de computer even opnieuw opstarten :) bedankt in ieder geval! en bedoel jij niet met ALT F1 gewoon F11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
gideon82 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 01:11:
Weet iemand hoe ik aan een nieuw 'plakkertje' kan komen welke op de joystick zit(zat) van mijn w800i. Het gaat om het oranje plastik dopje (om het zo te noemen).
Staat hij misschien hier tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou mogelijk zijn om de JPEG-compressie van je camera aan te passen via FAR en zo dus nog betere foto's te trekken? Iemand al getest? (Se-nse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:48:
Het zou mogelijk zijn om de JPEG-compressie van je camera aan te passen via FAR en zo dus nog betere foto's te trekken? Iemand al getest? (Se-nse)
Had het wel gezien, maar zelf nog niet geprobeerd. Volgens mij scheelt het haast niets in kwaliteit :P, 'k wil eerst duidelijke voorbeeldjes zien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
robski05 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:46:
[...]
Staat hij misschien hier tussen?
Ja, maar als je mijn post nog een keer overleest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:40:
idd, anders zou het wel heel makkelijk zijn. Dus de bestanden in het .zip bestand (icons + menu.ml) met FAR in de menu-map zetten.
Mocht ik dat ammel met FAR doen, ben ik dan het orginele menu kwijt?
Tsja ik heb dat FAR verhaal ammel nie zo gevold omdat ik dat nie zo zag zitten
maar die menu'tjes en dat shuttergeluidje is toch wel relaxed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bjornson schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:47:
[...]

Mocht ik dat allemaal met FAR doen, ben ik dan het orginele menu kwijt?
Tsja ik heb dat FAR verhaal allemaal nie zo gevolgd omdat ik dat nie zo zag zitten
maar die menu'tjes en dat shuttergeluidje is toch wel relaxed :D
Originele menu wordt overschreven ja, maar je kan het bestandje menu.ml gewoon even backuppen zodat je, als je je tweaked menu zat ben, het oude menu even terug kan zetten.
Als je de beschrijving goed leest kan er weinig fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:48:
Ik heb het aangepast, maar of het te zien is?? In ieder geval wel aan de bestandsgrootte.. duidelijk groter.
Video kwaliteit vindt ik wel veeeeel beter _/-\o_

Nieuwste firmware (75%):
Afbeeldingslocatie: http://jeroen.cadcentrum.nl/DSC00010_th.JPG
Nieuwste firmware gepatched (97%):
Afbeeldingslocatie: http://jeroen.cadcentrum.nl/DSC00023_th.JPG
Nieuwste firmware gepatched (85%):
Afbeeldingslocatie: http://jeroen.cadcentrum.nl/DSC00021_th.JPG

Je ziet duidelijk dat de 2e scherper is als de rest maar of dat komt door de kwaliteit instelling of door autofocus??? :?

EDIT: @willy1986: hieronder: idd, dus 2e foto dichterbij genomen
Hier aangepaste camdriver K750 R1CA021 met cameraversie 5.3 camdriver0.dat

[ Voor 55% gewijzigd door BlackiE1982 op 19-06-2006 15:22 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
De afstand tussen de lens en object is bij 2e foto groter... ;) (daardoor beter focus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:37:
[...]

Ik heb het aangepast, maar of het te zien is?? In ieder geval wel aan de bestandsgrootte.. duidelijk groter.
Video kwaliteit vindt ik wel veeeeel beter _/-\o_
En welke cameradriver heb je gebruikt? Kan je hem eventueel posten? thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robski05
gideon82 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:51:
[...]
Ja, maar als je mijn post nog een keer overleest 8)7
Ja jij hebt t over ebay, misschien zijn op cnn.cn de verzendkosten minder en vertrouw je dat meer. Ik geef je i.i.g. een site waar je ook op kan kijken, zie zelf maar wat je er mee doet :)

[ Voor 30% gewijzigd door robski05 op 19-06-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je nog meer talen in die K750 kan gooien met Far. Ik wil dus de Japanse taal erin hebben. Kan dat met EUROPE_3 veranderen in iets anders, en dan weer de phone updaten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Weet iemand een leuk Hold'em poker spel? Er zijn er een aantal maar weet niet wat de leukste zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wie wil er dan goed uitzoeke hoe da zit met die camdrivers enzo? ik zou heel graag me video kwaliteit wille verbteree want da is 10 keer niks wa ik nou heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
robski05 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:50:
[...]

Ja jij hebt t over ebay, misschien zijn op cnn.cn de verzendkosten minder en vertrouw je dat meer. Ik geef je i.i.g. een site waar je ook op kan kijken, zie zelf maar wat je er mee doet :)
Zulke sites kan ik wel vinden :> Maar ik wil alleen zo'n stom plakkertje. Niet een nieuwe joystick o.i.d. (zoals in mijn post staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Victorio schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:46:
Weet iemand een leuk Hold'em poker spel? Er zijn er een aantal maar weet niet wat de leukste zou moeten zijn.
Ik hop even mee... _/-\o_

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
rohit schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:49:
wie wil er dan goed uitzoeke hoe da zit met die camdrivers enzo? ik zou heel graag me video kwaliteit wille verbteree want da is 10 keer niks wa ik nou heb :(
ff vorige post van mij leze........... vorige pagina :P
Kan je camdriver downloaden met een hogere framerate voor video!

[ Voor 10% gewijzigd door BlackiE1982 op 19-06-2006 20:51 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
BlackiE1982 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:23:
[...]

ff vorige post van mij leze........... vorige pagina :P
Kan je camdriver downloaden met een hogere framerate voor video!
Mijn framerate komt nog steeds niet hoger als 11.9 fps...
iemand een idee hoe dat komt?176x144 en hoge kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kan wel de framerate verhogen maar de bitrate blijft hetzelfde, deze telefoon heeft blijkbaar niet genoeg rekenkracht voor hogere bitrates :(

Ik ga de mijne binnnenkort maar is opsturen, aangezien hij om de haverklap uitvalt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmm, heb het ook maar ff getest :P. Ik merk het verschil nauwelijks. Bij het maken van een filmpje, zit ik op gemiddeld 13,17fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog iemand de indruk dat de batterij het niet echt lang volhoudt met een aangepaste menu? Of is mijn batterij het al aan het begeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
zo.. gisteravond m'n menu ge"pimpt" hehe.. ging idd nie zo moeilijk met die handleiding.. goed bezig tinux!

Misschien ga ik nu dingen zeggen die hier niet toegestaan zijn maar als je de hele inhoud
van je W800 kopieert op een K750.. krijg je dan een K750 uiterlijk met W800 innerlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
KiTsEr schreef op zondag 18 juni 2006 @ 18:02:
Eigenlijk hoort deze vraag in dit topic SE K750i thema topic
Maar deze wordt meer bekeken denk ik. En ik gok erop dat er wel wat mensen zijn die dit hebben...........

Heeft er iemand een mooi WK Oranje theme? Ik heb al wat proberen te maken, maar ben niet zo creatief. Denk dat er nog wel meer mensen interesse hebben..........
Hier staan een heleboel WK 2006 Thema's misschien ook wel van oranje..
zoek en gij zult vinden..
http://www.myw800.lasyk.n...-Themes-Sports-page1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
@ Bjornson : gebruik die Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop eens, links van de quote knop ;)
Bjornson schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:38:
Misschien ga ik nu dingen zeggen die hier niet toegestaan zijn maar als je de hele inhoud
van je W800 kopieert op een K750.. krijg je dan een K750 uiterlijk met W800 innerlijk? :P
Dat vroeg ik mij ook al af, is het mogelijk de W800 mediaplayer te kopieren?

[ Voor 55% gewijzigd door willy1986 op 20-06-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Victorio schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:46:
Midnight Hold 'Em Poker!
Geweldig spelletje van Gameloft!

Klik

[ Voor 16% gewijzigd door Laudit op 20-06-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu iets meer dan een jaar de K750i in mijn bezig, ik gebruik deze telefoon alleen het laatste half jaar zonder de camera. Das jammer, want das toch èèn van haar betere functies. Het probleem met de camera is dat als ik het klepje open doe, of in het menu het camera'tje selecteer, het beeld even zwart wordt zoals het ook hoort bij een foto maken.. Maar daarna verdwijnt dit beeld en gaat het scherm terug naar het beeld daarvoor (dus terug naar start scherm als ik klepje open doe en terug naar menu als ik via menu selecteer).

Weet iemand wat hier het probleem is? Zou er een probleem in de software kunnen zitten of is mijn camera gewoon kapot?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik Bluetooth aan de praat heb gekregen heb ik nogal wat vervelende dingen.

Ten eerste werkt Disc2Phone niet goed meer, hij geeft aan dat er geen internet verbinding is terwijl deze er wel is, waarschijnlijk doordat er Bluetooth is geinstalleerd.

Ook bij FMA werkt mijn Bluetooth niet vlekkeloos, als ik een connectie maak geeft hij aan dat hij geen OBEX session kan establishen, hierdoor kan ik bijvoorbeeld niet in mijn files komen.

Ik heb een Sitecom CN-512v1 USB-Bluetooth adapter, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Heb nu de K750 bijna een jaar, en ben er erg blij mee. Heb tot nu toe nog geen problemen mee gehad (afkloppen)

Wat wel bij mij opvalt:

[mierenneuk mode]
Je hebt niet iets als callergroups. Dan kun je een ringtone aan die groep toekennen en contact in die groep onderbrengen. Nu moet ik voor al mijn studiegenoten elk apart de ringtone toekennen, het is iets kleins, maar toch...

Ook wat beter kan, de MP3 speler heeft niet echt een geheugen functie bij shuffle. Als je een playlist aan het afspelen bent, je zet de player uit en weer aan, dan onthoudt deze niet meer welke liedjes al geweest zijn.
[/mierenneuk mode]

De FAR + Flash plug in werkt echt goed. Ik heb nu meer sms ruimte en shutter sound is uit bij Silent profile. Wat side notes:

Om een of andere reden lukte het bij mij niet om in FAR een bewerkte file op te slaan. Dan blijft het programma hangen, als deze weer reageert, dan ziet die de telefoon niet meer. Opnieuw connecten werkt ook niet.

Oplossing: Ontkoppel de telefoon, batterij eruit halen (3 sec), batterij terug zetten (eventueel even aanzetten), en nog een keer connecten. De file kopieren naar je PC mbv van FAR, editten met een text editor, terug zetten met FAR.

De sms vergroting heeft geen reset van instellingen nodig heb ik gemerkt. Shuttersound modification heeft dit wel nodig.

En voor degene die de shuttersound files hebben weggehaald, omdat het anders niet werkt: Heb je wel geprobeerd in Silent modus? Anders werkt het inderdaad niet.

Al met al een prettig toestel en het wordt alleen maar leuker met deze tweaks :) Top toestel!!

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ajax power schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:40:
[...]

Midnight Hold 'Em Poker!
Geweldig spelletje van Gameloft!

Klik
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ GEWELDIG!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Had deze al op diverse betaal sites gezien... perfect! Ik ga aan de gang! ALL-IN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10-2024
Sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een K750i
Ik kamp echter met een probleem. Foto's slaan niet op. Zowel op de memcard als op het telefoongeheugen. Als ik dus een foto tracht te maken dan krijg ik het shuttergeluid en klapt ie dr uit. D.w.z. hij springt naar het menu ervoor. Slaat niets op.
- Ik heb volledige softwareupdate gedaan, probleem blijft.
- Mem card gewist, hielp ook niet
- search op sonyericsson.nl/com leverde niets op.

Heeft iemand dit ook gehad, de search leverde mij ook niets op.

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de laatste software hebt ligt het denk ik aan het toestel zelf. Misschien is het een idee om te terug te gaan naar de winkel en het probleem daar voor te leggen. Vaak kunnen zij met een oplossing komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 09:15
NaZ- schreef op maandag 19 juni 2006 @ 02:02:
[...]

Heb je telefoon wel uitstaan?

Ik heb alles als volgt gedaan:

• Telefoon uitschakelen
• Far opstarten
• ALT + F1
• Alles ff goed zetten, klik op "Enter The Matrix".
• Pak je telefoon en houdt de C knop ingedrukt
• Stop je kabel in je USB en in je telefoon
• Far begint nu vaag te doen, wacht ff en je zit in het 'hoofdmenu' (C kan je dus loslaten)
• Nu kun je verder gaan met de dingentjes die je wou doen :+

*knip*
• Heb je je dingentjes gedaan, klik dan steeds op .. om een map terug te gaan. Op een gegeven moment vraagt Far je of je echt wilt afsluiten, klik OK.
• USB-kabeltje kun je nu loskoppelen
• Batterij haalde ik er altijd ff uit, wacht 3 seconden, dan weer erin
• En opstarten maar... :Y)
Ik heb het zelfde probleem. Heb je raad opgevold, maar krijg het niet voor elkaar. Ik moest op het begin wel een andere flash plugin zoeken aangezien de plugin die onder de link staat op die site geen w800 ondersteuning heeft........

Enigste wat er bij mij gebeurd is, dat hij opstart. Naar het menu gaat van de phone of alleen muziek. In windows zie ik aantal meldingen voorbij schieten van dat windows nieuwe memory stick heeft gevonden (duh!)

[ Voor 11% gewijzigd door Boogiman op 21-06-2006 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMmS
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:44:
Als je de laatste software hebt ligt het denk ik aan het toestel zelf. Misschien is het een idee om te terug te gaan naar de winkel en het probleem daar voor te leggen. Vaak kunnen zij met een oplossing komen
Ja het lijkt er op dat dit de enige oplossing is.
Is het mogelijk dat het misschien aan de nieuwe software ligt? Maarja hoe krijg je de nieuwe software dr af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 13:53
Ik heb ook die network operator error gehad. Bleek dat het customize.xml bestandje foetsie was. Gelukkig had ik nog een backup (en anders had ik 'm wel ergens anders kunnen vinden) en daarna deed 'ie het weer. Maar om de camera stil te krijgen moest ik dat shuttersound.3gp filetje wegmikken. Alleen het flippen van camerashuttersound suppress tagje van false naar true werkte bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMmS
I've got a weird problem with my K750i (O2-UK). Basically if i go to take a photo the camera focus's, etc takes the photo then when it usually comes up with saving it quits directly back to the main screen. It will no longer save the photo... but only in camera mode, in video mode it works fine.
I took it to an O2 shop who sent it away and it came back fixed, apparenly all they'd done was flash the firmware again. 2 weeks later the problem re-occured so i used SEUS to update it myself, it's on R1L002 at the minute and i can't update it to R1N035 as there isn't a O2 version on SEUS yet. After flashing it myself the problem went away again, 2 weeks later it reoccured so i took it to a SE service centre local to me & they flashed the firmware which fixed the problem.... 2 weeks later its happened again. Am i going mad? Is this something i'm doing? Has anyone else experienced this?
Dit heb ik gelezen op het Esato.com forum. 1 pers. heeft exact hetzelfde probleem als dat ik ervaar. Opvallend is dat,ook bij mij, video's wel opgenomen worden en bij foto's klapt de cameramodus er uit en slaat hij niets op. Vaag. Nu zit ik aan 3 opties te denken:
- SE.com mailen, reeds gedaan (ik wacht op antwoord)
- firmware downgraden, maar hoe doe je dat, want het reguliere update proggie levert wel upgrades (staat er reeds op), maar hoe kan downgraden?
- Ik las 'her er der' dat de camersoftware te upgraden is, maar hoe doe ik dit?
- Hoe flash ik het geheel? en retourneer ik alle basis software er weer op.

[ Voor 6% gewijzigd door TiMmS op 21-06-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Boogiman schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 01:32:
[...]

Ik heb het zelfde probleem. Heb je raad opgevold, maar krijg het niet voor elkaar. Ik moest op het begin wel een andere flash plugin zoeken aangezien de plugin die onder de link staat op die site geen w800 ondersteuning heeft........

Enigste wat er bij mij gebeurd is, dat hij opstart. Naar het menu gaat van de phone of alleen muziek. In windows zie ik aantal meldingen voorbij schieten van dat windows nieuwe memory stick heeft gevonden (duh!)
Vreemd, XP zou hem dan niet moeten detecteren. Heb je in Far alles wel goed ingesteld?

Device: DCU-60
Speed: 115200
Flow RTS en DTR
Bootscript: k750_w800_CID36

Ik heb trouwens deze driver gebruikt, had ik volgens mij van iemand hiero in dit topic. De twee bestandjes uitpakken, rechtermuisknop op EPIUSB.ini, klik op Installeren.

Anders weet ik het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:27
Weet iemand waar in FAR het geluidje zich bevind dat je krijgt na het versturen van een bericht. Wil dit namelijk vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spockster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:29:
Weet iemand waar in FAR het geluidje zich bevind dat je krijgt na het versturen van een bericht. Wil dit namelijk vervangen.
UIt de losse hand ...TPA/preset/settings/system/sounds Heb het al vervangen door een lege midi-file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
NaZ- schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:21:
[...]

Vreemd, XP zou hem dan niet moeten detecteren. Heb je in Far alles wel goed ingesteld?

Device: DCU-60
Speed: 115200
Flow RTS en DTR
Bootscript: k750_w800_CID36

Ik heb trouwens deze driver gebruikt, had ik volgens mij van iemand hiero in dit topic. De twee bestandjes uitpakken, rechtermuisknop op EPIUSB.ini, klik op Installeren.

Anders weet ik het ook niet...
Bedankt voor je reply. Ik zal het proberen als ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
Boogiman schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:08:
[...]

Bedankt voor je reply. Ik zal het proberen als ik thuis ben :)
ik heb trouwens die epiusb.ini rechtmuisknop en dan installeren en die epiusb.sys heb ik gekopieerd in de map C:\WINDOWS\system32\drivers

pas toen ik die epiusb.sys had gekopieerd in die map werkte alles.

[ Voor 5% gewijzigd door stavast op 21-06-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Ik word redelijk krankjorem van het feit dat de Update Installer niets doet nadat dit scherm de 100% bereikt. Het balkje gaat dan weg en er gebeurd werkelijk niets.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/5559/se3gu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
en je hebt wel de nieuwste java plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
stavast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:13:
en je hebt wel de nieuwste java plugin?
Ja, daar ligt het niet aan. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Laudit op 21-06-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogiman
stavast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:35:
[...]

ik heb trouwens die epiusb.ini rechtmuisknop en dan installeren en die epiusb.sys heb ik gekopieerd in de map C:\WINDOWS\system32\drivers

pas toen ik die epiusb.sys had gekopieerd in die map werkte alles.
Thx, dat heeft het gedaan. Kan ik eindelijk weer eens normaal wat smsjes opslaan (31K+ >:) )

Zijn er trouwens wat meer tweaks die gedaan kan worden via die manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Wie wil zijn flightmode gedeelte in zijn W800i ff kopieren en hier plaatsen? :>

(of gaat dat niet zo gemakkelijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 18-09 15:34
Ajax power schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:27:
[...]

Ja, daar ligt het niet aan. :(
Ik heb dit dus ook :? , maar als ik het op de gast-account installeer dan werkt hij wel? MIsshien kun je dat proberen...
Het zal wel een ander prog zijn die het dus blokt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
same problem voor me.....hij komt wel ietsjes verder.....maar bij het werkelijke instaleren doet hij niks meer. Ik heb de vraag al voorgelegd aan SE en die gaven aan dat ik de firewall en antivirus software uit moest schakelen. Echter heeft dat voor mij ook nog steeds niet geholpen. Ik laat de telefoon nu gratis bij een service point updaten.....dat moet in ieder geval werken.....maar toch blijft het vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
Boogiman schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:26:
Zijn er trouwens wat meer tweaks die gedaan kan worden via die manager?
daar zit ik ook op te wachten.

tweaks als de afspeelvolume harder kunnen zetten. want ik heb nou wel die stoere w800i, maar sommige telefoons kunnen veel harder muziek draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
stavast schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:01:
[...]

daar zit ik ook op te wachten.

tweaks als de afspeelvolume harder kunnen zetten. want ik heb nou wel die stoere w800i, maar sommige telefoons kunnen veel harder muziek draaien
Precies! Ringtone volume komt niet overeen met het volume van de mp3 speler op speaker...
(tenzij je handmatig alles op maximaal zet in equalizer ;) ) maar dat wil ik niet aangezien mijn oren dan opgeblazen worden wanneer ik mijn headset aansluit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vincent7 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:10:
Heb nu de K750 bijna een jaar, en ben er erg blij mee. Heb tot nu toe nog geen problemen mee gehad (afkloppen)

Wat wel bij mij opvalt:

[mierenneuk mode]
Je hebt niet iets als callergroups. Dan kun je een ringtone aan die groep toekennen en contact in die groep onderbrengen. Nu moet ik voor al mijn studiegenoten elk apart de ringtone toekennen, het is iets kleins, maar toch...

[/mierenneuk mode]
Ga naar je telefoonlijst kies dan voor opties(helemaal boven) en dan groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Speed-Searcher schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:15:
[...]

Ik heb dit dus ook :? , maar als ik het op de gast-account installeer dan werkt hij wel? MIsshien kun je dat proberen...
Het zal wel een ander prog zijn die het dus blokt :(
Ja op een ander account is het wel gelukt! Vreemd.
Bedankt!

