Ik zit in een Guild met alleen maar rank11+Anoniem: 174540 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:42:
En BG is heel erg leuk... bij de alliance zijn er volgens mij 2-4 mensen die als commander spelen... en 6-8 mensen die het niet leuk vinden om gecommandeerd te worden. Echt lachen XD. Meestal doe ik defenden
, Stun.. Meppen... en nog es meppen
Lees: Hydra heeft geen twink, maar wel tier2 items.Hydra schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:25:
[...]
Het verschil procentueel tussen blue's en tier 2 is VEEL kleiner dan dan tussen twinks en non-twinks at 19. Grote onzin dus. Je hebt gerust warriors rondlopen met 1500HP. Op dat level had m'n mage 300 ongeveer. Op dat level doet je fireball gemiddeld 95 damage, 2.5 sec cast. Als die gast stilstaat duurt het dus 40 seconden volcontinue casten voordat ik hem dood heb. Nou, die blijft dus niet stilstaan, bovendien healt 'ie zichzelf dankzei crusader en als crusader geprocced is 1-shot 'ie elke clothy.
Grappig alleen is dat 'ie helemaal niks kan doen tegen sheepen e.d., dus we hielden die warrior lekker geCCed terwijl we de non-twinks afmaakten, en hakten hem daarna aan stukken. Enige voordeel van twinks: het is dan nog leuker om te winnen
Een vriend van me heeft zelfs besloten om op een nieuwe server te gaan spelen omdat er voor hem, met al die tier2 figuurtjes, geen ene moer aan was.
Geowned niet hoor, als ik doorkrijg dat iemand meer HP heeft dan hij zou moeten hebben pas ik me daar op aan. Ik ga niet proberen solo te winnen van een level 29 twink warrior. Kite 'em wel naar de rest toeMantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:41:
volgens mij is er iemand een paar keer geowned door een twink)
Ik ben nu level 25 en heb vooral int/sta gear (terwijl voor levellen int/spi gear beter is), en heb nu tegen de 500 HP. Dat is een normale hoeveelheid voor dat level voor een mage, ik heb 100% up to date AH gear.Als er meer dan genoeg mensen het leuk vinden om zo een twink temaken wat maakt dat nou uit aan beide kanten zijn twinks dat trekt het dan toch recht.
Dat jij maar 300 hp had is jou fout in normale groene gear zou je toch echt wel wat meer kunnen halen.
En het probleem is dat er niet aan bijde kanten twinks zijn. En dan nog, is het niet gewoon enorm sneu om 500 gold uit te moeten geven om te kunnen winnen? Misschien een idee om als een team te gaan werken? Serieus, in de meeste gevallen denken twinks dat ze een flag kunnen soloen, en het concept teamplay gaat de deur uit. In de WSG potjes in de 10-19 en 20-29 brackets spelen we iedere keer met normale characters tegen 1-3 twinks aan de alliance side, niks gelijk verdeeld dus.
Ja, leuke bewering, maar het is dus grote onzin dat je in die brackets tegen andere twinks vecht, in ieder geval bij ons. En het aantal twinks is enorm eenzijdig, de meeste ken ik nu ook wel gelukkig, dus we passen onze taktiek er op aan. Helaas is het mogelijk om in WSG gewoon met 8 man een flag te verdedigen en zodoende een pot eindeloos gaande te houden.En het verschil tussen blues en tier 2 en twinks en non twinks is denk ik niet zo groot hoor.
Jjij hebt het over 1500 hp wat dus overdreven is en maar een enkele class kan halen als je alleen voor hp gaat. Ik heb nu 1340 met mn rogue en heb alles als beste.
Daarbij vind ik het leuker om tegen andere twinks te vechten dan tegen lvl 10 newbs.
Trinket is niet zo'n probleem. Ding heeft een cooldown en je zit alleen met een kortere duration de volgende keer. Normaal wisselen we af tussen sheep en fear, die sharen geen diminishing returns. Maarja, als je tegen een hele groep twinks speelt houdt 't snel op inderdaad, zijn dus mensen die gewoon tussendoor willen PvPen de dupe.Daarbij een mage op 19 met die irritante slow als je hem raakt en frost nova kan zichzelf nog behoorlijk verdedigen.
En uiteindelijk gaan die potjes alleen om flag captures en niet om kills.
ps voor sheep hebben we trinket (rogue) en discombulater ray met een aantal vrienden.
Ja joh, ik heal je als priest helemaal kapot met m'n tier 2 spul.Miles Teg schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:04:
Lees: Hydra heeft geen twink, maar wel tier2 items.![]()
Een vriend van me heeft zelfs besloten om op een nieuwe server te gaan spelen omdat er voor hem, met al die tier2 figuurtjes, geen ene moer aan was.
Met tier 2 doe je niet 2x zoveel damage als met blues, en je hebt ook niet 2x zoveel HP. Dat is dus wel het geval met level 10-19 twinks.
[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 12-06-2006 12:08 ]
https://niels.nu
op lvl 19 kan je niet hoog komen kwa rank, ik speel alleen voor de fun en dat ik nog wat rep krijg bij wsg vind ik grappig maar meer ook niet.Rakkerzero schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:45:
[...]
Achja, Honor krijgen gaat nu eenmaal het makkelijkst in de battlegrounds.
Maar het is een grotere kick om iemand te killen die tegenkomt buiten de battleground.
@hydra
mensen op 60 in blue/greens hebben soms rond de 2000 hp, met een dikke 2 hander haal ik crit van rond de 1200 en ik zit pas in de tier 1, jij weet zelf ook wel dat tier 2 figuren veel meer dmg doen.
En 2x zoveel hp kan dus zeker wel. (bewijs staat hieronder gepost) Ook op dat level heb je het enchant verschil jij hebt op je tier 2 waarschijnlijk de max enchants terwijl er lvl 60 rond lopen zonder enchants.
En als je 500 hp hebt op lvl 25 moet je misschien een je enchants up to date krijgen want ook op dat level voor redelijke prijzen zijn enchants leuk.
[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 12-06-2006 12:13 ]
Flauwe dorf, ik zit op de 6789 hp nuGimbooze schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:49:
Yay, _eindelijk_ full wrath.
6909 HP unbuffed nu, ik kan prolly 7k krijgen maar dan heb ik geen setbonus meer enzo, das 't niet echt waard dus
Anoniem: 174540
@ iedereen:
ik heb nu een Imperial Plate Set. Maar kan het nog nie volledig dragen, maar als ik 56 ben. Kan ik dan beter gaan tanken of kan ik beter meppen. (weet iemand ook toevallig een look-alike hands heeft voor dat setje?)
iemand ook nog een goeie wapen... voor 56? liefst dps of tanking gear.... kep er 100g voor. Enne welke enchant is een aanrader en waarom
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 12-06-2006 12:20 ]
zie zijn sig en met dat soort hp aantallen kan je er bijna vanuit gaan dat het een warrrior is (alhoewel locks je ook kunnen verbazen).Anoniem: 174540 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:16:
[...]
ben je een warrior?
@ iedereen:
ik heb nu een Imperial Plate Set. Maar kan het nog nie volledig dragen, maar als ik 56 ben. Kan ik dan beter gaan tanken of kan ik beter meppen. (weet iemand ook toevallig een look-alike hands heeft voor dat setje?)
En beter tanken doe je niet door gear, hoog pak je wat minder dmg maar op imperial plate zit geen +def als ik me niet vergis dus pak je nog steeds aardig dmg. Enige wat als voordeel hebt is de extra sta en armor. En zou je niet beter wat sparen voor lightforge meteen?
En lvl19 ram in je in 2 uurtjes er doorheen. Lvl60 blijf je op steken, of je wil of niet.Hydra schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:06:
Ja joh, ik heal je als priest helemaal kapot met m'n tier 2 spul.
Met tier 2 doe je niet 2x zoveel damage als met blues, en je hebt ook niet 2x zoveel HP. Dat is dus wel het geval met level 10-19 twinks.
eigenlijk wel.. maar ik word gedoneerdMantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:19:
[...]
zie zijn sig en met dat soort hp aantallen kan je er bijna vanuit gaan dat het een warrrior is (alhoewel locks je ook kunnen verbazen).
En beter tanken doe je niet door gear, hoog pak je wat minder dmg maar op imperial plate zit geen +def als ik me niet vergis dus pak je nog steeds aardig dmg. Enige wat als voordeel hebt is de extra sta en armor. En zou je niet beter wat sparen voor lightforge meteen?
waarom kan een pally neit tanke O_O,Anoniem: 169853 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:23:
je wilt gaat tanken als pala?
onze guildie tactiek is.. pally gaat tanken met ze seal of rightouness ofzo... enne warrior aggro alleen mobs die de priest mept
wow is zeker de moeite waard... enne een party vormen.., guilds bedoel je? Ze zijn makkelijk te vinden, maar High End Raiders zijn weer wat moeilijker, meestal ook wat minder socialer. Enne GW lijkt me ook wel leuk om te doen.. dan is er afwisseling.. maar dan moe tik weer 50 euro voor opgevenBioWEB schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:24:
Ondanks het feit dat het mij heel lang heeft tegengestaan om maandelijks te moeten betalen voor WoW zit ik er toch sterk over na te denken dit spel te gaan aanschaffen. Na 500+ uur in Guild Wars te hebben rondgelopen wil ik weleens wat nieuws (...) proberen, maar...
Is het wel de moeite waard om het spel nu nog aan te schaffen ? Loop ik dan niet hopeloos achter op de meeste mensen in het spel ? Ben ik niet eerst 2 maanden bezig met het levelen van chars voordat ik kans maak op het vormen van parties ?
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 12-06-2006 12:27 ]
Ondanks het feit dat het mij heel lang heeft tegengestaan om maandelijks te moeten betalen voor WoW zit ik er toch sterk over na te denken dit spel te gaan aanschaffen. Na 500+ uur in Guild Wars te hebben rondgelopen wil ik weleens wat nieuws (...) proberen, maar...
Is het wel de moeite waard om het spel nu nog aan te schaffen ? Loop ik dan niet hopeloos achter op de meeste mensen in het spel ? Ben ik niet eerst 2 maanden bezig met het levelen van chars voordat ik kans maak op het vormen van parties ?
Anoniem: 41017
Zelfs als je een char maakt op hele oude server zijn er genoeg mensen voor parties.BioWEB schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:24:
Op Al'Akir farmen bijna alle guilds inmiddels BWL ( end game instance ) en nog heb ik 0,0 problemen om met m'n alt parties te vinden voor instances/quests.
Uiteraard is een nieuwe server beter omdat er dan domweg meer low levels zijn
Of lvl60 guildies die je overal door heen boosteAnoniem: 41017 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:28:
[...]
Zelfs als je een char maakt op hele oude server zijn er genoeg mensen voor parties.
Op Al'Akir farmen bijna alle guilds inmiddels BWL ( end game instance ) en nog heb ik 0,0 problemen om met m'n alt parties te vinden voor instances/quests.
Uiteraard is een nieuwe server beter omdat er dan domweg meer low levels zijn
Anoniem: 121555
En da's dan wel weer een beetje suf. Verleidelijk en begrijpelijk, maar wel suf.Hom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:48:
[...]
Of lvl60 guildies die je overal door heen booste
Altijd leuk die mensen die een guild joinen en dan denken dat ze geboost worden door de hogere lvls. Als je echt vast zit kan je me pmen. Voor instances kan je vaak makkelijk een party vinden. Iig op de nieuwere realms.Hom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:48:
[...]
Of lvl60 guildies die je overal door heen booste
Nee hoor geen frankie .... magoed zal er is één maken voor je ...Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:34:
[...]
ok, dit is zeker frankie onder een ander account? constant BT crits van 3k? post aub 1 ss van een Bt crit van 2k en ik zou al onder de indruk zijn. Nee, wacht, post maar een ss van een 1k crit, dat zou nog net kunnen.....
@ masona gisteren met 33 man oid vael gedaan met alts ertussen, greenies ftw!
ok constant is overdreven ...Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 04:42:
[...]
3k crit van hulksmash, rank 14 met nog wat aq40 gear, berserkerbuff, deathwish, dual crusader proc en enrage, sure dat heb ik ook constant... (om je punt even te onderstrepen)
maar tussen 1k en 3k wel regelmatig ... en als je et niet gelooft pech ... zal een screenie posten...
ehm ik had het over me alt....blackraid3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:53:
[...]
Altijd leuk die mensen die een guild joinen en dan denken dat ze geboost worden door de hogere lvls. Als je echt vast zit kan je me pmen. Voor instances kan je vaak makkelijk een party vinden. Iig op de nieuwere realms.
Wij laten 1 van onze pala's altijd tanken bij Sulfuron omdat we de tanks nodig hebben voor de adds. Als de adds dood zijn, pakt de MT Sulfuron over.Anoniem: 169853 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:23:
je wilt gaat tanken als pala?
Maar een paladin die tanked als DPS call gedaan wordt, neej, dat wil ik nog meemaken.
Anoniem: 169853
Een druid zou nog kunnen, zeer goed zelfsKaap schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:58:
[...]
Wij laten 1 van onze pala's altijd tanken bij Sulfuron omdat we de tanks nodig hebben voor de adds. Als de adds dood zijn, pakt de MT Sulfuron over.
Maar een paladin die tanked als DPS call gedaan wordt, neej, dat wil ik nog meemaken.
Heb met een Paladin tank UBRS en dergelijke gedaan, dat gaat goed moet ik zeggen (allemaal gelijke blue gear enzo, geen Tier1/Tier2 troepKaap schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:58:
[...]
Wij laten 1 van onze pala's altijd tanken bij Sulfuron omdat we de tanks nodig hebben voor de adds. Als de adds dood zijn, pakt de MT Sulfuron over.
Kerel hield goed aggro en ik kon gewoon voluit gaan..
Paladins, kunnen, mits goed gespeeld, tanken. Totdat hun mana op is natuurlijk
Wij hebben voor de gein eens een Paladin laten tanken op een CoreHound, ging goed, alleen moest hij constant weer water zuipen om door te kunnen gaan
(Ps. die Paladin is nu onze MT, alleen dan in Warrior vorm.. en het is een verdomd goede MT ook
Hebben jullie maar 2 tanks dan?Kaap schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:58:
[...]
paladins kunnen niet echt tanken je kan ze wat mobs laten tanken maar een boss waar iedereen redelijk snel full out gaat is niet te doen ze houden gewoon geen agro vast.RaseriaN schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:02:
[...]
Heb met een Paladin tank UBRS en dergelijke gedaan, dat gaat goed moet ik zeggen (allemaal gelijke blue gear enzo, geen Tier1/Tier2 troep)
Kerel hield goed aggro en ik kon gewoon voluit gaan..
Paladins, kunnen, mits goed gespeeld, tanken. Totdat hun mana op is natuurlijk
Wij hebben voor de gein eens een Paladin laten tanken op een CoreHound, ging goed, alleen moest hij constant weer water zuipen om door te kunnen gaan
(Ps. die Paladin is nu onze MT, alleen dan in Warrior vorm.. en het is een verdomd goede MT ook)
Sulfuron heeft 4 adds, Lucifron heeft er 2, Gehennas heeft er 2.
ah excuses. Maar heb al een aantal x meegemaakt dat mensen onze guild joinen en vervolgens verlaten met de mededeling dat we niet genoeg helpen.

je zou 1 tank 2 adds kunnen laten tankenRaseriaN schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:04:
[...]
M'n Hunter heeft ook +15 agi enchants, ik bedoel, dat is niks bijzonders. Ik kan met die Hunter die dus in blue's loopt prima meekomen in level 60 BGs, die heeft rond de 4k HP ofzo. De Honour reward die je krijgt hebben sowieso veel +sta, dus dat komt wel goed.MantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:07:
mensen op 60 in blue/greens hebben soms rond de 2000 hp, met een dikke 2 hander haal ik crit van rond de 1200 en ik zit pas in de tier 1, jij weet zelf ook wel dat tier 2 figuren veel meer dmg doen.
En 2x zoveel hp kan dus zeker wel. (bewijs staat hieronder gepost) Ook op dat level heb je het enchant verschil jij hebt op je tier 2 waarschijnlijk de max enchants terwijl er lvl 60 rond lopen zonder enchants.
Ja, en dan? Een paar levels later heb ik weer betere items, ik level nu nog veel te snel om geld uit te geven aan enchants.En als je 500 hp hebt op lvl 25 moet je misschien een je enchants up to date krijgen want ook op dat level voor redelijke prijzen zijn enchants leuk.
Ik enchant m'n lvl 60 druid nog nieteens omdat het compleet zonde is. Pas met mooie epics/tier1/2 wordt het enchanten prijs/kwaliteit interessant.
