http://img388.imageshack.us/my.php?image=eigfront6me.jpg is origineel btw
ikke, wel een oud plaatje, die nare staff of dominance ligt nu ergens in de prullenbak
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 08:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 08:58 ]
Verwijderd
Dragonstalker heeft bij ons een belachelijk lage droprate, geen idee waarom (Judgement kun je bij ons niet eens epic noemen.... >.< ). 6 hunters die voor de set gaan, eentje heeft hem, 3 hebben er 7/8 (ik oa) en 2 hebben 5/8. Op 14 januari haalden we Nefarian voor het eerst neer.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:27:
@gerwen&tepelstreeltje
Hoelang zijn jullie nou bezig geweest met die tier 2 set bij elkaar te sprokkelen? Heb zelf een lvl 56 Hunter NE, hunters ftwMoet nog 3 balkjes ga gauw levelen ik wil die tier set ook
Heb al wel 3 bs items.....maarja das niks vergeleken bij die tier 2! En aangezien dat jullie allebei als main een hunter hebben,wat vinden jullie van de nieuwe set tier 3? Het was tog iets van +45 ag op chest , ik wil het ik wil het ik wil het
Beetje nutteloze post i knowOver een tijdje post ik wel crits hehe
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 09:02 ]
Verwijderd
Hahaha,
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Portal?Gohan-san schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:54:
[...]
huh hoe doe je dit? ben ik wel benieuwd naar
Ik zie het aan mn sct (scrolling combat text) en het icoontje vershcijnt 10seconden lang op de plaats waar je buffs staan.TomSmit82 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:16:
nou ja, Sylvar!
[afbeelding]
me oude banner!
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij stond er op frontpage toch echt wow en niet warcraft.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:22:
Het zal een film over warcraft gaan, niet over WoW.
Dus kwa wapens of schilden zal dat echt niet gebeuren.
Natuurlijk vast wel van de characters vanuit de film, maar bedenk dat het Warcraft is en niet WoW.
Dus geen hand of ragnaros of Thunderfury of wat dan ook. daarbij, het gaat om een waarschijnlijk zeer klein deel van de hele warcraft lore, laat ik zeggen, 1% van de gehele warcraft lore is al genoeg verhaalstof om een paar uur film van te maken.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 09:31 ]
[ Voor 14% gewijzigd door ReCreator op 08-06-2006 09:29 ]
Terwijl voor ons Dragonstalker weer redelijk veel dropt juist (gisteren 2 x dragonstalker belt van vael gedisenchant), maar het meeste is toch wel Transcendance.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:00:
[...]
Dragonstalker heeft bij ons een belachelijk lage droprate, geen idee waarom
waar slaat dit nu weer opVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:17:
wil niet de reactie krijgen van heb je geld teveel ( antwoord ja)
hmm Djengis.. ooit AC2 gespeeld?-=BoKKiE=- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:05:
[...]
Rak de cliniclown
ok hier mijn chars
me shammie: 8/8 EF, 5/8 10 storms voor de rest alles nog blauw qua trinkets en wapens etc
[afbeelding]
me mage 5/8 Arcanist ZHC Bloodcaller en bijna de illusionist robe uit zg ^^
[afbeelding]
me rogue op bloodscalp, geen toegang tot mc, dus moet het doen met blue spul enzo uit de lvl 60 instances, wel een Amulet of the darkmoon ^^
[afbeelding]
Verwijderd
Hij speelt sowieso niet, hij slackt
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Slaat op dat die items allemaal vrij duur zijn en dat best wel veel mensen het in mijn prive omgeving het geld verspilling vinden ( nee postzegels verzamelen dan, zegeltje van 3000 euro ) dus dacht misschien krijg ik daar hier ook weer opmerkingen over. Wou ik even voor zijn.
Wij zijn nerds wij zijn dat gewendVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:39:
[...]
Slaat op dat die items allemaal vrij duur zijn en dat best wel veel mensen het in mijn prive omgeving het geld verspilling vinden ( nee postzegels verzamelen dan, zegeltje van 3000 euro ) dus dacht misschien krijg ik daar hier ook weer opmerkingen over. Wou ik even voor zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:39:
[...]
