Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ik krijg het maar niet gevonden. Zoekmachines werken vandaag niet mee met mij.
Weet iemand of het mogelijk is om nieuwe kleurpatronen te downloaden ofzo.
Ik vind de standaard T-Mobile en Zwarte layout een beetje saai worden.

Mensen, is er iemand die mij kan helpen. Ik gebruik nogal vaak de 'e' met een trema.
Dus ë. Waarom kan ik deze op een E900 niet gebruiken in de meeste gevallen?

Plekken waar een ë wel te gebruiken is:
> MMS
> E-Mail

Plekken waar een ë niet te gebruiken is (en juist wèl gewenst! ):
> Gebruikersnaam in e-mail instellingen.
> Andere namen in Contacten lijst.
> SMS.

Ben benieuwd of iemand hier iets zinnigs over kan zeggen.

[ Voor 49% gewijzigd door Bart© op 09-11-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
*Kick

Ik heb een vraagje over mijn E900. Ik heb hem sinds 2 dagen alleen ik krijg de MP3 speler niet muziek lezend van het geheugenkaartje. Als ik Muziek Toevoegen > Geheugenkaart selecteer zegt de telefoon "GEEN!"

Ik heb gewoon muziek op het kaartje gezet in de mappen die de telefoon heeft aangemaakt. De map "Music" dus.

Hoe kan ik de MP3 speler de muziek laten vinden op het geheugen kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nog een dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem!
als ik de telefoon aansluit via usb op de pc dan doet ie niets.
ik heb de software van de cd geinstalleert!
als ik dan pc studio 3 opstart zegt ie met wat ik wil verbinden(usb, bleutooth en infrarood)
dan doe ik usb en dan zegt ie dat ik hem erin moet steken.
doe ik dat gebeurt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:48:
ik heb een probleem!
als ik de telefoon aansluit via usb op de pc dan doet ie niets.
ik heb de software van de cd geinstalleert!
als ik dan pc studio 3 opstart zegt ie met wat ik wil verbinden(usb, bleutooth en infrarood)
dan doe ik usb en dan zegt ie dat ik hem erin moet steken.
doe ik dat gebeurt er niets
Vista/XP?

Iemand een oplossing voor het MP3 probleem?

Ik heb alles in mapjes gezet, bij Music op mijn geheugen kaart maar hij kan de MP3's niet vinden.
Wie o Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:50:
[...]

Vista/XP?

Iemand een oplossing voor het MP3 probleem?

Ik heb alles in mapjes gezet, bij Music op mijn geheugen kaart maar hij kan de MP3's niet vinden.
Wie o Wie kan mij helpen?
Heb je de MP3's rechtstreeks in de Music-map staan of in submapjes onder de Music-map? Mij staat bij dat er een redelijk nieuw toestel is dat niet met submappen overweg kan.

Niet eerder aan gedacht, anders had ik eerder wat gemeld. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb alle muziek ook al los in de map geplaatst, maar dat verhielp het probleem ook niet. Of bedoel je echt in de root van de geheugenkaart? Want hij maakt automatisch mapjes aan met Images en Music als naam etc. Dus ik heb het in Music gekwakt.

Ik ga zo even alles in de root gooien, als het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee, ik bedoel in het mapje Music maar dan zonder submapjes. Dat heb je echter al geprobeerd, dus dat werkt helaas ook niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de beste opties voor de duidelijkste foto's?

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 06:53:
Resolutie op zijn hoogste en op zijn fijnste, en ISO automatisch. Zelf even het licht selecteren en je telefoon goed stil houden. Dat geeft bij mij het beste resultaat.

Met de MP3's is het nog steeds niet gelukt helaas, als ik er maar 1 CDtje op zet, dus ongeveer 15 nummer herkent hij ze wel. Zodra er meer op komen te staan vind hij niks meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:14
Als ik mijn firmware versie uit lees krijg ik: E900BOGF1, maar aan de hand van onderstaande kan ik niet ontdekken uit welk gebied hij komt...

hoe zit dat ?
Details:
E900 = Model
XX = Gebied
F = Jaar
F = Maand
3 = Versie van die maand

Gebieden:
- Europe
XA: France/Italy
XB : Denmark/Norway/Sweden
XC : Portugal/Spain
XD : Czech/Hungary/Slovenia/Croatia-?
XE : Russia/Czech/Croatia-?
XF : Romania/Croatian-?
XX : France/Autria/Belgium/Germany/Hungary/Italy/UK/Spain

- Africa
JC : Algeria/Tunisia
JP/JR : Arabic
JV : Turkey

- Asia
DB : Vietnam
DC : Thailand
DD : India
DT : Australia
DX : Thailand/Indonesia/Vietnam/Malaysia

De eerste letter na het gebied staat voor het jaar:

A = 2001
B = 2002
C = 2003
D = 2004
E = 2005
F = 2006
G = 2007
H = 2008
...

