Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:23
Tja mijn 1e char had ook een /played van 20 dagen toen ik de 60 bereikte. Toen vind ik dat ik rustig aan had gedaan en lekker gequest (behalve de laatste 5 levels dan, omdat ik traag was was de drang om 60 te worden net als m'n vrienden toch wel groter ;) ).

Mijn 2e char hangt rond de 12 dagen played op level 60, puur omdat ik die quest niet boeiend genoeg vond om ze nog een keer te doen, ook al is die Alliance en m'n 1e char Horde. Die quests komen toch vaak op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:12
RaseriaN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:41:
[...]

Dude serieus, je bent met zoveel Theorycraft bezig!
Forceer je eigen niet naar de LeveL60, maar kies een class die je denkt leuk te vinden en speel die.
Een rogue moet je leuk vinden om te spelen en sowieso ook echt vol spelen, anders is er geen hol aan. ;)
Misschien heb je wel gelijk en denk ik teveel na bij een aantal dingen. Ik heb ook geen haast maar wil gewoon inzicht in de game. Misschien vindt niet iedereen dat belangrijk maar ik wel. Zelfde als met builds, vaak kijk ik naar veel gebruikte builds en ga zelf verder met wat ik zelf het meeste gebruik/ handigste vind.

Inderdaad level 60 komt inderdaad wel, het mooiste is gewoon dat je bijvoorbeeld in een nieuw gebied komt en dan een beetje aan het verkennen bent. En wanneer je dan per ongeluk een verkeerde kant op loopt en opeens oog in oog staat met een ?? elite dan is het rennen voor je leven. Dat maakt het spel leuk in mijn ogen.

Kan me nog een tijd herrineren dat ik als undead vaak gekilled ben door een elite in silverpine forest. Die elite heb ik vanaf het moment dat ik hem aan kon op mijn KOS lijst gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:49:
Ik hecht ook heel wat meer waarde aan iemand die er 3 maanden over gedaan heeft, veel zelf uitgezocht en tig respecs achter de rug heeft ipv iemand die met een cookiecutter build en leveling guide in een paar dagen de 60 heeft bereikt.

Die is niet beter dan de gemiddelde Ebay-char wat dat betreft.
natuurlijk. Ik snap ook niet dat iemand direct of supersnel de 60 moet hebben :O Boring. Want je hebt dan zogoed als niets gezien van de game. En snapt de doelstelling van dit type game totaal niet en kan dan beter een ander spel nemen.

In het begin van het spel ik geloof dat ik lvl 8/9 was ofzo. Met een maatje in een party. Vielen we beide van een waterval af die bijna oneindig leek. Zo'n dingen moet je meemaken. :D Met een wegwijzer in het levelen zal je al die leuke dingen dus gaan missen. :Z

Dat maakt het juist zo leuk. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:38:
[...]

Zitten jullie al op Firemaw?
Hebben jullie tanks al veel FR dan (dus richting de 300/315)?
wij zitten niet op firemaw maar ik heb in mn max set 338 dus ik denk dat dat meer dan genoeg is meestal ga ik rond de 310 zitten dan heb ik een mooie combinatie van fr en hp. Dan gebruik ik dus ook zeker niet die shoulders.

De rest van de tanks zit iets lager 320 ofzo maar dat is imho ook genoeg.

Zowieso is de max fire dmg resist 315 alleen wat extra voor de knockback van rag kan leuk zijn kan me niet indenken dat je voor firemaw meer nodig hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 31-05-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 17:28
Kapoen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:08:
[...]

Die 80FR buff is al dan niet een exploit... van sommigen hoor ik dat je er een ban voor kan krijgen, van anderen hoor ik dat het is toegelaten...
Poster: Caydiem at 12/14/2005 1:29:15 AM PST
Subject: Re: LBRS FR exploit
This is a creative use of game mechanics... not an exploit. It wouldn't be on the mind control options if we didn't intend for it to be there. Funny, isn't it, how these spellcasters are located right inside an instance that's very, very close to two raid dungeons where fire resistance plays a big role, hm? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Zaagmans op 31-05-2006 12:03 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Weet iemand of het mogelijk is de graphics verder op te schroeven dan in het menu mogelijk is. Ik wil van die LOD af. Ben nog geen files tegen gekomen waarin de graphics instellingen zijn te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Sorry hoor, maar wat heeft de snelheid van je leveling te maken met je ervaring in WoW? Ik ga er even gemakshalve van uit dat je voor speedleveling GEEN guide gebruikt.

Zoals de meesten al wel weten (en hetgeen ook te zien is in m'n sig) heb ik 5 Level 60 chars. De eerste is 60 gedinged na 14 days played, de laatste was het binnen 5 dagen. Als je geen guides gebruikt, zul je zelf uit moeten zoeken hoe je zo snel mogelijk kan levelen. D.w.z.; je hebt dus wel degelijk kennis nodig van alle beschikbare quests, de wereld opzich (waar kan je het beste grinden op welk level) etc, etc.

Tevens was het voor mij persoonlijk gewoon een echte uitdaging om zo snel mogelijk mijn chars te levelen. Tuurlijk, op mijn eerste char heb ik ruimschoots de tijd genomen om te genieten van alles, maar da's voor mij maar 1x leuk. Daarna wilde ik gewoon mijn record verbeteren.

Nu, nadat ik 5 characters "klaar" heb, heb ik alle tijd om te spelen op classes die ik leuk vind, zonder dat ik eerst weer dat ellenlange stuk naar L60 hoef te levelen. Da's naar mijn mening een voordeel van snel levelen, er blijft meer tijd over om te genieten van je "leven" na level 60.

Ik denk dus niet dat je er altijd vanuit kan gaan dat een powerleveler qua ervaring gelijk (of nagenoeg gelijk) staat aan een e-bay-player, echt niet.

€ 0,02

[ Voor 13% gewijzigd door Wouter185 op 31-05-2006 12:16 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:57:
[...]

wij zitten niet op firemaw maar ik heb in mn max set 338 dus ik denk dat dat meer dan genoeg is meestal ga ik rond de 310 zitten dan heb ik een mooie combinatie van fr en hp. Dan gebruik ik dus ook zeker niet die shoulders.
Ik balanceer mijn FR/HP ook altijd indien mogelijk. Liever iets minder FR, maar meer HP, str,...

Overigens is die Dark Iron set wel een beetje 'raar' in de zin van aanschafkosten. De helm heeft een uitstekende dark iron/fr ratio, bij de legs en gloves is dit al iets minder en de bracers zijn gewoon veel te duur imo. Hetzelfde voor de shoulders, veel te duur voor wat je krijgt. Nu spreek ik wel alleen over de dark iron die je er in moet pompen, lava/fiery cores heb ik gelukkig nooit moeten betalen 8)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
hehe ik heb zelf nu 4x lvl 60.. en vind lvl 60 zo saai.. dat ik een nieuw project ga beginnen Project Commander lvl 39. Wil zo hoog mogelijk komen kwa ranks met een lvl 39 rogue. en natuurlijk zo sterk mogelijk worden. ben nu lvl 16 dus heb nog wel even te gaan.

Reden dat ik hiervoor kies is omdat:

- ik een casual gamer ben en dus geen tijd heb voor raid instances waardoor PvP op latere lvls vrijwel onmogelijk word tegen epic tier 3 gasten met omfg items
- 39 dragen hunters nog leather })
- 19 en 29 teveel rijke stinkerds zitten :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
Wouter schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:11:
Sorry hoor, maar wat heeft de snelheid van je leveling te maken met je ervaring in WoW?
blabla yadayada.........
We hebben het over je eerste char, niet je 800ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

The Realone schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:55:
Tja mijn 1e char had ook een /played van 20 dagen toen ik de 60 bereikte. Toen vind ik dat ik rustig aan had gedaan en lekker gequest (behalve de laatste 5 levels dan, omdat ik traag was was de drang om 60 te worden net als m'n vrienden toch wel groter ;) ).