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:17:
wil niet de reactie krijgen van heb je geld teveel ( antwoord ja))
ookee laat mijn vraag dan maar
Hehe, nou er zijn hier genoeg mensen op GoT die veel geld uitgeven aan hun hobby. Of dat nou aan dure PC's is, of dure foto spullen (camera e.d.), dus jouw passie voor LoTR valt kwa gelduitgifte niet echt opVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:39:
[...]
ZOMG, jij weet toch hoop ik wel, dat je een portal kan maken @ lvl 40 naar elke capital van je factie en @ lvl 20 jezelf teleporten (trainers in mage quarters van Capital).Gohan-san schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:54:
[...]
huh hoe doe je dit? ben ik wel benieuwd naar
[ Voor 6% gewijzigd door Dirk IJntema op 08-06-2006 10:02 ]
Old school gamer
nope helaas, als ik voor elke keer dat mij dat ingame gevraagd werd 1 silver had gekregen had ik nu op al mijn 3 chars een epic mount gehad
ja maar alleen omdat ik op jouw wil lijken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
hehe ja jaDirk IJntema schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:46:
[...]
ZOMG, jij weet toch hoop ik wel, dat je een portal kan maken @ lvl 40 naar elke capital van je factie en @ lvl 20 jezelf teleporten (trainers in mage quarters van Capital).
Verwijderd
Awww. how cute-=BoKKiE=- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:49:
[...]
ja maar alleen omdat ik op jouw wil lijken
ja, ff een Ashkandi aan je muur hangenVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:17:
Weet je waar ik op zit te hopen:
Er komt toch die film van WOW over een jaar of 2.
Nou net zoals nu bij de LOTR ( Lord of the Rings ) allerlei film merchandise is te kopen, zal er vast ook allerlei World of warcraft merchandise komen.
Dat wil zeggen zwaarden, schilden,armor nagemaakt uit de film.
Ik heb bv thuis mijn muren vol hangen met de zwaarden, schilden, armor van:
Aragorn( Anduril ), Sword of the Witch king, Sting ( Frodo ), Shield of Gondor, Helm of Gondor en nog wat spul, wil niet de reactie krijgen van heb je geld teveel ( antwoord ja)
Stel je straks voor dat je allemaal nagemaakte real life wapens kan kopen van World of Warcraft:
Mace of Ragnaros of zo, of Helm of Might ( en dan dragen met carnaval of zo )
Geef toe is een beetje nerdie maar lijkt me wel kicken.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Verwijderd
ik heb gehoord.. dat ze een film maken over wat er NA wow gebeurt, spel 1 was human vs orc, volgens mij was dat ook in deel 2 (kep ze niet echt goed gespeeld).Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:26:
[...]
Volgens mij stond er op frontpage toch echt wow en niet warcraft.
Als ze het maken zoals LOTR van meerdere delen die elkaar opvolgen dan kan ik me idd voorstellen dat ze het verhaal van warcraft 3 als deel 1 gaan gebruiken. deel 2 zal dan frozen throne zijn en deel 3 en 4 over wow.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 10:27 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 08-06-2006 10:22 ]
Eigelijk als je het orginele pers bericht leest staat er dat er een film komt die zich af speelt in de World of Warcraft. Dat wil dus NIET zeggen dat het over WoW het spel gaat maar simpelweg dat het zich afspeelt in het universum van Warcraft. (de world of warcraft dus)ReCreator schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:28:
Ik heb wel een WoW pop
Een undead warlock in Dreadmist(Dat was toen echt een gaaf als je die set had)
Mooi ding hoor, van me vader gekregen vorig jaar, en is officieel van Blizzard
Ik zie die poppen nergens meer... dus misschien heb wel geluk er een te hebben... mja misschien zijn er wel 6 miljoen andere spelers die dat denken
Ff over die film...:
nieuws: World of Warcraft gaat naar het witte doek
World of Warcraft dus...
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Arthus and Utha tha Lightbringa in da hoodzVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:22:
[...]
