Leuke jurk!
Hey leuk
Ik zal je een keer whisperen
[ Voor 19% gewijzigd door ReCreator op 01-06-2006 00:53 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Leuke jurk!
[ Voor 19% gewijzigd door ReCreator op 01-06-2006 00:53 ]
learn2begrijpdatwanneerhetnietjeeigenhostingisjeerweinigaankuntdoenwanneermendeimageofflinehaalt
Hoewel ik eigenlijk vrij weinig moeite heb met Horde, hebben sommigen direct het idee dat ze dan /rude moeten doen enz.OkkE schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:28:
Liep ik net met mijn lvl9 Human Priest door Westfall, zie ik een Lvl ?? Horde Druid lopen (zit op PvE server). Dus ik roep het inen even later zie ik hem staan met 2 Alliance er naast. Ze staan wat /emotes te doen, vraag opeens de ene Alliance "can we kill him?", waarop ik zeg "no." en de Horde gelijk Smite.
Oke, ik was in 2 sec dood, maar de andere twee hebben hem volgens mij nog wel dood gekregen.
Zo, dat was het weer met die 'voor mij was het grappig, voor jullie niet zo boeiend' PvE verhalen van me.Verder nog lvl27 gedingd met mijn main NE Druid..
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
learn2host! (beter?)addictive schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:47:
[...]
learn2begrijpdatwanneerhetnietjeeigenhostingisjeerweinigaankuntdoenwanneermendeimageofflinehaalt
Ach gisteren stond er een level ?? dwarf hunter in Freewind post, fijn level 25-30 horde spelers one-shotten, terwijl hij de guards tegelijkertijd doodmaakte. Net zo flauw, want de graveyard is 4 minuten lopen, maar dit soort dingen gebeurt over en weer. Het is niet een kwestie van Horde of Alliance, maar meer een persoonlijke karaktertrek denk ik. Tijd om mijn shaman uit de motteballen te trekken en wat Alliance te gaan uitmoorden in STVchromeeh schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:51:
[...]
Hoewel ik eigenlijk vrij weinig moeite heb met Horde, hebben sommigen direct het idee dat ze dan /rude moeten doen enz.
Wat ik wel weer flauw vind is als Horde bijv. alle NPC's beginnen te slayen in NorthShire, Elwynn Forest...
Dan is het gewoon een kwestie van een groepje bij elkaar rapen en afslachten die handel
Paling Terran & Shaman
Liever niet, want daar hang ik momenteel ook veelvuldig uit om weer wat questlog ruimte te genereren. En aangezien we op dezelfde server spellen, ga ik dan natuurlijk weer ontzettend de lul zijn. En in STV is het ook al zo'n klere end lopen om weer bij je corpse terug te komen. Helemaal als je niet in Booty Bay resurrect, maar in het noorden.mdmeijer schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:33:
[...]
Ach gisteren stond er een level ?? dwarf hunter in Freewind post, fijn level 25-30 horde spelers one-shotten, terwijl hij de guards tegelijkertijd doodmaakte. Net zo flauw, want de graveyard is 4 minuten lopen, maar dit soort dingen gebeurt over en weer. Het is niet een kwestie van Horde of Alliance, maar meer een persoonlijke karaktertrek denk ik. Tijd om mijn shaman uit de motteballen te trekken en wat Alliance te gaan uitmoorden in STV.
Time spend gaming is time spend well
ik vind zelf met mijn mage erg leuk om met slowfall op de inn in redrige te gaan staan, en low lvls one shotten, en wachten totdat er high lvls komenmdmeijer schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:33:
[...]
Ach gisteren stond er een level ?? dwarf hunter in Freewind post, fijn level 25-30 horde spelers one-shotten, terwijl hij de guards tegelijkertijd doodmaakte. Net zo flauw, want de graveyard is 4 minuten lopen, maar dit soort dingen gebeurt over en weer. Het is niet een kwestie van Horde of Alliance, maar meer een persoonlijke karaktertrek denk ik. Tijd om mijn shaman uit de motteballen te trekken en wat Alliance te gaan uitmoorden in STV.
Anoniem: 174540
jawel hoor maar je moet wel /pvp aan hebben of je moet een NPC slaan, dan gaat het vanzelf aanGohan-san schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:49:
op een PVE server kan je buiten de BG's om helemaal geen Ally killen?
ik had toen een level 7 undead priest gedoodAnoniem: 36290 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:58:
[...]
Alleen als ze pvp enabled zijn, door vrije keuze.
Of als er vervelende pvp-enabled ventjes zijn die voor je neus gaan rondspringen terwijl jij een mob probeert te looten, maar dus op dat ventje klikt, waardoor je uithaalt naar 'm, pvp enabled raakt, en omgwtfpwned wordt door hem en z'n vriendjes
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 01-06-2006 10:02 ]
Anoniem: 36290
Alleen als ze pvp enabled zijn, door vrije keuze.Gohan-san schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:49:
[...]
op een PVE server kan je buiten de BG's om helemaal geen Ally killen?
