Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:00:
Ik heb sinds vorige week de samsung E900.
Ik vind het een prima telefoon, alleen bij mij is 1 ding beetje "traag"
Als ik naar foto's ga duurd het ongeveer een minuut voordat ik in mijn map kan komen.
Ik zag dat meerdere er last van hadden, maar kan je hier iets tegen doen?
welke firmware heb je

*#1234# intoetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E900XXFF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:38

tomtommie

Alaaf!

die traagheid bij foto's kijken was idd al bekend, ik weet niet of dit opgelost is bij de nieuwe firmware versies...

en jah ik vind het ook een gemis dat je de tijd niet als screensaver kunt instellen, vond ik erg handig aan mn oude SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met Displex op de e900? Ik heb in het midden een paar krasjes staan en dat is heel irritant bij het lezen van mijn smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

zoo bijna een phone te pakken, flash ook al duidelijk alleen die russische heb ik nog niet. Ik vraag me alleen even af hoe ik hem dan weer op engels moet krijgen :) gewoon domweg het menu volgen en op goed geluk een keer drukken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 19:50
StuiTeR schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:00:
zoo bijna een phone te pakken, flash ook al duidelijk alleen die russische heb ik nog niet. Ik vraag me alleen even af hoe ik hem dan weer op engels moet krijgen :) gewoon domweg het menu volgen en op goed geluk een keer drukken ???
Nu kijken met welke sneltoetsen je er komt. opschrijven en zelfde in russisch nadoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:26
ik heb hem een maandje geleden gehaald ofzo, zou ik hem nog kunnen omruilen?
Er is geen zichtbare gebruikersschade...

Er zitten mij te veel min punten aan deze telefoon, zeker in vergelijking met mijn oude SE K750i

- Slechte accu
- Waardeloze trilfunctie beltoon combi
- Scherm blijft aan tijdens opladen
- Touch toetsen werken niet voor mijn dikke worst vingers :P
- Menu's werken niet fijn
- SMS'en werkt niet lekker, er blijft de hele tijd 1 nummer geselecteerd...
- Geen thema's
- Langzaam met foto's
- Weinig berichten in inbox

en zo kan ik nog wel even doorgaan...dus ik wil weer overstappen naar SE

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07 00:31
Chilli dude schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:27:
ik heb hem een maandje geleden gehaald ofzo, zou ik hem nog kunnen omruilen?
Er is geen zichtbare gebruikersschade...

Er zitten mij te veel min punten aan deze telefoon, zeker in vergelijking met mijn oude SE K750i

- Slechte accu
- Waardeloze trilfunctie beltoon combi
- Scherm blijft aan tijdens opladen
- Touch toetsen werken niet voor mijn dikke worst vingers :P
- Menu's werken niet fijn
- SMS'en werkt niet lekker, er blijft de hele tijd 1 nummer geselecteerd...
- Geen thema's
- Langzaam met foto's
- Weinig berichten in inbox

en zo kan ik nog wel even doorgaan...dus ik wil weer overstappen naar SE
Hmm, nu ik dit zo hoor neig ik toch weer naar de Nokia N70, hoewel ik die eigenlijk te groot vind. op de N70 zit echter wel weer radio.
Zitten bovengenoemde nadelen ook op de N70? Ik vind de Samsung namelijk mooier. Moeilijke keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:26
ik zou niet altijd op uiterlijk af gaan, daardoor zit ik nu met een voor mij niet fijn werkende telefoon :/

Die Nokia N70 is een heel ander kaliber aangezien dat een smartphone is...ik zou als ik jouw was eerder neigen naar die N70 als is het alleen al omdat Symbian derop staat :)

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik gister in de mediamarkt vroeg naar een 1 GB micro-sd kaartje, werd mij afgeraden om 1 GB te doen, omdat dit niet goed zou werken in combinatie met de E900. Verder ben ik toen 3 winkels afgegaan waar zoiets niet bekend was.

Heeft iemand problemen gekregen (vastlopers, langzame software) met het gebruik van een 1 GB micro-SD kaartje in de E900?

Raden jullie het aan/af deze in mijn E900 te douwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:44:
Toen ik gister in de mediamarkt vroeg naar een 1 GB micro-sd kaartje, werd mij afgeraden om 1 GB te doen, omdat dit niet goed zou werken in combinatie met de E900. Verder ben ik toen 3 winkels afgegaan waar zoiets niet bekend was.

Heeft iemand problemen gekregen (vastlopers, langzame software) met het gebruik van een 1 GB micro-SD kaartje in de E900?

geen problemen mee tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:44:

Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Juist lekker veel ruimte om filmpjes enzo op te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

menu>9>2>1 en klaar s kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:28:
Zijn er trouwens nog meer mensen die problemen hebben met de camera.. en dan bedoel ik vooral dat wanneer je een foto maakt die dan heel erg overbelicht is.. terwijl hij dat niet is op het schermpje voor dat je de foto maakt. 8)7

Dat is dus heel storend!!!! misschien dat iemand weet of het ergens in de instellingen ligt of is dit gewoon een fout van de camera... ik hoop het niet
Hebben mensen hier nog een antwoord op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 11:00
persoonlijk heb ik er zelf geen last van.

