Mooi dingetje, ga hem morgen even halen denk ik.
15 euro per maand Orange 2jaar en dan kost hij 48euro
Verwijderd
1 tip..JJFS schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:34:
Mooi dingetje, ga hem morgen even halen denk ik.
ze mogen er wezenBizzarro schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:17:
[...]
ok dan, dat probleem ook weer opgelost![]()
Hier een rarretje met wat wallpapers.
http://www.bizzarro.nl/wallpaperse900.rar
En 1 jaar is kort, want dan hou ik het abbonement en dan betaal ik 5 of 10 euro per maand extra wat ik niet gebruik...Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:47:
[...]
1 tip..
Kijk nog eens goed rond..
2 jaar is lang hoor..
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Door jullie heb ik ingezien dat ik toch nog ff moest proberen ta annuleren..Servicelijn Orange gebeld over hoe en wat.. wat blijkt 72 uur bedenktijd.. Terug naar de Orange Shop en hij wist van niets / HK gebeld en die gaven hem toestemming om hem terug te nemen..Laguna schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:35:
Voor die prijs kan je 'm net zo goed nieuw kopen, heb 'm al voor 330 bij diverse webshops zien staan.
https://untappd.com/user/OzzBier
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Heb ik ook, een dergelijke speling is niet te voorkomen denk ik (zonder dat het ten koste gaat van de soepelheid van het uitschuiven)JJFS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:38:
Ik heb hem nu ook maar hjet valt me op dat erop het schuif geval een beetje speling zit, als ik hem uitschuif en onderaan het bovenste gedeelte druk dan zit daar een beetje speling in, hoort dat?
[ Voor 4% gewijzigd door dzzls op 21-06-2006 13:53 ]
jups micro sd it isJJFS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:55:
Ok gelukkig, nog een vraagje ik wil een geheugenkaartje kopen is dit de goede die ik moet hebben?
Transflash / Micro SD - 1 GB - Sandisk
Check, dat is de goeie. Heb er gelijk ook een besteld. Nu nog een BT stereo headsetje en trimakassi heeft een flexe mp3spelert!JJFS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:55:
Ok gelukkig, nog een vraagje ik wil een geheugenkaartje kopen is dit de goede die ik moet hebben?
Transflash / Micro SD - 1 GB - Sandisk
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
nope alleenig in 1gbverbraakje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:06:
het zijn dus die kleine mircosd :)zijn die er trouwens al in 2 gb ?
"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."
Tnx gozert, nice jobBizzarro schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:17:
[...]
ok dan, dat probleem ook weer opgelost![]()
Hier een rarretje met wat wallpapers.
http://www.bizzarro.nl/wallpaperse900.rar
[ Voor 11% gewijzigd door jmxd op 21-06-2006 23:24 ]
Thanks, ik ga er ook een paar maken, hoop dat ik de telefoon snel binnenkrijg, heb em nog nietBizzarro schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:11:
www.bizzarro.nl/layout.rar
psd is 3 keer vergroot van het formaat wat de samsung aan kan.
In de psd is het "foto" gedeelte 720x700 groot, dat kan je dus uit wallpapers oid knippen.
Het formaat waarin je het dan voor opslag kan verkleinen voor gebruik op je E900 is 240x320
Azerty heeft (nog) geen microsd's.. ik heb op het forum al een gevraagd of ze die kunnen leverenTomino schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:33:
hm even azerty bellen om bestelling te veranderen.
[ Voor 15% gewijzigd door Ploon op 22-06-2006 11:45 ]
Iemand hier ook problemen mee?nickvanozzie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 08:40:
Ik heb de telefoon gisteren gehaald en hij bevalt me erg goed. Nog geen problemen tegen gekomen en het schuifmechanisme werkt goed. Alleen 1 dingetje, als ik de telefoon aan de oplader leg blijft het display branden. Is het ergens in te stellen dat hij niet blijft branden?
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ehm, Laat me?TwyLight schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:34:
Sorry hoor, maar waarom zou je voor dat kleine kaartje überhaubt verzendkosten betalen.
Als je hem bij een ander pruduct erbij neemt, óke.
Maar je kan dat kaartje net zo goed even bij de dixons halen ofzo...
Of zijn jullie van die typetjes die nooit buiten de deur komen ofzo
Ok weet ik genoeg.. thnxTomino schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:48:
No, het is GEEN smartphone
De enigste samsung waarop navigatie kan draaien, is de d720 met symbian sofwatebmwman schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:47:
Misschien domme vraag maar kan tomtom ook op de samsung draaien ?
Hé we blijven wel nederlanders he.. webshops zijn goedkoper dan winkels hier in de buurt..TwyLight schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:34:
Sorry hoor, maar waarom zou je voor dat kleine kaartje überhaubt verzendkosten betalen.
Als je hem bij een ander pruduct erbij neemt, óke.
Maar je kan dat kaartje net zo goed even bij de dixons halen ofzo...
Of zijn jullie van die typetjes die nooit buiten de deur komen ofzo
Verwijderd
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Tijdens het laden van detelefoon zal de verlichting ingeschakeld blijven. Het is niet mogelijk deze uit te schakelen.Als ik de telefoon aan de lader aansluit blijft de verlichting van het display aanstaan en gaat pas weer uit als de lader ontkoppeld wordt. Ik kan nergens een optie vinden om dit uit te zetten oid. Hoe kan ik deze uitzetten tijdens het laden?
Alleen de opties die mogelijk zijn in hetmenu geluidsinstellingen kunnen worden ingesteld. Het is niet mogelijk om hierin veranderingen aan te brengen.Ook heb ik een vraag over het trillen functie. Ik kan instellen dat de telefoon alleen een geluid laat horen, alleen gaat trillen of dat de telefoon eerst gaat trillen en daarna een geluid laat horen. Is het niet mogelijk om direct een ringtone at te spelen en tegelijkertijd de telefoon te laten trillen?
Momenteel is het nog niet bekend of de TV kabel voor de SGH-E900 op de Benelux markt zal worden uitgebacht als accesoires. Zodra hierover meer duidelijkheid is zal dit kenbaar worden gemaakt via onze website en de dealers. Wij raden u dan ook aan zo nu en dan naar de kabel te informeren bij uw dealer.Verder las ik dat de telefoon over een TV-out beschikt. Hiervoor zal ik wel een extra kabel moeten aanschaffen alleen kan ik deze nergens vinden. Ook op jullie website kom ik deze niet tegen. Wat heb ik nodig om mijn telefoon op mijn TV aan te sluiten en waar kan ik dat vinden?
Wij raden u af om de door u gevonden code voorhet service menu van de telefoon te gebruiken en producten te installeren. Indien u deze gebruikt zal de volledige garantie van de telefoon komen te vervallen en zullen indien er daarna problemen optreden de reparatie kosten volledig worden berekent. Binnen de garantie periode is het alleen toegestaan voor onze erkende reparatie centrums om het service menute bedienen.Ik heb een zelf een aantal java applicaties ontwikkeld voor mobiele telefoons. Deze applicaties zou ik ook weer op mijn nieuwe telefoon willen gebruiken. Het simpel uploaden van de jar file werkt niet omdat de telefoon het bestands voormaat dan niet kent. Ik kan ook nergens in de meegeleverde software iets vinden over het uploaden/installeren van java applicaties. Wel kwam ik bij het zoeken op internet een code (*#9998*5282#) tegen waarmee je in een menutje komt waar bij staat 'Install MIDlet'. Als ik hier op druk wordt er gevraagd om een wachtwoord dat ik niet heb. Is het mogelijk om op deze manier java applicaties te installeren? Zo niet, hoe kan ik dat wel doen?
[ Voor 95% gewijzigd door OzzieMann op 23-06-2006 15:11 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Batsu op 23-06-2006 16:29 ]
[ Voor 31% gewijzigd door jmxd op 23-06-2006 17:15 ]
gekocht!!!!!!!!!!Batsu schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:29:
jeuk jeuk jeuk....
hij is gratis met vodafone 27,5 1 jaar
geen lock, maar nr behoud niet mogelijk
owja met 512mb sd kaartje
Verwijderd
Nee, dat heeft die niet.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:11:
Misschien heb ik er over heen gelezen, maar heeft dit toestel ook profielen, nat als Nokia met Stil, Luid etc.?
Verwijderd
pre4cies! Ik heb een jaar de k750i gehad en afgezien van stil (voor bv bios of vergadering) staat mijn profiel altijd op normaal dus echt missen zal ik het niet doenVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:35:
Je kan wel door 1 knop in te drukken de tril aanzetten, dat werkt zeker net zo makkelijk.
Verwijderd
Het werkte tog niet goed met mappen? volgensmij moest je op het geheugen kaartje gewoon alles in de root zetten...Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:45:
Mensen die al een extra geheugenkaartje hebben gekocht!
Mijn foto's heb ik even opgeslagen op het geheugen kaartje onder "Images"
Duurt het bij jullie ook een eeuwigheid voordat deze map word geopend?
Bij mp3 heb ik dit niet.. Vreemd?
Verwijderd
Ga ik proberen.TwyLight schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:02:
[...]
Het werkte tog niet goed met mappen? volgensmij moest je op het geheugen kaartje gewoon alles in de root zetten...
ik kan het verkeerd hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 21:47 ]
Verwijderd
Lekker afhoudende reactie dan! Op hun site staat duidelijk dat de E900 Midp2 ondersteunt, krijg je zulke antwoorden. Natuurlijk ga ik niet in hun super-geheime-service-menu rommelen als ze de boel gewoon open gooien. Hiermee lokken ze dit echter wel uit.Tead schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:03:
Wij raden u af om de door u gevonden code voorhet service menu van de telefoon te gebruiken en producten te installeren. Indien u deze gebruikt zal de volledige garantie van de telefoon komen te vervallen en zullen indien er daarna problemen optreden de reparatie kosten volledig worden berekent. Binnen de garantie periode is het alleen toegestaan voor onze erkende reparatie centrums om het service menute bedienen.
Het is niet toegestaan om java applicaties op de telefoon te updaten binnen de garantie periode. Wij kunnen u hierop dan ook geen ondersteuning aanbieden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 01:16 ]
Verwijderd
volgens mij zit er ook geen stereo speaker op...:S mono dus dacht ikVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:06:
Het valt mij op dat het geluid niet zo 'stereo' of lekker klinkt als bepaalde Samsung of Nokia toestellen! Valt dit jullie ook op?
indd!! dat is echt een groot nadeel! heb bijna altijd wazige foto'sDat de sluitertijd nogal lang is had ik idd ook gemerkt... Beetje jammer
[ Voor 52% gewijzigd door Ploon op 24-06-2006 12:54 ]
Meer mensen last van een lange sluitertijd (had ik ook bij de k750i, schijnbaar geweldige camera maar bij mij altijd slechte foto's) en lange verbindingstijd??Ploon schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:49:
[...]
volgens mij zit er ook geen stereo speaker op...:S mono dus dacht ik
[...]
indd!! dat is echt een groot nadeel! heb bijna altijd wazige foto's
ben toch niet zo onwijs blij met dit telefoontje... omslachtig menu.. zeker met smsjes sturen duurt het lang..
en heb heel erg slecht bereik op de meeste plekken hoewel ik met men vorige 2 telefoons daar totaal geen last van had (E-800, C-100)(met dezelfde provider btw)
dus als ik bel krijg je eerst heel lang dat oranje scherm(dat ie aant verbinden is) en echt pas na 20 sec ongeveer gaat hij pas over.. erg vervelend!!
Wat bedoel je met omslachtig smsen? Dat je een nummer moet selecteren en dan nogmaals klikken voordat ie verzendt? Want je bent met 1 druk (links op de navigatie-toets) in de sms-editorPloon schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:49:
[...]
volgens mij zit er ook geen stereo speaker op...:S mono dus dacht ik
[...]
indd!! dat is echt een groot nadeel! heb bijna altijd wazige foto's
ben toch niet zo onwijs blij met dit telefoontje... omslachtig menu.. zeker met smsjes sturen duurt het lang..
en heb heel erg slecht bereik op de meeste plekken hoewel ik met men vorige 2 telefoons daar totaal geen last van had (E-800, C-100)(met dezelfde provider btw)
dus als ik bel krijg je eerst heel lang dat oranje scherm(dat ie aant verbinden is) en echt pas na 20 sec ongeveer gaat hij pas over.. erg vervelend!!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Staat bij 'Standaardnummer' in je SMS-profielinstellingen!Tomino schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:37:
jah mijn vraag
als ik op verzenden druk met sms en ik ga naar het scherm met naam 1... naam 2... dan staat er bij standaard bij nummer een nummer 221.. enige idee hoe dit er komt. Eerst op c drukken omdat weg te krijgen is erg irri.. hoort gewoon leeg te zijn..
Verwijderd
Dit is echter niet waar. Vodafone heeft hogere eisen dan andere providers aan hun toestellen. BIj hun wordt eigen firmware ontwikkeld en daarna uitgebreidt gestest om eventuele bugs eruit te werken. Dit proces duur dus wat langer en daarom is hij later uitDaarmee bedoelen ze vast crappy/lelijke firmware er op mikken...
bugs heb je altijd, bij elke telefoon.Dersan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:42:
Mja was eerst van plan om hem te kopen, wilde die dag naar de winkel maar toen al eerste reactie hier over een bug, ik denk van dan wacht ik nog even, maar nu zijn er wel heel veel op en aanmerkingen over het toestel![]()
.
Verwijderd
Ik heb m net donderdag voor het eerst opgeladen, en afgelopen nacht was 'ie leeg.Batsu schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:00:
Heeft iemand al wat ervaring met de standby tijd van het toestel??
Ik weet niet hoe, maar volgens mij moet dat kunnen hoor!Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:29:
[...]
Ik heb m net donderdag voor het eerst opgeladen, en afgelopen nacht was 'ie leeg.
Nu heb ik ook heel veel zitten klooien met dat ding, bluetooth aan-uit-aan-uit etc. en
kijken wat hij allemaal kan. Dus ik denk dat 2 dagen wel echt een minimum is dat de
telefoon het volhoudt (gelukkig maar, dit is al niet echt veel).
Ik heb zelf echter ook nog een vraagje, weet iemand of het mogelijk is om over
de bluetooth-verbinding met je PC de internetconnectie te laten lopen?
Ik heb al ICS ingesteld op de PC en die zet er netjes een bluetooth-netwerkje
neer, maar hoe kan je deze verbinding instellen op de telefoon?
Ik vermoed dat het niet kan, maar ben het toch maar gaan proberen
Verwijderd
Zou je denken ja, maar als ik alles op de PC inclusief ICS goed instel is de PCBatsu schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:48:
[...]
Ik weet niet hoe, maar volgens mij moet dat kunnen hoor!
Nog bedankt voor je reactie, maar heb inmiddels de nokia n80 besteld.DaannO schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:20:
[...]
De enigste samsung waarop navigatie kan draaien, is de d720 met symbian sofwate
Volgens mij moet je je internet verbinding van je gsm via gsm of gprs laten lopen, waardoor de internet verbinding tot stand komt. dmv bluetooth modem wordt je pc, via de internetverbinding van je telefoon verbonden met het internet. Of is dit niet wat je wilde?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:28:
[...]
Zou je denken ja, maar als ik alles op de PC inclusief ICS goed instel is de PC
er helemaal klaar voor, alleen de verbindingsinstellingen laten als drager alleen
de keuzes GSM of GPRS toe op de telefoon... dan kan het volgens mij niet
offtopic:
wat een BIZARRE wedstrijd!!!!jammer hoor, zo goed was Portugal niet!
/offtopic
Verwijderd
Dat is precies het omgekeerde van wat ik wildeBatsu schreef op maandag 26 juni 2006 @ 07:29:
[...]
Volgens mij moet je je internet verbinding van je gsm via gsm of gprs laten lopen, waardoor de internet verbinding tot stand komt. dmv bluetooth modem wordt je pc, via de internetverbinding van je telefoon verbonden met het internet. Of is dit niet wat je wilde?
owwwwww oke. nee denk niet dat dat kan...Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:50:
[...]
Dat is precies het omgekeerde van wat ik wildeIk wil internetten op mijn telefoon, maar geen
dure GPRS verbinding daarvoor gebruiken maar juist de bestaande kabelverbinding van mijn
PC delen.
Oftewel: internetten op de telefoon -> via bluetooth naar de PC -> via kabel naar de buitenwereld.
in nederland? nee hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Ploon op 26-06-2006 14:09 ]
tuurlijk wel http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1852
DaannO schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:38:
[...]
Dit is echter niet waar. Vodafone heeft hogere eisen dan andere providers aan hun toestellen. BIj hun wordt eigen firmware ontwikkeld en daarna uitgebreidt gestest om eventuele bugs eruit te werken. Dit proces duur dus wat langer en daarom is hij later uit
[ Voor 3% gewijzigd door trimakassi op 26-06-2006 15:42 ]
kan je nou helemaal geen java games zelf installeren??verbraakje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:30:
lol ik vind dat samsung wel heel ziellig doet met hun java games
ow das teleurstellend!!!!!trimakassi schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:43:
Daar lijkt het wel op ja...Het is mij iig nog niet gelukt
Verwijderd
ga der maar van uit dat het nog langer duurtTwyLight schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:02:
Ik vind dit echt niet kunnen hoor
Vandaag even gebeld naar vodafone, het is inmiddels een week en 2 dagen geleden sinds ik de mobiel besteld heb. En vandaag bleek dat ze dat contract dan toch wel ontvangen hadden.
Nou nu staat dus in de mail die ik heb gekregen dat het nog 7 dagen kan duren tot ze het accepteren.
en 2 dagen om te versturen.
Nou dat vind ik dus echt niet kunnen dat als ik iets online bestel dat ik daar 2 weken op moet wachten!
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
heb je hem direct bij vodafone besteld of via een intermediar (bv webshop?)TwyLight schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:02:
Ik vind dit echt niet kunnen hoor
Vandaag even gebeld naar vodafone, het is inmiddels een week en 2 dagen geleden sinds ik de mobiel besteld heb. En vandaag bleek dat ze dat contract dan toch wel ontvangen hadden.
Nou nu staat dus in de mail die ik heb gekregen dat het nog 7 dagen kan duren tot ze het accepteren.
en 2 dagen om te versturen.
Nou dat vind ik dus echt niet kunnen dat als ik iets online bestel dat ik daar 2 weken op moet wachten!
Via Vodafone.nl webshopBatsu schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:47:
[...]
heb je hem direct bij vodafone besteld of via een intermediar (bv webshop?)
[ Voor 41% gewijzigd door jmxd op 27-06-2006 00:05 ]
He he he, kap maar. Zit net met mijn stomme hoofd allemaal van die ringtones te downloaden omdát je dat had gezegd en nog besef ik het niet.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:31:
@Brad Pitt
Dit tikte ik eerder:
Voor alle mensen die klagen over de non-combinatie van trillen en bellen.
Dit is zeker wel mogelijk met bepaalde, daarvoor gemaakte, ringtones.
Nickname does not reflect reality
thanks!!!! zeer welkom!!!!!!TwyLight schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:56:
[...]
Via Vodafone.nl webshop
Hier staan echt een helehoop mooie wallpapers!!!
ik heb 100 mooie verzamelt en in een rar gestopt
hier: http://www.puregfx.net/pr...GoT/E900%20Wallpapers.rar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq