Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor je snelle reply! Die toets had ik al gevonden ja. Het betreft dan de telefoonnummers die nieuw worden opgeslagen. Ik had echter veel nummers op mijn oude phone en heb die in 2 keer over gezet naar de 900. Nu staan er dus een aantal belangrijke phonenummers op zowel de sim kaar als het phone geheugen. Bij Nokia kan je dan dus kiezen of je beide gebruikt of apart. Ik had stilletjes de hoop dat dit ook zou kunnen met de Samsung.

Zo niet dan moet ik de nrs in de phone gewoon wissen oid. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48
19FR08 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:14:
[...]

Ik heb ook die firmware, en 12 foto's, en ik kan ook zonder vertraging naar m'n foto's gaan O-)
Ow dat is raar dan.. Zijn het hoge resolutie foto's of niet? die van mij wel namelijk en dat zijn er maar 8.. Het duurt ongeveer 3 seconden voordat ik bij de foto's ben..
Dat ben ik niet gewend van me oude Samsung D500 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de telefoon kan ontgrendelen als hij ingeklapt is? Er staat toetsen zijn geblokkeerd druk op de ontgrendel toets, vraag me alleen af wat de ontgrendeltoets dus is? 8)7

Of moet je hem echt uit 'sliden' om in menus te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 10:22
Even kort op de aan/uit toets drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
SchiedamLauw schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:32:
[...]

Ow dat is raar dan.. Zijn het hoge resolutie foto's of niet? die van mij wel namelijk en dat zijn er maar 8.. Het duurt ongeveer 3 seconden voordat ik bij de foto's ben..
Dat ben ik niet gewend van me oude Samsung D500 :/
1280x960

en stand: superfijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op 5 juli de e900 besteld bij hi.nl met 2 jarig abo voor 15 euro. Heb behalve een bevestingsmail nog steeds niks ontvangen, heb al 3 mailtjes gestuurd maar geen reactie.
En op hun site zeggen ze : binnen 24 uur.... :S
Vandaag hun klantenservice maar eens ff gspamd met 20 emailtjes :)

Volgens mij zijn ze met vakantie daar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Laatst online: 10-09 14:09
Heb er ook zat in, ook animated gif's... Maar die staan gewoon in telefoongeheugen, en dat laat zich redelijk goed doen...

Misschien zijn we gewoon allemaal teveel verwend, haha :P.

Samsung heeft het vast en zeker goed bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:37:
Weet iemand hoe je de telefoon kan ontgrendelen als hij ingeklapt is? Er staat toetsen zijn geblokkeerd druk op de ontgrendel toets, vraag me alleen af wat de ontgrendeltoets dus is? 8)7

Of moet je hem echt uit 'sliden' om in menus te komen?
de rode aan en uit knop aan de rechterzijde van je telefoon should do the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Hoe kom je erachter welke firmware je hebt op de E900?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Om mijn goede heer van boven.
Staat op deze pagina of de vorige, mag je lekker zelf zoeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Heb dus E900XXFF3. Is er ook een nieuwere versie?

-edit-

Nee dus. FF3 is al de nieuwste.

[ Voor 32% gewijzigd door MelvinB op 26-07-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

ik moet dit toch even kwijt, mijn vriendin heeft pas de E900, ik had het d'r nog afgeraden na alle replies hier, maarja eigenwijs, het uiterlijk is echt super mooi _/-\o_ , en touchknopen is even wennen,
maar wat heeft samsung zich voor lul gezet met de E900, niks automatisch op kunnen slaan opde memorycard, weinig kunnen veranderen aan het menu, en wat ik persoonlijk het ergst vind, de mp3 speler is bout, ik heb zelf de SE W800i :9 , oke dat is wel soort van walkman, maar ik had echt veel meer van de mp3 van de e900 verwacht, je kan er wel aan 1 gig muziek op het kaartje zetten maar wat heb je daar aan als je maar 4 speellijsten kan maken van 30 stuks :X

dit had ik niet verwacht van samsung, ik heb zelf de d500 gehad, maar bij die merkte dat niet omdat er op die geen uitbreidbaar geheugen zat
maar als je voor het bellen en de looks gaat, is dit "de" telefoon, maar wil je meer met je telefoon, dan raad ik de E900 erg af

[ Voor 4% gewijzigd door syrrah op 26-07-2006 23:06 ]

PSN: syrrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komen jullie aan die nieuwe firmware dan? kun je die downloaden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firmware checken = *#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag met dit mooie weer om 19:00 deze foto genomen
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/64/199182770_a4b35ff18d_o.jpg

