Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/3891/eigfront6me.th.jpg

http://img388.imageshack.us/my.php?image=eigfront6me.jpg is origineel btw ;)

ikke, wel een oud plaatje, die nare staff of dominance ligt nu ergens in de prullenbak :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:27:
@gerwen&tepelstreeltje

Hoelang zijn jullie nou bezig geweest met die tier 2 set bij elkaar te sprokkelen? Heb zelf een lvl 56 Hunter NE, hunters ftw :P Moet nog 3 balkjes ga gauw levelen ik wil die tier set ook :D

Heb al wel 3 bs items.....maarja das niks vergeleken bij die tier 2! En aangezien dat jullie allebei als main een hunter hebben,wat vinden jullie van de nieuwe set tier 3? Het was tog iets van +45 ag op chest , ik wil het ik wil het ik wil het :P

Beetje nutteloze post i know :P Over een tijdje post ik wel crits hehe
Dragonstalker heeft bij ons een belachelijk lage droprate, geen idee waarom (Judgement kun je bij ons niet eens epic noemen.... >.< ). 6 hunters die voor de set gaan, eentje heeft hem, 3 hebben er 7/8 (ik oa) en 2 hebben 5/8. Op 14 januari haalden we Nefarian voor het eerst neer.

Tier3 is véél beter maar dat gaat niet snel gebeuren ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk in 1 avond zonder wipen naar C'thun kunnen gaan. Terwijl we twins nu dan voor 3de keer dood hebben, gaat wel aardig nu :)
Na eerste keer twins dood kregen we in diezelfde week C'thun is 2de deel, hopelijk gaat ie er deze week aan, 6dagen de tijd nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Gohan-san schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:54:
[...]
huh hoe doe je dit? ben ik wel benieuwd naar :)
Portal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ik zie het aan mn sct (scrolling combat text) en het icoontje vershcijnt 10seconden lang op de plaats waar je buffs staan.

Gister weer ZG gedaan. Thekal down en de panther priestess tot 25%,
Dropte Thekal's Grasp wilt niemand hem :P Is uiteindelijk naar een hunter gegaan.
Erg stoer uitziend fist weapon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je waar ik op zit te hopen :9 :

Er komt toch die film van WOW over een jaar of 2.

Nou net zoals nu bij de LOTR ( Lord of the Rings ) allerlei film merchandise is te kopen, zal er vast ook allerlei World of warcraft merchandise komen.

Dat wil zeggen zwaarden, schilden,armor nagemaakt uit de film.

Ik heb bv thuis mijn muren vol hangen met de zwaarden, schilden, armor van:
Aragorn( Anduril ), Sword of the Witch king, Sting ( Frodo ), Shield of Gondor, Helm of Gondor en nog wat spul, wil niet de reactie krijgen van heb je geld teveel ( antwoord ja :D )

Stel je straks voor dat je allemaal nagemaakte real life wapens kan kopen van World of Warcraft:
Mace of Ragnaros of zo, of Helm of Might ( en dan dragen met carnaval of zo )

Geef toe is een beetje nerdie maar lijkt me wel kicken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal een film over warcraft gaan, niet over WoW.
Dus kwa wapens of schilden zal dat echt niet gebeuren.
Natuurlijk vast wel van de characters vanuit de film, maar bedenk dat het Warcraft is en niet WoW.
Dus geen hand of ragnaros of Thunderfury of wat dan ook. daarbij, het gaat om een waarschijnlijk zeer klein deel van de hele warcraft lore, laat ik zeggen, 1% van de gehele warcraft lore is al genoeg verhaalstof om een paar uur film van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:22:
Het zal een film over warcraft gaan, niet over WoW.
Dus kwa wapens of schilden zal dat echt niet gebeuren.
Natuurlijk vast wel van de characters vanuit de film, maar bedenk dat het Warcraft is en niet WoW.
Dus geen hand of ragnaros of Thunderfury of wat dan ook. daarbij, het gaat om een waarschijnlijk zeer klein deel van de hele warcraft lore, laat ik zeggen, 1% van de gehele warcraft lore is al genoeg verhaalstof om een paar uur film van te maken.
Volgens mij stond er op frontpage toch echt wow en niet warcraft.

Als ze het maken zoals LOTR van meerdere delen die elkaar opvolgen dan kan ik me idd voorstellen dat ze het verhaal van warcraft 3 als deel 1 gaan gebruiken. deel 2 zal dan frozen throne zijn en deel 3 en 4 over wow.

Anyway, wat boeit het ik denk dat ze ook als het alleen over warcraft gaat echt wel vette wapens en armor gaan gebruiken in de film en dat United Cutlery ( makers van de zwaarden en armor uit de film LOTR en van de replica's ) de fanbase van wow ( hoeveel ook alweer wereldwijd ??? ) echt wel aangrijpen om vette winst te maken.

Ik bedoel wie wil nou niet een echt warcraft zwaard, armor of zo denk dat er genoeg mensen zijn die dat vet genoeg vinden.

Punt is wel zwaarden en zo zijn op zich nog wel betaalbaar ( 280 euro ) maar helmen of echt harnassen die kosten nagemaakt soms wel 2000 euro. Maar goed een must natuurlijk voor de echte fan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb wel een WoW pop :)
Een undead warlock in Dreadmist :P (Dat was toen echt een gaaf als je die set had)

Mooi ding hoor, van me vader gekregen vorig jaar, en is officieel van Blizzard :)
Ik zie die poppen nergens meer... dus misschien heb wel geluk er een te hebben... mja misschien zijn er wel 6 miljoen andere spelers die dat denken :P

Ff over die film...:
nieuws: World of Warcraft gaat naar het witte doek

World of Warcraft dus...

[ Voor 14% gewijzigd door ReCreator op 08-06-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:00:
[...]

Dragonstalker heeft bij ons een belachelijk lage droprate, geen idee waarom
Terwijl voor ons Dragonstalker weer redelijk veel dropt juist (gisteren 2 x dragonstalker belt van vael gedisenchant), maar het meeste is toch wel Transcendance.

Mijn char:

http://www.dutchsecurity.net/~marc/wow/mior-new.jpg

(beter droppen vanavond wrath shoulders, argh)

Heb nog een 60 dwarf priest op Twisting Nether en mn rogue is inmiddels 58.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:17:
wil niet de reactie krijgen van heb je geld teveel ( antwoord ja :D )
waar slaat dit nu weer op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:05:
[...]

Rak de cliniclown :P

ok hier mijn chars
me shammie: 8/8 EF, 5/8 10 storms voor de rest alles nog blauw qua trinkets en wapens etc :P

[afbeelding]

me mage 5/8 Arcanist ZHC Bloodcaller en bijna de illusionist robe uit zg ^^

[afbeelding]

me rogue op bloodscalp, geen toegang tot mc, dus moet het doen met blue spul enzo uit de lvl 60 instances, wel een Amulet of the darkmoon ^^

[afbeelding]
hmm Djengis.. ooit AC2 gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dacht toch echt van warcraft zelf :p
Maarja, dan nog, tegen de tijd dat de film uit is zijn we met WoW ook alweer bij de 3de expansion. Dus tegen die tijd is toch alles weer anders. Vind het idee, kwa wat ik aan filmpjes gezien heb en nu al merk wat er in Naxx komt wel steeds minder worden. Ik hou van oudheid, heb het idee dat het kwa items over een jaartje alleen nog maar SF is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:33:
[...]

Hij speelt sowieso niet, hij slackt :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

@BWL Droprates:
Wij hebben echt TE lijpe droprates!
BloodFang chest is maar 1x gevallen, Wrath nu pas 3x ofzo, Trans 0x, Judgement 8x waarvan 1 DE, Nemesis 4, Netherwind, 2 en Stormrage 4 :)

Trans valt de rest van de instance ook gewoon echt NOOIT! Wat opzich zeer triest is voor de priests ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Oh, mag ik ook nog mijn banner laten zien ? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.assimil8or.pwp.blueyonder.co.uk/deppfin/nix.gif

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:33:
[...]
waar slaat dit nu weer op :?
Slaat op dat die items allemaal vrij duur zijn en dat best wel veel mensen het in mijn prive omgeving het geld verspilling vinden ( nee postzegels verzamelen dan, zegeltje van 3000 euro ) dus dacht misschien krijg ik daar hier ook weer opmerkingen over. Wou ik even voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:39:
[...]

Slaat op dat die items allemaal vrij duur zijn en dat best wel veel mensen het in mijn prive omgeving het geld verspilling vinden ( nee postzegels verzamelen dan, zegeltje van 3000 euro ) dus dacht misschien krijg ik daar hier ook weer opmerkingen over. Wou ik even voor zijn.
Wij zijn nerds wij zijn dat gewend ;)
Vind die shit allemaal heel cool eruit zien enzo, maar lijkt me echt niks voor aan de muur tbh.

@Ontopic, wij krijgen die Huhuran bitch maar niet down he :(
21% is beste try en ik heb nog steeds niet het idee dat we iets leren of het gevecht onder controle krijgen/hebben! Gelukkig was de raid vrij positief en na een stuk of 6 - 8 whipes zat de sfeer er nog goed in ;)
Een sfeermaker die we hadden was onder andere : http://get.modportal.net/~neptyr/moredots.mp3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
[...]

wil niet de reactie krijgen van heb je geld teveel ( antwoord ja :D ))
offtopic:
het ging me erom dat jij hier loopt te verkondigen dat je teveel geld hebt. Wat is dat nou weer voor patser opmerking. Denk jij soms dat wij hier allemaal werkeloos zijn zoals die vriend van jou?

Ik kan vanavond helaas niet mee naar ZG; moet werken. Maar vrijdag gaan we wee Molten Core doen, dan ben ik wel present :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

ookee laat mijn vraag dan maar |:(

ik dacht meer iets van een exploit icm slow fall :P portals zijn zo normaal voor mij dat ik er niet meer over nadenk. soms best wel relaxt sta je in ogri, staat er iemand wtb portal UC, zeg je voor de gein 5g, en dan betalen ze het ook nog :p hehe ik denk dat ik toch rond de 20 a 25g heb verdiend met een portaaltje hier en daar, en afentoe wat water :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[...]

Hehe, nou er zijn hier genoeg mensen op GoT die veel geld uitgeven aan hun hobby. Of dat nou aan dure PC's is, of dure foto spullen (camera e.d.), dus jouw passie voor LoTR valt kwa gelduitgifte niet echt op :P
Maar je geeft toe geld teveel te hebben. Mag ik mijn rekeningnummer ff mailen? Ik kan wel wat sponsors gebruiken :D
/offtopic

Ik zal vanavond wel even een leuke screenshot maken en posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
[...]

ZOMG, jij weet toch hoop ik wel, dat je een portal kan maken @ lvl 40 naar elke capital van je factie en @ lvl 20 jezelf teleporten (trainers in mage quarters van Capital).

-edit- eerst doorlezen dan bl@ten

[ Voor 6% gewijzigd door Dirk IJntema op 08-06-2006 10:02 ]

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:33:
[...]

nope helaas, als ik voor elke keer dat mij dat ingame gevraagd werd 1 silver had gekregen had ik nu op al mijn 3 chars een epic mount gehad :P
Wouter schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:35:
[...]

Hij speelt sowieso niet, hij slackt :P
ja maar alleen omdat ik op jouw wil lijken :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dirk IJntema schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:46:
[...]

ZOMG, jij weet toch hoop ik wel, dat je een portal kan maken @ lvl 40 naar elke capital van je factie en @ lvl 20 jezelf teleporten (trainers in mage quarters van Capital).
hehe ja ja

http://gathering.tweakers...message/25908630#25908630

maar zoals ik daar ook al aangaf, had even niet beseft op welke lvl je ook alweer portals kreeg, dat is zo lang geleden voor mij :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me ook vet lijkt is dat het oorspronkelijk ontwikkelteam van wow
( zoals je misschien weet zijn er een hele hoop opgestapt omdat ze hun innovatie ideeen en creativiteit niet meer kwijt konden ) de rechten van LoTR opkoopt en daar dan een giga MMORPG of zo van maken.

Ik bedoel er is er nu wel een in ontwikkeling ( codemasters ) maar die word echt waardeloos. ( geen crafting, niet kunnen kiezen voor de dark side alternatieve verhaallijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:49:
[...]
ja maar alleen omdat ik op jouw wil lijken :P
Awww. how cute :+ Het lukt je al aardig hoor! Nu nog nagenoeg de hele trash tussen Firemaw en Ebonroc missen en je bent er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Ultiem slack momentje bij de suppression room in BWL, 2 mages die elkaar op follow hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Hehehe, gelukkig valt het in de Depression Room helemaal niet op, zeker niet als AoE'er :P

Maareuh, wat hoorde ik: Exomna heeft 2 weken achtereen dezelfde bindingdrop in MC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
mjah, 4 x dat crap ding van garr nu : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Weet je waar ik op zit te hopen :9 :

Er komt toch die film van WOW over een jaar of 2.

Nou net zoals nu bij de LOTR ( Lord of the Rings ) allerlei film merchandise is te kopen, zal er vast ook allerlei World of warcraft merchandise komen.

Dat wil zeggen zwaarden, schilden,armor nagemaakt uit de film.

Aragorn( Anduril ), Sword of the Witch king, Sting ( Frodo ), Shield of Gondor, Helm of Gondor en nog wat spul, wil niet de reactie krijgen van heb je geld teveel ( antwoord ja :D )

Stel je straks voor dat je allemaal nagemaakte real life wapens kan kopen van World of Warcraft:
Mace of Ragnaros of zo, of Helm of Might ( en dan dragen met carnaval of zo )

Geef toe is een beetje nerdie maar lijkt me wel kicken. :Y)
ja, ff een Ashkandi aan je muur hangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06
Hehe imdamned, we hadden eergisteren onze puller op autorun staan in BWL, lalalalala, 30 technicians en een lief firemawtje later lag de raid plat, liek wtf? :P

In ieder geval, 2 weken geleden hadden we vael voor het eerst neer (constant whipen met 40 man, en perfect met 35 man :?), en zijn nu bezig met Firemaw, maar hebben pas 1 of 2 tries op hem gehad. Broodlord is amper een boss te noemen na Vael ^^

Zijn er hier trouwens nog mensen die van Thunderhorn wel gemigreerd zijn? Na een guildvote hebben wij besloten te blijven.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:26:
[...]

Volgens mij stond er op frontpage toch echt wow en niet warcraft.

Als ze het maken zoals LOTR van meerdere delen die elkaar opvolgen dan kan ik me idd voorstellen dat ze het verhaal van warcraft 3 als deel 1 gaan gebruiken. deel 2 zal dan frozen throne zijn en deel 3 en 4 over wow.
ik heb gehoord.. dat ze een film maken over wat er NA wow gebeurt, spel 1 was human vs orc, volgens mij was dat ook in deel 2 (kep ze niet echt goed gespeeld).

Deel 3 (reign of chaos, wat ik wel eens speel) gaat over Arthus (arthas?) van een holy paladin -> evil (undead, UD mounts zijn op zijn mount gebaseerd (wel de epics) ), Frozen throne niet echt kunnen spelen... verhaal van RoC is wel vet, moet nog eens een keertje FT doen.

(Deel 4) Nadat alle "hero's" in de game worden verslagen door Arthus (zie bijv. Stormwind, de beeldjes ervan -volgens mij zie je ook Utha The Lightbringer- ) proberen de rassen hun "draad" weer op te pakken. Enne de bloodelfs, die waren gewoon eigenlijk alliance, maar omdat ze zo bloedlustig zijn en iemand van de alliance (volgens mij dreantei ofsow hadde uitgemoord, maar weet niet zeker of het zo was...) en ze zijn naar de alliance gegaan ,omdat de humans hun misbruikte.

The Movie - ???? (volgens mij wat na wow gebeurt, maar ik hoef me er niet zo druk over te maken, hij komt wel..
offtopic:
Hopelijk komt er ook een film over starcraft :D
)

I LOVE BLIZZARD

dat was dan mijn verhaal over mijn ervaring met warcraft :)

vraagje: hebben ze boeken over Warcraft (zoals lotr)??

Weet je dat een priest veeeeeeeeeeeel anders is dan een paladin..
1) priest gaat sneller dood
2) priest is (heel) wat sterker dan een paladin ,mits in goeie handen
3) shadow priest rules :)
We gingen met guildie naar Gnomeregan, moest natuurlijk healer zijn.. maar ik wil liever Damage geven :) bijna een wipe gehad.. maar gelukkig DI gedaan :p... vandaag weer misschien in ST grinden :D (i <3 blue items/epics)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Zaterdag is BWL, vanavond AQ40...ik weet nog steeds niet wat ik doe als Kalimdor's Revenge vanavond dropt, ik heb liever Ashkandi :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 08-06-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ReCreator schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:28:
Ik heb wel een WoW pop :)
Een undead warlock in Dreadmist :P (Dat was toen echt een gaaf als je die set had)

Mooi ding hoor, van me vader gekregen vorig jaar, en is officieel van Blizzard :)
Ik zie die poppen nergens meer... dus misschien heb wel geluk er een te hebben... mja misschien zijn er wel 6 miljoen andere spelers die dat denken :P

Ff over die film...:
nieuws: World of Warcraft gaat naar het witte doek

World of Warcraft dus...
Eigelijk als je het orginele pers bericht leest staat er dat er een film komt die zich af speelt in de World of Warcraft. Dat wil dus NIET zeggen dat het over WoW het spel gaat maar simpelweg dat het zich afspeelt in het universum van Warcraft. (de world of warcraft dus)

Het is een hele fijne lijn tussen het spel en de film, maar er komt dus niet ff een groepje van 5 alliance hogger gaat ganken en aan het einde Ragnaros omlegt ofzo. Het speelt zich gewoon af in het universum van Warcraft dus is het netzoveel een verfilming van Warcraft 3, TFT en 1 en 2..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:22:
[...]

(Deel 4) Nadat alle "hero's" in de game worden verslagen door Arthus (zie bijv. Stormwind, de beeldjes ervan -volgens mij zie je ook Utha The Lightbringer- )
Arthus and Utha tha Lightbringa in da hoodz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:10:
Een vraag voor de bezitters van deze trinket:Force of Will

Hoe weet je wanneer dit ding procced? Ik zie nergens een animatie of icoontje verschijnen en ik had 'm gisteren tijdens MC equipped. Het lijkt mij sterk dat er geen enkele proc was :)
Of is deze trinket bugged?
De trinket is niet bugged. Als hij procced dat zie je zo'n schild boven het hoofd van je character net zoals je in defensive stance gaat. Ook krijg je er een buff bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
[...]

ja, kijk maar eens op blizzard.com

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Teleport: Ogrimmar en Teleport: Undercity? :) Jeweetwel, die krijg je op level 20. Een van de grootste perks van een mage :)
Ik zou als ik jou was geen commentaar meer hebben op het nerd-zijn van mensen hier :D
Wouter schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:11:
Hehehe, gelukkig valt het in de Depression Room helemaal niet op, zeker niet als AoE'er :P
Of gewoon niet AFK gaan? Ik heb echt een pokkehekel aan mensen die dat dan doen, wacht ff een kwartiertje ofzo :)

Weet je dat een priest veeeeeeeeeeeel anders is dan een paladin..
1) priest gaat sneller dood
2) priest is (heel) wat sterker dan een paladin ,mits in goeie handen
3) shadow priest rules :)
We gingen met guildie naar Gnomeregan, moest natuurlijk healer zijn.. maar ik wil liever Damage geven :) bijna een wipe gehad.. maar gelukkig DI gedaan :p... vandaag weer misschien in ST grinden :D (i <3 blue items/epics)
Er zijn een hele serie boeken over WC. Heb ze zelf nog niet gelezen.

Wat betreft priests: ja, shadowpriests zijn, vooral in goeie handen, erg sterk 1v1. Helaas heb je daar in de BGs niet bijzonder veel aan, behalve dat SW:Pain (vanuit nu dus een mage perspectief gezien) belachelijk veel damage doet :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Ik heb de Well of Eternity serie thuis, 3 erg goede boeken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

OMG.. en dat zegt wat over het praten over WoW in het bijzijn van 'meisjes'...

Als je ze meeneemt naar zo'n huis vragen ze zich ook af op welke leeftijd je bent blijven hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, bij mij staat er een trein op mijn TV (marklin HO-schaal), hangt een kartonnen Johnny Bravo aan de muur en staan er staan 3 computers in mijn kamer. Mijn vrienden hebben het opgegeven om mij nog volwassen te krijgen ^^ Volwassen zijn is overschat, is geen moer aan.

ah, Kyliana --> 28 ^^ even sig aanpassen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
I.R. Butcher schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:22:

Zijn er hier trouwens nog mensen die van Thunderhorn wel gemigreerd zijn? Na een guildvote hebben wij besloten te blijven.
Hands of Progress, Czech Alliance en Zero Limitz zijn volgens mij de enige grote guilds die gemigrate zijn, van de horde kant weet ik het niet (PWND aleen dacht ik). Wij (The Ironhand Union en The Vipers, de guild waarmee we samen raiden) zijn iig gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Ik wil een eerdere post van mij nog ff onder de aandacht brengen, want in mijn ogen is het postsysteem wat ik beschreven heb best handig voor dit topic, omdat het gewoon veel te snel gaat om fatsoenlijk een onderwerp te kunnen volgen. Als je ff een half dagje niet gekeken hebt dan loop je al weer gauw een paar pagina's achter en moet je weer gaan zoeken waar dat jouw discussie gebleven was.

Dus...:
Rakkerzero schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:30:
Misschien een idee om met tags te gaan werken??

bijv.:
Onderwerp: Algemeen
Tag: [Algemeen]

Onderwerp: <insert class type> (bijv. druid )
Tag: [class: <insert class type>] (wordt dan [druid] )

om zo verder tegaan:
onderwerpen: item, raid, instances, Horde, Alliance, quests, <insert profession type>, etc...

En dat zet je dan aka UBB-tag om je bericht heen, bijv.

[profession: Herbalism]

<typ hier je herbalism verhaal>

[/profession: herbalism]
oid.
Dat maakt het zoeken naar eerdere berichten een stuk handiger en de onderwerpen binnen WoW blijven mooi gescheiden van elkaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-06-2006 11:22 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:57:
[...]

OMG.. en dat zegt wat over het praten over WoW in het bijzijn van 'meisjes'...

Als je ze meeneemt naar zo'n huis vragen ze zich ook af op welke leeftijd je bent blijven hangen :P
Uhm even niet om het een of ander hoor, maar dat soort dingen verzamelen is echt niet kinderachtig.
Het is zijn zeker geen speelgoed zwaartjes maar echte ( die ook als echt gebruikt kunnen worden }) ) ze zijn vlijmscherp ( vooral de bijlen ) )en het ziet prachtig uit.

Natuurlijk moet wel je interieur erop zijn aangepast. ( beetje medieval achtig )

Als je zo begint kan ik ook wel weer losbarsten, ophangen van calendar girls , sportauto's enz is hetzelfde zo niet kinderachtiger(puber ) dan het verzamelen van middeleeuwse wapens
( heb niet alleen maar LOTR spullen ) heb bv ook goedendaggen ( je weet wel mace aan een ketting en stok edit: waarom zit bv zo'n wapen niet in WOW????? je hebt alleen maar maces in de vorm van hamers )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
En ik herhaal: nee bedankt, dan ga ik liever weer aan het werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:
Ik wil een eerdere post van mij nog ff onder de aandacht brengen, want in mijn ogen is het postsysteem wat ik beschreven heb best handig voor dit topic, omdat het gewoon veel te snel gaat om fatsoenlijk een onderwerp te kunnen volgen. Als je ff een half dagje niet gekeken hebt dan loop je al weer gauw een paar pagina's achter en moet je weer gaan zoeken waar dat jouw discussie gebleven was.

Dus...:

oid.
Dat maakt het zoeken naar eerdere berichten een stuk handiger en de onderwerpen binnen WoW blijven mooi gescheiden van elkaar :)
Hmm, even zoeken op jouw naam (of beter: een identiek iets in je sig of icontext) en je komt wel aardig uit meestal ;-) In jouw geval zou ik zoeken op "duck" ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Zandalarian Armor Replacement - Due to the changes made to the armor rewards from the Paragons of Power quests, the trolls of Yojamba Isle will now offer to replace pieces of armor that have been lost or deleted.
Betekent dit dat ik nu in 1.10 nog even snel mijn 3 stukjes Zandalar equipment kan disenchanten (en dus 2 shards + 1 nexus krijg) en die gewoon weer upgraded in 1.11 terug krijg?
Het lijkt er wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:16:
Pff, bij mij staat er een trein op mijn TV (marklin HO-schaal), hangt een kartonnen Johnny Bravo aan de muur en staan er staan 3 computers in mijn kamer. Mijn vrienden hebben het opgegeven om mij nog volwassen te krijgen ^^ Volwassen zijn is overschat, is geen moer aan.

ah, Kyliana --> 28 ^^ even sig aanpassen :)
Offtopic, gelukkig is mijn vriendin net zoals ik ;)
Houdt van WoW (speelt zelf ook zeer actief, heeft iets 4 chars allemaal rond de 30 en eentje in de 40) wilt een keer mee naar een LAN, vind RedAlert leuk en vraagt zowat elke week aan mijn vrienden om World of Warcraft the Board Game te doen ;)
Is ook o zo handig om te vertellen dat je liever niet op bepaalde dagen wat gaat doen omdat je dan moet raiden. ;)

Soms he, moet je gewoon net de goede treffen ;)
En ik ben 'pas' 23 en vriendinnetje 19 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Maegrim schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:54:
Ik heb de Well of Eternity serie thuis, 3 erg goede boeken :>
Ik heb vorige maand toevallig het eerste boek van de trilogy gekocht, Day of the Dragon, puur om te kijken of het bevalt. Als het bevalt, ik ben niet ver, dan schaf ik ook de andere boeken aan.

Day of the Dragon is wel herkenbaar. Gaat over de bezetting van Grim Batol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
QuarK schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:27:
[...]
Betekent dit dat ik nu in 1.10 nog even snel mijn 3 stukjes Zandalar equipment kan disenchanten (en dus 2 shards + 1 nexus krijg) en die gewoon weer upgraded in 1.11 terug krijg?
Het lijkt er wel op...
Probeer ze maar te dissen dan :P

gaat niet he ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:30:
M'n nu-ex had op zich geen problemen met mijn gamen, ik heb haar uitgelegd wat een MMORG is, en dat om goeie equipment te krijgen je met 40 man draken gaat vermoorden (het idee held op wit paard molt draak spreek de deernes nog wel een beetje aan kennelijk ;)), en dat vond ze geen probleem. Vroeg regelmatig of de draak al dood was ;) Alleen had ze er zelf geen enkele affiniteit mee (hockey trutje, had vooral affiniteiten met shoppen enzo ;)), op zich wel jammer. Lijkt me wel handig als je vriendin ook verslaafd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Kaap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:31:
[...]

Ik heb vorige maand toevallig het eerste boek van de trilogy gekocht, Day of the Dragon, puur om te kijken of het bevalt. Als het bevalt, ik ben niet ver, dan schaf ik ook de andere boeken aan.

Day of the Dragon is wel herkenbaar. Gaat over de bezetting van Grim Batol.
Nee, dat is een andere serie.

Deze 3 heb ik:
Warcraft: War of the Ancients Trilogy
Book One: The Well of Eternity
Book Two: Demon Soul
Book Three: The Sundering
http://www.blizzard.com/books/novels.shtml

Het boek dat jij hebt is ouder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Optical schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:33:
[...]

Probeer ze maar te dissen dan :P

gaat niet he ?
Ik heb geen enchanting, maar wilde skinning even droppen om ze te dissen... kan het dus nu even niet proberen.
Het kan dus helemaal niet meer in 1.11? Ze hebben nog wel een sell price toch? Of hebben ze dat kort geleden veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:28:
[...]

De trinket is niet bugged. Als hij procced dat zie je zo'n schild boven het hoofd van je character net zoals je in defensive stance gaat. Ook krijg je er een buff bij.
Dit heb ik dus nog geen enkele keer zien gebeuren. Of ik heb gewoon enorme pech met de procatre :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:45:
[...]

Nee, dat is een andere serie.

Deze 3 heb ik:

[...]

http://www.blizzard.com/books/novels.shtml

Het boek dat jij hebt is ouder :)
zijn de boeken het waard?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:30:
[...]

Ja en zo heb ik dus een vriendin van 17 die ook WOW doet ( en pyschologie ) was geen slimme vermelding dit soort uitspraken roepen nogal heftige reacties van o.a. Addictive op :Y)

Ben benieuwd of het forum weer losbarst :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:43:
[...]

Lijkt me wel handig als je vriendin ook verslaafd is ;)
nou..uhm...

ik: 'zo, ik sta weer in IF, we kunnen naar bed'
zij: 'nee, nog niet afsluiten! ik wil nog even de AH checken..'

Tja, doe je niks aan :P
Aan de andere kant is samen raiden, wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:24:
[...]

Uhm even niet om het een of ander hoor, maar dat soort dingen verzamelen is echt niet kinderachtig.
Het is zijn zeker geen speelgoed zwaartjes maar echte ( die ook als echt gebruikt kunnen worden }) ) ze zijn vlijmscherp ( vooral de bijlen ) )en het ziet prachtig uit.
hmm ik meen me eigen te herrineren van toen ik op zoek was naar zon zwaardje (nooit gekocht thought) dat alleen het zwaard arwen onder de "scherpe" zwaarden viel, en dat alle andere wapens niet scherp waren en een relatief zwakke bevestiging haden (als je hard slaat heb je kans dat hij afbreekt zeg maar).

But i could be wrong :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens ook weer een heel gigantisch goed idee voor nieuwe profession(s) en wil graag jullie mening hierover horen:

Archeologist (gathering) ( is in staat met een metaaldetector of zoiets ) de gronden van WOW op verloren schatten te controleren.

Woodcutter (gathering) ( kan exotische boomsoorten herkennen en omhakken, hout wordt weer in wapens en armor gebruikt )

Timberman ( crafting ) ( kan gehakt hout geschikt maken voor verder verwerking in wapens en dingen van hout craften )

Nou wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het ontopic

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:18:
[...]

yeah your're wrong Anduril ( je weet wel flame of the west ) nou daar zat me pap een keer mee te showen(bezoek) en toen liet die hem bij het terughangen vallen.

eindresultaat:
Zwaard ging dwars door zijn schoenen heen door zijn teen en punt stak onderaan de zool ietswat uit.
vervolgens kon me pap uitleggen op het ziekenhuis wat die ingodsnaam had uitgespookt. })
Ow je woont nog thuis bij 'je pap' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn meer mmorpg's en vele daarvan doen veel meer met professions en role-playing etc dan WoW. Let's face it, WoW is een hack & slash mmorpg.

Ik heb er een gezien waarbij je zelf hout moest sprokkelen en steen moest zoeken om pijlen te maken (niet te koop ingame, kon je wel kopen van andere spelers) en zelf konijntjes moet killen en skinnen om tasjes te maken en wat al niet nog meer (ultima online dacht ik). Je kon je daar ook veel meer specialiseren in professions. Persoonlijk vind ik dat prachtig en vind ik het jammer dat WoW dat niet in die mate heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo gister echt een vette dag gehad in AQ20.

Kurinaxx ging netjes in 1 keer neer (hij wil nog weleens op een tank blijven hangen), Daarna Rajaxx in 1 keer neer en die heeft voor mij mijn battle shout boekje gedropped :*) .

Toen zijn we doorgegaan naar Buru waar we echt al tijden op wipen rond de 1 a 5%.
Eerste try hadden we hem op 21% voor het laatste ei, had er nog iemand een imp op autoshoot staan ofzo. Afijn Buru gaat uit zn dak en we wipen dik hard.
2e try netjes tot 22% boven het laatste ei en toen ging hij neer. Dropped ie meteen ff zijn ubervette schild!! die kreeg ik dus :9~

blije warrior dus :P

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:15:
Ik heb trouwens ook weer een heel gigantisch goed idee voor nieuwe profession(s) en wil graag jullie mening hierover horen:

Archeologist (gathering) ( is in staat met een metaaldetector of zoiets ) de gronden van WOW op verloren schatten te controleren.

Woodcutter (gathering) ( kan exotische boomsoorten herkennen en omhakken, hout wordt weer in wapens en armor gebruikt )

Timberman ( crafting ) ( kan gehakt hout geschikt maken voor verder verwerking in wapens en dingen van hout craften )

archeologist is er al, dwarven ->racial skill
woodcutter -> klinkt interressant, maar hout voor je wapens of armor? 1x crit kapot?
timerberman -> zie woodcutter (is enchanter dat niet zo'n beetje?)

wat ik wel jammer vind van wow, dat iedereen zo'n beetje dezelfde mounts hebben. daar moeten ze wel wat aan doen vind ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:21:
[...]

Ow je woont nog thuis bij 'je pap' :P
that's right sparen voor mijn villa })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:04:
Ja en zo heb ik dus een vriendin van 17 die ook WOW doet ( en pyschologie ) was geen slimme vermelding dit soort uitspraken roepen nogal heftige reacties van o.a. Addictive op :Y)

Ben benieuwd of het forum weer losbarst :/
Losbarst niet, maar het is behoorlijk apart dat het ene moment je vriendin een ex is, en nu weer je vriendin. Ik geloof weinig meer van die mooie verhalen van je.
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:15:

Enorm origineel. Heel gigantisch goed inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:26:
[...]

woodcutter -> klinkt interressant, maar hout voor je wapens of armor? 1x crit kapot?

wat ik wel jammer vind van wow, dat iedereen zo'n beetje dezelfde mounts hebben. daar moeten ze wel wat aan doen vind ik :p
nou die mounts zijn nog wel verschillend.
Wat ik een beetje gaar vind is dat alle armor hetzelfde is en dat mensen er zo hetzelfde uit gaan zien. Dit heb ik vooral als ik naar me guild kijk, in het begin kon je nog aan de armor zien wie het was. Maar alle palladins dragen lawbringer all hunters dragen giantstalker. Het ziet er allemaal hetzelfde uit.

Lijkt me wel geinig als je je armor kon verfen ofzo. Je valor mooi Zwart met Blauw maken ofzo.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
[...]

mja, wat ik wel erg leuk zou vinden is dat je (in ieder geval) de kleuren van je armor aan zou kunnen passen... krijg je toch wat meer variatie (al valt 't opzich nog wel mee, bij Lineage 2 (wat ik hiervoor heb gespeeld) leek echt iedereen op elkaar)

@ bovenbuurman... hmmm ;) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Viggen op 08-06-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:29:
[...]

Losbarst niet, maar het is behoorlijk apart dat het ene moment je vriendin een ex is, en nu weer je vriendin. Ik geloof weinig meer van die mooie verhalen van je.
Hehe dat geloven ben ik al een tijd geleden mee gestopt.

Lijkt me vrij duidelijk dat er een 14 jarige puisterig gastje achter die nickname zit.

disclaimer: excuses aan alle andere 14 jarige puisterige WoW speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja daar zat ik dus ook aan te denken, dierenfokker of zo als profession ( eerst pets op lage lvl's en op hoge lvl's epic mounts )

commentaar op woodcutter: zoals je weet is er in elk metalen schild in de oudheid hout als basis gebruikt en metaal hier omheen verwerkt(gegoten) , dit om het schild niet te zwaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bij GuildWars kun je verf kopen voor je kleding wapens etc. geloof ik :)

Erg leuk om te doen... wel duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren AQ20 tot Ossirian gecleared, en mijn boekje 'Grimoire of Corruption VII' geloot :)

Vanavond gaat Ossirian hopelijk ook neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:42:
Gisteren AQ20 tot Ossirian gecleared, en mijn boekje 'Grimoire of Corruption VII' geloot :)
Maakt dat nou veel verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:47:
[...]

Maakt dat nou veel verschil?
822 damage tegenover 666 op 18 seconden, das niet niks toch? :)

Voor mij doet corruption nu 181 per tick, dat doet al auw hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
ReCreator schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:39:
Bij GuildWars kun je verf kopen voor je kleding wapens etc. geloof ik :)

Erg leuk om te doen... wel duur :P
Het zou leuk zijn als zoiets in WoW ook zou worden toegevoegd. Het enige waar kleuren nu worden gebruikt zijn de shirts.

Een ander leuke toevoeging zou zijn dat je bijv. een tweede persoon kan meenemen op je mount. Die dan dus achterop erbij komt zitten.

Of kunnen attacken vanaf je mount :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:49:
[...]

820 damage tegenover 666 op 18 seconden, das niet niks toch? :)

Voor mij doet corruption nu 181 per tick, dat doet al auw hoor :p
Kost ook meer mana. Tis maar waar je van houdt. Langdurig door kunnen casten of hogere dps maar dan korter door kunnen casten. Ik gebruik hem trouwens wel.

Ben overigens wel blij met full felheart (incl 2 ZG enchants). 15% mana korting op shadow spells is lekker.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:52:
Het zou leuk zijn als zoiets in WoW ook zou worden toegevoegd. Het enige waar kleuren nu worden gebruikt zijn de shirts.
In DAoC zat het ook, probleem was daar dat het beperkingen oplegde aan het design van de armours, felle kleuren e.d. werkten daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:38:
[...]

Ja daar zat ik dus ook aan te denken, dierenfokker of zo als profession ( eerst pets op lage lvl's en op hoge lvl's epic mounts )

commentaar op woodcutter: zoals je weet is er in elk metalen schild in de oudheid hout als basis gebruikt en metaal hier omheen verwerkt(gegoten) , dit om het schild niet te zwaar te maken.
hehehe really nice........ :D , maar kom op hey... doe es ff denken.. een "wooden" shield voor level 26 1000 armor of een "zware ijzeren" shield voor level 26 1200 armor. Keuze is moeilijk ofnie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:01:
[...]

hehehe really nice........ :D , maar kom op hey... doe es ff denken.. een "wooden" shield voor level 26 1000 armor of een "zware ijzeren" shield voor level 26 1200 armor. Keuze is moeilijk ofnie..
jij gaat er steeds vanuit dat die helemaal van hout is. Ik bedoel het meer dat het hout een van de ingredienten is voor een schild te maken bv:

13 logs of enchanted mithril oak

20 Truesilver bars

40 arcanite bars

10 elemental of earth

enz

snap je nu hoe ik het bedoel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:38:
[...]

Ze gebruikte hout om je schild beter klappen te kunnen laten dempen ;)

Maar Frank.. ik lees al dagen over allerlei ideeën van je (en ergernissen van anders tweakers).
Moet jij niet gewoon stoppen met WoW? Als je ideeën komen al voor in BF2, Lineage, FF, etc.
Er zijn echt heel veel dingen goed aan WoW, met jou aanpassingen is WoW toch helemaal niet meer zo uniek? ok, het zal uitgebreider worden, maar is WoW nog niet uitgebreid genoeg? (expansions meetellend).
Blizzard gaat echt niet elk idee direct in WoW verwerken, alles word tot in de details besproken met tientallen werknemers. Een verkeerde aanpassing kost ze direct en indirect miljoenen dollars.
Wil je mij een plezier doen en niet om de 10 post weer een idee van je posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:43:
[...]

M'n nu-ex had op zich geen problemen met mijn gamen, ik heb haar uitgelegd wat een MMORG is, en dat om goeie equipment te krijgen je met 40 man draken gaat vermoorden (het idee held op wit paard molt draak spreek de deernes nog wel een beetje aan kennelijk ;)), en dat vond ze geen probleem. Vroeg regelmatig of de draak al dood was ;) Alleen had ze er zelf geen enkele affiniteit mee (hockey trutje, had vooral affiniteiten met shoppen enzo ;)), op zich wel jammer. Lijkt me wel handig als je vriendin ook verslaafd is ;)
Mijn vriendin waar ik reeds 13 jaar mee samenwoon weet niet beter dat ik avonds vaak boven op mijn werkkamer zit :Y)

Zelf speelt ze wel eens een spelletje ofzo maar niet wow o.i.d

Wel komt ze vaak kijken hoe ik er voor sta en welk level ik reeds ben. Ook weet ze dat ik iedere avond terug moet naar de stad voor m'n rest periode. Vind het allemaal niet erg. Heeft haar eigen hobbys en laat me gewoonweg gamen waneer ik dat wil. Komt wel bij dat we samen ieder weekend naar de cafe gaan met vrienden etc. Dus sociaal contact is er wel degelijk naast wow O-)

Ik wil aleen maar zeggen dat sommige vrouwen het allemaal wel snappen en niet erg vinden. Ik heb wel geprobeerd om haar over te halen. tot zo ver nog niet bereikt maar ze vind het allemaal wel prachtig....

Toch een geweldige schat :9 (Voor mij dan :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Furio schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:52:
[...]

Ben overigens wel blij met full felheart (incl 2 ZG enchants). 15% mana korting op shadow spells is lekker.
Vind je ?

Ik gebruik eigenlijk nooit de volledige set, ook niet op langere boss-fights.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

GF heeft na veel moeite een maand of 5 terug een wow account aangeschaft (na vele tries op mijn eigen account) en heeft haar shaman inmiddels naar lvl60 en raid ook gerust eens mee op een avond, maar ze is niet zo 'fanatiek' (of verslaafd) als mij gelukkig ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Furio schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:52:
[...]

Kost ook meer mana. Tis maar waar je van houdt. Langdurig door kunnen casten of hogere dps maar dan korter door kunnen casten. Ik gebruik hem trouwens wel.

Nieuwe corruption heeft zowel meer DPS als meer DPM. Als je procentuele bonusses toevoegt (SM/sacc succ) dan wordt die DPM alleen maar beter met hogere ranks. Bovendien is Corruption de enige shadow DoT waarbij die percentages NA je gear bonus worden berekend.

Mijn corruption doet nu bijna 300 per tick (meer met shadow priest in de raid :P), das echt wel een lekkere toevoeging op je nukes :)

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:09:
[...]

jij gaat er steeds vanuit dat die helemaal van hout is. Ik bedoel het meer dat het hout een van de ingredienten is voor een schild te maken bv:

13 logs of enchanted mithril oak

20 Truesilver bars

40 arcanite bars

10 elemental of earth

enz

snap je nu hoe ik het bedoel??
ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwwww.......................... zeg dat dan.....

spoiler:
bestaat toch al?

maarjah... ff weer over de boeken... zijn die ook in het nederlands te verkrijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
[...].........

Mounts valt wel mee en alsje op wilt vallen moet je een mount nemen die niet zomaar beschikbaar is voor je ras/class.
Kleding vind ik wel ergelijk, vooral op onze server. Iedereen loopt zowat in full tier2 danwel full tier1.

-edit- beetje laat :P. Eerst verder lezen, dan pas reply.

[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 08-06-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:11:
[...]

Ze gebruikte hout om je schild beter klappen te kunnen laten dempen ;)

Maar Frank.. ik lees al dagen over allerlei ideeën van je (en ergernissen van anders tweakers).
Moet jij niet gewoon stoppen met WoW? Als je ideeën komen al voor in BF2, Lineage, FF, etc.
Er zijn echt heel veel dingen goed aan WoW, met jou aanpassingen is WoW toch helemaal niet meer zo uniek? ok, het zal uitgebreider worden, maar is WoW nog niet uitgebreid genoeg? (expansions meetellend).
Blizzard gaat echt niet elk idee direct in WoW verwerken, alles word tot in de details besproken met tientallen werknemers. Een verkeerde aanpassing kost ze direct en indirect miljoenen dollars.
Wil je mij een plezier doen en niet om de 10 post weer een idee van je posten ;)
Okay, trouwens ik post mijn ideeen niet alleen hier hoor ;) ik stuur ze ook per mail naar Blizzard toe.

Heb al paar keer mailtje gehad in de trend van:

Bedankt voor je suggesties, we zullen deze evalueren en/of wanneer er genoeg mensen diezelfde behoefte hebben zou het best kunnen dat deze in de toekomst wordt toegevoegd.

Wat betreft de quote:
klopt om te dempen en om het gewicht te verminderen.( massief stalen schild weegt een ton ;) )
en BF2 heb ik idd gespeeld en speel ik ook, en die andere MMORPG's nooit gehoord of uberhaubt gespeeld, maar het bewijst dus wel dat dit allemaal geen domme ideeen zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:16:
maarjah... ff weer over de boeken... zijn die ook in het nederlands te verkrijgen?
gelukkig niet, bah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:16:
[...]

Nieuwe corruption heeft zowel meer DPS als meer DPM. Als je procentuele bonusses toevoegt (SM/sacc succ) dan wordt die DPM alleen maar beter met hogere ranks. Bovendien is Corruption de enige shadow DoT waarbij die percentages NA je gear bonus worden berekend.

Mijn corruption doet nu bijna 300 per tick (meer met shadow priest in de raid :P), das echt wel een lekkere toevoeging op je nukes :)
Toch maar eens geld over de balk gooien voor die boekjes dan :) grimoire of corruption stond gister voor 300 op de ah, voor alle andere classes stonden de boeken voor 500+ gold er op. Als de prijzen nog iets zakken wordt het best interresant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sebasgrif schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:21:
[...]

Toch maar eens geld over de balk gooien voor die boekjes dan :) grimoire of corruption stond gister voor 300 op de ah, voor alle andere classes stonden de boeken voor 500+ gold er op. Als de prijzen nog iets zakken wordt het best interresant
Corruption is het zeker waard, dit is gewoon de best meeschalende warlock DoT.

Immolate is het niet echt waard, SB kan lekker zijn voor een ruin build (heb je er extra profijt van).

Maar als je het geld (en niet de raids) hebt om ze te bemachtigen dan zijn het alle 3 prima upgrades natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:18:
[...]maar het bewijst dus wel dat dit allemaal geen domme ideeen zijn :o
Klopt, het zijn geen domme ideeën, het zijn domme aftreksels uit reeds bestaande games (en mind you, ik kwam niet aan met het woord dom :P).

Maaruh, ik denk dat je meer succes hebt als je je ideeën op het Suggestion Forum op wow-europe.com post, dan krijg je wellicht steun van mede-wow-ers en wordt er daadwerkelijk iets mee gedaan. Hier komen helaas geen BlizzDevvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
QuarK schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:45:
[...]

Ik heb geen enchanting, maar wilde skinning even droppen om ze te dissen... kan het dus nu even niet proberen.
Het kan dus helemaal niet meer in 1.11? Ze hebben nog wel een sell price toch? Of hebben ze dat kort geleden veranderd?
Ik weet het eerlijk gezegd niet , maar ik weet van een guildie die enchantment genomen heeft om oa.z'n Tier 1 en ongebruikte [epix] te disenchanten dat de Zandalar set (nu) niet te disenchanten is.

misschien juist om te voorkomen dat je free Nexus er uit haalt en dan gratis de 'upgraded' items weer terugkrijgt in 1.11

wellicht dat ze wel weer te dissen zijn als 1.11 eenmaal uit is...

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Bosmonster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:25:
[...]

Corruption is het zeker waard, dit is gewoon de best meeschalende warlock DoT.

Immolate is het niet echt waard, SB kan lekker zijn voor een ruin build (heb je er extra profijt van).

Maar als je het geld (en niet de raids) hebt om ze te bemachtigen dan zijn het alle 3 prima upgrades natuurlijk.
Ik hou van grote gele nummers, dus die SB komt er ooit zeker :).

Het geld heb ik nu wel, maar we beginnen nu aan BWL dus moet ook wat bewaren voor de repairs die gaan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

sebasgrif schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:29:
[...]

Het geld heb ik nu wel, maar we beginnen nu aan BWL dus moet ook wat bewaren voor de repairs die gaan komen :P
Ohh, dan kan je ook gewoon beginnen aan AQ20 voor je boekjes...

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie welke instances voor level 60- zijn en max 10 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:36:
weten jullie welke instances voor level 60- zijn en max 10 man?
UBRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

blackfathomdeep

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet voor een lvl60 :O

Hebben we gister gecleaned met 5 man van +- Level 30

Deze drops had ik gister: :P

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=Band+of+Purification

http://www.thottbot.com/?i=7655

En alle Q's klaar en kan deze vanavond ff ophalen in Darnasus

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=7001

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik 't goed dat Vael te skippen is?

Wij hebben namelijk Razorgore down nu, en tot nu toe is dat nog elke keer gelukt sinds we hem voor 't eerst hebben gekilled, alleen wipen we nog erg hard op Vael..
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.