Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:31:
@Brad Pitt

je kan wel degelijk een ringtone en trillen tegelijk hebben

Dit tikte ik eerder:

Voor alle mensen die klagen over de non-combinatie van trillen en bellen.

Dit is zeker wel mogelijk met bepaalde, daarvoor gemaakte, ringtones.

Kijk hier voor honderden van die krengen!! Je hebt dan dus bel en tril tegelijk en het kost ook niets!

http://www.howardforums.c...e504e&threadid=156903

en

http://www.howardforums.c...504e&threadid=377864

Altijd graag gedaan!!
Dat zijn poly's waar een trilsignaal in verwerkt is.. De mensen hier bedoelen het instellen van een willekeurige eigen ringtone (ook mp3) icm trilfunctie. En dat kan niet.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
Vind ik eigenlijk ook wel hoor, een (moderne) telefoon zou toch moeten kunnen trillen en bellen at the same time zou je zeggen! Ik weet niet in hoeverre Samsung biosflashes vrijgeeft maar dat soort dingen moeten toch via een update te fixen zijn!

Weet iemand trouwens of de E900 FullSpeed USB2 of HiSpeed USB2 is? Wil uiteraard een MicroSD kaartje erbij hebben maar twijfel nu of ik een normale of een snelle zal nemen. Heb voor de digicam ook een snel kaartje gekocht en dat is toch wel fijn. Ik had gelezen dat de normale MicroSD cards niet uitblonken in snelheid namelijk...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom je met die explorersoftware niet gewoon java games kan uploaden. Die games die erop staan zijn toch ook gewoon .jar? Is gewoon weer onnodig lastig gemaakt. Waar komt die firmwareupdate vandaan normaliter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:37:
[...]

ga der maar van uit dat het nog langer duurt
Ik heb via een webwinkel te horen gekregen dat er de afgelopen weken wat problemen waren bij vodafone waardoor klanten (en dus contracten) niet aangesloten konden worden. Dit schijnt vandaag opgelost te zijn, dus ik hoop[ dat ik (en ook voor jullie) dat e.e.a. snel geleverd kan gaan worden!

ff duimen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Net aan de lijn geweest met Vodafone helpdesk en die zeiden dat de telefoon onderweg was (vorige week (23ste) besteld). In hoeverre dat waar is weet ik natuurlijk niet maar ik verwacht hem nu natuurlijk wel morgen of uiterlijk overmorgen in mijn begerige vingertjes te hebben :P

Alvast even de handleiding doorgenomen en wat dingetjes gedownload dus ben er helemaal klaar voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb nu van die site 7362 wallpapers verzamelt :)
met een handig tooltje natuurlijk, niet handmatig.

ze zijn hier in een rar te downloaden (+/- 178MB)
http://www.megaupload.com/?d=DHLE2YZ7

Heb vandaag ook nog even contact opgenomen met vodafone.
ze hebben mn bestelling geaccpeteerd en er staat nu dat hij binnen 7 dagen gelevert word :)
nou hoop ik dat dat zo snel mogenlijk gebeurt natuurlijk :9~

[ Voor 36% gewijzigd door jmxd op 27-06-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:14:
Net aan de lijn geweest met Vodafone helpdesk en die zeiden dat de telefoon onderweg was (vorige week (23ste) besteld). In hoeverre dat waar is weet ik natuurlijk niet maar ik verwacht hem nu natuurlijk wel morgen of uiterlijk overmorgen in mijn begerige vingertjes te hebben :P

Alvast even de handleiding doorgenomen en wat dingetjes gedownload dus ben er helemaal klaar voor _/-\o_
Haha hier zit er nog een!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
TwyLight schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:22:

ze hebben mn bestelling geaccpeteerd en er staat nu dat hij binnen 7 dagen gelevert word :)
uhm hoe krijg ik die rar binnen want ik kom op een site waar niets te downloaden valt...
oke laat maar ik is dom. wel ff de code invullen, deze staat naast "download"

[ Voor 6% gewijzigd door Batsu op 27-06-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hier nog een :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 12:49
heb de mijne vandaag ontvangen rond de middag :) Zit nu voor 16uur lang in de lader. Enkel als hij toe is, kan ik op de onderkant drukken van het bovenste deel waardoor deze een klein klikje maakt.

Dit komt door de speling die er tussen zit, wanneer ik hem openklap is die speling weg alsook het klikje. Verlang om hem te gebruiken

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
TwyLight schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:22:

jeeeeeeeeee jij bent mijn held, stoere wallpapers!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen

ik zit zwaar te twijfelen tussen de e900 icm met hi 20 2 jr en de d600 i.c.m t-mobile flex 20 1jr

Mijn telefoon moet vooral goed muziek afspelen en goede fotos kunnen maken (en bellen natuurlijk ;) maar nu wil ik kraag de d600 neme omdat die een stereospeaker heeft. Maar het schijnt dat de camera van de e900 weer beter is dan die van de d600 en dat het geluid van die e900 weer te wensen over laat. Ik heb nu een SE K700i, daarvan kan het geluid niet hard genoeg en is de camera erg bagger. Mijn vraag: heeft die e900 voor mij nu zoveel meerwaarde om er 110 euros extra voor te betalen?
Oja en krijg je er bij beide telefoons ook een headseat bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:13:
Hallo mensen

ik zit zwaar te twijfelen tussen de e900 icm met hi 20 2 jr en de d600 i.c.m t-mobile flex 20 1jr

Mijn telefoon moet vooral goed muziek afspelen en goede fotos kunnen maken (en bellen natuurlijk ;) maar nu wil ik kraag de d600 neme omdat die een stereospeaker heeft. Maar het schijnt dat de camera van de e900 weer beter is dan die van de d600 en dat het geluid van die e900 weer te wensen over laat. Ik heb nu een SE K700i, daarvan kan het geluid niet hard genoeg en is de camera erg bagger. Mijn vraag: heeft die e900 voor mij nu zoveel meerwaarde om er 110 euros extra voor te betalen?
Oja en krijg je er bij beide telefoons ook een headseat bij?
tja 2 jaar abo is lang, ik weet niet of je dat wel moet doen (ik zou het niet doen maar dat is persoonlijk)
een vereglijk kan ik onmogelijk maken. Als mp3 speler, wil je de boxen gebruiken of een headset?
Volgens mij krijg je bij beide een headset. Ik denk dat als je echt een goede gsm met goede mp3 functie zoekt, je het toch ergens anders moet zoeken...