Hehehhehee ja dat is idd wel irri jaAnoniem: 36290 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:58:
[...]
Of als er vervelende pvp-enabled ventjes zijn die voor je neus gaan rondspringen terwijl jij een mob probeert te looten, maar dus op dat ventje klikt, waardoor je uithaalt naar 'm, pvp enabled raakt, en omgwtfpwned wordt door hem en z'n vriendjes
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Anoniem: 27963
Farm! Grind! Summon windstone-bosses etc. AQ20 is CH-rep btw, AQ40 meer Brood of Nozdormu.DrProctor schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:07:
heeft er iemand hier al earthstrike gefarmed? hoeveel tijd kost dit als je geen aq doet? en wat is de snelste manier om deze trinket te bemachtigen?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 01-06-2006 10:14 ]
helemaal vergeten dat vandaag mn oude planet adsl afliep, als ik thuis ben gooi ik het wel weer op internet
3 weken lang 24/7 twilights farmenDrProctor schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:07:
heeft er iemand hier al earthstrike gefarmed? hoeveel tijd kost dit als je geen aq doet? en wat is de snelste manier om deze trinket te bemachtigen?
[ Voor 80% gewijzigd door ImdaMned op 01-06-2006 10:17 ]
snelste manier is een combinatie vanDrProctor schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:07:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Idd, dan verkoop ik je nog wel een paar Moonsteel Broadswords voor 10g per stuk.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:18:
let wel op dat je rekening moet houden dat je voor de Logistics veel zut van ah zult moeten trekken, dus zet een bank alt dicht bij ah en koop zut in voor je logistics
handigste is om simpele logistics te pakken, en daar groot voor in te slaan (bijv armor kits of Bandages)
pvp aanzetten om een duel vragen en dan tijdens duel ineens /forfeit doen ook leukAnoniem: 36290 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:58:
[...]
silent resolve niet belangrijk?? ik vind het als priest toch wel erg belangrijk dat je iets van agro reduce hebt zekere bij bepaalde bosses die agro resetten.Helox-in-a-box schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:50:
In 5 man groups misschien ja maar in MC hoef je je daar geen rekening mee te houden,
.
[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 01-06-2006 10:32 ]
mensen die die items kopen zijn domAnoniem: 27963 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:21:
[...]
Idd, dan verkoop ik je nog wel een paar Moonsteel Broadswords voor 10g per stuk.
Ja, ik ga niet ontkennen dat het stom is om die zwaardjes te kopen voor 10g each, maar zolang ppl dat doen zet ik ze op AH ;-)-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:41:
[...]
mensen die die items kopen zijn dom
ik doe alleen maar FA en Amror kits, op sommige folluw ups na om dat cenarius ding oid te krijgen
reden: beide dingen kan ik cheapass maken/grinden
zoals? Onyxia? kheb 1/5 silent resolve en heb daar bijna nooit problemen mee, zijn meestal de druids die aggro trekkenMantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:31:
[...]
silent resolve niet belangrijk?? ik vind het als priest toch wel erg belangrijk dat je iets van agro reduce hebt zekere bij bepaalde bosses die agro resetten.
die sla je tog in een keer kapot met een 80 dps zwaard?Anoniem: 174540 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:58:
[...]
maar ineens sloeg hij mij, waarna mijn mod automatish hem ging targeten
[ Voor 25% gewijzigd door Helox-in-a-box op 01-06-2006 10:58 ]
onyxia gaat nog wel maar bv healen in bwl tijdens kiten van de mobs bij razorgore wil je zo min mogelijk agro krijgen. Veal waar je veel poh spamt wil je ook minimaal agro opbouwen. En wat ik lees van de rest van de bosses is agro reduce erg belangrijk.Helox-in-a-box schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:56:
[...]
zoals? Onyxia? kheb 1/5 silent resolve en heb daar bijna nooit problemen mee, zijn meestal de druids die aggro trekken
[...]
Old school gamer
Fade staat bij ons gelijk aan dooie druidsHelox-in-a-box schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:56:
[...]
zoals? Onyxia? kheb 1/5 silent resolve en heb daar bijna nooit problemen mee, zijn meestal de druids die aggro trekken
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Arugal stuff wel toch? iig ik heb niet beter spul gezien op dat level..-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:09:
nee alleen voor items doen is zonde imho
doe de instance een paar keer voor exp en quests
sommige items zijn het waard om inderdaad een instance te farmen, maar lang niet alles
Old school gamer
Na Vael komt de suppression room (vind ik zelf erg cool om te doen, maar het is hectisch), gevuld met trashmobs, en daarna Broodlord, de enige echt aggro-sensitieve boss in de game. Hij heeft een aggro-plafond waardoor je sowieso aggro krijgt als je overnuked, geen tank of taunt die dat tegen kan houden. Hetzelfde geldt voor te weinig dmg doen, je moet binnen bepaalde marges blijven.MantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:03:
[...]
