Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:51:
[...]

nope was wel misschien van plan deze te kopen. maar heb gehoord dat deze soms niet werken.
kga voor de draadloze bleutooth oortjes gaan.
Hoe is de kwaliteit van die bluetooth oordopjes dan? :)
Hopelijk is het dan een heel stuk beter dan de standaard oordopjes van de headset.(echt bagger die dingen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:51
stijnos1991 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:36:
Ja ik heb eengister een 1GB microSD van samsung gehaald en ik heb er ook last van dat het zo traag als stront gaat met het swichten van liedjes! kaart 2x geformatteerd... geen verschil.
Defragmenteren? zou dat helpen?
Kunt het proberen ;) Proberen kan geen kwaad. Heb zelf ook zo'n MicroSD 1 gig kaartje erin zitten en kan me niet echt herrinneren dat er bij mij 3 sec elke keer tussen een nummer zat. Gebruik die mp3 speler al tijdje nu niet meer, omdat het geluid van dat ding echt zacht is. Als ik langs een autoweg loop, hoor ik echt dus totaal niks meer van de muziek. Jammer, want vond het wel fijn een geintergreerde mp3 speler.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:18:
[...]

Hmm hier niet echt last van 3 sec tussen nummers. Mssn maar een keer formateren of defragmenteren.
voor dat defragmentere, moet je toch niet alles afvegen he?
stijnos1991 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:39:
[...]

Hoe is de kwaliteit van die bluetooth oordopjes dan? :)
Hopelijk is het dan een heel stuk beter dan de standaard oordopjes van de headset.(echt bagger die dingen!)
nog niet getest ^^ ga deze bestellen in de vakantie.. (jah laat) mijn huidige doen het nog. Maar momenteel geen geld, anders koop ik ze direct want lijkt mij veel chiller _/-\o_ als de kwaliteit meevalt zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:58:
[...]

voor dat defragmentere, moet je toch niet alles afvegen he?
Jawel, dan gaat alles eraf dus ik zou het niet doen. Het is algemeen bekend dat het telefoongeheugen sneller is dan de microsd kaartjes. Defragmenteren zal dat niet veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 10:26:
[...]

Jawel, dan gaat alles eraf dus ik zou het niet doen. Het is algemeen bekend dat het telefoongeheugen sneller is dan de microsd kaartjes. Defragmenteren zal dat niet veranderen..
uuh bij defragmentatie alles eraf?? Dat is bij formateren, bij defragmenteren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:42:
[...]

uuh bij defragmentatie alles eraf?? Dat is bij formateren, bij defragmenteren niet.
Oeps.. 8)7
Nee bij defragmentatie is het idd juist de bedoeling dat je er wat op hebt staan.. Maar defragmentatie met flash geheugen, of dat zinvol is? Probeer het eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Nah.. het zal allemaal wel weinig uitmaken denk ik.
Volgende week genoeg geld voor een Meizu M6 en tot die tijd hou ik het nog wel ff vol met die MP3 speler op de E900 zelf.

Toch ben ik nog wel geinteresseerd in ervaringen met bluetooth oordopjes, iemand..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja:p een meizu, ik heb ook een Ipod (spiegel) en ik gebruik die sinds men E900 niet meer:P, njah Ipod zal waarschijnlijk veel beter geluid hebben , maar ben het beu hem mee te sleuren :@, en hij maakt elke keer men dopjes kapot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 03:56:
naja:p een meizu, ik heb ook een Ipod (spiegel) en ik gebruik die sinds men E900 niet meer:P, njah Ipod zal waarschijnlijk veel beter geluid hebben , maar ben het beu hem mee te sleuren :@, en hij maakt elke keer men dopjes kapot :'(
Nee Meizu M6 schijnt beter geluid te hebben dan een iPod al is dat ook een persoonlijke smaak vind ik zelf, maar goed die discussie hoort hier niet thuis en zal ik ook niet verder gaan voeren :P

E900 gaat echt steeds beter bevallen, met dat touchscreen kan ik nu echt ZO snel over weg.. echt niet meer normaal, het werkt gewoon zo lekker.
Foto's worden ook steeds mooier, ik moest er toch ff aan wennen dat je dat ding goed stil moet houden.
Tja wat kan ik er verder over zeggen.. het is gewoon een heerlijke telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik een MP3'tje als wekkergeluid zet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:45
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:59:
Weet er iemand hoe ik een MP3'tje als wekkergeluid zet ?
NOT possible!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omvormen naar AMR en werkt het dan ?

En hoe stel je een screensaver in ?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:30:
omvormen naar AMR en werkt het dan ?

En hoe stel je een screensaver in ?
Ook niet, en dit staat ook allemaal in de handleiding ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
Potver, had deze telefoon. Maar heb hem weer verkocht omdat ik hem niet fijn vond. Lange tijd ergens laten liggen. Heb ik hem dan eindelijk verkocht, blijkt de interne-speaker kapot te zijn, wat zijn dit voor fratsen 8)7? Is het op te lossen? Of is het makkelijk te maken? Ik wil niks meer met Samsung te maken hebben, vandaar dat ik hiervoor ook geen garantie ga claimen. Meneer komt binnenkort terug met de telefoon, logisch ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 dagen deze toestel nu, maar
Weet iemand hoe ik dat irritante geluidje weg kan krijgen na het verzenden van een sms?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een musicadapter en TV out kabel gekocht via www.devilpower.nl(adverteert op marktplaats) Hij werkt super. Ik had er eerst een van eugsm, maar daar kwam aan een kant geen geluid uit, dus omgewisseld, zelfde resultaat, toen mijn geld teruggekregen. Die van devilpower heb ik geen problemen mee, ik gebruik de adapter om de telefoon aan te sluiten op mijn versterker, of van die portable boxjes. Het geluid is echter niet super, vooral als je de bas een beetje hard zet. Ik weet niet of het geluid beter is als je goede oordopjes op die adapter aansluit, ipv de standaard samsungdopjes, ik verwacht het eigenlijk niet. De tvkabel werkt wel echt super, je kunt je mp3's dan op tv afspelen enzo, en ach voor die 14 euro (tvkabel + music adapter+verzenden) heb je vind ik veel waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:34:
Ik heb 3 dagen deze toestel nu, maar
Weet iemand hoe ik dat irritante geluidje weg kan krijgen na het verzenden van een sms?

alvast bedankt
Ehh? geluidje?
Mijne is dan gewoon stil hoor :+
Heb je het ook nog als je de telefoon op stil zet? (in standy op het knopje rechtsonder drukken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Hey ik heb nu ook de samsung e900.
Eerst had ik een exemplaar waar de camera kapot van was, dus ik meteen weer omruilen.
Nu heb ik een nieuw exemplaar gekregen en heb ik last van een soort speling op de vierpuntdruktoets.
Als ik laat maar zeggen met de telefoon een beetje schud dat hoor je telkens een tikje, omdat hij niet 100% vast zit zeg maar. Je voelt het ook goed als je met je duim op een van de hoeken erop tikt.
Ik heb het hier dus alleen over de knoppen om het menu te bedienen en dus niet over speling in de slider.
Hoort dit?
Volgens mij niet aangezien ik er eerst geen last van had.
Herkennen meer mensen dit? Zoja, was het mogelijk hem (voor mij nog een keer dus :? ) om te ruilen?

[ Voor 15% gewijzigd door MarcoHenken op 23-07-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb even een vraagje.

Heeft iemand ooit een behuizing vervangen?

Edit/ gevonden. ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen dat de batterij snel op gaat en wanneer iemand mij belt dat hij meteen op voice mail gaat. Ook als hij naast mn monitor ligt stoort het een beetje net zoals wanneer je gebeld word of gaat bellen. Het lijkt alsof hij constant verbinding met iets wil maken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:09:
Hallo,

Ik heb even een vraagje.

Heeft iemand ooit een behuizing vervangen? Ik wil de achterkant vervangen, maar nadat de 4 schroefjes losgemaakt zijn, zit hij nog erg vast. Ik durfde niet verder te gaan, maar misschien weet iemand hoe het kan zonder er al teveel kracht op te zetten.

Het zou mooi zijn als iemand het weet, want hij is gevallen en aan de achterkant erg beschadigd. Met de nieuwe achterkant zou hij er weer mooi uit zien.

Adrie van Lunssen.
Nou Adrie van Lunssen postkantoor nl, er is hier al behoorlijk wat over geschreven dus als je een paar pagina's terug gaat dan kom je het wel tegen.

Ik zou je e-mails even weg halen trouwens, voordat hier de grote vriendelijke spam-bot langskomt om het postkantoor van wat extra mail te voorzien.
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:46:
Ik heb sinds een paar dagen dat de batterij snel op gaat en wanneer iemand mij belt dat hij meteen op voice mail gaat. Ook als hij naast mn monitor ligt stoort het een beetje net zoals wanneer je gebeld word of gaat bellen. Het lijkt alsof hij constant verbinding met iets wil maken ofzo.
Vaag probleem, je kan wel zelf bellen? Ook geen vreemde tekens in beeld en gprs uit? Ik zou hem iig eens opnieuw opstarten en de contactgegevens van Samsung opzoeken, nog nooit eerder van gehoord trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 23:02:

Vaag probleem, je kan wel zelf bellen? Ook geen vreemde tekens in beeld en gprs uit? Ik zou hem iig eens opnieuw opstarten en de contactgegevens van Samsung opzoeken, nog nooit eerder van gehoord trouwens.
Zelf bellen is geen probleem. Vanacht SMSjes gekregen die overdag naar me gestuurd zijn terwijl hij gewoon aanstond de hele dag :S.

Ik heb hem al een paar keer aan en uit gezet, of bedoel je dat niet met opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden! / Ik heb zelf geen E900 maar doe dit even voor iemand anders. Vandaar dat ik het topic niet verder (terug-)gelezen had. (E-mailadressen verwijderd..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 06:20:
[...]

Zelf bellen is geen probleem. Vanacht SMSjes gekregen die overdag naar me gestuurd zijn terwijl hij gewoon aanstond de hele dag :S.

Ik heb hem al een paar keer aan en uit gezet, of bedoel je dat niet met opnieuw opstarten?
ja dat bedoelde ik met opnieuw opstarten. Ik heb er iig nog nooit van gehoord en volg dit topic al een tijdje, het beste lijkt mij om contact op te nemen met samsung, maar misschien is het ook wel een provider issue, lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:49:
[...]

ja dat bedoelde ik met opnieuw opstarten. Ik heb er iig nog nooit van gehoord en volg dit topic al een tijdje, het beste lijkt mij om contact op te nemen met samsung, maar misschien is het ook wel een provider issue, lastig.
Ik denk eerlijk gezegd zeker een provider issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:56:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd zeker een provider issue...
Verklaart die baterij niet echt maar kan zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maybe omdat hij constant contact zoekt dat de batterij snel opgaat, ik heb geen idee ik ga even langs een KPN winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

marcohenken schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:55:
Hey ik heb nu ook de samsung e900.
Eerst had ik een exemplaar waar de camera kapot van was, dus ik meteen weer omruilen.
Nu heb ik een nieuw exemplaar gekregen en heb ik last van een soort speling op de vierpuntdruktoets.
Als ik laat maar zeggen met de telefoon een beetje schud dat hoor je telkens een tikje, omdat hij niet 100% vast zit zeg maar. Je voelt het ook goed als je met je duim op een van de hoeken erop tikt.
Ik heb het hier dus alleen over de knoppen om het menu te bedienen en dus niet over speling in de slider.
Hoort dit?
Volgens mij niet aangezien ik er eerst geen last van had.
Herkennen meer mensen dit? Zoja, was het mogelijk hem (voor mij nog een keer dus :? ) om te ruilen?
Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! ik heb dit ook, na paar weken, mijn vering ging niet goed, toen scheelde aan dat knopje NIETS, nu glijdt hij wel goed (opengemaakt mini steentje uitgehaald) en 1 week gebruikt W/O problems, ineens, 4kante knop int het midde aan het schudde? ik Wtf? ik weet nog niet wat te doen...

Ander probleem
Wat bedoelt een camera icoon in je Videos map op je Geheugenkaart? van MPEG --> MP4 geconverteerd, 1ne video werkt andere 3 niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Vandaag is mijn exemplaartje van deze telefoon verzonden. Ben eens benieuwd ofdat hij me wat zal bevallen, ik kom van een RAZR V3 van motorola dus het menu enzo zal waarschijnlijk wel even wennen zijn...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update over mijn probleem met de E900. HIj doet het nu weer gewoon goed ik heb geen kans gehad om even langs de winkel te gaan maar opeens deed hij het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n vriendin heeft sinds een paar dagen de E900 maar nu geeft dat ding telkens een geluid als die een sms verstuurt heb. In de handleiding staat niet hoe je dit uit kan zetten. Weet iemand hier misschien hoe dat wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 22:14:
M'n vriendin heeft sinds een paar dagen de E900 maar nu geeft dat ding telkens een geluid als die een sms verstuurt heb. In de handleiding staat niet hoe je dit uit kan zetten. Weet iemand hier misschien hoe dat wel kan?
Je kan het niet gewoon afzetten. Je moet de gsm algemeen op stil zetten oid.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Renegade! schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:55:
[...]

Je kan het niet gewoon afzetten. Je moet de gsm algemeen op stil zetten oid.
Ik heb helemaal een geluidje na verzenden van SMS :S
Nieuwe firmware ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ja dat tikje heb ik ook, is niks volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 12:56
Sinds kort beschik ik ook over een e900. Als ik vanuit stille stand naar 'geluid aan' schakel dan krijg ik altijd zo een vervelend geluid te horen. Kan ik dit ergens afzetten ? In dit topic vind ik er niets van, ook niet in deel 1. Ook in mijn handleiding zie ik dat niet direct terugstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
silentkiller schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:07:
Sinds kort beschik ik ook over een e900. Als ik vanuit stille stand naar 'geluid aan' schakel dan krijg ik altijd zo een vervelend geluid te horen. Kan ik dit ergens afzetten ? In dit topic vind ik er niets van, ook niet in deel 1. Ook in mijn handleiding zie ik dat niet direct terugstaan
Ik heb er ook naar gezocht en niks kunnen vinden.. volgens mij kan het niet :(
Dat melodietje is gewoon vals :S héél erg irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Dat kan door je toesenvolume uit te zetten.
(in de standby, het geluid op de laagste stand (=uit) zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 12:56
TheovdS schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:33:
Dat kan door je toesenvolume uit te zetten.
(in de standby, het geluid op de laagste stand (=uit) zetten)
bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
Ok ik heb een probleem, ik was net een sms aan het typen en ineens valt hij uit, en zit hij elke keer opnieuw op te starten en blijft hij vast hangen op het achtergrond scherm en dan start hij opnieuw op. Als hij dan opnieuw opstart zegt hij 'even geduld' en ik kan helemaal niets doen. Batterij eruit halen helpt niet.
Ik was net aan het opladen. Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
blubbers schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:35:
Ok ik heb een probleem, ik was net een sms aan het typen en ineens valt hij uit, en zit hij elke keer opnieuw op te starten en blijft hij vast hangen op het achtergrond scherm en dan start hij opnieuw op. Als hij dan opnieuw opstart zegt hij 'even geduld' en ik kan helemaal niets doen. Batterij eruit halen helpt niet.
Ik was net aan het opladen. Wat kan ik doen?
Tja dit probleem had ik ook 2 keer gehad. 2 x terug toen moeten gaan om hem te repareren. Zit niks anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 10-09 12:00
Ja heb hem binnen gedaan. Klote zooi. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:05
hallo, even een klein vraagje.
Mijn zusje wilt binnenkort een e900 gaan kopen. Maar ik lees nu in de startpost dat de trilfunctie niet tegelijkertijd met de ringtone werkt.
Is dat nu nog steeds zo? Dat zou voor mij namelijk gelijk een punt zijn om het niet te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos_1990 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:07:
hallo, even een klein vraagje.
Mijn zusje wilt binnenkort een e900 gaan kopen. Maar ik lees nu in de startpost dat de trilfunctie niet tegelijkertijd met de ringtone werkt.
Is dat nu nog steeds zo? Dat zou voor mij namelijk gelijk een punt zijn om het niet te kopen...
Nee het kan nog steeds niet. Er zijn wel speciale ringtones die het blijkbaar wel kunnen maarja om hier nou je aankoop van af te laten hangen... mis het iig niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook een E900 gekocht, Over het algemeen vind ik het een echt mooi dingetje, maar dat de toetsen zó gevoelig zijn is wel even wennen. Sinds vanacht begint mijn telefoon zwaar te flippen want het start achter elkaar opnieuw op dus kan er geen reet mee doen. :? Soms doet ie weer normaal en kan ik weer verder met de instellingen enzo maar dan gaat het na een korte tijd weer zo dat ie continu steeds opnieuw opstart. Ik sta nu al op het punt om de telefoon keihard tegen de muur te gooien :( }) :r Is er al ergens een oplossing voor dit probleem? Ik heb al gezocht maar kan er niks over vinden.

Mijn eerste indruk is niet al te best met Samsung, koop ik voor het eerst een Samsung telefoon krijg ik dit :'( Ben altijd bij SonyEricsson gebleven, maar dacht ik neem voor een keer eens wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:07:
Ik heb gisteren ook een E900 gekocht, Over het algemeen vind ik het een echt mooi dingetje, maar dat de toetsen zó gevoelig zijn is wel even wennen. Sinds vanacht begint mijn telefoon zwaar te flippen want het start achter elkaar opnieuw op dus kan er geen reet mee doen. :? Soms doet ie weer normaal en kan ik weer verder met de instellingen enzo maar dan gaat het na een korte tijd weer zo dat ie continu steeds opnieuw opstart. Ik sta nu al op het punt om de telefoon keihard tegen de muur te gooien :( }) :r Is er al ergens een oplossing voor dit probleem? Ik heb al gezocht maar kan er niks over vinden.

Mijn eerste indruk is niet al te best met Samsung, koop ik voor het eerst een Samsung telefoon krijg ik dit :'( Ben altijd bij SonyEricsson gebleven, maar dacht ik neem voor een keer eens wat anders :P
Gok dat het tegen de muur gooien niet gaat helpen maar je kan het altijd proberen ;)

Hoedanook vreemd probleem, neem aan dat de batterij een goede connectie heeft en de aan/uit niet half ingedrukt vastzit. Nog niet eerder gelezen in dit topic dus ik zou hem omruilen bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van Binsbergen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08-2022
Iemand ervaring met de USB kabels die o.a. op Ebay te koop zijn om de E900 op te laden via USB ?
Werken deze goed ? Is er ook een adres in NL die deze verkoopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je Displex op de E900 mag gebruiken? plx deftig antwoord :)

Thanks thanks thanks :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:29:
Weet iemand of je Displex op de E900 mag gebruiken? plx deftig antwoord :)

Thanks thanks thanks :*)
iemand? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Laatst online: 00:18
Gisteren had ik de e900 gehaald die in de aanbieding is bij de kijkshop. Die van mij blijft ook de hele tijd doorstarten. Gaat niet helemaal uit.
Denk dat ik morgen maar terug ga, aangezien er al meerdere zijn die dit (of een soortgelijk) probleem hebben. Zoals als Racefreak al zegt ook voor mij geen goede ervaring met mijn eerste Samsung.

EDIT: Ben terug geweest en wat bleek. De Simcard van T-Mobile is de schuldige. Heb een andere gekregen en nu werkt alles prima.

Weet iemand trouwens hoe je hier van die JAVA games op kan zetten, kom namelijk geen geschikt mapje tegen. ??

[ Voor 28% gewijzigd door maniac2003 op 19-08-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn E900 wilde ik graag unlocken, dus unlockcode aangevraagd bij T-Mobile. Kreeg netjes een brief met de volgende instructies:
1. Plaats een simkaart van een andere provider (KPN, Vodafone, Orange of Telfort) in het toestel.
2. Zet het toestel aan.
3. Toets de pincode in van de desbetreffende simkaart.
4. U ziet de tekst "netwerkblokkade geef wachtwoord".
5. Voer nu uw simunlockcode 12345678 in.
6. Sluit af met een #.
Helaas werkt dit niet. Na het invoeren van de pincode in stap 3 krijg ik de melding "Ongeldige SIM kaart". Het kan niet aan de Telfort SIM kaart liggen. Deze SIM kaart werkt prima in een ander toestel en ook is de pincode correct want die moest ik ook invoeren bij het testen met het andere toestel.

Ik vermoed dat de instructies voor een ander model zijn. In aanhef van de brief staat namelijk "Betreft: Simunlockcode Samsung E700/E820". Dat is dus niet juist, want het moet een code zijn voor een E900 model. Vreemd genoeg is het imei- en telefoonnummer wel correct.

Weet iemand de juiste procedure voor een E900? Graag geen verwijzingen naar illegale methoden. Ik heb dus gewoon een legale unlockcode van de provider maar weet niet hoe die ingevoerd moet worden. Kan ze natuurlijk bellen, maar de unlockdienst van T-Mobile is niet bereikbaar in het weekend.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Heb zelf sinds een maand of 7 een samsung e900

Nou wou ik laatst een foto maken.
Moest ik eerst even switchen van video - naar fotocamera
Komt dat schermpje even geduld in beeld.
Valt hij terug naar het opstart scherm van samsung.
En sinds dien wil hij ook niet verder meer.
Ook wil hij niet meer opgeladen worden door de telefoon oplader
Ik heb zelf het idee dat het een software probleem is
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:10:
Ik Heb zelf sinds een maand of 7 een samsung e900

Nou wou ik laatst een foto maken.
Moest ik eerst even switchen van video - naar fotocamera
Komt dat schermpje even geduld in beeld.
Valt hij terug naar het opstart scherm van samsung.
En sinds dien wil hij ook niet verder meer.
Ook wil hij niet meer opgeladen worden door de telefoon oplader
Ik heb zelf het idee dat het een software probleem is
Kan iemand mij helpen?
zoals vaker al aangegeven in dit topic: als je dit symptoom hebt, kan je het beste naar de winkel terug gaan en zeggen dat ie kapot is, zodat je nieuwe software krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
maniac2003 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:04:
Weet iemand trouwens hoe je hier van die JAVA games op kan zetten, kom namelijk geen geschikt mapje tegen. ??
lees dit of het vorige topic eens door: everything is searchable!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Is er ook navigatiesoftware beschikbaar voor de E900? Heb al een E900 sinds de release van dit toestel en heb eigenlijk nog nooit bekeken of er navigatiesoftware op kan draaien. Dit topic heb ik ook al een tijd niet meer gevolgd, dus ik ben nog niet op de hoogte of het wel of niet bestaat.

Iemand?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
MelvinB schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:41:
Is er ook navigatiesoftware beschikbaar voor de E900? Heb al een E900 sinds de release van dit toestel en heb eigenlijk nog nooit bekeken of er navigatiesoftware op kan draaien. Dit topic heb ik ook al een tijd niet meer gevolgd, dus ik ben nog niet op de hoogte of het wel of niet bestaat.

