Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Om de mage discussie maar weer eens aan te wakkeren : )
Alles imo he !!!

DE pvp build van 1.11

http://www.wowhead.com/talent/?kbLxrRboZVgGzc0ux

Je hebt gewoon CS + PoM nodig. De rest is gewoon pure dmg reductie vs caster / melee. En PoM > Combustion in pvp. Voor de rest is fire gewoon max dmg + crit zonder pve dingen als een snellere fireball / mana regainen door crit of aggro. En de mogelijkheid voor sheep / pyro / pom + pyro / fireblast / blastwave owned natuurlijk

De build voor MC / BWL

http://www.wowhead.com/talent/?Rf0EM0cZZVA0cRfzVo

Maximale single target dmg voor zo weinig mogelijk mana. Mana regen dmv magic aborbtion / arcane concentration / arcana meditation en mana besparing door frost channeling wat ook nog aggro reduceert. Ultiem zuig voor PvP.

De elemental PvE

http://www.wowhead.com/talent/?kZxgG0f0hhVA0cofz

Al het goede oude in frost van de oude 30 arcane / 20 fost build + liete dmg van fire met ignite / incinerate / imp fireblast / critical mass / 3/5 fire power. Je kan ervoor kiezen om 2 puntjes uit arctic reach te halen om 5/5 fire power te halen. Arctic reach is momenteel alleen handig om out range bij geddon te staan. Frost block is te handig om te dumpen. Master of elements geloof ik wel...

Elemental pvp...

Iets met AoE enzo

http://www.wowhead.com/talent/?RZVgGu00uhVVMMo0xh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk IJntema schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:39:
[...]

Voeg Hondirk ff aan je friendslist toe, ram ik je er wel effe doorheen.. vorige keer sprak jij mij niet meer aan toen ik online was met minniwinkle.
Klopt, toen zat je al in DM met je alt =). Zal je zo ff adden als ik thuis kom van stage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
OkkE schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:57:
Gister was ik met mijn lvl9 Priest in Westfall aan het questen, komt er opeens een Rogue langs, begint op een mob te slaan, blijkt dat hij low health heeft. Wat doet 'ie? Roept naar mij "HEAL!". Maar ik was net zelf bezig met een mob, en ik zorg toch echt dat ik eerst mijzelf in level hou.

Goed, jij gaat dus dood, krijg ik een /w van "you fucking bitch!"... :{ Ik ben een Priest omdat ik het een leuke class vind, en healen vind ik (nu iig nog) leuk. Maar zomaar langs me komen rennen schreeuwen "HEAL", en dan kwaad worden als ik niet (optijd) heal, sja jammer. Dan heb je toch echt gewoon pech. Jammer, zulke mensen.

Wel grappig is dat het iemand uit mijn oude guild was. Kende hem niet, maar geeft wel prima het niveau van de guild aan, en waarom ik er uit ben gestapt. :)
Had gisteren precies hetzelfde. Ik was aan het questen in Redridge en die gast ook. Hij word bijna afgemaakt door een mob en normaal geef ik wel even een heal en een buff als ik langs zo iemand loopt. Klaarblijkelijk had ie het niet druk genoeg en had hij tijd om "HEAL" naar mij te whisperen nog voordat ik wat gedaan had. Heb hem uiteraard niet gehealed en netjes verteld dat ik daar niet van gediend was en dat ik niet zijn "healslave" was. Ik vervolgde daarna gewoon mijn weg.
Even later kom ik die gast weer tegen en toen vroeg ie (deze keer wel netjes) in /s of ik hem wilde helpen. Helaas voor hem was ik net in een party gestapt en opweg om mijn party genoten te helpen. Dit zei ik ook netjes in /s terug en liep verder. Toen kreeg ik een whisper van hem met " U B I T C H". Uiteraard even een screenie gemaakt, gereport en op /ignore gezet. Sommige gasten zijn echt eikels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:53:
[...]

zoals hier boven al staat gewoon lekker zelf beginnen. Starten in een guild die de high end games al farmen is toch minder leuk.
Ik ben ook in een guild gestart die klaar was in mc maar ben daarna terug gegaan in een guild die nog moest beginnen. Daar hebben we vanaf het begin alles opgebouwd en das gewoon super gaaf.
weet je wat echt gaaf is..? een full lightforce setje.. binnen een maand of 2,3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:53:
[...]

zoals hier boven al staat gewoon lekker zelf beginnen. Starten in een guild die de high end games al farmen is toch minder leuk.
Ik ben ook in een guild gestart die klaar was in mc maar ben daarna terug gegaan in een guild die nog moest beginnen. Daar hebben we vanaf het begin alles opgebouwd en das gewoon super gaaf.
Inderdaad. En je krijgt met regelmaat nog eens hulp :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:49:
[...]

Het is al eens een keer aangegeven maar threat en damage zijn twee verschillende dingen. MT's staan bij ons bovenaan in de threatmeters, dat wil echter niet zeggen dat ze ook de meeste damage doen. Als je je damage meter gaat gebruiken om te zien of en hoeveel damage je nog kunt doen, kun je beter een threatmeter gebruiken. We weten inmiddels ook wel hoe ver we kunnen gaan, maar het blijft gewoon een handige tool om te zien wie we nu weer stijf moeten vloeken. :P
je hoeft pas te vloeken als je tank aggro verliest :P
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:50:
[...]

nee? je beredenering is dom, want als je puur alleen op damage gaat kijken zou het dus volgens jou beredenering moeten zijn dat healers als laatste pas aggro trekken, omdat ze onderaan de dmg meters staan, natuurlijk grote onzin.
uhuh
lees nog eens all mijn posts hierover door en daarna de link over thread en aggro ok B)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:57:
[...]

weet je wat echt gaaf is..? een full lightforce setje.. binnen een maand of 2,3 :)
En dan doorswitchen naar een Naxx/AQ guild gok ik ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theuno schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:02:
[...]

En dan doorswitchen naar een Naxx/AQ guild gok ik ?
dat kan.., maar dat doet de guild waar ik in wil ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:04:
[...]

Dat doen ze goed dan met 15 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
[...]

Doen ze Naxx al? hoever zijn ze al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:57:
[...]

Gadverdamme.. als ik ergens wel een hekel aan heb zijn 't epic geile mannetjes.. :r

Achja.. ieder zijn ding he, denk alleen niet dat je met zo'n instelling snel wordt aangenomen bij een goede guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:10:
[...]

Gadverdamme.. als ik ergens wel een hekel aan heb zijn 't epic geile mannetjes.. :r

Achja.. ieder zijn ding he, denk alleen niet dat je met zo'n instelling snel wordt aangenomen bij een goede guild.
lightforge is de tier0 set he ;) verder ben ik het wel met je eens overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:00:
[...]

je hoeft pas te vloeken als je tank aggro verliest :P

[...]

uhuh
lees nog eens all mijn posts hierover door en daarna de link over thread en aggro ok B)
thread = draad
threat = dreiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:10:
[...]

hehe welke instelling..? mensen helpen.. als die het nodig hebben..? soms beetje opscheppen over je nieuwe eq (gear)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Nu online
[...]

"dat kan..." <- bevalt me niet. Ik heb echt een hekel aan "epic whores" die steeds van guild naar guild gaan omdat de ene guild beter is dan de andere en ze denken zo sneller epixxxxx te scoren.

Ik ben uiteindelijk ook geswitched van guild omdat de guild waar ik inzat (waar ik alles mee meegemaakt heb, zoals 1e keer Ony, MC van 1ste t/m laatste baas, etc, etc) stom genoeg was mages te recruiten terwijl we er al zat hadden.Ook gebruikte ze de addon "guild event manager" en diegene die als eerst gesigned waren hadden plek. Als je spare was kreeg je geen DKP. Omdat ik nooit in het weekend online was en toen de raids voor de hele week in GEM gezet werden miste ik alle raids. Uiteindelijk heb ik besloten de guild te verlaten. Na een aantal weken guildloos door WoW gelopen te hebben ben ik bij een guild gegaan die BWL toen zo goed als op farm hadden (alleen Nef toen nog niet, nu wel overigens). Ik moet zeggen dat de guild niet beroerd is maar de "fun" er voor mij een beetje vanaf is. Niets is/was zo leuk om een instance als MC/BWL voor de eerste keer in te gaan en voor de 1ste keer een baas neer te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 01-06-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Wow wiki staat een heel mooi artikel m.b.t. aggro :)
http://www.wowwiki.com/Formulas:Aggro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lightforge is de shit , zonde dat ik alles had verkocht toen ik me lawbringer had :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:42
[...]

waar hij _graag_in_wilt_ guys :) we hoeven niet _altijd_ aan te nemen dat het weer een tahiko-opmerking is :P

ontopic weer: hoe zit het met holy-nova spam bij Vael? of heal je dan gewoon niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:15:
[...]

"dat kan..." <- bevalt me niet. Ik heb echt een hekel aan "epic whores" die steeds van guild naar guild gaan omdat de ene guild beter is dan de andere en ze denken zo sneller epixxxxx te scoren.

Ik ben uiteindelijk ook geswitched van guild omdat de guild waar ik inzat (waar ik alles mee meegemaakt heb, zoals 1e keer Ony, MC van 1ste t/m laatste baas, etc, etc) stomgenoeg was mages te recruiten terwijl we er al zat hadden.Ook gebruikte ze de addon "guild event manager" en diegene die als eerst gesigned waren hadden plek. Als je spare was kreeg je geen DKP. Omdat ik nooit in het weekend online was en toen de raids voor de hele week in GEM gezet werden miste ik alle raids. Uiteindelijk heb ik besloten de guild te verlaten. Na een aantal weken guildloos door WoW gelopen te hebben ben ik bij een guild gegaan die BWL toen zo goed als op farm hadden (alleen Nef toen nog niet, nu wel overigens). Ik moet zeggen dat de guild niet beroerd is maar de "fun" er voor mij een beetje vanaf is. Niets is/was zo leuk om een instance als MC/BWL voor de eerste keer in te gaan en voor de 1ste keer een baas neer te krijgen.
uhm... lightforce is blauw.. rare dus.. of heb ik het verkeerd... :(, btw wat is er erg aan om guild te switchen..?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:18:
[...]

uhm... lightforce is blauw.. rare dus.. of heb ik het verkeerd... :(, btw wat is er erg aan om guild te switchen..?
Jij zegt lightforge in 2-3 maanden te willen hebben als reactie op een post waar iets wordt verteld over guilds die high-end instances op farm status hebben, dus ik nam aan dat je een typo maakte..

Lightforge hoef je geen goede guild voor te hebben, maar kun je makkelijk krijgen m.b.v. PuG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:15:
[...]

Ik ben uiteindelijk ook geswitched van guild omdat de guild waar ik inzat (waar ik alles mee meegemaakt heb, zoals 1e keer Ony, MC van 1ste t/m laatste baas, etc, etc) stomgenoeg was mages te recruiten terwijl we er al zat hadden.Ook gebruikte ze de addon "guild event manager" en diegene die als eerst gesigned waren hadden plek. Als je spare was kreeg je geen DKP. Omdat ik nooit in het weekend online was en toen de raids voor de hele week in GEM gezet werden miste ik alle raids. Uiteindelijk heb ik besloten de guild te verlaten. Na een aantal weken guildloos door WoW gelopen te hebben ben ik bij een guild gegaan die BWL toen zo goed als op farm hadden (alleen Nef toen nog niet, nu wel overigens). Ik moet zeggen dat de guild niet beroerd is maar de "fun" er voor mij een beetje vanaf is. Niets is/was zo leuk om een instance als MC/BWL voor de eerste keer in te gaan en voor de 1ste keer een baas neer te krijgen.
Dit roep ik ook tegen iedereen die met groene/blauwe gear bij mij aanklopt om bij de guild te komen. De meesten zeggen toch bij een "goede raidguild" te willen horen en sommigen maken het nog bonter "wiping is not my style". Weet je meteen wat je er aan hebt, die komen er dus niet in. Sowieso nemen wij bijna alleen maar vrienden van guildies aan of bekende personen op de server, maar die keuze heeft natuurlijk niet iedere guild.
Zelf zit ik bij deze guild van Luci tot Huhuran nu en bevalt me nog steeds, weet niet of ik altijd bij alle "first-kills" aanwezig bij geweest maar het zal niet veel schelen en dat soort momenten is wel wat het leuk maakt. Het gaat om de game, niet om de epiexx (hoewel ook leuk natuurlijk, ezpwn in BG's).
[...]

Notoire guildswitchers zijn dus irritant, die ppl krijgen gear etc hetgeen nodig is om weer vooruitgang te boeken. Bovendien zijn de tactics ze uitgelegd, zijn ze ingspeeld met de players etc etc. Moet je elke keer opnieuw doen als je weer iemand moet recruiten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

takitho ik vind dat jij soms wel hard afrekend word door iedereen omdat je beginneling bent die iets te snel iets typt maar je reacties slaan wel alles soms.

Jij bent uit je reacties te zien toch nog wel een aardige noob en je wilt in een guild die AQ/naxx al doen? (naxx kan nog niet maar oke) en wat voor mensen denk je dat in een aq40 guild zitten.
Dat zijn mensen die al bergen /played tijd op hun account hebben staan waarschijnlijk al meer tijd in mc/bwl gezeten dat dat jij in totaal heb gespeelt. Dus probeer je doelen realistisch te zetten en ga eens mee met een guild die zg / aq20 doen en probeer daar je best te doen zodat ze je misschien wel accepteren.

Met dit soort opmerkingen maak je je eerlijk gezegt belachelijk

Guild switchen is niks mis mee maar je bent nog niet eens 60 en je wilt al een guild joinen die al klaar is voor naxx dan ben je aan het dromen. De meeste high end guilds hebben geen probleem om mensen te krijgen dus jij moet echt wel wat te bieden hebben. Wij zitten pas net in bwl en stellen al strenge eisen. Een aplied op het forum moet er goed uit zien en normaal overkomen.
Dus als ik zie staan:

takitho......bijna60..........wil ff joinen........haal nog fff mn.........lf setje.......dan bij jullie pwn ......bwl.....epics.........

[ Voor 24% gewijzigd door MantaMania op 01-06-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
[...]

Lightforge is inderdaar rare (blauw) Staar he er niet al te blind op, er zijn een hoop items die leuker zijn dat Lightforge.

Met switchen tussen guilds is in principe niets mis. Maar de meeste mensen hier (waaronder ik) hebben het niet zo op mensen die, zodra ze 60 zijn, direct een guild die MC (of hoger) op farm heeft in willen, alleen maar om de epics op te rapen. Dit is overigens ook helemaal niet leuk, ik heb zelf bijna alle first kills in MC meegemaakt (alleen gollemag en sulforon niet, en buiten MC ony niet), en dit is een van de leukste onderdelen van het spel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

Helox-in-a-box schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:16:
[...]

waar hij _graag_in_wilt_ guys :) we hoeven niet _altijd_ aan te nemen dat het weer een tahiko-opmerking is :P

ontopic weer: hoe zit het met holy-nova spam bij Vael? of heal je dan gewoon niet genoeg?
Het is goed te doen en veroorzaakt geen threat, maar het is geen talent die ervoor nodig is. Goed met je PoH omgaan werkt ook, zorgen dat je het niet te vroeg doet. Want dat heb je meteen Burning Adrenaline te pakken.
Verder is het geluk/pech hebben met wie BA krijgen....

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd.. paar weken terug hadden wij Razorgore voor de 1e keer down gekregen (tijdens hevige lag, dus 't was makkelijker..) en afgelopen dinsdag hebben we hem weer down gekregen, na 2/3 wipes.

Maar toen ie dood ging.. iedereen juichen op TS.. geweldig :D

En daarna keihard gewiped op Vael, maar dat is ook een kwestie van oefenen. En ik vind dat veel leuker dan bij een farm-guild erachteraan huppelen en epics vangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ik vind het zelf juist super leuk om met mijn huidige guild (waarvan de meeste al heel veel end-game ervaring hebben. Zelf was mijn hoogste lvl een 47 gnome mage voordat ik op Xavius rollde).
De guild heeft het doel om alle instances op farm status te krijgen, en niet op snelst mogelijke manier, maar op de bests mogelijke manier. Bosses op farmstatus krijgen, en dan meer mensen die boss een keer laten leiden, zodat er veel zijn die straks de raid leader kunnen zijn.
Ook iedereen goed equipen voordat we verder gaan.

Dit geeft echt een gevoel van samenhorigheid en vriendschap. Ik zou dan ook niet meer weg willen bij mijn guild. En al helemaal niet een andere guild joinen omdat zij al bij BWL zijn en wij pas bij ZG.
Epic whore's ftl!

lightforce... dat disenchant ik gelijk, wat een crap :D nofi :>
Maar ik zou niet al te veel voor een bepaalde set gaan, als tanking warrior kan ik veel beter naar losse items kijken dan naar bijvoorbeel de Valor (tier 0) of Heroism (tier 0.5) set.
De belt van Heroism daarentegen is wel weer erg goed, en die ga ik vanavond dan ook ff maken :)
Wat ik wil zeggen is, kijk eens goed rond, lees de pala forums eens en ga gewoon lekker gamen, zorg eerst eens dat je lvl 60 haalt en flink wat game ervaring hebt voordat je eisen gaat stellen aan een guild.
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:31:
[...]

:D maar weet je.. wie niet schiet.. wie niet raakt he.
wie niet waagt, wie niet wint dus :>
besides me real life friend zin in een raid guild, en juist die wil ik in :), en niet bijv elements die nummer 1 guild is in de server....
als je vriend jou in die guild haalt omdat jij een vriend van hem bent is 'ie helemaal verkeerd bezig. Recruiten moet gaan op skill en inzettingsvermogen, geen vriendjespolitiek

/mening

[ Voor 43% gewijzigd door addictive op 01-06-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:24:
[...]

takitho ik vind dat jij soms wel hard afrekend word door iedereen omdat je beginneling bent die iets te snel iets typt maar je reacties slaan wel alles soms.

Jij bent uit je reacties te zien toch nog wel een aardige noob en je wilt in een guild die AQ/naxx al doen? (naxx kan nog niet maar oke) en wat voor mensen denk je dat in een aq40 guild zitten.
Dat zijn mensen die al bergen /played tijd op hun account hebben staan waarschijnlijk al meer tijd in mc/bwl gezeten dat dat jij in totaal heb gespeelt. Dus probeer je doelen realistisch te zetten en ga eens mee met een guild die zg / aq20 doen en probeer daar je best te doen zodat ze je misschien wel accepteren.

Met dit soort opmerkingen maak je je eerlijk gezegt belachelijk

Guild switchen is niks mis mee maar je bent nog niet eens 60 en je wilt al een guild joinen die al klaar is voor naxx dan ben je aan het dromen. De meeste high end guilds hebben geen probleem om mensen te krijgen dus jij moet echt wel wat te bieden hebben. Wij zitten pas net in bwl en stellen al strenge eisen. Een aplied op het forum moet er goed uit zien en normaal overkomen.
Dus als ik zie staan:

takitho......bijna60..........wil ff joinen........haal nog fff mn.........lf setje.......dan bij jullie pwn ......bwl.....epics.........

besides me real life friend zin in een raid guild, en juist die wil ik in :), en niet bijv elements die nummer 1 guild is in de server....

vraagje: hoe kan je nou zien dat ik een slechte speler ben, heb je mij ooit zien spelen....? Misschien ben ik welliswaar niet goed volgens jullie, maar mijn "instance ppl" heeft er zeker weten een andere mening over :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

als die guild waar je in wilt klaar is voor naxx moeten ze toch in de top 3 staan denk ik ;)
En als je geen reaal doel stelt heeft het ook geen nut, zelfs in onze guild zou je niet serieus genomen worden als je daar nu zou aanmelden en wij zijn pas net in bwl laat staan dat hun full tier 2 epic zijn en niet eens meer mc doen, kom je aan met je blauw/groene setje.
Bij ons maakt vriend of familie niks uit, kan iets schelen als ie garandeerd dat je een goeie speler bent maar dan nog.

ps leer eerst fatsoenlijke replies te schrijven of laat iemand je aanmelding controleren voor je hem stuurt ik ga ervanuit dat er teveel ...... instaan.
Mijn nederlands is behoorlijk belabberd maar vergeleken met jou ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 01-06-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

Even een (nub?) druid-vraagje. Ben nu lvl 39 (horde side), 0/9/21 gespecced. De reden dat ik niet voluit feral ben gegaan, is dat de instant heal d.m.v. nature's swiftness toch wel heel handig is (vooral in BG's en instances). Zodra ik hoger lvl ben (50-ish) wil ik overgaan op 0/31/xx óf xx/31/0. Zodra ik 60 ben zal de druk wel weer hoger worden om restoration te gaan doen, maar dat zien we dan wel.

Maar goed; ik vraag me dus af wat goede feral gear is? Ik denk er nu aan nightscape bij elkaar te schrapen(+sta en +agi), maar dan kom ik dus erg mager uit qua str. Is het gebrek aan str evt. te compenseren met enchants (ik mis overigens het kapitaal om flink enchants te kopen), of is dit sowieso minder van belang voor feral? Verder als iemand leuke andere spullen kent die onmisbaar zijn voor een (feral) druid hoor ik het graag. Ik heb de illusionary rod uit SM, maar met name voor shoulders / legs loop ik nu in prutspul rond. (lees: barbaric shoulders en ik-weet-niet-wat voor legs).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Seraphin schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:38:
Even een (nub?) druid-vraagje. Ben nu lvl 39 (horde side), 0/9/21 gespecced. De reden dat ik niet voluit feral ben gegaan, is dat de instant heal d.m.v. nature's swiftness toch wel heel handig is (vooral in BG's en instances). Zodra ik hoger lvl ben (50-ish) wil ik overgaan op 0/31/xx óf xx/31/0. Zodra ik 60 ben zal de druk wel weer hoger worden om restoration te gaan doen, maar dat zien we dan wel.

Maar goed; ik vraag me dus af wat goede feral gear is? Ik denk er nu aan nightscape bij elkaar te schrapen(+sta en +agi), maar dan kom ik dus erg mager uit qua str. Is het gebrek aan str evt. te compenseren met enchants (ik mis overigens het kapitaal om flink enchants te kopen), of is dit sowieso minder van belang voor feral? Verder als iemand leuke andere spullen kent die onmisbaar zijn voor een (feral) druid hoor ik het graag. Ik heb de illusionary rod uit SM, maar met name voor shoulders / legs loop ik nu in prutspul rond. (lees: barbaric shoulders en ik-weet-niet-wat voor legs).
Ik weet heel weinig van druids, maar ik weet wel dat op www.wow-loot.com voor iedere classe per instance de leuke loot staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
addictive schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:29:
[...]

als je vriend jou in die guild haalt omdat jij een vriend van hem bent is 'ie helemaal verkeerd bezig. Recruiten moet gaan op skill en inzettingsvermogen, geen vriendjespolitiek

/mening
Laat bij ons er nu een regel zijn dat vrienden / familie WEL geinvite worden, daarna word bekeken of het een eikel is of een toffe gast en daarna pas of hij skills heeft. En zelfs als hij geen skills heeft is er een grote kans dat hij wordt aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
[...]

vraagje: hoe kan je nou zien dat ik een slechte speler ben, heb je mij ooit zien spelen....?
gewoon een voorzichtige interpolatie vanuit je reacties hier :)
en denk niet dat een guild die klaar is staat te springen om een paladin in blue/greens.

btw: je verwacht zeker dat ze snel 2/3 keer MC ook doen om je snel in tier 1 te kleden ofniet?

[ Voor 26% gewijzigd door Helox-in-a-box op 01-06-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:46:
[...]

gewoon een voorzichtige interpolatie vanuit je reacties hier :)
en denk niet dat een guild die klaar is staat te springen om een paladin in blue/greens.

btw: je verwacht zeker dat ze snel 2/3 keer MC ook doen om je snel in tier 1 te kleden ofniet?
haha, neej. Want je kan MC maar om de 5 dagen of 7 dagen doen. Maar een Raid guild lijkt me veel leuker dan een guild met allemaal leden die nog BlackFantom Deeps moet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

@takiho: Welk level ben je nu ?

Het meeste over het raiden leer je pas als je het doet, verwacht niet dat het een weg van rozen zal zijn. Zelf die weg bouwen en leren hoe het moet is veel waard. Goed, als je een guild joined wat farmd, leer je van de latere instances misschien wat meer... maar hou er dan vast rekening mee, het word WIPEN >:)

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

sebasgrif schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:45:
[...]

Ik weet heel weinig van druids, maar ik weet wel dat op www.wow-loot.com voor iedere classe per instance de leuke loot staat :)
thnx die kende ik nog niet (thottbot vond ik moeizaam als het om loot voor een specifiek doel gaat).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theuno schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:53:
@takiho: Welk level ben je nu ?

Het meeste over het raiden leer je pas als je het doet, verwacht niet dat het een weg van rozen zal zijn. Zelf die weg bouwen en leren hoe het moet is veel waard. Goed, als je een guild joined wat farmd, leer je van de latere instances misschien wat meer... maar hou er dan vast rekening mee, het word WIPEN >:)
juist, vandaar dat ik in een raid guild wil gaan. Ik wil niet wachten in IF/SW en steeds maar yellen. LFG MC,UBRS,LBRS enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:55:
[...]

juist, vandaar dat ik in een raid guild wil gaan. Ik wil niet wachten in IF/SW en steeds maar yellen. LFG MC,UBRS,LBRS enz.
Je wilt dus snel gear en epics en in de raids komen..
Succes, veel guilds geven je die kans niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:52:
[...]

haha, neej. Want je kan MC maar om de 5 dagen of 7 dagen doen. Maar een Raid guild lijkt me veel leuker dan een guild met allemaal leden die nog BlackFantom Deeps moet gaan doen.
ten eerste doet geen enkele zichzelf respecterende guild een BFD run.. tegen de tijd dat je bij de meeste guilds geaccepteerd word zit je daar al boven.. ik zit in een guild die zon beetje de hele week raids organiseerd voor lvl60 figuren, en daar redelijk oke in zijn. Maar de rest van de guild die nog niet lvl60 is doet gewoon z'n ding en gaan vaak samen met andere guildmembers instances door, of een quest doen die pittig is. IMHO veel leuker dan powerlvl'en naar lvl60 en dan een hardcore raidguild joinen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Nu online
hahahahaha, dan kan je idd heeeeeeel lang wachten als je dat roept :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

[...]

Zo te zien wil hij niet altijd in UBRS, Lolomance en Strat blijven hangen. Maar gewoon gezellig meeraiden.
Word alleen een beetje erg vooruitstrevend verwoord.

Of heb ik het nu mis ?
Hooli-gan schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:00:
[...]

Op test servers werkt het redelijk, LFGuild NAXX

[ Voor 23% gewijzigd door Theuno op 01-06-2006 16:02 ]

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

addictive schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:29:

/mening
Nou ik ben het helemaal met je eens op dit na :P

Juist wel vrienden in je guild inviten...
Het is een spel en we spelen het allemaal voor de lol, en dat je er af en toe een paar mooi gevormde polygonen met leuke texture voor terug krijgt is bijzaak :D

En jah ik weet ook niet of takiho goed kan gamen :P
Maar volgens mij is het wel zo iemand die voor de epics gaat... moet ie zelf weten natuurlijk, maar mijn guild komen ze niet in :)
[...]

Je moet ook niet yellen :P maar gewoon in LFG channel :)

[ Voor 18% gewijzigd door ReCreator op 01-06-2006 16:05 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ha ha, ik heb op die manier wel eens een groep in elkaar gedraaid voordat ik in mijn huidige guild kwam. We kwamen tot Luci (hetgeen me nog verbaasde gezien de noobs die er mee waren, luisteren gebeurt ook niet in zo'n groep, rogues die tussen Giants door gaan stealthen etc. lol). Luci nooit neergekregen. Maargoed, 3 runs op die manier gedaan, al met al viel het dus nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
[...]

dat valt reuze mee hoor. Op de Ravencrest realm zijn er vaker PuG's geweest voor MC en Onyxia. En ze werden zelfs succesvol afgerond! (onyxia iig, tot hoever ze in MC gekomen zijn is me niet bijgebleven) :)
ImdaMned schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:46:
[...]

Laat bij ons er nu een regel zijn dat vrienden / familie WEL geinvite worden, daarna word bekeken of het een eikel is of een toffe gast en daarna pas of hij skills heeft. En zelfs als hij geen skills heeft is er een grote kans dat hij wordt aangenomen.
en waarom dat? :)
De enige reden is omdat 1 persoon in de guild dan met diegene kan opschieten. Maar dan nog vind ik het een omgekeerde wereld; eerst inviten dan kijken of iemand wel 'goed genoeg' is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P, ik zag laatst een "goeie" speler met full epic dood gaan door een level 6-7 wolfje.. naast IF, ze gingen duelen waar weinig mensen waren. En toen een van hun had gewonnen kwam er een wolfje achter hun aan, en die man had 3 hp ofzo over.

zie wolfjes zijn wel sterk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:56

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:06:
:P, ik zag laatst een "goeie" speler met full epic dood gaan door een level 6-7 wolfje.. naast IF, ze gingen duelen waar weinig mensen waren. En toen een van hun had gewonnen kwam er een wolfje achter hun aan, en die man had 3 hp ofzo over.

Kampvuurtjes ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:06:

zo heb ik met mn lvl 19 rogue een vermoedelijke level 60 gekilled ;) gewacht tot ie vol in duel zat en toen ie net op zijn knieen ging gelijk ambush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
addictive schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:05:
[...]

en waarom dat? :)
De enige reden is omdat 1 persoon in de guild dan met diegene kan opschieten. Maar dan nog vind ik het een omgekeerde wereld; eerst inviten dan kijken of iemand wel 'goed genoeg' is :)
Uitgangspunt is dat het een vrienden voor vrienden guild is. Dat er aantal zijn die redelijk hardcore zijn doet daar niets aan af. levert af en toe wel spanningen op ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:56:
[...]

Klopt, toen zat je al in DM met je alt =). Zal je zo ff adden als ik thuis kom van stage :)
Ach ja.. inmiddels dus druk SFK aan het ontdekken, moet vanaf daar alleen nog Arugal's Belt en dan naar WC (mag je ook wel mee voor 'de' ring). Zeker als priest kun je de net wat betere gear goed gebruiken voor solo fighting.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:17:
[...]

Uitgangspunt is dat het een vrienden voor vrienden guild is. Dat er aantal zijn die redelijk hardcore zijn doet daar niets aan af. levert af en toe wel spanningen op ^^
Wij hebben precies hetzelfde... de hardcore zijn bang om epics/raidspots kwijt te raken en de 'casuals' willen juist ook raiden en easy epics scoren (takiho look-a-likes) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:31:
silent resolve niet belangrijk?? ik vind het als priest toch wel erg belangrijk dat je iets van agro reduce hebt zekere bij bepaalde bosses die agro resetten.
Bosses die aggro resetten hebben meestal wel een manier zodat je ze op de tank gefocusseed houdt. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad, ik heb er alleen maar punten in zitten om het zaakie op te vullen. En ik ga binnenkort respeccen, wil toch die 10% smite damage, moet ook zo af en toe eens wat doodmaken :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:27:
[...]

Bosses die aggro resetten hebben meestal wel een manier zodat je ze op de tank gefocusseed houdt. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad, ik heb er alleen maar punten in zitten om het zaakie op te vullen. En ik ga binnenkort respeccen, wil toch die 10% smite damage, moet ook zo af en toe eens wat doodmaken :)
Reroll hunter als je wil farmen ofzo nub !!!

owja, dat was je main ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:27:
[...]

misschien dat je er nooit problemen mee hebt gehad omdat je die punten dus al had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:50:

De hoogste ranks zijn het efficientst ja, zonder bonussen.
Wat simpele cijfers:

heal rank 4: 750 heal, 305 mana = 2.45 healing per mana
heal rank 2: 470 healing, 205 mana = 2.29healing per mana

nu doen we er 300 healing erbij van je gear (3/3.5 * 400 = +257 healing op heal r2/4):

heal rank 4: 1007 heal, 305 mana = 3.3 healing per mana
heal rank 2: 727 healing, 205 mana = 3.54 healing per mana
Grappig zeg - ik heb nog zo weinig +heal spul verkregen dat ik dat nog niet had meegewogen :D.

Maar zo geredeneerd kan je het beste je goedkoopste spell gebruiken welke het grootste percentage uit je +heal spul haalt en weinig mana kost. Waarom dan niet rank 1 heal? Gemiddeld 313, plus 257 = 570/155 = 3.68 hp/m. Of wil je ook rond de 1000 hp uitkomen, om hp/seconde redelijk te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:38:
[...]

Grappig zeg - ik heb nog zo weinig +heal spul verkregen dat ik dat nog niet had meegewogen :D.

Maar zo geredeneerd kan je het beste je goedkoopste spell gebruiken welke het grootste percentage uit je +heal spul haalt en weinig mana kost. Waarom dan niet rank 1 heal? Gemiddeld 313, plus 257 = 570/155 = 3.68 hp/m. Of wil je ook rond de 1000 hp uitkomen, om hp/seconde redelijk te houden?
het telt pas vanaf rank 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
3/3.5 * 400 = +257
? ik kom toch echt op 342 ongeveer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

denk niet dat jij een MT levend wil houden met een heal spell rank 1 omdat die het efficientste :P

zou 1 of 2 ranks lager zitten B)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:47:
[...]

? ik kom toch echt op 342 ongeveer :P
volgens mij bedoelde die +300 healing zoals ook in zijn verhaaltje staat
PoweRoy schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:48:
denk niet dat jij een MT levend wil houden met een heal spell rank 1 omdat die het efficientste :P

als je plus healing zou werken zou rank 1 ook leuk kunnen zijn zeker als er meerdere staan te spammen.

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 01-06-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Wij zijn een nieuwe guild met veel 60'ers, en willen een DKP systeem invoeren, iemand tips/sites waar soort van templates zijn, of hoeveel dkp per baas en dat soort dingen. Ik hoor wel eens van EQDKP maar weet niet precies wat het inhoud,
Iemand een idee?
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
RaseriaN schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:24:
[...]

Wij hebben precies hetzelfde... de hardcore zijn bang om epics/raidspots kwijt te raken en de 'casuals' willen juist ook raiden en easy epics scoren (takiho look-a-likes) ;)
Het is een heel grappig proces geweest binnen Exomna. Omdat we historisch zijn opgebouwd uit 3 vriendenguilds (wie is er niet zo met WoW begonnen), stond de deur eigenlijk altijd open voor vrienden en familie. Toen we voor het eerst MC ingingen in een alliantie met een andere guild, kwam een fusie al snel in het zicht, maar om te voorkomen dat we heel erg te groot zouden worden, is er toen met selectie-aan-de-poort een merge geweest, gevolgd door een recruitementstop om de guild weer wat volwassen te laten worden. Een maand of wat later is de "vrienden voor vrienden" regel eigenlijk geofficialiseerd in onze guilddoelstellingen. Vrienden van een guildie komen altijd op de invite-lijst, maar om te voorkomen dat we te snel groeien, wordt er rustig gedaan met de hoeveelheid nieuwe recruits per week. Dit had zeker wel gevolgen voor onze raiding:
- We gaan langzamer door de nieuwe content, de spanning ligt vooral in het feit dat de hardcore raiders zich ergeren dat het zo langzaam gaat soms (we staan al 3 weken voor Nef, maar beste poging 9%)
- Mensen die niet 24/7 meedoen aan raids kunnen ook mee BWL in, mits ze aan bepaalde basisvoorwaarden (wat gear en FR) voldoen
- Mensen die wel 24/7 raiden vallen er wel eens buiten, dus 23/6 lijkt beter op zijn plaats
- Iedereen kan aanspraak maken op epix mits ze genoeg dkp hebben. Zo ging er laatst een ToeP naar een Elemental Shaman, gewoon omdat hij meer dkp bood dan de mage/warlock goegemeente.
- Alle alts zijn welkom.

Het leuke van dit systeem is dat er meer saamhorigheid is binnen Exomna dan mensen soms denken. Onze guild is een WoW-thuis voor de leden. Vertrek uit de guild wordt ook meestal als een soort verraad opgevat (soms ietwat beetje overdreven), wat vooral aangeeft dat iedereen vindt dat iedereen in de guild thuishoort en niet ergens anders zou moeten spelen. Mij bevalt het wel.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sander1991 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:54:
Wij zijn een nieuwe guild met veel 60'ers, en willen een DKP systeem invoeren, iemand tips/sites waar soort van templates zijn, of hoeveel dkp per baas en dat soort dingen. Ik hoor wel eens van EQDKP maar weet niet precies wat het inhoud,
Iemand een idee?
Bedankt.
Het nadeel van veel DKP systemen (met name die DKP uitgeven voor bosses en opkomst bijvoorbeeld) is dat de uitgaande DKP niet rechtevenredig is met de inkomende DKP. Het resultaat is duidelijk: inflatie.

Dit is eenvoudig te voorkomen door met een zero-sum systeem te werken. Wat inhoudt dat je de DKP waarde van ieder gedropt item weer verdeelt over de groep en dus de uitgegeven DKP gelijk is met de inkomende.

Verder geef ik overigens geen voorkeur aan het 'bieden' van DKP, wederom omdat die de balans omverduwt. Vaak is het bieden weer een gevolg van de bovengenoemde inflatie. Het strookt ook niet met het zero-sum idee natuurlijk :)

Bij ons kun je aangeven dat je een item wilt. Vervolgens krijgt degene met de meeste DKP het item, tenzij die al een item heeft gekregen die run. Als beiden al een item hebben gekregen wordt er wel weer naar DKP gekregen, etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 01-06-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

mdmeijer schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:56:
[...]

Het is een heel grappig proces geweest binnen Exomna. Omdat we historisch zijn opgebouwd uit 3 vriendenguilds (wie is er niet zo met WoW begonnen), stond de deur eigenlijk altijd open voor vrienden en familie. Toen we voor het eerst MC ingingen in een alliantie met een andere guild, kwam een fusie al snel in het zicht, maar om te voorkomen dat we heel erg te groot zouden worden, is er toen met selectie-aan-de-poort een merge geweest, gevolgd door een recruitementstop om de guild weer wat volwassen te laten worden. Een maand of wat later is de "vrienden voor vrienden" regel eigenlijk geofficialiseerd in onze guilddoelstellingen. Vrienden van een guildie komen altijd op de invite-lijst, maar om te voorkomen dat we te snel groeien, wordt er rustig gedaan met de hoeveelheid nieuwe recruits per week. Dit had zeker wel gevolgen voor onze raiding:
- We gaan langzamer door de nieuwe content, de spanning ligt vooral in het feit dat de hardcore raiders zich ergeren dat het zo langzaam gaat soms (we staan al 3 weken voor Nef, maar beste poging 9%)
- Mensen die niet 24/7 meedoen aan raids kunnen ook mee BWL in, mits ze aan bepaalde basisvoorwaarden (wat gear en FR) voldoen
- Mensen die wel 24/7 raiden vallen er wel eens buiten, dus 23/6 lijkt beter op zijn plaats
- Iedereen kan aanspraak maken op epix mits ze genoeg dkp hebben. Zo ging er laatst een ToeP naar een Elemental Shaman, gewoon omdat hij meer dkp bood dan de mage/warlock goegemeente.
- Alle alts zijn welkom.

Het leuke van dit systeem is dat er meer saamhorigheid is binnen Exomna dan mensen soms denken. Onze guild is een WoW-thuis voor de leden. Vertrek uit de guild wordt ook meestal als een soort verraad opgevat (soms ietwat beetje overdreven), wat vooral aangeeft dat iedereen vindt dat iedereen in de guild thuishoort en niet ergens anders zou moeten spelen. Mij bevalt het wel.
Wij hebben ongeveer hetzelfde idee, maar we zijn inmiddels toch echt de broedvijver geworden voor ''betere'' guilds, wederom een keiharde memberbleed gehad de afgelopen 2 weken, en weer kunnen we van voorafaan beginnen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Sander1991 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:54:
Iemand een idee?
Bedankt.
dit is dus eqdkp je kan de waardes gebruiken van andere guilds meestal kloppen die aardig je kan er uiteraard een paar naar keuze aanpassen.
DKP per baas moet je zelf een beetje uitvogelen maar probeer niet meteen teveel te geven in verhouding met je dkp per loot.

Dutch inc dkp systeem

op een gewoon dkp systeem kan je uiteraard ook zero sum toepassen je verdeelt de waarde van de items gewoon over 40 man. Ik vind alleen dat je soms wat moet kunnen schuiven met waardes omdat je anders op wipe runs geen mensen krijgt en op loot/farm runs wel.

[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 01-06-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
PoweRoy schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:48:

volgens mij isset een overblijfsel van de pre-1.10 Heals, daar was Heal rank 1 nmlijk 2.5 casting time maar nu zijn ze allemaal 3 sec castingtime. En idd rank 1 is nog efficienter maar die heppik niet gebind in mn UI ;) vanaaf maar ff mn UI weer aanpassen, tis nu ook een stuk "rustiger" en moet zeggen dat het me wel bevalt, welke addon kan je gebruiken om je viewport iets kleiner te krijgen, ct_viewport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
LOL @

Your Searing Pain Crits: You create Searing Gorge.
"Your blink is resisted, and you move backward"
- demonic rune crits you for 2500, you die
Your barkskin crits - you become a tree

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:06:
[...]

Wij hebben ongeveer hetzelfde idee, maar we zijn inmiddels toch echt de broedvijver geworden voor ''betere'' guilds, wederom een keiharde memberbleed gehad de afgelopen 2 weken, en weer kunnen we van voorafaan beginnen.
Dat is erg vervelend. We hebben er een periode last van gehad doordat er een hardcore guild was dat hard members versleet en ook hard goede en fanatieke spelers moest recruiteren bij andere guilds. Het lijkt aanlokkelijk om ff een guild binnen te stappen die zijn hand niet omdraait voor Nef of Cthun, maar vaak worden er wel allerlei eisen aan je aanwezigheid en inzet gesteld. Daardoor raak je ook vaak snel opgebrand en op het spel uitgekeken. En uiteindelijk is voor veel mensen de grootste charme in 't endgame dat je echt iets probeert te bereiken, een prestatie probeert neer te zetten. En dat gevoel ontbreekt gewoon totaal als je instapt bij een guild die alle 1st kills al achter de rug heeft.

Bijna alle mensen die we toen zijn 'verloren' zijn inmiddels gelukkig weer terug. Uiteindelijk hou je het als guild denk ik gewoon het langst uit als je zorgt dat je leden een redelijk hechte band met elkaar hebben (in ons geval dus vrienden/familie), ze redelijk ongedwongen kunnen spelen (geen aanwezigheids eisen, eisen aan talent build, alts toegestaan), er vooruitgang blijft worden geboekt raid gebied, en er een goede structuur is binnen de guild dat mensen mee kunnen denken en doen bij de guildorganisatie als ze daar interesse in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Hoeveel (high end) guilds hier gebruiken een loot council ipv een DKP systeem?

Wij hebben een tijdje geleden een lootcouncil ingevoerd (ben er member van) en ik moet zeggen dat het verbazingwekkend goed werkt.
Geen easy DKP farming om vervolgens super epics te pakken, alle epics die bij de goede classes terecht komen. Iedereen pm'd die een item wilt hebben en vervolgens wordt met de council besloten wie hem krijgt.

Wat wij niet hebben is bijvoorbeeld dat priests kunnen bieden op +damage items die beter naar locks + mages gaan. Wij zijn zwaar gefocused op steeds verder komen. Guild progression ftw!
Enne, voordat iedereen gaat blaten over hoe je zelf wilt beslissen welke epics je pakt: iedereen die bij het guild binnen kwam wist dat het zo gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
rofl

Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
You die from exhaustion
The Spirit Healer crits you for 110% durability loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:21:
[...]

Dat is erg vervelend. We hebben er een periode last van gehad doordat er een hardcore guild was dat hard members versleet en ook hard goede en fanatieke spelers moest recruiteren bij andere guilds. Het lijkt aanlokkelijk om ff een guild binnen te stappen die zijn hand niet omdraait voor Nef of Cthun, maar vaak worden er wel allerlei eisen aan je aanwezigheid en inzet gesteld. Daardoor raak je ook vaak snel opgebrand en op het spel uitgekeken. En uiteindelijk is voor veel mensen de grootste charme in 't endgame dat je echt iets probeert te bereiken, een prestatie probeert neer te zetten. En dat gevoel ontbreekt gewoon totaal als je instapt bij een guild die alle 1st kills al achter de rug heeft.

Bijna alle mensen die we toen zijn 'verloren' zijn inmiddels gelukkig weer terug. Uiteindelijk hou je het als guild denk ik gewoon het langst uit als je zorgt dat je leden een redelijk hechte band met elkaar hebben (in ons geval dus vrienden/familie), ze redelijk ongedwongen kunnen spelen (geen aanwezigheids eisen, eisen aan talent build, alts toegestaan), er vooruitgang blijft worden geboekt raid gebied, en er een goede structuur is binnen de guild dat mensen mee kunnen denken en doen bij de guildorganisatie als ze daar interesse in hebben.
Onze guild lijkt dus echt op die van jullie als ik het zo lees, probleem bij ons is, is dat we inmiddels door vrijwel alle endgame guilds voorbij gestreefd zijn wat progress betreft.

We gaan het nu over een andere boeg gooien, dan maar even geen progress meer in BWL, we willen ervoor zorgen dat de mensen die altijd loyaal gebleven zijn eerst weereens de fun terugkrijgen in het spelen, en we gaan nog zorgvuldiger recruiten, mensen die epixx of BWL/AQ40/Naxx ZSM willen, komen er sowieso niet meer in, fun en community eerst, en tegen de tijd dat we weer genoeg mensen hebben om BWL te raiden gaan we het gewoon weer proberen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
superbassie schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:30:
[...]

rofl

Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
Random Mob [evades]
You die from exhaustion
The Spirit Healer crits you for 110% durability loss
over evade gesproken is dat een "fix" sinds de laatste update??
Ik heb de laatste tijd echt walgelijk vaak last van evadende mobs meest irritant is nog als zo'n beest op iemand anders evade en diegene het niet doorheeft / niet moved.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:29:

Wij hebben een tijdje geleden een lootcouncil ingevoerd (ben er member van) en ik moet zeggen dat het verbazingwekkend goed werkt.
Geen easy DKP farming om vervolgens super epics te pakken, alle epics die bij de goede classes terecht komen. Iedereen pm'd die een item wilt hebben en vervolgens wordt met de council besloten wie hem krijgt.

Wat wij niet hebben is bijvoorbeeld dat priests kunnen bieden op +damage items die beter naar locks + mages gaan. Wij zijn zwaar gefocused op steeds verder komen. Guild progression ftw!
Enne, voordat iedereen gaat blaten over hoe je zelf wilt beslissen welke epics je pakt: iedereen die bij het guild binnen kwam wist dat het zo gebeurt.
Het nadeel ervan is dat het helemaal subjectief is, mensen moeten maar wachten tot de loot council ze iets gunt, in plaats van dat ze zelf iets kunnen sparen en zelf kunnen beslissen wanneer ze hun gespaarde saldo proberen te verzilveren.

Het optimaal verdelen van epix lijkt belangrijk als je een beginnende guild bent (en dat is het dan op zich ook best), maar als je al meerdere maanden epix farmt is het helemaal niet meer zo relevant.

Je moet als loot council ook erg goed in de gaten houden hoe vaak spelers meegaan en wie hoe lang geleden zijn laatste epix kreeg.. Lijkt me dat je het jezelf veel moeilijker maakt en dat al dat soort zaken veel beter objectief vast kunnen worden gelegd om discussies te voorkomen en mensen precies weten hoeveel saldo ze hebben opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:35:
misschien dat je er nooit problemen mee hebt gehad omdat je die punten dus al had ;)
Moar tweu :)
ImdaMned schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:29:
Reroll hunter als je wil farmen ofzo nub !!!

owja, dat was je main ; )
Mja. Alleen heeft die weer redelijk crappy gear :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
pyrofielo schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:34:
[...]

over evade gesproken is dat een "fix" sinds de laatste update??
Ik heb de laatste tijd echt walgelijk vaak last van evadende mobs meest irritant is nog als zo'n beest op iemand anders evade en diegene het niet doorheeft / niet moved.
Geen idee :S ik heb alleen evademobs op sommige plekken bv harpies bovenin Feralas.

Zijn er hier ook warriors die in BG's veel last hebben charge/intercept bug? Dus dat je charged/intercept en dan een paar meter van je target komt ipv direct achter je target?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box

mja hadden we ook een tijdje, tot je bijna je gear al hebt en bv die +crit belt wilt uit MC en dr niet eens op mag rollen als priest zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Intressant... Ikzelf ben co-gm van een guild die nu opweg is naar ZG (pas 37 60-ers in guild :( ) En ik ben zelf voorstander van DKP. Een lootcouncil lijkt me ook wel ok, maar ik zit zelf met 1 ding... aantal runs.

Als iemand bijv. 20 runs voor een item doet en een ander gaat een en in zijn eerste run valt een item is dit niet eerlijk (imho) als hij zou rollen (en evt winnen).

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Met een loot council wordt er niet gerolled.
Attendancy is een belangrijk criterium of je loot krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
loot council suckt imho

paar mensen die beslissen wie loot krijgt?

FO

als een priest elke avond meeraid, elke bosskill er is, zich het leplazerus healed, en die dan zijn +dmg item ontzeggen?

echt niet

Loot naar inzet, ik ben mee, verdien punten verdien loot, Loot council is TE fraude gevoelig. ivm vriendjes politiek al zo vaak gezien in zowel wow als everquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Tja, als je je guildies niet vertrouwt, als het een te grote bende is dan kan ik me het voorstellen.
Oh en als je bij het joinen van een guild akkoord gaat met loot regels dan kun je later niet gaan zeiken.

Het loot council is opgezet om juist te voorkomen dat bepaalde items eerst naar "foute" classes gaan. Ashkandi naar paladins, Staff of Dominance naar druids, etc.
De classes krijgen hun alternatieve items uiteindelijk wel, maar eerst de classes waar ze het beste voor zijn. En natuurlijk zal een superactieve priest zijn +dam item eerder krijgen dan een net gejoinde warlock of mage.

Een DKP systeem is een heel egoistisch systeem. Puur gefocused op pakken van loot ipv op het doel van raidprogress, zoals nieuwe bosses killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:42

flessuh

Set sail for fail!

mmm...heb ik weer....

ik heb een gigantische lading aan crafted epics / blue, en nog blijft onze raid leader doorzeiken dat ik eerst T1 equipped moet zijn voor ik BWL in mag......terwijl mij fire/shadow res 80!! hoger is als een aantal andere mages
:(
aangezien ik maar 1x per week kan raiden en ik DKP wil sparen voor T2 kan dat toch?

ik doe nogal veel voor de guild, verdien ook ruim het meeste... laatst 400G in 1 uur >:)
(tailoring&enchanting FTW)

nu heb ik dus een Uberkit samengesteld van crafted spul, en nog begint men te zeuren.......

toch vreemd niet? Hoe hard heb je T1 nodig in BWL, het enige dat het voor mij doet is resistance inleveren voor een beetje meer dmg }:O

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
QuarK schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:14:
Het loot council is opgezet om juist te voorkomen dat bepaalde items eerst naar "foute" classes gaan. Ashkandi naar paladins, Staff of Dominance naar druids, etc.
Tsk, ik was de eerste die in mn guild die een SoD kreeg, en ja, ik ben een druid. :P
Laat die locks en mages maar lekker voor Azuresong + offhand gaan, hebben ze nog better +spelldmg ook. Ondertussen is er voor druids, behalve die staff, geen moer te halen naast Cenarion in MC. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Oh? En Finkle's Lava Dredger dan? En Cauterizing Band?