Owja, bij 1 jaar 27,5 voda is de e900 gratis. Wellicht is dat een optie??

[ Voor 4% gewijzigd door Batsu op 27-06-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooral boxen eigenlijk, want anders kan ik net zo goed een ipod nano kope ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:42:
vooral boxen eigenlijk, want anders kan ik net zo goed een ipod nano kope ofzo
ik heb begrepen dat het geluid van mp3 via de boxen van de e900 niet zo heel goed is.
Heb je de revieuw op nieuwemobiel.nl al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Een sticky van 1GB is sowieso te weinig om echt te kunnen fungeren als muziekspeler hoor, heb nu een Nano met 4GB en da's al "net aan" eigenlijk. Ook zal de bediening van een iPod/andere mp3-speler wellicht makkelijker/beter zijn dan van dit apparaat dus specifiek daarom hoef je het niet te doen denk ik.

Ik zoek een screenprotector en een autohoudertje voor deze mobiel. Iemand die ergens al toevallig gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

Geluid door de boxen klinkt niet echt goed. Je zou het zelf moeten horen, maar het is niet denderend. Niet bar slecht ofzo, maar het kon wel beter. Zelf vind ik het geen probleem, gebruik m als mp3 speler toch alleen met de bijgeleverde headset.

Je kan m trouwens ook met een 1 jarig T-mobile of Telfort abo rond de 25/30 euri gratis krijgen.

Wat betreft de functionaliteit van de mp3speler, het is maar net wat voor eisen je er aan stelt. Ik vind het bijv. genoeg dat je: playlists kan maken, alles achter elkaar of random af kan spelen. 't Blijft een tel. he...Ik ga er waarschijnlijk een 1 gb kaartje (42 euri) in stoppen. 2 gb is ook al beschikbaar, alleen nog een beetje prijzig (150 euri... 8)7 )

Mss wel handig om een voorlopige buglist te geven:
  • Wanneer je 4 of meer foto's hebt gemaakt, doet de "verkenner" er vrij lang over om door de thumbs te scrollen. Gaat echt veel te traag.
  • Wanneer je een nummer hebt ingevoerd gebeurt het vrij vaak dat je zeker 20 sec. moet wachten voordat er uberhaupt gebeld wordt.
  • Geen mogelijkheid om java-apps te installeren alhoewel er wel reclame voor gemaakt wordt.
  • Niet echt een bug denk ik, maar het wordt soms als een gemis beschouwd dat je geen thema's kunt installeren, er is nl. keuze uit 2.
Succes met kiezen!

[ Voor 33% gewijzigd door trimakassi op 27-06-2006 21:25 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben zeer content met mijn nieuwe samsung telefoontje. Ik had nog veel problemen met het menu, maar langzaam aan begint het te wennen. Ik heb er net ff een geheugenkaartje bij gekocht, en er een paar videoclips opgezet, wat trouwens goed gaat met de bijgeleverde software.

Het is bij mij niet mogelijk om de muziek die ik op de geheugenkaart heb staan te plaatsen in een playlist, kan aan mij liggen, maar dat vind ik een beetje irritant.

Verder ben ik zeer zuinig op mijn toestel, maar ik zie wel kleine krasjes verschijnen op het display, wat je toch krijgt door het gebruik, maar is dit nog te verhelpen, of is hier wat aan te doen, dat je je beeldscherm op termijn weer zuiver krijgt?

Voor de rest zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
eastwalk schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:14:

Verder ben ik zeer zuinig op mijn toestel, maar ik zie wel kleine krasjes verschijnen op het display, wat je toch krijgt door het gebruik, maar is dit nog te verhelpen, of is hier wat aan te doen, dat je je beeldscherm op termijn weer zuiver krijgt?

Voor de rest zeer tevreden
Displex, zorgt ervoor dat je scherm weer oke wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Displex moet je enórm mee oppassen. Heb hiermee het scherm van mijn broers Sony (7650) vergaart. Daar zit een soort plastic laag op die vrij zacht is. Heb toen te lang op 1 plek zitten poetsen, het spul smolt toen gewoon...

Dus niet als een bezetene op een willekeurig scherm gaat zitten wrijven, dat kan riskant zijn.

Daarom zoek ik dus (nog steeds) een display protector voor de E900. Minder mooi? Natuurlijk! Maar wel zo fijn als je hem er weer afhaalt. Heb via E-Bay in Duitsland een keer zes van die velletjes gehaald voor mijn digicam. Ideaal, kost bijna niets (6 voor 5 euro) en je schermpie blijft als nieuw. Helaas heeft die zaak ze (nog) niet voor de E900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Brad Pitt schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:07:
Displex moet je enórm mee oppassen. Heb hiermee het scherm van mijn broers Sony (7650) vergaart. Daar zit een soort plastic laag op die vrij zacht is. Heb toen te lang op 1 plek zitten poetsen, het spul smolt toen gewoon...

Dus niet als een bezetene op een willekeurig scherm gaat zitten wrijven, dat kan riskant zijn.

Daarom zoek ik dus (nog steeds) een display protector voor de E900. Minder mooi? Natuurlijk! Maar wel zo fijn als je hem er weer afhaalt. Heb via E-Bay in Duitsland een keer zes van die velletjes gehaald voor mijn digicam. Ideaal, kost bijna niets (6 voor 5 euro) en je schermpie blijft als nieuw. Helaas heeft die zaak ze (nog) niet voor de E900.
Ow sorry dat verhaal was me niet bekend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:00

tomtommie

Alaaf!

ik heb gister mijn 1gb kaartje ontvangen, nu heb ik die in de telefoon geformatteerd, maakt ie allemaal leuke mapjes aan, hier heb ik dan ook in music een redelijk aantal mp3tjes gezet. maar als ik deze wil laden in een playlist op de telefoon zegt ie opeens vol; er kunnen dus maar een beperkt aantal mp3s in een playlist...
ik weet niet of via de software playlists kunnen worden toegevoegd of bewerkt ofso??
dit zou wel erg bagger zijn eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Brad Pitt schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:07:

Als ze er zijn, zou je dat dan even willen vermelden, want dat lijkt mij ook nog wel wat van die velletjes.

Ik had ook problemen met mijn playlist en mijn geheugenkaart. Ik ben er nu achter dat ik de muziek uit de mapen moet halen en alles in de muziek map moet gooien. Je kunt dus niet een albummap erin gooien, dat is wel een beetje zuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

jah dat had ik al gelezen, daarom heb ik gewoon allemaal losse mp3s in de map muziek op mijn geheugen kaart gezet, maar nog zegt ie vol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

het schijnt dus dat er maximaal 30nummers in een playlist kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de e900 net zoals bij nokia en sony ericsson een mp3 afspelen en tegelijktijd een sms schrijven of andere dingen doen? Want dat kan mijn e730 en e760 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:20:
Kan de e900 net zoals bij nokia en sony ericsson een mp3 afspelen en tegelijktijd een sms schrijven of andere dingen doen? Want dat kan mijn e730 en e760 niet.
Dat kan zowaar wel ja :P Je moet dan iets instellen in de MP3-speler (voorrang op andere toepassingen ofzo) en dan kan je iets anders gaan doen tijdens het muziek luisteren :) Als je dan 1 keer op de MP3-knop aan de zijkant drukt activeer je de tiptoetsen onder het scherm om de MP3-speler mee te bedienen, de knop lang ingedrukt houden haalt de MP3-applicatie weer naar de voorgrond.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wens iedereen in dit forum succes met zijn/haar E900!
Ik heb hem verkocht en ga morgen weer over op een vertrouwde Nokia :)

Ik kon er toch niet aan wennen die Touch knoppen en smsen onder andere.
Vingerafdrukken waren bij mij heel erg god te zien ook omdat ik nooit echt van die kurk droge handen heb ;)

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kan het mij heel goed voorstellen dat je hem weg hebt gedaan :'( Heb hem nog niet eens binnen en erger me al mateloos aan de bugs. Weet niet eens of ik de doos wel open ga maken. Sommige dingen slaan echt nergens op, dan vraag ik mij echt af waar de ontwerpers mee bezig zijn geweest.

Nou ja, misschien in de tussentijd (denk dat 'ie morgen binnenkomt) nog wat positieve dingen lezen anders hou ik het gewoon nog effe bij m'n superouwe Z600 of neem een andere nieuwe S.E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:10:
Kan het mij heel goed voorstellen dat je hem weg hebt gedaan :'( Heb hem nog niet eens binnen en erger me al mateloos aan de bugs. Weet niet eens of ik de doos wel open ga maken. Sommige dingen slaan echt nergens op, dan vraag ik mij echt af waar de ontwerpers mee bezig zijn geweest.

Nou ja, misschien in de tussentijd (denk dat 'ie morgen binnenkomt) nog wat positieve dingen lezen anders hou ik het gewoon nog effe bij m'n superouwe Z600 of neem een andere nieuwe S.E.
ach, bij elke telefoon heb je bugjes en minder leuke dingen. de telefoon heeft genoeg dingen die wel goed zijn. dat er in dit topic alle bugs worden gemeld is logisch je gaat heus niet alle goede dingen opnoemen omdat dat gewoon te veel is.
wacht gewoon tot je de telefoon hebt en beoordeel zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jawel, dat is ook wel zo. Maar ik bedoel: geen thema's, geen profielen, Java games bijna niet te doen, niet trillen/ringtone zonder 'trucs', brakke mp3-playlist functie. Zijn allemaal dingen die gewoon ofwel goed hadden moeten zijn ofwel kunnen worden toegevoegt/verbetert met een firmware update. Vraag mij alleen af hoe dat werkt bij Samsung, heb dit merk nog nooit gehad namelijk.

Verder heb je wel gelijk hoor, ieder apparaat heeft wel zijn specifieke tekortkomingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb nu ook een Samsung E900, gaaf dingetje hoor en ga ook zeker een 1gb kaartje erbij kopen..alleen is er maar keus uit 2 menuthema's. Heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen maar kun je ze zelf niet toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nope, je zal het moeten houden bij ofwel een zwart dan wel een wit menu... Ongegrijpelijk, maar waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de camera, hoe is die in vergelijking met de camera van de d600? Ook met betrekking tot filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Brad Pitt schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:25:
Jawel, dat is ook wel zo. Maar ik bedoel: geen thema's, geen profielen, Java games bijna niet te doen, niet trillen/ringtone zonder 'trucs', brakke mp3-playlist functie. Zijn allemaal dingen die gewoon ofwel goed hadden moeten zijn ofwel kunnen worden toegevoegt/verbetert met een firmware update. Vraag mij alleen af hoe dat werkt bij Samsung, heb dit merk nog nooit gehad namelijk.

Verder heb je wel gelijk hoor, ieder apparaat heeft wel zijn specifieke tekortkomingen.
waarom hehb je hem dan besteld? In diverse reviews is goed beschreven wat de telefoon wel en niet kan.
Ik krijg hem overigens straks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zoek al ruim een jaar naar een nieuwe mobiel, elke keer een potentieel toestel niet genomen vanwege de aanwezige bugs/tekortkomingen. Ook deze Samsung is niet perfect. Het feit dat je iets besteld hoeft niet te betekenen dat iets dan ook meteen prima is hè. Helaas zie je dat in de meeste consumentenreviews wel terug. Men heeft iets gekocht, men hoopt dat het perfect is, men ziet de tekortkomingen door de vingers, men schrijft een lovende review. Hoe goedkoper een object hoe vaker je dit ziet. "Mijn Hiteker dvd-writer is perfect, het beeld is perfect, het menu is perfect", etc. Kan daar slecht tegen. Zeg dan gewoon dat beeld eigenlijk flets is, het menu trager dan dikke poep etc.

Heb deze mobiel besteld omdat ik het een mooi toestel vind met ruime en heftige funkties. Dat hoeft echter nog niet te betekenen dat je dan de "fouten" en tekortkomingen over het hoofd hoeft te zien. Ik bedoel, dit is niet Samsungs eerste mobiel en na al die jaren zouden ze ondertussen toch wel moeten weten wat men zoekt in een toestel en hoe ze dat moeten implementeren. Hoe moeilijk kan het zijn om een adresveldje toe te voegen aan iemands persoonlijke info? Waarom gaat een foto die je maakt niet meteen naar de geheugenkaart? Dat zijn wel zulke ongelooflijke basisfouten dat je daar best van mag balen.

Hoop echter wel dat 'ie vandaag binnen komt hoor, dat wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De man drukt op Verstuur bericht en wie stapt er binnen... Postbeambte met een doosje... Guess what's inside... Yessss, the E900 has arrived! Zit zelfs een klein oranje telefoontasje bij, wie kon er dan ook verwachten dat we zo snel uitgeschakelt zouden zijn.

Effe opladen en vanmiddag alllllllle bugs zelf meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Brad Pitt schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:32:
De man drukt op Verstuur bericht en wie stapt er binnen... Postbeambte met een doosje... Guess what's inside... Yessss, the E900 has arrived! Zit zelfs een klein oranje telefoontasje bij, wie kon er dan ook verwachten dat we zo snel uitgeschakelt zouden zijn.

Effe opladen en vanmiddag alllllllle bugs zelf meemaken ;)
Haha laten we onze ervaringen delen straks ;-)

veel plezier in ieder geval!! Hoop dat het je meevalt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Cocona schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:08:
heb de mijne vandaag ontvangen rond de middag :) Zit nu voor 16uur lang in de lader. Enkel als hij toe is, kan ik op de onderkant drukken van het bovenste deel waardoor deze een klein klikje maakt.

Dit komt door de speling die er tussen zit, wanneer ik hem openklap is die speling weg alsook het klikje. Verlang om hem te gebruiken
16 uur in de lader? waarom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 21:46
dat klikje ervaar ik ook.
Als ik hem open schuif. en ik druk beetje iets harder da normaal of normaal op de uit hoorntje of C. dan zit daar wat speling in. ik kan hem ietsje doordrukken voordat hij pas stevig zit.. Beetje lastig uit te leggen maar het komt er dus op neer dat er onder de c knop en het andere deel een heel klein beetje ruimte zit die opgevuld wordt als je er op drukt..

RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ow speling hier totaal geen last van. Wel helaas een ongelooflijk klote te bedienen sms systeem (je ziet niet "wat er onder een toets zit" (bij S.E. zie je bijv als je op de "1" drukt op je scherm .,-:;( ) etc. staan zodat je weet hoe vaak je nog moet drukken om bijv. de ( te hebben)), deleten gaat heel brak door de aanraaktoetsen, de geluidskwaliteit met bellen is werkelijk belachelijk slecht (eerste persoon die ik belde vroeg of ik op de fiets zat).

Oh well, toestel ziet er verder wel beter uit als ik had verwacht en misschien went het nog wel, voorlopig vind ik S.E. echt veeeeel fijner werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
net ontvangen!
zeer kleine doos voor toestel en nog kleinere geheugenkaart!!
Ziet er mooi uit vind ik.
Verder nog niet geprobeerd (zit op mn werk) en hang hem eerst maar eventjes aan de lader. Dan zal ik kijken of ik dezelfde klachten heb als hierboven!

Owja en het sms systeem zoals hierboven iets over gezegd wordt, ik denk idd dat dat van SE fijner is (heb nu een t68m!!!) maar het zal vast wel wennen!

[ Voor 24% gewijzigd door Batsu op 29-06-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou deze telefoon ook graag kopen met 1-jarig abbonoment.
Maarweet iemand of telfort ook goed is.
Daarvoor had ik goede aanbieding van gezien waarbij je ook nog een keer 100 gratis bonusminuten krijgt per maand. Maar hoe zit het met sms bij telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 21:46
staat allleemaaaaal op de telfort site man :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er nu achter. Op andere site stond het, je moet ook nog apart betalen voor sms.

Maar heeft iemand al Java-games werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:40:
Ben er nu achter. Op andere site stond het, je moet ook nog apart betalen voor sms.

Maar heeft iemand al Java-games werkend gekregen.
ik weet een site voor 1 jarig vodafone 27,5 is ie ook gratis.
bij vodafone is sms uiteraard prima en is het newtwerk ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die doe ik maar denk ik.
Ook gelijk een kaartje erbij.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:38:
Ow speling hier totaal geen last van. Wel helaas een ongelooflijk klote te bedienen sms systeem (je ziet niet "wat er onder een toets zit" (bij S.E. zie je bijv als je op de "1" drukt op je scherm .,-:;( ) etc. staan zodat je weet hoe vaak je nog moet drukken om bijv. de ( te hebben)), deleten gaat heel brak door de aanraaktoetsen, de geluidskwaliteit met bellen is werkelijk belachelijk slecht (eerste persoon die ik belde vroeg of ik op de fiets zat).

Oh well, toestel ziet er verder wel beter uit als ik had verwacht en misschien went het nog wel, voorlopig vind ik S.E. echt veeeeel fijner werken!
Die geluidskwaliteit, daar ergerde ik me ook erorm aan, maar het went. Het is leuker een chique telefoon te hebben dan een Nokia 3310 die een goed geluid heeft, niet? :9

En dat SMS is best te doen hoor, dat is naar mijn weten gewoon een stukje Nokia UI40 software, heb ik ooit eens ergens gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens!

Weet iemand hoe je MPEG4 kunt afspelen met dat ding? Ik heb een aantal gewone MPEG4-bestanden, maar als ik die via Bluetooth of de datakabel wil kopiëren kan de bewerking niet worden voltooid? Kun je geen filmpjes óp je toestel zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Brad Pitt schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:38:

Grappig, vond het juist str*ntvervelend dat je die tekentjes bij SE's zag, ben Nokia gewend, en daarom gaat sms-en voor mij juist enorm relaxed. Ach, heb nu verschillende tel's gehad en je went overal wel vrij snel aan.
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:02:
Trouwens!

Weet iemand hoe je MPEG4 kunt afspelen met dat ding? Ik heb een aantal gewone MPEG4-bestanden, maar als ik die via Bluetooth of de datakabel wil kopiëren kan de bewerking niet worden voltooid? Kun je geen filmpjes óp je toestel zetten??
Kan wel, gebruik de optie "Films bewerken" in Samsung PC Studio. Daar kun je verschillende mpg's/mpeg's inladen en kiezen of je er een 3gpp of mp4 van wilt maken.

[ Voor 24% gewijzigd door trimakassi op 29-06-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Nou, mijn eerste ervaring:

het touchpad werkt prima, heb nog niemand per ongeluk gebeld :) Ook ik heb het gevoel dat de "c" toets iets minder gevoelig is.
Instellen van de telefoon gaat prima. Menu is overzichtelijk. Of die tabblaadjes handig zijn weet ik niet, nog geen grote problemen tegen gekomen.
Verder is absentie van tril voor sms (kan alleen of trillen of toon) wel vervelend maar oke.

Ook mijn scherm is zwart, maar je kan door de volumeknoppen op de zijkant in te duwen zien of je een sms of gesprek gemist hebt.

Verder is het scherm prachtig en is de bouwkwaliteit gewoon goed. Ik heb geen last van speling of zoiets.

Eigen mp3's heb ik nog niet getest, evenals de camera.

Wat betreft sms-en. Je moet inderdaad door veel menus heenlopen voordat je iets kan versturen. Nu even vervelend (want anders gewend) maar dat komt vast wel goed!!

De rest (camera, mp3 en telefoonboek personaliseren, evenals connectie met pc) komt vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb vandaag wel m'n geheugen kaartje binnen, maar de tel helaas nog niet :(
maar ongelooflijk hoe klein zon kaartje is!

ik heb er trouwens ook een TransFlash adapter bij gekregen, zodat ik mn kaartje daar in kan doen en als transflash kaartje kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
TwyLight schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:01:
Heb vandaag wel m'n geheugen kaartje binnen, maar de tel helaas nog niet :(
maar ongelooflijk hoe klein zon kaartje is!

ik heb er trouwens ook een TransFlash adapter bij gekregen, zodat ik mn kaartje daar in kan doen en als transflash kaartje kan gebruiken.
bij mij zat het kaartje bij mn telefoon (combi-pakket). Ik heb zelf 512mb, wat genoeg moet zijn voor met name ringtones, foto's en wallpapers. Als mp3 speler zal ik hem toch niet echt gaan gebruiken.

Maar ben het met je eens, wat een kolere klein ding zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Batsu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:04:
[...]

bij mij zat het kaartje bij mn telefoon (combi-pakket). Ik heb zelf 512mb, wat genoeg moet zijn voor met name ringtones, foto's en wallpapers. Als mp3 speler zal ik hem toch niet echt gaan gebruiken.

Maar ben het met je eens, wat een kolere klein ding zeg!!!
Ik heb zelf 1GB :*) En dan op zon klein kaartje. knap hoor :)

[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 29-06-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
TwyLight schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:06:
[...]
Ik heb zelf 1GB :*) En dan op zon klein kaartje. knap hoor :)
wel he! en ze hebben ook al 2GB... (errug duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
Batsu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:20:
[...]

16 uur in de lader? waarom??
Naar het schijnt is dat best om te doen. Omdat de batterij dan echt helemaal zeker opgeladen is. kan je genoeg info over vinden op internet. Heb hem woensdagmorgen om 3u30 uit de lader gehaald(kwam van een feestje :9 ) sinds dien nog niet moeten opladen ik heb al zeker 14 berichten gestuurd, paar telefoons, wat gebrielt met de instellingen, wat foto's genomen... en hij is maar nog 1 blokje verminderd.

Echte vooruitgang tov mijn t105 van SE die na 2 dagen plat was na wat gesms en gebel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
nou camera bekeken, prima foto's! Ik heb geen last van een lange sluitertijd!
connectie met pc gaat vlekkeloos! Enkele mp3 en wallpapers erop gezet, gaat prima.
De geheugenkaart zou beter uitgewerkt kunnen worden. Zo moet een beltoon in het telefoongeheugen staan (geheugen van 80mb) voordat je deze kan gebruiken. Hetzelfde geldt voor wallpapers. De geheugenkaart is dus voornamelijk te gebruiken als mp3 speler opslag en voor data opslag.

Telefoonboek heb ik bijgewerkt via pc met software, gaat goed!!
Beller id en ringtone id, moet ik nog bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik nu elke keer zo komsich vind; de reactie's: "De S.E. had 't wel, de Nokia hat dit wel, de timboektoe dee dit."

Een BMW is anders dan een Benz, een VW anders dan een Opel, wil je dat niet blijf dan je eigen merk rijden.
Hetzelfde is er ook met telefoons. Elk merk maakt zijn eigen mobiel met zijn eigen eigenaardigheden. Waarom zou Samsung een verkapte Nokia of S.E. moeten maken?!?!?!

Een S.E. is ook op tal van punten niet te vergelijken met een Nokia en ga zo maar verder.

Kortom, je verandert echt van merk en dat zal je merken ook!!

Tot slot:
@Batsu,

de linker kant drukken van de centrale knop, kan je gelijk een SMS tikken!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
[b]

Tot slot:
@Batsu,

de linker kant drukken van de centrale knop, kan je gelijk een SMS tikken!!
mmmm thanks dat wist ik, maar het gaat erom dat als ik klaar ben met typen 6 keer op een knop moet duwen, zelfs als ik een sms beantwoord.

en met de rest wat je zei: ben ik het mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

kan ik me telefoon niet als webcam gebruiken als ik hem aansluit an me pcke da zou handig zijn

en nog een vraagke kan ik me telfoon op laden via de pc zijn der kabeltjes voor ofzo?

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe precies 3 en een halve dag met mijn Samsung E900!!

Dan een gek vraagje: ik heb t-zones. Normaal zie je dan iconen, met alle toestellen die ik heb gehad, met deze zie ik enkel kleine tekst. Dat kan ik groter zetten, dat heb ik al geprobeerd.

Afbeeldingen zijn 'aan', toch zie ik die iconen niet! How come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Ik overweeg ook om een E900 te halen. Ik lees hier verschillende dingen over die 'c' toets, dat het indrukken anders is dan bij de andere knoppen ivm de spilling. is dit erg storend, of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu net de E900 een dag binnen. Tis wel erg wennen na jaren Nokia ervaring.
Nu vind ik alleen de ringtones kut. Ik hoef niet per se muziekjes met pling plong enzo. Kan iemand me vertellen waar ik wellicht oldschool "ring-ring" beltonen kan vinden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Oke na een dag mijn ervaringen/mening:

Batterij: nog geen mening, lijkt oke
Connectie met pc: zeer goed
Menu: redelijk in orde, soms wat omslachtig (bv sms-en)
Tiptoetsen: werkt prima!
Camera is goed!
mp3 als ringtone werkt prima
Scherm!!! vet mooi!!!

Wat jammer is:
geen thema's/geen wallpapers in je menu

[ Voor 12% gewijzigd door Batsu op 30-06-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
19FR08 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:00:
Ik overweeg ook om een E900 te halen. Ik lees hier verschillende dingen over die 'c' toets, dat het indrukken anders is dan bij de andere knoppen ivm de spilling. is dit erg storend, of valt het wel mee?
nou ik heb geen speling, maar heb het gevoel dat deze iets minder gevoelig is... kan ook zijn doordat ik rechts ben en daarom met mijn duim de c toets wat minder "vol" aanraak. Wellicht dat linkshandige mensen dat probleem hebben met de andere toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Batsu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:05:
[...]

nou ik heb geen speling, maar heb het gevoel dat deze iets minder gevoelig is... kan ook zijn doordat ik rechts ben en daarom met mijn duim de c toets wat minder "vol" aanraak. Wellicht dat linkshandige mensen dat probleem hebben met de andere toets?
oke, dus het is niet echt erg storend?
bedankt voor de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
19FR08 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:43:
[...]

oke, dus het is niet echt erg storend?
bedankt voor de reactie ;)
nee wat mij betreft niet, maar dat is mijn ervaring. Ik zou zeggen: ga naar een telecomwinkel en probeer het eens uit, je hebt geen koopverplichting (oftwel daarna lekker via internet bestellen ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik krijg m'n e900 morgen tussen 09:00 / 13:00 :D
jammer dat die dan nog een eeuwigheid aan de lader moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
mijn gsm wil totaal niet verbinden via usb met mijn laptop, acer apire 1694. Heb geen BT op mijn laptop. Kan dus niet de fotootjes die ik al getrokken heb niet op pc zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Cocona schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:34:
mijn gsm wil totaal niet verbinden via usb met mijn laptop, acer apire 1694. Heb geen BT op mijn laptop. Kan dus niet de fotootjes die ik al getrokken heb niet op pc zetten :(
heb je eerst alle software op de pc geinstaller? Eerst usb driver, dan pc suite, dan pas kabel erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je java applicaties erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:00:
Op het moment is er nog niet veel duidelijk over het installeren van java apps. Zelf hoop ik dat er binnenkort een update uitkomt waarmee deze en een aantal andere bugs (want ik dit vind ik echt een bug) verholpen worden

[ Voor 73% gewijzigd door Eggy op 01-07-2006 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

trimakassi schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:39:

Op het moment is er nog niet veel duidelijk over het installeren van java apps. Zelf hoop ik dat er binnenkort een update uitkomt waarmee deze en een aantal andere bugs (want ik dit vind ik echt een bug) verholpen worden
ahja maar ik heb weinig vertrouwen in samsung.... aangezien iemand op dit forum al een mailtje had gestuurd en daar negatief antwoord op kreeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, het is niet de bedoeling om 'off-topic' de boel op te laaien. Maar we bieden echt wel service: toestellen kunnen gewoon gezien worden en met reserve batterijen zetten we ze ook nog 'ns aan!

Maar denk niet dat we dat voor alle jongelui gaan doen (ik werk in een middelgrote stad en daar zijn vrij veel jongeren). Toestellen kosten behoorlijk veel inkoop, degene die wij jongeren interessant vinden zeker en vooralsnog is het hier niet zoals in Duitsland dat fabrikanten toestellen ter beschikking stellen voor promo's.

En het gaat meer om het feit dat mensen in de winkel alles willen weten, zien en voelen en daarna lekker op internet gaan bestellen. Want helaas kunnen gewone winkels nog steeds niet tegen internetshops op concurreren... behalve de service dan ;)

En dan nu weer on-topic: ik ben superblij met mijn Samsung E900 en door de mijne werkend te laten zien, verkoop ik ze aan de lopende band: en zo kan het ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:00:
Ik weet het!!!!!! Ik heb er JAVA games op gezet!!
en het is best eenvoudig. Het kan niet via de datakabel. Wat ik gedaan heb is ergens een JAVA applicatie gedownload (jar). Vervolgens met JADMAKER de JAR omzetten naar JAD. Je hebt nu een jar en een jad file.
Vervolgens ga je naar http://euploader.com/index.php?set_lang=nl Hier wordt je gevraagd om eerst de jar file te uploaden en dan de jad file. Je krijgt vervolgens een code en inlognaam. Vervolgens ga je met wap naar de betreffende site, vult de inlognaam en code in en hoppa donwloaden maar!!

succes allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Batsu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:56:
[...]

Ik weet het!!!!!! Ik heb er JAVA games op gezet!!
en het is best eenvoudig. Het kan niet via de datakabel. Wat ik gedaan heb is ergens een JAVA applicatie gedownload (jar). Vervolgens met JADMAKER de JAR omzetten naar JAD. Je hebt nu een jar en een jad file.
Vervolgens ga je naar http://euploader.com/index.php?set_lang=nl Hier wordt je gevraagd om eerst de jar file te uploaden en dan de jad file. Je krijgt vervolgens een code en inlognaam. Vervolgens ga je met wap naar de betreffende site, vult de inlognaam en code in en hoppa donwloaden maar!!

succes allemaal!!
Ej heel erg bedankt man!! :)
weetje soms ook een site waar je gratis leuke games kan downloaden???

[ Voor 5% gewijzigd door jmxd op 30-06-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
www.mobile9.com staat vaak wel wat op

als jij of anderen wat leuke sites weten dan hoor ik het wel he?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

wap kost geld dit is niet de manier die ik wil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
verbraakje schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:35:
nou ja dan doe je het niet, maakt mij niet uit hoor.
Binnen 1 minuut haal ik 10 applicaties binnen en die euro...ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
verbraakje schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:35:
Wees blij dat hij tenminste met een oplossing komt. als dit niet de oplossing is die jij wil moet je maar zelf zoeken naar een andere en niet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Kee, Bats, te gek! Thnx man! Liever betaal ik zelf ook niks, maar ik vind het wel ok dat je het hebt uitgezocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Laten we even niet vergeten dat dit topic geen shop survey is maar bedoeld is voor ervaringen met de E900. Een aantal reacties heb ik dan ook moeten verwijderen, hopelijk is dit hierna niet meer nodig :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartineV
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
Hallo allemaal,

nadat gister een BC mederwerker mij supereerlijk de Nokia 6280 heeft afgewezen, raadde hij me de e900 aan. Ik vind het echt een supermooi toestel, maar weet nog wel dat ik het omslachtige menu van mijn oude a800 al superirritant vond... (idd te vaak door moeten klikken met een smsje enzo, en als je een nummer in je telefoonboek opzoekt en het wilt bellen je ook nog 3 keer op ok moet klikken)

Nou wil ik dus even, (heel precies, sorry ;)) weten hoe vaak je precies moet doorklikken :P
Wil iemand misschien zo vriendelijk zijn om me dat te vertellen? :)
alsvast bedankt!

trouwens: mijn vroegere samsung a800 had een standaardbeltoon die wel trilde met beltoon tegelijk. Zitten er op de e900 niet een paar beltonen die dat dus wel hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door MartineV op 01-07-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
MartineV schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 09:33:
Hallo allemaal,

nadat gister een BC mederwerker mij supereerlijk de Nokia 6280 heeft afgewezen, raadde hij me de e900 aan. Ik vind het echt een supermooi toestel, maar weet nog wel dat ik het omslachtige menu van mijn oude a800 al superirritant vond... (idd te vaak door moeten klikken met een smsje enzo, en als je een nummer in je telefoonboek opzoekt en het wilt bellen je ook nog 3 keer op ok moet klikken)

Nou wil ik dus even, (heel precies, sorry ;)) weten hoe vaak je precies moet doorklikken :P
Wil iemand misschien zo vriendelijk zijn om me dat te vertellen? :)
alsvast bedankt!

trouwens: mijn vroegere samsung a800 had een standaardbeltoon die wel trilde met beltoon tegelijk. Zitten er op de e900 niet een paar beltonen die dat dus wel hebben?
1x klikken om te bellen!!!
nee op de samsnun g die ik iig heb gekregen zit geen beltoon met trillen en melodie tegelikertijd, maar deze zijn wel te downlaoden via diverse sites. succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Batsu schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:09:
[...]

1x klikken om te bellen!!!
nee op de samsnun g die ik iig heb gekregen zit geen beltoon met trillen en melodie tegelikertijd, maar deze zijn wel te downlaoden via diverse sites. succes met je keuze!
hij bedoelt volgensmij hoevaak je moet klikken om in het telefoonboek te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartineV
TwyLight schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:11:
[...]

hij bedoelt volgensmij hoevaak je moet klikken om in het telefoonboek te komen..
Nee dat bedoelt zij niet :P
ik bedoel vanaf het moment dat je in je telefoonboek op een naam staat die je wilt bellen, of je dan met een druk op de knop kan bellen, dat was bij eerdere toestellen namelijk niet zo.

En hoe vaak moet je doorklikken om je sms te versturen nadat je je sms hebt getikt en op versturen klikt?

Maar nu je het zeft TwyLight, kan je idd met een klik op de knop in je lijst komen? of moet dat via zoeken naar contact enzo?

[ Voor 11% gewijzigd door MartineV op 01-07-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
MartineV schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:15:
[...]

Nee dat bedoelt zij niet :P
ik bedoel vanaf het moment dat je in je telefoonboek op een naam staat die je wilt bellen, of je dan met een druk op de knop kan bellen, dat was bij eerdere toestellen namelijk niet zo.

En hoe vaak moet je doorklikken om je sms te versturen nadat je je sms hebt getikt en op versturen klikt?

Maar nu je het zeft TwyLight, kan je idd met een klik op de knop in je lijst komen? of moet dat via zoeken naar contact enzo?
naar je contactenlijst: 1x klikken
na je sms typen: 8 (echt waar!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartineV
naar je contactenlijst: 1x klikken
das dan iig verbeterd
na je sms typen: 8 (echt waar!)
8)7

wat zijn de precieze stappen dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Je kan uit je telefoonboek volgensmij altijd in 1x bellen. gewoon op de groene knop drukken
(bij de samsung e900 is die gewoon wit, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik)

ik kan het nog niet voor je controleren, krijg vanmiddag me telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
MartineV schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:27:
[...]

wat zijn de precieze stappen dan? :?
opties, alleen verzenden, naar overzichtslijst, naar contacten, contacten selecteren, bevestigen, terug naar overzichtslijst, versturen. (Zoiets in ieder geval, erg omslachtig) 777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
TwyLight schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:28:
Je kan uit je telefoonboek volgensmij altijd in 1x bellen. gewoon op de groene knop drukken
(bij de samsung e900 is die gewoon wit, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik)

ik kan het nog niet voor je controleren, krijg vanmiddag me telefoon :)
veel plezier met "spelen";-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Batsu schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:29:
[...]

veel plezier met "spelen";-)
Dat zal wel lukken denk ik :*)
maar eerst moet die in de lader :( moet die echt 16uur? zoals ik eerder heb gelezen in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
TwyLight schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:33:
[...]

Dat zal wel lukken denk ik :*)
maar eerst moet die in de lader :( moet die echt 16uur? zoals ik eerder heb gelezen in dit topic
ik heb het niet gedaan, maar hij was nu ook na 1,5e dag leeg met veel spelen. vannacht 10 uur in de lader gehad...
ik heb altijd begrepen dat het bij de oude NiMH batterijen wel moest maar bij deze niet.... Dus ik kan je er niet mee helpen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb hem binnen :D en ik hoefde hem niet eens op te laden. kreeg hem volgeladen.
maar wat een prachtding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartineV
Wow, heb m net even gezien bij de BC, de verkoper deed hem even aan en ik mocht hem uitproberen..
Ben helemaal verkocht! :D
dat omslachtige menu en de aparte tril-toon functie neem ik dan maar voor lief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
even een vraagje, hoe zet je via die samsung pc studio bestanden op de geheugenkaart?
want als ik ze er nu op zet komen ze op de telefoon zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
TwyLight schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:20:
even een vraagje, hoe zet je via die samsung pc studio bestanden op de geheugenkaart?
want als ik ze er nu op zet komen ze op de telefoon zelf..
als ik mijn telefoon inplug in de usb dan herkent mijn pc de geheugenkaart en wordt er een extra verwisselbare schijf aangegeven. Bij mij is het zelfs zo dat meteen de folder van de geheugenkaart geopend wordt

het gaat dus niet via de pc studio!!

[ Voor 5% gewijzigd door Batsu op 01-07-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Batsu schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:23:
[...]

als ik mijn telefoon inplug in de usb dan herkent mijn pc de geheugenkaart en wordt er een extra verwisselbare schijf aangegeven. Bij mij is het zelfs zo dat meteen de folder van de geheugenkaart geopend wordt

het gaat dus niet via de pc studio!!
Bij mij komt er wel een verwisselbare schijf bij, maar die is 0 Bytes :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
TwyLight schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:30:
[...]
Bij mij komt er wel een verwisselbare schijf bij, maar die is 0 Bytes :S
even formatteren?? via de mobiel? en zit de geheugenkaart er wel goed in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Batsu schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:32:
[...]

even formatteren?? via de mobiel? en zit de geheugenkaart er wel goed in??
Dat heb ik dus juist gedaan, eerst stonden er wel mapjes en op me telefoon zie ik die mapjes ook gewoon maar als ik nu op de pc kijk nádat ik hem via de telefoon heb geformateerd is ie ineens 0 bytes
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.