Ik ben best blij met de cam maar je moet niet binne waar donker is probere fotos te maken hehe maja dat was bekend :P Al heeft mn powershot a75 daar ook last mee! alleen wel een flits, maar imo wordne fotos vet lelijk met flits :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syrrah schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:04:
ik moet dit toch even kwijt, mijn vriendin heeft pas de E900, ik had het d'r nog afgeraden na alle replies hier, maarja eigenwijs, het uiterlijk is echt super mooi _/-\o_ , en touchknopen is even wennen,
maar wat heeft samsung zich voor lul gezet met de E900, niks automatisch op kunnen slaan opde memorycard, weinig kunnen veranderen aan het menu, en wat ik persoonlijk het ergst vind, de mp3 speler is bout, ik heb zelf de SE W800i :9 , oke dat is wel soort van walkman, maar ik had echt veel meer van de mp3 van de e900 verwacht, je kan er wel aan 1 gig muziek op het kaartje zetten maar wat heb je daar aan als je maar 4 speellijsten kan maken van 30 stuks :X

dit had ik niet verwacht van samsung, ik heb zelf de d500 gehad, maar bij die merkte dat niet omdat er op die geen uitbreidbaar geheugen zat
maar als je voor het bellen en de looks gaat, is dit "de" telefoon, maar wil je meer met je telefoon, dan raad ik de E900 erg af
Tja.. dit zijn dingen die al een paar keer gemeld zijn. Maar zoals je ook gelezen hebt zijn er genoeg die er wel tevrede mee zijn. Er is geen enkele GSM die alles doet zoals jij het wilt. Want er is altijd wel iets dat je weer net ff anders zou hebben gewild. Of hij ziet er niet uit. Daarom is een GSM kiezen iets persoonlijks. Ik persoonlijk vind die W800 er niet uit zien zou die dus zelf nooit nemen. Maar dus wel weer deze E900 :)

En zoals ik al eerder vermelde in dit topic wil je mp3's luisteren koop een mp3 speler... Als ik kijk naar mijn eerste GSM mag ik niet klagen want de mijne nu allemaal kan. En zou ik dan op die paar minpuntjes klagen... Ben je gek over een jaar heb ik weer een andere... Lang leven NL met hun koppel verkoop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de goede orde, en misschien was het al bekend, de E900 connect gewoon met de nokia CK-7W carkit. Geluid is wel iets minder dan nokia-nokia verbinding.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 07:11:
[...]

Tja.. dit zijn dingen die al een paar keer gemeld zijn. Maar zoals je ook gelezen hebt zijn er genoeg die er wel tevrede mee zijn. Er is geen enkele GSM die alles doet zoals jij het wilt. Want er is altijd wel iets dat je weer net ff anders zou hebben gewild. Of hij ziet er niet uit. Daarom is een GSM kiezen iets persoonlijks. Ik persoonlijk vind die W800 er niet uit zien zou die dus zelf nooit nemen. Maar dus wel weer deze E900 :)

En zoals ik al eerder vermelde in dit topic wil je mp3's luisteren koop een mp3 speler...
Nah, ben ik niet helemaal met je eens...Als je kijkt naar de Symbian toestellen (vooral Nokia's) dan vind ik dat die zeker wel een goede mp3 spelert hebben. Oggplay is bijv. echt ideaal. Dat verving mijn mp3speler wel hoor. Automatisch nummers op titel/artiest/genre/per map/album sorteren. Echt wel handig. Samsung heeft gewoon een pauper speler ingebouwd...t*ringdeb*ring zeg... :r

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:45:
[...]

Nah, ben ik niet helemaal met je eens...Als je kijkt naar de Symbian toestellen (vooral Nokia's) dan vind ik dat die zeker wel een goede mp3 spelert hebben. Oggplay is bijv. echt ideaal. Dat verving mijn mp3speler wel hoor. Automatisch nummers op titel/artiest/genre/per map/album sorteren. Echt wel handig. Samsung heeft gewoon een pauper speler ingebouwd...t*ringdeb*ring zeg... :r
Daar zit het verschil dus in. Ik heb nooit ogg files dus ook niet nodig. Daarnaast ben ik ook van mening dat een telefoon er gelikt uit moet zien. En dat doet deze zeker! :7

Maar goed dan kom ik wel terug op het punt dat de keuze dus echt gewoon persoonlijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

symbian vind ik zwaar klote en dat spul met symbian erin zijn alijd van die koelkasten nee ik bedoel vrieskisten... ik was altijd van mening geweest dat (mijn) telefoon alleen was voor bellen en sms-en en de wekker dan, maar zo klein mogelijk... maar dees E900 is ckr klein genoeg voor wat erin zit: bellen en sms-en en gelukkig ook de wekker. de rest beschouw ik als een (zeer groot) extra-tje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:41
Ik heb m zojuist zelf geflashed. Werkt perfect :-)
FF googelen op E900XXFF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Dag garantie! (8>

edit.
Waarom komen mijn smsjes als ik ze verzonden heb niet in mijn postvak uit?