De tweede letter voor de maand:

A = januari
B = februari
C = maart
D = april
E = mei
F = juni
G = juli

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57
Weet iemand hoe je die irritante wekker geluiden óf kan vervangen(MP3?) óf zachter kan zetten? :(
Ik word er gek van. Gebruik m'n wekker door de weeks altijd met m'n telefoon, maar die ringtones zijn zooo ontiegelijk lelijk en hard dat ik altijd met een kut humeur op sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
stijnos1991 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:37:
Weet iemand hoe je die irritante wekker geluiden óf kan vervangen(MP3?) óf zachter kan zetten? :(
Ik word er gek van. Gebruik m'n wekker door de weeks altijd met m'n telefoon, maar die ringtones zijn zooo ontiegelijk lelijk en hard dat ik altijd met een kut humeur op sta.
Dat kan met de russische firmware, waar niet over gepraat mag worden :P Alleen die is zwaar veroudert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
FiXeR.nl schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:53:
*Kick

Ik heb een vraagje over mijn E900. Ik heb hem sinds 2 dagen alleen ik krijg de MP3 speler niet muziek lezend van het geheugenkaartje. Als ik Muziek Toevoegen > Geheugenkaart selecteer zegt de telefoon "GEEN!"

Ik heb gewoon muziek op het kaartje gezet in de mappen die de telefoon heeft aangemaakt. De map "Music" dus.

Hoe kan ik de MP3 speler de muziek laten vinden op het geheugen kaartje?
Ik heb gister mijn 1gb kaartje binnengekregen, en had eerst ook dat probleem. Je moet het kaartje formateren met je telefoon, dan werkt het.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Spasm schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:45:
[...]

Ik heb gister mijn 1gb kaartje binnengekregen, en had eerst ook dat probleem. Je moet het kaartje formateren met je telefoon, dan werkt het.
:/ Dan formateerd hij hem op een of andere manier hem naar 1GB, dan heb ik er nog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
FiXeR.nl schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:23:
[...]

:/ Dan formateerd hij hem op een of andere manier hem naar 1GB, dan heb ik er nog niks aan.
De E900 werkt ook maar tot 1GB staat volgens mij ook in de specificaties.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Ik las trouwens dat iemand zo'n converter gekocht had zodat je andere earplugs kan gebruiken.
Hij had alleen het probleem dat er maar geluid uit 1 dopje kwam.
Heeft iemand ervaring met die converters ? De standaard dopjes pleuren telkens uit mijn oren, en ik wil in-ear plugs aansluiten.

Edit:

Ik heb hier een adapter gevonden. Die van het andere topic was € 26,00 deze maar € 7,49.
Ik ga deze proberen, ik laat nog wel ff weten of het werkt.

http://mob-com.nl/product_info.php?products_id=741

[ Voor 28% gewijzigd door Spasm op 01-02-2008 07:42 ]

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ben ik me eens gaan verdiepen in de software voor mijn Samsung E900. Met goede moed begon ik vanochtend aan de installatie van de PC Studio 3 software. Om er zeker van te zijn dat ik het nieuwste van het nieuwste had downloadde ik eerst de software van de Samsung website.

De installatie verliep op het oog goed maar uiteindelijk bleef het installatiebalkje hangen. Nu, enkele uren later, is er geen verandering te zien. Het installatieproces is niet vastgelopen maar het lijkt erop dat er niets meer gedaan wordt. Dit probleem heb ik zowel bij de USB drivers als de PC Studio zelf.

Ik maak gebruik van Windows Vista (32 bit) en heb dus (vanzelfsprekend) ook de Vista-versie van de software gebruikt. In de search kon ik niets vinden dat op mijn probleem lijkt dus daarom dit topic. Wie o wie kan mij helpen :*)?

Bericht is gemoved naar het grote topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 09-02-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Heb je ook de software van de bijgeleverde cd-rom geprobeerd?

[ Voor 88% gewijzigd door sajoku op 09-02-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sajoku schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:31:
Heb je ook de software van de bijgeleverde cd-rom geprobeerd?
Jazeker, daar heb ik hetzelfde probleem. Overigens zijn die drivers niet voor Vista maar voor 2000/XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:30:
Vandaag ben ik me eens gaan verdiepen in de software voor mijn Samsung E900. Met goede moed begon ik vanochtend aan de installatie van de PC Studio 3 software. Om er zeker van te zijn dat ik het nieuwste van het nieuwste had downloadde ik eerst de software van de Samsung website.

De installatie verliep op het oog goed maar uiteindelijk bleef het installatiebalkje hangen. Nu, enkele uren later, is er geen verandering te zien. Het installatieproces is niet vastgelopen maar het lijkt erop dat er niets meer gedaan wordt. Dit probleem heb ik zowel bij de USB drivers als de PC Studio zelf.

Ik maak gebruik van Windows Vista (32 bit) en heb dus (vanzelfsprekend) ook de Vista-versie van de software gebruikt. In de search kon ik niets vinden dat op mijn probleem lijkt dus daarom dit topic. Wie o wie kan mij helpen :*)?

[mbr]Bericht is gemoved naar het grote topic :)[/mbr]
Ik had dit probleem ook met Vista 21 Bit versie. Ben toen maar terug gegaan naar XP (niet alleen vanwege dit, maar mede door andere dingen die niet goed werkten), en hier werkt ie weer normaal nu in XP.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:40:
[...]

Ik had dit probleem ook met Vista 21 Bit versie. Ben toen maar terug gegaan naar XP (niet alleen vanwege dit, maar mede door andere dingen die niet goed werkten), en hier werkt ie weer normaal nu in XP.
Hmm, toch vreemd dat het bij sommige mensen wel gewoon op Vista werkt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tijd voor een nieuw topic, dan is deze eindelijk uit mijn lijst :{ :P

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
Ik krijg morgen de e900 pink. :) Kom van nokia 6233. Kan je ook een code op de telefoon zetten tegen ongeoorloofd gebruik zoals bij nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Dank je.
Is het ook mogelijk om die inet sneltoets van die middelste knop te verwijderen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:16
Yasintha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:20:
Dank je.
Is het ook mogelijk om die inet sneltoets van die middelste knop te verwijderen? :?
nee dat is helaas niet mogelijk, enigste wat je kunt doen is je inet settings eruit gooien zodat hij iig geen verbinding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Yasintha schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:44:
Ik krijg morgen de e900 pink. :) Kom van nokia 6233. Kan je ook een code op de telefoon zetten tegen ongeoorloofd gebruik zoals bij nokia?
Zeker weten,
Mogelijkheden:
Alleen berichten afschermen.
Alleen "Mijn Bestanden" afschermen
Alles afschermen.

(of natuurlijk berichten en bestanden gecombineerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb inmiddels ook sommige van jullie mogelijkheden ontdekt. Maar ik bedoel eigenlijk kan je een code op de telefoon zetten zodat niemand er mee kan bellen voor de code is ingetoest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung E 900 nu vier dagen.
Hiervoor heb ik de Samsung E250 gehad en daar kon je bij instellen dat je of alleen de contactpersonen op de simkaart kon zien of die van de telefoon of allebei.
Nu wik ik bij deze telefoon graag alleen de contactpersonen van de telefoon zien omdat je dan bij de contactpersoon een foto kunt instellen, maar hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ook zou ik graag een gedownloade ringtone als SMS toon willen gebruiken maar dat lukt me ook niet en hetzelfde geld voor de alarmgeluiden, ik kan alleen de standaardgeluiden van de telefoon gebruiken.
Verder vind ik het een superr telefoon, ziet er coowl uit, vooral de MP3 speler op de achtergrond is errug handig.
Ik hoop dat jullie een oplossing voor me weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Je kan alleen een eigen/andere ringtone kiezen voor de inkomende oproepen voor sms en mms en andere berichten ben je aangewezen op de ringtones de telefoon. Verder kan ik je niet helpen wat betreft je vraag over contacten.
Mij E900 gaat terug naar Vodafone ik vond het geluid van de samsung wel beter dan me nokia hij kon in iedergeval harder. Na een dag wil opeens me telefoon geen verbinding meer maken met me pc. De telefoon geeft wel gewoon aan dat er een usb kabel in zit maar voor de rest gebeurd er niks op me computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Ik ben vorige week overgestapt op T-Mobile en sindsdien heb ik last van het feit, dat soms het bereik van me E900 ineens wegvalt en dan een snelle herstart doet. Dus het beeld wordt even wit. Ik zie 1 seconden het opstart scherm en daarna gaat ie meteen weer het netwerk zoeken.

Is dit een bekend probleem, of ligt het aan T-Mobile.
Heb zo geen ander toetstel om te testen of het aan mijn E900 ligt... :/

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E900 al een tijdje en ik hoor sommige praten over die stil stand enz.
Is dit het zelfde als op me oude nokia profielen werden genoemt ? :D

En ik kan het niet vinden op mijn E900,
wil iemand me zeggen waar je dat kan vinden??

Alvast bedankt

Verder ben ik SUPER tevreden met de E900.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 07-05-2008 12:59 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:45
Bever schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:58:
[...]

nee dat is helaas niet mogelijk, enigste wat je kunt doen is je inet settings eruit gooien zodat hij iig geen verbinding maakt.
Klopt, érg handig!

Ik zit bij HI, heb hem nu op vodofoon staan. Krijg direct foutmelding dus geen verbinding! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tomino op 11-03-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik ben op zoek naar de laatste firmware versie voor de E900, maar dan wel Nederlandstalig. Zit nu namelijk met die russische en gebruik de voordelen ervan toch niet echt...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Ik heb een E900 met een micro-SD kaartje er in. Heb afgelopen periode een paar foto'tjes gemaakt, maar de E900 slaat dat op zijn EIGEN geheugen op, hoe krijg ik die foto's verplaatst naar het micro SD stickje? Heb me een ongeluk gezocht maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Jorn1986 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:54:
Ik heb een E900 met een micro-SD kaartje er in. Heb afgelopen periode een paar foto'tjes gemaakt, maar de E900 slaat dat op zijn EIGEN geheugen op, hoe krijg ik die foto's verplaatst naar het micro SD stickje? Heb me een ongeluk gezocht maar kon het niet vinden.
Ga naar de map waar je foto's staan, eens je erin zit kies je opties en dan 7 (move to bij mij).

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:42:
Ik heb de E900 al een tijdje en ik hoor sommige praten over die stil stand enz.
Is dit het zelfde als op me oude nokia profielen werden genoemt ? :D

En ik kan het niet vinden op mijn E900,
wil iemand me zeggen waar je dat kan vinden??

Alvast bedankt

Verder ben ik SUPER tevreden met de E900
Iemand ?????

Kicken binnen 24-uur is not_done

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 07-05-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Renegade! schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:38:
[...]

Ga naar de map waar je foto's staan, eens je erin zit kies je opties en dan 7 (move to bij mij).
Thanks, nu is het gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Voor zover ik weet heb je geen profielen met de E900. Je kan wel de instellingen veranderen en hem snel op trillen zetten maar geen profielen zoals bij nokia oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:19:
[...]

Voor zover ik weet heb je geen profielen met de E900. Je kan wel de instellingen veranderen en hem snel op trillen zetten maar geen profielen zoals bij nokia oid.
Oke dankjewel!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Hiermee gaan wij jou niet helpen.

Hmmm, heb 'em nu ook ergens anders gevonden. Heb alleen nog steeds niet de mogelijkheid om mijn eigen 'ringtones' als sms-tone in te stellen. Dat was nu de voornaamste reden om deze alternatieve firmware te installeren.

Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

[ Voor 63% gewijzigd door Ginz op 07-05-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 06-09 07:34
Nou volg ik dit topic eigenlijk niet, omdat ik geen e900 heb... dus ik ga wat vragen wat er misschien al wel in staat, maar ik met zoekfunctie niet ben tegengekomen.

Een vriendin van mij heeft de e900, maar die start niet meer op.. Ze zegt dat hij op het "begin beeld" blijft hangen.. opstartscherm dus.. Het helpt verder niet om geheugenstickje er uit te halen of zonder sim kaart op te starten, etc..

Iemand enig idee wat het probleem is? Want ze heeft natuurlijk geen backups van nummers enzo, die ze graaag terug wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mijn E900 dichtgeschoven is, zit er ongeveer 1 mm speling tussen de twee delen van m'n telefoon. Het lijkt erop dat dit steeds erger aan het worden is, vooral in de afgelopen twee maanden. Hebben meer mensen last van de toenemende speling in dichtgeschoven stand?

Ik weet dat er meer mensen zijn met speling, maar volgens mij ging dat vooral om de uitgeschoven stand. In die situatie heb ik echter nog geen speling opgemerkt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel de russische firmware, maar wil graag terug omdat ik de Nederlandse t9 mis..

Heeft iemand een oplossing voor me? Een link met goede firmware?

*Lees de topicwarning eens!*

[ Voor 22% gewijzigd door Ginz op 18-05-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Mijn vorige E900 was dood, dus ik heb een vervanger geregeld ;)
alleen krijg nu al die vervelende geluiden te horen als ik hem van trilstand haal, als ik iets afsluit enzo.
Ik heb toetstonen al uitgezet, klepsignaal al uitgezet, in/uitschakel signaal hebik uitgezet maar ik blijf af en toe van dei vervelende geluiden horen!! Ook als ik de USb kabel aansluit weer een geluidje 8)7

Had ik op m'n vorige ooit ergens uitgezet, maar ik weet niet meer waar en ik ben al langs ALLE instellingen geweest :X

[edit]

Toetsvolume, met de knoppen aan de zeikant 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door WoBBeL op 02-05-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herjan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-03 11:59
Ik heb sinds afgelopen woensdag de E900. Ik moet nog een Micro-SD kaartje kopen. Inmiddels is de capaciteit van die dingen iets groter dan in 2006, toen dit model geïntroduceerd werd. 4GB is verkrijgbaar voor een redelijk prijs. Ik lees alleen op meerdere plaatsen dat de E900 kaartjes van maximaal 1GB aankan. Heeft iemand dit toevallig geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Jup, maximaal 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herjan
Wat gebeurt er als ik er stiekem toch 4GB in steek? Doet het hele kaartje het dan niet, of kan ik maar 1GB gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hij zal hem eerst moeten formateren voordat je er muziek enzo op kan zetten. Dan formateerd hij hem naar 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herjan
Bedankt, ik heb nu een 2GB MicroSD-kaartje besteld, ik zie wel wat het wordt. Met een beetje geluk werkt het gewoon ;)

Ik heb ook een adapter gekocht voor m'n oordopjes van Samsumg naar 3.5mm plug. Op de fiets is de muziek nauwelijks te horen door de luchtstroom, en met mijn gewone oordopjes van mijn mp3-speler is het een stuk beter te horen. Dat ding is voor een prikkie te koop bij Mob-Com, met gratis verzending binnen Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herjan schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:00:
Bedankt, ik heb nu een 2GB MicroSD-kaartje besteld, ik zie wel wat het wordt. Met een beetje geluk werkt het gewoon ;)
Het werkt ook gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herjan
Ja klopt, hij doet het gewoon. Alleen kun je maar dertig nummers per playlist en maximaal vier playlists. Dat komt er dus op neer dat je maar 120 nummers in je playlists kan... Verder kun je ook geen nummers uit submappen toevoegen van je geheugenkaart. Niet erg handig, maar het geheugenkaartje van 2GB doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist naar die russische firmware geflasht, alles werkt alleen werkt de camera niet zo goed.
Het heeft maar 2 kleuren paars en groen, maar als ik hem trek dan is die foto niet groen.
heb al 1 keer opnieuw geflasht en het werkt nog steeds niet.
Ik weet niet of het terug gaat werken met nederlandse firmware
Heeft iemand dit al eens meegemaakt of weet iemand een oplossing?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Waarom heb je hem geflashed? Al die functies zitten ook gewoon in de Nederlandse versie die nu verkocht word!
De firmware van mijn telefoon is nieuwer heeft meer functies en is Nederlands! En ook nog legaal!

Trouwens nog enig idee wat zo'n telefoon nog waard is? Hij is bijna krasvrij!

[ Voor 16% gewijzigd door FiXeR.nl op 25-05-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:52:
Waarom heb je hem geflashed? Al die functies zitten ook gewoon in de Nederlandse versie die nu verkocht word!
De firmware van mijn telefoon is nieuwer heeft meer functies en is Nederlands! En ook nog legaal!

Trouwens nog enig idee wat zo'n telefoon nog waard is? Hij is bijna krasvrij!
Ik heb hem geflasht voor trillen en ringtone tergelijk. kan jij dat me je nieuwe fw?
Mijn gsm is al gestolen, moet al niet meer.
btw kan je door imei de gsm nog laten opzoeken?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje eigenaar van een E900, en zoals andere gebruikers misschien hebben ervaren kunnen er nogal wat krassen op het displayscherm komen.

Nu heb ik een nieuw displayscherm (voorkant met softtouch) gekocht via het internet en bij die winkel kunnen ze mij geen ondersteuning bieden.

Ik wil namelijk het displayscherm vervangen maar kom er niet uit. Ik heb al op internet gezocht en dit gehele forum afgezocht maar niet wijzer geworden.
Ze zeggen dat het met een dun mesje moet lukken, maar dan scheurt het scherm een beetje en wil het er nog niet af.
Ook het openschroeven helpt niet (heb 8 schoreven gevonden om los te draaien)

Heeft iemand misschien een tip of kan iemand mij vertellen hoe ik het displayscherm kan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Mijn touch toetsen worden niet meer actief en ik heb besloten om een nieuwe telefoon te kopen(moet alleen nog even binnen komen)
Nou lijkt het mij een leuk project om m'n good old E900 weer aan de praat te krijgen.
Probleem ziet er als volgende uit: Maandje geleden begon het. als ik de telefoon open slide worden de touch toetsen niet meer actief. Als ik 'm dicht doe en vervolgens op de ongrendel toets druk worden ze wel gewoon actief en kan ik het menu in komen :)
Heel af en toe deden de touch toetsen het wél gewoon als ik 'm open slide, ik denk dus dat het iets hardware matigs is. Vuil ergens tussen of wat dan ook.
Wat is de beste manier om je E900 open te krijgen? En dan met name het slide mechanisme(als dat überhaupt mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Kheb sinds gisteren deze gsm. Ben er redelijk tevreden over, maar ik zou enkel willen weten hoe ik de sms opsla op de pc. Had een K700i en daar bestond software voor om dit te doen. Met de meegeleverde software van de e900 gaat dit niet jammer genoeg. Op google vind ik ook geen programma's voor de e900. Ik weet dat er een website is om je smsjes te backuppen, maar dit is een betalende dienst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je nieuwe woorden aan de T9-functie in smsjes toevoegt? Sommige woorden kent hij niet, dus die kan ik bij de T9-functie ook niet gebruiken, terwijl ik deze optie wel heel handig vindt. Weet iemand hoe dit moet? Kan dit überhaupt wel?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 07:51
Het kan wel met dat programma hoor ;) Weet zo niet precies waar maar zal zo eens kijken..

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je een woordt typt, met heel veel tekens komt er op een gegeven moment te staan, voeg toe, tenminste als je heel vaak op hekje drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornevdlinden
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-11-2022
volgens mij mag ik dit bericht wel posten. Op google, yahoo enzovoort zijn nergens meer de links te vinden om E900XXFF3 of E900XXFF2 te downloaden. Aangezien ik de russische perongeluk heb geinstalleerd, wil ik heel graag de west europese. De camera doet het ook niet meer enzo. Die laat een groen beeld zien.
Als iemand nog links weet kan je deze dan astublief naar corne@licosoft.nl of naar cavanderlinden@kliksafe.nl
Je zou me dan super helpen.

EDIT: ik heb nu wel de nederlandse gevonden, maar ik heb allang spijt van dat ik het geflasht heb. Ik mis vanalles. De camera kleurt groen en roze, paars. Ook kan ik niet trillen en melodie te gelijk en ook geen mp3 bestanden bij alarm. IK instaleer nooit meer firmware, maar weet iemand hoe ik deze problemen kan oplossen?

[ Voor 26% gewijzigd door cornevdlinden op 30-09-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
lukt me niet met het programma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Topic samengevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
weet er echt niemand hoe de smsen te backuppen. Het is echt wel belangrijk voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Op Mac OSX kun je verbinding maken met de E900 en door de bestanden bladeren. Hier zie ik mappen als Downloaden Images waarin de bestanden netjes staan. Maar mijn fotomap (Photos heet ie op Mac) is leeg en ik kan mijn fotos niet downloaden van de telefoon. Ook niet als ik ze naar de favorieten map verplaats en dan in Favorite Images kijk op de Mac. Weet iemand hoe ik deze bestanden wel kan vinden via OSX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
crazyheinz schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:51:
weet er echt niemand hoe de smsen te backuppen. Het is echt wel belangrijk voor mij...
smsjes kun je backuppen door ze in verkenner te verslepen naar een map op je pc. In verkenner staat je telefoon als je geconnect bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Er staat een verwisselbare schijf in de verkenner, maar die kan ik niet open krijgen...
Ik werk met vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
crazyheinz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:09:
Er staat een verwisselbare schijf in de verkenner, maar die kan ik niet open krijgen...
Ik werk met vista.
hoe heb je geconnect? via bluetooth of via kabel?
Met XP connecten via Bluetooth krijg je een device (niet alleen een schijf) in je verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Tijdens het bellen en het opnemen van Filmpjes klinkt er een vreselijk harde ruis! en ben je niet te verstaan, alsof er een trein naast je dendert

Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen? Het is dus met filmen en telefoneren!

Zal het mischien aan het microfoontje liggen? en zoja waar kan ik dat voor weinig repareren?

Heb geen zin om het via mijn provder te regelen omdat ik hem dan een flinke tijd kwijt ben en er hoge kosten aan verbonden zijn!

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 11-09 11:45
Als hij echt kapot is kan je mijn E900 overnemen voor een prikkie. Heb hem liggen en gebruik hem niet,

Dm staat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien even handig als de site waar de russische firmare te downloaden is even word opgstuurd naar Gaarne niet je mail adres hier neer gooien dan kan ik hem ook gebruiken.
alvast bedankt :D

[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 14-11-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Bever schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:34:
[...]

Met XP connecten via Bluetooth krijg je een device (niet alleen een schijf) in je verkenner.
in vista blijkbaar niet, kzal het eens met xp proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tot een vreemde ontdekking gekomen met dit toestel... het batterijverbruik is onderhevig aan de gebruikte flashkaart.

Ik heb een jaar lang een 2GB SanDisk MicroSD geval gebruikt, welke perfect werkte. Week Stand-by, geen probleem.

Met een Kingston 2GB MicroSD (de Sandisk zat inmiddels in de MP3) haal ik maar twee/drie dagen..

Te gek voor woorden eigenlijk. Maar hij gaat er bij mij ook uit... terug naar Nokia ivm ring/tril ed. tegelijkertijd. Russische firmware ga ik niet aan beginnen en zelf poolyringtones samenstelen en daar vibration aan toevoegen is ook vrij omslachtig.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• crazyheinz
Bever schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:34:
[...]

Met xp lukt het ook niet. Ik zie geen schijf noch gsm. Hij is nochtans geconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige abo bij hi loopt af en ik heb een sim-only abo bij t-mobile op het oog. Omdat ik de telefoon al 2 jaar heb, heb ik bij hi de unlockcode aangevraagd. Na wat heen en weer gebel met de hi helpdesk nu de unlockcode ontvangen. Deze bestaat uit 8 cijfers.

Maar waar voer ik deze in? Hoe krijg ik het voor elkaar?

Wat ik heb geprobeerd:

Menu --> Instellingen --> Beveiliging --> Simvergrendeling --> Uitschakelen
Als ik dit doe kan ik een wachtwoord invoeren. Bij mijn ontvangen 8-cijferige unlock-code zegt ie wachtwoord onjuist.

Ik dus weer naar hi bellen en toen vertelden ze het volgende:
1. Een andere simkaart er in (t-mobile van vriendin erin).
2. Dan krijg je de melding: simvergrendeling
3. Dan code intypen: #0111*unlockcode#

Maar dan stuit ik op het volgende probleem: zodra ik een # intoets zegt ie 'wachtwoord te kort'.

Wederom hi gebeld en een 3e manier om te unlocken gekregen.
1. Huidige simkaart erin (de originele van hi dus)
2. #0111*unlockcode# intoetsen gevolgd door de groene belknop

Maar dan zegt de telefoon 'nog niet aangepast'.

|:( |:(

Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, :w

Ik ben hier nieuw en ik wil graag deel worden van de GoT Forum etc.
Daarom probeer ik hier elke dag online te zijn en mijn kennis met andere te delen.
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden en ik de jullie.

Nou had ik 'n vraagje, namelijk..
Waar kan je gratis games krijgen voor de Samsung SGH-E900?
Ik weet wel hoe je deze installeert en hoe je moet gebruiken maar ik zoek momenteel dus games die werken.

De files mogen .jar alleen zijn of .jad & .jar beide zijn. Als het alleen .jar is heb ik wel een JADMaker programma om een .jad bestand aan te maken :)

Alvast bedankt,

Mvg,
NosiN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hallo NosiN :w

ik wil je graag even wijzen op het volgende topic: Het Samsung E900 Topic Deel 2

Verwijderd in "Het Samsung E900 Topic Deel 2"
Daar staan een x aantal games onder :)

In dat topic wordt eigenlijk alles al besproken over de E900, ik denk dat je beter al je vragen daar kan plaatsen omtrend deze telefoon :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:20:
Hallo NosiN :w

ik wil je graag even wijzen op het volgende topic: Het Samsung E900 Topic Deel 2

Verwijderd in "Het Samsung E900 Topic Deel 2"
Daar staan een x aantal games onder :)

In dat topic wordt eigenlijk alles al besproken over de E900, ik denk dat je beter al je vragen daar kan plaatsen omtrend deze telefoon :)
Oke heel erg bedankt voor je reactie ;)

/edit; de link van dloblow werkt helaas niet meer :)
Er is geen bestand meer. Zeker verwijderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Topic samengevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:55:
Mijn huidige abo bij hi loopt af en ik heb een sim-only abo bij t-mobile op het oog. Omdat ik de telefoon al 2 jaar heb, heb ik bij hi de unlockcode aangevraagd. Na wat heen en weer gebel met de hi helpdesk nu de unlockcode ontvangen. Deze bestaat uit 8 cijfers.

Maar waar voer ik deze in? Hoe krijg ik het voor elkaar?

Wat ik heb geprobeerd:

Menu --> Instellingen --> Beveiliging --> Simvergrendeling --> Uitschakelen
Als ik dit doe kan ik een wachtwoord invoeren. Bij mijn ontvangen 8-cijferige unlock-code zegt ie wachtwoord onjuist.

Ik dus weer naar hi bellen en toen vertelden ze het volgende:
1. Een andere simkaart er in (t-mobile van vriendin erin).
2. Dan krijg je de melding: simvergrendeling
3. Dan code intypen: #0111*unlockcode#

Maar dan stuit ik op het volgende probleem: zodra ik een # intoets zegt ie 'wachtwoord te kort'.

Wederom hi gebeld en een 3e manier om te unlocken gekregen.
1. Huidige simkaart erin (de originele van hi dus)
2. #0111*unlockcode# intoetsen gevolgd door de groene belknop

Maar dan zegt de telefoon 'nog niet aangepast'.

|:( |:(

Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg?
Is het ej inmiddels al gelukt?

Ik had vorig jaar mijn E900 van Vodafone unlockt met de volgend instructie:
Instructie voor simlockvrij maken van Samsung SGH-E900

Let op: het is belangrijk om onderstaande stappen nauwkeurig te volgen. Als de unlockcode verkeerd wordt ingevoerd, kan het toestel permanent blokkeren. Heb je de unlockcode al een keer ingevoerd, maar is het toestel nog niet simlockvrij, dan helpen we je graag telefonisch verder. Bel 1200 (mobiel) of 0654 500 100 op maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

Haal de SIM-kaart uit het toestel
Zet het toestel aan
De melding 'Plaats SIM' kan genegeerd worden
Voer vanuit het beginscherm het volgende in: #0111*unlockcode#
Het toestel is nu SIM-lockvrij
De belknop moet je dus niet indrukken. Het feit, dat de helpdesk tegen je zegt dat die groen is, zegt al genoeg lijkt me :)

Ik kan me wel herinneren, dat ik ook moeite had met invoeren van de unlockcode of tijdens de aanvraag ervan. Volgens mij moet er ergens een spatie tussen de code en het sterretje/hekje.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het unlocken is gisteren gelukt! Ik kwam er - eindeloos door de menu'tjes klikkend - eindelijk achter wat het was. Het is het oude toestel van mijn vriendin en die had 2 jaar geleden in al haar wijsheid zelf een wachtwoord ingevoerd dat je moet intoetsen nog voordat je de fabrieks-unlock-stap uitvoerd. Haar redenering was dat je die telefoon maximaal moet beveiligen en ze was dat uiteraard glad vergeten. Ik wist niet eens dat die optie bestond. Het is namelijk iets anders dan de normale pincode. Maar goed, nadat die code was uitgeschakeld (dat wachtwoord was ze dan weer niet vergeten - best knap na 2 jaar!) kon ik de reguliere procedure doorlopen

Hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik kan een E900 krijgen voor erg weinig geld, maar ik les her en der dat er nogal veel problemen zijn met spelletjes/programma's die niet draaien? En dat alles wél goed gaat als je een russische firmware installeerd?

Kan iemand me dat even duidelijk uitleggen? _/-\o_

Edit de Russische firmware is dus erg verouderd, dus is het waar dat er problemen zijn met het installeeren/draaien van spelletjes/programma's?

[ Voor 22% gewijzigd door filenox op 17-02-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Excuseer voor de vroege kick, maar euu het is nu of nooit (kopen of niet kopen dus) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Laatst online: 07-09 17:02
De Russische firmware heeft als nadeel dat je niet meer met de Nederlandse T9 kan smsen.
Ik erger me hier best wel aan, maar niet genoeg om hem weer terug te flashen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornevdlinden schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:27:
volgens mij mag ik dit bericht wel posten. Op google, yahoo enzovoort zijn nergens meer de links te vinden om E900XXFF3 of E900XXFF2 te downloaden. Aangezien ik de russische perongeluk heb geinstalleerd, wil ik heel graag de west europese. De camera doet het ook niet meer enzo. Die laat een groen beeld zien.

