Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook ik ben weer toe aan een nieuwe telefoon, het wordt waarschijnlijk de Samsung E900.
Ik kan een hoop vinden op internet over deze telefoon.

Echter begreep ik dat hij vanaf deze week ook in de winkel ligt. Wie heeft hem al? Ervaringen zijn natuurlijk altijd beter dan de specs en de mooie verkoop praat van de "telefoonwinkel"

Ook kon ik geen plaatje vinden van de achterkant van het toetsel en op samsung.nl is hij ook niet te vinden....

linkje: Samsung E900

edit:
wat foto's, staat altijd leuk in een topic :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/samsung/e900/comparison_kg800_e900%20(2).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/samsung/e900/comparison_kg800_e900%20(8).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.telepoint.nl/Images/Samsung/e900c.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Hey, hier zat ik op te wachten :P

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon, ik loop alleen tegen een nadeel aan.. Bijna elke nieuwe telefoon komt met minder of slechts vergelijkbare opties t.o.v. mijn 1 jaar oude SE W800i :( Ik wil nu graag een modieus telefoontje, vond de RAZR bijvoorbeeld erg mooi maar de opties zijn gewoon zwaar ruk. Evenals de nieuwe LG K800, mooi ding maar geen uitbreidbaar geheugen. En ook deze E900 heeft geen revolutionair andere opties dan m'n W800 ;( Geen stereo speaker ofzo, geen betere cam.. hij ziet er alleen anders uit en voor alleen dat vind ik het een beetje zonde geld.

Het lijkt alsof de opmars qua technologie in telefoons een beetje stil staat :/

[edit]

Is dit niet gewoon de achterkant :?

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/samsung/e900/cebit%202006%200463.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door The Legend op 26-05-2006 20:44 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is inderdaad de achterkant.

Ik heb de e900 vanavond gehaald en ben hem nu aan het uitproberen.

M'n eerste ervaring is dat deze telefoon iets groter is dan mijn vorige samsung (e630), maar ook een stuk lichter. De de toetsen onder het beeld zijn aanrakingstoetsen wat even wennen is. De rest ben ik nog aan het verkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Hmm, ik twijfel tussen de KG800 en de E900. Normaal zou ik geen samsung kopen omdat de software vrij brak is. Maar volgens mij is dit de eerste samsung met de nieuwe software. Heb ik dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Kunje ook opnemen en ophangen met dat schuifsysteem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen de D520 en de E900, qua specificaties is de E900 natuurlijk een stuk beter. :P Alleen het enige punt waarom ik nog twijfel tussen de D520 en de E900 is het slidesysteem. Bij de E900 voelt veel slapper aan dan de D520, of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier zat ik op te wachten:

FOTO'S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
2 Legioen:
zou het leuk vinden als je een uitgebreide revieuw/ervaring opschrijft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanavond een uitgebreide review schrijven, heb hem nu 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:02:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Inderdaad, hulde, en ik ben zeer benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

best leuk toestel, gewaagt het touchpad, ik denk dat het een begin fase is en uiteindelijk als het een succes is veel meer toestellen er mee worden uit gerust.
uiteindelijk is er veel minder slijtage aan de knopjes.
KG800 is een leuk concurrerend toestel

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Samsung :r Ik blijf het zeggen, nu ook weer met de nieuwe software. De telefoon kan niet eens trillen en een beltoon afspelen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mijn ervaring met samsung GSM's:

+ Goede geluidskwaliteit tijdens bellen
+ Haarscherp display
+ Goede trilfunctie

- Slechte accu's, 2 dagen (max. 3) en hij is leeg zonder al te veel te bellen. Ik snap niet dat ze blijven vasthouden aan de 800 mAh accu's, zelfs als je dual displays hebt 8)7

Ondanks 3 goede punten, weegt het niet op tegen dat ene grote nadeel. Maar dat neemt niet weg dat de E900 een strak ding is. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door dreester op 29-05-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om eerlijk te zijn zat ik zelf te wachten op de k800i van SE, maar omdat ik mijn mda echt beu was, toch maar een winkel in gelopen om hem te bekijken. Ik vond hem zo leuk dat ik hem gelijk genomen heb. Ik mocht hem toch gratis hebben bij mijn verlenging. Leuk toestel, ziet er opzich aardig uit. De standby tijd, geen idee, heb hem ongeveer een uurtje nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Oke mensen,

blijf vooral je ervaringen posten!
mijn keuze tussen de e900 en de kg800 is al gemaakt!

mijn vragen zijn nog: hoe lang is de standby tijd in de praktijk, en: kan je nog steeds niet trillen en bellen tegelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je idd nog niet trillen en bellen tegelijk. Ik kan me vergissen, maar dan heb ik de optie nog niet gevonden in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:46:
Volgens mij kun je idd nog niet trillen en bellen tegelijk. Ik kan me vergissen, maar dan heb ik de optie nog niet gevonden in de telefoon.
Je*us.... dat vind ik wel balen! Samsung leert het dus wat dat betreft nog niet! Ik heb begrepen dat samsung het wel, ik geloof in de d500 of d600 kan het geloof ik wel....

Nou ja wat mij betreft toch wel een flink min-punt (ook tov de LG) maar toch, deze heeft mijn voorkeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Batsu schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:42:
[...]

Je*us.... dat vind ik wel balen! Samsung leert het dus wat dat betreft nog niet! Ik heb begrepen dat samsung het wel, ik geloof in de d500 of d600 kan het geloof ik wel....

Nou ja wat mij betreft toch wel een flink min-punt (ook tov de LG) maar toch, deze heeft mijn voorkeur!
heb hier de d500 en een vriend de d600 en alle 2 is het alleen zo dat ie eerst trilt en daarna de beltoon zonder tril.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
chucky666 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:44:
[...]

heb hier de d500 en een vriend de d600 en alle 2 is het alleen zo dat ie eerst trilt en daarna de beltoon zonder tril.
Alle samsung's hebben dit. Erg vervelend, alleen daarom zou ik nooi een samsung kopen. Want ik wil gewoon alleen tril of alleen beltoon in kunnen stellen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:42:
[...]

reden dat ik niet voor de LG ging, was vrij eenvoudig. Ik heb hem in mijn handen gehad bij de phonehouse. Er zat een raar kraakje in als het open ging. Toen gaf hij te kennen dat hij er ook al 3 had terug gekregen met hetzelfde probleem. Dat vond ik niet echt veel vertrouwen uitstralen. Maar eerlijk is eerlijk, nu ik de samsung heb, tja er zit ook speling tussen het boven en onderdeel. Ik hoop dat hij het een tijdje overleeft. Maar op basis van het uiterlijk vind ik de KG800 echt aanzienlijk mooier! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Astennu schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:56:
[...]

Alle samsung's hebben dit. Erg vervelend, alleen daarom zou ik nooi een samsung kopen. Want ik wil gewoon alleen tril of alleen beltoon in kunnen stellen.
Volgens mij kan je wel alleen trillen en alleen bellen instellen, alleen niet trillen en bellen tegelijk...

trouwens, waar kom je vandaan? Asten wellicht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:31:
[...]

reden dat ik niet voor de LG ging, was vrij eenvoudig. Ik heb hem in mijn handen gehad bij de phonehouse. Er zat een raar kraakje in als het open ging. Toen gaf hij te kennen dat hij er ook al 3 had terug gekregen met hetzelfde probleem. Dat vond ik niet echt veel vertrouwen uitstralen. Maar eerlijk is eerlijk, nu ik de samsung heb, tja er zit ook speling tussen het boven en onderdeel. Ik hoop dat hij het een tijdje overleeft. Maar op basis van het uiterlijk vind ik de KG800 echt aanzienlijk mooier! :9~
oh oke kwestie van smaak wellicht.
als ik puur kijk naar specs dan is de samsung beter. Aangezien hij ook goedkoper is zal ik zekr voor de samsung gaan. En in mijn ogen ziet de samsung er beter uit, wat volwassener, maar ja dat is natuurlijk gewoon smaak!

Nu even wachten op een acceptabele prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm als je naar de specs kijkt is dat zeker waar.
Hoe het eruit is zeker smaak afhankelijk, maar het idee is voor mijn gevoel bij LG iets beter uitgewerkt, waar Samsung net iets meer aandacht heeft besteed aan de techniek.

[oftopic]
tussendoor wezen lunchen, dus weet niet in hoeverre dit nog een relevant antwoord is.
[/oftopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
nou kijk, ik begrijp dat bij de LG, als je een foto aan een contact wil hanegn, je deze foto gemaakt moet hebben in 72x72 formaat. Je moet dus van te voren weten of je hem aan een contact wilt koppelen. Dat vind ik nogal lastig. Tevens zit de knop om het gesprek te beeindigen bij de LG aan de zijkant, wat lastig schijnt te zijn (ik weet het dus niet hoor!)

Ach het zal elkaar niet veel ontlopen, maar ik kies voor de samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:57
ik zeg: Photoshop... Dat maakt dus weinig uit voor contact toewijzen...Ik heb altijd bel en tril tegelijk aan omdat ik mijn mp3-speler vaak op heb en dan mijn ringtone niet hoor... 1x trillen lijdt dan echt tot teveel gemiste calls...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
nou goed, lijkt mij nogal omslachtig.....
tja en het bellen en trillen tegelijk...blijft een raar verhaal! Maar goed het is net wat je belangrijk vindt en waar je voor kiest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Heb je hem al af? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Batsu schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:11:
[...]

Volgens mij kan je wel alleen trillen en alleen bellen instellen, alleen niet trillen en bellen tegelijk...
Yup, ik zelf vind dit geen probleem trouwens.
Ik heb een D500 van december 2004 en hij doet het prima, ik laad hm elke nacht op dus ook geen problemen met de accu.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Gutteguttegut schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:03:
[...]
Yup, ik zelf vind dit geen probleem trouwens.
Ik heb een D500 van december 2004 en hij doet het prima, ik laad hm elke nacht op dus ook geen problemen met de accu.
zo denk ik er ook over. Ik zou liever met trillen en bellen hebben maar helaas! Geen groot probleem, het verhinderd mij er niet van om hem te kopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Zou Samsung er een (goede) reden voor hebben dat bellen en trillen tegelijk niet kan? Of zijn ze gewoon te lui om dat te veranderen?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
JaymzHetfield schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:48:
Zou Samsung er een (goede) reden voor hebben dat bellen en trillen tegelijk niet kan? Of zijn ze gewoon te lui om dat te veranderen?
ik denk dat de configuratie van de printplaat zo is, dat dat niet kan...
maar ik heb wel eens gehoord van een samsung toestel dat het WEL kan.... blijft dus vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even op die speling terug te komen welke ik eerder noemde.
Is dat normaal bij een slider? Ik heb nog nooit een slide telefoon gehad.

Wat ik zelf wel een beetje vervelend vind, maar dat zal wennen zijn, is dat de telefoon al reageert terwijl ik nog hoover boven de touch sensitive toetsen. Met mijn nogal lompe duim wil dat nog wel eens op vervelende momenten zijn.

Andere rariteit, ik krijg niet al mijn afspraken erin vanuit outlook. En als ik dan alleen de komende 10 dagen doe, dan nog neemt hij sommige afspraken niet mee, en de andere wel. Iemand enig idee waar het hem in zit?

Verder een top toestel, ohja en klein minpuntje, vervelend dat het schermpje een animatie toont met blacklight terwijl hij aan het laden is. Toch nog maar even de instelling voor zien te vinden.

(ik lees net dat er op de x700 van samsung "A2DP" zit. Nu lijkt mij dit toestel nieuwer, maar ik kan niet vinden of dat ook op de e900 zit.)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
volgens mij zit er altijd wel wat speling op, als het maar niet te veel is, want dan zou ik er mee terug gaan...

A2DP? wat is dat? (of is dit een hele domme vraag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

A2DP (Advanced Audio Distribution Profile) is een Bluetooth-profiel waarmee hifi-stereogeluid over een draadloze Bluetooth-verbinding verzonden kan worden.

A2DP wordt steeds vaker ondersteund in mobiele telefoons en PDA's waardoor een losse MP3-speler niet meer nodig is.

Zowel het verzendende apparaat als het ontvangende apparaat dient A2DP te ondersteunen.
De E900 ondersteunt dit niet.

Dus wel :?

[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 31-05-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Wat wordt er eigenlijk allemaal meegeleverd met deze telefoon? Hij staat nog niet op de site van Samsung en kan het ook niet bij webwinkels vinden..

En wat is Fligh modus?

[ Voor 9% gewijzigd door Cardinoz op 31-05-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Cardinoz schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:09:
Wat wordt er eigenlijk allemaal meegeleverd met deze telefoon? Hij staat nog niet op de site van Samsung en kan het ook niet bij webwinkels vinden..

En wat is Fligh modus?
ik dacht dat de e900 wel A2DP ondersteund... ik geloof dat ik het ergens heb gelezen...
flight modus is dat je de telefoon kan gebruiken als camera of mp3 speler zonder dat je een verbinding met een netwerk hoeft te hebben. Handig bv in een vliegtuig of zo....

volgens mij zit erbij:
telefoon
batterij
headset
en lader natuurlijk
cd-rom+datakabel (niewemobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
"Daartegenover zet de E900 een fantastische 2.0 Mpixel camera, een betere belkwaliteit, een extern geheugenkaartslot, handsfree functie, een scherm met een hogere resolutie, aanwezigheid van flight mode en de mogelijkheid stereo Bluetooth headsets te gebruiken. "

stereo bluetooth headset,,,, is dat A2DP of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Batsu schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:16:
"Daartegenover zet de E900 een fantastische 2.0 Mpixel camera, een betere belkwaliteit, een extern geheugenkaartslot, handsfree functie, een scherm met een hogere resolutie, aanwezigheid van flight mode en de mogelijkheid stereo Bluetooth headsets te gebruiken. "

stereo bluetooth headset,,,, is dat A2DP of heb ik het mis?
Dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, dat A2DP had ik nog niet gevonden ergens.

In de doos zit het volgende:
Telefoon ;)
batterij
headset
cd-rom
data kabel
lader

aangaande de speling. Ik denk dat het iets meer dan een milimeter is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:53:
Thanx, dat A2DP had ik nog niet gevonden ergens.

In de doos zit het volgende:
Telefoon ;)
batterij
headset
cd-rom
data kabel
lader

aangaande de speling. Ik denk dat het iets meer dan een milimeter is??
beetje standaard pakket dus zoals altijd bij samsung. LG apkket is duidelijk uitgebreider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

zal je altijd zien, ik heb net mn abbo verlengt met een D520 komt deze E900 uit!
Mooi apparaat, er is zeker niemand die wilt ruilen met een net 2 weken oude D520? ;)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Batsu schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:49:
[...]

ik denk dat de configuratie van de printplaat zo is, dat dat niet kan...
maar ik heb wel eens gehoord van een samsung toestel dat het WEL kan.... blijft dus vaag!
Het lijkt mij dat trillingen en beltonen aangestuurd worden door de software ;)
Ik heb vandaag een abo afgesloten en daar dit toestel bij genomen, had geen idee dat ie nog zo ontzettend nieuw was. Wel ontzettend wennen als je uit het stenen tijdperk komt (Nokia 3210 al 5 jaar :X) maar ik vind 'm wel lekker werken.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightYears schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:00:
zal je altijd zien, ik heb net mn abbo verlengt met een D520 komt deze E900 uit!
Mooi apparaat, er is zeker niemand die wilt ruilen met een net 2 weken oude D520? ;)
nou euhmmmm .... nee :Y)
maar de D520 is ook een heel mooi toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

De voornaamste reden voor mij om deze te nemen en niet de D520 is dat hier extra geheugen in kan en in de D520 niet. Lekker volproppen met MP3's :9

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:36:
[...]

nou euhmmmm .... nee :Y)
maar de D520 is ook een heel mooi toestel?
Absoluut, ik ben er ook erg content mee. Maar persoonlijk vind ik de E900 nog net iets mooier :)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey, even een vraagje. Ik heb nog nooit een Samsung gehad, maar deze zie ik wel zitten. Nu is mijn vraag of je op deze phone ook profielen hebt, zoals stil, luid, etc.? Dat is me nu niet helemaal duidelijk geworden. Grazie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:58:
Ey, even een vraagje. Ik heb nog nooit een Samsung gehad, maar deze zie ik wel zitten. Nu is mijn vraag of je op deze phone ook profielen hebt, zoals stil, luid, etc.? Dat is me nu niet helemaal duidelijk geworden. Grazie
ja er zitten profielen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Hoeveel intern geheugen zit er in en hoeveel MiniSD kun je er max in proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een klein vraagje zijn er twee versies? Want als je op nieuwemobiel.nl kijkt zie je op de foto's een versie met grijze en 1 met zwarte omlijsting.

Welke zit wordt erin Nederland geleverd?

hier duidelijk te zien

grijs:

http://www.fs-newmobile.c...0/cebit%202006%200468.jpg

http://www.fs-newmobile.c...bit%202006%20100_2627.jpg

zwart:

http://www.fs-newmobile.c...ison_kg800_e900%20(9).jpg

http://www.fs-newmobile.c...ison_kg800_e900%20(2).jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Rio schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:23:
Hoeveel intern geheugen zit er in en hoeveel MiniSD kun je er max in proppen?
Er zit 80 MB in ofzo en je kan er geen MiniSD in proppen. Deze telefoon eet namelijk MicroSD/TransFlash-kaartjes :P Maar daarvan kan je er een gig in steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:26:
nog een klein vraagje zijn er twee versies? Want als je op nieuwemobiel.nl kijkt zie je op de foto's een versie met grijze en 1 met zwarte omlijsting.

Welke zit wordt erin Nederland geleverd?

hier duidelijk te zien

grijs:

http://www.fs-newmobile.c...0/cebit%202006%200468.jpg

http://www.fs-newmobile.c...bit%202006%20100_2627.jpg

zwart:

http://www.fs-newmobile.c...ison_kg800_e900%20(9).jpg

http://www.fs-newmobile.c...ison_kg800_e900%20(2).jpg
Dit vroeg ik mezelf nu ook al af. Verschillende webshops bieden de telefoon aan als E900 black, maar dan is het toetsenbord enzo wel grijs. Die moet ik echt niet hebben. Ik heb er 1 ook een mailtje gestruurd met de vraag welke zij nu leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E900 voelt aan als speelgoed vergeleken met de D520. Het slidesysteem loopt niet lekker, en het batterij klepje zit niet stevig vast. Als je het toestel een beetje stevig openschuift, ligt het klepje eraf. Voor mij al reden genoeg om het toestel niet te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 18:31

reiker

dan jij!

Mag ik vragen waar je tot die conclusie bent gekomen? Als het is van een demo-exemplaar in de winkel zou ik daar niet al teveel waarde aan hechten, maar als het komt van je eigen exemplaar...

Ben wel benieuwd naar de reviews van dit toestel trouwens. Volgens mij wordt de review van Norretix enorm uitgebreid ;)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:48:
De E900 voelt aan als speelgoed vergeleken met de D520. Het slidesysteem loopt niet lekker, en het batterij klepje zit niet stevig vast. Als je het toestel een beetje stevig openschuift, ligt het klepje eraf. Voor mij al reden genoeg om het toestel niet te nemen.
Batterijklepje gaat inderdaad vrij makkelijk los, maar het schuifsysteem werkt bij mij prima hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb het toestel nu net een dag, bevalt opzich prima, het display is gewoon erg strak!

Maar ik vraag me nog een aantal dingen af:
- Trillen en ringtone tegelijk kan op geen enkele manier?
- Oproep profielen kan ik niet instellen, waar zit dit?
- Heeft iemand een leuke site met eventueel games/(animated)wallpapers (gratis natuurlijk)

Groet,

Yorick

Update : Check http://www.zaurusthemes.o...papers/240x320/index.html voor wallpapers

[ Voor 14% gewijzigd door Yorick81 op 02-06-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Yorick81 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:40:
Ik heb het toestel nu net een dag, bevalt opzich prima, het display is gewoon erg strak!

Maar ik vraag me nog een aantal dingen af:
- Trillen en ringtone tegelijk kan op geen enkele manier?
- Oproep profielen kan ik niet instellen, waar zit dit?
- Heeft iemand een leuke site met eventueel games/(animated)wallpapers (gratis natuurlijk)

Groet,

Yorick
mobile9.com zal tzt wel spellen ed aanbieden (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al gemeld dat de touch functie vrij gevoelig is. Hoe zit het met de toetsenblokkering van deze menuknoppen zeg maar? Lijkt mij onhandig als deze pas functioneel zijn als de telefoon uitgeklapt is. Grazie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:12:
Er is al gemeld dat de touch functie vrij gevoelig is. Hoe zit het met de toetsenblokkering van deze menuknoppen zeg maar? Lijkt mij onhandig als deze pas functioneel zijn als de telefoon uitgeklapt is. Grazie
De knoppen kan je gebruiken als het toestel open is geklapt, maar je kan de toetsen ook gebruiken als het toestel dicht is en je het toetsenblok eraf haald (door de power toets in te drukken)

Heeft iemand nog meer tips/trucs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:48:
nou goed mijn zusje heeft hem vandaag dus gehaald en ik weet niet hoe jij hem dan open schuift, maar het klepje zal er niet zomaar van afvliegen. Ok hij gaat er misschien wat gemakkelijk af, maar alleen op de momenten dat je dat zelf wil. Het schuifsysteem was ook niks mis mee.

@giancarlo:

Ze leveren de zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok we zitten met een vreemd probleem. Gister kon mijn zusje tijdens het smsen nog naar haar mp3'tjes luisteren, maar nu op het moment dat ze op de terug knop drukt verlaat hij de mp3 speler en stopt het geluid. Iemand bekend met dit probleem?

Lukt het bij jullie wel om tijdens het mp3 luisteren een smsje te typen bijvoorbeeld?

edit: we zijn er al uit, was een optie onder het mp3 menu

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 10:58
De E900 heb ik vorige week gehaald toen die gelijk uit was, had die gereserveerd. Na een paar dagen werkt de slide niet soepel meer, de veerkracht is er een beetje uit. Nu veert die nog maar zachtjes en je moet zelf een groot gedeelte met de duim omhoog of omlaag schuiven (over de helft) voordat de veering die pakt zodat die automatisch omhoog of omlaag wordt verschoven. Als je die niet ver genoeg schuift blijft die gewoon steken in het midden.
Verder is er een speling in die twee delen van de telefoon. Als die uitgeklapt is, hoor je een kraak als je op de bovengedeelte drukt. Dus als je het touchpad gebruikt of als je je oor tegen de telefoon legt (dan hoor je de kraak nog erger en harder). Er is dus duidelijk een speling waardoor een kraak te horen is.
Iemand ook problemen hiermee? Of is dit (niet) normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Newtequser schreef op zondag 04 juni 2006 @ 01:33:
De E900 heb ik vorige week gehaald toen die gelijk uit was, had die gereserveerd. Na een paar dagen werkt de slide niet soepel meer, de veerkracht is er een beetje uit. Nu veert die nog maar zachtjes en je moet zelf een groot gedeelte met de duim omhoog of omlaag schuiven (over de helft) voordat de veering die pakt zodat die automatisch omhoog of omlaag wordt verschoven. Als je die niet ver genoeg schuift blijft die gewoon steken in het midden.
Verder is er een speling in die twee delen van de telefoon. Als die uitgeklapt is, hoor je een kraak als je op de bovengedeelte drukt. Dus als je het touchpad gebruikt of als je je oor tegen de telefoon legt (dan hoor je de kraak nog erger en harder). Er is dus duidelijk een speling waardoor een kraak te horen is.
Iemand ook problemen hiermee? Of is dit (niet) normaal?
Ik zou hem dan even omruilen ivm met gekraak enzovoort, aangezien je schijnbaar de enigste bent ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Info voor in de ts: http://www.esato.com/news/article.php/id=910

Staat ook veel over het vernieuwde menu en andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Ik ben zeker ook van plan deze te gaan kopen icm een abo. Nog even zoeken welke.. 2 jaar is lang..
Betaald toch af als je even wacht als je de D520 wilt gaan kopen maar zo zal het altijd blijven. je koopt iets en als je weghloopt zie je in een andere winkel een nieuwere liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Tomino schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:08:
Ik ben zeker ook van plan deze te gaan kopen icm een abo. Nog even zoeken welke.. 2 jaar is lang..
Betaald toch af als je even wacht als je de D520 wilt gaan kopen maar zo zal het altijd blijven. je koopt iets en als je weghloopt zie je in een andere winkel een nieuwere liggen..
Op tv is nu een spotje dat hij bij 1 jaar flex 30 gratis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
DaannO schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:11:
[...]

Loel! Wow die ga ik nemen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
DaannO schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:11:
[...]

Cool, jah sorry ik kijk geen tv, serious. anyway linkie komt in edit!

Ik zie niks op internet hiervan?

[ Voor 14% gewijzigd door Tomino op 04-06-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Tomino schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:30:
[...]

Cool, jah sorry ik kijk geen tv, serious. anyway linkie komt in edit!
Ben niet zo van reclame maken. Heb je de link gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
DaannO schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:36:
[...]

Ben niet zo van reclame maken. Heb je de link gemaild :)
Mij dan ook maar plz :) Weet ik zeker dat ik de goede heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Linkie: http://www.belcompany.nl/...twerk=6&ingang=abonnement
en ff searchen

Voor de abo mensen,
Hoe ervaren jullie dat? 2 jaar abo.
Mag je daar vanaf stappen of zit je er ECHT 2 jaar aan vast?
(sorry echt alijd altijd prepaid gehad)

[ Voor 27% gewijzigd door Tomino op 04-06-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dersan schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:43:
[...]

Mij dan ook maar plz :) Weet ik zeker dat ik de goede heb!
Done.
Tomino schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:46:
Linkie: http://www.belcompany.nl/...twerk=6&ingang=abonnement
en ff searchen

Voor de abo mensen,
Hoe ervaren jullie dat? 2 jaar abo.
Mag je daar vanaf stappen of zit je er ECHT 2 jaar aan vast?
(sorry echt alijd altijd prepaid gehad)
2 jaar is 2jaar. Je kan er niet onderuit komen. Je kan alleen er eerder af komen door de overige maanden af te betalen. Dus weet wel waar je aan begint. Het is namelijk een lange rit :)

De prijs die er bij staat is 70 euro. Dit klopt echter niet, dit is gratis in de winkel aangezien de actie niet voor internet geld.

Er zijn overgins wel eenmalige aansluitkosten van 27.50.

[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 04-06-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Jah klopt, stom, 2 jaar is natuuk 2 jaar.
Dat is lang, zo ongeveer 15 % van mijn hele leven :X
Maar het maakt niet uit wat je ook neemt, als je 1 jaar neemt zijn je maandkosten gewoon erg hoog, en bij 2 jaar zijn ze laag maar kom je op het zelfde uit..
Even kijken wat het slimst is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey. Ik las in het Samsung D800 topic dat het niet mogelijk is om een iegen beltoon in te stellen - een mp3'tje van jezelf o.i.d. Trillen en een beltoon te gelijk hoeft niet zozeer van mij, maar een eigen beltoon wil ik wel. Mag ik aannemen dat je met deze phone wel een eigen mp3 als beltoon kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
Willen de E900 bezitters eens luisteren naar het speakertje met je oor er tegen aan, wanneer er toetsgeluiden uit komt? Hoor je dan ook een "sis" van de speakertje naast het toetsgeluid? En wanneer je de toetsvolume naar 0 zet (met de zijknopjes) in de niet-stille stand en je drukt op de toetsen, dan hoor je ook een "sis" geluid zonder dat er toetsgeluid eruit komt. Is dat normaal? Of is dat ook weer een probleem wat ik alleen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Mag je hier linkje neerdroppen voor abo en toestel gratis?
Denk wel toch, heeft te maken met de E900 iig! :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:01:
Mag je hier linkje neerdroppen voor abo en toestel gratis?
Denk wel toch, heeft te maken met de E900 iig! :? :)
ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
en anders mag je het naar me mailen!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:27:
Ey. Ik las in het Samsung D800 topic dat het niet mogelijk is om een iegen beltoon in te stellen - een mp3'tje van jezelf o.i.d. Trillen en een beltoon te gelijk hoeft niet zozeer van mij, maar een eigen beltoon wil ik wel. Mag ik aannemen dat je met deze phone wel een eigen mp3 als beltoon kan instellen?
Bij mij komt de hele week Soldaat van Oranje al uit de speaker, dus het is zeker mogelijk om een MP3 als beltoon te gebruiken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Vorruit :>
http://algebeld.nl/index....neID=89&BrandTypeColour=4

http://gsmtrack.nl/index....estel&id=284&doelgroep=1#
deze Zijn no-gal handig..
[ask]Welk Abo hebben jullie? [/ask]

[ Voor 35% gewijzigd door Tomino op 05-06-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:22:
[...]

Bij mij komt de hele week Soldaat van Oranje al uit de speaker, dus het is zeker mogelijk om een MP3 als beltoon te gebruiken :Y)
Okay. Zeer relaxt. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newtequser schreef op zondag 04 juni 2006 @ 01:33:
Dit probleem heb ik onderhand ook, na een weekje gebruik. Ben jij er nog mee terug gegaan naar de winkel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik ga morgen even naar de winkel (belcompany) om hem in mn handen te houden en dan beslis ik of dit hem wordt.

Al wel raar dat newtequser en Ganymedus problemen met het veersysteem hebben :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 11:17
Ik ben zelf werkzaam in een telefonie winkel .

Sinds kort de E900 van samsung en de "chocolate" van LG binnen.

Ik heb er dan ook even mee gespeeld en mijn bevindingen zijn als volgt:

Samsung E900

Tja wat zal ik er van zeggen :? ik vind het een slap aftreksel van de LG. het menu lijkt er ontzettend veel op , ook van die touch sensitive toetsjes voor in het menu . De geluidskwaliteit vind ik ontzettend tegenvallen van dit toestel , vooral met mp3. De menu structuur vind ik ook niet echt alles , het is toch een samsung menu maar dan wel weer aangepast voor dit model , ik vind het maar ellendig werken vergeleken met de vorige menus in samsung toestellen. Camera kwaliteit is wel oke.

LG kg800 'chocolate'

Wat een toestel !
Menu werkt erg fijn en snel :) . De geluidskwaliteit is meer dan oke voor een mobiel , mp3 klinkt gewoon goed :). scherm is erg helder , de foto op het schermpje zelf zijn dan ook oke , alleen als je het op de pc gaat bekijken , valt de kwaliteit van 1.3MP toch weer een beetje tegen. De touch sensitive toetsen werken erg lekker , het nadeel is dat na 2 minuten het hele toestel onder de vingerafdrukken zit en je je eigen helemaal gek poetst :P

En natuurlijk wat ook erg mooi is is de rode verlichting van de toetsen , wat dan weer erg jammer is is dat ze het nummerieke gedeelte ,de toetsen daarvan , verschillende kleuren hebben gegeven , licht en donker , dat is weer erg jammer.

Al met al , als je een stylvol toestel wilt ,wat ook nog eens lekker snel werkt is de LG een leuk toestel :)

Dit is mijn mening dan he :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Het menu van samsung werkt perfect hoor, ik vind er helemaal niks mis mee. Ik heb zitten twijfelen tussen de lg en de samsung maar heb de samsung gekozen. Dit omdat: 2 mp camera ipv 1,3. Je kan er tot 1gb micro sd indoen waardoor je mp3tjes erop kan zetten. Hij is kleiner en lichter dan de LG, beter scherm, enz. enz. Qua design vind ik wel de lg wat mooier, maar de samsung is minder hoekig en ook erg mooi. Maar goed, al bij al is dat de keuze voor de LG bij lange weg niet na, zeker als je ziet dat deze nog duurder is ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Oke LG is wat origineler en wellicht mooier (kwestie van smaak).
Maar als ik de review lees op nieuwemobiel van de LG dan krijg ik toch echt twijfels hoor! en de reviews van nieuwemobiel zijn voor mij altijd een leidraad in het kopen van een nieuwe gsm (en dat is me tot nu toe nooit tegen gevallen).
Mijns inziens is het gebruiksgemak van de samsung ook beter maar goed mijn mening he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Ik twijfelde tussen de Samsung en de LG, maar toen ik zag dat de LG geen extra geheugen ondersteunt was de keuze snel gemaakt :) Voor de rest is de gelijkenis tussen deze twee toestellen erg opvallend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Demoniac schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:06:
Ik twijfelde tussen de Samsung en de LG, maar toen ik zag dat de LG geen extra geheugen ondersteunt was de keuze snel gemaakt :) Voor de rest is de gelijkenis tussen deze twee toestellen erg opvallend :P
wat zijn je ervaringen tot nu toe met het toestel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
Antwoord op de vraag van Ganymedus: ja, ik ben daarmee terug naar de winkel gegaan (Belcompany). Zij vinden het normaal en vinden dat geen probleem. Ik vind het zelf niet normaal, nu kraakt de telefoon ook beetje, er is speling (in de open stand). Daarna weer teruggegaan naar de winkel, een onbeleefde medewerker wilt er niets aan doen en op onvriendelijke toon zei hij dat ik maar geen slide moest nemen. Ook zei ik dat de speaker beetje geluid maakt, ook in stille stand, je hoort dan een sis geluid wanneer je op de toetsen drukt (toetsgeluid aanzetten en daarna volume op 0 zetten, probeer maar). Dat vind ik ook niet prettig en niet normaal, hoorbaar in een hele stille omgeving. Het personeel zei "wie zegt dat die helemaal stil moet zijn dan". Absoluut onbeleefd, asociaal! Ze wilden dan alleen nog naar Samsung sturen. Maar dat duurt weer weken, daar heb ik geen zin in en waarschijnlijk wordt er dan toch niks aan gedaan. Ze wilden het ook niet omruilen, heb dus niks aan hun "toestel-kwaliteitsgarantie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Batsu schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:08:
[...]

wat zijn je ervaringen tot nu toe met het toestel??
Positief :) Al blijf ik nog steeds onhandig met mijn vingers op die tiptoetsjes, maar dat lijkt mij bij de KS800 net zo'n groot probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:42:
[...]

Positief :) Al blijf ik nog steeds onhandig met mijn vingers op die tiptoetsjes, maar dat lijkt mij bij de KS800 net zo'n groot probleem :P
Edit: vraag verwijderd.

Ik heb hem ook gehaald. Toestel los gekocht omdat ik sim-only heb. Hij hangt nog aan de lader, maar alles is zo een beetje ingesteld. Zojuist ook een 1GB MicroSD gekocht (maar 50 euries ). Ik ben er tot nu toe nog erg blij mee hehe

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 13:37
Me tel wil nu inees niet meer aan na het opladen :?
Ik heb hem wel van de oplader gehaald maar als ik hem aanzet zegt ie nog wel batterij opladen maar binnen 3 sec is hij weer uit :? heel wazig. Komt iemand dit probleem bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu maar 20 ( :?) berichten in mijn inbox hebben. Lijkt me niet correct. Waar kan ik instellen dat hij de berichten in de telefoon moet opslaan i.p.v. op mijn sim? Ook slaat hij foto's en videoclips op in het telefoongeheugen. Dit wil ik graag op mijn 1 gig geheugenkaart zetten. Kan ik dit ook ergens instellen? De gebruiksaanwijzing vind ik nou niet echt bepaald uitgebreid. Grazie

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Weet iemand waar ik "echte" reviews kan vinden? En objectieve :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 11:00
en foto's van de gsm getrokken door gebruikers van die tele :)

nog eventjes wachten op men loonen lichte prijsdaling en dan ga ik hem ook kopen. Woon in belgie, maar ga hem kopen in nederland. In belgie is hij duurder dan bij jullie

[ Voor 7% gewijzigd door Cocona op 10-06-2006 16:11 ]

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

he ik ben sinds kort ook de trotse bezitter van de samsung e900

maar nu is mijn vraag hoe krijg ik java games er op via de datakabel moet ik net als bij de
d600 vanallus instellen of zijn er codes voor deze telefoon....

ik hoop dat iemand me verder kan helpen

gegroet sjoerd

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:46:
Ik kan nu maar 20 ( :?) berichten in mijn inbox hebben. Lijkt me niet correct. Waar kan ik instellen dat hij de berichten in de telefoon moet opslaan i.p.v. op mijn sim? Ook slaat hij foto's en videoclips op in het telefoongeheugen. Dit wil ik graag op mijn 1 gig geheugenkaart zetten. Kan ik dit ook ergens instellen? De gebruiksaanwijzing vind ik nou niet echt bepaald uitgebreid. Grazie
Je kan in de lijst met berichten kiezen voor 'Verplaatsen naar' en dan zet ie ze in het telefoongeheugen (je ziet bij de berichten een klein pictogrammetje van een simkaart of een telefoon)
Als je heel veel berichten over moet zetten dan kan je dat beter met je PC doen, dan kan je alles selecteren en in een keer verplaatsen naar het telefoongeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Demoniac schreef op zondag 11 juni 2006 @ 10:36:
[...]

Je kan in de lijst met berichten kiezen voor 'Verplaatsen naar' en dan zet ie ze in het telefoongeheugen (je ziet bij de berichten een klein pictogrammetje van een simkaart of een telefoon)
Als je heel veel berichten over moet zetten dan kan je dat beter met je PC doen, dan kan je alles selecteren en in een keer verplaatsen naar het telefoongeheugen.
kan je dat niet standaard instellen, zodat ie ze daar altijd plaatst :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hij begint bij het sim geheugen en loopt daarna als het ware over naar het geheugen van de telefoon, maar dat is de indruk die ik ervan kreeg. Want ik zie bij mij bij status geheugen ook altijd staan dat er maximaal 20 in kunnen, maar in werkelijkheid heb ik er over het algemeen veel meer in staan.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.