Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 21:21

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bosmonster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:19:
[...]

Goed idee an sich. Maar veel werk (alle paden zullen nu niet gedefineerd zijn, maar gewoon onderdeel van het terrain).

Daarbij loop je tegen mogelijke exploits als je mensen ineens +25% geeft. Dat zou alleen OOC moeten zijn dan. (ivm eventuele kiting exploits)
absoluuut, maar je kan wel dromen toch :)
punt 1: het is vel werk inderdaad, maar wellicht dat ze voor paden een soort template gebruiken, en dat ze die template de + boost kunnen geven :P

punt 2: wellicht zou het beter zijn dat je de +25% krijgt als je bijv 7 sec of meer OOC bent

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:28
johnnyv.nl schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:15:
[...]

Wil je een nieuwe server gaan bevolken of wil je je bestaande warlock met een boek uitrusten?

M.a.w.: Je vraag is me niet geheel duidelijk :P

(of hoop je aan het feit dat ie op een andere server goedkoper wordt af te leiden dat dat bij jou ook zal gebeuren?)
Ik heb de boeken op Thunderhorn nog niet voor onder de 750g gezien, en was benieuwd hoe dat op andere servers zat. Ik wil dus mn huidge lock upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
sebasgrif schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:22:
[...]

Ik heb de boeken op Thunderhorn nog niet voor onder de 750g gezien, en was benieuwd hoe dat op andere servers zat. Ik wil dus mn huidge lock upgraden :)
Mja, de prijzen verschillen gigantisch per server.

Bijvoorbeeld forors compendium (ok, net een ander slag boek :P ), die gaat op veel servers voor rond de 1500g, bij ons max 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:21:
[...]

Ja en dit concept wil ik ook niet om zeep helpen zoals jij zo mooi zegt.

Ik heb ook aangegeven dat de guest generator nog steeds afhankelijk blijft van menselijke input.
( scenario's ), men kan bv ingeven er is een overstroming in STV en dat de generator dan op een creative manier allerlei quest maakt verzind die bv de lokale uit brand helpt.
Zeg maar :
rescue 10 people south of booty bay and give them soms new warm cloths.
enz

Dit spreekt mij erg aan , misschien andere niet maar mij lijkt de wereld dan nog innovatiever en spannender als die nu is en meer als dit principe:

Life is a box of chocolates , you never know what you gonna get :)
Met als gevolg dat ipv de zo belangrijke spreiding van de populatie (daar is de hele mmorpg techniek op gebaseerd) je juist mensen gaat samen laten drommen op bepaalde 'quest spots'.

En dat je als user geen idee meer hebt waar je aan toe bent. Moet je eerst gaan uitzoeken waar de quest spots zijn op dat moment om eventjes een questje te kunnen doen.

En wat als je die questline gedaan hebt? Moet je dan maar tv gaan kijken en wachten op de volgende?

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
offtopic:
Welkom terug Frank, wel 29 dagen eerder dan verwacht, maargoed ;)

Ik kon gister niet mee naar ZG, dropt die run net bloodlords defender :'( Nouja, vanavond kan ik mee :)

[ Voor 12% gewijzigd door addictive op 07-06-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anyways, waar gaat de discussie over. Dit komt níet in WoW (zou een compleet nieuw spel worden).

Zullen we weer ontopic gaan?

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 07-06-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gohan-san schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:17:
[...]

zat ik nog over te denken ik denk dat je die betere achterwege kan laten, opzich is de mount speed goed genoeg, en ook ghostwold en andere transforms gewoon zo laten.

ik heb expres 25% gezegd, zodat je als nog langzamer bent dan bijv ghostwolf, (volgens mij zijn alle shapshifts >40%)

met name een epic mount heeft nu echt een goede speed, moet je nagaan als die ook nog eens +25% krijgt word een beetje een ferrari dan ben ik bang en dat moet ook weer niet.

conclusie +25% speed op paden alleen voor voetgangers. in mijn mening dan :)
mja, misschien een flitspaal langs de paden om te kijken of epic mounts niet te snel gaan? 8) :P

edit: de discussie die Frank hier wil aanzwengelen is idd meer iets voor WoW2... random quests die ook nog es invloed hebben op de wereld maar de balance niet verstoren, ik zou niet weten hoe 't moet (maarja heb dan ook geen HBO Bedrijfskundige Informatica gedaan ;))... als zoiets al zou lukken dan zal dat zeker nog een paar jaar duren vrees ik, dus lijkt 't me wat voor WoW2

[ Voor 22% gewijzigd door Viggen op 07-06-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Random quests... omg nee ! De horror om dan een alt te lvlen... me eerste char was al een lijdensweg... ken je nagaan als die quests random waren!

WoW gaat voor mij en vele andere om het raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

johnnyv.nl schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:20:
[...]

Je krijgt dan wel een aantal vreemde dingen. Feral druids kunnen speccen in snelheid om sneller te kunen bewegen in pvp, wordt dan een beetje nutteloos.Ook zijn er diverse pvp gerichte items die de snelheid verhogen.

En die 25% is al bijna net zo snel als aspect of the cheetah van hunters en travel form van druids, beetje jammer voor die classes.

Overigens, de burning crusade flying mounts lopen buiten de burning crusade gebieden gewoon en zullen dan sneller lopen dan epic mounts.
ik wit niet dat de BC flying mounts ook in de andere delen meededen (wat gaan die eigenlijk kosten is dat al bekend?)

en was inderdaad de hunter speed buff vergeten.

ik neem aan dat jullie mijn punten wel snappen, je hebt zoveel van die lange afstands quest dat het als priest/mage/lock < lvl 40 soms een beetje irritant is. en dan leek het mij wel handig :)

en natuurlijk zit er wel wat meer voeten in de aarde dan het ansich lijkt :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

On_E

Housemusic

Ontopic : Ik wil advancen in Blackwing Lair met mijn guild, maar het lukt maar niet ;(

De reden ?

Het grote verloop in raiders.

Sommigen stoppen met spelen, sommigen nemen een zomer-break, de meesten vertrekken naar andere guilds die verder zijn, en we recruiten wel weer nieuwe mensen, maar die moeten echt nog raiden leren, wat weer zorgt voor frustraties bij de ‘’ouderen’’, en dan begin je weer vooraan het cirkeltje, sommige ‘’ouderen’’ raken verveeld en stoppen, nemen een break etc.

We zijn nu zowat alweer een half jaar verder sinds we voor het eerst Ragnaros down kregen, en sinds die tijd hebben we welgeteld 1 keer Razorgore down gekregen…

Blijf dit toch een interessant onderwerp vinden, dat hele raid-verhaal.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF bv eentje die iedereen wel aanspreekt:

vechten vanaf mounts. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Dat je ook armor sets voor je paard( of tijger of trouwe geit ) kan kopen ( die uiteraard stats boosts geven ) en ook wapens speciaal voor op mounts. ( bv lans )

Dit wordt dan echt vette gameplay, zie je op afstand een mage of zo staan. Ga je in volle galop erop af en prikt hem zo aan je lans .

Of is dit ook weer een lame idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:33:

Dat je ook armor sets voor je paard( of tijger of trouwe geit ) kan kopen ( die uiteraard stats boosts geven ) en ook wapens speciaal voor op mounts. ( bv lans )

Dit wordt dan echt vette gameplay, zie je op afstand een mage of zo staan. Ga je in volle galop erop af en prikt hem zo aan je lans .

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Das aardig frustie kan ik me voorstellen...

Misschien eerst weer eens proberen een vaste basis te krijgen en veel MC/ZG/AQ20 raiden? Snap dat dit heel wat eist van de vaste spelers die die allemaal al gezien hebben, maar veel keus heb je niet denk ik.

Tenzij je misschien merged met een andere guild met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:21:
Ik heb ook aangegeven dat de guest generator nog steeds afhankelijk blijft van menselijke input.
( scenario's ), men kan bv ingeven er is een overstroming in STV en dat de generator dan op een creatieve manier allerlei quest maakt verzint die bv de lokale bevolking uit brand helpt.
Zeg maar :
rescue 10 people south of booty bay and give them soms new warm cloths.
enz
Ja, simpel te programmeren natuurlijk, de volgende functies:
startFlood("STV");
generateQuests("STV", Mode.Creative);

zijn functies die je in elke API library tegenkomt. |:(
Viggen schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:26:
edit: de discussie die Frank hier wil aanzwengelen is idd meer iets voor WoW2... random quests die ook nog es invloed hebben op de wereld maar de balance niet verstoren, ik zou niet weten hoe 't moet (maarja heb dan ook geen HBO Bedrijfskundige Informatica gedaan ;))...
Wees gerust, Frankie hier heeft ook geen flauw idee hoe je dit moet implementeren. Het is onmogelijk quest generators te implementeren die zulke unieke en leuke quests als WoW heeft opleveren. Deze quests zijn handwerk, er is erg veel tijd in gaan zitten in de scripting in veel gevallen, en dat is nu juist wat die quests zo leuk maakt. Vaak zijn quest series gewoon miniverhaaltjes in een groter geheel, en hoewel het wel eens geprobeerd is, zijn machines gewoon niet in staat creatieve dingen te verzinnen. Mensen zijn creatief, computers niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 07-06-2006 11:38 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:33:

Hardstikke leuk idee, zit in veel mmorpg. Blizzard heeft al aangegeven dat dit niet in WoW zal komen en dat mounts puur voor travel doeleinden zijn.

Heb je ook nog echt nieuwe ideeen? Of ga je mensen straks ook na een revolutionair idee witte tanden aanbieden? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Het is een prima idee, jammer dat de developers al hebben aangegeven dat er voorlopig geen mounted combat komt :+

edit:
anders post iedereen even tegelijk :p

[ Voor 19% gewijzigd door Maegrim op 07-06-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Even los van de manier waarop sommiggen hun argumenten presenteren, staan een aantal zaken die Franky noemde me eigenlijk wel aan.

Die quest generator lijkt me wat te veel van het goede; niet alleen vanwege de technische complicaties, ook de door een ander genoemde "eigenheid" van de WoW-wereld staat me wel aan. (overigens, toen ik met mijn eerste char eindelijk die zieke gazelles in de barrens had genezen vond ik het wel jammer dat er daarna nog meutes van die groene beesten rondliepen).

Maar met de invloeden van weereffecten moet Blizzard wel iets kunnen doen denk ik; zandgrond die bij regen in modder veranderd en je snelheid dus verlaagt b.v. Hoewel ik weinig technische kennis heb, denk ik dat dit zeker te implementeren valt (denk b.v. aan de lagere snelheid die je in water hebt). Ook het eerder genoemde snelheidsvoordeel op wegen zou moeten kunnen denk ik; dat dit "oneerlijk" is tegenover players die b.v. travel form hebben kun je oplossen door de "snelweg-bonus" op te tellen bij je "travel-form-bonus".

Helemaal mooi zou zijn om de wereld (dus niet de quests) dynamish te maken:

Onweersbui -> blikseminslag -> brand -> kudde op hol geslagen beesten -> als player platgetrapt worden door een kodo (als je te traag bent) :P

Toegegeven, flink wat programmeerwerk, maar ik denk dat dit nog binnen de levenscyclus van WoW haalbaar gaat worden.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Flying mounts :9~

Weer briljant iets als je het mij vraagt in de expansion :)

Helemaal als je bedenkt dat veel dingen afhankelijk zijn van of je een flying mount hebt of niet (of je bijvoorbeeld bij een questgiver of instance ingang kunt komen)

[ Voor 87% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:32

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:35:
Das aardig frustie kan ik me voorstellen...

Misschien eerst weer eens proberen een vaste basis te krijgen en veel MC/ZG/AQ20 raiden? Snap dat dit heel wat eist van de vaste spelers die die allemaal al gezien hebben, maar veel keus heb je niet denk ik.

Tenzij je misschien merged met een andere guild met hetzelfde probleem.
De enige guild met hetzelfde probleem is gisteren ge-disband, hopelijk komen wat ex-members daarvan onze kant op, maar als ik de andere guild-fora lees lijkt het erop dat die lui toch echt kiezen voor BWL farm guilds.

Vrijwel alle andere raid-guilds hebben BWL al (bijna) op farm, dus ook dat is een probleem. (want waarom zou je een guild joinen die alle bazen nog moet leren als je kan freeriden bij guild B )

Gisteren ook weer, BWL in de planning, 19 mensen online bij raid-start, 30 minuten later 35 man online, dus maar weer naar Molten Core gegaan voor de zoveelste keer, alles ging perfect tot Sulfuron, toen begonnen er ineens weer mensen te slacken, en dan voel je de frustraties alweer komen van de ervaren mensen.

Ach ja, misschien komt het nog wel goed, maar eerlijk gezegd heb ik steeds minder hoop om ooit nog eens Nef, AQ40, laat staan Naxx te zien. (en nee, ik zal zelf nooit van guild verhuizen, of onze guild moet disbanden)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en waarom,

dit zou weer een heel gedoe zijn om te beta testen , spells verzinnen die voor mounted combat gelden enz kortom wanneer er echt behoefte en goede ideeen zijn voor innovatie dan laat Blizzard het afweten dit kost namelijk geld, veel geld en de fanbase die hebben ze toch al.

Dit is voor mij dan typisch zo'n gevalletje zoals MS ( Microsoft ) als je eenmaal de grootste bent
( in MMORPG land ) wordt innovatie op een lager pitje gezet, jammer :r

Ik denk dat 99 % van de wow'ers hier mounted combat zeer graag ziet.

Kijk eens naar de burning crusade:

ze laten de mounts vliegen ( waarschijnlijk vlak over de grond ) en niet zoals gaaf zou zijn heel hoog en snel zoals de gryphons nu kunnen .

Ze voegen een profession toe socketed items, nou wow echt innovatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:43:
ze laten de mounts vliegen ( waarschijnlijk vlak over de grond ) en niet zoals gaaf zou zijn heel hoog en snel zoals de gryphons nu kunnen .

die mounts kunnen echt vliegen in alle richtingen.

en echt inovatief, verzin tegenwoordig maar eens iets wat nog NIET gedaan/bedacht is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:43:ze laten de mounts vliegen ( waarschijnlijk vlak over de grond ) en niet zoals gaaf zou zijn heel hoog en snel zoals de gryphons nu kunnen .
Beter iets dan niets zegt mijn opa altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:32:
[...]

Cured rugged hides zal wel meevallen. Die worden nu zo goed als nergens voor gebruikt en bij ons leveren die zo weinig op dat ze niet eens meer in de AH gezet worden. Die kleine hoeveelheid die nodig zal zijn voor Naxx zal er niet veel prijsverhoging aan geven (het aanbod zal eenvoudig aan de vraag kunnen voldoen).

Dit geldt uiteraard niet voor dingen als mooncloth en arcane crystals :)
Jij zit niet op een low pop kutserver vol met goldgeile casual Grieken zoals ik, zeker? CRH gaan al voor 20g per stuk, mooncloth voor 30g. Ja, ze zijn erg blij met end-game guilds bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
misschien toch wat beter inlezen in de materie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:56
Hom3r schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 08:36:
[...]

Bij ons ook verdiend lekker, Maar het kan goedkoper hoor gewoon Rank11 halen Epic mount voor 80g ;). Heb ik geen last van gehad Lock epicmount :9~ (kosten me ook 600+g maar goed)
Behalve als de lock niet weet wattie moet doen, vd week een PuG gedaan met een lock die perse naar DM west moest voor zn mount, ik dus zo van "prima, als je weet wat je moet doen, kheb nog de Mindtap Talisman nodig dus kga wel mee".
Khad eiglijk al gelijk niet mee moeten gaan toen hij niet eens wist waar hij zn "circle of summoning" moest vinden. Dus hij Immoldar afmaken, hij een kwartier lang zoeken wattie moet doen (bleek dattie gewoon zn spullen moest activeren), spawnen de imps, gebruikt hij ten eerste niet 4 dingen om dmg te doen op dit imps, ik dus snel OOM en gingen hij dood omdattie niet goed AOE-de :(
Nou wou hij het dus nog een keer proberen, prima nog een keer, ging het WEER dood, en toen had ik dr genoeg van en portalde uit samen met de druid die het ook beu was.

Isset nou zo'n moeilijke quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:44:
[...]

die mounts kunnen echt vliegen in alle richtingen.

en echt inovatief, verzin tegenwoordig maar eens iets wat nog NIET gedaan/bedacht is.
Dus jij beweert dat je dus echt volgens een 3d model met je mounts kan vliegen ( en ook van hoogte kan veranderen ) nou dat zou dan idd wel een leuke innovatie zijn.
maar dan nog alleen voor te travelen, jammer !!!!!

Als je kon schieten vanaf je flying mount zou je heuze aerial combat krijgen.( bomber mount, of fighter mount ) en dan met engineering raketten maken ( en bommen ) hahahah dan zou echt de hele wereld verslaaft raken aan wow.

Quest:
Go to engineer thermaplugg and buy 10 cluster bombs
Take a squadron of bomber mounts and bomb the upper layer of Scholomance enz

:9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:43:Dit is voor mij dan typisch zo'n gevalletje zoals MS ( Microsoft ) als je eenmaal de grootste bent ( in MMORPG land ) wordt innovatie op een lager pitje gezet, jammer :r
Ik ben het zó niet met je eens he. Kijk nou toch eens wat ze allemaal wél implementeren ! Alleen om dat jouw voorstel nou ff niet uitgevoerd wordt (of uitvoerbaar is, daar wil ik af zijn) is meteen het hele spel klote ? En flame je Blizzard meteen op deze manier ?

Bah. Als er 1 bedrijf is dat probeert wel goed naar z'n playerbase te kijken en te luisteren, dan is het Blizzard wel (soms een beetje teveel naar de whines, maar goed, beter te veel dan helemaal niet) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:51:
[...]

Dus jij beweert dat je dus echt volgens een 3d model met je mounts kan vliegen ( en ook van hoogte kan veranderen ) nou dat zou dan idd wel een leuke innovatie zijn.

Als je kon schieten vanaf je flying mount zou je heuze aerial combat krijgen.( bomber mount, of fighter mount ) en dan met engineering raketten maken ( en bommen ) hahahah dan zou echt de hele wereld verslaaft raken aan wow.

Quest:

dat zou helaas niet gebeuren, want dan zou je op de huidige mounts ook wel wat kunnen doen. Lijkt me verder wel leuk hoor :)

Maar in de battlegrounds wordt het ook niks :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:43:
dit zou weer een heel gedoe zijn om te beta testen , spells verzinnen die voor mounted combat gelden enz kortom wanneer er echt behoefte en goede ideeen zijn voor innovatie dan laat Blizzard het afweten dit kost namelijk geld, veel geld en de fanbase die hebben ze toch al.

Dit is voor mij dan typisch zo'n gevalletje zoals MS ( Microsoft ) als je eenmaal de grootste bent
( in MMORPG land ) wordt innovatie op een lager pitje gezet, jammer :r
Dikke onzin. Blizzard levert meer nieuwe en gratis content dan welk ander MMORPG bedrijf dan ook. We hebben sinds de release enorme hoeveelheden nieuwe dingen gekregen, en ze zijn continue bezig het spel te verbeteren. Class balance wordt, i.t.t. tot zoals bij Mythic, niet gedaan door de ene nerf na de andere uit te voeren.

Blizzard heeft aangegeven dat ze geen mounted combat willen omdat het een balansprobleem veroorzaakt tussen mensen met een level 40 en 60 mount. Daarnaast zou je zonder problemen mobs kunnen kiten op je mount. De reden dat ze dit niet hebben is niet omdat het te veel werk is (dat is het helemaal niet namelijk, technisch is er niks wat voorkomt dat je spells kunt casten op je mount), het is een kwestie van design en balans. Iets waar Blizzard meer over nadenkt dan de gemiddelde speler.
God, dat mensen zo enorm niet op de hoogte kunnen zijn. BC vliegende mounts zijn echte vliegende mounts. Had je kunnen weten als je je een beetje verdiept had in de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Van't weekend trouwens een leuke tijd in RFD gehad (ik weet het, niet het endgame geweld waar de meesten in deze topicreeks mee bezig zijn).

Met mijn lvl 40 druid, één guildie en 3 volslagen onbekenden de instance ingegaan. Wat ik erg grappig vond is dat we heel duidelijk op elkaar ingespeeld raakten naarmate we verder in de instance kwamen.

Voor het eerst ook meegemaakt hoe intensief de rol van healer kan zijn. In SM runs is het meestal een kwestie van meeknokken in cat form, en af en toe een heal dr uit mikken, maar in RFD toch de hele tijd druk in de weer geweest (itt tot SM ontkom je er in RFD toch niet aan aardig grote groepen mobs in één keer te bevechten, dus ik had niet één tank die ik in de gaten moest houden).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:47:
[...]

misschien toch wat beter inlezen in de materie ;)
idd, er zijn zelfs ook filmpjes van... ziet er echt zeer nice uit :9~

werd ook bij gezegd dat ze de hele nieuwe wereld daar speciaal voor hebben gemaakt... dus dat je overal kan komen met dat ding :)

je zal em dus ook niet kunnen gebruiken in de 'oude' wereld omdat die niet gemaakt is om overal te komen (niet voor nix van die steile bergen op sommige plaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de vliegende mounts die vliegen ook echt, nee niet een stukje boven de grond. het zijn eigenlijk gewoon draken (teminste degeen die ik zat in een filmpje), van die draken die in burning steppes ook vliegen, donkerrood met grote vleugels. als je wil gaan vliegen moet je ook echt laat ik zeggen 100yards rennen op dat beest en als die de vleugels uitspreid dan ga je bij voldoende vaard te lucht in.
Ik weet niet in hoeverrre jezelf moeite moet doen om ze in de lucht te brijgen, maar je zult dus zeker een eindje moeten lopen alvorens ze de lucht in kunnen gaan. Ziet er echt geweldig uit!!!
Verder weet ik nog niet veel, ben ook wel benieuwd wat je moet doen om zoon mount te krijgen. btw, weet ook niet of je bv lvl70 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:55:
de vliegende mounts die vliegen ook echt, nee niet een stukje boven de grond. het zijn eigenlijk gewoon draken (teminste degeen die ik zat in een filmpje), van die draken die in burning steppes ook vliegen, donkerrood met grote vleugels. als je wil gaan vliegen moet je ook echt laat ik zeggen 100yards rennen op dat beest en als die de vleugels uitspreid dan ga je bij voldoende vaard te lucht in.
Ik weet niet in hoeverrre jezelf moeite moet doen om ze in de lucht te brijgen, maar je zult dus zeker een eindje moeten lopen alvorens ze de lucht in kunnen gaan. Ziet er echt geweldig uit!!!
Verder weet ik nog niet veel, ben ook wel benieuwd wat je moet doen om zoon mount te krijgen. btw, weet ook niet of je bv lvl70 moet zijn.
ja, je moet er lvl 70 voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Viggen schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:58:
[...]

ja, je moet er lvl 70 voor zijn
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Ja, lvl 70 en een flinke bak geld is nodig, ik hou alvast een reserve achter de hand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of naast mijn lucht combat,

nog een gaaf idee : Marines

Ik bedoel in het spel Warcraft 3+ Frozen throne zaten ook schepen waarom kan je bv niet als guild een fregat kopen en zo een vloot vormen met andere guild en dan op zee vechten ( sommige guildies moeten kanonnen bedienen andere de zeilen enz ) en dan enteren natuurlijk en de andere boot claimen enz

Ik bedoel je kan het zo gek maken als je wil maar als deze innovaties er komen ga ik toch zwaar overwegen om toch eens wat verslaafder te worden aan WOW. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 08:21
Altijd leuk waarover sommige mensen zich druk kunnen maken. Iemand noemt zijn opleiding -> de helft irriteert zich eraan en gaat vervolgens precies hetzelfde doen. Geef dan geen reply.

Aangezien dit een forum is kun je volgens mij over alles praten zolang het maar betrekking heeft op WoW in dit geval. Dus waarom geen nieuwe spel ideeën.

Daarnaast respecteer elkaar eens een keer, de één speelt om te raiden en Epics te krijgen en de ander gewoon om te handelen in de AH of om andere doeleinden. Ik speel op een rp server en daar zijn bijvoorbeeld guilds die een inn runnen en dus drinken en eten verkopen. Niet iedereen zal dat aanspreken maar goed daarvoor kies je een andere server. Persoonlijk vind ik raiden nou ook niet super, ga veel liever op pad in de wereld om nieuwe dingen te doen. Ok ik maak geen kans tegen full epic andere spelers, maar goed ik heb daar niet voor tig uur in een instance moeten staan. Maar goed dat is ieder zijn keuze.

ZIjn er verder trouwens nog meer mensen die op Ravenholdt spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:51:
[...]

Quest:

nou ja ten eerste op de huidige 2 eilanden kunnen de FLYING mounts NIET vliegen, (maar ik las net wel gewoon lopen) dit is gedaan omdat er anders teveel expoits zijn, de huidige wereld is niet flying mount ready, dus scholo bombarderen gaat wel lastig.

en je hebt opzich leuke ideen, ik denk alleen dat er al ongeveer 5 miljoen andere dezelfde ideen hebben gehad, maar goed.
maar heb jij nooit geleerd om te kijken of iets (technische) haalbaar is met de techniek die je hebt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou dit technisch niet haalbaar zijn??

Ik geef toe om al die dingen erin te bouwen die ik hier heb genoemd veranderd wel de gameplay van wow zoals die nu is
( loop je IF uit krijg je een bom op je kop omdat de undead net een aerial strike op IF zijn begonnen )
maar technisch is het zeker mogelijk, misschien niet in de huidige wereld maar wel in een battleground of nieuwe wereld of misschien een wow 2 in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Om nog maar even te verduidelijken dat Blizzard -WEL- naar haar playerbase luistert:

Op de testservers is een US guild actief (naja, een mengeling van verschillende top-us-guilds). Zij hebben al enkele Naxx-bazen verslagen. Nu heb ik laatst een screenshot gezien van de leader van 1 van de guilds die gewoon ingame aan het praten was met een GM over de ervaringen in Naxx. hoe de bazen warem, of het een uitdaging was, of ze nog adviezen hadden, wat de moeilijkheidsgraad was van de nieuwe encounters t.o.v. C'thun, of het leuk was, etc.

Dit vragen ze niet voor Jan L. Je kan dan toch niet anders concluderen dat er JUIST geluisterd wordt naar de playerbase?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Verhaaltje van 1 van onze members die net rank 13 is geworden. Dit na aanleiding van de bekende vraag: hoe lang duurt het voordat je rank 13 shizzle haalt:
Ik was tijdens mijn stage langzaam 11 geworden toen was stage voorbij en ben ik in ongeveer twee maanden rank 13 geworden. elke dag minimaal 8 uur gepvped, als je erbij rekent dat 3 vrienden ook voor me speelden.

Laatste maand heb ik zon beetje elke dag meer dan 12 uur gespeeld, vooral laatste weken van 11 smorgens tot 1 uur snachts. Niet echt aan te raden niet goed voor sociale contacten en de relatie . Gelukkig vond me vriendin het niet zo erg omdat het tijdelijk zo veel was

Het kan wel sneller, maar dan moet je elke week standing 1 zijn. en de laatste twee weken heb ik dunar op 1 gelaten. daarbij ging het een week sneller dan verwacht, omdat larasoft stopte met PvP, Hij speelde zoveel dat ik niet in de top 3 kon komen.
Al bij al ben ik blij dat ik het gehaald heb mijn goal was rank 13. Als ik het over zou moeten doen...zou ik het niet doen. We deden trouwens WSG. Met een vaste groep. Maar op een gegeven moment voelt het meer als werken dan lekker PvP-en. Vind pvp trouwens nog wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:11:
waarom zou dit technisch niet haalbaar zijn??

Ik geef toe om al die dingen erin te bouwen die ik hier heb genoemd veranderd wel de gameplay van wow zoals die nu is
( loop je IF uit krijg je een bom op je kop omdat de undead net een aerial strike op IF zijn begonnen )
maar technisch is het zeker mogelijk, misschien niet in de huidige wereld maar wel in een battleground of nieuwe wereld of misschien een wow 2 in de toekomst.
Wist je dat je dit allemaal kan doen in BattleField 2? Misschien is dat een leuk spel voor je. Aerial Strikes passen ZO NIET in de Warcraftlore.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar heb je gelijk in, maar dit ligt wel natuurlijk erg makkelijk in het huidige bereik van Blizzard, ik denk dat de tools om bazen en dungeons te maken er allang lagen op de develop afdeling van Blizzard.

Ik bedoel dat ze echt naar de fanbase luisteren om dingen die nu nog NIET in hun ontwikkel tools zitten. ( mounted combat enz )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:14:
[...]

Wist je dat je dit allemaal kan doen in BattleField 2? Misschien is dat een leuk spel voor je. Aerial Strikes passen ZO NIET in de Warcraftlore.
Hahahahah wel grappig dat je daarover begint.
Ik heb idd lange tijd Battlefield 1942 en Battlefield 2 gespeeld voordat ik wow begon te spelen.
maar kijk eens hoe populair deze spellen zijn, het beste van werelden combineren levert volgens mij een giga kaskraker op.

En de warcraftlore klopt die is op landbased units gericht, maar wat let Blizzard om de lore uit te breiden of er een draai aan te geven.
( denk bv eens aan de Naga die ze met frozen throne hebben geintroduceerd )

Misschien kan het zelfs met de film die eraan komt over WOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:12:
Nou wat ik dan voorstel is om DKP softwarematig in te programmeren in het spel.
kijk dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee, altijd het ge-alt-tab naar je browser of je excel sheets ;)
probleem is wel weer dat je verschillende systemen hebt (geloof iets van 3 hoofdsystemen? zero-sum, tijd-based, bosskill based?), niet te vergeten de X-tallen eigen systemen en whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:42:
ooit gehoord van statisch en dynamisch programmeren.
zeer bekend probleem ook, dit is dus ook gebeurt in de eerste MMORG ooit (van LucasArts geloofik), hele mooie quest gemaakt, speciaal eiland voor ontworpen, toen loste 1 gast het op omdattie toevallig ergens op kwam, en voila het hele eiland was nutteloos en velen hadden de quest niet eens gezien.
Bekende oplossing hiervoor is de zogenaamde Instance, eigen wereldje voor iedereen als je een instance in gaat met je eigen mobs enzo enzo.

Ze hebben dr heus wel goed over nagedacht hor ;) als jij de vrouw zou redden en de vrouw zou bij em blijven (horde quest in the barrens) dan zou niemand anders dus deze quest kunnen doen?

// whoops, kon gewoon edit doen eiglijk
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:08:
gaan we weer :z jongens ik ga wel weer posten als jullie uitgepuberd zijn en volwassen zijn geworden.

Dat je zelf niet op een nieuw idee komt en daarom zoveel mogelijk afkraakt of belachelijk probeerd te maken is echt niet sympathiek en heel puberig en soms zelf kinderachtig . :o
niet gaan huilen want die situatie heb je zelf gecreeerd met je houding, mensen, integenstelling tot de NPCs in the barrens hebben een geheugen.

[ Voor 28% gewijzigd door Helox-in-a-box op 07-06-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Helox-in-a-box schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:20:
[...]

kijk dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee, altijd het ge-alt-tab naar je browser of je excel sheets ;)
probleem is wel weer dat je verschillende systemen hebt (geloof iets van 3 hoofdsystemen? zero-sum, tijd-based, bosskill based?), niet te vergeten de X-tallen eigen systemen en whatever.
En dan moeten ze ook toegeven dat sommige items niks waard zijn ^^

Maar Blizzard neemt best veel over van de community wat dat betreft.

De extra action bars, questlog, en nu een aantal CTRA dingen in de volgende patch.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wbt flying mounts in de bestaande wow wereld, dat kan niet. Niet zozeer omdat de mount er niet zo kunnen vliegen, maar de huidige wereld is er niet goed voor opgebouwd. Een voorbeeldje: Als je aan komt vliegen naar SW zie je de stad, heel leuk en aardig, maar wat je ziet is niet dezelfde SW dan als je er in zou lopen. Je wordt ronduit gefopt. Dmv textures en andere truukjes zie je iets wat op SW lijkt, maar het is het niet.

Zouden de flying mounts daar dus kunnen komen, dan zouden ze SW moeten herbouwen, omdat je zwaar last gaat krijg van clipping meuk. En Stormwind is slechts een van de plekken die zo is opgebouwd.

Is trouwens ook een van de redenen waarom Stormcrow form er niet in zit. Ik hoop dat deze vorm er met de uitbreiding weer in komt, als quest reward ofzo. Maar ik denk niet dat ze dat zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, das het leuke een andere speler krijgt bv een NPC die zijn hondje heeft verloren en uit de klauwen moet redden van een bloeddorstige tijger .

Dit voorkomt dat spelers hun quest gewoon op thottbot of goblinworkshop al helemaal kunnen voorbereiden en nooit moeite hoeven te doen om echt eens een puzzel of quest zodat in het engels zo mooi heet om een quest echt zelf uit te pluizen.

geef toe voorkomt power lvlen en sommige spelers vloeken hierop maar je doet een MMORPG om het kameraadschap en om het avondtuur lijkt me niet om lvl 60 te bereiken.

Edit: + een quest blijft sharable als iemand dus het hondjes quest krijgt kan je die wel delen met iemand die het vrouw redden quest heeft en elkaar helpen.

Ik vind het in ieder geval geweldig nu maak ik me ook vaak schuldig aan raadsel quests gewoon op alkazam of goblinworkshop gewoon op te zoeken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:20:
[...]

Hahahahah wel grappig dat je daarover begint.
Ik heb idd lange tijd Battlefield 1942 en Battlefield 2 gespeeld voordat ik wow begon te spelen.
maar kijk eens hoe populair deze spellen zijn, het beste van werelden combineren levert volgens mij een giga kaskraker op.

En de warcraftlore klopt die is op landbased units gericht, maar wat let Blizzard om de lore uit te breiden of er een draai aan te geven.
( denk bv eens aan de Naga die ze met frozen throne hebben geintroduceerd )

Misschien kan het zelfs met de film die eraan komt over WOW.
Het kan allemaal wel, maar de vraag is of het van WoW een beter spel zou maken.

Over je suggestie over zee-combat: ik heb een keer op het suggestion forum een heel lang draadje gezien (honderden post) waarin een idee werd uitgewerkt van een PvP battleground waarbij het thema 2 (piraten) schepen tegen elkaar was. Dat zag er echt enorm goed uit en werd zelfs gelinked op wow-europe.com.

Er zijn ideeën genoeg te verzinnen, maar Blizzard kan natuurlijk maar een beperkt gedeelte uitwerken. Tenminste, ze kunnen wel alles erin stoppen wat ze horen, maar dat zal hoogst waarschijnlijk ten koste van de enorm hoge kwaliteit van WoW gaan, en dat is iets wat we _echt_ niet willen, want dat is juist wat dit spel zo enorm goed maakt.

De kwaliteit van de omgevingen, de kwaliteit van de quests, de kwaliteit van het verhaal, de kwaliteit van de (customizable) user interface, de kwaliteit van de scripted encounters, en ga zo nog maar door. Je kan er wel van alles in stoppen, maar Blizzard's kracht is juist om datgene waarvan ze kiezen om het erin te stoppen, om dat zo goed mogelijk uit denken en uit te werken. Dus niet om er zoveel mogelijk troep in te stoppen wat eigenlijk maar half of helemaal niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:32:
nee, das het leuke een andere speler krijgt bv een NPC die zijn hondje heeft verloren en uit de klauwen moet redden van een bloeddorstige tijger .

Dit voorkomt dat spelers hun quest gewoon op thottbot of goblinworkshop al helemaal kunnen voorbereiden en nooit moeite hoeven te doen om echt eens een puzzel of quest zodat in het engels zo mooi heet om een quest echt zelf uit te pluizen.

geef toe voorkomt power lvlen en sommige spelers vloeken hierop maar je doet een MMORPG om het kameraadschap en om het avondtuur lijkt me niet om lvl 60 te bereiken.
Voordat je een probleem gaat oplossen, moet er eerst een probleem zijn.

Power levelen is geen probleem. Als mensen snel willen levelen met guides of whatever, wat let ze, laat ze dat lekker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:32:

Maar feit blijft zoals genoemd, dat een computer nooit een creatieve quest zal verzinnen. Uiteindelijk zal elke quest kunnen worden ingedeeld in een bepaald patroon, en dan vinden mensen het niet origineel meer (en stoppen dus met spelen).

Zoals het in WoW nu is is er gewoon een quest-design team, waarin creatieve mensen zitten die a) nadenken over hoe een quest in het verhaal past, b) nadenken over moeilijkheid vs reward c) nadenken over originaliteit. Die 3 punten zal een computer nooit kunnen bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 12:56
Ik heb gisteren en vandaag fraps gebruikt maar ik zie eigenlijk dat ik weinig er mee kan doen.
voor de film kan ik wat plaatsen en er na maar b.v. tijdens de film kan ik de audio er niet uit slopen omdat dat er in zit gebakken lijkt mij of zie ik het verkeerd.

is er een programma die net als fraps kan opnemen maar dat hij de beelden en audio los van elkaar opslaat zodat het nog te editen is ?

of vraag ik nu iets wat niet bestaat ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:20:
[...]

Het is geen slecht idee, maar het is niet praktisch. Er zijn ontelbare variaties op de bestaande DKP systemen en je gebruikers forceren een bepaald type over te nemen omdat je als gamedesigner juist die voor je spel gekozen heb vind ik een uitermate slecht idee. Vooral omdat er nog geen ultiem DKP systeem is.

Daar komt nog es de extra rekenkracht bij die dit vereist. Servertransfers, mensen die van class wisselen, die van naam wisselen, die van guild wisselen, dat moet allemaal bijgehouden worden. WoW is momenteel al erg zwaar voor een server, daarom wordt het meeste ook opgeslagen op de clientmachine. Daarom kun je ook redelijk makkelijk (in vergelijking) teleports e.a. hacks gebruiken vergeleken met andere MMORPG's.

Wat is nou bovendien het probleem? Met EQDKP en Raidtracker hou je zo makkelijk bij wie wat verdient en waar staat, en Blizzard heeft weer een last minder op de schouders die weer gebruikt kunnen worden voor de verdere ontwikkeling van het spel. Ik ben erg gesteld op ons DKP systeem, ik vind het erg eerlijk en ik ga liever niet switchen naar een ander systeem omdat dat zo nodig moet in het spel zelf.

Iets wat ik zelf wel op hoop is wat betere guildopties. Guildhousing, guildbanks enzovoorts. De infrastructuur een beetje verbeteren. Kun je nagaan wat een geweldig idee het is, je eigen Guildkasteeltje met de koppen van alle vijanden op een rijtje, de beste guild heeft het grootste meest impressieve kasteel etc. Toch een stuk beter dan een postje op de realmforums "Xxx has down Yyy" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu nog niet nee,

maar dankzij AI ( Artificial Intelligence ) zullen de computers van de toekomst
( en programmeeromgevingen ) steeds creatiever worden en menselijke trekken kunnen nabootsen.

Wel jammer wou dat ik in het jaar 2220 of zo leefde dan zou dit allang het geval zijn, maar dat je dan bv echt in een soort van holodeck transformeert in je wow karakter met sensoren en zo en dat je echt interactief in een alternatieve wereld kan leven geweldig toch.

Ik weet het ben dromer zucht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:46:
[...]
Jij zit niet op een low pop kutserver vol met goldgeile casual Grieken zoals ik, zeker? CRH gaan al voor 20g per stuk, mooncloth voor 30g. Ja, ze zijn erg blij met end-game guilds bij ons.
Wat hebben end-game guilds er nu weer mee te maken? Een end-game guild heeft echt geen "casuals" (heerlijk die hokjes) nodig voor CRH en mooncloth, als ze dat al nodig hebben maken ze het zelf (hoe moeilijk is het om wat lvl 35 alts te rollen voor mooncloth bijvoorbeeld).

Daarnaast, als het 30g voor mooncloth is verkopen ze de zelf geproduceerde mooncloth ook weer voor 30g ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
its_me schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:45:
Wat hebben end-game guilds er nu weer mee te maken? Een end-game guild heeft echt geen "casuals" (heerlijk die hokjes) nodig voor CRH en mooncloth, als ze dat al nodig hebben maken ze het zelf (hoe moeilijk is het om wat lvl 35 alts te rollen voor mooncloth bijvoorbeeld).
Inderdaad. Ik heb zle fop dit moment 30 mooncloth in m'n bank liggen. De meeste guilds zullen die zooi hebben voordat ze uberhaupt de eerste boss dood hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:41:
nu nog niet nee,

maar dankzij AI ( Artificial Intelligence ) zullen de computers van de toekomst
( en programmeeromgevingen ) steeds creatiever worden en menselijke trekken kunnen nabootsen.

Wel jammer wou dat ik in het jaar 2220 of zo leefde dan zou dit allang het geval zijn, maar dat je dan bv echt in een soort van holodeck transformeert in je wow karakter met sensoren en zo en dat je echt interactief in een alternatieve wereld kan leven geweldig toch.

Ik weet het ben dromer zucht :O
offtopic:
jah man.. en dat lekker doen in je spaceship in warp mode ofnie... lekker relaxed naar de andere kant van de galaxy reizen..!! En lekker cruise langs pluto, jah dat zal geweldig zijn.

kerel... ik bedoel frankie.. dat is voor later niet nu :) , ik vind het heel leuk dat je wow nix vind omdat jij misschien wow van een andere kant bekijk O_o, ik kijk wow als "time wasting" zodat de tijd wat sneller gaat :) ,maar jij speelt volgens mij alleen maar onder stress of niet O_O, word je gedwongen om wow te spelen? ik zag zeggen!! SHIFT DEL DIE MAP (C:\program files\world of warcraft) :)

De vraag is.. Ben jij jaloers op de level 60 epic tier 2 mensen, omdat jij weinig vrije tijd heb, want je moet mensen hun gebit checken ofnie? o neej.. jij bent nog student :)

maar... vraagje he :P wat dropt de Boss eigenlijk van ST, een epic plate :D of epic 2h sword/mace/axe? :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:28
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:56:
[...]

offtopic:
jah man.. en dat lekker doen in je spaceship in warp mode ofnie... lekker relaxed naar de andere kant van de galaxy reizen..!! En lekker cruise langs pluto, jah dat zal geweldig zijn.

kerel... ik bedoel frankie.. dat is voor later niet nu :) , ik vind het heel leuk dat je wow nix vind omdat jij misschien wow van een andere kant bekijk O_o, ik kijk wow als "time wasting" zodat de tijd wat sneller gaat :) ,maar jij speelt volgens mij alleen maar onder stress of niet O_O, word je gedwongen om wow te spelen? ik zag zeggen!! SHIFT DEL DIE MAP (C:\program files\world of warcraft) :)

De vraag is.. Ben jij jaloers op de level 60 epic tier 2 mensen, omdat jij weinig vrije tijd heb, want je moet mensen hun gebit checken ofnie? o neej.. jij bent nog student :)

maar... vraagje he :P wat dropt de Boss eigenlijk van ST, een epic plate :D of epic 2h sword/mace/axe? :D
www.thottbot.com en dan ff zoeken :) ik weet de naam van die baas zo 123 niet dus geen directe link :)
erg handig verder:

www.wow-loot.com
onder het kopje paladin staan alle nuttige drops voor je per instance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Haha zo grappig dat filmpje van die shaman die een 25.000 _/-\o_ crit lightning doet.

http://warcraftmovies.com/stream.php?id=21425

Misschien dat een 40 man shaman raid toch imba kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:56:
[...]

offtopic:

Als iedereen nu even ophoud met alles afkraken wat frankie post. Zijn posts van gisteren waren misschien van laag niveau maar het lijkt er op dat hij nu zijn best doet meer ontopic te posten.
Het lijkt er nu op dat sommige mensen hier (inc. persoon die ik net gequote heb) het topic meer verkloten door offtopic geblaat dat Frankie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje:

Is het nu echt zo leuk om Horde te spelen?

Ik bedoel de alliance klinkt zo mooi en vind de armors en steden en dergelijk gewoon prachtig.
Verder heb ik me helemaal gespecialiseerd in de questline van de alliance en moet ik dit helemaal opnieuw leren voor de horde.
Heb diverse malen overwogen om een keer Horde character aan te maken maar het komt er maar niet van.
Wie heeft hier ook last van??

PS
Thx Ebbo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 22:03
Damn dit topic gaat echt veel te snel zeg :?

Je kan nauwlijks een onderwerp volgen :'(

Misschien een idee om met tags te gaan werken??

bijv.:
Onderwerp: Algemeen
Tag: [Algemeen]

Onderwerp: <insert class type> (bijv. druid )
Tag: [class: <insert class type>] (wordt dan [druid] )

om zo verder tegaan:
onderwerpen: item, raid, instances, Horde, Alliance, quests, <insert profession type>, etc...

En dat zet je dan aka UBB-tag om je bericht heen, bijv.
[profession: Herbalism]

<typ hier je herbalism verhaal>

[/profession: herbalism]
oid.
Dat maakt het zoeken naar eerdere berichten een stuk handiger :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:23:
Ik heb even een vraagje:

Ik heb een level 20 Undead Mage die ik nu aan het levelen ben, en ik vind The Barrens en Ogrimmar bijvoorbeeld erg mooi. Ogrimmar vind ik persoonlijk, howel het niet de meest handige stad is (IF > all), absoluut wel de mooiste.

Verder is het een kwestie van je persoonlijke smaak. Later (level 20+) zit je toch in dezelfde gebieden te questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Nee bedankt, dan ga ik wel verder met m'n stageopdrachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:34:
[...]

Ik heb een level 20 Undead Mage die ik nu aan het levelen ben, en ik vind The Barrens en Ogrimmar bijvoorbeeld erg mooi. Ogrimmar vind ik persoonlijk, howel het niet de meest handige stad is (IF > all), absoluut wel de mooiste.

Verder is het een kwestie van je persoonlijke smaak. Later (level 20+) zit je toch in dezelfde gebieden te questen.
Hmmm, volgens mij moet jij met jouw kritische kijk op zaken wel ongelooflijk genieten van barrens chat : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb even een vraagje:

Ik bedoel de alliance klinkt zo mooi en vind de armors en steden en dergelijk gewoon prachtig.
Verder heb ik me helemaal gespecialiseerd in de questline van de alliance en moet ik dit helemaal opnieuw leren voor de horde.
Heb diverse malen overwogen om een keer Horde character aan te maken maar het komt er maar niet van.

PS
Thx Ebbo ;)
Euhm ja het is leuk om horde te spelen :)
Mijn main is ook een alliance, maar we hebben ook alts op een andere server, waarmee we gaan PvPen, en horde is gewoon leuk. Nieuwe steden e.d. :)

Ow, maak gewoon een horde aan op een andere server, lvl em even tot 20 en je weet dat het leuk is :)

[ Voor 8% gewijzigd door ReCreator op 07-06-2006 13:43 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik heb even een vraagje:

PS
Thx Ebbo ;)
hehe ik heb precies het omgekeerde, maar je alt(s) + main in dezlfde faction is gewoon veel handiger, ik stuur mijn alt een paar gold toe en 4 x runecloth bag, en het questen is zoveel leuker.

wat ik wel grappig vind is mijn houding tov gear @ AH kopen, bij mij geldt in principe "alles voor de stats) sowieso < lvl 56 houd ik het bij drops , koop nauwelijks gear van de AH.
maar die vriend van mij koopt echt veel zooi, wat resulteert dat ie weer blut is :).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 22:03
[...]

Ik vind Thunderbluff persoonlijk een erg mooie stad, Orgrimmar vind ik de minste.
En de barrens is idd erg mooi om te lvlen.

Voor alliance vind ik Darnassus een erg mooie stad, alleen het is erg jammer dat de stad zo erg afgelegen ligt van de rest waardoor de stad eigenlijk erg nutteloos is. Daarna komt Ironforge.

Daarnaast ben ik erg benieuwd hoe de steden van de Dreanei en Bloodelfs eruit gaan zien. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb even een vraagje:

PS
Thx Ebbo ;)
Ik vind het juist leuk Horde te spelen en Alliance lijkt me niks.

De standaard human/dwarf/nightelf vind ik gewoon te saai voor woorden..

Gnome kan ik nog inkomen, maar geef mij maar orcs, taurens, trolls en undead.

Zelfde geldt voor de steden wat dat betreft.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn favo is Stormwind City.

:) voor het oog dan qua ergens snel zijn in de stad valt het zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Rakkerzero schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:45:
[...]

Ik vind Thunderbluff persoonlijk een erg mooie stad, Orgrimmar vind ik de minste.
En de barrens is idd erg mooi om te lvlen.

Voor alliance vind ik Darnassus een erg mooie stad, alleen het is erg jammer dat de stad zo erg afgelegen ligt van de rest waardoor de stad eigenlijk erg nutteloos is. Daarna komt Ironforge.

Daarnaast ben ik erg benieuwd hoe de steden van de Dreanei en Bloodelfs eruit gaan zien. :)
SW vind ik een mooie stad, da's echt een stad, je hebt het gevoel dat je ergens doorheen loopt.
TB vind ik maar een wazige camping, UC heeft zowiezo niet veel te bieden, OG is opzich best aardig, maar net niet. Eigenlijk vind ik de Alliance steden echte steden en die van de Horde meer een soort van kampen (wat eigenlijk ook wel goed in het verhaal past).

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:16
[...]

O r g r i m m a r ;) (vergeten nogal wat mensen)

Vind zelf de alliance steden mooier dan die van de Horde. Toch vind ik Horde spelen leuker dan alliance.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 07-06-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

van de ally steden ben ik alleen nog in stormwind geweest, heb in een duister verleden een human warlock gehad.
voor de rest ken ik alleen maar de Horde cities, UC heb ik echt een ongeloofelijke hekel aan gehad, verwdaalde er telkens :P.
vanuit tactische oogpunt vind ik Thunder Bluff echt heel erg cool, ook als je aankomt vliegen, ziet hij er echt heel cool uit :) lijkt me super mooit om daar eens een alliance raid af te slaan.
als lvl 60 priest proberen iedereen te MC en en dan TB af laten rennen :P.

met mijn alt priest, laats MC gekregen, en gelijk met een vriend duellen, om het uit te proberen, en whoppa daar ging, helaas was het op een nogal laag stuk, dus overleefde hij het :P, ben er uit solidariteit maar achtereen gesprongen.

in bij 1k needles, is het ook leuk om te proberen OP de lift van freewind post the springen.
die vriend van mij gaat de lift in, wanneer de lift daalt proberen op het dak te springen :P resulteert alleen wel in mijn dood :P (ach repair cost zijn toch nihil op dit lvl :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje:

PS
Thx Ebbo ;)
Ja je kan ook nog Horde rollen, en jij maar hopen dat je dit spelletje uit kon spelen he? ;)

Ik speel alleen maar Horde en ik hou helemaal niet van dat goody-two-shoes gedoe bij de Alliance. Bovendien heb ik het idee dat er een stuk meer (we zullen het netjes houden) "jongere" spelers aan de Alliance kant spelen wat in veel gevallen de speelervaring niet ten goede komt.
Daarentegen ben je vaak met twee keer zoveel man dan de Horde op de server en dat is handig qua economie, pvp en questen. Om nog maar te zwijgen over alle extra voordelen die je hebt tijdens het raiden van dungeons. En jullie hebben veel meer vrouwen die spelen :(

Horde spelen is wat stroever, wat harder. Je hebt een paar leuke verhaallijnen maar de quests zijn heel erg gericht op grinden "Kill X of Y", "Bring me X tails of Y" etc. De Barrens is qua leveling geen slechte plek maar je wordt het snel zat om van hot naar her te rennen over kale vlaktes. Horde versie van de Onyxia key is een nachtmerrie vergeleken met de Alliance kant. Maar ik vind Horde gewoon leuker, meer fantasy-achtig. Plus, de modellen en animaties vind ik mooier dan aan Alliance doorgaans.

Het is een nieuwe speelervaring, tsja, je vind het leuk of niet. Beide kanten hebben hun voor- en nadelen en je kunt waarschijnlijk zelf het beste ervaren wat je leuk vind.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
zoneseek komt met een heel uitgebreid antwoord an jij komt met zoiets?

Zo komen we wel steeds aan een nieuw topic ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist gewoon even niks meer te vertellen en ik ben onder de indruk van
het niveau wat dit forum opeens gekregen heeft,

heb al een hele tijd geen geblaat meer gehoord over crits _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar je trouwens het diepst kan vallen,

Ik vind het nogal fun om de langste fall time te halen.( wedstrijdje binnen de guild )
Ik heb een parachute cloak en kunst is om die zo laat mogelijk te openen.

Wie weet een goede jump locatie?

En wie doet nog meer van dit soort rare wedstrijdjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:13:

Ik vind het nogal fun om de langste fall time te halen.( wedstrijdje binnen de guild )
Ik heb een parachute cloak en kunst is om die zo laat mogelijk te openen.

En wie doet nog meer van dit soort rare wedstrijdjes?
Stonewrought Dam en dan met je 100% mount eraf jumpen. Aardig geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:13:

Ungoro crater is volgens mij best diep. Krijg je als je auto-walk aanzet naar ZF en dan terug komt en ziet dat je pupke te ver is doorgelopen :X en frank, gebruik de -edit- buttons als je iets wilt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:15:
[...]

Stonewrought Dam en dan met je 100% mount eraf jumpen. Aardig geinig.
hahahah vet ja die ken ik,

basejumping in wow , maar is de rand van Un goro Crater en dan naar beneden jumpen niet dieper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:11:

't gaat niet altijd over crits : ) af en toe steken bepaalde aspecten de kop op. Kan me nog bepaalde topics herinneren over het nut van een rogue in een MC raid (oi thalan), de builds van locks(on_e), het gejank van de warriors/rogue nerfs (zoneseek/raserian(sorry jongens ;x )), het kopen van E-bay gold / chars. Of ruilen van chars. 't wisselt : )
kan jij niet over meerpraten he, over crits. /target vael /cast autoshot /cast kopje koffie if BA then move to x,y and die

ziets heb jij toch als script? ;x

[ Voor 21% gewijzigd door ImdaMned op 07-06-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:11:

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:17:
[...]

't gaat niet altijd over crits : ) af en toe steken bepaalde aspecten de kop op. Kan me nog bepaalde topics herinneren over het nut van een rogue in een MC raid (oi thalan), de builds van locks(on_e), het gejank van de warriors/rogue nerfs (zoneseek/raserian(sorry jongens ;x )), het kopen van E-bay gold / chars. Of ruilen van chars. 't wisselt : )
je bent nog the super pwn palladin (handige) tips van een zker persoon :P

maar het basejumpen, ik ben wel in ungoro geweest, maar daar zitten toch niet van die hoge stukken? of is het zegmaar in het zuiden? dat je de map uitloopt zegmaar.

Volgens mij is het Nelf eiland ook aardig hoog :)
je kan in stonetalon mountain bij een stuk komen waar je eigenlijk niet hoort te zijn, en daar kan je ook hele hoge jumps maken :P :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

springen vanaf bwl bij nefarian is denk ook wel eindje, of zit ik nu mis? nooit geprobeerd, maar vind wel leuk om daar te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

Het kan ook niet :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Ik kan me juist niets voorstellen bij het idee van een ally rollen. Heb een keer een human priest geprobeerd, maar vrijwel meteen (lvl 16) weer weggeplempt.

Stormwind is idd echt een stad, maar ik vind het juist bij the horde passen om wat minder ontwikkelde architectuur te hebben. Bovendien; Orgrimmar is in WoW pas 5 jaar oud ofzo, en TB is nog jonger; dan past het ook niet om enorme bouwwerken te hebben.

Ikzelf ben helemaal verzot op Tauren characters; echt van die fantasy figuren. Verder is PvP in de BG's erg leuk als horde zijnde; heb welgeteld 2 keer meegemaakt dat we verloren in WSG. Laatst waren wij met 10 tegen 14 ally in AB, toch nog gewonnen. :P

Heb gewoon het idee dat Horde wat "volwassener" is. Alleen de undead vind ik eerlijk gezegd wat minder; kan me gewoon niet voorstellen dat een natuurliefhebbende Tauren zij-aan-zij staat met zo'n rottend karkas ("beware the living" zeggen ze als groet..... als Tauren heb je juist respect voor al het leven :P )

Kun je eik ook van Teldrassil afspringen?? :P

Onderwerp wat al een keer eerder is geweest: hoe fanatiek zijn de mensen op RP servers? Denk er aan om een (ja: Tauren) char op een RPPVP server te starten.

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 07-06-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Wil je met de good guys spelen? Roll dan horde..
Wil je met de badguys spelen? Roll dan alliance..

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 13:53
Je kan in het zuiden van Teldrassil ergens van een uitstekende boom naar Auberdine jumpen (met noggenfogger) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basejumpen kan ook erg handig zijn om bv horde af te schudden.

Een keer was kei vet werd ik achtervolgd door 6-7 lvl 60 Hordes in Tanaris dus ik als een gek met divine shield naar de rand van Un goro gespurd en gesprongen met mijn cloak. Al die 7 sprongen me gewoon klakkeloos achterna maar ik maakte halverwege mijn cloak open en dus schoten ze onder me door en vielen te pletter in een keer 7 honorable kills ik heb me nog nooit zo kapot gelachen

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is wel een heel mooie :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
't kiddie (newbie) gehalte in het begin bij alliance was veel hoger dan bij horde, denk dat het tegenwoordig allemaal niet meer uitmaakt.

Newbie zoals in nieuwkomer in een mmorpg. Ik heb het niet over skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens al wat meer bekent over de mounts van de nieuwe Races voor The Burning Cruisade?
Ben wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:32:
't kiddie (newbie) gehalte in het begin bij alliance was veel hoger dan bij horde, denk dat het tegenwoordig allemaal niet meer uitmaakt.

Newbie zoals in nieuwkomer in een mmorpg. Ik heb het niet over skills.
de skills (of ze handig zijn met hun chars :) ) ligt in het algemeen bij alliance bij 50 van de 100 (players), hordes weet ik nie

(zag laatst een hele slimme warrior... hij zat zijn rage op te sparen voor execution _/-\o_ , je moet eerlijk zijn... hij is de beste player ooit ofnie? *uhh..hum..* yah.. kep het over alliance.. :) )

special for ImdaMned and the rest die het nie snapte :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:32:
Is er trouwens al wat meer bekent over de mounts van de nieuwe Races voor The Burning Cruisade?
Ben wel erg benieuwd.
een panda en een muckrunner

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

watvoor cloack is die parachute cloack eigenlijk?
als iemand de stats e.d. hier in het forum kan posten zou wel vet zijn :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

Gohan-san schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:39:
watvoor cloack is die parachute cloack eigenlijk?
als iemand de stats e.d. hier in het forum kan posten zou wel vet zijn :)
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=10518

Voila!

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Parachute cloak is een engineering ding, welk lvl weet ik niet ben momenteel op de Uni eb heb geen WOW hier tot me beschikking.Het geeft volgens mij een flinke stamina boost en agility en het breekt je val.( fallspeed reduced till 10% )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:33:
[...]

de skills ligt in het algemeen bij alliance bij 50 van de 100, hordes weet ik nie
no habla espanol.

oftewel, wat probeerde jij net te typen? ikke niet begraip
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor iedereen. Zie je iets in het topic wat je niet bevalt? Plaats een topic report. Er op in gaan in het topic zelf maakt de zaak alleen maar erger.