Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kap hier eens mee. Je bent niet bepaald nuttig bezig.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:43:
[...]

no habla espanol.

oftewel, wat probeerde jij net te typen? ikke niet begraip
Dat 50% van de Alliance spelers Skills hebben (of niet, is maar hoe je het ziet) en dat hij die cijfers niet weet van de Horde spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Grappig, zou dat stacken met mage slowfal ?
kun je pas echt parasailen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14

Boekster

Naimoholic

Soms vraag ik me af hoe mensen WoW kunnen spelen zonder Thottbot of Allakhazam. Die gebruikte ik echt te vaak om dingen op te zoeken.
heuveltje schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:47:
[...]

Grappig, zou dat stacken met mage slowfal ?
kun je pas echt parasailen :)
Betwijfel het. Dat soort grapjes stacken zelden :) . En uiteraard is dan ook het nut volledig weg ;) . 10 seconden heel langzaam vallen zorgt er alleen maar voor dat je na die 10 seconden minder afstand hebt afgelegd dan als je je cloak niet gebruikt zou hebben :) .

[ Voor 64% gewijzigd door Boekster op 07-06-2006 14:51 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Dan kun je inderdaad beter een noggenfogger pakken (en ff hopen op de goeie buff). Heb je 2 minuten slowfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:47:
Soms vraag ik me af hoe mensen WoW kunnen spelen zonder Thottbot of Allakhazam. Die gebruikte ik echt te vaak om dingen op te zoeken.
ohw.. jah.. dat kan makkelijk alleen doe je er tig keer lang over voor een quest :)

over springen gesproken...

ik sprong gisteren van tanaris -> ungoro.... met mount deed ik mijn gruwlijke snelle maar doodzame sprong.. kon net niet op tijd divine shield casten... en jahoor, daar lag ik.. dood en wel... maar ik snap niet hoe mijn mount het heeft overleefd. En ik schrok me Kapot... "KAPOT":, zeg ik, je. Alles maar ook letterlijk ALLES was rood :( incl. me wapens in me backpack... ;( repair koste me 3g.. |:( |:( |:( ik doe zo'n jump nooit meer.. te veel risico om dood te gaan... : ;(
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:56:
Mag ik iedereen nog even wijzen op de topic waarschuwing?
tuurlijk mag jij dat.. Wij, gaan ons wel ff on topic houden :D

:o kep een vraagje over Gnomerang..
Is Gnomerang het waard om in te gaan?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met of zonder... De grond is net zo hard :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik iedereen nog even wijzen op de topic waarschuwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:55:
[...]

Alles maar ook letterlijk ALLES was rood :( incl. me wapens in me backpack... ;( repair koste me 3g
Hehe.. dan wil je niet weten hoeveel het mij kost als ik alles rood heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Phantom schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:03:
[...]

Hehe.. dan wil je niet weten hoeveel het mij kost als ik alles rood heb :P
Laatste keer had ik rond de 15g repairs en toen was denk ik 70% van mn gear rood!
Wat dingen waren geel en paar nog niet eens geel.
(6/8Tier2 en 2/8Tier1 en BWL Weapons ;))

Wil echt NIET meemaken wat een full red repair voor me wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Mior is MT. MT's worden meestal gesponsord, thank God. Ik heb Oizopower wel eens horen klagen over 25G repairs ofzo (Oizo is een van de MT's van Blackraven). Dat was ook met gear allemaal geel/rood.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:05:
[...]

Laatste keer had ik rond de 15g repairs en toen was denk ik 70% van mn gear rood!
Wat dingen waren geel en paar nog niet eens geel.
(6/8Tier2 en 2/8Tier1 en BWL Weapons ;))

Wil echt NIET meemaken wat een full red repair voor me wordt :(
Ik wil het wel weten wat het gaat kosten als jij full red bent :P, incl. baggie items.

Lightforge (met een G) kan je toch upgraden naar blabla blabla epic? dus lightforce is dungeon armor? wat is die epic blabla blabla epic dan..? en is de quest ervoor moeilijk? is het, het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:25:
Onderwerp wat al een keer eerder is geweest: hoe fanatiek zijn de mensen op RP servers? Denk er aan om een (ja: Tauren) char op een RPPVP server te starten.
Dat verschil, en dan bedoel ik niet per server. Ik speel zelf op The Venture Co een RPPVP server. Er lopen daar mensen zeer serieus te roleplayen, wat -geloof me- een contradition in terms is. Daarnaast lopen er mensen rond die het spelletje meespelen als er RP-ers bij zijn en verder gewoon als op een niet RP server spelen (wat ik dus doe). Verder zijn er mensen die het RP compleet negeren, maar die worden door zowel groep 1 als groep 2 niet gewaardeerd.

Wat betekent de tweede optie in de praktijk? De guild waar ik in zit doet intern niet aan RP-ing. Dus alles is bespreekbaar, ook RL en lekker alles afkorten etc... We kennen nog een andere guild die hetzelfde doet, daarmee hebben we een gezamelijk chat kanaal opgezet. In de /w naar onbekenden, altijd in character blijven, tot je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Dan weet je meteen of je kan stoppen of niet. En in de publieke kanalen en /s altijd in character blijven.

Wat krijg je er voor terug?
Geen wachtrijen, over het algemeen vriendelijkere mensen.
Ik heb op de PVP server waar ik speel regelmatig scheldpartijen mee gemaakt in PuG's en op de general chat, op de RPPVP zelden. Er wordt minder gecorpsecamped, met uitzondering van STV maar dat is een zichzelf in stand houdend proces, dat vind je op iedere server behalve PVE servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ja repairs worden duur.. een leuk avondje wipen in BWL kost al gauw 15g. Maar ja, ik heb het er wel voor over. Heb het ook zo weer terug verdient :)

En over slow fall gesproken :)
Laatst een poging gewaagd van Ironforge met Noggenfogger op naar Menethil toe te vliegen. Ik had dus verkeerd gemikt en kwam boven de wetlands uit :P
Het mooie is dat ik slim dacht te zijn en mijn kleren uit te trekken tegen durability loss. Zonder kleren had ik iets van 2083HP over :P ik val... en ja hoor.. precies 2083 damage!! Lekker dan...
Maar geen durability loss ;)

Wel grappig dat vliegen van IF naar Menethil... :)
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:11:
[...]

Ik wil het wel weten wat het gaat kosten als jij full red bent :P, incl. baggie items.

Lightforge (met een G) kan je toch upgraden naar blabla blabla epic? dus lightforce is dungeon armor? wat is die epic blabla blabla epic dan..? en is de quest ervoor moeilijk? is het, het waard?
Soulforge Armor bedoel je? en dat is niet allemaal epic hoor :)
Het heet ook wel Tier0.5
(google tip:'Tier0.5 wow')

Weet je wat.. ik doe je een pleziertje:
http://www.wowwiki.com/Tier_0.5

[ Voor 35% gewijzigd door ReCreator op 07-06-2006 15:19 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:11:
[...]

Lightforge kan je upgraden naar soulforge, een set met 4 blauwe en 4 epic items. Deze set is een stap beter dan LF maar de questline is erg duur en niet makkelijk. Alleen de moeite waard als je de tijd en het goud ervoor hebt, en je niet naar MC/hoger raid, of als je het leuk vindt uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Fall damage is meestal je overgebleven HP :)

Overigens is Tier 0.5 vaak altspul. Alts hebben vaak geld zat (die hebben geen achterlijk hoge repairs :P ) en kunnen het vrij gemakkelijk doen, daar mensen de instances toch al blind kennen. Ook gaan alts vaak niet voor Tier 1, tenzij de guild al heel lang MC farmed :) .

[ Voor 76% gewijzigd door Boekster op 07-06-2006 15:19 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:55:
[...]
:o kep een vraagje over Gnomerang..
Is Gnomerang het waard om in te gaan?
Ligt eraan, voor clothies dropt er een leuke head. Gegarandeerd bespot door iedereen die je ziet lopen met twee electrodes en een radar op je kop, maar wel leuke stats. Ook dropt er een leuke dagger. Voor de Horde niet veel questen te doen daar. Voor Alliance meer te questen.

Zoek gewoon op allakhazam eens naar drops in gnomeregan dan weet je of het de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Boekster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:17:
Fall damage is een bepaald % van je HP, max 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Sterker nog, fall dmg is afhankelijk van de hoogte, een % van je HP (vandaar dat je eerst als priest/mage nooit dood kon vallen, je gooide gewoon een shield up en je viel dus nooit dood)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ReCreator schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:16:
Ja repairs worden duur.. een leuk avondje wipen in BWL kost al gauw 15g. Maar ja, ik heb het er wel voor over. Heb het ook zo weer terug verdient :)

Laatst een poging gewaagd van Ironforge met Noggenfogger op naar Menethil toe te vliegen. Ik had dus verkeerd gemikt en kwam boven de wetlands uit :P
Het mooie is dat ik slim dacht te zijn en mijn kleren uit te trekken tegen durability loss. Zonder kleren had ik iets van 2083HP over :P ik val... en ja hoor.. precies 2083 damage!! Lekker dan...
Psst.. als je valt en je raakt meer leven kwijt dan je hebt (dus eigenlijk insta-death)
Zie je altijd je aantal leven met een mooi -tje ervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:46:
[...]

Dat 50% van de Alliance spelers Skills hebben (of niet, is maar hoe je het ziet) en dat hij die cijfers niet weet van de Horde spelers.
Ah, die 50% lijkt me nog hoog, zelfde geld voor horde btw : )

Je hebt er een aantal die goed zijn in pve + pvp, je hebt er een aantal die goed zijn in pve (ik vind mezelf bovengemiddeld) en gruwelijk zuigen in pvp (idiot speaks again) en omgekeerd. Daarbuiten heb je er een gruwelijk groot aantal bij zitten die niet weten wat ze doen en waarom ze het doen. Durf zelfs te wedden dat er genoeg mensen bij nef farmende guilds zitten die niet weten waarom ze het doen, maar het alleen doen omdat de RL het zegt. Zelfs een paar nubjes die c'thun down hebben maar niet weten hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.

PvE all about een radartje in het grote geheel zijn

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 07-06-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Helox-in-a-box schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:16:
[...]

Ungoro crater is volgens mij best diep. Krijg je als je auto-walk aanzet naar ZF en dan terug komt en ziet dat je pupke te ver is doorgelopen :X en frank, gebruik de -edit- buttons als je iets wilt toevoegen.
De Twin Colossos in Feralas (check je map, de twee bergen in het noord-westen). Daar zit zelfs een base-jump opdracht, waarbij je een parachute moet kopen. Zoek even de quest mob, ik geloof links van de weg ter hoogte van de eerste berg als je van het zuiden richting Desolace loopt. Daarnaast is er natuurlijk nog de "Test of Faith" quest in 1000-Needles.

Dit stukje "innovatie" om even in Frank-termen te praten is dus ook al ingebouwd.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
ReCreator schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:16:

Wel grappig dat vliegen van IF naar Menethil... :)

[...]
Kan dat nog dan? Heb het nooit meer geprobeerd na 1.10 (misschien zelfs 1.9), toen is gezegd dat dat soort plekken niet meer te bereiken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Overigens is Tier 0.5 vaak altspul. Alts hebben vaak geld zat (die hebben geen achterlijk hoge repairs :P ) en kunnen het vrij gemakkelijk doen, daar mensen de instances toch al blind kennen. Ook gaan alts vaak niet voor Tier 1, tenzij de guild al heel lang MC farmed :) .
Ik vond het zelf wel een uitdaging alsnog de tier 0.5 bij elkaar te sparen. Niet dat ik het gebruik, maar de set bij elkaar krijgen en dan nog eens upgraden is toch een hele opgaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:48
Boekster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:09:
Mior is MT. MT's worden meestal gesponsord, thank God.
Yup, maar ik wordt niet gesponsord helaas. Verdien mijn geld met de AH meestal, maar heb nu ook een rogue gemaakt waar ik mee kan grinden ;)

Ook bwl is lekker verdienen.. verdien ik toch al snel zo'n 25g, ondanks dat ik altijd wel een paar keer doodga.

[ Voor 17% gewijzigd door Mior op 07-06-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

BR heeft vaak een keer een MC run waar 1 iemand uit de raid gaat, het geld loot en dat naar de guildbank stuurt. Daarvan worden eventuele repairs voor MT's bekostigd die in instances worden gemaakt, pots gemaakt, Librams gekocht voor de MT, enz. Stel het eens voor, ik denk niet dat veel mensen tegen zijn. Moet er wel bij gezegd worden dat de MT's in BR allemaal een full-time baan hebben en dus vrijwel geen tijd hebben om gold te grinden.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

RaseriaN schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:21:
[...]

Psst.. als je valt en je raakt meer leven kwijt dan je hebt (dus eigenlijk insta-death)
Zie je altijd je aantal leven met een mooi -tje ervoor ;)
Daar heb ik nooit op gelet :P

Nou ik viel van zo een hoogte dat precies 2083 wel eens waar kon zijn. Ik heb mijn combat log verknalt dus ik zag alleen staan:
-You fall and loses 2083 health
-You die.
Kheb ook weleens gehad terwijl ik zelf maar 2083 health had (un goro in, suicide)
-You fall and loses 2800 health (bij wijze van.. maar iig meer dan mn total hp)
- You die ;)

Maar wel grappig :P kon er wel om lachen...

En het vliegen kan nog ja, ook nog naar de airport toe etc. maar het is niet bijzonder... wel geinig. Op het topje van ironforge staat ook een vlag met een skeletje erbij en wat spulletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:13:
Wie weet waar je trouwens het diepst kan vallen,

Ik vind het nogal fun om de langste fall time te halen.( wedstrijdje binnen de guild )
Ik heb een parachute cloak en kunst is om die zo laat mogelijk te openen.

Wie weet een goede jump locatie?

En wie doet nog meer van dit soort rare wedstrijdjes?
The great lift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:14:
Ik speel zelf op The Venture Co een RPPVP server.

[..]
Het zou voor mij idd wel belangrijk zijn dat ik in guildchat gewoon OC kan ouwehoeren. Ik zou het ook vreemd vinden IC te lullen tegen iemand aan de andere kant van de wereld; volgens mij geen GSM in Azeroth.

Een belangrijke reden voor mij om op een RP (PVP of niet) server te rollen is idd het idee dat de mensen wat vriendelijker zijn. Overigens speel ik nu op een PVE server, en zelfs daar heb ik al een keer een flink corpsecamping feestje meegemaakt in STV (terwijl raids op X-roads toch vaak redelijk sportief worden opgevat).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:22:
[...]

Ik vond het zelf wel een uitdaging alsnog de tier 0.5 bij elkaar te sparen. Niet dat ik het gebruik, maar de set bij elkaar krijgen en dan nog eens upgraden is toch een hele opgaaf :)
kan pas op level 57 op tier 0.5 grinden.. maar je moet toegeven.. hij ziet er wel stoer uit tier 0.5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Hmmmm, gaat weer ontzettend hard dit topic zeg. F5 is bijna alleen nog maar zichtbaar als je goed kijkt.

Anyway, weer eens een vraagje over mijn warlock. Zit nu dicht tegen level 45 aan en kan eigenlijk niet wachten totdat ik daar ook weer eens ding doe.

Maar wat ik graag zou willen weten is het volgende. Heb nu al een level of 15 (weet het niet zeker) dezelfde robe aan die ik met een warlock quest heb gekregen (blauw item, weet de naam ff niet), maar alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen als vervanging is gewoon slechter. Toch denk ik dat er wat beters te halen moet zijn, kan toch niet dat een item, ook al is het blauw, zo lang meegaat.

Wat zijn nu interesante kledingstukken voor een warlock wat betreft een robe dan. Kom niet al te vaak in instances, dus als daar iets te halen valt ben ik nog wel ff bezig.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:38:
[...]

kan pas op level 57 op tier 0.5 grinden.. maar je moet toegeven.. hij ziet er wel stoer uit tier 0.5 :P
Mwah.. het is gewoon Tier 0 met andere kleurtjes, exact dezelfde models.

Overigens is het niet waar dat ik het niet gebruik. In mn resistance set gebruik ik nog 2 items voor de eerste set bonus (+8 res alles). Beetje res zonder al te veel stats/dmg te verliezen. Kon wel mooi de twee beste items uitzoeken (epic boots/shoulders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ik heb even een vraagje wat beter is voor mijn warrior:

Ik heb nu als legs:

Direwing Legguards
575 Armor
+15 Strength
+15 Agility
+16 Stamina
+16 Spirit

En aangezien ik rank8 ben heb ik deze gekocht:

Legionnaire's Plate Legguards
575 Armor
+7 Strength
+13 Stamina
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%.

Met rank8 kan je ook een chest kopen.
Ik had eerst deze:

Hydralick Armor
+13 Strength
+8 Agility
+20 Stamina
+10 Fire Resistance

en nu dus deze:

Legionnaire's Plate Armor
657 Armor
+9 Strength
+6 Agility
+25 Stamina
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

Maar zoals je kunt zien heb ik met PvP-gear minder stamina en strengt. Enige voordeel die zie is dat de PvP-gear 3% extra critkans heeft, maar meer niet. :S Toch hoor ik van anderen dat ik voor die PvP-set delen moet gaan. Dus wat kan ik nou het beste nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel grappig:

Ik kwam gisteren op de Darkmoon Fair.

Voordat ik er naartoe dacht ik zal wel een grote kermis zijn met allerlei coole attracties, bv een achtbaan die je bv ondergronds door allerlei horror scenes of zo bracht.

of idd basejumping met speciale kunstmatige berg of zo.

Kom ik daar is het niks anders als wat stalletjes waar je dingen kan kopen en dingen kan omruilen voor tickets.

was wel een teleurstelling maar ja, laat blizzard patch 1.11 maar eerst eens maken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:14:
[...]

Dat verschil, en dan bedoel ik niet per server. Ik speel zelf op The Venture Co een RPPVP server. Er lopen daar mensen zeer serieus te roleplayen, wat -geloof me- een contradition in terms is. Daarnaast lopen er mensen rond die het spelletje meespelen als er RP-ers bij zijn en verder gewoon als op een niet RP server spelen (wat ik dus doe). Verder zijn er mensen die het RP compleet negeren, maar die worden door zowel groep 1 als groep 2 niet gewaardeerd.

Wat betekent de tweede optie in de praktijk? De guild waar ik in zit doet intern niet aan RP-ing. Dus alles is bespreekbaar, ook RL en lekker alles afkorten etc... We kennen nog een andere guild die hetzelfde doet, daarmee hebben we een gezamelijk chat kanaal opgezet. In de /w naar onbekenden, altijd in character blijven, tot je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Dan weet je meteen of je kan stoppen of niet. En in de publieke kanalen en /s altijd in character blijven.