Van het weekeind gaan we veal neer halenmaar welke boss komt daarna ik mijn lijstje staat firemaw maar ik hoorde van sommige broodlord?
En klopt het dat de bosses na veal vaak op de eerste avond al neer gehaald worden of zitten er toch nog een paar lastige bij?
En is er verder nog lastige / veel trash mobs tussen de bosses want bij razorgore en veal zit niks.
mja tis een afweging van tijdDirk IJntema schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:13:
[...]
Arugal stuff wel toch? iig ik heb niet beter spul gezien op dat level..
Bovendien tja eigenlijk ook wel een beetje voor de cool factor, zoveel mogelijk full-blue uit de instances.
Daarbij komt dat ik sommige instances nog nooit van binnen gezien heb, SFK was nog nooit geweest.. BFD bv ook nog NOOIT, RFK? nope!
Ze hitten voor 7/8k, als ze op je tank critten mag je em wel wat beter gear laten halenAnoniem: 36290 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:14:
Verder dien je rekening te houden met z'n mortal strikes die ernstig hard kunnen critten. Rust je tanks uit met flasks, zeker als je hem voor het eerst gaat proberen.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 177707
lolol met die kerel speel ik wel eens @ Doomhammer :BDirk IJntema schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:05:
copy/paste van Wow forum board..
sorry voor het engels, maar iedereen kan begijpend lezen in Engels toch?
Minniwinkle = Lvl 21 gnome firemage
As im leveling my alt Minniwinkle I had this 'pimp' thought that I'd always want all the best blue's gotten from ALL instances while i level up towards 60.
Is this the best approach? Meaning, i've done Deadmines that much that i have:
Cookies wand, Captains staff, Van Cleefs shirt and that Goblin's ring.
MADE myself the Spidersilk boots and am now getting a tourguide through SFK to get my last of the 3 Arugal's Belt.
In between here i must pull myself free to do some Wailing Caverns runs to get that ring from the summoned boss.
From what i understand this COULD last me till the mid 30'ies for Scarlet Mon.
etc.etc.
Is this the best tactic?
Die KEREL, c'est moi.Anoniem: 177707 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:23:
[...]
lolol met die kerel speel ik wel eens @ Doomhammer :B
Old school gamer
GGGGGnomeregan.. Denk niet dat ik tourguides kan vinden voor die instance of LFG spammen en dan elke keer verliezen aan die andere priest c.q. warlock clothie die mee isRaseriaN schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:27:
Elke rogue kent wel Triprunner Dungaree's..
Quest reward van Gnomeregan en die blijf je zowat dragen tot je Devilsaur/Shadowcraft kunt gebruiken
Old school gamer
Kheb Vael nog niet gedaan met de 1.10 patch maar probleem was toen we vael voor het eerst deden een tijd terug (van guild gewisselt sinds vorige week), is dat de priests gelijk op hun eerste PoH al aggro trokken, maar das zou ipc met Holy nova opgelost moeten zijn niet? Misschien dat een priest met vael xp hier meer licht op kan laten schijnen? De vael buff is 500 mana per seconde en holy nova is 400 mana met een 1.5 sec global cooldown, zou theoretisch moeten lukken lijkt meMantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:03:
[...]
onyxia gaat nog wel maar bv healen in bwl tijdens kiten van de mobs bij razorgore wil je zo min mogelijk agro krijgen. Veal waar je veel poh spamt wil je ook minimaal agro opbouwen. En wat ik lees van de rest van de bosses is agro reduce erg belangrijk.
Heb ze idd al sinds lvl28 oid, en me devilsaurs zijn al besteld, moet nog wat leather hebben maar dat komt wel goed:)RaseriaN schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:27:
Quest reward van Gnomeregan en die blijf je zowat dragen tot je Devilsaur/Shadowcraft kunt gebruiken
Anoniem: 130304
Voor Vael zit er nog wel wat trash maar je moet snel naar binnen rennen zodat je ze nog net kunt killen. Na Vael krijg je twee trash pulls (Death Talon Packs) die in het begin wel wat lastig kunnen zijn, de suppression rooms waar iedereen goed moet opletten en dan is het de beurt aan Broodlord (Lootlord, (omdat ie zo makkelijk is) ook wel Bootlord omdat ie de Tier-2 boots dropped). Broodlord is makkelijk, ging neer op onze eerste try en en alle keren daarna. Ik denk dat Blizz hem bewust niet al te moeilijk heeft gemaakt want bij een wipe mag je opnieuw de suppression rooms clearen. Na Broodlord krijg je wat trashmobs (eerste keer ook lastig met die bommengooiende goblins) en dan de drie draken, Firemaw, Ebonroc en Flamegor. Firemaw is de eerste en meteen ook de lastigste van de drie. Maar heb je die eenmaal onder controle dan zijn Ebonroc en Flamegor een makkie. Maar denk niet dat je elke keer makkelijk langs Vael komt. De tactiek kan bekend zijn maar Vael kan af en toe een beetje onvoorspelbaar te keer gaan. Blijft een leuk gevecht op die manier trouwens.MantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:03:
[...]
