ja maar als je de damage resists lijkt het me dat je toch wel in stealth kan blijven?
Verwijderd
Alle item enchants verdwijnen als je zoned, waarschijnlijk omdat deze info gewoon niet wordt doorgegeven tussen servers als je van de een naar de ander zoned. Zal wel lastig op te lossen zijn, anders hadden ze 't allang gefixt gok ik.
Verwijderd
wat bedoel je er mee..?Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:23:
Alle item enchants verdwijnen als je zoned, waarschijnlijk omdat deze info gewoon niet wordt doorgegeven tussen servers als je van de een naar de ander zoned. Zal wel lastig op te lossen zijn, anders hadden ze 't allang gefixt gok ik.
Nee, dan word je voorals nog uit stealth getrapped ook al resist je die @#%@#$% rank 1 AE.DrProctor schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:20:
ja maar als je de damage resists lijkt het me dat je toch wel in stealth kan blijven?
Je character wordt volledig opnieuw opgebouwd bij het zoning. Is een kwestie van de buffs opslaan en weer terug toevoegen. Klinkt wsl simpeler dan het is, maar had allang gefixt moeten worden.
wij kiten de spellbinder(s) met hunters, de goblins laten we gewoon iemand doen die dr ervaring mee heeft, warlock/pally in ons geval.CV_SmileY schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:48:
Zijn er trouwens meer guilds die 'onze' tactiek bij de labpacks in BWL gebruiken : Tanks pakken de 'grote' mobs/warlocks en spellbinder. Een mage (ik) kite de goblins, als je AE gebruikt en blijft rennen, word je bijna niet geraakt en hou je prima agro.
Ik ben nu de afgelopen 4 a 5 runs de goblin-kiter en het werkt echt super. (uiteraard krijg ik wel een priest toegewezen voor het geval ik wel geraakt word)
Gisteren eerste try op Chromaggus gehad, viel wel mee maar de hunters faalden (waaronder ik dus), lag eigenlijk niet aan ons maar aan een pug hunter die we nodig hadden maar niet op vent kon komen etc. Was drama, ik had hem beter kunnen negeren en niet mee nemen ipv whisperen tijdens het gevecht
Verwijderd
Normale buffs zijn verbonden met je character.. Item enchants (poisons, oils, sharpening stones) zijn verbonden met een item, en daar hebben ze blijkbaar geen rekening mee gehouden toen ze het zonen programmeerden. En dat achteraf fixen zal wel weer voor andere problemen zorgen, anders was 't snel opgelost.
CW gebruikte altijd Gnome Mages om die krengen te kiten, die kunnen we toch missenDarkShadow schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:36:
[...]
wij kiten de spellbinder(s) met hunters, de goblins laten we gewoon iemand doen die dr ervaring mee heeft, warlock/pally in ons geval.
Surfin' paradise!
Ziet er allemaal heel leuk uit, maar kost dat bieden je niet enorm veel tijd? Ook om het bij te werken, bij ons gaat het geautomatiseerd met een zero-sum system, allemaal betrekkelijk eenvoudig en gelukkig hoef ik niet elke epic op te schrijven dankzij mn loottracker.mdmeijer schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:01:
[...]
Jullie systeem klinkt heel erg zoals dat van ons is geworden. Om bleeding te voorkomen is bij ons naast de vrije bieding ook het "what you say is what you pay" systeem ingevoerd. Dus een item gaat niet weg voor de een-na-hoogste bieding+1, maar gewoon wat je biedt (eenmalige closed bids trouwens). Dit heeft er toe geleid dat opzettelijk bleeden geen zin heeft. Daarnaast hebben tier 1 en 2 items vaste minimum-bied prijzen. Ik was erg sceptisch over het wysiwyp systeem, maar het werkt wonderbaarlijk goed. Mensen denken iets meer na voordat ze een all-in bieding doen, en vooral de prijzen van de tier 1&2 items zijn redelijk gestabiliseerd. Ik geloof dat in ons systeem de dkp-in/out ratio bijna 1 is, en dat zonder zero-sum dkp (ook daar is lang over gepraat). Men kan dus toch echt sparen voor een item en dat gewoon winnen omdat ze alles erin gooien, zonder dat er heel veel dkp wordt opgepot en de prijzen dus onderhevig zijn aan inflatie (dat was eerst wel zo, maar onze officers hebben dit goed aangepakt imo).
Voor ZG/AQ20 hebben we een onafhankeleijk dkp20 systeem opgezet. Net zo prettig.
Dat moet dan anders zijn in PVP... ik heb meerdere malen Maraudon ingestealth en vlak langs zo'n ooze gelopen, die een AoE ding doet.. zie ik "Resisted" in m'n beeld staan en blijf ik gewoon in stealth.RaseriaN schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:35:
[...]
Nee, dan word je voorals nog uit stealth getrapped ook al resist je die @#%@#$% rank 1 AE.
Bieden ging wat traag in het begin, maar tegenwoordig zijn de biedingen binnen 30 seconden rond. En als je 20 minuten aan het knokken bent om een Baddoggie neer te leggen en er nog 10 man bronze brood heeft, kan die 3 minuten bieden er nog wel achteraan. Voor MC is het biedregime wat strakker, 15 seconden voor de biedingen, vaak simultaan naar 2 biedleiders en dan aftikken. Voor het verwerken hebben we een raidleaders team dat daar verantwoordelijk voor is. En zolang je er een teameffort van maakt, en het niet altijd van 1 persoon laat afhangen, is het eigenlijk geen moeite.
No offense, maar dat klinkt toch als een hardcore raidguild in mijn oren. Wij zijn dan gewoon wat meer casual ingesteld. Feral druids, shadowpriests en elemental shamans hebben bij ons net zoveel recht als iemand anders. En CFS lijkt me altijd prioriteit numero 1.
[ Voor 48% gewijzigd door mdmeijer op 02-06-2006 14:18 ]
Paling Terran & Shaman
Ik heb attendancy van onze guild eens opgezocht na aanleiding van dit verhaal. Ik zal onze top 10 attendancy er eens bij zetten : PVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:26:
[insert lang hardcore verhaal]
Als guild let je natuurlijk wel op Attendance. We hebben de Officers/GM, de Raiders, de Members en de Trials. Raiders krijgen prioriteit bij invites, mochten er teveel Raiders zijn dan selecteert men op gear en class. Raiders moeten 75% Attendance houden, zo niet dan is het terug naar Member status en is het back of the queue for you
No life nr 1 08/08/05 06/01/06 790 84% 1533.00 |
No life nr 2 08/08/05 06/01/06 771 82% 1504.00 |
No life nr 3 08/08/05 05/30/06 733 78% 1446.00 |
No life nr 4 08/08/05 06/01/06 706 75% 1342.00 |
No life nr 5 09/07/05 06/01/06 677 72% 1406.00 |
No life nr 6 08/29/05 06/01/06 676 72% 1312.00 |
No life nr 7 08/08/05 05/30/06 670 71% 1315.00 |
No life nr 8 08/08/05 06/01/06 625 66% 1187.00 |
No life nr 9 09/12/05 06/01/06 612 65% 1300.00 |
No life nr 10 08/08/05 06/01/06 592 63% 1114.00 |
zommeg ! maar 4 members van ons zijn raider volgens jouw guilds regels
Verwijderd
een tijdje terug had iemand geschreven over: tijdens world of warcraft spelen, zie je een downloader dat 93mb download. (ik kan de post niet meer vinden)
Dat is normaal als je wow speelt, de mensen van blizzard kunnen zo op een makkelijk manier op je pc gaan en checken of je cheats hebt.
