Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-10 13:29
FireFoz schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:41:
Weet iemand waar ik "echte" reviews kan vinden? En objectieve :P
Ik las gisteren op www.newmobile.nl een goede en uitgebreide review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:44
Wow, die is wel HEEL uitgebreid! serieus.. maar wel handig! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newtequser schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:03:
Willen de E900 bezitters eens luisteren naar het speakertje met je oor er tegen aan, wanneer er toetsgeluiden uit komt? Hoor je dan ook een "sis" van de speakertje naast het toetsgeluid? En wanneer je de toetsvolume naar 0 zet (met de zijknopjes) in de niet-stille stand en je drukt op de toetsen, dan hoor je ook een "sis" geluid zonder dat er toetsgeluid eruit komt. Is dat normaal? Of is dat ook weer een probleem wat ik alleen heb?
Deze sis heb ik ook. Ook wanneer ik het toetsvolume naar 0 draai terwijl deze bij geluidinstellingen aanstaat. Wanneer ik de toetstoon uitschakel bij geluidsinstellingen, heb ik deze sis niet meer. De sis vindt ik niet heel erg onlogisch. Volume is weg, maar het telefoon geeft nog wel bij elke toets een signaal naar de speaker. Beetje kromme verklaring, maar ik zie er persoonlijk geen probleem in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 09:03
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 17:43:
[...]

Deze sis heb ik ook. Ook wanneer ik het toetsvolume naar 0 draai terwijl deze bij geluidinstellingen aanstaat. Wanneer ik de toetstoon uitschakel bij geluidsinstellingen, heb ik deze sis niet meer. De sis vindt ik niet heel erg onlogisch. Volume is weg, maar het telefoon geeft nog wel bij elke toets een signaal naar de speaker. Beetje kromme verklaring, maar ik zie er persoonlijk geen probleem in.
Aha, dus het is normaal en ligt het niet aan mijn telefoon, gelukkig. Ja, ik had vorige week ook toetstoon uitgezet en het sis is weg. Maar ik vind het niet normaal dat er een sis geluid komt, want bij andere telefoons heb ik het nog nooit gehad. Dus het is echt E900 gebonden.
Het is inderdaad geen probleem, maar in een stille omgeving hoor je die sis wel steeds, soms wat irritant.
Iemand verder ook "niet soepele slide"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-10 23:04

verbraakje

🚦

beste e900 gebruikers

ik ben al een aantal dage op zoek naar codes voor me samsung e900 ook heb ik een vraagje
in verband met de mp3 spelers... soms als ik een paar nr's upload naar me telefoon pakt hij er een paar niet en zegt hij onbekent ... en speelt hem dus niet af weet iemand waar dat aan licht?
ik hoop dat iemand me hier kan helpen

gegroet sjoerd

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-10 17:23

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Zit er verschil in encoding tussen de nummers die wel herkend worden en de nummers die niet herkend worden?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

oke thanks.. ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat nog niet in de PW, en op belcompany.nl zie ik hem staan voor 399.

heeft iemand hem al gekocht (zonder abbo dus), kvind hem erg mooi en wil hem wel op kort termijn kopen, en een prijs van 399 zie ik nou ook niet binnen een paar maanden zakken naar 299. hooguit naar 350 maar dat maakt ook weinig uit (dan kan je wel blijven wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:56:

heeft iemand hem al gekocht (zonder abbo dus), kvind hem erg mooi en wil hem wel op kort termijn kopen, en een prijs van 399 zie ik nou ook niet binnen een paar maanden zakken naar 299. hooguit naar 350 maar dat maakt ook weinig uit (dan kan je wel blijven wachten)
Ik heb deze phone los gekocht bij GSMTrack voor 342 E-tjes. Woensdag 7 juni besteld en op vrijdag 9 juni in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de E900 bestelt. Ik heb hem nog niet binnen maar in de winkel zag hij er prachtig uit en heb hem even geprobeerd.

Ik hoor mensen praten over dure abbonementen en dat het toestel zo duur is. Helaas hoeft dat niet waar te zijn.

Ik heb bij Debitel een abonement afgesloten van 25 euro waarbij ik 5 euro korting krijg maar wel 25 euro aan tegoed ontvang. En het mooiste komt nog hij kost maar 51 euro bij een 1 jarig abonement zonder aansluitingskosten!.

Een korte rekensom dan maar:
12x 20 = 240 euro

Nieuwprijs toestel 430 euro reken maar uit.

Mensen zullen misschien niet gauw aan debitel denken maar ze werken gewoon over bestaande netwerken zoals dat van KPN en Telfort. Ze kopen voordelig in en kunnen zo de korting doorberekenen aan de klant.

Ik hoop jullie geholpen te hebben.

GrtZ steve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je een ander alarm geluid kan instellen dan die lelijke standaard bagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

nee dat gaat volgens mij niet teministe ik heb het nog niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:56:

Lieve mevrouw van de T for Telcom zij dat deze echt niet snel zakken. Nieuwste van eht nieuwste.
Sorrt m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:45:
Ik heb zojuist de E900 bestelt. Ik heb hem nog niet binnen maar in de winkel zag hij er prachtig uit en heb hem even geprobeerd.

Ik hoor mensen praten over dure abbonementen en dat het toestel zo duur is. Helaas hoeft dat niet waar te zijn.

Ik heb bij Debitel een abonement afgesloten van 25 euro waarbij ik 5 euro korting krijg maar wel 25 euro aan tegoed ontvang. En het mooiste komt nog hij kost maar 51 euro bij een 1 jarig abonement zonder aansluitingskosten!.

Een korte rekensom dan maar:
12x 20 = 240 euro
12x20+51 euro? 291//
Nieuwprijs toestel 430 euro reken maar uit.

Mensen zullen misschien niet gauw aan debitel denken maar ze werken gewoon over bestaande netwerken zoals dat van KPN en Telfort. Ze kopen voordelig in en kunnen zo de korting doorberekenen aan de klant.

Ik hoop jullie geholpen te hebben.

GrtZ steve
Sorry voor dubbelpost maar anders zo onduidelijk.
Heb jij je abo op i'net gekocht met je E900 of in de winkel?
kan je even wat info geven liefst vandaag dan ga ik hem morgen halen :9 1 jaar abo onder de 30 zoek al 2 maanden lol

edit, welk abo? telfort? kpn?

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 14-06-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:40:
[...]

Lieve mevrouw van de T for Telcom zij dat deze echt niet snel zakken. Nieuwste van eht nieuwste.
Sorrt m8
dat heb ik al zo vaak gehoord. :P

zakken doet ie wel geloof me, maar niet veel en ook niet snel. ik vind het best een scherpe prijs, de laatste keer dat ik een phone kocht (2/3jaar terug nieuwe siemens SX1, net uit) ruim 650 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Hm toch te veel vertrouwen in verkoopsters,
Ik ben ZO benieuwd naar welk abo stephendeman heeft en waar.
Serieus ga ik dan morgen halen!
nu ook hopen dat er niet meteen een nieuwe seri uitkomt. ook zo lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

ik heb een vraag.... ik hoop dat iemand hier wel antwoord op heeft...

als ik intyp *#9998*5282# dan krijg ik dat menu van profiel
1 library info
2 native info
3 install MIDlet

en als ik 3 druk krijg ik dat ik een wachtwoord in intype betstaan uit cijvers weet iemand dit wachtwoord? he tis niet 0000 en iets anders weet ik niet 8x 0 werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-10 17:04

trimakassi

haapsie is eepsie!

Jaaaaaaa!! Trimakassi heeft m toch maar gehaald. 29 euri aanschaf voor een 1 jaar abbo bij Telfort, 300 min wegblaten per maand. Eerst maar ns netjes opladen en dan lekker mee spelen! :P Ik zal ^^ vraag ff uitzoeken...

[ Voor 6% gewijzigd door trimakassi op 14-06-2006 16:34 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

weet niemand dat wachtwoord van dat menu? van mijn bericht hier boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer heeft dit mobieltje net gekocht, maar nu wou ik er wat spellen voor hem erop zetten maar hij kan geen .jar files lezen.

Weet iemand een oplossing hoe ik hier wel spellen op krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
hoe meer je zoekt, hoe meer je vind:
Nuttig linkje met actuele aanbod! Ik haal m vandaag of morgen! :9~

http://shop.telfort.nl/co...t_1=905&st=ema_cons&wls=0

geen reclame,sorry werk niet bij telfort :9

[ Voor 15% gewijzigd door Tomino op 14-06-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

weet nou echt niemand hoe je java games op deze telefoon moet zetten ik heb heeeel internet al afgezocht... en het zelfde voor de d600 werkt niet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Dude chill, je vraag staat hier pas anderhalf uur.
Maar een paar gebruikers hebben deze pfoon dus die zijn ook niet 24/7 online.
Komt vanzelf wel,
En heel internet afgezogd lijkt me ook erg sterk.
Chill en wacht :/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Post van gisteren over dat van Debitel:

Debitel 25 euro (je betaald 20) op het netwerk van KPN.

Je dient hem te halen in de winkel. Je krijgt 150 belminuten of 300 smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 09:03
Hoe zijn jullie fotokwaliteit? Mijn foto's gemaakt met de E900 zijn een beetje donker, zelfs in zonlicht. Scherpte is verder goed, alleen het is dus wat donker. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10 12:26

Tead

nnb

Ik heb deze telefoon ook al een aantal dagen en ben er zeer over te spreken.
Toch heb ik een aantal dingen waar ik op vast loop.

Eigen gemaakte java applicaties krijg ik niet geinstalleerd op deze telefoon. Het simpel uploaden van de jar file is niet voldoende. En met deze code (*#9998*5282#) kom je wel "Install MIDlet" tegen wat het misschien zou kunnen zijn maar het wachtwoord is onbekend. Ook kom ik niets tegen in de meegeleverde software van Samsung.

Hebben mensen ervaring met een andere telefoonmaneger dan de standaard manager van samsung (Samsung PC Studio)? Mijn voorgaande telefoon was een SonyEricsson T630 en gebruikte hier voor floAt's Mobile Agent. Een erg mooi stukje software. Ik zoek iets vergelijkends voor deze Samsung. Zelf ben ik al MOBIedit! tegen gekomen maar vind deze niet fijn werken en is tevens geen freeware.

Verder vind ik van deze telefoon dat ie er strak uit ziet en vind het battarij klepje en het slidesysteem gewoon goed in elkaar zit. De foto's die hij maakt zijn goed. Geen problemen mee dat ze te donker of te licht zijn. Je kan handmatig de brightness instellen dus daar kan je zelf ook nog mee spelen. Vind het jammer dat hij alleen 3gp filmpjes afspeelt en geen andere formaten. Ik zoek hiervoor nog een mooi freeware converter dus als mensen tips hebben :). Ook mis ik soort van afstandsbediening in de headset. Er is 1 knop aanwezig om een gesprek aan te nemen maar een extra knop om je mp3tje te pauseren/verder afspelen of een nummer te skippen zal wel verekte handig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

[quote]Tead schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 03:05:
Vind het jammer dat hij alleen 3gp filmpjes afspeelt en geen andere formaten. Ik zoek hiervoor nog een mooi freeware converter dus als mensen tips hebben :).

mijne speelt wel mp4 af je moet gewoon een filmpje omzetten naar mp4 en dan der op zetten ik gebruik zelf dat programma van samsung samsung pcstudio 3 en werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tead schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 03:05:
Ik heb deze telefoon ook al een aantal dagen en ben er zeer over te spreken.
Toch heb ik een aantal dingen waar ik op vast loop.

Eigen gemaakte java applicaties krijg ik niet geinstalleerd op deze telefoon. Het simpel uploaden van de jar file is niet voldoende. En met deze code (*#9998*5282#) kom je wel "Install MIDlet" tegen wat het misschien zou kunnen zijn maar het wachtwoord is onbekend. Ook kom ik niets tegen in de meegeleverde software van Samsung.

Hebben mensen ervaring met een andere telefoonmaneger dan de standaard manager van samsung (Samsung PC Studio)? Mijn voorgaande telefoon was een SonyEricsson T630 en gebruikte hier voor floAt's Mobile Agent. Een erg mooi stukje software. Ik zoek iets vergelijkends voor deze Samsung. Zelf ben ik al MOBIedit! tegen gekomen maar vind deze niet fijn werken en is tevens geen freeware.

Verder vind ik van deze telefoon dat ie er strak uit ziet en vind het battarij klepje en het slidesysteem gewoon goed in elkaar zit. De foto's die hij maakt zijn goed. Geen problemen mee dat ze te donker of te licht zijn. Je kan handmatig de brightness instellen dus daar kan je zelf ook nog mee spelen. Vind het jammer dat hij alleen 3gp filmpjes afspeelt en geen andere formaten. Ik zoek hiervoor nog een mooi freeware converter dus als mensen tips hebben :). Ook mis ik soort van afstandsbediening in de headset. Er is 1 knop aanwezig om een gesprek aan te nemen maar een extra knop om je mp3tje te pauseren/verder afspelen of een nummer te skippen zal wel verekte handig zijn geweest.
Dat van die java files klopt.
Dit haal ik rechtstreeks van NieuweMobiel af:

Als NieuweMobiel.nl zouden we graag willen melden dat Samsung met de E900 momenteel problemen heeft met JAVA applicaties en games. Men kan momenteel geen bestanden met JAR of JAD extensie installeren op het toestel. In de toekomst zal dit probleem opgelost worden. Helaas is hierdoor geen beeld gevormd rond de performance van de E900. Wil me zelf games of programma’s installeren op het toestel dan is dit mogelijk via een grote omweg! Zoek op het internet voor een volledige oplossing. Gebruik de D600 en het installeren van JAR, JAD bestanden of games als zoekopdracht.

Verder zit ik ook te twijfelen tussen de LG en de samsung maar denk toch dat ik voor de Samsung ga wan teen hadsfree functie vind ik wel makkelijk en de betere camera ook. Verder is het natuurlijk ook zodat ik die toest aan de zijkant van de LG om bijvoorbeeld uit de mp3 speler te gaan niet echt makkelijk.. Maar goed moet nog wachten tot volgende maand om te verlengen dus heb nog de tijd om te denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10 12:26

Tead

nnb

Dat ze problemen hebben met Java Applicaties vind ik een kwalijke zaak. Op hun website staat dat hij MIDP 2.0 ondersteunt dus dat moeten ze natuurlijk wel waar maken. Hij zal het wel ondersteunen maar eigen gemaakte applicaties en gedownloade software moet natuurlijk ook werken.

Ik heb Samsung een mailtje gestuurd dat ik mijn eigen Java applicaties wil draaien op deze telefoon dus ben benieuwd wat hun reactie wordt.

Ook heb ik gevraagd hoe ik de backlight kan uitzetten tijdens het laden, hoe ik de telefoon te gelijkertijd de ringtone kan afpelen en trillen en waar meer informatie staat over hoe ik dan de telefoon kan aansluiten op mijn TV. Op hun site bij accessoires van deze telefoon is daar niets over terug te vinden. Als ik reactie heb zal ik dat hier wel laten weten.

Ik heb maar niet gevraagd of ze een goed alternatief weten voor de PC studio software die hun leveren. :) Ik ben maar verwend met fMA al die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi
Ik ben geintresseerd om een nieuwe mobiel met een abbo aan te schaffen. En me oog viel dus op de e900.

stephendeman zei dat je bij debitel een e900 met 1jarige abbo voor 20 euro per maand kan halen.
Maar ik zie op de website dat dit 2 jaar is. Dus had jij het fout of de website?

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Tomino schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:13:
Dude chill, je vraag staat hier pas anderhalf uur.
Maar een paar gebruikers hebben deze pfoon dus die zijn ook niet 24/7 online.
Komt vanzelf wel,
En heel internet afgezogd lijkt me ook erg sterk.
Chill en wacht :/ ;)
zucht, dude lees. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

still chilling

kan ik trouwens als ik zoon navigatie packet koop ook navigatie op deze telefoon runnen?

[ Voor 78% gewijzigd door verbraakje op 15-06-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik die irritante waarschuwingstonen uitzet. Als je nu op bijvoorbeeld een verkeerde toets drukt die geen functie heeft krijg je een irritant geluid, dit zou ik graag uit willen hebben. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

er is naar mijn meening veelste weinig bekent over deze telefoon tamelijk jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

verbraakje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:00:
still chilling

kan ik trouwens als ik zoon navigatie packet koop ook navigatie op deze telefoon runnen?
Nee, het is geen smartphone. Slechts een Samsung kan dat.

[ Voor 11% gewijzigd door Josh op 16-06-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploon
  • Laatst online: 15:52
GsJosh schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:25:
[...]

Nee, het is geen smartphone. Slechts een Samsung kan dat.
[offtopic] en dat is de d720 dacht ik

"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg me af of ik dat extra menuutje kan uitzetten?
Je weet wel.. Als je berichten bijvoorbeeld opent.. Zie je daar rechts een extra schermpje waar je ook de extra delen van het menu kan bedienen..
Kan je die uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

1 ding weet ik zeker ik koop nooit meer een samsung kut telefoons..... die lamers beveiligen alles .... en dan zetten ze et er wel bij de specificaties echt lamers ik wil java games op me telefoon!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Telefoon is pas 2 weken full verkrijgbaar,
als jouw het niet lukt is er VAST wel iemand anders mee bezig. komt echt! die uitgebreide sites met alles voor deze foon, Ik krijg hem maandag dus ik zal ook wat vragen hebben.

ontopic, is er dus al zon site bekend waar echt alles opstaat speciaal voor de foon? walls, etc etc apps.?
ik lijk wel een moderator hier zeg met iedereen geruststellen..

[ Voor 39% gewijzigd door Tomino op 16-06-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

lol eerst zeg je dat ik rustig moet doen en nu vraag je er zelf ook nog een xtje extra naar.... beetje dubbel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:48
verbraakje schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 18:59:
lol eerst zeg je dat ik rustig moet doen en nu vraag je er zelf ook nog een xtje extra naar.... beetje dubbel op
Gelukkig is zijn post 1000 keer normaler als die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even van mijn kant weer ON-Topic ;)
Niemand die weet hoe je het extra metuutje kan uitzetten? ;)

Heb hiervoor altijd Nokia gehad..
Wat mij het allereerst opvalt: "Wat duurt het onzettend lang voordat de telefoon en keer overgaat als ik iemand ben" Misschien al ergens oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Laatst online: 11:45

tomtommie

Alaaf!

vanmiddag ook besteld :)
vind t zelf een erg mooi toestel, zocht eerst meer een echt smartphone maar die zijn allemaal erg groot en heb daarom maar besloten om deze voor een jaartje te nemen.
weet iemand iets over een software update? wordt wel her en der gezegd van jah die komt er nog maja daar houdt t dan ook mee op.
als ik em heb laat ik iets meer weten en kan ik wellicht hulp bieden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die klagen over de non-combinatie van trillen en bellen.

Dit is zeker wel mogelijk met bepaalde, daarvoor gemaakte, ringtones.

Kijk hier voor honderden van die krengen!! Je hebt dan dus bel en tril tegelijk en het kost ook niets!

http://www.howardforums.c...4526e504e&threadid=156903

en

http://www.howardforums.c...4526e504e&threadid=377864

Altijd graag gedaan!!

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Dan hou ik toch liever mijn MP3-ringtone ;) (Zombie Nation :P Heb ik jaren in monotone op mijn Nokia 3210 gehad :D)

Ik had vandaag trouwens een soort vastloper ofzo? Ik had mijn E900 aan als MP3-speler, was tegelijk een sms aan het typen en toen werd ik gebeld. Nadat ik opgehangen had, kreeg ik geen MP3 meer te horen en had ik een zandloper op mijn scherm :? Die ging niet meer weg, ook niet na ongeveer een halve minuut wachten. Toen heb ik de telefoon maar uitgezet (daar reageerde ie wel gewoon op) en opnieuw aan. Vond het een beetje vaag :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 14:50:
Dan hou ik toch liever mijn MP3-ringtone ;) (Zombie Nation :P Heb ik jaren in monotone op mijn Nokia 3210 gehad :D)

Ik had vandaag trouwens een soort vastloper ofzo? Ik had mijn E900 aan als MP3-speler, was tegelijk een sms aan het typen en toen werd ik gebeld. Nadat ik opgehangen had, kreeg ik geen MP3 meer te horen en had ik een zandloper op mijn scherm :? Die ging niet meer weg, ook niet na ongeveer een halve minuut wachten. Toen heb ik de telefoon maar uitgezet (daar reageerde ie wel gewoon op) en opnieuw aan. Vond het een beetje vaag :P
Same here. De mijne liep vast nadat ik een binnenkomend gesprek eindigde. Hij moest terug naar de MP3 speler, maar hij had volgens mij erg veel moeite om de playback terug te vinden. Was dan wel een MP3 van een kleine 200MB (Armin van Buuren - State of Trance, voor de geinteresseerden (8> ) maar okay. Ik had hem dus ook uitgezet. Nadat ik hem weer aan deed, ging hij na het laden, wat overigens niet extra lang duurde, meteen door na de MP3 speler. Daar stond dezelfde MP3 te wachten om weer gestart te worden. Ik weet niet hoe groot jouw MP3 was, maar ik denk dat het in mijn geval daaraan lag. Beetje moeite om deze te handlen bij onderbrekingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Mijn MP3 was niet groot, hoogstens 15 MB. Ik bedenk me net dat ik vorige week een keer een gesprek kreeg tijdens het MP3 luisteren, daarna begon ie ineens alle nummers halverwege :P Ik heb toen de MP3-app afgesloten en opnieuw gestart, ik geloof dat dat het probleem toen verholp. Maar dat zal meer een bug in de speler zijn dan in de telefoon (hardware) zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stel je in dat de smsen in je telefoon worden opgeslagen??
Ik kan er nu namelijk maar 25 opslaan.. ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik weet niet of het gepast is in dit topic, maar ik had even een vraag over een abbonoment.

Op hi.nl heb ik een abbonoment van 2 jaar gezien, daar betaal je nu 20€ p/m voor een abbonoment van 25€, en krijg je er een gratis Samsung E900 bij.

maar het probleem is is dat ik het abbonoment niet zelf hoef te betalen maar me pa dat voor me doet :*)
maar hij vertrouwd het niet helemaal dat ik binnen het limiet kan blijven dus dat hij elke maand extra kosten heeft.

dus had die gezien dat er bij hi ook 'prepaid extra' abbonomenten zijn, eigenlijk hetzelfde allen word er gewoon elke maand automatisch 20€ beltegoed opgewaardeert.

maar het probleem is dus dat er op die site maar 3 verschillende telefoons zijn bij een prepaid abbonoment.

en ik wil wel heel graag de samsung e900, dus weet iemand hier misschien een alternatief waarbij je een abbonoment met gratis samsung e900 hebt, maar niet over je limiet kan gaan?

bvd, jamie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:18:
Ik weet niet of het gepast is in dit topic, maar ik had even een vraag over een abbonoment.

Op hi.nl heb ik een abbonoment van 2 jaar gezien, daar betaal je nu 20€ p/m voor een abbonoment van 25€, en krijg je er een gratis Samsung E900 bij.

................

bvd, jamie.
Tip:
Kijk eens op www.gsm-shop.nl
Ik heb hem bij 1 jaar al gratis..
Zoek goed voordat je iets aanschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:24:
[...]

Tip:
Kijk eens op www.gsm-shop.nl
Ik heb hem bij 1 jaar al gratis..
Zoek goed voordat je iets aanschaft :)
Dan heb jij vast een duurder abbonoment dan €20 per maand?

Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploon
  • Laatst online: 15:52
verbraakje schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:18:
ik steek nog maar een jointje op hoor ...s till chilling
[offtopic] lame reactie..

maar goed ontopic: ik heb hem nu ook net 2 dagen.. maar 1 touch knopje reageert alweer erg slecht :/ en ook als ik bijvoorbeeld naar mijn bestanden ga en dan naar de gemaakte foto's loopt ie telkens iets van 2 sec vast.. gigantische traag besturings systeempie imo..
hebben jullie daar ook last van bij de foto's of ligt dat gewoon aan mijn toestel?

"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ploon schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:44:
[...]

[offtopic] lame reactie..

maar goed ontopic: ik heb hem nu ook net 2 dagen.. maar 1 touch knopje reageert alweer erg slecht :/ en ook als ik bijvoorbeeld naar mijn bestanden ga en dan naar de gemaakte foto's loopt ie telkens iets van 2 sec vast.. gigantische traag besturings systeempie imo..
hebben jullie daar ook last van bij de foto's of ligt dat gewoon aan mijn toestel?
Heb ik geen last van...
Wel last van die sms optie :P
Kan je ergens instellen dat je smsen automatische op je telefoon opgeslagen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

bij mij laat hij idd erg traag bij de foto's bij flimpjes nog langer zelfs.... het is idd beetje irritant maar naar loop van tijd ben je er weer aangewend. worden smsjes niet automatisch op een andere plek gezet als je simkaart vol is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verbraakje schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:26:
bij mij laat hij idd erg traag bij de foto's bij flimpjes nog langer zelfs.... het is idd beetje irritant maar naar loop van tijd ben je er weer aangewend. worden smsjes niet automatisch op een andere plek gezet als je simkaart vol is ?
Helaas bij mij niet.
Dan geeft hij aan: "Sim geheugen is vol"
Word je beetje gek van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij geeft hij bij geheugenstatus wel een vol balkje aan. Maar als ik vervolgens naar mijn Inbox ga, staan er verschillende de icoontjes per bericht. Zo staan er bij sommige een symkaart icoon maar bij andere weer een klein telefoontje. Ik heb ze niet geteld, maar ik heb er i.i.g. meer dan 20 en ik heb nog geen melding gekregen }:O waarbij ik nog gewoon berichten ontvang. Hij gaat dus denk ik automatisch over op je telefoongeheugen wanneer er meer dan 20 in je Inbox staan. Ik meen dat dit ook al een keer gesuggereerd is hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Laatst online: 11:45

tomtommie

Alaaf!

ik ben benieuwd of samsung nog een software update gaat uitbrengen voor deze kinderkwaaltjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb gisteren de E900 genomen met een verlenging van mijn abonnement.. Ben een K750i gewend, en wilde eigenlijk wachten op de K800i.. Nou dat ga ik dan ook maar doen..

Morgen direct terug naar de Orange shop om hem terug te doen.. Die weirde knopjes niet fijn gewoon.. Heb ongeveer al 30 mensen perongeluk gebeld..

Toch maar wachten dan op de K800i:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BeVeBe,

jij houdt de gsm zeker veel in de linkerhand, ik juist in de rechterhand waardoor is vaak uit de applicatie's spring!

Maar...... na 3 dagen intensief spelen ben ik er nu wel aan gewend, het is gewoon gewenning.

@Alle anderen. Ik denk (weet bijna zeker) dat het trage sms-mms verzenden door jullie provider komt. Bij Vodafone heb ik werkelijk nergens last van! SMS gaat snel, MMS ook. Vanmorgen er nog 4 zelfgemaakte verstuurd, met foto, tekst en een ringtone met tril. Dit complete pakketjes was weg in een seconde of twee. Ook een verbinding opbouwen gaat gelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja, k heb um gister bestelt, dus zal um morgen of overmorgen wel krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:28:
@BeVeBe,

jij houdt de gsm zeker veel in de linkerhand, ik juist in de rechterhand waardoor is vaak uit de applicatie's spring!

Maar...... na 3 dagen intensief spelen ben ik er nu wel aan gewend, het is gewoon gewenning.

@Alle anderen. Ik denk (weet bijna zeker) dat het trage sms-mms verzenden door jullie provider komt. Bij Vodafone heb ik werkelijk nergens last van! SMS gaat snel, MMS ook. Vanmorgen er nog 4 zelfgemaakte verstuurd, met foto, tekst en een ringtone met tril. Dit complete pakketjes was weg in een seconde of twee. Ook een verbinding opbouwen gaat gelijk!!
Trage sms door provider?
Lijkt mij niet. Ik heb gewoon mijn eigen provider en had voorheen nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou,

hier gaan alle sms en mms als een razende de deur uit, en krijg ik ook zeer snel de ontvangstbevestiging, kortom; Vodafone doet zijn werk goed en ook Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 16:04
knoop doorgehakt :) Telefoon vanmiddag bestelt bij gsm.tv

Hopelijk heb ik er niet teveel problemen mee, gsm kost al genoeg op zich. Ik hoop dat ik em nog voor het eind van de week krijg, woon in belgie

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik heb hem net van de post in ontvangst mogen nemen,

Bij heel veel telefoons kan je je numemrs exporteren naar je telefoon, en importeren om ze later ergens ander te IMPORteren,

Enig idee waar die funtie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:01:
Nou,

hier gaan alle sms en mms als een razende de deur uit, en krijg ik ook zeer snel de ontvangstbevestiging, kortom; Vodafone doet zijn werk goed en ook Samsung.
Oke dan.
We zullen het morgen zien als m'n tmobile is geactiveerd!
Dank voor je bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:15:
Ik heb hem net van de post in ontvangst mogen nemen,

Bij heel veel telefoons kan je je numemrs exporteren naar je telefoon, en importeren om ze later ergens ander te IMPORteren,

Enig idee waar die funtie zit?
1. Menu --> Telefoonlijst --> Beheer... Of via de meegeleverde USB kabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

lol weet er ondertussen al iemand het wachtwoord bij
de code *#9998*java# ofte wel *#9998*5282# ?? bij de java install want daar staat een wachtwoord op

gegroet sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-10 17:04

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ook al geprobeerd, geen idee. Wel heel erg vreemd dat hier een ww op zit. Ik heb bijna het idee dat dit een standaard instelling voor bep. providers is voor het geval ze content (Vodafone Life, I-mode...) wiilen aanbieden

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Iemand was het al gelukt om filmpjes OP je telefoon te zetten met de samsung software die je mee krijgt.
Als ik bij films bewerken een video invoeg blijf ik maar een fout krijgen dat de bestandsindeling fout is. Avi, 3gp alles wat hij moet slikken, niks pakt.
Kan iemand die het al wel gelukt is mij even helpen?
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

je moet mp4 er op zetten of 3ggp en dan zal tie het wel doen avi pakt hij niet....

veel su6 er mee je kan het converte met intomp4 ofzo te downloaden op het forum van de n70

als je vragen heb vraag gerust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tomino:
Heb je ze direct verplaatst naar 'Video > Gedownloade bestanden'? Anders zou ik het niet weten.

Zelf ben ik ook de float-software voor SE's gewend. Daar is het enkel 'zenden' en het staat in de juiste map.

Telefoon is verder erg mooi, af en toe wat traag (dan zit je een menu te ver wat niet de bedoeling was...) en soms kan ik de 'uit'-knop wel vervloeken (toch: lang leve het touchpad!) ;)
Zelfs downloaden van Java-software via WAP (van mobile9) pakt ie de extensie niet als software. Op zich niet gek daar dit onder 'Toepassingen' staat en niet onder 'Mijn bestanden' (wat dus allemaal uitwisselbaar is met Bluetooth en USB).

Nog even een foto (1600*1200): http://bosmeneer.nl/extra/upload/samsunge900foto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ok, waarmee zet je ze dan op je foon? welk tab bladje in het software overzicht van het hoofdscherm

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/1125/naamloos4sa.th.jpg

edit, nu naar bed, ik lees morgen verder guys :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tomino op 19-06-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:57:
Ok, waarmee zet je ze dan op je foon? welk tab bladje in het software overzicht van het hoofdscherm

[afbeelding]
In 'Bestanden beheren', het vergrootglas. Dat werkt verder als in Verkenner/explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ah dus toch!
Ik zat heel de tijd bij films bewerken te kl*ten..
Morgen proberen.
Iemand nog een FREEWARE progje om lekker te converteren?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens last van een vertraagde muis bij die software? Enkel bij het hoofdmenu, bij de overige programma's heb ik er namelijk geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je kan instellen dat je gemaakte foto's automatische op je geheugenkaart opgeslagen worden? Of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb hem zaterdag avond besteld :) maar moet eerst wachten tot in een contract per post krijg, die moet ondertekend worden + een kopie van passpoort en rekeningafschrift, dat terug sturen.
en dan krijg ik de mob pas. (op vodafone.nl heb ik 'em besteld)
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:24:
Weet iemand of je kan instellen dat je gemaakte foto's automatische op je geheugenkaart opgeslagen worden? Of is dit niet mogelijk?
Ik had gel;ezen in een review op newmobile.nl dat dat niet mogenlijk is, je moet ze er elke keer handmatig op zetten.

[ Voor 43% gewijzigd door jmxd op 19-06-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
BeVeBe schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:36:
Ik heb gisteren de E900 genomen met een verlenging van mijn abonnement.. Ben een K750i gewend, en wilde eigenlijk wachten op de K800i.. Nou dat ga ik dan ook maar doen..

Morgen direct terug naar de Orange shop om hem terug te doen.. Die weirde knopjes niet fijn gewoon.. Heb ongeveer al 30 mensen perongeluk gebeld..

Toch maar wachten dan op de K800i:)
Nou de Orange Shop kon hem helaas niet terug nemen..:S.. Maar goed nu maar gewoon verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Gisteravond en dag heel de dag gespeeld met mn datakabel,
En vannochtend krijg ik hem zonder mogelijkheid aangesloten op mn pc.
Hij blijft maar aangeven dat er niks nja aan de kabel zit. mn telefoon heeft wel een melding..
iemand oplossing>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

je moet de software van samsung eerst instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Gister alles geinstalleerd. Ik heb er gewoon mee gewerkt. Zie ook mijn post hierbovenop met een screenshot. Ik heb hem net opnieuw erop gegooid en weer is geprobeerd. Nu krijg je die wizard met sluit nu uw usb kabel aan, dit kan enkele minuten duren..
hij staat al op 400 sec.. niks dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
BeVeBe schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:00:
[...]

Nou de Orange Shop kon hem helaas niet terug nemen..:S.. Maar goed nu maar gewoon verkopen..
voor hoeveel? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
Voor € 375 euro is hij van jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
BeVeBe schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:50:
[...]

Voor € 375 euro is hij van jou..
lijkt me wat veel he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10 13:56

Laguna

Connaisseur

Voor die prijs kan je 'm net zo goed nieuw kopen, heb 'm al voor 330 bij diverse webshops zien staan.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Laguna schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:35:
Voor die prijs kan je 'm net zo goed nieuw kopen, heb 'm al voor 330 bij diverse webshops zien staan.
daarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:01:
Nou,

Vreemd genoeg werkt hij met T-mobile wel goed :)
Begrijp echt niet waarom want met Hi en Nokia 6230 geen problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op telfort.nl is hij gratis met 1 jaar 300 minuten maar is die e900 wel helemaal zwart of is de onderkant grijs want de onderkant lijkt een beetje lichter weet iemand misschien hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zover ik me kan herinneren is die helemaal zwart. Verbraakje (die hier ook af en toe rondzwerft in dit topic) heeft ook de e900 met 1 jarig telfort en die e900 is helemaal zwart dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

jep dat klopt dablap...

maar ze zijn ook verkrijgbaar met grijze onderkant volgens mij maar dit weet ik niet zeker maar ik heb zelf inderdaad ook foto's gezien met grijze "onderkant"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
telfort.nl heb ik ook gedaan
1 jaar, 25 euro en het toestel was dan 29 euro. nouwja boeiend >:)
En ik gebeld, van op de site staan er zilvere, zijn er ook zwarte?
Nee meneer die leveren wij niet.
Wel dus. gewoon een zwarte gehad. persoonlijk veel mooier! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

De voorkant en het batterijklepje zijn hoogglans zwart, het plastic aan de onderkant en binnenin (onder het batterijklepje, achter het schuifsysteem) is donkergrijs/zwart. (standaard plastic zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Bij telfort.nl kan je dus die abbo kiezen telfort 200 waarbij je de e900 krijgt als je 30e erbij legt.
Is dat abbo 200 min per maand? Staat er niet echt duidelijk en nog aansluitkosten?

En hoe is de kwaliteit van de samsung voor mp3 via koptelefoon?

[ Voor 6% gewijzigd door DFC-Neo op 20-06-2006 19:05 ]

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:56

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Heb m ook sinds gister, lekker aan het spelen met het ding, vandaag ook een 512mb micro sd kaartje gehaald (als je die kwijtraakt, vind je m ook echt nooit meer terug zo klein :P ). Ook zelf een beetje wallpapers aan t maken zodat je de tekst gewoon blijft zien. Ik zal binnenkort wel even een zipje plaatsen met daarin al mn wallpapers :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/samsung2.jpg

Ik las trouwens in de review dat het niet mogelijk is om direct van je pc naar de geheugenkaart te schrijven, zwaar irritant. Je kan dus niet in een keer 500 mb aan mp3's overpompen, gemiste kans, en zorgt voor veel onnodig werk.

Ook is de mp3 speler niet helemaal lekker uitgewerkt volgens mij. Zodra je je muziek op je SD kaart onder verschillende mappen zet (dus in de muziek map submappen aanmaakt) kan de mp3 speler ze niet vinden als je ze aan de playlist wil toevoegen (stuk voor stuk afspelen direct vanuit de geheugenkaart kan wel). Je moet dus al je mp3's in 1 map hebben, voordat de mp3 speler ze vanuit een playlist kan afspelen. Die playlist kan je dan weer wel onderverdelen in bijvoorbeeld albums, maar je bent gelimiteerd aan slechts 4 playlists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

je kan wel rechtstreeks naar je geheugenkaart via windows alleen niet het geheuge van je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 16:04
Soms geen zin om wat meer foto's van je gsm te posten? Kunnen die dan eventueel in de topicstart zetten.

Ik ga er allesinds foto's van nemen en hier zetten. Hopelijk heb ik hem vlug.

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

verbraakje schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:08:
je kan wel rechtstreeks naar je geheugenkaart via windows alleen niet het geheuge van je telefoon
andersom...toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Bizzarro op 20-06-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

hmm bij mij is het zo dat als ik met het programma van samsung werk ik in het geheugen kan van me telefoon... en als ik gewoon naar deze computer ga in windows staat er verwisselbare schijf ... en dat is van me 1gig kaartje die ik er in heb zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

verbraakje schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:13:
hmm bij mij is het zo dat als ik met het programma van samsung werk ik in het geheugen kan van me telefoon... en als ik gewoon naar deze computer ga in windows staat er verwisselbare schijf ... en dat is van me 1gig kaartje die ik er in heb zitten
ok dan, dat probleem ook weer opgelost :P

Hier een rarretje met wat wallpapers.

http://www.bizzarro.nl/wallpaperse900.rar
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.