sorry hoor maar je vraag "Heeft het nut om beide controllers te gebruiken (sata1 controller + sata2 controller) in plaats van 2 HDD's op de Sata I controller. " - is meer een algemene vraag dan dat het puur voor dit moederbord te maken heeft. Ga anders zelf eens zoeken voordat je van een paar mensen verlangt dat zij het antwoord wete, een topic volspammen zoals jij wil doen heeft echt geen zin geloof meBanjy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:09:
[...]
Bedankt voor je reactie maar geeft weer helaas niet echt antwoord op mijn vraag... Wat jij zegt bevestigd mijn idee over Raid 0.
Maar ik ben geintresseerd in de werking van de Sata port controllers op dit mobo. Heeft het nut om beide controllers te gebruiken (dus 1 HDD @ Sata I en 1 HDD @ Sata II controller) In plaats van 2 HDD's op de Sata I controller. Wellicht dat iemand mij hier antwoord op kan geven? Voordat ik dit hele topic volspam voordat alles duidelijk uitgelegd is...![]()

nou, waar wacht je opZit te denken aan:
1x Samsung Spinpoint via Sata II aangesloten (als het goed is andere controller dan Sata I)
1x Samsung Spinpoint via Sata I aangesloten
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 19:20 ]