Nog een klein vraagje die ik niet volledig beantwoord krijg door de topics en Blizzard site door te spitten: heb je nu wel of geen creditcard nummer nodig om het spel te activeren ? Ik ben op de hoogte van de verschillende betalingsmogelijkheden, maar in de topicstart staat bijvoorbeeld dat je een CC of gamecard nummer moet invoeren. In dit topic wordt door iemand gezegd dat je beiden nodig hebt maar dat het CC nummer dan gewoon niet wordt gebruikt als je op een andere manier wil betalen. Ook in vorige topics zie ik tegenstrijdige berichten...
Als ik op de Blizzard site wil test-registreren dan kom ik niet voorbij de tweede pagina omdat ik daar een serial van het spel moet invoeren die ik nog niet heb en kom dus niet op de betalingspagina. Als ik bij de support ga kijken dan kom ik bar weinig tegen over het activeren van het spel.
EDIT:
/me Rent naar winkel
Als ik op de Blizzard site wil test-registreren dan kom ik niet voorbij de tweede pagina omdat ik daar een serial van het spel moet invoeren die ik nog niet heb en kom dus niet op de betalingspagina. Als ik bij de support ga kijken dan kom ik bar weinig tegen over het activeren van het spel.
EDIT:
Zat wel heel erg verstopt op de Blizzard site.If you cannot subscribe to World of Warcraft due to not having access to any of our supported cards payment methods, there is the opportunity to purchase Gamecards in most of the retail outlets that sell World of Warcraft. If you create an account using a Gamecard, you will get 90 days of playtime, 30 of them for free by creating an account, and an additional 60 from the used Gamecard.
/me Rent naar winkel
[ Voor 23% gewijzigd door KneoK op 12-06-2006 13:21 ]
Onzin, ik heb paladins en druids prima zien tanken in MC/BWL. Maar ja, warriors willen dat niet erkennen. Een goed uitgeruste feral druid kan verder ook nog flink wat meer health en armor hebben in bear.MantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:04:
[...]
paladins kunnen niet echt tanken je kan ze wat mobs laten tanken maar een boss waar iedereen redelijk snel full out gaat is niet te doen ze houden gewoon geen agro vast.
Kan, maar wij gaan niet met minder dan 3 warriors op stap. Hoeft ook niet, we hebben er zat en gemiddeld hebben we er 5 mee elke avond, komt gewoon wel eens voor dat we er maar 3 of 4 hebben en dan pakken we paladins of druids om mee te tanken.
mwa ik heb onyxia getanked! Phase 3 ^_^ - per ongeluk warrior kon aggro niet terug krijgen en ik bleef de fear resisten. En paladins kunnen idd wel redelijk tanken maar ja als ie de mob verliest is het nauwelijks mogelijk hem terug te krijgen.johnnyv.nl schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:18:
[...]
Onzin, ik heb paladins en druids prima zien tanken in MC/BWL. Maar ja, warriors willen dat niet erkennen. Een goed uitgeruste feral druid kan verder ook nog flink wat meer health en armor hebben in bear.
[ Voor 2% gewijzigd door TomSmit82 op 12-06-2006 13:29 . Reden: tiepo ]
Bah, haal die namen altijd door elkaar ^^RaseriaN schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:04:
[...]
Dan nog overigens, onze MT1 tanks gewoon Sulfuron. Voor de adds gebruiken we overige tanks (we hebben altijd gewoon 5 of 6 warriors in de raid. Sommige zijn wel DPS warriors of mix, maar dan nog zijn die prima voor die paar seconden per add.
Als het echt nodig is (domo bijvoorbeeld), hebben we altijd nog wel een druidje die ff wil tanken. Wij hebben geen paladins en shamans zijn niet zulke beste tanks
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2006 13:28 ]
en daar zit het verschil inderdaad.. ik wéét dat druids goed kunnen tanken, maar een paladin.. zucht.. ik denk altijd dat dat mensen zijn die een warrior wilden rollen, maar wel zichzelf kunnen healen en dan maar pally kiezen....TomSmit82 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:22:
[...]
mwa ik heb onyxia getanked! Phase 3 ^_^ - per ongeluk warrior kon aggro niet terug krijgen en ik bleef de fear resisten. En paladins kunnen idd wel redelijk tanken maar ja als ie de mob verliest is het nauwelijks mogelijk hem terug te krijgen.

Anoniem: 172947
Niet dat je daarmee alle paladins wil denigreren, uiteraard...BootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:31:
[...]
en daar zit het verschil inderdaad.. ik wéét dat druids goed kunnen tanken, maar een paladin.. zucht.. ik denk altijd dat dat mensen zijn die een warrior wilden rollen, maar wel zichzelf kunnen healen en dan maar pally kiezen....
/huilHom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:11:
[...]
haha ja die van mij ook maar die is inmiddels alweer lvl 25 (mage gnome female en nee geen roze haren)

tja.. wat moet ik er van zeggen.. ik denk misschien een beetje in hokjes.. en pally's zullen best kúnnen tanken, maar een warrior is er eigenlijk voor gemaakt...Anoniem: 172947 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:37:
[...]
Niet dat je daarmee alle paladins wil denigreren, uiteraard...
zoals ik kan zien... heb jij geen paladinBootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:31:
[...]
en daar zit het verschil inderdaad.. ik wéét dat druids goed kunnen tanken, maar een paladin.. zucht.. ik denk altijd dat dat mensen zijn die een warrior wilden rollen, maar wel zichzelf kunnen healen en dan maar pally kiezen....
en neej.. ik heb paladins niet gepakt omdat ze kunnen healen.. een paladin is one of a kind
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 12-06-2006 13:46 ]
True, maar vergeet niet dat in BWL en bijvoorbeeld bij onyxia de warriors ook geen taunt hebben om te gebruiken. Een paladin kan met een goede tanking gear goed en snel aggro opbouwen, tijdens de fight een innervate er over heen en ze blijven gewoon door tanken hoor.TomSmit82 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:22:
[...]
mwa ik heb onyxia getanked! Phase 3 ^_^ - per ongeluk warrior kon aggro niet terug krijgen en ik bleef de fear resisten. En paladins kunnen idd wel redelijk tanken maar ja als ie de mob verliest is het nauwelijks mogelijk hem terug te krijgen.
Enige wat paladins slechter maakt aan warriors:
- Geen Taunt, erg moeilijk om bijv bij MC bazen dan aggro terug te krijgen.
- Geen " lifesavers", ze missen bijv shieldwall en last stand, ook de life giving gem missen ze, je kan wel ff je shield aan gooien natuurlijk en hem weer uit zetten als je weer je leven terug hebt.
Druid tanks zijn imho nog beter, hebben echt makkelijk DIKKE hp, gratis attacks met omen of clarity en met maul generaten ze echt ziekelijk veel threat
Enige nadeel is dat de meeste druid tanking gear weinig FR heeft. Het gemis van een shield is niet zo boeiend, dat blocked echt 80 damage ofzo, parry is dan wel weer een gemist voor beren.
Waarom zouden paladin dan niet mogen tanken? We zijn beide hybrid classes en daarbij hebben paladins ook nog eens een hele dikke protection tree's.BootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:44:
[...]
tja.. wat moet ik er van zeggen.. ik denk misschien een beetje in hokjes.. en pally's zullen best kúnnen tanken, maar een warrior is er eigenlijk voor gemaakt...
Nou, als je als paladin wit tanken met Holy shock doe je echt wat verkeerdAnoniem: 174540 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:46:
[...]
zoals ik kan zien... heb jij geen paladin. Met Seal of Righteousness krijg je zeker wel aggro.. ook moet je retri aura aan zetten, consecration voor AoE "holy" damage, je kan bijv. SoC of SoR en holy shock gebruiken om een mob te aggro'n
en neej.. ik heb paladins niet gepakt omdat ze kunnen healen.. een paladin is one of a kindnet als shaman
Ik ben een full protection specced paladin en tank makkelijk alle adds + bazen in MC. (nou ja, bijna alle bazen, dingen als Ragnaros, Majordomo zelf en Shazzarah zijn moeilijk te doen, heb je taunt voor nodig). Ik begin meestal met een Jugdement of Crusader voor meer holy damage, daarna SoR aan en rustig hakken. Ik heb natuurlijk Aura of retribution aan en Blessing of Sanctuary, daarbij heb ik ook nog eens holy shield op een spam staan en zodra me Judgement knopje klaar is gooie ik er weer een Jugdement of Rightousness over heen. Geen mage die aggro van me afpakt hoor. (ja tuurlijk, als ze het proberen wel, maar dat is hetzelfde als bij Warriors)
Het enige dat ik niet eens probeer te tanken zijn Taunt bosses, dus in BWL is het klote maar verder is het echt goed te doen.