Vergeet niet dat het nog altijd een gsm camera is. Je kan niet verwachten dat die even goeie foto's kan nemen zoals een deftige digitale camera in de winkel. Megapixels zeggen niet alles ;)

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cocona schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:54:
persoonlijk heb ik er zelf geen last van.

Vergeet niet dat het nog altijd een gsm camera is. Je kan niet verwachten dat die even goeie foto's kan nemen zoals een deftige digitale camera in de winkel. Megapixels zeggen niet alles ;)
Nee dat snap ik maar het ene moment neemt hij gewoon zeer mooie foto´s voor een mobieltje. Tuurlijk als ik ze dan op mijn pc zet vallen ze als nog tegen maar jah het is nou idd eenmaal geen echte camera.

terwijl het ander moment en dat is meestal binnenshuis dan zie ik op het schermpje gewoon de foto die ik DENK te gaan maken maar zodra ik hem dan neem is hij ineens super overbelicht. Dus zal misschien wel gewoon in de instellingen zitten. Dat weet ik dus niet. Bij staat de camera op alles automatisch. Hoe staan de instellingen bij andere die er geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
Bij mij staat alles ook automatisch, superfijne kwali, op 1600x1200, iso automatisch enz enz. Wat ik wel soms doe is de lichtintensiteit verhogen wanneer ik een foto neem, bv in een iets donkere plaats een paar keer drukken naar rechts op de navigatieknop. Meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag toch even een moment dat ik mijn e900 tegen een muur wilde gooien. Onder het bellen opeens geen bereik terwijl ik op dezelfde plek stond als dat ik belde. Daarna buiten moeite met het maken van verbinding.. .pas na drie keer proberen ging dat ding over... Gemaakte foto's openen (14 in totaal) ging opeens zo traag als het maar kan... Yuck! Hopelijk is dit toevallig zo, anders toch tijd om deze weg te doen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 14:09
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:03:
vandaag toch even een moment dat ik mijn e900 tegen een muur wilde gooien. Onder het bellen opeens geen bereik terwijl ik op dezelfde plek stond als dat ik belde. Daarna buiten moeite met het maken van verbinding.. .pas na drie keer proberen ging dat ding over... Gemaakte foto's openen (14 in totaal) ging opeens zo traag als het maar kan... Yuck! Hopelijk is dit toevallig zo, anders toch tijd om deze weg te doen =(
Dit kan aan je firmware liggen... Welke versie heb je? (*#1234#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
al een phone gevonden????
ik ga een andere halen.

laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e900xxff2 maar het vreemde is/was dat ik al een paar weken zonder problemen hiermee rondloopt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:40
Ik heb het probleem ook met wegvallend bereik. Net even contact opgenomen met het kpn business center maar die wisten mij ook niet te vertellen wanneer de nieuwe firmware kwam. Beetje jammer, altijd 3-5 streepjes en soms ineens helemaal niks meer.

Voor de rest vind ik het een prachtding trouwens.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
Nou, daar heb ik nu geen last van. Woon in West-vlaanderen, belgie. Maar heb de telefoon via nederlands webwinkel(gsm.tv)gekocht. Onlangs(eergisteren) nieuwe firmware geflashed naar de e900xxff 3 en heb nog geen problemen ondervonden.

Voor die flash trouwens ook nooit geen problemen mee gehad enkel de trage laadtijd voor mijn foto's te bekijken.

[ Voor 19% gewijzigd door Cocona op 03-08-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik, heb me telefoon vanochtend binnengekregen, maar heb 1 vraagje ik wil er filmpjes opzetten maar moet ik die dan resizen?? zoja hoe kan ik dat het beste doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:35:
Ik, heb me telefoon vanochtend binnengekregen, maar heb 1 vraagje ik wil er filmpjes opzetten maar moet ik die dan resizen?? zoja hoe kan ik dat het beste doen??
Welk formaat zijn de filmpjes? Na mijn mening kan de E900 alleen 3GP bestanden lezen dus als ze dat al zijn hoef je niks meer te resizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:53:
[...]

Welk formaat zijn de filmpjes? Na mijn mening kan de E900 alleen 3GP bestanden lezen dus als ze dat al zijn hoef je niks meer te resizen.
Ok bestandjes Audio-/videobestand van Windows Media (mastermovies) kan hij er idd niet opzetten, zijn er dan manieren om dat te veranderen in 3gp bestandjes??

en nog een vraagje erbij, ik heb net wat muziek eropgezet nu zegt hij dat hij vol is, en het geheugen van de mobiel zelf zit idd vol maar hij pakt niet het geheugen van van het sd kaarjte erbij hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:20:
[...]

Ok bestandjes Audio-/videobestand van Windows Media (mastermovies) kan hij er idd niet opzetten, zijn er dan manieren om dat te veranderen in 3gp bestandjes??

en nog een vraagje erbij, ik heb net wat muziek eropgezet nu zegt hij dat hij vol is, en het geheugen van de mobiel zelf zit idd vol maar hij pakt niet het geheugen van van het sd kaarjte erbij hoe komt dat?
hij speelt ook mp4 af die van mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:40
Cocona schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:14:
Nou, daar heb ik nu geen last van. Woon in West-vlaanderen, belgie. Maar heb de telefoon via nederlands webwinkel(gsm.tv)gekocht. Onlangs(eergisteren) nieuwe firmware geflashed naar de e900xxff 3 en heb nog geen problemen ondervonden.

Voor die flash trouwens ook nooit geen problemen mee gehad enkel de trage laadtijd voor mijn foto's te bekijken.
Ik heb nu firmware versie: E900ASFF2

Ik moet dan ook maar ff zelf flashen denk ik. Heb je die firmware van een officiele site of is het een zelfgebakken firmware?

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
of je de gsm mag flashen met die xxff3 versie weet ik eigenlijk niet... ik had ervoor de xxff2. Het is een officiele firmware, naar mijn weten.

Zoek op google gewoon es naar e900xxff3, meer kan ik niet zeggen want dat is hier niet toegelaten. Let wel: het is op eigen risico en je garantie vervalt.

add-on van hier in het topic:

E900 - > model designation (SGH-E900)
XX - > region and network carrier designation (XX= Western Europe - open Market)
F - > release year (F= 2006)
E - > release month (E= May)
2 - > version number

[ Voor 28% gewijzigd door Cocona op 03-08-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:37:
[...]

hij speelt ook mp4 af die van mij..
Hij speelt idd ook mp4 af. Maar ik zou niet weten welk programma dat kan. Het liefst freeware natuurlijk.

@ Joddi: Het makkelijkste is gewoon ff het kaartje in je reader op de pc te doen en dan ff muziek er opknallen. zo heb ik de albums er ook opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:02:
[...]

Hij speelt idd ook mp4 af. Maar ik zou niet weten welk programma dat kan. Het liefst freeware natuurlijk.

@ Joddi: Het makkelijkste is gewoon ff het kaartje in je reader op de pc te doen en dan ff muziek er opknallen. zo heb ik de albums er ook opgezet.
In Nero zit Recode, hiermee kan je video bestanden omzetten naar MP4.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cocona schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:01:
of je de gsm mag flashen met die xxff3 versie weet ik eigenlijk niet... ik had ervoor de xxff2. Het is een officiele firmware, naar mijn weten.

Zoek op google gewoon es naar e900xxff3, meer kan ik niet zeggen want dat is hier niet toegelaten. Let wel: het is op eigen risico en je garantie vervalt.

add-on van hier in het topic:

E900 - > model designation (SGH-E900)
XX - > region and network carrier designation (XX= Western Europe - open Market)
F - > release year (F= 2006)
E - > release month (E= May)
2 - > version number
Ik zou ook wel willen flashen maar heb geen zin in het feit dat je je garantie kwijt bent enzo... ik heb altijd pech dus zul je zien dat als ik hem flash er weer problemen mee krijg enzo...

Ik ga wel nog een keer langs een service point en ff checken of hun hem kunnen flashen voor mij. Behoud ik wel de garantie en ben ik er zeker van dat het goed gebeurt. Ga alleen wel wachten tot die firmware uitkomt waarmee je gelijk beltoon en trillen kan doen en java games zelf installen. Iemand trouwens al info wanneer die komt in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Diederik schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:09:
[...]

SWEET... Ga ik straks gelijk ff checken... Heb toch een 1GB kaartje dus ff kijken of ik een filmpje kan omzetten en op me telfoon kan zetten.

Ik zie trouwens ook al dat we al weer op pagina 34 bezig zijn. Iemand de behoefte om een startpost te gaan maken voor deel 2. Ik zou graag willen maar heb werkelijk geen idee hoe ik dat hier op het frum zou moeten doen. Kan wel mee helpen met de gene die zich ook wel geroepen voelt. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou hoe je dat geheugenkaartje moet inschakkelen??? bij mij pakt hij alleen het geheugen van de telefoon zelf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:21:
Weet iemand nou hoe je dat geheugenkaartje moet inschakkelen??? bij mij pakt hij alleen het geheugen van de telefoon zelf???
In de telefoon stoppen; via de telefoon formatten en dan is hij klaar voor gebruik.

Zo ging het althans bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StuiTeR schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:33:
sjonge jonge (klaag modus) van de 12 aanbieders op marktplaats met een normale prijs heb ik 11 reacties terug. Allemaal standaard spam van yahoo adressen. Een mooi engels verhaal blalalalal 'maak je geld over en je krijgt nooit iets' Zijn er verdorie dan geen eerlijke aanbieders meer ? (klaag uit)

Maar ff ontopic. Hebben mensen de e900 toevallig in gebruik in combinatie met een bleu tooth carcit ? Ik heb zelf de nokia en die werkt meestal wel met alle toestellen. Probleem van mijn 8910 is dat hij met BT super snel zijn accu leegtrekt. Heeft iemand ervaringen met de E900 wat betreft standbij tijd met en zonder BT ingeschakeld ?
Heb zelf de CK 7 van Nokia, hierop werkt de 900 prima. Bluetooth slurpt wel je accu in 1.5 a 2 dagen leeg. Bij mijn 6230i ging ie maar een 1-1.5 dag max mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
_Diederik schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:09:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat doet dan...want ik zit bij nero recode te kijken en het lijkt erop of ik alleen maar dvd bestanden kan comprimeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

firefighter2 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:46:
[...]

al een phone gevonden????
ik ga een andere halen.

laat maar horen.
nee nog niet, ik heb ook even pauze. Word een beetje ziek van alle fake aanbiedingen. En ik begin met af te vragen of dit inderdaad wel een goede keuze is. Maar je mag me natuurlijk altijd even mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
StuiTeR schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:53:
[...]

nee nog niet, ik heb ook even pauze. Word een beetje ziek van alle fake aanbiedingen. En ik begin met af te vragen of dit inderdaad wel een goede keuze is. Maar je mag me natuurlijk altijd even mailen :)
doe me je mail adres maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

StuiTeR schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:53:
[...]

offtopic:
Je kan natuurlijk ook even bij de plaatselijke gsm-boer langs gaan. Hier in Nijmegen zijn er iig al 2 bij wie ik mn E900 eventueel kan slijten. (Zie nu van dat plan af, want ben er nu wel weer blijer mee, nieuwe f/w enzo... :))

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

ik woon wat meer in het oosten dus de lokale gsm boeren hier denken nog dat ze goud in handen hebben helaas :( maar goed ik kan het hele land door crossen dus dat is het probleem niet. Mijn mail adres > zie profiel.

Let wel ik wil dus alleen bellen! jawel geen mp3 of foto gedonder (tuurlijk zit erop maar gebruik ik niet) dus als de numers er in staan en ik kies moet er gewoon wat gebeuren. Tis toch eigenlijk absurd dat met de standaard software dit niet het geval is! Normaal zou ik voor de nieuwe nokia (opvolger 8910) gegaan zijn maar dat ding is me te zwaar. Ik heb hem 2 dagen gehad maar dat beviel me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
StuiTeR schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:53:
ik woon wat meer in het oosten dus de lokale gsm boeren hier denken nog dat ze goud in handen hebben helaas :( maar goed ik kan het hele land door crossen dus dat is het probleem niet. Mijn mail adres > zie profiel.

Let wel ik wil dus alleen bellen! jawel geen mp3 of foto gedonder (tuurlijk zit erop maar gebruik ik niet) dus als de numers er in staan en ik kies moet er gewoon wat gebeuren. Tis toch eigenlijk absurd dat met de standaard software dit niet het geval is! Normaal zou ik voor de nieuwe nokia (opvolger 8910) gegaan zijn maar dat ding is me te zwaar. Ik heb hem 2 dagen gehad maar dat beviel me niet.
ik kom ook uit oosten v h land.

misschien kunnen wij een deal maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

bekijk mijn profiel, zoek de mail en stuur me een leuk bericht zou ik zeggen :) enne @ Beerdje bedankt voor je antwoord. Helaas dus ook de E900 al met een dag leeg icm BT. Ik baal daar eigenlijk zo van om elke dag de phone op te moeten laden. Maar goed dat heb ik nu ook.

[ Voor 54% gewijzigd door Ray op 04-08-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel in voor een nieuw deel, ik weet nu echt niet meer op welke pagina ik wat gelezen heb.

zo heb ik nu nog een vraag die ik al langs heb zien komen, maar kan hem niet meer vinden.

Je kan tog het geheugenkaarte uitzetten ofzo dat het wat minder van je accu vraagt?? hoe moet dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik heb sinds gisteravond ook een E900 en het is een heel mooi apparaatje moet ik zeggen. _/-\o_

Er is alleen een ding dat me irriteert: als je hem van stil afhaalt, krijg je zo'n keihard klingelgeluid. :X Kun je dit ergens uitzetten? Ik heb de handleiding even niet bij de hand, maar ik kan me niet herinneren dat dit erin stond. :?

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

opzich zou een mooi starttopic met mogelijkheden en foefjes wel gewenst zijn idd. wie voelt zich geroepen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 13:29
Garoth schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:50:
Ik heb sinds gisteravond ook een E900 en het is een heel mooi apparaatje moet ik zeggen. _/-\o_

Er is alleen een ding dat me irriteert: als je hem van stil afhaalt, krijg je zo'n keihard klingelgeluid. :X Kun je dit ergens uitzetten? Ik heb de handleiding even niet bij de hand, maar ik kan me niet herinneren dat dit erin stond. :?
Bij men vorige gsm (E770) kon je dit niet uitzetten maar wel stiller zetten door op je volumeknop te drukken als je op je bureaublad bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of die russische firmware ook vertaald word naar het nederlands
is wel leuke extra maar in het engels lijkt me wel wat minder
ook met sms sturen enzo

Ik heb ook last van kleine krasjes op het beeldscherm. Heb de telefoon altijd in mn broekzak maar soms doe ik per ongeluk mijn sleutels erbij 8)7
maar kan ik die krasjes ook verbergen of weg krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StuiTeR schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:23:
opzich zou een mooi starttopic met mogelijkheden en foefjes wel gewenst zijn idd. wie voelt zich geroepen ?
tis niet zo moeilijk om mooie startpost te maken.
kwestie van html codes

gewoon mooie tabel maken en alles erin knallen en resizen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik heb een vraag die ik al langs heb zien komen, maar kan hem niet meer vinden.

Je kan tog het geheugenkaartje uitzetten, dat het wat minder van je accu vraagt?? hoe moet dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister mijn samsung e900 na een maand wachten bij hi.nl Mijn aanvraag was blijven liggen :( Op zich mooi telefoontje, touchpad is wel heel erg wennen en samsung menu werkt niet snel vind ik, je moet veel standaardinstellingen steeds overnieuw doen (bijv. bij smsen eerst naar opties en dan verzenden kiezen).

Maar nu wil ik er een geheugenkaartje bij komen van sandisk. Ik zag op sandisk.com een 2 gig kaartje staan, maar weet iemand miss. hoelang het nog gaat duren voordat die in Nederland verkrijgbaar zijn? en wat ze dan ongeveer kosten? Enne krijg je er ook zo'n adapter bij zodat die in een gwoon sdslot kan zoals in mijn cardreader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:40:
Heb sinds gister mijn samsung e900 na een maand wachten bij hi.nl Mijn aanvraag was blijven liggen :( Op zich mooi telefoontje, touchpad is wel heel erg wennen en samsung menu werkt niet snel vind ik, je moet veel standaardinstellingen steeds overnieuw doen (bijv. bij smsen eerst naar opties en dan verzenden kiezen).

Maar nu wil ik er een geheugenkaartje bij komen van sandisk. Ik zag op sandisk.com een 2 gig kaartje staan, maar weet iemand miss. hoelang het nog gaat duren voordat die in Nederland verkrijgbaar zijn? en wat ze dan ongeveer kosten? Enne krijg je er ook zo'n adapter bij zodat die in een gwoon sdslot kan zoals in mijn cardreader?
ik denkd at hij rond je 80/85 euro gaat kosten.
ikzelf heb een 1gig kaartje en daa kreeg ik iig wel zo adapter bij.

mijn kaartje is ook van sandisk,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:56:
[...]

ik denkd at hij rond je 80/85 euro gaat kosten.
ikzelf heb een 1gig kaartje en daa kreeg ik iig wel zo adapter bij.

mijn kaartje is ook van sandisk,,
en wanneer zal hij uitkomen zo ongeveer? of is dat nog nie bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de font grootte bij smsjes standaard te verkleinen ? Je hebt wel de 'Zoom view' functie, maar dan moet je het per smsje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:40:
...
2 Gb kaartjes zijn al te koop maar nog wel rel. prijzig. Doe ff een search in deze thread, er wordt ergens een link naar de betreffende shop gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:45:
[...]

tis niet zo moeilijk om mooie startpost te maken.
kwestie van html codes

gewoon mooie tabel maken en alles erin knallen en resizen
Jammer, maar we hebben hier als normale user helaas geen HTML rechten. De opbouw van je startpost zal je met de UBB codes moeten doen:

faq "ubb"

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Giox schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:08:
[...]

Jammer, maar we hebben hier als normale user helaas geen HTML rechten. De opbouw van je startpost zal je met de UBB codes moeten doen:

faq "ubb"
Wijsneus. je weet best wel dat die ubb codes gewoon gebasseert zijn op html en dat hij dat ook bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey...

Ik heb nu veel dingen gelezen over de Samsung E900, goede en negatieve berichten.. Ik wil binnenkort ook een nieuwe mobiel kopen.. Waarschijnlijk de Samsung E900. Is dit nou wel een super goed idee? Ik hoef er niet allemaal snufjes op te hebben.. gewoon smsen en bellen.. foto's maken. gewoond e standaard dingen.. Tips graag wat ik moet doen..(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 19:50
lees en je conclusie is ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

TwyLight schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:29:
[...]

Wijsneus. je weet best wel dat die ubb codes gewoon gebasseert zijn op html en dat hij dat ook bedoelde.
Was ook niet de bedoeling om de wijsneus uit te hangen, maar meer om diegene erop te wijzen dat HTML hier niet werkt. Als je een mooie startpost wil maken, dan gebruiken wij daarvoor hier UBB codes.

Daarom ook een linkje naar de FAQ, zodat degene die een startpost wil gaan maken zich kan verdiepen in de mogelijkheden van UBB codes.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Niet online
eastwalk schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:16:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat doet dan...want ik zit bij nero recode te kijken en het lijkt erop of ik alleen maar dvd bestanden kan comprimeren....
Link, is wel voor een andere telefon geschreven maar principe blijft hezelfde.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ergens gelezen dat er veel bereik problemen zijn met het bereik van de e900 hebben daar meer last van????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:08:
ik heb ergens gelezen dat er veel bereik problemen zijn met het bereik van de e900 hebben daar meer last van????
Nee daar heb ik geen problemen mee maar moet hem vanwege me werk elke dag over zetten naar belgie en dat duurt bizar lang.... dus bereik problemen zijn er niet maar het zoeken naar bereik... IS ZWAAR IRRITANT....

Ik moet er mee leren leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:08:
soms, zo valt mijn verbinding wel eens weg terwijl ik niet eens aan het bewegen ben tijdens een gesprek... en het bellen gaat soms ook niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 08:55
Ik heb de E900ASFF2 firmware en een vriend van mij E900XXFF2
Zelfde firmware alleen voor andere 'market'?
Staat AS dan voor amerikaans ofzo? Ben gewoon benieuwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Correct. FF2 slaat op de release date van de firmware. Alleen weet ik zo 1-2-3 niet waar AS voor staat.
F - 2006
F - juni
2 - 2e versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik gewoon wacht tot dat de d900 wat goedkoper is want wat ze allemaal voor negatiefs schrijven over de e900 is mij te veel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een paar vraagjes.

Is het alleen bij de 1ste keer opladen dat de telefoon 16 uur moet opladen of ook de keren daarna?

En zijn er covers voor deze telefoon bijv. als het scherm bekrast raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:33:
Ik heb ook nog een paar vraagjes.

Is het alleen bij de 1ste keer opladen dat de telefoon 16 uur moet opladen of ook de keren daarna?

En zijn er covers voor deze telefoon bijv. als het scherm bekrast raakt?
Wanneer je hem krijgt is het aan te raden van de telefoon rond de 16uur in de lader te steken, ookal zegt hij dat hij volledig is opgeladen. Telefoon niet aanleggen, sim-kaart er nog niet insteken, gewoon kabel erin en met gerust laten. Vervolgens is het goed om de telefoon volledig leeg te laten lopen en dan gewoon normaal opladen. Ik kan goed begrijpen dat dit in sommige gevallen niet mogelijk is om hem gans leeg te laten lopen.

Bij mijn weten zijn er geen covers. Let er goed mee op, want de achterkant van mijn toestel is al erg bekrast door hem overal op te leggen(ligt vaak los in een vakje in de auto waar hij heen en weer kan schuiven). Ga proberen van een foto er van te trekken.

Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/7907/img6175rp0.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img368.imageshack.us/img368/2936/img6176um5.th.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Cocona op 06-08-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

dat zijn inderdaad al behoorlijke krassen. Gaat het zo snel of is het bakje in je auto zo 'scherp'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
het gaat zo snel denk ik. Gsm ligt gewoon in een hard plastiek bakje. Van sleutels is het allesinds niet.

Gsm is een dikke maand oud... En vette vingerafdrukken dat daar constant opkomen... Je maakt hem schoon en na 10sec staat er al weer een vingerafdruk op omdat je je telefoon hebt opengeschoven... Maar goed, moet ik er bij nemen. Ben er nog altijd content van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cocona schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:45:
[...]

Wanneer je hem krijgt is het aan te raden van de telefoon rond de 16uur in de lader te steken, ookal zegt hij dat hij volledig is opgeladen. Telefoon niet aanleggen, sim-kaart er nog niet insteken, gewoon kabel erin en met gerust laten. Vervolgens is het goed om de telefoon volledig leeg te laten lopen en dan gewoon normaal opladen. Ik kan goed begrijpen dat dit in sommige gevallen niet mogelijk is om hem gans leeg te laten lopen.

Bij mijn weten zijn er geen covers. Let er goed mee op, want de achterkant van mijn toestel is al erg bekrast door hem overal op te leggen(ligt vaak los in een vakje in de auto waar hij heen en weer kan schuiven). Ga proberen van een foto er van te trekken.

[afbeelding]

[afbeelding]
ik heb die van mij nu 2 a 3 weken ongeveer en ik heb nog geen een kras erop en hij is zelfs een keer gevallen.
een klein nadeel is wel dat het scherm erg vingerafdruk gevoelig is(zit dus snel onder met vngerafdrukken)
Cocona schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:14:
En vette vingerafdrukken dat daar constant opkomen... Je maakt hem schoon en na 10sec staat er al weer een vingerafdruk op omdat je je telefoon hebt opengeschoven...
ik wete neit hoe jij hem open schuift maar ik doe het OF met me duim aan de zeikant van me telefoon OF op de middelste toetsen(zit niet voor niks een opstekent randje bij de omhoog toets)!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
bwa, gewoon mijn duim zo beetje boven het Samsung-logootje. Gaat vlot zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die krassen klopt. Heb em nu ook een maand en de achterkant ziet er net zo uit als op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Mijn vriendin heeft hem een kleine 2 weken, en er zitten nog niet zoveel krassen op als op de foto, maar de achterkant is al behoorlijk bekrast en op sommige plekjes ingesleten. Dit terwijl die in d'r tasje zit, in een apart vakje :S
Bij iPods die krassen komen er nog mensen in opstand, blijkbaar vindt Samsung het wel best zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

klein vraagje:

ik heb vernomen dat de e900 niet geen trilsignaal en beltoon tegelijk kan afspelen. Trilt hij dan eerst 2x maal en gaat hij dan de beltoon afspelen?

kan hij wel alleen een trilsignaal hebben (helemaal zonder beltoon dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:41
thejoker80 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:24:
klein vraagje:

ik heb vernomen dat de e900 niet geen trilsignaal en beltoon tegelijk kan afspelen. Trilt hij dan eerst 2x maal en gaat hij dan de beltoon afspelen?

Yups, hij trilt 2 x keer en dan ringtone en je kunt idd ook alleen trillen doen :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Timocos schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:45:
[...]

Yups, hij trilt 2 x keer en dan ringtone en je kunt idd ook alleen trillen doen :)
Thank you very muchos. Denk dat ik hem ga bestellen voor het vriending, iemand nog een betere aanbieding dan bij simshop.nl (ornage €25, 2 jaar, € 123, 76 cashback)

misschien het verkeerde topic voor deze vraag?

[edit]
owja, kan je radio luisteren op de e900?

[ Voor 6% gewijzigd door thejoker80 op 07-08-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thejoker80 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:24:
klein vraagje:

ik heb de nieuwste(russische firmware op me telefoon(kan ook engels als taal ingestelt worden)) rn daarbij kan je wel beltoon/mp3 en trillen tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

radio luister kan helaas niet.

en die aanbieding denk ik dat erg prijzig is, kijk ff rond je hebt em echt veel voordeliger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

tomtommie schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:30:
radio luister kan helaas niet.

en die aanbieding denk ik dat erg prijzig is, kijk ff rond je hebt em echt veel voordeliger!
tnx, bedoel je dat je ergens anders nog meer geld terugkrijgt of bij een goedkoper/korter abbo ook gratis krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]thejoker80 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:14:
[...]

Thank you very muchos. Denk dat ik hem ga bestellen voor het vriending, iemand nog een betere aanbieding dan bij simshop.nl (ornage €25, 2 jaar, € 123, 76 cashback)

quote]

op hi.nl heb je hem voor 20 euro p.m. 2 jr + 120 euries cashback dus eigenlijk 15 euro p.m. heb ik ook gedaan duurde alleen wel bijna 1 maand :S mijn aanvraag was blijven ligen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

jah ik heb em vodafone 27,50 1jaar en telefoon gratis.
maja tis maar wat je wil, overigens krijg je em nu al gratis bij goedkopere abbo's. gewoon ff langs een winkel gaan ofso.
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telfort 1 jarig 200 minuten 26 euro telefoon gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Laatst online: 06-03 09:57
ik heb een probleempje, ik heb de pc studio enz geinstalleerd maar er komt geen verbinding tot stand tussen de telefoon en mn pc. ik heb al een nieuwe usb kabel gehaald maar daar ligt het niet aan? heeft iemand hetzelfde probleem gehad???

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had er ook ff problemen mee. maar je moet eerst de pc studio opstarten en dan pas je mob aankoppelen.

Btw, zie jewel ee nverwisselbare schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Laatst online: 06-03 09:57
hij doet nog steeds nix

ik zie wel 2 verwisselbare schijven maar die staan er ook als ik de telefoon niet heb aangesloten.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:36:
telfort 1 jarig 200 minuten 26 euro telefoon gratis
ik wou iedereen via dit bericht even behoeden voor misschien een giga fout,

koop geen E900!!!!!
wat een waardeloos prutstoestel vind ik dat.
heb hem twee weken gehad en ben blij dat ik er nu vanaf ben.
zenuwachtig rotding.

iedere keer vastlopers en narigheid.
firmwareupdates die niet door samsung worden vrijgegeven zoals sony-ericsson.
scherm dat blijft branden tijdens opladen,
twee dagen met de batterij in plaats van hele week,
besmettelijk scherm, vette vingers erop,
als de zon op je toestel schijnt doen de touchtoetsen het de helft van de keren niet,
kleine playlists,
apart geheugenkaart menu,
geen trillen en bellen tegelijk,

kortom ik ben blij dat ik nu weer een SE heb.

dus voor iedereen die twijfelt, ondanks dat de telefoon er gelikt uitziet, mijn advies, niet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
firefighter2 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:47:
[...]

koop geen E900!!!!!
zenuwachtig rotding.

als de zon op je toestel schijnt doen de touchtoetsen het de helft van de keren niet,
kleine playlists,

dus voor iedereen die twijfelt, ondanks dat de telefoon er gelikt uitziet, mijn advies, niet aanschaffen.
Dude, no offense, maar overdrijf je niet wat?

Ik denk dat je gewoon een slecht toestel hebt gehad, je kon toch gewoon hem binnendoen en uitleggen wat er aan scheelde? Ben zeker dat je een ander toestel zou krijgen OF ze sturen hem op.

Nokia geeft ook hun nieuwe firmwares niet publiekelijk beschikbaar.

Scherm blijft idd branden tijdens opladen... Zo erg? Leg hem dan gewoon omgekeerd op tafel ofzo...

Batterijduur van 2 dagen? Afhankelijk van wat je er allemaal mee doet, kan die idd zeer snel plat zijn. Wordt altijd aangeraden om de eerste maal de batterij 16uur op te laden zonder dat de tele aanligt.

Dat er vette vingers op komen, wist je al op voorhand(hoe zou je anders het toestel openen?)

Wat die zon betreft... Nog persoonlijk geen last van gehad. Heb ook geen geheugenkaartje erin, omdat ik het gewoon nog niet nodig vindt. Dus daar kan ik niets op zeggen. Die playlist... tja...

Geen trillen en bellen is al lang geweten, maar ze zijn er aan het werken om dit toch mogelijk te maken op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:47:
[...]

koop geen E900!!!!!
zenuwachtig rotding.

kleine playlists,

Tja.... overdrijven is ook een vak :(

Ik persoonlijk merk ook idd wel dat er wat foutjes inzitten waar ik me aan kan storen. Maar waarom zou ik? De telefoon ziet er gewoon gelikt uit!!

Ik kan me dan ook niet heel druk maken over die min puntjes want ik speel nu vaak met de camera dus idd is het wel vervelend dat het fotoalbum zo traag is. Maar aan de andere kant gaat dan vanzelf over en dan bel en sms ik er enkel nog mee en dan heb ik wel een coole foon!

Wil je echt veel optie's neem dan Qtek en ook geen SE want ook die laat steken vallen. Ik heb zelf niet zo een commentaar op het menu en het kunnen maar wel op de kwaliteit van het toestel vooral de joystickjes. Die zijn van super slechte kwaliteit en zodra daar stof achter zit kan je het schudden. Heb het 2 keer moeten vervangen en toen ging die weer kapot.

Maar goed zoals je ook bij mij merkt is een telefoon uitkiezen vaak een persoonlijke keuze. Vind je het toestel mooi ga hem dan gewoon halen.... over een jaar kan je weer een andere halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik had een vraagje ik heb een windows exp en ik wil van mijn tel naar mijn pc vidoe sturen en het lukt goed maar ik kan het niet afspelen is er een progama daar voor namelijk als ik naar mijn pc stuur zegt die dan is onbekend :S zou jullie mij hier een handje helpen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filmpjes worden opgenomen in 3gp formaat. 3gp kan jeafspelen met realplayer of quicktime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:39:
filmpjes worden opgenomen in 3gp formaat. 3gp kan jeafspelen met realplayer of quicktime
hey bedankt ik zit nu te installeren kijken of het dan werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

wat is er trouwens op tegen dat je een keuze hebt uit trillen, geluid of trillen dan geluid?
Als ik dat ding in mn broekzak heb zitten redt die de ringtone niet, wat in vele gevallen juist een plus punt is (al die achterlijke ringtones die 'leuk' zijn). Mocht ik niet direct in de buurt zijn hoor ik even later toch een toon die me verteld dat iemand me probeerd te bereiken. Het is alleen zo dat samsung alle opties had moeten meeleveren dus ook trillen+muziek en muziek dan trillen.

Trouwens, hebben SE of nokia wel de opties trillen dan herrie of herrie dan trillen?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:41
Bij mij liep mijn tel ook een keer helemaal vast en moest hem teruggeven aan Orange zodat ze hem gingen fixen, maar vind het tot nu toe nog steeds een heel relax telefoontje :)

Enige jammere vind ik dan weer wel dat je bji sms niet kan kiezen dat je eerst wilt trillen en dan sms toontje geeft ( dus die 2 achterelkaar net als bij ringtoon ) Dit kan wel bij de D500 van mijn vriendin. Jammer dat ze die dan niet in de E900 hebben gedaan.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een e900 ruim een mand nu en ber er erg tevreden over.

en dat trillen en bellen kan wel met de firmware van de russen heb hem erop staan 2 dagen en kan ook zelf java derop installeren van af me pc dat vindt wel gaaf.

vet toestel vindt ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Laatst online: 31-07 19:00
Is het mogelijk om de batterijduur te verlengen ook al heb je hem niet de 1e keer 16 uur opgeladen?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al wat rondgekeken en gevraagd naar een hogere capaciteits accu maar die zijn er nog niet... je zul dus andere manieren moeten vinden om de accuduur te verlengen. bijv. bluetooth uitzetten, 'schermbelichting auto uit' tijd lager zetten, enz. vooralsnog moeten we het dus stellen met die 700MAh accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19

koop geen E900!!!!!
zenuwachtig rotding.

kleine playlists,

ik heb eind mei dit toestel gekocht.. 8 juni heb ik een nieuwe gekregen en 15 juni weer. Ben nu dus met de 3e E900 bezig. Vandaag heb ik hem net weer opgehaald omdat hij opgestuurd was voor een firmwareupdate.

Heel irritant dat de optie "bewerking voortzetten" als je het toestel dicht schuift niet goed werkt. Als je de mp3 speler aanzet met de knop aan de zijkant, je sluit hem meteen weer af en je schuift het toestel dicht vraagt het toestel of je de toetsen wil vergrendelen. als je dan op ja drukt vergrendelt het de toetsen niet.

Veel problemen met ontvangst, toestel geeft 5 keer op rij aan dat smsjes niet verzonden worden, maar de ontvanger krijgt het bericht wel 5 keer. Afspraken verdwijnen uit de agenda. Tijdens gesprekken valt het geluid weg, ik hoor niets meer, persoon aan de andere kant hoort mij niet meer.. duurt een seconde of 10 en het geluid komt weer terug. Al met al een hoop kleine foutjes die bij elkaar opgeteld zorgen voor een hoop irritatie. en omruilen voor een ander type/merk zit er niet in. Heel erg zonde natuurlijk.
Verder is het best een grappig toestel, alleen jammer dat het toestel niet kan trillen en dan de beltoon kan geven als je een sms ontvangt. en jammer dat je de wekker niet in kan stellen zodat deze bijvoorbeeld alleen elke zaterdag afgaat zoals bij de s500, e800 en nog een aantal toestellen wel kan. Maar goed, ik moet het er nog maar ff mee doen...

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je de fotos fullscreen kan weergeven?? of is dat niet mogelijk? bij de video's ben ik er al 8er.. gwoon ff op 1 drukken maar bij fotos werkt da nie...
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.