Mijn 2e char hangt rond de 12 dagen played op level 60, puur omdat ik die quest niet boeiend genoeg vond om ze nog een keer te doen, ook al is die Alliance en m'n 1e char Horde. Die quests komen toch vaak op hetzelfde neer.
Mijn eerste had een /played van 18 dagen 22 uur. Ik weet het nog als de dag van gisteren, toen ik naar 60 dingde op een undead mob in Winterspring :'( Ah, die goede oude tijd. Mijn gemoed schiet toch altijd weer een beetje vol.

Mijn tweede karakter was in 8 dagen en 22 uur /played op level 60. Doel was om hem ook te dingen in Winterspring op undead mobs, voor sentimentele redenen. Je snapt het. Maar een aantal guildies hebben me het laatste kwart (met rested xp) in Tyr's Hand geholpen. Oftewel, ik tag de mob en zij slachten hem af. Ach ja, 60 is 60 ;) ..bij hem heb ik wel ongeveer de helft van de tijd met rested xp rondgelopen.

Zit nu een beetje te twijfelen wat ik verder zal levellen, heb nu een 14 rogue, een 12 druid en een 9 warrior. Waarschijnlijk breng ik ze allemaal even rond de level 20 en kies er dan een om door te levellen. Zal nu voor het eerst een leveling guide gebruiken, voor de lol, kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:49:
Ik hecht ook heel wat meer waarde aan iemand die er 3 maanden over gedaan heeft, veel zelf uitgezocht en tig respecs achter de rug heeft ipv iemand die met een cookiecutter build en leveling guide in een paar dagen de 60 heeft bereikt.

Die is niet beter dan de gemiddelde Ebay-char wat dat betreft.
inderdaad, iemand die met 120 dagen playe dpas lvl 60 ding't weet echt alles van het spel en is wow opper goeroe :Z

ik heb spelers gezien die na anderhalf jaar op hetzelfde char spelen, nog niet eens hun fokking defensive stance kunnen vinden, niet snappen dat ze andere mensen ook kunnen soulstonen, en zo kan ik wel door blijven gaan.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:39
Een power leveler zal alleen niet zo snel instances zien. Iets was imo voor een tank belangrijker is dan dmg dealers. Heb m'n priest 100% gegrind naar lvl 60. Mijn 1e instance was eigenlijk MC. Ik wist bij god niet wat ik heb gedaan de eerste 2 a 3 keren : )

Wat wel grappig is is dat m'n voorgrond een mage is en dan ik met m'n priest de aggro reductie talent (silent resolve???) veel belangrijker vind dan de originele priests : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:27:
[...]

inderdaad, iemand die met 120 dagen playe dpas lvl 60 ding't weet echt alles van het spel en is wow opper goeroe :Z

ik heb spelers gezien die na anderhalf jaar op hetzelfde char spelen, nog niet eens hun fokking defensive stance kunnen vinden, niet snappen dat ze andere mensen ook kunnen soulstonen, en zo kan ik wel door blijven gaan.
Goh, zo kunnen we overal wel uitzonderingen bij gaan halen.

Misschien had ik voor de mierenneukers er even 'in het algemeen' tussen moeten zetten... al lezen die toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 21:34

Theuno

Da Devil Crew

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:27:
[...]

Err.. denk dat voor je eerste char een 20 dagen netjes is om alles te weten. Ik had met mijn priest iets van 18 dagen, dat was questen, en vooral veel instances. Ook veel te lage instances gedaan omdat guildies nog wel eens een priest nodig hebben.

Als je 120 dagen speelt heb je denk ik ALLE ingame quests willen doen ofzo, maar denk niet dat je dat opper goeroe maakt.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:35
Anoniem: 101547 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:56:
[...]

natuurlijk. Ik snap ook niet dat iemand direct of supersnel de 60 moet hebben :O Boring. Want je hebt dan zogoed als niets gezien van de game. En snapt de doelstelling van dit type game totaal niet en kan dan beter een ander spel nemen.
Als je nieuw bent ja, ben nu bezig met een warr, hunter en een rogue te lvlen, is ipc gewoon alles nalopen wat ik al heb gedaan met mn main priest (die alles dus ook mooi heeft verkent). Kan me toen bv nog leuk herinneren dak lvl 50 was ofzo en snel door WPL moest rennen aangezien alles veel te hoge lvl was :P nu doek daar geen moeite meer voor en vraagik een lock voor een summon :)
imo:

Eerste keer: leuk alles verkennen
Alts: gewoon powerlvlen

Mn hunter is 36 inmiddels en heeft nog geen enkele instance gedaan, alleen maar gegrind ermee.
Gisteren Bow of Searing Arrows op de kop getikt voor 125g :) nog 1 lvl erbij vanaaf!!!
ImdaMned schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:29:Wat wel grappig is is dat m'n voorgrond een mage is en dan ik met m'n priest de aggro reductie talent (silent resolve???) veel belangrijker vind dan de originele priests : )
Tot dat je de priest onder de knie hebt en dan respecced zonder Silent Resolve :)

[ Voor 16% gewijzigd door Helox-in-a-box op 31-05-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:29:
[...]

Goh, zo kunnen we overal wel uitzonderingen bij gaan halen.

Misschien had ik voor de mierenneukers er even 'in het algemeen' tussen moeten zetten... al lezen die toch niet.
time played zegt geen ene fuck
enige wat iets zegt is iemands speelstijl en dat is ook het enige wat boeit

zal mij aan me reet roesten of iemand een e-bayer is of whatever, als ik met hem/haar een instance doe en hij/zij kent de eigen class en die van anderen en weet daarop in te spelen is het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:22

HellBeast

Oh My GoT!

Gisteren voor het eerst met de guild ZG ingeweest. We hebben de slang-boss verslagen, maar de bat-boss kwamen we niet voorbij. We hadden net wat te weinig AoE om de vleermuis waves tegen te gaan en de boss healde haarzelf steeds. Onze beste poging was 30% voordat ze weer healde naar de 60%.

Wat we als tactiek proberen is om de MT haar te laten tanken en dan de rest op een kluitje ranged DPS geven. Wanneer de bats komen, dan AoE op het groepje om de bats te killen. We proberen haar dan zo snel mogelijk naar fase 2 te krijgen. Daarna gaat iedereen verspreiden om het bombarderen tegen te gaan en dan gaat het fout. De meesten zijn druk aan het lopen en de boss wordt niet onderbroken met haar heal-spell. (Zie je "aangekondigd" staan in Raid Assist mod).

Iemand nog iets nuttigs toe te voegen als tactiek? We gaan het vanavond weer proberen.

(P.s. ik zag vlak voordat we weg-gingen, dat ik een infernal kan summonen in ZG, misschien handig om te proberen?)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HellBeast schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:50:
Gisteren voor het eerst met de guild ZG ingeweest. We hebben de slang-boss verslagen, maar de bat-boss kwamen we niet voorbij. We hadden net wat te weinig AoE om de vleermuis waves tegen te gaan en de boss healde haarzelf steeds. Onze beste poging was 30% voordat ze weer healde naar de 60%.

