Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:31

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:42:
[...]

Toch niet voor een lvl60 :O

Hebben we gister gecleaned met 5 man van +- Level 30

Deze drops had ik gister: :P

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=Band+of+Purification

http://www.thottbot.com/?i=7655

En alle Q's klaar en kan deze vanavond ff ophalen in Darnasus

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7001

:Y)
dat is toch voor lager dan lvl60.. en 10 man...

ik bedoelde het ook meer sarcasticsh aangezien je 2000 hits krijgt als je zoekt op instances wow en dan netjes lijstjes krijgt met plaatjes en maps voor elke instance, een beetje utfs vraag

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
sebasgrif schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:29:
[...]

Ik hou van grote gele nummers, dus die SB komt er ooit zeker :).

Het geld heb ik nu wel, maar we beginnen nu aan BWL dus moet ook wat bewaren voor de repairs die gaan komen :P
En juist voor de eerste 2 bosses in BWL is DPS belangrijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Begrijp ik 't goed dat Vael te skippen is?
Nee.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Wij hebben namelijk Razorgore down nu, en tot nu toe is dat nog elke keer gelukt sinds we hem voor 't eerst hebben gekilled, alleen wipen we nog erg hard op Vael..
Wek je eigen niet de illusie door Vael te skippen want de fight na hem is misschien wel 'makkelijk' maar daarna stuit je op Firemaw en die is ook niet zo erg lief voor je.

Doe gewoon zoals het hoort en leer de Vael encounter gewoon ;)
Achteraf valt hij heel erg mee en word het een hele leuk fight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:44:
[...]

dat is toch voor lager dan lvl60.. en 10 man...

ik bedoelde het ook meer sarcasticsh aangezien je 2000 hits krijgt als je zoekt op instances wow en dan netjes lijstjes krijgt met plaatjes en maps voor elke instance, een beetje utfs vraag
Zo had ik het niet gezien :*)

maar wel leuk om te doen btw :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:46:
[...]

Wek je eigen niet de illusie door Vael te skippen want de fight na hem is misschien wel 'makkelijk' maar daarna stuit je op Firemaw en die is ook niet zo erg lief voor je.

Wij zijn er ook nog op aan het wipen, dat niet. Maar als je hem door hebt kan ik me voorstellen dat het erg makkelijke loot is voor een gevecht van maximaal 3 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben namelijk Razorgore down nu, en tot nu toe is dat nog elke keer gelukt sinds we hem voor 't eerst hebben gekilled, alleen wipen we nog erg hard op Vael..
Vael is niet te skippen. Er zijn geen optionele bosses in BWL, alles en iedereen moet dood voor je aan het einde bent. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld AQ20 en AQ40 waar wel optionele bosses te vinden zijn.

Hm ik heb helaas het het grote "post een screenshot!" stukje gemist een paar pagina's geleden, maar wie weet kan ik als ik thuis ben nog wel ff een screen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:46:
[...]

Oke duidelijk :).

Dacht alleen dat het wat meer mensen zou motiveren, en met skippen bedoelde ik ook niet echt "skippen" maar meer ff de volgorde omgooien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Laat dat de volgende keer maar wel. Dit is geen manier van discussieren.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Predje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:11:
[...]

Ze gebruikte hout om je schild beter klappen te kunnen laten dempen ;)

Maar Frank.. ik lees al dagen over allerlei ideeën van je (en ergernissen van anders tweakers).
Moet jij niet gewoon stoppen met WoW? Als je ideeën komen al voor in BF2, Lineage, FF, etc.
Er zijn echt heel veel dingen goed aan WoW, met jou aanpassingen is WoW toch helemaal niet meer zo uniek? ok, het zal uitgebreider worden, maar is WoW nog niet uitgebreid genoeg? (expansions meetellend).
Blizzard gaat echt niet elk idee direct in WoW verwerken, alles word tot in de details besproken met tientallen werknemers. Een verkeerde aanpassing kost ze direct en indirect miljoenen dollars.
Wil je mij een plezier doen en niet om de 10 post weer een idee van je posten ;)
Nevah! >:)
Nee, tis gewoon simpel, des te meer opties en mogelijkheden hoe beter het is imho. Zolang het maar mogelijkheden zijn die "binnen" het spel horen. Met name de proffessions kunnen best wel wat extra's gebruiken imho.

Zou leuk zijn als er een berg extra goede epic items komen, waarvoor er parts nodig zijn die door niet-raiders goed te krijgen zijn (denk aan bijv. Golden Pearls, Blood of the Mountain, Arcanite). Casuals blij om dat ze wat aan hun proffessions hebben, en ze weer nieuwe mooie epics (of uberhaupt gewoon betere items) kunnen krijgen waarvoor ze enige moeite moeten doen (face it; of je nu MC farmt, of Rich Thorium Veins, qua moeilijkheidsgraad maakt het weinig uit :P ), proffessions zijn dan niet zo waardeloos als nu, en de die-hard raiders zal het weinig rotten, aangezien die binnenkort toch al Tier3 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:00:
[...]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vael makkelijke loot HAHAHAHAAHAHA

sorry, kon het niet laten.

denk dat zoneseek / joanna etc er ook nog wel op whipen : )
Vael is in dat opzicht nog echt klote af en toe, het moet in die 3 minuten gewoon allemaal goed gaan! Anders gaan je warriors op zn bek daarna de healers en is het kthnxbye raid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier wipen wij ook nog weleens op, minder nu bijna al onze tanks full Dark Iron sets hebben maar effe pech met de "verkeerde" healers die de bom krijgen en je raid stort nog steeds als een kaartenhuis in elkaar.
Hoe een raid verloopt hangt erg sterk af van wie er mee zijn overigens, full force (all oude hardcore leden) = pwn, ook Vael en ook Firemaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Hou het ontopic

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 16:09 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
wou nog ff mijn persoonlijke mening toevoegen aan die discussie over verbeteringen van WoW (in dit geval professions maar dat boeit niet)
dit is dus semi offtopic (sry modjes)

Als je naar EVE en Lineage 2 kijkt mis ik in WoW toch wel het feit dat niemand ergens een mark achter kan laten op zijn realm (alleen onyxia en nef heads). Ik mis dus echt het feit dat er geen player owned structures of kastelen/forten zijn. Wat mij betreft mag blizzard ook om de world pvp wat te verbeteren wel kastelen toevoegen waar tijdens bepaalde tijden om gevochten kan worden, of dat je eigen structures kan maken om hier guildstuff te storen buffs te halen of te gebruiken als teleportatie middel(ja dit komt allemaal rechtstreeks van Lineage2). IIG dit leken mij toch leuke toevoegingen aan WoW en ik kon het toch ff niet laten om dit ook hier even te melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Vael kan ons ook nog wel ooit problemen geven.. als hij 3-4 priests BA'ed b.v.

Gisteren was wel leuk.. vael ging dood (na veel dooien omdat een lock een curse op vael gooide voordat ik hem had geraakt, dus toen nam hij even een wandelingetje :P), maar een priest had net BA gekregen.. die kon dus insta-ressen, maar sommige mensen hadden het niet helemaal door en bleven bij de priest staan.. resultaat; 2 dooien :P

http://www.dutchsecurity.net/~marc/wow/baldoe-rofl.jpg

(check chat en combatlog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:31

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zie daar ook nog verbetering in drproctor.. ik heb bijvoorbeeld Star Wars galaxies gespeeld.. dat spel had een aantal geniale elementen. Player owned buildings, een compleet geweldige gathering/crafting/economie systeem... alles wat er in het spel rondzworf (behalve je starting gear) was player made en player gathered.

als je dit zou kunnen porten naar wow... man man man

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
DrProctor schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:33:
wou nog ff mijn persoonlijke mening toevoegen aan die discussie over verbeteringen van WoW (in dit geval professions maar dat boeit niet)

Als je naar EVE en Lineage 2 kijkt mis ik in WoW toch wel het feit dat niemand ergens een mark achter kan laten op zijn realm (alleen onyxia en nef heads). Ik mis dus echt het feit dat er geen player owned structures of kastelen/forten zijn. Wat mij betreft mag blizzard ook om de world pvp wat te verbeteren wel kastelen toevoegen waar tijdens bepaalde tijden om gevochten kan worden, of dat je eigen structures kan maken om hier guildstuff te storen buffs te halen of te gebruiken als teleportatie middel(ja dit komt allemaal rechtstreeks van Lineage2). IIG dit leken mij toch leuke toevoegingen aan WoW en ik kon het toch ff niet laten om dit ook hier even te melden :P
En raad eens waar dit iig in komt? juist TBC :P

gister pro dag gehad in AQ40, van skeram t/m huhuran gekilled (inc vem en co) en een whipe op de twins op 41% (mage kreeg ineens aggro van caster emp toen hij een bug wou aanvallen), dit was echter niet fully buffed en qua tijd zaten we ook erg goed, op 7.5 minuten dus qua DPS zit het wel goed.

Ik ben ervan overtuiged dat vandaag of maandag de emps dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah.. doe gelijk een aim in het midden met een gun (alliance m4, horde ak) en dan kunnen FPS'rs ook wow doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Na een pauze van een paar maanden(3) ben ik nu toch weer begonnen.
Heb in de tussentijd Guild Wars geprobeerd, maar die vind ik toch lang niet zo leuk als WoW.

ver·slaafd (bn.)
1 lichamelijk of geestelijk afhankelijk van een bepaald middel door gewenning

:p

Ik vind het wel nog steeds jammer(zo te zien net als veel anderen) dat de professions niet beter/uitgebreider zijn. Ik ben bijvoorbeeld best bereid om dagen lang mats te zoeken voor een vet Epic item.

[ Voor 30% gewijzigd door NiaX op 08-06-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:40:
[...]

En raad eens waar dit iig in komt? juist TBC :P

gister pro dag gehad in AQ40, van skeram t/m huhuran gekilled (inc vem en co) en een whipe op de twins op 41% (mage kreeg ineens aggro van caster emp toen hij een bug wou aanvallen), dit was echter niet fully buffed en qua tijd zaten we ook erg goed, op 7.5 minuten dus qua DPS zit het wel goed.

Ik ben ervan overtuiged dat vandaag of maandag de emps dood zijn.
Geen raids in het weekend?

Wij beginnen in het weekend altijd juist extra vroeg (3 uur server tijd, 9 uur 's avonds voor mij) en hebben een groot deel van onze first kills dan ook op zaterdag gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
NiaX schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:45:
Na een pauze van een paar maanden(3) ben ik nu toch weer begonnen.
Heb in de tussentijd Guild Wars geprobeerd, maar die vind ik toch lang niet zo leuk als WoW.

ver·slaafd (bn.)
1 lichamelijk of geestelijk afhankelijk van een bepaald middel door gewenning

:p

Ik vind het wel nog steeds jammer(zo te zien net als veel anderen) dat de professions niet beter/uitgebreider zijn. Ik ben bijvoorbeeld best bereid om dagen lang mats te zoeken voor een vet Epic item.
welcome back.. ik wist wel dat je terug zou komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Phantom schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:36:
Vael kan ons ook nog wel ooit problemen geven.. als hij 3-4 priests BA'ed b.v.

Gisteren was wel leuk.. vael ging dood (na veel dooien omdat een lock een curse op vael gooide voordat ik hem had geraakt, dus toen nam hij even een wandelingetje :P), maar een priest had net BA gekregen.. die kon dus insta-ressen, maar sommige mensen hadden het niet helemaal door en bleven bij de priest staan.. resultaat; 2 dooien :P

http://www.dutchsecurity.net/~marc/wow/baldoe-rofl.jpg

(check chat en combatlog)
Kunnen priests met BA ook insta ressen? Dat werkt toch alleen OOC, of wordt die regel ook overboord gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hmmmm, mijn gametime is op. Zat gister toch even van "wat moet ik nu doen?". Eigenlijk maar beter ook, want ik heb komende week toch eigenlijk geen tijd, dus anders is het ook zonde van de dagen...

Kan ik, als ik weer meer tijd heb, gelijk mijn CC eens gaan gebruiken. Heel wat makkelijker als elke keer een GC kopen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:46:
[...]

Wij beginnen in het weekend altijd juist extra vroeg (3 uur server tijd, 9 uur 's avonds voor mij) en hebben een groot deel van onze first kills dan ook op zaterdag gehaald.
Vrijdags en zondag middag is onze ZG/AQ20 dag zondag wisseld nog al wat we doen (doorgaans BWL)

Vooral omdat veel van ons op zaterdag overdag werken, en op zondag ochtend te brak zijn om 40man raids te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het ontopic

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:50:
[...]

Kunnen priests met BA ook insta ressen? Dat werkt toch alleen OOC, of wordt die regel ook overboord gegooid?
Doorgaans ben je wel redelijk OOC als de baas (in dit geval Vael) dood is, toch? ;)

Offtopic: Frank, het kan mij persoonlijk geen ene moer schelen hoeveel zwaarden je hebt, hoeveel je ervoor betaald hebt en of ze scherp zijn of niet. Van mijn part steek je ze in je reet, maar val mij er niet mee lastig. Er zijn vast topics hier op GoT waar je je IRL-Epix kunt showen, maar ik zie de relevantie tussen LotR-merchandise en WoW compleet niet. Tevens dacht ik had het na de discussie van eerder deze week wel duidelijk was dat niet iedereen je offtopic-onzin op prijs stelt. Mijn vraag aan jou: hou er rekening mee... Dank je

[ Voor 49% gewijzigd door Wouter185 op 08-06-2006 15:03 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wouter schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:55:
[...]

Doorgaans ben je wel redelijk OOC als de baas (in dit geval Vael) dood is, toch? ;)
Ah, dacht dat het tijdens het gevecht was :P nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit.. gaat 't net lekker met de guild, begin ik wat goede gear te krijgen en zijn we eindelijk een stapje verder in BWL, leaved de guildmaster :(.

En er zijn in een redelijk korte periode al 2 mensen geleaved en een stuk of 4 mensen zijn (veel) minder gaan spelen.. hoop dus dat er een actieveling het leiderschap kan overnemen, anders valt de guild geheid uit elkaar :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10
Wat mij betreft mag blizzard ook om de world pvp wat te verbeteren wel kastelen toevoegen waar tijdens bepaalde tijden om gevochten kan worden, of dat je eigen structures kan maken om hier guildstuff te storen buffs te halen of te gebruiken als teleportatie middel(ja dit komt allemaal rechtstreeks van Lineage2). IIG dit leken mij toch leuke toevoegingen aan WoW en ik kon het toch ff niet laten om dit ook hier even te melden :P
Misschien grappig als er bijv. in van de horde/alliance hoofdsteden een soort van huis/cave komt die met een magnetischveld ala Hall of champions is afgeschermd. Of dat er in het huis van guild creator een portal staat die je naar een aparte ruimte brengt. Als je daar vervolgens in loopt krijg een soort van instance, maar dan zonder vijanden, waar alleen jouw guild kan komen.
Je zou dan het volgende kunnen hebben in dat guildhuis:
- Grote kist die als guildbank dient
- Een NPC die de DKP punten bijhoud van de guild / Guild only actioneer dmv DKP/geld
- NPC om een speciale guild Battleground te starten (zie verhaal hieronder)
- Guild only Innkeeper waarbij de Inn dus ook als warppunt van HS kan zijn.

De ruimte moet wel groot genoeg zijn om een guild van 200 members in te kunnen hebben.

Daarnaast misschien leuk om aparte guild battlegrounds te hebben. In deze battlegrounds kunnen guilds speciale punten verdienen en daarmee hun guildrang mee verhogen. Dus dat je guildrangen gaat krijgen.

Ik denk dat ik dit ff gaat uitwerken en naar blizzard toe stuur, want volgens is hier best vraag naar en geeft net dat ietsje meer aan het pvp aspect.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kutrogues die niet vanishen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:46:
[...]

Bij ons idem, echter zijn zaterdag/zondag variabel.

Woensdag: 19:00 MC
Donderdag: 19:00 t/m 23:00 BWL, meestal is dat dan t/m Firemaw als het tegenzit of als het meezit t/m Flamegor/Chromo
Vrijdag: 19:00 Onyxia en Restant BWL bosses behalve Nefarian
Zaterdag: 14:00 ZG of AQ20/40
Zondag: 14:00 ZG of AQ20/40
Maandag: 19:00 Nefarian
Dinsdag: 19:00 nogmaals Nefarian of anders AQ40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:03:
[...]

Kutrogues die niet vanishen :(
Kutwarriors die geen aggro houden :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik raad je aan om het Suggestion Forum van Blizzard eens goed door te spitten. Met name het "idee" omtrend Instanced Guildhousing is al _VELE_ malen voorbij gekomen. Tevens is er ook al meer dan eens door een Blizzard Poster gezegd dat dit "idee" geëvalueerd zal worden.

Guild-battleground heb ik daar nog niet voorbij zien komen, maar enkelzijdige guild-pvp valt nu al te realiseren door met een guildparty/raid een BG in te gaan. Daarnaast kan je ook altijd met een Alliance (als je Horde bent) Guild afspreken om een WorldPvP event te houden. Dit kan zelfs tegen guild van dezelfde faction in de PvP arena's (DiM & Gurubashi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wouter schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:07:
[...]

Ik raad je aan om het Suggestion Forum van Blizzard eens goed door te spitten. Met name het "idee" omtrend Instanced Guildhousing is al _VELE_ malen voorbij gekomen. Tevens is er ook al meer dan eens door een Blizzard Poster gezegd dat dit "idee" geëvalueerd zal worden.

Guild-battleground heb ik daar nog niet voorbij zien komen, maar enkelzijdige guild-pvp valt nu al te realiseren door met een guildparty/raid een BG in te gaan. Daarnaast kan je ook altijd met een Alliance (als je Horde bent) Guild afspreken om een WorldPvP event te houden. Dit kan zelfs tegen guild van dezelfde faction in de PvP arena's (DiM & Gurubashi).
Dat suggestion forum heb eerlijk gezegd nooit bekeken. :P

Over dat guild battleground nog even.
Stel je eens voor een battleground met 2 guild met ieder 100 members. Dan heb je wel een uber slagveld :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:05:
[...]

Kutwarriors die geen aggro houden :(

;)
Niet dat Vael nou zo moeilijk is (Firemaw vind ik moeilijker), maar ja als zo'n drol vergeet te vanishen op de eerste switch dan krijgen we een squishy-barbeque en kunnen we het net zo goed opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
Rakkerzero schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:03:
[...]

Misschien grappig als er bijv. in van de horde/alliance hoofdsteden een soort van huis/cave komt die met een magnetischveld ala Hall of champions is afgeschermd.
...
je bedoelt het originele guildhall idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:12:
[...]

Dat suggestion forum heb eerlijk gezegd nooit bekeken. :P

Over dat guild battleground nog even.
Stel je eens voor een battleground met 2 guild met ieder 100 members. Dan heb je wel een uber lagveld :D
Yupz
100 tegen 100 battles zijn een leuk idee, maar het is gewoon niet te realiseren vrees ik zonder dat het een grote bende met 0.1 fps wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:03:
[...]

Donderdag: 19:00 t/m 23:00 BWL, meestal is dat dan t/m Firemaw als het tegenzit of als het meezit t/m Flamegor/Chromo
Poeh.. wat een rooster.. Wij hebben maar 3 vaste raid avonden en die beginnen ook op voor werkende mense wat schappelijker uur (19:00 zou meer dan de helft bij ons nooit redden).

zo/ma 20:00-23:30: BWL (veel wipen nog, beginnen nu serieus met Vael)
wo 20:00-23:30: MC (full run duurt ongeveer 3:30 nu bij ons)
do 22:00: Onietje (onze late night onyxia)

Af en toe hebben we eens een off-week, waarin we bijvoorbeeld ZG/AQ20 doen. En die worden ook nog wel eens tussendoor georganiseerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:16:
[...]

Yupz
100 tegen 100 battles zijn een leuk idee, maar het is gewoon niet te realiseren vrees ik zonder dat het een grote bende met 0.1 fps wordt.
Naast die client-side problematiek zijn er ook nog server-side problemen. 200 man bij elkaar betekend meestal een hopeloze servercrash (althans, ~1 jaar geleden wel iig :P).

[ Voor 80% gewijzigd door Wouter185 op 08-06-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:54:
[...]

die ja, ik heb een Europese versie van dit zwaard, die ten eerste
veel duurder is als 189 dollar ( 480 dollar ) en ten tweede dus echt wel scherpe randen heeft.

Als je me niet geloofd mag je best wel een keer langskomen })
Waar in europa betalen we in dollars ? Je zal vast wel weer met een mooi duim verhaal komen.

Maar verder ontopic:

Na een maand minder gespeeld te hebben, weer vrolijk begonnen
was mijn 2 60ers op neptulon zat (half tier 1 hunter en full tier1/2 priest).

Heb nu op een rp server (Moonglade) een human warrior (43)en een paladin(13) gemaakt, het gaat er toch allemaal net wat beleefder en netter aantoe en ook in parties mensen hebben minder haast en zijn geduldiger, ze gaan niet gelijk in \YELL uitleggen dat je die 3de mob niet had moeten pullen.

Tot nu toe bevalt het me hier prima, alleen heb ik soms toch spijt geen rp-pvp server gekozen te hebben. Wat wel een voordeel is de nummer 1pvper (rank13) van dit moment haalt een 200 a 300k honor per week, iets wat op neptulon goed was voor een plek in de top 30..
Toch enige hoop zo rank 11 te halen en flink wat mount geld uit te sparen.

Hier dan gelijk mijn vraag
is het mogelijk op deze manier een andere ras mount te krijgen, zonder exalted status ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Onze raid roster

Maandag (20:00 - 0:00) : Molten Core full clear
Dinsdag (20:00 - 0:00) : AQ40
Woensdag (20:00 - 0:00) : AQ20/ZQ/Onyxia (keuze!)
Donderdag (20:00 - 0:00) : BWL full clear
Vrijdag (20:00 - 0:00) : AQ20/ZG/Onyxia (wat er over is!)
Zondag (14:30 - 18:00) : BWL word eventueel afgemaakt of AQ40
Zondag (20:00 - 0:00) : AQ40

Leuk schedule moet ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Rofl.

Hebben jullie members ook nog een leven of nie ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:18:
[...]

Naast die client-side problematiek zijn er ook nog server-side problemen. 200 man bij elkaar betekend meestal een hopeloze servercrash (althans, ~1 jaar geleden wel iig :P).
Idd. IF is er een voorbeeld van... Vaak laggy als het daar druk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:21:
[...]

Rofl.

alleen op zaterdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Leven : Failed to load instance..

Waar in de game zit dat stukje, ik ken dat niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Mja, dan kan ik niet achterblijven natuurlijk :P

Schema van Blackraven:

Woensdag / 19:00 - 23:00 : BWL (meestal t/m Chrommy)
Donderdag / 19:00 - 23:00 : Nef en daarna AQ40
Vrijdag / 19:00 - 23:00 : MC (soms Ony na de tijd)
Zaterdag / ~13:00 - 17:00 : ZG/AQ20
Zondag / ~13:00 - 17:00 : ZG/AQ20
Zondag / 19:00 - 23:00 : AQ40
Maandag / 19:00 - 23:00 : AQ40
Dinsdag / 19:00 - 23:00 : AQ40

Het is niet echt een vaststaand schema, maar hier komt het meestal op neer. Het komt wel voor dat er eens een dag geslacked wordt omdat mensen ineens massaal besluiten niet online te komen, maar doorgaans wordt er flink actief geraid.
Ikzelf raid trouwens maar ~2 avonden in de week, dit ipv met een heerlijke (maar gelukkig tijdelijke) werkweek van 52(+) uur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl. _/-\o_

Ik ben nog een starter maar zo druk schema kan ik me toch echt niet aan houden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

http://forums.worldofwarc...35975&p=1&tmp=1#post35975

Hier rest mij niets anders op te zeggen als : Pwnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:47:
[...]

Zo had ik het niet gezien :*)

maar wel leuk om te doen btw :9
BFD 10man? ohja? ik d8 dat alles <UBRS 5man max was?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmm bij ons gaat het er meestal iets anders aan toe. Voor deze week:

Dinsdag: 18:00 - 22:00 AQ40
Woensdag: 18:00 - 22:00 AQ40
Donderdag: 18:00 - 22:00 AQ40
Vrijdag: 18:00 - 22:00 AQ40
Zaterdag: 15:00 - 21:00 BWL
Zondag: 15:00 - 18:00 MC

Maandag vrij :p ...verder is er elke dag om 14:00 een ZG of AQ20 voor de geïnteresseerden met zonder leven. Tel overal 6 uur bij op voor de Europese tijden en je ziet dat ik ook geen leven heb. Donderdag ben ik altijd te laat (pub ftw), en zaterdag ben ik er meestal helemaal niet. Veel focus op AQ op het moment omdat we de Twins en C'thun neer willen hebben voordat Naxx uitkomt, als het kan. Daarna verdwijnt MC van het schema.

Onze MCs zijn momenteel trouwens unpointed en gewoon weer /roll. Op zich wel weer grappig, helemaal gezien we normaal alles volledig op dkp baseren (met fixed prices) en je dus precies kan zien of je <insert epic here> wel of niet kan krijgen.

Oh ja, Ony vergeten. Ze reset elke 5 dagen, dus als we een keertje zin hebben gaan we op weg naar AQ wel even op de koffie gezeten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:32:
[...]

Hmm bij ons gaat het er meestal iets anders aan toe. Voor deze week:

Dinsdag: 18:00 - 22:00 AQ40
Woensdag: 18:00 - 22:00 AQ40
Donderdag: 18:00 - 22:00 AQ40
Vrijdag: 18:00 - 22:00 AQ40
Zaterdag: 15:00 - 21:00 BWL
Zondag: 15:00 - 18:00 MC
wij hebben bijna hetzelfde schema though, een uur later beginnen en eindigen, en zaterdag vrij. en vrijdags AQ20/ZG (en zondag avond BWL/AQ40/MC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Oh. My. God.
Als ik die tijden zo allemaal zie, dan zal ik echt bijna nooit aan raids mee kunnen doen.

Maandag: Kan.
Dinsdag: Geen tijd.
Woensdag: Niet zoveel tijd.
Donderdag: Niet zoveel tijd.
Vrijdag: Geen tijd.
Zaterdag: Alleen 's middags.
Zondag: Kan meestal wel.

[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 08-06-2006 15:44 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:40:
[...]

wij hebben bijna hetzelfde schema though, een uur later beginnen en eindigen, en zaterdag vrij. en vrijdags AQ20/ZG (en zondag avond BWL/AQ40/MC)
Hm ja een redelijk deel van de guild members zit nog in high school dus later eindigen zou niet goed voor ze uitkomen. De college kids maakt het ook niet uit, maar een aantal van de werkenden moet om 04:30 weer op waardoor om 22:00 stoppen ook voor hen wel de max is. Als we dan later zouden beginnen komt het erop neer dat we effectief minder lang zouden raiden. We hebben wel welke 3 maanden ofzo weer eens een post op onze forums of we niet om 7 uur kunnen beginnen. Nu ben ik er nog op tegen (NOG meer tijdsverschil!) maar als de plannen doorgaan verhuis ik na de zomer waardoor ik dan op -3 uur van de server zit. Een uurtje later beginnen zou me dan juist mooi uitkomen.
OkkE schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:43:
Oh. My. God.
Als ik die tijden zo allemaal zie, dan zal ik echt bijna nooit aan raids mee kunnen doen.
Ja we zijn begonnen als casual guild, lang geleden. Heel lang volgehouden dat we een casual guild waren maar tegenwoordig beginnen we toch een beetje onder ogen te zien dat we een hardcore raiding guild zijn geworden ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:25:
[...]

Rofl. _/-\o_

Ik ben nog een starter maar zo druk schema kan ik me toch echt niet aan houden helaas
ik wil dolgraag tier 2. maar als ik dit schema aan moet houden trek ik het niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

OMG als ik zo zou moeten spelen dat stop ik echt met WoW :P
Nee grapje, maar ik speel wanneer het me uitkomt, en soms heb ik serieus geen zin om echt serieus te gamen :)
Tja... en vaak op zondag bijv. speel ik bijna de hele dag :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
BootVluchteling schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:45:
[...]

ik wil dolgraag tier 2. maar als ik dit schema aan moet houden trek ik het niet :X
ho even, dit is ons schema he, we zijn niet met maar 40 man in de guild, het is dus niet zo dat je iedere dag online moet zijn (liever wel though :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:18:
[...]Poeh.. wat een rooster.. Wij hebben maar 3 vaste raid avonden en die beginnen ook op voor werkende mense wat schappelijker uur (19:00 zou meer dan de helft bij ons nooit redden).
Wij doen juist 19:00 omdat de praktijk uitwijst dat we raidgroup pas om 19:30 vol hebben. Daarnast beginnen we ook zo vroeg omdat meerderheid van de mensen de volgende dag toch moeten werken of school hebben en dus stoppen we meestal rond 23:00. Na 3 a 4 uur is de concentratie er ook vaak af.
On_E schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:21:
[...]Rofl.

Zeer zeker, er zijn er maar enkelen die meer dan 75% van die raids attenden. Ik raid in het weekend nooit mee en AQ ga ik zowiezo al niet heen want die instance trekt me totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OkkE schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:43:
Oh. My. God.

Maandag: Kan.
Dinsdag: Geen tijd.
Woensdag: Niet zoveel tijd.
Donderdag: Niet zoveel tijd.
Vrijdag: Geen tijd.
Zaterdag: Alleen 's middags.
Zondag: Kan meestal wel.
Dan pas je goed in onze guild :P (zo/ma/wo/do laat, beginnen op 20:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:48:
[...]

Wij doen juist 19:00 omdat de praktijk uitwijst dat we raidgroup pas om 19:30 vol hebben. Daarnast beginnen we ook zo vroeg omdat meerderheid van de mensen de volgende dag toch moeten werken of school hebben en dus stoppen we meestal rond 23:00. Na 3 a 4 uur is de concentratie er ook vaak af.
20:00 is bij ons ook 20:00 beginnen. Dan wordt de eerste kill gemaakt. Invites beginnen vaak 20-30 min eerder. Opkomst is bij ons niet zo'n probleem. Sterker, om 19:50 worden vervangers voor mensen die niet op zijn komen dagen (we werken met sign in) opgeroepen.

19:00 zou ik nooit redden, dan ben ik vaak net thuis. Kan ik ff eten en meestal om 19:30 ofzo wel inloggen.

Onze 'officiele' eindtijd is 23:30. Dan ben je in principe vrij om te vertrekken, ook al zijn we niet klaar. Als het kan gaan we wel door als we nog wat af willen maken natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Zeer zeker, er zijn er maar enkelen die meer dan 75% van die raids attenden. Ik raid in het weekend nooit mee en AQ ga ik zowiezo al niet heen want die instance trekt me totaal niet.
kek als iemand dat bij ons in het guild zou zeggen kon hij opzoek gaan naar een andere guild.. (alhoewel ik betwijfel of hij daar dan inkomt als je zelf wil beslissen of je naar de hoogste instance gaat of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:54:
[...]
kek als iemand dat bij ons in het guild zou zeggen kon hij opzoek gaan naar een andere guild.. (alhoewel ik betwijfel of hij daar dan inkomt als je zelf wil beslissen of je naar de hoogste instance gaat of niet)
Tja als een guild wil beslissen voor zijn members of ze iets leuk vinden of niet dan is dat zowiezo niet mijn guild. Ik vind heel dat AQ net starship troopers, tegen allerlei bugs matten. Mis alleen mijn lasergun PEWPEW LAZERGUNZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lol! humor.. voel je je ff genaaid met je getwinkde rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.worldofwarc...3160&p=1&tmp=1#post533160

Deze blijft leuk, voor iedereen met vragen over DKP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt bij ons dus niet helemaal zo, er wordt wel geacht dat je net zoveel aanwezig bent bij de wipe-raids als bij de farm-raids. Dus een beetje epix looten en je niet inzetten voor guild-progress zit er niet echt in bij ons ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Kaap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:00:
[...]
Tja als een guild wil beslissen voor zijn members of ze iets leuk vinden of niet dan is dat zowiezo niet mijn guild. Ik vind heel dat AQ net starship troopers, tegen allerlei bugs matten. Mis alleen mijn lasergun PEWPEW LAZERGUNZ
je zit toch in een guild als een team? zou wat zijn: Arjan Robben: "nee ik doe niet mee aan het WK dat trek mij niet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben iig blij dat wij pas net een 3e raid-avond hebben ingepland.

Schema is nu : (raids zijn van 20:00-00:00)

Maandag : vrij
Dinsdag : BWL
Woensdag : vrij
Donderdag : Ony + BWL
Vrijdag : vrij
Zaterdag : ZG/AQ20 (voor de liefhebbers)
Zondag : Full MC of weer BWL

Zo hou ik tijd over voor andere dingen dan WoW, en gewoon de leuke dingen ingame als alt levellen, 2/3-man Stratholme etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:54:
[...]

En ik maar denken dat het een spelletje is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:00:
[...]
Tja, maar als guild is het de bedoeling dat je vooruitgang boekt. De epix die geloot worden zijn hiervoor nodig. Als mensen dus AQ niet inwillen is het dan ook niet echt de bedoeling dat die als eerste met de bwl-epix weglopen. Zo werkt dat toch wel een beetje bij ons. Het is overigens prima als je niet alle raids wilt raiden, maar alléén bwl zit er niet echt in.
We hebben dat trouwens als ondervangen door meer cp's te geven voor AQ-raids en _vette_ bonuspunten voor een first en second-time kill van een boss.
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:50:
[...]

Tja, met voetbal kom je ook nergens als niemand uit het team de tweede helft wil spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:54:
[...]

Tja, maar als guild is het de bedoeling dat je vooruitgang boekt. .
Wie zegt dat ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ok: de meeste guilds willen nieuwe content, en die krijg je doorgaans alleen als je vooruitgang boekt (over de thrill die je krijgt met first kills nog maar niet te spreken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Tja, met voetbal kom je ook nergens als niemand uit het team de tweede helft wil spelen.
Laten we het er op houden dat ik meer van de sociale kant hou. :)

Je kunt trouwens wel in World Defense praten, gister gezien! :P
(alhoewel ik niet zeker weet of jij zei dat dat niet kan ;) )
[...]

De epix die geloot worden zijn hiervoor nodig. Als mensen dus AQ niet inwillen is het dan ook niet echt de bedoeling dat die als eerste met de bwl-epix weglopen. Zo werkt dat toch wel een beetje bij ons.
Nee, common sense is wel het devies. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:01:

Je kunt trouwens wel in World Defense praten, gister gezien! :P
(alhoewel ik niet zeker weet of jij zei dat dat niet kan ;) )
Hmm, ik weet toch vrij zeker dat dat niet kan, localdefense kan wel, ik probeer het vanavond.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:10:
[...]

Hmm, ik weet toch vrij zeker dat dat niet kan, localdefense kan wel, ik probeer het vanavond.
Het kan wel, maar alleen door mensen die rank 11 of hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:21

Mojo

The Power Within

Maegrim schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:45:
[...]

Nee, dat is een andere serie.

Deze 3 heb ik:

[...]

http://www.blizzard.com/books/novels.shtml

Het boek dat jij hebt is ouder :)
Ik heb de 1e 3e en 4e. 2e heeft de boekhandel nog steeds niet uitgeleverd en zit ik al lang op te wachten. Erg gave boeken om te lezen in ieder geval!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:10:
[...]

Het kan wel, maar alleen door mensen die rank 11 of hoger zijn.
Ah ^^

Nooit iemand zien doen, maargoed, in localdefense zie ik ook nauwelijks iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:50:
[...]

Nee nee, the internet is serious business!!

Maar ook bij ons wordt het niet op prijs gesteld als je alleen op farm runs komt. Als je online bent en we hebben je nodig dan wordt je geacht te helpen. Anders kan je per direct op zoek naar een nieuwe guild.

En om nog even terug te komen op "post een screen van je karakter!" van 10 pagina's terug:

Cuendillar, mijn main.

Creosote, mijn alt

Dan ben ik bezig met de druid, rogue, en warrior om te kijken welke ik als volgende tot 60 zal levellen. Warlock heb ik ooit eens tot lvl 8 gespeeld maar kon toen totaal niet boeien. Na karaker verwijderd te hebben toch weer een nieuwe aangemaakt om de naam vast te leggen mocht ik het nog eens willen proberen. De hunter en priest zijn placeholders voor de naam aangezien dit Draenei karakters gaan worden ;)

Anniaq = AnniAQ. Mijn guild heet Annihilation, guild bank voor AQ. Hoogste level bank in de guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoe kan ik aan zo'n race meedoen in de Mirage Raceway??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:29:
[...]

Nee nee, the internet is serious business!!

Maar ook bij ons wordt het niet op prijs gesteld als je alleen op farm runs komt. Als je online bent en we hebben je nodig dan wordt je geacht te helpen. Anders kan je per direct op zoek naar een nieuwe guild.

En om nog even terug te komen op "post een screen van je karakter!" van 10 pagina's terug:

Cuendillar, mijn main.

Creosote, mijn alt

Dan ben ik bezig met de druid, rogue, en warrior om te kijken welke ik als volgende tot 60 zal levellen. Warlock heb ik ooit eens tot lvl 8 gespeeld maar kon toen totaal niet boeien. Na karaker verwijderd te hebben toch weer een nieuwe aangemaakt om de naam vast te leggen mocht ik het nog eens willen proberen. De hunter en priest zijn placeholders voor de naam aangezien dit Draenei karakters gaan worden ;)

Anniaq = AnniAQ. Mijn guild heet Annihilation, guild bank voor AQ. Hoogste level bank in de guild ;)
Ben ook bezig met een warlock alt, nu lvl 13 nog maar, maar tot dusver kan de class mij echt nog niet boeien. Waar ik met al m'n huidige chars dat dus wel heb/had. Ik ga haar sowieso naar lvl 20 levelen om het een kans te geven en dan heb ik iig een mooie summon-alt. ;) Maar wordt warlock later nog leuker of moet het je gewoon liggen om veel debuffs op mobs te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:37:
[...]je zit toch in een guild als een team? zou wat zijn: Arjan Robben: "nee ik doe niet mee aan het WK dat trek mij niet"
Arjen Robben voetbalt voor zijn werk, ik speel WoW voor mijn plezier. Als ik hardcore had willen wezen had ik vast wel bij een heleboel van die retard guilds gekunt die WoW zien als werk, 90% attendance vereisen en hun members vertellen wat die zelf leuk moeten vinden voor hun 13 euro / maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Goed, je voetbalt bij een amateur club, speel je dan ook de 2e helft niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Iemand ervaring met DKP addons ?

Ik zoek er eentje waarbij ik mijn huidige DKP data in kan voeren (niet meer als aantal DKP per speler), en er geen vaste item waardes zijn en het bieden eigenlijk open is. (dus geen zero sum, maar tier 1 of MC epic = minimum bod 50, tier 2 of BWL epic = minimum bod 100)

Het zou handig zijn als je dan tijdens raids bij elke bosskill bv. met 1 druk op de knop 10 DKP geeft aan alle raid-members.

Ik heb zelf al gezocht, maar vrijwel alle addons die ik kon vinden hebben zo'n EQDKP site nodig o.i.d. of zitten er vaste item waardes in e.d.

(doe het nu nml. ouderwets met pen en papier waarna ik alle gegevens verwerk in een text-file, en dat kost me veel te veel tijd, en maakt het raiden een stuk minder leuk)

[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 08-06-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
On_E schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:50:
(doe het nu nml. ouderwets met pen en papier waarna ik alle gegevens verwerk in een text-file, en dat kost me veel te veel tijd, en maakt het raiden een stuk minder leuk)
Maak een Access database'je :? Dat scheelt al gelijk weer een stukje werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:38:
Goed, je voetbalt bij een amateur club, speel je dan ook de 2e helft niet mee?
Ja, doe ik. En nee, ik raid dan toch niet iets wat ik absoluut niet leuk vindt.

Dat jij nou graag je strot open houdt en je guildmaster iets door je strot laat drukken, je het met liefde doorslikt en daarna nog bedankt ook, dat is jouw keuze.

Maar ik heb je wel door hoor, raiden is voor jou een leven en geen spel. Het boeit je dus niet wat je raid als je de epix plx maar krijgt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Kaap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:21:
[...]
Ja, doe ik. En nee, ik raid dan toch niet iets wat ik absoluut niet leuk vindt.

Dat jij nou graag je strot open houdt en je guildmaster iets door je strot laat drukken, je het met liefde doorslikt en daarna nog bedankt ook, dat is jouw keuze.

Maar ik heb je wel door hoor, raiden is voor jou een leven en geen spel. Het boeit je dus niet wat je raid als je de epix plx maar krijgt, toch?
1) als jij niet met je team mee doet hoor je niet in het team thuis (imo)
2) ja want ik help de guildmaster met wat hij door mijn strot drukt, dus hij bedankt mij.
3) het maakt me wel uit wat ik raid, namelijk bosses die wij nog niet gekilled hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:06
On_E schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:50:
Iemand ervaring met DKP addons ?

In onze guild gebruiken we eenzelfde systeem, maar dan dkp per uur.
De dkp site draait met eqdkp script, en met modded raidtracker is dat allemaal te loggen. De geboden dkp kan je per item in je raidtracker invoeren en daarna importeren in je site. Of jet verdiende dkp per baas ook automatisch kan laten doen weet ik niet, als je er niet uit komt kan ik het wel even navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Zo zo goed als live vanuit BWL :P

Sylvar en Kadaver ;)

Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/sylvarenik.jpg

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

On_E Wat voor systeem gebruiken jullie?

Als je inderdaad eqdkp gebruikt zijn er veel alternatieven in addon vorm te vinden die kunnen exporten, importen en weet ik nog meer :P

Ik heb voor ons eigen systeem ook een addon geschreven die het als een Forum post export voor ons forum. Dat word gecontrolleerd door iedereen en dan voegen we het handmatig toe.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49

Seraphin

Meep?

Hoe kon je ook alweer op de testserver komen? Ik heb het in een voorgaand topic voorbij zijn komen, maar weet niet meer welke.... :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn warrior

Freek

Schrik niet van alle alts, heb alle classes keer geprobeerd en weet eigenlijk nog steeds niet wat ik leuk vind op warrior na. Kan natuurlijk ook zijn dat ik t lvlen gewoon saai vind =/

Ony weer neer vandaag, begin wat meer grip te krijgen op overgang van phase2 naar phase3. Had er erg snel weer op me en terug op de plek. Was pas 2e keer dat ik r moest tanken, mt had enorme lag vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Seraphin schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:09:
Hoe kon je ook alweer op de testserver komen? Ik heb het in een voorgaand topic voorbij zijn komen, maar weet niet meer welke.... :P
Het is niet heel erg moeilijk om de official site te lezen hoor?

Ik hoop stiekem op wat NW vandaag, maar belt zit er al niet meer in. 2x judgement :X
Ik wil eigelijk de gloves voordat ik me chest krijg, 20 frostdmg enchant erop en gaan. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:44:
Hier mijn warrior

Freek

Schrik niet van alle alts, heb alle classes keer geprobeerd en weet eigenlijk nog steeds niet wat ik leuk vind op warrior na. Kan natuurlijk ook zijn dat ik t lvlen gewoon saai vind =/

Ony weer neer vandaag, begin wat meer grip te krijgen op overgang van phase2 naar phase3. Had er erg snel weer op me en terug op de plek. Was pas 2e keer dat ik r moest tanken, mt had enorme lag vandaag.
In welke guild zit je? :)
* bcd87 is <Gatekeepers> Gimbooze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:54:
[...]

In welke guild zit je? :)
/me is <Gatekeepers> Gimbooze
Zit in Imperial Fist, je naam komt me wel bekend voor idd. Heb je wel eens in Ironforge zien staan.

edit foutje

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
WOOOOOOT!!!!!!! Twin emps down!!! na een aantal fucked up pulls zonder doden in 14minuten dood!

wel crap loot btw >.>
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21599 <- net niet gedissed
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21605 <- gedissed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:16:
WOOOOOOT!!!!!!! Twin emps down!!! na een aantal fucked up pulls zonder doden in 14minuten dood!

wel crap loot btw >.>
LOL, welke nab druid laat die laatste nou weer liggen dan. Beste druid tank gloves ingame anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
de enige feral druid die we hebben was er niet >.>

en de rest wil alleen resto gear -_-

[ Voor 35% gewijzigd door Puc van S. op 08-06-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:48:
de enige feral druid die we hebben was er niet >.>
Boeien, als druid moet je dat soort shit gewoon claimen imo, of je nou feral bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wiebbe schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:29:
On_E Wat voor systeem gebruiken jullie?

Als je inderdaad eqdkp gebruikt zijn er veel alternatieven in addon vorm te vinden die kunnen exporten, importen en weet ik nog meer :P

Ik heb voor ons eigen systeem ook een addon geschreven die het als een Forum post export voor ons forum. Dat word gecontrolleerd door iedereen en dan voegen we het handmatig toe.
Een zelf bedacht systeem dus, geen eqDKP ofzo, maar ik zal nog eens verder zoeken en testen, ook met dat raidtracker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:16:

wel crap loot btw >.>
Wij hebben gister de twins met 1 feral druid gedaan. Wel geinig :)

[ Voor 6% gewijzigd door bcd87 op 09-06-2006 07:44 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.