EDIT: ik heb nu wel de nederlandse gevonden, maar ik heb allang spijt van dat ik het geflasht heb. Ik mis vanalles. De camera kleurt groen en roze, paars. Ook kan ik niet trillen en melodie te gelijk en ook geen mp3 bestanden bij alarm. IK instaleer nooit meer firmware, maar weet iemand hoe ik deze problemen kan oplossen?
Man, dat heb ik dus ook! Ik word er echt knettergek van, geen fatsoenlijke foto mee te maken. Videocamera daartegen doet wel goed zijn werk. Verder heb ik de originele firmware erop staan..

Heeft iemand hier een oplossing voor? Of toch maar gebruik maken van m'n garantie? Reeds iets meer dan een jaar in bezit.

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 01-03-2009 13:36 . Reden: Mail adres weg gehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, in aansluiting op mijn vorige reactie, heeft iemand enig idee hoe ik dat getril bij het aanzetten van de e900 kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dat gaat volgens gewoon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Hey,

Sinds paar dagen heb ik een E900... maar de batterij is ongelofelijk zwak!? Na 1 dag moest ik mijn gsm al terug opladen, en nu gemiddeld om de 1,5 dag...

Ligt dat aan de FM versie of? Na paar liedjes te hebben afgespeeld via de mp3 speler is mijn batterij al plat
Ik heb nu ook mijn MicroSD kaart eruit gehaald om te zien wat dat geeft.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Hey mensen,

ik heb een vraag (voor mijn pa)
hij heeft mijn E900 over genomen en een micro sd gekocht voor de E900 (ik zelf heb er nooit eentje in gehad)

Nu is mijn vraag is het mogelijk om ergens in te stellen dat de E900 de foto's en alle andere dingen die ermee worden gemaakt/ontvangen dat die files direct naar de micro SD worden geschreven. (foto's bijvoorbeeld) i.p.v. dat ze eerst op het toestel zijn geheugen komen en daarna nog eens handmatig moeten worden verplaatst naar de micro sd?

Pa wil het graag dat zijn foto's video's enz enz gewoon op de micro sd worden opgeslagen i.p.v. het toestel geheugen. en we vinden het nogal omslachtig dat als er een foto of video is gemaakt steeds weer te gaan verplaatsen (door menu's heen enz enz, beetje lullig van: zo net 1 foto gemaakt. en dan weer die hele verplaats procedure uitvoeren... :| )

is hier enige mogelijkheid toe, of zitten we vast aan het telkens omslachtig verplaatsen van toestel geheugen naar micro sd...

thanks in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiekman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 18:29
Hallo,
mijn garantie is al verlopen, dus ik dacht het kan geen kwaad om er russiche firmware op te zetten.
Ik deed alles zoals het moest. maar tijdens het flashen is er een fout opgetreden. Nu herkend windows mijn telefoon niet meer, en start hij zelfs niet meer op.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vandaag de Samsung SGH-E900 van mijn moeder overgenomen, nu is het gelukt om muziek erop te zetten (Micro SD) maar ik wil graag mappen van artiesten en daar de nummers in, zo is het een stuk makkelijker te zoeken en overzichtelijker. Maar als ik een mapje aanmaak bij ''Computer; Verwisselbare schijf (L:); Music; Artiest en ik zet mijn muziek in het mapje Artiest en ik stop mijn Micro SD in mijn mobiel, en wil het mapje openen krijg ik een melding met: Openen niet mogelijk. En word dan weer naar het menu'tje ''geheugenkaart'' teruggestuurd.

Is het mogelijk dat ik toch mijn muziek in een mapje kan zetten? Ik heb al een aantal keer geformatteerd, en op Google gezocht. Maar niks kunnen vinden.

Alvast bedankt,
Joery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 13:17
Ik ben op zoek naar een programmaatje dat SMSjes van de SGH-E900 kan uitlezen, en overzetten op de Samsung E5230 Star / Tocco Lite. Samsung PC Studio 3 heeft geen export mogelijkheid en kan niet met de Star praten. En de Samsung New PC Studio kan weer niet met de E900 praten, maar wel importeren (*.nef & *. smf).

Mag ook iets zijn dat onder Mac OS X of Linux draait (of Windows heh). Of losstaande programma's die een gezamenlijk bestandsformaat kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mobile Master
My Phone Explorer

Dat soort programma's kunnen ook de E900 uitlezen en backuppen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2024
Als ik opera mini op mijn e900 installeer komt er de volgende foutmelding op:
resource download failed java.io.IOException

Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Of eventueel een andere browser die beter is dan die er standaard op staat?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Het bediscussiëren van hoe en waar de nieuwste firmware te downen en hoe te flashen staan wij hier niet toe!!

Op de firmware en de flashprogramma's rusten namelijk auteursrechten. En aangezien jullie die rechten niet hebben, is dat in strijd met de wet. En dus niet toegestaan op het forum!