1.Dat doet een mobo niet zelf, nadenken over de instelling hij pakt gewoon de spd waardens van je geheugen of de standaard waarde die asrock aan de bios versie heeft meegegeven.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:41:
[...]
Een beetje laat maar goed
Hij bedoeld denk ik dat de BIOS zelf een stabiele waarde instelt waardoor hij goed zal draaien, als BIOS instabiliteit ziet wilt ie em goed maken
Overigens, over de mobo:
Het gaat hiet over een 939DUAL-SATA2
maar ik heb een 939SSLI32-eSATA2, is die beter of slechter?![]()
Gezien dat ik SLi kan gebruiken en er nog een 2de proc bij kan prikken (dat ene van de startpost) lijkt ie me stukken beter, en bij alternate kostte hij een prikkie, 79 euro.
En nog ter info, toen mn FSB op 226 stond ongeveer kreeg ik een blauw schermmaar toen ik die Corsair Valueselect eruitsodemieterde ging ie wel lekker op 230 FSB
![]()
Maar kan iemand me verklaren dat wanneer hij 200FSB had mn 3dmark03 9909 was en bij een FSB van 230 maar 12 punten was gestegen? (en ja, multiplier was 11x, dus hetzelfde)
2.Geen ervaring mee.(kijk ff op OCW) En op dat bordje kan je echt geen tweede cpu prikken. ben benieuw hoe je toe die conclusie ben gekomen.
3.Welke videokaart, kan zijn dat je videokaart de beperkende factor is. En 4 Mhz HT-bus verhoging ga je ook niet echt merken en zeker niet als je videokaart geen 7900gtofzo is een 6800 serie kan al aan zijn max zitten. En 12 punten valt in de marge van de benchmark dus eigelijk heb je helemaal geen (meetbaar) verschil.
[ Voor 15% gewijzigd door mad_max234 op 28-07-2006 18:32 ]