[ Voor 31% gewijzigd door QuarK op 01-06-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
QuarK schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:14:
Tja, als je je guildies niet vertrouwt, als het een te grote bende is dan kan ik me het voorstellen.
Oh en als je bij het joinen van een guild akkoord gaat met loot regels dan kun je later niet gaan zeiken.

De classes krijgen hun alternatieve items uiteindelijk wel, maar eerst de classes waar ze het beste voor zijn. En natuurlijk zal een superactieve priest zijn +dam item eerder krijgen dan een net gejoinde warlock of mage.

Een DKP systeem is een heel egoistisch systeem. Puur gefocused op pakken van loot ipv op het doel van raidprogress, zoals nieuwe bosses killen.
mja, een klein groepje dat bepaalt "wat goed is voor de mensen"... :P

en SoD naar druid is opzich niet echt een foute keuze... heb met m'n lock ook gekozen voor mageblade met een offhand... doe ik toch ff wat meer dmg mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Nieuwe host, nog een keer :p
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/maegrim/wow/kek.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Maegrim op 01-06-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
QuarK schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:02:
Oh? En Finkle's Lava Dredger dan? En Cauterizing Band?
Je wilde SoD serieus gaan vergelijken met Finkle's Lava Dredger? De schat O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Miles Teg schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:25:
[...]

Je wilde SoD serieus gaan vergelijken met Finkle's Lava Dredger? De schat O+
Neu, even letterlijk op je stelling gereageerd, als het antwoord je niet bevalt had je het anders moeten stellen.. Oh en je vergeet Stormrage helm dan ook even.
Maar jah, genoeg mierenneuken. Bij ons werkt het goed omdat je bij het joinen weet dat we een PvE guild zijn met progressie in gedachte. En in de guild application staat dat er een respec van je verwacht kan worden als de raid dat nodig heeft.
Dus ja, dan werkt het best goed als je met z'n 8en de definitieve beslissing maakt.

[ Voor 7% gewijzigd door QuarK op 01-06-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
als het werkt moet je het vooral doen :)

ik gaf alleen mijn mening en waarom ik een loot council kut vind
ik speel voor de fun, en voor progressie, zowel persoonlijk als voor de guild

ik heb veel over voor een guild als hij goed met de leden omgaat, maar een loot council vind ik een brug te ver

dkp is gewoon duidelijk

hiero leuk leesvoer

http://forums.worldofwarc...6853&p=1&tmp=1#post526853

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 01-06-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
QuarK schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:30:
[...]

Neu, even letterlijk op je stelling gereageerd, als het antwoord je niet bevalt had je het anders moeten stellen.. Oh en je vergeet Stormrage helm dan ook even.
Maar jah, genoeg mierenneuken. Bij ons werkt het goed omdat je bij het joinen weet dat we een PvE guild zijn met progressie in gedachte. En in de guild application staat dat er een respec van je verwacht kan worden als de raid dat nodig heeft.
Dus ja, dan werkt het best goed als je met z'n 8en de definitieve beslissing maakt.
Nou, die ring, en die stormrage helm zijn natuurlijk erg fraai, maar ik kan me niet voorstellen dat er een druid dkp gaat uitgeven aan Finkle's Lava Dredger (tenzij die een nexus-shard nodig heeft misschien :+ ). Ik zie ook geen enkele reden om druids die SoD te weigeren, immers, het is +spelldmg en +healing. Gooi er een +55 healing enchant op, en het is voor druids (afgezien van de kleine kans op een Staff of Rampant Growth) een staff die ze toch best een lange tijd zullen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Misschien focusen onze druids zich anders, maar toen we net MC op farm hadden waren ze allemaal heel erg blij met onze Finkle droprate... Het is echt geen slecht stukje equipment.
Zoals ik ook al verteld krijgen alle hybrid classes uiteindelijk hun gewilde equipment. Alleen niet als eersten. In het begin was een SoD een ontzettende upgrade voor mages + locks aangezien die blauwe zut hadden. Nu gaan al onze SoD naar druids omdat de caster dps die staff niet wil hebben. Afgezien van een paar nieuwe luitjes, maar die staan niet echt hoog op de prio lijst.. de stijgen langzaam naar mate ze tonen dat ze goeie inzet geven (aanwezig zijn bij raids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:19
Elke keer als we bij Luci daar komen, net voordat we die core hound packs gaan pullen dan krijgt ineens heel de raid hele erge FPS lag. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Het enige waar ik op kan komen is dat het door blizzard of door CT Raid komt. Vraag me toch af hoe blizzard de schuldige kan zijn omdat alles clientside is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:40
Heb net een bod van 300g(is starting bid) gedaan op Shadowbolt Rank 10 grimoire.. Iedereen in m'n guild zei dat ze het ook zouden doen als ze een lock waren met het geld (heb 800G).. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:19
Ziek duur, zo veel damage scheelt het nou ook weer niet. Je moet gewoon wat AQ gaan doen met je guild en je hebt dat boek zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
wat zal lekkerder pvpen shaman of mage? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die niet op de Aszune server kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
blijkbaar:p anders had je nu allang een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:47:
Ben ik de enige die niet op de Aszune server kan komen?
Doet het hier gewoon hoor, alhoewel ik het 2x moest proberen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aszune zijn jullie daar al hoog lvl of nog steeds laag lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah eindelijk, ik zie Aszune mensen. Als je daar een (nu nog) level 49 dwarf pally genaamd Glenkinchie tegenkomt mag je wel hoi zeggen en 50G overmaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
QuarK schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:46:
Misschien focusen onze druids zich anders, maar toen we net MC op farm hadden waren ze allemaal heel erg blij met onze Finkle droprate... Het is echt geen slecht stukje equipment.
Zoals ik ook al verteld krijgen alle hybrid classes uiteindelijk hun gewilde equipment. Alleen niet als eersten. In het begin was een SoD een ontzettende upgrade voor mages + locks aangezien die blauwe zut hadden. Nu gaan al onze SoD naar druids omdat de caster dps die staff niet wil hebben. Afgezien van een paar nieuwe luitjes, maar die staan niet echt hoog op de prio lijst.. de stijgen langzaam naar mate ze tonen dat ze goeie inzet geven (aanwezig zijn bij raids).
Bij ons is die droprate ook ontzettend laag. Sinds oktober vorig jaar nog maar 3 stuks gehad. Ik zou echt pissed worden als ik niet SoD zou kunnen krijgen in de tussentijd. Maar ok, zelf ben ik toen ook voor Finkle gegaan omdat ie gewoon cool eruit ziet (gebruik hem nu voor fire res gear ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Gebruikt er hier iemand van jullie ook de parental control? (al dan niet verplicht :P)
Ik heb zojuist een beetje een royaal schema opgesteld voor mezelf.

Waarom? Omdat ik mezelf echt niet van WoW kan afhouden en dit de enige manier waarop ik mezelf onder controle kan houden :)

Ik mag van mezelf elke dag van 8:00 tot 9:00 (ff AH checken, etc.) en van 19:00 tot 02:00
In het weekend kan ik onbeperkt.

Ik hoop dat het effect zal zijn dat ik overdag echt m`n ding doe en zorg dat ik ook helemaal klaar ben voor mijn WoW time ;)

Het lijkt wellicht kinderachtig, maar het zit echt in me om te denken; "ach, ff een uurtje WoW" om er vervolgens toch weer 3,4 uur achter te zitten.

DIT GAAT WERKEN :)

// edit
Zit er btw ook een parental control op de topic :+ kijk er per dag toch ook veel op ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Predje op 01-06-2006 23:32 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.