(Deel 4) Nadat alle "hero's" in de game worden verslagen door Arthus (zie bijv. Stormwind, de beeldjes ervan -volgens mij zie je ook Utha The Lightbringer- )
Verwijderd
De trinket is niet bugged. Als hij procced dat zie je zo'n schild boven het hoofd van je character net zoals je in defensive stance gaat. Ook krijg je er een buff bij.Kapoen schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:10:
Een vraag voor de bezitters van deze trinket:Force of Will
Hoe weet je wanneer dit ding procced? Ik zie nergens een animatie of icoontje verschijnen en ik had 'm gisteren tijdens MC equipped. Het lijkt mij sterk dat er geen enkele proc was
Of is deze trinket bugged?
ja, kijk maar eens op blizzard.comVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:22:
[...]
vraagje: hebben ze boeken over Warcraft (zoals lotr)??
Teleport: Ogrimmar en Teleport: Undercity?
Ik zou als ik jou was geen commentaar meer hebben op het nerd-zijn van mensen hierVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:17:
Aragorn( Anduril ), Sword of the Witch king, Sting ( Frodo ), Shield of Gondor, Helm of Gondor en nog wat spul, wil niet de reactie krijgen van heb je geld teveel ( antwoord ja)
Of gewoon niet AFK gaan? Ik heb echt een pokkehekel aan mensen die dat dan doen, wacht ff een kwartiertje ofzoWouter schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:11:
Hehehe, gelukkig valt het in de Depression Room helemaal niet op, zeker niet als AoE'er
Er zijn een hele serie boeken over WC. Heb ze zelf nog niet gelezen.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:22:
vraagje: hebben ze boeken over Warcraft (zoals lotr)??
Weet je dat een priest veeeeeeeeeeeel anders is dan een paladin..
1) priest gaat sneller dood
2) priest is (heel) wat sterker dan een paladin ,mits in goeie handen
3) shadow priest rules
We gingen met guildie naar Gnomeregan, moest natuurlijk healer zijn.. maar ik wil liever Damage gevenbijna een wipe gehad.. maar gelukkig DI gedaan
... vandaag weer misschien in ST grinden
(i
blue items/epics)
https://niels.nu
OMG.. en dat zegt wat over het praten over WoW in het bijzijn van 'meisjes'...Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:17:
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 11:19 ]
Hands of Progress, Czech Alliance en Zero Limitz zijn volgens mij de enige grote guilds die gemigrate zijn, van de horde kant weet ik het niet (PWND aleen dacht ik). Wij (The Ironhand Union en The Vipers, de guild waarmee we samen raiden) zijn iig gebleven.I.R. Butcher schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:22:
Zijn er hier trouwens nog mensen die van Thunderhorn wel gemigreerd zijn? Na een guildvote hebben wij besloten te blijven.
oid.Rakkerzero schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:30:
Misschien een idee om met tags te gaan werken??
bijv.:
Onderwerp: Algemeen
Tag: [Algemeen]
Onderwerp: <insert class type> (bijv. druid )
Tag: [class: <insert class type>] (wordt dan [druid] )
om zo verder tegaan:
onderwerpen: item, raid, instances, Horde, Alliance, quests, <insert profession type>, etc...
En dat zet je dan aka UBB-tag om je bericht heen, bijv.
[profession: Herbalism]
<typ hier je herbalism verhaal>
[/profession: herbalism]
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-06-2006 11:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Uhm even niet om het een of ander hoor, maar dat soort dingen verzamelen is echt niet kinderachtig.Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:57:
[...]
OMG.. en dat zegt wat over het praten over WoW in het bijzijn van 'meisjes'...
Als je ze meeneemt naar zo'n huis vragen ze zich ook af op welke leeftijd je bent blijven hangen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 11:26 ]
Verwijderd
Hmm, even zoeken op jouw naam (of beter: een identiek iets in je sig of icontext) en je komt wel aardig uit meestal ;-) In jouw geval zou ik zoeken op "duck" ^^Rakkerzero schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:
Ik wil een eerdere post van mij nog ff onder de aandacht brengen, want in mijn ogen is het postsysteem wat ik beschreven heb best handig voor dit topic, omdat het gewoon veel te snel gaat om fatsoenlijk een onderwerp te kunnen volgen. Als je ff een half dagje niet gekeken hebt dan loop je al weer gauw een paar pagina's achter en moet je weer gaan zoeken waar dat jouw discussie gebleven was.
Dus...:
oid.
Dat maakt het zoeken naar eerdere berichten een stuk handiger en de onderwerpen binnen WoW blijven mooi gescheiden van elkaar
Betekent dit dat ik nu in 1.10 nog even snel mijn 3 stukjes Zandalar equipment kan disenchanten (en dus 2 shards + 1 nexus krijg) en die gewoon weer upgraded in 1.11 terug krijg?Zandalarian Armor Replacement - Due to the changes made to the armor rewards from the Paragons of Power quests, the trolls of Yojamba Isle will now offer to replace pieces of armor that have been lost or deleted.
Offtopic, gelukkig is mijn vriendin net zoals ikVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:16:
Pff, bij mij staat er een trein op mijn TV (marklin HO-schaal), hangt een kartonnen Johnny Bravo aan de muur en staan er staan 3 computers in mijn kamer. Mijn vrienden hebben het opgegeven om mij nog volwassen te krijgen ^^ Volwassen zijn is overschat, is geen moer aan.
ah, Kyliana --> 28 ^^ even sig aanpassen
Ik heb vorige maand toevallig het eerste boek van de trilogy gekocht, Day of the Dragon, puur om te kijken of het bevalt. Als het bevalt, ik ben niet ver, dan schaf ik ook de andere boeken aan.Maegrim schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:54:
Ik heb de Well of Eternity serie thuis, 3 erg goede boeken
Probeer ze maar te dissen danQuarK schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:27:
[...]
Betekent dit dat ik nu in 1.10 nog even snel mijn 3 stukjes Zandalar equipment kan disenchanten (en dus 2 shards + 1 nexus krijg) en die gewoon weer upgraded in 1.11 terug krijg?
Het lijkt er wel op...
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
M'n nu-ex had op zich geen problemen met mijn gamen, ik heb haar uitgelegd wat een MMORG is, en dat om goeie equipment te krijgen je met 40 man draken gaat vermoorden (het idee held op wit paard molt draak spreek de deernes nog wel een beetje aan kennelijkRaseriaN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:30:
Soms he, moet je gewoon net de goede treffen
En ik ben 'pas' 23 en vriendinnetje 19
Nee, dat is een andere serie.Kaap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:31:
[...]
Ik heb vorige maand toevallig het eerste boek van de trilogy gekocht, Day of the Dragon, puur om te kijken of het bevalt. Als het bevalt, ik ben niet ver, dan schaf ik ook de andere boeken aan.
Day of the Dragon is wel herkenbaar. Gaat over de bezetting van Grim Batol.
http://www.blizzard.com/books/novels.shtmlWarcraft: War of the Ancients Trilogy
Book One: The Well of Eternity
Book Two: Demon Soul
Book Three: The Sundering
Ik heb geen enchanting, maar wilde skinning even droppen om ze te dissen... kan het dus nu even niet proberen.Optical schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:33:
[...]
Probeer ze maar te dissen dan
gaat niet he ?
Dit heb ik dus nog geen enkele keer zien gebeuren. Of ik heb gewoon enorme pech met de procatreVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:28:
[...]
De trinket is niet bugged. Als hij procced dat zie je zo'n schild boven het hoofd van je character net zoals je in defensive stance gaat. Ook krijg je er een buff bij.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
zijn de boeken het waard?Maegrim schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:45:
[...]
Nee, dat is een andere serie.
Deze 3 heb ik:
[...]
http://www.blizzard.com/books/novels.shtml
Het boek dat jij hebt is ouder
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 11:57 ]
Verwijderd
Ja en zo heb ik dus een vriendin van 17 die ook WOW doet ( en pyschologie ) was geen slimme vermelding dit soort uitspraken roepen nogal heftige reacties van o.a. Addictive opRaseriaN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:30:
[...]
Soms he, moet je gewoon net de goede treffen
En ik ben 'pas' 23 en vriendinnetje 19
Verwijderd
nou..uhm...Hydra schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:43:
[...]
Lijkt me wel handig als je vriendin ook verslaafd is
hmm ik meen me eigen te herrineren van toen ik op zoek was naar zon zwaardje (nooit gekocht thought) dat alleen het zwaard arwen onder de "scherpe" zwaarden viel, en dat alle andere wapens niet scherp waren en een relatief zwakke bevestiging haden (als je hard slaat heb je kans dat hij afbreekt zeg maar).Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:24:
[...]
Uhm even niet om het een of ander hoor, maar dat soort dingen verzamelen is echt niet kinderachtig.
Het is zijn zeker geen speelgoed zwaartjes maar echte ( die ook als echt gebruikt kunnen worden) ze zijn vlijmscherp ( vooral de bijlen ) )en het ziet prachtig uit.
Verwijderd
Ow je woont nog thuis bij 'je pap'Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:18:
[...]
yeah your're wrong Anduril ( je weet wel flame of the west ) nou daar zat me pap een keer mee te showen(bezoek) en toen liet die hem bij het terughangen vallen.
eindresultaat:
Zwaard ging dwars door zijn schoenen heen door zijn teen en punt stak onderaan de zool ietswat uit.
vervolgens kon me pap uitleggen op het ziekenhuis wat die ingodsnaam had uitgespookt.
Verwijderd
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Verwijderd
archeologist is er al, dwarven ->racial skillVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:15:
Ik heb trouwens ook weer een heel gigantisch goed idee voor nieuwe profession(s) en wil graag jullie mening hierover horen:
Archeologist (gathering) ( is in staat met een metaaldetector of zoiets ) de gronden van WOW op verloren schatten te controleren.
Woodcutter (gathering) ( kan exotische boomsoorten herkennen en omhakken, hout wordt weer in wapens en armor gebruikt )
Timberman ( crafting ) ( kan gehakt hout geschikt maken voor verder verwerking in wapens en dingen van hout craften )
Nou wat vinden jullie ervan?
Losbarst niet, maar het is behoorlijk apart dat het ene moment je vriendin een ex is, en nu weer je vriendin. Ik geloof weinig meer van die mooie verhalen van je.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:04:
Ja en zo heb ik dus een vriendin van 17 die ook WOW doet ( en pyschologie ) was geen slimme vermelding dit soort uitspraken roepen nogal heftige reacties van o.a. Addictive op![]()
Ben benieuwd of het forum weer losbarst
Enorm origineel. Heel gigantisch goed inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:15:
Ik heb trouwens ook weer een heel gigantisch goed idee voor nieuwe profession(s) en wil graag jullie mening hierover horen:
Archeologist (gathering) ( is in staat met een metaaldetector of zoiets ) de gronden van WOW op verloren schatten te controleren.
Woodcutter (gathering) ( kan exotische boomsoorten herkennen en omhakken, hout wordt weer in wapens en armor gebruikt )
Timberman ( crafting ) ( kan gehakt hout geschikt maken voor verder verwerking in wapens en dingen van hout craften )
Nou wat vinden jullie ervan?
nou die mounts zijn nog wel verschillend.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:26:
[...]
archeologist is er al, dwarven ->racial skill
woodcutter -> klinkt interressant, maar hout voor je wapens of armor? 1x crit kapot?
timerberman -> zie woodcutter (is enchanter dat niet zo'n beetje?)
wat ik wel jammer vind van wow, dat iedereen zo'n beetje dezelfde mounts hebben. daar moeten ze wel wat aan doen vind ik
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
mja, wat ik wel erg leuk zou vinden is dat je (in ieder geval) de kleuren van je armor aan zou kunnen passen... krijg je toch wat meer variatie (al valt 't opzich nog wel mee, bij Lineage 2 (wat ik hiervoor heb gespeeld) leek echt iedereen op elkaar)Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:26:
[...]
woodcutter -> klinkt interressant, maar hout voor je wapens of armor? 1x crit kapot?
wat ik wel jammer vind van wow, dat iedereen zo'n beetje dezelfde mounts hebben. daar moeten ze wel wat aan doen vind ik
[ Voor 5% gewijzigd door Viggen op 08-06-2006 12:32 ]
Hehe dat geloven ben ik al een tijd geleden mee gestopt.Hydra schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:29:
[...]
Losbarst niet, maar het is behoorlijk apart dat het ene moment je vriendin een ex is, en nu weer je vriendin. Ik geloof weinig meer van die mooie verhalen van je.
Verwijderd
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, dierenfokker of zo als profession ( eerst pets op lage lvl's en op hoge lvl's epic mounts )Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:26:
[...]
Verwijderd
Maakt dat nou veel verschil?Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:42:
Gisteren AQ20 tot Ossirian gecleared, en mijn boekje 'Grimoire of Corruption VII' geloot
Verwijderd
822 damage tegenover 666 op 18 seconden, das niet niks toch?
Het zou leuk zijn als zoiets in WoW ook zou worden toegevoegd. Het enige waar kleuren nu worden gebruikt zijn de shirts.ReCreator schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:39:
Bij GuildWars kun je verf kopen voor je kleding wapens etc. geloof ik
Erg leuk om te doen... wel duur
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kost ook meer mana. Tis maar waar je van houdt. Langdurig door kunnen casten of hogere dps maar dan korter door kunnen casten. Ik gebruik hem trouwens wel.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:49:
[...]
820 damage tegenover 666 op 18 seconden, das niet niks toch?
Voor mij doet corruption nu 181 per tick, dat doet al auw hoor
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
In DAoC zat het ook, probleem was daar dat het beperkingen oplegde aan het design van de armours, felle kleuren e.d. werkten daar niet.Rakkerzero schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:52:
Het zou leuk zijn als zoiets in WoW ook zou worden toegevoegd. Het enige waar kleuren nu worden gebruikt zijn de shirts.
Verwijderd
hehehe really nice........Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:38:
[...]
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, dierenfokker of zo als profession ( eerst pets op lage lvl's en op hoge lvl's epic mounts )
commentaar op woodcutter: zoals je weet is er in elk metalen schild in de oudheid hout als basis gebruikt en metaal hier omheen verwerkt(gegoten) , dit om het schild niet te zwaar te maken.
Verwijderd
jij gaat er steeds vanuit dat die helemaal van hout is. Ik bedoel het meer dat het hout een van de ingredienten is voor een schild te maken bv:Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:01:
[...]
hehehe really nice........, maar kom op hey... doe es ff denken.. een "wooden" shield voor level 26 1000 armor of een "zware ijzeren" shield voor level 26 1200 armor. Keuze is moeilijk ofnie..
Ze gebruikte hout om je schild beter klappen te kunnen laten dempenVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:38:
[...]
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, dierenfokker of zo als profession ( eerst pets op lage lvl's en op hoge lvl's epic mounts )
commentaar op woodcutter: zoals je weet is er in elk metalen schild in de oudheid hout als basis gebruikt en metaal hier omheen verwerkt(gegoten) , dit om het schild niet te zwaar te maken.
Verwijderd
Mijn vriendin waar ik reeds 13 jaar mee samenwoon weet niet beter dat ik avonds vaak boven op mijn werkkamer zitHydra schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:43:
[...]
M'n nu-ex had op zich geen problemen met mijn gamen, ik heb haar uitgelegd wat een MMORG is, en dat om goeie equipment te krijgen je met 40 man draken gaat vermoorden (het idee held op wit paard molt draak spreek de deernes nog wel een beetje aan kennelijk), en dat vond ze geen probleem. Vroeg regelmatig of de draak al dood was
Alleen had ze er zelf geen enkele affiniteit mee (hockey trutje, had vooral affiniteiten met shoppen enzo
), op zich wel jammer. Lijkt me wel handig als je vriendin ook verslaafd is
Vind je ?Furio schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:52:
[...]
Ben overigens wel blij met full felheart (incl 2 ZG enchants). 15% mana korting op shadow spells is lekker.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Deze plek is te koop.
Nieuwe corruption heeft zowel meer DPS als meer DPM. Als je procentuele bonusses toevoegt (SM/sacc succ) dan wordt die DPM alleen maar beter met hogere ranks. Bovendien is Corruption de enige shadow DoT waarbij die percentages NA je gear bonus worden berekend.Furio schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:52:
[...]
Kost ook meer mana. Tis maar waar je van houdt. Langdurig door kunnen casten of hogere dps maar dan korter door kunnen casten. Ik gebruik hem trouwens wel.
Ben overigens wel blij met full felheart (incl 2 ZG enchants). 15% mana korting op shadow spells is lekker.
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2006 13:19 ]
Verwijderd
ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwwww.......................... zeg dat dan.....Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:09:
[...]
jij gaat er steeds vanuit dat die helemaal van hout is. Ik bedoel het meer dat het hout een van de ingredienten is voor een schild te maken bv:
13 logs of enchanted mithril oak
20 Truesilver bars
40 arcanite bars
10 elemental of earth
enz
snap je nu hoe ik het bedoel??
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 13:18 ]
Mounts valt wel mee en alsje op wilt vallen moet je een mount nemen die niet zomaar beschikbaar is voor je ras/class.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:26:
[...].........
[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 08-06-2006 13:23 ]
Verwijderd
Okay, trouwens ik post mijn ideeen niet alleen hier hoorPredje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:11:
[...]
Ze gebruikte hout om je schild beter klappen te kunnen laten dempen
Maar Frank.. ik lees al dagen over allerlei ideeën van je (en ergernissen van anders tweakers).
Moet jij niet gewoon stoppen met WoW? Als je ideeën komen al voor in BF2, Lineage, FF, etc.
Er zijn echt heel veel dingen goed aan WoW, met jou aanpassingen is WoW toch helemaal niet meer zo uniek? ok, het zal uitgebreider worden, maar is WoW nog niet uitgebreid genoeg? (expansions meetellend).
Blizzard gaat echt niet elk idee direct in WoW verwerken, alles word tot in de details besproken met tientallen werknemers. Een verkeerde aanpassing kost ze direct en indirect miljoenen dollars.
Wil je mij een plezier doen en niet om de 10 post weer een idee van je posten
gelukkig niet, bahVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:16:
maarjah... ff weer over de boeken... zijn die ook in het nederlands te verkrijgen?
Toch maar eens geld over de balk gooien voor die boekjes danBosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:16:
[...]
Nieuwe corruption heeft zowel meer DPS als meer DPM. Als je procentuele bonusses toevoegt (SM/sacc succ) dan wordt die DPM alleen maar beter met hogere ranks. Bovendien is Corruption de enige shadow DoT waarbij die percentages NA je gear bonus worden berekend.
Mijn corruption doet nu bijna 300 per tick (meer met shadow priest in de raid), das echt wel een lekkere toevoeging op je nukes
Corruption is het zeker waard, dit is gewoon de best meeschalende warlock DoT.sebasgrif schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:21:
[...]
Toch maar eens geld over de balk gooien voor die boekjes dangrimoire of corruption stond gister voor 300 op de ah, voor alle andere classes stonden de boeken voor 500+ gold er op. Als de prijzen nog iets zakken wordt het best interresant
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2006 13:25 ]
Klopt, het zijn geen domme ideeën, het zijn domme aftreksels uit reeds bestaande games (en mind you, ik kwam niet aan met het woord domVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:18:
[...]maar het bewijst dus wel dat dit allemaal geen domme ideeen zijn
Ik weet het eerlijk gezegd niet , maar ik weet van een guildie die enchantment genomen heeft om oa.z'n Tier 1 en ongebruikte [epix] te disenchanten dat de Zandalar set (nu) niet te disenchanten is.QuarK schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:45:
[...]
Ik heb geen enchanting, maar wilde skinning even droppen om ze te dissen... kan het dus nu even niet proberen.
Het kan dus helemaal niet meer in 1.11? Ze hebben nog wel een sell price toch? Of hebben ze dat kort geleden veranderd?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Ik hou van grote gele nummers, dus die SB komt er ooit zekerBosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:25:
[...]
Corruption is het zeker waard, dit is gewoon de best meeschalende warlock DoT.
Immolate is het niet echt waard, SB kan lekker zijn voor een ruin build (heb je er extra profijt van).
Maar als je het geld (en niet de raids) hebt om ze te bemachtigen dan zijn het alle 3 prima upgrades natuurlijk.
Ohh, dan kan je ook gewoon beginnen aan AQ20 voor je boekjes...sebasgrif schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:29:
[...]
Het geld heb ik nu wel, maar we beginnen nu aan BWL dus moet ook wat bewaren voor de repairs die gaan komen
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
UBRSVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:36:
weten jullie welke instances voor level 60- zijn en max 10 man?
blup
Verwijderd
Toch niet voor een lvl60eendje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:37:
blackfathomdeep
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq