Bij Mexpert lopen echt een paar vreselijke prutsers. Ga niet naar die winkel voor technisch advies, want ze hebben geen idee waarover ze praten.Flydesign.nl schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:35:
Vanmiddag ben ik even bij de Mexpert langs geweest en heb de Mac Book mogen bewonderen. Ik heb niets toe te voegen aan de lovende woorden van velen...
Daarnaast zijn ze wel erg 'slick' in het binnenhalen van klanten, enkele voorbeeldjes die ik van ze heb mogen horen, naast bovengenoemde:
"Als je bij apple.nl besteld, is de levertijd zeker 2 tot 3 weken. Wij hebben waarschijnlijk over 1.5 week je macbook als je nu besteld". Navraag bij apple zelf: Gegarandeerd binnen 2 weken geleverd, mexpert heeft een grotere kans op een trage bestelling. (Gaat via een ander bestelkanaal).
"Als je bij apple.nl besteld kost het je veel geld als je problemen hebt, terugsturen etc". Navraag bij apple: Apple komt bij problemen kosteloos je macbook ophalen voor reparatie.
"Bootcamp is nog een beta, en erg instabiel. Je hebt best een grote kans dat windows niet goed gaat werken. Het is niet aan te raden om bootcamp te gebruiken". Pardon...Ik heb nog niets negatiefs over bootcamp gehoord?
Serieus, ga bij mexpert langs om je Macbook even te bekijken en testen...en koop daarna bij apple.nl.