Kap hier eens mee. Je bent niet bepaald nuttig bezig.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 14:48 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 14:48 ]
Verwijderd
Dat 50% van de Alliance spelers Skills hebben (of niet, is maar hoe je het ziet) en dat hij die cijfers niet weet van de Horde spelers.ImdaMned schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:43:
[...]
no habla espanol.
oftewel, wat probeerde jij net te typen? ikke niet begraip
Grappig, zou dat stacken met mage slowfal ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Betwijfel het. Dat soort grapjes stacken zeldenheuveltje schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:47:
[...]
Grappig, zou dat stacken met mage slowfal ?
kun je pas echt parasailen
[ Voor 64% gewijzigd door Boekster op 07-06-2006 14:51 ]
Music Addicted
Verwijderd
ohw.. jah.. dat kan makkelijk alleen doe je er tig keer lang over voor een questBoekster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:47:
Soms vraag ik me af hoe mensen WoW kunnen spelen zonder Thottbot of Allakhazam. Die gebruikte ik echt te vaak om dingen op te zoeken.
tuurlijk mag jij dat.. Wij, gaan ons wel ff on topic houdenVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:56:
Mag ik iedereen nog even wijzen op de topic waarschuwing?
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 15:03 ]
Hehe.. dan wil je niet weten hoeveel het mij kost als ik alles rood hebVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:55:
[...]
Alles maar ook letterlijk ALLES was roodincl. me wapens in me backpack...
repair koste me 3g
Laatste keer had ik rond de 15g repairs en toen was denk ik 70% van mn gear rood!Phantom schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:03:
[...]
Hehe.. dan wil je niet weten hoeveel het mij kost als ik alles rood heb
Music Addicted
Verwijderd
Ik wil het wel weten wat het gaat kosten als jij full red bentRaseriaN schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:05:
[...]
Laatste keer had ik rond de 15g repairs en toen was denk ik 70% van mn gear rood!
Wat dingen waren geel en paar nog niet eens geel.
(6/8Tier2 en 2/8Tier1 en BWL Weapons)
Wil echt NIET meemaken wat een full red repair voor me wordt
Verwijderd
Dat verschil, en dan bedoel ik niet per server. Ik speel zelf op The Venture Co een RPPVP server. Er lopen daar mensen zeer serieus te roleplayen, wat -geloof me- een contradition in terms is. Daarnaast lopen er mensen rond die het spelletje meespelen als er RP-ers bij zijn en verder gewoon als op een niet RP server spelen (wat ik dus doe). Verder zijn er mensen die het RP compleet negeren, maar die worden door zowel groep 1 als groep 2 niet gewaardeerd.Seraphin schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:25:
Onderwerp wat al een keer eerder is geweest: hoe fanatiek zijn de mensen op RP servers? Denk er aan om een (ja: Tauren) char op een RPPVP server te starten.
Soulforge Armor bedoel je? en dat is niet allemaal epic hoorVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:11:
[...]
Ik wil het wel weten wat het gaat kosten als jij full red bent, incl. baggie items.
Lightforge (met een G) kan je toch upgraden naar blabla blabla epic? dus lightforce is dungeon armor? wat is die epic blabla blabla epic dan..? en is de quest ervoor moeilijk? is het, het waard?
[ Voor 35% gewijzigd door ReCreator op 07-06-2006 15:19 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Lightforge kan je upgraden naar soulforge, een set met 4 blauwe en 4 epic items. Deze set is een stap beter dan LF maar de questline is erg duur en niet makkelijk. Alleen de moeite waard als je de tijd en het goud ervoor hebt, en je niet naar MC/hoger raid, of als je het leuk vindt uiteraardVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:11:
[...]
Ik wil het wel weten wat het gaat kosten als jij full red bent, incl. baggie items.
Lightforge (met een G) kan je toch upgraden naar blabla blabla epic? dus lightforce is dungeon armor? wat is die epic blabla blabla epic dan..? en is de quest ervoor moeilijk? is het, het waard?
[ Voor 76% gewijzigd door Boekster op 07-06-2006 15:19 ]
Music Addicted
Verwijderd
Ligt eraan, voor clothies dropt er een leuke head. Gegarandeerd bespot door iedereen die je ziet lopen met twee electrodes en een radar op je kop, maar wel leuke stats. Ook dropt er een leuke dagger. Voor de Horde niet veel questen te doen daar. Voor Alliance meer te questen.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:55:
[...]
kep een vraagje over Gnomerang..
Is Gnomerang het waard om in te gaan?
Fall damage is een bepaald % van je HP, max 100%
Sterker nog, fall dmg is afhankelijk van de hoogte, een % van je HP (vandaar dat je eerst als priest/mage nooit dood kon vallen, je gooide gewoon een shield up en je viel dus nooit dood)
Psst.. als je valt en je raakt meer leven kwijt dan je hebt (dus eigenlijk insta-death)ReCreator schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:16:
Ja repairs worden duur.. een leuk avondje wipen in BWL kost al gauw 15g. Maar ja, ik heb het er wel voor over. Heb het ook zo weer terug verdient
En over slow fall gesproken
Laatst een poging gewaagd van Ironforge met Noggenfogger op naar Menethil toe te vliegen. Ik had dus verkeerd gemikt en kwam boven de wetlands uit
Het mooie is dat ik slim dacht te zijn en mijn kleren uit te trekken tegen durability loss. Zonder kleren had ik iets van 2083HP overik val... en ja hoor.. precies 2083 damage!! Lekker dan...
Maar geen durability loss
Ah, die 50% lijkt me nog hoog, zelfde geld voor horde btw : )Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:46:
[...]
Dat 50% van de Alliance spelers Skills hebben (of niet, is maar hoe je het ziet) en dat hij die cijfers niet weet van de Horde spelers.
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 07-06-2006 15:23 ]
De Twin Colossos in Feralas (check je map, de twee bergen in het noord-westen). Daar zit zelfs een base-jump opdracht, waarbij je een parachute moet kopen. Zoek even de quest mob, ik geloof links van de weg ter hoogte van de eerste berg als je van het zuiden richting Desolace loopt. Daarnaast is er natuurlijk nog de "Test of Faith" quest in 1000-Needles.Helox-in-a-box schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:16:
[...]
Ungoro crater is volgens mij best diep. Krijg je als je auto-walk aanzet naar ZF en dan terug komt en ziet dat je pupke te ver is doorgelopenen frank, gebruik de -edit- buttons als je iets wilt toevoegen.
Paling Terran & Shaman
Kan dat nog dan? Heb het nooit meer geprobeerd na 1.10 (misschien zelfs 1.9), toen is gezegd dat dat soort plekken niet meer te bereiken waren.ReCreator schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:16:
Ja repairs worden duur.. een leuk avondje wipen in BWL kost al gauw 15g. Maar ja, ik heb het er wel voor over. Heb het ook zo weer terug verdient
En over slow fall gesproken
Laatst een poging gewaagd van Ironforge met Noggenfogger op naar Menethil toe te vliegen. Ik had dus verkeerd gemikt en kwam boven de wetlands uit
Het mooie is dat ik slim dacht te zijn en mijn kleren uit te trekken tegen durability loss. Zonder kleren had ik iets van 2083HP overik val... en ja hoor.. precies 2083 damage!! Lekker dan...
Maar geen durability loss
Wel grappig dat vliegen van IF naar Menethil...
[...]
Ik vond het zelf wel een uitdaging alsnog de tier 0.5 bij elkaar te sparen. Niet dat ik het gebruik, maar de set bij elkaar krijgen en dan nog eens upgraden is toch een hele opgaafBoekster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:17:
Fall damage is meestal je overgebleven HP
Overigens is Tier 0.5 vaak altspul. Alts hebben vaak geld zat (die hebben geen achterlijk hoge repairs) en kunnen het vrij gemakkelijk doen, daar mensen de instances toch al blind kennen. Ook gaan alts vaak niet voor Tier 1, tenzij de guild al heel lang MC farmed
.
Yup, maar ik wordt niet gesponsord helaas. Verdien mijn geld met de AH meestal, maar heb nu ook een rogue gemaakt waar ik mee kan grindenBoekster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:09:
Mior is MT. MT's worden meestal gesponsord, thank God.
[ Voor 17% gewijzigd door Mior op 07-06-2006 15:24 ]
Music Addicted
Daar heb ik nooit op geletRaseriaN schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:21:
[...]
Psst.. als je valt en je raakt meer leven kwijt dan je hebt (dus eigenlijk insta-death)
Zie je altijd je aantal leven met een mooi -tje ervoor
Verwijderd
The great lift?Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:13:
Wie weet waar je trouwens het diepst kan vallen,
Ik vind het nogal fun om de langste fall time te halen.( wedstrijdje binnen de guild )
Ik heb een parachute cloak en kunst is om die zo laat mogelijk te openen.
Wie weet een goede jump locatie?
En wie doet nog meer van dit soort rare wedstrijdjes?
Het zou voor mij idd wel belangrijk zijn dat ik in guildchat gewoon OC kan ouwehoeren. Ik zou het ook vreemd vinden IC te lullen tegen iemand aan de andere kant van de wereld; volgens mij geen GSM in Azeroth.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:14:
Ik speel zelf op The Venture Co een RPPVP server.
[..]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
kan pas op level 57 op tier 0.5 grinden.. maar je moet toegeven.. hij ziet er wel stoer uit tier 0.5Bosmonster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:22:
[...]
Ik vond het zelf wel een uitdaging alsnog de tier 0.5 bij elkaar te sparen. Niet dat ik het gebruik, maar de set bij elkaar krijgen en dan nog eens upgraden is toch een hele opgaaf
Time spend gaming is time spend well
Mwah.. het is gewoon Tier 0 met andere kleurtjes, exact dezelfde models.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:38:
[...]
kan pas op level 57 op tier 0.5 grinden.. maar je moet toegeven.. hij ziet er wel stoer uit tier 0.5
Verwijderd
eindelijk iemand die ik op the venture co van GOT zie, welke faction zit je daar?Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:14:
[...]
Dat verschil, en dan bedoel ik niet per server. Ik speel zelf op The Venture Co een RPPVP server. Er lopen daar mensen zeer serieus te roleplayen, wat -geloof me- een contradition in terms is. Daarnaast lopen er mensen rond die het spelletje meespelen als er RP-ers bij zijn en verder gewoon als op een niet RP server spelen (wat ik dus doe). Verder zijn er mensen die het RP compleet negeren, maar die worden door zowel groep 1 als groep 2 niet gewaardeerd.
Wat betekent de tweede optie in de praktijk? De guild waar ik in zit doet intern niet aan RP-ing. Dus alles is bespreekbaar, ook RL en lekker alles afkorten etc... We kennen nog een andere guild die hetzelfde doet, daarmee hebben we een gezamelijk chat kanaal opgezet. In de /w naar onbekenden, altijd in character blijven, tot je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Dan weet je meteen of je kan stoppen of niet. En in de publieke kanalen en /s altijd in character blijven.
Wat krijg je er voor terug?
Geen wachtrijen, over het algemeen vriendelijkere mensen.
Ik heb op de PVP server waar ik speel regelmatig scheldpartijen mee gemaakt in PuG's en op de general chat, op de RPPVP zelden. Er wordt minder gecorpsecamped, met uitzondering van STV maar dat is een zichzelf in stand houdend proces, dat vind je op iedere server behalve PVE servers.
doh, PVP set bonusses, en als je een enemy sneldood hebt hoef je helemaal geen massas hp te hebben, die hydralick armor niet vendorren btw, mooi voor MC runs ed.superbassie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:43:
Ik heb even een vraagje wat beter is voor mijn warrior:
Ik heb nu als legs:
Direwing Legguards
575 Armor
+15 Strength
+15 Agility
+16 Stamina
+16 Spirit
En aangezien ik rank8 ben heb ik deze gekocht:
Legionnaire's Plate Legguards
575 Armor
+7 Strength
+13 Stamina
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%.
Met rank8 kan je ook een chest kopen.
Ik had eerst deze:
Hydralick Armor
+13 Strength
+8 Agility
+20 Stamina
+10 Fire Resistance
en nu dus deze:
Legionnaire's Plate Armor
657 Armor
+9 Strength
+6 Agility
+25 Stamina
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Maar zoals je kunt zien heb ik met PvP-gear minder stamina en strengt. Enige voordeel die zie is dat de PvP-gear 3% extra critkans heeft, maar meer niet.Toch hoor ik van anderen dat ik voor die PvP-set delen moet gaan. Dus wat kan ik nou het beste nemen?
Hier staat wat
Verwijderd
het ligt eraan... ga je PvP'n? If zo dan doet 3% toch wel veel pijn hoor, ik sla best wel vaak crits met 13% critsuperbassie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:43:
Ik heb even een vraagje wat beter is voor mijn warrior:
Maar zoals je kunt zien heb ik met PvP-gear minder stamina en strengt. Enige voordeel die zie is dat de PvP-gear 3% extra critkans heeft, maar meer niet.Toch hoor ik van anderen dat ik voor die PvP-set delen moet gaan. Dus wat kan ik nou het beste nemen?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 15:50 ]
Elke post die je maakt heb je wel een teleurstelling mbt. World of Warcraft is het nietVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:45:
Is wel grappig:
Ik kwam gisteren op de Darkmoon Fair.
Voordat ik er naartoe dacht ik zal wel een grote kermis zijn met allerlei coole attracties, bv een achtbaan die je bv ondergronds door allerlei horror scenes of zo bracht.
of idd basejumping met speciale kunstmatige berg of zo.
Kom ik daar is het niks anders als wat stalletjes waar je dingen kan kopen en dingen kan omruilen voor tickets.
was wel een teleurstelling maar ja, laat blizzard patch 1.11 maar eerst eens maken.
Als je geld over hebt is een robe of winter night op lvl 52 een hele leuke vervanging. BoE tailoring dingetje waar best een berg zooi in gaat. Staat hier vaak voor 60-90goud in de AH. Anders misschien een dreamweave vest (ook tailor) of Robes of the Lich uit RFD of Robes of Servitude (lvl 50+ lock quest in ST)Dampie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:42:
Hmmmm, gaat weer ontzettend hard dit topic zeg. F5 is bijna alleen nog maar zichtbaar als je goed kijkt.
Anyway, weer eens een vraagje over mijn warlock. Zit nu dicht tegen level 45 aan en kan eigenlijk niet wachten totdat ik daar ook weer eens ding doe.
Maar wat ik graag zou willen weten is het volgende. Heb nu al een level of 15 (weet het niet zeker) dezelfde robe aan die ik met een warlock quest heb gekregen (blauw item, weet de naam ff niet), maar alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen als vervanging is gewoon slechter. Toch denk ik dat er wat beters te halen moet zijn, kan toch niet dat een item, ook al is het blauw, zo lang meegaat.
Wat zijn nu interesante kledingstukken voor een warlock wat betreft een robe dan. Kom niet al te vaak in instances, dus als daar iets te halen valt ben ik nog wel ff bezig.
General chat, wat is dat?ImdaMned schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:42:
Hmmm, volgens mij moet jij met jouw kritische kijk op zaken wel ongelooflijk genieten van barrens chat : )
Je hebt gelijk. Heeft ook een tijdje geduurd voordat ik Gadgetzan en Gnomeregan kon spellen
Kan niet helaas, ben zelf ook flink bezig geweest dat te proberen. Zit gewoon een onzichtbare muur. Ook wel logisch, anders zou je gewoon het level uit kunnen sjouwen. Buiten je LoS zit gewoon niks meerVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:24:
springen vanaf bwl bij nefarian is denk ook wel eindje, of zit ik nu mis? nooit geprobeerd, maar vind wel leuk om daar te zijn
Als iemand te pletter valt krijg je geen HK.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:29:
Basejumpen kan ook erg handig zijn om bv horde af te schudden.
Een keer was kei vet werd ik achtervolgd door 6-7 lvl 60 Hordes in Tanaris dus ik als een gek met divine shield naar de rand van Un goro gespurd en gesprongen met mijn cloak. Al die 7 sprongen me gewoon klakkeloos achterna maar ik maakte halverwege mijn cloak open en dus schoten ze onder me door en vielen te pletter in een keer 7 honorable kills ik heb me nog nooit zo kapot gelachen
https://niels.nu
IK heb zelf heel vaak dat ik de lift net mis waardoor dus mis spring en naast de ligt op grond te pletter wordt geslagen. En dan dood. Gelukkig zit de graveyard in Thousend needles naast The Great LiftGohan-san schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:56:
<verhaal over vallen van een grote hoogte>
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
die chest bewaar ik zeker aangezien we snel MC ingaan.Flappiewappie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:48:
[...]
doh, PVP set bonusses, en als je een enemy sneldood hebt hoef je helemaal geen massas hp te hebben, die hydralick armor niet vendorren btw, mooi voor MC runs ed.
Hoezo toch?Rakkerzero schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:58:
IK heb zelf heel vaak dat ik de lift net mis waardoor dus mis spring en naast de ligt op grond te pletter wordt geslagen. En dan dood. Gelukkig zit de graveyard in Thousend needles naast The Great Lift
Verwijderd
AllianceGohan-san schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:46:
[...]
eindelijk iemand die ik op the venture co van GOT zie, welke faction zit je daar?
Spellhawk, Troll mage [60]
Disc, Undead Priest [aan het lvlen nu 31]
Nailhammer, Orc Warlock [lvl 10]
zijn ook min of meer de volgorde dat ik ze speel
Ik heb een Tauren Warrior, level 60, op Venture Co. Speel er alleen niet meer. Zat in Ancient Circle overigens.Gohan-san schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:46:
[...]
eindelijk iemand die ik op the venture co van GOT zie, welke faction zit je daar?
Spellhawk, Troll mage [60]
Disc, Undead Priest [aan het lvlen nu 31]
Nailhammer, Orc Warlock [lvl 10]
zijn ook min of meer de volgorde dat ik ze speel
ik heb nooit op een pvp server gespeeld, maar over het algemeen bevalt de sfeer mij hier goed, behulpzaam idd, meestal leuke pug's.
heb eigenlijk nog maar 1 keer gehad dat er mensen wegging bij de eerste wipe in brd. maar goed
Als je ze geraakt hebt toch wel
hmmjah ik deed het bij freewind post, maar dan wanneer die vriend van mij er bij was, kan die mooi ressenRakkerzero schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:58:
[...]
IK heb zelf heel vaak dat ik de lift net mis waardoor dus mis spring en naast de ligt op grond te pletter wordt geslagen. En dan dood. Gelukkig zit de graveyard in Thousend needles naast The Great Lift
voordat ik met die mage begon, had ik een tauren hunter naar lvl 28 gedingend, vond tauren niet echt super, en hunter te pet depended, ben toen met die Mage begonnen, en ik heb me er altijd erge meer vermaaktVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:03:
[...]
Alliancemaar ben voor je main iig nog geen bedreiging:
Waverider lvl 43 shadow priest
Meneldil lvl 38 assasination rogue
Aybar lvl 21 Balance/resto druid (ik respec wel op 40)
Swipe lvl 19 paladin (met pensioen, mag alleen nog maar handelen op de AH)
Killraven lvl 15 mage (met pensioen)
Heb me 15 levels lang zitten ergeren aan die mage, terwijl ik met die priest meteen leuk heb gespeeld. Was een tegenvaller, dacht na een shadow priest te zijn begonnen dat mage wel leuk zou zijn.
[ Voor 68% gewijzigd door Valkyre op 07-06-2006 16:22 ]
Verwijderd
Dannog, 7 lvl60's in Tanaris (?) bij de rand van Ungoro (?) die je alle zeven achterna springen (?).Bosmonster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:06:
[...]
Als je ze geraakt hebt toch wel
Voor 7 man zou die dan ge-aoe'd moeten hebben wel
Verwijderd
Ja, sterke verhalen van onze koning Frankie. Ik wou dat ik hem wasVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:16:
Dannog, 7 lvl60's in Tanaris (?) bij de rand van Ungoro (?) die je alle zeven achterna springen (?).
Verwijderd
www.curse-gaming.com ?Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:20:
Ik vroeg me af of er een mod/addon bestaat die duidelijk weergeeft op je scherm hoe lang de battleground queue's zijn en hoe lang je er al in staat enzo. Ik weet dat je die standaard button hebt waarop je zo iets kan zien, maar ik zoek eigenlijk iets anders.
Iemand een idee of er iets dergelijks bestaat?
Verwijderd
*kuch* in scene gezet *kuch*Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:21:
Gerwen, ik heb wel vaker zulk soort domme dingen gezien, ja het komt echt voor
Is ook eens een filmpje geweest, een gnome mage die achternagezeten word door een stel horde in de barrens. na een tijdje gaat de gnome een berg op, springt naar beneden en alle horde achter hem aan en vallen te pletter
Verwijderd
Heb ik idd gezien, en idd in scene gezet, maar dannog waren dat geen 7 lvl60 aan de rand van ungoro (ik bedoel, wat moéten die daar...). En dan allemaal springen? Kom nou ^^Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:21:
Gerwen, ik heb wel vaker zulk soort domme dingen gezien, ja het komt echt voor
Is ook eens een filmpje geweest, een gnome mage die achternagezeten word door een stel horde in de barrens. na een tijdje gaat de gnome een berg op, springt naar beneden en alle horde achter hem aan en vallen te pletter
Verwijderd
Verwijderd
ha!!!Helox-in-a-box schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:32:
[...]
oh lol gaan we zo beginnen? kunnen we gelijk bij iedere post van je www.thottbot.com plaatsen ha!!!
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 16:37 ]
oh lol gaan we zo beginnen? kunnen we gelijk bij iedere post van je www.thottbot.com plaatsen ha!!!
[ Voor 25% gewijzigd door Helox-in-a-box op 07-06-2006 16:33 ]
Yeah tis een sterk verhaal natuurlijk, dat ter zijdeVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:16:
[...]
Dannog, 7 lvl60's in Tanaris (?) bij de rand van Ungoro (?) die je alle zeven achterna springen (?).
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2006 16:37 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 16:39 ]
http://home.tiscali.nl/maegrim/wow/kek.jpgVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:31:
mannen/vrouwen, show eens jullie stoere charactersmet of zonder tabblad "character"
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:12 . Reden: Resize je images voortaan ]
haha, zo moet je wel een keer door IF gaan rondrennen enMaegrim schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:40:
[...]
[afbeelding]
Stoerrrrrr
Ik zit ff zonder gametime, dus een echt screenshot komt later wel ;_;
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:12 . Reden: Resize je images voortaan ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:38:maar niemand heeft pictures van zijn/haar char?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ik heb het zelf een keer als lvl 32 mage gehad in de roguefeathercave oid (thousand needles) dat ik in die grot 2 lvl 40 horde lui tegenkwam, ik vlug wegrennen, spring uit paniek zo naar beneden. En tot mijn grote verbazing springen die lui zo achter me aan!
Ja okay, maar dat is een afstand die je nog kunt overleven, Ungoro ga je gewoon ka-splut. Ik heb wel eens een level 45 zover gekregen me achterna te springen, beetje vals, maar ik kon 't niet laten (priests hebben levitateVold schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:29:
Ik heb het zelf een keer als lvl 32 mage gehad in de roguefeathercave oid (thousand needles) dat ik in die grot 2 lvl 40 horde lui tegenkwam, ik vlug wegrennen, spring uit paniek zo naar beneden. En tot mijn grote verbazing springen die lui zo achter me aan!![]()
Ik had net dat filmpje van die gnome mage gezien (ironisch), dus ik doe light feather, fireblast & CoC en 2 HK erbij.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:08 . Reden: Resize je images voortaan ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:08 . Reden: Resize je images voortaan ]
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 07-06-2006 20:02 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:10 . Reden: Resize je images voortaan ]
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:10 . Reden: Resize je images voortaan ]
welke mod is dat voor je HP/rage op die manier?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:07 . Reden: Resize je images voortaan ]
[ Voor 70% gewijzigd door laurens291 op 07-06-2006 23:13 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:07 . Reden: Resize je images voortaan ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 23:37 ]
Niet veel veranderdTepelStreeltje schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:36:
[...]
[afbeelding]
c'est moi.
Zie ook men profile (klik men naam in men signature)
[ Voor 23% gewijzigd door enira op 08-06-2006 00:22 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
lang ^^Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:27:
@gerwen&tepelstreeltje
Hoelang zijn jullie nou bezig geweest met die tier 2 set bij elkaar te sprokkelen? Heb zelf een lvl 56 Hunter NE, hunters ftwMoet nog 3 balkjes ga gauw levelen ik wil die tier set ook
Heb al wel 3 bs items.....maarja das niks vergeleken bij die tier 2! En aangezien dat jullie allebei als main een hunter hebben,wat vinden jullie van de nieuwe set tier 3? Het was tog iets van +45 ag op chest , ik wil het ik wil het ik wil het
Beetje nutteloze post i knowOver een tijdje post ik wel crits hehe
[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-06-2006 00:27 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:08 . Reden: Resize je images voortaan ]
gogo powerrangerVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:02:
http://img110.imageshack.us/img110/7687/goa0eh.jpg
C'thun was zo aardig om mijn nieuwe handschoentjes te droppen vandaag. Even in een nachtje door AQ geraced, alles bosses eerste keer plat. Lekker gevoel hoor, met zo'n guild
Whaha wat grappig! Altijd maar dan ook altijd als ik in ab zit en ik zie bokkie wil ik haar dood hebben,Hom3r schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:57:
[...]
Nubcake ben ik ook heSorry guys
En Bijna rank12 ^^
Over een tijd zal het mogelijk zijn om van een server naar een ander te gaan, dit wel onder bepaalde voorwaarde. Account naar een andere account zal denk ik niet komen aangezien dit te veel de power level services in de hand werkt.apNia schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:56:
Is 't inmiddels al mogelijk een character van een account naar een andere te verhuizen. Ik wil graag op m'n broertjes account wat spelen, maar als 't aanslaat wil ik een eigen account en 'm daarnaar overzetten. Ik heb 't flink uitgezocht zo'n half jaar geleden, en toen waren er "plannen". Is daar inmiddels verandering in?
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik had ergens gelezen dat je dus WEL characters van account naar account kan gaan transferren...we_are_borg schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 02:49:
[...]
Over een tijd zal het mogelijk zijn om van een server naar een ander te gaan, dit wel onder bepaalde voorwaarde. Account naar een andere account zal denk ik niet komen aangezien dit te veel de power level services in de hand werkt.
[ Voor 39% gewijzigd door pica op 08-06-2006 04:23 ]
Rak de cliniclownVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:02:
http://img110.imageshack.us/img110/7687/goa0eh.jpg
C'thun was zo aardig om mijn nieuwe handschoentjes te droppen vandaag. Even in een nachtje door AQ geraced, alles bosses eerste keer plat. Lekker gevoel hoor, met zo'n guild
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 64% gewijzigd door TomSmit82 op 08-06-2006 08:46 . Reden: picje extra ]
lol - noggenfogger gein daarna was ook vermakelijkMaegrim schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:01:
http://home.tiscali.nl/maegrim/wow/char1.jpg
Sylvar zit weer eens te pochen...
[ Voor 12% gewijzigd door TomSmit82 op 08-06-2006 08:21 ]
[ Voor 25% gewijzigd door KeeZ op 08-06-2006 08:38 ]
Deze plek is te koop.
huh hoe doe je dit? ben ik wel benieuwd naarHydra schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:42:
[...]
M'n undead mage is nu level 20. Naast slowfall (uit zeppelins jumpen FTW!) kan ik nu tussen beide continenten teleporten. Yay
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq