Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Talent reset?Improved Curse of Weakness - 3/3 points
Improved Drain Soul - 2/2 points
Improved Curse of Agony - 3/3 points
Affliction is volgens mij wel goed om te levelen (drain tanking?) ik ben zelf destro specced dus ik zou het niet echt zeker weten. Ik had zelf ook dat na lvl 20 alles wat slomer ging.
[ Voor 6% gewijzigd door Koekje op 11-06-2006 22:41 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Iemand hier ervaring mee, zo te zien zijn er nog altijd mensen aan het spelen op trollbane.
Kan ook al niet op de site van wow komen.
Time spend gaming is time spend well
Even gedult en waarschijnlijk doet ie het morgen weer gewoon.
Ik heb hier zelf ook last van, eerst van een vreemde lag en nu kan ik mijn realm Xavius niet meer joinen.Dampie schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:44:
Hoeveel zorgen moet ik me gaan maken als trollbane helemaal niet meer in mijn serverlijst voorkomt, waardoor ik dus ook niet meer bij mijn characters kan komen. Heb niet voor Jan met de zeer korte achternaam drie maanden aan het hakken en zagen geweest.
Iemand hier ervaring mee, zo te zien zijn er nog altijd mensen aan het spelen op trollbane.
Ze zullen wel bezig zijn het te fixen.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Ok, ff geduld dus.
Thanks
Time spend gaming is time spend well
dat had ik ook kijk bij het inloggen ff of je realm ertussen staat.Dampie schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:44:
Hoeveel zorgen moet ik me gaan maken als trollbane helemaal niet meer in mijn serverlijst voorkomt, waardoor ik dus ook niet meer bij mijn characters kan komen. Heb niet voor Jan met de zeer korte achternaam drie maanden aan het hakken en zagen geweest.
Ik zag mijn realm ook niet staan maar die stond er dus wel tussen alleen liet ie me characters niet in de lijst zien. Nadat ik realm geselcteerd had haalde die gewoon me characters weer op.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Precies dit heb ik een maand geleden ook al eens ondervonden met the Earthen Ring, niets om je zorgen over te maken.pyrofielo schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:51:
[...]
dat had ik ook kijk bij het inloggen ff of je realm ertussen staat.
Ik zag mijn realm ook niet staan maar die stond er dus wel tussen alleen liet ie me characters niet in de lijst zien. Nadat ik realm geselcteerd had haalde die gewoon me characters weer op.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Anoniem: 98940
Ik ben met mn lock in destruction begonnen, imp life tap en imp corruption erbij en uiteindelijk op 21/0/30 uitgekomen (nightfall, grim en destructive reach, ruin, shadowburn etc)Ben begonnen met een 10 day trial, waarin ik al meteen level 20 ben geworden. Helaas is het levelen daarna een stuk langzamer gegaan, nou snap ik dat je steeds meer xp nodig hebt, maar ik ben nu (na zo'n 8 dagen) pas level 26... Doe ik iets fout, of is dat normaal? Hier kun je mijn Allakhazam profiel vinden, en hier is de indeling van mijn talent points te zien. Nou weet ik dat het heel persoonlijk is, maar zijn jullie hier een beetje over te praten? Ik heb van iemand gehoord over Siphon Life, vandaar Afflicition, maar ook Shadowburn lijkt me erg handig. Is het wat om na Siphon Life m'n punten in Destruction te gooien?
nu voor raiden 0/30/21 en zit te denken aan 9/21/21 of 30/0/21
curse of exhaustion is imho erg fijn in zowel pvp als grinden, maar je zult er vaak wel wat andere talents voor moeten opgeven die ook zo hun nut hebben (voor mn ideale build zou ik net een talent puntje meer moeten hebben --> precies wat blizzard natuurlijk voor ogen stond)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Anoniem: 14383
Kon ik maar looten, na ruim een half uur proberen heb ik de moed maar opgegeven,[b][message=25929171,noline]ImdaMned schreef op zondag 11 juni 2006 @
ene heflt is nog bezit jin'do te looten en dan hoor je opeens op TS: ey, is die berserker al dood? berserker? huh, wat?
Hey ik zit ook op moonglade. Ken je toevallgi een nederlandse guild? wat is je char nick?GG85 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:46:
Gewoon, server down waarschijnlijk. Ik kan ook niet meer op Moonglade komen, je bent echt niet zomaar je chars kwijt hoor.
Even gedult en waarschijnlijk doet ie het morgen weer gewoon.
Btw.
Zat gister in een party met een andere warrior uit mijn guild. Hij was lvl 29, Had geen defensive stance, Geen shield maar wel 1H weapon. Geen sunder armor. En had nog maar de helft van zijn gear op green.En hij stond erop dat hij Main tank werd hehe. tsss dat is wel erg
[ Voor 28% gewijzigd door darkadon op 11-06-2006 23:27 ]
There is no magic.
Ik zou graag een raptor mount bekomen (ben undead, bijna honored bij darkspear), maar om nu 13480 runecloth bij elkaar te scharellen voor een mount....
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Demonology leek me niets omdat er dan een hoop dps wegvalt (niet compleet waar) en je opeens wel erg afhankelijk wordt van een minion. Soullink is wel weer gaaf maar dan zit je eigenlijk al te ver in die tree (imo!).
Het belangrijkste is dat je zelf je build maakt en dat je er niet een van de eerste de beste site haalt, het hangt echt helemaal af van je speelstijl. DoT + kite werkt meestal wel lekker tegen melee classes.
Ik vind warlocks trouwens een leuke class om the spelen, wel jammer dat je zo afhankelijk van fear en seduce om je een beetje te weren tegen andere spelers. *cough*trinket*cough*
Heeft niks met dom te maken. We zitten sinds de migratie op Trollbane inderdaad, maar Jeppelina is een van de weinigen die achter is gebleven. Ze speelde al een tijdje niet meer op die char (gererolled op een andere server), en blijkbaar wou ze iemand blijmaken voordat ze haar char ging verwijderen of account af liet sluiten.jarnotjuh schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:23:
@ phanotm, je zat toch in TUW? Wat moet dat met die gozer?
Heb haar al erg lang niet meer gesproken, dus kan er verder weinig over zeggen.. ben er maar blij mee zou ik zeggen
Weet iemand hoe ik de constante echo in WoW uitzet? Ik kan met het tooltje dat bij mijn AC97 kaart wel de Omgeving weer op "<geen>" zetten, maar als ik dan zone of een huisje in loop wordt het weer veranderd.
Ik denk dat het aan mijn onboard AC97 kaartje ligt, aangezien guildies het niet hebben.
Alle hulp is welkom!
ik wil graag world of warcraft gaan spelen maar als ik een account maak nadat ik het spel heb gekocht en ik kies voor prepaid cards als betaal methode moet ik dan ook meteen een prepaid card nummer invoeren?