[ Voor 71% gewijzigd door Tomino op 27-07-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em nu ook en ben er tot nu toe tevreden mee
ik loop alleen tegen 1 probleem aan.. de usb aansluiting

ik heb eerst de software geinstalleerd en toen pas aangesloten, hij herkent em keurig en installeert alles netjes. Maar als ik dan de 'verwisselbare schijf' wil openen geeft hij aan dat ik een andere schijf of ander geschikt medium moet plaatsen. Als ik samsung pc studio open en b.v. op foto's beheren klik, krijg ik geen foto te zien

iemand..??

Edit: Ik kan al wel via samsung pc studio alles fixen, alleen kom ik nog niet in mijn 'verwisselbare schijf' bij deze computer

@ Tomino.. als je je sms wil verzenden kan je kiezen tussen alleen vrezenden en opslaan en verzenden... die 2e dus als je ze wil opslaan

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:23:
Dag garantie! (8>

edit.
Waarom komen mijn smsjes als ik ze verzonden heb niet in mijn postvak uit?
Je toestel slaat het niet automatisch op. Je moet "opslaan en verzenden" selecteren zodra je gaat verzenden. Is dus beetje onhandig als je elk smsje zou willen opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-
Never mind

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:41:
[...]

Je toestel slaat het niet automatisch op. Je moet "opslaan en verzenden" selecteren zodra je gaat verzenden. Is dus beetje onhandig als je elk smsje zou willen opslaan.
ja kan erg handig zijn als iemand de volgende dag iets terugstuurd, dan denk je van he? dan wel handig om te weten dat je je eigen sms terug kan lezen toch? Thnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:16:
[...]

ja kan erg handig zijn als iemand de volgende dag iets terugstuurd, dan denk je van he? dan wel handig om te weten dat je je eigen sms terug kan lezen toch? Thnx iig
haha het idee is zeker handig! Op mijn vorige telefoon deed ik dat ook (daar kon het namelijk wel ingesteld worden) Maar helaas kan dat bij samsung niet. Ach jah ik sla dus nu gewoon alleen de berichten op waar van ik denk dat het wel handig is dat ik ze ff bewaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Mijn E900 is nu dus al stuk :( :( :( Ik heb hem net een maandje... vanacht ging ik naar bed, alles werkte prima. Wordt ik vanmorgen in eens wakker, een uur te laat, omdat mn wekker niet gegaan is :? Dus ik denk naja zal ik wel doorheen geslapen hebben... kom ik er later achter dat er gewoon helemaal geen enkel geluid meer uit mn telefoon komt :? De wekker niet, geluiden van smsjes niet, toetsen niet, luidspreker niet, niks....alleen bellen kan nog wel, dus dat zal wel een andere 'speakertje' zijn..

weet iemand wat dit kan zijn? Of is dit een typisch gevalletje RMA aanvragen :? Ik heb alles al geprobeert, batterij er uit gehaald, fabrieks instellingen terug gezet etc, maar niks helpt :'(

-edit- via de koptelefoon heb ik overigens wel geluid, en de tril functie doet het ook..

[ Voor 8% gewijzigd door FireFoz op 27-07-2006 18:31 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Modbreak:Hiervoor is Vraag & Aanbod bedoeld.

[ Voor 79% gewijzigd door Eggy op 27-07-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
FireFoz schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:51:
Mijn E900 is nu dus al stuk :( :( :( Ik heb hem net een maandje... vanacht ging ik naar bed, alles werkte prima. Wordt ik vanmorgen in eens wakker, een uur te laat, omdat mn wekker niet gegaan is :? Dus ik denk naja zal ik wel doorheen geslapen hebben... kom ik er later achter dat er gewoon helemaal geen enkel geluid meer uit mn telefoon komt :? De wekker niet, geluiden van smsjes niet, toetsen niet, luidspreker niet, niks....alleen bellen kan nog wel, dus dat zal wel een andere 'speakertje' zijn..

weet iemand wat dit kan zijn? Of is dit een typisch gevalletje RMA aanvragen :? Ik heb alles al geprobeert, batterij er uit gehaald, fabrieks instellingen terug gezet etc, maar niks helpt :'(

-edit- via de koptelefoon heb ik overigens wel geluid, en de tril functie doet het ook..
Ik heb het ook gehad,

instellingen-instellingen terugzetten-geluidsinstellen

dit zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
19FR08 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:46:
[...]

Ik heb het ook gehad,

instellingen-instellingen terugzetten-geluidsinstellen

dit zou moeten werken.
Helaas, dat heb ik gedaan en helpt niks... ik heb tevens "alle instellingen terugzetten" geprobeert, maar ook dat mocht niet baten..

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Laatst online: 15-09 10:38

tomtommie

Alaaf!

zo, BC heeft mn telefoon ingenomen en binnen 2 weken zou ie gerepareerd moeten zijn.

nu maar hopen dat ie met nieuwe firmware niet meer crashed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

tomtommie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:54:
zo, BC heeft mn telefoon ingenomen en binnen 2 weken zou ie gerepareerd moeten zijn.

nu maar hopen dat ie met nieuwe firmware niet meer crashed :X
Waarom zet je er niet zelf de firmware op? Is echt een ei'tje...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Huigie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:46:
[...]

vervalt dan niet je garantie....dat heb ik liever niet dus dit lijkt me de meest veilige weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huigie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:46:
[...]

En wie verteld ons hoe we dat moeten doen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:21:
[...]

Niemand, omdat het niet de bedoeling is. Je zou hem wel naar een samsung service point kunnen brengen, die zetten het er gelijk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag mijn 1GB kaartje binnen _/-\o_

Gelijk ff 3 muziek albums er opgezet. Voor het geval ik een keer niks te doen heb... kan ik toch muziek luisteren :D

Nou ben ik niet van plan vaak muziek te gaan luisteren met de E900 maar de gene die het wel vaak doen.. hebben die een idee hoelang de E900 dat volhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Kort, zeer kort. De mp3 speler zuigt de batterij echt leeg. Verwacht niet dat je met een volle batterij na een beetje bellen/sms-en, en een uurtje of 2 mp3's luisteren je het einde van de dagt haalt. Voordat mensen nu gaan lopen roepen: Ja maar, het is maar een telefoon en je moet er niet te veel van verwachten...bullcrap! Zoals ik al eerder gepost heb, er zijn genoeg toestellen die het langer volhouden. Voor een toestel van deze tijd en een fabrikant die toch veel gsmmetjes op de markt heeft gezet, mag je wel wat meer verwachten. Daarbij vind ik het ook nog eens vrij slecht dat je maar 4 afspeellijsten hebt waar maar 30 nummers in passen. Dit roept echt ROKR gevoelens bij me op...:S

Ik heb deze tel. ook genomen met het oog op de muziekfunctie, maar die is me zwaar tegengevallen. Het is meer een leuke gimmick, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja... wat wil je met een accu van 700mAh... daar moeten ze eens wat aan doen, maar als accecoire een nieuwe accu kopen zou je echt veel kwijt zijn... kep ze trouwens nog nie gezien... weet iemand daar wat van misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind het ook dat het maar een telefoon is dus wel logische eigenlijk. MAAR idd als je een mp3 funcite er op zet moet hij wel langer mee kunnen gaan dus idd dit is ook een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
mij bevalt deze telefoon helemaal niet.
ik vindt het zo erg dat ik een d520 heb gekocht.

gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:21:
[...]

Zoals ik het heb gedaan? Eerder werd al de tip gegeven met google te zoeken op E900XXFF3, als je dat doet dan kom je op een frans forum. Als je frans slecht is dan haal je die pagina ff door een vertaler en dan volg je simpelweg de handleiding... Stukje cake.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h`e toch... tis gebeurd... mijn e900 gaat niet meer aan... ik wou naar mijn fotobestanden gaan en toen fikkerde het scherm opeens. toen herstarte hij (net als je hem aanzet als hij uit staat). dan zie je het opstartscherm die ook flikkert en meer doet hij niet... wat moet ik nou weer doen (anders dan maandag ff naar telfortshop gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 03:35:
h`e toch... tis gebeurd... mijn e900 gaat niet meer aan... ik wou naar mijn fotobestanden gaan en toen fikkerde het scherm opeens. toen herstarte hij (net als je hem aanzet als hij uit staat). dan zie je het opstartscherm die ook flikkert en meer doet hij niet... wat moet ik nou weer doen (anders dan maandag ff naar telfortshop gaan)
proberen je tostel te verkopen als hij weer gerepareerd is.

wat een waardeloze telefoon zeg met dat touchscreen.

ik heb nog een nieuwe liggen.
als je er belang bij hebt laat maar horen.

ik kan er niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

dat heb ik dus ook gehad en enkele anderen hier op het forum ook, gewoon teruggaan naar de winkel waar je gekocht hebt en hij wordt opgestuurd naar samsung.
ik ben momenteel op mijn gerepareerd toestel aant wachten, waarschijnlijk heeft het iets te maken dat de firmware vast loopt |:(
succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
welke firmware had je erop????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
firefighter2 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:19:
[...]

proberen je tostel te verkopen als hij weer gerepareerd is.

wat een waardeloze telefoon zeg met dat touchscreen.

ik heb nog een nieuwe liggen.
als je er belang bij hebt laat maar horen.

ik kan er niet aan wennen.
Ding heeft geen touchscreen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Ik had tot voor kort een D520 en nu overgestapt op de E900
Beide telefoons gebruiken de samsung pc studio. De mp4 encoder die daar inzit vernaggelt de lipsync van een filmpje binnen de 30 sec. Ik dacht eerst dat het aan mn telefoon lag tot ik bij dit model exact het zelfde had. Na wisselen van de encoder heb ik nergens last meer van.
Dit is dus een bug in de software en niet de telefoon!

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de x2 versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze telefoon ook gaan kopen maar vind dat hij eruitziet alsof hij nogal snel krast, zijn er al mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:41
Nop, na 2 weken nog geen enkel krasje te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Goed, ik heb net geheel tegen de garantie in de firmware geupgrade van de EF3 naar de FF3,
enige wat ik merk is dat de telefoon er langzamer op is geworden in het video en mp3 menu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partypas schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:06:
Nop, na 2 weken nog geen enkel krasje te bekennen.
waar en hoe bewaar je hem? ik heb een tijdje me mobiel in me tas gedaan nooit krassen tot dat ik hem in me broek deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb altijd in me rechter broekzak (sleutels links)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:02:
ik heb altijd in me rechter broekzak (sleutels links)
precies hetzelfde, sleutels en mobiel ten alle tijden gescheiden houden vooral met een e900 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik moet zeggen dat ik merk dat er realtief veel van deze toestellen kapot gaan. Ik krijg gemiddeld in een week ongeveer 5 binnen die of doa zijn, of al problemen hebben. Normaal is dit bij een nieuw toestel gemiddeld 1 in de week. Het klinkt misschien niet erg spannend, maar het is misschien wel iets om mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
ik heb hem sinds 15 juli en heb er ook nog geen krasje op. Hij is al wel 1x gevallen (op een zijl), maar niks te zien :) )

ik houd telefoon en sleutels ook gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

LightYears schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:25:
Goed, ik heb net geheel tegen de garantie in de firmware geupgrade van de EF3 naar de FF3,
enige wat ik merk is dat de telefoon er langzamer op is geworden in het video en mp3 menu!
Mm, nog niet gemerkt. Wel heb ik gemerkt dat de lag bij het draaien van een nummer drastisch verminderd is. Hoop dat dat zo blijft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
trimakassi schreef op maandag 31 juli 2006 @ 01:36:
[...]

Mm, nog niet gemerkt. Wel heb ik gemerkt dat de lag bij het draaien van een nummer drastisch verminderd is. Hoop dat dat zo blijft... :)
de lag?????
wat bedoel je daarmee?

ik heb de firmware ook veranderd maar kan geen slechtere veranderingen zien.

is de xxff3 de laatste versie of is er al weer een verbeterde versie??

gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

firefighter2 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:43:
[...]

de lag?????
wat bedoel je daarmee?

ik heb de firmware ook veranderd maar kan geen slechtere veranderingen zien.
Ik bedoel de lange tijd die je moest wachten nadat je een nummer ingetoetst had. Het duurde bij mij soms 30 sec. voordat de tel. pas overging bij iemand anders... 8)7
is de xxff3 de laatste versie of is er al weer een verbeterde versie??

gr fire
Laguna schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:02:
[...]

E900 - > model designation (SGH-E900)
XX - > region and network carrier designation (XX= Western Europe - open Market)
F - > release year (F= 2006)
E - > release month (E= May)
2 - > version number

Dus in volgorde van oud naar nieuw is het:

E900XXFE2 > E900XXFF2 > E900XXFF3
E900XXFF3 is dus idd de nieuwste, voorlopig. Maar er kan best een XXFF4 of XXFG1 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zettie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:13
In rusland hebben ze nu versie E900XEFG2. Hierin is het mogelijk om java te uploaden. Ook Ringtone + vibra is hierin enabled. Nadeel is dat de taal alleen Russisch en Engels is.

[ Voor 15% gewijzigd door Zettie op 31-07-2006 15:57 . Reden: type error ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zettie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:35:
In rusland hebben ze nu versie GF2. Hierin is het mogelijk om java te uploaden. Ook Ringtone + vibra is hierin enabled. Nadeel is dat de taal alleen Russisch en Engels is.
Ik had die informatie ook al gevonden maar begin zo wie zo niet zelf met flashen. Al is deze versie wel een degelijke verbetering.

Ik heb wel die franse site gevonden maar heb geen idee hoe ik dat moet vertalen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zettie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:13
Op het forum van expansys.nl is meer informatie over de e900 te vinden. Oa. diverse codes als ook informatie over de verschillende softwareversies. Ik hoop dat er snel een Europese variant van deze versie komt.

[ Voor 18% gewijzigd door Zettie op 31-07-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Zettie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:35:
In rusland hebben ze nu versie E900XEFG2. Hierin is het mogelijk om java te uploaden. Ook Ringtone + vibra is hierin enabled. Nadeel is dat de taal alleen Russisch en Engels is.
dat is wel echt een superchille update, niet verwacht dat ze zoiets zouden veranderen.

benieuwd of die update ook nog in europa doorgevoerd wordt, als dat zo is wordt het zoeken naar een winkel ofso waar ik mn mobiel legaal kan laten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens nog meer mensen die problemen hebben met de camera.. en dan bedoel ik vooral dat wanneer je een foto maakt die dan heel erg overbelicht is.. terwijl hij dat niet is op het schermpje voor dat je de foto maakt. 8)7

Dat is dus heel storend!!!! misschien dat iemand weet of het ergens in de instellingen ligt of is dit gewoon een fout van de camera... ik hoop het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Dat kan iig in Den Haag en Nuth (oid). Er wordt idd op dat franse forum gesproken over dat java apps zelf te installeren zijn vanaf xxff3 en hoger maar mij is het nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

ahjah ff op samsung site gekeken, hier is de link om service point te vinden: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocations/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtommie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:44:
ahjah ff op samsung site gekeken, hier is de link om service point te vinden: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocations/index.asp
Dat is mooi gevonden _/-\o_

Zit er toch eentje in de buurt had ik niet verwacht. :)
Maar flashen die je telefoon ook voor je? en zo jah kost dat dan ook iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:02:
[...]

Ik had die informatie ook al gevonden maar begin zo wie zo niet zelf met flashen. Al is deze versie wel een degelijke verbetering.

Ik heb wel die franse site gevonden maar heb geen idee hoe ik dat moet vertalen :S
Google -> translate :)
is nog steeds gebrekkig maar beter leesbaar voor niet franslezende mensen ;)
Hopenlijk komt die nieuwe firmware hier dan ook, ben wel benieuwd. De vorige flash ging bijna verkeerd omdat de 'pre-installed data' groter was dan wat ik had vrijgelaten, zorg er bij het zelf flashen voor dat je genoeg ruimte vrij laat, voorkomt een onnodige error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr

Hier kun je de hele site laten vertalen, zodat het flashen misschien iets duidelijker word... Ik heb het ook gedaan, en werkte goed... En nog steeds...

En die lag met bellen is een bug in de software... (Aldus Samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
bthefirst schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:43:
http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr

Hier kun je de hele site laten vertalen, zodat het flashen misschien iets duidelijker word... Ik heb het ook gedaan, en werkte goed... En nog steeds...

En die lag met bellen is een bug in de software... (Aldus Samsung)
die russische versie is daar ook de nederlandse taal in weer te vinden?????
weet iemand dat al???

of is dat echt alleen maar engels???

iemand al geprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
LightYears schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:20:
[...]

Google -> translate :)
is nog steeds gebrekkig maar beter leesbaar voor niet franslezende mensen ;)
Hopenlijk komt die nieuwe firmware hier dan ook, ben wel benieuwd. De vorige flash ging bijna verkeerd omdat de 'pre-installed data' groter was dan wat ik had vrijgelaten, zorg er bij het zelf flashen voor dat je genoeg ruimte vrij laat, voorkomt een onnodige error.
waar stel je die extra ruimte in????
niet tegen gekomen

flashen wel gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb m'n E900 in bestelling en wil graag weten of de Sandisk Ultra II mini-SD kaart in de price watch compatibel is. Ik snap dat de E900 de Ultra II snelheid niet zal halen, maar voor de PC lijkt het me reuze handig.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
Bij die russische versie zit onder andere russisch DUH, en engels, andere talen ben ik vergeten, maar het was geen nederlands in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

firefighter2 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:06:
[...]

waar stel je die extra ruimte in????
niet tegen gekomen

flashen wel gelukt
ik had 1mb vrij en ze zetten er een liedje op van 4mb, dat bedoel ik met ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt veel gepraat over het flashen maar kunnen mensen ook aangeven wat er nu beter aan is geworden... Want ook de laatste nieuwe is wel veel beter maar je hoort ook wel vaak dat er dan weer andere dingen zijn die het niet goed doen.

Wat ik wil aan geven is dat de mensen die hun E900 al geflasht hebben kunnen aan geven wat er nu echt beter aan is en/of ze ook min punten zijn tegen gekomen vergelijkbaar met de versie die ze hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, verkeerde topic. Kan niet deleten :/

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wanneer je een geheugenkaart in de E900 plaats is die dan benaderbaar als USB mass storage device? Of moet je de PC Suite gebruiken?

Tevens, kun je WAP gebruiken via de datakabel? Dus dat je het internet van de host PC gebruikt zonder dat je dikke GPRS-kosten berekend krijgt?

[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 01-08-2006 12:22 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

ari3 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:22:
Wanneer je een geheugenkaart in de E900 plaats is die dan benaderbaar als USB mass storage device? Of moet je de PC Suite gebruiken?
Heb ik geprobeerd, maar ik krijg alleen het geheugen van de tel. te zien. Ben zelf ook meer van de cardreaders.
Tevens, kun je WAP gebruiken via de datakabel? Dus dat je het internet van de host PC gebruikt zonder dat je dikke GPRS-kosten berekend krijgt?
Bij mij pakt die dan toch gprs, ookal hangt 'ie aan de kabel. Weet niet of dit aan te passen is.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:07:
Er wordt veel gepraat over het flashen maar kunnen mensen ook aangeven wat er nu beter aan is geworden... Want ook de laatste nieuwe is wel veel beter maar je hoort ook wel vaak dat er dan weer andere dingen zijn die het niet goed doen.

Wat ik wil aan geven is dat de mensen die hun E900 al geflasht hebben kunnen aan geven wat er nu echt beter aan is en/of ze ook min punten zijn tegen gekomen vergelijkbaar met de versie die ze hadden.
Het lange wachten (~20-30 sec) totdat het nummer gedraaid wordt is nu praktisch (~5 sec) weg.

[ Voor 32% gewijzigd door trimakassi op 01-08-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:07:

bij mij is deze wachttijd ook weg.
verder werkt alles normaal en vlekkeloos.
gaat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

mmm ik zit ook al een paar dagen op markplaats te loeren naar een E900. maar als ik het hier zo lees zijn er toch nog wel aardig wat problemen. Ik wil er alleen mee kunnen bellen (rest vd gadgets boeit me geen moer). Als ik zo'n ding particulier koop kan ik er dan mee naar een samsung point als ie stuk zou gaan ? Of is het verstandig hem toch maar via een van de vele belwinkels te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

firefighter2 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:33:
[...]

bij mij is deze wachttijd ook weg.
verder werkt alles normaal en vlekkeloos.
gaat prima
ik las dat jij de phone ook te koop aanbiedt, ik kan in je profiel geen mail vinden. Als je hem nog hebt mag je mij wel even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
StuiTeR schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:40:
[...]

ik las dat jij de phone ook te koop aanbiedt, ik kan in je profiel geen mail vinden. Als je hem nog hebt mag je mij wel even mailen.
ik heb ondertussen mijn telefoon geflashed.
dit heeft alle problemen verholpen tot nutoe.

dus ik wacht nog even met verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

okz dat is prima. Als ik het goed heb moet ik dus als ik een E900 koop hem eigenlijk ook direct flashen want anders heb ik oa het probleem dat ik erg lang moet wachten voordat hij gaat bellen begrijp ik (ondertussen het topic al behoorlijk doorgelezen) dat sux onbehoorlijk en is eigenlijk niet acceptabel. Mijn huidige nokia 8910 reageert gewoon direct en zo wil je het ook. Zou dit en andere bugs de reden zijn dat er ook zoveel aangeboden worden via marktplaats ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Enig idee hoe ik de tekst van m'n provider wegkrijg? Op m'n Siemens kon ik bij provider een leeg gifje selecteren maar hoe ik dat op de E900 moet doen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Menu -> Instellingen -> Displayinstellingen -> Achtergrond -> Plaats van tekst: uit -> Opslaan
offtopic:
Beetje RTM hoor: p104 ;)
StuiTeR schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:58:
okz dat is prima. Als ik het goed heb moet ik dus als ik een E900 koop hem eigenlijk ook direct flashen want anders heb ik oa het probleem dat ik erg lang moet wachten voordat hij gaat bellen begrijp ik (ondertussen het topic al behoorlijk doorgelezen) dat sux onbehoorlijk en is eigenlijk niet acceptabel. Mijn huidige nokia 8910 reageert gewoon direct en zo wil je het ook. Zou dit en andere bugs de reden zijn dat er ook zoveel aangeboden worden via marktplaats ???
Ik denk het wel ja. De meeste zullen waarschijnlijk XXFE2 hebben. En als je de E900 alleen voor het bellen gebruikt kan ik me voorstellen dat je er van af wilt. Ik moet zeggen dat ik nu een stuk blijer met mn E900 ben.