Het is een soort van BT blizz downloader, maar er word niks gedownload. Ze doen als het ware "hacken", maar je het daarvoor al toegestemd.
Dat is normaal als je wow speelt, de mensen van blizzard kunnen zo op een makkelijk manier op je pc gaan en checken of je cheats hebt.
Het is een soort van BT blizz downloader, maar er word niks gedownload. Ze doen als het ware "hacken", maar je het daarvoor al toegestemd.
Verwijderd
Heb je hier nog enige bron voor? Lijkt me namelijk nogal sterk dat Blizzard zoiets doet.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:22:
een tijdje terug had iemand geschreven over: tijdens world of warcraft spelen, zie je een downloader dat 93mb download. (ik kan de post niet meer vinden)
offtopic:
En fix die avatar van je ff! het is een *bmp die sowieso al veel ruimte vreet, open hem in paint en sla het op als jpg ofzo..
En fix die avatar van je ff! het is een *bmp die sowieso al veel ruimte vreet, open hem in paint en sla het op als jpg ofzo..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 14:24 ]
Verwijderd
Vieze casuals! Ga Oblivion spelen of zo!ImdaMned schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:19:
[...]
Ik heb attendancy van onze guild eens opgezocht na aanleiding van dit verhaal. Ik zal onze top 10 attendancy er eens bij zetten : P
No life nr 1 08/08/05 06/01/06 790 84% 1533.00 No life nr 2 08/08/05 06/01/06 771 82% 1504.00 No life nr 3 08/08/05 05/30/06 733 78% 1446.00 No life nr 4 08/08/05 06/01/06 706 75% 1342.00 No life nr 5 09/07/05 06/01/06 677 72% 1406.00 No life nr 6 08/29/05 06/01/06 676 72% 1312.00 No life nr 7 08/08/05 05/30/06 670 71% 1315.00 No life nr 8 08/08/05 06/01/06 625 66% 1187.00 No life nr 9 09/12/05 06/01/06 612 65% 1300.00 No life nr 10 08/08/05 06/01/06 592 63% 1114.00
Uh.. nee.. dat is gewoon al en deel van de 1.11 patch.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:22:
http://forums-en.wow-euro...1533&p=1&tmp=1#post311533Hello,
The Background Downloader is now active and is downloading in preparation for the 1.11 patch. This is designed to reduce the amount of data players are required to download on patch days.
The patch will not be applied until the actual patch day once testing is complete on the Test Realms.
On most high-speed connections, you will not notice any latency increases. However, on certain connections, it may cause your in-game latency to increase.
Blizzard heeft wel een soort van cheat-detector, maar dat is gewoon hashes vergelijken met 'bekende' cheat- en exploit programmas.
[ Voor 7% gewijzigd door Mior op 02-06-2006 14:25 ]
Verwijderd
check linkje.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:23:
[...]
Heb je hier nog enige bron voor? Lijkt me namelijk nogal sterk dat Blizzard zoiets doet.
offtopic:
heb gisteren een half uurtje gegrind voor 4 blokjes. Ben nu level 50 maar heb ineens meer lust naar een Priest
@ hieronder
ohw.. okay
maar wat is er met me avatar..? O_O , ik zie helemaal niks.. waar zien jullie dat. En het is al een jpg, maar hoe zie je dat dan..?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 14:31 ]
ja maar, de ez epixx dan? giev plx
ik zit op een att van 52%
maar als ik er ben zit ik wel in de raid ^^
wij zin beetje semi casual, progressie gaat wel lekker vlot de laatste tijd, woensdag zowat onze eerste clear van bwl op avond ^^
23:13 ofzo wipete nef ons
laatste tijd is iedereen gewoon echt goed gefocussed, ook aq40 progressie gaat al lekker, nu lekkere wipen op hu

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
http://forums-en.wow-euro...243&p=1&tmp=1#post1038243Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:22:
Geloof niet alles wat ze tegen je zeggen en kijk eerst zelf. Je denkt toch niet dat Blizzard 6 miljoen pc scanned op hacks/cheats. Ze gaan je alleen in de gaten houden als ze je verdenken of als je gereported word door iemand die vind dat je je verdacht gedraagt.
Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld een character die steeds hetzelde patroon afgaat met killen van mobs ofzo en verder niet tot weinig interactie heeft met wat er nog meer om hem gebeurd. .
[ Voor 11% gewijzigd door Bulligan op 02-06-2006 15:03 ]
Ik denk dat onze Huhuran-wipes wel mee zullen vallen. Als ik zie hoeveel mensen halve dagen in Maraudon hangen en NR laten fixxen denk ik dat we deze week al een kans maken.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:32:
[...]
ja maar, de ez epixx dan? giev plx
ik zit op een att van 52%
maar als ik er ben zit ik wel in de raid ^^
wij zin beetje semi casual, progressie gaat wel lekker vlot de laatste tijd, woensdag zowat onze eerste clear van bwl op avond ^^
23:13 ofzo wipete nef ons
laatste tijd is iedereen gewoon echt goed gefocussed, ook aq40 progressie gaat al lekker, nu lekkere wipen op hu
Naja, ik heb iig ~225NR buffed, da's redelijk voor een huntard
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Bepaalde quests waarbij je drops van mobs moet verzamelen daarbij maak ik constant het zelfde rondje. Afhankelijk van de spawncycle kan dit idd 'verdacht' over komen, maar dit zal niet direct aanleiding zijn om Blizzard te waarschuwen.Hooli-gan schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:58:
[...]
http://forums-en.wow-euro...243&p=1&tmp=1#post1038243
Geloof niet alles wat ze tegen je zeggen en kijk eerst zelf. Je denkt toch niet dat Blizzard 6 miljoen pc scanned op hacks/cheats. Ze gaan je alleen in de gaten houden als ze je verdenken of als je gereported word door iemand die vind dat je je verdacht gedraagt.
Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld een character die steeds hetzelde patroon afgaat met killen van mobs ofzo en verder niet tot weinig interactie heeft met wat er nog meer om hem gebeurd. .
Ik denk eerder Blizzard meer intresse heeft in grote geoldbedragen die heen en weer worden gemaild enz. dan dat iemand spawncycles afwerkt.
Aan de andere kant is het wel zo dat als iemand constant de rare spawns (zelfde draakje om de mob healthbar als een elite, maar dan in het grijs) uitmoord net nadat ze gespawned zijn, dat degene dan wel meer aandacht trekt....
Maar het blijft voor ons giswerk, want over het monitoren van gebruikers zal Blizzard zich niet zo snel uitlaten...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Misschien een stomme vraag, maar nemen jullie al je setjes overal mee naartoe, of heb je ze op je bank? Ik draag ze altijd bij me maar dat kost zoveel bag space
(En als ik ze op mn bank zet vergeet ik ze meestal wanneer ik ze nodig heb..
)
Heb 4x Traveler's Backpack, en met mn normal/normal-backup/healing/healing-FR/FR bij me houd ik maar 10 spots over
.

Heb 4x Traveler's Backpack, en met mn normal/normal-backup/healing/healing-FR/FR bij me houd ik maar 10 spots over
Heb maar 2 sets. Mijn normale set die ik gebruik voor PvE en PvP (geen zin om meerdere sets te verzamelen speciaal voor PvP/PvE) en mijn FR set. Die heb ik wel altijd bij me. Helaas ben ik nogsteeds te lui geweest om NR gear te verzamelen (craft straks wel wat als die recipies verkrijgbaar zijn bij Cenarion). Als ik dan ook nog eens een frost resist of shadow resist moet gaan verzamelen dan zou ik het idd op de bank zetten. Je weet van te voren waar je guild heen gaat en dan is het gewoon een kwestie van juiste set van bank halen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:19:
Misschien een stomme vraag, maar nemen jullie al je setjes overal mee naartoe, of heb je ze op je bank? Ik draag ze altijd bij me maar dat kost zoveel bag space(En als ik ze op mn bank zet vergeet ik ze meestal wanneer ik ze nodig heb..
)
Heb 4x Traveler's Backpack, en met mn normal/normal-backup/healing/healing-FR/FR bij me houd ik maar 10 spots over.
Verwijderd
Ik heb een Fire resist, Shadow resist en Nature Resist bag in mijn bank die ik swap met de laatste bag van mijn inventory. Komt strax nog een Frost resist bag bij ook. The joys of being a warrior he?Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:19:
Misschien een stomme vraag, maar nemen jullie al je setjes overal mee naartoe, of heb je ze op je bank? Ik draag ze altijd bij me maar dat kost zoveel bag space(En als ik ze op mn bank zet vergeet ik ze meestal wanneer ik ze nodig heb..
)
Heb 4x Traveler's Backpack, en met mn normal/normal-backup/healing/healing-FR/FR bij me houd ik maar 10 spots over.
Tank/DPS gear zit standaard in mijn tasjes overigens.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 15:26 ]
Wordt gefixed in 1.11Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:23:
http://forums-en.wow-euro...0015&p=1&tmp=1#post110015
Post is gestickied door een blue @ de test-forums en heeft er geen commentaar op geleverd, mag er dus vanuit gaan dat het klopt
./cheer @ geen wizard-oils meer recasten na corpserun in instances!
2e ZEER interessante punt hier is de native Logitech G15 support
En lol @ Tahiko ^_^: ooit er eens aan gedacht om te kijken *wat* die downloader download en waarnaartoe? Het verhaaltje van "ze downloaden niets maar checken je pc ongezien
[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 02-06-2006 15:41 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
valt het jou ook op dat het na een uurtje spelen op 0 van de 90mb blijft? Want bij mij loopt hij niet..Ryceck schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:39:
[...]
Wordt gefixed in 1.11
Post is gestickied door een blue @ de test-forums en heeft er geen commentaar op geleverd, mag er dus vanuit gaan dat het klopt
2e ZEER interessante punt hier is de native Logitech G15 supportEindelijk me hp/mana en willekeurige andere meuk op me keyboard-display
En lol @ Tahiko ^_^: ooit er eens aan gedacht om te kijken *wat* die downloader download en waarnaartoe? Het verhaaltje van "ze downloaden niets maar checken je pc ongezien"is natuurlijk pure bullshit he
Zou wel een feest zijn als een willekeurige company even bij 6 miljoen subscribers (*100mb == ) 600tb dataverkeer gaat genereren om te controleren of ze geen 3rd party software hebben draaien
description: eerst krijg ik blauwe lijnen te zien, en als de blauwe lijnen weg zijn, dan zijn de graphics helemaal raar. Als je door de stad loopt krijg je een vierkante vlek te zien, en dan beginnen alle hoekjes naar het midden te gaan en dan zie ik niks, kan dan niet meer gamen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 15:50 ]
Ik ben er ongeveer 2 maanden geleden bij gekomen en ik had me eerste epic al na 1 week, dit omdat we shared DKP hadden in MC en BWL. De nieuwe mensen die krijgen ook vrij vlot de spullen aangezien de meeste al de normale MC drops hebben, ze gaan dan wel de min in maar dat maakt niet veel uit aangzien wij ook met spullen verzamelen DKP kunnen krijgen. Je krijgt vrij snel je spullen en door het bid systeem kan je, je eigen snel omhoog werken. Er dropt in BWL een item die ik graag zou willen hebben maar ik weet dat er nog twee hoger staan als mij in DKP 1 daar van heeft de item al maar ik bied dus mijn maximale DKP (300) hij wilt hem ook hij moet over mij heen dus hij is in ieder geval 305 kwijt. Ik schakel hem dus uit voor het volgende item en het volgende item maak ik meer kans op, plus dat ik de shared DKP nog eens krijg.GG85 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:56:
Nadeel van dit systeem dat je als beginner de eerste 20x raiden geen een item krijgt omdat je geen DKP hebt. Mijn oude guild werkte met het systeem: iedereen die recht heeft op het item standaard roll van 0-100 en afhankelijk van het aantal ingezette DKP punten een hogere roll (dus bij een bod van 200DKP een roll van 0-300). Wel zo leuk voor de beginners in een guild.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Dat valt wel mee, als beginner begin je ook bij MC bijvoorbeeld, waar de rest van je class bijna alles al heeft.GG85 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:56:
Nadeel van dit systeem dat je als beginner de eerste 20x raiden geen een item krijgt omdat je geen DKP hebt. Mijn oude guild werkte met het systeem: iedereen die recht heeft op het item standaard roll van 0-100 en afhankelijk van het aantal ingezette DKP punten een hogere roll (dus bij een bod van 200DKP een roll van 0-300). Wel zo leuk voor de beginners in een guild.
Het gevolg is juist dat beginners heel snel veel items op kunnen pikken.
Alles wat met rollen te maken heeft in een raid is voor mij een no-go. Ik wil niet als vaste raider met bakken verdiende DKP outrolled worden door iemand die voor de eerste keer BWL mee leached bijvoorbeeld. Dat zou mijn plezier behoorlijk vergallen als het een item is waar ik al maanden op zit te wachten.
Bij ons is het wel zo dat als je al een item hebt gekregen je geen volgende item meer mag hebben (tenzij niemand die wil, of de andere gegadigden ook al een item hebben gekregen).
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 02-06-2006 16:01 ]
klinkt als een videokaart die bijna kapot is en dat van de patch daar staan al tig posts op de officiele wow-forum.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:43:
[...]
me graphics doen laatste tijd raar.. misschien ook es bij jullie gebeurd? (kep een ati 9800XT, screenies laat ik zien zodra ik thuis ben)
description: eerst krijg ik blauwe lijnen te zien, en als de blauwe lijnen weg zijn, dan zijn de graphics helemaal raar. Als je door de stad loopt krijg je een vierkante vlek te zien, en dan beginnen alle hoekjes naar het midden te gaan en dan zie ik niks, kan dan niet meer gamen.![]()
Verwijderd
Ik heb met dezelfde kaart ook veel problemen gehad (en alleen met WoW!), toen uiteindelijk maar een NVidia gekocht en nooit meer gelazer gehad.
bron?? ik heb ook G15 en lijkt me geweldig!!Ryceck schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:39:
[...]
Wordt gefixed in 1.11
2e ZEER interessante punt hier is de native Logitech G15 supportEindelijk me hp/mana en willekeurige andere meuk op me keyboard-display
En lol @ Tahiko ^_^: ooit er eens aan gedacht om te kijken *wat* die downloader download en waarnaartoe? Het verhaaltje van "ze downloaden niets maar checken je pc ongezien"is natuurlijk pure bullshit he
Zou wel een feest zijn als een willekeurige company even bij 6 miljoen subscribers (*100mb == ) 600tb dataverkeer gaat genereren om te controleren of ze geen 3rd party software hebben draaien
Is misschien maar goed ookVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:43:
[...]
en dan beginnen alle hoekjes naar het midden te gaan en dan zie ik niks, kan dan niet meer gamen.![]()

(Ik weet niet of de patch er komt volgende week, maar dat dacht ik gelezen te hebben ergens)
En ik ben ook benieuwd wat ze van de G15 gaan maken.
Zowieso dit!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Very nice, heb meteen zin om die G15 te kopenReCreator schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:22:
[...]
Is misschien maar goed ook![]()
Maar de patch is inderdaad al binnen, is wel een slimme manier om dit zo te doen (van Steam afgekeken?), want zo hoeft niet iedereen volgende week de patch tegelijk te downloaden!
(Ik weet niet of de patch er komt volgende week, maar dat dacht ik gelezen te hebben ergens)
Zowieso dit!
[afbeelding]
In het begin en het einde van de supression room in BWL is een poort (afkorting). Weet iemand wanneer die open gaat of zit ie er maar voor de show?
Die zit er dus enkel maar voor de show
301SQN
Dat is mij ook al meerdere malen opgevallen. ik heb er op gelet, maar ben er niet achtergekomen. ik zou et ook wel willen weten namelijkEXCalibur_EeK schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:36:
In het begin en het einde van de supression room in BWL is een poort (afkorting). Weet iemand wanneer die open gaat of zit ie er maar voor de show?
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Hmmmmm, klinkt als het verhaal zoals het bij mij is gegaan. Terug naar NVidia dusVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:43:
[...]
valt het jou ook op dat het na een uurtje spelen op 0 van de 90mb blijft? Want bij mij loopt hij niet..
me graphics doen laatste tijd raar.. misschien ook es bij jullie gebeurd? (kep een ati 9800XT, screenies laat ik zien zodra ik thuis ben)
description: eerst krijg ik blauwe lijnen te zien, en als de blauwe lijnen weg zijn, dan zijn de graphics helemaal raar. Als je door de stad loopt krijg je een vierkante vlek te zien, en dan beginnen alle hoekjes naar het midden te gaan en dan zie ik niks, kan dan niet meer gamen.![]()
Mijn ati kaart is ook stuk gegaan en ik geef wow de schuld.......helaas bewijs het maar eens.
Dat zal waarschijnlijk wel attendancy zijn op de volledige raid history. Ik denk dat je meer moet kijken naar "Last 30 days" of "Last 60 days".ImdaMned schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:19:
[...]
Ik heb attendancy van onze guild eens opgezocht na aanleiding van dit verhaal. Ik zal onze top 10 attendancy er eens bij zetten : P
No life nr 1 08/08/05 06/01/06 790 84% 1533.00 No life nr 2 08/08/05 06/01/06 771 82% 1504.00 No life nr 3 08/08/05 05/30/06 733 78% 1446.00 No life nr 4 08/08/05 06/01/06 706 75% 1342.00 No life nr 5 09/07/05 06/01/06 677 72% 1406.00 No life nr 6 08/29/05 06/01/06 676 72% 1312.00 No life nr 7 08/08/05 05/30/06 670 71% 1315.00 No life nr 8 08/08/05 06/01/06 625 66% 1187.00 No life nr 9 09/12/05 06/01/06 612 65% 1300.00 No life nr 10 08/08/05 06/01/06 592 63% 1114.00
Bij mij maakt dat wel een serieus verschil : 77% op raid history, 82% last x days en 83% lifetime.
Bijkomend vraagje
Wij hebben een probleem met signup voor de raids.
We hebben een signup page op onze website, waar iedereen die mee wil zich moet inschrijven. Voor elke raid staat gedefinieerd hoeveel van welke class mee kunnen. Personen die zich te laat inschrijven, komen in een queue terecht.
Het probleem dat zich voordoet is dat mensen klagen dat ze te weinig tijd hebben om zich in te schrijven op de website. Ze komen dus steeds terecht in de queue, en kunnen dus nauwelijks meegaan.
Hoe lossen jullie dit eigenlijk op?
[ Voor 18% gewijzigd door Ecto2002 op 02-06-2006 17:10 ]
Wij hebben een week van tevoren de raidschedule er op staan, en de tijd erbij waneer deze sign-ups open gaan.Ecto2002 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:05:
[...]
We hebben een signup page op onze website, waar iedereen die mee wil zich moet inschrijven. Voor elke raid staat gedefinieerd hoeveel van welke class mee kunnen. Personen die zich te laat inschrijven, komen in een queue terecht.
Het probleem dat zich voordoet is dat mensen klagen dat ze te weinig tijd hebben om zich in te schrijven op de website. Ze komen dus steeds terecht in de queue, en kunnen dus nauwelijks meegaan.
Dus je moet op die tijd er gewoon zijn, anders ben je te laat en kun je niet mee.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Je zou Guild Event Manager (check curse-gaming) kunnen overwegen. Vond het best een handige manier voor guildraids. Snap alleen niet dat men niet even per dag 5 minuten op een website kan kijken. Zitten 24/7 te WoW-en ofzo??Ecto2002 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:05:
[...]
Dat zal waarschijnlijk wel attendancy zijn op de volledige raid history. Ik denk dat je meer moet kijken naar "Last 30 days" of "Last 60 days".
Bij mij maakt dat wel een serieus verschil : 77% op raid history, 82% last x days en 83% lifetime.
Bijkomend vraagje
Verwijderd
Erg strak. Ik heb ook een G15 nu met m'n nieuwe bak dus ik kan er bijna niet op wachtenReCreator schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:22:
[...]
Maar de patch is inderdaad al binnen, is wel een slimme manier om dit zo te doen (van Steam afgekeken?), want zo hoeft niet iedereen volgende week de patch tegelijk te downloaden!
Zowieso dit!
[afbeelding]
Tja, ik begrijp wel dat met dit soort systemen er altijd mensen zijn die uit de boot vallen (laat thuis van het werk e.d.).ReCreator schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:15:
[...]
Wij hebben een week van tevoren de raidschedule er op staan, en de tijd erbij waneer deze sign-ups open gaan.
Dus je moet op die tijd er gewoon zijn, anders ben je te laat en kun je niet mee.
Is het dan een vaste tijd dat jullie altijd nemen wanneer de signups open gaan (bijv. 20u), of varieert deze om andere mensen ook een kans te geven?
Met ranks werken zien we niet echt zitten, omdat we nog maar een maand bezig zijn met MC en dus nog geen echt core raiders hebben. We zijn wel goed bezig denk ik, want vorige week hadden we Golemagg al neer.
Verwijderd
Misschien is een rotatieschema instellen een idee ? De ene week / raid kan groep 1 van de paladins mee, de volgende week / raid groep 2 ? Werkte voor ons altijd prima, en als iemand niet kan, dan zorgt hij / zij zelf voor vervanging.Ecto2002 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:21:
[...]
Tja, ik begrijp wel dat met dit soort systemen er altijd mensen zijn die uit de boot vallen (laat thuis van het werk e.d.).
Is het dan een vaste tijd dat jullie altijd nemen wanneer de signups open gaan (bijv. 20u), of varieert deze om andere mensen ook een kans te geven?
Met ranks werken zien we niet echt zitten, omdat we nog maar een maand bezig zijn met MC en dus nog geen echt core raiders hebben. We zijn wel goed bezig denk ik, want vorige week hadden we Golemagg al neer.
* Gaius runs off to get a G15ReCreator schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:22:
[...]
Zowieso dit!
[afbeelding]
gelukkig heb ik net een G15 aan mijn nieuwe PC gehangen...
die zijn binnenkort uitverkocht gok ik zo
die zijn binnenkort uitverkocht gok ik zo
-niks-
Wat is het grote voordeel dan van die G15 voor WoW?ReCreator schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:22:
[...]
Zowieso dit!
[afbeelding]
Wat je op die plaatjes ziet zie je toch gewoon op je scherm?
die patch wil hij bij mij niet binnenhalen, omdat mijn windows firewall em blijkbaar tegenhoud.. hoe kan ik em handmatig downen?
noes, ! wij willen ook free tier 3 !!
gief !!
gief
Nog niet denk ik. Het is 1/3 van patch 1.11 geloof ik (pre-download), als de patch uit komt, komt er wel een mirror download voor de patchBootVluchteling schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:23:
die patch wil hij bij mij niet binnenhalen, omdat mijn windows firewall em blijkbaar tegenhoud.. hoe kan ik em handmatig downen?
Ja, dat klinkt wel interessant. Ik zal het eens voorstellen op ons forum.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:49:
[...]
Misschien is een rotatieschema instellen een idee ? De ene week / raid kan groep 1 van de paladins mee, de volgende week / raid groep 2 ? Werkte voor ons altijd prima, en als iemand niet kan, dan zorgt hij / zij zelf voor vervanging.
Goed idee! Dank je!
hij is op een magische manier toch begonnen met downloaden.. 25%...Woutev schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:57:
[...]
Nog niet denk ik. Het is 1/3 van patch 1.11 geloof ik (pre-download), als de patch uit komt, komt er wel een mirror download voor de patch
Moonfire crits - you "moon" your targetDirk IJntema schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:12:
[...]
LOL @
Your Searing Pain Crits: You create Searing Gorge.
"Your blink is resisted, and you move backward"
- demonic rune crits you for 2500, you die
Your barkskin crits - you become a tree
Rejuvenation crits - you become a baby
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Klopt, maar zo kan je alles in een hand-om-draai bij elkaar zien en kan je bovendien snel switchen omdat de G15 hier meerdere functie knoppen voor heeft.superbassie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:19:
[...]
Wat is het grote voordeel dan van die G15 voor WoW?
Wat je op die plaatjes ziet zie je toch gewoon op je scherm?
EDIT : De G15 heeft trouwens ook nog ( 12 x 3 ? ) extra knoppen waar WoW macro's aan kunnen worden gebonden of natuurlijk gewoon functie knoppen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 19:28 ]
Hoe gaat Blizzard om met het vinden niet-bedoelde shortcuts? Ik heb er net eentje gevonden van Dun Morogh(?) naar de Badlands. Sta ik daar met m'n lvl13 gnoompje

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Daar heb je zo`n steentje voor, als je daarop klikt ben je weer thuisApie! schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:37:
Hoe gaat Blizzard om met het vinden niet-bedoelde shortcuts? Ik heb er net eentje gevonden van Dun Morogh(?) naar de Badlands. Sta ik daar met m'n lvl13 gnoompje
I know, maar ik kan het toch niet laten om te proberen om de omgeving te verkennen
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
hoe krijgen jullie die raptorboss in ZG neer..? we blijven wipen op te weinig healing ofzo...
Wij hebben atm 3 wipes op Tigerboss... Nogal kut want je moet die dingen tot 10% krijgen, dan AoEen.. dat gaat dan nog wel alleen dan wordt dat ding groot en krijg je veeeel tiger spawns.. irritant maar we krijgen hem wel down
Raptor = offtanken van de raptor, niet killen. Verder is het gewoon volhouden... en laat je melee buiten z'n whirlwind gaan staan wanneer hij die doet. Heb je net genoeg tijd voor.
Tiger = niets AOE'en, gewoon de shaman heals interrupten (kick bijv). Verder allemaal gelijk naar 10% ofzo werken en dan 1 voor 1 met focus dps killen binnen 10 seconden.
Daarna is het ALTIJD eerst tigers slopen, daarna verder dps'en. Als tigers spawnen, die killen en dan pas weer naar de boss toe.
Tiger = niets AOE'en, gewoon de shaman heals interrupten (kick bijv). Verder allemaal gelijk naar 10% ofzo werken en dan 1 voor 1 met focus dps killen binnen 10 seconden.
Daarna is het ALTIJD eerst tigers slopen, daarna verder dps'en. Als tigers spawnen, die killen en dan pas weer naar de boss toe.
En ook op Bronzebeard zijn 3 uur geleden de AQ poorten opengegaan. Net ff rep gefarmd met guild, ging goed
Raptor boss is erg gemakkelijk als je weet hoe. Ten eerste de speaker deze zonder te veel mana gebruik neer halen wanden is het beste en de rogues, paladins en warriors doen dmg tegen hem. Dan de raptor boss zelf de raptor zelf zo snel mogelijk afmaken en voor dat hij dood is een paladin, druid en priest op de MT die de raptor boss aan het doen is. Nu het belangrijkste de mensen dienen op ongeveer 20 yard te staan dus vrij dicht op de raptor boss. Een paladin gaat op 40 yard staan die wordt de opvang als hij wegbreekt en kan kings doen op mensen die dood gaan. Het is zo dat je het beste waar je binnen komt waar de raptors staan de raptor boss kan aanpakken en de paladin vlak bij de trap omhoog als hij de knockback krijgt dan hoort hij tegen de trap aan te vallen. Voor de rest ga een een halve cirkel om hem heen staan alleen de weg naar de paladin moet vrij blijven, waar om een halve cirkel als hij zijn spin doet alles wat op elkaar staat is eigenlijk dood als het geen paladin of tank is.BootVluchteling schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:59:
hoe krijgen jullie die raptorboss in ZG neer..? we blijven wipen op te weinig healing ofzo...
Ik kan eigenlijk niet genoeg zeggen dat je vrij dicht op hem moet staan. Dan de watching wat hij doet het is erg belangrijk dat je geen dmg doet als je bekeken wordt de debuff duurt ongeveer 8 seconden en is op de normale plaats zichtbaar met een icoon als deze weg is kan je gelijk weer dmg doen ongeacht of hij iemand anders bekijkt.
De ghosts behoren de gehele gevecht aan de kant te blijven. Als er iemand toch dood gaat gewoon laten rezzen als raptor boss boven de 15% is daar beneden even goed opletten aangezien je niet alle buffs heb ben je een gemakkelijke target. Het rezzen door ghosts is niet wat hem levelt het is het dood gaan wat em doet levelen. Het aller belangrijkste van het gevecht is niet voluit te gaan in DPS dit geldt voor alle classes het is een gevecht wat even duurt dus inhouden. Als iemand crit na 3 a 4 crits even 5 a 6 seconden inhouden desnoods wand gebruiken als je die heb, Rogues even vanish laten doen en Hunters FD maar alleen als ze critten anders niet. En hier is ook de keyword niet nuken. Als de raptor boss beneden de 8 a 10% is dan kan je de DPS tot normaal opvoeren en beneden de 5% is het nuken gewoon alles erop wat je heb.
De mount waar op zit heeft geen nut om te laten leven en het doet ook nog eens veel dmg tegen de OT en dat verbruikt healing.
Het mooiste wat je kan hebben is minimaal 2 priests en 2 a 3 druids battle rezzes van druids is alleen voor de OT en MT en priest de rest heeft pech in dit gevecht, de ghosts rezzen namelijk alleen als iemand dood gaat aan de watch gebeuren.
Als iemand dood gaat vergeet dan niet de paladins te laten buffen vooral kings en salv is erg belangrijk.
Ik heb de raptor boss neer gekregen met 16 man en zonder 1 dode in de raid door middel van deze tactiek. Let op achter de speren te gaan staan werk sinds patch 1.10 niet meer dit was een exploid.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
wat ik pas heb gezien:Ecto2002 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:05:
[...]
Dat zal waarschijnlijk wel attendancy zijn op de volledige raid history. Ik denk dat je meer moet kijken naar "Last 30 days" of "Last 60 days".
Bijkomend vraagje
Je signed up, daarna word er een roll gedaan van 1-100.. dat getal komt achter je naam. de mensen die de hoogste rolls hebben gaan dan mee :)Zo heeft iedereen even veel kans om mee te gaan
Leuk blaat verhaal we_are_borg, maar zoals je al hoorde kreeg die raid Mandokir niet down... waarom geef je dan een strategie die de frenzy/berserk van Mandokir moet opvangen als hij zijn raptor ziet sterven?
De raptor van Mandokir moet door een offtank getanked worden. Hij doet niet extreem veel damage, makkelijk te healen.
De raptor van Mandokir moet door een offtank getanked worden. Hij doet niet extreem veel damage, makkelijk te healen.
En riskeer je dat dezelfde mensen nooit meekunnen omdat ze rolls blijven verliezen?SaURoN schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:18:
[...]
wat ik pas heb gezien:
Je signed up, daarna word er een roll gedaan van 1-100.. dat getal komt achter je naam. de mensen die de hoogste rolls hebben gaan dan mee :)Zo heeft iedereen even veel kans om mee te gaan
Clowns to the left of me, Jokers to the right
hij zegt zelf dat healing weleens het probleem kan zijn. Dan kan je inderdaad beter die raptor afmaken want die doet dus wel serieus damage.QuarK schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:28:
Leuk blaat verhaal we_are_borg, maar zoals je al hoorde kreeg die raid Mandokir niet down... waarom geef je dan een strategie die de frenzy/berserk van Mandokir moet opvangen als hij zijn raptor ziet sterven?
tjah voor de rest heb je gewoon een redelijke tank voor hem nodig met veel defense en genoeg hp.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
yup, zet ook een tank op de raptor, dat zorgt er idd voor dat je tevens veel minder dmg van mandokir zelf krijgt. Maar toch vraag ik me af of dat nou wel werkelijk beter is als je niet zon goede healing hebt. Ik heb bij ons een full might tank zien doodgaan door de raptor omdat we slechte healers bij elkaar hadden. Je moet natuurlijk ineens wel op 2 tanks letten, en zeker als je niet zoveel raidervaring hebt kan dit nog wel eens tot foute heals leiden.
Een wat verfijndere taktiek is een goede rogue op lor'khan zetten die hem dpséd en kicked terwijl de anderen bezig zijn met het dpssen van de andere 2 om de beurt. Als je je beste rogue daarvoor gebruikt kan je na 2 ze al bij elkaar brengen en tegelijk down brengen.cls schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:04:
Wij hebben atm 3 wipes op Tigerboss... Nogal kut want je moet die dingen tot 10% krijgen, dan AoEen.. dat gaat dan nog wel alleen dan wordt dat ding groot en krijg je veeeel tiger spawns.. irritant maar we krijgen hem wel down
Vervolgens zorg je er altijd voor dat je met de gehele groep loopt naar waar de baas eerst stond en ga je als groep tegen de rechtermuur staan. De tank pakt Tiger en zorgt dat Tiger naar de linkermuur kijkt, waar hij overigens ook getankt wordt. Laat een OT achter bij de healers die kan helpen op de tigerspawns en Tiger terugbrengt naar de MT. De kleine tigerspawns zijn eenvoudig af te handelen aangezien je warlocks en priest en hunters(!) ze kunnen fearen. Mages/hunters moeten ze zo snel mogelijk neer zien te halen. Healing moet zich alleen richten op de MT en de rest van de raid zou zichzelf levend moeten houden met pots/bandages whatever er nodig is.
Raptor offtanken is imo niet beter, aangezien je dan 2 tanks voor het hele gevecht up moet houden.DarkShadow schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 02:01:
yup, zet ook een tank op de raptor, dat zorgt er idd voor dat je tevens veel minder dmg van mandokir zelf krijgt. Maar toch vraag ik me af of dat nou wel werkelijk beter is als je niet zon goede healing hebt. Ik heb bij ons een full might tank zien doodgaan door de raptor omdat we slechte healers bij elkaar hadden. Je moet natuurlijk ineens wel op 2 tanks letten, en zeker als je niet zoveel raidervaring hebt kan dit nog wel eens tot foute heals leiden.
Als je de Raptor killed moet je gewoon zolang Bloodlord enranged is nieman op de MT na in melee range hebben en alleen de MT healen.
Je kan zien wanneer hij niet meer enraged is dmv detect magic.
Die raptor doet veel dmg tegen een tank en de healing moet constant blijven als je hem afmaak heb je een healer en tank vrij die tegen de boss ingezet kan worden daarbij kan de OT die de raptor aan het tanken is en de healer van de OT gewatched worden met alle gevolgen van dien de raptor gaat meestal namelijk op clothies af mages warlocks en priests. De Frenzy van mandorkir is niet zo erg als je dus een priest, paladin en druid heb hem heb de meeste healing gaat uit naar de tank en rogues in dit gevecht de rest gebruikt maar bandages zovaak worden ze niet aangevallen als ze op de 20 yard staan de 40 yard paladin heeft het moeilijker en moet zich contant healen.QuarK schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:28:
Laatst in ZG: Jindo, eerst 3 keer whipen, vriend van whispered al "dit is onmogelijk", om de 4e poging zonder 1 death Jindo om te leggen... 
Overigens zeg ik als casual, laat 1.11 maar komen, ik zou verhoogde mooncloth prijzen wel kunnen gebruiken.
Overigens zeg ik als casual, laat 1.11 maar komen, ik zou verhoogde mooncloth prijzen wel kunnen gebruiken.
Zou blizzard de droprates van felcloth niet gaan verhogen? Ik heb overtlaatst eens geprobeerdMiles Teg schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 05:24:
om 20 felcloth te grinden voor Felcloth gloves te maken. Ik deed niks anders dan in Azshara satyrrs te killen. Na genocide gepleegd te hebben op 5 volledig gespawnde kampen had ik... 2 drops.
Als dit echt een indicatie is voor de huidige en toekomstige droprates dan gaat mooncloth toch gewoon onbetaalbaar worden? (niet dat ik dat erg vind hoor
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Mjah wij gebruiken ook een inschrijvingen pagina, maar dit wordt dan alleen gebruikt door de CL's om te kijken wie er mee kan.
Je kan je daar ook zelf in de que zetten of een comment bij je inschrijving zetten dat je wat later bent/eerder weg moet.
De CL(a) zet de dag voor de raid binnen het class forum online wie er mee gaan en wie reserve is, hiervoor houd hij een attend tabel bij waarin staat wie hoevaak meegeweest is waarheen...
DUs als alle andere magi 5 keer ergens heen zijn geweest en ik 4keer heb ik automagis een plekkie.(mits ik aan de voorwaarden voor die instance voldoe dus genoeg ress gear/attune ed).
Moet zeggen dat dit systeem erg goed werkt:)
Attendancy wordt bij ons gebruikt om prio op CC items te bepalen of om te bepalen of je uberhaupt wel iets mag looten (dus een huntard met >90% att heeft first dibs op een CHT/perd boven een roog met met <35% attendancy. Puur omdat dat eerste gewoon beter is voor de raid.
Je kan je daar ook zelf in de que zetten of een comment bij je inschrijving zetten dat je wat later bent/eerder weg moet.
De CL(a) zet de dag voor de raid binnen het class forum online wie er mee gaan en wie reserve is, hiervoor houd hij een attend tabel bij waarin staat wie hoevaak meegeweest is waarheen...
DUs als alle andere magi 5 keer ergens heen zijn geweest en ik 4keer heb ik automagis een plekkie.(mits ik aan de voorwaarden voor die instance voldoe dus genoeg ress gear/attune ed).
Moet zeggen dat dit systeem erg goed werkt:)
Attendancy wordt bij ons gebruikt om prio op CC items te bepalen of om te bepalen of je uberhaupt wel iets mag looten (dus een huntard met >90% att heeft first dibs op een CHT/perd boven een roog met met <35% attendancy. Puur omdat dat eerste gewoon beter is voor de raid.
Lol Attandence, even gekeken bij onze guild. Dit zijn de mensen met 90+%
Yu 99%
Twinkle 96%
Nemonia 96%
Exthylian 90%
Darkchill 90%
Copper 95%
Barbz 99%
Arynn 99%
Yu 99%
Twinkle 96%
Nemonia 96%
Exthylian 90%
Darkchill 90%
Copper 95%
Barbz 99%
Arynn 99%
[ Voor 9% gewijzigd door DRaakje op 03-06-2006 09:37 ]
te weinig healing? je hebt genoeg aan een stuk of 5 tot 6 healers. En alleen maar blijvens spammen op de MT, rogues, offtank moeten bandagen en ranged hoeft niet eens geraakt te worden als ze op het randje staan. Wij killen gewoon de raptor, die slaat erg hard, je dient alleen rekening te houden dat bloodlord een seconde of 10 enraged gaat als de raptor sterft en dan moeje ff de healing verhogen.QuarK schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:16:
Raptor = offtanken van de raptor, niet killen. Verder is het gewoon volhouden... en laat je melee buiten z'n whirlwind gaan staan wanneer hij die doet. Heb je net genoeg tijd voor.
btw je kan de offtank ook ff laten taunten op het moment dat de MT een MS vangt, werkt ook erg lekker toen onze tanks in het begin niet zo goed waren uitgerust.
[ Voor 9% gewijzigd door Helox-in-a-box op 03-06-2006 12:12 ]
Wij killen de raptor ook gewoon, en dan met zijn allen gewoon op mandokir. Lijkt me wel de meest simpele tactiek.
Speaking of which, gister tigermount gedropped in ZG, mine.

Had echt geluk met het rollen, en totaal niet verwacht.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Bijna goed, 't is 18 x 3.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:25:
[...]
Klopt, maar zo kan je alles in een hand-om-draai bij elkaar zien en kan je bovendien snel switchen omdat de G15 hier meerdere functie knoppen voor heeft.
EDIT : De G15 heeft trouwens ook nog ( 12 x 3 ? ) extra knoppen waar WoW macro's aan kunnen worden gebonden of natuurlijk gewoon functie knoppen.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Hoe kreeg je ook alweer mounts van een ander ras? Door bepaalde quests te doen toch?jarnotjuh schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:23:
Wij killen de raptor ook gewoon, en dan met zijn allen gewoon op mandokir. Lijkt me wel de meest simpele tactiek.
[afbeelding]
Je moet exalted zien te geraken met de faction waar je mount van wil. Ik had hiervoor al een tiger als epicmount, van darnassus dus.Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:35:
[...]
Hoe kreeg je ook alweer mounts van een ander ras? Door bepaalde quests te doen toch?
Ik heb toen van honored(halverwege) tot exalted gewoon veel runecloth ingeleverd. Dat geintje heeft me zo'n 1600g gekost toen. ruim 500 stacks runecloth en 900g voor de mount (was te lui voor pvp rank 3 voor de 800g
Je moet er wat voor over hebben, maar als je geld over hebt is het het zeker waard
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Wij killen de raptor laatst, en dat deden we deze week zelfs in een raid zonder pally's, geen easymode dusHelox-in-a-box schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:07:
[...]
te weinig healing? je hebt genoeg aan een stuk of 5 tot 6 healers. En alleen maar blijvens spammen op de MT, rogues, offtank moeten bandagen en ranged hoeft niet eens geraakt te worden als ze op het randje staan. Wij killen gewoon de raptor, die slaat erg hard, je dient alleen rekening te houden dat bloodlord een seconde of 10 enraged gaat als de raptor sterft en dan moeje ff de healing verhogen.
btw je kan de offtank ook ff laten taunten op het moment dat de MT een MS vangt, werkt ook erg lekker toen onze tanks in het begin niet zo goed waren uitgerust.
Werkt perfect. Ok, raptor tank had wel een combat ress nodig, maar hij is dan ook totaal niet prot specced
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 13:11 ]
kan je ook tranq shot op em los laten of werkt dat niet..?
wij hebben em niet onder de 40% gekregen.. volgens mij moeten de mensen eerst beetje fatsoenlijke equip krijgen. ik weet het niet...
wij hebben em niet onder de 40% gekregen.. volgens mij moeten de mensen eerst beetje fatsoenlijke equip krijgen. ik weet het niet...
Verwijderd
Wat wij momenteel doen bij de tijger is de mt op de boss zelf en 2 ot's op de adds. Deze gaan zo ver mogelijk uit elkaar staan, de uithoeken van t gebied zeg maar.DarkShadow schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 02:06:
[...]
Een wat verfijndere taktiek is een goede rogue op lor'khan zetten die hem dpséd en kicked terwijl de anderen bezig zijn met het dpssen van de andere 2 om de beurt. Als je je beste rogue daarvoor gebruikt kan je na 2 ze al bij elkaar brengen en tegelijk down brengen.
Vervolgens zorg je er altijd voor dat je met de gehele groep loopt naar waar de baas eerst stond en ga je als groep tegen de rechtermuur staan. De tank pakt Tiger en zorgt dat Tiger naar de linkermuur kijkt, waar hij overigens ook getankt wordt. Laat een OT achter bij de healers die kan helpen op de tigerspawns en Tiger terugbrengt naar de MT. De kleine tigerspawns zijn eenvoudig af te handelen aangezien je warlocks en priest en hunters(!) ze kunnen fearen. Mages/hunters moeten ze zo snel mogelijk neer zien te halen. Healing moet zich alleen richten op de MT en de rest van de raid zou zichzelf levend moeten houden met pots/bandages whatever er nodig is.
Vervolgens eerst de boss naar 10% nuken, daarna gaan groepen 1 en 3 naar 1 add, en 2 en 4 naar de andere. De mt blijft ondertussen een beetje dmg doen op de boss. Zorg dat de adds tegelijk doodgaan en vervolgens iedereen op de boss die op dat moment meestal maar 2-3% heeft.
Fase 1 is makkelijk.. alleen bij fase2 wordt het kut als er steeds tigers spawnen .. dat hebben we wel kunnen verminderen met warlock mana drains maar dan nog..
Er spawnen echt niet veel tigers, maar 2 of 3 ofzo... die gelijk killen en door op de boss.
Ik snap je probleem niet met die tigers.
Ik snap je probleem niet met die tigers.
Nee - het is enrage , geen frenzyBootVluchteling schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:57:
kan je ook tranq shot op em los laten of werkt dat niet..?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Raptorboss is toch niet zo moeilijk lijkt me
Wat wij doen: je hebt naast die trap zo'n stenen muurtje met een hek van speren ernaast. Eén tank tanked Mandokir aan de andere kant van het hek terwijl de rest op het muurtje staat en de raptor killed. Daarna gaan de dps'ers/OT's ook naar Mandokir terwijl de rest nog op dat muurtje blijft. Op mijn eerste run whipten we daar één keer omdat de tank die Mandokir tankte doodging.
Wat wij doen: je hebt naast die trap zo'n stenen muurtje met een hek van speren ernaast. Eén tank tanked Mandokir aan de andere kant van het hek terwijl de rest op het muurtje staat en de raptor killed. Daarna gaan de dps'ers/OT's ook naar Mandokir terwijl de rest nog op dat muurtje blijft. Op mijn eerste run whipten we daar één keer omdat de tank die Mandokir tankte doodging.
ik neem aan dat jouw guild al minimaal full tier 0 zat.. die bij ons dus niet.. de RL is beetje geobsedeerd door bosses enzo. al 15 wipes op raptor gehad zo een beetje en hij wil maar niet begrijpen dat we nog te zwak zijn..superbassie schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 14:52:
zowiezo wordt verder niemand geraakt bij Bloodlord, en als dat wel gebeurt dan zitten ze gewoon door te whatever ze aant doen zijn, als bloodlord je watcht dan dien je gewoon stil te gaan staan en nix te doen, dus alleen de MT wordt geraakt, misschien nog een OT en de rogues door zn cleaves maar die kunnen gewoon naar achteren stappen en bandagen waardoor je healers mana overhouden voor de MT.
Neuh, valt reuze mee, maar meeste waren wel full blue iig. Alleen onze MT had wat MC gear. Maar het meerdendeel van de deelnemers in die ZG run was voor de eerste keer in ZG en toch die raptorboss zo snel down. Dat komt oa omdat wij een hele goede leader hebben. Hij legde aan het begin van elke bossfight even snel uit wat er ging gebeuren en waar iedereen moest staan. Dus gear is niet het belangrijkste, denk ik. Een goede leader wel.BootVluchteling schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:00:
[...]
ik neem aan dat jouw guild al minimaal full tier 0 zat.. die bij ons dus niet.. de RL is beetje geobsedeerd door bosses enzo. al 15 wipes op raptor gehad zo een beetje en hij wil maar niet begrijpen dat we nog te zwak zijn..
/edit
last but not atleast, ik zit in een NL guild, en dat maakt het communiceren in raids ook veel makkelijker, vind ik dan hé
[ Voor 8% gewijzigd door superbassie op 03-06-2006 15:20 ]
Helaas heeft blizzard dat er dus uit gehaald je krijg nu gewoon aggro als je op die muur staat dit is al vanaf de 1.10 patch.superbassie schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 14:52:
Wat betrefd gear gewoon je mensen de beste items uit UBRS, LBRS, Scholomance, Stratholme, BRD en Dire Maul laten halen. Een tank heeft gewoon zeer hoge +def nodig om te kunnen tanken en tank heeft dus niets aan crit gear dit is namelijk niet noodzakelijk voor hun doel. Toen ik Mondorkir voor het eerst deed en won had ik 3/8 magister en de rest was +dmg. Een firemage heeft een klein voordeel in ZG, wat je echt wilt hebben is 3 mages en 2 warlocks in de raid groep. We hebben wel eens een run gedaan met 1 mage (ik zelf) en 1 warlock dat was echt moeilijk tegen mandorkil en de spider boss. Het is niet aan te raden om dat te doen met een begingende guild in ZG. Je kan je rep vrij snel omhoog werken in ZG als je ook gewoon af en toe trash mobs doet daarmee kan je weer items maken die beter zijn als normaal spul.
Wat wel aan te raden is om genoeg mensen online te krijgen om MC trash mobs te doen deze kan je als de meeste mensen goede gear hebben vergelijkbaar met tier 0 redelijk gemakkelijk doen. Als je namelijk trash mobs doet heb je kans op epic drops en allerlei andere spullen waarmee je hoger en verder kan komen. Een ZG guild die ongeveer 4 bosses doet n ZG behoort met een kleine training de eerste boss in MC te doen. Een hoop denken dat je voor de eerste boss namelijk veel DPS nodig is maar dat valt reuze mee.
Ja, maar dat maakt voor ons iig niet uit. Het blijft een goede taktiek voor mijn guild.we_are_borg schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:22:
[...]
Helaas heeft blizzard dat er dus uit gehaald je krijg nu gewoon aggro als je op die muur staat dit is al vanaf de 1.10 patch.
en ik heb een koppige russische wodka drinkersuperbassie schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:19:
[...]
Neuh, valt reuze mee, maar meeste waren wel full blue iig. Alleen onze MT had wat MC gear. Maar het meerdendeel van de deelnemers in die ZG run was voor de eerste keer in ZG en toch die raptorboss zo snel down. Dat komt oa omdat wij een hele goede leader hebben. Hij legde aan het begin van elke bossfight even snel uit wat er ging gebeuren en waar iedereen moest staan. Dus gear is niet het belangrijkste, denk ik. Een goede leader wel.
/edit
last but not atleast, ik zit in een NL guild, en dat maakt het communiceren in raids ook veel makkelijker, vind ik dan hé

Verwijderd
kennen mensen Rise en shine incoming heals mod? (http://www.curse-gaming.c...shine-incoming-heals.html)
Zie er op eerste gezicht veel belovend uit, zo erg dat ik het maar meteen verplicht heb gesteld voor alle healers in onze guild
Zie er op eerste gezicht veel belovend uit, zo erg dat ik het maar meteen verplicht heb gesteld voor alle healers in onze guild
vind het er niet echt mooi uitzien. maar ik wacht het wel ff af
Ach, gewoon mollen die raptor. We mollen eerst de raptor, en dan gaan de healers gewoon de MT een minuut spamhealen (zolang die supreme mode is). Werkt altijd perfect.QuarK schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:16:
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Wij laten de raptor toch echt leven, is het niet zo dat hij pas in enrage gaat bij het killen van de raptor? En misschien nog een tip voor de random charge wij zetten altijd de derde tank (we nemen 3 tanks zg) als verste van raptor boss af. Die wordt dan gecharged en niet de healers oid.
Zucht
Hadden we scholo baas dood.. vergeten masterloot aan te zetten.. Dropt Headmaster's Charge.. epic staff met ongeveer 1% drop kans... Heeft een warrior hem geloot.. Hoe naaiend kan je zijn zeg
Wij nemen een paladin aangezien die zich eigen kan healen en als het moet genoeg over heeft om kings en salv op mensen te doen die per ongeluk toch dood gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:41:
Wij laten de raptor toch echt leven, is het niet zo dat hij pas in enrage gaat bij het killen van de raptor? En misschien nog een tip voor de random charge wij zetten altijd de derde tank (we nemen 3 tanks zg) als verste van raptor boss af. Die wordt dan gecharged en niet de healers oid.
Als je de raptor dood maakt gaat mondorkir in enrage en dat duurt 45 sec als je hierop een priest, druid en paladin op zet dan gaat het goed.
gewoon posten op het realm forum en af en toe spammen in je hoofdstan (ogri/IF) weet men vanzelf wel wat die gast doet enzo, en komtie nooit meer in party'scls schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:07:
ZuchtHadden we scholo baas dood.. vergeten masterloot aan te zetten.. Dropt Headmaster's Charge.. epic staff met ongeveer 1% drop kans... Heeft een warrior hem geloot.. Hoe naaiend kan je zijn zeg
kannie weer nieuw char naar 60 levellen
Battle.net Spud#2543
Dit topic is gesloten.