Edit: Uw software is al bijgewerkt.
Yeah right! Ik heb R1AA008. |:(
Het zal wel weer aan die aangepaste firmware van Orange liggen. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Laudit op 22-06-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:09:
Heeft nog iemand de indruk dat de batterij het niet echt lang volhoudt met een aangepaste menu? Of is mijn batterij het al aan het begeven?
Sinds ik met Far gekloot heb lijkt t ook wel of mijn batterij sneller leeg gaat terwijl ik alleen de shuttersound en de focussound heb verwijderd...

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Neu.. kan nou nie zeggen dat ik dat merk..
Nou heb ik alleen menutje en shuttergeluidje aangepast en verwijderd..
misschien dat het iets met grotere sms ruimte te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

FlipFlink schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:47:
[...]

Ga naar je telefoonlijst kies dan voor opties(helemaal boven) en dan groepen.
Ik heb dat wel gezien, maar wat kan je er mee? Ik kan dan een sms naar een groep sturen, maar ik kan niet aan die groep een dezelfde ringtone toekennen. Kan ik er dus wat meer mee dan alleen een groepssms sturen?

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb nu de nieuwste update er op zitten, maar ik merk dat bij het versturen dat die voortgangsbalk er wel is, maar niet oploopt zeg maar. Hoe is dat te fixen?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik kon dit niet zo snel vinden op deze site, ik durf niet te zeggen dat het niet in een van de delen staat, maar het is misschien handig dat het bij de start post komt te staan. Het gaat erover hoe je de telefoon open maakt voor schoonmaak ed.

kijk hiervoor op:
http://www.formymobile.co.uk/k750ilcd.htm
of
download de .doc version van: http://www.megaupload.com/?d=27FBKF0Y

Het is allemaal niet echt moeilijk of onlogisch maar mensen zoals ik willen toch een bevestiging in dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_106 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:21:
Ik heb nu de nieuwste update er op zitten, maar ik merk dat bij het versturen dat die voortgangsbalk er wel is, maar niet oploopt zeg maar. Hoe is dat te fixen?
Gewoon je thema opnieuw instellen en het zou gefixt moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Bij een servicepoint konden ze m'n w800i ook al niet updaten. Dan maar zo laten :)

offtopic: zijn die google advertenties in dit sub-forum nieuw ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Weet er iemand hoe je de software van een T-Mobile W800i kunt updaten. Dat schijnt namelijk niet te kunnen omdat daar zogenaamde T-mobile items inzitten. Een officieel service center van SE kon namelijk alleen een door T-Mobile bewerkte update van de december 2005 update instaleren en niet de laatste versie van maart 2006.

Iemand enige ervaring hiermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Even een vraagje vanaf morgen kan ik 1 maand gratis op Vodafone Live! gaan kijken of Nederland het WK wint. Toch handig. Maar euh als je dus in de W800i de internetservices kiest zie je tal van items maar natuurlijk staat Live daar niet bij. Iemand enig idee hoe dit wel kan?

En wat gebeurt er trouwens als je op play now drukt. Nog nooit gedaan omdat ik niet te veel wil uitgeven. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:06:
[...]

Gewoon je thema opnieuw instellen en het zou gefixt moeten zijn.
Ja zeer bedankt, hij werkt weer _o_

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Bjornson schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:22:
Neu.. kan nou nie zeggen dat ik dat merk..
Nou heb ik alleen menutje en shuttergeluidje aangepast en verwijderd..
misschien dat het iets met grotere sms ruimte te maken heeft?
Heb je een reset uitgevoerd? Dan is staat standaard jou helderheid van het scherm op maximaal (100%).... Instellingen > Display > Helderheid ff checken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co0lman schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:32:
Even een vraagje vanaf morgen kan ik 1 maand gratis op Vodafone Live! gaan kijken of Nederland het WK wint. Toch handig. Maar euh als je dus in de W800i de internetservices kiest zie je tal van items maar natuurlijk staat Live daar niet bij. Iemand enig idee hoe dit wel kan?

En wat gebeurt er trouwens als je op play now drukt. Nog nooit gedaan omdat ik niet te veel wil uitgeven. Alvast bedankt.
check deze link eens, heb ik net ook gedaan en het gaat vlotjes :)
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10245
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.