Ik gebruik Fraps (semi-legaal) zonder watermerk en goede kwaliteit, een nadeel is dat ik een 9600XT heb, en wow draai op 1650x10xx waardoor ik met Fraps op 8-10 fps kom. Opzich niet zoeen probleem mmet shadowbolt spam, maar leuk is anders.
Kwaliteit is een non-issue, want hij comprimeert niet en je hebt dus 100% kwaliteit. (mits je computer het trekt qua aantal frames).daanski82 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:59:
ik vind de kwaliteit die ik gezien heb erg slecht of hangt dat om de instellingen.
en er word ook nog is een watermerk in gezet
de betaalde heeft geen watermerk
Het watermerk kun je weghalen door het te kopen (of hoe dan ook
Zelf heb ik het wel gekocht, vond het het minimale bedrag wel waard en ik vind het leuk om filmpjes te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2006 14:04 ]
Anoniem: 27963
Oei, en trade niet? Ik voorzie problemen.Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:59:
[...]
Vanaf patch 1.11 is het LFG kanaal standaard wereldwijd. Makkelijkste manier is dus om te wachten.
Yeah.. kan ik weer een channel uit mn lijst halen.. jammer, mis je toch weer wat.Roq schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:03:
[...]
Heh, dat heb ik geweten ook, wat een zooi spammers op de testservers zeg, niet te zuining
Ja mensen vonden t nogal leuk om van alles te spammem. Helaas zie je ook de LFG in bijv de BG's. Waarom ? Geen idee. Lijkt me niet dat t nodig is om het daar te zien. Ik begon eerst mensen te ignoren . Toen toch maar /leave 4 gedaan
Denk inderdaad niet dat mijn Ignore list dat lang zal volhouden.Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:05:
[...]
Oei, en trade niet? Ik voorzie problemen.
Anoniem: 169853
exhalted met Hydraxian Waterlords? wat is daar het nut eigenlijk van? 
Maar MC boeit nog wel bij ons, voor alts en buyers, mensen kunnen meegaan en als ze een item willen dan kunnen ze het kopen. Volgorde is altijd main-alt-buyer bij de loot. nouja, in de practijk gaat 10% naar alts, 50% naar buyers en de rest gedissed.
Trouwens, MC is niet zoon ramp, we doen nu MC en BWL op zaterdagavond en gaat prima. Dan dus 6 dagen voor aq40. Denk alleen dat met Naxx het moeilijker gaat worden, 1 dag mc/bwl 2 dagen aq40 volledig en dan nog maar 4 dagen Naxx, of we slaan aq40 gewoon over, denk dat dit laatste zal gebeuren.
Maar MC boeit nog wel bij ons, voor alts en buyers, mensen kunnen meegaan en als ze een item willen dan kunnen ze het kopen. Volgorde is altijd main-alt-buyer bij de loot. nouja, in de practijk gaat 10% naar alts, 50% naar buyers en de rest gedissed.
Trouwens, MC is niet zoon ramp, we doen nu MC en BWL op zaterdagavond en gaat prima. Dan dus 6 dagen voor aq40. Denk alleen dat met Naxx het moeilijker gaat worden, 1 dag mc/bwl 2 dagen aq40 volledig en dan nog maar 4 dagen Naxx, of we slaan aq40 gewoon over, denk dat dit laatste zal gebeuren.
Collegae zitten me nu vreemd aan te kijken, nerf humor!Bosmonster schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:28:
Ff paar pagina's doorlezen
Soort van Mr. Bean goes World of Warcraft.
Hoewel WoW net zo goed een computerspelletje is als elk ander spel, is het wel een community-based spel, en in communities (guilds e.d.) heb je gewoon regels nodig. Bij ons hebben trial members bijvoorbeeld pas recht op items als geen van de regulars ze willen. Klinkt aardig 'serieus', maar dat is gewoon zo geregeld om te zorgen dat je snel genoeg de loot-whores kwijt bent (die gaan op hun 1e of 2e run zeiken als ze niks krijgen). In groepen heb je gewoon regeltjes nodig, helemaal als mensen veilig achter hun schermpje zitten en ze dus zo iets hebben van "ze kunnen me toch niks maken".Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:46:
"MC-only contract" ?
Klinkt serieus voor een computerspelletje.
Maar dat is alleen stoer als ze nog op de middelbare school zit en je d'r via Sugababes.nl geregeld hebtHTT-Thalan schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:47:
Vaste vriendin al 3-en-een-half jaar
Helemaal mee eens. We hebben BWL op farm, doen het tegenwoordig dus compleet wipeloos, maar onlangs hebben we gewoon veel te lang over een f-ing MC run gedaan, met wipes e.d., zwaar gefrustreerd iedereen. En het enige wat we nog willen zijn tier 2 pants. Nouja, we gaan lekker aan Naxx beginnen straxxBosmonster schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:49:
Maar imho het probleem met MC is juist Ragnaros. Het is imho een stomme fout van Blizzard geweest daar een Tier 2 boss aan het einde te zetten. Om je set compleet te maken moet je dus wel tig keer MC door, ook al heb je verder niks meer nodig en val je verder in slaap bij de zoveelste molten giant.
Een Rag shortcut zou erg prettig zijn, kun je ony/rag op een avond gooien en de rest van MC voortaan negeren.
Nou, vanaf 1.11 kun je vanaf revered geloof ik permanente essenses halen. Hoef je niet meer dat pokkeend naar Ashara op en neer (ik bedoel, hoe kom je d'r op). De laatste keer ben ik zelfs doodgegaan toen ik van de cliffs af jumpte, er achter kwam geen light feathers meer te hebben, en dus met m'n lekkere nelf smoeltje op de rotsen landde. Hoezo frustrerendAnoniem: 169853 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:09:
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 06-06-2006 14:14 ]
https://niels.nu
Ze hebben gewoon geopteerd om Ragnaros' loottable niet aan te passen met de invoering van BWL.Bosmonster schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:49:
[...]
Maar imho het probleem met MC is juist Ragnaros. Het is imho een stomme fout van Blizzard geweest daar een Tier 2 boss aan het einde te zetten. Om je set compleet te maken moet je dus wel tig keer MC door, ook al heb je verder niks meer nodig en val je verder in slaap bij de zoveelste molten giant.
Een Rag shortcut zou erg prettig zijn, kun je ony/rag op een avond gooien en de rest van MC voortaan negeren.
Voor BWL in het spel kwam dropte beide setjes in MC.
Was het niet zo dat dit alleen op het testrealm zo was, kan me niet herinneren dat er iets over in de patchnotes staat namelijk. Ik hoop eerlijk gezegt dat het gewoon blijft zoals het is...Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:59:
[...]
Vanaf patch 1.11 is het LFG kanaal standaard wereldwijd. Makkelijkste manier is dus om te wachten.
Hee Thalan, je bent er weer? Speel je ook weer? Of kijk je alleen nog maar hier om te zien hoe het met de rest vergaat in de Wondere wereld van Warcraft?HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:06:
[...]
We moeten hem nageven: Het is wel een optimist
Ok maar is er ook nog een andere capture programma ?Bosmonster schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:04:
[...]
Kwaliteit is een non-issue, want hij comprimeert niet en je hebt dus 100% kwaliteit. (mits je computer het trekt qua aantal frames).
Het watermerk kun je weghalen door het te kopen (of hoe dan ook)
Zelf heb ik het wel gekocht, vond het het minimale bedrag wel waard en ik vind het leuk om filmpjes te maken.
of kan fraps alleen die filmpjes maken ?
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Anoniem: 172947
Mijn guild is niet het meest high end op de server, we zijn nu bij de Twin Emperors, maar het scheelt ook weer niet heel veel. We doen nu nog steeds MC, tenzij we die avond beter kunnen besteden aan iets nuttigers. Gisteren wel toevallig MC gedaan, boel alts in de raid zoals altijd. Zowaar LB belt gekregen, eerste die is gedropt voor ons sinds juli 2005!RaseriaN schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:35:
@Ontopic, hebben de highend guilds hier ook nog steeds MC raids?
Wij doen die krengen nu telkens op een verloren avond eventjes, maar er word steeds meer geslacked en steeds meer gekloot dan echt geraid! (Gisteren zelfs whipes, haha)
Ben van mening dat je na een tijd MC gewoon moet stoppen om mee te raiden
Straks als 1.11 uit is gaan we ons richten op Naxx en verleggen daarbij de focus uit AQ. We zullen AQ dan nog wel farmen voor zover het op farm status staat, maar niet proberen de rest neer te halen. Naxx > AQ. We stoppen dan ook met MC; dat wordt dan echt iets om in de verloren uurtjes te doen als mensen er zin in hebben. Of we organiseren een MC pug, net als we nu ook vaak al doen voor ZG en AQ20. Helft guild members, helft losse mensen uit (vaak) non raiding guilds. Altijd erg gezellig!
Euh? Tier 2 heeft, afgezien van de legs, nooit in MC gedropped. Tier 2 zat voor BWL gewoon niet compleet in het spel.belgian1 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:10:
Ze hebben gewoon geopteerd om Ragnaros' loottable niet aan te passen met de invoering van BWL.
Voor BWL in het spel kwam dropte beide setjes in MC.
Hij's gebeld door de admins om die andere troll weg te jagenQoriox schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:12:
Hee Thalan, je bent er weer? Speel je ook weer? Of kijk je alleen nog maar hier om te zien hoe het met de rest vergaat in de Wondere wereld van Warcraft?
(geintje Thalan, welkom terug
[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 06-06-2006 14:16 ]
Heb altijd die tijd doorgespeeld, maar door mijn nieuwe baan als medesponsor van Tweakers te veel tijd aan andere zaken kwijtgeweest om te kunnen postenQoriox schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:12:
[...]
Hee Thalan, je bent er weer? Speel je ook weer? Of kijk je alleen nog maar hier om te zien hoe het met de rest vergaat in de Wondere wereld van Warcraft?
Mijn lock heeft ondertussen 3/8 Nemi, 3/8 FH, SoD met Spellpower en zijn epic mount
Mijn rogue is ondertussen full blue geworden, 4/8 SC en Bonescraper met icy chill. Niet veel vordering, maar aardig voor een grinding alt. Heb nu ook een 31 hunter (probeerseltje) en die is op zich wel leuk spelen, alleen de lock blijft koning. Heb nu SM/Ruin gerespecced en geniet van de crits, vooral in BG. Iemand op half HP verwacht niet dat jij hem met die ene Shadowbolt gelijk een retour graveyard geeft. Nu wil ik voor zoveel mogelijk +dmg gear gaan zonder mijn HP unbuffed onder de 4k te laten komen (zonder vamp embr.).
Ja precies, maar ik kreeg laatste run dus pas tier2 pants en werd toen dus 20600/21000, nu ga ik natuurlijk voor exalted. 1.11 heeft trouwens recipe's voor hydraxian-revered.Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:09:
Hmm, 2 vraagjes:Maar MC boeit nog wel bij ons, voor alts en buyers, mensen kunnen meegaan en als ze een item willen dan kunnen ze het kopen. Volgorde is altijd main-alt-buyer bij de loot. nouja, in de practijk gaat 10% naar alts, 50% naar buyers en de rest gedissed.
- Hoe lang duurt het runnen van de instances bij jullie (per stuk).
- Hoeveel vragen jullie voor de BoP-items die droppen (wij denken eraan dit ook te doen namelijk).
Anoniem: 121555
Tuurlijk, da's logisch. Alleen soms zie ik wel dingen langs komen waar m'n broek vanaf zou zakken. Paar pagina's terug nog iemand die een bepaalde addon verplicht had gesteld voor de healers. Dat CTRA een must-have is, okee. (alhoewel één of twee mensen bij ons het ook zonder doen) Maar heel veel gekker moet het echt niet worden hoor.Hydra schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:10:
[...]
Hoewel WoW net zo goed een computerspelletje is als elk ander spel, is het wel een community-based spel, en in communities (guilds e.d.) heb je gewoon regels nodig.
Mensen op een trial beginnen bij ons ook meteen met het opbouwen van dkp, dan krijg je automatisch in het begin niks.Bij ons hebben trial members bijvoorbeeld pas recht op items als geen van de regulars ze willen.
Ze krijgen ook wel DKP, maar we hebben een bidding system, en dit zorgt ervoor dat je als regular gewoon minimum kan bidden en dus geen 'last' hebt van trialists die ook aardig wat DKP opbouwen.Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:17:
Mensen op een trial beginnen bij ons ook meteen met het opbouwen van dkp, dan krijg je automatisch in het begin niks.
Dit neemt overigens niet weg dat die trialists gewoon vet geluk kunnen hebben. Een trial priest heeft de transcendence shoulders al, die heb ik nog niet, GVD
Afaik dropte het wel in MC, iig in de beta. Volgens mij dropte het in de final ook nog in MC maar is dat al veranderd voordat guilds aan MC toe waren.Hydra schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:14:
[...]
Euh? Tier 2 heeft, afgezien van de legs, nooit in MC gedropped. Tier 2 zat voor BWL gewoon niet compleet in het spel.
Anoniem: 174540
jongens waar gaan jullie voor, instance guildie of social guildie,
en waar kan ik lightforce setje lootte, scholo enzo?
Tja, voor dat systeem zou ik niet gekozen hebben, maar het kan.Hydra schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:20:
[...]
Ze krijgen ook wel DKP, maar we hebben een bidding system, en dit zorgt ervoor dat je als regular gewoon minimum kan bidden en dus geen 'last' hebt van trialists die ook aardig wat DKP opbouwen.
Op Allakhzam.com even op Lightforge zoeken en dan kom je er wel uit denk ikAnoniem: 174540 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:21:
Staan de bosses bij en hun resp. instances!
Instance guildy! Social doe je maar in je eigen tijd tbfh
tier 2 dropte eerste gewoon in MC op alle bosses, alleen met lagere droprate, voor zover ik weet. (Op Thottbot zie je dit soort gekkigheden nog wel staan in de loottables).Hydra schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:14:
[...]