Van het weekeind gaan we veal neer halenmaar welke boss komt daarna ik mijn lijstje staat firemaw maar ik hoorde van sommige broodlord?
En klopt het dat de bosses na veal vaak op de eerste avond al neer gehaald worden of zitten er toch nog een paar lastige bij?
En is er verder nog lastige / veel trash mobs tussen de bosses want bij razorgore en veal zit niks.
Als ik heel eerlijk ben he, is Krol Blade zonde (van je geld) mits je hem zelf hebt gevonden.Routed schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:45:
[...]
Heb ze idd al sinds lvl28 oid, en me devilsaurs zijn al besteld, moet nog wat leather hebben maar dat komt wel goed:)
En ben ook 400g lichter, Krolblade van de ah geplukt voor 400g BO.
Moest wel beetje bijspringen van me main maar dat gold komt wel terug.
Nu nog 1 rightous orb dan kan ik hem met crusader laten betoveren.
[ Voor 36% gewijzigd door RaseriaN op 01-06-2006 11:59 ]
yups inderdaad heb hem gedragen tot lvl 57 toen had ik abyssal leather leggings of strikingRaseriaN schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:27:
Ik heb 'm ook voor m'n rogue alt, al vanaf lvl 51. Dal'Rends zijn niet te krijgen op dat lvl (doh), en je bent wel lekker overpowered op 51 met Krol, en hij levelt je snellerRaseriaN schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:54:
[...]
Als ik heel eerlijk ben he, is Krol Blade zonde (van je geld) mits je hem zelf hebt gevonden.
De damage range van Dal'Rend is veel hoger en heeft ook +1 crit en wat str
tis ook geen slecht wapen, het is alleen overratedAnoniem: 36290 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:02:
[...]
Ik heb 'm ook voor m'n rogue alt, al vanaf lvl 51. Dal'Rends zijn niet te krijgen op dat lvl (doh), en je bent wel lekker overpowered op 51 met Krol, en hij levelt je sneller
Erg overrated maarja, de kleur die zo mooi he-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:03:
[...]
tis ook geen slecht wapen, het is alleen overrated
ja veal zal best lastig blijven ik hoop ook dat het nu gaat lukken opzich heb ik er wel vertrouwen in we hebben hem nu een paar keer netjes op 1% gekregen dus nu moet het van het weekeind gaan lukken. Wat is er zo lastig aan die suppression room ik hoor het van iedereen maar zoals ik het begrijp is het gewoon mass aoe of niet??Anoniem: 130304 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:52:
[...]
Voor Vael zit er nog wel wat trash maar je moet snel naar binnen rennen zodat je ze nog net kunt killen. Na Vael krijg je twee trash pulls (Death Talon Packs) die in het begin wel wat lastig kunnen zijn, de suppression rooms waar iedereen goed moet opletten en dan is het de beurt aan Broodlord (Lootlord, (omdat ie zo makkelijk is) ook wel Bootlord omdat ie de Tier-2 boots dropped). Broodlord is makkelijk, ging neer op onze eerste try en en alle keren daarna. Ik denk dat Blizz hem bewust niet al te moeilijk heeft gemaakt want bij een wipe mag je opnieuw de suppression rooms clearen. Na Broodlord krijg je wat trashmobs (eerste keer ook lastig met die bommengooiende goblins) en dan de drie draken, Firemaw, Ebonroc en Flamegor. Firemaw is de eerste en meteen ook de lastigste van de drie. Maar heb je die eenmaal onder controle dan zijn Ebonroc en Flamegor een makkie. Maar denk niet dat je elke keer makkelijk langs Vael komt. De tactiek kan bekend zijn maar Vael kan af en toe een beetje onvoorspelbaar te keer gaan. Blijft een leuk gevecht op die manier trouwens.
[ Voor 3% gewijzigd door MantaMania op 01-06-2006 12:10 ]
-=BoKKiE=- in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."RaseriaN schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:04:
[...]
Erg overrated maarja, de kleur die zo mooi he
Gebruik gewoon Thrash totdat je of leuke daggers hebt, of UBRS in kan of een Assassination Blade kan/wil kopen voor je MH
ach ik had de cash ervoor en ik vind swords wielden uitdagender dan daggers. Plus dat constant zorgen dat je achter je tegenstander staat, dat ging me ook vervelen.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:03:
[...]
tis ook geen slecht wapen, het is alleen overrated
Anoniem: 177707
Jij wilt met mij nooit door DM! Me = qezjeh = lvl17 PriestDirk IJntema schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:27:
[...]
Die KEREL, c'est moi.
Hondirk aka Minniwinkle
welke server speel jeAnoniem: 177707 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:16:
[...]
Jij wilt met mij nooit door DM! Me = qezjeh = lvl17 Priest
Alleen jammer dat opeens andere warriors over jouw aggro heen gaan, daarna een MS crit op hun dak krijgen, doodgaan en dat daarna een andere warrior ge1shot word. Daarna komt ie misschien weer bij jou uit. Je kan makkelijkerer met 5 warriors het aggro plafond verhogen dan maar met 1 warrior : PMantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:07:
[...]
ja veal zal best lastig blijven ik hoop ook dat het nu gaat lukken opzich heb ik er wel vertrouwen in we hebben hem nu een paar keer netjes op 1% gekregen dus nu moet het van het weekeind gaan lukken. Wat is er zo lastig aan die suppression room ik hoor het van iedereen maar zoals ik het begrijp is het gewoon mass aoe of niet??
Kwa hp zou broodlord goed moeten gaan we hebben wat flasks klaar staan daarbij uiteraard lung juice en andere food buffs. Kompleet unbuffed haalde ik de vorige keer 6k dus met 120hp sta food, 120 hp fortitude elixer, 1200 titans, 500 lung juice, 720 fort sta, 120 hp gotw, 10% kings.
6000 + 120 + 120 + 1200 + 500 + 720 + 120 + 10% = ongeveer 9650.
Tenminste als kings over al je stats gaat wat ik niet zeker weet.
dan nog last stand aan12545 life giving gem heb ik helaas nog niet anders nog eens 15% 14426
Suppression room is lastig omdat je als groep compact moet blijven bewegen. Er is weinig tijd om relaxed even te drinken en bij te komen omdat achter je de boel alweer respawned. Pulls zijn belangrijk, 1 verkeerde pull en je krijgt de halve room op je dak. Blijf altijd de rechterkant van de suppression room volgen, aan de linkerkant zitten gaten in de muur waardoor je mobs uit een andere kamer kunt pullen.MantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:07:
[...]
ja veal zal best lastig blijven ik hoop ook dat het nu gaat lukken opzich heb ik er wel vertrouwen in we hebben hem nu een paar keer netjes op 1% gekregen dus nu moet het van het weekeind gaan lukken. Wat is er zo lastig aan die suppression room ik hoor het van iedereen maar zoals ik het begrijp is het gewoon mass aoe of niet??
Kwa hp zou broodlord goed moeten gaan we hebben wat flasks klaar staan daarbij uiteraard lung juice en andere food buffs. Kompleet unbuffed haalde ik de vorige keer 6k dus met 120hp sta food, 120 hp fortitude elixer, 1200 titans, 500 lung juice, 720 fort sta, 120 hp gotw, 10% kings.
6000 + 120 + 120 + 1200 + 500 + 720 + 120 + 10% = ongeveer 9650.
Tenminste als kings over al je stats gaat wat ik niet zeker weet.
[ Voor 20% gewijzigd door Mior op 01-06-2006 12:45 ]
ThreadmeterAnoniem: 130304 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:35:
[...]
Wat ook belangrijk is, is dat je bij Vael en verder in BWL een threatmeter gebruikt (KLHThreatmeter bijv)
Nef's neck is een questreward van het Head of NefarianPhantom schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:43:
16k is wel te halen.. moet nog wat items uit bwl die me flink wat extra +sta geven o.a. (wrath shoulders/chest, ring van nef, neck van nef's hoofd), maar het dropt maar nietWe hebben nu al 5 keer achter elkaar die +30 agi neck van nef.. doh..
Onzin, een op elkaar ingespeelde raid is honderd keer belangrijker dan een addon die wat getalletjes uitspuugd.Anoniem: 130304 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:35:
Wat ook belangrijk is, is dat je bij Vael en verder in BWL een threatmeter gebruikt (KLHThreatmeter bijv)
Het dropt niet zeg je toch?
[ Voor 42% gewijzigd door Maegrim op 01-06-2006 12:59 ]
Oh zo
[ Voor 52% gewijzigd door Mior op 01-06-2006 12:57 ]
Handig voor de healers zo'n damage meter?-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:45:
[...]
Threadmeterplease L2P
L2S?
gebruik daar gewoon je dmg meters voor als je dan toch wil weten wie de meeste aggro gaat krijgen
ik ben de laatste die tegen mods is ofzo maar sommige snap ik niet dat je daarvoor een addon gebruikt
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Beauty is in the eye of the beerholder
healers doen geen damage en krijgen dus ook geen aggro dan?-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:45:
[...]
Threadmeterplease L2P
gebruik daar gewoon je dmg meters voor als je dan toch wil weten wie de meeste aggro gaat krijgen
ik ben de laatste die tegen mods is ofzo maar sommige snap ik niet dat je daarvoor een addon gebruikt
[ Voor 13% gewijzigd door addictive op 01-06-2006 13:01 ]
Met damage meters zie je ook de healingaddictive schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:00:
[...]
healers doen geen damage en krijgen dus ook geen aggro dan?