Wat krijg je er voor terug?
Geen wachtrijen, over het algemeen vriendelijkere mensen.
Ik heb op de PVP server waar ik speel regelmatig scheldpartijen mee gemaakt in PuG's en op de general chat, op de RPPVP zelden. Er wordt minder gecorpsecamped, met uitzondering van STV maar dat is een zichzelf in stand houdend proces, dat vind je op iedere server behalve PVE servers.
eindelijk iemand die ik op the venture co van GOT zie, welke faction zit je daar?

Spellhawk, Troll mage [60]
Disc, Undead Priest [aan het lvlen nu 31]
Nailhammer, Orc Warlock [lvl 10]
zijn ook min of meer de volgorde dat ik ze speel :)

ik heb nooit op een pvp server gespeeld, maar over het algemeen bevalt de sfeer mij hier goed, behulpzaam idd, meestal leuke pug's.
heb eigenlijk nog maar 1 keer gehad dat er mensen wegging bij de eerste wipe in brd. maar goed :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

superbassie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:43:

Ik heb nu als legs:

Direwing Legguards
575 Armor
+15 Strength
+15 Agility
+16 Stamina
+16 Spirit

En aangezien ik rank8 ben heb ik deze gekocht:

Legionnaire's Plate Legguards
575 Armor
+7 Strength
+13 Stamina
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 2%.

Met rank8 kan je ook een chest kopen.
Ik had eerst deze:

Hydralick Armor
+13 Strength
+8 Agility
+20 Stamina
+10 Fire Resistance

en nu dus deze:

Legionnaire's Plate Armor
657 Armor
+9 Strength
+6 Agility
+25 Stamina
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

Maar zoals je kunt zien heb ik met PvP-gear minder stamina en strengt. Enige voordeel die zie is dat de PvP-gear 3% extra critkans heeft, maar meer niet. :S Toch hoor ik van anderen dat ik voor die PvP-set delen moet gaan. Dus wat kan ik nou het beste nemen?
doh, PVP set bonusses, en als je een enemy sneldood hebt hoef je helemaal geen massas hp te hebben, die hydralick armor niet vendorren btw, mooi voor MC runs ed.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:43:

het ligt eraan... ga je PvP'n? If zo dan doet 3% toch wel veel pijn hoor, ik sla best wel vaak crits met 13% crit :) kan je na gaan met 20% crit :)
je kan kiezen uit je mept bijv. rond de 200, soms 400 crit of je slaat rond de 150, en soms tot vaak 300 crit

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:45:
Is wel grappig:

Ik kwam gisteren op de Darkmoon Fair.

Voordat ik er naartoe dacht ik zal wel een grote kermis zijn met allerlei coole attracties, bv een achtbaan die je bv ondergronds door allerlei horror scenes of zo bracht.

of idd basejumping met speciale kunstmatige berg of zo.

Kom ik daar is het niks anders als wat stalletjes waar je dingen kan kopen en dingen kan omruilen voor tickets.

was wel een teleurstelling maar ja, laat blizzard patch 1.11 maar eerst eens maken. _/-\o_
Elke post die je maakt heb je wel een teleurstelling mbt. World of Warcraft is het niet ;)
De ene kant wil je WoW maken tot een FPS shooter met bommen en al, de andere kant wil je weer WoW met allerlei achtbanen en actracties aka Theme Park ;)

Fair is in het engels wat anders dan onze kermis ;)
Toch, de fair heeft leuke dingen en heeft leuke quests en zeker goede rewards in petto!
Trinkets en necklace's anyone? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Dampie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:42:
Hmmmm, gaat weer ontzettend hard dit topic zeg. F5 is bijna alleen nog maar zichtbaar als je goed kijkt.

Anyway, weer eens een vraagje over mijn warlock. Zit nu dicht tegen level 45 aan en kan eigenlijk niet wachten totdat ik daar ook weer eens ding doe.

Maar wat ik graag zou willen weten is het volgende. Heb nu al een level of 15 (weet het niet zeker) dezelfde robe aan die ik met een warlock quest heb gekregen (blauw item, weet de naam ff niet), maar alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen als vervanging is gewoon slechter. Toch denk ik dat er wat beters te halen moet zijn, kan toch niet dat een item, ook al is het blauw, zo lang meegaat.

Wat zijn nu interesante kledingstukken voor een warlock wat betreft een robe dan. Kom niet al te vaak in instances, dus als daar iets te halen valt ben ik nog wel ff bezig.
Als je geld over hebt is een robe of winter night op lvl 52 een hele leuke vervanging. BoE tailoring dingetje waar best een berg zooi in gaat. Staat hier vaak voor 60-90goud in de AH. Anders misschien een dreamweave vest (ook tailor) of Robes of the Lich uit RFD of Robes of Servitude (lvl 50+ lock quest in ST)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ImdaMned schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:42:
Hmmm, volgens mij moet jij met jouw kritische kijk op zaken wel ongelooflijk genieten van barrens chat : )
General chat, wat is dat? :P Valt op AD overigens wel mee, dat is zo'n oude server dat de meeste lowbies nu al de 8e alt van die persoon zijn ofzo, hence minder vage vragen in /1 :) Ennuh, Elwynn is niks minder erg hoor ;)
Hooli-gan schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:54:
O r g r i m m a r ;) (vergeten nogal wat mensen)
Je hebt gelijk. Heeft ook een tijdje geduurd voordat ik Gadgetzan en Gnomeregan kon spellen ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:24:
springen vanaf bwl bij nefarian is denk ook wel eindje, of zit ik nu mis? nooit geprobeerd, maar vind wel leuk om daar te zijn :)
Kan niet helaas, ben zelf ook flink bezig geweest dat te proberen. Zit gewoon een onzichtbare muur. Ook wel logisch, anders zou je gewoon het level uit kunnen sjouwen. Buiten je LoS zit gewoon niks meer :)
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:29:
Basejumpen kan ook erg handig zijn om bv horde af te schudden.

