[DVB-C] Het Samsung DCB-H360RS HDTV Kabelontvanger Topic

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste
Acties:
  • 230.356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 00:22:
Voor mij geen Samsung producten meer, ben teveel afgeknapt op Samsung:
1. op het gebruiksgemak van mijn Samsung LCD televisie (o.a. aparte knop nodig om teletekst te verlaten)
2. de Samsung decoders van Digitenne (heb ik een jaartje gehad), erg brak
3. dit apparaat. al 2x kapot geweest en ander exemplaar gehad, maar het blijft brak.
Helemaal mee eens. Mijn Samsung LCD gaat ook de deur uit en hd decoder die ik had gaat weer terug naar de BCC. De dvd speler naar mij zwager. Binnenkort een Samsung-vrije woning! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:39
Terug naar de beeldbuis en sneeuw op de kabel. Hoezee! >:)

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichieB schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:09:
Terug naar de beeldbuis en sneeuw op de kabel. Hoezee! >:)
Nou, daar zeg je wat. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat we 10 jaar geleden mooier beeld hadden via de kabel dan nu (de HD zenders uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we hadden nog echte winters, en nog belangrijker: de programma's op tv waren tenminste nog leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:17:
Nou, daar zeg je wat. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat we 10 jaar geleden mooier beeld hadden via de kabel dan nu (de HD zenders uitgezonderd).
Trek maar vast je vuurvaste handschoenen aan - met het upgraden van het netwerk ivm kabelinternet zijn er veel hogere kwaliteit kabels gelegd, waar het TV signaal ook van heeft geprofiteerd. De analoge TV tuners zijn ook een goede klasse beter dan die van vroeger, en dan heb je ook nog de batterij aan post-processing die nu in de TV's zit (de-noise/de-interlace/etc). Voordeel van vroeger was wel dat je met die wazige buizen van toen de ruis mooi wegge'blurred' werd, en dat de gemiddelde Nederlander op kleine beeldbuizen zijn TV keek. Net zoals het erbarmelijke geluid van AM radio is de TV kwaliteit van toen inmiddels bedekt met een fraai vachtje van nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamvoid schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:13:
[...]

Trek maar vast je vuurvaste handschoenen aan - met het upgraden van het netwerk ivm kabelinternet zijn er veel hogere kwaliteit kabels gelegd, waar het TV signaal ook van heeft geprofiteerd. De analoge TV tuners zijn ook een goede klasse beter dan die van vroeger, en dan heb je ook nog de batterij aan post-processing die nu in de TV's zit (de-noise/de-interlace/etc). Voordeel van vroeger was wel dat je met die wazige buizen van toen de ruis mooi wegge'blurred' werd, en dat de gemiddelde Nederlander op kleine beeldbuizen zijn TV keek. Net zoals het erbarmelijke geluid van AM radio is de TV kwaliteit van toen inmiddels bedekt met een fraai vachtje van nostalgie.
Mooi niet! Hoe verklaar je bijv. dan de artifacts die nu opeens te zien zijn op analoge televisie op een Matchline CRT? Vroegah was de doorgifte van het analoge signaal haarscherp, nu is het verre van dat. De kabelmaatschappijen geven het tegenwoordig erbarmelijk door. Ik heb het er zelf nog over gehad met een programmamaker. Die vertelde me dat ze het in perfecte kwaliteit aan de omroepen aanleverden, maar dat die het helemaal verprutsen met de doorgifte. De superieure infra mag er dan liggen, tijd aan de maatschappijen om het nu ook goed door te geven. En via gewoon digitaal op een non HD LCD zie je gewoon verdwaalde pixels om de logootjes zitten van de omroepen. Da's zeker ook heel mooi om te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 08:11
Ik heb sinds vanmorgen de DCB-H360R op een sony 40D3500 na even geprobeert te hebben viel me al meteen wat op dat het geluid soms niet werkt.
Wel beeld geen geluid, zap ik een paar x heen en weer dan werkt ie wel.
Is op verschillende kanalen het zelfde probleem.

Ik heb hier een casama abbonement.

Is er een software update ofzo? of moet ik er maandag mee terug naar de winkel (BCC)
bij systeeminformatie geeft ie aan:
Ver. Loader 106
Ver. S/W 130
Ver. H/W 501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
twister00004 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:29:
Ik heb sinds vanmorgen de DCB-H360R op een sony 40D3500 na even geprobeert te hebben viel me al meteen wat op dat het geluid soms niet werkt.

Ik heb hier een casama abbonement.

Is er een software update ofzo? of moet ik er maandag mee terug naar de winkel (BCC)
bij systeeminformatie geeft ie aan:
Ver. Loader 106
Ver. S/W 130
Ver. H/W 501
Heb gisteren ook een DCB-H360R(a versie) gekocht met dezelfde systeeminfo en aangesloten op een panasonic 37PX80 , en die heeft niet die problems die jij beschrijft.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twister00004
heb idd ook de A versie, morgen eerst even mee naar bcc, desnoots stap ik over naar de decoder met hardeschijf als deze beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
twister00004 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:29:
Ik heb hier ook spradisch last van (geluid loopt optisch naar versterker). Zoals je al zegt: even swappen naar een ander kanaal en weer terug, en hij doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:42

Arfman

Drome!

Bij mij loopt het geluid ook via de optische uitgang naar een AV receiver, nog nooit het probleem gehad dat het geluid niet werkte.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAN twister00004 ik had ook een sony 40d3500 incm samsung hd decoder en ook geen geluid!
volgens de winkel hebben alle 40 inch van het type d3500 v300 het zelfde probleem.dus ik heb hem terug gebracht.en nu heb ik een perfectpixel lcd van philips en geen problemen met de decoder van samsung goed geluid en zelfs beter beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
nu heb ik zelf een vraag,

Heb deze decoder en digitale tv van de casema.