Wat we als tactiek proberen is om de MT haar te laten tanken en dan de rest op een kluitje ranged DPS geven. Wanneer de bats komen, dan AoE op het groepje om de bats te killen. We proberen haar dan zo snel mogelijk naar fase 2 te krijgen. Daarna gaat iedereen verspreiden om het bombarderen tegen te gaan en dan gaat het fout. De meesten zijn druk aan het lopen en de boss wordt niet onderbroken met haar heal-spell. (Zie je "aangekondigd" staan in Raid Assist mod).

Iemand nog iets nuttigs toe te voegen als tactiek? We gaan het vanavond weer proberen.

(P.s. ik zag vlak voordat we weg-gingen, dat ik een infernal kan summonen in ZG, misschien handig om te proberen?)
heal onderbreken :?

tactiek is prima, enige wat je dus moet doen als die heal komt is, shieldbashen, counterspellen, kicken, earthshocken, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
HellBeast schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:50:

idd slackende offtanks/rogues/shammies (if alliance) en je kan ook mounten in ZG he :) tis gewoon outdoors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Gister wederom Lord Valthalak geprobeerd, ging beter, maar we gaan nog steeds niet helemaal goed bij die shades, we hadden 'm op 52%, op 40% stopt 'ie met Shades summonen .... je moet je wel concentreren op die shades, ging echt goed, maar 1 keer gaat 't fout en dan heb je een wipe te pakken, op zeker.

We hebben iig wel een aardige strategie, alleen nu perfect uitvoeren.

Wel beter dat we dit soort s*** met guildruns doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:55:
[...]

heal onderbreken :?

tactiek is prima, enige wat je dus moet doen als die heal komt is, shieldbashen, counterspellen, kicken, earthshocken, etc
dat is idd de beste manier, maar als je nog minder kans op mislukking wilt kan je ook manadrainen, dat was volgens mij de taak van 2 locks en 1 hunter gister bij ons (hakkar best try 36% en andere bosses in het algemeen in 1 try neer, tenzij er een tekort is aan een aantal classes ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:22

HellBeast

Oh My GoT!

Solomo schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:01:
[...]

dat is idd de beste manier, maar als je nog minder kans op mislukking wilt kan je ook manadrainen, dat was volgens mij de taak van 2 locks en 1 hunter gister bij ons (hakkar best try 36% en andere bosses in het algemeen in 1 try neer, tenzij er een tekort is aan een aantal classes ;P)
Ik begreep van onze raid leader dat de boss sowieso ging healen, ook al was ze op 0% mana. De Snake boss hebben we wel op deze manier gedaan. 3 locks mana drain en daarna ging het wel.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:38:
[...]

time played zegt geen ene fuck
enige wat iets zegt is iemands speelstijl en dat is ook het enige wat boeit

zal mij aan me reet roesten of iemand een e-bayer is of whatever, als ik met hem/haar een instance doe en hij/zij kent de eigen class en die van anderen en weet daarop in te spelen is het prima
Daar gaat het toch ook helemaal niet om :?

Het gaat erom dat mensen die in een paar dagen met een guide en cookiecutter build van internet naar de 60 rammen zonder zelf enig initiatief te tonen uiteindelijk op 60 _in het algemeen_ (mierenneuker disclaimer: uitzonderingen mogelijk) daar niet de betere spelers van worden. Zelfde geldt voor Ebayers natuurlijk (nog stukje erger).

Maar voor de duidelijkheid zijn er natuurlijk wel uitzonderingen ja...

edit:

ow er zijn wel uitzonderingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:05:
[...]

Het gaat erom dat mensen die in een paar dagen met een guide en cookiecutter build van internet naar de 60 rammen zonder zelf enig initiatief te tonen en uiteindelijk op 60 daar niet de betere spelers van worden.
Ik zou dat niet zo hard willen stellen, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 86074 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:01:
Gister wederom Lord Valthalak geprobeerd, ging beter, maar we gaan nog steeds niet helemaal goed bij die shades, we hadden 'm op 52%, op 40% stopt 'ie met Shades summonen .... je moet je wel concentreren op die shades, ging echt goed, maar 1 keer gaat 't fout en dan heb je een wipe te pakken, op zeker.

We hebben iig wel een aardige strategie, alleen nu perfect uitvoeren.

Wel beter dat we dit soort s*** met guildruns doen ;).
Hmm, heb hem pas 1 keer gedaan (2 tries), maar ging eigenlijk vrij eenvoudig. De eerste try was vrij snel een wipe, want we wisten niet goed wat we moesten verwachten.

De tweede try was het afstand houden en focusen op de shadows en hadden we hem eenvoudig neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:56
DarkShadow schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:25:
Volgens mij is het alleen voor huhu echt nodig, en dan met name 15 man (sponges) met 255+ (hunters vullen de rest aan met hun aura). Lijkt me het handigst als het direct ook melee classes zijn, alles boven mail is handig omdat je dan direct de sandstalker hebt. Met de volgende patch zou NR een stuk makkelijker moeten zijn om te krijgen.
Inderdaad. Zorg dat je een paar 'reserve' sponges hebt voor het geval dat er 1 doodgaat, als healer sta ik buiten range bij Huhuran, en heb geen NR nodig, dit i.t.t. de 15 die dichtbij staan, die kunnen alles gimpen om maar zoveel mogelijk NR te pakken.
Beste manadrain is nog altijd die van de priest ;) Wij spammen meestal gewoon manaburn op de boss, die zit in no-time op 0%, en dan heb je verder genoeg aan 1 viper sting. Het is zo'n routine dat zelfs nu het niet meer nodig is (hoewel het op Jin'do wel helpt) we het gewoon blijven doen. Vastgeroest in routies, we kiten ook nog steeds orcs bij Razorgore ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 31-05-2006 13:24 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

ik moet een quest doen.. het heet trinkets... gekregen in searing gorge.. ik moet de chest openen.. en er staat bij description... chest is locked.., ik kijk in me inventory.... geen chest te bekennen... weet iemand hier wat meer van..?

edit:

thanks solomo

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 31-05-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:28:
ik moet een quest doen.. het heet trinkets... gekregen in searing gorge.. ik moet de chest openen.. en er staat bij description... chest is locked.., ik kijk in me inventory.... geen chest te bekennen... weet iemand hier wat meer van..?
volgens mij nog een keer die chest openen :P
ik had dacht ik ook zoiets, maar snapte er niets van, dus wou ik nog een keer in de chest kijken en opeens was het goed!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Het gaat erom dat mensen die in een paar dagen met een guide en cookiecutter build van internet naar de 60 rammen zonder zelf enig initiatief te tonen uiteindelijk op 60 _in het algemeen_ (mierenneuker disclaimer: uitzonderingen mogelijk) daar niet de betere spelers van worden. Zelfde geldt voor Ebayers natuurlijk (nog stukje erger).
ligt ook heel veel aan de class
ben je een rogue dan verandert er eigenlijk geen zak in instances :) wacht op 2 sunders en doe je ding :)
mages idem, maar al een beetje moelijker ivm aoe dat je wel of niet moet doen
naar voor priest en warriors verandert eigenlijk je gehele speelstijl als je in een party zit.
en dat moeten grinders en soloquesters wel leren.

vandaar dat ik er ook zo van baal dat de 10man instances weg zijn, dat was de manier om te leren wat er in een party van je verwacht werd :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:28:

edit:

thanks solomo
Je... kan... ook... proberen... te... kijken... op... www.thottbot.com... of... wow.allakhazam.com
Misschien... kunnen... hun... je... verder... helpen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
UBRS is nu 10 man natuurlijk en in 1.12 (*kuch*) komt er een nieuwe 10 man instance in deadwind pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:36:
[...]

Je... kan... ook... proberen... te... kijken... op... www.thottbot.com... of... wow.allakhazam.com
Misschien... kunnen... hun... je... verder... helpen... ;)
aaashishishishishi... gekeken en gedaan, 8)7 als het op thott stond.. vraag ik het hier toch niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:39:
[...]

aaashishishishishi... gekeken en gedaan, 8)7 als het op thott stond.. vraag ik het hier toch niet... |:(
Leugens, links naar questitem : http://www.thottbot.com/?i=8208
Link naar quest : http://www.thottbot.com/?qu=3481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-06 18:17
Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:37:
UBRS is nu 10 man natuurlijk en in 1.12 (*kuch*) komt er een nieuwe 10 man instance in deadwind pass.
Dat is pas in de expansion helaas, ik neem aan dat 1.12 daarvoor nog wel komt, zonder die instance helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 09:39
Even over ZG en mana-drain. Ik ben zelf regelmatig RL in ZG en ik had begrepen dat na patch 1.09 (?) de bosses nog maar zo weinig mana nodig hadden om hun spells te casten, dat het geen nut meer had om te drainen.
  • Jeklick, niet nodig, earthshock, kick en shieldbash zijn voldoende
  • Venoxis, ach, die gaat altijd wel neer.
  • Mar'li, die drain life zou wel heel fijn zijn om tegen te kunnen houden met manadrain
  • Mandokir, hmmm, heeft die mana?
  • Thekal, kan je die ene Zealot die zichzelf healt kunnen manadrainen?
Verder zijn we nog niet gekomen :). Maar als iemand weet hoe je die drain-life van Mar'li kan stoppen zou ik al een stuk verder zijn. En als iemand dan ook nog weet of dat trucje bij Thakal nog werkt? Het kiten van die zealots zodat de resurrect niet meer werkt? En zoja, komen ze dan terug als Thekal al platligt, of later pas (Thekal is nog niet neer bij ons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Maar voor de duidelijkheid zijn er natuurlijk wel uitzonderingen ja...

edit:

ow er zijn wel uitzonderingen!
zijn dat dan automatisch de slechtere spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

never mind :P

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 28333 op 31-05-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:48:
[...]

zijn dat dan automatisch de slechtere spelers?
Niet automatisch, er zijn uitzonderingen.

_Over het algemeen_ is minder ervaren wel slechter ja, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 31-05-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dus kan je net zo goed zeggen

Mensen die in 20 dagen naar lvl 60 levellen, zijn uitzondering daargelante niet de betere spelers

maw hele discussie erover boeit totaal niet zoals ik al zei, played boeit geen reet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:53:

Mensen die in 20 dagen naar lvl 60 levellen, zijn uitzondering daargelante niet de betere spelers
Die logica moet je me echt even uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:53:

maw hele discussie erover boeit totaal niet zoals ik al zei, played boeit geen reet
Volgens mij bedoelt hij te zeggen dat mensen die in 20 dagen naar 60 levellen in het algemeen betere beheersing hebben over hun class dan mensen die in 5 dagen zijn gepowerlevelled, uitzonderingen daar gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

tuurlijk zegt je /played wel wat over je kwaliteiten en speelstijl. Of ik ubrs nog nooit heb gedaan of ik run hem voor de 20ste keer dan kan je wel raden welke keer ik hem het best speelde.
Daarbij ben ik nu een keer of 6 gerespecced met mn warrior en nu heb ik het gevoel dat ik voor mijn idee de ideale build heb maar das iets want je zelf moet ontdekken en dus tijd erin steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
P.P. schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:48:
Even over ZG en mana-drain. Ik ben zelf regelmatig RL in ZG en ik had begrepen dat na patch 1.09 (?) de bosses nog maar zo weinig mana nodig hadden om hun spells te casten, dat het geen nut meer had om te drainen.
  • Jeklick, niet nodig, earthshock, kick en shieldbash zijn voldoende
  • Venoxis, ach, die gaat altijd wel neer.
  • Mar'li, die drain life zou wel heel fijn zijn om tegen te kunnen houden met manadrain
  • Mandokir, hmmm, heeft die mana?
  • Thekal, kan je die ene Zealot die zichzelf healt kunnen manadrainen?
Thekal moeje samen met zn adds tegelijk kapot AOE-en zoals de corehounds.
Een rogue op de healer die alleen maar voor de kick alsie healt. Wij doen adds op 15%, boss naar 10% en dan brengen de tanks ze bij elkaar en worden ze kapot geAOEt.
Daarna gaan wij met zn allen op de "berghelling" staan voor zn spawn zodat je weinig last hebt van de knockback (healers out of range = dode tank). In de tussentijd worden de tigers die spawnen gefeared door locks/priests/hunters.

Ik geloof dat kick/shieldbash gewoon werkt op marli? geen id eigenlijk, ben priest dus sta altijd op max-range ivm met haar poison volley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:59

chromeeh

the Gnome

Tja... dat gezeur over dat power lvl'en... :X
Je eerste char zal je wat langer over doen, gewoon om het spel te leren kennen...
Maar ik heb bijv. nu ook een Orc Warrior alt, alsje Allieance gewend bent is Horde weer helemaal anders, enz.

Tevens ben ik heel blij dat binnen m'n guild niet het idee heerst dat we allemaal maar z.s.m. naar lvl 60 moeten rushen om maar endgame te kunnen spelen.
Daarnaast vind ik het ook prachtig om te questen :)
Zinloos grinden doen ik alleen om snel aan soulstones te komen, meer niet :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:55:
[...]

Die logica moet je me echt even uitleggen.
1. Mensen die powerlevellen, zijn uitgezonderd daargelaten over het algemeen de 'slechtere' spelers
2. Mensen die niet powerlevellen zijn uitgezonderd daargelaten over het algemeen de 'betere' spelers

maw in beide gevallen boeit het niet, resultaat kan hetzelfde zijn of je nou powerlevelled of gewoon quest en levellend uitkomst kan zijn: of je bent goed, of je bent slecht

wat niet wegneemt dat ik het absoluut met je eens ben dat je je 1e karakter gewoon lekker moet gaan spelen en verkennen
MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:01:
tuurlijk zegt je /played wel wat over je kwaliteiten en speelstijl. Of ik ubrs nog nooit heb gedaan of ik run hem voor de 20ste keer dan kan je wel raden welke keer ik hem het best speelde.
Daarbij ben ik nu een keer of 6 gerespecced met mn warrior en nu heb ik het gevoel dat ik voor mijn idee de ideale build heb maar das iets want je zelf moet ontdekken en dus tijd erin steken.
ubrs is een lvl 60 instance, dus of je die nou voor het eerst doet op lvl 60 na 5 dagen of op lvl 60 na 20 dagen boeit niet :+

maar ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. :P

[ Voor 35% gewijzigd door Bokkie op 31-05-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024
RaseriaN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:26:
[...]

Anders vraag je zelf even een CreditCard aan?
Zo moeilijk is het nou ook weer niet...
moet je helaas een vast inkomen voor hebben bij mijn bank(vragen om salaris overzicht van de afgelopen 3 maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heel mooi dat je de quest hebt gevonden.. weet je nu ook waar je moet zijn voor die quest..?? nou... Ik wist niet waar je welke item moest pakken, dus vroeg ik het hier :D, daarom gekeken, gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mili schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:30:
[...]

moet je helaas een vast inkomen voor hebben bij mijn bank(vragen om salaris overzicht van de afgelopen 3 maanden)
Vast inkomen kan ook een weekendbaantje zijn hoor :)

Iedereen van 18+ werkt wel in een of andere vorm toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:31:
[...]

Vast inkomen kan ook een weekendbaantje zijn hoor :)

Iedereen van 18+ werkt wel in een of andere vorm toch?
ja precies en als je dat niet doet heeft je pappie vast wel een gold card die je gewoon vrij mag gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is dat ik stage loop en dus een stagevergoeding krijg... heb verder sinds de zomer 2004 niet gewerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

Manadrain is zonde van de tijd en moeite. Ik kan me herinneren dat manadrain zelfs niet meer werkt bij de meeste bosses. Er is een enorme hype geweest dat alle bosses gemanadrained moesten worden, maar in onze runs leverde dat werkelijk 0 meerwaarde op. Gewoon raggen. Laatste keer hadden we haar neer voordat de eerste bom was gevallen. DPS ftw in ZG!

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
ik heb als enige vorm van inkomsten een folderwijk en dat is zwart
en mijn ouders willen geen creditcard omdat ze bang zijn dat je dan geen controle meer heb en dat je te makelijk geld uitgeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:30:
[...]

heel mooi dat je de quest hebt gevonden.. weet je nu ook waar je moet zijn voor die quest..?? nou... Ik wist niet waar je welke item moest pakken, dus vroeg ik het hier :D, daarom gekeken, gedaan...
Heb je ook de moeite genomen om de commentaren te lezen bij de beschrijving van die quest ? Het wordt er redelijk duidelijk gezegd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:34:
[...]

ja precies en als je dat niet doet heeft je pappie vast wel een gold card die je gewoon vrij mag gebruiken ;)
jammer dat ik niet zo'n pappie heb :(
Anoniem: 36290 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:41:
[...]

Heb je ook de moeite genomen om de commentaren te lezen bij de beschrijving van die quest ? Het wordt er redelijk duidelijk gezegd... :/
by anas9, 7.7 months ago Hello,
can someone please explain this quest, where do i get the chest from?
and what is "Hoard of the Black Dragonflight"?

Thanks

jah.... heel duidelijk gezegd jah.., kerel.. ik vroeg het toch ook aan mijn guildmates.. en ze gingen ook op thott kijken.. en snapte er niks van... tjeezz..
we zijn toen in burning steppings naar die dragon gerent.. maar was verkeerde quest :/

wat doe je moeilijk.. ik vraag alleen of jullie weten over die quest... zeg dan niks...

en btw... antwoord heb ik algekregen van solomo :) :D

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 31-05-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 172947 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:34:
Het is dat ik stage loop en dus een stagevergoeding krijg... heb verder sinds de zomer 2004 niet gewerkt :+
stagevergoeding is ook inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:53:
[...]

stagevergoeding is ook inkomen
Joa, en gelukkig heb ik ook zo'n Postbank creditcard waar je geen inkomen voor nodig hebt.

Helaas werkt een Nederlandse creditcard niet op een Amerikaanse account, omdat je billing address dan niet in de USA ligt. Heb dus iemand lief aan moeten kijken om te kunnen spelen. Hm, moet trouwens nog een maand of 4 overmaken :o goed dat jullie me er aan herinneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu we er toch me bezig zijn.. Hoe werkt dat eigenlijk... Dat online payment..?
thanks _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 31-05-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Anoniem: 172947 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:56:
[...]

Joa, en gelukkig heb ik ook zo'n Postbank creditcard waar je geen inkomen voor nodig hebt.

Helaas werkt een Nederlandse creditcard niet op een Amerikaanse account, omdat je billing address dan niet in de USA ligt. Heb dus iemand lief aan moeten kijken om te kunnen spelen. Hm, moet trouwens nog een maand of 4 overmaken :o goed dat jullie me er aan herinneren!
lol jij speelt op de us server ik heb iemand in de guild uit de us en die speelt dus op de eu servers
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:00:
nu we er toch me bezig zijn.. Hoe werkt dat eigenlijk... Dat online payment..?
nou als je zelf geen credit card heb moet je gewoon lekker gamecards blijven kopen
en niet eens willen weten hoe het werkt
het is een groot ellendig web waar je niet meer uitkomt
maar als je dus een credit card hebt moet je je nr opgeven en de datum tot waarneer die geldig is en doordat te doen geef je blizzard een soort van goedkeuring tot automatische incasso en die zullen dus iedere termijn automatisch incasseren

[ Voor 37% gewijzigd door Mili op 31-05-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:30:
[...]

http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=3481
voila, met followup quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

En dat zegt dan "gekeken en gedaan..."
Yeah right, uhhuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:08:
[...]

En dat zegt dan "gekeken en gedaan..."
Yeah right, uhhuh ;)
op thott jah.. :D margoed.. kep gevonden wa ik wou... ;D

ff snel quest afmaken.. en lekker snel met ze 2e questen.. in felwood.. :D, btw zijn er nog instances voor level 50?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 31-05-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Op level 50 heb je nog Sunken Temple denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik speel nu even, maar ik zie dat hij ondertussen een patch wil downloaden van 97.x MB.
Weet iemand wat zou zijn? De 1.11? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-Skyhawk- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:15:
Ik speel nu even, maar ik zie dat hij ondertussen een patch wil downloaden van 97.x MB.
Weet iemand wat zou zijn? De 1.11? :P
Als je al speelt is het geen patch :P

Weet je zeker dat ie niet aan het uploaden is? Die Blizzard 'downloader' is zo'n torrent geval he.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 31-05-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Skyhawk- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:15:
Weet iemand wat zou zijn? De 1.11? :P ;)
Geen 1.11 op de US servers gisteren in ieder geval. Helaas.
Mili schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:01:
[...]

lol jij speelt op de us server ik heb iemand in de guild uit de us en die speelt dus op de eu servers
Hm wat class heeft guildie van je? Misschien de moeite waard te ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:48:
[...]
wat doe je moeilijk.. ik vraag alleen of jullie weten over die quest... zeg dan niks...
Ik zal je precies uitleggen wat ik "moeilijk" doe.

Sinds je hier post heb je zowel je ultieme noobishness als je ultieme alwetendheid (vind je zelf iig)met betrekking tot WoW tentoongespreid.

Je noobishness zou absoluut geen probleem voor mij zijn, ware het niet dat je wel constant een grote mond hebt over bijvoorbeeld je pally DPS (80 DPS omgwtf), en het feit dat je Zoneseek, voglens mij een hele goeie warrior met de beste gear ingame, wel even zou in een duel zou pwnen met je ogen dicht, en ik kan nog wel wat meer voorbeelden vinden waarschijnlijk.

Maar aan de andere kant stel je wel constant vragen die met een beetje zoeken echt wel easy peasy te vinden zijn. Dat irriteert me mateloos. Als je dit soort vragen zou stellen terwijl je je een beetje terughoudend en bescheiden opstelt, geen probleem. Maar dat doe je helaas niet. En dan kan je wat mij betreft dit soort opmerkingen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:35:
[...]

Ik zal je precies uitleggen wat ik "moeilijk" doe.

Sinds je hier post heb je zowel je ultieme noobishness als je ultieme alwetendheid (vind je zelf iig)met betrekking tot WoW tentoongespreid.

Je noobishness zou absoluut geen probleem voor mij zijn, ware het niet dat je wel constant een grote mond hebt over bijvoorbeeld je pally DPS (80 DPS omgwtf), en het feit dat je Zoneseek, voglens mij een hele goeie warrior met de beste gear ingame, wel even zou in een duel zou pwnen met je ogen dicht, en ik kan nog wel wat meer voorbeelden vinden waarschijnlijk.

Maar aan de andere kant stel je wel constant vragen die met een beetje zoeken echt wel easy peasy te vinden zijn. Dat irriteert me mateloos. Als je dit soort vragen zou stellen terwijl je je een beetje terughoudend en bescheiden opstelt, geen probleem. Maar dat doe je helaas niet. En dan kan je wat mij betreft dit soort opmerkingen verwachten.
iedereen zit toch wel op te scheppe met ze char.. of doe jij dat nooit dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
nvm

[ Voor 75% gewijzigd door mdmeijer op 31-05-2006 15:41 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:39:
[...]

Opscheppen prima, als je daadwerkelijk kan aantonen dát je goed bent en goeie gear hebt waar je hard voor gewerkt hebt. Maar jij schept op terwijl er niets is wat je beweringen onderschrijft, integendeel, het merendeel van je posts bewijst precies het tegenovergestelde. Misschien een idee, stel eens vragen waarvan je denkt dat die jou als speler / pally / whatever beter maken, in plaats van vragen waar en hoe je welke quest moet doen, informatie die over het algemeen makkelijk verkrijgbaar is op andere plekken. Wellicht kan je nog wat leren van de mensen die hier posten ?

Maar goed, genoeg hierover. /klaarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-06 09:46
Hier ook een "wow-patch" zonder patch nummer die gedownload wordt.. Er staat helemaal niks op de site er over .... 97MB dus ik ga hem toch wel ff volledig laten downloaden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

*knip*

Laat ook maar ook; sfeer behouden enzo.

[ Voor 91% gewijzigd door Seraphin op 31-05-2006 15:57 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:48:
Hier ook een "wow-patch" zonder patch nummer die gedownload wordt.. Er staat helemaal niks op de site er over .... 97MB dus ik ga hem toch wel ff volledig laten downloaden :/
hmm, das wel heel erg vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschijnlijk de Blizzard Background Downloader die alvast (een gedeelte van ?) de komende patch downloadt om de enorme druk op de servers een beetje te verlichten wanneer de patch officieel gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540

Een vriend van mij vermoedt dat het om een voorbereiding op 1.11 gaat, om (volgende week??? jiehaa) minder overbelasting van de server te krijgen. We zullen zien.

edit:
net te laat :D

Ach, en nu ik toch aan het posten ben ^^, ik ben aan het uitvogelen welke priest-build mijn speelstijl het beste aanvult. Huidige winnaar: Priest build. Mocht een van jullie een momentje over hebben, dan hoor ik graag commentaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 92540 op 31-05-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Anoniem: 92540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:04:
[...]

Een vriend van mij vermoedt dat het om een voorbereiding op 1.11 gaat, om (volgende week??? jiehaa) minder overbelasting van de server te krijgen. We zullen zien.

edit:
net te laat :D

Ach, en nu ik toch aan het posten ben ^^, ik ben aan het uitvogelen welke priest-build mijn speelstijl het beste aanvult. Huidige winnaar: Priest build. Mocht een van jullie een momentje over hebben, dan hoor ik graag commentaar.
Meditation is absoluut een must!!!
Improved prayer of healing(als je het gebruikt is het met inner focus) is een crap talent net zoals holy reach, deze punten kan je beter in inspiration stoppen. Ook kan je denk ik beter de punten uit imp shield halen en die in mental agility stoppen.
Ohwja holy nova zou ik ook altijd nemen, altijd nog handig bij vael, of rank 1 voor rogues te ontdekken

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 75805 op 31-05-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

nice , bijna het zelfde als ik :) . Ik zou alleen wel voor meditation kiezen inplaatja van de reduce op mana van instance spells. Ook vind ik de holy reach niet al te handig. Daarvoor zou ik spirit of redemption kiezen. erg handig dat je nog 10 sec langer door kan healen, en die laatste talent zou ik dan in holy nova gooien, gewoon voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Een warrior equip (noob alert!) vraag:
Is de Hand of Justice trinket geschikt om te gebruiken bij het tanken?
Mijn warrior is 31/5/15 gespecced met zwaarden als specialiteit. Als tank wapen gebruik ik een zwaard dus krijg is sowieso extra attacks. Aangezien een HoJ ook extra swings aanmaakt vroeg ik mij dus af of dit een extra voordeel is bij het tanken?

Ik weet dat HoJ in principe een dps trinket is dus ik ben niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
[...]

Huidige winnaar: Priest build. Mocht een van jullie een momentje over hebben, dan hoor ik graag commentaar.
Ligt er een beetje aan erg je Prayer of Healing gebruikt.
Dit is mijn view: ik zou Inspiration erbij nemen en Holy Reach laten vallen, heeft veel meer gebruik en is gewoon lekker samen met Holy Specialization. En dan ook Imp Prayer laten vallen voor 5/5 Mental Agility.

Imho is Meditation erg lekker, zeker als je spirit geil bent. Mooie build gefocust op veel healing in zo'n kort mogelijke tijd, kheb zelf een meer discipline gefocuste build, ben mede hierdoor ook vaak degene die het lang uithoudt in endurance gevechten (domo bv), hou ook hierdoor in mn eentje een tank levend op die honden van Magmadar omdat mn manapool lang genoeg meegaat met de extra regen :)

Misschien 3/3 Meditation met 2/5 Silent resolve ipv vol op silent resolve?

Hiers mijn 26/25 build, misschien dat dat je nog op wat leuke ideeen kan brengen ;)
http://ctprofiles.net/82357
Anoniem: 98940 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:14:
[...]

Ook vind ik de holy reach niet al te handig. Daarvoor zou ik spirit of redemption kiezen. erg handig dat je nog 10 sec langer door kan healen.
imo dode priest = nutteloze priest, blijf gewoon in leven dan gebruik je die spi of redemption ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Helox-in-a-box op 31-05-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

Helox-in-a-box schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:19:
[...]

Ligt er een beetje aan erg je Prayer of Healing gebruikt.
Dit is mijn view: ik zou Inspiration erbij nemen en Holy Reach laten vallen, heeft veel meer gebruik en is gewoon lekker samen met Holy Specialization. En dan ook Imp Prayer laten vallen voor 5/5 Mental Agility.

Imho is Meditation erg lekker, zeker als je spirit geil bent. Mooie build gefocust op veel healing in zo'n kort mogelijke tijd, kheb zelf een meer discipline gefocuste build, ben mede hierdoor ook vaak degene die het lang uithoudt in endurance gevechten (domo bv), hou ook hierdoor in mn eentje een tank levend op die honden van Magmadar omdat mn manapool lang genoeg meegaat met de extra regen :)

Misschien 3/3 Meditation met 2/5 Silent resolve ipv vol op silent resolve?

Hiers mijn 26/25 build, misschien dat dat je nog op wat leuke ideeen kan brengen ;)
http://ctprofiles.net/82357
ik ben bijna fully holy* bijna die build die net gepost werd* , en ik hou 3 minuten chain casten uit, Ik gebruik wel heal rank 2 maar door me + healing crit ik op deze heal tot 1700. standaart heal ligt rond de 1100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
recap van de posts: Meditation en Inspiration erin, alles wat met Prayer of healing te maken heeft eruit.

Ff een vraagje met betrekking tot gebruik van ranks: gebruikt iedereen nog steeds Heal r2 (vraag gericht op de mensen met genoeg +healing gear)? Of is dat gewoon blijven hangen uit de pre 1.10 tijd?
Ipc moet heal r1 nog mana efficienter zijn, castingtime = 3 secs (was vroeger 2.5s nmlijk) dus de bonus van je gear zal hetzelfde zijn als bij heal r2.

[ Voor 66% gewijzigd door Helox-in-a-box op 31-05-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:18:
Mijn warrior is 31/5/15 gespecced met zwaarden als specialiteit. Als tank wapen gebruik ik een zwaard dus krijg is sowieso extra attacks. Aangezien een HoJ ook extra swings aanmaakt vroeg ik mij dus af of dit een extra voordeel is bij het tanken?

ach opzich bouw je meer agro op dus het helpt wel maar ik zou als je ze hebt liever trinkets gebruiken waardoor je langer in leven blijft, agro opbouwen moet toch wel lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Kapoen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:18:

Hangt serieus af wat je aan het tanken bent. Bij de wat moeilijkere bosses zou ik kiezen voor de +def trinkets, zoals Styleens Scarab, Onyxia trinket en Hakkars trinket en de +def variant die ook in BRD dropt (weet de naam niet meer precies). Voor het tankwerk in de normale HLI en trash in ZG/AQ20 is het een prima ding wat mij betreft, lekker knallen. Het is gewoon jammer dat UBRS geen 15 manner meer is, dat uurtje volledig zergen in dps gear mis ik soms wel eens.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:39:
[...]
ach opzich bouw je meer agro op dus het helpt wel maar ik zou als je ze hebt liever trinkets gebruiken waardoor je langer in leven blijft, agro opbouwen moet toch wel lukken lijkt me.
Mja ik heb nog een vigilance charm en counterattack lodestone liggen. Royal Seal heb ik ook, maar die equip ik alleen nog maar als ik de FR nodig heb want voor de rest is dat ding vrij nutteloos als je epic equipped bent.

Epic trinkets of rings heb ik nog niet jammer genoeg :( Qua DKP is Onyxia's head ver af en BWL doen we niet. Ik ben wel bezig met het zoeken naar Force of Will in BRD, maar dat kl*re ding dropped niet :|

[ Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 31-05-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:47:
[...]

Mja ik heb nog een vigilance charm en counterattack lodestone liggen. Royal Seal heb ik ook, maar die equip ik alleen nog maar als ik de FR nodig heb want voor de rest is dat ding vrij nutteloos als je epic equipped bent.

Epic trinkets of rings heb ik nog niet jammer genoeg :( Qua DKP is Onyxia's head ver af en BWL doen we niet. Ik ben wel bezig met het zoeken naar Force of Will in BRD, maar dat kl*re ding dropped niet :|
die force of will moet toch goed te farmen zijn, en idd er zijn weinig goeie blauwe trinket voor een warrior ik heb nu die van ony en force of will maar daarvoor gebruikte ik dat ding wat je stats met 25 ofzo verhoogt (change on hit). Bij mn priest heb ik goeie trinkets teveel en bij de warrior is het allemaal crap.

of haal

Demon's Blood
Binds when picked up
Trinket
Equip: Increases Defense by 3, Shadow resistance by 10 and your normal health regeneration by 3.
Sells for 88 Silver 7 Copper to vendors
Item Level 60

maar dan moet je een super lange chain quest doen

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 31-05-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-03 15:32
Mili schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:38:
ik heb als enige vorm van inkomsten een folderwijk en dat is zwart
en mijn ouders willen geen creditcard omdat ze bang zijn dat je dan geen controle meer heb en dat je te makelijk geld uitgeeft
Ik weet het niet zeker, want in België bestaat dit niet voor zover ik weet, maar kan je ook niet werken met een debit card? Dit werkt zoals een credit card, maar je moet er eerst geld opzetten voordat je hem kan gebruiken.

Ik weet dat dit in Engeland bestaat, en voor Ultima Online kon je er mee betalen vroeger, dus misschien ook voor Wow?

Dan zou je probleem toch opgelost zijn en kan je je uitgaven toch wel controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:56
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:39:
Nee, en het is verdomde irritant als mensen dat doen. Mensen die op lopen te scheppen hoeveel ze wel niet 'pwnen' en nieteens dankzei thottbot een quest uit kunnen vogelen (how hard can it be) kunnen niet op erg veel sympathie rekenen.

Daar :)
Helox-in-a-box schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:19:
imo dode priest = nutteloze priest, blijf gewoon in leven dan gebruik je die spi of redemption ook niet.
Mwoa. Het is geen lifesaver, maar het is IMHO net zoals Holy Nova een 'fun' skill. En die 5-6 extra flashheals zijn best lekker, ff op de emergency monitor wat mensjes aan extra HP helpen :) Grootste nadeel is dat je cast sowieso afgebroken wordt, dus 4 GHeals haal je nooit. Ze zouden er 12 sec van moeten maken ofzo.

Heb zelf een 30/21 build, vond Divine Spirit wel een must. Lightwell absoluut niet :)

Spiritual Healing is vrij waardeloos, improved alleen de base healing van je spell, niet inclusief +healing. 2/2 Improved PoH is ook vrij waardeloos, die spel gebruik je haast nooit, eigenlijk alleen op Vael, en daar is mana niet echt een issue ;) Ik miss Inspiration in die build. 24% extra armour is erg lekker. Valt niet zo op, maar over een lang gevecht tegen een mob met aardig wat physical damage scheelt 't best een hoop healing.

Disc tree: je mist meditation. Must. Have. 'Nuff said. Als raider heb je IMHO niks aan de aggro talents, als ej healing aggro krijgt is er sowieso iets goed mis. En DS natuurlijk, manaregen ftw :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38
Vragenrondje!

http://wowwalkthroughs.free.fr/
Al eens een keer gelinkt dacht ik. Nu zie je hier dat je voor tier3 nogal wat zooi nodig hebt om te maken. Arcanite bars(farming ftl), Mooncloth(spam zeh tailors), cured rugged hides(spam zeh LW's).

Nu ik toch 2x herbalism heb(1x 300 op main en 1x 160 op alt) wil ik de 2de herbalist gaan droppen en er iets mee doen voor de komende patch. Arcane crystals kostte normaal 20-25, nu zijn ze al 55 op het moment van schrijven.
Mooncloth en die hides zal ook de pan uitreizen. Wat zouden jullie doen, miner/tailor/lw, en waarom?

Ik haat cooldowns, dus ga liever voor mining imho.
* enira in dubio zit...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Hydra schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:12:
Spiritual Healing is vrij waardeloos, improved alleen de base healing van je spell, niet inclusief +healing.
10% op base healing is:
+97 healed op een renew (+19 per tick) of +90 healed op een flash heal..

Om een vergelijkbaar effect te halen zonder die talent moet je +200 healing extra op je gear hebben.. Zo nutteloos vind ik dat niet voor 5 talent points!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

FF een vraagje!!

http://www.thotbott.com/?qu=2381

Dat is een rogue quest voor lockpicking.
Maar als ik bij step 1 zie, dan zie ik daar 2 questen.

Kan ik dan kiezen? of moet ik ze allebij doen?
kan iemand daar uitleg op geven?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 40554 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:25:
FF een vraagje!!

http://www.thotbott.com/?qu=2381

Dat is een rogue quest voor lockpicking.
Maar als ik bij step 1 zie, dan zie ik daar 2 questen.

Kan ik dan kiezen? of moet ik ze allebij doen?
kan iemand daar uitleg op geven?

Bedankt.
1e krijg je als orc/troll rogue in orgri
2e krijg je als undead rogue in uc

beide leiden naar cleft of shadow's

gewoon om ervoor te zorgen dat je als undead ook naar de juiste plek gestuurd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
mdmeijer schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:47:
[...]

Hangt serieus af wat je aan het tanken bent. Bij de wat moeilijkere bosses zou ik kiezen voor de +def trinkets, zoals Styleens Scarab, Onyxia trinket en Hakkars trinket en de +def variant die ook in BRD dropt (weet de naam niet meer precies). Voor het tankwerk in de normale HLI en trash in ZG/AQ20 is het een prima ding wat mij betreft, lekker knallen. Het is gewoon jammer dat UBRS geen 15 manner meer is, dat uurtje volledig zergen in dps gear mis ik soms wel eens.
Dat is Force of Will. Ik heb BRD 7 keer moeten doen voordat ik hem kreeg, en mn daarop volgende run droptie 'ie weer xD

Ik gebruik naarnaast Rune of the Guard Captain. 1% meer kans op hit en +20 AP.
Heb nu 395 defense :)

Heb om 8 uur mn eerste Zg run. Ben benieuwd!

offtopic:
Dat 'eerste' is de eerste keer dat ik echt op mn eigen char ga, en met mn eigen guild. Ben er op de test realm ook al geweest, maar dat was met allemaal schreeuwende duitsers op teamspeak. Niet echt bevordelijk voor de run :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:29:
[...]

1e krijg je als orc/troll rogue in orgri
2e krijg je als undead rogue in uc

beide leiden naar cleft of shadow's

gewoon om ervoor te zorgen dat je als undead ook naar de juiste plek gestuurd wordt
Oke bedankt.
Dus ik moet kiezen? Ik kan ze niet allebei doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
beiden zijn alleen de introductie quest om je naar de main quest te leide

op elk continent heb je dus een queststarter

zit je in orgri pak je die, zit je in uc dan pak je de ander, boeit geen fuck welke je neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

laat maar ik las verkeerd

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 75805 op 31-05-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:59

DinX

Motormuis

Razorgore down op onze 4de avond \o/

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Liep ik net met mijn lvl9 Human Priest door Westfall, zie ik een Lvl ?? Horde Druid lopen (zit op PvE server). Dus ik roep het in /3 en even later zie ik hem staan met 2 Alliance er naast. Ze staan wat /emotes te doen, vraag opeens de ene Alliance "can we kill him?", waarop ik zeg "no." en de Horde gelijk Smite. :) Oke, ik was in 2 sec dood, maar de andere twee hebben hem volgens mij nog wel dood gekregen. :D

Zo, dat was het weer met die 'voor mij was het grappig, voor jullie niet zo boeiend' PvE verhalen van me. ;) Verder nog lvl27 gedingd met mijn main NE Druid..

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 31-05-2006 22:28 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540

Dank voor jullie reacties. Om de discussie voort te zetten:
Improved prayer of healing(als je het gebruikt is het met inner focus) is een crap talent net zoals holy reach, deze punten kan je beter in inspiration stoppen. Ook kan je denk ik beter de punten uit imp shield halen en die in mental agility stoppen.
Ohwja holy nova zou ik ook altijd nemen, altijd nog handig bij vael, of rank 1 voor rogues te ontdekken
Helox-in-a-box schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:37:
recap van de posts: Meditation en Inspiration erin, alles wat met Prayer
of healing te maken heeft eruit.
1. Meditation - hoe lang duren gevechten dan? En kan ik geen breaks
tussendoor nemen? Want alleen als gevechten echt minuten duren (10?
langer?) en ik de hele tijd moet casten heb ik echt wat daaraan. (NB:
ik ben nog niet aan level 60, dus in high-lvl instances zal dit zowiezo wel anders
werken :P).
2. Prayer of Healing is mijn meest mana-efficiente spel; bij 3 of meer party members wint deze van alle heal spells. Vandaar mijn neiging deze nog beter te maken. Aan de andere kant, als deze nodig is, dan is er iets grondig mis aan het gaan - en het genereert enorm veel agro. Waarom raden jullie verbetering hiervan af? Of is de redenering: gebruik je niet veel, en dan is de mana reductie relatief onbelangrijk, of je gebruikt het inderdaad met inner focus?
3. Ik kan holy reach er niet uit halen omdat ik de hogere tiers dan niet bereik - ik kan hooguit een punt naar holy nova verplaatsen (de andere spells lijken mij niet belangrijk). Echter, 8 yards extra lijken handig - niet in de praktijk? En holy nova is vreselijk mana-inefficient - maar had er niet aan gedacht deze tegen rogues te gebruiken.
4. Spirit of redemption lijkt mij vrij zinloos - in 10 sec kan ik weinig doen, en als ik dood ben is waarschijnlijk iedereen dat.
5. Hoe belangrijk is silent resolve? Als ik zie hoe snel ik agro overneem als het gevecht heftig wordt - dan lijkt elke agro reductie van groot belang.
Imho is Meditation erg lekker, zeker als je spirit geil bent. Je build.
Die eerste snap ik niet. Als je spirit hoog is, heb je meditation toch juist minder nodig? want een relatief korte break levert dan des te meer mana op.

Mbt je build - hier heb ik ook over gedacht. Het nadeel bij Holy lijkt mij dat je gedwongen wordt om Inspiration te nemen. Daarnaast ligt hier met de keus Mental strength/Spiritual healing de vergroting van de manapool vs. de betere heals. Begrijp ik goed uit de post van Hydra dat ik de 2e beter kan laten zodra ik voldoende +heal gear heb? Maar, volgens Perrin77 moet ik dan wel meer dan +200 extra gear hebben, vs. de +50 int die ik anders nodig heb om die max. 800 extra mana te bereiken. Misschien moet ik maar respeccen als ik ooit aan mijn tier 2 spul toekom? :D

De extra spirit van Divine Spirit lijkt mij geinig, maar zet voor een priest toch relatief niet veel zoden aan de dijk? En deze kost veel mana bij het buffen. Wel erg tof voor de party natuurlijk. Of underschat ik hem?

De build die jullie voorstellen komt dan grotendeels neer op Nieuwe build, met wat eigenwijsheid nog van mij vanwege mijn vragen.

BTW - Qua efficiency heb ik tabelletjes gezien die suggereren dat de hoogste ranks spells het meest efficient zijn. Klopt dat? Ik begrijp echter dat jullie meer voor afgepaste hoeveelheden gaan (1000 hp healed per keer oid). Is dat de praktijk in de zwaarste gevechten? Het lijkt voor mij als n00b zoveel handiger (minder verbruik van mana) om dan nog steeds voor de gheals te gaan, maar dan pro-actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/kek.jpg

:+

edit:
van ISP gewisseld, straks mn backup uploaden :<

[ Voor 36% gewijzigd door Maegrim op 01-06-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Meditation = 15% maanregen van je spi regen.

De hoogste ranks zijn het efficientst ja, zonder bonussen.
Wat simpele cijfers:

heal rank 4: 750 heal, 305 mana = 2.45 healing per mana
heal rank 2: 470 healing, 205 mana = 2.29healing per mana

nu doen we er 300 healing erbij van je gear (3/3.5 * 400 = +257 healing op heal r2/4):

heal rank 4: 1007 heal, 305 mana = 3.3 healing per mana
heal rank 2: 727 healing, 205 mana = 3.54 healing per mana
5. Hoe belangrijk is silent resolve? Als ik zie hoe snel ik agro overneem als het gevecht heftig wordt - dan lijkt elke agro reductie van groot belang.
In 5 man groups misschien ja maar in MC hoef je je daar geen rekening mee te houden,
2. Prayer of Healing is mijn meest mana-efficiente spel; bij 3 of meer party members wint deze van alle heal spells.
Je zult het alleen niet zo vaak gebruiken waardoor het nut van die talent points beter in iets kan gooien wat je altijd gebruikt of zeg 70% van de tijd.
De extra spirit van Divine Spirit lijkt mij geinig, maar zet voor een priest toch relatief niet veel zoden aan de dijk? En deze kost veel mana bij het buffen. Wel erg tof voor de party natuurlijk. Of underschat ik hem?
Als er genoeg andere priests zijn met Divine spirit dan lijkt het me geen probleem.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.