Een keer was kei vet werd ik achtervolgd door 6-7 lvl 60 Hordes in Tanaris dus ik als een gek met divine shield naar de rand van Un goro gespurd en gesprongen met mijn cloak. Al die 7 sprongen me gewoon klakkeloos achterna maar ik maakte halverwege mijn cloak open en dus schoten ze onder me door en vielen te pletter in een keer 7 honorable kills ik heb me nog nooit zo kapot gelachen
Als iemand te pletter valt krijg je geen HK.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Gohan-san schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:56:
<verhaal over vallen van een grote hoogte>
IK heb zelf heel vaak dat ik de lift net mis waardoor dus mis spring en naast de ligt op grond te pletter wordt geslagen. En dan dood. Gelukkig zit de graveyard in Thousend needles naast The Great Lift :*)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Flappiewappie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:48:
[...]

doh, PVP set bonusses, en als je een enemy sneldood hebt hoef je helemaal geen massas hp te hebben, die hydralick armor niet vendorren btw, mooi voor MC runs ed.
die chest bewaar ik zeker aangezien we snel MC ingaan.
En ik doe die PvP-gear wel aan, ook al zie ik de voordelen er niet van in :P als iedereen het aanraadt zal het wel beter zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:58:
IK heb zelf heel vaak dat ik de lift net mis waardoor dus mis spring en naast de ligt op grond te pletter wordt geslagen. En dan dood. Gelukkig zit de graveyard in Thousend needles naast The Great Lift :*)
Hoezo toch? :P

Als priest heb je als voordeel dat je een spell levitate hebt, dus in theory kun je overal vanaf jumpen.

Maarja, dan moet je natuurlijk wel genoeg veren bij je hebben ;) Het is me nu al twee keer gebeurd dat ik enthousiast van een berg afgejumped ben en er toen achter kwam dat ik geen light feathers meet had. Ka-splat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:46:
[...]

eindelijk iemand die ik op the venture co van GOT zie, welke faction zit je daar?

Alliance :) maar ben voor je main iig nog geen bedreiging:

Waverider lvl 43 shadow priest
Meneldil lvl 38 assasination rogue
Aybar lvl 21 Balance/resto druid (ik respec wel op 40)
Swipe lvl 19 paladin (met pensioen, mag alleen nog maar handelen op de AH :) )
Killraven lvl 15 mage (met pensioen)

Heb me 15 levels lang zitten ergeren aan die mage, terwijl ik met die priest meteen leuk heb gespeeld. Was een tegenvaller, dacht na een shadow priest te zijn begonnen dat mage wel leuk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Gohan-san schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:46:
[...]

ik heb nooit op een pvp server gespeeld, maar over het algemeen bevalt de sfeer mij hier goed, behulpzaam idd, meestal leuke pug's.
heb eigenlijk nog maar 1 keer gehad dat er mensen wegging bij de eerste wipe in brd. maar goed :)
Ik heb een Tauren Warrior, level 60, op Venture Co. Speel er alleen niet meer. Zat in Ancient Circle overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:52:
[...]

Als iemand te pletter valt krijg je geen HK.
Als je ze geraakt hebt toch wel :?

Voor 7 man zou die dan ge-aoe'd moeten hebben wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Rakkerzero schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:58:
[...]

hmmjah ik deed het bij freewind post, maar dan wanneer die vriend van mij er bij was, kan die mooi ressen :P
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:03:
[...]

Alliance :) maar ben voor je main iig nog geen bedreiging:

Waverider lvl 43 shadow priest
Meneldil lvl 38 assasination rogue
Aybar lvl 21 Balance/resto druid (ik respec wel op 40)
Swipe lvl 19 paladin (met pensioen, mag alleen nog maar handelen op de AH :) )
Killraven lvl 15 mage (met pensioen)

Heb me 15 levels lang zitten ergeren aan die mage, terwijl ik met die priest meteen leuk heb gespeeld. Was een tegenvaller, dacht na een shadow priest te zijn begonnen dat mage wel leuk zou zijn.
voordat ik met die mage begon, had ik een tauren hunter naar lvl 28 gedingend, vond tauren niet echt super, en hunter te pet depended, ben toen met die Mage begonnen, en ik heb me er altijd erge meer vermaakt :) vooral die arcane missiles waren vet :) (ben paar weken geleden wel frost gespecced)

heb tussendoor ook nog een rogue gehad, vond ik toen niet echt bijzonder, maar kan nog wel leuk worden denk ik.
owjah ook nog een troll shammy, vind ghostwolf echt een verademening, maar lvlt zoooo traag.

en nu dus shadowpriest + warlock mee bezig, (ben meer van de clothies :P)

en over die paladin van jou , heel erg goed :p is toch zon lame class heb het idee dat er alleen maar zielig kiddies mee spelen. tot nu toe heb ik nog maar 1 keer een goede palladin meegemaakt.
voor de rest alleen maar paladins dit 4 lvl of hoger dan ik waren, en mij dan aanvallen, de pussies :P

[ Voor 68% gewijzigd door Valkyre op 07-06-2006 16:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:06:
[...]

Als je ze geraakt hebt toch wel :?

Voor 7 man zou die dan ge-aoe'd moeten hebben wel :P
Dannog, 7 lvl60's in Tanaris (?) bij de rand van Ungoro (?) die je alle zeven achterna springen (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er een mod/addon bestaat die duidelijk weergeeft op je scherm hoe lang de battleground queue's zijn en hoe lang je er al in staat enzo. Ik weet dat je die standaard button hebt waarop je zo iets kan zien, maar ik zoek eigenlijk iets anders.

Iemand een idee of er iets dergelijks bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:16:
Dannog, 7 lvl60's in Tanaris (?) bij de rand van Ungoro (?) die je alle zeven achterna springen (?).
Ja, sterke verhalen van onze koning Frankie. Ik wou dat ik hem was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:20:
Ik vroeg me af of er een mod/addon bestaat die duidelijk weergeeft op je scherm hoe lang de battleground queue's zijn en hoe lang je er al in staat enzo. Ik weet dat je die standaard button hebt waarop je zo iets kan zien, maar ik zoek eigenlijk iets anders.

Iemand een idee of er iets dergelijks bestaat?
www.curse-gaming.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerwen, ik heb wel vaker zulk soort domme dingen gezien, ja het komt echt voor :)
Is ook eens een filmpje geweest, een gnome mage die achternagezeten word door een stel horde in de barrens. na een tijdje gaat de gnome een berg op, springt naar beneden en alle horde achter hem aan en vallen te pletter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:21:
Gerwen, ik heb wel vaker zulk soort domme dingen gezien, ja het komt echt voor :)
Is ook eens een filmpje geweest, een gnome mage die achternagezeten word door een stel horde in de barrens. na een tijdje gaat de gnome een berg op, springt naar beneden en alle horde achter hem aan en vallen te pletter :)
*kuch* in scene gezet *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:21:
Heb ik idd gezien, en idd in scene gezet, maar dannog waren dat geen 7 lvl60 aan de rand van ungoro (ik bedoel, wat moéten die daar...). En dan allemaal springen? Kom nou ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen, weet het niet.
Maar kan me er wel wat bij voorstellen, als er 1 springt waar je achteraan loopt kan ik me voorstellen dat ik er mss ook achteraan spring (als ik niet weet of ik daardoor te pletter val). Verbaasd me zo af en toe wel, zo ga ik soms door domheid nog wel eens dood in Azhara als ik water voor MC moet halen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow... die man is wel heel sterk, veel hp, voor een level 51... ik hou het niet eens 20 sec in wsg als er 5 level 58 achter mij aan rennen... :(

was ik maar zoals hij...

mannen/vrouwen, show eens jullie stoere characters :D met of zonder tabblad "character"
Helox-in-a-box schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:32:
[...]

oh lol gaan we zo beginnen? kunnen we gelijk bij iedere post van je www.thottbot.com plaatsen ha!!! :D
ha!!! :D doen jullie zovizo al :p of jij O_O of.. laatst O_O.. of.. of.. of..
weet nie :D

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
oh lol gaan we zo beginnen? kunnen we gelijk bij iedere post van je www.thottbot.com plaatsen ha!!! :D

Maar nee, zijn geen BG queue addons, is nmlijk te afhankelijk van team dat er speelt (zowel alli als horde), mensen die queuen, mensen die leaven, whatever.

[ Voor 25% gewijzigd door Helox-in-a-box op 07-06-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:16:
[...]

Yeah tis een sterk verhaal natuurlijk, dat ter zijde :P Maar het zou in vergezochte theorie kunnen :)

Begin je toch ook te twijfelen over de rest wat ie allemaal verkondigt.. ow wacht.. daar twijfelde ik toch al aan ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[spoiler]mensen.. we gaan ineens weer beetje offtopic O-) [/spoiler]

maar niemand heeft pictures van zijn/haar char?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:31:
mannen/vrouwen, show eens jullie stoere characters :D met of zonder tabblad "character"
http://home.tiscali.nl/maegrim/wow/kek.jpg
Stoerrrrrr :p

Ik zit ff zonder gametime, dus een echt screenshot komt later wel ;_;

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:12 . Reden: Resize je images voortaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Maegrim schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:40:
[...]

[afbeelding]
Stoerrrrrr :p

Ik zit ff zonder gametime, dus een echt screenshot komt later wel ;_;
haha, zo moet je wel een keer door IF gaan rondrennen en
' /y Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig!' Doen...

Als ik het zie kom ik je ff een /hug geven... ;)

Maaruh.. ik heb je weleens anders gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

http://img304.imageshack.us/img304/8586/nix5lr.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:12 . Reden: Resize je images voortaan ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat er hier wat mensen zitten met endgame ervaring. Ik vroeg me af of iemand een kalender weet waarop de eom bosses uit ZG vermeld staan. Ze wisselen elke 2 weken en heb in de loop van de tijd 3 stukjes verzameld maar ik weet dus niet wanneer ik weer ff actief ZG in moet rennen voor dat laatste stukje voor m'n trinket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:38:maar niemand heeft pictures van zijn/haar char?
Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/8343/characters2dh.th.jpg

Al vaker gepost hier... Ze blijft cute. O+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Hydra schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:26:
[...]

*kuch* in scene gezet *kuch*
Ik heb het zelf een keer als lvl 32 mage gehad in de roguefeathercave oid (thousand needles) dat ik in die grot 2 lvl 40 horde lui tegenkwam, ik vlug wegrennen, spring uit paniek zo naar beneden. En tot mijn grote verbazing springen die lui zo achter me aan! 8)7

Ik had net dat filmpje van die gnome mage gezien (ironisch), dus ik doe light feather, fireblast & CoC en 2 HK erbij. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vold schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:29:
Ik heb het zelf een keer als lvl 32 mage gehad in de roguefeathercave oid (thousand needles) dat ik in die grot 2 lvl 40 horde lui tegenkwam, ik vlug wegrennen, spring uit paniek zo naar beneden. En tot mijn grote verbazing springen die lui zo achter me aan! 8)7

Ik had net dat filmpje van die gnome mage gezien (ironisch), dus ik doe light feather, fireblast & CoC en 2 HK erbij. :Y)
Ja okay, maar dat is een afstand die je nog kunt overleven, Ungoro ga je gewoon ka-splut. Ik heb wel eens een level 45 zover gekregen me achterna te springen, beetje vals, maar ik kon 't niet laten (priests hebben levitate ;)). Daarna wel netjes geressed ;)

M'n undead mage is nu level 20. Naast slowfall (uit zeppelins jumpen FTW!) kan ik nu tussen beide continenten teleporten. Yay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
http://home.tiscali.nl/maegrim/wow/char1.jpg
Sylvar zit weer eens te pochen... :p

http://home.tiscali.nl/maegrim/wow/char2.jpg

http://home.tiscali.nl/maegrim/wow/char3.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:08 . Reden: Resize je images voortaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warlock:
http://users.pandora.be/carnage/Pics/Random/Warlock.png

Warrior:
http://users.pandora.be/carnage/Pics/Random/Warrior.png

Hunter:
http://users.pandora.be/carnage/Pics/Random/Hunter.png

Rogue:
http://users.pandora.be/carnage/Pics/Random/Rogue.png

Paladin:
http://users.pandora.be/carnage/Pics/Random/Paladin.png

De pala heb ik al minstens 4 maanden niet meer gespeeld, Warlock is nog steeds mijn main en warrior main alt. Hunter en rogue zijn voor als ik geen zin heb in de lock of de warrior, druid en priest worden misschien later nog geleveled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
http://www.phool-media.com/warrior.jpg
Eerste keer tegen Gahz'Rilla, werd de lucht in geknalt door een één of andere spell van hem/haar :P
http://www.phool-media.com/pally.jpg
Mijn 'main'-alt, een level 17 Paladin.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:08 . Reden: Resize je images voortaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:04
Dit is mijn uber L33T Tauren Druid :D

Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/826/auryon4vv.jpg

Ik heb een vraagje m.b.t. lvlen:

Waar kan ik nu het beste gaan lvlen?

Mijn druid is nu lvl 31. Ik heb momenteel de quests in The Barrens, Thousend Needles, Ashenvale afgerond. Ik moet nog even voor de "The Den (elite)"-quest naar stonetalon mountains.
Maar verder heb ik alle quests wel gedaan in lvl 20 - 30 gebieden van kalimdor.

Kan ik nu het beste de quests in Hillbrads foothills gaan doen of in kalimdor verder trekken richting The Decolace oid.??
Waar heb ik het meest aan.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 07-06-2006 20:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:47
jongens, ik zoek nog een 3e char die samen met mij en iemand anders een char wil lvlen op xavius.. geld is geen probleem, ik heb een 60 daar lopen..

een dps class zou fijn zijn..

mail me maar over details..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.jadystana.nl/wow/jadystana/jady.jpg

Nu alleen de boots nog ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:10 . Reden: Resize je images voortaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
http://www.xs4all.nl/~spmf/wow/Tita.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:10 . Reden: Resize je images voortaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

welke mod is dat voor je HP/rage op die manier?

zoek al tijden naar een goeie...
had er een, maar die was niet goed in te stellen...

Afbeeldingslocatie: http://img457.imageshack.us/img457/4774/gaharay9ip.jpg

c'est moi.
Zie ook men profile (klik men naam in men signature ;) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gerwen&tepelstreeltje

Hoelang zijn jullie nou bezig geweest met die tier 2 set bij elkaar te sprokkelen? Heb zelf een lvl 56 Hunter NE, hunters ftw :P Moet nog 3 balkjes ga gauw levelen ik wil die tier set ook :D

Heb al wel 3 bs items.....maarja das niks vergeleken bij die tier 2! En aangezien dat jullie allebei als main een hunter hebben,wat vinden jullie van de nieuwe set tier 3? Het was tog iets van +45 ag op chest , ik wil het ik wil het ik wil het :P

Beetje nutteloze post i know :P Over een tijdje post ik wel crits hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

hehe Viggen, jij bent mij voordat ik dood ging. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Nou, hierbij dan even een screenshotje van mn chars ;)
RaseriaN - LeveL 60 Human Rogue
http://img322.imageshack.us/img322/3346/raserian9kr.jpg

Turismo - LeveL 43 - Human Warrior
http://img242.imageshack.us/img242/7761/turismo3os.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:07 . Reden: Resize je images voortaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Laatst online: 29-12-2021
edit: plaatje werkte niet goed, ga een nieuwe regelen :)

[ Voor 70% gewijzigd door laurens291 op 07-06-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Raka :

http://members.home.nl/optical/Wow/RakaDS.jpg

http://members.home.nl/optical/Wow/Raka.jpg

en mn altje Badu

http://members.home.nl/optical/Wow/Badu.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:07 . Reden: Resize je images voortaan ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:10:
hehe Viggen, jij bent mij voordat ik dood ging. ;)
ja, ik zag 't ook ja :P

alleen verkeerde jurk (Robe of Volatile Power zo te zien?) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe

Afbeeldingslocatie: http://213.84.179.60/banaan.jpg

Hakk the bananaboy :)

Langzaam gaat ZG voor onze guild steeds sneller/beter. Gisteren mar'li/venoxis en jeklik en vandaag mandokir en thekal neer. al met al 3,5 uur en geen enkele wipe. Niet super, maar voor een guild zonder mc epics (dit weekend pas tweede mc run) lijkt het me niet slecht.
Nog 1000 zandalar rep en dan kan ik zodra 1.11 uitkomt mijn epic bracers en belt ophalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
TepelStreeltje schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:36:
[...]

[afbeelding]

c'est moi.
Zie ook men profile (klik men naam in men signature ;) )
Niet veel veranderd O+
Gaharay :w

Dat was wel een hele offtopic post. :P
Anyway, raserian. IMBAH! Zo ziet je rogue er nog meer evil uit dan ingame vind ik.. Je moet echt eens van die tieten af. :|

[ Voor 23% gewijzigd door enira op 08-06-2006 00:22 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:27:
@gerwen&tepelstreeltje

Hoelang zijn jullie nou bezig geweest met die tier 2 set bij elkaar te sprokkelen? Heb zelf een lvl 56 Hunter NE, hunters ftw :P Moet nog 3 balkjes ga gauw levelen ik wil die tier set ook :D

Heb al wel 3 bs items.....maarja das niks vergeleken bij die tier 2! En aangezien dat jullie allebei als main een hunter hebben,wat vinden jullie van de nieuwe set tier 3? Het was tog iets van +45 ag op chest , ik wil het ik wil het ik wil het :P

Beetje nutteloze post i know :P Over een tijdje post ik wel crits hehe
lang ^^

zit al op 50 dagen playtime op lvl 60 en Denial (men guild) raid al zon jaar...
heb ook nog full giantstalker op de bank liggen en ik ben niet direct voor full DS gegaan, eerst ff snel full GS gehaald :) ik was de derde in men guild die full DS had...
je moet geluk hebben met de drops, boots en braces dropte bij ons nogal slecht.
Belt en gloves weer in overvloed...
Kan wel ff duren voor je full set hebt...
Ga niet voor BS, is niet zon super set imho.
Je kan beter op zoek gaan naar gear uit verschillende instances...
In DIM tribute dropt al hele goeie stuff (pants, chest, ring allemaal uit de kist, is klein uurtje per run) en via een quest uit east ook nog goeie helm.
Gloves had ik ook met crit (dragonscale ofzo?) en als shoulders die van rattlegore uit scholo.
Boots had ik altijd elven chain boots.
Wapens, 2 keer bone slicing hatchet (strath) en boog had ik epic van gekocht (hurricane of goeie gun, zijn trager, dus goedkoper met ammo) of anders ancient bone bow (pro looks ook)
Trinkets: class trinket uit DIM (gebruik ik ngo steeds) en blackhands breadth (gebruik ik ook nog steeds als ik men epic trinket niet gebruik)
Andere ring weet ik niet meer...
Belt en waist ook geen idee meer, meen dat je ergens een belt kan krijgen met crit er op...
anders gewoon BS belt en braces, geven je geloof ik set bonus (20 ap?)

ben helemaal uit de gear die ik op toendertijd had, loop al zo lang rond met epix... (niet om te braggen ofzo, maar doe al heeel lang met al dat spul....)

ennuh, thanx meagrim, pro hudje! ook direct geinstaleerd :D
bevalt nu al goed.
alleen nog ff kijken of ik men normale HP balkje weghaal, beetje dubbelop anders...

*waves *hugs jarnotjuh
nie veel veranderd? hmmz, als jij het zegt :P houd het zelf niet zo bij eigenlijk. gok dat de laatste keer dat jij me ingame zat ik vol met blues zat :P

[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-06-2006 00:27 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dit ben ik atm:

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/16454phpxgPIjl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is 't inmiddels al mogelijk een character van een account naar een andere te verhuizen. Ik wil graag op m'n broertjes account wat spelen, maar als 't aanslaat wil ik een eigen account en 'm daarnaar overzetten. Ik heb 't flink uitgezocht zo'n half jaar geleden, en toen waren er "plannen". Is daar inmiddels verandering in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img110.imageshack.us/img110/7687/goa0eh.jpg

C'thun was zo aardig om mijn nieuwe handschoentjes te droppen vandaag. Even in een nachtje door AQ geraced, alles bosses eerste keer plat. Lekker gevoel hoor, met zo'n guild :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 01:08 . Reden: Resize je images voortaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:02:

C'thun was zo aardig om mijn nieuwe handschoentjes te droppen vandaag. Even in een nachtje door AQ geraced, alles bosses eerste keer plat. Lekker gevoel hoor, met zo'n guild :)
gogo powerranger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Hom3r schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:57:
[...]

Nubcake ben ik ook he :p Sorry guys

En Bijna rank12 ^^
Whaha wat grappig! Altijd maar dan ook altijd als ik in ab zit en ik zie bokkie wil ik haar dood hebben,
pure haat gewoon en wat nu je zit gewoon op Got! Echt te grappig hmm mischien maak ik je nu minder vaak dood :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

apNia schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:56:
Is 't inmiddels al mogelijk een character van een account naar een andere te verhuizen. Ik wil graag op m'n broertjes account wat spelen, maar als 't aanslaat wil ik een eigen account en 'm daarnaar overzetten. Ik heb 't flink uitgezocht zo'n half jaar geleden, en toen waren er "plannen". Is daar inmiddels verandering in?
Over een tijd zal het mogelijk zijn om van een server naar een ander te gaan, dit wel onder bepaalde voorwaarde. Account naar een andere account zal denk ik niet komen aangezien dit te veel de power level services in de hand werkt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
we_are_borg schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 02:49:
[...]

Over een tijd zal het mogelijk zijn om van een server naar een ander te gaan, dit wel onder bepaalde voorwaarde. Account naar een andere account zal denk ik niet komen aangezien dit te veel de power level services in de hand werkt.
Ik had ergens gelezen dat je dus WEL characters van account naar account kan gaan transferren...

bron:
http://forums.worldofwarc...&Author=Drake&Cluster=Wow

en gelijk ff een fotootje van me dorf :P :
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tdwaard/matthijs/WoWScrnShot_060806_041640tn.jpg
In BF ziet ze er wel een stukje stoerder uit though:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tdwaard/matthijs/WoWScrnShot_060806_041509tn.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door pica op 08-06-2006 04:23 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:02:

Rak de cliniclown :P

ok hier mijn chars
me shammie: 8/8 EF, 5/8 10 storms voor de rest alles nog blauw qua trinkets en wapens etc :P

Afbeeldingslocatie: http://www.loslocos.tweakdsl.nl/images/shamansm.jpg

me mage 5/8 Arcanist ZHC Bloodcaller en bijna de illusionist robe uit zg ^^

Afbeeldingslocatie: http://www.loslocos.tweakdsl.nl/images/magesm.jpg

me rogue op bloodscalp, geen toegang tot mc, dus moet het doen met blue spul enzo uit de lvl 60 instances, wel een Amulet of the darkmoon ^^

Afbeeldingslocatie: http://www.loslocos.tweakdsl.nl/images/roguesm.jpg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Een vraag voor de bezitters van deze trinket:Force of Will

Hoe weet je wanneer dit ding procced? Ik zie nergens een animatie of icoontje verschijnen en ik had 'm gisteren tijdens MC equipped. Het lijkt mij sterk dat er geen enkele proc was :)
Of is deze trinket bugged?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
nou ja, Sylvar!

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/613/wowscrnshot0525061926072uk.th.jpg

me oude banner! :P

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/8445/sylvar2banner4aw.th.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door TomSmit82 op 08-06-2006 08:46 . Reden: picje extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
lol - noggenfogger gein daarna was ook vermakelijk :P

[ Voor 12% gewijzigd door TomSmit82 op 08-06-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snok (profiel)
Niala (profiel)

De anderen zijn uitprobeersels en m'n bankrogue. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Afbeeldingslocatie: http://kocorp.kicks-ass.net/images/wow/keez.jpg

KeeZ - lvl60 shamback met 7/8 EF (klotehelm dropt maar niet), naja check hieronder maar ;)

PvP/grind set als volgt :

Afbeeldingslocatie: http://kocorp.kicks-ass.net/images/wow/keez-grind.jpg

Overigens is nog steeds de startpost niet aangepast, passerend wild bestaat al niet meer en bomen zijn relaxed is de enigste grote nederlandse guild nog over...

[ Voor 25% gewijzigd door KeeZ op 08-06-2006 08:38 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Gister weer run door MC, goal was om het binnen 3 uur te doen, maar dat ging niet lukken. Doordat we wat nieuwe lui meehadden en iedereen gewoon te snel wou whipten we gewoon op trash, 2 giants, firelord en een doggy.

Bij Sulfuron ging het mis omdat we een b00n tank bijhadden die de add niet ver genoeg meenam en dus constant gehealed werd ondanks hele /raid die liep te schreeuwen. Daar kwam ook nog eens bij dat de MT was disconnected en we onze beste paladin Sulfuron moesten laten tanken.

Uiteindelijk toch Ragnaros down om 23:45, bijna 2 uur later dan gewenst, sons kwamen op 30% maar piece of cake.

Mijn loot gisteravond, eindelijk Pereditions Blade! Mijn 4de epic dagger inmiddels BBQ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hydra schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:42:
[...]

M'n undead mage is nu level 20. Naast slowfall (uit zeppelins jumpen FTW!) kan ik nu tussen beide continenten teleporten. Yay :)
huh hoe doe je dit? ben ik wel benieuwd naar :)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.