Groetjes,
RikRik
Op diezelfde manier heb ik dus eens twee blauwe items en twee groene items plus wat cash kunnen bemachtigen op Bladefist. Denk dat die persoon stopt met WoW spelen en geen vrienden op de server had ofzojarnotjuh schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:23:
Mensen zijn dom, heel dom
[afbeelding]
Sta ik net in IF op bloodscalp met me paladin te niksen, wordt er ineens dit geyelled. Ik natuurlijk /target *naamspeler*, en trade. \o/
@ phanotm, je zat toch in TUW? Wat moet dat met die gozer?
Surfin' paradise!
Mooie drops gehad voor onze maintank, een dps tank (jaja, we hebben er een die niet wil respeccen), wat healerspul en casterspul.Was een erg leuke run
Belangrijkste: Eindelijk de bloodlord neer.
Ook leuk: Thekal valt dood neer, drie overlevenden vallen dood door DOT's/tijgers. Baas dus verslagen zonder overlevenden
[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 12-06-2006 08:13 ]
Heb daarvoor op andere servers een NE Warrior gehad, 60 Paladin, 60 Hunter, en na een stop van een half jaar ben ik voor het eerst eens Horde gaan spelen op een RP server. Erg leuk moet ik zeggen.
Anoniem: 114996
Nee volgens mij hoeft dat niet, je aankoop van het spel dient tevens automatisch als eerste pre paid card van 30 dagen.Hierna wordt je account gefreezed en dien je een pre paid card nummer in te voeren.rikrik schreef op maandag 12 juni 2006 @ 06:44:
Hoi allemaal
ik wil graag world of warcraft gaan spelen maar als ik een account maak nadat ik het spel heb gekocht en ik kies voor prepaid cards als betaal methode moet ik dan ook meteen een prepaid card nummer invoeren?
Groetjes,
RikRik
PS
Wel erg laat om nu nog met wow te beginnen, denk dat je heel wat jaloezie moet doorstaan
( getwinkte alts ) en lang moet wachten totdat er mensen voor een party beschikbaar zijn voordat je met de grote jongens kan meedoen.
Ik kan persoonlijk niet wachten tot er vrij verkeer van karakters in wordt gevoerd. Eerste wat ik doe is dan al mijn karakters overzetten naar een server die pas geopend is en waar alle noobs starten.
( lees mensen die nog nooit eerder wow hebben gedaan en spel net gekocht hebben)
1 kan dan weer fatsoenlijk questen met mijn alts.
2 ik kan vrij gemakkelijk tot de top komen zonder dat er 200 andere high lvl's rondlopen.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 114996 op 12-06-2006 08:27 ]
Overzetten van karakters gaat wel geld kosten, en niet zo'n klein beetje ook.Anoniem: 114996 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:23:toon volledige bericht
[...]
Nee volgens mij hoeft dat niet, je aankoop van het spel dient tevens automatisch als eerste pre paid card van 30 dagen.Hierna wordt je account gefreezed en dien je een pre paid card nummer in te voeren.
PS
Wel erg laat om nu nog met wow te beginnen, denk dat je heel wat jaloezie moet doorstaan
( getwinkte alts ) en lang moet wachten totdat er mensen voor een party beschikbaar zijn voordat je met de grote jongens kan meedoen.
Ik kan persoonlijk niet wachten tot er vrij verkeer van karakters in wordt gevoerd. Eerste wat ik doe is dan al mijn karakters overzetten naar een server die pas geopend is en waar alle noobs starten.
( lees mensen die nog nooit eerder wow hebben gedaan en spel net gekocht hebben)
2 ik kan vrij gemakkelijk tot de top komen zonder dat er 200 andere high lvl's rondlopen.
Verder is dat jaloeziegebeuren onzin, er zijn gloednieuwe servers waar je net als iedereen level 1 bent.
En om te kunnen registreren moet je wel degelijk al gelijk óf een cc nummer óf een gamecard invoeren.
[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 12-06-2006 08:38 ]
denk dat die "vrije" transfers niet zo vrij zullen zijn als mensen denkenAnoniem: 114996 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:23:toon volledige bericht
[...]
Nee volgens mij hoeft dat niet, je aankoop van het spel dient tevens automatisch als eerste pre paid card van 30 dagen.Hierna wordt je account gefreezed en dien je een pre paid card nummer in te voeren.
PS
denk aan de volgende opties
PVP => PVP
PVE => PVE
High pop => Low pop
PVP => RP-PVP
RP-PVP => PVP
De volgende zullen ze denk ik NIET toestaan
PVE => PVP (tevens al blue confirmed)
Any server => NEW realm
nieuwe (non transfer targeted) realm zullen ze je niet heen laten gaan juist om de reden dat iedereen daar weer gelijk moet/kan beginnen
ik tijfel nog over low pop => high pop
aan de ene kant wil je niet dat een server leegloopt, maar aan de andere kant zijn er juist veel mensen die van een low pop hun char naar high pop servers willen hebben
Maar ik denk dat er nog best wel wat regeltjes om de hoek zullen komen kijken voor die payed transfers
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ben ook pas drie weken bezig ofzo en ik zie genoeg low level characters rondrennen hoor. Enige moment met gevoel van jaloezie is als ik iemand met een mount langs mijn level17 gnoompje zie rijdenAnoniem: 114996 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:23:
[...]
PS
Wat zijn getwinkte alts
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Je hebt 2 mogelijkheden qua nieuwe servers:Anoniem: 114996 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:23:toon volledige bericht
[...]
PS
1) 't wordt een transfer server, 2 servers mogen naar 1 nieuwe migreren. Resultaat is dat je 1 "uber" server krijgt.
2) 't wordt een nieuwe server voor lvl 1 only. Hier kan je dan waarschijnlijk ook niet naartoe transferen.
Altjes zijn lvl x9 die voor hun lvl de allerbeste gear hebben. Zowel bop als boe gear. Enchants van 100 / 200 gold erop. En hiermee de low lvl battlegrounds wtfbbqpwnen. Lvl 19 warrior met crusader, 2 x 100 hp op head/legs anyone? Totaal iets van 1300 hp unbuffed is mogelijk geloof ik.Apie! schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:43:
[...]
Ik ben ook pas drie weken bezig ofzo en ik zie genoeg low level characters rondrennen hoor. Enige moment met gevoel van jaloezie is als ik iemand met een mount langs mijn level17 gnoompje zie rijden![]()
Wat zijn getwinkte altsIk speel trouwens op Steamwheedle Cartel.
[ Voor 25% gewijzigd door ImdaMned op 12-06-2006 08:49 ]
met de volgende patch zullen de twinks langzaam uitsterven daar je dan exp krijgt voor BG'sApie! schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:43:
[...]
Ik ben ook pas drie weken bezig ofzo en ik zie genoeg low level characters rondrennen hoor. Enige moment met gevoel van jaloezie is als ik iemand met een mount langs mijn level17 gnoompje zie rijden![]()
Wat zijn getwinkte altsIk speel trouwens op Steamwheedle Cartel.
maar twinks zijn lvl 19 alts bijvoorbeeld speciaal gemaak voor battlegrounds, dus low lvl chars uitgerust met de beste gear voor hun lvl en endgame enchants erop
Op high servers zoals bv bloodfeather waar ik op speel kom je bv in de low lvl areas zoals bv redridge mountains en Duskwood bijna geen kip meer tegen en dat is erg frustrerend als je net je lvl 24 roque probeert te lvl'len.
Die ene keer dat je iemand tegen komt is het een twink. ( lees iemand die door zijn main betaald allemaal al blue of epics draagt )
Daarom ben ik van mening dat als je betaald om karakters over te zetten dat je over alle mogelijkheden moet kunnen beschikken anders is het echt een bullshit feature.
En dan bedoel ik dus ook:
Duitstalig PVE naar Engels talig PVP of high lvl's naar lvl 1 server om maar een paar extreme voorbeelden te bedenken. Je betaald er immers voor.
imp CoW is niet echt nuttig mijn inziens.. gebruik je pas als je zit te raiden met 3andere warlocks in een raid.. ik heb 30/0/21 spec op mn warlock.. ik ben eerst voor ruin gegaan, en daarna voor siphon life.. je moet zelf ff kijken wat prettiger werkt, maar het ziet er opzich redelijk ok uitJesseh schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:40:
Nou, ik heb nu eindelijk ook WoW. Was het eerst niet van plan om te kopen, vanwege het hoge verslavingsgehalte, maar nu ben ik dan echt tot prooi gevallen.
Ben begonnen met een 10 day trial, waarin ik al meteen level 20 ben geworden. Helaas is het levelen daarna een stuk langzamer gegaan, nou snap ik dat je steeds meer xp nodig hebt, maar ik ben nu (na zo'n 8 dagen) pas level 26... Doe ik iets fout, of is dat normaal? Hier kun je mijn Allakhazam profiel vinden, en hier is de indeling van mijn talent points te zien. Nou weet ik dat het heel persoonlijk is, maar zijn jullie hier een beetje over te praten? Ik heb van iemand gehoord over Siphon Life, vandaar Afflicition, maar ook Shadowburn lijkt me erg handig. Is het wat om na Siphon Life m'n punten in Destruction te gooien?
Ook staat er bij de guild lijst van Kilrogg de guild waar ik in zit nog niet bij. Ik zit namelijk in the Fellowship (Alliance), maar ik heb geen idee van het aantal leden. Dit is een Nederlands/Belgische guild.
betreft dat getwinkte gedoe.. als lvl 19 kan je toch maar een beperkte honor-rank halen..?
[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 12-06-2006 09:05 ]
Nee, niemand dwingt je om je char over te zetten, bliz geeft je de mogelijkheid met daaraan verbonden regels.Anoniem: 114996 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:55:
Ik ging in mijn bewering ervan uit dat je niet op een lvl 1 server bent gestart. ( sommige kiezen er juist voor om op high populated servers te beginnen )
Op high servers zoals bv bloodfeather waar ik op speel kom je bv in de low lvl areas zoals bv redridge mountains en Duskwood bijna geen kip meer tegen en dat is erg frustrerend als je net je lvl 24 roque probeert te lvl'len.
Die ene keer dat je iemand tegen komt is het een twink. ( lees iemand die door zijn main betaald allemaal al blue of epics draagt )
Daarom ben ik van mening dat als je betaald om karakters over te zetten dat je over alle mogelijkheden moet kunnen beschikken anders is het echt een bullshit feature.
En dan bedoel ik dus ook:
Duitstalig PVE naar Engels talig PVP of high lvl's naar lvl 1 server om maar een paar extreme voorbeelden te bedenken. Je betaald er immers voor.
Nieuwe realms zijn voor nieuwe spelers, dus GEEN lvl 60 chars die even op een nieuwe server de economie en balans komen verstoren, daar heeft blizzard de transfer servers voor (hier kan je ook geen nieuwe lvl 1 char op maken tot de transfers hierheen afgerond zijn)
it's a privilidge not a right
mensen die twinket spelen doen dat niet voor rank maar voor fun
omdat er op lower lvl met je beperkte wapens/talentpoints meer "uitdaging" is
[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 12-06-2006 09:11 ]
Ik bedoel voor full servers bied Blizzard vaak genoeg mogelijkheden om te transferren.( gratis )
Het leek me juist zo leuk aan deze feature is om juist naar die realms te verhuizen die blizzard nooit zou aanwijzen om gratis naar te verhuizen. ( lees top end servers of lvl 1 servers )
Kortom het is een kut feature
Anoniem: 167097
Heb je nou alweer 3 lvl 60?Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:53:
[...]
Er is ook nog zoiets als half om half. Om te tanken hoef je echt niet vol prot te zijn imo, 31-5-15 is n build die ik vaak zie en die volgens mij echt niet veel onder doet voor n full prot build. Met die build heb je nog zat om te kunnen questen/grinden.
jij hebt ook niets beters te doen.
neeAnoniem: 114996 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:16:
Dan zie ik ook geen enkele reden om te gaan porten.
Ik bedoel voor full servers bied Blizzard vaak genoeg mogelijkheden om te transferren.( gratis )
Het leek me juist zo leuk aan deze feature is om juist naar die realms te verhuizen die blizzard nooit zou aanwijzen om gratis naar te verhuizen. ( lees top end servers of lvl 1 servers )
Kortom het is een kut featureomdat het van tijd tot tijd ook gratis word aangeboden.
de Realm transfers die Blizzard op dit moment aanbied zijn transfres van VOLLE "problem" realms naar nieuwe LEGE realms om de load op de oude servers te verlichten
zoals gezegd de "vrije" transfers zullen vast zitten aan bepaalde regels, maar ik wacht het af
twijfel om nog een paar chars over te zetten naar trollbane
Ik zal zeggen kijk is naar mijn ProfielImdaMned schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:43:
Altjes zijn lvl x9 die voor hun lvl de allerbeste gear hebben. Zowel bop als boe gear. Enchants van 100 / 200 gold erop. En hiermee de low lvl battlegrounds wtfbbqpwnen. Lvl 19 warrior met crusader, 2 x 100 hp op head/legs anyone? Totaal iets van 1300 hp unbuffed is mogelijk geloof ik.
Misschien nog niet ideaal, maar ik heb 'm even snel samengesteld.
ziet er redelijk OK uit, maar je mist ruin.. 100% crit... opzich wel lekker...Jesseh schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:23:
Na jullie commentaar nog maar even een mogelijke build gemaakt, op level 60. Zie hier
/edit dark pact is leuk TOT lvl 60.. daarna gebruik je het afaik niet meer...
[ Voor 11% gewijzigd door BootVluchteling op 12-06-2006 09:29 ]
Niet ideaal?Jesseh schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:23:
Na jullie commentaar nog maar even een mogelijke build gemaakt, op level 60. Zie hier
Hoe kun je een warlock build nog meer cripplen...
improved drain life -> nutteloos (percentage wordt op base berekend en schaalt dus niet mee)
improved drain mana -> nutteloos, skill gebruik je alleen af en toe om mana te drainen op bosses
cataclysm/aftermath -> kies andere pad met improved bolt/bane (10x beter). Daze effect is vrij nutteloos, en de 5% mana zul je ook niet beter van worden. Bane echter is 20% dps increase en improved shadow bolt ook...
improved firbolt 2/2 -> momenteel is 2/2 nutteloos ivm global cooldown
improved lash of pain -> ehm yeah... sinds wanneer is dat je main damage spell.. er zijn betere manieren om je punten in te gooien
dark pact build uberhaupt -> leuk als leveling build, maar op 60 is het gewoon de moeite niet meer en kun je beter beter dps build gaan..