[ Voor 42% gewijzigd door Wiebbe op 12-06-2006 13:52 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Paladin's komen ook minder makkelijk aan endgame +defense spul
edit: blocking is 150-250, scheelt wel ;p
edit: blocking is 150-250, scheelt wel ;p
[ Voor 30% gewijzigd door Maegrim op 12-06-2006 13:51 ]
owja, klopt, tis natuurlijk ook je strength die erbij word getelt, vergat ik ff, maar de grotere hoeveelheid armor die een dr00d heeft is ook een voordeel.
Maar daar komt weer bij dat warriors defensive stance hebben, wat -10% damage op ALLES is natuurlijk.
Maar inderdaad, paladins hebben weinig tanking gear, en elke warrior steekt zichzelf neer voordat een paladin op tanking gear mag bieden/rollen. Maar ik ben gewoon prot specced gegaan omdat ik ook es wat anders wou doen dan healen alleen.
Maar daar komt weer bij dat warriors defensive stance hebben, wat -10% damage op ALLES is natuurlijk.
Maar inderdaad, paladins hebben weinig tanking gear, en elke warrior steekt zichzelf neer voordat een paladin op tanking gear mag bieden/rollen. Maar ik ben gewoon prot specced gegaan omdat ik ook es wat anders wou doen dan healen alleen.
was een voorbeeld O_O, maar het kan welWiebbe schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:46:
Nou, als je als paladin wit tanken met Holy shock doe je echt wat verkeerd
maar je survival change is wel hogerBootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:55:
[...]
heb een lvl 10 pally..maar de dmg zuigt als je warrior, priest, mage, rogue en warlock ervoor heb gedaan...

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 12-06-2006 13:56 ]
heb een lvl 10 pally..maar de dmg zuigt als je warrior, priest, mage, rogue en warlock ervoor heb gedaan...Anoniem: 174540 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:46:
[...]
zoals ik kan zien... heb jij geen paladin. Met Seal of Righteousness krijg je zeker wel aggro.. ook moet je retri aura aan zetten, consecration voor AoE "holy" damage, je kan bijv. SoC of SoR en holy shock gebruiken om een mob te aggro'n
en neej.. ik heb paladins niet gepakt omdat ze kunnen healen.. een paladin is one of a kindnet als shaman
Ik kan ook tanken als rogue.. kan ook, is alleen niet aan te radenAnoniem: 174540 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:54:
[...]
was een voorbeeld O_O, maar het kan wel
In het kader van roguetanking, heb zelf al eens Drakki adds gedaan en Baron en alle 'subbazen' in Strat Baron gedaan
Is wel leuk, helaas vreet je mana en moet je cooldowns burnen
Ik ben wel benieuwd hoe realistisch het is voor een paladin om Naxxramas te tanken. Met Improved Righteous Fury en Exorcism is het op zich makkelijk om snel redelijk wat aggro te krijgen. Holy Wrath als "AoE taunt"
. Verder inderdaad de standaard mechanieken met Holy Shield en SoR / JoR.
Bij mij in de guild ben ik nog het meest protection specced, en ik heb alleen 21 punten voor de Blessing of Sanctuary (iemand moet toch het bokje zijn
). Vrijwel ieder ander is 31/0/20 voor een goede allround heal/dmg build, een paar meer hebben dacht ik ook wat prot voor BoK. De interesses van onze paladins liggen nou eenmaal niet zo bij het tanken. In noodgevallen is er altijd wel een feral druid die even bij kan springen.
Bij mij in de guild ben ik nog het meest protection specced, en ik heb alleen 21 punten voor de Blessing of Sanctuary (iemand moet toch het bokje zijn
Hmm bij level 10 beginnen de glorie levels. Dan bij level 20 krijg je die fijne 2H mace quest waar je 10+ levels mee kan doen. Paladin blijft erg sterk tot ~45. Moet zeggen dat ik op die lagere levels wel altijd net zoveel damage deed als een warrior.BootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:55:
[...]
heb een lvl 10 pally..maar de dmg zuigt als je warrior, priest, mage, rogue en warlock ervoor heb gedaan...
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 172947 op 12-06-2006 14:02 ]
awwww moet ik je vanavond ff opkomen zoeken, ik beloof je ze is cute
Nee hoor als je een twink wil ga je als lvl 10 Dm in met een guildieblackraid3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:04:
[...]
ah excuses. Maar heb al een aantal x meegemaakt dat mensen onze guild joinen en vervolgens verlaten met de mededeling dat we niet genoeg helpen.
je vergelijk leather met plateRaseriaN schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:56:
[...]
Ik kan ook tanken als rogue.. kan ook, is alleen niet aan te raden
In het kader van roguetanking, heb zelf al eens Drakki adds gedaan en Baron en alle 'subbazen' in Strat Baron gedaan
Is wel leuk, helaas vreet je mana en moet je cooldowns burnen

edit: laatst nog een crit gemaakt van 709
oh my goshi.. hij zegt toch dat pallies minder damage brengen.. en ik zei.. dat de survival change hoger ligt =.=;; nou jah... de survival change is even hoog hoor, warrior heeft misschien -10% damage.. maar een paladin kan als ie op 50-60% zit beginne met healenMantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:10:
[...]
je survival change is lager hoor als paladin die loopt te tanken een warrior krijgt minder dmg en als jij aan het tanken bent ga je niet voor je eigen healing maar die van de healer in je groep.
maar manta ik wil je job als tanker nie overnemen hoor
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 12-06-2006 14:18 ]
je survival change is lager hoor als paladin die loopt te tanken een warrior krijgt minder dmg en als jij aan het tanken bent ga je niet voor je eigen healing maar die van de healer in je groep.Anoniem: 174540 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:54:
[...]
[...]
maar je survival change is wel hoger
dream on palas kunnen niet prima tanken omdat de agro veel lager is als jij een beetje goeie dmg dealers houdt de pala geen agro vast. Uiteraard als iedereen eerst 1 minuut wacht dan pak je hem idd niet snel meer af maar gaan ook om functionaliteit. En een feral druid heeft minimaal +def dus dikke crits om zijn oren. En flink meer health en armor ga je je nog invergissen ben ik bang. Armor misschien iets meer maar is 1000 armor nou echt zo een verschil als je al 8k hebt?johnnyv.nl schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:18:
[...]
Onzin, ik heb paladins en druids prima zien tanken in MC/BWL. Maar ja, warriors willen dat niet erkennen. Een goed uitgeruste feral druid kan verder ook nog flink wat meer health en armor hebben in bear.
bij ony denk jij dat je net zo snel als een warrior uit fase 2 agro kan opbouwen?? Daarbij heb je geen skill waarmee je zeker fear kan resisten (wel grote kans maar geen zekerheid).Wiebbe schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:46:
[...]
True, maar vergeet niet dat in BWL en bijvoorbeeld bij onyxia de warriors ook geen taunt hebben om te gebruiken. Een paladin kan met een goede tanking gear goed en snel aggro opbouwen, tijdens de fight een innervate er over heen en ze blijven gewoon door tanken hoor.
Enige wat paladins slechter maakt aan warriors:
- Geen Taunt, erg moeilijk om bijv bij MC bazen dan aggro terug te krijgen.
- Geen " lifesavers", ze missen bijv shieldwall en last stand, ook de life giving gem missen ze, je kan wel ff je shield aan gooien natuurlijk en hem weer uit zetten als je weer je leven terug hebt.
Druid tanks zijn imho nog beter, hebben echt makkelijk DIKKE hp, gratis attacks met omen of clarity en met maul generaten ze echt ziekelijk veel threat
Enige nadeel is dat de meeste druid tanking gear weinig FR heeft. Het gemis van een shield is niet zo boeiend, dat blocked echt 80 damage ofzo, parry is dan wel weer een gemist voor beren.
[...]
Waarom zouden paladin dan niet mogen tanken? We zijn beide hybrid classes en daarbij hebben paladins ook nog eens een hele dikke protection tree's.
[...]
Tanks hebben hele dikke hp en generen nog veel meer threat.
Gemis van een schild is behoorlijk, grootste gemis is +def. En daardoor dus minder dogdges blocks en parries.
[ Voor 94% gewijzigd door MantaMania op 12-06-2006 14:19 ]
hehe,
ik ben sowieso altijd tank in instances die 5 man nodig hebben. Ik maintank dus alles in scholo, stratholme, UBRS en lager (duh ;p) Zeker in de undead instances is het een eitje om aggro te houden, onze BWL geared dps warrior out aggroed mij niet in een 5 man instance (met BoS dan). (de bosses zijn ook wel snel dood natuurlijk
)
Mocht het nodig zijn gooi ik gewoon ff healtje op mezelf.
En de survival chance is inderdaad lager voor een paladin, ik denk ook niet dat iemand heeft gezegd dat een paladin net zo goed of beter tanked dan een paladin. Het gaat er meer om dat een paladin OOK kan tanken.
Vergis je niet, ik ben meestal de raid leader en ik zal een paladin nooit als eerste een baas laten tanken, pas als het op farm is mogen mensen mee die "non raid" specced zijn. Maar paladin kunnen wel tanken. Een druid zou ik trouwens graag een keer willen laten MT'en in MC.
In de volgende patch mogen de dr00d weer bij ons respecced (innervate was eerst verplicht) dus krijgen we een full feral specced druid, die ik eens lekker ga laten MT'en in MC. kijken hoe dat werkt
(met uitzondering van de fire bosses dan maar denk ik ;P)
* Wiebbe haalt diep adem en telt tot tien
Ten eerste: heb je ervaring met paladin tanks? Paladins kunnen met de goede talents MAKKELIJK aggro houden als de dps 10 seconden wacht. Iets wat we ook deden in het begin van MC bij onze warriors. Sunder genereerd rond de 1200 threat, een holy shield charge rond de 700. Combineer dit met je holy damage threat en je komt er echt makkelijk in de buurt. Vergeet ook niet dat een paladin kan blijven spammen omdat hij mana gebruikt en geen rage.
Ten tweede: Een goede feral druid heeft WEL defense. Onze feral druid heeft in zijn tanking gear rond de 390 defense. (uit me hoofd) en hij heet inderdaad dingen als de Onxyia trinket en de tanking ringen uit ZG. 1000 armor meer? Ik heb op mijn paladin al 9000 armor. Een druid tank met goede gear heeft makkelijk rond de 11000/12000 armor. Wat dus echt wel meer damage reduction is.
Qua health hebben druids ECHT meer dan warriors. Ok niet als ze laststance en de life giving gem aan gooien, maar druids hebben makkelijk rond de 9/10k hp. Komt omdat ze +20% stamina krijgen van hun hearth of the wild, wat dus +20% geeft op items, buffs en standaard stamina.
Het enige wat een druid dus mist is: Parry, Block, en Defensive stance. Ik zeg het gewoon weer, ik beweer niet dat ze BETER kunnen tanken, maar ze kunnen wel PRIMA tanken.
En JA ik WEET dat paladins onyxia kunnen tanken. Vergeet niet dat aggro gewoon compleet niet reset en een warrior ook eerst moet opbouwen. Ten tweede speel ik alliance, (duh, ben een paladin
) dus beserker stance komt niet eens in me op voor anti-fear. Tuurlijk, je moet wat rustiger aan doen, je kan niet meteen full out gaan nuken.
Hetzelfde wat je doet bij een nieuwe warrior tank zonder 8/8 might of full bwl epics want die hebben ook minder threat opbouw. Paladins hebben qua hp echt niks minder dan warriors mits ze de goede gear hebben. Ik beweer ook niet dat paladins moeten tanken in hun lawbringer of jugdment set, want dat mist gewoon +stamina en +defense, maar met de goede losse items komen ze al heel ver.
[edit]
No offense, maar het is grappig om te zien dat het altijd de warriors zelf zijn die over de zeik gaan op andere tanks dan warriors zelf. Blizzard stopt echt geen hele protection tree in een paladin en in een druid als niet konden tanken. Ik zeg het gewoon nog een keer, paladins en druids kunnen niet BETER tanken maar ze kunnen wel gewoon PRIMA tanken.
Tis gewoon leuk om als healer een keer wat anders te doen, dus bij farm instances is dat geen probleem. Ik zie inderdaad een paladin geen nefarius tanken (een druid wel maar ok
) maar gewoon MC is echt geen probleem.
ik ben sowieso altijd tank in instances die 5 man nodig hebben. Ik maintank dus alles in scholo, stratholme, UBRS en lager (duh ;p) Zeker in de undead instances is het een eitje om aggro te houden, onze BWL geared dps warrior out aggroed mij niet in een 5 man instance (met BoS dan). (de bosses zijn ook wel snel dood natuurlijk
Mocht het nodig zijn gooi ik gewoon ff healtje op mezelf.
sowieso had hij het over een level 10 paladinMantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:10:
[...]
je survival change is lager hoor als paladin die loopt te tanken een warrior krijgt minder dmg en als jij aan het tanken bent ga je niet voor je eigen healing maar die van de healer in je groep.
En de survival chance is inderdaad lager voor een paladin, ik denk ook niet dat iemand heeft gezegd dat een paladin net zo goed of beter tanked dan een paladin. Het gaat er meer om dat een paladin OOK kan tanken.
Vergis je niet, ik ben meestal de raid leader en ik zal een paladin nooit als eerste een baas laten tanken, pas als het op farm is mogen mensen mee die "non raid" specced zijn. Maar paladin kunnen wel tanken. Een druid zou ik trouwens graag een keer willen laten MT'en in MC.
In de volgende patch mogen de dr00d weer bij ons respecced (innervate was eerst verplicht) dus krijgen we een full feral specced druid, die ik eens lekker ga laten MT'en in MC. kijken hoe dat werkt
Ok.dream on palas kunnen niet prima tanken omdat de agro veel lager is als jij een beetje goeie dmg dealers houdt de pala geen agro vast. Uiteraard als iedereen eerst 1 minuut wacht dan pak je hem idd niet snel meer af maar gaan ook om functionaliteit. En een feral druid heeft minimaal +def dus dikke crits om zijn oren. En flink meer health en armor ga je je nog invergissen ben ik bang. Armor misschien iets meer maar is 1000 armor nou echt zo een verschil als je al 8k hebt?
Ten eerste: heb je ervaring met paladin tanks? Paladins kunnen met de goede talents MAKKELIJK aggro houden als de dps 10 seconden wacht. Iets wat we ook deden in het begin van MC bij onze warriors. Sunder genereerd rond de 1200 threat, een holy shield charge rond de 700. Combineer dit met je holy damage threat en je komt er echt makkelijk in de buurt. Vergeet ook niet dat een paladin kan blijven spammen omdat hij mana gebruikt en geen rage.
Ten tweede: Een goede feral druid heeft WEL defense. Onze feral druid heeft in zijn tanking gear rond de 390 defense. (uit me hoofd) en hij heet inderdaad dingen als de Onxyia trinket en de tanking ringen uit ZG. 1000 armor meer? Ik heb op mijn paladin al 9000 armor. Een druid tank met goede gear heeft makkelijk rond de 11000/12000 armor. Wat dus echt wel meer damage reduction is.
Qua health hebben druids ECHT meer dan warriors. Ok niet als ze laststance en de life giving gem aan gooien, maar druids hebben makkelijk rond de 9/10k hp. Komt omdat ze +20% stamina krijgen van hun hearth of the wild, wat dus +20% geeft op items, buffs en standaard stamina.
Het enige wat een druid dus mist is: Parry, Block, en Defensive stance. Ik zeg het gewoon weer, ik beweer niet dat ze BETER kunnen tanken, maar ze kunnen wel PRIMA tanken.
Ten eerste, ik ben een paladin, dus ik heb 10% parry met talents, en een shield met +shield blocking talents. Ook heb ik holy shield dat nog eens meer +block en +chance to block geeft. (gecombineerd met meer threat)MantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:10:
bij ony denk jij dat je net zo snel als een warrior uit fase 2 agro kan opbouwen?? Daarbij heb je geen skill waarmee je zeker fear kan resisten (wel grote kans maar geen zekerheid).
Tanks hebben hele dikke hp en generen nog veel meer threat.
Gemis van een schild is behoorlijk, grootste gemis is +def. En daardoor dus minder dogdges blocks en parries.
En JA ik WEET dat paladins onyxia kunnen tanken. Vergeet niet dat aggro gewoon compleet niet reset en een warrior ook eerst moet opbouwen. Ten tweede speel ik alliance, (duh, ben een paladin
Hetzelfde wat je doet bij een nieuwe warrior tank zonder 8/8 might of full bwl epics want die hebben ook minder threat opbouw. Paladins hebben qua hp echt niks minder dan warriors mits ze de goede gear hebben. Ik beweer ook niet dat paladins moeten tanken in hun lawbringer of jugdment set, want dat mist gewoon +stamina en +defense, maar met de goede losse items komen ze al heel ver.
[edit]
No offense, maar het is grappig om te zien dat het altijd de warriors zelf zijn die over de zeik gaan op andere tanks dan warriors zelf. Blizzard stopt echt geen hele protection tree in een paladin en in een druid als niet konden tanken. Ik zeg het gewoon nog een keer, paladins en druids kunnen niet BETER tanken maar ze kunnen wel gewoon PRIMA tanken.
Tis gewoon leuk om als healer een keer wat anders te doen, dus bij farm instances is dat geen probleem. Ik zie inderdaad een paladin geen nefarius tanken (een druid wel maar ok
[ Voor 123% gewijzigd door Wiebbe op 12-06-2006 14:29 ]
pfff mantamania haalt ook diep adem.Wiebbe schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:11:
Ja ik heb ervaring met pala tanks ik ben zelf toevallig ook raid leider en heb onze pala ook laten tanken en tot op zekere hoogste gaat het best aardig maar tis niet te vergelijken met een warrior.
Vergeet niet dat een warrior ook kan blijven spammen om dat rage regen gigantisch hoog is bij het tanken, eigenlijk kan je non stop sunderen en shield block revenge spammen wat dus veel sneller voor meer threat zorgt. Ik ben heeeel benieuwd waar die feral druid die +def verder vandaag haalt naast een ring cloak en trinket (evt enchant) zonder dat ie al zijn hp weer inlevert. Tis leuk ik kan de 420 def halen maar dat wil ik niet want dat kost met teveel hp. En druid heeft gewoon niet een vergelijkbare hoeveelheid hp en def als een warrior.
En als je dodge parry block def stance het enige noemt dat zorgt voor zo ontzettend veel minder dmg.
Ik zeg ook niet dat druids en palas niet kunnen tanken maar je kan het dus niet vergelijken met een warrior.
Ooit gehoord van aggro management. Vind je mening een beetje kortzichtig.MantaMania schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:10:
[...]
[...]
dream on palas kunnen niet prima tanken omdat de agro veel lager is als jij een beetje goeie dmg dealers houdt de pala geen agro vast. Uiteraard als iedereen eerst 1 minuut wacht dan pak je hem idd niet snel meer af maar gaan ook om functionaliteit. En een feral druid heeft minimaal +def dus dikke crits om zijn oren. En flink meer health en armor ga je je nog invergissen ben ik bang. Armor misschien iets meer maar is 1000 armor nou echt zo een verschil als je al 8k hebt?
[...]
En hoezo minimaal +def?
inderdaad mantamania, dat ik precies wat ik probeer te zeggen, ik vergelijk ze wel met een warrior, maar in een ander opzicht. Helemaal in de hoge instance als BWL and AQ is het gewoon klote voor een feral of paladin tank. Maar voor alles lager dan dat is het gewoon goed te doen.
Wat ik probeer te vertellen is dat ze wel kunnen tanken, iets wat veel mensen soms gewoon niet geloven.
Wat ik probeer te vertellen is dat ze wel kunnen tanken, iets wat veel mensen soms gewoon niet geloven.
Onze feral druid deed gewoon mee met onze eerste Vael en Fankriss etc kill hoor. Valt prima te doen, 15k armor en 30% dodge maakt een hoop goed.Wiebbe schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:31:
inderdaad mantamania, dat ik precies wat ik probeer te zeggen, ik vergelijk ze wel met een warrior, maar in een ander opzicht. Helemaal in de hoge instance als BWL and AQ is het gewoon klote voor een feral of paladin tank. Maar voor alles lager dan dat is het gewoon goed te doen.
even simpel gezegt, ja een pala of druid kan tanken in MC/onyxia, maar niet verder.
bijde zullen doorgaans veel meer critt op zichzelf krijgen plus dat een warrior veel minder dmg krijgt vanwege simpelweg block en sommige extra talents.
grootste voordeel van een warrior (op onyxia na) is dat iedereen gelijk kan nuken als de warrior agro heeft. druid kan dit ook, maar is iets moeilijker
voor bwl en aq40 missen pala/druid toch echt teveel, kost teveel mana voor de healers als ze uberhaubt te healen zijn.
bijde zullen doorgaans veel meer critt op zichzelf krijgen plus dat een warrior veel minder dmg krijgt vanwege simpelweg block en sommige extra talents.
grootste voordeel van een warrior (op onyxia na) is dat iedereen gelijk kan nuken als de warrior agro heeft. druid kan dit ook, maar is iets moeilijker
voor bwl en aq40 missen pala/druid toch echt teveel, kost teveel mana voor de healers als ze uberhaubt te healen zijn.
Een priest kan Onyxia tanken, iedereen kan inmiddels Onyxia tanken.
We hadden een rogue die Vael voor 20 seconden tankte.
We hadden een rogue die Vael voor 20 seconden tankte.
een druid heeft nef al getanked 
edit: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=20299

[ Voor 51% gewijzigd door -Miura- op 12-06-2006 14:39 ]
Een hunter ook ( uiteraard Alliance)Woutev schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:39:
Met genoeg goeie healers kan elke class tanken natuurlijk.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Kan interessant zijn met de druid class callWiebbe schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:11:
Tis gewoon leuk om als healer een keer wat anders te doen, dus bij farm instances is dat geen probleem. Ik zie inderdaad een paladin geen nefarius tanken (een druid wel maar ok) maar gewoon MC is echt geen probleem.
Anoniem: 117763
34 druids tegen Onyxia is gedaan.
Vraag me af wanneer 34 wariors dat eens voor elkaar gaan krijgen...
Maar daarnaast; Er is een filmpje in omloop van een druid met 12.1k health en 13.5k amor die Neferian tankt. Ga me nou niet vertellen dat een warrior het dan beter kan doen.
Het is appels met peren vergelijken maar beide vruchten kunnen tanken.
Maar daarnaast; Er is een filmpje in omloop van een druid met 12.1k health en 13.5k amor die Neferian tankt. Ga me nou niet vertellen dat een warrior het dan beter kan doen.
*kugh* http://www.riseandshine.c...0de03aff7c7b6131ad54dc496 *kugh*Anoniem: 169853 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:35:
even simpel gezegt, ja een pala of druid kan tanken in MC/onyxia, maar niet verder.
Healing trinkets en bandagesAnoniem: 117763 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:42:
kan het niet zien op me werk
enja, met geluk kan iedereen wel tanken. dus dan echt met geluk. beetje pech en 1 critt tegen veel bazen kan al voldoende zijn om dood te zijn.
Vind je het erg als ik zeg dat een warrior het wel beter kan doen? Er is namelijk veel extra nodig om die druid nefarian te laten tanken, het kost meer healing en meer consumables voor heel de raid etc. Daarintegen heb je natuurlijk wel eeuwige roemAnoniem: 117763 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:42:
34 druids tegen Onyxia is gedaan.
De druids en paladins hebben nu eenmaal een 'tanking' tree omdat je voor elke 5 man instance een tank nodig hebt, als alleen warriors daar zouden kunnen tanken zouden er dus heel veel warriors moeten zijn om alle 5 man instances voorzien van een tank en dan zou je probleem kunnen krijgen met end game raiding als warrior.
Precies, dit is gewoon zoals het is en als iedereen dit nu eens begrijpt zou deze hele discussie onnodig zijn geweestNo offense, maar het is grappig om te zien dat het altijd de warriors zelf zijn die over de zeik gaan op andere tanks dan warriors zelf. Blizzard stopt echt geen hele protection tree in een paladin en in een druid als niet konden tanken. Ik zeg het gewoon nog een keer, paladins en druids kunnen niet BETER tanken maar ze kunnen wel gewoon PRIMA tanken.
[ Voor 23% gewijzigd door FreeShooter op 12-06-2006 14:50 ]
een hunter heeft nef getanktWoutev schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:39:
Moet je ff een 2-hander kopen. Op lage levels doet een paladin meer damage dan een warrior, simpelweg omdat ze kwa hoeveelheid attackpower nog ongeveer op 't zelfde niveau zitten, en de paladin ook nog eens holy damage doet. Op level 10 is een paladin gewoon een healende warrior met extra holy damage.BootVluchteling schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:55:
Voor broodlord heb je toch wel een minimum hoeveelheid HP nodig, dat ga ik met m'n 4k niet halenOn_E schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:41:
Met genoeg goeie healers kan elke class tanken natuurlijk.
Phase 2 Nef is redelijk simpel, helemaal in verhouding tot P1. Tank krijgt niet erg veel damage.ErA schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:49:
een hunter heeft nef getankt
kunnen we weer een "Show your character" doen of een "slayed the blabla screenie" of "check my cool weapon (with specs)"
ik laat je mijn screenie zien wanneer ik thuis ben
offtopic:
iemand een goeie site om screenies te zette?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 12-06-2006 15:17 ]
Sorry, Hom3r aka Bokkie. Ik heb een 6 weken raidbreak opgenomen en speel al 2,5 week niet meer, dit probeer ik vol te houden tot in elk geval na 1 July. (niet zozeer vanwege wk voetbal , maar gewoon om eens wat andere dingen te doen, lekker buiten zijn, familie opzoeken etc)Hom3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:03:
[...]
awwww moet ik je vanavond ff opkomen zoeken, ik beloof je ze is cute
en ik moet zeggen dat het best goed lukt ik mis het nog niet echt
En warrior kan het beter doenAnoniem: 117763 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:42:
Ga me nou niet vertellen dat een warrior het dan beter kan doen.
12k hp gaat een beetje MT overheen en 13k armor is leuk, maar aangezien de effectiviteit van armor exponentieel daalt naar mate je er meer van krijgt, is parry en shield block vele malen effectiever als je kijkt naar 'damage migitation'.
En owja, niet te vergeten, defensive stance vermindert damage die een warrior moet incasseren met 10%.
En over dat druid-tanked-nefarian filmpje.. waarom is er een filmpje van? Wordt er een filmpje gemaakt iedere keer als een warrior nefarian tankt? Het is meer een kijk-eens-wat-wij-kunnen filmpje
Anoniem: 174540 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:06:
kunnen we weer een "Show your character" doen of een "slayed the blabla screenie" of "check my cool weapon (with specs)"
offtopic:

(even klikken)
Let op de tekst in m'n combat log en m'n race.
[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 12-06-2006 15:23 ]
En toen kwam hij erachter dat AD de attunement voor Naxx verzorgt...RaseriaN schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:18:
Oh mijn god, dit is best wel grappig :
http://www.notaddicted.com/forums/showthread.php?t=310
Och, de reputation grind je zo weer bij elkaar.Kaap schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:23:
[...]
En toen kwam hij erachter dat AD de attunement voor Naxx verzorgt...
Ja inderdaad, die 10% is op ALLE damage, dus niet alleen physical, tis ook van spells en elemental damage dus echt hardstikke goed.Phantom schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:20:
[...]
En warrior kan het beter doen
12k hp gaat een beetje MT overheen en 13k armor is leuk, maar aangezien de effectiviteit van armor exponentieel daalt naar mate je er meer van krijgt, is parry en shield block vele malen effectiever als je kijkt naar 'damage migitation'.
En owja, niet te vergeten, defensive stance vermindert damage die een warrior moet incasseren met 10%.
En over dat druid-tanked-nefarian filmpje.. waarom is er een filmpje van? Wordt er een filmpje gemaakt iedere keer als een warrior nefarian tankt? Het is meer een kijk-eens-wat-wij-kunnen filmpje
Och, in naxx moet je adds laten tanken. Krijgen we misschien ook een filmpje van een warrior die het probeert
(kleine kans, denk niet dat een warrior dat ooit gaat overleven)
Voor de duidelijkheid: adds moeten gemindcontrolled gaan worden om als tank te dienen.
Voor de duidelijkheid: adds moeten gemindcontrolled gaan worden om als tank te dienen.
[ Voor 44% gewijzigd door pagani op 12-06-2006 15:27 ]
Ik vind die discussies zo leuk altijd.
Warriors, Paladins en druids kunnen prima tanken
Warriors, rogues, feral druids zijn prima melee
Priests, druids, shamans en shadowpriests zijn uitstekende healers
Warlocks, Mages en hunters zijn prima pve-ers en pvpers
Mages maken heerlijk water.
Natuurlijk kunnen paladins en druids tanken , maar de grootste hoeveelheid tools, designed voor tankwerk zitten in de warrior klasse, en dat maakt ze overall de beste tank. En zo kan je voor elke klasse een specifiek gedesigned iets erkennen. Filmpjes en screenies van klasse A of B bovenaan een instance run, zeggen eigenlijk niet veel over het gemiddelde of datgene waar je klasse voor in het spel ontwikkeld is geworden door Blizzard. Dat geeft natuurlijk nog steeds iedereen de mogelijkheid datgene te doen wat niet in de lijn der verwachting ligt. Ikzelf zou de druid na een druid call bij Nef niet echt willen healen, maar het is gewoon het koele van WoW dat het kan, daarnaast ligt het gewoon in onze cultuur om iets anders te doen dan het voor bedoeld is. Of dat nou met 2 man alle DM oost bazen slopen, met 7 man Onyxia omleggen of een pala/druid Nef laten tanken, experimenteer maar een end raak. Punt is wel dat als je aan een nieuw avontuur begint in WoW dat meestal het makkelijkst gaat als je begint met het meest logische rollenspel. Dus warriors tanken, priests en druids healen en mages water maken. Het is dan weer typisch Blizzard dat in een van de eerste boss encounters van Naxx, de priests het tankwerk voor hun rekening moeten nemen
En nou weer allemaal ademhalen.
Editje: Ikzelf was prot warrior die in instance runs even alle targets kwijtraakte aan twee druid bears net nadat de druid overhaul was gedaan in de feral tree (fijne taunt oorlog trouwens). Dat was erg frustrerend kan ik je zeggen. Een echte protection build is voor de warrior klasse echt een opoffering in dps, en de lol die je er aan overhoudt is dat je het tankwerk kan doen. Als dan een bruine teddybear dat van je gaat overnemen is dat erg vervelend. Liever heb ik dan een cat-druid die wtfbbqimba dps doet een mob die ik tank. Met paladins heb ik gelukkig nog nooit een serieus gesprek gehad in-game (NO OFFENSE MENSEN, NO OFFENSE!!!! nubbies
).
Natuurlijk kunnen paladins en druids tanken , maar de grootste hoeveelheid tools, designed voor tankwerk zitten in de warrior klasse, en dat maakt ze overall de beste tank. En zo kan je voor elke klasse een specifiek gedesigned iets erkennen. Filmpjes en screenies van klasse A of B bovenaan een instance run, zeggen eigenlijk niet veel over het gemiddelde of datgene waar je klasse voor in het spel ontwikkeld is geworden door Blizzard. Dat geeft natuurlijk nog steeds iedereen de mogelijkheid datgene te doen wat niet in de lijn der verwachting ligt. Ikzelf zou de druid na een druid call bij Nef niet echt willen healen, maar het is gewoon het koele van WoW dat het kan, daarnaast ligt het gewoon in onze cultuur om iets anders te doen dan het voor bedoeld is. Of dat nou met 2 man alle DM oost bazen slopen, met 7 man Onyxia omleggen of een pala/druid Nef laten tanken, experimenteer maar een end raak. Punt is wel dat als je aan een nieuw avontuur begint in WoW dat meestal het makkelijkst gaat als je begint met het meest logische rollenspel. Dus warriors tanken, priests en druids healen en mages water maken. Het is dan weer typisch Blizzard dat in een van de eerste boss encounters van Naxx, de priests het tankwerk voor hun rekening moeten nemen
En nou weer allemaal ademhalen.
Editje: Ikzelf was prot warrior die in instance runs even alle targets kwijtraakte aan twee druid bears net nadat de druid overhaul was gedaan in de feral tree (fijne taunt oorlog trouwens). Dat was erg frustrerend kan ik je zeggen. Een echte protection build is voor de warrior klasse echt een opoffering in dps, en de lol die je er aan overhoudt is dat je het tankwerk kan doen. Als dan een bruine teddybear dat van je gaat overnemen is dat erg vervelend. Liever heb ik dan een cat-druid die wtfbbqimba dps doet een mob die ik tank. Met paladins heb ik gelukkig nog nooit een serieus gesprek gehad in-game (NO OFFENSE MENSEN, NO OFFENSE!!!! nubbies
[ Voor 18% gewijzigd door mdmeijer op 12-06-2006 15:46 ]
Paling Terran & Shaman
Hehe. Bewijst ook nog eens dat Amerikanen grote idioten zijnRaseriaN schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:18:
Van exalted naar hated is makkelijker dan van hated naar exaltedjohnnyv.nl schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:25:
[...]
Och, de reputation grind je zo weer bij elkaar.
begreep dat de gasten die die encounter voor eerste keer probeerden het dus eerst met warriors deden en die kregen hits (of crits, ben neit zeker) van 10k, dit is wel te overleven voor een warrior (mits het crit is). maja, altijd voor makkelijkste manier gaan hejohnnyv.nl schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:27:
Och, in naxx moet je adds laten tanken. Krijgen we misschien ook een filmpje van een warrior die het probeert(kleine kans, denk niet dat een warrior dat ooit gaat overleven)
hoop trouwens dat patch nog wel maandje uitgesteld word. wk voetbal zorgt voor low attendance en lage concentratie bij mijn guild. we begonnen goed de week, woensdag tot C'thun, donderdag bwl op neffy na.. vrijdag, 15man online, zaterdag 25man online, zondag 34 online en 2 pogingen op neffy en daarna moesten 3 warriors gaan en was einde verhaal.
STFU !!!mdmeijer schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:39:
Ik vind die discussies zo leuk altijd.
Jiez!TepelStreeltje schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:39:
hmmm.. had hele pagina 8 gemist, reageer dus op een post van zon 80 posts terug
Jarno is dus zooi gold rijker?
@ raserian, omg. Dat je je pvp rank naar beneden haalt als rank 14 bent geweest oke(je kan niets meer krijgen dan), maar van je argent down rep is toch wel zonde... Ik ben nu 2k in revered
@ imdamned. Haha, ruilen? Ik maak 10 stacks water voor de raid(9 voor anderen, 1 voor mezelf) en aan het eind in bwl heb ik er dan nog 85 over.. bijna niemand trade me "omdat ze ander water beter/lekkerder vinden", zout toch op man

[ Voor 22% gewijzigd door enira op 12-06-2006 16:01 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Staan echt lache dingen op die site --> check deze http://www.notaddicted.com/index.php?page=environmentRaseriaN schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:18:
BRILJANT echt (ja ok, ook fucking lame, maar goed, moet er wel ERG hard om lachen
Battle.net Spud#2543
Inderdaad.. exalted met AD is dan misschien niet de moeilijkste rep die er is, maar daar ben je toch echt wel ff flink zoet meeKaap schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:42:
[...]
Van exalted naar hated is makkelijker dan van hated naar exalted
Maar denk niet dat die gast zich daar erg druk over maakte
Poging 2 tot opschonen WoW topic:
IK zie eigenlijk, maar 2 soorten discussies voorbij komen:
1) Raid en wat daarbij komt
2) standaard vragen
waarom niet de boel opsplitsen in 2 topics:
- Het World of Warcraft [Raid] Topic
- Het World of Warcraft [General] Topic
2) standaard vragen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
@ rakkerzero
Weet je wat je dan krijgt? "Ooohh, ik ben pro, ik mag in het raidtopic want ik raid." En reacties dat onze guild veel meer owned dan die van jullie. Althans, daar ben ik bang voor.
Was in het vorige topic al aan de orde om een "noobtopic" te maken(voor alle standaard meuk), en een topic waar serieuzere zaken aan bod komen. Maar dan ga je weer onderscheid maken en denk ook niet dat het altijd even duidelijk wanneer welke vraag waar hoort.
Wat je ook krijgt is dat in het raid topic je vragen WEL beantwoord worden, omdat het daar drukker is en mensen zitten die het wel snappen. Die dus in het andere topic niet zitten. Dan gaan mensen weer crossposten, doubleposten... Dat is echt niet de bedoeling imho.
Zie jij die posts van beginnelingen nog staan? ik niet hoor...
Weet je wat je dan krijgt? "Ooohh, ik ben pro, ik mag in het raidtopic want ik raid." En reacties dat onze guild veel meer owned dan die van jullie. Althans, daar ben ik bang voor.
Was in het vorige topic al aan de orde om een "noobtopic" te maken(voor alle standaard meuk), en een topic waar serieuzere zaken aan bod komen. Maar dan ga je weer onderscheid maken en denk ook niet dat het altijd even duidelijk wanneer welke vraag waar hoort.
Wat je ook krijgt is dat in het raid topic je vragen WEL beantwoord worden, omdat het daar drukker is en mensen zitten die het wel snappen. Die dus in het andere topic niet zitten. Dan gaan mensen weer crossposten, doubleposten... Dat is echt niet de bedoeling imho.
Zie jij die posts van beginnelingen nog staan? ik niet hoor...
[ Voor 29% gewijzigd door enira op 12-06-2006 16:13 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
omdat er teveel dingen door elkaar lopen lijkt me het zo goed als onmogelijk om dat goed te splitsenRakkerzero schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:08:
Poging 2 tot opschonen WoW topic:
2) standaard vragen
OMG, gief goor water !!!jarnotjuh schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:00:
[...]
Jiez!
@ imdamned. Haha, ruilen? Ik maak 10 stacks water voor de raid(9 voor anderen, 1 voor mezelf) en aan het eind in bwl heb ik er dan nog 85 over.. bijna niemand trade me "omdat ze ander water beter/lekkerder vinden", zout toch op man![]()
maarre, tis m'n RL dus een beetje flamen mag wel : )
aan de andere kant, waarom opsplitsen?
moet je steeds switchen van topic, alleen maar lastig
daarbij, de 2 "kanten" zoals je beschijft, denk dat vrijwel iedereen wel eens raid nadat ze een paar maanden general gehad hebben. ook nog, zo veel verschil zit er ook allemaal niet in, het blijft wow
moet je steeds switchen van topic, alleen maar lastig
daarbij, de 2 "kanten" zoals je beschijft, denk dat vrijwel iedereen wel eens raid nadat ze een paar maanden general gehad hebben. ook nog, zo veel verschil zit er ook allemaal niet in, het blijft wow
Anoniem: 101547
Als alliance, Waar kan je het beste levelen als je Lvl 30+ bent.. In iedergeval met leuke Q's etc ???
Is m'n eerste char dus weet nog niet precies waar ik dat het beste kan doen
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/questlevels.htmlAnoniem: 101547 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:34:
Als alliance, Waar kan je het beste levelen als je Lvl 30+ bent.. In iedergeval met leuke Q's etc ???
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Voor lvl 32 - 38 is Stranglethorn Vale wel een mooi gebied denk ik zo; op PVP-servers is het wel één grote ganksite. Als ally heb je daar misschien (iets) minder last van dan als Horde, maar't blijft oppassen. Als je op een PVE (normal) server zit, zou ik er zeker heen gaan.Anoniem: 101547 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:34:
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Je kan mooi doorgroeien in Duskwood. Zitten genoeg quests en de meeste zijn ook wel aardig, wel moet je er constant heen en weer voor lopen, dat is dan wel weer jammer.Anoniem: 101547 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:34:
Succes.
Damn, wat gaan die reacties snel, doe F5, zie een nieuw bericht. Type ff wat en dan zijn er alweer twee antwoorden verschenen. Zo snel kan ik niet eens tiepen.
[ Voor 16% gewijzigd door Dampie op 12-06-2006 16:47 ]
Time spend gaming is time spend well
Laats had ik weer een idee om maar eens een alt te maken op een pvp server, dus ik koos er 1 met een leipe naam... bloodscalp.
Dus ik lvl me rogue naar lvl 6 ga ik ff in IF kijken is er bekant 15 man totaal daar....... en dit is op een zondag middag.
Best sneu voor die lvl 60's die daar zitten probeer eens een groep te krijgen voor ubrs met 15 man in IF....
Edit: als iemand nog een leuke pvp server weet met wat nederlanders op een redelijk volle server...
Dus ik lvl me rogue naar lvl 6 ga ik ff in IF kijken is er bekant 15 man totaal daar....... en dit is op een zondag middag.
Best sneu voor die lvl 60's die daar zitten probeer eens een groep te krijgen voor ubrs met 15 man in IF....
Edit: als iemand nog een leuke pvp server weet met wat nederlanders op een redelijk volle server...
[ Voor 14% gewijzigd door motormuus op 12-06-2006 17:02 ]
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Trollbanemotormuus schreef op maandag 12 juni 2006 @ 17:01:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.