Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.438 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 92838 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:51:
Gisteren voor het eerst in BWL geweest! Mijn hemel wat een chaos is dat Razorgore gevecht! Wij hebben als tactiek dat we eerst die 3 mobs zergen, 1 paladin (en 1 backup) op de Orb en 4 x 2 groepen in Noord Oost Zuid West. Mijn (Oost) groep moesten de mobs daar allemaal tegen houden die er aan komen rennen. Ik was MT van die groep (als Rogue zijnde :P, lache, eindelijk eens verantwoordelijkheid!). 1 Warrior kite de Dragonkit achter zich aan en krijgt insane healing op zich terwijl de paladin Razorgore gebruikt om de Eggs te mollen (toch? :P ). Dit ging redelijk goed maar de tank gaat dood na een tijdje en dan is het snel gebeurd met al die rondhollende Dragonkin :P Echt tof gevecht en je moet enorm gefocussed zijn! Ik moest er als de kippen bij zijn om de mages te grazen te nemen en de targets telkens goed te hebben.

Beste try was dat we nog 4 Eggs over hadden. Als ik het goed begrijp rennen alle mobs weg als alle Eggs kapot zijn en kunnen we Razorgore gaan mollen. Ging bijzonder goed voor een guild die Ragnaros nog maar 1 keer neer heeft ^^ (1st try dat ook nog :P ) Gelukkig hebben we een guildbank met redelijk wat gold voor de eerste 20-30 wipes zeg maar, tegen die tijd downen we Razorgore wel ^^

Enfin, we zijn 15 keer gewiped ofzo en toen zijn we er maar mee gestopt, vandaag weer een dag ^^

Hoe doen jullie Razorgore? :P
Laat hunters dragons kiten, stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:23
Roeligan schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:11:
Voor in de TS (voor de 3e keer) Bronzebeard - Edge of Reasoning (www.edgeofreasoning.nl) - Alliance - 80 leden
Speciaal voor jou dan...
we_are_borg schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:34:
Ik heb de informatie van guild aangepast, doe aanpassingen voor TS via email aub ik lees namelijk niet altijd de hele topic door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Als je nou effe die link die ik heb gepost effe GOED doorlees, dan zie je dat het voor de hele set is

Ja ik weet het, soms is het zo moeilijk om eerst te lezen en dan pas te reageren.. |:(

[ Voor 41% gewijzigd door Lord_Salo op 30-05-2006 16:20 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
is er een mod die macros kan instellen? bijvoorbeeld ik heb een muis met 5 knoppen :P dat ik een bof op 1 knop erop plaats?. en is der een mod die bepaalde buffs steeds opnieuw spellt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Chubz schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:22:
is er een mod die macros kan instellen? bijvoorbeeld ik heb een muis met 5 knoppen :P dat ik een bof op 1 knop erop plaats?. en is der een mod die bepaalde buffs steeds opnieuw spellt
je kan volgens mij de bind keys veranderen en met je mouse buttons koppelen.. dus bijv om alt+1 te gebruiken of = teken doe je dan mouse button 2 of 3 of wutever... heb ik ook met auto walk :p dat kan ik met me duim doen op me muisje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36
Lord_Salo schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:18:
Als je nou effe die link die ik heb gepost effe GOED doorlees, dan zie je dat het voor de hele set is

Ja ik weet het, soms is het zo moeilijk om eerst te lezen en dan pas te reageren.. |:(
Yeah yeah nederige excuses onze weledele heer.

In jouw wereld maken mensen natuurlijk nooit een keer een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Hoe doen jullie Razorgore?
mages/legionnairs killen en 2 tanks (kan natuurlijk ook met hunters) kiten de dragonkin op beide platforms, verder hangt het er natuurlijk vanaf hoe snel de pala is met het egg bashen :p
Epicmount heb ik nog niet, moet alleen nog naar DM west, maar die komt binnenkort wel. Gaat me alleen 100 gold kosten (heb een deal met een andere lock :P )
Ik hoor van alle kanten dat het sinds de laatste patch niet meer zou werken (dwz dat een andere lock met de items het ritual kan starten voor jou), maar ja, dat kan ook onzin zijn :p (opzich wel logisch aangezien het je 250g scheelt voor je epic mount)

[ Voor 49% gewijzigd door blouweKip op 30-05-2006 16:41 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:31
Anoniem: 92540 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:38:
Sorry als ik zeur - maar krijg ik geen reactie omdat er geen statistieken van Europese servers bekend zijn?
http://www.warcraftrealms.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wij doen het ook met warriors, maar wel met speed enchant op boots en (speed)potions. Geeft voor kleine investering net wat meer zekerheid.

Verder natuurlijk 2 healthstones geven (vast wel locks met en zonder improved healthstones). Etc.

Iig alles wat die 2 kan helpen moet je doen, het is een minimale investering (zeker invergelijking met een wipe :P)

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 92838 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:51:
Gisteren voor het eerst in BWL geweest! Mijn hemel wat een chaos is dat Razorgore gevecht! Wij hebben als tactiek dat we eerst die 3 mobs zergen, 1 paladin (en 1 backup) op de Orb en 4 x 2 groepen in Noord Oost Zuid West. Mijn (Oost) groep moesten de mobs daar allemaal tegen houden die er aan komen rennen. Ik was MT van die groep (als Rogue zijnde :P, lache, eindelijk eens verantwoordelijkheid!). 1 Warrior kite de Dragonkit achter zich aan en krijgt insane healing op zich terwijl de paladin Razorgore gebruikt om de Eggs te mollen (toch? :P ). Dit ging redelijk goed maar de tank gaat dood na een tijdje en dan is het snel gebeurd met al die rondhollende Dragonkin :P Echt tof gevecht en je moet enorm gefocussed zijn! Ik moest er als de kippen bij zijn om de mages te grazen te nemen en de targets telkens goed te hebben.

Beste try was dat we nog 4 Eggs over hadden. Als ik het goed begrijp rennen alle mobs weg als alle Eggs kapot zijn en kunnen we Razorgore gaan mollen. Ging bijzonder goed voor een guild die Ragnaros nog maar 1 keer neer heeft ^^ (1st try dat ook nog :P ) Gelukkig hebben we een guildbank met redelijk wat gold voor de eerste 20-30 wipes zeg maar, tegen die tijd downen we Razorgore wel ^^

Enfin, we zijn 15 keer gewiped ofzo en toen zijn we er maar mee gestopt, vandaag weer een dag ^^

Hoe doen jullie Razorgore? :P
Precies zoals jij dat beschrijft: Per platform staat 1 warrior met 2 priests die alleen maar flashheals/shield spammen op deze warrior, terwijl de warrior 8tjes loopt over de trappen en het platform en de dragonkin kite door middel van demo-shout, piercing howl en eventuele taunt/sunder als het nodig is. Daarnaast hebben deze warriors bij ons meestal een speed potion bij zich om in noodgevallen te kunnen "ontsnappen". Een drillborer disk helpt hier ook bij om aggro op de dragonkin op te bouwen. Dit gebeurt op beide platforms, en het vergt een paar keer doen om het te beheersen, maar uiteindelijk is het best simpel. Verder is de raid opgedeeld in de 4 hoeken en worden alle legionnairs en mages keihard gesloopt, met prio op mages omdat die aoe damage doen. Een van de warriors doet de orb-control zodat Razor na het laatste eitje meteen naar die tank toe loopt. Dan is het nog een kwestie van 2 tanks ophouden, doodmaken en looten.

