Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:06
DW Warrior zijn ruled ....
Ik was eigenlijk altijd Arms/Fury maar ben sinds 2 maanden geswitched naar DW Fury warrior...
Heb nog nooit zoveel dmg gedaan als nu ...
Constant crits van 3k met gewoon Bloodthirst.... en sta eigenlijk altijd op nr. 1 in de dmg meters ...
nou moet ik zeggen dat ik bijna de beste gear heb die je pre-highend instance kan hebben.
Op me bracers en breastplate na ....
En de rest is gemenged veel hebben wel hun tier 0,5 set ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:09:
[...]

Wij hadden laatste een pre-sons kill terwijl we gewoon 5 mages, 5 hunters en 5 rogues hadden, zaten nog 10 alts in de groep ook. Het was bij lange na niet de beste groep die we ooit hebben gehad op Raggie. Ik stond zelfs in full FR-gear te schieten, niet in full dmg-gear. Enigszins verbaasd dus, wel grappig.

En idd, wat buff ppl (druid, priest, pallie) 2 tanks en healing voor die tanks en de rest hunters = pwn. Maar ga maar eens 30+ epic hunters verzamelen...
Een of andere gek op onze server heeft 30+ mages verzameld en een speed kill op raggie gedaan:

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=20934

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ik heb sinds gisteren de hele tijd last van deze error:

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/16454php15Q3Yz.jpg

Iemand ervaring hiermee? Of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:37:
Ik heb sinds gisteren de hele tijd last van deze error:

[afbeelding]

Iemand ervaring hiermee? Of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Mwoah..have fun..dat is niet leuk...

http://forums-en.wow-euro...3863&p=1&tmp=1#post123863

Ik heb zelf, kort na de EU release van WoW, erg veel last gehad van deze melding. Het is op te lossen gelukkig.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:34:
[...]

Een of andere gek op onze server heeft 30+ mages verzameld en een speed kill op raggie gedaan:

LOL! 1 minuut 16.. das wel supercool.. zo red ik ook een speedrun wel ;)

die warrior moet dan wel GRUWELIJK goed aggro kunnen houden.. respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
BootVluchteling schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:45:
[...]

die warrior moet dan wel GRUWELIJK goed aggro kunnen houden.. respect _/-\o_
Valt wel mee hoor... ranged kan geen aggro pullen bij ragnaros ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Phantom schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:51:
[...]

Valt wel mee hoor... ranged kan geen aggro pullen bij ragnaros ;)
oow..? dat wist ik niet.. hoe kan dat dan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 16-09 11:47
BootVluchteling schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:58:
[...]

oow..? dat wist ik niet.. hoe kan dat dan? :S
De ragnaros encounter is erop gemaakt dat hij altijd melee zal proberen aan te vallen. Als er niemand hem melee aanvalt dan gaat hij magma blasts (of hoe heten ze) van 4k damage richting de raid gooien.

Dus tanken is juist heel makkelijk met alleen maar mages :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:26
Inderdaad,

Na vorige week voor het eerst Majordomo neer te hebben gekregen, zijn wij een kijkje wezen nemen bij Ragnaros. Zonder voorbereidingen zijn we aan het gevecht begonnen, en hebben hem uiteindelijk tot 64% gekregen. Dit zal uiteraard nog veel beter moeten, maar al met al geen slechte try, zeker aangezien we nu pas een maandje met MC bezig zijn, en het merendeel van de guild nog in blue-gear rondloopt. (ikzelf onder andere). Gister wel weer een vervelende try gehad op Geddon: We staan altijd in een cirkel. Ik als mage zijnde sta mijns insziens te ver bij de priests vandaan, waardoor ik teveel dmg kwijt ben aan die Ignite mana buff. Ook merk ik dat we teveel dps kwijtraken door de bom. Heb dus voorgesteld om maar in 1 groep te gaan staan, en dan te kijken hoe het gaat, door te shielden en healen van de bom terwijl deze wegloopt. We hebben hem gister wel neer gekregen, maar uiteindelijk was het nog even spannend doordat er 3 man overeind bleven staan. Shazzrah daarentegen is weer een eitje, zoals eigenlijk de rest van MC ook een eitje is (Op Majordomo en Geddon na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upper schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:14:
Inderdaad,

[...]

Gister wel weer een vervelende try gehad op Geddon: We staan altijd in een cirkel. Ik als mage zijnde sta mijns insziens te ver bij de priests vandaan, waardoor ik teveel dmg kwijt ben aan die Ignite mana buff. Ook merk ik dat we teveel dps kwijtraken door de bom. Heb dus voorgesteld om maar in 1 groep te gaan staan, en dan te kijken hoe het gaat, door te shielden en healen van de bom terwijl deze wegloopt. We hebben hem gister wel neer gekregen, maar uiteindelijk was het nog even spannend doordat er 3 man overeind bleven staan. Shazzrah daarentegen is weer een eitje, zoals eigenlijk de rest van MC ook een eitje is (Op Majordomo en Geddon na dan).
Wij verliezen bij Geddon hooguit 1-2 mensen en een deel van onze raid members loopt nog in blue/green gear (MT is bijna full T1). Hoe het bij ons gaat: raid wordt opgesplitst in twee groepen, 1 groep met healers , 1 groep met de rest met 2 priests erbij. De twee groepen staan iets van elkaar af. MT tankt Geddon in het midden van Garr's ruimte. De bom rent weg van zijn groep naar de rand van de cave en let hierbij op dat ie niet op dezelfde plek eindigt als de vorige bom. Rogues doen in dit gevecht niet mee. Als MT de bom is, flink bijhealen :) En na een bom moet men zelf bandagen.

Vind Geddon maar een saai gevecht tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
Voor Geddon moet je ook niet verspreiden, maar juist bij elkaar staan (wij doen het in 2 groepen aan beide kanten.

Voor shazzrah spreiden (arcane explosion = auw met curse :P)

Waarom zou je trouwens DPS kwijtraken door de bom? Gewoon een bomb spot aanwijzen waar je heen rent (wij gebruiken de rune) en een priest bombduty geven (shield/heals). Zo verlies je niemand aan bombs. Ranged DPS moet wel zelf voor basis healing zorgen (niet dat je nooit heals krijgt, maar niet met 1000 HP maar wachten op een heal), maar dat is voor veel boss fights zo. Gewoon ff wat naar achter lopen en bandagen.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:33
Inderdaad,

Na vorige week voor het eerst Majordomo neer te hebben gekregen, zijn wij een kijkje wezen nemen bij Ragnaros. Zonder voorbereidingen zijn we aan het gevecht begonnen, en hebben hem uiteindelijk tot 64% gekregen. Dit zal uiteraard nog veel beter moeten, maar al met al geen slechte try, zeker aangezien we nu pas een maandje met MC bezig zijn, en het merendeel van de guild nog in blue-gear rondloopt. (ikzelf onder andere). Gister wel weer een vervelende try gehad op Geddon: We staan altijd in een cirkel. Ik als mage zijnde sta mijns insziens te ver bij de priests vandaan, waardoor ik teveel dmg kwijt ben aan die Ignite mana buff. Ook merk ik dat we teveel dps kwijtraken door de bom. Heb dus voorgesteld om maar in 1 groep te gaan staan, en dan te kijken hoe het gaat, door te shielden en healen van de bom terwijl deze wegloopt. We hebben hem gister wel neer gekregen, maar uiteindelijk was het nog even spannend doordat er 3 man overeind bleven staan. Shazzrah daarentegen is weer een eitje, zoals eigenlijk de rest van MC ook een eitje is (Op Majordomo en Geddon na dan).
Ignite mana debuff als mage krijgen.... 3 mogelijkheden
1 je bent een fire mage (en da's niet zo handig als startende guid in MC)
2 je bent frost mage zonder arctic reach ('t kan....)
3 je hebt wel arctic reach maar je bent te dom om uit z'n debuff range te zijn.

Owja, ga op een lijntje staan paralel aan de warrior als hij nog niet veel fire res heeft. Op een kluitje is ook goed.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
           geddon
              MT<----om uit inferno te komen---->

------rest vd raid--------

x ontplof plek

voor de rest kunnen rogues na de inferno naar geddon toe rennen om een paar backstabs uit te delen en daarna weer hard wegrennen, of gewoon gaan schieten.

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 09-06-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57

Gister wel weer een vervelende try gehad op Geddon: We staan altijd in een cirkel. Ik als mage zijnde sta mijns insziens te ver bij de priests vandaan, waardoor ik teveel dmg kwijt ben aan die Ignite mana buff.
Das gewoon een foute positionering van de priests, wat ik deed toen ik priest classleader was: ff praten met de priests in onze eigen channel en iedereen van elkaar laten staan, dus om de 10/15 meter een priest in de cirkel, hou dus geen rekening met in welke groep ze staan en gewoon alle priests onderling uit elkaar laten staan. Hierdoor zullen ze tijdens het dispellen iedereen kunnen dispellen en gaan je mana users niet dood. Werkt perfect met zelfs 4 priests (toendertijd zelf nog alle priests in blues)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:33:
[...]

Das gewoon een foute positionering van de priests, wat ik deed toen ik priest classleader was: ff praten met de priests in onze eigen channel en iedereen van elkaar laten staan, dus om de 10/15 meter een priest in de cirkel, hou dus geen rekening met in welke groep ze staan en gewoon alle priests onderling uit elkaar laten staan. Hierdoor zullen ze tijdens het dispellen iedereen kunnen dispellen en gaan je mana users niet dood. Werkt perfect met zelfs 4 priests (toendertijd zelf nog alle priests in blues)
Snap nog steeds niet waarom je in een cirkel zou gaan staan bij Geddon :? Wat is daar jullie reden voor? Maakt healing/dispell alleen maar lastiger.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Inderdaad,

Bij Geddon staan we altijd opgehoopt op de rune.
Je moet alleen geen leipo hebben die blijft staan als ie de bom is maar bij ons gaat dit altijd wel lekker.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
Bosmonster schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:34:
[...]

Snap nog steeds niet waarom je in een cirkel zou gaan staan bij Geddon :? Wat is daar jullie reden voor? Maakt healing/dispell alleen maar lastiger.
vanwege Da Bomba, als je de bom krijgt dan draatie gewoon om en rentie weg, of je nou 1 grote groep hebt, 4 kleine of een cirkel maakt nix uit en tja alleen de MT heeft ipc healing nodig tog? :) (wishfull thinking). En het zorgt dat de mensen hun plekkie weten bij Shazz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 09:26
Over die rag speed kill, was op de server waar ik speel ^^

Ze hadden geloof ik 1warrior en een pala in de buurt voor off-tanking mocht de tank een knockback krijgen. De mages 'moesten' allemaal een bepaalde spec hebben met frostbite geloof ik, maar dat werkte niet. Degene die dit georganiseerd had will het daarom nog een keer proberen, maar dan met een andere spec voor meer dgm ^^ (die mage die filmed is uit mijn guild btw <3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03

GG85

.......

Reveal! schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:29:
Ik was eigenlijk altijd Arms/Fury maar ben sinds 2 maanden geswitched naar DW Fury warrior...
Constant crits van 3k met gewoon Bloodthirst.... en sta eigenlijk altijd op nr. 1 in de dmg meters ...
nou moet ik zeggen dat ik bijna de beste gear heb die je pre-highend instance kan hebben.
Kun je misschien je exacte build posten :P? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08
:O
Gatver, Ik moet wachten om op die testrealm te kunnen komen. Er zijn nog 2130 wachtende voor me.
Dat ben ik niet gewend omdat ik normaal gesproken op Boulderfist speel. Geen wachttijden voor inloggen daar.

Edit: dan maar de PvE test server, Hoef ik niet zo lang te wachten.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 09-06-2006 17:13 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:34:
[...]

als 1 x de bomb niet weg loopt en je staat niet verspreid is het al een wipe.
Daarbij is healing en disspell helemaal niet moeilijk als de healers/disspellers de eigen groep healen disspellen.
Iedereen moet dus ook wel netjes bij zijn groep blijven staan.
Daarbij heb je als de tank agro verliest ook niet dat geddon ineens in de hele groep staat.

Ligt uiteraard aan je groep als iedereen netjes doet wat ie moet doen maakt het geen zak uit hoe je staat maar als je veel noobs hebt die wel eens te laat wegrennen als ze de bomb zijn dan wil je wel uitspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dit is zeker frankie onder een ander account? constant BT crits van 3k? post aub 1 ss van een Bt crit van 2k en ik zou al onder de indruk zijn. Nee, wacht, post maar een ss van een 1k crit, dat zou nog net kunnen.....

@ masona gisteren met 33 man oid vael gedaan met alts ertussen, greenies ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:46
3k BT? dus jij hebt +-2.5K Attack Power? En geen gear uit MC of hoger? Screenshot or it didn't happen

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wat is een goeie tree om mee te beginnen als pally..? ben nu lvl 10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:41:
[...]

Mwoah..have fun..dat is niet leuk...

http://forums-en.wow-euro...3863&p=1&tmp=1#post123863

Ik heb zelf, kort na de EU release van WoW, erg veel last gehad van deze melding. Het is op te lossen gelukkig.
Hm, echt duidelijk uitleg over hoe ik er vanaf kom heb ik nog niet gevonden daar :'( dat verhaal nog maar eens doorlezen, want WoWen kan met die error gewoon niet meer...
3k is mogelijk, heb 1 3k BT gezien in een movie. Helaas alleen als je echt uber wapens en end-game gear heb, anders haal je bij lange na geen 3k. En constant 3k? Yeah right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:34:
[...]

hey das van TH daar zit ik ook, zijn er toch meer goters die daar spelen dan ik dacht^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke GoTer speelt op Earthen Ring, Horde?
Mijn uber lvl 39 Druid twink heeft nu First Sergeant, Revered Warsong Gulch en Friendly Arathi Basin, behalve mijn chest een full blue gear, en uber enchants.

Ik zit nu in een guild met rond de 200 members ( Sylvanass Will ) maar ik heb een invite gekregen voor een van de grootste guilds van onze realm ( The Northrend Raiders ), deze raiden BWL en MC, ik twijfel heel erg voor overstappen.

Sylvanss Will is aardig, veel lvl 60's die soms wel is helpen, maar het mist wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Ik ben van plan om van mijn warrior (nu 46) een twink te gaan maken (level 49 dus). Nu vroeg ik me af waar ik het beste kan kijken voor welk armor ik dan zal gaan kopen. Ik heb zelf op thottbot.com gekeken maar dat vind ik vervelend zoeken, misschien zijn er wel makkelijkere site's om dat soort dingen te doen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Lekker is dat :( door die kuterror (Error#132) mis ik nu m'n eerste MC run met de guild :'( WoW haat mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
superbassie schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:50:
Lekker is dat :( door die kuterror (Error#132) mis ik nu m'n eerste MC run met de guild :'( WoW haat mij...
ik hou nog wel van je hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
offtopic:
Misschien (echt misschien) een beetje hulp. Heb je toevallig een NForce 2 moederbord? Draaien daarbij ook nog eens je geheugenmodules op 200MHz? Dan kan het helpen om die een stukje terug te schroeven. Bij mij werkte dat destijds wel. Misschien bij jou ook wel? En ik hoop dat dit al niet eerder gepost is btw! :)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 16:25

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Dekay schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:39:
Ik ben van plan om van mijn warrior (nu 46) een twink te gaan maken (level 49 dus). Nu vroeg ik me af waar ik het beste kan kijken voor welk armor ik dan zal gaan kopen. Ik heb zelf op thottbot.com gekeken maar dat vind ik vervelend zoeken, misschien zijn er wel makkelijkere site's om dat soort dingen te doen. Iemand enig idee?
Zoals al vaker gezegd, www.wow-loot.com blijft een hele goede imo, zul je alleen wel wat instances in moeten vrees ik voor je, want kopen is zonde, zelf craften is wel leuk, maar soms ook erg duur

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Whoei, ik ben blij. :)

In die nieuwe patch krijgt Ratchet ook een Bat/gryphon master :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Rakkerzero schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:04:

Dat scheelt echt een takke end lopen :X

Ik ben nu lvl 39 Paladin. Dus bijna mijn warhorse :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Atlas schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:06:
[...]

Dat scheelt echt een takke end lopen :X

Ik ben nu lvl 39 Paladin. Dus bijna mijn warhorse :)
I smell some sarcasm ;) Nee maar serieus dat helpt echt, ik speel dan wel horde (heb wel een level 60 human warrior maar speel die niet zo veel) maar voor de alliance helpt dat lijkt me behoorlijkt wat.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Rakkerzero schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:04:

un'goto krijgt er ook een. Nu nog een voor Horde in WPL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
horde heeft er geen nodig in wpl

uc uitlopen en je staat in wpl, lui kreng dat je bent :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En testrealm-server is shutdown'ed.
Er worden nog wat bugfixes en meer content geadd etc.. schijnbaar. klik

[edit]

Nog wat plaatjes van de Necropolis :)

Bij de gates van Stormwind (dag):

Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/9581/necro15ss.jpg

Bij de gates van Ironforge (dag):

Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/3529/necro24kh.jpg

Bij de gates van Ironforge (nacht):

Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/1329/necro33cz.jpg

Wat misschien wel leuk is om te vertellen is dat als die necropolis bij de stad hangt dat er in de stad ook daadwerkelijk zombies rondlopen. Je ziet de guards dan ook constant vechten als er zombies in de buurt zijn. Best cool.

[ Voor 70% gewijzigd door Zeror op 10-06-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Mijn shaman in een goede bui ;)

Mijn warrior LF healer :+

[ Voor 43% gewijzigd door Crowmeister op 10-06-2006 02:56 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 19:26:

3k is mogelijk, heb 1 3k BT gezien in een movie. Helaas alleen als je echt uber wapens en end-game gear heb, anders haal je bij lange na geen 3k. En constant 3k? Yeah right...
3k crit van hulksmash, rank 14 met nog wat aq40 gear, berserkerbuff, deathwish, dual crusader proc en enrage, sure dat heb ik ook constant... (om je punt even te onderstrepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben al stargates en nu krijgen we een goa'uld mothership? origineel is anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 04:59:
[...]

we hebben al stargates en nu krijgen we een goa'uld mothership? origineel is anders :+
Ja, en na Burning Crusade komt er een nieuwe expansion die de Warcraft universum verbind met het starcraft universum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb er nu ook heel erg last van (error#132) en ik heb al vanalles geprobeerd en het verotte is dat het meestal in instances gebeurd :( en ik ben een priest dus heel vaak als ik daarna weer inlog is het wipe ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Defector schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 10:33:
[...]

Ik heb er nu ook heel erg last van (error#132) en ik heb al vanalles geprobeerd en het verotte is dat het meestal in instances gebeurd :( en ik ben een priest dus heel vaak als ik daarna weer inlog is het wipe ;(
Je reputatie ingame wordt er ook niet veel beter op :/
Gelukkig heb ik er nog geen last van (niet te vroeg juichen, Rakkertje :X ), maar ik had zoiets in een andere MMO. Ik was echt een van de weinige die constant een D/C kreeg. Mensen wilde me op gegeven moment liever niet meer in party, omdat ik toch wel een D/C zou krijgen. :O
IK weet precies hoe het is dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 10-06-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Das wel lief <3 ook al ben je alliance :)

Anyway, ik ga een nieuwe pc kopen en dan maar hopen dat ik weer normaal WoW kan spelen, want op het WoW forum staat wel een heel verhaal over de error, maar een oplossing hebben ze niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Defector schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 10:33:
[...]

Zoals meerdere mensen vertellen, is vaak het geheugen het probleem. Even het voltage wat hoger zetten in de bios of het wat langzamer laten lopen, heeft zover ik weet nog in alle gevallen gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Zucht, blizzard doet het weer hoor ;p

Openen ze nieuwe migrations van Deathwing naar Tarren mill. Niks mis mee, is eigelijk wat we altijd al wilden hebben. Alleen announcen ze het vandaag pas en gaat de migration al open op 12 juni :P

weinig speling dus om alles te regelen :/

Anyway, voor alle Deathwing members (zoals On_E) hierzo meer info:

http://forums-en.wow-euro...2056&p=1&tmp=1#post932056

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Magnoon schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 13:42:
[...]

Zoals meerdere mensen vertellen, is vaak het geheugen het probleem. Even het voltage wat hoger zetten in de bios of het wat langzamer laten lopen, heeft zover ik weet nog in alle gevallen gewerkt.
Precies! Ik heb mijn geheugen nu op 333MHz lopen i.p.v. 400MHz. Wow loopt dan wel goed.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zit je net lekker in een instance gaat de server ineens down. * zwaait naar Boulderfist * :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Elite Order gaat migreren.

Gaan de Dashers ook ?

HPR wel vrij zeker denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Magnoon schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 13:42:
[...]

Waar in BIOS kan ik dat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
@Reactie over twink: thanks! :)

Ik zat net tijdens het questen te denken over die respec kosten. Waarom is dit eigenlijk? Je wilt wel eens veranderen (heb het iets te veel gedaan, moet nu 35g gaan betalen...) of uitproberen terwijl die kosten steeds stijgen. Waarom doen ze niet dat je gratis kunt respeccen maar dan bijv. alleen in grote steden zoals Stormwind, Ironforge. Dit bespaart een hoop kosten en gedoe. Ik bijvoorbeeld, als warrior, sla geen deuk in een pakje boter als ik tank gespecced ben. Terwijl als ik een instance ga doen die tank spec enorm verschilt met bijvoorbeeld een Fury spec. Je kunt niet constant blijven respeccen omdat het gewoon op ten duur niet te betalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respeccen wordt in 1.11 goedkoper. Per maand gaat er 5G af.

Zal je nog altijd niet 5 keer per week moeten respeccen, maar het scheelt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dekay schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:20:
@Reactie over twink: thanks! :)

Ik zat net tijdens het questen te denken over die respec kosten. Waarom is dit eigenlijk?
Moneysink.

[ Voor 54% gewijzigd door ImdaMned op 10-06-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Waarom maken ze dan de skills niet nog duurder? Ik vind dit eigenlijk best wel debiel, vooral erg onhandig. Straks als ik level 60 ben dan moet ik tank speccen om in die instances te komen en dan kan ik dus niet gaan questen, of iig moeilijker, omdat ik tank specced ben. Dat is best wel balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mocht dit spel van iemand lenen, ik kreeg van die persoon ook een guest pass, maar nou moet ik wel kiezen uit : 12.99€ One-Month Subscription
35.97€ Three-Month Subscription
65.94€ Six-Month Subscription
en ik moet een credit card nummer invullen (die ik niet heb!!!)

wat moet ik doen? of kan ik gewoon geen account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Je kunt gamecards kopen, 28 euro voor 60 dagen. Je moet inderdaad ook een creditcard nummer invullen maar dat kan ook een valse zijn. Vraag me niet waar je die vindt want dat mag niet O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:31:
Waarom maken ze dan de skills niet nog duurder? Ik vind dit eigenlijk best wel debiel, vooral erg onhandig. Straks als ik level 60 ben dan moet ik tank speccen om in die instances te komen en dan kan ik dus niet gaan questen, of iig moeilijker, omdat ik tank specced ben. Dat is best wel balen :(
Er is ook nog zoiets als half om half. Om te tanken hoef je echt niet vol prot te zijn imo, 31-5-15 is n build die ik vaak zie en die volgens mij echt niet veel onder doet voor n full prot build. Met die build heb je nog zat om te kunnen questen/grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ja dat is wel zo. Maar dan noemde ik warrior als voorbeled omdat ik daar ervaring mee heb, maar bijv. priests die moeten volgens mij wel volledig holy gaan, of druids die moeten restoration (?) gaan. Het lijkt mij niks om constant dezelfde build te houden, ik hou namelijk van experimenteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Voortaan beter de startpost lezen. :/

Iemand hier al die jubjub van de Darkmoon Faire gekregen? Ik heb em nu, maar er zit een 7 dagen cooldown op dat ei. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Laatst online: 11:17
FF een newbie vraagje, wil eigenlijk dunemaul realm joinen maar wordt door blizzard afgeraden omdat er al veel mensen op spelen en ze raden dus legere servers aan.

Nu spelen aantal mensen die ik ken op dunemaul en wil hier eigenlijk ook wel spelen maar is dat wel verstandig als beginner van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:34
Dracula schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 20:13:
FF een newbie vraagje, wil eigenlijk dunemaul realm joinen maar wordt door blizzard afgeraden omdat er al veel mensen op spelen en ze raden dus legere servers aan.

Nu spelen aantal mensen die ik ken op dunemaul en wil hier eigenlijk ook wel spelen maar is dat wel verstandig als beginner van de game?
Gewoon doen, lege servers zijn ook niet alles. Tenslotte spelen je vrienden daar, waarom zou jij er dan niet bij mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:11
meh, chromaggus 5% toen ging de decurse mage dood en kreeg de tank 100% meer fire damage, 8k hit. mjah, nog maar een keer dan.

edit:
down! \o/

[ Voor 10% gewijzigd door Alexji op 10-06-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

AleXnl schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:25:
meh, chromaggus 5% toen ging de decurse mage dood en kreeg de tank 100% meer fire damage, 8k hit. mjah, nog maar een keer dan.

edit:
down! \o/
Met CW zaten we er toch op te stressen je decurse knopje zo vaak mogelijk in te rammen. En de Maintank is toch wel één van de belangrijkste targets. Waren de andere Druids / Mages dood ofzo?

Maja, nog een keertje dan :P

Ow, enne Damage over Time (Ravencrest) gaat morgen Ragnaros neerhalen. Dus dan kunnen jullie je alvast voorbereiden op een enthousiaste Snappie. Zal echter nog wel een tijdje duren voordat we BWL ingaan, want we hebben niet genoeg goede actieve members. Na twee maanden is het kaf nog niet van de koren gescheiden :(

[ Voor 25% gewijzigd door Snappie88 op 11-06-2006 00:50 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Snappie88 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:48:
Ow, enne Damage over Time (Ravencrest) gaat morgen Ragnaros neerhalen. Dus dan kunnen jullie je alvast voorbereiden op een enthousiaste Snappie. Zal echter nog wel een tijdje duren voordat we BWL ingaan, want we hebben niet genoeg goede actieve members. Na twee maanden is het kaf nog niet van de koren gescheiden :(
ben toenstraks nog ff op mn mage op Ravencrest ingelogd, nog ff met wat vrienden daar gebabbeld .en meteen maar wat zooi waar ik toch niets meer aan heb weggegeven.
25g + Soulkeeper + Heaven's light :)
Mn guildie ook weer blij, kon ie mooi voor zn priest alt gebruiken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
jarnotjuh schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 19:52:
[...]

Voortaan beter de startpost lezen. :/

Iemand hier al die jubjub van de Darkmoon Faire gekregen? Ik heb em nu, maar er zit een 7 dagen cooldown op dat ei. :P
huh? wat is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 16-09 09:26
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=44336
Het duurt 7 dagen voordat het ei uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Pfffff.

Ik heb als vele anderen een onboard ac97 geluidskaart in m'n laptop. Sinds 1.10 krijg ik ingame maar een max 5-10fps als er iets in de buurt is/gebeurd. Als het echt druk wordt daalt het naar 0fps. Het uitzetten van de geluidskaart in het configuratiescherm helpt wel, maar dan heb ik dus geen geluid. Voor 1.10 haalde ik buiten drukke gebieden gewoon 30+fps, ook in raids. Alle stappen al geprobeerd, maar niets heeft geholpen.

Gogo Blizzard :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat speccen btw, imo zou iedereen 2 builds moeten heben waar je dan mee kunt wisselen met een cooldown. Zo is iedere class in staat om een leuke pvp en pve build te nemen en ben je van veel gezeik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:28
johnnyv.nl schreef op zondag 11 juni 2006 @ 10:24:
Pfffff.

Ik heb als vele anderen een onboard ac97 geluidskaart in m'n laptop. Sinds 1.10 krijg ik ingame maar een max 5-10fps als er iets in de buurt is/gebeurd. Als het echt druk wordt daalt het naar 0fps. Het uitzetten van de geluidskaart in het configuratiescherm helpt wel, maar dan heb ik dus geen geluid. Voor 1.10 haalde ik buiten drukke gebieden gewoon 30+fps, ook in raids. Alle stappen al geprobeerd, maar niets heeft geholpen.

Gogo Blizzard :/
Klik
When i'm running TS while playin WoW, i got wow's environment-audio-effects on the voices in teamspeak. this means, that voices sound like under water, in a tunnel, large hall (echo like hell etc..).
I'm using WinXP, newest TS2,
Avance AC 97 Audio (onboard-newest drivers), WoW (German Client), ...

Actually i came so far, that i could turn off the "effect", found a pre-installed tool called "AC97 Soundmanager", where i can disable the sound effects.
Problem is, that each time, i change to a new area/room in wow, it changes the effect back to "hall" "under water" or what ever. u can't just simply lock the configuration in the sound manager.
atm, i have to play without ts, or if really needed, i have to alt-tab every room and change back to no effect o.O
i think i dont have to mention that this is actually not playable -.-

I found some other issues with AC97 onboard, one possible fix is to disable the onboard sound in BIOS and buy a normal Audio card -.-, i surely won't do this o.O
Well, the problem fixed itself. lol, I did forget to actually install the new audio driver... after installing it, everything seems to work fine now ;-)
Heb je dit probleem of iets heel anders en weet je zeker dat je drivers goed geinstalleerd zijn en je de nieuwste hebt?
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 10:30:
Over dat speccen btw, imo zou iedereen 2 builds moeten heben waar je dan mee kunt wisselen met een cooldown. Zo is iedere class in staat om een leuke pvp en pve build te nemen en ben je van veel gezeik af.
Ja, was ook precies mijn idee. Doe het dan gewoon een cooldown van 12 uur of iets dergelijks.

[ Voor 12% gewijzigd door FreeShooter op 11-06-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
FreeShooter schreef op zondag 11 juni 2006 @ 10:54:
[...]

Klik

[...]

[...]

Heb je dit probleem of iets heel anders en weet je zeker dat je drivers goed geinstalleerd zijn en je de nieuwste hebt?

[...]

Ja, was ook precies mijn idee. Doe het dan gewoon een cooldown van 12 uur of iets dergelijks.
Mijn probleem was een framedrop (van enkele uren ;) ), maar heb inmiddels een oplossing gevonden door in de configfile wat regels toe te voegen.

Anyways, blijft lomp dat een gebruiker een configfile moet wijzigen om te kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 18:22

Blaasvis

Cidora \o/

misschien is het nuttig om ook ff te vermelden wat je aangepast hebt, zodat als het nog een keer voorkomt mensen wat er aan hebben ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Dat is idd wel een goed idee, een raid/instance build en een solo build bijvoorbeeld. Wat denken anderen daar van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:51
AleXnl schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:25:

edit:
down! \o/
??? Je hebt toch meer decursers? Ik neem aan dat er meerdere mages in je groep zitten, er moet er een achteraan zitten om de dps te decursen maar in principe kan iedere andere mage de tank decursen. Sowieso heel vreemd dat je decurse mage doodging aangezien hij maar op 1 plaats moet staan en zichzelf niet hoeft te bewegen tijdens het gevecht, namelijk in line of sight van de tank maar niet van chromaggus, is misschien saai voor hem, maar zn dps maakt echt niet uit op dat gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:53:
[...]
Er is ook nog zoiets als half om half. Om te tanken hoef je echt niet vol prot te zijn imo, 31-5-15 is n build die ik vaak zie en die volgens mij echt niet veel onder doet voor n full prot build. Met die build heb je nog zat om te kunnen questen/grinden.
Wij gingen vorige week MC in, terwijl de MT gerespecced was naar fury, ging prima. :P
Enige waar het fout ging was Sulfuron, maar ik denk eerder dat dat lag aan dat we met 26 spelers waren, dan aan de spec van de MT, aangezien die pas als 1 van de laatste het loodje legde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Blaasvis schreef op zondag 11 juni 2006 @ 11:56:
misschien is het nuttig om ook ff te vermelden wat je aangepast hebt, zodat als het nog een keer voorkomt mensen wat er aan hebben ?
Sure, het volgende toegevoegd in m'n config.wtf:
SET SoundOutputSystem "1"
SET SoundBufferSize "100"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Dekay schreef op zondag 11 juni 2006 @ 12:12:
[...]
Dat is idd wel een goed idee, een raid/instance build en een solo build bijvoorbeeld. Wat denken anderen daar van?
Ach, iedereen maakt zich druk over talent builds maar het is alleen een hulpmiddel. Concentratie, gear, buffs/consumables, "skill" > talent build, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
was zojuist een SFK run aan eht doen met mijn rogue alt. Ik won alle rolls :o
Vond de rest van de party niet zo leuk, meteen maar vriendelijk verteld dat wanneer ze me niet vertrouwden ze best een GM mochten whisperen, maar dat was niet nodig. Verder een perfecte run gehad.

Nog meer mensen die weleens alle rolls gewonnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
QlimaX schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:00:
[...]

Ach, iedereen maakt zich druk over talent builds maar het is alleen een hulpmiddel. Concentratie, gear, buffs/consumables, "skill" > talent build, IMO.
Ga jij toch even met een fire mage dmg doen op ragnaros / geddon?

Of zie jij de MT al broodlord tanken in arms / fury zonder thunderfury? : P

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 11-06-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
DarkShadow schreef op zondag 11 juni 2006 @ 12:16:
[...]

??? Je hebt toch meer decursers? Ik neem aan dat er meerdere mages in je groep zitten, er moet er een achteraan zitten om de dps te decursen maar in principe kan iedere andere mage de tank decursen. Sowieso heel vreemd dat je decurse mage doodging aangezien hij maar op 1 plaats moet staan en zichzelf niet hoeft te bewegen tijdens het gevecht, namelijk in line of sight van de tank maar niet van chromaggus, is misschien saai voor hem, maar zn dps maakt echt niet uit op dat gevecht.
mjah, de rest van de mages/raid hebben meestal oogkleppen op als we beginnen, was ook pas onze 2e chrom kill ooit, en hij kreeg dus op een of andere manier de acid breath :<. Maar hij is down, nu hebben we 3 dagen voor nef tries.

lieve flamegor dropte overigens http://www.thottbot.com/?i=45956 voor mij. Ben priest

[ Voor 6% gewijzigd door Alexji op 11-06-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
addictive schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:25:
was zojuist een SFK run aan eht doen met mijn rogue alt. Ik won alle rolls :o
Vond de rest van de party niet zo leuk, meteen maar vriendelijk verteld dat wanneer ze me niet vertrouwden ze best een GM mochten whisperen, maar dat was niet nodig. Verder een perfecte run gehad.

Nog meer mensen die weleens alle rolls gewonnen hebben?
Pas met m'n druid een run in ubrs waar ik álle druid/healing items won terwijl er nog twee druids en een priest bij waren :P Toevallig viel er toen ook héél veel, dus heb m'n druid aardig op niveau zitten voor ZG nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ImdaMned schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:27:
[...]

Ga jij toch even met een fire mage dmg doen op ragnaros / geddon?

Of zie jij de MT al broodlord tanken in arms / fury zonder thunderfury? : P
been there done that got the tshirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Zou gaaf zijn om te kunnen wisselen tussen twee specs, alleen 12 uur cooldown zou erg lang wezen. Ik heb zelf bijvoorbeeld als ik een dag vrij heb dat ik het liefst eerst een paar uur wat ga PvE'en, de middag naar de Battlegrounds ('s morgens zijn daar nog geen games) en dan 's avonds een raid. Dat zou ik dan niet halen om netjes mee te switchen qua spec :).
Zou wel heel gaaf wezen nog steeds, ben eergisteren van fire mage naar frost mage gespecced vanwege MC/Ony, maar vind het stiekem toch erg jammer :D. Zou cool zijn als ik gewoon alsnog altijd fire kan wezen en voor de MC/Ony-raids snel switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, heb net een trial account gemaakt op http://teaser.wow-europe.com/ .

Als je account aanmaakt moet je cc gegevens geven voor vertificatie, dus dat heb ik gedaan.
Er word dus niks van mijn cc afgeschreven toch?

En als die 10dagen verlopen, hoef ik verder ook niks te cancelen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:25
maak je account met je CC dan kan je volgens mij daarna je CC nummer weer weg halen van je account in de account manager. Dit kan iig als je het spel hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Echt, sommige mensen...

Bij ons is AQ20 en ZG op nondkp, gewoon rollen dus. Wat krijg je dan: Epichungry mensen, en mensen die denken van ikke ikke ikke, en niet aan de rest denken...
Net ossirian gekilled. Staff of the ruins. Wordt ik outrolled door een priest(voor de zoveelste keer dat die staff dropped). Aangezien ik nogsteeds rondloop met die Shivsprocket's Shiv en masters dragonslayers orb was het dus best nodig om hier op te rollen.. Een paar anderen die al vele betere equip hadden|(Azuresong + goeie offhand, betere stats..) rollde ook. Ik bedoel, pass dan gewoon als je denkt dat het op iemand anders beter van toepassing is dan op jezelf.. Maar nee..

Ik zeg niet dat ze naar mij moeten passen, maar denk dan iig eerst aan de raid, en niet aan jezelf.
Punt 2. Tome of frostbolt rank 11. Yeeey, dacht ik.. Aangezien er nog 2 mages waren rollde die ook natuurlijk. Vroeg die ene mage aan me of ik wou passen op frostbolt omdat ik al die fire + arcane had. NO WAY....
Aangezien toch nog verloren, door een 1 te rollen...(my rolls suck!) Het is zoiezo debiel om zoiets te gaan passen naar een ander als je al 2 andere boeken hebt, frostbolt gebruik ik het meest...
Zo blijf ik wel op 315 + dmg steken, en maar 760-780 hits doen...
/einde frustratie... wat was ik pissig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

jarnotjuh schreef op zondag 11 juni 2006 @ 17:22:
Echt, sommige mensen...

Bij ons is AQ20 en ZG op nondkp, gewoon rollen dus. Wat krijg je dan: Epichungry mensen, en mensen die denken van ikke ikke ikke, en niet aan de rest denken...
Net ossirian gekilled. Staff of the ruins. Wordt ik outrolled door een priest(voor de zoveelste keer dat die staff dropped). Aangezien ik nogsteeds rondloop met die Shivsprocket's Shiv en masters dragonslayers orb was het dus best nodig om hier op te rollen.. Een paar anderen die al vele betere equip hadden|(Azuresong + goeie offhand, betere stats..) rollde ook. Ik bedoel, pass dan gewoon als je denkt dat het op iemand anders beter van toepassing is dan op jezelf.. Maar nee..

Ik zeg niet dat ze naar mij moeten passen, maar denk dan iig eerst aan de raid, en niet aan jezelf.
Punt 2. Tome of frostbolt rank 11. Yeeey, dacht ik.. Aangezien er nog 2 mages waren rollde die ook natuurlijk. Vroeg die ene mage aan me of ik wou passen op frostbolt omdat ik al die fire + arcane had. NO WAY....
Aangezien toch nog verloren, door een 1 te rollen...(my rolls suck!) Het is zoiezo debiel om zoiets te gaan passen naar een ander als je al 2 andere boeken hebt, frostbolt gebruik ik het meest...
Dus andere moeten passen voor jou maar jij hoeft niet te passen voor anderen. Ja inderdaad wat een klootzakken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:03
Ja idd.. Zij moeten passen omdat ze al betere equip hebben maar bij skills is dat dan weer anders? Denk dan ook aan je guildies en gun hun ook rank 11 frostbolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
cls schreef op zondag 11 juni 2006 @ 17:36:
Ja idd.. Zij moeten passen omdat ze al betere equip hebben maar bij skills is dat dan weer anders? Denk dan ook aan je guildies en gun hun ook rank 11 frostbolt.
Zeg ik dat ik ze het niet gun? Tuurlijk wel. Het is volkomen belachelijk om nu wel te gaan passen omdat ik al 2 van die tomes heb.. (ik weet dat die 2 argumenten elkaar tegenspreken >.<) Maar als iemand al veel betere equip heeft dan jezelf...
Om maar wat te noemen. 5 mages met ieder 300 spellpower of 1 mage met 550+ en de rest rond de 200??

Als de raid er toch meer mee vooruit gaat dan jezelf is het toch beter imho?
Ik zeg niet dat IK die frostbolt moet krijgen, maar de rest ook wat gunt, op die manier... Maargoed..

[ Voor 10% gewijzigd door enira op 11-06-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Viper2k1 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:56:
[...]

Precies! Ik heb mijn geheugen nu op 333MHz lopen i.p.v. 400MHz. Wow loopt dan wel goed.
dat is verneukt want ik ben al van 2.5 cas latency naar 3 gegaan en nu moet ik mijn geheugen langzamer laten lopen dan het eigenlijk de bedoeling is. Terwijl mijn geheugen memtest en al die progies perfect doorloopt.

Het rare is dat het alleen maar een probleem is van de laatste tijd nu ik een priest heb gerolled en overnieuw ben begonnen.

net ook ff op 2,7 voltage voor het geheugen gedraaid maar het hielp niet veel zit nu weer op 2.6

[ Voor 55% gewijzigd door Defector op 11-06-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Defector schreef op zondag 11 juni 2006 @ 18:48:
[...]

dat is verneukt want ik ben al van 2.5 cas latency naar 3 gegaan en nu moet ik mijn geheugen langzamer laten lopen dan het eigenlijk de bedoeling is. Terwijl mijn geheugen memtest en al die progies perfect doorloopt.

Het rare is dat het alleen maar een probleem is van de laatste tijd nu ik een priest heb gerolled en overnieuw ben begonnen.
mijn mem is van 2.5 naar 2 gegaan.. nooit klachen gehad..

betreft die equip enzo.. ik maak het ook vaak genoeg mee.. ik zit nog met mn fucking staff of jordan.. en als je dan +dmg/healing dropt, is het mage first....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zondag 11 juni 2006 @ 17:22:
Echt, sommige mensen...

Wij rollen ook in ZG en AQ20 maar eigenlijk nooit problemen. Nouja in ieder geval bij de warriors niet. Zijn sowieso niet epic geil ofzo gister kreeg ik zelfs legplates of wrath omdat de tank die boven mij stond met dkp al might had en passte.
Ligt er maar een beetje aan hoe de verhoudingen onderling zijn.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo net even een rondje IF Airport gedaan, en daarna op de gates van IF gestaan :D.
We waren samen met een Warrior en een Mage. Ik zelf ben Paladin, en was de enige die niet dood was gegaan bij het eraf jumpen van de gates :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
wow, onze 4e eye of divinity in 35 MC raids. en ik heb hem niet :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Defector schreef op zondag 11 juni 2006 @ 18:48:
[...]

net ook ff op 2,7 voltage voor het geheugen gedraaid maar het hielp niet veel zit nu weer op 2.6
het zou niet toevallig kunnen komen door de warmte? (je hebt er de laatste tijd last van, en de laatste tijd is het weer ook warmer geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 18:47
Nou, ik heb nu eindelijk ook WoW. Was het eerst niet van plan om te kopen, vanwege het hoge verslavingsgehalte, maar nu ben ik dan echt tot prooi gevallen.

Ben begonnen met een 10 day trial, waarin ik al meteen level 20 ben geworden. Helaas is het levelen daarna een stuk langzamer gegaan, nou snap ik dat je steeds meer xp nodig hebt, maar ik ben nu (na zo'n 8 dagen) pas level 26... Doe ik iets fout, of is dat normaal? Hier kun je mijn Allakhazam profiel vinden, en hier is de indeling van mijn talent points te zien. Nou weet ik dat het heel persoonlijk is, maar zijn jullie hier een beetje over te praten? Ik heb van iemand gehoord over Siphon Life, vandaar Afflicition, maar ook Shadowburn lijkt me erg handig. Is het wat om na Siphon Life m'n punten in Destruction te gooien?

Ook staat er bij de guild lijst van Kilrogg de guild waar ik in zit nog niet bij. Ik zit namelijk in the Fellowship (Alliance), maar ik heb geen idee van het aantal leden. Dit is een Nederlands/Belgische guild.

[ Voor 3% gewijzigd door Jesseh op 11-06-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
M1lamb3r schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:31:
[...]

been there done that got the tshirt.
jaja, maar je doet ruk dmg op raggie als fire mage zijnde : P

btw, heeele vage lag op trollbane. ene helft van de raid heeft uber connectie, andere gedeelte heeft letterlijk 5 min. lag, maar kan wel ronds lopen en ziet dat gedeelte wat lag heeft ook rond lopen. casten / traden duurt 5 min. daarna switched de lag opeens en heeft de andere gedeelte van de raid lag. vage shit : )

Lol !!

ene heflt is nog bezit jin'do te looten en dan hoor je opeens op TS: ey, is die berserker al dood? berserker? huh, wat?

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 11-06-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik liep op trollbane alleen alle npc waren weg enzo

dikke lag bij de hele guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ja, daar heb ik momenteel ook last van. Op Trollbane dan, op dit moment staat trollbane niet eens meer in mijn server lijstje, dus hoop van harte dat mijn characters niet zomaar verloren gaan ofzo.

Weeeeeehhh, wil spelen.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Mensen zijn dom, heel dom :P

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/2457/zomg8lq.th.jpg

Sta ik net in IF op bloodscalp met me paladin te niksen, wordt er ineens dit geyelled. Ik natuurlijk /target *naamspeler*, en trade. \o/
@ phanotm, je zat toch in TUW? Wat moet dat met die gozer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
*sees smiley*

de liete TUW zit nu toch op trollbane (te laggen) : )
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.