Ik heb een signaalsterkte op de meeste zenders van ca 78 %, nu zegt mij dit totaal niets.

Is dit goed of slecht?

[ Voor 6% gewijzigd door rambocus op 14-04-2008 20:15 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twister00004
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:43:
AAN twister00004 ik had ook een sony 40d3500 incm samsung hd decoder en ook geen geluid!
volgens de winkel hebben alle 40 inch van het type d3500 v300 het zelfde probleem.dus ik heb hem terug gebracht.en nu heb ik een perfectpixel lcd van philips en geen problemen met de decoder van samsung goed geluid en zelfs beter beeld!
Ik zat erg te twijvelen aan de 42PFL9632D, maar deze is echt té groot voor op mijn kamer daarnaast het prijsverschil +/- 550 euro deed me besluiten om voor de sony te gaan.

De philips tv is dus eigenlijk geen optie niet voor het geld, daar kom ik (uiteindelijk) wel overheen, maar hij's te groot en de 94cm vind ik eigenlijk te klein.

Met de sony ben ik blij al hadden ze er wel 3 hdmi aansluitingen op kunnen maken en zal zo snel mogelijk de afstandbediening vervangen voor zo'n alles in 1 ding.

Echter met het 10x heen en weer zappen totdat ik eindelijk een keer geluid heb is té irritant, andere tv geen optie een andere decoder??? zoja welke dan?

rambocus je ontvangst is behoorlijk goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
rambocus schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:29:
Heb deze decoder en digitale tv van de casema.

Ik heb een signaalsterkte op de meeste zenders van ca 78 %, nu zegt mij dit totaal niets.

Is dit goed of slecht?
De signaal sterke verschilt bij mij (ook Casema) erg per kanaal. Bij het ene kanaal is hij rond do 90%, bij andere rond de 5%. Geen idee wat dat betekent want ik heb nooit storingen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een de HD-ontvanger aanschaft, zou je dan eigenlijk ook geen full-hd scherm moeten aanschaffen voor betere kwaliteit?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze schermen
-panasonic 37PX80 plasma hd-ready
-Samsung LE37M87B lcd full-hd

Of heeft full-hd scherm niks te maken met de hd-ontvanger?

Ik snap er niks meer van........ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07 00:31
Ik kom net bij de Mediamarkt in de Bijlmer vandaan om te kijken naar de nieuwe Panasonic plasma 46PZ80, maar die is er helaas nog niet.

Wel verteld de koper me dat er volgende week een nieuwe digitale Philips HD decoder komt. Deze zal dan beter worden dan deze Samsung.

Weet iemand meer over deze Philips HD decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Er zijn zo weining full-hd kanalen beschikbaar dat je keuze voor een hd-ready of full-hd scherm daar niet door beinvloed zou moeten worden. Het duurt echt nog 5 tot 10 jaar voordat de Nederlands zenders in HD formaat uit gaan zenden. Ik heb de DCB-H360RS vooral gekocht om de SD kanalen digitaal naar mijn TV te kunnen sturen via HDMI.

Offtopic: ik vind zelf het verschil tussen hd-ready (720p) en full-hd (1080p) moeilijk waarneembaar vanaf mijn kijkafstand van 3 meter op mijn 40" full-hd TV. Het verschil tussen DVD (576p) en hd-ready zie ik wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

RichieB schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:12:
Er zijn zo weining full-hd kanalen beschikbaar dat je keuze voor een hd-ready of full-hd scherm daar niet door beinvloed zou moeten worden. Het duurt echt nog 5 tot 10 jaar voordat de Nederlands zenders in HD formaat uit gaan zenden. Ik heb de DCB-H360RS vooral gekocht om de SD kanalen digitaal naar mijn TV te kunnen sturen via HDMI.

Offtopic: ik vind zelf het verschil tussen hd-ready (720p) en full-hd (1080p) moeilijk waarneembaar vanaf mijn kijkafstand van 3 meter op mijn 40" full-hd TV. Het verschil tussen DVD (576p) en hd-ready zie ik wel duidelijk.
2009 is sneller dan je denkt.
http://www.hdtvnieuws.nl/...er-op-hdtv-in-begin-2009/

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:43

mace

Sapere Aude

RichieB schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:38:
[...]

De signaal sterke verschilt bij mij (ook Casema) erg per kanaal. Bij het ene kanaal is hij rond do 90%, bij andere rond de 5%. Geen idee wat dat betekent want ik heb nooit storingen oid.
5% ?

Dan zou je eigenlijk geen beeld mogen hebben geloof ik. 8)7
Denk niet dat die waarde klopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Dat zou super zijn. Het bericht is gepost op "april 1, 2008 11:46". Ik hoop maar dat het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat het waar is, het HD-televisiegebeuren moet toch een keer van de grond komen, maar iemand moet de stap durven nemen.

Ik heb nog een vraagje over de HD-zenders van casema. Ik heb al de Samsung HD-ontvanger, is het ook mogelijk om alleen voor 3,95 euro de digitale zenders te nemen, of moet je per se bij casema ook de ontvanger meebestellen?
Als ik namelijk inlog bij "mijn casema" kan ik bij het bestellen van extra diensten alleen kiezen voor HDTV in combinatie met de HD ontvanger, en als ik niet ingelogd ben kan ik wel kiezen voor de HD-zenders als extra pakket, beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

RichieB schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:38:
[...]

Doel je soms op dat balkje rechts onderin als je van kanaal wisselt? Dat is volgens mij niet de signaalsterkte, maar de lokatie van de zender op het frequentiespectrum.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys,

Ik ben vanaf dag 1 in het bezit van de H360R. Nu begin ik toch erg uit te zien naar de mogelijkheid om TV op te kunnen nemen en dan wil ik ook meteen in HD kunnen opnemen. Zijn hier inmiddels oplossingen voor? Heb express nog geen HD-recorder gekocht omdat ik de HD-opneem mogelijkheid erg belangrijk vind. UPC biedt die mogelijkheid wel geloof ik... Zit zelf bij Kazema
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx! Interessant.. Deze nieuwe telg is ruim een jaar geleden al aangekondigt. Kan niet wachten om 'm aan te sluiten. Hopen dat het ding ook daadwerkelijk in Mei verschijnt! Zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:08:
Ik heb nog een vraagje over de HD-zenders van casema. Ik heb al de Samsung HD-ontvanger, is het ook mogelijk om alleen voor 3,95 euro de digitale zenders te nemen, of moet je per se bij casema ook de ontvanger meebestellen?
Als je al een geregistreerd digitaal pakket hebt dan kun je je abbo met een telefoontje naar Casema upgraden/uitbreiden naar het HD pakket.
Je kunt als je nog geen pakket hebt dat los kopen bij een lokale reseller. Dus eigenlijk alleen het pasje zonder decoder met eenformuliietje om je bij Casema te registreren.
Even op de Casema site kijken waar de resellers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Microkid schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:16:
[...]

Doel je soms op dat balkje rechts onderin als je van kanaal wisselt? Dat is volgens mij niet de signaalsterkte, maar de lokatie van de zender op het frequentiespectrum.
Ja, die bedoelde ik. "De lokatie van de zender op het frequentiespectrum".. wat een nuttige informatie om te tonen De signaalsterkte was logischer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 09:17
RichieB schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:46:
[...]

Ja, die bedoelde ik. "De lokatie van de zender op het frequentiespectrum".. wat een nuttige informatie om te tonen De signaalsterkte was logischer geweest.
Ik denk dat je het balkje bedoelt dat laat zien op welk punt het programma is waar je op af stemt! 5% als het programma net begonnen is en zo verder. De signaalsterkte gaat om het signaal waar alle kanalen op verstuurd worden en heeft dus maar 1 indicatiebalk. Volgens mij hoor, kan het mis hebben natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door AutisticPinguin op 21-04-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een groot aantal pagina's van deze topic bekeken maar mijn probleem met de Samsung 360 heb ik niet kunnen vinden.
Heb vorig jaar er eentje gekocht, de zwarte versie met groene sticker op de achterzijde. Deze is direct op een Sharp TV aangesloten via HDMI en op een Sony HD/DVD via scart. Deze HD/DVD speler is samen met een PS3 via een Sony surroundset ook met HDMI op de TV aangesloten.
Na enige tijd viel het ons op dat er korte storingen waren tijdens het kijken naar een DVD'tje of een spelletje op de PS3. Eerst dachten we dat de Sony recorder het probleem veroorzaakte, maar na veel zoeken bleek de Samsung 360 decoder via de scart de boosdoener.
Deze ter reparatie aangeboden en tijdelijk een leentoestel meegekregen (oude versie, helaas silver) die het gewoon normaal goed doet. Ons eigen zwarte toestel is een aantal keren retour Samsung geweest, maar het probleem bleef, en we kregen zelfs het toestel een keertje ernstig beschadigd retour!
Afijn, tenslotte hebben we eergisteren een compleet nieuwe zwarte Samsung, in de nieuwe 360RSA uitvoering (prod. datum 200804) van onze electronicazaak ontvangen, uitstekende service dus.
Maaaaar..... ook dit toestel vertoonde direct storingen via de scartkabel! Ik heb het toestel gisteren retour gedaan en nu staat het leentoestel weer als silvertoestel tussen onze geheel black installatie.
Deze hele toestand duurt nu al bijna een jaar,
Zijn er meer Samsung gebruikers die dit probleem hebben?
Alvast dank voor de reacties.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Weet niet of dit direct hier thuis hoort, maar heeleerlijk.nl en 4launch.nl hebben hem nu voor +- 175 euro te koop en leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb sinds vrijdag een hele vreemde storing. de decoder reageert totaal niet meer op de afstandsbediening, maar ik met diezelfde ab nog wel de tv bedienen. En de AB zend ook wel IR signalen uit.

Kan deze decoder/ab toevallig op de een of andere manier toevallig wisselen tussen 2 of 3 afstandsbediening signalen ofzo? zoals je soms ook wel eens ziet met dvd-recorders?

En ik wil m'n handleiding wel d'r op na zoeken, maar heb ik helaas nog niet terug kunnen vinden, dus ik vrees dat die in de verhuizing verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 09:17
Tekielja schreef op zondag 27 april 2008 @ 13:52:
Ik heb sinds vrijdag een hele vreemde storing. de decoder reageert totaal niet meer op de afstandsbediening, maar ik met diezelfde ab nog wel de tv bedienen. En de AB zend ook wel IR signalen uit.

Kan deze decoder/ab toevallig op de een of andere manier toevallig wisselen tussen 2 of 3 afstandsbediening signalen ofzo? zoals je soms ook wel eens ziet met dvd-recorders?

En ik wil m'n handleiding wel d'r op na zoeken, maar heb ik helaas nog niet terug kunnen vinden, dus ik vrees dat die in de verhuizing verdwenen is.
Probeer eens de knop STB? Bovenaan links.

He Tekielja! Sorry dat ik probeerde te helpen he! Zeg dan niks! :O

[ Voor 4% gewijzigd door AutisticPinguin op 29-04-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
AutisticPinguin schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:08:
[...]

Probeer eens de knop STB? Bovenaan links.
:/

Ik ben niet compleet debiel, ik weet dat je (normaliter) zowel een tv als de decoder met de AB kan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasso
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2023
Maar dat zegt hij toch helemaal niet hij zegt alleen misschien heb je wel per ongeluk de stb knop aangeraakt en dan kan je alleen je tv nog bedienen en je decoder niet meer.
Probeer het nou eens zonder je gelijk zo aggresief te reageren met je ben geen debiel.
Had het namelijk ook en had geen idee hoe het kwam.
Ik had eerder het idee dat hij kapot was omdat ik het geluid niet met de afstandsbediening kan regelen en dus elke keer weer de tv afstandsbediening moet pakken.
Maar goed heb de logitech harmony1000 besteld maar moet hem nog instellen en dus is dat ook verleden tijd geen gezap van afstandsbedieningen meer.
Maar voor de rest een perfecte hdtv ontvanger en met casema hd echt haarscherp beeld.

[ Voor 46% gewijzigd door tasso op 28-04-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Allen ik heb een probleem met de decoder: Samsung DCBH360R

ik heb afgelopen een TV (Philips 37PFL7662D) geïnstalleerd met de bovengenoemde decoder. Werkte allemaal perfect totdat ik gister een belletje kreeg met het bericht dat de tv de melding: "Video not supported" kreeg.

Daarna heb ik van alles geprobeerd, namelijk:
Met AV gekeken of de tv wel op de HDMI kabel stond (was dus wel het geval)
Stroom van de decoder afgehaald, had geen effect
Met resolution alle mogelijk resoluties geprobeerd, geen effect
Een scartkabel aangesloten op de decoder, en die in de TV aangesloten, vervolgens naar dat signaal gezocht op de TV (één van de EXT1-4), ook geen beeld!
Aansluiting van de kabel zat er goed in

Kortom, I'm running out of options..!

Heeft één van jullie, of meerdere :), enig idee wat hier fout gaat? Ik kom er echt niet meer uit!

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Tekielja schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:37:
[...]

:/

Ik ben niet compleet debiel, ik weet dat je (normaliter) zowel een tv als de decoder met de AB kan bedienen.
en je verwacht nu nog een normaal antwoord op je vraag? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi

ksi

wrvk82 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:45:
Allen ik heb een probleem met de decoder: Samsung DCBH360R

ik heb afgelopen een TV (Philips 37PFL7662D) geïnstalleerd met de bovengenoemde decoder. Werkte allemaal perfect totdat ik gister een belletje kreeg met het bericht dat de tv de melding: "Video not supported" kreeg.

Daarna heb ik van alles geprobeerd, namelijk:
Met AV gekeken of de tv wel op de HDMI kabel stond (was dus wel het geval)
Stroom van de decoder afgehaald, had geen effect
Met resolution alle mogelijk resoluties geprobeerd, geen effect
Een scartkabel aangesloten op de decoder, en die in de TV aangesloten, vervolgens naar dat signaal gezocht op de TV (één van de EXT1-4), ook geen beeld!
Aansluiting van de kabel zat er goed in

Kortom, I'm running out of options..!

Heeft één van jullie, of meerdere :), enig idee wat hier fout gaat? Ik kom er echt niet meer uit!

Bedankt alvast!
Sluit eerst eens uit of het je decoder is of je televisie? Kan je gewoon er iets anders aan hangen dat werkt neem ik aan?
Verder probeer eens een firmware update/hard reset voor je 360 mits je nog niet de recentste hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een 32 inch lcd scherm voor op de slaapkamer, ik vind 40 inch te groot voor op die plek. Nu zou ik liever een full hd tv hebben in plaats van hd ready maar ik vraag mij af of full 'nut heeft' op 32 inch. Immers de meeste fabrikanten starten daarmee op 40 inch terwijl ik zag dat Samsung al aardig wat modellen heeft uitgebracht zoals de LE32A552. Ik zal het voornamelijk gebruiken om mijn Playstation 3 er op aan te sluiten, tv en heel soms een blue ray film. Of kan ik dan beter een hd ready scherm van 32" aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Hoe ver zit je van de tv af? Meer dan twee meter? HD Ready kopen, want vanaf die afstand zie je het verschil niet meer.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens; eerst uitzoeken of het aan het video-gedeelte van je tv ligt of aan de decoder.
Sluit bijv. eerst een dvd-speler aan via scart en als die het doet druk dan de decoder in die scart.
Je kunt ook nog de decoder aansluiten op een andere tv (slaapkamer, buren, vrienden)?

Succes.
ksi schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:46:
[...]

Sluit eerst eens uit of het je decoder is of je televisie? Kan je gewoon er iets anders aan hangen dat werkt neem ik aan?
Verder probeer eens een firmware update/hard reset voor je 360 mits je nog niet de recentste hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week heb ik ook deze HDTV ontvanger van Samsung gekocht.
Ik ontvang daarop (HD)TV van Casema, en heb het kastje met een HDMI-Kabel aangesloten op de TV. Als ik nu het geluid met de afstandsbediening van het apparaat harder zet, blijft het geluidniveau hetzelfde, dus ik moet nu telkens met de afstandsbediening van de TV zelf het geluid harder zetten, dat is behoorlijk irritant. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:52:
Sinds vorige week heb ik ook deze HDTV ontvanger van Samsung gekocht.
Ik ontvang daarop (HD)TV van Casema, en heb het kastje met een HDMI-Kabel aangesloten op de TV. Als ik nu het geluid met de afstandsbediening van het apparaat harder zet, blijft het geluidniveau hetzelfde, dus ik moet nu telkens met de afstandsbediening van de TV zelf het geluid harder zetten, dat is behoorlijk irritant. Weet iemand hier een oplossing voor?
je kunt het volume niet instellen indien je een HDMI verbinding gebruikt. Alleen bij het gebruik van component en audio kun je het volume instellen met de RC van je HD-ontvanger. Dit is een beperking van de eerste generatie HD-ontvanger. Met de 2e generatie zul het volume wil kunnen instellen, maar deze nieuwe generatie HD-ontvanger(s) is nog niet vrijgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37
Hebben jullie ook dat de 360 soms heel erg traag is? Zappen is normaal al traag (bekend probleem) maar soms is het nog erger. Het rare ervan is dat ook bijv in het menu alles heel langzaam gaat. Dus echt 2-3 seconden wachten voordat je naar de volgende menu keuze kan.

Iemand ook deze ervaringen ermee of zou die van mij aan het overlijden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Focus schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:35:
Hebben jullie ook dat de 360 soms heel erg traag is? Zappen is normaal al traag (bekend probleem) maar soms is het nog erger. Het rare ervan is dat ook bijv in het menu alles heel langzaam gaat. Dus echt 2-3 seconden wachten voordat je naar de volgende menu keuze kan.

Iemand ook deze ervaringen ermee of zou die van mij aan het overlijden zijn?
Heb je hem wel eens van de stroom af? Als ik dit probleem had (wat overigens maar een enkele keer gebeurd is in de twee jaar dat ik hem heb) dan was het stroom eraf-erop uitkomst. De 360 reageerde dan weer normaal. Denk dat het iets met cache of corruptie in het geheugen ofzo is, zoals je dat ook met computers soms hebt.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oXygeN schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:49:
Hoe ver zit je van de tv af? Meer dan twee meter? HD Ready kopen, want vanaf die afstand zie je het verschil niet meer.
Betekent dit dat je met full hd binnen 2 meter van je scherm dient te zitten? Dit is toch niet praktisch om zo dichtbij te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:53:
[...]

Betekent dit dat je met full hd binnen 2 meter van je scherm dient te zitten? Dit is toch niet praktisch om zo dichtbij te zitten?
Je moet gewoon kopen wat je zelf. De uitspraken over kijkafstanden icm met resolutie en grootte van de TV zijn allemaal meningen of opvattingen. Zit niks fundamenteels achter. Ga zelf naar een winkel en bepaal voor jezelf wat je een mooi beeld vind bij dezelfde bron. In mijn opinie is het op DIT moment nonsens om een HD ready toestel te kopen omdat de Full HD's zeer betaalbaar zijn.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37
Dukey schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:40:
[...]

Heb je hem wel eens van de stroom af? Als ik dit probleem had (wat overigens maar een enkele keer gebeurd is in de twee jaar dat ik hem heb) dan was het stroom eraf-erop uitkomst. De 360 reageerde dan weer normaal. Denk dat het iets met cache of corruptie in het geheugen ofzo is, zoals je dat ook met computers soms hebt.
idd :)

ff de stroom eraf gehaald en zapte weer op volle speed, thanx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik wacht nog steeds op een opvolger.... :z
Misschien deze maand.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag mijn dcb-H360R loopt vast ik heb nu de goede versie april 2008.
Maar hij loopt vast alleen het blauwe lampje blijft branden.
Ook na de stroom eraf te hebben gehaald,geeft het zelfde probleem
Dit is zelfs al de derde decoder.
Mijn tv is een plasma Panasonic 42PV60E staat aangesloten op de HDMI aansluiting.

Dit is niet normaal,mijn oude sd decoder doet het wel altijd goed.
Ga er nu een beetje gek van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 16-09 22:42

Arfman

Drome!

OK, succes met gek worden. Je vraag is ... ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:39:
OK, succes met gek worden. Je vraag is ... ?

is hier een oplossing voor,bv een reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Gents, lees al geruime tijd mee. Ik kan in dit topic echter geen duurzaam alternatief vinden voor de 360 behalve een floppydtv. Aangezien vrouw en kinders er ook mee om moeten kunnen gaan, is de floppydtv eigenlijk geen goed alternatief.

Gezien bovenstaand probleem(met blijkbaar 2 vervangingen achter de rug) heb ik nou niet bepaald de indruk dat Samsung een degelijk product aflevert. Best bereid om een risico te nemen ALS de service/garantie van Samsung goed is. Is er iemand die hier duidelijkheid over kan geven? Circa 200 euro vind ik nogal een hoop geld voor een product waarvan de betrouwbaarheid de 100% niet eens benaderd.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
onsgeluk schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:58:
Gents, lees al geruime tijd mee. Ik kan in dit topic echter geen duurzaam alternatief vinden voor de 360 behalve een floppydtv. Aangezien vrouw en kinders er ook mee om moeten kunnen gaan, is de floppydtv eigenlijk geen goed alternatief.

Gezien bovenstaand probleem(met blijkbaar 2 vervangingen achter de rug) heb ik nou niet bepaald de indruk dat Samsung een degelijk product aflevert. Best bereid om een risico te nemen ALS de service/garantie van Samsung goed is. Is er iemand die hier duidelijkheid over kan geven? Circa 200 euro vind ik nogal een hoop geld voor een product waarvan de betrouwbaarheid de 100% niet eens benaderd.
Als alles goed gaat met het testen dan komt Humax deze maand uit met een HDTV ontvanger die gezien kan worden als een alternatief voor deze Samsung. De prijsstelling is ook wat lager dan de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

ArChie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Als alles goed gaat met het testen dan komt Humax deze maand uit met een HDTV ontvanger die gezien kan worden als een alternatief voor deze Samsung. De prijsstelling is ook wat lager dan de Samsung.
Is dat dan deze?

http://www.humaxdigital.com/global/products/cxhd-1000c.asp

Hoop het niet want bij de max van 1080i moet de tv gaan deinterlacen waar, in het geval van mijn panny, nog wel het eea op aan te merken is. Ik moet hier wel bij opmerken dat ik niet zeker weet of de komende sportevenementen(OS & EK) uberhaubt op 1080i uitgezonden gaan worden.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Nee, het wordt de IRHD-5000C die speciaal voor de Nederlandse Irdeto kabelbedrijven wordt ontwikkeld.
Hoop het niet want bij de max van 1080i moet de tv gaan deinterlacen waar, in het geval van mijn panny, nog wel het eea op aan te merken is. Ik moet hier wel bij opmerken dat ik niet zeker weet of de komende sportevenementen(OS & EK) uberhaubt op 1080i uitgezonden gaan worden.
De kabelbedrijven geven maar twee type HDTV signalen door, namelijk 1080i of 720p. 1080p zal je daarom op geen enkele digitale TV ontvanger aantreffen. De NOS gaat de sportevenementen net als de vorige keer in 720p doorgeven. Er is maar één kanaal dat in 1080i uitzendt, namelijk Discovery HD. De rest is allemaal 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
[quote]ArChie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:31:
[...]

Nee, het wordt de IRHD-5000C die speciaal voor de Nederlandse Irdeto kabelbedrijven wordt ontwikkeld.

[...]

Zal deze Humax weer beter zijn (qua specs) dan de Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Welke ik dus nu maar blind gekocht heb bij coolsound.nl }:O Ze zijn tenminste redelijk voordelig tov de verwachte verkoopprijs...

Zal zodra binnen en mensen daar prijs op stellen ervaringen hier droppen.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 09:33
hier kan je de Humax dus al pre-orderen ;)

http://www.coolsound.nl/p...humax_irhd_5000c_hd_tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
[b]kakels schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:38:Zal deze Humax weer beter zijn (qua specs) dan de Samsung?
Dat zal je moeten afwachten aangezien de Humax distributeur in Nederland meestal voordat een model definitief uitkomt de specificaties van het model waarvan een ontvanger is afgeleid aan de verkoop kanalen verstrekt. Persoonlijk vind ik dat nogal onhandig omdat dergelijke specificaties niet overeen hoeven te komen met de werkelijkheid. Bij de Humax IR-FOX C was er daarom veel verwarring of er nu wel of niet een display op die ontvanger zou zitten en met de iPVR-9200C dachten vele dat het om een Digitenne ontvanger ging i.p.v. een kabel ontvanger. Ook nu weer heeft men aan Coolsound de specificaties van de DVB-T uitvoering gegeven terwijl het uiteindelijke model natuurlijk een DVB-C uitvoering is voor de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
onsgeluk schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:00:
Welke ik dus nu maar blind gekocht heb bij coolsound.nl }:O Ze zijn tenminste redelijk voordelig tov de verwachte verkoopprijs...
Persoonlijk zou ik nog even afgewacht hebben aangezien de ervaring leert dat er bijna altijd wel iets mankeert aan die door Ziggo/@Home goedgekeurde ontvangers zodat er al weer vrij snel een firmware update nodig is voordat het apparaat een beetje normaal functioneert. Zo goed keuren ze daar kennelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

ArChie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:21:
[...]

Persoonlijk zou ik nog even afgewacht hebben aangezien de ervaring leert dat er bijna altijd wel iets mankeert aan die door Ziggo/@Home goedgekeurde ontvangers zodat er al weer vrij snel een firmware update nodig is voordat het apparaat een beetje normaal functioneert. Zo goed keuren ze daar kennelijk niet.
Geloof me, ik ben erg overtuigend wanneer het aankomt op garantieclaims })

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

D'r zit ook een LANaansluiting op die Humax HD decoder. Wat is daarmee mogelijk?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Firmware updates waarschijnlijk.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
SgtStrider schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:25:
D'r zit ook een LANaansluiting op die Humax HD decoder. Wat is daarmee mogelijk?
Zoals ik al aangaf zijn die specificaties bij Coolsound van een andere uitvoering. Verder staat er bij de ethernet aansluiting ook dat het een option is. Het heeft echt geen zin om je te baseren op deze specificaties totdat de echte specificaties bekend zijn.

Verder gaan we hier ondertussen behoorlijk off-topic. Voor verdere discussie over de Humax IRHD-5000C even een eigen topic aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wat is dit voor product?

https://www.goedkopen.nl/...hp?product_id=2160&cat=51
Product: Samsung DCB-H360ra zwart

NU INCL. @HOME KAART !! (twv € 29.95)
DEZE DECODERS WORDEN VANAF 16 MEI UITGELEVERD !!
Is dat 'ra' in de typeaanduiding een spelfout? Waarom wordt het pas na 16 mei uitgeleverd? Is het dan een nieuw type?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 08:07

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

RA is geen typefout maar is volgens mij de verbeterde versie van de R. Wat precies de verbeteringen zijn kan ik zo niet opnoemen maar de R versie was in zijn prestaties over het algemeen niet zo heel bijzonder. Dat 16 mei zal dan wel slaan op de actie met de @Home kaart?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Bij mijn exemplaar komt het soms voor dat het geluid niet wordt doorgegeven (aangesloten met HDMI kabel) bij de eerste keer aanzetten. Moet dan eerst het ding uit -en weer aanzetten 8)7

Meer mensen die dit probleem ook hebben?

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Lees het topic even door, geluid+HDMI is het meest voorkomende probleem met dit ding.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Captain Pervert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:42:
Lees het topic even door, geluid+HDMI is het meest voorkomende probleem met dit ding.
Ik dacht dat dit opgelost was bij de verbeterde versie (die ik in bezit heb)....kennelijk niet dus ;(

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hdmi problemen zijn niet alleen bij het apparaat maar ook bij de tv kant. Net als met alle universele aansluitingen (bijv. USB) werken deze universeel niet goed.

Bij veel huidige modellen tv's is het dan ook mogelijk om de software van de tv te vernieuwen. Een van de meest gemaakte aanpassing aan de tv software is doorgaans de hdmi connectiviteit (handshake). Bijna in elke software update is er wel een aanpassing hierop omdat bepaalde combinaties niet goed / stabiel blijken te werken.

Kijk dus ook eens de software van je tv na, of er een update voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik heb zojuist de nieuwe Samsung H360R ontvangen, maar hoe kan ik zien of dit ook daadwerkelijk de verbeterde versie is. Moet er dan H360RA op de doos staan? Of staat er ergens een fabricage datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Ik wilde hem dus bijna kopen totdat ik zag:

LET OP!!
Geen opname mogelijkheid

Maar weer wachten dus :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi

ksi

lbuysers schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:30:
Ik heb zojuist de nieuwe Samsung H360R ontvangen, maar hoe kan ik zien of dit ook daadwerkelijk de verbeterde versie is. Moet er dan H360RA op de doos staan? Of staat er ergens een fabricage datum?
Het is op de zijkant van de doos te vinden. Op de 2e regel na het het vermelden van het model 360R.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat je een niet verbeterde versie ontvangt. Er was een tijdje een ernstig tekort aan 360R en die heeft de voorraden van dat model wel erg klein gemaakt. Het RA wordt alweer vanaf vorig jaar geleverd en geproduceerd.

Erg fijn dingetje trouwens heb hem ook nog maar een paar dagen. Maar mijn eerste ervaring is echt prachtig (nu ik alle zenders nog heb dan ...). Maar 8 HD zenders is wel beetje weinig. Waarvan ik denk ik alleen de HD abbo zenders ga behouden voor 3,95.
Voetbal ziet er wel erg vet uit, maar waarschijnlijk is eredivisie volgend jaar nog niet HD? En komt dit weer bij tele2 terecht?

En persoonlijk zou ik van een eerste generatie humax HD decoder ook niet al teveel verwachten. De samsung heeft hier en daar wel wat kinder ziektes misschien (zelf nog nergens last van), maar is al wat langer op de markt en heeft ook al een update gehad na een 2e generatie serie 360RA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Het ding is onderhand bijna nergens meer te krijgen.

4launch heeft hem uit het assortiment genomen en er staan nog zeer weinig dealers in de pricewatch. Op kieskeurig.nl staan nog een paar maar het lijkt wel alsof hij overal uitverkocht is, hij is ook nergens uit voorraad leverbaar.

Hoe komt dit? Is er gewoon een tekort, of komt er binnenkort een nieuw model aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was laatst ik een MM vestiging, ik dacht Leeuwarden maar kan ook Groningen geweest zijn (was bij beide geweest) en daar stond toen een hele stapel van zowel de zwarte als de zilvere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:43

mace

Sapere Aude

Ik kan mij zo voorstellen dat er een nieuwe ontvanger aan zit te komen voor het EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
mace schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:10:
Ik kan mij zo voorstellen dat er een nieuwe ontvanger aan zit te komen voor het EK.
Ik snap niet dat die er inmiddels niet een keer is. Ik zit maar te wachten om een Panasonic plasma aan te schaffen, maar dan wil ik ook meteen de juiste hdmi-decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Wat kostte dat ding bij de MM dan?
Probleem is dat ik ook een 10m component kabel nodig heb en er zijn weinig webshops die de decoder verkopen voor een gunstige prijs èn zo'n kabel verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig krijg je een hd start pakket voor € 199,-
Gewoon je oude kaart blijven gebruiken en klaar ben je.

Ja er komt een nieuwe HD zapper aan (van Humax). Als het mee zit komt die in Juni op de winkels. Maar zeker is dat niet. Ja er komt een HD PVR met VOD mogelijkheid. In juni / juli mogelijk al voor een oud deel van Casema en in het najaar voor de rest van ziggo, maar zeker is dit ook nog niet.
Ne je kunt beter niet als "rest" van ziggo gebied proberen ook zo'n casema HD pvr met VOD te bemachtigen want er schijnt toch wat verschil in signaal te zitten waardoor de Casema variant mogelijk niet goed gaat werken buiten het gebied waar hij geintroduceert / getest gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik was me er niet van bewust dat ze in 'normale' winkels ook al <200 euro kostten (@home/Ziggo geeft nog altijd een adviesprijs van 299 aan). Dan haal ik 'm vanavond lekker bij de Saturn in Groningen, moest daar toch nog eens rondneuzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:25
Captain Pervert schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:26:
Ik was me er niet van bewust dat ze in 'normale' winkels ook al <200 euro kostten (@home/Ziggo geeft nog altijd een adviesprijs van 299 aan). Dan haal ik 'm vanavond lekker bij de Saturn in Groningen, moest daar toch nog eens rondneuzen :P
Ik heb er ook nog 250 voor betaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Bij de Saturn in Hoofddorp lag hij volgens mij nog voor 220,00. Dat verschil vond ik te groot en heb het laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:43

Wirehub

Blaat

Captain Pervert schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:26:
bij Alternate hebben ze hem gewoon nog:

http://www.alternate.nl/h...tails.html?artno=EK%23U03

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ja maar Alternate wil er 219 voor hebben, dat ga ik natuurlijk niet betalen als hij tot voor kort bij minstens 5 webshops (4launch, goedkopen.nl..) 169,50 kostte. Drie tientjes vind ik te overzien (ook omdat ik verzendkosten bespaar). Als Saturn er meer dan 200 voor wil hebben kunnen ze me wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:39
Er komt een nieuwe actie van Ziggo met deze decoder , 199 euro incl. DTV kaart en 3 maanden gratis kijken , actie loopt vanaf 16 mei t/m 31 aug. Alleen zijn ze op dit moment nog niet leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN

oXygeN

oftewel oxje...

tvdoc schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:42:
Er komt een nieuwe actie van Ziggo met deze decoder , 199 euro incl. DTV kaart en 3 maanden gratis kijken , actie loopt vanaf 16 mei t/m 31 aug. Alleen zijn ze op dit moment nog niet leverbaar...
ik heb em al gehaald zaterdag

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
oXygeN schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:47:
[...]

ik heb em al gehaald zaterdag
Oke , bij mijn leveranciers zijn ze op dit moment even uitverkocht, komen wel weer binnen , waarschijnlijk volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

tvdoc schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:42:
Dat is dan voor nieuwe klanten? Bestaande klanten met al een abo hebben dan niets aan die 3 maanden gratis kijken. Of geldt dit alleen voor het HD pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... weet iemand hoe ik de software van het ding moet updaten? In het menu is de optie 'software opwaarderen' namelijk niet te gebruiken (wordt niet opgelicht en kan dus niet 'aanklikken')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN

oXygeN

oftewel oxje...

dus is er geen software up te graden :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok... dus als er nieuwe beschikbaar is ziet ie dat en licht ie dus wel op?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:20

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:08:
Ah ok... dus als er nieuwe beschikbaar is ziet ie dat en licht ie dus wel op?
Juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Magma schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:22:
[...]

Dat is dan voor nieuwe klanten? Bestaande klanten met al een abo hebben dan niets aan die 3 maanden gratis kijken. Of geldt dit alleen voor het HD pakket?
Volgens mij alleen 3 maanden gratis HD zenders , kost normaal 3,95 per maand , maar je hebt voor elke decoder een kaart nodig , dus als je bestaande klant bent met een standaard decoder , en die wil je blijven gebruiken op een tweede tv , ben je toch ook weer een nieuwe klant ? Je moet wel op elke kaart een abo afsluiten als je het extra zender pakket wil ontvangen . Als je de HD decoder aanschaft i.p.v. een SD decoder , en je bestaande abo uitbreid met HD , krijg je geen 3 maanden gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 16-09 14:54
tvdoc schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:35:
[...]

Volgens mij alleen 3 maanden gratis HD zenders , kost normaal 3,95 per maand , maar je hebt voor elke decoder een kaart nodig , dus als je bestaande klant bent met een standaard decoder , en die wil je blijven gebruiken op een tweede tv , ben je toch ook weer een nieuwe klant ? Je moet wel op elke kaart een abo afsluiten als je het extra zender pakket wil ontvangen . Als je de HD decoder aanschaft i.p.v. een SD decoder , en je bestaande abo uitbreid met HD , krijg je geen 3 maanden gratis.
Onjuist.

Ik heb al jaren een @home(ziggo) abbo voor sd, met een oud kastje. Zaterdag de aanbieding gehaald. Daar zit een kaart bij. Deze kaart gebruik ik 3 maanden totdat hij wordt afgesloten. Vervolgens druk ik mijn eigen abbo er weer in en neem een HD abbo'tje.

Klaar!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Lumics schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:42:
[...]
Ik heb al jaren een @home(ziggo) abbo voor sd, met een oud kastje. Zaterdag de aanbieding gehaald. Daar zit een kaart bij. Deze kaart gebruik ik 3 maanden totdat hij wordt afgesloten. Vervolgens druk ik mijn eigen abbo er weer in en neem een HD abbo'tje.
Dat was ook een idee wat ik had maar hoef je die kaart niet te activeren waardoor je na 3 maanden alsnog tegen extra kosten aan kan lopen? Waar zijn de pakketten te halen trouwens, gewoon bij de bekende ketens (Dixons, de Block etc) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Magma schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:51:
[...]

Dat was ook een idee wat ik had maar hoef je die kaart niet te activeren waardoor je na 3 maanden alsnog tegen extra kosten aan kan lopen? Waar zijn de pakketten te halen trouwens, gewoon bij de bekende ketens (Dixons, de Block etc) ?
Nope. gewoon erin drukken en hij werkt. Ik vermoed dat hij na drie maanden alleen het basispakket weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
Lumics schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:53:
[...]

Nope. gewoon erin drukken en hij werkt. Ik vermoed dat hij na drie maanden alleen het basispakket weergeeft.
Ik hoop het voor je , meestal worden die kaarten geactiveerd zodra hij in een decoder gestopt wordt , maar meestal gaat hij na een paar weken op zwart als er geen registratieformulier binnenkomt bij de kabelmaatschappij. Misschien heb je geluk en blijft hij wel 3 maanden werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
tvdoc schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:19:
[...]

Ik hoop het voor je , meestal worden die kaarten geactiveerd zodra hij in een decoder gestopt wordt , maar meestal gaat hij na een paar weken op zwart als er geen registratieformulier binnenkomt bij de kabelmaatschappij. Misschien heb je geluk en blijft hij wel 3 maanden werken
Idd. kwestie van geluk. Ander dikke pech. Het HD aanbod is toch nog zeer beperkt momenteel, is de moeite niet waard.
Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste