Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.552 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
YESS eindelijk ragnaros neer!!

dit was de 4e avond dat we hem geprobeerd hebben, telkens pogingen tot 5% e.d. Maar vandaag ging het echt super!!

De sons gingen nu ook echt veel beter, ze werden netjes verzameld en ge-AoEed. Ik denk dat het juist daardoor gelukt is normaal dan gingen er altijd wel aardig wat mensen dood tijdens de sons.
Nu hadden we blijkbaar nog genoeg dps over.

Loot:
http://www.thottbot.com/?i=37696 Perditions Blade
http://www.thottbot.com/?i=36929 Bloodfang Pants
http://www.thottbot.com/?i=37851 Cloak of the Shrouded Mists
http://www.thottbot.com/?i=38128 Stormrage Legguards

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:41:
Wij laten de raptor toch echt leven, is het niet zo dat hij pas in enrage gaat bij het killen van de raptor? En misschien nog een tip voor de random charge wij zetten altijd de derde tank (we nemen 3 tanks zg) als verste van raptor boss af. Die wordt dan gecharged en niet de healers oid.
Ja, hij gaat in enrage zodra de raptor dood gaat. Maar die mollen we gewoon zo snel mogelijk. Alle healers hebben dan nog bakken mana om de 45s erna de MT te spamhealen. Na die 45s is het een eitje als iedereen z'n vinger op de ESC houdt.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:10:
kennen mensen Rise en shine incoming heals mod? (http://www.curse-gaming.c...shine-incoming-heals.html)
Zie er op eerste gezicht veel belovend uit, zo erg dat ik het maar meteen verplicht heb gesteld voor alle healers in onze guild :P
Ja ik heb m getest vandaag, maar mijn ervaring is dat het voor de MTs niet werkt. Teveel dmg in te korte tijd om te cancellen. Voor het healen van dps is het misschien een optie, maar een MT bij corrosive acid - incinerate Chromaggus of Firemaw ga ik gewoon overhealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
DinX schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:02:
[...]

Ja, hij gaat in enrage zodra de raptor dood gaat. Maar die mollen we gewoon zo snel mogelijk. Alle healers hebben dan nog bakken mana om de 45s erna de MT te spamhealen. Na die 45s is het een eitje als iedereen z'n vinger op de ESC houdt.
wij hebben gister ZG gedaan met 15-18 man, 13 guildies en wat vrienden. En een aantal van onze vroegere "groep 2". We hadden maar één tank, dus shammy(geen druid) heeft bij snake getanked, en de bats bij de bat boss.

moet wel vermelden dat shammy drillborrer heeft ;).

die raptor boss is vooral +def, gister een keer op gewhiped vanwege slechte groep indeling(mijn fout).

Wij killen ook raptor eest daarna alle healing op MT(hadden voor raptor wel tank geregeld :P).

beste run ever, lage dps(weinig mensen), maar konden mij makkelijk in leve houden(6/8 might 2/8 wrath+zg enchant).

ok goede gear dus maakt het makkelijk :D. Had iig ruim over de 400 def en dat is tegenwoordig niet meer zo heel makelijk.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

DinX

Motormuis

Voor de mensen die de switch reclame van apple kennen:

http://video.google.com/v...42921&q=World+of+warcraft

Switch reclame voor mage's :P

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:31:
Voor de mensen die de switch reclame van apple kennen:

http://video.google.com/v...42921&q=World+of+warcraft

Switch reclame voor mage's :P
Deze is ook leuk. :) (Paladin)

http://video.google.com/v...20111288&q=paladin+switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de nieuwste server is op dit moment ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Check http://forums-en.wow-euro...407&p=1&tmp=1#post1039407.

Ik heb net een paladin gestart, is level 14 nu. Ik heb 5 punten in Improved Devotion Aura. Maar als ik dan rechtsboven in mn muis op het icoontje zet dan staat er 160. Als ik dan links onder kijk maar Devotion Aura dan staat er dat 'ie 200 zou moeten zijn. Als ik dan vervolgens op C druk en dan bij armor kijk dan staat er wel +200. Is dit een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dekay schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:23:

Ik heb net een paladin gestart, is level 14 nu. Ik heb 5 punten in Improved Devotion Aura. Maar als ik dan rechtsboven in mn muis op het icoontje zet dan staat er 160. Als ik dan links onder kijk maar Devotion Aura dan staat er dat 'ie 200 zou moeten zijn. Als ik dan vervolgens op C druk en dan bij armor kijk dan staat er wel +200. Is dit een bug ofzo?
kort gezegd: ja :P

is al heel lang zo (en niet alleen bij Devotion Aura.. ook bij Mark of the Wild, Bloodpact etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:23:

Working as intended. ;) Dat is bij alle buffs/spells die mbv talents improved worden. Imp BoM/BoW zullen bvb ook niet in de mouseover de improved stats laten zien maar ze geven ze wel zoals je kan zien in je char screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Dat vroeg ik me met mijn warlock ook al af, als je Amplify curse hebt wat je CoA vermeerderd. In de debuff staat gewoon de normale dmg, maar het werkt wel gewoon. :)

Bij ons moet er serieus wat aan de loottables gebeuren, dit is niet meer leuk zo :P
Shimmering geta's, angelista's grasps, die mail belt van nef, droppen allemaal te vaak en niemand wil ze..
Nog wel een leuke whipe op skeram toenstraks. MT zei dat we moesten nuken, bleek hij een nietkloon te hebben, toen hadden we dus een verdubbeling met als gevolg een whipe. Leuk ja :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Dit was mijn mage, ik heb em verkocht omdat ik van WoW + verslaving aan WoW af wilde, ik heb em verkocht voor 150 euro aan een vriend, vandaar dat die prijs ook niet al te hoog is. Maarja, ik heb er iig een hele leuke tijd gehad, elke instance gedaan (BWL, AQ enzo all the way to the end :P)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
Jard schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:40:
Dit was mijn mage, ik heb em verkocht omdat ik van WoW + verslaving aan WoW af wilde, ik heb em verkocht voor 150 euro aan een vriend, vandaar dat die prijs ook niet al te hoog is. Maarja, ik heb er iig een hele leuke tijd gehad, elke instance gedaan (BWL, AQ enzo all the way to the end :P)
AQ all the way to the end? dus daarom loop je met alleen gear uit MC en maar 134 BoN rep?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Niet online
Profile niet geupdate ? ;) AQ, heb je trouwens wel gelijk, all the way sloeg meer op BWL, met AQ40 waren we bij 3/4e baas, Guildsite

[ Voor 77% gewijzigd door Jard op 05-06-2006 00:48 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 12:15
Ik ken iemand die in USA zit en die voor goedkoper aan die kaartje kan komen (en betaling via paypal ;)).. Kan ik gamecards uit USA gebruiken op EU account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de reward trinklet van Collecting Scourge Data in Stratholme .... werkt die extra magical damage ook bij consecration, of is holy damage geen magicial damage? Anders neem ik de andere, die melee dmg tegen undead versterkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als paladin moet je sowieso de melee gebruiken -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:19:
Kan iemand mij vertellen wat de nieuwste server is op dit moment ??
Tarren Mill is vrij nieuw, maar tot nu toe erg leeg. Speel daar zelf op en als het goed is wordt het na volgende week wat drukker als andere server er weer naar toe kunnen migraten. Op het rustige na is het wel een perfecte server. Geen lag, geen que's. Heerlijk.
cls schreef op maandag 05 juni 2006 @ 01:59:
Ik ken iemand die in USA zit en die voor goedkoper aan die kaartje kan komen (en betaling via paypal ;)).. Kan ik gamecards uit USA gebruiken op EU account?
Ik weet het niet zeker, maar denk het niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 02:26:
Errr .... ik heb een healadin ;). Ik kan wel invallen en zo, maar mijn main build is geconcentreerd op healen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 02:26:
Sorry?!? :|
Ik hoop nu toch echt dat je een grapje maakt...
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 02:24:
Bij de reward trinklet van Collecting Scourge Data in Stratholme .... werkt die extra magical damage ook bij consecration, of is holy damage geen magicial damage? Anders neem ik de andere, die melee dmg tegen undead versterkt.
Die magical dmg werkt uiteraard met consecration, het is "magic"... Als je al je dmg gear UIT doet zal je consecration minder doen als met je dmggear aan.. Op consecration zal het niet veel schelen(ik schat zo'n 0.2% van de echte dmg die het weergeeft), maar op andere spells zeker wel.
Zou nog leuk worden, en paladin met 400+dmg en een consecration van 500 per tick ;)
Je hebt er ook profijt van met je SoC, SotC, SoR en weet ik veel wat nog meer, omdat dit ook magical(spell!!)dmg is. Het werkt dus wel degelijk, maar op kortere casts heb je er niet veel profijt van(Met de flash/holy light heals uiteraard wel gewoon).

Werkt idem met de Arcane explosion van mages. Als ik de volle bonus zou hebben zou er +315dmg bij mijn AoE komen, is iets te imbah he, dan zou met 3x AE bijna iedereen doodzijn. ;)
Mijn AE doet nu 350-400 dacht ik, en zonder al die dmg gear nog niet eens 250 ofzo... De multiply is gewoon vele malen kleiner op instant casts...

Correct me if i am wrong, ofc...

[ Voor 88% gewijzigd door enira op 05-06-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25888849,noline]jarnotjuh schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:01

Die magical dmg werkt uiteraard met consecration, het is "magic"... Als je al je dmg gear UIT doet zal je consecration minder doen als met je dmggear aan.. Op consecration zal het niet veel schelen(ik schat zo'n 0.2% van de echte dmg die het weergeeft), maar op andere spells zeker wel.
Zou nog leuk worden, en paladin met 400+dmg en een consecration van 500 per tick ;)

Het werkt dus wel degelijk, maar op consecration heb je er niet veel profijt van :) Werkt idem met de Arcane explosion van mages. Als ik de volle bonus zou hebben zou er +315dmg bij mijn AoE komen, is iets te imbah he, dan zou met 3x AE bijna iedereen doodzijn. ;)
Mijn AE doet nu 350-400 dacht ik, en zonder al die dmg gear nog niet eens 250 ofzo... De multiply is gewoon vele malen kleiner op instant casts...

Klinkt logisch eerlijk gezegd. Het is natuurlijk alleen tegen Undead, maar toch .... handig als je in Scholo of Strat UD bent, en die ga ik nu toch veel doen ivm Tier 0 (heb mazzel gehad met Drakki, die pleurde op mijn eerste run meteen de breastplate ;) (en ik hield er ook een leuk MC / Onyxia schild aan over :)).

Had op zich wel leuk geweest hehe, als cosecration die dmg er gewoon bij zou krijgen, maar ik had ook niet verwacht dat het op die manier zou werken bij een AoE spell (maar toch, ze leggen 't toch eenduidig uit).. Vooral bij onze vriend de Baron gebruik ik 't veel, en uverhaupt in Strat UD .... gister was ik main healer, dus toen kon 't ff niet .... toch hebben we de Baron omgekregen, ik vond dat ik 't niet slecht deed. Hoewel men wel aan 't klungelen was, die boss die een medestander vijnadig maakt ... daar was men nogal aan 't klooien, vooral erg laat op de boss inhakken, dat moet meteen goed gaan, maar dat krijg je, als er toch wat haastelingen tussen zitten, haasten is op zich niet zo erg, behalve als 't tegen je werkt.

Moet nog ff wat StratUD runs doen, en voor Tier 0, maar ook om alvast te oefenen voor 45 run. Maar alle bosses moeten volgens mij liggen, anders gaat die poort niet open.

Die AQ set voor de paladin beviel me ook wel, althans, ik heb 'm nog niet .... de ZQ-rewards vond ik 'iets' minder, maar AQ is wel stukke pittiger. Gister AQ20 gedaan, boss 1 hebben we onder de knie, maar nu die 2e run .... die invasion is nog ff slikken. Moet maar met macro's gaat klooien mbt healen van NPCs .... ik heb nog niet naar Marco's gekeken en zo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die npc's bij Rajaxx kun je het makkelijkste healen als je gewoon klikt op hun healthbar die je visible maakt mbv de "v" toets. Verder hoef je de raid niet als n gek op 100% te krijgen na elke AoE want de dmg die Rajaxx doet is gewoon 50% van je huidige HP. Alleen de MT en de eventuele OT's moet je gewoon volop healen zoals normaal want die kunnen extra hits verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

Twilight's Hammer
Dutch Lions (Onbekend / ca. ??? leden / Whisper ??? voor info)

zijn er mensen die op TH spelen? ik ben nl clanloos en zoek eigenlijk een NL talige clan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:00
jarnotjuh schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:01:
[...]

Sorry?!? :|
Ik hoop nu toch echt dat je een grapje maakt...

[...]

Je hebt er ook profijt van met je SoC, SotC, SoR en weet ik veel wat nog meer, omdat dit ook magical(spell!!)dmg is. Het werkt dus wel degelijk, maar op kortere casts heb je er niet veel profijt van(Met de flash/holy light heals uiteraard wel gewoon).

Werkt idem met de Arcane explosion van mages. Als ik de volle bonus zou hebben zou er +315dmg bij mijn AoE komen, is iets te imbah he, dan zou met 3x AE bijna iedereen doodzijn. ;)

Volgens mij werkt dat niet zo, was iets met casting tijd en +dmg. 3 sec was de volle +dmg, en alles daar onder was een % van de +dmg... Magoed ben een rogue, dus weet het ook niet precies, maar ik weet wel 100% zeker dat de volle +dmg niet word toegepast op instant spells.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
JeanLucPicard schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:48:
[...]
Volgens mij werkt dat niet zo, was iets met casting tijd en +dmg. 3 sec was de volle +dmg, en alles daar onder was een % van de +dmg... Magoed ben een rogue, dus weet het ook niet precies, maar ik weet wel 100% zeker dat de volle +dmg niet word toegepast op instant spells.
Voor spells is het zo dat spells van 3,5 seconden de volledige bonus krijgen, en instant casts meestal als 1 seconde worden gerekend.
Een arcane explosion zal dus 1/3,5 (of 2/7) van je spell damage krijgen. Een consecration is een dot, ook instant cast, maar die krijgt de spell damage over de 8 seconden verspreid, en slechts 33% daarvan (iets meer dan een instant cast). Dus als je 400 spell damage hebt (mijn pala heeft dat bijna) komt er over de totale waarde van je consecration 120 damage bij, dus 15 damage per tick. Een 500-tick consecration heeft dus 500 - 48 = 452 meer 'damage per tick' nodig, dus 3616 over de vollledige dot, dus 10.484 spelldamage totaal. Voor je dat hebt ben je wel even verder.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
IK was net een nickname aan het zoeken voor een alt char.
Dus ik surf naar een paar baby namen websites.

Vind ik dit tussen de jongensnamen:
TAUREAN (Male - American)
Strong as a Bull
Het kan bijna niet anders dat hier dus Tauren van is afgeleid (of andersom B) )

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Rakkerzero schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:42:

[...]

Uh het komt af van het latijnse Taurus. Of te wel stier.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Rakkerzero schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:42:

[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Tauren
"Tauren" comes from the Greek word Tavros meaning "bull."

Tauren are also based on the Minotaur creature from Greek mythology. The reference is made all the more apparent by the Tauren's war with the various Centaur tribes, also creatures from Greek mythology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Naja, was iig wel grappig om te zien :P
Leuk om te weten waar bepaalde namen vandaan komen.

Hoe komt Blizzard nu bijv. op de Dreanei??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img399.imageshack.us/img399/302/aqpowah2hy.jpg

Kvond eerst de aq set lelijk, maar eigenlijk vind ik hem toch wel stoer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 14:23
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:49:

1041G..

giev! :O

ik heb maar 75 ofzo.. best jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Whoa wat een gaaf lege ui. Waar zijn al je buttons? En hoe doe je je minimap zo leeg?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Nou ga vandaag voor het eerst WOW spelen, hij is nu aan het installeren,
Ben benieuwd :) Iemand nog een goede tip voor een newbie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41

omg paladin met ashkandi? Dpsadin !!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
KunDun schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:00:
uhm..geniet van het spel en laat je niet opnaaien.. zoek een goede guild en doe eens gek:P

edit btw.. vinden jullie scholomance nog do-able als 5 man party..? ik vind het om te janken.. laatste 2 bosses zijn niet te verslaan in blue....

[ Voor 19% gewijzigd door BootVluchteling op 05-06-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:19:
[...]

uhm..geniet van het spel en laat je niet opnaaien.. zoek een goede guild en doe eens gek:P

edit btw.. vinden jullie scholomance nog do-able als 5 man party..? ik vind het om te janken.. laatste 2 bosses zijn niet te verslaan in blue....
Mwah, als je een beetje een goede groupbalance hebt is het goed te doen, zeker Gandling wel.

In het kader van leuke wipes. Een eye of killrog shielden die de draakjeskamer in ubrs ingaat en toevallig op dat moment aggro'd. Flink wat draakjes in een onvoorbereide raid. In tijden niet meer zoveel lol gehad op TS.
Afgelopen weekend ook onze eerste mc guildrun gedaan, helaas maar 34 man en dus alleen lucifron neer gekregen en magmadar tot 42%. Volgende week eens kijken hoe het met twee tranq shots gaat. We zijn redelijk gegroeid en doen vanaf deze week doordeweeks ZG/aq20 en in het weekend afhankelijk van opkomst waarschijnlijk MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
is AQ20 toevallig bugged..? de AH in xavius word gespammed met class boeken uit AQ20.. ik snap niet, dat mensen na 1 a 2 weken dat de poorten open zijn, allemaal hun boek al hebben.. vragen 450G per boek ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
KunDun schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:00:
www.worldofwarcraft.com en www.wow-europe.com goed doorlezen :)

Goed uitzoeken wat voor class het beste bij je past. Ben je meer van hakken en meppen > Warrior of Rogue, laat je liever iets anders het werk voor je doen > hunter of warlock, duistere magie > mage, wil je graag mensen helpen > shaman, paladin, druid of priest.
Kortom genoeg keuze.

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 05-06-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Thanks, Denk dat ik voor een Tauren ga als me eerste char .
Waarschijnlijk een warrior....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
BootVluchteling schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:52:
is AQ20 toevallig bugged..? de AH in xavius word gespammed met class boeken uit AQ20.. ik snap niet, dat mensen na 1 a 2 weken dat de poorten open zijn, allemaal hun boek al hebben.. vragen 450G per boek ervoor...
nee de hackers die die teleport hacks gebruiken zijn verplaatst van DM naar AQ20

die nieuwe skill book leveren nu veel meer geld voor ze op

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
KunDun schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:14:
[...]

Weet je al op welke server je gaat spelen?
Er zijn er zoveel namelijk. Zoek een jonge server op, daar ik heb het meest aan. Of je moet een vrienden op een bepaalde server hebben dan moet je daar gewoon naartoe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
tntkiller schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:15:
[...]

nee de hackers die die teleport hacks gebruiken zijn verplaatst van DM naar AQ20

die nieuwe skill book leveren nu veel meer geld voor ze op
heb je een bron..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik ben van plan dit ook te gaan spelen me vriend zei dat hij 60 dagen had voor 15 euries klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
ja had ik..iemand op de officieele blizzard poste een topic + sceenshots maar ja je kent die brake blizzard forum software..zal lastig worden dat terug te vinden

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:38:
hey ik ben van plan dit ook te gaan spelen me vriend zei dat hij 60 dagen had voor 15 euries klopt dat?
damn mag hij mij ook mailen hoe hij dat doet :P

eerst moet je het spel kopen(mits je aan een trail kan komen dan speel je 15 dagen gratis)

eerste maand zit bij het spel in begrepen daarna is het 14 ofzo euro per maand

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lama hangen

[ Voor 67% gewijzigd door BootVluchteling op 05-06-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik ga denk ik een alliance warlock maken in de zomervakantie,, nou is mijn vraag of iemand een goede server weet waar ik als alliance op 60 instant bg's in kan en iemand die me daar op weg kan helpen door wat gold te lenen :X ? Twisting Nether is geen optie, daar zit mijn horde main al :)

-=edit=- Een andere GoT'er geïnteresseerd om (serieus) mee te doen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd en dan begin ik niet helemaal alleen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Sak3d schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:09:
Ik ga denk ik een alliance warlock maken in de zomervakantie,, nou is mijn vraag of iemand een goede server weet waar ik als alliance op 60 instant bg's in kan en iemand die me daar op weg kan helpen door wat gold te lenen :X ? Twisting Nether is geen optie, daar zit mijn horde main al :)

-=edit=- Een andere GoT'er geïnteresseerd om (serieus) mee te doen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd en dan begin ik niet helemaal alleen :>
`

op xavius ben ik wel bereid om met je een nieuwe char te maken.. ik heb er een 60 lock al zitten met centjes..

ik denk dat ik een huntertje of een paladin ga rollen.. iig een n00bclass (in mijn wereld dan).. als jij een lock neemt, pak ik dan wel een paladin..

/w me op blondje xavius.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
BootVluchteling schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:19:
[...]

Ik heb scholo nooit met meer dan 5 man gedaan (kan niet meer na de laatste patch neem ik aan?). Ik heb iig geen uber gear en scholo vond ik echt niet lastig (guild run met alleen maar pre-ZG gear members)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
KunDun schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:14:
[...]

Weet waar je aan begint als je warrior wordt >:) qua PvP en lvlen een niet zo makkelijk class.

We ga met de guild deze vrijdag voor het eerst MC in. Gewoon om te whipen en te kijken of we de eerste boss aankunnen. Inmiddels hebben heel wat NL lvl 60's in de guild, dus mensen genoeg iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:42:
[...]

Ik heb scholo nooit met meer dan 5 man gedaan (kan niet meer na de laatste patch neem ik aan?). Ik heb iig geen uber gear en scholo vond ik echt niet lastig (guild run met alleen maar pre-ZG gear members)
Geregeld scholo gedaan de laatste tijd ( AD rep voor Naxxramas ), stelt niks voor imo.
Magoe, wij lopen dan ook in full T2 ;).

Gewoon voorzichtig pullen en er is niks aan de hand imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
lol scholo is echt te makkelijk.. we renden er zelfs doorheen toen ik green gear had :D nu t0 en nog makkelijker.. snap niet wat jullie er zo moeilijk aan vinden.. maar misschien komt het ook wel omdat we echt een UBER healer hebben hehehehe. barstool <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
superbassie schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:46:
[...]

Weet waar je aan begint als je warrior wordt >:) qua PvP en lvlen een niet zo makkelijk class.
kan ik niet met je eens zijn, ofja, PVP sucks als prot warrior, maar lvlen ging prima hoor :)
Gewoon veel instances doen, leer je goed tanken en lekker snel exp :)
We ga met de guild deze vrijdag voor het eerst MC in. Gewoon om te whipen en te kijken of we de eerste boss aankunnen. Inmiddels hebben heel wat NL lvl 60's in de guild, dus mensen genoeg iig.
heb ik gister gehad. Niet eens om een baas te proberen, maar gewoon om het eens van binnen te zien. We kwmane tot aan luciferon. Het pullen van de core hound packs ging perfect. Gingen ook perfect neer. En toen Luci... ik als tank van een van de twee adds, werd ge MC'd. Dat werd niet ge dispelled, en ik fearde mn guildies de imps in :P

Geen tijd voor een nieuwe kans want onze main priest moest naar zn werk (we hadden sowieso maar 4 priests mee, dus het ging boven verwachting goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Scholo is simpel, alleen even aan nieuwkomers daar vertellen dat ze uit de groene wolkjes moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
johnnyv.nl schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:54:
Scholo is simpel, alleen even aan nieuwkomers daar vertellen dat ze uit de groene wolkjes moeten blijven.
ik zat met priest, mage, warrior, paladin (ik als lock)

we mistte gewoon dps.. ik kreeg te snel aggro, en die baron ging kut.. shackle brak te snel enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Rakkerzero schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:10:
[...]
laat je liever iets anders het werk voor je doen > hunter of warlock, duistere magie > mage, Kortom genoeg keuze.
Sorry? :|

Het werk laten doen door iemand als je een hunter bent? Ben ik benieuwd hoe juliie onyxia phase 2 goed doorkomen.. Duistere magie -> Mage, Nogmaals sorry? :|

Swap liever de warlock en mage hoe jij het benoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:42:
[...]

Whoa wat een gaaf lege ui. Waar zijn al je buttons? En hoe doe je je minimap zo leeg?
Buttons zijn allemaal gehide. Op een gegeven moment weet je ze toch wel en hoef je ze niet zo snel meer te veranderen ;)

Verder heb ik veel frames verwijderd met discord frame modifier, zodat alleen het broodnodige nog overblijft.

Map leeg? Ik gebruik square minimap maar kweet niet precies wat je bedoelt met leeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
oh noes!!! ony wipe op 1% ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Godver.

Net een paar potjes WSG gedaan met m'n undead mage (nu level 19). Getwinkte tegenstanders zijn NIET leuk :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
jarnotjuh schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:22:
[...]

Het werk laten doen door iemand als je een hunter bent? Ben ik benieuwd hoe juliie onyxia phase 2 goed doorkomen.. Duistere magie -> Mage, Nogmaals sorry? :|

IK doelde eigenlijk meer op de hunter/warlock die zn pet gebruikt. Dan laat je iets adners je werkt doen. ;)
maar misschien is de omschrijving die ik gaf niet helemaal vlekkeloss, nee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
jarnotjuh schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:22:
[...]

Ja idd, en zoiezo warlocks op hoger level doet je pet niks anders dan een goede stam buff geven... Niet dat je extra damage nodig hebt hoor als je shadowbolts van 3000+ damage aan het spammen bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:42:
[...]

Ja idd, en zoiezo warlocks op hoger level doet je pet niks anders dan een goede stam buff geven... Niet dat je extra damage nodig hebt hoor als je shadowbolts van 3000+ damage aan het spammen bent...
3000+ damage+ hoe kom jij aan zoveel damage met een shadowbolt van +- 700 dmg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een lvl 60 lock (SoulLink, ja ik weet het)

Hiervoor was ik destro, dus ben nu SoulLink aan het testen.

Met CoS, Sacrificed Succu (+15shadowdmg) en +240 dmg haal ik normale hits 900, en crits 1650ongeveer, nowai dat ik 3000 kan halen. Met ruin zal ik wel over de 2000 schieten. In de nieuwe patch zal ik dat wel bekijken als respecc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
onyxia nu wel down..

mage helm, warrior helm en nog wat.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
niet zo lastig hoor... die trinket van hakkar heart, bijna +300 damage (moet je wel ruin specced zijn voor 100% extra crit) kom je wel aan die 1500 normal en 3000 crit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:23
Er is een verschil tussen een lucky crit van 3k en continue 3k shadowbolts spammen hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Mijn hoogste Warlock crit was iets van 1250 met Soulfire crit met CoE erop. Ga denk ik Blizz maar even PMen, want mij was 3000+ Shadowbolts belooft!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
ImdaMned schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 01:02:
Er is een verschil tussen een lucky crit van 3k en continue 3k shadowbolts spammen hoor ^^
Nou misschien was het een beetje overdreven maar als je al lucky 3k crits maakt.. das veel.. dat betekent dat je wat? 2500 normale crits geeft? nog steeds uber tbh

@Snappie waarom Curse of Elements ipv Curse of Shadow

[ Voor 8% gewijzigd door danslo op 06-06-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Niet online
cls schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 01:09:
@Snappie waarom Curse of Elements ipv Curse of Shadow
Omdat Soulfire fire damage doet :).

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ohh las ik overeen omdat we het over shadowbolts hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hummmmm, nog maar 9 levels tot mijn kans op brute eplix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:00
Een orc warlock op onze server poept echt 3k shadowbolt crits 24/7 hoor. Hij heeft wel weinig HP, zo rond de 4k +-... als mijn cheapshot niet word geresist (nerf orc racial) dan issie zo goed als dood.

http://img96.imageshack.us/my.php?image=moadowned0tu.jpg
http://gathering.tweakers...pdate_message/25892997/0/

Wel een ongeloofelijk irritant en arrogant mannetje op beiden IRC en forums...

[ Voor 34% gewijzigd door pica op 06-06-2006 04:20 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hehehe die rogues pakken mij ook altijd maar nooit genoeg voor mn hele health, succubus seduceje dr op, afstand nemen, beetje shadowbolts, eventueel nog een fear en nog meer shadowbolts dan zijn ze wel neer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Gisteravond een geplande run op Nefarian. Alles t/m Flamegor staat op farm, Chromaggus is nog wel eens lastig. Toch maar besloten nu echt serieuze run te doen.

Try 1: whipe op phase 1 doordat teveel lui al dood zijn.
Try 2: Nefarian 98% omdat iedereen al naar positions rende zonder eerst dragonkings te killen.
Try 3: whipe op phase 1.
Try 4: Nefarian 23%, gewhiped omdat een priest zijn classcall niet snapte.
Try 5: DOWN!

Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/gunvalkyrie-nef1.jpg

Feest voor Nemetos Order op Kor'Gall _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
gebruikt er iemand hier classic perl frames,

Als ik iemand target heb ik de het oude originele target frame nog in me beeld en die van perl gaat er over heen. ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb het opgelost door het icm Move Anything te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Niet online
gz @ neffy, wat was je loot? omfg check die gnome rogue <3

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Jard schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:32:
gz @ neffy, wat was je loot? omfg check die gnome rogue <3
Bloodfang chest
Netherwind Robes
Staff of the Shadowflame

En die gnome rogue is idd een harde. Claw of Chromaggus en Brutality Blade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Woei, exomna trollbane heeft nef ook eindelijk down \o/

http://exomna.nl/forum/thread.php?threadid=2160&sid=

http://www.planet.nl/~sygo/Nefexbwl.jpg

Loot:

[Robes of Transcendence]
[Breastplate of Ten Storms]
[Neltharion's Tear]
[Archimtiros' Ring of Reckoning]

[Neltharion's Tear] ging voor 303 dkp weg.... ik had 302 : ( /cry

Ter info:

4 DKP BWL boss / onyxia / Ragnaros
1 DKP overige MC bosses
10 DKP bij first kill

gewoon ff 75x razorgore killen en je hebt een epix trinket ><

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 06-06-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:25

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:59:
Ik ben een lvl 60 lock (SoulLink, ja ik weet het)

Hiervoor was ik destro, dus ben nu SoulLink aan het testen.

Met CoS, Sacrificed Succu (+15shadowdmg) en +240 dmg haal ik normale hits 900, en crits 1650ongeveer, nowai dat ik 3000 kan halen. Met ruin zal ik wel over de 2000 schieten. In de nieuwe patch zal ik dat wel bekijken als respecc
Ik heb +260 dmg en Sm/Ruin, en ik haal normaal crits van rond de 1700, en in boss fights tot 2200. Mijn GM heeft +640 magic dmg... die doet (wel met rank tien van AQ) 4000+ crits. Ik zelf heb nog maar rank 9 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een tweetal vraagjes:

Is het mogelijk om als je bv in de The Hinterlands bent om dan gewoon IF chat te ontvangen?
Ik heb wel iets gezien van dat je zelf kanalen kan toevoegen maar krijg dan niet het gebruikelijk eindeloze geblaat van IF. ( Ironforge )
Toch vind ik het heel belangrijk, de dungeons die wat minder gespeelt worden ( Dire Maul , Sunken temple, Maraudon ) komen maar soms langs in die chat en heb geen zin om eindeloos te wachten in IF totdat ik een full party bij elkaar heb gesprokkeld.Eigenlijk wil ik gewoon lekker grinden, questen en in de tussentijd de lookingforgroup chat van IF in de gaten houden.

Als het kan wilt iemand die even linken naar een volledig werkende how to of deze zelf even schrijven?

Is het mogelijk om je karakter ( uiterlijk ) te veranderen ??

Ik heb nu een bijna lvl 60 paladin wijfie. ( mijn vriendin had deze aangemaakt )
Ze ziet er onwijs geil uit ( vooral haar kontje wat bloot is met het armor wat ze draagt ), maar ik heb toch liever een man. Waarom? Het armor ziet er stukken cooler uit op mannelijke karakters.Ten tweede is dit mijn main en wil niet als main eigenlijk een vrouw hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 09:00:

Waarom? Het armor ziet er stukken cooler uit op mannelijke karakters.
Is niet waar. Een female human warrior met might breastplate ziet er echt wel vet uit hoor. :9~
En nee, het is niet mogelijk om nog aanpassingen aan je uiterlijk te doen als je al lvl 60 bent. Heb hier een discussie met een GM over gehad en die zei dat het niet mogelijk was. Ik ben blij dat ik het meteen goed aangepakt heb... ;) Raserian kan dit uiteraard bevestigen.. \o/

Je kan uiteraard een nieuw character starten, maar weet niet of je 2x de moed op kan brengen om een paladin tot lvl 60 te brengen.(MT van onze guild heeft nu 2 lvl60 warriors en 2 lvl 60 paladins.. :X)

Over je eerste vraag. Ja, het is mogelijk. Maar ik zou ingodsnaam niet weten hoe. Misschien dat je op de official forums er wat over terug kan vinden? Ik was al blij dat ik die spam in andere gebieden kwijt was, en jij wilt het terughebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom voegen ze dan geen shop toe op de Darkmoon faire of zo?

The beauty salon.

Kan je eenmalig per jaar je uiterlijk aanpassen.
Het is gewoon bullshit dat je je uiterlijk niet zou kunnen aanpassen.
Het is 1:
Niet voor de gameplay of stats van belang.
Het is 2:
Het is alleen maar uiterlijk, andere spelers gaan je echt niet anders behandelen als female of male karakter.

Voor blizzard is het gewoon een variabele even omzetten van 2 naar 1 snap niet dat je dit gewoon niet kan doen. Het zou wat anders zijn als je van ras veranderd, dit levert namelijk wel stats verschillen op.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:15

chromeeh

the Gnome

Gister met een leuke groep Scarlet Library & Armory gedaan :)
Het ging gewoon erg lekker :*) Crowd control was goed, healing was goed, dmg was über >:)

Vooral Herod is leuk :P
Als caster kom je er goed af, vol gooien met DoT's en ShadowBolts + Wand, het is helemaal geweldig als je 'm dood hebt...
Howl of Terror & Rain of Fire + HellFire (zorg wel dat je een heel alerte healer hebt :P) 3 ~ 5 secs alle spawns dood 8)
Vanavond maar eens de Chapel & Graveyard doen :9

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
Snappie88 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 01:05:
Mijn hoogste Warlock crit was iets van 1250 met Soulfire crit met CoE erop. Ga denk ik Blizz maar even PMen, want mij was 3000+ Shadowbolts belooft!
Ik Crit normaal al rond de 1900+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:49:
[...]

Bloodfang chest
Netherwind Robes
Staff of the Shadowflame

En die gnome rogue is idd een harde. Claw of Chromaggus en Brutality Blade.
Doe maar Claw of the Black Drake ;)
Claw of Chromaggus is een caster dagger, zullen de casters niet blij mee zijn als je die loot ;)
Wel leuke loot btw, gratz met je kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SB crits gaan voor ongeveer 2K. (Na een crit gelijk whispercast Power Infusion en hopen op een 2e crit >:) ) Zit dicht bij de 2.8K met PI en Shadow Vulnarability.
Ongeveer 275+ damage. Moet maar eens van die imba trinkets gaan scoren ;)

(oh, 9.5K curse of doom op Vael als je BA krijgt is gewoon O+)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:59:
[...]

Ik heb +260 dmg en Sm/Ruin, en ik haal normaal crits van rond de 1700, en in boss fights tot 2200. Mijn GM heeft +640 magic dmg... die doet (wel met rank tien van AQ) 4000+ crits. Ik zelf heb nog maar rank 9 :'(
4K+ crits vind ik heel knap. Niet dat het niet kan, maar niet consequent (alsin een normale crit), niet met +640 damage. Kun je zelf eenvoudig berekenen natuurlijk ;)

Misschien op shadow vulnerable creatures, maar dat telt niet mee natuurlijk.. zo kan iedereen wel belachelijke crits registreren. En ja soms heb je wel eens een soort dubbele crit, of andere debuffs (shadow priest bijvoorbeeld, etc). En dan kun je over de 4K komen, maar dat zijn uitzonderlijke situaties imho.

Rank 10 is leuk, maar is maar een minimale verhoging en zal je misschien zo'n 100 dmg schelen op een crit met sm.

Ik haal met CoS/saccrificed succy/SM/+350 dmg gear (even geen ToEP meegerekend) ongeveer 1800 crits, en dat is zonder ruin. Met ruin was dat 2400 geweest.

Met ruin en goede gear (tier 2+, 600+ dmg) kun je dus wel 3K+ crits krijgen, maar verwacht niet dat je dat met je 60 lock al direct hebt :P

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mijn soul fire crit was rond de 1800. shadowbolt idem.. en dat met amper +dmg.. +23 op chest en +14 op boots ofzo.. zonder power infusion of iets van die rommel.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PLEASE Mensen, kunnen jullie aub stoppen met :

oh mijn lock, mage heeft gisteren crit van 2200 gehaald bla bla bla.

Dit is echt het verslonsen van dit forum naar mijn mening en totaal on interressant.

Vertel liever hoe je een lock het best kan inrichten ( lees aankleden ) om redelijke hoge crits te halen of vermeld tenminste al je gear zodat er mischien nog een keer wat nuttigs mee gedaan kan worden.

Dom vermelden van je crits is gewoon puber gedrag en erg nerdie, net zo goed als die mensen die er trots op zijn dat ze in full tier2 rondlopen. Dan denk ik jongens denken jullie dat jullie daarmee indruk kunnen maken op de meisjes??

Deze is misschien te cryptisch maar goed:
Zorg maar eerst dat je in real life in full tier 2 rondloopt voordat je trots op jezelf bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:20:

Dit is echt het verslonsen van dit forum naar mijn mening en totaal on interressant.

Vertel liever hoe je een lock het best kan inrichten ( lees aankleden ) om redelijke hoge crits te halen of vermeld tenminste al je gear zodat er mischien nog een keer wat nuttigs mee gedaan kan worden.

Dom vermelden van je crits is gewoon puber gedrag en erg nerdie, net zo goed als die mensen die er trots op zijn dat ze in full tier2 rondlopen. Dan denk ik jongens denken jullie dat jullie daarmee indruk kunnen maken op de meisjes??

Zorg maar eerst dat je in real life in full tier 2 rondloopt voordat je trots op jezelf bent.
Je zit jezelf wel leuk tegen te spreken nou ;) Je wil dat mensen vertellen wat voor gear ze aanhebben, maar je mag niet trots zijn op je tier 2..

Anyway, ik heb sinds kort eindelijk eens Full Netherwind na lang hard werken :P Die set-bonus is echt zó imba.. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Over nerdy gesproken :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

dit noemen ze flamebait :>

hoe je je char inricht.. nou, met dmg gear? :/

vermeld jij even boeiende feiten dan..? dit is puur om een beetje elkaar te vermaken. niets meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tegenspreken echt niet.

dan scoor je vast slecht op begrijpend lezen.

Ik zeg:
Je mag best vertellen dat je een crit van 3000 hebt gehaald, maar onderbouw deze dan met welke gear en welke stats je deze hebt gehaald.

Dom roepen ik heb gisteren gecrit met 3000 joehoe is gewoon erg dom.

net zo goed als ik dom vind dat mensen trots zijn op dat ze in tier2 rondlopen net of je dan wat bereikt hebt. :?

Ik studeer binnenkort af ( Tandheelkunde ) en ga straks bakken met geld verdienen, denk dat meer indruk maakt op mensen ( en meisjes ) als dat je op een feestje zegt:
Ja ik speel een spelletje genaamd WOW en ik heb een full tier2 set. Dan denken mensen oh ok een nerd. Get the point ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie eigenlijk vaker een ander probleem en dat is dat mensen denken dat mensen met tier2 trots zijn en er te koop mee lopen.
Ik loop dan in full tier2 met Thunderfury en het schild van de aq40 quest, maar dat betekent neit dat als ik stil sta in IF te wachten op een bg query dat ik te trots ben. Sterker nog, ik heb dan vaker de neiging om Quel'Serrar + bv mijn schild vanuit strat met NR in me handen te hebben. Word al dat "omgh epix", "omgh Thunderfury", "how do you get Thunderfury", "why do you use that boots or whatever when you have full tier2?", "how good is Thunderfury", "omgh full tier2" behoorlijk zat!!! Vooral de vraag hoe thunderfury te krijgen komt elke 5minuten wel voor.
Ja, ik zie er leuk uit in het spel, maar dit zegt verder niets over mijzelf. Sterker nog, al die reacties en dat er momenteel geen betere items te krijgen zijn zorgen er alleen maar voor dat ik juist minder ga spelen en het weekend toch ook maar een druid begonnen ben.
Kortom, leuk om zoon beetje de beste items te hebben maar verveelt zeer erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ging gisteren ZF doen, Bij de eerste boss een wipe (die kerel in de grot).
Mijn taak was de non elites te doden, en een hunter ging dan op de boss af. (jah.. we waren met 2 man), ik had de non elites kunnen tanken en doden, maar de hunter kreeg de boss en 2 elite mobs achter hem aan. We hebben wel de boss kunnen doden (wel dood gegaan door de 2 basilisk), waarna we vervolgens naar de temple gingen. Vanaf daar ging het makkelijk.

Had gister 2x ZF gedaan, 1x met level 60 hunter (1x wiped), 1x met een of ander guildie (0x wiped), kreeg meteen een invite van die guildie, en de dag daarvoor ook 1tje van een fanatieke instance guildie.

Wat ik wel grappig vond, was in mauradon, ik had meer aggro dan de tanker XD

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:31:
tegenspreken echt niet.

Ik zeg:
Je mag best vertellen dat je een crit van 3000 hebt gehaald, maar onderbouw deze dan met welke gear en welke stats je deze hebt gehaald.

net zo goed als ik dom vind dat mensen trots zijn op dat ze in tier2 rondlopen net of je dan wat bereikt hebt. :?

Ik studeer binnenkort af ( Tandheelkunde ) en ga straks bakken met geld verdienen, denk dat meer indruk maakt op mensen ( en meisjes ) als dat je op een feestje zegt:
Ja ik speel een spelletje genaamd WOW en ik heb een full tier2 set. Dan denken mensen oh ok een nerd. Get the point ? ;)
Jij weet wel wat trollen is, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26

Leuk op je feestje, maar hier zet je jezelf nu flink voor lul met deze paar regels :P

Dit topic gaat over WoW, dus ja, hier mag je trots zijn op je Tier 2 en boeit je opleiding geen ruk, noch hoeveel geld je verdient.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tegenspreken echt niet.

Ik zeg:

Who fucking cares wat anderen denken (en waar zijn die anderen als je weer 's wordt achtervolgd door Mor'Ladim)? En waarom zouden andere mensen het interessant vinden dat je loopt te klooien in andermans smerig gebit? :P

Besides, dit is een thread over World of Warcraft, en daar horen hoge crits in. 3k is trouwens peanuts, Gnomish Deathray 4k crits ftw. :+
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.