Kiten was niet aan ons besteed. We hebben wat avonden geprobeerd om de legionnairs en de dragonkin te kiten met shammies en hunters, maar gefocussed dps in de hoeken doen is meer ons ding. Sindsdien zijn we nog maar 1 of 2x gewiped op Razor (*afkloppen op onbeschilderd hout*). Een van de laatste keren ging zelfs een van de kitende warriors dood, maar dat werd eigenlijk heel easy opgepikt door een andere warior en ging Razor alsnog zonder problemen dood.

Leuk gevecht, en best simpel als iedereen zijn taak goed doet. Vaelastrasz is dan weer heel andere koek ;)

[ Voor 5% gewijzigd door mdmeijer op 30-05-2006 16:46 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 19:25

On_E

Housemusic

blouweKip schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:30:
[...]

mages/legionnairs killen en 2 tanks (kan natuurlijk ook met hunters) kiten de dragonkin op beide platforms, verder hangt het er natuurlijk vanaf hoe snel de pala is met het egg bashen :p
Mijn ervaring is dat een guild die net uit MC komt de legionnaires beter kan kiten dan killen.

Warriors met piercing howl laten aggroen, en rondjes rennen maar.

Scheelt een hoop mana voor wat betreft je DPS casters.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Wij deden ooit hetzelfde met die groups, alles killen. En de dragons werden gekite door hunters/gesleeped door druids. Eitje.

In de verleden tijd omdat ik gestopt ben met end-game raiding (voor alsnog), niet omdat die tactic niet zou werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
On_E schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:42:
[...]

Mijn ervaring is dat een guild die net uit MC komt de legionnaires beter kan kiten dan killen.

Warriors met piercing howl laten aggroen, en rondjes rennen maar.

Scheelt een hoop mana voor wat betreft je DPS casters.
:) Mijn ervaring was precies het tegengestelde. Ik denk dat het per guild scheelt. We hebben redelijk wat dps-geile spelers er tussen zitten, en dan is slopen net zo makkelijk.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

mdmeijer schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:45:
[...]

:) Mijn ervaring was precies het tegengestelde. Ik denk dat het per guild scheelt. We hebben redelijk wat dps-geile spelers er tussen zitten, en dan is slopen net zo makkelijk.
Wij hebben het toentertijd 3 avonden met killen geprobeerd, lukte niet, daarna toch ook maar Legionnaires gekite : Razor down.

Jammer alleen dat het sindsdien niet meer gelukt is omdat we of te weinig raiders hebben, of er weereens een leuke Lagspike tegenwerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wij hadden precies het tegenover gestelde. Na een paar avonden wipen op CC-pogingen (sleep/kite/fear) probeerden we een keer wat anders (warrior kite en killen) en voila, eerste poging langs de eggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Okee dus óók de Legionaires kiten, ik zal het een keer voorstellen. Lullige aan eentje laten ontsnappen (gebeurt af en toe) dat deze bij een andere hoek gaat lopen irrinoyen :? Maar goed, ik vind het al best cool dat we tot 4 eggs halen. Wij zijn 50/50 Experts/Noobs maar luisteren allemaal donders goed naar de raidleader dus we hebben er (bijna) geen mensen tussen die denken het solo beter te kunnen ^^.

Vaelestrasz is dan inderdaad een heel ander verhaal. Waarom wipen raids vaak op 1% trouwens? Gewoon domme pech? Doen die Draakjes daar dan ineens een partij meer damage? Zie het steeds vaker in dit topic, het "op 1% wipen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 92838 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:10:
Okee dus óók de Legionaires kiten, ik zal het een keer voorstellen. Lullige aan eentje laten ontsnappen (gebeurt af en toe) dat deze bij een andere hoek gaat lopen irrinoyen :? Maar goed, ik vind het al best cool dat we tot 4 eggs halen. Wij zijn 50/50 Experts/Noobs maar luisteren allemaal donders goed naar de raidleader dus we hebben er (bijna) geen mensen tussen die denken het solo beter te kunnen ^^.

Vaelestrasz is dan inderdaad een heel ander verhaal. Waarom wipen raids vaak op 1% trouwens? Gewoon domme pech? Doen die Draakjes daar dan ineens een partij meer damage? Zie het steeds vaker in dit topic, het "op 1% wipen" :P
Tja, als een encounter niet soepel gaat gaan er veel mensen dood. Waaronder je healers die je DPS omhoog moeten houden, gaan die ook langzaam dood dan gaat de DPS steeds trager of staat die stil, en dan tik je heel langzaam af tot je uiteindelijk wiped.

Veel bosses hebben een zogenaamde enrage op een bepaalde hoeveelheid hp, bijvoorbeeld 10 of 5 procent, staan worden ze vaak een stuk pijnlijker ja. Maar dat staat daar vaak los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
wordt ook vaak genoeg gewiped op 2, 3, 4 etc procent denk ik, maar de 1% zijn gewoon het meest gedenkwaardig en worden dus genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:25:
[...]

je kan volgens mij de bind keys veranderen en met je mouse buttons koppelen.. dus bijv om alt+1 te gebruiken of = teken doe je dan mouse button 2 of 3 of wutever... heb ik ook met auto walk :p dat kan ik met me duim doen op me muisje :P
is der geen mod van ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Vaelestrasz is dan inderdaad een heel ander verhaal. Waarom wipen raids vaak op 1% trouwens? Gewoon domme pech? Doen die Draakjes daar dan ineens een partij meer damage? Zie het steeds vaker in dit topic, het "op 1% wipen"
Volgens mij omdat de group balance (dps ed) bij vael meer van belang is, en het natuurlijk ook een bepaalde mate van geluk is mbt degene die burning adrenaline krijgt (we hadden een keer dat onze priests achter elkaar BA kregen, dat is praktisch een wipe)

niets mooiers dan de keer dat we nog met 4 man (2 locks en 2 mages) tegenover vael stonden en hem nog net op tijd neerkregen :p (en 3 waren gnomes, het is wel weer duidelijk welke race het beste is)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 20:33
Anoniem: 92838 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:10:
Je kan ook net het tegenover gestelde hebben, veal neer met welgeteld 1 warrior up.
Filmpje van paar maanden geleden, was de 2e of 3e veal kill ofzo.
linkje

[ Voor 4% gewijzigd door EgoH op 30-05-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:39
EgoH schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:57:
[...]

