Samsung SGH-E900
Specificaties | |
| |
Samengesteld door: Pixxa |
FAQ | |
| |
Links | |
| |
Vorige Topics | |
| |
Disclaimer | |
| |
[ Voor 181% gewijzigd door Tristan op 05-01-2007 14:42 ]
Specificaties | |
| |
FAQ | |
| |
Links | |
| |
Vorige Topics | |
| |
Disclaimer | |
| |
[ Voor 181% gewijzigd door Tristan op 05-01-2007 14:42 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Cocona op 18-08-2006 12:35 ]
Specs: http://specs.tweak.to/9454
[ Voor 5% gewijzigd door Julio_Ricardo op 18-08-2006 12:06 ]
Dat zou niet verkeerd zijn!Cocona schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:28:
Wil gerust wat foto's maken van men telefoon. Alhoewel ik deze eerst 5minuten zal mogen poetsen vanwege de vingers die er op staanAlleen is men achterkant niet meer zo mooi om te tonen
[ Voor 147% gewijzigd door Cocona op 18-08-2006 15:19 ]
Ok wil ik best doen, heb je een bron ofzo?StuiTeR schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:13:
wellicht dat je ook wat verschillen kan noemen tussen de verschillende firmwares. Waar het bij ff2 erg lang duurt om een verbinding te maken tijdens het bellen is dit in ff3 volledig opgelost. Zo zijn er meer dingen schijnt maar ik bel er alleen maar mee dus
[ Voor 92% gewijzigd door Cocona op 18-08-2006 15:19 ]
[ Voor 20% gewijzigd door barrymossel op 18-08-2006 14:24 ]
Verwijderd
ja, ik en nog 18 anderen...Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:33:
nog iemand gebruik gemaakt van mijn rapidshare linkje ?
http://rapidshare.de/files/29578533/E900_java_games.zip
Graag!Tomino schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:14:
Ik zoek ook nog wel even mooie foto's uit die ik gemaakt heb voor de SP!
Verwijderd
oke bedankt!Cocona schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:37:
je moet op het sterretje blijven drukken tot op het moment dat je op Flash drukt.
Dus:
sim eruit enz, drukt op sterretje(blijven drukken), eventjes op de aan/uit-knop. Nog altijd blijven drukken op het sterretje. Dan wordt je gsm herkent door windows. Nog altij blijven drukken.
Dan ga je opzoeken via apparaatbeheheer -> com & ltp-poorten op welke com je gsm zit(samsung mobile device), vul het in in optiflash. En als alles nu juist is ingesteld enz laat je het sterretje los en druk je op flash.
Als alles correct verlopen is, krijg je een melding in optiflash: all is well !
[ Voor 9% gewijzigd door 19FR08 op 18-08-2006 21:45 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Ray op 19-08-2006 00:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja, bij iedereen zijn dat demo'sVerwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:58:
ik kwam erachter bij spelletjes dat ze bijna allemaal gelocked zijn.. Heeft iedereen dit? En dan moet je er 3€ voor betalen om ze te unlocken!!
Maar met deze spelletjes via rapidshare, hoe krijg je die erop??
Zie openingspost (zoek op deze pagina naar java)...Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:58:
Maar met deze spelletjes via rapidshare, hoe krijg je die erop??
[ Voor 9% gewijzigd door verbraakje op 20-08-2006 12:54 ]
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Je kan de taal ook op engels zettenW00fer schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:59:
Ehm Russische Firmware ? Ik kan geen russisch lezen
Voor de startpost.
[ Voor 7% gewijzigd door Tomino op 19-08-2006 16:07 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Ray op 20-08-2006 18:17 ]
Ehm vraagje, Wáárom zou je dat willen?StuiTeR schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:11:
ff een andere vraag. Heeft iemand al wel eens geprobeerd die headset van de phone gewoon op de pc aan te sluiten ? ik wil het gaan testen maar ik kan nog geen verloop usb vinden ....het mooiste zou een blokje zijn waar ik 2 x mini kan koppelen. Zodat ik hem gewoon via de bijgeleverde data kabel kan verlengen. google / gistron / conrard kunnen met helaas niet helpen
een headset is waarschijnlijk goedkoper dan een dergelijk verloopkabeltjeStuiTeR schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:21:
nou verschillende redenen. Ik ga er van uit dat hij dan op mijn pc zou werken als headset met een mircrofoon. Beide heb ik nog niet. Dus als het werkt kan ik via het ding muziek luisteren, hem gebruiken voor voice dingen in msn en voor VOIP. Lijkt me goede reden toch ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:38:
Is er trouwens zicht op een Nederlandse nieuwe geflashde versie ??? Ik wil mijn taal in mijn toestel gewoon op NL houden (ja ja, anders snap ik het niet ja ... leuk)
helemaal mee eens hoor, zeker voor iedereen die wel eens een sms-je verstuurt (en T9 gebruikt)... ik zou het tegenwoordig een ramp vinden om zonder T9 te sms-en...Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:38:
Ik wil mijn taal in mijn toestel gewoon op NL houden (ja ja, anders snap ik het niet ja ... leuk)
Verwijderd
Maar wat is dan het grote voordeel, alleen maar dat je met de Russische versie java games kan downloaden via de USB kabel ??? Dat is voor mij onvoldoende reden om over te stappen. Zeker als je ook nog eens je T9 sms woordenboek kwijt bent.verbraakje schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:16:
lol barrymossel daar wen je aardig snel aan... ik ben misschien nu iets trager maar heb er niet echt last meer van... en tja oke als er een nederlandse versie uit komt neem ik uiteraard die wel weer... en ga ik zeker wel weer in t9 typen... maar voorlopig is het zo wel goed je moet kiezen en delen!
Je kan je telefoon op trillen en beltoon tegelijk zettenVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 07:41:
[...]
Maar wat is dan het grote voordeel, alleen maar dat je met de Russische versie java games kan downloaden via de USB kabel ??? Dat is voor mij onvoldoende reden om over te stappen. Zeker als je ook nog eens je T9 sms woordenboek kwijt bent.
Games spelen doe ik wel op de playstation of op de GBA.
Overtuig me maar eens
Ben ik het mee eensverbraakje schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:16:
lol barrymossel daar wen je aardig snel aan... ik ben misschien nu iets trager maar heb er niet echt last meer van... en tja oke als er een nederlandse versie uit komt neem ik uiteraard die wel weer... en ga ik zeker wel weer in t9 typen... maar voorlopig is het zo wel goed je moet kiezen en delen!
Verwijderd
Nah dat is niet voldoende ... maar dat zijn dus de twee verschillen ? En het issue met de mp3 speler, dat hij alleen bestanden van de geheugenkaart kan afspelen die is de music root staan ?Pixxa schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:56:
[...]
Je kan je telefoon op trillen en beltoon tegelijk zetten
Verwijderd
nee, je moet de telfort MMS instelling van hun site downloaden, dan is het probleem opgelost. Ik had hetzelfde probleem, maar daarna was het daarmee gefixed.Julio_Ricardo schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:50:
Ik zal ook niet zo snel m'n toestel gaan flashen.
Mijn probleem is misschien wat meer Telfort gerelateerd, maar post hem toch maar hier. Als een MMS naar mij gestuurd wordt krijg ik een SMSje van Telfort, dat ik de aan mij gestuurde MMS kan openen door naar hxxp://www.telfort.nl/mmsinbox/ te surfen en daar een code in te voeren. Een MMS moet toch direct naar m'n toestel doorgestuurd kunnen worden? Als het zo omslachtig moet is voor mij de lol van het mmsen er ook snel weer af.
Bedankt voor de suggestie, maar het heeft niet geholpen. Ik heb al m'n mms- en gprs-profielen verwijderd en ben vervolgens naar hxxp://www.telfort.nl/mms gegaan. Heb de stappen doorlopen en de instellingen die mij zijn toegezonden als standaardinstelling ingesteld, maar ook dit mocht niet helpen. Iemand anders een suggestie?Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:35:
[...]
nee, je moet de telfort MMS instelling van hun site downloaden, dan is het probleem opgelost. Ik had hetzelfde probleem, maar daarna was het daarmee gefixed.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 17:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij niet, de aansluiting op de telefoon is anders geloof ik.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:12:
Weet iemand of de D600 tvout kabel hetzelfde is als voor de E900?
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 18:58 ]
[ Voor 4% gewijzigd door trimakassi op 22-08-2006 20:29 ]
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Chickendips
Hee, jep gooi asap die foto's erop + links / reviews. Dont worrytrimakassi schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:26:
^^ http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=20696
Ok, er staat dat t voor de D600 is, maar die heeft dezelfde aansluiting als de E900 als ik me niet vergis.
Yo Pixxa, thumbs up voor de flexe startpost.Zou je bovenstaande link er ook nog in kunnen knallen? Thnx
Feli met de aankoop! De zaken die je opnoemt is vooral een kwestie van wennen. Ok, dat dopje is een beetje pauper, maar daar wen je ook wel aan. Je kunt m een beetje naar achteren/zijkant duwen zodat de kabel er goed in past. Veel plezier ermeeBever schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:36:
Ik heb vandaag m'n E900 opgehaald bij het postkantoor![]()
Aardig toestelletje alleen ik loop tegen hetzelfde probleem als Tristan aan. Ik druk erg snel op de C toets.
Verder is het erg irritant dat de trilfunctie en de beltoon niet gegelijk kunnen, zoals bij nokia's.
Het klepje voor de stroomaansluiting is nu al beschadigd bij mij... wat een kutdopje is dat zeg.
maar ach ik mag niet klagen
[ Voor 51% gewijzigd door trimakassi op 22-08-2006 21:05 ]
heb 'm niet gekocht... gewonnen.trimakassi schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:04:
[...]
Feli met de aankoop! De zaken die je opnoemt is vooral een kwestie van wennen. Ok, dat dopje is een beetje pauper, maar daar wen je ook wel aan. Je kunt m een beetje naar achteren/zijkant duwen zodat de kabel er goed in past. Veel plezier ermee
[ Voor 7% gewijzigd door Bever op 22-08-2006 22:06 ]
kijk dat is al beter zo...StuiTeR schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:17:
die lettergroote kan je gewoon instellen op normal big / small. ff zoeken in je menus
Verwijderd
mijn teller staat in het begin op 1836 voor 12 sms'jes dat zou dan uitkomen op 153 tekens per bericht.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:59:
Ik heb gehoord dat voor sms 100 tekens 1 sms betekend, terwijl dit bij andere telefoons 160 tekens zijn. Is dit een fabel of echt zo?
Is een bekend probleem. Het is iets dat zeker met een fw update te verhelpen, maar na drie nieuwe fw's uitgeprobeert te hebben heb ik nog geen merkbaar verschil gezien. Mijn tip: Vragen of iedereen stil wil blijven zitten. (En ook geen last van Parkinson of eoa bibberziekte hebben...hello_moto schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 00:31:
Ik heb ook de E900![]()
...
Zelf ben ik ook wel tevreden over de telefoon.Echt een van de betere op het moment. Maar als je een foto maakt, dan neem je op het moment een foto, maar als je hem dan later bekijkt dan is die alweer een paar tellen verder? Snappen jullie? Dus als je iemand fotografeert als die loopt, en hij zet zijn voet neer, dan heb je een foto van een opgetilde voet.
Verder heeft ie een heerlijk helder scherm, etc.
hahahtrimakassi schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 01:25:
[...]
Is een bekend probleem. Het is iets dat zeker met een fw update te verhelpen, maar na drie nieuwe fw's uitgeprobeert te hebben heb ik nog geen merkbaar verschil gezien. Mijn tip: Vragen of iedereen stil wil blijven zitten. (En ook geen last van Parkinson of eoa bibberziekte hebben...)
In speciale samsung service points... (of zelf via je pc, garantie vervalt dan wel)hello_moto schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 01:31:
Maar hoe gaan die Firmware updates? Via internet via de telefoon? Of moet je die via je pc downloaden en naar de telefoon downloaden?
En hoe weet je dan of er nieuwe firmware is voor je telefoon? Je kan moeilijk elke dag langs zo'n servicepoint gaanbarrymossel schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:43:
[...]
In speciale samsung service points... (of zelf via je pc, garantie vervalt dan wel)
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Na een seconde of 10 gaat het hele scherm uit en zul je dus op een willekeurige toets moeten drukken of de telefoon uit moeten schuiven om te zien of je oproepen hebt gemist of sms(jes) hebt ontvangen.Supershiva schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:32:
Kan je bij dit toestel in 1 oogopslag zien of je een oproep of sms hebt gemist zonder dat je eerst een toets hoeft aan te raken ?
Of gaat bij dit toestel na verloop van tijd het hele scherm uit ?
Verwijderd
Hartstikke bedankt. Ikzelf heb net een E900 gekregen, als vervanging van m'n onrepareerbare D600.Pixxa schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:38:
Ik heb ook de OP weer een beetje aangepast met nieuwe foto's, ik heb de faq geupdate (met een mini-faq voor firmware) en ik heb links kopje aangevuld..
Go check that out also!
Dat is alleen maar een vooruitgang? of niet?Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:39:
[...]
Hartstikke bedankt. Ikzelf heb net een E900 gekregen, als vervanging van m'n onrepareerbare D600.
Verwijderd
De D600 had ik slechts drie dagen in gebruik (ik was wel vier maanden eigenaar, Samsung heeft een slechte reparatieservice). Het design van de E900 is subliem. Strak en een klein en licht toestel. Je kunt mp3's luisteren en tegelijkertijd andere functies gebruiken. Ook zitten er kleine verbeteringen op, zoals het weghalen van het operator logo en een achtergrondplaatje wordt automatisch op maat gemaakt.hello_moto schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:35:
[...]
Dat is alleen maar een vooruitgang? of niet?
Ja dat heb ik ook wel eens. Ik had toch liever gewone knopjes gehad denk ik. Maar dit is ook wel stylish. Als je ze niet gebruikt, dan zie je ze niet. Dat is wel strak!Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:27:
[...]
De D600 had ik slechts drie dagen in gebruik (ik was wel vier maanden eigenaar, Samsung heeft een slechte reparatieservice). Het design van de E900 is subliem. Strak en een klein en licht toestel. Je kunt mp3's luisteren en tegelijkertijd andere functies gebruiken. Ook zitten er kleine verbeteringen op, zoals het weghalen van het operator logo en een achtergrondplaatje wordt automatisch op maat gemaakt.
Ik heb wel een probleem met mijn worstvingers en de C-toets.
druk eens op het rode knopje aan de rechterzijkant. Zijn ze dan weer ontgrendeld? (eerst inschuiven)TwyLight schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:33:
Kut manHeb ik weer.
Als ik nu, tijdens dat de telefoon is ingeschoven en op zwart beeld staat een knopje druk. zodat je normaal zou krijgen dat de toetsen zijn vergrendelt. flikkert die heel even supersnel van kleur naar zwart wit en dan weer op zwart beeld.
Ik heb de telefoon dus nog maar 1½ maand ofzo.
Ik heb hem bij vodafone online besteld, wat moet ik nu doen dan? want ik wil wel gewoon dat me telefoon normaal werkt en niet dat die nu al kapot is.
Ooh, neej. dat bedoel ik niet.hello_moto schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:38:
[...]
druk eens op het rode knopje aan de rechterzijkant. Zijn ze dan weer ontgrendeld? (eerst inschuiven)
damn, heb je me bericht wel gelezen?hello_moto schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 02:28:
Ow zo, ik zou gewoon eens de winkel bellen
dan zou ik even langs de vodafone store gaan. of de klantenservice bellen. ding zal wel overhit zijnTwyLight schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 02:54:
[...]
damn, heb je me bericht wel gelezen?ik heb hem dus besteld bij vodafone.nl
Zou je denken? ik heb het namenlijk alleen als hij ingeschoven is, op zwart beeld is en als ik dan een knopje druk. als die opengeschoven is en het beeld is aan werkt die wel gewoon..Pixxa schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 05:19:
[...]
dan zou ik even langs de vodafone store gaan. of de klantenservice bellen. ding zal wel overhit zijn
Dat van overhit was een grapjeTwyLight schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 05:53:
[...]
Zou je denken? ik heb het namenlijk alleen als hij ingeschoven is, op zwart beeld is en als ik dan een knopje druk. als die opengeschoven is en het beeld is aan werkt die wel gewoon..
[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 24-08-2006 10:51 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Booth op 24-08-2006 13:52 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Da's niet waar?Pixxa schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:38:
Check this out!
[afbeelding]
Je menu knoppen vallen er precies in, eerrug vet vind ik.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ok maar het plaatje heeft boven ook een witte balk. en idd (heb net mn telefoon dus kon het niet eerder controleren) de c valt over de vinger heen.. mwah sorryMelvinB schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:03:
[...]
Da's niet waar?
Ik krijg boven een witte balk met de datum enzo en de C van Contacten staat een stukje over de meest rechter-vinger heen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq