op de omhoop/omlaag toets drukken aan de linkerzijde...
balen heRupie schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:22:
[...]
ik heb eind mei dit toestel gekocht.. 8 juni heb ik een nieuwe gekregen en 15 juni weer. Ben nu dus met de 3e E900 bezig. Vandaag heb ik hem net weer opgehaald omdat hij opgestuurd was voor een firmwareupdate.
Heel irritant dat de optie "bewerking voortzetten" als je het toestel dicht schuift niet goed werkt. Als je de mp3 speler aanzet met de knop aan de zijkant, je sluit hem meteen weer af en je schuift het toestel dicht vraagt het toestel of je de toetsen wil vergrendelen. als je dan op ja drukt vergrendelt het de toetsen niet.
Veel problemen met ontvangst, toestel geeft 5 keer op rij aan dat smsjes niet verzonden worden, maar de ontvanger krijgt het bericht wel 5 keer. Afspraken verdwijnen uit de agenda. Tijdens gesprekken valt het geluid weg, ik hoor niets meer, persoon aan de andere kant hoort mij niet meer.. duurt een seconde of 10 en het geluid komt weer terug. Al met al een hoop kleine foutjes die bij elkaar opgeteld zorgen voor een hoop irritatie. en omruilen voor een ander type/merk zit er niet in. Heel erg zonde natuurlijk.
Verder is het best een grappig toestel, alleen jammer dat het toestel niet kan trillen en dan de beltoon kan geven als je een sms ontvangt. en jammer dat je de wekker niet in kan stellen zodat deze bijvoorbeeld alleen elke zaterdag afgaat zoals bij de s500, e800 en nog een aantal toestellen wel kan. Maar goed, ik moet het er nog maar ff mee doen...
Verwijderd
volume knop aan de zijkantVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:26:
op de omhoop/omlaag toets drukken aan de linkerzijde...
Verwijderd

maarre krijg net mijn gerepareerde e900 weer opgestuurd... E900XXFG2 staat er nu op. je kan nog steeds niet bellen en trillen tegelijk... maja ik zie wel wat er van komt. ben hem nog aan t uittesten...
jaja ik heb hem dan eindelijk. druk aan het spelen. zo maar is het boekje lezen want het lijkt wel alsof dat ding standaard niet van achtergrond of beltoon te wijzigen valt
a
kijk kijk lezen doet een boel! heb er al de FF3 op staan ondertussen en lekker in de weer. Echter nu heb ik dus mijn sim naar de telefoon gezet. Ik kan echter niet kiezen voor een actief namen geheugen dus ik heb nu alles dubbel. Als ik echter de sim of telefoon weer wil wissen vraagt jhij om een wachtwoord wat ik nooit opgegeven heb. 0000 of 1234 werken ook niet. Iemand hier ervaring mee ?
mmm ook al weer opgelost, gewoon via de software kan het wel ik 1x
kijk kijk lezen doet een boel! heb er al de FF3 op staan ondertussen en lekker in de weer. Echter nu heb ik dus mijn sim naar de telefoon gezet. Ik kan echter niet kiezen voor een actief namen geheugen dus ik heb nu alles dubbel. Als ik echter de sim of telefoon weer wil wissen vraagt jhij om een wachtwoord wat ik nooit opgegeven heb. 0000 of 1234 werken ook niet. Iemand hier ervaring mee ?
[ Voor 97% gewijzigd door Ray op 10-08-2006 15:03 ]
Verwijderd
Kben zelf ook al een tijdje in het bezit van de E900 prima foontje moet ik zeggen
Ook die Russische Firmware erop gezet en draait lekker
Zeer gemakkelijk die games plaatsen nu.
Verwijderd
Ik weet het ook niet en zou het graag weten... Wat is dat wachtwoord? Heb ook 0000 en 1234 geprobeert....StuiTeR schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:09:
jaja ik heb hem dan eindelijk. druk aan het spelen. zo maar is het boekje lezen want het lijkt wel alsof dat ding standaard niet van achtergrond of beltoon te wijzigen valta
RTFM 00000000
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Wat is RTFM?Laguna schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:27:
RTFM 00000000
Read The F****** Manual of iets anders?
EDIT: Het werkte wel THX
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 15:37 ]
zooo paar uutjes aan het spelen geweest en de conclusie is positief! met de ff3 versie erop lopen de menu's lekker snel. Het verbinding maken bij bellen gaat ook binnen 10 seconden. Enigste gemis is voicedail (grr hoe moet dat nu met mijn carkit) welke ik echt verwacht had op dit toestel. Het ontwerp is super, de klep sluit strak en de vering is goed. Minpuntje is inderdaad het materiaal, je kijkt erna en er zitten al vette vingers op. Maar goed daar valt mee te leven.
Ik kan hem iedereen zeer zeker aanraden
Ik kan hem iedereen zeer zeker aanraden
ik vind het ook een vette telefoon....
heb eigenlijk maar 2 kleine minpuntjes.
1) soms mis ik een "annuleren" knop. dan druk ik per ongeluk op de verkeerde toets, wat bij dit toestel niet zeldzaam is, zoals bij het maken van een sms.
En dan moet ik kiezen tussen wel of niet opslaan.... maar ik wil allebei niet, ik wil gewoon weer verder typen.
2) als ik smorgens met mijn gare kop de wekker uit wil zetten, zorgen bijna alle toetsen voor sluimering.... ik wil dat ding meteen uit hebben, en dan moet ik precies goed drukken. (maar dan ben ik meteen goed wakker)
verder was het erg wennen, maar blijft een toppertje
heb eigenlijk maar 2 kleine minpuntjes.
1) soms mis ik een "annuleren" knop. dan druk ik per ongeluk op de verkeerde toets, wat bij dit toestel niet zeldzaam is, zoals bij het maken van een sms.
En dan moet ik kiezen tussen wel of niet opslaan.... maar ik wil allebei niet, ik wil gewoon weer verder typen.
2) als ik smorgens met mijn gare kop de wekker uit wil zetten, zorgen bijna alle toetsen voor sluimering.... ik wil dat ding meteen uit hebben, en dan moet ik precies goed drukken. (maar dan ben ik meteen goed wakker)
verder was het erg wennen, maar blijft een toppertje
vanmiddag dan eindelijk mn gerepareerde toestel opgehaald bij de BC
er was een onderdeeltje vervangen en nieuwe firmware, welk onderdeeltje vertelde samsung uiteraard er niet bij helaas.
ook nog een a4tje met testresultaten van de antenne, maja dat is gebarentaal dus iets boeiends haal je daar ook niet uit.
firmware versie E900XXFG2 staat er nu op en ik moet zeggen bij de foto's kijken ie een stuk sneller lijkt.
helaas nog altijd geen bellen en trillen tegelijk, maar ach we doen het ermee
er was een onderdeeltje vervangen en nieuwe firmware, welk onderdeeltje vertelde samsung uiteraard er niet bij helaas.
ook nog een a4tje met testresultaten van de antenne, maja dat is gebarentaal dus iets boeiends haal je daar ook niet uit.
firmware versie E900XXFG2 staat er nu op en ik moet zeggen bij de foto's kijken ie een stuk sneller lijkt.
helaas nog altijd geen bellen en trillen tegelijk, maar ach we doen het ermee
Heb er sinds kort ook die xxfg2 opgeflashed en moet zeggen dat mijn foto-menu nog altijd eigenlijk niet versneld is...
Tevens wat dat bellen en trillen betreft, heb voor dat ik die xxfg2 geflashed heb even die russische daar geprobeerd die het wel had.
Het is dus enkel bellen en trillen ter gelijke tijd als je gebelt wordt, NIET wanneer je een sms ontvangt.
Tevens wat dat bellen en trillen betreft, heb voor dat ik die xxfg2 geflashed heb even die russische daar geprobeerd die het wel had.
Het is dus enkel bellen en trillen ter gelijke tijd als je gebelt wordt, NIET wanneer je een sms ontvangt.
Specs: http://specs.tweak.to/9454
Verwijderd
Heeft er iemand nog fototjes? 
En kan iemand me uitleggen in welke stappen je een sms verstuurd? Dit omdat ik smsfunctie erg vaak gebruik (vaker dan bellen) en het niet te lang moet duren voordat een sms uiteindelijk is verstuurd
En kan iemand me uitleggen in welke stappen je een sms verstuurd? Dit omdat ik smsfunctie erg vaak gebruik (vaker dan bellen) en het niet te lang moet duren voordat een sms uiteindelijk is verstuurd
Heb de E900 nu ongeveer 2 weken.
Positief:
+ Toestel ziet er geil uit
+ Scherm is lekker groot en scherp
+ Menu werkt goed
+ Camera maakt overdag goede foto's
Negatief:
- Terug knop druk ik vaak per ongeluk in bij het browsen in het menu
- Camera bij minder licht veel ruis en niet zo scherp
- Speaker op de achterkant maakt een suis-geluid bij het drukken op een willekeurige toets
- Geluidskwaliteit van het bellen is beetje dof
- Geen trillen + geluid tegelijk als je gebeld word
- Het afsluiten van een actieve blue-tooth verbinding duurd erg lang.
- Browsen in je foto-mapje is erg traag
Positief:
+ Toestel ziet er geil uit
+ Scherm is lekker groot en scherp
+ Menu werkt goed
+ Camera maakt overdag goede foto's
Negatief:
- Terug knop druk ik vaak per ongeluk in bij het browsen in het menu
- Camera bij minder licht veel ruis en niet zo scherp
- Speaker op de achterkant maakt een suis-geluid bij het drukken op een willekeurige toets
- Geluidskwaliteit van het bellen is beetje dof
- Geen trillen + geluid tegelijk als je gebeld word
- Het afsluiten van een actieve blue-tooth verbinding duurd erg lang.
- Browsen in je foto-mapje is erg traag
--
Kun je aangeven welke fw je draait? (*#1234#) Het lijkt me nl wel handig om de bugs bij te houden met de nieuwe fw's die uit komen. Ook handig voor in het nieuwe topic.
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
e900xxff2, heb een site gevonden waar xxff3 op staat, maar of die wat bugs oplost weet ik zo nog niet. Veel russisch en frans woordentrimakassi schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:57:
Kun je aangeven welke fw je draait? (*#1234#) Het lijkt me nl wel handig om de bugs bij te houden met de nieuwe fw's die uit komen. Ook handig voor in het nieuwe topic.
[ Voor 17% gewijzigd door potatox op 13-08-2006 15:00 ]
--
Mijn goede vrienden. De laatste nieuwe europese firmware voor de e900 is dus wel degelijk de e900xxfg2
Deze heb ik namelijk op mijn gsm draaien en heeft dus Nederlands, Engels, Frans, Duits enz enz van taalondersteuning. Geen vibreren+bellen ter gelijke tijd.
Deze heb ik namelijk op mijn gsm draaien en heeft dus Nederlands, Engels, Frans, Duits enz enz van taalondersteuning. Geen vibreren+bellen ter gelijke tijd.
enig idee wat het verschil is tussen ff3 en fg2 dan ? ik heb de phone nu pas een paar dagen en op ff2 liep hij gewoon niet lekker. nu met ff3 gaat alles een stuk sneller. Wat ik erg belangrijk vind is dat het verbinding maken bij bellen nu direct gebeurt.
Ik begin er nog niet aan, dat flashe, Dag garantie brrr.
Heb hem 4 weken met vakantie meegehad. Echt super blij mee, echt het kan alles en doet het perfect!!
Heb hem 4 weken met vakantie meegehad. Echt super blij mee, echt het kan alles en doet het perfect!!
Daar heb je gelijk in. Maar ik weet van mezelf dat ik een gsm niet binnen een jaar sloop. En om nou speciaal voor fw naar Den Haag of Nuth te gaan is mij ook te veel moeite. Dus garantie weerhoud mij iig niet om niet te flashen.
Ik zou het niet weten. Alhoewel dat ik in het alle begin de ff2 had, waarna ik dan de ff3 geflashed heb, merk ik nog altijd dat mijn menu voor de foto's traag verloopt. Mss dat het komt doordat er 62 foto's op staan ik weet het niet. Zit geen sd-kaartje in me telefoon.StuiTeR schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:49:
enig idee wat het verschil is tussen ff3 en fg2 dan ? ik heb de phone nu pas een paar dagen en op ff2 liep hij gewoon niet lekker. nu met ff3 gaat alles een stuk sneller. Wat ik erg belangrijk vind is dat het verbinding maken bij bellen nu direct gebeurt.
Nu met de fg2 is dat nog altijd zoals vroeger.
beste e900 bezitters... ik heb de russische firmware geinstaleerd... en op engels gezet. het trillen en rinkelen werkt prima:D alleen ik heb nog een probleempje met de java games.. als ik een game wil instaleren moet ik op yes drukken kort daarna zegt hij meteen java error. io exception .. daarna springt hij over naar het standby schermpje iemand de oplossing om de java games alsnog te instaleren? bij voorbaad dank
gegroet sjoerd
gegroet sjoerd
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Kijk anders hier even : http://www.expansys.nl/fo...asp?code=133171&thread=32verbraakje schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:54:
beste e900 bezitters... ik heb de russische firmware geinstaleerd... en op engels gezet. het trillen en rinkelen werkt prima:D alleen ik heb nog een probleempje met de java games.. als ik een game wil instaleren moet ik op yes drukken kort daarna zegt hij meteen java error. io exception .. daarna springt hij over naar het standby schermpje iemand de oplossing om de java games alsnog te instaleren? bij voorbaad dank
gegroet sjoerd
Staat heel veel in over de e900.
gevonden.... voor de gene die het willen weten je moet het jar en het jad bestand hebben dan kan je ze wel instaleren... het eenigste wat ik vervelend vind aan de russische software is dat je geen nederlandse t9 meer heb...verder werkt het perfect:)
Pff T9 niet meer in NL. Alweer een reden om mijn telefoon niet te verkloten..
sorry hoor maar als je problemen zoekt?

hoezo problemen ? je mist gewoon een functie en je krijgt er een andere voor terug. Ik zelf sms nooit en gebruik de phone uitsluitend om te bellen. Dus voor mij is dit een prima oplossing zodat ik wel kan trillen en bellen. Ben je nou een tweaker of nietTomino schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:24:
Pff T9 niet meer in NL. Alweer een reden om mijn telefoon niet te verkloten..sorry hoor maar als je problemen zoekt?
precies stuiter het is maar net hoe je het bekijkt... je moet kiezen wat je zelf het blangrijkste is... maar is er niet een updateje of een programmatje om me nl t9 weer terug te krijgen... ? misschien in de toekomst?
ik ga er van uit dat samsung best wel een keer gaat komen met een nieuwe releas of dat er best een die hard tweaker komt die de firmware zelf aanpast. Tot die tijd wacht ik rustig af
precies tot die tijd typ ik wel zonder t9 en anders typ ik me smsjes gewoon in het engels
Heeft er iemand al een oplossing gevonden voor die belachelijke lange sluitertijd? Ik kan geen normale foto maken, altijd wel iets bewogen, en dat terwijl ik niet eens parkinson heb. Ook zo suf als je iedereen moet vragen om even drie seconden absoluut doodstil te zitten... Is dit misschien op te lossen met een f/w-flash? Ik baal hier namelijk een beetje van
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
ik zal us wat foto's maken ik heb nu de russishe software...
volgens mij scheelt het bijna niet... na trouwens een heel klein beetje ik vind trouwens dat de foto's nachts vaker bewogen zijn dan overdag... ....
volgens mij scheelt het bijna niet... na trouwens een heel klein beetje ik vind trouwens dat de foto's nachts vaker bewogen zijn dan overdag... ....
[ Voor 55% gewijzigd door verbraakje op 14-08-2006 21:35 ]
Je kan toch zoomen?Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:32:
Weet iemand misschien hoe je de fotos fullscreen kan weergeven?? of is dat niet mogelijk? bij de video's ben ik er al 8er.. gwoon ff op 1 drukken maar bij fotos werkt da nie...
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
Ik bedoel eigenlijk een full screen diashow, zodat je gelijk naar de volgende foto kan en niet eerst hoeft uit te zoomen
E900 besteld incl 2 jarrig flex 25 van t-mobile. 4 maanden 50% abo kosten en gratis bluetooth headset. Het toestel is nu wel gratis (maar dat is geloof met meerdere abo's)
ben benieuwd, stap voor het eerst sinds 8 jaar van nokia af over op samsung!
Vraag, is las over een mogelijkheid wat niet kon namelijk bellen en trillen tegelijk. apart kan wel? Ik heb mn toestellen altijd op trillen staan.. wel zo fijn.
Vraag, is las over een mogelijkheid wat niet kon namelijk bellen en trillen tegelijk. apart kan wel? Ik heb mn toestellen altijd op trillen staan.. wel zo fijn.
Verwijderd
nope, maar apart kan inderdaad wel. Nou ja, niet helemaal waar. je kan de telefoon wel tegelijk laten trillen en beltoon laten afspelen, maar dan moet het verwerkt zijn in de ringtone.
Verwijderd
trillen en bellen kan wel!!
Ga naar de samsun Fun site
Download een poly 64 ringtone
en tadaa hij kan het wel. Wel raar dat het niet kan met de standaard ringtones van Samsung zelf.
Weet iemand of het mogelijk is om verschillende groepen verschillende ringtones te geven. Dat konmet de E700 wel maar ik heb bij de 900 de functie nog niet kunne vinden.
Ga naar de samsun Fun site
Download een poly 64 ringtone
en tadaa hij kan het wel. Wel raar dat het niet kan met de standaard ringtones van Samsung zelf.
Weet iemand of het mogelijk is om verschillende groepen verschillende ringtones te geven. Dat konmet de E700 wel maar ik heb bij de 900 de functie nog niet kunne vinden.
Verwijderd
@Bazz,
als je nu de gehele topic eens doorbladert, dan zie je dat dit al lang bekend is. Sterker nog; ik heb een aantal site's gegeven waar je tig van dit soort zaken gratis kan downloaden.
Het gaat de mensen er echter om dat de 900 geen mp3 met tril kan. Daar zit voor sommigen dus het probleem (ofschoon ik dat dus geen probleem vind!!)
als je nu de gehele topic eens doorbladert, dan zie je dat dit al lang bekend is. Sterker nog; ik heb een aantal site's gegeven waar je tig van dit soort zaken gratis kan downloaden.
Het gaat de mensen er echter om dat de 900 geen mp3 met tril kan. Daar zit voor sommigen dus het probleem (ofschoon ik dat dus geen probleem vind!!)
Ok zolang trillen maar wel kan.
Damn levertijd 10dagen tot 3 weken! Ding is gewild!
lol denk ben even de informatie center om een vraag te stellen:
Ik: ik heb net een e900 besteld, wordt deze ook geleverd met apple mac software?
telefoniste: nee
ik: niet? Kan ik dan wel via bluetooth communiceren met de mac
ik: Ow? Via third party software dan?
ik: Uh? Kan ik dan helemaal niet connecten met mn samsung en mac?
ik: Nou das lekker dan, is daar nog een reden voor?
telefoniste: wordt alleen voor de pc gemaakt.
ik: Ok, bedankt dan maar.. dag
telefoniste: dag
... nog nooit zown snel gesprek gevoerd
en nog nooit zo vaak nee gehoord. Wordt wat dan. Heb ik dadelijk nog een probleem om dat ding te connecten met mn mac, lekker zeg.
Damn levertijd 10dagen tot 3 weken! Ding is gewild!
lol denk ben even de informatie center om een vraag te stellen:
Ik: ik heb net een e900 besteld, wordt deze ook geleverd met apple mac software?
ik: niet? Kan ik dan wel via bluetooth communiceren met de mac
ik: Ow? Via third party software dan?
ik: Uh? Kan ik dan helemaal niet connecten met mn samsung en mac?
ik: Nou das lekker dan, is daar nog een reden voor?
telefoniste: wordt alleen voor de pc gemaakt.
ik: Ok, bedankt dan maar.. dag
telefoniste: dag
... nog nooit zown snel gesprek gevoerd
[ Voor 82% gewijzigd door Tristan op 15-08-2006 16:11 ]
ligt er aan wat je wil met bluetooth en mac, Als je gewoon bestanden wilt oversturen weet ik eigenlijk wel zeker dat het wel kan, daar is namelijk gewoon een standaard protocol voor, ik doe het ook met mijn linux machine.
Ik heb even wat gezocht en zo te zien heeft mac OSX standaard OBEX mogelijkheden dus je kan bestanden over sturen!
Ik heb even wat gezocht en zo te zien heeft mac OSX standaard OBEX mogelijkheden dus je kan bestanden over sturen!
Ja precies, vroeg ik me ook al af. Ik wil niet meer dan plaatjes/fotos en mp3 overzetten.Gotiniens schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:30:
ligt er aan wat je wil met bluetooth en mac, Als je gewoon bestanden wilt oversturen weet ik eigenlijk wel zeker dat het wel kan, daar is namelijk gewoon een standaard protocol voor, ik doe het ook met mijn linux machine.
gecondoleerdPixxa schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:00:
E900 besteld incl 2 jarrig flex 25 van t-mobile. 4 maanden 50% abo kosten en gratis bluetooth headset. Het toestel is nu wel gratis (maar dat is geloof met meerdere abo's)
Goh omdat jij de telefoon niks vind, is de telefoon zelf niet slecht hoor. Zelf heb ik hem nu 3 maanden en hij is nog steeds top
Dus goeie aankoop zeker:)
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Als je mobiel op stilstand heb staan en je batterij is bijna leeg gaat die telkens trillen en krijg je zo melding.
Dit komt telkens om de 2 a 5 minuten die melding, kan je dat niet instelling voor langere tijd?
Dit komt telkens om de 2 a 5 minuten die melding, kan je dat niet instelling voor langere tijd?
Bestanden overzetten met een Mac gaat gewoon, heel simpel. Browsen door het apparaat gaat ook gewoon, met Bluetooth File Exchange, kijk maar:Gotiniens schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:30:

Dit is dan wel met een E870, maar het idee is hetzelfde
Wat niet kan is het adresboek en de kalender synchroniseren met iSync, daarvoor zijn helaas geen plugins beschikbaar.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
dat file exchange lijkt met mijn telefoon ook maar ten dele te werken... kan niet overal bijkomen of tenminste, mappen zijn onterecht leeg...
Verder kan je wel via bluetooth je adresboek overzetten, maar dan moet je alles in 1 grote vcard zetten... Niet de meest gebruikersvriendelijke optie =(
Verder kan je wel via bluetooth je adresboek overzetten, maar dan moet je alles in 1 grote vcard zetten... Niet de meest gebruikersvriendelijke optie =(
Verwijderd
sorry voor de fans, maar ik zeg toch altijd: MAC IS WACK!!!
HAHA maja ik vind pc gewoon fijner...
HAHA maja ik vind pc gewoon fijner...
Volgens mij is dit omdat een bestand niet zichtbaar voor bleutooth is gemaakt. Er staat in het optie menu van een bestand de optie "zichtbaar maken voor bluetooth", als je dit bij een bestand hebt gedaan dan komt er bij het bestand een bluetooth logo te staan. Volgens mij kan je het bestand nu zien via file exchange. Ik weet dit echter niet zeker want hebt het zelf nog niet kunnen uitproberen.Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:27:
dat file exchange lijkt met mijn telefoon ook maar ten dele te werken... kan niet overal bijkomen of tenminste, mappen zijn onterecht leeg...
zolang ik er fotos en mp3 op kan gooie ben ik tevreden. Dan moet dan denk ik wel lukken met die BT file exchange app. Mooi!
En dingen syncen met je ical/outlook kloon kan ook want de pc software is al syncml, wat een openstandaard is, enige struikelblok zal de usb driver zijn van de telefoon.Gotiniens schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:30:
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
Is het ook echt noodzakelijk om de telefoon 16 uur dacht ik op te laden?? En wat is het voordeel hiervan?
How should I charge my battery the first time?Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:24:
Is het ook echt noodzakelijk om de telefoon 16 uur dacht ik op te laden?? En wat is het voordeel hiervan?
While less critical for Lithium-ion batteries, proper conditioning will provide benefits to new Lithium-ion batteries. Note that when a new battery is first charged, it is not unusual for the battery to show a full charge after only a short period of time. If this occurs, keep the battery on the charger overnight to help ensure a true full charge.
How long does it take to fully charge a battery ?
The time required to charge a battery depends on the battery type, the capacity of the battery, and the type of charger being used. A higher mAh battery will take longer to charge than a lower mAh battery. In general, it will take 3-4 hours to "rapid charge" a battery to the 80% level, and an additional 8 hours to “slow or trickle” charge a battery to the 100% level. A good approach is to charge your battery overnight for about 12 hours.
Nog iets dat bij de battery tips stond over lithium batterijen:
A new Lithium-ion battery will benefit from an initial "conditioning" of the battery. For the first 3 charge cycles, fully charge the battery overnight and allow it to fully discharge before recharging. Once conditioned, Lithium-ion batteries will perform best when charged at a rate somewhere between a conventional slow charge and a rapid charge. A Lithium-ion battery may be damaged by extensive overcharging (continuously on a charger for more than 24 hours)
Bron:http://www.cellpower.com/...I%20charge%20my%20battery
[ Voor 17% gewijzigd door Cocona op 16-08-2006 10:57 ]
Verwijderd
dus als ik het goed begrijp, voordat je je telefoon aanzet:
12 uur in de lader, dan niet meer opladen tot hij helemaal leeg is en dan weer 2 x 12 uur opladen
12 uur in de lader, dan niet meer opladen tot hij helemaal leeg is en dan weer 2 x 12 uur opladen
idd. Je steekt je sim kaart enz nog niet in de telefoon. Gewoon batterij in de gsm, stekker insteken en met gerust laten gedurende 12 tot 16 uur. Telefoon dus ook niet aanleggen om hem te laten opladen.
En dan idd zeker de eerste keer volledig leeg laten lopen, als het kan.
En dan idd zeker de eerste keer volledig leeg laten lopen, als het kan.
[edit] niet belangrijk meer
[ Voor 88% gewijzigd door Tristan op 17-08-2006 10:01 ]
nou dat weet ik dus niet zeker. de g versie is van july de f versie van juni maar wat is beter versie 4 of versie 2 ...Cocona schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:48:
dus die is dan nieuwer dan de e900xxfg2 versie ?
Verwijderd
Ik wil wel de nieuwe flash update hebben, maar dan wel onder garantie en als het even kan in het Nederlands. Ik las op verschillende forums (gsmhosting, etc) dat het niet even vlekkeloos verloopt, het flashen bedoel ik. Ik heb net een nieuw toestel en zit er niet op te wachten dat de boel niet meer werkt.
Komt de flash uberhaubt in Nederland beschikbaar ?
Komt de flash uberhaubt in Nederland beschikbaar ?
Noh nou ik kan verlopig nog niet kijken wel FW ik heb, levertijd momenteel maximaal 21 dagen ... duurt waarschijnlijk nog even
Verwijderd
Ik ben ook aan het kijken naar de Samsung E900.
Vorige telefoon was een SonyEricsson K700 maar hier hield het joystickje na veel gezeur er compleet mee op na 1 jaar. Dus wil geen SonyEricsson meer met zo'n joystickje.
Ik hoef maar een paar features te hebben op een telefoon:
- bellen -> logisch
- bluetooth -> voor bluetooth headset
- voice dialing -> kan ik in de auto roepen wie er gebeld moet worden.
Nu lees ik op sommige sites dat de Samsung E900 wel voice dialing heeft maar in de review van newmobile.nl http://www.newmobile.nl/e...p?review_id=a9b0b0&page=1 staat dat de telefoon dit NIET heeft.
Vorige telefoon was een SonyEricsson K700 maar hier hield het joystickje na veel gezeur er compleet mee op na 1 jaar. Dus wil geen SonyEricsson meer met zo'n joystickje.
- bellen -> logisch
Nu lees ik op sommige sites dat de Samsung E900 wel voice dialing heeft maar in de review van newmobile.nl http://www.newmobile.nl/e...p?review_id=a9b0b0&page=1 staat dat de telefoon dit NIET heeft.
Weet iemand hier meer van? Heeft de Samsung D900 dit bijvoorbeeld wel? (volgens de review op newmobile.nl weer niet) Of moet ik toch naar een Sony Ericsson kijken (K800i ofzo?)Het feit dat nergens in het toestel de functie Voice dailing terug gevonden is, stelt steeds meer vraagtekens. Samsung heeft dit gewoon niet ingebouwd in het toestel en dat mag rustig een fout genoemd worden. Wat een enorm gemis dat het niet aanwezig is, want iedereen met een Bluetooth headset zal nu opnieuw naar het toestel moeten grijpen om een gesprek te starten. Het feit dat er een goede optie voor is in de carkit van Samsung gaat niet op voor gebruikers die over straat lopen met een headset in of personen die niet eens een auto hebben en altijd met het openbaar vervoer reizen.
Verwijderd
jeeej
vandaag me samsung E900 besteld op hi.nl er is nu een actie dat je 5 euro per maand korting krijgt op je abbonement van 20 euro, en geen aansluitkoste
heeft iemand foto's en video's die gemaakt zijn met de E900? ik zou die wel is willen zien...
heeft iemand foto's en video's die gemaakt zijn met de E900? ik zou die wel is willen zien...
Hier kun je er een paar vinden:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/photos.php?phone_id=18ac1e0
Kwaliteit overdag is ok, maar wanneer je 's avonds foto's gaat maken gaat de kwaliteit flink achteruit. Nu kan je ISO instellen op auto/100/200/400, maar dan moet je iig geen Parkinson hebben...Het blijft natuurlijk een gsm-camera, dus verwacht er niet al te veel van.
http://www.newmobile.nl/eur/nl/photos.php?phone_id=18ac1e0
Kwaliteit overdag is ok, maar wanneer je 's avonds foto's gaat maken gaat de kwaliteit flink achteruit. Nu kan je ISO instellen op auto/100/200/400, maar dan moet je iig geen Parkinson hebben...Het blijft natuurlijk een gsm-camera, dus verwacht er niet al te veel van.
Verwijderd
hehe thnx, maar ik zocht naar video's die gmaakt zijn met de E900
foto's heb ik al gezien maar van video's wil ik gewoon zien of het geen blokjes zijn maar je ook echt wat ziet
helaas GEEN voice dailing. kwam er ook te laat achter zeg maar. Ik wou ze instellen maar helaas. Weet niet of de D900 het wel heeft, maar ik vind het model van de E900 duidelijk mooier. Heb nu maar de sneltoetsen ingesteld......tjaVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:46:
Ik ben ook aan het kijken naar de Samsung E900.
- bellen -> logisch
[...]
Weet iemand hier meer van? Heeft de Samsung D900 dit bijvoorbeeld wel? (volgens de review op newmobile.nl weer niet) Of moet ik toch naar een Sony Ericsson kijken (K800i ofzo?)
Video's staan er ook:Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:02:
hehe thnx, maar ik zocht naar video's die gmaakt zijn met de E900foto's heb ik al gezien maar van video's wil ik gewoon zien of het geen blokjes zijn maar je ook echt wat ziet
http://www.newmobile.nl/eur/nl/videos.php?phone_id=18ac1e0
1 tabje naar rechts klikken...
Verwijderd
Klote, hier was ik dus al bang voor. Goed dat ik van te voren even goede reviews heb bekeken want op sites zoals gsmweb.nl staat het volgendeStuiTeR schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:42:
[...]
helaas GEEN voice dailing. kwam er ook te laat achter zeg maar. Ik wou ze instellen maar helaas. Weet niet of de D900 het wel heeft, maar ik vind het model van de E900 duidelijk mooier. Heb nu maar de sneltoetsen ingesteld......tja
Dus dan ben je wel genaaid als het er toch niet op blijkt te zitten.Samsung E900
volledige specificaties
- GPRS/EDGE , MMS, EMS, JAVA, Bluetooth.
- Music player MP3/AAC/AAC+//WMA.
- Ringtones: 64 polyfoon en MP3.
- 2.0 Mega pixel camera (1600 x 1200)
flitser, CIF video.
- 262K LCD TFT kleurenscherm, 240 x 320 pixels.
- Slide phone design.
- Afmetingen. 93 x 45 x 16.5 mm.
- Gewicht 93 gram.
- Li-ion 800 mAh accu.
- Spreektijd: max 3 uur en 30 min.
- Standby: tot 220 uur.
- Telefoonboek: 1000 entries, photo call.
- 80 MB intern geheugen.
- Geheugenslot: MicroSD.
- WAP 2.0/xHTML.
- Email.
- Document viewer. (Word, Excel, Powerpoint, PDF)
- USB ondersteuning.
- TV-Output.
- SMS verzenden en ontvangen.
- T9 versnelle SMS invoer.
- Trilfunctie.
- Speakerphone.
- Organiser, voice memo, voice dial
- Simlock vrij.
- Kleur: Zwart.
- Triple band: 900/1800/1900 Mhz
- Inhoud verpakking: Samsung E900, accu,
220V lader, USB kabel, stereo headset,
handleiding, CD-ROM.
- 1 jaar fabrieksgarantie.
- Introduktie: Juni 2006.
Verwijderd
Ik heb hem binnen, en ook bij HI besteld! 1jarig abbo, HI30 en hoef maar 25€ pm te betalen. Nu zag ik dat ik er ook nog een gratis bluetooth headset bij kreeg! Ideaal dus!
BTW Toestel: 0€
bah, gelijk effe bellen met t-mobile. Ik kon hem alleen gratis krijgen met een 2 jarig abo.Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:41:
Ik heb hem binnen, en ook bij HI besteld! 1jarig abbo, HI30 en hoef maar 25€ pm te betalen. Nu zag ik dat ik er ook nog een gratis bluetooth headset bij kreeg! Ideaal dus!
Oh heb ze al aan de lijn. Is natuurlijk al gelijk doorgevoerd (oh wat zijn ze snel
voor 1 jaar..?Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:41:
Volgens mij moet jij egwoon 30Euro per maand betalen.. Staat bij dat die 5 euro korting alleen geld voor een 2 jarig contract..
Zie ook: http://www.hi.nl/web/show/id=50842
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Er is op internet een lege operator logo te vinden. dan zie je niets meeVerwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:03:
weet iemand trouwens hoe je KPN wegkan halen? DUs op de achtergrond van je telefoon?
zoek en gij zult vinden.Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:03:
weet iemand trouwens hoe je KPN wegkan halen? DUs op de achtergrond van je telefoon?
Menu-> instellingen- displayinstellingen en dan achtergrond. Daar kan je ergens kiezen tussen midden onder boven en uit. uit moet je dus hebben .
Verwijderd
Bij Telfort, 1 jarig abbo, 25 euri per maand inclusief gratis bluetooth headset.
ik heb hem ook van telfort, het toestel is gewoon erg goed. Ik herken ook echt niet waar de mensen hier over lopen te zeiken, hij is mooi, klein en doet het prima. An ach de nadelen, die vind je echt op ieder toestel
ik heb hem ook van telfort, het toestel is gewoon erg goed. Ik herken ook echt niet waar de mensen hier over lopen te zeiken, hij is mooi, klein en doet het prima. An ach de nadelen, die vind je echt op ieder toestel
Is er iemand mss al bezig met een nieuw deeltje 2? We zitten nu bijna op 980 posts. En ik zie de laatste tijd meer dezelfde vragen terugkomen.
Verwijderd
vandaag telefoontje gehad van hi ik krijg em zaterdag binnen!!! hij zou eerst morge binne komen maar me vader moet ondertekenen (kben nog 16) en die is er morgen niet, in iedergeval nog geen problemen gehad met bestellen
me broer wel zijn bestelling was afgewezen maar weet nog niet waarom....
me broer wel zijn bestelling was afgewezen maar weet nog niet waarom....
Ik wil vanavond wel een deeltje 2 opzetten ...trimakassi schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:34:
Is er iemand mss al bezig met een nieuw deeltje 2? We zitten nu bijna op 980 posts. En ik zie de laatste tijd meer dezelfde vragen terugkomen.
Ga naar achtergrond instellingen en daar kan je instellen ''plaats van tekst'' en dan moet je uit selecterenVerwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:03:
Ben nu best benieuwd hoelang hij het gaat volhouden op LowLands met filmpjes en foto's maken ... zal niet echt lang zjin helaas, maar hoorde dat er oplaadservices zijn daar gelukkig
[ Voor 22% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-08-2006 16:59 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Je zal dan denk ik alleen overdag filmpjes en fotos kunnen maken terwijl de beste artiesten meestal tegen de avond komen.Timocos schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:58:
[...]
Ga naar achtergrond instellingen en daar kan je instellen ''plaats van tekst'' en dan moet je uit selecteren
Ben nu best benieuwd hoelang hij het gaat volhouden op LowLands met filmpjes en foto's maken ... zal niet echt lang zjin helaas, maar hoorde dat er oplaadservices zijn daar gelukkig
en de E900 is heel slecht met filmen en fotos maken als het donker is.
Verwijderd
als je naar hi.nl wil bellen moet je naar 0736422222 bellen, als je de gewone klantenservice belt weten ze niks van de hi site en mailen duurt ook f*cking lang. (ik spreek uit ervaring)
Verwijderd
Ik heb het ergens aan het begin al een keer gevraagd. Toen geen reactie, bij deze opnieuw: Heeft iemand al ervaring met het gebruik van een tv-out kabel, zo ja is dit enig geld waard? En waar zijn die krengen te koop?

Je zou even een mod kunnen vragen om [Verwijderde gebruiker] een mail te sturen en of hij zelf een TS heeft gemaakt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan jij of iemand anders die zig geroepen voelt het volgende deel openenTwyLight schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:15:
Bijna vol, heeft iemand al een mooie OP gemaakt?
Pixxa gaf eerder op deze pagina al aan dat hij dit wel wilde doen
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Je kan ze via Ebay kopen, maar wat moet je er in godsnaam mee ???Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:52:
Ik heb het ergens aan het begin al een keer gevraagd. Toen geen reactie, bij deze opnieuw: Heeft iemand al ervaring met het gebruik van een tv-out kabel, zo ja is dit enig geld waard? En waar zijn die krengen te koop?
Leuk, naar je foto's op tv kijken, of die filmpjes ... het is en blijft een telefoon.
overigens was er laatst wel een collega van mij die zijn powerpoint presentatie op de telefoon had gezet .... dat was erg gaaf ....
Hier is Topic Deeltje 2 !Eggy schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:30:
Pixxa gaf eerder op deze pagina al aan dat hij dit wel wilde doen
[ Voor 25% gewijzigd door Tristan op 18-08-2006 10:04 ]
Ik heb al twee maanden de E900. Op zich heb ik helemaal geen problemen met het toestel alleen dat ie af en toe een beetje traag in het menu is. Ook vind ik het irri dat hij niet tegelijk kan trillen bellen. het Ik lees hier heel veel over nieuwe firmware en zo. Ben een noob op het gebied van firmware voor telefoons, dus kan iemand mij vertellen welke firmware ik moet hebben en hoe ik het op mn tel zet? Thnx!
he we gaan eigenlijk verder op deel 2
maar goed last post hier dan
http://www.expansys.nl/fo...asp?code=133171&thread=18 voor als je een beetje engels kan..er is nog geen nederlandse firmware... en ik weet ook niet of tie nog komt.. je kan de russische er op zetten. en dan kan je je telefoon op engels zetten.. het eenigste verschil is dat je java games kan runnen en dat je vib en ring tegelijk. Ik weet niet of je gewent ben om met T9 te typen want dit is nu dus ook in het engels.. Dat is helaas mijn eenigste min punt verder werkt het goed en snel.. verdere vragen graag in deel 2
maar goed last post hier dan
http://www.expansys.nl/fo...asp?code=133171&thread=18 voor als je een beetje engels kan..er is nog geen nederlandse firmware... en ik weet ook niet of tie nog komt.. je kan de russische er op zetten. en dan kan je je telefoon op engels zetten.. het eenigste verschil is dat je java games kan runnen en dat je vib en ring tegelijk. Ik weet niet of je gewent ben om met T9 te typen want dit is nu dus ook in het engels.. Dat is helaas mijn eenigste min punt verder werkt het goed en snel.. verdere vragen graag in deel 2
Verwijderd
www.sallandautomatisering.nl 10 euriesVerwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:52:
Kneem hem zelf ook denk ik, kan ik lekker muziek afspelen via versterker
Verwijderd
Dat is wat ik ermee moetVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:23:
[...]
Je kan ze via Ebay kopen, maar wat moet je er in godsnaam mee ???
Leuk, naar je foto's op tv kijken, of die filmpjes ... het is en blijft een telefoon.
overigens was er laatst wel een collega van mij die zijn powerpoint presentatie op de telefoon had gezet .... dat was erg gaaf ....
Verwijderd
Die kabel is voor de d600, dat is hetzelfde dus neem ik aan ?Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:03:
[...]
www.sallandautomatisering.nl 10 euries
Kneem hem zelf ook denk ik, kan ik lekker muziek afspelen via versterker
Een beetje laat maar bij deze
(Ik ben net pas weer teruggekomen
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.