En de hoeveelheid damage is niet rechtevenredig aan de threat die je veroorzaakt
Anoniem: 167308
mja, persoonlijk vind ik infernals gebruiken zowiezo al niet slim, wat dat betreft zijn infernal + doomguard gewoonweg voor de sier, en hebben ze echt totaal geen nut omdat je ze constant moet enslaven en de damage output echt abominabel slecht is. Mijn succubus outdmged ze beide nog zonder probleem.HellBeast schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:57:
Gisteren voor de tweede keer ZG in geweest met de guild. Venoxis en Jeklik allebei verslagen. Jeklik voor de eerste keer. Twee locks (waaronder ikzelf) spawnden allebei een Infernal en met de klappen die ze gaven onderbrak haar selfhealing. Ze begon ook als een debiel rond te rennen en dan die infernals erachteraan. Ze slaan dan met z'n tweeen toch zo'n 600HP eraf elke keer.
Toen ze neer ging, was de helft van onze groep al gewhiped, en de rest werd gewiped door de twee infernals (nadat Jeklik dood was), omdat de locks al dood waren. Maar dat vonden we totaal niet erg.
Al met al vind ik ZG wel weinig (interessante) loot droppen. Zondag voor het eerst Molten Core. Ik hoop dat het daar beter gaat.
iddReCreator schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:02:
[...]
Met damage meters zie je ook de healing
Maar je smiley zegt me dat je het waarschijnlijk al wist
ik gebruik ze ook niet omdat ik het op de rand van eigen ervaring vind zitten maar dmg meters is natuurlijk iets heel anders. Een sunder doet weinig dmg maar veel agro dus ik zou niet weten waarom ik naar dmg meters moet kijken.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:45:
[...]
Threadmeterplease L2P
ik ben de laatste die tegen mods is ofzo maar sommige snap ik niet dat je daarvoor een addon
gebruikt
ook de andere tank warriors gaan volledig buffedImdaMned schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:24:
[...]
Alleen jammer dat opeens andere warriors over jouw aggro heen gaan, daarna een MS crit op hun dak krijgen, doodgaan en dat daarna een andere warrior ge1shot word. Daarna komt ie misschien weer bij jou uit. Je kan makkelijkerer met 5 warriors het aggro plafond verhogen dan maar met 1 warrior : P
[ Voor 32% gewijzigd door MantaMania op 01-06-2006 13:09 ]
Healing spells genereren ook aggro, toch?addictive schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:00:
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik zou hem eerst spammen met gelach en hem dan ignoren lijkt me. Of: "Gouge en Bandage, noob" oid. Deze sukkels hou je altijd, niet alleen ingame hoorOkkE schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:57:
Gister was ik met mijn lvl9 Priest in Westfall aan het questen, komt er opeens een Rogue langs, begint op een mob te slaan, blijkt dat hij low health heeft. Wat doet 'ie? Roept naar mij "HEAL!". Maar ik was net zelf bezig met een mob, en ik zorg toch echt dat ik eerst mijzelf in level hou.
Goed, jij gaat dus dood, krijg ik een /w van "you fucking bitch!"...Ik ben een Priest omdat ik het een leuke class vind, en healen vind ik (nu iig nog) leuk. Maar zomaar langs me komen rennen schreeuwen "HEAL", en dan kwaad worden als ik niet (optijd) heal, sja jammer. Dan heb je toch echt gewoon pech. Jammer, zulke mensen.
Wel grappig is dat het iemand uit mijn oude guild was. Kende hem niet, maar geeft wel prima het niveau van de guild aan, en waarom ik er uit ben gestapt.
absoluut wel, daar doel ik juist op, omdat -=BoKKiE=- zegt naar de damage meters te kijken.
Als healer kijk ik in bossfights alleen naar de hp van groep/tank die ik moet healen, daar heb ik geen dmg meter voor nodigAnoniem: 130304 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:55:
[...]
Handig voor de healers zo'n damage meter?
dmg = threataddictive schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:00:
[...]
En de hoeveelheid damage is niet rechtevenredig aan de threat die je veroorzaakt
Gister mijn eerste keer ZG. Korte Venoxis run gedaan, die meteen neer ging. Cool om te doen, en ik kijk absoluut uit naar de rest van ZG
dmg doe je onafhankelijk van je tank, als je ziet dat je zelf on top of de dmg meters staat weet je vanzelf dat je de meeste aggro hebt en dus het dicht bij je tank zal zittenMantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:06:
[...]
ik gebruik ze ook niet omdat ik het op de rand van eigen ervaring vind zitten maar dmg meters is natuurlijk iets heel anders. Een sunder doet weinig dmg maar veel agro dus ik zou niet weten waarom ik naar dmg meters moet kijken.
als healer krijg je in een gevecht pas aggro als je top dmg dealers geraped zijn of als de rest van de healers staat te slacken en jij 80% van alle healing op de mt heb gedaanaddictive schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:12:
[...]
absoluut wel, daar doel ik juist op, omdat -=BoKKiE=- zegt naar de damage meters te kijken.
Je moet dus ook healing meters in de gaten houden dan wil je kunnen voorspellen wie aggro gaat krijgen
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 01-06-2006 13:18 ]
Ja.. inderdaad, stomme damage dealers altijd!-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:14:
een tank die al zijn abilites gebruikt kan zonder knockback/wingbuffet of andere aggro wipe van het target makkelijk aggro houden, MITS de dmg dealers op hun dmg letten
[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 01-06-2006 13:22 ]
gewoon dood laten gaan neem ik aanPhantom schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:19:
[...]
Ja.. inderdaad, stomme damage dealers altijd!![]()
Vorige week in bwl pullde we zo'n Wrymguard pack, ik verlies vrijwel gelijk aggro, hoor ik over ventrillo "oops, 8k crit".. ging een warlock even vulnerabillity testen
die meters zouden er voor zijn om in de gaten te houden welke tank er boven aan staat dat doe je niet met dmg meters, daarbij wil je ook kunnen zien hoever je als dmg dealer nog kan gaan tov de tanks. Als jij top van de dmg staat wil niet zeggen dat je teveel doet. Dus dmg meters om te kijken naar threatd is onzin.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:14:
dmg doe je onafhankelijk van je tank, als je ziet dat je zelf on top of de dmg meters staat weet je vanzelf dat je de meeste aggro hebt en dus het dicht bij je tank zal zitten
maar als je weet hoeveel dmg je kan doen op eigen sterkte en je tank goed kent en gewoon goed oplet heb je ook je dmg meters niet nodig
Uiteraard.
nee dat is het niet, als jij bovenaan de dmg meters staat, dan heb jij na de tank(s) de meeste threatMantaMania schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:25:
[...]
die meters zouden er voor zijn om in de gaten te houden welke tank er boven aan staat dat doe je niet met dmg meters, daarbij wil je ook kunnen zien hoever je als dmg dealer nog kan gaan tov de tanks. Als jij top van de dmg staat wil niet zeggen dat je teveel doet. Dus dmg meters om te kijken naar threatd is onzin.
Ik weet bij onze tanks tot precies hoever ik kan gaan, vooral als ze mob nog niet zo erg lang op zich hebben. De ene tank kan het beter dan de ander en dat leer je jezelf en de raidgroup gewoon aan.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:31:
[...]
nee dat is het niet, als jij bovenaan de dmg meters staat, dan heb jij na de tank(s) de meeste threat
zoals ik al zei, als je je raidmembers kent, weet je hoever je kan gaan
melee moet 110% threat hebben van de huidige persoon met aggro, ranged heeft moet 130% halen
Gewoon opletten dus, je class en je guildmembers kennen. dan heb je en geen dmg meters en geen threat meters nodig.
Ach, wij geven bonus-cp's als de run vóór een bepaalde tijd klaar is om er enige vaart in te zetten. Zowieso is het een wie-pakt-de-aggro-eerst-van-de-tank-feestje geworden. Mages die dan: "Tanking Molten Giant, heal me!" gaan spammenPhantom schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:26:
[...]
Uiteraard.
In bwl doe ik het niet, maar in mc b.v. taunt ik niet meer bij trash als damage dealers aggro krijgen.. dan maar dood. 2g repair per keer en ze leren het snel genoeg
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 01-06-2006 13:48 ]
oké, klopt
Offtopic:Phantom schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:26:
[...]
Uiteraard.
In bwl doe ik het niet, maar in mc b.v. taunt ik niet meer bij trash als damage dealers aggro krijgen.. dan maar dood. 2g repair per keer en ze leren het snel genoeg
neeuhAnoniem: 174540 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:05:
[...]
zo zielig... kan je geen wow doen....
[ Voor 27% gewijzigd door ph4nt0m op 01-06-2006 14:10 ]
zo zielig... kan je geen wow doen....ph4nt0m schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:57:
[...]
Offtopic:
lol apart we hebben dezelfde naam ongeveer xD
Ontopic:
hmm kheb me wow na 1 week nog nie binnen ivm de recente prijsvarlagingik wil echt gaan spelen
ach ja zo is tegen iedere mod wel iets te verzinnen. Geen ctra boss mods nodig gewoon meetellen en goed opletten.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:31:
[...]
nee dat is het niet, als jij bovenaan de dmg meters staat, dan heb jij na de tank(s) de meeste threat
melee moet 110% threat hebben van de huidige persoon met aggro, ranged heeft moet 130% halen
Gewoon opletten dus, je class en je guildmembers kennen. dan heb je en geen dmg meters en geen threat meters nodig.
gcshop.nlAnoniem: 101547 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:11:
Prijs omlaag dus wachten![]()
Hmm vreemde doelstelling. welke zaak is dat
[ Voor 8% gewijzigd door ph4nt0m op 01-06-2006 14:14 ]
Anoniem: 176644
Je haalt de woorden uit mijn mond. Tenzij ze natuurlijk bezig zijn om het geld dat WoW nu minder kost terug te storten op de rekening van de klant.Anoniem: 101547 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:11:
Prijs omlaag dus wachten![]()
Hmm vreemde doelstelling. welke zaak is dat
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 176644 op 01-06-2006 14:14 ]
je had toch all leet uber pwn guildies die je door elke instace heen boosten??Anoniem: 174540 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:31:
ik wil snel level 60 worden en dan bij een MC guildje intrekken
waarom bestellen? naar de winkel toegaan is toch veel sneller.ph4nt0m schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:13:
[...]
gcshop.nl
maar ze hebben me inmiddels al gezegd dat hun leverancier weer wow heeft (gister mail gekregen) dus als ik mazzel hebben zij t vandaag en ik dus morgen
hij is namelijk zoals je ziet 25 eurovandaar hehe
[ Voor 44% gewijzigd door Valkyre op 01-06-2006 14:37 ]
En dan dikke paladin DPS doen? Zullen ze tof vindenAnoniem: 174540 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:31:
ik wil snel level 60 worden en dan bij een MC guildje intrekken
Voeg Hondirk ff aan je friendslist toe, ram ik je er wel effe doorheen.. vorige keer sprak jij mij niet meer aan toen ik online was met minniwinkle.Anoniem: 177707 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:16:
[...]
Jij wilt met mij nooit door DM! Me = qezjeh = lvl17 Priest
Old school gamer
Toch raar ergens dat een guild die bij nef is (of verder) toch nog uit elkaar brokkelt door geneuzel onderling. En dat terwijl jullie neem ik aan al een tijdje bij elkaar zijn.WeAreLegion schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:17:
Zo ben sinds gister weg gegaan uit me Guild op Skullcrusher. We hadden veel problemen en gezeik. En paar mensen mocht ik gewoon totaal niet. Ik begon me char steeds minder leuk te vinden door al dit en dat is ook de bedoeling niet.
Ik zit nu in een guild met een vriend van me met ze 2e. Genaamd We Are Guildless. Ik ga verder lekker pvpen denk ik. Heb lading epics, goeie xbow (die van chrom) dus dat zit wel goed verder.
waar ik instances mee doe, zijn gewoon vriendenGohan-san schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:36:
[...]
je had toch all leet uber pwn guildies die je door elke instace heen boosten??
of ben je er uitgegooid, omdat je tegoed was voor die guild?
ze hebben niet/weinig level 60rs, wel veel rond mijn level (50)
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 01-06-2006 14:51 ]
Recruiten en fijn beginnen met ZG / AQ.Anoniem: 174540 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:41:
[...]
waar ik instances mee doe, zijn gewoon vriendenbij O ,misschien heb je ze ook
ik zit nl. in een social guild, die doen niet vaak instances, maar tis wel gezellig, en me raid/instance spelers zijn gewoon vrienden...(raid gaat vaak niet zo easy als ie guild maar uit 15 man bestaat...)
Nu nog betere koffie...
Het is al eens een keer aangegeven maar threat en damage zijn twee verschillende dingen. MT's staan bij ons bovenaan in de threatmeters, dat wil echter niet zeggen dat ze ook de meeste damage doen. Als je je damage meter gaat gebruiken om te zien of en hoeveel damage je nog kunt doen, kun je beter een threatmeter gebruiken. We weten inmiddels ook wel hoe ver we kunnen gaan, maar het blijft gewoon een handige tool om te zien wie we nu weer stijf moeten vloeken.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:14:
dmg doe je onafhankelijk van je tank, als je ziet dat je zelf on top of de dmg meters staat weet je vanzelf dat je de meeste aggro hebt en dus het dicht bij je tank zal zitten
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 130304 op 01-06-2006 14:50 . Reden: aggro veranderd in damage ]
Anoniem: 167308
nee? je beredenering is dom, want als je puur alleen op damage gaat kijken zou het dus volgens jou beredenering moeten zijn dat healers als laatste pas aggro trekken, omdat ze onderaan de dmg meters staan, natuurlijk grote onzin.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:31:
[...]
zoals hier boven al staat gewoon lekker zelf beginnen. Starten in een guild die de high end games al farmen is toch minder leuk.Anoniem: 174540 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:41:
[...]
waar ik instances mee doe, zijn gewoon vriendenbij O ,misschien heb je ze ook
ik zit nl. in een social guild, die doen niet vaak instances, maar tis wel gezellig, en me raid/instance spelers zijn gewoon vrienden...(raid gaat vaak niet zo easy als ie guild maar uit 15 man bestaat...)
[...]
ze hebben niet/weinig level 60rs, wel veel rond mijn level (50)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq