kut avondReCreator schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:16:
Zo zo goed als live vanuit BWL
Sylvar en Kadaver
[afbeelding]
Verwijderd
Hele goeie Hunter gloves, en best aardige rogue/feral gloves, al was het maar vanwege de Shadow res. Ik ben wel heel erg benieuwd wrom niemand het als upgrade zag....M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:16:
WOOOOOOT!!!!!!! Twin emps down!!! na een aantal fucked up pulls zonder doden in 14minuten dood!
wel crap loot btw >.>
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21599 <- net niet gedissed
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21605 <- gedissed
Niet dat wij nooit Emps loot d/e-en... Kalimdor's is sowieso shards want iedereen heeft al een Ashkandi en nog een Royal Qiraji Belt overleven we niet denk ik
WTB Qiraji Execution Bracers voor de rogs, nog nooit gehad

Ben nu lekker aant het questen in Searing Gorge
Vooral die quests van slacht x anatal van beestje y af... x * y * xp = veel xp
Heb alleen nog een irritante quest in stv staan... Kill King Mukla (die huge ass king kong look-a--like
)
Die lsaat nogal hard
Vooral die quests van slacht x anatal van beestje y af... x * y * xp = veel xp
Heb alleen nog een irritante quest in stv staan... Kill King Mukla (die huge ass king kong look-a--like
Die lsaat nogal hard
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
wees maar niet te vroeg blijchromeeh schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:13:
Ben nu lekker aant het questen in Searing Gorge![]()
Vooral die quests van slacht x anatal van beestje y af... x * y * xp = veel xp![]()
![]()
Heb alleen nog een irritante quest in stv staan... Kill King Mukla (die huge ass king kong look-a--like)
Die lsaat nogal hard
spoiler:
je moet straks elites paladin-look-a-like doden... en de item dat je moet hebben is volgens mij.. 1% 
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 09:24 ]
Rakkerzero schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:55:
Hoe kan ik aan zo'n race meedoen in de Mirage Raceway??
de vraag van het jaar.
Ik zou zeggen ga ernaast staan op je epic mount en ren een paar rondjes
http://forums.worldofwarc...4271&p=1&tmp=1#post554271
Ashbringer continued! veel plezier in de expension pack >.>
ow en de reden dat niemand die gloves wilde was
1) we hebben bijna alleen maar resto druids die alleen resto gear willen (de andere druid was er niet)
2) de rogues willen voor bloodfang (alhoewel deze net iets beter is, willen ze hun set er niet voor opgeven)
3) same voor huntergloves.
Ashbringer continued! veel plezier in de expension pack >.>
ow en de reden dat niemand die gloves wilde was
1) we hebben bijna alleen maar resto druids die alleen resto gear willen (de andere druid was er niet)
2) de rogues willen voor bloodfang (alhoewel deze net iets beter is, willen ze hun set er niet voor opgeven)
3) same voor huntergloves.
[ Voor 51% gewijzigd door Puc van S. op 09-06-2006 09:37 ]
jah inderdaad, flinke lag in BWL (niks nieuws) en ik hoorde dat DoV ook problemen in AQ met lag e.d. had
Maar ik heb wel mn Bloodfang Bracers \o/
[ Voor 5% gewijzigd door ReCreator op 09-06-2006 09:41 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Hebben jullie C'Thun al down?Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:44:
[...]
Hele goeie Hunter gloves, en best aardige rogue/feral gloves, al was het maar vanwege de Shadow res. Ik ben wel heel erg benieuwd wrom niemand het als upgrade zag....
Niet dat wij nooit Emps loot d/e-en... Kalimdor's is sowieso shards want iedereen heeft al een Ashkandi en nog een Royal Qiraji Belt overleven we niet denk ik
WTB Qiraji Execution Bracers voor de rogs, nog nooit gehad
Verwijderd
Resto druids hebben ook feral gear om te grinden. Dus idd, waarom laten ze dat nou liggen..?M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:48:
de enige feral druid die we hebben was er niet >.>
en de rest wil alleen resto gear -_-
Verwijderd
gisteren afscheid genomen van BWL, nouja, dat was de bedoeling maar dankzij lag krijgen we Neffy niet down na 2 pogingen en was het laat waardoor we stopten.
best raar idee, gisteravond de GM die even verteld, we gaan BWL doen (wat nogmaal op de zaterdagavond gedaan word nadat MC gedaan is) en dit zal de laatste run zijn. Dit houd in, nu hebben we full aandacht voor aq40 en als Naxx komt zal BWL niet meer hoeven.
vind het wel jammer, uitgerekent elke, ja ELKE boss in BWL die mage items kan droppen deed dit ook (zelfs 2x bij een boss dezelfde) en laat nou net de mage populatie in onze guild allemaal al full tier2 hebben. Leuke laatste BWL run dus, kwa drops totaal niet. Vanavond denk ik nog wel Neffy te doen en dan voorgoed afscheid nemen
best raar idee, gisteravond de GM die even verteld, we gaan BWL doen (wat nogmaal op de zaterdagavond gedaan word nadat MC gedaan is) en dit zal de laatste run zijn. Dit houd in, nu hebben we full aandacht voor aq40 en als Naxx komt zal BWL niet meer hoeven.
vind het wel jammer, uitgerekent elke, ja ELKE boss in BWL die mage items kan droppen deed dit ook (zelfs 2x bij een boss dezelfde) en laat nou net de mage populatie in onze guild allemaal al full tier2 hebben. Leuke laatste BWL run dus, kwa drops totaal niet. Vanavond denk ik nog wel Neffy te doen en dan voorgoed afscheid nemen
Onze resto druids hebben hunter/mage/warrior alts of balance gear.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:06:
[...]
Resto druids hebben ook feral gear om te grinden. Dus idd, waarom laten ze dat nou liggen..?
Ik praat het niet goed ofzo ik had ook liever gezien dat ze geneed waren maarja wat doe je eraan.
[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 09-06-2006 10:12 ]
Emps met lag veroorzaakte wel wat overbodige wipes, maar toch van Prophet naar C'Thun weten te clearen \o/
[ Voor 9% gewijzigd door Maegrim op 09-06-2006 13:09 ]
Verwijderd
Heeft iedereen alles wat ie uit BWL wil hebben al dan ? SweetVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:07:
gisteren afscheid genomen van BWL, nouja, dat was de bedoeling maar dankzij lag krijgen we Neffy niet down na 2 pogingen en was het laat waardoor we stopten.
booo! hiss hiss!Maegrim schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:12:
Emps met lag veroorzaakte wel wat overbodige wipes, maar toch van Phophet naar C'Thun weten te clearen \o/
Mwa met kut avond bedoelde ik meer de kut tries op Vael -_- Razorgore was laggy maar goed dat zijn we wel gewend.
Verwijderd
Heb jij mijn profiel al bekeken? Nee he?
2x al zelfs. Eergisteren in een nacht Skeram/C'thun gedaan en gisteren weer Ouro en Visci gekilled.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 10:19 ]
Ja het schoot echt niet op... de healing was gewoon diep triest!TomSmit82 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:15:
[...]
booo! hiss hiss!
Mwa met kut avond bedoelde ik meer de kut tries op Vael -_- Razorgore was laggy maar goed dat zijn we wel gewend.
Daarna nog maar even onyxia gedaan met 30 man ofzo... 1 deepbreath, geen problemen, gewoon neer...
Onyxia is misschien te makkelijk voor goede Tier2 loot...
Ah, nette gauntsVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:16:
[...]
Heb jij mijn profiel al bekeken? Nee he?![]()
2x al zelfs. Eergisteren in een nacht Skeram/C'thun gedaan en gisteren weer Ouro en Visci gekilled.
Oehhh dan waren we een weekje eerder dan jullie!
Eerste kill gauntlets of annihilation, 2e kill crap en 3e kill Dark Edge ^_^
Ouro+Visc nog niet gedaan.. cba
Verwijderd
Eerste kill was op 15 mei met Affliction. Eind mei gemerged met een andere guild wegens diverse redenen, en vorige week donderdag de eerste kill met die guild. Dus afgelopen woensdag de "tweede" killGimbooze schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:36:
[...]
Ah, nette gaunts
Oehhh dan waren we een weekje eerder dan jullie!
Eerste kill gauntlets of annihilation, 2e kill crap en 3e kill Dark Edge ^_^
Ouro+Visc nog niet gedaan.. cba
Ouro is niet echt moeilijk, dus zeker het proberen waard. Viscidus is wat moeilijker voor jullie denk ik, maar met genoeg nature res moet dat zeker te doen zijn.
Sign of Ragnaros dingetje tochVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:24:
[...]
wees maar niet te vroeg blij,
spoiler:je moet straks elites paladin-look-a-like doden... en de item dat je moet hebben is volgens mij.. 1%
Verwijderd
Lag viel best mee hoor ( Hymz van No Danger hierReCreator schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:40:
[...]
jah inderdaad, flinke lag in BWL (niks nieuws) en ik hoorde dat DoV ook problemen in AQ met lag e.d. had
Maar ik heb wel mn Bloodfang Bracers \o/
Een flinke lagburst die ongeveer 10 minuten duurde, daarna niks aan de hand.
Gister mooi tot en met Fankriss gecleared, met zoals gewoonlijk crap loot.
Verwijderd
Ook lag hier gister en erg veel DC's. Gecleared t/m Fankriss maar Huhuran had ook plat moeten zijn.
Verwijderd
Uhm, nee. Maar kwa items en personen word al 90% gedissed. Daarbij, wat heb je aan die items als ze toch binnenkort alemaal vervangen worden. De upgrades die er zijn zijn ook te miniem waardoor niemand er nu dkp voor uitgeeft gezien Naxx toch wel veel beter zal droppenVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:13:
[...]
Heeft iedereen alles wat ie uit BWL wil hebben al dan ? Sweet
Ook wij hadden lagspikes in BWL. Zodoende onnodig gewhiped op Razorgore. Bij Vael was er een priest die net shielde doen die active werd, Vael op raid, whipe...
Toch nog doorgegaan en Firemaw gekilled, toen werd het al laat en besloten om dan vanavond Ebonroc t/m Nefarian maar te doen. Hopen dat Ebonroc trinket dropped, heb de meeste kans om hem te winnen namelijk.
Toch nog doorgegaan en Firemaw gekilled, toen werd het al laat en besloten om dan vanavond Ebonroc t/m Nefarian maar te doen. Hopen dat Ebonroc trinket dropped, heb de meeste kans om hem te winnen namelijk.
Verwijderd
Even een vraagje aan de rogues hier 
Ik ben al weer een tijdje 60 en ben van plan om van een sword build te switchen naar 31/8/13 zodat ik ook in PVP wat meer kan doen. Weet iemand 2 (of iig 1 voor mainhand) goede daggers ??
Ik ben al weer een tijdje 60 en ben van plan om van een sword build te switchen naar 31/8/13 zodat ik ook in PVP wat meer kan doen. Weet iemand 2 (of iig 1 voor mainhand) goede daggers ??
Verwijderd
jah XD , ik ken iemand die heeft er 2 uur over gedaan
ohw....? Volgens mij moet je beter kijkeaddictive schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:08:
[...]
paladin look-a-likes![]()
dat zijn shamans!
Gister weer een avondje gewiped op de panter boss in ZG
We komen DPS tekort, dus volgende try gaan er meer rogues mee
[over ST]
gisteren alles gecleared.. incl. mini bosses.... helemaal niks aan de hand... bij de boss... was de healer vergeten om damage te checken.. eerste pally dood... 3 man over maar wel dragon tot 30% gemept met ze 2e het was een harde strijd.. maar.. helaas... misschien vanavond nog een keer ST
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 11:16 ]
paladin look-a-likesVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:24:
[...]
wees maar niet te vroeg blij,
spoiler:je moet straks elites paladin-look-a-like doden... en de item dat je moet hebben is volgens mij.. 1%

dat zijn shamans!
FellFunter --> SpellLock + Devour magicaddictive schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:08:
[...]
dat zijn shamans!
Ik --> DoT's, ShadowBolts (22+ shadowdmg & 15+ spelldmg
Maar goed, laat ik nog maar niet lvl 51 elite gaan solo'en.... dat komt niet goed
2 kiters disconnectKaap schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:52:
Ook wij hadden lagspikes in BWL. Zodoende onnodig gewhiped op Razorgore. Bij Vael was er een priest die net shielde doen die active werd, Vael op raid, whipe...
daarna
1 priest disconnect
daarna
2 shamans en 1 kiter disconnect.
Ik word nu al een beetje moet van BWL.
There is no art to find the minds construction in the face
Ik weet niet wat je wilt uitgeven of hoe ver je in instances bent?Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:55:
Je kan uiteraard voor de Barman Shanker gaan en deze dropt in BRD van Grim Guzzler in de bar. En als offhand kun je best een ulies dagger ofzo kopen, lekker snel en niet duur in de AH
Ik heb zelf momenteel een Perdition's blade in me mainhand en een Brutality Blade in mijn offhand.. gaat lekker, maar ik wil nog een Core Hound Tooth ooit in mijn offhand.
yep en zo gaat het bij ons iedere keer. En het rare was gisteren hadden alleen de hunters het o_O lekker makkelijk bij RazorgoreMuppet schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:31:
[...]
2 kiters disconnect
daarna
1 priest disconnect
daarna
2 shamans en 1 kiter disconnect.
Ik word nu al een beetje moet van BWL.
Verwijderd
Ik baal zeg 
Ik ben nu al 3 weken rank 7 (Knight-Lieutenant) en had deze week kunnen ranken - kom ik echts iets van 2k honor tekort voor rank 8. Voor niks gelogd in Stormwind
Laatst ook Black Dragonscale Pants pattern gekocht voor 60g (!!)
Ik blij. Gelijk wat gefarmd, en me arsenaal aangevuld. Ik snap echter niet waarom ik met 3/4 Black Dragon Mail meer Ranged Attack Power haal dan met Beaststalker's Tunic (+3 All Stats), Beaststalker's Mantle en Beaststalker's Pants, zit er echt 15 Ranged Attack Power boven, heeft Beaststalker Armor zo weinig power achter zich, dat je de set bonus nodig heb om zelfs minder power dan Black Dragon Mail te halen?? Niet slecht op zich, maarja
boeit verder ook niet, het verandert weinig. En de +2% crit bonus is mooi meegenomen, heb ik 0,40% minder kans op een critical hit dan met me Beaststalker Armor.
Over critical hits gesproken, er zijn mods die laten zien wanneer je crit. *Spell Critical!* o.i.d. zie je dan. Zit dit in Scrolling Combat Text of is het een afzonderlijke mod?
Vriendelijke groet.
Ik ben nu al 3 weken rank 7 (Knight-Lieutenant) en had deze week kunnen ranken - kom ik echts iets van 2k honor tekort voor rank 8. Voor niks gelogd in Stormwind
Laatst ook Black Dragonscale Pants pattern gekocht voor 60g (!!)
Ik blij. Gelijk wat gefarmd, en me arsenaal aangevuld. Ik snap echter niet waarom ik met 3/4 Black Dragon Mail meer Ranged Attack Power haal dan met Beaststalker's Tunic (+3 All Stats), Beaststalker's Mantle en Beaststalker's Pants, zit er echt 15 Ranged Attack Power boven, heeft Beaststalker Armor zo weinig power achter zich, dat je de set bonus nodig heb om zelfs minder power dan Black Dragon Mail te halen?? Niet slecht op zich, maarja
Over critical hits gesproken, er zijn mods die laten zien wanneer je crit. *Spell Critical!* o.i.d. zie je dan. Zit dit in Scrolling Combat Text of is het een afzonderlijke mod?
Vriendelijke groet.
Volgens mij zit dat in SCT ja.
https://niels.nu
ik vind lvl 60 echt saai.. haalt gewoon een element weg bij het spel en endgame content.. vind ik zowel jammer als saai.. 4 uur in een instance om kans te maken op een epic? Woehoe! niet dus.. MC = saai. BWL = saai. Ik ben nu bezig met lvl 39 PvP concept met 3 maten we gaan alle 3 lvl 39 worden dus en dan kijken hoever we kunnen komen in rank en hoe hard we kunnen ownen. We gaan ook alle 3 verschillende builds proberen op rogue zodat we echt duidelijkheid scheppen wat het beste in PvP past.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Nou jij vind het saai. Je goed recht natuurlijk. Maar veel vinden het leuk en in een raid heb je ook nog zoiets van gezelligheid etc. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.SpoTs schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:52:
ik vind lvl 60 echt saai.. haalt gewoon een element weg bij het spel en endgame content.. vind ik zowel jammer als saai.. 4 uur in een instance om kans te maken op een epic? Woehoe! niet dus.. MC = saai. BWL = saai. Ik ben nu bezig met lvl 39 PvP concept met 3 maten we gaan alle 3 lvl 39 worden dus en dan kijken hoever we kunnen komen in rank en hoe hard we kunnen ownen. We gaan ook alle 3 verschillende builds proberen op rogue zodat we echt duidelijkheid scheppen wat het beste in PvP past.
Klopt zit nu in een guild met allemaal mensen die lvl 60 ook zat zijn of dikke reroll doen. Gezelligheid boven alles.. ik heb tot nu toe alleen in Raidguilds gezeten waar mensen epickoorts kregen en alleen paars en oranje keken.. nou dan is de lol er snel af...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Pereditions Blade en Corehound Tooth FTW!Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:55:
hmmm...
Afgelopen twee weken toch wel even drie leuke items gescoord op mijn huntah =D
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19361
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21635
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21651
Nu nog ff drie DS items en ik ben klaar voor NAX
Afgelopen twee weken toch wel even drie leuke items gescoord op mijn huntah =D
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19361
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21635
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21651
Nu nog ff drie DS items en ik ben klaar voor NAX
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Heb jij meer TalentPoints dan wij?Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:55:
Het is 30/8/13 of 31/8/12
Goede opening combo's mee te maken en goede burstdamage.
CB en SF en daggers is een dodelijke combi in BG/PvP
kon de post van de vraag niet vinden daarom deze luie quote maar ff
Ik ben persoonlijk nu Combat Dagger specced. Als je van lekker hoge backstab crits houdt is dit echt de way to go. ATM haal ik backstabs van 1500+ damage (zie mn profile voor de gear die ik gebruik hiervoor). De build die ik hierbij gebruik staat ook in mn profile (16/25/10). Dat is combat tot aan bladeflurry.
Voordelen van deze build vind ik: Leuke hoge backstab damage (steeds crits doen met backstabs van 1300 dmg is echt vet)
Nadelen van deze build: Moeilijk om mee te spelen in bepaalde situaties en kan frustrerend zijn in high paced battles (low lvl instances maar ook moltencore gevechten zoals bij surgers en annihilators e.d). Dit dus vanwege het feit dat je altijd achter een mob moet staan.
Reden waarom ik geen full combat ben is:
1. Ik pull meteen agro als ik adrenaline rush gebruik.
2. Kan dan geen punten in de talents stoppen die mn max damage en critical damage boosten met backstabs.
Bleh net na 3x gelukt Teremus solo te kiten naar Bolvar, trek er een lowbie aggro van bolvar (tja paladin he ;P) loopt hij weg waardoor ik OOC raak en een guard hem tagged
een uur bezig geweest voor niets =( (behalve dan dat ik nu weet hoe het moet, en het de volgende keer wat vroeger doe)
een uur bezig geweest voor niets =( (behalve dan dat ik nu weet hoe het moet, en het de volgende keer wat vroeger doe)
Wil je z'n loot dan? Afaik als je iets tagged maar het meerendeel van de damage is door npc's gedaan dan krijg je nietsM1lamb3r schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:22:
Bleh net na 3x gelukt Teremus solo te kiten naar Bolvar, trek er een lowbie aggro van bolvar (tja paladin he ;P) loopt hij weg waardoor ik OOC raak en een guard hem tagged
Verwijderd
Dat is CritLine, daar kun je ook automatisch een screenshot mee laten maken als je crit, of als je een nieuw record haalt (niet aan te radenVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:47:
Vriendelijke groet.
http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=7846Gimbooze schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:35:
[...]
Wil je z'n loot dan? Afaik als je iets tagged maar het meerendeel van de damage is door npc's gedaan dan krijg je niets
en dat taggen hangt van de mob af, bij teremus was het d8 ik gewoon dat je de tag moest hebben. (vergelijk het maar met wat in dit topic stond over die twink die perongelijk level 30 werd toen hij zijn weapon skills aan het trainen was)
oops deze qoute moest niet, verkeerde knopje
ik ben op dit moment ook een orc warlock aan het lvlen, met proffessions mining + enchanting.
ik heb van mij main 2 x runecloth bag gemaild, had ff niet meer mats om nog 2 re maken.
maar ik zit mij nu af te vragen of het nuttig is om een Soul bag en/of een enchanting bag te maken/kopen.
als voordeel heb je natuurlijk dat je meer dingen kan opslaan, maar je kan alleen maar items van 1 typen opslaan.
ik zit opzich wel aan een soulbag te denken, word nu al gek van telkens die dingen verplaatsen.
maar een 4de runecloth erbij voor alleen enchanting mats en eventueel andere zooi lijkt me handig.
ik ben op dit moment ook een orc warlock aan het lvlen, met proffessions mining + enchanting.
ik heb van mij main 2 x runecloth bag gemaild, had ff niet meer mats om nog 2 re maken.
maar ik zit mij nu af te vragen of het nuttig is om een Soul bag en/of een enchanting bag te maken/kopen.
als voordeel heb je natuurlijk dat je meer dingen kan opslaan, maar je kan alleen maar items van 1 typen opslaan.
ik zit opzich wel aan een soulbag te denken, word nu al gek van telkens die dingen verplaatsen.
maar een 4de runecloth erbij voor alleen enchanting mats en eventueel andere zooi lijkt me handig.
[ Voor 24% gewijzigd door Valkyre op 09-06-2006 13:36 ]
Verwijderd
of.. je kan ook 4 runecloth baggies hebben een 1 soul baggie... (voor als je echt veel soul shards nodig heb ruil je die in voor de rune cloth). Is soms handiger...Gohan-san schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:53:
[...]
Sorry, maar wat heeft de door jou gequotte post te maken met de jouwe?Gohan-san schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:53:
[...]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Super! Gelijk ff kijken als ik thuis ben. ThanxVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:36:
[...]
Dat is CritLine, daar kun je ook automatisch een screenshot mee laten maken als je crit, of als je een nieuw record haalt (niet aan te raden).
Verwijderd
Wie zegt dat Rogues je DPS zijn??addictive schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:08:
[...]
dat zijn shamans!
in mijn guid zijn rogues echt niet de top DPSers
Mages en Hunters schieten af en toe toch echt wel hoger uit.
dan heb je behoorlijk brakke rogues in je guild hahaha
ik sta persoonlijk bijna altijd bovenaan als wij een mc run doen (van luci tot en met golemagg).
ik sta persoonlijk bijna altijd bovenaan als wij een mc run doen (van luci tot en met golemagg).
[ Voor 49% gewijzigd door Proqzor op 09-06-2006 13:19 ]
Verwijderd
Valt best mee, Maar rogue hoeven niet altijd top 1 dmg te doenDrProctor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:17:
oke je kan er rogues tussen hebben die insane dmg doen, maar in het algemeen zie ik vaker hunter/mage top 1 staan dan rogue
hahahahahaha, of jij hebt een brakke guild hahahahahaha.DrProctor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:17:
Reageer eens normaal vent
pfft voel je niet zo aangesproken.
En ik sta niet altijd bovenaan er staat ook vaak genoeg een dps warrior of andere rogue boven mij. Kijk ook maar eens naar die video van The Axemen met MC done quicker. Alleen maar rogues aan de top.
trouwens ik zit zijn guild helemaal niet af te kraken ik vind het alleen appart dat er geen rogues bij hem bovenaan staan mages hunters en bijna alle classes behalve rogues hebben nog wel andere dingen te doen in mc behalve dpsen. Wij hebben ook een full tier 2 mage in onze guild en die komt ook niet bovenaan in dps.
Ik weet trouwens niet hoe ver je in MC bent skappa. Maar als we et hier over dps in MC hebben en je komt maar tot garr dan kan ik me voorstellen dat je mages en hunters boven staan. Nieuwe guilds doen vaak alleen ranged @ luci en de corehound groups en imps = veel aoe damage en daar kan een rogue niet tegenop. Vandaar dat er bij ons ook tot en met garr altijd mages bovenaan staan, maar daarna heb je veel meer single target dps en kunnen rogues lekker inhalen.
En ik sta niet altijd bovenaan er staat ook vaak genoeg een dps warrior of andere rogue boven mij. Kijk ook maar eens naar die video van The Axemen met MC done quicker. Alleen maar rogues aan de top.
trouwens ik zit zijn guild helemaal niet af te kraken ik vind het alleen appart dat er geen rogues bij hem bovenaan staan mages hunters en bijna alle classes behalve rogues hebben nog wel andere dingen te doen in mc behalve dpsen. Wij hebben ook een full tier 2 mage in onze guild en die komt ook niet bovenaan in dps.
Ik weet trouwens niet hoe ver je in MC bent skappa. Maar als we et hier over dps in MC hebben en je komt maar tot garr dan kan ik me voorstellen dat je mages en hunters boven staan. Nieuwe guilds doen vaak alleen ranged @ luci en de corehound groups en imps = veel aoe damage en daar kan een rogue niet tegenop. Vandaar dat er bij ons ook tot en met garr altijd mages bovenaan staan, maar daarna heb je veel meer single target dps en kunnen rogues lekker inhalen.
[ Voor 71% gewijzigd door Proqzor op 09-06-2006 13:29 ]
Ligt gewoon compleet aan de instance/mobs/boss die je bevecht 
9 van de 10 keer staan de rogues (bij ons) bovenaan aan de lijsten.
Of het andere zijn die slacken, of dat andere beter zijn, i dont know.
Wat wel zeker waar is is dat rogues bovenaan de lijst staan van singletarget DPS.
(I know, er zijn ook Fury Warriors die het halen maar die zijn er VEEL minder en hebben VEEL meer gear nodig om het te halen dan bv. Rogues)
Sowieso, in ZG leg ik het af qua damage tegen andere rogues/classes.
Puur omdat Combat build heb heb ik geen hoge burst damage en mijn DPS/Damage komt juist van lange gevechten. En laat ZG nou net dat niet hebben
9 van de 10 keer staan de rogues (bij ons) bovenaan aan de lijsten.
Of het andere zijn die slacken, of dat andere beter zijn, i dont know.
Wat wel zeker waar is is dat rogues bovenaan de lijst staan van singletarget DPS.
(I know, er zijn ook Fury Warriors die het halen maar die zijn er VEEL minder en hebben VEEL meer gear nodig om het te halen dan bv. Rogues)
Sowieso, in ZG leg ik het af qua damage tegen andere rogues/classes.
Puur omdat Combat build heb heb ik geen hoge burst damage en mijn DPS/Damage komt juist van lange gevechten. En laat ZG nou net dat niet hebben
Das meer omdat iig mages meer moeten doen dan dmg in MC denk ik 
bij ons is het erg verschillende, we hebben een rogue met death's sting en pugio die gewoon fucking insane dmg doet, maar ook mages en andere classes die veel dmg kunnen doen. het ligt aan de fight wie veel dmg kan doen

bij ons is het erg verschillende, we hebben een rogue met death's sting en pugio die gewoon fucking insane dmg doet, maar ook mages en andere classes die veel dmg kunnen doen. het ligt aan de fight wie veel dmg kan doen
[ Voor 3% gewijzigd door -Miura- op 09-06-2006 13:28 ]
Bij onze guild staan meestal de warlocks/hunters bovenaan, dan komen de mages met meestal iets er onder de rogues. Als er een beetje aan aoe gedaan word komen de mages wel lekker omhoog
das nieuw bij ons staan locks bijna altijd onderaan. Waar doen locks dan veel damage mee als ik vragen mag? misschien kan ik de onze ff wat tips geven 
en over dat mages meer taken hebben enz, idd dat weet ik en dat is ook de main reason dat rogues vaak bovenaan staan (lees die lange post maar van me heb er lekker in zitten om editten).
@ RaseriaN, idd ik sta ook vaak redelijk laag in de top 5 met dps in ZG dit mede omdat de gevechten te snel gaan waardoor ik moeite heb om altijd achter een mob komen te staan.
en over dat mages meer taken hebben enz, idd dat weet ik en dat is ook de main reason dat rogues vaak bovenaan staan (lees die lange post maar van me heb er lekker in zitten om editten).
@ RaseriaN, idd ik sta ook vaak redelijk laag in de top 5 met dps in ZG dit mede omdat de gevechten te snel gaan waardoor ik moeite heb om altijd achter een mob komen te staan.
[ Voor 55% gewijzigd door Proqzor op 09-06-2006 13:34 ]
Kvind het eigenlijk een beetje onzin om te zeggen dat echt specifiek een class bovenaan staat. Het is te afhankelijk van de gear van iemand. Een rogue met death's sting/pugio/deathdealer zal best wel wat meer dmg doen dan meneertje met gutgore ripper en core hound tooth met nightslayer.
Curse of the ElementsDrProctor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:31:
das nieuw bij ons staan locks bijna altijd onderaan. Waar doen locks dan veel damage mee als ik vragen mag? misschien kan ik de onze ff wat tips geven
[ Voor 35% gewijzigd door -Miura- op 09-06-2006 13:34 ]
ja klopt maar onze guild is eigenlijk wel redelijk hetzelfde gebleven en iedereen is qua equip wel zo'n beetje gelijk. (behalve een aantal mages die van RN en FW zijn gekomen na de merge ( Woutev weet wel waar ik et over heb d8 ik zo:P))Woutev schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:33:
Kvind het eigenlijk een beetje onzin om te zeggen dat echt specifiek een class bovenaan staat. Het is te afhankelijk van de gear van iemand. Een rogue met death's sting/pugio/deathdealer zal best wel wat meer dmg doen dan meneertje met gutgore ripper en core hound tooth met nightslayer.
[...]
Curse of the Elements
@ Curse of Elements
Die lowered alleen resist maar doet geen dmg. Daarmee komen locks niet bovenaan, waarschijnlijk zijn jullie locks anders gespecced dan de onze en richten ze zich minder op dps ofzo/....:P
ik ben nu vanaf full def tank tijdelijk gerespecced naar mortal strike (mede omdat ik nu zin rokh destroyer of worlds hebt) aan de ene kant voor pvp bevalt het me erg goed max burst dmg is geweldig.
Alleen na de burst dmg houdt het snel op heb ik het idee je bouwt minimaal rage op met een 3.80 wapen en je hebt veel rage nodig voor leuke dmg output met ms build. Een fury warrior met vergelijkbare gear doet redelijk meer dmg als je constant bezig bent. Klopt dit een beetje of ??
Ik ben pas net een beetje serieus bezig met pvp dus.
En +hit heeft weinig nut zeker bij een ms build met een sword als je human bent (+5 swords) ik heb het idee dat ik echt minimaal mis, +hit lijkt me meer wat voor een dual wield warrior.
Alleen na de burst dmg houdt het snel op heb ik het idee je bouwt minimaal rage op met een 3.80 wapen en je hebt veel rage nodig voor leuke dmg output met ms build. Een fury warrior met vergelijkbare gear doet redelijk meer dmg als je constant bezig bent. Klopt dit een beetje of ??
Ik ben pas net een beetje serieus bezig met pvp dus.
En +hit heeft weinig nut zeker bij een ms build met een sword als je human bent (+5 swords) ik heb het idee dat ik echt minimaal mis, +hit lijkt me meer wat voor een dual wield warrior.
sorry ik zou daar eerst op reageren, heb toen op qoute geklikt, en bedacht mij toen dat het niet echt veel toevoegde.Wouter schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:03:
[...]
Sorry, maar wat heeft de door jou gequotte post te maken met de jouwe?![]()
Curses the target for 5 min, reducing Fire and Frost resistances by 75 and increasing Fire and Frost damage taken by 10%. Only one Curse per Warlock can be active on any one target.
Yeah... rightMantaMania schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:36:
+Hit doet niks anders dan je meer hitkans geven op een hogere level mob.
In PvP met 60 vs 60 heb je er dus weinig aan (buiten de standaard missrate)
+skill geeft meer damage op je Glancing Blows en +10 op een skill is 0% damage loss op Glacing Blows.
ok dus curse of elements en die fire curse?
maar dan nog dat gaat niet overal werken in MC ben ik bang hehehe
Luci t/m Golemagg? Dus dan zijn je rogues zeker ook nog niet in volle tier en hebben ze zowiezo geen pereditions+cht combinaties enzo? Neej dan kan het wel minder zijn.DrProctor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:17:
Bij ons staan 3 rogues vrijwel altijd in de top 5 en 1 van die 3 (rank 14 armor+bloodfang en 2 rank 14 swords) staan altijd op nr. 1. Hij wordt gewoon niet outdamaged.
1 lock cos, 1 lock cue, rest agony + corruption (+ imolation eventueel) op alle mobs die je op dat moment bevecht, toch goed voor zo'n 125 dps alleen al, dan nog shadowbolten erbij en het feest is compleetDrProctor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:41:
ok dus curse of elements en die fire curse?maar dan nog dat gaat niet overal werken in MC ben ik bang hehehe
Ik denk dat ik zeker wel nr 1-2 in dmg zou kunnen worden in Molten Core op het moment.
Maar dan moet ik geen enkele andere taak hebben als DPS, bags vol shards bij me hebben voor Shadowburn spam, bij elke cooldown ZHC of ToEP aanzetten, CoA en Corruption spammen op elke mob die getanked/offtanked wordt etc. en een zak geld neerleggen voor de immense repairs die dit gaat kosten.
Onhaalbaar dus voor mij als ik uberhaupt nog enigzins van waarde wil zijn voor de raid.
Maar dan moet ik geen enkele andere taak hebben als DPS, bags vol shards bij me hebben voor Shadowburn spam, bij elke cooldown ZHC of ToEP aanzetten, CoA en Corruption spammen op elke mob die getanked/offtanked wordt etc. en een zak geld neerleggen voor de immense repairs die dit gaat kosten.
Onhaalbaar dus voor mij als ik uberhaupt nog enigzins van waarde wil zijn voor de raid.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ok dat komt door het simpele feit dat bij een speed run melee ALTIJD in het voordeel is dat hun geen mana hoeven te regennenDrProctor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:25:
en ik in een verzameling van +dmg epics kom (wel afhankelijk van mijn taak in een gevecht, als ik moet decursen niet en bij skeram niet vanwege sheep en op de twins omdat ik bugs moet killen) 99% van de tijd in de top 5trouwens ik zit zijn guild helemaal niet af te kraken ik vind het alleen appart dat er geen rogues bij hem bovenaan staan mages hunters en bijna alle classes behalve rogues hebben nog wel andere dingen te doen in mc behalve dpsen. Wij hebben ook een full tier 2 mage in onze guild en die komt ook niet bovenaan in dps.
[/quote]Ik weet trouwens niet hoe ver je in MC bent skappa. Maar als we et hier over dps in MC hebben en je komt maar tot garr dan kan ik me voorstellen dat je mages en hunters boven staan. Nieuwe guilds doen vaak alleen ranged @ luci en de corehound groups en imps = veel aoe damage en daar kan een rogue niet tegenop. Vandaar dat er bij ons ook tot en met garr altijd mages bovenaan staan, maar daarna heb je veel meer single target dps en kunnen rogues lekker inhalen.
daarom vragen onze rogues altijd of de lavapacks bij elkaar getanked kunnen worden ivm blade furry, juist AoE.
Waarom jullie warlocks wellicht minder DPS doen? zal denk ik aan de build liggen, als je support specced bent (imp imp, imp bloodpact ed.) doen je idd dacht ik minder dmg.
En het verschil tussen Fury Warriors en rogues (dat in het begin rogues beter qua dmg zijn en naarmate de gear vorderd warriors) ligt eraan dat bij warriors als enige hun "dmg" element (mana/energy/rage) hoger word naarmate ze betere gear krijgen. (meer white dmg doen is meer rage)
wij hebben et waarshcijnlijk gewoon getroffen met onze warriors zo hebben we straks 1 HW en 2 W dps warriors, en dat tikt lekker an met dps
vooral met windfury totems, daar kan ik echt niet tegenop met mn gutgure ripper en blauwe offhand
Verwijderd
Het hangt gewoon af van de boss waartegen je vecht. Bosses met aggro-probs (detaunt) = hunter-win. Vael (unlimited backstabs) = rogue-win. Raggie (plain dps) = frostmage-win, etc etc
Bij ons staat er altijd 1 zieke rogue bovenaan (Nerf Kallos roepen we altijd
) daarna komt een mage en daarna een rits warlocks.. weet niet hoe mensen er hier aan komen om te roepen waarom die weinig damage doen
ja idd en dan shazzrah=hunter-win
maar ik had et meer over heel mc zeg maar (of tenminste wat wij nu in 1 run kunnen clearen, zijn nog niet zo super lang bezig met mc ik heb als enigste rogue van de guild nu full NS)
Ik denk dat de dps ook een beetje afhangt bij welke faction je nou zit, ik heb namelijk gemerkt dat er op mijn horde realm veel meer warriors en rogues zijn dan op mijn alliance realm. En misshien komt et ook wel een beetje door de shammies met hun windfury totems?
O en met faction bedoelde ik dus dat hordes liever warrior spelen vanwege uberlooks van tauren+orc met warrior dps gear en racial abilities.
Ik denk dat de dps ook een beetje afhangt bij welke faction je nou zit, ik heb namelijk gemerkt dat er op mijn horde realm veel meer warriors en rogues zijn dan op mijn alliance realm. En misshien komt et ook wel een beetje door de shammies met hun windfury totems?
[ Voor 52% gewijzigd door Proqzor op 09-06-2006 14:13 ]
CoS/CoE is standaard natuurlijk.jevn schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:59:
[...]
1 lock cos, 1 lock cue, rest agony + corruption (+ imolation eventueel) op alle mobs die je op dat moment bevecht, toch goed voor zo'n 125 dps alleen al, dan nog shadowbolten erbij en het feest is compleet
CoA/immo kun je wel achter wege laten imho en beter gewoon SB'en. CoA begint te traag en tegen de tijd dat ie wat gaat doen istie eral af gegooid. Immolate is minder damage dan een goeie ShadowBolt, dus ook niet de moeite, en neemt nog een debuff spot in ook.
Corruption/SB spam is alles wat je nodig hebt.
Warlocks doen prima damage en zouden goed mee moeten kunnen komen met mages. Maar bovenaan horen toch echt rogues/hunters (ok ok.. en fury warriors..).cls schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:10:
Bij ons staat er altijd 1 zieke rogue bovenaan (Nerf Kallos roepen we altijd) daarna komt een mage en daarna een rits warlocks.. weet niet hoe mensen er hier aan komen om te roepen waarom die weinig damage doen
Wij hebben 1 zieke markmanship hunter wat dat betreft die altijd bovenaan staat, dan wat andere rogues/hunters.
Daaronder mages/locks.
Verwijderd
Om even terug te komen op jou vraag hoever wij zijn.DrProctor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:25:
Onze guild heeft Mc op farm BWL tot en met chroma op farm(nefarian meestal na een whipe
aq20 en ZG is al helemaal een eitje.
En het ligt er aan welke boss wij doen en hoe de rogues dan staan maar is het een normale MC speed run dan hebben we meestal verschillende mensen aan top en dat zijn niet alleen rogues
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 14:20 ]
nee dit komt omdat ze als enige door kunnen blijven nuken waar de warrs/rogues ff moeten stoppen vanwege de knockback. Ook moeten hunters bij rag hoog op de DPS lijst staan lijkt me?Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:09:
Raggie (plain dps) = frostmage-win, etc etc
(zit zelf altijd in de MT healers group bij rag dus heb niet zo'n zicht op wat er gebeurt aan de linkerkant
Verwijderd
Vael = rogue win? bij ons toch echt wel ALLE (op de eerste tank na) warriors bovenaan. Execute word voor agro gebruikt en puur op al die dmg trekken we agro, daarbij, dan is het warriors die minimaal 2x zoveel dmg doen dan elke andere class.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:09:
Het hangt gewoon af van de boss waartegen je vecht. Bosses met aggro-probs (detaunt) = hunter-win. Vael (unlimited backstabs) = rogue-win. Raggie (plain dps) = frostmage-win, etc etc
Maarja, onze top3 bestaat uit 2 warriors bovenaan en dan een mage. Dan meestal nog een warrior en dan wat mages and rogues door elkaar. Zelfs gisteren als MT 8ste geeindigt in dmg doen in BWL alles op neffy na.
Verwijderd
mja, bepaalde firemages hou je als warlock onmogelijk bij ^^Bosmonster schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:16:
[...]
Warlocks doen prima damage en zouden goed mee moeten kunnen komen met mages. Maar bovenaan horen toch echt rogues/hunters (ok ok.. en fury warriors..).
Wij hebben 1 zieke markmanship hunter wat dat betreft die altijd bovenaan staat, dan wat andere rogues/hunters.
Daaronder mages/locks.
Ik heb meestal de grootste moeite om bij te benen, zal ook waarschijnlijk komen vanwege het feit dat ik SL ben en geen echte pve damage spec
Verwijderd
Ranged heeft ook last van knockback, hangt er een beetje vanaf waar je staat. Hunters staan idd ook hoog, soms ook 1 (ik meestal dan), maar met de ruwe aggro-is-geen-probleem dps zijn de frostmages me daar toch vaak net effe de baas.Helox-in-a-box schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:22:
[...]
nee dit komt omdat ze als enige door kunnen blijven nuken waar de warrs/rogues ff moeten stoppen vanwege de knockback. Ook moeten hunters bij rag hoog op de DPS lijst staan lijkt me?
(zit zelf altijd in de MT healers group bij rag dus heb niet zo'n zicht op wat er gebeurt aan de linkerkant)
Verwijderd
Je staat de hele tijd te backstabben zonder energie-probleem en dan nog niet bovenaan? Lijkt me vreemd, bij ons staan alle rogues altijd bovenaan, moet er al eentje doodgaan wil ie niet in de top5 komen zowat.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:24:
[...]
Vael = rogue win? bij ons toch echt wel ALLE (op de eerste tank na) warriors bovenaan. Execute word voor agro gebruikt en puur op al die dmg trekken we agro, daarbij, dan is het warriors die minimaal 2x zoveel dmg doen dan elke andere class.
Maarja, onze top3 bestaat uit 2 warriors bovenaan en dan een mage. Dan meestal nog een warrior en dan wat mages and rogues door elkaar. Zelfs gisteren als MT 8ste geeindigt in dmg doen in BWL alles op neffy na.
Srry, edit had ook gekund ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 14:28 ]
Ehm yeahVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:25:
[...]
mja, bepaalde firemages hou je als warlock onmogelijk bij ^^
Ik heb meestal de grootste moeite om bij te benen, zal ook waarschijnlijk komen vanwege het feit dat ik SL ben en geen echte pve damage specmeestal outdamagen me wel, dat is voor onze mages een eitje
Maar fire mages
Das de "by fire be purged" random knockback, de knockback die hij doet op de rogues/warrs is getimed (en iedereen wordt dus ook netjes door CTRA gewaarschuwd hiervoor), ranged kan gewoon doorblijven nuken als je niet door de knockback wordt geraakt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:26:
[...]
Ranged heeft ook last van knockback, hangt er een beetje vanaf waar je staat. Hunters staan idd ook hoog, soms ook 1 (ik meestal dan), maar met de ruwe aggro-is-geen-probleem dps zijn de frostmages me daar toch vaak net effe de baas.
Verwijderd
Het is denk hoe je het doet:) denk dat jullie warriors op een andere manier agro krijgen en houden ten opzichte van ons 
Bij ons is het, eerste tank gaat dood als vael rond de 18-20% is. Dat is 2de warrior alles uit de kast halen en execute crit voor 20sec, als die dat doet dan andere warriors alleen execute, als 2de tank bijna dood gaat 3de tank execute crit voor 20sec enzovoort.
dus of rogues doen bij ons niet wat ze bij jullie doen, of de warriors doen het anders
Bij ons is het, eerste tank gaat dood als vael rond de 18-20% is. Dat is 2de warrior alles uit de kast halen en execute crit voor 20sec, als die dat doet dan andere warriors alleen execute, als 2de tank bijna dood gaat 3de tank execute crit voor 20sec enzovoort.
dus of rogues doen bij ons niet wat ze bij jullie doen, of de warriors doen het anders
Ik weet niet hoevaak je in mc geweest bent, maar wat je daar verteld is klinklare onzin.. Op elke mob kan je goede dmg doen in MC, behalve de elementals. Dit zijn dus geddon, ragnaros en die lava packs..Bosmonster schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:35:
[...]
Maar fire magesIn MC? Die zijn niet zo heel moeilijk te overtreffen hoor
Misschien dat dat 10 tot 20% van je firedmg geresist wordt op een mob, en ik kan je zeggen dat je dan nog een frostmage overtreft kwa dmg. Fire is sowieso hogere dmg dan frost, en VEEL MEER crit chance.
Het maakt dus geen reet uit of je nou fire of frost of zelfs arcane specced bent in MC... Maar het best kan je niet 5 firemages voor ragnaros meenemen inderdaad, je frostbolt dmg stinkt
[ Voor 7% gewijzigd door enira op 09-06-2006 14:45 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Bedankt Blizz dat Deathwing alsnog mag migraten naar een nieuwe low pop PvP realm, maar WAAROM wordt dat dan 3 dagen vantevoren pas aangekondigd................
bah
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Execute critVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:35:
Het is denk hoe je het doet:) denk dat jullie warriors op een andere manier agro krijgen en houden ten opzichte van ons
[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 09-06-2006 14:51 ]
execute crit? plx explain? Wat ik me kan voorstellen dat tank 3 en 4 in berserker stance staan, en tank 2 in battle stance om de aggro verdeling een beetje op volgorde te krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:35:
[ Voor 12% gewijzigd door mdmeijer op 09-06-2006 14:52 ]
Paling Terran & Shaman
Gisteren een hunter ragnaros kill gedaan, was erg grappig, wij hadden de rest van MC al gecleared, en toen ging onze guild master Hunters ronselen, uiteindelijk hadden we iets van 6 shamans (grace of air totem en fire resist voor de hunters), 2 priest, 1 druid, 2 warlocks (voor summonen), 2 tanks en de rest hunters. Het enige jammere was dat bijna alle hunters in blue only waren omdat de goede guild hunters met hun eigen guild nog mee moesten. Zelf 1 hunter kwam niet binnen omdat hij niet attuned was, 1 hunter kon MC niet vinden….(), en ook nog een lvl 58 hunter (alt die net die ancient petrified leave uit de domo’s kist had gehaald).
Maar ondanks dat toch een kill voordat de sons spawnden
Ik wil echt niet weten hoe snel dat gaat als je alleen maar epic geared hunters hebt, maar dat moet echt wel onder de minuut kunnen dan. Ik denk zelfs dat je de shamans kan weg laten en de hunters gewoon 2x fire resist mee moet geven + healtstones en potions.
Maar ondanks dat toch een kill voordat de sons spawnden
Ik wil echt niet weten hoe snel dat gaat als je alleen maar epic geared hunters hebt, maar dat moet echt wel onder de minuut kunnen dan. Ik denk zelfs dat je de shamans kan weg laten en de hunters gewoon 2x fire resist mee moet geven + healtstones en potions.
Verwijderd
Aye same here, maar dan PvE. Voor onze server de eerste kans op een migratie, ben benieuwd wie er zullen vertrekken. Hoop niet al te veel mensen / guilds, de community op Arathor is geweldig imho.On_E schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:46:
![]()
Bedankt Blizz dat Deathwing alsnog mag migraten naar een nieuwe low pop PvP realm, maar WAAROM wordt dat dan 3 dagen vantevoren pas aangekondigd................
bah
Spelen er hier mensen op Bloodhoof en Thunderhorn of al op Wildhammer ? Is er een echte leegloop geweest ? Ik verwacht dat er van Arathor niet heel veel mensen zullen vertrekken. Maar we merken het wel he
Verwijderd
in MC niet neeBosmonster schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:35:
[...]
Ehm yeahSL staat niet bekend om z'n mega damage
Maar fire magesIn MC? Die zijn niet zo heel moeilijk te overtreffen hoor
maar in BWL en vooral AQ dus wel
Verwijderd
Recklessness gaat altijd wel goed
Zo extreem veel dmg word er ook weer niet gedaan en healers hebben maar steeds naar 1 persoon te kijken.
Ook dit is onzin...Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:59:
[...]
in MC niet nee
maar in BWL en vooral AQ dus wel
Fire owned des te meer, die debuff, yuck! Om bang van te worden...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
ik dacht altijd dat +skill ook minder misses verzorgde maar daar zit ik dus naast?RaseriaN schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:40:
[...]
Yeah... right
+Hit doet niks anders dan je meer hitkans geven op een hogere level mob.
In PvP met 60 vs 60 heb je er dus weinig aan (buiten de standaard missrate)
+skill geeft meer damage op je Glancing Blows en +10 op een skill is 0% damage loss op Glacing Blows.
En +hit is in pvp wel leuk denk ik met dual wield omdat je offhand dan als het goed is minder mist.
Daarbij heb je volgens mij met +hit ook minder kans op een miss op een gelijk level ook in pvp.
en wat is een glancing blow?
Wat doe je als je op je werk niet kan WoW-en. Dan maak je topics over WoW (ik dan he). Klein gezellig forumpje gemaakt, maar het is pas leuk als er mensen op kijken. Dus als je nog vragen hebt over iets, mss kan je het daar vinden of iig even je vraag posten, dan zoek ik een antwoord (en nee, ik ben niet je locale thottbot assistent). Dus kijk als je geinterresseert bent even. Alle aanvullingen e/o verbeteringen zijn natuurlijk ook van harte welkom.
---> Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77] <---volgens mij is het hier wel zo gezellig dat je niet hoeft te spammen voor andere fora
---> Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77] <---volgens mij is het hier wel zo gezellig dat je niet hoeft te spammen voor andere fora
[ Voor 20% gewijzigd door blaataaps op 09-06-2006 15:16 ]
Yeah.. ik kijk het dan ook over een hele raidlength. Als je al de elementals, geddon, rag, resists optelt blijft er weinig van je damage over uiteindelijk. Leuk dat je op der rest van de mobs mooie crits doet, maar op dat soort half werk zitten wij persoonlijk niet te wachten.jarnotjuh schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:44:
[...]
Ik weet niet hoevaak je in mc geweest bent, maar wat je daar verteld is klinklare onzin.. Op elke mob kan je goede dmg doen in MC, behalve de elementals. Dit zijn dus geddon, ragnaros en die lava packs..
Misschien dat dat 10 tot 20% van je firedmg geresist wordt op een mob, en ik kan je zeggen dat je dan nog een frostmage overtreft kwa dmg. Fire is sowieso hogere dmg dan frost, en VEEL MEER crit chance.
Het maakt dus geen reet uit of je nou fire of frost of zelfs arcane specced bent in MC... Maar het best kan je niet 5 firemages voor ragnaros meenemen inderdaad, je frostbolt dmg stinkt
Verwijderd
Wij hadden laatste een pre-sons kill terwijl we gewoon 5 mages, 5 hunters en 5 rogues hadden, zaten nog 10 alts in de groep ook. Het was bij lange na niet de beste groep die we ooit hebben gehad op Raggie. Ik stond zelfs in full FR-gear te schieten, niet in full dmg-gear. Enigszins verbaasd dus, wel grappig.GrrGrr schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:53:
Gisteren een hunter ragnaros kill gedaan, was erg grappig, wij hadden de rest van MC al gecleared, en toen ging onze guild master Hunters ronselen, uiteindelijk hadden we iets van 6 shamans (grace of air totem en fire resist voor de hunters), 2 priest, 1 druid, 2 warlocks (voor summonen), 2 tanks en de rest hunters. Het enige jammere was dat bijna alle hunters in blue only waren omdat de goede guild hunters met hun eigen guild nog mee moesten. Zelf 1 hunter kwam niet binnen omdat hij niet attuned was, 1 hunter kon MC niet vinden….(), en ook nog een lvl 58 hunter (alt die net die ancient petrified leave uit de domo’s kist had gehaald).
Maar ondanks dat toch een kill voordat de sons spawnden![]()
En idd, wat buff ppl (druid, priest, pallie) 2 tanks en healing voor die tanks en de rest hunters = pwn. Maar ga maar eens 30+ epic hunters verzamelen...
wat is er mis met GoT?P.P. schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:06:
Wat doe je als je op je werk niet kan WoW-en. Dan maak je topics over WoW (ik dan he). Klein gezellig forumpje gemaakt, maar het is pas leuk als er mensen op kijken. Dus als je nog vragen hebt over iets, mss kan je het daar vinden of iig even je vraag posten, dan zoek ik een antwoord (en nee, ik ben niet je locale thottbot assistent). Dus kijk als je geinterresseert bent even. Alle aanvullingen e/o verbeteringen zijn natuurlijk ook van harte welkom.
...spam...
mages zijn er voor de panthers. Rogues zijn er rechtstreeks voor de boss.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:15:
[...]
Wie zegt dat Rogues je DPS zijn??
in mijn guid zijn rogues echt niet de top DPSers
Mages en Hunters schieten af en toe toch echt wel hoger uit.
gister de panther boss tot 35% dat was met 19 man (DPS warrior had een disconnect).
Dus de volgende keer gaat 'ie neer.
Onze allereerste keer MC hadden we niet de bedoeling Luci te attempten, maar die toch tot 14% gekregen. Vanavond een serieuze MC run en dan gata Luci makeklijk neer. Wie weet Magma ook wel
Oh, sorry. Het is niet echt een forum, meer een verzameling van guides. (kan m'n oorspronkelijke post niet editen). Ik lees dit graag, maar als ik hier een van m'n guides post is die zo weg. En mss niet voor iedereen meer vindbaar (het gaat nogal hard hier). Maar als het niet gewaardeert wordt (snik) laat dan maar. Dacht mss een paar mensen zo te kunnen helpen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.