Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ten tijden van het schrijven en online zetten waren er buiten de Windows-versie geen andere varianten beschikbaar. Edoch is de meukpost aangepast om Opera 9 voor Mac OS X en Linux te noemen.het is veel handiger om voor dergelijke zaken voortaan een apart topic te gebruiken, zodat dit topic volgespamd kan blijven met spelfoutenRataplan schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:57:
[...]
Volgens mij was die info op het moment van schrijven wel juist, maar ik zal er even een meukert™ op afsturen. Is natuurlijk geen spel- en tikfoutje, dus eventuele followup graag in een apart topic.
</offtopic>
Om JRE staat een mooie acronym-tag, met daarin "(Java Runtime Environment". Kortom een haakje teveel (of te weinig). Misschien dat iemand even kan fixen.[...] waaronder Mozilla Firefox, Apples iTunes en QuickTime, Skype, Adobe Acrobat Reader en Sun JRE. [...]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
due --> dieHet gaat om de finalversie van de 3.7-tak, due door te klikken op deze link gedownload kan worden.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
BDP-HD1is
---> (spatie erbij)
BDP-HD1 is
nieuws: Intel overweegt 'driedimensionale' 32nm-chips
energieconsumtie
--->
energieconsumptie
[ Voor 39% gewijzigd door 4AMD op 21-06-2006 19:12 . Reden: Toevoeging ]
meuktracker: NewsLeecher 3.7 final
dus --> dieHet gaat om de finalversie van de 3.7-tak, dus door te klikken op deze link gedownload kan worden.
[ Voor 14% gewijzigd door FlipFluitketel op 21-06-2006 21:53 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Laatste woorden: "boot der succes." -> "boot des succes."
[ Voor 23% gewijzigd door Fireshade op 22-06-2006 10:52 ]
Die eerste 'met' moet wegDoor met behulp van twee camera's een ruimte te analyseren kunnen aanwezige CCD's gevonden worden. Vervolgens wordt met een laser of een soortgelijke heldere, gerichte lichtbundel de opname verpest. Het prototype werkt nog met zichtbaar licht, maar de verwachting is dat een commerciële variant met zijn storende werk met infrarood zal kunnen doen
nieuws: Lasersysteem verblindt clandestiene camera's
Okidoki. Aangepast en bedankt!Boudewijn schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:16:
[...]
Die eerste 'met' moet weg
nieuws: Lasersysteem verblindt clandestiene camera's
ingejanse.nl: dingen die ik doe
- dat[...]het spel dan in die jaren de standaard heeft gezet en als voorbeeld diende voor (multiplayer) first-person shooters.
Lijken of niets verstandig, kan de server veel goed doen. Denk dat er hier en daar een woordje mist. Of ik mis wat, dat zou ook goed kunnen.Nieuwe investeringen in de verouderde SCSI-technologie lijken ons niet verstandig en ook uitbreiding van het geheugen kan de server veel goed doen.
ik wist niet of dit hier moest of bij de topic over de traagheid, nu maar beide gezet. .Plan van Daniel mogen jullie vast wel edit-en
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
vianaf?De demo van de first-person shooter kan vianaf deze site via diverse servers gedownload worden en neemt ongeveer 449,02 megabyte in beslag.
Make up your mind please
Denk het. Zin is volgens mij volledig correctvinnie1908 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:57:
Of ik mis wat, dat zou ook goed kunnen.
Maar de melding is hier iig op zijn plaats
@ GJ-tje: jawel
upgrademogelijheid
--->
upgrademogelijkheid
Verwijderd
heeft besloten, neem ik aanheeft beslist het gamen op 'professionele' basis naast zich neer te leggen
Beslist is overigens beslist juist:
be·slis·sen
niet-wederkerend werkwoord
vormen: beslissen, besliste, beslisten, beslist
[ Voor 87% gewijzigd door Yoeri op 23-06-2006 10:25 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
5de regel vinden we: De Nederandse gamer won 86 spelletjes
Moet Nederlandse zijn, dus +l
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Volgens mij moet het een verleden tijd zijn van besluiten dus: beslotenYoeri schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:23:
Ik ga even fixen
Beslist is overigens beslist juist:
[...]
http://www.nederlandsewoo...hoe=begin&woord=besluiten
Ook staat er voortaal in het bericht ipv voortaan.
meuktracker: LimeWire 4.12.3
[ Voor 38% gewijzigd door Get!em op 23-06-2006 15:03 ]
De auteur heeft voor een voltooid deelwoord van beslissen gekozen, en dat is niet fout. Als je er 's nachts gillend van wakker denkt te worden mag je een topic openenVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:44:
[...]
Volgens mij moet het een verleden tijd zijn van besluiten dus: besloten
http://www.nederlandsewoo...hoe=begin&woord=besluiten
Ook staat er voortaal in het bericht ipv voortaan.
De twee Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes worden gefikst
De gesignaleerde fout is opgelostEdskes schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:38:
[...]
Op nieuws: ATi Theater 650 Pro tv-chip getest staat anders nog steeds sginalen i.p.v. signalen.

cacpiteit
--->
capaciteit
"Vergeleken met 'standaard' externe schijven met een vergelijkbare capaciteit is kost de schijf dus gemiddeld zo'n 150 dollar méér."
is ---> weghalen
[ Voor 58% gewijzigd door 4AMD op 23-06-2006 22:26 . Reden: Toevoeging ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Het is helaasch geen modship maar modchip (eerste regel, onder de link)
[ Voor 3% gewijzigd door ScSi op 24-06-2006 11:19 ]
Er word geloof ik ietsjes gestottertDe installatie is dan ook alleen weggelegd voor Tweakers die handig zijn met een soldeerbout en en een mesje.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Verwijderd
De menselijke huid geleidt slecht, maar dat geldt niet meer als een er metalen object, zoals een telefoon
"In tegenstelling tot veel concurrerende southbridges kunnen er niet meer dan vier Serial ATA-hardeschijven op aan gesloten worden en wodt er ook geen ondersteuning voor RAID 5 geboden."
wodt ---> wordt
2e alinea
Ook heeft de softwaremaker belooft dat in een latere versie er helemaal geen contact meer met de servers van Microsoft opgenomen zal worden.
uiteraard is het een voltooid deelwoord met een d aangezien de persoonsvorm heeft is.
Moet zijn Nassau County, dus een R eruit in Country.Het zoekbedrijf zou daarom volgens de democratische vertegenwoordiger in het bestuur van Nassau Country miljarden verdienen aan dit 'schandalige bedrijfsonderdeel'.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Van het land een graafschap gemaakt. Merci beaucoup!Vunzz schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:19:
Moet zijn Nassau County, dus een R eruit in Country.
In de 4e regel ingetik -> ingetikt
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Een echte vergelijking van appels met apples is het daarom niet, maar het geeft wel een indicatie van de prestaties. Uit een eerdere test van AnandTech kwam de Woodcrest ook al goed uit de bus.
apples -> appels
Ik ben er niet zeker van dat het hier geen geintje betreft, dus aangepastjelvank schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:26:
nieuws: 'Woodcrest verslaat Opteron op snelheid en zuinigheid'
Een echte vergelijking van appels met apples is het daarom niet, maar het geeft wel een indicatie van de prestaties. Uit een eerdere test van AnandTech kwam de Woodcrest ook al goed uit de bus.
apples -> appels
Is hier prima Nederlands, zie voor een goede uitleg http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/16/eamelink schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:57:
nieuws: België wil illegale sites blokkeren
Een aantal .. zijn -> Een aantal .. is
Naast deze gratis versie kwam Pixmantec ook met RawShooter Premium 2006 waarvoor betaald moest worden. Naast deze gratis versie kwam Pixmantec ook met RawShooter Premium 2006, dat naast het converteren van raw-files ook de mogelijkheid om raw-bestanden te downloaden van een geheugenkaart
Beetje dubbelop...
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Beetje teveel geëdit, maar hersteldDexter schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:34:
nieuws: Adobe neemt Pixmantec RawShooter over
Naast deze gratis versie kwam Pixmantec ook met RawShooter Premium 2006 waarvoor betaald moest worden. Naast deze gratis versie kwam Pixmantec ook met RawShooter Premium 2006, dat naast het converteren van raw-files ook de mogelijkheid om raw-bestanden te downloaden van een geheugenkaart
Beetje dubbelop...
HD-DVD en Blu-Ray worden in dit artikel nogal door elkaar gemixt.
In het eerdere Tweakers-artikel waar naar verwezen wordt gaat het over een Blu-Ray speler die Panasonic heeft aangekondigd.
En is het niet zo dat Samsung een Blu-Ray speler van 1000 euro aankondigde en Toshiba een HD-DVD speler van maximaal 500 euro?
[ Voor 46% gewijzigd door Hero op 26-06-2006 23:28 ]
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
't Staat er 'maar' twee drie keer fout in. Wel op prominente en cruciale plaatsenFreshbie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:25:
nieuws: Blu-ray-speler Panasonic gaat 1300 dollar kosten
HD-DVD en Blu-Ray worden in dit artikel nogal door elkaar gemixt.
In het eerdere Tweakers-artikel waar naar verwezen wordt gaat het over een Blu-Ray speler die Panasonic heeft aangekondigd.
En is het niet zo dat Samsung een Blu-Ray speler van 1000 euro aankondigde en Toshiba een HD-DVD speler van maximaal 500 euro?

"Op 21 juni, de dag van zijn 21e verjaardag, heeft Sander echter aangekondigd dat hij voortaal alleen nog punten wil scoren om in september van start te gaan aan de universiteit; het frags scoren laat hij daarmee deels achter zich."
voortaal ---> voortaan
Mijn fout; ik heb gekeken naar de vervoegingsmogelijkheden in de Van Dale (die hele grote dikke variant die je kan gebruiken om watervallen mee om te leiden), en die zei opzeiden. Niettemin lijkt het erop dat het inderdaad allebei kan, waarbij opzegden de minst voorkomende variant is.haribold schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:16:
[...]
Opzegden, opzeiden kan allebei
Maar het is wel veranderd...
gerenomeerde -> gerenommeerdeMomenteel wordt het systeem gedemonstreerd op een tentoonstelling van de gerenomeerde wetenschapsclub The Royal Society.
nieuws: Adobe neemt Pixmantec RawShooter over
gediscusieerd -> gediscussieerdOp Gathering of Tweakers loopt er trouwens een topic waar naar hartelust over Lightroom kan worden gediscusieerd.
nieuws: Geruchten met meer details over Dell-AMD-systemen
krijgenj -> krijgenZowel nVidia als ATi krijgenj volgens de site een stuk van de Dell/AMD-taart toegeschoven.
[ Voor 48% gewijzigd door Swaptor op 27-06-2006 12:46 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Maar liefst twintig procent van de apparaten die twee tot drie geleden werden gekocht hadden
--> twee tot drie jaar geleden
Factum Fieri Infectum Non Potest
Een probleem dat zich bij de installatie daarvan kan voordoen-->t....
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
'kan voordoet'?Vunzz schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:29:
nieuws: Microsoft lanceert online testversie Office 2007
Een probleem dat zich bij de installatie daarvan kan voordoen-->t....
Het is nog vroeg, maar daar ben ik toch echt te wakker voor

Rafe schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:28:
Het nieuwslinkje van de geëxplodeerde Dell notebook is http://http//news.yahoo.com/s/nm/20060627/tc_nm/dell_laptop_dc_1, die http// mag weg. Nu kom ik bij Elsevier uit als ik op die link klik.
[ Voor 29% gewijzigd door Rataplan op 28-06-2006 12:05 ]
Onder het kopje 'Windows PowerShell', een na laatste regel:
Dat zou 'kostte' moeten zijn....omdat het volledig uitwerken van alle mogelijkheden van de shell veel meer tijd koste dan gepland.
[ Voor 13% gewijzigd door Flotter op 28-06-2006 12:40 ]
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Artikel geeft vanaf heden een extra t de kost. Bedankt!Flotter schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:39:
Wat Vista en Longhorn allemaal moeten ontberen
Onder het kopje 'Windows PowerShell', een na laatste regel:
[...]
Dat zou 'kostte' moeten zijn.
Moet dit niet augustus 2006 zijn?? Dit blijkt ook uit de rest van het artikel:De Yonah, die als alles volgens plan verloopt in augustus 2007 alweer van het toneel verdwijnt, zit in twee nieuwe Core Duo-modellen.
Deze processor zal waarschijnlijk tot augustus, als de Merom wordt geïntroduceerd, de beste notebookchip uit de Intel-stal zijn.
"Zojusit hebben de ontwikkelaars van het VoIP-programma Skype in de vorm van 2.5.0.122 een nieuwe versie van de Windows-editie beschikbaar gesteld."
Zojusit ---> Zojuist
Verwijderd
Camden wil niet wil zeggen om wat voor type Dell-laptop het gaat, maar neemt wel de gelegenheid te baat om nog eens te benadrukken dat niemand bij het incident gewond raakte.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Nope. Volgende maand wordt Yonah-opvolger Merom gepresenteerd, maar de Yonah zal als alles goed gaat nog ongeveer een jaar op de prijslijst rondslingerenremyblok schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:38:
Moet dit niet augustus 2006 zijn?? Dit blijkt ook uit de rest van het artikel:
Andere fouten zijn verholpen
Scandinaven -> ScandinaviërsUiteraard laten de Scandinaven...
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Weet je dat ik dat noch in het Groene Boekje, noch in de [Dikke|Hedendaagse] Van Dale kan terugvinden? Op gut feeling toch maar aangepast, maar als de schrijver het boos terugverandert hebben we geen poot om op te staan
Core 2 Extreme doorbreekt 5GHz-grens
Helaas was de overklok niet voldoende om een nieuw SuperPi-wereldrecord te vestigen. De overklokkers moesten dan ook genoegen nemen met een tweede plek. De eerste plaats blijft dan ook in handen van de Japanner Tam die ook gebruik maakte van een Core 2 Extreme X6800 en hiermee 5013MHz bleek te halen. Tam is dan ook waarschijnlijk de eerste tweaker ter wereld die de 5GHz-grens met de X6800 wist te doorbreken.
Erg vaak dan ook, de tweede is (mijns inziens) zeker overbodig.
Correct. Ik ga sleutelenGoat schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:45:
Na eerst zorgvuldig de topicstart te hebben gelezen ben ik van mening dat ik deze opmerking mag plaatsen
Ik zat er eigenlijk ook over te twijfelen, maar op Google won Scandinaviërs (57.600) het toch wel duidelijk van Scandinaven (691)Rataplan schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:14:
[...]
Weet je dat ik dat noch in het Groene Boekje, noch in de [Dikke|Hedendaagse] Van Dale kan terugvinden? Op gut feeling toch maar aangepast, maar als de schrijver het boos terugverandert hebben we geen poot om op te staan
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
vandaan? moet denk ik vandaag zijnheeft Google vandaan te kennen gegeven
GoT a clue? Specs
Coliobri lijkt me Colibri te moeten zijn zegmaar.Michael Walter heeft onlangs een nieuwe versie van Coliobri uitgebracht.
Of het is in de rest van het artikel fout geschreven.
Grmbl @ Inge

@Markus.nl: Googlewars vinden we hier geen argument
[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan op 29-06-2006 12:53 ]
...spammers wiens wier spamberichten...
/edit
Ha! You never expected... the Spanish inquisition!
[ Voor 20% gewijzigd door CmdrKeen op 29-06-2006 17:01 ]
Bloed, zweet & koffie
Zoals een aantal reacties in die draad al zeggen, HDR = High Dynamic Range, geen High Definition Rendering zoals in de mouseover staat.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
@ Vorkbaard: inderdaad
[ Voor 68% gewijzigd door Rataplan op 29-06-2006 17:30 ]
Het Israëlische bedrijf CompuLab heeft een computer ontwikkelt
Mag ontwikkeld met een d?
Inderdaad !Charango schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:57:
in http://tweakers.net/nieuw...op-creditcardformaat.html:
Het Israëlische bedrijf CompuLab heeft een computer ontwikkelt
Mag ontwikkeld met een d?
* DexterBelgium shudders...
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
De brander heeft het typenummer PX-B900A en kan...
PX-900 of PX-B900A?Het is de verwachting dat de PX-900 rond september...
"Op p2p-vlak ging Warner ging eerder al met BitTorrent in zee."
ging moet gaan (is dubbel)
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).