[ Voor 62% gewijzigd door trimakassi op 01-08-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Thx trimakassi :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

okz jij hebt hem dus ook geflasht. Ik heb al wel veel gelezen maar zou je zo aardig willen zijn mijn kort uit te leggen wat ik nodig heb en waar ik het kan vinden ?? Als ik er dan toch eentje via markplaats koop heb ik geen garantie dus kan ik meteen flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

offtopic:
Heb je ff gemaild op je xs4all account. Illegaal flashen vinden ze hier niet zo ok... :Y)
De rien! ;)

[ Voor 52% gewijzigd door trimakassi op 01-08-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand mij ook de verschillen en een goede tutorial kunnen sturen want mijn engels is ook niet al te goed.

edit weet iemand of die code ook werkt *#8999*8378#
met die nieuwe firmware(die uit rusland)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Laatst online: 15-09 14:13
Hoi,

Ik heb een Samsung E900 en heb in de rechter bovenhoek een icoontje staan met een Blauwe 1 met een rode . ernaast en ik heb geen flauw idee wat dit betekend, iemand een idee?

Ik heb lopen zoeken in de handleiding en internet maar kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

trimakassi schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:29:
offtopic:
Heb je ff gemaild op je xs4all account. Illegaal flashen vinden ze hier niet zo ok... :Y)

[...]

De rien! ;)
hee super bedankt. Helaas zijn er op marktplaats nogal veel fake aanbieders dus ik moet er even goed naar kijken. Toch lijkt het me een super phone (vooral als hij het goed doet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtommie schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:02:
[...]

dat heb ik dus ook gehad en enkele anderen hier op het forum ook, gewoon teruggaan naar de winkel waar je gekocht hebt en hij wordt opgestuurd naar samsung.
ik ben momenteel op mijn gerepareerd toestel aant wachten, waarschijnlijk heeft het iets te maken dat de firmware vast loopt |:(
succes ermee
ja ik ben er gisteren mee naar de winkel gegaan. ze hebben hem opgestuurd naar samsung en als hij gerepareerd is dturen ze hem weer per post naar me op!duurt ckr nog 2 weken verwacht ik :(....
verder hoop ik dat ze meteen de nieuwste firmware opzetten zodat hij weer lkkr loopt...
ik vind haar nog steeds een tof toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:39:
zou iemand mij ook de verschillen en een goede tutorial kunnen sturen want mijn engels is ook niet al te goed.

edit weet iemand of die code ook werkt *#8999*8378#
met die nieuwe firmware(die uit rusland)
offtopic:
Je Hotmail werkt niet, stuur mij ff een mail (staat in mn profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
http://www.expansys.nl/fo...asp?code=133171&thread=17

hier staat de tutorial ook in het engels, misschien makkelijker,,, staan ook de diverse dingen over de versies enzo, misschien handige site om te volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

trimakassi schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:29:
offtopic:

[...]

De rien! ;)
Wat is er illegaal aan het flashen van gelekte firmwares :? Het is mijn telefoon, daar mag ik toch mee doen wat ik wil, als ik morgen besluit dat ik hem wil bewerken met een moker is dat toch ook geen probleem?
Op de frontpage staan ook regelmatig beta-drivers en BIOSen voor moederborden, die gelekt zijn..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Dude, voor mijn part sch**t je op je telefoon, gooi je'm in de lucht en voer je 'm aan de kat van de buren. Interesseert me echt geen hol...

Wat ik bedoel ik dat het hier op GoT niet gewaardeerd wordt als je openlijk dit soort zaken bespreekt. Er is al eerder eea gemod mbt links naar een bepaald forum. En aangezien ik het erg prettig vind als deze thread gewoon open blijft ben ik gewoon wat voorzichtig. Niet zo vreemd toch?

Oh ja, nofi he... ;) :+

[ Voor 3% gewijzigd door trimakassi op 01-08-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist mijn firmware geflasht naar die russische (engelse taal is er ook bij aanwezig)
en ik kan nu heel leuk via mijn bluetooth, games op mijn e900 zetten.
is al een grootte stap vooruit.
wat ik wel jammer vind is dat er geen sreensaver op zit waarbij je de tijd groot in beeld kan doen ofzo(zoals bij d500/d600).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

sjonge jonge (klaag modus) van de 12 aanbieders op marktplaats met een normale prijs heb ik 11 reacties terug. Allemaal standaard spam van yahoo adressen. Een mooi engels verhaal blalalalal 'maak je geld over en je krijgt nooit iets' Zijn er verdorie dan geen eerlijke aanbieders meer ? (klaag uit)

Maar ff ontopic. Hebben mensen de e900 toevallig in gebruik in combinatie met een bleu tooth carcit ? Ik heb zelf de nokia en die werkt meestal wel met alle toestellen. Probleem van mijn 8910 is dat hij met BT super snel zijn accu leegtrekt. Heeft iemand ervaringen met de E900 wat betreft standbij tijd met en zonder BT ingeschakeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week de samsung E900.
Ik vind het een prima telefoon, alleen bij mij is 1 ding beetje "traag"
Als ik naar foto's ga duurd het ongeveer een minuut voordat ik in mijn map kan komen.
Ik zag dat meerdere er last van hadden, maar kan je hier iets tegen doen?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.