XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Wanneer je GEEN geluid wil, moet je deze op TRUE zetten. Standaard staat deze op false, dus geluid...NaZ- schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 06:04:
code:
1 2 3 <camera> <suppress-camera-sound>false</suppress-camera-sound> </camera>
Leeg
Ik heb deze png's en de menu.ml in de folder /tpa/preset/system/menu geplaatst, maar het menu werkt niet zoals het zou moeten:
Ik krijg eerst de melding "Error occur in the menu.ml file. This may render the menu unusable". Als ik dan op ok druk, dan krijg ik het menu, maar met de oude playnow icon, de unselected camera icon en de selected telefoonboek+setting icons zijn zwarte blokjes.
Wat doe ik verkeerd, of wat ben ik nou vergeten?
Edit:
Ik heb nu andere icoontjes en menu.ml geprobeerd en dat gaat wel goed. Zit er een foutje in de menu.ml van TinuX?
[ Voor 10% gewijzigd door sparow op 14-06-2006 11:06 ]
Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!
Hm, bij mij werkt het nu ook. Ik heb een andere menu.ml gewijzigd. Ik had het zelfde probleem met de PayNow als bij Z-master.Paul1987 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:18:
bij mij werkt hij prima in combinatie met de menu.ml van tinux
Wat betreft de icoontjes die het niet deden: ze waren niet goed naar de telefoon gekopieerd...
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een zelf laten unlocken T-Mobile Branded W800i.Paul1987 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:36:
ikw eet niet of het al in deel 9 stond, geen zin om alle pagina's door te gaan lezen. maar als ik mijn telefoon verbindt met de nieuwste versie van FAR dan is de FS map helemaal leeg en in de flash map staat coming soon... is hier iets aan te veranderen?
ik heb een kpn simlocked telefoon
Geen idee wat er aan te doen is.
Unknown
Anoniem: 178131
Ik heb mijn Tmobile branded W800i laten unlocken, maar daarna werkte de headset niet meer. Van mijn WALKMAN telefoon............
Heeft iemand hier daar ooit van gehoord? Of heb ik nu gewoon net weer de mazzel dat ik een slecht toestel heb? Weet iemand ook of Tmobile moeilijk doet over garantie als de simlock verwijderd is? Kijken ze daar eigenlijk wel naar?
De jongen van de unlockboer is ook aan het kijken hoe het opgelost kan worden, maar dat duurt nou al best lang.
Ik hoop dat er hier op het forum nog wat
I guess it is possible, i have no suitable phone to test, but look at:
<!-- Desktop Element 5 -->
<element id="Messaging">
<label type="name" textid="MENU_MESSAGES_TXT"/>
<icon pos="unselected" source="internal">DESKTOP_MESSAGING_ICN</icon>
<icon pos="selected" source="internal">DESKTOP_MESSAGING_SELECTED_ICN</icon>
<menu id="Menu_Messaging_Id">
Specifically the string marked in red you could try changing it to...
<menu id="Menu_Messaging_Id" layout="DesktopTopMenuGFX2">
No idea if it will work though
Yes this works! Obviously the manu has a bad behaviour with default icons, and miss the enabled icons, which pose an ugly black rectangle. So the menu has to be integrated.
anyway may be interesting
QUOTE(gbrooks3 @ 2006-06-14 16:05)
No worries you could also try:
SingleRow
TwoRowLarge
TwoRow
TwoRowHighlight
TabMenu (that is interesting, requires more settings, but has good potential)
DesktopSmall
DesktopMedium
DesktopFullScreen
DesktopLarge
DesktopTopMenuGFX1
Misschien is je headset gaar? Je moet is proberen of ander apparatuur wel op je connector onderin werkt.Anoniem: 178131 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:49:
HELP!
Ik heb mijn Tmobile branded W800i laten unlocken, maar daarna werkte de headset niet meer. Van mijn WALKMAN telefoon............![]()
Heeft iemand hier daar ooit van gehoord? Of heb ik nu gewoon net weer de mazzel dat ik een slecht toestel heb? Weet iemand ook of Tmobile moeilijk doet over garantie als de simlock verwijderd is? Kijken ze daar eigenlijk wel naar?
De jongen van de unlockboer is ook aan het kijken hoe het opgelost kan worden, maar dat duurt nou al best lang.
Ik hoop dat er hier op het forum nog watuber-kennis
is want ik ben nogal ten einde raad.
Voor de rest durf ik niks te beweren
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Dat Far manager is echt super: heb mijn Robbie Williams meuk eraf kunnen krijgen en mijn sms inbox kunnen vergroten. Maar nu herkent mijn computer mijn W800i niet meer. Ik hoor wel een geluid dat er een USB apparaat is ingeplugd, maar niet meer dat ie in de lijst van verwisselbare schijven staat?? Weet iemand de oplossing, USB drivers installeren helpt ook niet..
vogelaarke135
Sorry even uitbreiding:vogelaarke schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:40:
Ey allemaal,
Dat Far manager is echt super: heb mijn Robbie Williams meuk eraf kunnen krijgen en mijn sms inbox kunnen vergroten. Maar nu herkent mijn computer mijn W800i niet meer. Ik hoor wel een geluid dat er een USB apparaat is ingeplugd, maar niet meer dat ie in de lijst van verwisselbare schijven staat?? Weet iemand de oplossing, USB drivers installeren helpt ook niet..
- voor RW meuk verwijdering: naar FS/tpa/user/image en daar staan ze tussen: kun je ze verwijderen
- heb voor dat ie niet meer herkend werd per ongeluk hier op gedrukt: FS/ifs/version/R2A of CXC_132_9024. Hierna werd ie niet meer herkend door de computer..
vogelaarke135
Mijn snelkoppeling icon blijft eerst WAP heten pas als ik er op klik en in dat menu komt heet het snelkoppelingen... Is dat aan te passen?
Gelukkig doetie 't weer
Moet er binnekort nou ook een het grote Sony K750i custom menu topic geopend worden? (theme style)
// edit: @ tandards:
<element id="Wap"> veranderen naar <element id="snelkoppelingen"> iig dat werkte wel bij m'n <element id="Play Now"> --> <element id="BlueTooth_Settings">
[ Voor 61% gewijzigd door Big-R op 14-06-2006 19:54 ]
Greetz Big-R
<!-- Desktop Element 1 using DESKTOP_HOOK_1 -->Big-R schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:52:
// edit: @ tandards:
<element id="Wap"> veranderen naar <element id="snelkoppelingen"> iig dat werkte wel bij m'n <element id="Play Now"> --> <element id="BlueTooth_Settings">
<element id="PlayNow" replace="next">
<label type="name" textid="DIL_PRE_PLAY_LINK_TXT"/>
<icon pos="unselected" source="internal">PREPLAY_DESKTOP_ICN</icon>
<icon pos="selected" source="internal">PREPLAY_DESKTOP_SELECTED_ICN</icon>
<link type="internal"/>
</element>
<element id="OperatorWebPage" >
<label type="name">
<text>Snelkoppelingen</text>
</label>
<icon pos="unselected" source="file">icon1_unselected.png</icon>
<icon pos="selected" source="file">icon1_selected.png</icon>
<menu id="Menu_shortcuts_Id">
Waar staat wap?
In jouw (en vrijwel iedereens) geval is het OperatorWebPage.visie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:59:
[...]
<!-- Desktop Element 1 using DESKTOP_HOOK_1 -->
<element id="PlayNow" replace="next">
<label type="name" textid="DIL_PRE_PLAY_LINK_TXT"/>
<icon pos="unselected" source="internal">PREPLAY_DESKTOP_ICN</icon>
<icon pos="selected" source="internal">PREPLAY_DESKTOP_SELECTED_ICN</icon>
<link type="internal"/>
</element>
<element id="OperatorWebPage" > Deze regel dus veranderen in: <element id="Snelkoppelingen" >
<label type="name">
<text>Snelkoppelingen</text>
</label>
<icon pos="unselected" source="file">icon1_unselected.png</icon>
<icon pos="selected" source="file">icon1_selected.png</icon>
<menu id="Menu_shortcuts_Id">
Waar staat wap?
Ik weet alleen niet of dat gaat werken, omdat 'snelkoppelingen' niet voorgeverifieerd is. Ik zal het even testen.
Edit: en ja, het werkt!
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 14-06-2006 20:23 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Zie de startpostGGS_106 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:21:
Ik heb nu de R1AA008, maar ik wil hem updaten naar de nieuwste, de R1BC002. Er was toch ergens een site met handleiding van hoe je hem moest updaten? Heb t vaker gedaan, maar is al tijd geleden. Werd precies verteld hoe je t moest doen geloof ik..?
Ook heb ik reset gedaan daarna.
Heb geprobeerd om die bestanden handmatig te verwijderen, maar dan krijg ik een error en moet ik FAR sluiten

Heb een K750i
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Heb je na het aanpassen van de customixe.xml, ook het geheel opgeslagen (door helemaal naar de root terug te gaan)?Cthulhu schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:54:
Ik kan dat geluidje van die camera niet verwijderen, heb die customize.xml aangepast, maar geluid blijft.
Ook heb ik reset gedaan daarna.
Heb geprobeerd om die bestanden handmatig te verwijderen, maar dan krijg ik een error en moet ik FAR sluiten![]()
![]()
Heb een K750i
Maar werkt al, geluid is weg nu
Ff uit en weer aangezet, en werkt dus nu
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
En de flight mode? er zit namelijk wel een fligh mode onderdeel in mijn customize.xml...
Tandarts, wat heb jij toch altijd geweldige ideen!visie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:08:
Zou het mogelijk zijn de W800i walkman te krijgen op een k750i ipv de mediaplayer??
En de flight mode? er zit namelijk wel een fligh mode onderdeel in mijn customize.xml...
Ik weet niet hoe je eerst op het idee kwam van het shuttergeluid (false > true) te veranderen.. maar als u het voor elkaar krijgt om flight mode + w800 mediaplayer voor mijn K750 te fixen bent u gegarandeerd van een fles van u favo drank
Hmm kopier dat eens dan, ik kan niks vindenvisie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:08:
Zou het mogelijk zijn de W800i walkman te krijgen op een k750i ipv de mediaplayer??
<label type="name" textid="ROFF_TITLE_TXT"/>
<label type="helptext" textid="ROFF_TURN_ON_DESCRIPTION_TXT"/>
<link type="internal"/>
</element>
Zoek de ROFF_TURN_ON_DESCRIPTION_TXTvisie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:05:
<element id="FlightMode_Id">
<label type="name" textid="ROFF_TITLE_TXT"/>
<label type="helptext" textid="ROFF_TURN_ON_DESCRIPTION_TXT"/>
<link type="internal"/>
</element>
Wel vreemd dat die er bij mij niet bijstaat.
dit element staat in menu.ml en valt niet te tweaken omdat <link type="internal"/> naar <element id="FlightMode_Id"> kijkt en de software van de K750 zegt dat ie element "FlightMode_Id" niet weer mag geven. <label> tags doen verder nix, alleen de naam en evt. info weergeven.robski05 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:12:
[...]
Zoek de ROFF_TURN_ON_DESCRIPTION_TXT![]()
Wel vreemd dat die er bij mij niet bijstaat.
Dat bedoelde ik, zowel op false als true heb ik gewoon geluid. Vandaar dat ik die geluidsbestandjes gewoon verwijderd hebBlackiE1982 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:53:
[...]
Wanneer je GEEN geluid wil, moet je deze op TRUE zetten. Standaard staat deze op false, dus geluid...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Precies, dat had ik dus ook.NaZ- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 05:34:
[...]
Dat bedoelde ik, zowel op false als true heb ik gewoon geluid. Vandaar dat ik die geluidsbestandjes gewoon verwijderd heb.
Ik heb hetzelfde probleem, al heel lang. Kan nog steeds niet MMSen...en ze weten niet wat ze eraan moeten doen, bij de helpdesk van SE en Telfort ook niet.Metal schreef op zondag 11 juni 2006 @ 16:40:
Ik heb nu ook een W800i. Erg relaxte telefoon, alleen heb ik nu al ergenissen.
Het verzenden en ontvangen van MMS berichten lukt gewoon niet. Ik heb de instellingen al 10 keer gedownload of handmatig ingevoerd, ik blijf maar de melding krijgen: Communicatie fout.![]()
Iemand tips, provider is Telfort overigens.
Heeft iemand hier een werkende MMS functie op zijn W800i met Telfort abo?
* Meldt zichquelake schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:50:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, al heel lang. Kan nog steeds niet MMSen...en ze weten niet wat ze eraan moeten doen, bij de helpdesk van SE en Telfort ook niet.
Heeft iemand hier een werkende MMS functie op zijn W800i met Telfort abo?
Moet ook zeggen dat ik niet weet hoe ik het werkend heb gekregen. Heb er enorm mee zitten prutsen en toen deed hij het ineens. Niets meer aan doen dus. Maar als je instellingen wilt weten: schroom niet.
edit: Gmail werkt overigens niet meer om niet nader verklaarbare redenen.
[ Voor 7% gewijzigd door Rio op 15-06-2006 17:00 ]

Shuttergeluid stond bij mij standaard uit in de stille modus. Handig als je daar achter komt als je net je customize.xml door zit te kijken

Iemand een ideetje?
‹(◕‿◕)›
Ik heb customize.xml aangeklikt > Edit (F2?) naar beneden scrollen en dan false > veranderd in true
save (F4?) esc drukken en dan helemaal terug.. niet moeilijk doen met kladblok oid
Dit is een unlockte T-mobile w800i volgens mij. (heb hem 2dehands gekocht)
Nu zegt de update-software dat er geen nieuwe firmware voor beschikbaar is. Ik moet dus wachten tot ze de versie voor T-mobile klaar hebben?
edit: er staat ook "1EOW Europe_3" bij. Misschien is dat van belang.
[ Voor 17% gewijzigd door Satch op 15-06-2006 19:04 ]
wel in stille modus zettenGGS_106 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:18:
Hmz, net die customize.xml aangepast. Heb <suppress-camera-sound> naar true gezet, terug gezet, gereset, en nog steeds t shuttergeluidje. Ik doe vast iets verkeerd, maar heb de instellingen van Tinux precies zo overgenomen..
Iemand een ideetje?
ook de truc met sms gehuegen werkt
I don't drive fast, I only fly low!
Ik ben in bezit van de Sony Ericsson W800i en nu is mijn berichten inbox vol. Nu wou ik al mij SMSjes bewaren, is er een manier op deze op te slaan op de computer of op het mobiel zelf. Ik bedoel er zit een 512mb geheugen kaart in.
Met vriendelijke groeten,
Coen Keijzer
How to Tweak u'r SonyEricsson - Menu modificeren
+ voor GekkeCoen: How to Tweak u'r SonyEricsson - SMS box vergroten
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 30-12-2006 14:52 ]
Dat had ik ook al geprobeert, maar is dit niet gevaarlijk? Als ik een foutje maak, kan ik dat dan nog herstellen?Anoniem: 145909 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:49:
En nu kunnen jullie ook het menu modden.
Ik had het al geprobeerd maar het type W800i staat niet tussen die lijkst van die plugin. Alleen maar de K750i enzo.
Edit: Ik heb het even geprobeert maar het lukt niet, ik doe gewoon alles wat er staat maar zodra ik op: "Enter The Matrix" druk krijgt hij geen antwoord van mij telefoon, er blijft staan:
Waiting anser from telephone..
En dat blijft 50 seconde, daarna krijgt ik een error: Unable to open device: EPIUSP. Check for EPIUSP.sys driver installed.
[ Voor 23% gewijzigd door GekkeCoen op 15-06-2006 22:35 ]
http://www.sonyericsson.c...eService_Inst_2.6.4.9.exeGekkeCoen schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:06:
[...]
En dat blijft 50 seconde, daarna krijgt ik een error: Unable to open device: EPIUSP. Check for EPIUSP.sys driver installed.
Heb je dit al geinstalleerd ?
Je ken je SMS'jes volgens mij met MyPhoneExplorer opslaan op je computer...staat ook in de openingspostGekkeCoen schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:47:
Goedeavond,
Ik ben in bezit van de Sony Ericsson W800i en nu is mijn berichten inbox vol. Nu wou ik al mij SMSjes bewaren, is er een manier op deze op te slaan op de computer of op het mobiel zelf. Ik bedoel er zit een 512mb geheugen kaart in.
Met vriendelijke groeten,
Coen Keijzer
en die thema als ik die later verander blijft die menu dan nog wel hetzelfde?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
CoolAnoniem: 145909 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:49:
En nu kunnen jullie ook het menu modden.
Alleen heb ik wel iets vaags, heb alles in tpa/preset/system/menu/menu.ml gezet. Maar als ik nu naar het menu wil gaan, krijg ik eerst deze melding:
Als ik dan gewoon op OK druk, kom ik gewoon in het menu en werkt alles. Ik heb dus gewoon jouw menu.ml gebruikt, maar weet je waar dit aan kan liggen?DyamicMenuError
Errors occur in the menu.ml file. This may render the menu unusable.
Thema's kun je toch altijd veranderen? Het menu kan je volgens mij niet zomaar ff verandererohit schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:27:
ik heb die aurora pack gedownload moet ik deze dan uitpakke hierin : (map: /tpa/preset/system/menu/) dus de .ml file + al die plaatjes?
Het menu blijft gewoon zoals op die plaatjes en in de .ml staat aangegeven. Het thema kun je altijd wel veranderen..rohit schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:27:
ik heb die aurora pack gedownload moet ik deze dan uitpakke hierin : (map: /tpa/preset/system/menu/) dus de .ml file + al die plaatjes?
[ Voor 35% gewijzigd door NaZ- op 15-06-2006 23:45 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
a) Update Service programma geinstalleerd? (dat ene programma waarmee je de firmware kan updaten?wout-hugo schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:15:
Het connecten met de computer via FAR wil echt niet. Wat doe ik verkeerd? De USB drivers heb ik geïnstalleerd, de instructies gevolgd en alle compoorten geprobeerd. Dit alles op 2 verschillende computers. Iemand tips?
b) compoorten ?
Nadat je op "enter de Matrix"hebt geklikt doe je telefoon uit, druk de C toets in en ondertussen sluit je de usb kabel aan. Dan zal het programma beginnen met uploaden van het systeem....
Dat is allang bekend.....Anoniem: 136888 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:20:
w800i hoor je de shutter tijd niet als je hem op stille modus hebt...

Er zijn verschillende firmwares in omloop. Vele K750/W800 waarvan er wel shuttersounds waren, OOK in stille modus.. Sinds kort kan je dat geluid bewerken...
[ Voor 23% gewijzigd door willy1986 op 16-06-2006 00:24 ]
o, klein foutje in het menu.ml bestand. ik zal et vanmiddag fixen.NaZ- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:43:
[...]
Cool
Alleen heb ik wel iets vaags, heb alles in tpa/preset/system/menu/menu.ml gezet. Maar als ik nu naar het menu wil gaan, krijg ik eerst deze melding:
[...]
Als ik dan gewoon op OK druk, kom ik gewoon in het menu en werkt alles. Ik heb dus gewoon jouw menu.ml gebruikt, maar weet je waar dit aan kan liggen?
edit: ik heb even snel naar menu.ml gekeken. Als je het volgende verandert:
in:
<!-- Desktop Element 1 -->
zou het kunnen werken. ik kan het nu niet uitproberen ddus ik hoor wel of het werkt of niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 16-06-2006 07:01 ]
Heb het net ff geprobeerd, maar dat werkt helaas niet..Anoniem: 145909 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 06:47:
[...]
o, klein foutje in het menu.ml bestand. ik zal et vanmiddag fixen.
edit: ik heb even snel naar menu.ml gekeken. Als je het volgende verandert:
in:
<!-- Desktop Element 1 -->
zou het kunnen werken. ik kan het nu niet uitproberen ddus ik hoor wel of het werkt of niet.
Ik heb een poging gedaan deze topics door te nemen, echter zijn 10 van deze topics inclusief erg veel berichten een beetje veel van het goede.....dus vandaar dat ik maar gewoon mijn vragen post in de hoop dat jullie toch een antwoord voor me hebben.
Sinds een week ben ik ook in het bezit van een W800i en heb er gisteren even mee zitten stoeien. Nu ben ik de volgende problemen/vragen tegen gekomen:
1) Ik kan Mp3's op mijn telefoon zetten via disc2phone of rechtstreeks via de verkenner van windows.
Nu heb ik beide methoden geprobeerd en op zich werken ze allebei. Echter sommige mp3's werken niet en dan wordt het beeld van de telefoon zwart en herstart enkele seconden later weer.....
Is er iemand die weet waar dat aan kan liggen, hoe dit op te lossen is en hoe van tevoren is te zien of deze problemen bij een mp3 optreden?
2) Als de telefoon iets nietkan hoor je een irritante error beep. Is dit geluid te wijzigen en/of uit te zetten?
3) Ik heb de tijd als zijnde een soort screensaver uitgezet, echter als ik nu 2 minuten de telefoon niet aanraak, springt het scherm op zwart en lijkt het of dat de telefoon uit staat. Is het mogelijk om ipv een zwart scherm, de tijd of een schreensaver gewoon het beeld in het donker te zien? Op deze manier is niet te zien of er gebeld is en of er berichten zijn binnen gekomen.
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
1) Welke firmwareversie heb je? Misschien helpt het flashen van je firmware wel.Bartez schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:18:
Beste mensen,
Ik heb een poging gedaan deze topics door te nemen, echter zijn 10 van deze topics inclusief erg veel berichten een beetje veel van het goede.....dus vandaar dat ik maar gewoon mijn vragen post in de hoop dat jullie toch een antwoord voor me hebben.
Sinds een week ben ik ook in het bezit van een W800i en heb er gisteren even mee zitten stoeien. Nu ben ik de volgende problemen/vragen tegen gekomen:
1) Ik kan Mp3's op mijn telefoon zetten via disc2phone of rechtstreeks via de verkenner van windows.
Nu heb ik beide methoden geprobeerd en op zich werken ze allebei. Echter sommige mp3's werken niet en dan wordt het beeld van de telefoon zwart en herstart enkele seconden later weer.....
Is er iemand die weet waar dat aan kan liggen, hoe dit op te lossen is en hoe van tevoren is te zien of deze problemen bij een mp3 optreden?
2) Als de telefoon iets nietkan hoor je een irritante error beep. Is dit geluid te wijzigen en/of uit te zetten?
3) Ik heb de tijd als zijnde een soort screensaver uitgezet, echter als ik nu 2 minuten de telefoon niet aanraak, springt het scherm op zwart en lijkt het of dat de telefoon uit staat. Is het mogelijk om ipv een zwart scherm, de tijd of een schreensaver gewoon het beeld in het donker te zien? Op deze manier is niet te zien of er gebeld is en of er berichten zijn binnen gekomen.
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
2) Hmm, error beep? Had hier nog nooit van gehoord..
3) Volgens mij is daar weinig aan te doen. Heb ik ook..idd, het lijkt soms net of je telefoon uit staat..
1) HOE KAN IK ZIEN DAT IK DE LAATSTE VERSIE HEB? VIA DAT <** etc KAN IK WEL DE SOFTWARE VERSIE ZIEN, MAAR WAT IS MOMENTEEL DE LAATSTE VERSIE EN WAAR KAN IK DAT ZIEN?NaZ- schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:23:
[...]
1) Welke firmwareversie heb je? Misschien helpt het flashen van je firmware wel.
2) Hmm, error beep? Had hier nog nooit van gehoord.
3) Volgens mij is daar weinig aan te doen. Heb ik ook..idd, het lijkt soms net of je telefoon uit staat..
2)DAT IS BIJVOORBEELD ALS JE EEN VERKEERDER SIM ERIN STOPT.....DAN HOOR JE ZO'N HARDE ROT TOON......
3) DA"S BALEN.......
Heb nog 3 vragen:
4) Ik probeer die update software (UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe te vinden op ) te instaleren......alleen doet die er zo ontzettend lang over....dat ik me afvraag of het allemaal wel klopt. Ik heb het programma gedownload vanaf de SE site (http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=21839&esi=true) bij het instaleren blijft hij hangen zo lijkt het.....hebben daar meer mensen last van?
5) Hoe kan ik handmatig contacten toevoegen aan de telefoon via de computer, dus niet via de telefoon. Is daar iets van software voor te vinden??
6) Is het mogelijk om bepaalde functies als snelkoppeling aan de getallen 1 t/m 9 te hangen. Dus bijvoorbeelde de wekker functie opnemen als je nummer 4 lang ingedrukt houdt?
[ Voor 9% gewijzigd door Bartez op 16-06-2006 08:56 ]
Je CAPSLOCK ff indrukken mag ook welBartez schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:32:
[...]
1) HOE KAN IK ZIEN DAT IK DE LAATSTE VERSIE HEB? VIA DAT <** etc KAN IK WEL DE SOFTWARE VERSIE ZIEN, MAAR WAT IS MOMENTEEL DE LAATSTE VERSIE EN WAAR KAN IK DAT ZIEN?
2)DAT IS BIJVOORBEELD ALS JE EEN VERKEERDER SIM ERIN STOPT.....DAN HOOR JE ZO'N HARDE ROT TOON......
3) DA"S BALEN.......
Heb nog 3 vragen:
4) Ik probeer die update software (UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe te vinden op ) te instaleren......alleen doet die er zo ontzettend lang over....dat ik me afvraag of het allemaal wel klopt. Ik heb het programma gedownload vanaf de SE site (http://www.sonyericsson.c...=10245&fid=21839&esi=true) bij het instaleren blijft hij hangen zo lijkt het.....hebben daar meer mensen last van?
5) Hoe kan ik handmatig contacten toevoegen aan de telefoon via de computer, dus niet via de telefoon. Is daar iets van software voor te vinden??
6) Is het mogelijk om bepaalde functies als snelkoppeling aan de getallen 1 t/m 9 te hangen. Dus bijvoorbeelde de wekker functie opnemen als je nummer 4 lang ingedrukt houdt?

1) Dan heb je blijkbaar de laatste versie..
5) MyPhoneExplorer, staat ook in de openingspost..
6) Ja die snelkoppelingen kun je dacht ik wel zelf instellen. Kijk anders ff in je handleiding..
1) Hoe kan ik dat zien dan.....met andere woorden....hoe kan ik zien welke versie de update op de site is en welke versie mijn telefoon is. Ik kon namelijk zo 1,2,3, even geen overeenkomsten herkennen in het service menu en het update nummer.....NaZ- schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:59:
[...]
Je CAPSLOCK ff indrukken mag ook wel
1) Dan heb je blijkbaar de laatste versie..
5) MyPhoneExplorer, staat ook in de openingspost..
6) Ja die snelkoppelingen kun je dacht ik wel zelf instellen. Kijk anders ff in je handleiding..
‹(◕‿◕)›
(met mijn P3 1 Ghz, 256 geheugen lukt het updaten binnen 15 min.) Installeren is zo gepiept. Het zou eigelijk geen problemen moeten geven)
Op de SE site is niet te zien of zij een nieuwe firmware hebben uitgebracht. Daarvoor kan je het beste deze topic in de gaten houden. Ik heb zelf mijn K750i laatst geupdate naar R1CA21. Camera versie is nu 5.3 (eigelijk geen verbetering opgemerkt... maar in mijn ogen is een update nooit slecht
@ Tinux; wil je bovenstaande toevoegen in de startpost bij firmware?
Daarnaast wil ik alle lezers van deze topic nog eens erop wijzen dat Tinux een geweldige startpost heeft geschreven waar echt heeeel veel informatie in te vinden is.
Lees hem en doe er je voordeel mee.
@ GGS_106 ; FW = FirmwareAnoniem: 168607 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:33:
Als je hem halverwege eruit trekt is je FW waarschijnlijk verneukt....
Waarschijnelijk heeft ie de kabel er uit getrokken toen het programma de nieuwe firmware ging downloaden voordat ie ging flashen...
Zoals je leest in de post van GGS_106 werkt zijn telefoon nog wel
Mijn eerste K750i had een connector-printplaat breuk... De headset maakt soms geen verbinding. Als je nog garantie hebt kan je hem bij een SESP brengen. (Binnen 4 weken had ik een nieuwe)Anoniem: 178131 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:49:
HELP!
Ik heb mijn Tmobile branded W800i laten unlocken, maar daarna werkte de headset niet meer. Van mijn WALKMAN telefoon............![]()
[ Voor 72% gewijzigd door willy1986 op 16-06-2006 12:27 ]
FWAnoniem: 168607 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:33:
Als je hem halverwege eruit trekt is je FW waarschijnlijk verneukt....
‹(◕‿◕)›
Ik heb steeds dan 1 oordopje uitvaltAnoniem: 178131 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:49:
HELP!
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
firmware duhh
Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!
Heb SEUS nu opnieuw gerund, en update is nu goed gegaan. Heb nu R1BC002, die had ik nog niet
Maar lijkt nu allemaal wel goed te gaan. Moet er na die update nog een Master Reset gedaan worden of niet persee?
‹(◕‿◕)›
Even een vraagje tussendoor. ik heb een abbonement van HI/KPN en dat is voor een SE W800i. Maar aangezien het bedrijf dat de verbinding verzorgde failliet is wil ik nu dus overstappen op HI/KPN pre-pay, kan dat met een sim-lock? (het is dus de bedoeling dat er een nieuwe sim met HI/KPN pre pay in komt)
[ Voor 19% gewijzigd door GiantLeap op 16-06-2006 13:23 ]
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
- USB Drivers geinstalleerd
- Exact de instructies gevolgd van dat SE Update progje
- C ingedrukt, kabel erin -> Je hoort de USB piep, C ingedrukt houden, telefoon gaat aan en niets werkt.
- C ingedrukt, kabel erin -> Je hoort de USB piep, telefoon gaat aan en niets werkt.
- C ingedrukt, kabel erin -> Je hoort de USB piep, C los, telefoon gaat aan en niets werkt.
- Kabel erin -> C ingedrukt -> Je hoort de USB piep, telefoon gaat aan en niets werkt.
You tell me, wat doe ik fout
Ik ben toch malle pietje niet!
Anoniem: 93166
Ik heb een tele2 mobiel abonnement en ik vraag me af of het mogelijk is om mn hotmail op te halen via mijn telefoon. Als ik de instellingen via sony ericsson (de website) probeer te downloaden loop ik ergens vast in dat keuzemenu. Bij het onderdeel 'Selecteer uw emailserviceprovider' staan 4 opties maar geen ervan is telfort of tele2. Dwz: KPN Mobiel, T-Mobile NL, Vodafone Mail GPRS en XS4ALL GPRS. Is het mogelijk om op de een of andere manier email toch op te halen op mijn telefoon?
Anoniem: 145780
Misschien héél stom, maar bij werkte dit:The Legend schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:00:
Kan iemand mij nog 1x uitleggen hoe dat updaten van de firmware werktWat een bagger software heeft SE daarvoor zeg. De 1e keer updaten vorig jaar heeft me dagen gekost, en nu lukt het weer niet met dat nieuwe programma.
- USB Drivers geinstalleerd
- Exact de instructies gevolgd van dat SE Update progje
- C ingedrukt, kabel erin -> Je hoort de USB piep, C ingedrukt houden, telefoon gaat aan en niets werkt.
- C ingedrukt, kabel erin -> Je hoort de USB piep, telefoon gaat aan en niets werkt.
- C ingedrukt, kabel erin -> Je hoort de USB piep, C los, telefoon gaat aan en niets werkt.
- Kabel erin -> C ingedrukt -> Je hoort de USB piep, telefoon gaat aan en niets werkt.
You tell me, wat doe ik fout
eerst kabel in pc al aansluiten, update service starten, en wanneer de pc erom vraagt telefoon aan kabel koppelen met c ingedrukt.
1) UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe gedownload van de SE website.
2) Dubbelklikken en doorgeklikt tot de button INSTALLEER er staat....vervolgens dus op installeer geklikt....
3) Inmiddels is hij al een half uur aan het instaleren......en aan de linkerkant is de tekst "Bezig met instaleren...." licht gekleurt......de rest is inmiddels donker.
Rara....wat doe ik fout??? Het lijkt wel of dat programma gewoon niet wil instaleren....
Inmiddels al 3 keer UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe gedownload......allemaal werken ze niet.
Al verschillende install mappen geprobeerd......ook geen resultaat......hij heeft op dit moment zelfs nog niet eens een mapje aangemaakt in program files.....
Wie kan me helpen.....wil mijn telefoon zo graag updaten!
Alvast bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door Bartez op 16-06-2006 15:07 ]
Welke drivers zijn allemaal nodig? Alleen de USB drivers tochAnoniem: 93166 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:19:
Toch raar, bij mij heeft de update service van SE altijd goed gewerkt. In de eerste plaats hoor de telefoon al helemaal niet aan te gaan. Heb je alle drivers goed geinstalleerd?
Anoniem: 145780
Update Flash driversThe Legend schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:44:
[...]
Welke drivers zijn allemaal nodig? Alleen de USB drivers toch
BIj mij gebeurt dit ook en zie ik steeds de klok. Slaapstandklok staat ook aan.
Wanneer ik een bericht of gemiste oproep heb zie ik een zwart-wit icoontje op het scherm. Gemiste oproepen is dat bekende pijltje. Nieuw bericht is een enveloppe al dan niet met een play-teken afhankelijk welk soort bericht het is.
Vindt die manier van werken toch al wat beter dan zonder die icoontjes want mijn vorige SE had dit nog niet en was aardig vervelend.
Wou dit toch even aan de mobiele walkman gebruikers menigte melden. Maar ook de andere niet walkmanende menigte mogen het weten.
De software kan niet geinstalleerd worden krijg ik als melding, als ik nu de update software draait pakt hij hem echter wel
Ik houd het op mega brakke software van SE wat betreft updaten maar goed het werkt nu dus bedankt
[edit]
Dat update balkje is al helemaal volledig groen maar hij blijft knipperen "raak de telefoon niet aan" en m'n foon blijft uit. Hoelang duurt dat normaal gesproken
[edit]
Hij knippert nogsteeds, er is inmiddels wel een half uur verstreken terwijl het maar 20 minuten mag duren???
[ Voor 29% gewijzigd door The Legend op 16-06-2006 16:49 ]
Leeg
Jaaaa, dat is het, DCU-60 selecteren. Ik werd er flauw van.willy1986 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:22:
[...]
a) Update Service programma geinstalleerd? (dat ene programma waarmee je de firmware kan updaten?)
b) compoorten ?selecteer DCU-60 eens
Nadat je op "enter de Matrix"hebt geklikt doe je telefoon uit, druk de C toets in en ondertussen sluit je de usb kabel aan. Dan zal het programma beginnen met uploaden van het systeem....
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Anoniem: 178832
Het opstartscherm is heel makkelijk te veranderen. Hiervoor ga je naar menu > instellingen > display > opstartscherm.Anoniem: 178832 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 18:01:
Weet er hier iemand (waarschijnlijk wel) of het mogelijk is om het opstartlogo of animatie te wijzigen? Dit omdat hier in België de k750i als een mobistar selection pack beschikbaar is, maar daar krijgt ge dan het logo van mobistar bij het opstarten.
[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 16-06-2006 21:42 ]
Deze menu.ml werkt bij mij zonder enige foutmelding. Ik hoor het of die ook bij jullie goed werkt.NaZ- schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 07:44:
[...]
Heb het net ff geprobeerd, maar dat werkt helaas niet..
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 16-06-2006 21:49 ]
Is het mogelijk beide uit te zetten of in ieder geval het tijdsbestek te verlengen wanneer deze in werking treden? Ik vind het behoorlijk irritant dat na elke 10 seconden het scherm weer op zwart springt.....
Daarnaast vroeg ik me af wat de eisen zijn van de mp3's om ze af te kunnen spelen......ik merkte dat sommige mp3's crashten....althans de telefoon dan en ze dus niet afgespeeld konden worden.
gare mp3's heb je dan
maarre tinux is dat een customized menu of standaard?
Top! Deze werkt, bedanktAnoniem: 145909 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 21:45:
[...]
Deze menu.ml werkt bij mij zonder enige foutmelding. Ik hoor het of die ook bij jullie goed werkt.
Die menu.ml is geen originele, maar hoort bij Aurora Menu Style van hemrohit schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:03:
@ bartez
gare mp3's heb je danbij mij doen ze het allemaal
maarre tinux is dat een customized menu of standaard?
[ Voor 34% gewijzigd door NaZ- op 16-06-2006 22:11 ]
al1 kan nie op internet want heb geen opera mini 2 kan je dit niet gewoon standaard laten???
[ Voor 128% gewijzigd door Rohit op 16-06-2006 22:30 ]
NaZ- schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:10:
[...]
Die menu.ml is geen originele, maar hoort bij Aurora Menu Style + Ring Menu van hem
Wat jij wil. (download hem hierboven nog een keer)rohit schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:21:
Hij doet het:D:D:D thnqtoffe menu man
al1 kan nie op internet want heb geen opera mini 2 kan je dit niet gewoon standaard laten???
Niemand ook deze problemen??? Ik hij is nu al 3 uur aan het instaleren....maar wil niet lukkenBartez schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:05:
Zo ver kom ik nog niet eens.
1) UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe gedownload van de SE website.
2) Dubbelklikken en doorgeklikt tot de button INSTALLEER er staat....vervolgens dus op installeer geklikt....
3) Inmiddels is hij al een half uur aan het instaleren......en aan de linkerkant is de tekst "Bezig met instaleren...." licht gekleurt......de rest is inmiddels donker.
Rara....wat doe ik fout??? Het lijkt wel of dat programma gewoon niet wil instaleren....
Inmiddels al 3 keer UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe gedownload......allemaal werken ze niet.
Al verschillende install mappen geprobeerd......ook geen resultaat......hij heeft op dit moment zelfs nog niet eens een mapje aangemaakt in program files.....
Wie kan me helpen.....wil mijn telefoon zo graag updaten!
Alvast bedankt!
Daarnaast heb ik nog steeds een raar mp3 probleem. Het volgende:
Ik heb een map met allerlei mp3's van verschillende artiesten op mijn PC genaamd "Hits"
Als ik deze map via disc2phone naar de telefoon breng werken ze wel, echter staan alle nummer per artoest gerangschikt....erg irritant!
Maak ik nu op de telefoon een map "Allerlei" aan en hierin de map "Hits" dan ziet de telefoon ze wel, maar speelt ze ineens niet meer af...sterker nog...de telefoon crasht!
Weet er iemand wat de reden hiervan kan zijn en hoe dit op te lossen is?
[ Voor 25% gewijzigd door Bartez op 17-06-2006 00:08 ]
Wanneer je de rechter volume knoppen gebruikt licht alleen het scherm op in standby mode (met die klok) rete handig als je alleen effe wilt wten hoe laat het is. Na een paar seconden gaat het licht uit.co0lman schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:04:
Even een reactie betreffende het uitgaan van het scherm in stand-by modus van een W800.
BIj mij gebeurt dit ook en zie ik steeds de klok. Slaapstandklok staat ook aan.
Wanneer ik een bericht of gemiste oproep heb zie ik een zwart-wit icoontje op het scherm. Gemiste oproepen is dat bekende pijltje. Nieuw bericht is een enveloppe al dan niet met een play-teken afhankelijk welk soort bericht het is.
Vindt die manier van werken toch al wat beter dan zonder die icoontjes want mijn vorige SE had dit nog niet en was aardig vervelend.
Wou dit toch even aan de mobiele walkman gebruikers menigte melden. Maar ook de andere niet walkmanende menigte mogen het weten.
Maar het is duidelijk dat de meesten de handleiding niet lezen, dit was trouwens ook 1 van de eerste keren dat ik dat zelf ook wél deed
En wel jammer dat je niet kan instellen hoeveel seconden, of dat je een tijd/een plaatje wilt zien, of whatever. Maarja zo is 't prima!
Ik was eigenlijk benieuwd of er voor de K750i ook high-capacity accu's te krijgen zijn die 't wat langer volhouden dan de standaard batterij. Zeker als je wat muziek luistert gaat dat toch hard. Iemand tips/ervaringen ?
Wouter
Ik vraag dit gewoon even omdat we het nu toch een hele poos over die klok hebben.
of je belt met SE of je gaat naar een servicepoint van ze en vraagt het dan goed narobvanpraat schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:35:
Mijn broertje heeft een K750i, sinds augustus vorig jaar, dus hij is ongeveer 11 maanden oud. Hij heeft nu echter last van het klepje dat je voor de lens schuift. Dat klepje zakt namelijk altijd naar beneden, dus de telefoon staat daardoor ALTIJD in de foto stand, wat natuurlijk zwaar onhandig is. Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt? Of geldt de garantie niet voor zoiets of is de garantie korter dan 12 maanden? Dat je een verzekering hebt staat er los van toch? Garantie is gratis, verzekeringen kosten 50 euro aan eigen risico. Dus als het via garantie kan zou ideaal zijn. Hij heeft er natuurlijk geen zin in om 50 euro aan de verzekering te betalen, die de telefoon zelf opstuurt naar SE om hem onder garantie te laten maken en daar vervolgens 50 euro voor vraagt.
Ik kan niet connecten naar me telefoon met FAR en denk dat het ligt aan het feit dat ik niet de juiste kabel heb. Maar voordat ik een DCU-60 kabel ga bestellen, wil ik wel eerst weten of ik die wel nodig heb. Heb ik boekje gekeken en op de website maar weet het nog steeds niet.
[ Voor 4% gewijzigd door mrFoce op 17-06-2006 19:40 ]
Anoniem: 140386
connecten met far gaat ook niet meer.
EDIT:
nu wel, maar heel de FS map is leeg, ik geloof dat ik nu een probleem heb...
smsjes kunnen redden met myphone explorer maar voor de rest krijg ik alleen errors.. gelukkig heb ik bijna alle telefoonnummers nog op mijn pc staan.
Maar hoe los ik dit op? Is het mogelijk dat iemand alle bestanden uit FAR exporteerd zodat ik deze er weer op kan zetten?
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 17-06-2006 19:35 ]
Bedankt het is me gelukt en heb even in de bestanden gesnuffelt.willy1986 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:44:
[...]
http://www.sonyericsson.c...eService_Inst_2.6.4.9.exe
Heb je dit al geinstalleerd ?(dit update programma bevat de drivers die je nodig hebt om met FAR verbinding te krijgen...)
Maar nu wil ik deze "How To" uitvoeren, aangezien ik meer smsjes wil opslaan. Nou is mijn vraag, is dit niet gevaarlijk? En als ik het fout doe (iets verkeerd invoer ofzo). Kan ik dat altijd weer de oude firmware erop zetten? Via dat SE programmatje, of reageert de telefoon dan helemaal niet meer?
Edit: @Silentgear, ik denk dat dit wel moet werken. Lukt het niet me de SE update software? Je kan toch gewoon klikken: Toch dorgaan, dit is bij mij ook gelukt toen dezelfde firmware op m'n mobiel stond.
[ Voor 38% gewijzigd door GekkeCoen op 17-06-2006 20:14 ]
Anoniem: 140386
Klopt, net gedaan maar ook dit helpt niet.GekkeCoen schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:04:
[...]
Edit: @Silentgear, ik denk dat dit wel moet werken. Lukt het niet me de SE update software? Je kan toch gewoon klikken: Toch dorgaan, dit is bij mij ook gelukt toen dezelfde firmware op m'n mobiel stond.
Bij het opstraten van m'n phone krijg ik de melding:
"configuratiefout. Neem contact op met uw netwerk operator of servicecentrum".
Is er ook nog een mogelijkheid om je mobiel volledig te resetten?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140386 op 17-06-2006 19:45 ]
Dit topic is gesloten.