Euh? Tier 2 heeft, afgezien van de legs, nooit in MC gedropped. Tier 2 zat voor BWL gewoon niet compleet in het spel.
Dit is wel voor mijn MC tijd en heeft ook niet zo heel lang geduurd volgens mij (was zelfs aangepast voor de openeing van BWL voor zover ik weet, of BWL bestaat al veel langer dan ik me kan herinneren
[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2006 14:25 ]
Combinatie.Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:21:
[/quote]en waar kan ik lightforce setje lootte, scholo enzo?[/quote]
Hier.
een globaal trade channel lijkt me juist niet handig. Vind je een enchanter, zit ie aan de andere kant van de wereldAnoniem: 27963 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:05:
[...]
Oei, en trade niet? Ik voorzie problemen.
Met items kan het nog altijd CoD, dus opzich niet zo'n probleem.
Laatst een actie, een guildie van me wilde een of andere neck kopen, de verkoper zou hem CoD naar hem versturen voor 300g.
Mn guildie krijgt een mail met een ingepakt item voor 150g CoD. Terug gestuurd uiteraard. Stelletje naaiberen
Ook instance guild. Heb het geluk dat het daarnaast ook gewoon een heel gezellige guild is
[ Voor 9% gewijzigd door addictive op 06-06-2006 14:26 ]
Zelfs ik let niet altijd op de chat, en ik vind een grote melding in beeld toch net wat handiger.QuarK schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:10:
[...]
Niemand hoeft er dood te gaan door Mandokir's gaze. Daar heb je geen addons voor nodig, Mandokir whispered je wanneer hij naar je kijkt. Kwestie van daarop letten.
Kijk, CT RaidAssist is zowieso een heel erg handige mod, maar nog niet noodzakelijk in ZG...
Oh en gasten, zou die spam tussen Frank en weetikveel wie die ander was kunnen stoppen?
En CT Raid heb ik in ZG toch wel nodig, aangezien we meestal niet in elke groep een druid of priest hebben zitten.
[quote]Hydra schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:14:
[...]
[...]
Kijk eens naar Shazzrah loottable op tbott dan zul je daar Judgement Bindings in vinden.
Op Silvermoon hadden meerdere spelers van de guild Inner Sanctium Tier2 setitem voordat BWL in het spel kwam en niet enkel head en leggings.
[...]
[...]
Kijk eens naar Shazzrah loottable op tbott dan zul je daar Judgement Bindings in vinden.
Op Silvermoon hadden meerdere spelers van de guild Inner Sanctium Tier2 setitem voordat BWL in het spel kwam en niet enkel head en leggings.
Nee, maar waar denk je dat het LFG-channel voor gebruikt gaat worden als dat het enige worldwide channel is? ^^addictive schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:25:
[...]
een globaal trade channel lijkt me juist niet handig. Vind je een enchanter, zit ie aan de andere kant van de wereld
Met items kan het nog altijd CoD, dus opzich niet zo'n probleem.
ja zit iets in ja, zo had ik het nog niet bekekenAnoniem: 27963 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:28:
[...]
Nee, maar waar denk je dat het LFG-channel voor gebruikt gaat worden als dat het enige worldwide channel is? ^^
Feit is wel dat je daar geen items in kunt linken, dus vraag me af of het daar idd voor gebruikt gaat worden
Je kent Worldwide Defense nog niet?Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:28:
[...]
Nee, maar waar denk je dat het LFG-channel voor gebruikt gaat worden als dat het enige worldwide channel is? ^^
Ehm, probeer daar maar eens een berichtje in te plaatsen ;-)
Zonder links weet je van de meeste items ook wel wat het is ^^. Ik vrees ook meer dat het verwordt tot een worldwide general-channel voor spelers die grappig denken te zijn ;-)addictive schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:30:
[...]
ja zit iets in ja, zo had ik het nog niet bekeken
Feit is wel dat je daar geen items in kunt linken, dus vraag me af of het daar idd voor gebruikt gaat worden
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 06-06-2006 14:34 ]
Hehe, nog nooit geprobeerd. Maar als je gelijk hebt, heb je best een goed punt.Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:31:
[...]
Ehm, probeer daar maar eens een berichtje in te plaatsen ;-)
Aan de ene kan is LFG channel world-wide te maken best handig om snel een party te vinden. Maar als de LFG channel als Trade channel gebruikt gaat worden dan gaat dat een grote puinzooi worden. Tenzij de GM's mensen gaan waarschuwen als de channel gaan misbruiken.Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:28:
[...]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Social natuurlijk.Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:21:
Het sociale aspect is nml. het enige wat me na 1,5 jaar spelen ingame houdt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 114195
Potverdomme ik heb het een ochtendje druk op werk en ik mis gelijk 6 pagina's met puur amusement! Jammer dat ik niet veel meer aan de "discussie" heb kunnen bijdragen, maar ja, de verantwoordelijkheid om te zorgen dat de collega's in mijn bedrijf vandaag nog kunnen werken is voor mij toch iets belangrijker dan het rectificeren van een rijkeluiskindje (pardon, -student) zijn irreële wereldbeeld met betrekking tot gamers. Desalniettemin wil ik hem veel succes wensen met zijn "Geld koopt alles" houding in zijn leven.
Nu maar even terug naar ons virtuele wereldje.
Afgelopen weekend, na de C'thun kill, ook als eerste (en voorlopig wel enigste ook denk ik) Horde guild Ouro en Viscidus neergelegd. Heerlijk gevoel weer, eindelijk op een hoog level met 40 competente mensen een moeilijke baas overkomen. Van Ouro kregen we de Pimp Hat (Rigoberto's), en Viscidus dropte een Scarab Brooch voor ons. Aangezien we gister alleen Viscidus gereserveerd hadden was het nogal verbazend dat hij om half 8 al plat ging, dus we zijn de rest van de avond MC maar even ingedoken (voor de rest alles raidlocked) zodat we weer wat Nexusjes hebben voor de Naxxramas attunement en Tier 3 quests straks.
Vandaag waarschijnlijk een beetje relaxed farmen en PvP-en, toch niks meer te doen
Hopelijk binnen een paar weken Naxxramas, gezien de lootdrops wordt dat een bijzonder interessante instance. Ik zal even de voorlopige lootlijst publiceren 
(Alles komt in principe van de EJ forums op http://forums.elitistjerk...iewtopic.php?id=6888&p=14)
Nu maar even terug naar ons virtuele wereldje.
Afgelopen weekend, na de C'thun kill, ook als eerste (en voorlopig wel enigste ook denk ik) Horde guild Ouro en Viscidus neergelegd. Heerlijk gevoel weer, eindelijk op een hoog level met 40 competente mensen een moeilijke baas overkomen. Van Ouro kregen we de Pimp Hat (Rigoberto's), en Viscidus dropte een Scarab Brooch voor ons. Aangezien we gister alleen Viscidus gereserveerd hadden was het nogal verbazend dat hij om half 8 al plat ging, dus we zijn de rest van de avond MC maar even ingedoken (voor de rest alles raidlocked) zodat we weer wat Nexusjes hebben voor de Naxxramas attunement en Tier 3 quests straks.
Vandaag waarschijnlijk een beetje relaxed farmen en PvP-en, toch niks meer te doen
(Alles komt in principe van de EJ forums op http://forums.elitistjerk...iewtopic.php?id=6888&p=14)
Plague wing
Noth The Plaguebringer
One hand axe - 119-221, 2.60, 65.4 dps, +36 AP, 1% crit, unique
Cloak - 63 armor, +23 sta, +30 AP, 1% hit
Off hand - +12 int, +13 spi, +53 healing
Finger - +18 sta, +20 frost, 1% evasion, Unique
Finger - +40 spell dmg, Unique
Totem - +10 mana return on lesser healing wave
Heigan the Unclean
Cloth Head - 102 armor, +18 sta, +24 int, +51 spell dmg
Plate Leg - 815 armor, +42 str, +18 sta, 2% crit
Plate Head - 757 armor, +12 str, +24 sta, +44 frost, +8 defense
Neck - +10 sta, +11 int, +10 spi, +53 healing
Loatheb
Two hand spear - 251-378, 3.70, 85.0 dps, +45 agi, +22 sta, +4 to bow, xbow, gun
Trinket - +13 all resist, +40 all resist for 20 sec on use, Unique
Staff - 140-251, 3.20, 61.1 dps, +29 sta, +30 int, +17 spi, +113 spell dmg, +2 spell hit
Finger - +11 sta, +14 int, +10 mana per 5 sec, Unique
Finger - +1% crit, +1% hit, +52 AP, Unique
Spider wing
Anub'Rekhan
Neck - +20 sta, +24 frost
Cloak - 203 armor, +14 sta, +7 defense, +1% evasion, +1% hit
Plate wrist - 407 armor, +24 str, +10 sta, 1% crit
Off hand - +14 sta, +10 int, -10 enemy resist, +25 spell dmg
Grand Widow Faerlina
One hand sword - 70-131, 1.60, 62.8 dps, 100 armor, +17 sta, 1% hit, unique
Plate shoulder - 698 armor, +9 str, +18 sta, +33 frost, +7 defense
Neck - +8 sta, +9 int, +28 spell dmg, -13 enemy resist
Maexxna
Trinket - 1% crit, 1% hit, +20% attack speed for 20 sec on use, Unique
Ont hand sword - 38-110, 1.80, 41.4 dps, +8 sta, +10 int, +95 spell dmg, +1% spell hit, 1% spell crit
Cloth robe - 128 armor, +25 sta, +19 int, +53 spell dmg
Neck - +18 int, +18 spi, +7 mana per 5 sec
Abomination wing
Patchwerk
Two hand axe - 235-354, 3.60, 81.8 dps, +43 str, +18 sta, +2% crit
Shield - 3106 Armor, 59 block, +21 sta, +15 frost, +9 defense
Cloak - 63 armor, +12 int, +12 spi, +48 healing, +5 mana per 5 sec
Wand - 119-222 shadow, 1.50, 113.8 dps, +7 sta, +7 int, +12 spell dmg, +1 spell hit
Grobbulus
Gun - 68-128, 2.00, 49.0 dps, +10 sta, +28 AP
One hand mace - 44-121, 1.90, 43.5 dps, +18 sta, +18 int, +95 spell dmg, +305 AP on feral, +7 mana per 5 sec, Unique
Cloth Shoulder - 94 armor, +18 sta, +33 frost, +16 spell dmg
Mail Shoulder - 393 armor, +25 sta, +33 frost
Dagger - 51-98, 1.80, 41.5 dps, +20 sta, +12 int, +85 spell dmg, Unique
Gluth
Neck - +24 sta, +3% block rate, +15 block
Two hand sword - 235-354, 3.60, 81.8 dps, +20 sta, +98 AP
Cloth Shoulder - 94 armor, +12 sta, +12 int, +39 spell dmg, +1% spell crit
Shield - 3106 armor, 59 block, +12 sta, +12 int, +1% spell crit, +29 healing, +4 mana per 5 sec
Thaddius
Trinket - 2% spell crit, -35% threat for 20 sec on use, Unique
Plate Chest - 953 armor, +45 str, +25 sta, +1% crit, +1% hit
Cloth Leg - 112 armor, +14 sta, +14 int, +49 spell dmg, +2% spell crit
Staff - 140-251, 3.20, 61.1 dps, +30 sta, +38 int, +10 mana per 5 sec, +178 healing
One hand Mace - 119-221, 2.60, 65.4 dps, +9 sta, +1% crit, +1% hit, +16 AP
Death Knight wing
Instructor Razuvious
Wand - 119-222 shadow, 1.50, 113.7 dps, +10 int, +9 spi, +22 healing
Cloak - 63 armor, +10 sta, +10 int, +28 spell dmg, -10 enemy resist
Idol - +25 mana return on healing touch
Finger - 140 armor, +24 sta, +1% hit, Unique
Gothik the Harvester
Cloth Wrist - 55 armor, +6 sta, +7 int, +1% spell crit, +28 spell dmg
Leather Feet - 166 armor, +33 agi, +21 sta, increases stealth level
Leather Head - 196 armor, +18 agi, +24 sta, +44 frost
Cloth Head - 102 armor, +20 sta, +21 int, +40 frost, +18 spell dmg
Cache box after defeating 4 death knight
Neck - +24 sta, +1% crit, +20 AP
Two hand Mace - 244-367, 3.60, 84.9 dps, +29 sta, +24 int, +8 mana per 5 sec, +35 spell dmg
Leather Leg - 211 armor, +15 str, +31 agi, +23 sta, +2% crit
Finger - +17 sta, +21 spell dmg, +1% spell hit, +1% spell crit, Unique
Two hand Sword - 259-389, 3.60, 90.0 dps, -25 sta, will of ashbringer, 2% crit, 1% hit, 185~215 life steal chance on hit
Bow - 103-192, 2.90, 50.9 dps, +6 sta, +1% crit, +16 AP
These guy's loot system is similar to 3 bug family on ahn'qiraj. Killing order decide their loot. Corrupted Ashbringer will be dropped when mograine is killed on last
Sapphiron
Shield - 3494 armor, 66 block, +21 sta, +3% block rate, +21 block
Trinket - +3% block rate, +23 block, +230 block for 20 sec on use, Unique
Trinket - +70 healing, +450 healing on next 5 cast on use, Unique
Off hand - +9 sta, +10 int, +62 healing, +4 mana per 5 sec
Off hand - +6 sta, +5 int, +30 spell dmg, +1% spell crit, +1% hit
Off hand Fist - 75-140, 1.50, 71.7 dps, +8 sta, +1% crit, +1% hit, +22 AP
Trinket - +40 spell dmg, +130 spell dmg for 20 sec on use, Unique
Cloak - 68 armor, +6 sta, +6 int, +30 spell dmg, +1% spell crit, +1% spell hit
Trinket - +64 AP, +260 AP for 20 sec on use, Unique
And 4 type of Scourgestone
Kel'thuzad
Shield - 3425 armor, 68 block, +10 sta, +10 int, +6 mana per 5 sec, +59 healing
Xbow - 136-253, 3.40, 57.2 dps, +24 AP, +1% crit
Two hand Mace - 289-435, 3.80, 95.3 dps, +20 str, +46 sta, +2% crit
One hand Mace - 36-121, 1.90, 41.5 dps, +8 sta, +11 int, +238 healing, +8 mana per 5 sec, Unique
Neck - +34 spell dmg, +1% spell crit, +1% spell hit
Plate Hands - 629 armor, +26 str, +26 sta, immune to disarm, +1% crit, +1% hit
Staff - 142-266, 3.20, 63.7, +30 sta, +31 int, +126 spell dmg, +2% crit, -25 enemy resist
Neck - +12 sta, +2% crit, +26 AP (grats, I'm wrong smile)
Dagger - 105-158, 1.80, 73.1 dps, +16 agi, +1% crit, +1% hit, Unique
Wand - 146-271 shadow, 1.50, 139.0 dps, +1% spell crit, +16 spell dmg
and Epic quest start item that gives upgraded version of Rune/Seal of the Dawn
Trash or unknown drop
Off hand - +10 sta, +14 int, +10 mana per 5 sec
Plate Belt - +21 str, +20 agi, +21 sta, +1% crit, +1% hit
Mail Head - 425 armor, +18 agi, +24 sta, +44 frost
Finger - +10 int, +34 fire dmg, +1% spell crit, Unique
Trinket - +10 mana per 5 sec, +500 mana on use
One hand mace - 82-153, 1.80, 65.3 dps, 100-150 nature dmg chance on hit
One hand sword - 70-131, 1.60, 62.8 dps, +1% crit, +1% hit, +26 AP, Unique
Cloak - +11 sta, +1% crit, +50 AP
Dagger - 83-126, 1.60, 65.3 dps, +8 agi, +8 sta, +1% crit, +1% hit
Anoniem: 169853
Ligt een beetje aan hoe melig we zijnAnoniem: 27963 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:17:
[...]
Ja precies, maar ik kreeg laatste run dus pas tier2 pants en werd toen dus 20600/21000, nu ga ik natuurlijk voor exalted. 1.11 heeft trouwens recipe's voor hydraxian-revered.
[...]
Hmm, 2 vraagjes:
- Hoe lang duurt het runnen van de instances bij jullie (per stuk).
- Hoeveel vragen jullie voor de BoP-items die droppen (wij denken eraan dit ook te doen namelijk).
We beginnen doorgaans rond 17:00 met MC en dan na MC even rust om rond 20:00 BWL in te gaan, duurt dan zoon 3uur voor BWL.
hoeveel we vragen, kijk eens hier staat alles als je naar forum gaat
Maar als je nog geen tier 2/3 hebt is dat ook een leuke driveOn_E schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:38:
[...]
Social natuurlijk.
Het sociale aspect is nml. het enige wat me na 1,5 jaar spelen ingame houdt.
Ik kies overigens ook voor beiden, raid ok maar het moet allemaal wel leuk blijven.
Finger - +40 spell dmg, Unique
Die zag ik er al tussen zitten ja.. valt me een beetje tegen, gezien de Ring of Spellpower al +33 is uit MC... en die gaat al voor een spotprijsje weg.
Die zag ik er al tussen zitten ja.. valt me een beetje tegen, gezien de Ring of Spellpower al +33 is uit MC... en die gaat al voor een spotprijsje weg.
Die items kunnen me gestolen worden, echt, het is niets meer dan een leuke aanvulling.johnnyv.nl schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:40:
[...]
Maar als je nog geen tier 2/3 hebt is dat ook een leuke drive![]()
Ik kies overigens ook voor beiden, raid ok maar het moet allemaal wel leuk blijven.
Als het sociale aspect weg zou zijn, stop ik mijn account zonder er maar 1 traan om te laten.
Maar gelukkig bestaan we nog steeds (de guild).
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
damn hoeveel fps moeje dan halen zonder frapsAnoniem: 157033 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:04:
Ik gebruik Fraps (semi-legaal) zonder watermerk en goede kwaliteit, een nadeel is dat ik een 9600XT heb, en wow draai op 1650x10xx waardoor ik met Fraps op 8-10 fps kom. Opzich niet zoeen probleem mmet shadowbolt spam, maar leuk is anders.

Ah ok, thx, jullie runnen het wat sneller dan wij nog, bij ons hangt het sterk af van wie we mee hebben (vooral of we de MT mee hebben of niet). 3.5 uur voor MC ongeveer en 4 uur voor bwl.Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:39:
[...]
Ligt een beetje aan hoe melig we zijnnouja, hoe serieus we in MC bezig zijn.
We beginnen doorgaans rond 17:00 met MC en dan na MC even rust om rond 20:00 BWL in te gaan, duurt dan zoon 3uur voor BWL.
hoeveel we vragen, kijk eens hier staat alles als je naar forum gaatweet het niet zo uit me hoofd. en kan zeggen, we hebben wachtrijen voor elke class
Link is alleen naar een titelpagina zonder links?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 06-06-2006 14:48 ]
Combinaties zijn ook prima mogelijk natuurlijk
Mijn guild is super gezellig en we zijn op dit moment bezig met Huhuran 
En als side projectje een undead mage (horde heeft instant-BGs bij ons, alliance = wachten) gestart, vanavond level 20 als het goed is
En als side projectje een undead mage (horde heeft instant-BGs bij ons, alliance = wachten) gestart, vanavond level 20 als het goed is
Ik zou ook niet spelen zonder het sociale aspect hoorOn_E schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:45:
[...]
Die items kunnen me gestolen worden, echt, het is niets meer dan een leuke aanvulling.
Als het sociale aspect weg zou zijn, stop ik mijn account zonder er maar 1 traan om te laten.
Maar gelukkig bestaan we nog steeds (de guild).
Maar daar is het ook een mmorpg voor
Nog even kort terugkomend op het Franky-Crits-Reallife-Verhaal van vanochtend: Frank, je bent inmiddels al een held op ons guildforum, best bezochte thread daar van vandaag gaat over jou
En niet eens 100% negatief 
Ontopic: sociaal aspect > rest. Ik zou ook nooit in een guild kunnen zitten die alleen maar voor hardcore raiding gaat met zo'n gestappo-regiem. Ik wil ook gewoon lekker kunnen ouwehoeren in /g, whipetries op Gandling doen, lekker alten, etc.
Dus ook hier: cancel subscription als dat wegvalt.
Ontopic: sociaal aspect > rest. Ik zou ook nooit in een guild kunnen zitten die alleen maar voor hardcore raiding gaat met zo'n gestappo-regiem. Ik wil ook gewoon lekker kunnen ouwehoeren in /g, whipetries op Gandling doen, lekker alten, etc.
[ Voor 41% gewijzigd door Wouter185 op 06-06-2006 15:01 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
dit threadje of een andere..?Wouter schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:59:
Nog even kort terugkomend op het Franky-Crits-Reallife-Verhaal van vanochtend: Frank, je bent inmiddels al een held op ons guildforum, best bezochte thread daar van vandaag gaat over jouEn niet eens 100% negatief
Een draadje op ons eigen guildforum. D'r zitten redelijk wat Tweakers in onze guild, vandaar
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Het helpt al een heleboel als je fraps opneemt op een andere fysieke schijf dan waar je WoW directory staat.Helox-in-a-box schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:47:
[...]
damn hoeveel fps moeje dan halen zonder frapskheb een X800XT en haal maar 40 fps op dezelfde resolutie, doe ik tog wat verkeerd lijkt me... welke instellingen draai je? met fraps aan haal ik, uhm 5 fps misschien ofzo
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Anoniem: 174540
jongens, dankzij jullie heb ik ff gedacht over guild change, en dat ga ik doen ook
, van level 60 guildie over naar een mix guildie (raid/social). Mauradon/sunken temple en /G here i come..!!
Ik moet zeggen dat het steeds moeilijker wordt om 'unspoiled' een nieuwe instance in te gaan. Je wordt echt doodgegooid met alle info over bosses en loottables van de PTR. Ik kan iedereen aanraden er niet teveel van te lezen voordat de instance in game zit en je er naartoe gaat.
Ik vond AQ de eerste week best leuk omdat het allemaal 'nieuw' was, maar de halve guild liep er al met numlock doorheen omdat ze het allemaal al gezien/gelezen hadden.
Ik vond AQ de eerste week best leuk omdat het allemaal 'nieuw' was, maar de halve guild liep er al met numlock doorheen omdat ze het allemaal al gezien/gelezen hadden.
...gamen blijft leuk...
Anoniem: 28168
www.blackraven.nl (liek duh
Maar draadje staat in het gesloten gedeelte

Oke, volgende deel maar weer, deze is vol.
Niet dat ik hier de mod wil uithangen, maar jullie zien zelf ook wel dat dit topic lang niet meer zo gezellig is als eerst?
Volgende deeltje zonder spam, zonder kletskoek, zonder slowchat. Het is ruim 70 topics goed gegaan, waarom nu dan niet meer?
Succes in deel 77!
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77
Niet dat ik hier de mod wil uithangen, maar jullie zien zelf ook wel dat dit topic lang niet meer zo gezellig is als eerst?
Volgende deeltje zonder spam, zonder kletskoek, zonder slowchat. Het is ruim 70 topics goed gegaan, waarom nu dan niet meer?
Succes in deel 77!
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 77
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit topic is gesloten.