Iemand?
Dit zou ik ook érg graag willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Heb hem besteld bij gsmtrack.nl.
€149 voor een los toestel, simlockvrij. Vraag me alleen af of dit wel helemaal zuiver is, want in veel andere webshops kost ie €175-€220 (!!). Maarja ik zie het wel.

Vind het wel jammer van dat trillen/beltoon afspelen, dat dat niet tegelijk kan, maar het is niet anders. Verder vind ik het een heel mooi toestel.

Vraagje;
Hoe zit het met de wekker, die gebruik ik nml. heel erg vaak. Kun je net als bij Sony meerdere wekkers instellen en per wekker een aantal dagen van de week aangeven?
Kun je uberhaupt wel een paar dagen van de week selecteren voor je wekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05-2017
Er zit een wekker in die ik elke ochtend gebruik als backup voor mijn echte wekker.

Er zijn drie wekkers, die je elk kunt instellen op een bepaalde tijd, op
  • Een vast moment
  • Iedere dag
  • Iedere weekdag
  • Iedere dag, behalve zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
Damn, dus je kunt geen dagen selecteren. Nouja, jammer maar helaas ;)
Bedankt voor de reply trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Siparti schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:09:
Damn, dus je kunt geen dagen selecteren. Nouja, jammer maar helaas ;)
Bedankt voor de reply trouwens.
Idd, dat is zwaar bagger dat ze die functie eruit hebben gehaald, terwijl hij wel in de D500 zit :( Snap echt niet waarom ze zulke kleine dingetjes niet gewoon erin hebben gedaan. Net zoals sms geluid veranderen naar een mp3 ofzo. Bij mij zijn het toch wel de kleine dingetjes waaraan ik me irriteer.

- Geen mp3 als wekker ( vooral dat standaard deuntje is heeeeel irritant mee wakker worden, te blij. )
- als je ander wekkergeluid kiest, dat ie hem niet standaard maakt dan meteen.
- geen andere geluiden voor smsbericht ( althans geen mp3 ofzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Timocos schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:50:
[...]

Idd, dat is zwaar bagger dat ze die functie eruit hebben gehaald, terwijl hij wel in de D500 zit :( Snap echt niet waarom ze zulke kleine dingetjes niet gewoon erin hebben gedaan. Net zoals sms geluid veranderen naar een mp3 ofzo. Bij mij zijn het toch wel de kleine dingetjes waaraan ik me irriteer.

- Geen mp3 als wekker ( vooral dat standaard deuntje is heeeeel irritant mee wakker worden, te blij. )
- als je ander wekkergeluid kiest, dat ie hem niet standaard maakt dan meteen.
- geen andere geluiden voor smsbericht ( althans geen mp3 ofzo )
Het zou inderdaad veel handiger zijn als hij de instellingen van je vorige alarm liet staan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware van de e900 is dan ook bagger met uitroeptekens, er zijn zoveel kleine dingen die voortkomen uit luiheid, controleerbaarheidswaanzin of pure gierigheid dat ik deze telefoon nooit zou aanraden voor zijn functies/mogelijkheden.

Tuurlijk blijven er nog wel positieve punten over om hem te kopen, ik vind hem bv nog steeds 1 van de mooiste telefoons die je momenteel kan krijgen maar op het gebied van software heeft samsung mij zwaar teleurgesteld. In tegenstelling tot een nokia (pfff, dat ik dat ooit nog zou zeggen) of een SE begint het al met een matig pakket aan opties en functionaliteiten en een anderhalf jaar na introductie is er nog niks gebeurd om dit op te lossen, geen firmware upgrade of extra stuk software om wat functionaliteit in het zwarte blokje te stampen.

Ik zou hem nog steeds kopen als ik nu voor de keuze stond, alleen al voor de looks, maar Samsung heeft zwaar afgedaan voor mij op het gebied van inhoud en customercare. Ik garandeer niet dat mijn volgende geen samsung wordt maar ik kijk nu iig wel wat verder dan alleen het uiterlijk.

Zomaar mijn gedachten over de e900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
100% akkoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
Ben ik het ook wel mee eens. Bij sony vind ik dit weer een pluspunt, die interface.
Maar de E900 vind ik qua design toch wel een toppert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Siparti schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:47:
Ben ik het ook wel mee eens. Bij sony vind ik dit weer een pluspunt, die interface.
Maar de E900 vind ik qua design toch wel een toppert
Mja design is geweldig, alleen de software die erop zit zuigt gewoon :( Snap niet dat ze zulke dingen weglaten, terwijl die wel op oudere toestellen zit ( dus bijv. wekker instellen voor bepaalde dagen, enz enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:49:
[...]

Hij is redelijk makkelijk uit elkaar te halen vind ik zelf.
gewoon kleine kruiskop schroeven draaier, wat geduld, voorzichtig eronder schoonmaken, en weer in elkaar zetten.
Zelf gister de flat cable vervangen, was ook prima te doen.
hoe heb je de flatcable verwijderd? want hij is vastgesoldeerd toch? kan het geen kwaad om deze gewoon los te solderen en uit de houder te halen? bvd!

• kurt0015
  • Laatst online: 10-09 14:02
Modbreak:[PSGG] - Policy - Unlock, Flashen en Firmware

[ Voor 109% gewijzigd door Ginz op 12-09-2007 17:49 ]

Verwijderd

Ik heb ook een e900 bij de kijkshop gekocht(t-mobile prepaid). Ook in de aanbieding van €149,95 voor maar €149 -.- En heb hetzelfde probleem als een paar anderen :(
Ik heb me mobiel gister(dinsdag) gekocht.
Als ik hem aan doe moet ik mijn pin geven, daarna start ie op. Je ziet de walpaper en datumbalk enzo.
Een seconde daarna gaat het beeld uit, dan weer aan, dan verschijnt er het samsung begin plaatje, dan een wit scherm met: even wachten, dan je achtergrond en datumbalk enzo en dan gaat het scherm weer uit, aan etc
Dat herhaalt zich een aantal keer en dan doet ie het gewoon weer.
En soms als je niets doet, muziek luistert of bladert gaat het scherm ook uit aan etc dat gebeurt dan een of meerdere keren.

Ik wou nog even bevestiging vragen, ik moet het tog gewoon naar kijkshop of t-mobile terug brengen en een nieuwe vragen?

Verwijderd

Mijn omgeruilde mobiel had hetzelfde probleem. Ik heb hem terug gebracht en me geld terug gekregen. Ik ga nu denk ik een SE kopen.

[ Voor 252% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ik heb al een hele tijd een E900 en al die tijd kon ik perfect filmpjes over zetten van de telefoon naar de pc en afspelen.

Sinds kort gebruik ik de de instelling:
grootte 352x288
kwaliteit : superfijn
zoeker: volledig scherm
geluid opnemen : AMR (Adaptive Multi-Rate)
Geluid bij zoomen: aan
geluid helderheid: aan
witbalans: gfloeilamp
bestandsformaat: mp4

Nu heb ik van het weekend wat filmpjes gemaakt tijdens de f1 in spa en die kan ik gewoon openen via de media player in samsung pc studio 3 ( allerlaatste versie vandaag geupdate) maar als ik hem daarna overzet naar de pc kan geen enkel programma de filmpjes meer herkennen.
quicktime geeft de volgende melding: fout -2041: e en crashed nadat ik ok klik
windows media player crashed en kan geen codec vinden
nero media player crashed maar laat wel een stil beeld van te voren zien.

Iemand een idee wat ik nog kan doen die foutmelding kon ik niet vinden op google wel andere ook error vond ik niks op.
mijn E900 is niet geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:11:
Hallo. Ik heb al een hele tijd een E900 en al die tijd kon ik perfect filmpjes over zetten van de telefoon naar de pc en afspelen.

Sinds kort gebruik ik de de instelling:
grootte 352x288
kwaliteit : superfijn
zoeker: volledig scherm
geluid opnemen : AMR (Adaptive Multi-Rate)
Geluid bij zoomen: aan
geluid helderheid: aan
witbalans: gfloeilamp
bestandsformaat: mp4

Nu heb ik van het weekend wat filmpjes gemaakt tijdens de f1 in spa en die kan ik gewoon openen via de media player in samsung pc studio 3 ( allerlaatste versie vandaag geupdate) maar als ik hem daarna overzet naar de pc kan geen enkel programma de filmpjes meer herkennen.
quicktime geeft de volgende melding: fout -2041: e en crashed nadat ik ok klik
windows media player crashed en kan geen codec vinden
nero media player crashed maar laat wel een stil beeld van te voren zien.

Iemand een idee wat ik nog kan doen die foutmelding kon ik niet vinden op google wel andere ook error vond ik niks op.
mijn E900 is niet geflashed.
Probeer het eerst is op een andere PC?

Verwijderd

ik heb problemen met mijn E900 echt een rot mobiel vind ik het trouwens
namelijk ik heb een 1GB geheugen kaartje erin en die is zo onstabiel als maar kan ! hij vraagt soms om te formateren? of geeft de melding" kan niet openen!" of hij start opeens opnieuw op zomaar ! heel erg vreemd dus.
weet iemand of ik hier iets aan kan doen? garantie o.i.d ?

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 00:06:
Firmware van de e900 is dan ook bagger met uitroeptekens, er zijn zoveel kleine dingen die voortkomen uit luiheid, controleerbaarheidswaanzin of pure gierigheid dat ik deze telefoon nooit zou aanraden voor zijn functies/mogelijkheden.

Tuurlijk blijven er nog wel positieve punten over om hem te kopen, ik vind hem bv nog steeds 1 van de mooiste telefoons die je momenteel kan krijgen maar op het gebied van software heeft samsung mij zwaar teleurgesteld. In tegenstelling tot een nokia (pfff, dat ik dat ooit nog zou zeggen) of een SE begint het al met een matig pakket aan opties en functionaliteiten en een anderhalf jaar na introductie is er nog niks gebeurd om dit op te lossen, geen firmware upgrade of extra stuk software om wat functionaliteit in het zwarte blokje te stampen.

Ik zou hem nog steeds kopen als ik nu voor de keuze stond, alleen al voor de looks, maar Samsung heeft zwaar afgedaan voor mij op het gebied van inhoud en customercare. Ik garandeer niet dat mijn volgende geen samsung wordt maar ik kijk nu iig wel wat verder dan alleen het uiterlijk.

Zomaar mijn gedachten over de e900
Sparkx, ik ben het helemaal met je eens. Het design is prachtig, daar mogen we helemaal niks over melden, maar als je een tweejarig abo afsluit met deze telefoon, raak je gewoonweg uitgekeken.
Zonde, want als er meer functionaliteiten in zouden zitten, zou het een verrekte goede combi zijn geweest.
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:10:
ik heb problemen met mijn E900 echt een rot mobiel vind ik het trouwens
namelijk ik heb een 1GB geheugen kaartje erin en die is zo onstabiel als maar kan ! hij vraagt soms om te formateren? of geeft de melding" kan niet openen!" of hij start opeens opnieuw op zomaar ! heel erg vreemd dus.
weet iemand of ik hier iets aan kan doen? garantie o.i.d ?
Een software-update zou wonderen doen, dit valt ook onder garantie.
Heb je toevallig nog een telefoon waar dit kaartje in past? Zoja, is ie daar ook instabiel?
Of eventueel een format via een cardreader aan je PC, kan ook veel schelen :)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedenaaf,

al 3 maanden in bezit van een e900. geen problemen gehad, alleen de c knop is erg gevoelig ;)

nu enkel een probleem met het spel bobby carrot welke ik de beide difficulties heb uitgespeeld, dat hij errors geeft bij de scores.... maargoed...

graag wil ik spelletjes op de tel. zetten.. maar heb geen flauw idee hoe ik dit moet doen... heb google geprobeerd, maar wordt er ook niet veel wijzerder van...

en 2 topics afspitten is ook weer teveel van het goede, wel heb ik e.e.a. gelezen over russische fw?

alvast bedankt voor de uitleg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ergens in de twee topics staat een code die je kunt gebruiken om java te installeren... Zoek daar maar eens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:07:
goedenaaf,

al 3 maanden in bezit van een e900. geen problemen gehad, alleen de c knop is erg gevoelig ;)

nu enkel een probleem met het spel bobby carrot welke ik de beide difficulties heb uitgespeeld, dat hij errors geeft bij de scores.... maargoed...

graag wil ik spelletjes op de tel. zetten.. maar heb geen flauw idee hoe ik dit moet doen... heb google geprobeerd, maar wordt er ook niet veel wijzerder van...

en 2 topics afspitten is ook weer teveel van het goede, wel heb ik e.e.a. gelezen over russische fw?

alvast bedankt voor de uitleg. _/-\o_
Zo kun je spellen installeren:

om in het java menu te komen typ: *#9998*5282#

kies: instal MIDlet.

hij zal dan vragen om een wachtwoord en dat is: 235282.

En nu heb je .jad files nodig om ze te kunnen installeren :) Heb hier wel spellen liggen voor de Samsung E900, maar weet niet waar ik ze moet uploaden+ hij is ongeveer 30 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:46:
[...]

Zo kun je spellen installeren:

om in het java menu te komen typ: *#9998*5282#

kies: instal MIDlet.

hij zal dan vragen om een wachtwoord en dat is: 235282.

En nu heb je .jad files nodig om ze te kunnen installeren :) Heb hier wel spellen liggen voor de Samsung E900, maar weet niet waar ik ze moet uploaden+ hij is ongeveer 30 mb.
das gelukt O-)

je kunt het wel naar mijn email sturen if you want...

kwezeltje @ gmail.com

Ty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Ik heb ergens gelezen dat de russische firmware ook een luidere speaker heeft? Is dat zo? En zo ja, is het verschil de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:52:
Ik heb ergens gelezen dat de russische firmware ook een luidere speaker heeft? Is dat zo? En zo ja, is het verschil de moeite waard?
Vast niet, dan begint ie te kraken denk ik. Die speaker is al niet te best..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Hoe krijg ik het voor elkaar om de toetsen van de MP3-speler als hij ingeklapt is actief te houden?

Als mp3-speler moet je hem eerst openklappen, vervolgens weer helemaal naar het menu van de ''speler'' gaan en dan pas kan je weer naar volgende en vorige nummer... is er geen betere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:59:
Hoe krijg ik het voor elkaar om de toetsen van de MP3-speler als hij ingeklapt is actief te houden?

Als mp3-speler moet je hem eerst openklappen, vervolgens weer helemaal naar het menu van de ''speler'' gaan en dan pas kan je weer naar volgende en vorige nummer... is er geen betere manier?
euhm rustig ademhalen en nog een keer kijken?

Controls blijven gewoon actief, dus even openschuiven en dan de knoppen gebruiken, wat nog kan is dat je de mp3 speler voorang moet geven oid bij de opties, maar als je dat nog niet gedaan hebt dan zou je in theorie geen muziek horen als je niet in het mp3 scherm zit.

(afsluiten vd mp3 speler doe je dan overigens door de c 4 seconden in te houden in het normale standby scherm.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Enneh... waar kan je bij de opties de mp3-speler een hogere prioriteit geven?

EDIT: al gelukt :$

ik dacht dat ik wel zo aan de slag kon na gewend te zijn met m'n vorige Samsung, maar moest toch maar even het boekje doorkijken :)

[ Voor 50% gewijzigd door Jorn1986 op 09-10-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Maar... hoe hou ik dan die toetsen actief (verlicht) en het scherm in een zwakke stand verlicht? Vind het zwaar irritant dat ik dan weer 2 keer op de ''uit'' toets moet drukken om het weer actief te krijgen...

EDIT: en nog een vraagje: als ik op de micro SD sticks een paar mp3's zet in de map Music en vervolgens de stick in de E900 doe en vervolgens het wil beluisteren, is zowat de ene helft afspeelbaar en de andere helft niet, wie weet wat er mis is?
EDIT2: edit1 is opgelost, door hem volledig opnieuw te formatteren en het er opnieuw op te zetten.

[ Voor 46% gewijzigd door Jorn1986 op 09-10-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:51:
Maar... hoe hou ik dan die toetsen actief (verlicht) en het scherm in een zwakke stand verlicht? Vind het zwaar irritant dat ik dan weer 2 keer op de ''uit'' toets moet drukken om het weer actief te krijgen...

EDIT: en nog een vraagje: als ik op de micro SD sticks een paar mp3's zet in de map Music en vervolgens de stick in de E900 doe en vervolgens het wil beluisteren, is zowat de ene helft afspeelbaar en de andere helft niet, wie weet wat er mis is?
EDIT2: edit1 is opgelost, door hem volledig opnieuw te formatteren en het er opnieuw op te zetten.
Is al behoorlijk wat over gezegd in voorgaande pagina's maar och het is weekend. De knoppen aan houden zal niet echt lukken, tenzij je de "standby" stand uit kan schakelen incl. toetsvergrendeling, maarja het is een slidefoon he dus gewoon ff openschuiven en 1 keer op mp3 speler knop drukken, voila. Problemen met onafspeelbare muziek heeft ook vaak te maken met te lange namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ik krijg het maar niet gevonden. Zoekmachines werken vandaag niet mee met mij.
Weet iemand of het mogelijk is om nieuwe kleurpatronen te downloaden ofzo.
Ik vind de standaard T-Mobile en Zwarte layout een beetje saai worden.

Mensen, is er iemand die mij kan helpen. Ik gebruik nogal vaak de 'e' met een trema.
Dus ë. Waarom kan ik deze op een E900 niet gebruiken in de meeste gevallen?

Plekken waar een ë wel te gebruiken is:
> MMS
> E-Mail

Plekken waar een ë niet te gebruiken is (en juist wèl gewenst! ):
> Gebruikersnaam in e-mail instellingen.
> Andere namen in Contacten lijst.
> SMS.

Ben benieuwd of iemand hier iets zinnigs over kan zeggen.

[ Voor 49% gewijzigd door Bart© op 09-11-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
*Kick

Ik heb een vraagje over mijn E900. Ik heb hem sinds 2 dagen alleen ik krijg de MP3 speler niet muziek lezend van het geheugenkaartje. Als ik Muziek Toevoegen > Geheugenkaart selecteer zegt de telefoon "GEEN!"

Ik heb gewoon muziek op het kaartje gezet in de mappen die de telefoon heeft aangemaakt. De map "Music" dus.

Hoe kan ik de MP3 speler de muziek laten vinden op het geheugen kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nog een dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem!
als ik de telefoon aansluit via usb op de pc dan doet ie niets.
ik heb de software van de cd geinstalleert!
als ik dan pc studio 3 opstart zegt ie met wat ik wil verbinden(usb, bleutooth en infrarood)
dan doe ik usb en dan zegt ie dat ik hem erin moet steken.
doe ik dat gebeurt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:48:
ik heb een probleem!
als ik de telefoon aansluit via usb op de pc dan doet ie niets.
ik heb de software van de cd geinstalleert!
als ik dan pc studio 3 opstart zegt ie met wat ik wil verbinden(usb, bleutooth en infrarood)
dan doe ik usb en dan zegt ie dat ik hem erin moet steken.
doe ik dat gebeurt er niets
Vista/XP?

Iemand een oplossing voor het MP3 probleem?

Ik heb alles in mapjes gezet, bij Music op mijn geheugen kaart maar hij kan de MP3's niet vinden.
Wie o Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:50:
[...]

Vista/XP?

Iemand een oplossing voor het MP3 probleem?

Ik heb alles in mapjes gezet, bij Music op mijn geheugen kaart maar hij kan de MP3's niet vinden.
Wie o Wie kan mij helpen?
Heb je de MP3's rechtstreeks in de Music-map staan of in submapjes onder de Music-map? Mij staat bij dat er een redelijk nieuw toestel is dat niet met submappen overweg kan.

Niet eerder aan gedacht, anders had ik eerder wat gemeld. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb alle muziek ook al los in de map geplaatst, maar dat verhielp het probleem ook niet. Of bedoel je echt in de root van de geheugenkaart? Want hij maakt automatisch mapjes aan met Images en Music als naam etc. Dus ik heb het in Music gekwakt.

Ik ga zo even alles in de root gooien, als het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee, ik bedoel in het mapje Music maar dan zonder submapjes. Dat heb je echter al geprobeerd, dus dat werkt helaas ook niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de beste opties voor de duidelijkste foto's?

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 06:53:
Resolutie op zijn hoogste en op zijn fijnste, en ISO automatisch. Zelf even het licht selecteren en je telefoon goed stil houden. Dat geeft bij mij het beste resultaat.

Met de MP3's is het nog steeds niet gelukt helaas, als ik er maar 1 CDtje op zet, dus ongeveer 15 nummer herkent hij ze wel. Zodra er meer op komen te staan vind hij niks meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:14
Als ik mijn firmware versie uit lees krijg ik: E900BOGF1, maar aan de hand van onderstaande kan ik niet ontdekken uit welk gebied hij komt...

hoe zit dat ?
Details:
E900 = Model
XX = Gebied
F = Jaar
F = Maand
3 = Versie van die maand

Gebieden:
- Europe
XA: France/Italy
XB : Denmark/Norway/Sweden
XC : Portugal/Spain
XD : Czech/Hungary/Slovenia/Croatia-?
XE : Russia/Czech/Croatia-?
XF : Romania/Croatian-?
XX : France/Autria/Belgium/Germany/Hungary/Italy/UK/Spain

- Africa
JC : Algeria/Tunisia
JP/JR : Arabic
JV : Turkey

- Asia
DB : Vietnam
DC : Thailand
DD : India
DT : Australia
DX : Thailand/Indonesia/Vietnam/Malaysia

De eerste letter na het gebied staat voor het jaar:

A = 2001
B = 2002
C = 2003
D = 2004
E = 2005
F = 2006
G = 2007
H = 2008
...

De tweede letter voor de maand:

A = januari
B = februari
C = maart
D = april
E = mei
F = juni
G = juli

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Weet iemand hoe je die irritante wekker geluiden óf kan vervangen(MP3?) óf zachter kan zetten? :(
Ik word er gek van. Gebruik m'n wekker door de weeks altijd met m'n telefoon, maar die ringtones zijn zooo ontiegelijk lelijk en hard dat ik altijd met een kut humeur op sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
stijnos1991 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:37:
Weet iemand hoe je die irritante wekker geluiden óf kan vervangen(MP3?) óf zachter kan zetten? :(
Ik word er gek van. Gebruik m'n wekker door de weeks altijd met m'n telefoon, maar die ringtones zijn zooo ontiegelijk lelijk en hard dat ik altijd met een kut humeur op sta.
Dat kan met de russische firmware, waar niet over gepraat mag worden :P Alleen die is zwaar veroudert ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Het bediscussiëren van hoe en waar de nieuwste firmware te downen en hoe te flashen staan wij hier niet toe!!

Op de firmware en de flashprogramma's rusten namelijk auteursrechten. En aangezien jullie die rechten niet hebben, is dat in strijd met de wet. En dus niet toegestaan op het forum!