Je kan ook net het tegenover gestelde hebben, veal neer met welgeteld 1 warrior up.
Filmpje van paar maanden geleden, was de 2e of 3e veal kill ofzo.
linkje
je link werkt niet schat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

De enige mobs die wij killen bij Razor zijn de mages, de rest wordt gekite. Legs sheepen we totdat n warrior langskomt en m oppakt, dragonkin sleepen we totdat n hunter langskomt en m oppakt. Afgelopen weekend hadden we zelfs de roomcap bereikt (40 oid) en hadden we het lekker rustig toen de 1e MC'er de MC losliet na z'n 2 AoE's. Zag wel lekker uit trouwens, 1 warrior met 40 mobs achter zich aan. :D :D Rustig de rest van de eieren mollen en dan Razor finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Heeft iemand er een idee van wat je gemiddeld kwijt bent voor een +15 str enchant op een 2-hander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:20
Weet iemand of er ook een wow allakhazam firefox plugin is dat je rechtsbovenin (waar je ook google en thottbot) mee kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 13-06 15:30
http://wow.allakhazam.com/search.html?q= :p

C'Thun 19% net, vanavond moet ie neer :>

Edit: neer :D

[ Voor 14% gewijzigd door Maegrim op 30-05-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024
wie betaalt zijn wow wie een creditcard of wie heeft er een credit card en wil eenmalig woor mij een 3 maands termijn betalen
het lieftst iemand uit de omgeving van heerhugowaard dan kom ik namelijk gelijk met het geld langs
als je jezelf aanbied om mij te helpen zal ik je de details vertelen en dus waarom ik dus iemand zoek
Je account is gebanned omdat je bank het geld heeft teruggehaald nadat je gametime hebt gekregen? Heeft een vriend van mij ook in ieder geval... Vervelend, dan moet je eenmalig met CC betalen zodat je account weer active wordt
ja dat is idd het geval
en er is niemand in mijn kennissenkring met een creditcard dus probeer ik het via deze weg
anders is het voor mij einde WoW
Niemand :'(

[ Voor 39% gewijzigd door Mili op 30-05-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kun je niet gewoon een gamecard kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:10:
idd.. zat ik ook aan te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
te lui om gwn naar thottbot.com te gaan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:42:
Heeft iemand er een idee van wat je gemiddeld kwijt bent voor een +15 str enchant op een 2-hander?
bij ons ongeveer; 70-80 G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik zit inmiddels weer op het vervelende lvl 30/34 lvl :X , ultieme questplek kan ik niet vinden, Gnomeregan is een **** instance en SM is nog 2 lvltjes van me vandaan..Wat is nu de snelste manier om toch verder te lvlen? :)
Ervaar alleen i kdit als een rot lvl? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
On_E schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:10:
als je het stukje ff helemaal doorleest kun je lezen dat ik een automatisch incasso heb geprobeerd
de bank heeft dit niet geaccepteerd en het geld terug gehaald
en nu zit ik zeg maar met een schuld voor een 3-maandstermijn
en blizzard zegt dus dat ik alleen die schuld kan voldoen door em te betalen via een credit card
dus dat zij het het geld zeg maar zo kunnen incasseren
Chubz schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:25:
te lui om gwn naar thottbot.com te gaan? :S
is dit bericht aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Misschien dit? Super zaak, zelf ook WoW hier gekocht. Gewoon op rembours.

http://www.pcmedia.nl/

Even zoeken, helemaal bovenin op de site, op 'gamecard'.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Heeft iemand van jullie ook het probleem dat je FPS in WoW steeds daalt?

Uitleg: ik log in FPS 50, ga reizen, etc. en de FPS daalt gelijdelijk.
Dus het voelt echt alsof hij "volloopt".
Als ik dan op de windowstoest druk, dus ff uit WoW ga, en WoW dan weer maximaliseer is de oude FPS weer terug.

(heb 2 gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:51:
Ik zit inmiddels weer op het vervelende lvl 30/34 lvl :X , ultieme questplek kan ik niet vinden, Gnomeregan is een **** instance en SM is nog 2 lvltjes van me vandaan..Wat is nu de snelste manier om toch verder te lvlen? :)
Ervaar alleen i kdit als een rot lvl? :)
30 - 40 was voor mij ook even een dalletje in WoW. Vooral omdat ik niet de hele tijd zin heb om maar te blijven grinden. Duskwood is lelijk, en Wetlands teveel lopen. Alhoewel het dan wel weer leuk is als je met een groepje zit te questen. Alleen ben ik eigenlijk best wel een standaard alliance figuur, ik solo liever alles, behalve in pvp dan. Helaas wint horde 90% van de gevechten op Aszune ookal zijn ze ver in de minderheid vergeleken met Alliance. Gewoon _te_ veel n00bs die het toch even proberen op 41, en die ook echt niet snappen wat samenwerken is. Beetje denken dat ze het allemaal alleen kunnen doen, bah.

M'n eerste potje WSG was gewoon een drama vandaag. Horde had het gewonnen binnen 5 min ofzo. Hoezo daling in motivatie? Maargoed, daarna kwam ik gelukkig in een fatsoenlijke groep terecht die wist hoe het moest. Horde stond op een gegeven moment 2 punten voor, gewoon 4 man in de defence gezet en dat ging best wel lekker. :) Helaas werdt het op een gegeven moment te gek, rent er 1 weg met de flag en kom je er niet meer bij. Gelukkig stond ik wel even mooi 2e in de algemene score lijst, maargoed, daar ben ik een warlock voor eh? :P Alhoewel ik moet zeggen dat ik de honor die je krijgt als je wint wel ontzettend mis, ik wil graag eindelijk eens een knight worden, maar dat gaat zo echt niet door.

Eens in de zoveel tijd vind je wel een leuk groepje en win je eens wat. Helaas heb ik die tijd nooit echt, en als ik die heb zijn er nooit genoeg mensen die een bg spelen. Jammer, want Arathi basin heb ik ook al zeker een maand niet meer gespeeld.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Viper2k1 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:57:
[...]

Misschien dit? Super zaak, zelf ook WoW hier gekocht. Gewoon op rembours.

http://www.pcmedia.nl/

Even zoeken, helemaal bovenin op de site, op 'gamecard'.
PFF lees nou eens eerst wat er staat en kom dan met een antwoord
sorry dat ik een beetje geirriteerd doe maar ben een beetje chagrijnig door de hele situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Als je Blizzard belt dan kan je het ook op een andere manier regelen, zeg dat degene waar van de CC is een fout heeft gemaakt en dat je op een andere manier wilt betalen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 14:56
Jezus, ik check ff niet en we zijn weer 3 topics verder :D

Vandaag eindelijk weer een keer MC gedaan. Weer geen tier 2 broek :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
zaterdag gaan we Ragnaros weer proberen.
onze beste try was 5%. We moeten hem gewoon voor de 2e keer sons zien neer te krijgen, maja we missen nog een beetje dps denk ik. Alhoewel de sons ook niet echt lekker gaan.

Wel vandaag head of onyxia geloot hebben we zaterdag nog een mooie buff mee ook. :*)

[ Voor 18% gewijzigd door pyrofielo op 31-05-2006 01:12 ]

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 22:54
Bleet schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:10:
[...]

30 - 40 was voor mij ook even een dalletje in WoW. Vooral omdat ik niet de hele tijd zin heb om maar te blijven grinden. Duskwood is lelijk, en Wetlands teveel lopen. Alhoewel het dan wel weer leuk is als je met een groepje zit te questen. Alleen ben ik eigenlijk best wel een standaard alliance figuur, ik solo liever alles, behalve in pvp dan. Helaas wint horde 90% van de gevechten op Aszune ookal zijn ze ver in de minderheid vergeleken met Alliance. Gewoon _te_ veel n00bs die het toch even proberen op 41, en die ook echt niet snappen wat samenwerken is. Beetje denken dat ze het allemaal alleen kunnen doen, bah.

M'n eerste potje WSG was gewoon een drama vandaag. Horde had het gewonnen binnen 5 min ofzo. Hoezo daling in motivatie? Maargoed, daarna kwam ik gelukkig in een fatsoenlijke groep terecht die wist hoe het moest. Horde stond op een gegeven moment 2 punten voor, gewoon 4 man in de defence gezet en dat ging best wel lekker. :) Helaas werdt het op een gegeven moment te gek, rent er 1 weg met de flag en kom je er niet meer bij. Gelukkig stond ik wel even mooi 2e in de algemene score lijst, maargoed, daar ben ik een warlock voor eh? :P Alhoewel ik moet zeggen dat ik de honor die je krijgt als je wint wel ontzettend mis, ik wil graag eindelijk eens een knight worden, maar dat gaat zo echt niet door.

Eens in de zoveel tijd vind je wel een leuk groepje en win je eens wat. Helaas heb ik die tijd nooit echt, en als ik die heb zijn er nooit genoeg mensen die een bg spelen. Jammer, want Arathi basin heb ik ook al zeker een maand niet meer gespeeld.
Ik ken dat ook :P op lvl 36 had ik helemaal geen zin meer, maar een irl maar heeft me ff door die lvl's heen geholpen ^^ tot lvl 40, dan is het weer leuk (mount kopen en als warrior mail inruilen voor plate).

Ook dat BG verhaal ken ik, alleen bij mij helaas precies andersom: Alliance winnen standaard :'(
Als je op mijn realm niet in een fixed zit, win je sowieso geen BG's tenzij ze van Allie kant met minder op komen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
lvl 30-39 doe ik altijd op de Flats in 1k needles

dat meertje crocs farmen, ook nog eens leuke vendor trash

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Mili schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:33:
[...]

PFF lees nou eens eerst wat er staat en kom dan met een antwoord
sorry dat ik een beetje geirriteerd doe maar ben een beetje chagrijnig door de hele situatie
Anders vraag je zelf even een CreditCard aan?
Zo moeilijk is het nou ook weer niet...

Gisteren eindelijk weer met mn warrior begonnen na een gigantische dip.
Had gewoon totaal geen zin meer, maar ben nu lekker LvL41 gedinged, instance ingeweest en een hoop mail vervangen door plate! Werkt toch wat beter ben ik van mening ;)

Nu rustig Badlands aan het doen en hopen op goede quests/questchains :)

[ Voor 31% gewijzigd door RaseriaN op 31-05-2006 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177626

RaseriaN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:26:
[...]

Anders vraag je zelf even een CreditCard aan?
Zo moeilijk is het nou ook weer niet...
Inderdaad, ik zit zelf bij de postbank en daar heb ik voor 11 euro per jaar een CC'tje gescoord.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 177626 op 31-05-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:24:
lvl 30-39 doe ik altijd op de Flats in 1k needles

dat meertje crocs farmen, ook nog eens leuke vendor trash
waarom niet STV..? ja als je op pvp zit is het gankheaven, maar om soms een raid te maken om elke horde te slopen die je ziet heeft ook weer wat.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:37:
[...]

waarom niet STV..? ja als je op pvp zit is het gankheaven, maar om soms een raid te maken om elke horde te slopen die je ziet heeft ook weer wat.. :P
Omdat je in STV niet de EXP/H haalt zoals in 1K Needles/Shimmering Flats :)
En STV is een gankheaven en speelt niet bepaald fijn als je ook een LvL60 hebt, want geheid dat je je LvL60 erbij haalt, je gaat terug ganken en voor je het weet heb je geen zin meer in je alt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:37:
[...]

omdat ik op pvp zit :P
en omdat het er te druk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:59

chromeeh

the Gnome

Gister Margol the Rager (Lvl 47 Elite) 'even' gesolo'ed :)
Moet zeggen dat het vrij weinig met een Elite te maken had... Maar 5K hp ofzo...

Hij is makkelijk te solo'en :)
Alleen heeft hij een vrij hoge hit rate...

Ik heb eerst m'n FellHunter op 'm afgestuurt, DoT's, Fear (soms moet je deze 2x casten), DoT's, Fear, DoT's, enz enz...
Ondertussen m'n Felly rustig achter 'm aan laten vangen voor wat extra dmg.
Ik had 'm met 2 ~ 3 min. neer, en heb 1 HealthStone gebruikt. 8)

Ik denk dat ik 'm vanavond maar weer ff gaan slay'en >:) >:)
Hij gaf me rested ong. 1200 xp :+
En de zeer moeilijke quest voor de toegangs sleutel tot Searing Gorge vanuit Loch Modan.
(NPC bezoeken in Loch Modan --> NPC bezoeken in IF --> NPC bezoeken in Loch Modan)
Totaal: ~1200 xp voor de kill + 5450 xp (1e deel quest) + 4400 xp & 1G 44S + de sleutel :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:53:
[...]

omdat ik op pvp zit :P
en omdat het er te druk is
shimmering is niet echt mijn ding.. en betreft dat xp/h shit.. tja. ik speel het niet om met 4 dagen played een 60 te hebben ofzo.. ik doe het redelijk makkie an en ik lvl met rested xp. is ook erg lekker te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:36
mdmeijer schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:41:
[...]

Precies zoals jij dat beschrijft: Per platform staat 1 warrior met 2 priests die alleen maar flashheals/shield spammen op deze warrior, terwijl de warrior 8tjes loopt over de trappen en het platform en de dragonkin kite door middel van demo-shout, piercing howl en eventuele taunt/sunder als het nodig is. Daarnaast hebben deze warriors bij ons meestal een speed potion bij zich om in noodgevallen te kunnen "ontsnappen". Een drillborer disk helpt hier ook bij om aggro op de dragonkin op te bouwen. Dit gebeurt op beide platforms, en het vergt een paar keer doen om het te beheersen, maar uiteindelijk is het best simpel. Verder is de raid opgedeeld in de 4 hoeken en worden alle legionnairs en mages keihard gesloopt, met prio op mages omdat die aoe damage doen. Een van de warriors doet de orb-control zodat Razor na het laatste eitje meteen naar die tank toe loopt. Dan is het nog een kwestie van 2 tanks ophouden, doodmaken en looten.

