Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.619 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:19

sphere

Debian abuser

LessRam schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:10:
Een aantal NSP's accepteren die motivatie..... maar lang niet allemaal.
Alleen reitsmatelecom? Of zijn er nog andere?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
De recentste meldingen hebben het over Gami in Arnhem.
Wil ik ook nog heen gaan, maar daar Vodafone momenteel wel gelijk loopt met de originele Nokia firmware, heb ik er niet zo'n haast mee. Daarnaast wil ik eerst nog uitzoeken wat Vodafone toegevoegd heeft dan wel verwijderd of disabled heeft. Kan ik Vodafone Live nog wel gebruiken ???
Zijn er andere nadelen als je overgaat van Vodafone firmware naar originele Nokia ?

Als Vodafone zo netjes in de pas blijft lopen laat ik die lekker staan.
Maar ja als over 3 maand Nokia wel met een nieuwe f/w komt, en Vodafone blijft op de huidige hangen dan baal ik dat ik hem niet omgezet heb. Wie weet is Gami intussen ook het strengere beleid gaan voeren......

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik al die verhalen hoor over t-mobile en vodafone gelockte toestellen ben ik toch wel blij dat ik 25 eurie extra heb betaald (of het inleveren van een HEEEEEEELE oude telefoon in mijn geval) voor een simlockvrije n70. Heb hem pas laten updaten en nooit geen gezeik of problemen mee.

Het enige waar ik wel van baal is als je heel veel foto's of mp3's op je sd hebt staan, de hele telefoon wel traag wordt in galerij of muziekspeler.

Had eerst 250 foto's... galerij traag als het maar zijn kan
Heb nu toevallig veel mp3'tjes (200 ofzo) omdat ik op vakantie ben gegaan en nu is mn muziekspeler ubertraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Weet iemand een goed programmaatje (evt. betaald) voor de N70 / PC waarmee ik de Agenda op de PC kan invullen en vervolgens doorsturen (kabel / BT) naar de N70.
In PCSuite vind ik de optie niet. En van Outlook weet ik, maar dat programma gebruik ik totaal niet op de PC (thunderbird en evt. outlook express) Ik wil puur alleen een simpele Agenda funktie.... invulen op PC doorsturen naar N70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
sphere schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:46:
[...]

Alleen reitsmatelecom? Of zijn er nog andere?
Ik blijf het raar vinden dat NSP's mensen weigeren met branded gsm's. :( Heb mijn gsm meteen, toen deze net nieuw uit de verpakking kwam, meteen laten updaten in Haarlem bij de Phonehouse. Ik zei dat ik het wou gebruiken voor Tomtom icm Bluetooth en dat was geen probleem. Kom over een half uurtje terugkomen zeiden ze. En ik heb gewoon een Vodafone branded... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Hier een site met de firmware history.

Of deze meteen wordt bijgewerkt zodra er een nieuwe versie uit is weet ik niet.

Wellicht dat iemand hier iets kan bevestigen. Ik vraag mij af of je de Nokia Updater kan gebruiken als je eerder een branded firmware hebt geupdate naar de officiele Nokia unbranded versie.

Ik heb eerder zelf mijn TMobile branded telefoon geupdate naar de laatste officiele Nokia versie. Ik kan nu echter niet nagaan of ik de Nokia Updater kan gebruiken zodra er weer een nieuwe versie beschikbaar is. Wellicht heeft hier iemand reeds de Updater gebruikt op een telefoon die eerder branded was.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Nogmaal voor de mensen die hun branded phone willen bijwerken en in de buurt van arnhem wonen of een rit er voor over hebben om een goede firmware te krijgen: ga naar GAMI Telecom. Daar doen ze er niet moeilijk over en hun zeggen zelf ook dat de branded phones problemen hebben met bluetooth e.d. Je krijgt originele Nokia software geinstalleerd. Als je direct aan de beurt bent kun je met 15 min. weer weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook in leiden bij de phonehouse geen probleem met updaten
alleen de monteur zit op verschillende plekken
dus moe je op donderdag en vrijdag gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alberthagen
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Hallo mensen, ik had eerder gepost over de niet werkende music player, ik ben inderdaad terug gegaan naar t for telecom maar ik ben mijn telefoon 3 weken kwijt als ik hem terug geef, en ik was benieuwd of er mischien anderen hetzelfde probleem hadden. Het ophalen van de play list in real player werkt inderdaad wel! helaas kan ik dan niet een track list bekijken maar moet ik er een voor een doorheen zappe als ik een bepaald nummer zoek, het werkt wel maar niet ideaal dus. Mijn volgende stap is naar herenveen voor een update van de firmware, bij t for telecom zeiden ze dat dat het probleem mischien ook zou verhelpen.

Ik laat het jullie nog weten!!

bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Laatst online: 15-09 14:40
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 01:07:
Als ik al die verhalen hoor over t-mobile en vodafone gelockte toestellen ben ik toch wel blij dat ik 25 eurie extra heb betaald (of het inleveren van een HEEEEEEELE oude telefoon in mijn geval) voor een simlockvrije n70. Heb hem pas laten updaten en nooit geen gezeik of problemen mee.

Het enige waar ik wel van baal is als je heel veel foto's of mp3's op je sd hebt staan, de hele telefoon wel traag wordt in galerij of muziekspeler.

Had eerst 250 foto's... galerij traag als het maar zijn kan
Heb nu toevallig veel mp3'tjes (200 ofzo) omdat ik op vakantie ben gegaan en nu is mn muziekspeler ubertraag.
Ik heb een Vodafone toestel met versie 2.05 nog wat, maar ik heb gewoon m'n software kunnen updaten naar 5.0616.2.0.3! Dus wat dat betreft had het met een Vodafone versie niks uitgemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik krijg oxygen phone manager niet aan de gang. Mijn N70 is via BT aangesloten, werkt ook, maar zodra ik bijv de telefoonboek wil downloaden crashed de OPM_Agent, en wordt de verbinding verbroken

Is er nog andere software voor de N70 met dezelfde functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Sinds de firmware update werkt m'n USB verbinding niet meer. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff opnieuw installeren vanaf de cd
zelfde probleem gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Net gedaan, maar hij ziet 'm nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:17:
[...]

Uiteraard kan je gelijk hebben, echter wordt ik als N70 bezitter van het kastje naar de muur gestuurd en wordt ik ook niet bepaald vrolijk van zulke berichten
Ben zojuist ook de trotse eigenaar van een nieuwe Toyota + bluetooth carkit geworden, en kom er tot mijn teleurstelling achter dat de N70 dus niet werkt.Zelfde problemen als jij al schetste. Had zelfs al tweede N70 toestel in bestelling, dus maar gauw afbesteld. Ben jij inmiddels al wat wijzer geworden in dit drama? Hou mij even op de hoogte als je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
sander815 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 08:35:
ik krijg oxygen phone manager niet aan de gang. Mijn N70 is via BT aangesloten, werkt ook, maar zodra ik bijv de telefoonboek wil downloaden crashed de OPM_Agent, en wordt de verbinding verbroken

Is er nog andere software voor de N70 met dezelfde functies?
Na wat zoeken vond ik die software ook. Maar je moet dan wel de goede versie nemen, de Symbian versie. (Niet de Nokia versie). Ik kreeg hem probleemloos werkend op de N70 (wel even de USB verbinding methode selecteren en OPTagent installeren).... Maar ja de trial version haalt alleen van de N70 af en stuurt er niets naartoe. (En de cracked versies zijn allemaal over de datum)

Super gaaf programma, net wat ik zocht.... alleen jammergenoeg geen freeware.
Als ik geen dergelijk programma vind, denk ik dat ik voor het eerst in jaren weer eens software ga kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door LessRam op 28-08-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

ik probeer ook mn N70 up te daten (vodafone branded) maar hier geeft ie doodleuk aan dat er geen updates beschikbaar zijn... anybody an idea?

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Azteke schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:28:
ik probeer ook mn N70 up te daten (vodafone branded) maar hier geeft ie doodleuk aan dat er geen updates beschikbaar zijn... anybody an idea?
Gebruik *#0000# op je N70 kijk welke versie je nu hebt.
De recentste Firmware is 5.0616.2.0.3

Grote kans dat je die er dus al op hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Ik heb Oxygen Phone Manager for Symbian 2.10.0.41 gekocht (44 Euro) en echt een perfect programma. Precies wat ik zocht.... heerlijk de agenda op de PC invulen, met wekelijkse herhaal mogelijkheden etc......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

nope, ik heb versie 2.0539.1.2
kan het misschien aan mijn firewall liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-12-2021
Azteke schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:30:
nope, ik heb versie 2.0539.1.2
kan het misschien aan mijn firewall liggen?
Yep >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

sorry, firewall uit helpt ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:11:
[...]

Ben zojuist ook de trotse eigenaar van een nieuwe Toyota + bluetooth carkit geworden, en kom er tot mijn teleurstelling achter dat de N70 dus niet werkt.Zelfde problemen als jij al schetste. Had zelfs al tweede N70 toestel in bestelling, dus maar gauw afbesteld. Ben jij inmiddels al wat wijzer geworden in dit drama? Hou mij even op de hoogte als je wilt?
Helaas geen positief nieuws te melden. Ik hoop op een volgende firmware update...

Maar het ziet er naar uit dat ik een andere carkit laat inbouwen, maar wel vooraf checken of de N70 het wel doet met de vervanging uiteraard.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Azteke schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:23:
sorry, firewall uit helpt ook niet :)
Welke provider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

vodafone / planet :)
verder: WinXP home, up-to-date
nieuwste versie van Nokia PC Suite
Ook NPS uitgezet / gedeinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heb t hele forum doorgespit van de N70 maar heb toch nog wat vraagjes..
Ik heb dus een N70 (al half jaar) van vodafone met abbo. Heb er een mmc van 1 gig van sandisk in. vandaag route66 mobile 7 software gekocht en erop gezet. Gps muis: adapt ad-500.

Heb zelf de firmware geupdate via http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate, zit nu laatste nieuwe firmw op.

allereerst: firmware update: ik heb die van nokia erop gezet maar er geen problemen mee.
Waarom doet niet iedereen dat via internet?
Ik kan er gewoon mee bellen en hij geeft de vodafone internet verbinding aan. Lijkt me makkelijker dan naar zo'n nokia cervice c te moeten gaan. Of uh, moet ik die problemen nu nog tegenkomen? 8)7

maar goed, wat mn probleem is,
ik heb de software op de n70 gezet en die doet het (na de de firmware update hiep hoi)
Ik heb de gps muis gepaard met de gsm, ook dit gaat goed... lijkt t..
Want als ik route66 aanzet vind ie na een uur nog steeds geen satelieten :?

Ik las hier in t forum dat het lang kon duren, wel zeker een kwartier.. maar ja.. uh.. nu al een dik uur aan staan, en buiten liggen, bereik is oke (kijk dan naar het bereik wat ik heb om te bellen) dus tja :-S
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik las namelijk wel dat er meer mensen deze gps muis hebben.. dus zou t moeten doen.

Alvast bedankt voor n reaktie,
monique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woeps had nog langer moeten wachten... na bijna 1.5 uur vind ie 5 satelieten.. echter als ik er 1 stap mee in huis zet (hij lag nog buiten) valt alles weer weg... en duurt t weer tig minuten voor ie die satelieten vindt. Is t normaal dat dat alleen buiten kan en niet binnen?
en dat ie er 5 vindt is dat normaal of weinig?

grtz monique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:54:
allereerst: firmware update: ik heb die van nokia erop gezet maar er geen problemen mee.
Waarom doet niet iedereen dat via internet?
Ik kan er gewoon mee bellen en hij geeft de vodafone internet verbinding aan. Lijkt me makkelijker dan naar zo'n nokia cervice c te moeten gaan. Of uh, moet ik die problemen nu nog tegenkomen?
Via internet updaten is pas een week mogelijk !
Voorheen kon "niemand" de firmware updaten zonder naar een NSP te gaan. En met Vodafone heb je geluk, die geeft momenteel een even recente firmware als Nokia zelf. Met T-Mobile krijg je een veel oudere firmware. T-Mobile loopt erg achter, en zolang T-mobile geen nieuwe firmware versie maakt zal Nokia die ook niet via de updater erop kunnen zetten. Raar maar waar.... Nokia af daarbij afhankelijk van T-Mobile (die dus laks is)
maar goed, wat mn probleem is,
ik heb de software op de n70 gezet en die doet het (na de de firmware update hiep hoi)
Ik heb de gps muis gepaard met de gsm, ook dit gaat goed... lijkt t..
Want als ik route66 aanzet vind ie na een uur nog steeds geen satelieten :?
De eerste keer kan het wat langer duren, maar een uur vind ik erg lang. Bij mij was het hooguit 15 minuten (maar.... een andere muis)
Ik las hier in t forum dat het lang kon duren, wel zeker een kwartier.. maar ja.. uh.. nu al een dik uur aan staan, en buiten liggen, bereik is oke (kijk dan naar het bereik wat ik heb om te bellen) dus tja :-S
Heb je in Route66 wel de juiste GPS-receiver/muis geselecteerd ?
Buiten heb ik meestal bereik van ongeveer 7 satelieten
Binnen valt bij mij de GPS ontvangst ook meestal weg, da's vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je reactie :)
Ik vond het al raar dat t zo makkelijk kon, terwijl ik las dat bijna ied naar een cervicec. gaat.. mzzl dat het nu via internet gaat dus

Ik heb nog eens gekeken in route, heb daar als standaard gps de: bt gps staan, is die adapt ad-500 zie ik ook in de gsm staan bij gekoppelde apparaten.

mmm denk toch dat ik er mee terug ga, ik las vandaag ook dat de adapt ad700 of 750 n stuk beter zijn, en voor dat voor maar 15 euro meer dan wat ik nu voor die ad500 heb betaald.. heeft 20 kanalen (deze 15) en heeft SiRFstar III chipset. (schijnt ook beter te zijn?) ik heb er verder geen verstand van maar ja.. vind deze een beetje errug traag.

Al las ik op een ander forum (www.pocketinfo.nl) weer dat die adapt juist omdat ze zo klein zijn, de antenne ook kleiner is en dus minder satelieten kan ontvangen :? sja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:04:
mmm denk toch dat ik er mee terug ga, ik las vandaag ook dat de adapt ad700 of 750 n stuk beter zijn, en voor dat voor maar 15 euro meer dan wat ik nu voor die ad500 heb betaald.. heeft 20 kanalen (deze 15) en heeft SiRFstar III chipset. (schijnt ook beter te zijn?) ik heb er verder geen verstand van maar ja.. vind deze een beetje errug traag.

Al las ik op een ander forum (www.pocketinfo.nl) weer dat die adapt juist omdat ze zo klein zijn, de antenne ook kleiner is en dus minder satelieten kan ontvangen :? sja....
Ik gebruik zelf een Holux236 GPS-receiver, die 5 bij 6 centimeter is en een super ontvangst heeft.
10, 13, of 20 kanalen..... het maakt niet uit. Om navigatie te kunnen gebruiken heb je aan 3 sateliet verbindingen genoeg. Enige voordeel aan meer kanalen is dat er dus meer kansen zijn dat er een snellere verbinding komt.
Wat wel erg veel uitmaakt is SiRFII of SiRFIII: die laatste heeft een veel betere en snellere ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liempie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 17:29
Als je die Firmware Update uitvoert via die Nokia site.
Heb je dan nog steeds een Nederlandstalige Telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja
is volgens mij al meerdere keren gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzz schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:05:
Same here: v 2.0539.1.2 van 19-10-05 wil ook niet updaten, geeft aan geen update gevonden. Ook T-Mobile.
Same here :(

Ow :) En de oplossing voor het hoesje: pak gewoon een iPod-sokje! :D Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 18:53
wel jammer dat er voor de N70 nog geen nieuwere firmware uit is... had graag geprobeerd of het werkt om mijn telefoon (T-Mobile) up te daten...

overigens heb ik soms iets heel vreemds, dat mijn microfoon kraakt... kan de ander wel horen tijdens het bellen, maar hij kan mij met geen mogelijkheid verstaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heeft iemand wel eens last van een echo tijdens het bellen? Ik hoor mezelf wel eens echoen als ik met iemand bel. Dit is me opgevallen bij gesprekken met verschillende personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
TommyboyNL schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:06:
Heeft iemand wel eens last van een echo tijdens het bellen? Ik hoor mezelf wel eens echoen als ik met iemand bel. Dit is me opgevallen bij gesprekken met verschillende personen.
Hier heb ik idd ook wel eens last van. Niet altijd en idd met verschillende personen. Zeer irritant.

Btw werkt m'n Pc Suite nog steeds niet met de USB kabel.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adapt 500 ingeruild voor de adapt 750, meteen aangezet in de auto en binnen 2 min 9 satellieten :-) happy me

die echo heb ik ook wel eens, niet bij iedereen altijd bij dezelfde persoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
Vlooi schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:31:
[...]

Hier heb ik idd ook wel eens last van. Niet altijd en idd met verschillende personen. Zeer irritant.

Btw werkt m'n Pc Suite nog steeds niet met de USB kabel.........
gebruiken jullie toevallig beiden ook ooit tomtom met bluetooth GPS ofzo? las ergens dat meer mensen er last van hadden na het verbreken van een bluetooth verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Toen ik in juni of juli naar een Nokia Service Point ben geweest vertelden ze me dat ze mijn N70 niet konden updaten ivm een "bluetooth probleem". Ze zeiden dat ik m'n telefoon maar moest laten opsturen naar Nokia om hem te laten maken. Tot nu toe heb ik dit nog niet gedaan omdat ik er niks van heb gemerkt, op het gebruik van tomtom met gps ontvanger na dan, alhoewel dit probleem verholpen was als ik de gsm op offline zette.

Gisteren zelf de telefoon proberen te updaten, eerste keer mislukte het volgens de pc (ik denk door los contact in de kabel), maar toen ik op mijn gsm keek stond er wel V 5.0616.2.0.2. Ik dacht, doe het nog maar een keer zodat de pc zegt dat het gelukt is. De 2e keer lukte het wel en de nieuwe firmware staat er op.

Positieve ervaringen tot nu toe:
- Er staat Afb en Video in plaats van afbeeldingen in de galerij
- Het verschil tussen een filmpje en een afbeelding is iets groter

Negatieve ervaringen tot nu toe:
- Het witte thema wat ik gebruikte was weg, nu heb ik een soortgelijk kunnen downloaden na lang zoeken, maar dit is nog niet helemaal hetzelfde (en ik heb het graag zoals ik het wil ;))
- Als ik tracks open in de galerij, kom ik in het "Muziekmenu" van de muziekspeler ipv een lijst zoals bij geluidsclips

Vreemde ervaringen tot nu toe:
- Hij is helemaal niet sneller
- Alle software wat ik had geïnstalleerd stond er nog op, ook de gegevens op het telefoongeheugen incl contacten :?

Wat denken jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Als ik via Pc Suite een backup wil maken (zowel bluetooth als usb kabel) blijft hij even bij bezig met lezen telefoongegevens, om vervolgens de error "kan toepassing niet vanaf telefoon afsluiten" in het scherm te krijgen. Ik kan kan hier nergens iets over vinden. Als ik de menu toets inhou zie ik alleen Telefoon, verder niks?

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riniton
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 12:02
Even een vraagje, De N70 werkt samen met de BleuTooth GPS ontvanger voor TomTom.
Als ik dus in mijn auto de N70 verbind van de GPS ontvanger kan ik dan ook nog de N70 verbinden via BleuTooth met mijn bleutooth carkit?
Oftewel, kun je 2 bleutooth verbindingen tegelijk hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb het getest (Holux GPSlim 236 + Nokia CK-7w) en dat werkt prima, mits je zorgt dat 'ie eerst met de carkit connect, en daarna pas TomTom start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riniton schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:53:
Even een vraagje, De N70 werkt samen met de BleuTooth GPS ontvanger voor TomTom.
Als ik dus in mijn auto de N70 verbind van de GPS ontvanger kan ik dan ook nog de N70 verbinden via BleuTooth met mijn bleutooth carkit?
Oftewel, kun je 2 bleutooth verbindingen tegelijk hebben?
Ja, ik kan zowel de TT GPS als mij BT Logitech 'oortje' tegelijkertijd gebruiken. Je hoort dan de stem van TT via het oortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riniton
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 12:02
Ah dat is erg goed nieuws, dat zou dus inhouden dat je de TomTom stem gewoon via je radiospeakers kunt laten lopen als je BT autoradio hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Ik heb maar vanuit Menu - Instrum. - Geheugen - Opties een backup op de mmc gemaakt en toen mijn v2 firmware via de nokia site geupdate. En alle instellingen staan nu mooi terug, contacten, sms, agenda, notities, alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Azteke schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:51:
vodafone / planet :)
verder: WinXP home, up-to-date
nieuwste versie van Nokia PC Suite
Ook NPS uitgezet / gedeinstalleerd
Vreemd hier geen probleem, wel vond hij een nieuwe usb driver met instaleren van de update van de software. misscien is dat het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Ik ga het vanavond weer proberen (eerst stage :S), en dan deinstalleer ik alles nog een keer. Als dat niet werkt ga ik de update donderdagavond bij een vriend proberen, die heeft hem wel succesvol geupdate :)

I'll let you know how it went :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Jozef Sss schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:25:
Toen ik in juni of juli naar een Nokia Service Point ben geweest vertelden ze me dat ze mijn N70 niet konden updaten ivm een "bluetooth probleem". Ze zeiden dat ik m'n telefoon maar moest laten opsturen naar Nokia om hem te laten maken.
Beetje rare opmerking van hun. Bij mij was het geen probleem omdat ze zelf erkende dat het een probleem is.
Negatieve ervaringen tot nu toe:
- Als ik tracks open in de galerij, kom ik in het "Muziekmenu" van de muziekspeler ipv een lijst zoals bij geluidsclips
Dat heb ik ook. Vond het vorige veel fijner werken. Btw is het bewerken van een afspeellijst wel vooruit gegaan.
Vreemde ervaringen tot nu toe:
- Hij is helemaal niet sneller
- Alle software wat ik had geïnstalleerd stond er nog op, ook de gegevens op het telefoongeheugen incl contacten :?
Ik vind hem ook niet echt bijster veel sneller. Wel in de galerij trouwens.

Maar dat je software er nog op stond is raar tenzij je het op je geheugenkaart hebt geinstalleerd ipv het telefoongeheugen. Bij mij was het nl wel verdwenen en kon ik het via een backup weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
boemboem schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:09:
[...]

gebruiken jullie toevallig beiden ook ooit tomtom met bluetooth GPS ofzo? las ergens dat meer mensen er last van hadden na het verbreken van een bluetooth verbinding...
Ik heb idd een TT GPS ontvanger. Maar bedoel je dat het echoen optreedt nadat ik de verbinding verbroken heb met de TT?
Dat is me eigenlijk niet echt opgevallen. Zal er eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had ook een vraagje heb tom tom op me geheugen kaart staan en aangezien groot deel van europa er op staat waar ik toch nooit kom, zou ik dat ook kunnen verwijderen?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s.duursma1/geheugen.JPG

Zou ik bijv. France_plus of oost europa_plus kunnen verwijderen? zonder gevolgen dat tom tom niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Yep gewoon de (onnodige) land-map verwijderen.
Zeker als je de originele software hebt, staat die toch op CD en kun je later altijd weer bij installeren. Heb je de CD niet, kun je eventueel een backup maken je weet maar nooit of je volgend jaar in Polen wilt gaan kamperen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een branded T-mobile N70. Ik heb dus hetzelfde FW probleem als andere hier. Het is voor mij ook lastig om naar een NSP te gaan.

Wat ik wel heb gelezen ergens was dat de firmware's soms op usenet worden gepost. Ik snap natuurlijk dat dat geheel op eigen risico is, maar vroeg me af of ik dan wel zelf de T-Moblie van nieuwe firmware kan voorzien. Iemand een idee of dat lukt?
Blijft dan wel wachten totdat er 1 langskomt. De laatste staat er nog op en is inmiddels 62 dagen oud. Helaas is mijn retentie maar een dag of 20. Kan iemand mij vertellen of deze vaker in nieuwsgroepen te vinden zijn of dat je gewoon geluk moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Als je zelf je T-mobile foon van originele firmware wilt voorzien, heb je meer nodig dan alleen het firmwarebestand. Ook wat andere software. Het is echter niet toegestaan om er hier meer over te vertellen. Als je meer info wilt, mijn msn is: supertomnl (dingetje) gmail (stipje) com .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Het enige wat mij sinds mijn firmware update erg opvalt sinds gister is dat hij veel trager boot. En net rebootte hij spontaan, terwijl hij gewoon naast me ligt al de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

niemand die voor mij misschien een n70 frontje wil bestellen ? ben zelf niet in staat dit te doen omdat ik geen paypal/credit card heb!

groetne roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info. Zag net toevallig dat er vandaag een guide + flashpack is gepost.
Ik denk dat ik er nu wel uit ga komen en anders msn ik je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:
hallo,

niemand die voor mij misschien een n70 frontje wil bestellen ? ben zelf niet in staat dit te doen omdat ik geen paypal/credit card heb!

groetne roel
Mail me maar, ik heb er een paar liggen.

sonsan1 apestaartje gmail punt com

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:19

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:
hallo,

groetne roel
Je kan ook zonder CC een paypal account openen, ik heb het zelf gedaan met giro, dus ik zie het probleem niet?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

Ik zag trouwens hele mooie officiele zwarte n70 frontjes

mooooooi :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:28:
Ik zag trouwens hele mooie officiele zwarte n70 frontjes

mooooooi :)
Officiele ??? Waar?

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:35
Op ebay, zoek op N73 cover OEM en je vindt er altijd wel een paar.
Ik heb er inmiddels al 2 gehad (op 1 of andere manier trek ik krassen aan).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• LessRam
Veranderingen in de firmwares:

Firmwareänderungen zwischen 5.0609.2.0.1 und 5.0616.2.0.3

Nokia Mobile Phones Service Bulletin No.
SB-049/15.06.06

Diverses
* Device no longer reboots after entering PIN code with a small number of USIM cards
* It is now possible to send an MMS with video or audio content
* The input method indicator 'Pinyin' and 'Bihui' shows correctly

Music player
* Rolf PR2 Localisation problem in Music Player ("A Processar" issue) fixed
* Rolf Music Player ?save? query localisation fixed
* Music player crash with incorrect ID3 tag date information fixed

For Telefonica
* When receiving a call during a music download, the music no longer plays incorrectly

For Orange
* Possibility to enable OHS for Orange variant fixed

For O2
* SAT refresh - voice call coordination in place
* Old HomeZone information displayed correctly
* HomeZone text appears after Active Idle is turned on
* HomeZone & CityZone texts are now animated correctly
* HomeZone icon disappears at appropriate times
* SAT refresh comes through during voice call correctly
* "App. closed Standby mode" issue is fixed
* O2 music application download functionality fixed

For T-Mobile
* SATUI Active Idle plug-in is shown in Active Idle correctly
* Enabling messaging active idle plug-in after using NBC with active idle behaves successfully
* Active idle displays correctly formatted Ai controls when the user has a large amount of PIM data.

==========================================

Firmwareänderungen zwischen 3.0546.2.3 und 5.0609.2.0.1

Nokia Mobile Phones Service Bulletin No.
SB-036/22.03.06

New features in MCU SW 5.0609.2.0.1
* Bluetooth: A note implemented to the end user when activating Bluetooth from "Settings" menu, if the Bluetooth profile is set to hidden.
* Music Player Improvements
* Scanning both phone & MMC memory
* Better playlist support
* Active Idle plugin support
* Improve supported media
* Better support for Albums & Artist meta data
* Browser: The X-Oma-Drm-SD header implemented

User Interface
* Sensitivity of Brightness Modification in Image Editor increased
* Flash lite support in Media Gallery reintroduced
* Speed of Returning from sequence post*capture view with many images increased
* Active Standby icon for e*mail correctly aligned
* Autolock/Anykey relationship realigned
* Night mode icon modified
* PIN code request sequence set correctly. Sleep mode behavior now appropriate

Camera
* Camera StartUp time improved
* Camera behavior in relation to ?keypad lock? improved
* Switching to secondary camera in video mode when burst is enabled: Sequencing improved.
* Sequence capture behavioral improvements when application closes
* Closing Left Navi Key no longer adversely affects saving sequence images
* Long sequence capture retains images
* Error note handling improved

Gallery
* Inserting MMC will not close Gallery
* When adding thumbnails from folder - images now shown
* Added Image resolution is correctly aligned
* Slide show with music. Improvements in audio level settings and call handling behavior
* Image counter updated when memory card is replaced
* Music Player allows battery low warnings to be displayed
* JPEG decoding improved

Applications
* Notepad now opens large text files
* Creating audio*only clip in high quality mode (MP4) allowed
* MMS postcard name entering improved
* Access point configurator application and database improvements
* Chinese language FM radio: Selecting profile sequence corrected

DRM
* View certificate details for DRM content displayed correctly
* Opening OMA DRM protected audio/mp3 files in Browser facilitated

MMC
* Handset stability improved when using SAT menu originated SMS services
* 'Memory card not available' note disappears when appropriate after closing embedded app

Messaging
* When search label is used for selecting the attachment to MMS, correct sequence takes place
* Wrongly formatted SIP addresses no longer cause handset to freeze.

Bluetooth
* Reliability of Bluetooth connectivity improved
* Audio quality of voice command with BT headsets improved

Video Sharing/Streaming
* VS Cancel sequence correctly aligned
* Real player closing sequence after ISHO realigned
* ?Video Sharing" prompts now appear when appropriate

Call Processing
* Correct response to MO when MT ignores an invite in place.
* Emergency number update according to regulations
* Alternative ?Ringtone? issue resolved
* Simultaneous Video call and SMS receipt prompts correct ring tones.

Cellular Signaling
* Video telephony Inter Operability optimized
* RSSI measurements in 2G re*evaluated

Radio
* Performance has been maximized by improving the 2G > 3G reselection algorithm

Verwijderd

LessRam schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:59:
*snip*

For T-Mobile
* SATUI Active Idle plug-in is shown in Active Idle correctly
* Enabling messaging active idle plug-in after using NBC with active idle behaves successfully
* Active idle displays correctly formatted Ai controls when the user has a large amount of PIM data.

*snip*
Eeeh... Whuh?! Ik heb t-mobile en kan niet updaten... Zijn er nou toch veranderingen doorgevoert in die nieuwe versie van de firmware met betrekking tot T-Mobile?

• LessRam
Ik zag het zelf ook tijden het kopiëren..... inderdaad raar.
Misschien heeft T-Mobile hem nog niet vrij gegeven ?

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Ik zelf ben ook nu 4 maanden in bezit van Vodafone Nokia N70 en heb firmware versie V 2.0539.1.2 van 19-10-05. Is deze vanaf heden nu ook zelf up te daten met die firmware updater van het internet?

even voor de duidelijkheid het is een vodafone branded N70.

alvast bedankt

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

*erg blij is met zijn unbranded telefoon. damn wat een gedoe zeg. nooit een vodafone of een tmobile halen

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Paladin schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:10:
Ik zelf ben ook nu 4 maanden in bezit van Vodafone Nokia N70 en heb firmware versie V 2.0539.1.2 van 19-10-05. Is deze vanaf heden nu ook zelf up te daten met die firmware updater van het internet?

even voor de duidelijkheid het is een vodafone branded N70.

alvast bedankt
Geen probleem, krijg je gewoon een nieuwe vodafone branded er op.

Verwijderd

ff een vraagje; als ik me telefoon "update", ben ik dan al me gegevens kwijt die opgeslagen stonden op telefoon (misschien ook wel 1gb kaartje) zoals telefoonboek,fotos,filmpjes,instellingen ? geen zin namelijk om alles opnieuw in te stellen en up/down te loaden..

Verwijderd

Ja, maar je kunt vantevoren in PC Suite een backup maken en die na de update weer terugzetten, dan staan praktisch alle instellingen weer zoals ze stonden, incl bestanden etc. Geheugenkaart wordt overigens niet overschreven.

Verwijderd

dat is misschien waar, maar ik hebt een 50tal games schat ik.. dan moet ik die allemaal opnieuw installerne... beetje veel moeite want volgens mij zijn die updates niet echt geweldig van de nieuwste firmwares

Verwijderd

Beste,

Ik heb sinds 4 maanden een Nokia n70 met vodafone.
Gisteren heb ik de firmware geupgrade naar 5.0616.2.0.3

Vandaag heb ik een gps ontvanger gekocht de Adapt ad-750.
Ik heb hem 7 uur opgeladen en toen aangezet, na hem 6 minuten te hebben laten liggen ben ik gaan rijden. Hij geeft de weg goed aan, alleen de vrouw stottert heel erg!! hoe kan dit??

ook valt het gps signaal af en toe weg en wat is er aan te doen?
voor de rest geeft hij de weg prima aan.

• LessRam
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:01:
Vandaag heb ik een gps ontvanger gekocht de Adapt ad-750.
Ik heb hem 7 uur opgeladen en toen aangezet, na hem 6 minuten te hebben laten liggen ben ik gaan rijden. Hij geeft de weg goed aan, alleen de vrouw stottert heel erg!! hoe kan dit??
ook valt het gps signaal af en toe weg en wat is er aan te doen?
voor de rest geeft hij de weg prima aan.
Het af en toe wegvallen van de GPS is een mankelment van de N70, welke firmware. software, GPS ontvanger je ook gebruikt. Dit gebeurd met name wanneer je de flitspaal.nl bestanden gebruikt. Verwijder deze bestanden en het probleem is al voor een groot deel verholpen. Zelf niet getest want ik "kan niet zonder" die bestanden :-) i.p.v. al dei lossen flitspaal bestanden heb ik de flitspaal_all_mobile geladen en dat gaat redelijk goed.

Het wegvallen van de stem is te voorkomen door zoveel mogelijk (alle?) POI's uit te schakelen of te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik ben net nieuw hier heb veel berichten gelezen maar ik kon niet mijn probleem vinden ik heb een nokia n70 gekocht 2de hands met vodafone simlock er op je ziet op de voorkant van de telefoon dan ook duidelijk vodafone gemerkt ten eerste wil ik vragen die geheugen kaart die dr in zit is net een nep kaart dr zit een soort hulp stuk aan dus als ik die in mijn gewone cardreader instop kan ie niet leze is beveiligd zegtie dan maar goed dus heb die pc suite geinstalleerd en met de datakabel die dr bij zit een stel themas en zo gedownload die zijn meestal met sis bestanden en die krijg ik niet op mijn mobiel geinstalleerd wel de jar bestanden die kan ik gewoon installeren die zijn in het algemeen spelletjes maar zoasl programmas of themas en zo kan ik niet installeren dan geeftie een fout melding van
fout beveiliging bij installatie kan installatie niet uitvoeren dit is de melding die hij dan geeft ik gebruik een firm ware van datum V 2.0539.1.2
19-10-05
RM-84
ik vraag me af of het daardoor komt
dr zit ook een virus scanner in van symantec maar die heb ik dan ook uitgeschakeld en wil het nog steeds niet doen

wie o wie kan me hiermee helpen alvast bedankt voor jullie aandacht :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Azteke schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 08:01:
Ik ga het vanavond weer proberen (eerst stage :S), en dan deinstalleer ik alles nog een keer. Als dat niet werkt ga ik de update donderdagavond bij een vriend proberen, die heeft hem wel succesvol geupdate :)

I'll let you know how it went :)
Thuis was het niet gelukt, maar bij die vriend wel. Hij gaf een foutmelding bij het eind van het installatieproces, maar na de batterij er even uitgehaald te hebben was de update eindelijk voltooid. Alleen jammer dat de backup, die ik thuis gedraaid had, niet meer teruggezet wilde worden, dus ben wel al mijn agenda items en berichtjes kwijt :(
Sorry magca, maar hier kan ik geen wijs uit worden, en anderen denk ik ook niet. Kan je je post editen (inloggen en dan op het editknopje boven je post klikken) en er op zijn minst punten tussenzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen dat ik via de engelse nokia site een utillity kan vinden om me software uptedaten. Nu ik daty programma binnengehaald, install etc etc.. Sluit me mobiel aan met huidige firmware 3.xxxxxx dus ik denk, daar gaat mooi die 5.616 op. Maar nee... Krijg ik de melding: "U software is al op to date"

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000

admiral866

The King Personality Disorder

maakt het verschil of je je phone met een illegale doe het zelf manier hebt geupdate? Kan je dan nog steeds de officiele nokia internet update gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Azteke schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:59:
[...]

Thuis was het niet gelukt, maar bij die vriend wel. Hij gaf een foutmelding bij het eind van het installatieproces, maar na de batterij er even uitgehaald te hebben was de update eindelijk voltooid. Alleen jammer dat de backup, die ik thuis gedraaid had, niet meer teruggezet wilde worden, dus ben wel al mijn agenda items en berichtjes kwijt :(
Aha dus toch gelukt !!
Vreemd, hij zou die backup ook gewoon terug moeten zetten.
Probeer der eens op te dubbel klikken, met aan gesloten telefoon.
Ik kan zelf backups van mijn vrouw der telefoon terug zetten, op mijn telefoon, en omgekeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:34:
Kanip
programmas of themas en zo kan ik niet installeren dan geeftie een fout melding van
fout beveiliging bij installatie kan installatie niet uitvoeren dit is de melding die hij dan geeft ik gebruik een firm ware van datum V 2.0539.1.2
19-10-05
RM-84
ik vraag me af of het daardoor komt
dr zit ook een virus scanner in van symantec maar die heb ik dan ook uitgeschakeld en wil het nog steeds niet doen

wie o wie kan me hiermee helpen alvast bedankt voor jullie aandacht :? :?
Ga op zoek naar Toepassingsbeheer, open Opties en dan Instellingen.
En zet daar Software-installatie Aan Online certif.controle uit
En installeren maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een goedkope houder voor de n70 voor in de auto? ik heb nu tomtom en ik zou dan wel makkelijk op me telefoon willen kijken.

het hoeft geen carkit te zijn waar je mee kan bellen via boxen maar een gewonen houder is voldoende.

verder weet iemand mischien of je de gps ontvanger altijd bij de vooruit moet hebben? heeft hij bijvoorbeeld in het dashboard kastje geen ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Nog steeds wordt de foon via USB niet herkend.

En ik merk dat als ik een backup op m'n geheugenkaartje maak, mijn sneltoetsen niet goed meer functioneren. Als ik op pijltje naar beneden druk moet normaal de contacten verschijnen. Die flitsen voorbij en sluit ie weer direct af binnen een tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:06:
Ik heb begrepen dat ik via de engelse nokia site een utillity kan vinden om me software uptedaten. Nu ik daty programma binnengehaald, install etc etc.. Sluit me mobiel aan met huidige firmware 3.xxxxxx dus ik denk, daar gaat mooi die 5.616 op. Maar nee... Krijg ik de melding: "U software is al op to date"
Iemand een idee??
Branded by T-Mobile (of iets dergelijks) ? Dan zit er niets anders op dan te wachten tot T-Mobile een nieuwe firmware aan Nokia leverd die dan in het programma van Nokia gestopt kan worden. Klagen bij T-Mobile is de enige oplossing. (Of naar een nokia service point gaan en daar de recentste nokia firmware erop laten zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:38:
weet iemand een goedkope houder voor de n70 voor in de auto? ik heb nu tomtom en ik zou dan wel makkelijk op me telefoon willen kijken.

het hoeft geen carkit te zijn waar je mee kan bellen via boxen maar een gewonen houder is voldoende.

verder weet iemand mischien of je de gps ontvanger altijd bij de vooruit moet hebben? heeft hij bijvoorbeeld in het dashboard kastje geen ontvangst?
Bij de Halfords hebben ze een perfecte houder (inclusief allerlei hulpstukken ter bevestiging) ik heb deze gekocht voor 18,50 euro, vervolgens met de zuignap aan de ruit vastgezet, zit perfect.
http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=180288

Qua ontvangst: als je warmte werende ruiten hebt wordt het moeilijk goede ontvangst te hebben. Vaak zit er dan alleen op de voorruit bij de achteruitkijk spiegel een klein rondje waar de ontvangst doorheenkomt. Dan is het inderdaad kwestie om de ontvanger daar zo dicht mogelijk bij te plaatsen. Orf een externe antenne te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
admiral schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:08:
maakt het verschil of je je phone met een illegale doe het zelf manier hebt geupdate? Kan je dan nog steeds de officiele nokia internet update gebruiken?
Heb jij het met die bb5 (of zoiets) geprobeerd ? Is dat moeilijk ? Of viel het mee ?
Volgens mij kun je gewoon updaten met Nokia software, maar probeer het eens ben benieuwd of het werkt al dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000

admiral866

The King Personality Disorder

LessRam schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:34:
[...]

Heb jij het met die bb5 (of zoiets) geprobeerd ? Is dat moeilijk ? Of viel het mee ?
Volgens mij kun je gewoon updaten met Nokia software, maar probeer het eens ben benieuwd of het werkt al dan niet.
ja met bb5. En 't ging niet gelijk lekker soepel. Het was even uitvinden hoe eea werkte.
Zal van't weekend es proberen de officiele update te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Ik heb maar weer eens gekeken naar bb5, maar ziet er mij iets te eng uit. 3-4 obscure programma's installeren waarvan er 1 in het italiaans is, alle nokia software de-installeren, cracks gebruiken, en USB drivers etc.... Mwoah ik houd het voorlopig nog even bij de Vodafone firmware (is momenteel toch gelijk aan de recentste van Nokia) Eventueel is de dichtstbijzijnde NSP ook niet zover weg.

[ Voor 8% gewijzigd door LessRam op 01-09-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Die "obscure" programma's zijn allemaal van Nokia zelf, of een officiele 3rd party. De taal waarin het is, boeit niet echt. Die versie kon men blijkbaar het makkelijkst aan komen. Ikzelf heb deze procedure doorlopen, en het gaat allemaal perfect, zolang je de aanwijzingen maar volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey man je bent super. bedankt he voor je hulp het werkt nou wel weer
hetnet schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:26:
[...]

Ga op zoek naar Toepassingsbeheer, open Opties en dan Instellingen.
En zet daar Software-installatie Aan Online certif.controle uit
En installeren maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
Heb de N70 nu een dag of drie. Bevalt tot nu toe vrij goed, al moet ik heel erg wennen aan het formaat (van zowel de toetsen als het toestel zelf) en aan het menu. Vraag: hoe kun je snel de tijd (verlicht op het display, liefst in grote letters) zien? Verder: kun je instellen waar de e-mail (mailprogramma op de Nokia zelf) wordt opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds vandaag ook een trotse bezitter van de N70. Tot nu toe ben ik zeer positief over de telefoon. Ik vraag me alleen af hoe je foto's en films in volle scherm kan maken.

Edit: Na lang speuren en uitproberen lijkt het erop dat het niet mogelijk is. Ik hoopd at er wel een programma is die het wel mogelijk maakt. Op mijn oude 7650 kon ik via aparte programma wel foto's schieten in volledige scherm.

Edit2: @teacher: ik heb het over maken van foto's en filmpjes en niet het bekijken ervan ;).

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

afspelen, opties, volledig scherm.. ff de handleiding lezen :)

Overigens, is bij jullie versie 5.0616.2.0.3 ook traag in de gallery als er wat dikke filmpjes in staan?
Bij mij is het echt dikke stront....

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:35:
[...]

sorry dat ik mezelf qoute maar heeft er niemand een zelfde probleem of een oplossing?

Oh en me zusje vroeg zich ook af hoe de battarij duur was, ze had em namelijk zaterdag avond opgeladen en hij was vandaag tussen 9 en 18.00 uitgegaan omdat er geen battarij nivo meer was. Nog nooit gehad bij nokia dat ik zo'n korte duur had met mijn telefoon, maja, ze zal vast de eerste keer fout opgeladen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Ik heb mijn Nokia N70 toch al wel een tijd maar sinds kort voorzien van een Transcend 1GB geheugenkaartje. Wel prettig zo'n groot geheugenkaartje maar mijn accu is in een dag leeg. Eerst lukte het toch wel om er 2 á 3 dagen mee te doen....

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Witlof schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:50:
Ik heb mijn Nokia N70 toch al wel een tijd maar sinds kort voorzien van een Transcend 1GB geheugenkaartje. Wel prettig zo'n groot geheugenkaartje maar mijn accu is in een dag leeg. Eerst lukte het toch wel om er 2 á 3 dagen mee te doen....
Is hier een oplossing voor?
- BlueTooth uitzetten.
- Bij netwerk instellingen, Netwerkmodus alleen op GSM zetten ipv Dual Modus. (alleen als je naar het buitenland gaat heb je die nodig)
- En natuurlijk geen intensieve programmas gebruiken als tomtom......
- Batterij een paar keer achter elkaar helemaal leeg laten lopen tot te phone uitvalt, verbeterd de batterij ook.

De geheugenkaart maakt niets uit, ik heb een 2 GB Kingston en doe er echt minimaal 2 dagen mee. Alleen als ik TomTom gebruik slurpt ie energie. Enige nadeel van een groter geheugen kaartje is dat er meer programmas/videos/muziek op past en je dus meer speelt met het apparaat :-) dus groter verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Bluetooth staat hier standaard uit. Die setting van dual naar GSM ga ik nog even instellen. Bedankt!

Nu wilde ik ook mijn telefoon updaten met de link die in dit topic gegeven is maar nu ik de Nokia Software Updater gedownload heb start dat programma niet op. Ik heb een backup gemaakt van mijn telefoon en toen de software geinstalleerd. GSM hangt aan de lader. Hebben meer mensen hier last van? Software start op met het schermpje en zegt niet meer dan "Starting Application".

Het is een 'echte' Nokia en dus niet van Vodafone of T-mobile of zo. Firmware is nu: V3.0546.2.3 18-11-05 RM-84

[ Voor 10% gewijzigd door Witlof op 02-09-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
LessRam schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 09:09:
[...]

- BlueTooth uitzetten.
- Bij netwerk instellingen, Netwerkmodus alleen op GSM zetten ipv Dual Modus. (alleen als je naar het buitenland gaat heb je die nodig)
- En natuurlijk geen intensieve programmas gebruiken als tomtom......
- Batterij een paar keer achter elkaar helemaal leeg laten lopen tot te phone uitvalt, verbeterd de batterij ook.

De geheugenkaart maakt niets uit, ik heb een 2 GB Kingston en doe er echt minimaal 2 dagen mee. Alleen als ik TomTom gebruik slurpt ie energie. Enige nadeel van een groter geheugen kaartje is dat er meer programmas/videos/muziek op past en je dus meer speelt met het apparaat :-) dus groter verbruik.
navigatie vreet batterijen.
alleen omdat ik de telefoon toch aan het raam het hangen met een houder,
laat ik hem in de auto op bij het gebruik van route 66 (*kuch, mocht iemand tom tom hebben*kuch).
wel makkelijk als je regelmatig in de auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Hmm, software op mijn laptop geinstalleerd en daar kon ik wel updaten. GSM is nu bezig met updaten :P Ben benieuwd of het goed gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Eindelijk doet m'n USB het weer. Bleek dat de contactjes niet helemaal goed waren. Heb ze met een pincet iets omhoog getrokken en hij wordt direct weer herkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees van sommigen dat ze problemen hebben met krassen enz op hun scherm doordat ze de telefoon in hun broekzak hebben.
Ik heb dat zelfde probleem en vond een (persoonlijke smaak) mooi hoesje in de lokale telecom-shop:

Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/75/case1sq0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/6046/case2vl3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img380.imageshack.us/img380/6474/case3kz1.jpg

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:59

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb mijn N70 ook geupdate en het is perfect gelopen _/-\o_ PHEW....

Nu werd ik alleen verast met het feitdat ik via het nokia update programma gewoon de Vodafoon software kreeg (Versie 5.0616.2.0.3) :'(

(dit zal wel weer niet mogen)
Heeft iemand mischien de orginele Nokia firmware (V 5xxx) als los bestand...
En heeft diegene dan mischien ook enig idee hoe ik die kan importeren via de nokia update software.. Ik zie namenlijk alleen de mogenlijkheid om de firmware te laten downloaden en niet om zelf een firmware bestand aan te geven

....

(btw het back-upen werkte gewoon naar behoren)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen,

Ik heb nu sinds 3 dagen navigatie op mijn n70 en het werkt uitstekend!
In het begin happerde de stemen viel degps soms weg. na tips hier is dit allemaal weg.

Heb net 55 km naar rotterdam gereden met de navigatie geen uitval en zelfs in een tunnel had de gps super ontvangst. als ik hem aanzet vind hij gelijk eensignaal.

ik heb de adapt ad-750

ben er dus tevreden mee :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 17:48 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.