Ik zou zeggen, kijk eens hier:
http://forums-en.wow-euro...8746&p=1&tmp=1#post168746
Voor een uitleg van de meest gebruikelijke builds (en die zijn gebruikelijk voor een reden
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2006 09:45 ]
Anoniem: 114195
Misschien kun je je main transferen en hem een "dentist" profession leren. Dan kun je strax een vEt gEpImPtE mount kopen die groter en sneller is dan alle andere op de server. Wedden dat alle lvl 17 female chars als een blok voor je vallen?Anoniem: 114996 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:16:
Kortom het is een kut featureomdat het van tijd tot tijd ook gratis word aangeboden.
En om niet helemaal OT te gaan: Op Genjuros zitten we met SMART te wachten op de Character Transfer opties. Eindelijk weg van die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende server vol met Grieken en Ita's, en een echt realm uitzoeken met normale A-H verhoudingen en wat betere spelers zodat we weer kunnen recruiten.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 12-06-2006 09:36 ]
Daarna ff een semi-serieuze poging op Vael en hebben we hem tot 7% gekregen. Niet slecht denk ik voor een eerste paar pogingen zonder pots e.d. Tank transitions gingen best ok zo leek het. Iets meer DPS en hij was misschien wel neergegaan.
Vanavond dus ff met full pots en alles er tegenaan. Zou wel vet zijn als die op onze eerste serieuze avond neer ging
+4 spotAnoniem: 114195 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:31:
[...]
Misschien kun je je main transferen en hem een "dentist" profession leren. Dan kun je strax een vEt gEpImPtE mount kopen die groter en sneller is dan alle andere op de server. Wedden dat alle lvl 17 female chars als een blok voor je vallen?
En om niet helemaal OT te gaan: Op Genjuros zitten we met SMART te wachten op de Character Transfer opties. Eindelijk weg van die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende server vol met Grieken en Ita's, en een echt realm uitzoeken met normale A-H verhoudingen en wat betere spelers zodat we weer kunnen recruiten.
Vael blijft een bitch : ) vooral die laatste 1% lijkt zooooooo lang te duren : )Bosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:34:
Gister Razorgore voor de 2de keer neer, waar toch altijd over getwijfeld wordt of je dat zo snel nog een keer lukt. Maar we hebben hem toch goed door nu lijkt.
Daarna ff een semi-serieuze poging op Vael en hebben we hem tot 7% gekregen. Niet slecht denk ik voor een eerste paar pogingen zonder pots e.d. Tank transitions gingen best ok zo leek het. Iets meer DPS en hij was misschien wel neergegaan.
Vanavond dus ff met full pots en alles er tegenaan. Zou wel vet zijn als die op onze eerste serieuze avond neer ging
btw, ik heb als mage wel gemerkt dat als er een priest in je party zie met die spam AoE dat fire res totaaaal niet boeiend is. Probleem is wel dat als die priest doodgaat (BA) dat je dan erg veel dmg pakt : )
[ Voor 41% gewijzigd door ImdaMned op 12-06-2006 09:39 ]
das niet waar toch?? dan word ik echt gek is mn twink eindelijk af en zouden we dat krijgen??-=BoKKiE=- schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:45:
[...]
met de volgende patch zullen de twinks langzaam uitsterven daar je dan exp krijgt voor BG's
ik baal al dat ik die marks niet kan inleveren.
succes met veal, 7 % is nog best veel op 30% natuurlijk maar gewoon lekker ervoor gaan.Bosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:34:
Gister Razorgore voor de 2de keer neer, waar toch altijd over getwijfeld wordt of je dat zo snel nog een keer lukt. Maar we hebben hem toch goed door nu lijkt.
Wij hebben er een week of 4 over gedaan met behoorlijk wat tries. 1 klein foutje en je kan het vergeten.
We hebben nu wat slechte attendance de laatste tijd en hebben dus een redelijke set back. Want we hebben razorgore deze week niet eens neer gekregen. Das toch behoorlijk frustrend als je veal al eens hebt neer gehaald. En razorgore gewoon de vorige keer netjes op de first try neer ging.
ja kon wel in de edit
1% begint al op de 1.99%ImdaMned schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:37:
[...]
Vael blijft een bitch : ) vooral die laatste 1% lijkt zooooooo lang te duren : )
zodra je dus 1% ziet ben je eigenlijk net aan de 2% begonnen
en ja helaas worden twinks op die manier tegengegaan
6909 HP unbuffed nu, ik kan prolly 7k krijgen maar dan heb ik geen setbonus meer enzo, das 't niet echt waard dus
Ze willen wel dat mensen ook kunnen levelen met alleen PvP. En dat vinden ze belangrijker dan mensen die opzettelijk op dat level blijven. (dus jammer maar helaas voor hun zeg maar)
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2006 09:51 ]
Da's bull. Als blizzard wilde dat je kan lvlen met pvpen dan hadden ze in het begin er al wel xp voor gegeven. Dit is imo gewoon twinks naaien.Bosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:49:
Denk dat het tegengaan van twinks meer een onbedacht gevolg is. Blizzard heeft niks tegen twinks.
Ze willen wel dat mensen ook kunnen levelen met alleen PvP. En dat vinden ze belangrijker dan mensen die opzettelijk op dat level blijven. (dus jammer maar helaas voor hun zeg maar)
[ Voor 80% gewijzigd door ImdaMned op 12-06-2006 09:53 ]
Je krijgt al Exp door the Honor Tokens in te leverenBosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:49:
Denk dat het tegengaan van twinks meer een onbedacht gevolg is. Blizzard heeft niks tegen twinks.
Das altijd zo makkelijk gezegd... waarom in hemelsnaam zou Blizzard opzettelijk twinks naaien?ImdaMned schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:49:
ik weet het, maar daarom duurt die 1% wel lang voordat vael dood is : P
Da's bull. Als blizzard wilde dat je kan lvlen met pvpen dan hadden ze in het begin er al wel xp voor gegeven. Dit is imo gewoon twinks naaien.
Blizzard wil graag de mogelijkheid om ook alleen met PvP te kunnen levelen, zodat je niet geforceerd bent naast BG's ook nog eens te questen etc als je gewoon alleen wilt PvP'en. Dit is een hot item in MMORPG land op het moment.
Boeieh dat je daarmee twinks 'naait' die het systeem zo gebruikt hebben om er iets anders mee te doen dan de bedoeling was. Niet dat ze daar last van hebben, maar je moet niet lopen zeuren als ze het systeem aanpassen voor de 99% van de spelers zonder twinks.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2006 09:57 ]
Wat een extreem onhandig systeem is als je het mij vraagt... (en blizzard blijkbaar ookAnoniem: 167097 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:56:
[...]
Je krijgt al Exp door the Honor Tokens in te leveren
waarom geven ze dan niet meer xp voor honor tokens en na ff zoeken zijn er ook allerlei reacties dat het onzin is dus ik ben heel benieuwd.Bosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:56:
[...]
Das altijd zo makkelijk gezegd... waarom in hemelsnaam zou Blizzard opzettelijk twinks naaien?
Blizzard wil graag de mogelijkheid om ook alleen met PvP te kunnen levelen, zodat je niet geforceerd bent naast BG's ook nog eens te questen etc als je gewoon alleen wilt PvP'en. Dit is een hot item in MMORPG land op het moment.
Boeieh dat je daarmee twinks 'naait' die het systeem zo gebruikt hebben om er iets anders mee te doen dan de bedoeling was. Niet dat ze daar last van hebben, maar je moet niet lopen zeuren als ze het systeem aanpassen voor de 99% van de spelers zonder twinks.
Omdat er een hele hoop mensen zaten te janken dat ze door twinks in elkaar werden gemept? o.a. op dit forum.Bosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:56:
[...]
Das altijd zo makkelijk gezegd... waarom in hemelsnaam zou Blizzard opzettelijk twinks naaien?
Je kreeg al xp middels tokens inleveren. pvp-ers blij omdat ze xp krijgen en twinks blij omdat ze op x9 blijven haken.Blizzard wil graag de mogelijkheid om ook alleen met PvP te kunnen levelen, zodat je niet geforceerd bent naast BG's ook nog eens te questen etc als je gewoon alleen wilt PvP'en. Dit is een hot item in MMORPG land op het moment.
Dat boeit wel. Hoezo aanpassen voor 99% van de spelers? De niet twinks krijgen nu net zoveel xp als voorheen. Ik zie het voordeel voor hun niet. Ow, en 500 gold + tijd iemand ontnemen noem ik wel degelijk naaien. ter info: ik heb geen twink, vind het alleen een naaistreekBoeieh dat je daarmee twinks 'naait' die het systeem zo gebruikt hebben om er iets anders mee te doen dan de bedoeling was. Niet dat ze daar last van hebben, maar je moet niet lopen zeuren als ze het systeem aanpassen voor de 99% van de spelers zonder twinks.
Anoniem: 10456
Wat vind je er zo onhandig aan dan? Zo moeilijk is het toch niet...Bosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:59:
[...]
Wat een extreem onhandig systeem is als je het mij vraagt... (en blizzard blijkbaar ook)
En waar lees jij dat Blizzard dit aanpast omdat ze het een onhandig systeem vinden? Dat denk je omdat volgens jou Blizzard niks tegen twinks heeft, maar dat zegt natuurlijk niks.
Ik ben van lvl 50 naar 60 gelvled alleen maar door BGBosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:56:
[...]

Goeie move van Blizzard. Weg met die twinks.
Dat is te bruut voor woorden
Pets: 2 Voidy's, 1 Sccu, mijn FellHunter....
Full sweep gedaan, niemand dood (nee ook geen soul res)
Damage speed was echt extreem hoog, 4x CoA, 4x Immolate, 4x Corruption
Daarnaast nog de nodige wands + shadowbolts...
Volgende keer ga ik een filmpje maken
Kwam wel tegen iets maffers aan... Op het moment dat je Mograine killed en Whitemane verschijnt, en Whitemane verschijnt. We gingen alle 4 full(!) op haar, maar je krijgt haar voor de res niet lager als 1% volgens mij, ze ressed Mograine, ze is zelf ook weer @ full health...
Deze theorie of je haar eerder dood krijgt gaan we vanavond denk ik weer proberen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Vanaf nu gaan we dus twink raids organiseren
ja je kan haar killen before heb het als je een alt helpt vaak genoeg gezien, je krijgt dan dus ook geen loot.chromeeh schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:22:
Gister met 3 Warlocks meer naar SM geweest (Chapel)... (lvl 32, lvl 34, lvl 40, lvl 48)
Dat is te bruut voor woorden(Ja we waren wel beetje over level'ed
)
Full sweep gedaan, niemand dood (nee ook geen soul res)![]()
Damage speed was echt extreem hoog, 4x CoA, 4x Immolate, 4x Corruption![]()
Kwam wel tegen iets maffers aan... Op het moment dat je Mograine killed en Whitemane verschijnt, en Whitemane verschijnt. We gingen alle 4 full(!) op haar, maar je krijgt haar voor de res niet lager als 1% volgens mij, ze ressed Mograine, ze is zelf ook weer @ full health...
Deze theorie of je haar eerder dood krijgt gaan we vanavond denk ik weer proberen
En alleen de 48 is over leveled een 32,34 zou ik niet eens meenemen
ja dat kan, alleen dan fubar je het eventchromeeh schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:22:
vorige week gedaan met 2 lvl 60 rogues en een lvl 35 die voor de quest moest
mograine dood, whitemane komt eraan, 2 rogues full dps, 4 point vis van 2 sword rogues,
whitemane dood, quest niet gehaald
had em ook al een keer eerder zo gefubared met 3 mages, mograin dood, whitemane komt, 3 mages met gemengt T1 en T2, poppen trinkets, 3 frostbolts, whitemane dood
van het weekend was het close, 2 mages lvl 60 om 1 lvl 35 mage ff snel te boosten, whitemane sleepte ons op 47hp ofzo
Verder hebben wij nu attendance problemen, vakantie en wk doen het niet goed
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 174540
boeken he.. zoek eens naar the well of eternity, die lijkt me wel leuk... ben van plan om het te gaan bestellen maar kep geen CC en doe ook nie aan online bankierenTheuno schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:32:
Iemand verstand van de Warcraft boeken reeks ? Met welke boeken(serie) kan je het leukst beginnen. Ik begin het liefst vooraan in het verhaal.
Verder hebben wij nu attendance problemen, vakantie en wk doen het niet goedZelfs gewhiped op Gehannes gisteren....
inderdaad de hitte zorgt voor afwezigheid en concentratie problemen had er zelf ook wel wat last van.Theuno schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:32:
Iemand verstand van de Warcraft boeken reeks ? Met welke boeken(serie) kan je het leukst beginnen. Ik begin het liefst vooraan in het verhaal.
Verder hebben wij nu attendance problemen, vakantie en wk doen het niet goedZelfs gewhiped op Gehannes gisteren....
En dan idd over het voetbal nog maar niet te beginnen.
We gingen net zo lekker maar ik ben heel bang dat het wat moeilijk gaat worden de komende periode misschien dan toch maar weer zg en aq meer in gaan duiken.
CoA kan toch maar van 1 warlock er op of ben ik nou in de war ?chromeeh schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:22:
Gister met 3 Warlocks meer naar SM geweest (Chapel)... (lvl 32, lvl 34, lvl 40, lvl 48)
Dat is te bruut voor woorden(Ja we waren wel beetje over level'ed
)
Full sweep gedaan, niemand dood (nee ook geen soul res)![]()
Damage speed was echt extreem hoog, 4x CoA, 4x Immolate, 4x Corruption![]()
Een beetje webwinkel doet ook aan acceptgiro (bol.com bijvoorbeeld)Anoniem: 174540 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:35:
[...]
boeken he.. zoek eens naar the well of eternity, die lijkt me wel leuk... ben van plan om het te gaan bestellen maar kep geen CC en doe ook nie aan online bankieren
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Daar gaat het ze niet om, tot level 30 kun je inderdaad maar rank 3 halen. Het gaat ze erom dat ze kunnen winnen. Het op Argent Dawn meestal alliance spelers die niet kunnen winnen in de BGs en dus maar een twink maken zodat ze nog een beetje de tegenstanders kunnen wtfpwnen. Ik vind het zelf enorm sneu, verpest de BGs compleet voor mensen die gewoon tijdens het levellen af en toe een BG willen pakken. M'n undead mage is nu level 25, en ik ga zo snel mogelijk door richting de 50-59 bracket, daar hebben twinks tenminste niet zo veel effect meer.BootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:59:
betreft dat getwinkte gedoe.. als lvl 19 kan je toch maar een beperkte honor-rank halen..?
Gisteravond nog een postje WSG gedaan dat gewoon 2 uur duurde! Ze hadden een level 29 warrior die steeds probeerde solo onze flag te kapen, en de rest van hun team zat ongeveer op defense, echt niet leuk. Dat is toch wel het grootste voordeel van AB, dat die potjes per definitie binnen een bepaalde tijd afgelopen zijn.
Waarom wil jij in hemelsnaam met een high level naar een beginnersrealm transferren. Trouwens, als ze dat zouden toelaten, zou je echt niet de enige zijn hoor. Sta je in IF nog steeds met je blue gear tussen tier 2 equipped mensen.Anoniem: 114996 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:16:
YayMantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:38:
das niet waar toch?? dan word ik echt gek is mn twink eindelijk af en zouden we dat krijgen??
ik baal al dat ik die marks niet kan inleveren.
Geloof ik niks van, twinks verpesten de lowlevel BGs, en ik vind het logisch dat Blizzard er tegen op treedt. We hebben in een potje afgelopen weekend trouwens een twink enorm zitten zieken. Hij is het hele spel achtervolgt door een druid en een mage, en die hebben niks anders gedaan dan hem CCen. Stond 'ie eens onderaan op de KB lijstBosmonster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:49:
[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 12-06-2006 10:45 ]
https://niels.nu

Jarno is dus zooi gold rijker?
over die server crashes, zelf niet mee gemaakt, maar hoor van men guidies dat heel trollbane (en nog paar andere servers) helemaal stuk is
enviromental issues?
Someone spilled coffee on some servers?
Some forgot to put on the airco's?
nubtards ook bij blizz
Was het vorig jaar niet ook al feest toen het warmer weer werd?
[ Voor 158% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-06-2006 10:47 ]
Battle.net Spud#2543
Anoniem: 153465
Ja vorg jaar zelfde verhaalTepelStreeltje schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:39:
Jarno is dus zooi gold rijker?
Zelf niet mee gemaakt, maar hoor van men guidies dat heel trollbane (en nog paar andere servers) helemaal stuk is
enviromental issues?
Someone spilled coffee on some servers?
Some forgot to put on the airco's?
nubtards ook bij blizz
Was het vorig jaar niet ook al feest toen het warmer weer werd?
En blizzard doet er niks aan
Zien alleen de mooie $ tekens en denken vind het wel best zo
Gister zaten we in aq40 kreeg leuke lag leuke whipe en niemand kon de instance meer uit om te resurecten
daarna ging de server flippen
en kon niemand meer inloggen en was die dus van de aardkloot verdwenen
nu zie ik dat al de servers down zijn
echt blizzard doet weer uitstekend zijn best, echt stelletje amateurs daaro
Je spendeert 500 gold aan een lowbie character zodat hij in de 10-19 BGs levellende mensen kan zieken. Het heeft geen zak met skill te maken (sterker nog, de meeste twinks die ik gezien heb waren eigenlijk gewoon enorm slecht), maar omdat iemand zo gek is belachelijk veel geld aan een character uit te geven kan deze persoon de BGs voor anderen enorm verpestten. Sorry, maar het spel is niet gebalanceerd op het hebben van 1500HP op level 19. Het duurt gewoon uren om daar met een normale level 19 doorheen te komen.ImdaMned schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:06:
Dat boeit wel. Hoezo aanpassen voor 99% van de spelers? De niet twinks krijgen nu net zoveel xp als voorheen. Ik zie het voordeel voor hun niet. Ow, en 500 gold + tijd iemand ontnemen noem ik wel degelijk naaien. ter info: ik heb geen twink, vind het alleen een naaistreek
Ik vind het werkelijk waar geweldig als mensen straks hun twinks kwijtzijn, helemaal top. Had je maar eerlijk moeten spelen. Jeweetwel, winnen op skill, niet op de hoeveelheid geld die je besteed hebt.
Dat is op AD absoluut niet het geval. Daar heb je vrijwel continue WSG matches in de level 10-19 en 20-29 brackets. Dan speel je tegen teams met 1-3 twinks en de rest 'normale' spelers. Zonder die twinks zouden eerder meer mensen spelen, omdat het dan tenminste eerlijk zou zijn. Ik ben gewoon als een gek doorgelevelled na level 18 omdat ik die BGs uitwou.MantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:24:
zonder twinks zou er amper bg up zijn op die lage levels. Voormalijk kom je veel twinks tegen op 10-19 (max effect van enchants) en als jij gewoon levelt en af en toe een potje doet is het geen ramp.
Vanaf nu gaan we dus twink raids organisereniedereen masaal naar westfall.
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 12-06-2006 10:53 ]
We hebben gister nog een lang potje gedaan @ WSG.
Zelf ben ik lvl 47 hunter die gaurd met frost/ice traps en pet @ flag stayen.
Dan in een hoekje wachten en shadowmeld wat wel aardig werkt.
We stonden ook hele tijd met 3 hunters incl pet en pet specced op de flag spot en de andere 7 gingen aanvallen. Dus het was een leuke pot waarin iedereen leuk samenwerkte en de Horde ook sterk was. Uiteindelijk wel gewonnen. Ben nu dus vooral op BG aan het levelen.
je ben in de war..Hom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:36:
[...]
CoA kan toch maar van 1 warlock er op of ben ik nou in de war ?
maar 1 curse op een mob per WARLOCK. dus niet per mob..
zijn er voor een priest nog must-do Quests in silithius..? ik doe wel MC en ony en ZG, maar zit nog in full blue met een kutwapen..
Twink tegen twink raids heb ik geen problemen mee, maar daarom maken mensen geen twinks. Ik kan me wel wat voorstellen bij de guildchat van een dergelijk guild. Stelletje e-peen rubbende pubers.Hom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:57:
Bij mij op de server heb je hele Horde en Allaince Twink guildsis erg leuk moet ik zeggen
Ik had echt een pokkehekel aan de Silithus quests met m'n priests, bijna alle mobs zijn irritantBootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:59:
zijn er voor een priest nog must-do Quests in silithius..? ik doe wel MC en ony en ZG, maar zit nog in full blue met een kutwapen..
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 12-06-2006 11:03 ]
Anoniem: 153465
Als je full blue bent en MC/onyx doet, hoe kan het dan dat je nog geen epix hebt ??BootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:59:
[...]
je ben in de war..
maar 1 curse op een mob per WARLOCK. dus niet per mob..
of zijn jullie nog met die giant bezig aan het begin ?????
Mc is zon beetje de farming place voor je nexus crystals/items voor blue chars right
anyway in silithus heb je wel wat leuke quests maar niet dat je zegt wow die doen we
en anders kom je op de quests uit waarvoor je dus aq20/40 moet doen om items te verkrijgen
gister trouwens top avond gehad nef down en raad eens wat hij liet vallen ^^^^^^^^
Trans armor
BTW blondje jij zit op executes toch ??? in de guild TDK ?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 153465 op 12-06-2006 11:05 ]
Ach das net als Pve guilds in hun Tier2 die voor mensen die alleen maar Pvp spelen het vaak moeilijk maken in Bg.. Tactiek overwint allesHydra schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:00:
[...]
Twink tegen twink raids heb ik geen problemen mee, maar daarom maken mensen geen twinks. Ik kan me wel wat voorstellen bij de guildchat van een dergelijk guild. Stelletje e-peen rubbende pubers.
Bij ons ook.. en de hele tijd requests van twinks om ze door DM oid heen te slepen voor Cruel barb, de staff van de captain and Cookie's stirring rod.Hom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:57:
Bij mij op de server heb je hele Horde en Allaince Twink guildsis erg leuk moet ik zeggen
Old school gamer
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
haha ja die van mij ook maar die is inmiddels alweer lvl 25 (mage gnome female en nee geen roze haren)Dirk IJntema schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:08:
[...]
Bij ons ook.. en de hele tijd requests van twinks om ze door DM oid heen te slepen voor Cruel barb, de staff van de captain and Cookie's stirring rod.
Ik ook.On_E schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:08:
Yay, * On_E is vanaf nu te vinden op de server Tarren Mill.
Was jullie guildnaam nu gekaapt? Las zoiets?
in mn sig staat emerald dream..Anoniem: 153465 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:02:
[...]
Als je full blue bent en MC/onyx doet, hoe kan het dan dat je nog geen epix hebt ??
of zijn jullie nog met die giant bezig aan het begin ?????
Mc is zon beetje de farming place voor je nexus crystals/items voor blue chars right
anyway in silithus heb je wel wat leuke quests maar niet dat je zegt wow die doen we
en anders kom je op de quests uit waarvoor je dus aq20/40 moet doen om items te verkrijgen
gister trouwens top avond gehad nef down en raad eens wat hij liet vallen ^^^^^^^^
Trans armorand ques who got it :D:D:D meeeeeeeeee
hehehe ben echt blij
BTW blondje jij zit op executes toch ??? in de guild TDK ?
betreft priest gear.. redelijk zeldzaam op mijn realm... ik heb alleen epic staff en beasttrinket.. ik ben nu trial bij een guild maar was ff niet zo actief. nog steeds trial dus..
we zitten nu tegen ragnaros te hikken, ony is ook weer down. maar ik heb nu ff weinig fire res...
LOL, wat een onzin. lvl x9 twinks zijn precies hetzelfde als de tier 2 en tier 2.5 vs de blues in de lvl 60 bg's. Dan hoor je ik je toch ook niet zeggen dat je ze maar moeten winnnen op skill en niet op de items die je hebt door eindeloos BWL / AQ te farmen. Een twink uitrusten kost ook veel tijd en geld. Alleen niet zoveel als tier 2.Hydra schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:50:
[...]
Ik vind het werkelijk waar geweldig als mensen straks hun twinks kwijtzijn, helemaal top. Had je maar eerlijk moeten spelen. Jeweetwel, winnen op skill, niet op de hoeveelheid geld die je besteed hebt.
Yep, en een heleboel namen ook….Azqi schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:17:
[...]
Ik ook.
Was jullie guildnaam nu gekaapt? Las zoiets?
Triest dat iemand dat doet, maar goed, ik heet gelukkig gewoon nog Nix op TM, en die anderen kunnen vast via een GM wat regelen.
1 Curse per warlock per mob... 4 warlocks zijn 4 cursesHom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:36:
[...]
CoA kan toch maar van 1 warlock er op of ben ik nou in de war ?
Vooral by multiple mobs is dat heerlijk, gewoon eerst alle mobs vol DoT'en en ze dan rustig afmaken
En ja ik weet het een lvl 48 warlock in SM is overpowered (it's me
Maar goed een paar guildies helpen is wel leuk
Plus dat we echt geweldig veel lol hebben, wat ik nog belangrijker vind als overpowered zijn...
Beetje zonnebaden in de vijver voor de chapel enzo
Zelfde met DM, laatst een speedrun gedaan om een paar guildies hun quests te laten halen daar.
Vind het niet zo erg, bovendien m'n FellHunter kan de meeste mobs alleen aan
Alleen de bosses moet ik 'm ff helpen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik had hetzelfde probleem met mijn naam tijdens migratie.On_E schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:20:
[...]
Yep, en een heleboel namen ook….
Triest dat iemand dat doet, maar goed, ik heet gelukkig gewoon nog Nix op TM, en die anderen kunnen vast via een GM wat regelen.
GM raadde mij aan om mijn char toch te migreren via een rename en dan een ticket in te dienen.
Ik heb de 'andere' tactiek geprobeerd en gewoon de 'nep' RaseriaN in mn friendslist geduwd en eens aangesproken. Werkte toen gelukkig wel en die kerel heeft de alt weggehaald.
Het moment dat je op migrate drukt en je ziet een foutmelding schrik je je echt de tering

Check trouwens dit topic op ons forum even, is wel leuk als Dasher lock.On_E schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:20:
[...]
Yep, en een heleboel namen ook….
Het verschil procentueel tussen blue's en tier 2 is VEEL kleiner dan dan tussen twinks en non-twinks at 19. Grote onzin dus. Je hebt gerust warriors rondlopen met 1500HP. Op dat level had m'n mage 300 ongeveer. Op dat level doet je fireball gemiddeld 95 damage, 2.5 sec cast. Als die gast stilstaat duurt het dus 40 seconden volcontinue casten voordat ik hem dood heb. Nou, die blijft dus niet stilstaan, bovendien healt 'ie zichzelf dankzei crusader en als crusader geprocced is 1-shot 'ie elke clothy.ImdaMned schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:18:
LOL, wat een onzin. lvl x9 twinks zijn precies hetzelfde als de tier 2 en tier 2.5 vs de blues in de lvl 60 bg's. Dan hoor je ik je toch ook niet zeggen dat je ze maar moeten winnnen op skill en niet op de items die je hebt door eindeloos BWL / AQ te farmen. Een twink uitrusten kost ook veel tijd en geld. Alleen niet zoveel als tier 2.
Grappig alleen is dat 'ie helemaal niks kan doen tegen sheepen e.d., dus we hielden die warrior lekker geCCed terwijl we de non-twinks afmaakten, en hakten hem daarna aan stukken. Enige voordeel van twinks: het is dan nog leuker om te winnen
Anoniem: 101547
Hoe kan je het beste bij DM komen ??chromeeh schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:21:
[...]
1 Curse per warlock per mob... 4 warlocks zijn 4 curses![]()
Vooral by multiple mobs is dat heerlijk, gewoon eerst alle mobs vol DoT'en en ze dan rustig afmaken
En ja ik weet het een lvl 48 warlock in SM is overpowered (it's me)
Maar goed een paar guildies helpen is wel leuk
Plus dat we echt geweldig veel lol hebben, wat ik nog belangrijker vind als overpowered zijn...
Beetje zonnebaden in de vijver voor de chapel enzo![]()
Zelfde met DM, laatst een speedrun gedaan om een paar guildies hun quests te laten halen daar.
Vind het niet zo erg, bovendien m'n FellHunter kan de meeste mobs alleen aan![]()
Alleen de bosses moet ik 'm ff helpen
Paling Terran & Shaman
Kijk, dit kan ik dan wel waarderen : )Hydra schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:25:
[...]
Grappig alleen is dat 'ie helemaal niks kan doen tegen sheepen e.d., dus we hielden die warrior lekker geCCed terwijl we de non-twinks afmaakten, en hakten hem daarna aan stukken. Enige voordeel van twinks: het is dan nog leuker om te winnen
Het zijn heel specifiek die enchants die problemen geven, vooral crusader op melee types. Ik heb er helemaal geen problemen mee dat iemand een twink maakt met goeie blue gear enzo, rogue met 2 zwaarden + chest uit de deadmines ofzo bijvoorbeeld. Het zijn specifiek die enchants die gewoon duidelijk niet voor lowbies bedoeld zijn. Ik denk/hoop dat ze daar limieten aan gaan stellen.mdmeijer schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:28:
Leuk onderwerp, twinkjes. Eigenlijk gaat WoW maar om een paar essentiele dingen. 1 daarvan is je character optimaliseren, met gear en skills. Twinken is daar gewoon een ultiem voorbeeld van. En omdat de resources voor alts groot (kunnen) zijn, kunnen de imba enchants worden gebruikt en de equipment 100% worden geoptimaliseerd. Het verzamelen van de gear, het zetten van de enchants en het optimaliseren van je talent build lijkt mij heel erg leuk. En level een level 19 heb je zo gemaakt natuurlijk. Het imba gehalte komt naar mijn inziens voornamelijk vanuit de enchants, dus op zich zou het helemaal geen slecht idee zijn om de high end enchants level afhankelijk te maken als "oplossing". Verder boeit het niet zoveel, ik pak wel een level 60 uit de kast en ga wat ganken in STV, met een beetje mazzel wordt het nog een level 60 gankfest ook.
ImdaMned schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:31:
Kijk, dit kan ik dan wel waarderen : )
Ik ben nu dus een undead mage aan 't levellen specifiek voor PvP, nu level 25. Ik snap nu ook waar dat "Horde is beter" gevoel vandaan komt, wat zijn alliance spelers een stelletje idioten zeg
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 12-06-2006 11:39 ]
Die van mij ook.. met deels loot uit SFKHom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:11:
[...]
haha ja die van mij ook maar die is inmiddels alweer lvl 25 (mage gnome female en nee geen roze haren)
Mage gnome female lvl 25 Minniwinkle (groene haren)
Old school gamer
Men pakken de flightpath vanaf Stormwind city, dan naar het zuiden naar moonbrook en naar binnen huppelen.
Als Horde, via het camp in STV met een groupje van 5 hopen dat je het overleefd over de road naar Duskwood, linksaf naar Westfall en zie boven.
Old school gamer
Nope.BootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:37:
hebben horde's ook quests in deadmines??
Hehe die Nayson, altijd leuk.Azqi schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:25:
[...]
Check trouwens dit topic op ons forum even, is wel leuk als Dasher lock.
volgens mij is er iemand een paar keer geowned door een twinkHydra schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:25:
[...]
Het verschil procentueel tussen blue's en tier 2 is VEEL kleiner dan dan tussen twinks en non-twinks at 19. Grote onzin dus. Je hebt gerust warriors rondlopen met 1500HP. Op dat level had m'n mage 300 ongeveer. Op dat level doet je fireball gemiddeld 95 damage, 2.5 sec cast. Als die gast stilstaat duurt het dus 40 seconden volcontinue casten voordat ik hem dood heb. Nou, die blijft dus niet stilstaan, bovendien healt 'ie zichzelf dankzei crusader en als crusader geprocced is 1-shot 'ie elke clothy.
Als er meer dan genoeg mensen het leuk vinden om zo een twink temaken wat maakt dat nou uit aan beide kanten zijn twinks dat trekt het dan toch recht.
Dat jij maar 300 hp had is jou fout in normale groene gear zou je toch echt wel wat meer kunnen halen.
En het verschil tussen blues en tier 2 en twinks en non twinks is denk ik niet zo groot hoor.
Jjij hebt het over 1500 hp wat dus overdreven is en maar een enkele class kan halen als je alleen voor hp gaat. Ik heb nu 1340 met mn rogue en heb alles als beste.
Daarbij vind ik het leuker om tegen andere twinks te vechten dan tegen lvl 10 newbs.
Daarbij een mage op 19 met die irritante slow als je hem raakt en frost nova kan zichzelf nog behoorlijk verdedigen.
En uiteindelijk gaan die potjes alleen om flag captures en niet om kills.
ps voor sheep hebben we trinket (rogue) en discombulater ray met een aantal vrienden.
[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 12-06-2006 11:43 ]
Anoniem: 174540
Ik had laatst tegen een Hunter (60) duel gedaan.. ik heb eigenlijk van hem gewonne...maar had geen lay on hands gebruikt (wou het niet wasten). Die hunter is echt slecht.. of hij bakt er nix van... ik deed (2x crit) met Seal of Command meteen halve hp eraf.. maar "ze" zeggen dat paladins de sterkste langs overledende class is... klopt ook, maar dan met PvE, PvP bakken ze er nix van. Ze zijn goed tegen non Healers maar dat was het ook.. Probeer maar eens tegen een priest/hunter te vechten... (manaburn, vipersting) en pala is dood.. maar ik snap nie waarom hun dat niet doen.. O_O .. sommige mensen meoten nog veel leren
En BG is heel erg leukRakkerzero schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:45:
[...]
Achja, Honor krijgen gaat nu eenmaal het makkelijkst in de battlegrounds.
Maar het is een grotere kick om iemand te killen die tegenkomt buiten de battleground.
[ Voor 131% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 12-06-2006 11:55 ]
Achja, Honor krijgen gaat nu eenmaal het makkelijkst in de battlegrounds.MantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:41:
En uiteindelijk gaan die potjes alleen om flag captures en niet om kills.
Maar het is een grotere kick om iemand te killen die tegenkomt buiten de battleground.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
haha die van mij blond en alles uit SFKDirk IJntema schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:34:
[...]
Die van mij ook.. met deels loot uit SFK
Mage gnome female lvl 25 Minniwinkle (groene haren)
Dit topic is gesloten.
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.