Kiten was niet aan ons besteed. We hebben wat avonden geprobeerd om de legionnairs en de dragonkin te kiten met shammies en hunters, maar gefocussed dps in de hoeken doen is meer ons ding. Sindsdien zijn we nog maar 1 of 2x gewiped op Razor (*afkloppen op onbeschilderd hout*). Een van de laatste keren ging zelfs een van de kitende warriors dood, maar dat werd eigenlijk heel easy opgepikt door een andere warior en ging Razor alsnog zonder problemen dood.

Leuk gevecht, en best simpel als iedereen zijn taak goed doet. Vaelastrasz is dan weer heel andere koek ;)
dan is er serieus wat mis met je hunters, iedere hunter die zn epic bow heeft gehaald weet hoe je moet kiten (en de meesten zonder die bow ook wel :P ), je laat gewoon alle hunters de dragonkin kiten (4 hunter zou genoeg moeten zijn), ze schieten gewoon arcane shot/distracting shot/scatter/serpent etc en als ze dr 4/5 hebben en ze rennen een platform op, dan moeten ze even wachten totdat de dragonkin ze volgt op de platform en dan jumpen ze er in het midden vanaf. Hunters gaan counter clockwise, alle warriors kunnen vervolgens met demo shout/piercing howl de legionaires kiten. De mages worden door alle dps afgemaakt. (wij hebben niet 4 hoeken maar gewoon 2 kanten, geeft wat meer flexibiliteit).

Alle healers in het midden lage heals geven en druids doen sleep als er een dragonkin los is (hunter moet het dan zo snel mogelijk oppakken) en warlocks kunnen single target warriors die los zijn fearen. Imho een betere tactiek dan alle healing op 1 kitende warrior, die krijgt zoveel dmg de kans op een dead is veels te groot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Predje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:06:

Als ik dan op de windowstoest druk, dus ff uit WoW ga, en WoW dan weer maximaliseer is de oude FPS weer terug.

(heb 2 gig)
ik ook, heb het idee dat ik echt betere fps zou moeten halen met mn vid kaart en 2gig, maar niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Mats nodig voor tier3 trouwens? Dat is nieuw voor mij, wat is dat voor een onzin, nog meer gedwongen farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:05:
[...]

shimmering is niet echt mijn ding.. en betreft dat xp/h shit.. tja. ik speel het niet om met 4 dagen played een 60 te hebben ofzo.. ik doe het redelijk makkie an en ik lvl met rested xp. is ook erg lekker te doen..
4 dagen hoeft niet, wel 7 :P

voor mij begint het spel met een char op 60, als ik een nieuw char maak wil ik hem zo snel mogelijk lvl 60 hebben en raid ready :)
DarkShadow schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:12:
Mats nodig voor tier3 trouwens? Dat is nieuw voor mij, wat is dat voor een onzin, nog meer gedwongen farmen?
gedwongen? niemand dwingt je om Tier 3 te halen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 31-05-2006 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

*slaat alvast nexus en mooncloth in*

Blegh, gister 3 attempts op ragnaros en ik ben nog steeds niet tevreden... mensen met nog steeds veel te weinig FR en de sons gaan nog steeds k*t...

Vooral de random fireball knockbacks gaan niet goed, zijn die te resisten met genoeg FR ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:18:
*slaat alvast nexus en mooncloth in*

Blegh, gister 3 attempts op ragnaros en ik ben nog steeds niet tevreden... mensen met nog steeds veel te weinig FR en de sons gaan nog steeds k*t...

Vooral de random fireball knockbacks gaan niet goed, zijn die te resisten met genoeg FR ?
ja hoe meer FR hoe meer je resist :P

als je members niet genoeg fire res hebben dan moet je ze een schop onder hun hol geven en zorgen dat ze dat gaan halen mensen die zeuren om cores etc uit MC voor fire res moeten niet zeuren

je kan zat fr halen buien MC om, dan maar gimped,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:22:
[...]

als je members niet genoeg fire res hebben dan moet je ze een schop onder hun hol geven en zorgen dat ze dat gaan halen mensen die zeuren om cores etc uit MC voor fire res moeten niet zeuren

Inderdaad, Bokkie zelf was ook ENORM aan het slacken met z'n FR toen we net bij Ragnaros waren, maar nadat de officers meerdere malen z'n ass gebitchslapped hadden ging het eigenlijk best goed!

Maar idd, FR is ZO makkelijk te halen, als je tot de conclusie komt dat het echt aan de FR ligt dat je Ragnaros niet neer krijgt, kan je ook besluiten om ipv Ragnaros wipes een avond iedereen FR te laten farmen. Black Dragonscales farmen, Thrash in MC zelf voor cores, Instances voor drops, etc etc.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15:44
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:22:
[...]

_/-\o_ groot gelijk. Als je epics wilt van ragna moet je fr hebben en dat is de verantwoordelijk
van iedereen die meegaat in de raid.

Ik heb wel gemerkt dat er voor warriors niet voor elk armor slot een blauw item beschikbaar is met FR op :( Schoulders, legs en feet ontbreken, tenzij je voor die groene thorium prut items gaat.
Dark iron shoulders (ook een groen item) zijn ook een lachertje, pokkeduur voor 10 FR en 10 sta 8)7
Ik heb gewoon +5FR enchanted op mijn Might shoulders, geen grote boost qua FR maar de andere stats helpen meer dan behoorlijk als ik ragna sta te tanken :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:31:
[...]

Inderdaad, Bokkie zelf was ook ENORM aan het slacken met z'n FR toen we net bij Ragnaros waren, maar nadat de officers meerdere malen z'n ass gebitchslapped hadden ging het eigenlijk best goed!

Maar idd, FR is ZO makkelijk te halen, als je tot de conclusie komt dat het echt aan de FR ligt dat je Ragnaros niet neer krijgt, kan je ook besluiten om ipv Ragnaros wipes een avond iedereen FR te laten farmen. Black Dragonscales farmen, Thrash in MC zelf voor cores, Instances voor drops, etc etc.
oh ja?

djengis heeft nog steeds geen 150 fr gimped :P met totems wel, maar niet qua gear ^^
mijn mage alt heeft meer FR dan me main :D
maar ik ben er toch zelden meer bij als mc gedaan wordt :<

mag al blij zijn als ik mee kan op een ZG try voor rep voor me mage robe

hopelijk dit weekend wel weer een run moet nog 3 volle zg runs voor revered zodat ik me illusionist robe kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[b][message=25858198,noline]Kapoen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:31
Dark iron shoulders (ook een groen item) zijn ook een lachertje, pokkeduur voor 10 FR en 10 sta 8)7
Ik heb gewoon +5FR enchanted op mijn Might shoulders, geen grote boost qua FR maar de andere stats helpen meer dan behoorlijk als ik ragna sta te tanken :)
Jij vind ze geen lachtertje meer zodra je Firemaw moet tanken, wedden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
DarkShadow schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:06:
[...]

dan is er serieus wat mis met je hunters, iedere hunter die zn epic bow heeft gehaald weet hoe je moet kiten (en de meesten zonder die bow ook wel :P ), je laat gewoon alle hunters de dragonkin kiten (4 hunter zou genoeg moeten zijn), ze schieten gewoon arcane shot/distracting shot/scatter/serpent etc en als ze dr 4/5 hebben en ze rennen een platform op, dan moeten ze even wachten totdat de dragonkin ze volgt op de platform en dan jumpen ze er in het midden vanaf. Hunters gaan counter clockwise, alle warriors kunnen vervolgens met demo shout/piercing howl de legionaires kiten. De mages worden door alle dps afgemaakt. (wij hebben niet 4 hoeken maar gewoon 2 kanten, geeft wat meer flexibiliteit).

Alle healers in het midden lage heals geven en druids doen sleep als er een dragonkin los is (hunter moet het dan zo snel mogelijk oppakken) en warlocks kunnen single target warriors die los zijn fearen. Imho een betere tactiek dan alle healing op 1 kitende warrior, die krijgt zoveel dmg de kans op een dead is veels te groot dan.
Er is serieus helemaal niets mis met onze hunters.

Doordat we veel dps in onze groep hebben, lopen er niet meer dan 5-8 mobs in de kamer, naast de dragonkin die al heel snel in een compact goepje achter de warriors aanwandelen. Ik vind het overzichtelijker, en de taken binnen de groep zijn duidelijker: kite je geen draken: sloop alles wat verder losloopt. Tja, en verder hebben we prima priests die de kitende warriors op houden, en redelijk goede warriors die bijna geen damage meer krijgen als ze draakjes kiten.

Maar zo zie je, ik denk dat elke groep blijft hangen bij de methode waarmee ze de eerste kill hebben gemaakt. Voor ons was dat de dps methode.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Alleen FR is niet genoeg bij Rag, je moet genoeg DPS overhouden. Als iedereen zichzelf extreem gimped schiet het ook niet op.

Ranged hebben niet meer dan zo'n 120 base FR nodig. Als je teveel knockbacks hebt is de plaatsing gewoon niet goed. Iedereen moet verder uit elkaar staan, er is ruimte genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
FreeShooter schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:40:
Weet iemand of er ook een wow allakhazam firefox plugin is dat je rechtsbovenin (waar je ook google en thottbot) mee kan zoeken?
http://wow.allakhazam.com/search.html?q=

staat gewoon naast de search ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Ragnaros. Veel FR op de tanks is gewoon het belangrijkste om de tank knockback te resisten en genoeg discipline in de groep om voldoende uit elkaar te gaan staan, genoeg healing op de MT te gooien en de sons goed op te vangen. Als je Raggie nog nooit hebt gekilled is het een goed plan om de LBRS buff te halen. Gemiddeld 80 FR extra in de groep doet wonderen in het begin, en met +80FR kan dps zich wat minder gimpen, waardoor je wat meer dps overhoudt. Op een bepaald moment kan je besluiten om daar mee te stoppen omdat het algauw een minuut of 20 kost om de groep te buffen.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Helaas mag ik nog wel even wachten voordat ik al die bossen kan zien. Eerst level 60 maar eens halen.

Ik heb zoals eerder vermeld een priest en een warlock aangemaakt om te kijken welke mij het beste leek. Nu heb ik het gevoel dat ik met mijn priest meer damage doe dan met mijn warlock (rond level 6). Dit is natuurlijk misschien wel een te laag level om dingen te vergelijk maar toch.

Voordeel van de lock is dat je als het ware een spelletje aggro tennis kan spelen met een mob. Bij een priest komt de mob direct op jou af ipv op bijvoorbeeld een demon. Met shield kun je een hoop klappen opvangen.

Maar ik vraag mij nu af op welk level ik nu daadwerkelijk het verschil zie en mijn keuze kan maken. Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de priest, maar op de een of andere manier blijft de warlock ook in mijn achterhoofd zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah wij hebben nu dan ook besloten wat minder ragnaros te gaan doen en eerst wat meer FR te gaan scoren in de form van tier1 items, fiery/lava cores en 5mans instances farming...

Ook de damage op ragnaros is nog niet echt super, ZG en AQ maar verder in dus ;)

Overigens ben ik zelf al een week of 2 exalted bij ZG, helaas nog steeds geen raptor of tiger zien droppen waar ik mn DKP aan kan wasten :'(

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
mdmeijer schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:48:
Ragnaros. Veel FR op de tanks is gewoon het belangrijkste om de tank knockback te resisten en genoeg discipline in de groep om voldoende uit elkaar te gaan staan, genoeg healing op de MT te gooien en de sons goed op te vangen. Als je Raggie nog nooit hebt gekilled is het een goed plan om de LBRS buff te halen. Gemiddeld 80 FR extra in de groep doet wonderen in het begin, en met +80FR kan dps zich wat minder gimpen, waardoor je wat meer dps overhoudt. Op een bepaald moment kan je besluiten om daar mee te stoppen omdat het algauw een minuut of 20 kost om de groep te buffen.
Die 80FR buff is al dan niet een exploit... van sommigen hoor ik dat je er een ban voor kan krijgen, van anderen hoor ik dat het is toegelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Kapoen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:08:
[...]

Die 80FR buff is al dan niet een exploit... van sommigen hoor ik dat je er een ban voor kan krijgen, van anderen hoor ik dat het is toegelaten...
Er staat me bij dat er ooit s iemand van Blizzard heeft gezegd dat die mobs er niet 'toevallig' rond lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]

Is geen exploit... Blizzard heeft dat zelf toegegeven...
En trouwens vind je het niet gek dat er een FR buff zit naast ALLE FR resistance instances? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Blizzard : Great use of the game mechanics, oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 172249 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:14:
Blizzard : Great use of the game mechanics, oid.
Exit green whelp armor bij het Jek'lik gevecht in ZG 8)

Naja goed, mijn FR is toch quasi maxed out, een shammy totem er bij en de 315 is gemakkelijk gehaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

hoe krijg je die buff dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Hoe moeilijk is het voor een rogue om Incendius te solo'en? Heb em nog nooit eerder geprobeerd.
Ik ben sword combat specced en heb behoorlijke FR gear.

Wat is de truuk? Consumables gebruiken of doet ie eigenlijk nauwelijks damage met 200 FR ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 22:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

KraveN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:05:
Helaas mag ik nog wel even wachten voordat ik al die bossen kan zien. Eerst level 60 maar eens halen.

Ik heb zoals eerder vermeld een priest en een warlock aangemaakt om te kijken welke mij het beste leek. Nu heb ik het gevoel dat ik met mijn priest meer damage doe dan met mijn warlock (rond level 6). Dit is natuurlijk misschien wel een te laag level om dingen te vergelijk maar toch.

Voordeel van de lock is dat je als het ware een spelletje aggro tennis kan spelen met een mob. Bij een priest komt de mob direct op jou af ipv op bijvoorbeeld een demon. Met shield kun je een hoop klappen opvangen.

Maar ik vraag mij nu af op welk level ik nu daadwerkelijk het verschil zie en mijn keuze kan maken. Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de priest, maar op de een of andere manier blijft de warlock ook in mijn achterhoofd zitten ?
wat je ook kan doen om het lvlen te bovorderen, alleen spelen als je rested exp hebt, en ik denk dat je toch minsten lvl 14 ongeveer moet zijn, om een beetje een conclusie te trekken, dan heb je ook al een paar talent points te besteden.

ik persoonlijk zou gewoon gaan spelen met het char waar je zin in hebt, stel je begint met je priest, nou na bijv 3 uur spelen heb je geen zin meer, nou dan log je even met je lock in.

tip voor je priest met taltent points stop je eerste 5 punten in shadow: Spirit tap, zorgt ervoor als je veel solo't je veel minder downtime hebt, (houd er rekening mee dat spirit tap pas werkt als je 5 sec niks gecast hebt.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

QuarK schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:23:
Hoe moeilijk is het voor een rogue om Incendius te solo'en? Heb em nog nooit eerder geprobeerd.
Ik ben sword combat specced en heb behoorlijke FR gear.

Wat is de truuk? Consumables gebruiken of doet ie eigenlijk nauwelijks damage met 200 FR ofzo?
tegenwoordig is het bijna onmogelijk om hem te soloen sinds dat ie gebuffed is. Wij hebben 1 paladin in de guild die het haalt maar die haalt dan alles uit de kast.
lbrs in en dan de spellbinder (oid) mindcontrole en iedereen laten buffen er zit wel een cooldown op die buffs dus het duurt wel even. En laat mensen hem niet killen ;)
RaseriaN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:40:
[...]

Jij vind ze geen lachtertje meer zodra je Firemaw moet tanken, wedden?
wedden van wel er zijn genoeg andere manieren om genoeg fr te krijgen die je minder gimpen dan die groene shoulders.

[ Voor 41% gewijzigd door MantaMania op 31-05-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Wij doen hem met 1 paladin die alles kite. Houdt aggro met consecration en Righteous Fury. Heeft even geduurd voordat ik het onder de knie had maar gaat prima. Hier staat een tutorial fimpje: (text is Frans overigens) O ja, als je de MC met Razorgore wil verbreken, ga dan zitten. (toets X)

http://files.filefront.co.../;4719161;;/fileinfo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Kapoen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:21:
[...]

Exit green whelp armor bij het Jek'lik gevecht in ZG 8)
Zullen we arlokk maar doen ;)

Die fight is overigens sinds toen ook flink verandert, stealth pantertjes enzo...

iemand overigens nog info over eventuele encounter changes in 1.11 ? ony weer aan de DB-frenzy of andere gekke dingen ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130471

Predje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:06:

(heb 2 gig)
Ik heb een vergelijkbaar iets, maar dan op precies bepaalde plekken waar het altijd gebeurt. Als ik in WSG over de helft van de map kom gaat mn fps in half, tot ik alt+tab of zoals jij windows toets gebruik. Ik ken mensen die het hebben in WSG in de flagroom maar heb het pas sinds een paar weken.
Andere videokaartdrivers heb ik gisteren geinstalleerd, nu nog even kijken of het effect heeft gehad. Tot gisteren gebruikte ik de alternatieve drivers voor Ati (naam ff kwijt), nu weer de orginele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:28:
[...]

tegenwoordig is het bijna onmogelijk om hem te soloen sinds dat ie gebuffed is. Wij hebben 1 paladin in de guild die het haalt maar die haalt dan alles uit de kast.
Voor warlocks is het nog steeds goed te doen.

Laat overigen je FR gear maar thuis en doe je max DPS gear aan. Hij doet een stackable debuff (tot 5x) met -100 FR. Dus van je FR blijft weinig over :P

Gewoon snel afmaken/kiten.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 31-05-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Gisteren na de instance reset weer AQ40 in. Skeram, Vem, Sartura en Fankriss allemaal down, en alleen een wipe op Fankriss. Erg netjes voor ons doen, meestal lopen er een aantal mensen teveel te slacken om niet te wipen. Helaas moesten er een aantal subs plaatsvinden na Fank omdat een aantal mensen nog geen NR heeft, en een aantal anderen moesten er weg. Toen waren er weer mensen AFK, etc. Duurde 45 minuten voordat we een keer Huhu konden doen. Het was toen ook al wel duidelijk dat het de enige poging van de avond zou worden. Resultaat: 10%. Onze beste poging is 1%, maja. Ze moet deze week dan toch eindelijk wel een keertje neer.

Tijdens de ZG pug eerder op de dag nog per ongeluk mijn Lay on Hands gebruikt, zat naast mijn Blessing of Kings knop :o Oeps. 8500 crit heal op een 50 minuut cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:36:
[...]

Voor warlocks is het nog steeds goed te doen.

Laat overigen je FR gear maar thuis en doe je max DPS gear aan. Hij doet een stackable debuff (tot 5x) met -100 FR. Dus van je FR blijft weinig over :P

Gewoon snel afmaken/kiten.
nou ik ben heel benieuwd hij is toch immune voor fear? en hij slaat echt hard dus ik had het idee dat een cloth het zeker niet zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:41:
[...]

nou ik ben heel benieuwd hij is toch immune voor fear? en hij slaat echt hard dus ik had het idee dat een cloth het zeker niet zou lukken.
Kiten net als alle andere boss-solo's. Fear is vrij nutteloos in dat soort gevechten. Verder doet ie fire damage, dus armor boeit ook niet zo heel erg.

SM/DS build maakt het wel een stuk eenvoudiger.

Ow vergeet nog iets: Speed enchant op boots natuurlijk is aardig handig voor kiten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 31-05-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Hrm, okay, Incendius solo'en gaat dus niet lukken, helaas.
Mijn dps burst als sword rogue is ook niet echt indrukwekkend, moet het toch hebben van white damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:46:
[...]

Kiten net als alle andere boss-solo's. Fear is vrij nutteloos in dat soort gevechten. Verder doet ie fire damage, dus armor boeit ook niet zo heel erg.

SM/DS build maakt het wel een stuk eenvoudiger.
kiten waar wilde je die boss heen kiten en wat heeft een warlock om te kiten?
En fear nutteloos?? fear is een paar sec geen dmg evt tijd om te bandagen.
En idd armor is met fire dmg niet handig daarbij slaat ie ook wel hard.
Maar oke wel netjes dat een warlock hem nog kan soloen bij ons kunnen de meeste paladins het niet eens meer. Ik kon het voor de buff met mn warrior al niet ;)
QuarK schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:50:
Hrm, okay, Incendius solo'en gaat dus niet lukken, helaas.
Mijn dps burst als sword rogue is ook niet echt indrukwekkend, moet het toch hebben van white damage.
ik denk dat er maar heeeel weinig rogues zijn die dat kunnen.

[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 31-05-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
KeeZ schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:35:
[...]

Zullen we arlokk maar doen ;)

Die fight is overigens sinds toen ook flink verandert, stealth pantertjes enzo...

iemand overigens nog info over eventuele encounter changes in 1.11 ? ony weer aan de DB-frenzy of andere gekke dingen ?
I stand corrected :)

En laat ons hopen dat er es geen rotzooi binnensluipt bij de lancering van 1.11 (wishfull thinking).
Overigens zijn er nog es steeds zaken die al belachelijk lang laten wachten op fix... de charge bug bij warriors bv... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 14:56
MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:50:
Maar oke wel netjes dat een warlock hem nog kan soloen bij ons kunnen de meeste paladins het niet eens meer. Ik kon het voor de buff met mn warrior al niet ;)
Ik denk dat 'ie bedoelt dat bosses over 't algemeen immuun zijn voor CC ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:50:
[...]

Fear is nutteloos bij bosses, want dat werkt niet ^^

En een warlock is juist DE kite class met 3 instant DoT's. Enige wat je hoeft te doen is rond rennen en je DoT's erop houden. Met nightfall af en toe ook nog een instant nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:53:
[...]

Ik denk dat 'ie bedoelt dat bosses over 't algemeen immuun zijn voor CC ;)
ahhh ja oke das waar, ik dacht hoe kan je fear nou nutteloos vinden ;)

Kiten doe je toch meestal met iets wat vertraagt anders kan je nooit out of range komen.

Weet iemand wat over die problemen met geluid in warcraft ik hoorde er al een paar keer wat van en heb nu zelf ook dat het ontzettend kraakt maar kan er niks meer van vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 31-05-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:56:
[...]

Kiten doe je toch meestal met iets wat vertraagt anders kan je nooit out of range komen.
Je vertraagt je target, of je versnelt jezelf :P Speed enchant helpt behoorlijk bij boss kites (princess in maraudon is bijna onmogelijk zonder bijvoorbeeld, maar met enchant ben je net snel genoeg en is het een eitje).

Incendius is van zichzelf al behoorlijk traag gelukkig, maar speed enchant blijft altijd nuttig. Alles wat je uitloopt kun je gebruiken voor extra dps of controle.

Andere kites zijn natuurlijk als je een ramp of trap hebt ofzo, waar de AI omheen loopt (zoals met Razorgore). Dit is goed te gebruiken bij Lethtendris/Pimgib bijvoorbeeld. Gewoon naar boven rennen en weer naar beneden springen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 31-05-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Wanneer word de startpost eens bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 14:00

Theuno

Da Devil Crew

Hoeveel NR hebben classes nodig, en voor welke bazen vooral in AQ40 ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]
wedden van wel er zijn genoeg andere manieren om genoeg fr te krijgen die je minder gimpen dan die groene shoulders.
Inderdaad, ik heb lang rond gelopen met Flamescarred shoulders. Een blauw item uit DM met 10 FR, 10 agi sta en str. Weliswaar leather, maar dat boeit niet zo. Die l*ltrinket uit DM heeft toch +200 armor dus dat compenseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
sebasgrif schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:56:
[...]

Lees die link nou eens door, dit is voor de hele set ;)
tsjonge, veel mensen moeten nodig hun reading skill naar 300/300 lvlen want na 10 posts over dat het VOOR DE HELE set is stonden er nog steeds nieuwe replies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Theuno schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:09:
Hoeveel NR hebben classes nodig, en voor welke bazen vooral in AQ40 ?
Volgens mij is het alleen voor huhu echt nodig, en dan met name 15 man (sponges) met 255+ (hunters vullen de rest aan met hun aura). Lijkt me het handigst als het direct ook melee classes zijn, alles boven mail is handig omdat je dan direct de sandstalker hebt. Met de volgende patch zou NR een stuk makkelijker moeten zijn om te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Trouwens het valt me op dat rogues snel de level 60 halen.
Nu killen rogue's snel dus begrijpelijk dat ze snel xp kunnen grinden en quests snel kunnen afronden.

Is er ergens een lijstje beschikbaar met de level snelheid van de verschillende classes?

Heb al gezocht op thotbot en wowwiki maar helaas kon ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Zitten jullie al op Firemaw?
Hebben jullie tanks al veel FR dan (dus richting de 300/315)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

KraveN schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:36:
Trouwens het valt me op dat rogues snel de level 60 halen.
Nu killen rogue's snel dus begrijpelijk dat ze snel xp kunnen grinden en quests snel kunnen afronden.

Is er ergens een lijstje beschikbaar met de level snelheid van de verschillende classes?

Heb al gezocht op thotbot en wowwiki maar helaas kon ik het niet vinden.
Dude serieus, je bent met zoveel Theorycraft bezig!
Forceer je eigen niet naar de LeveL60, maar kies een class die je denkt leuk te vinden en speel die.
Een rogue moet je leuk vinden om te spelen en sowieso ook echt vol spelen, anders is er geen hol aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Waarom wil iedereen toch zo snel mogelijk levelen. Ik snap best dat er op lvl 60 nog genoeg te doen is, maar het toch zonde om de tijd van lvl 1 naar lvl 60 zo snel als mogelijk vol te maken. Zonder die prestatiedrang kan je op je gemak instances doen, guildies helpen, etc. Ik ben met 3 characters tegelijkertijd bezig en geniet gewoon om zoveel mogelijk quests te doen (ook al zijn ze soms grijs). Heb totaal geen haast om 60 te worden, dat gebeurt uiteindelijk toch wel vanzelf.

Maar wellicht ben ik wel een uitzondering hoor. En toch kijk ik ook uit naar lvl 60, gewoon om te weten hoe dat uiteindelijk is, maar of ik daar nu 3 maanden of een half jaar over doe is me om het even.

Groeten.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Dampie schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:43:
Waarom wil iedereen toch zo snel mogelijk levelen. Ik snap best dat er op lvl 60 nog genoeg te doen is, maar het toch zonde om de tijd van lvl 1 naar lvl 60 zo snel als mogelijk vol te maken. Zonder die prestatiedrang kan je op je gemak instances doen, guildies helpen, etc. Ik ben met 3 characters tegelijkertijd bezig en geniet gewoon om zoveel mogelijk quests te doen (ook al zijn ze soms grijs). Heb totaal geen haast om 60 te worden, dat gebeurt uiteindelijk toch wel vanzelf.

Maar wellicht ben ik wel een uitzondering hoor. En toch kijk ik ook uit naar lvl 60, gewoon om te weten hoe dat uiteindelijk is, maar of ik daar nu 3 maanden of een half jaar over doe is me om het even.

Groeten.
Je bent niet de enige :Y)

Ik ook. Eerste char dus rustig aan doen. En alles goed bekijken. 2 dagen gelden nog een Q gedaan. Helemaal naar de horde site voor 875XP. So what heb veel gezien aldaar. en weet weer meer de weg in Wow ;)

Geniet en de 60 komt heus wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik hecht ook heel wat meer waarde aan iemand die er 3 maanden over gedaan heeft, veel zelf uitgezocht en tig respecs achter de rug heeft ipv iemand die met een cookiecutter build en leveling guide in een paar dagen de 60 heeft bereikt.

Die is niet beter dan de gemiddelde Ebay-char wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ik vond het lvlen samen met je maten naar lvl 60 leuker dan de end game instances runs :p
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.