Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:44:
[...]

xelibri... heb ik ook eens gehad, die ene zonder toetselbord.... heel grappig maar onhandig... niet te geloven!

SE is wel oke, maar ze hebben geen goede sliders of clamshells. Met name de clamshells hebben mijn voorkeur. En deze moeten dan niet te dik zijn: 2cm is de maximale dikte.

weet jij hoe lang het duurt voordat gsm.tv een bestelling levert? heb namelijk de nokia 6131 besteld...

mijn ideale gsm is dan ook: design van samsung, functionaliteit SE, menu Nokia, Batterij SE
Tja dat is de Xelibri 8... Lijkt mee idd nogal onhandig als alles voice command is :X

Ik heb net de Xelibri bestel ff contact heen en weer gehad over de kleur en kreeg net bericht dat ze hem morgen versturen. Dus ik denk dat ik hem zaterdag toch wel binnen moet hebben mits de post traag is dan zal het maandag worden.

Mijn ideale gsm:

Design: Samsung en motorola gemixt
Functionaliteit: SE en Nokia gemixt
Menu: Samsung en SE gemixt
Batterij: Eigenlijk niet zo boeiend.... Wat maakt mijn het nou uit als ik hem elke avond in het stopcontact moet doen.... Zolang hij maar makkelijk een hele dag mee kan gaan. Dat hij de 2de dag niet haalt.... tja... nogmaals boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:10:
[...]

Tja dat is de Xelibri 8... Lijkt mee idd nogal onhandig als alles voice command is :X

Ik heb net de Xelibri bestel ff contact heen en weer gehad over de kleur en kreeg net bericht dat ze hem morgen versturen. Dus ik denk dat ik hem zaterdag toch wel binnen moet hebben mits de post traag is dan zal het maandag worden.

Mijn ideale gsm:

Design: Samsung en motorola gemixt
Functionaliteit: SE en Nokia gemixt
Menu: Samsung en SE gemixt
Batterij: Eigenlijk niet zo boeiend.... Wat maakt mijn het nou uit als ik hem elke avond in het stopcontact moet doen.... Zolang hij maar makkelijk een hele dag mee kan gaan. Dat hij de 2de dag niet haalt.... tja... nogmaals boeiend
ik heb ook contact gehad en hij wordt morgen geleverd. snelle en goede reply.
haha oke, maar ik vind elke dag opladen wel vervelend... nou ja we merken het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat elke dag opladen hoort erbij in het begin.
als je in de handleiding hebt gelezen heb je mischien ook gelezen dat je eerst de batterij helemaal leeg maakt/op gebruikt. voordat je hem voor de eerste keer mag opladen
anders kan je batterij kuren gaan geven en na verloop van tijd het loodje leggen.( staat erin, of t waar is? geen idee..)

edit: kan je trouwens een gesprek beandwoorden als het klepje/slider niet open is?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ik je zeggen zodra ik hem heb :P

Zit echt met smacht te wachten tot hij komt _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:34:

edit: kan je trouwens een gesprek beandwoorden als het klepje/slider niet open is?
ja dat kan: als je gebeld wordt de telefoon ontgrendelen met de centrale toets, en dan nogmaals erop duwen dan neemt ie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:45:
Dat kan ik je zeggen zodra ik hem heb :P

Zit echt met smacht te wachten tot hij komt _/-\o_
anders ik wel
vorige week dinsdag besteld bij me verlenging, heb hem uiterlijk zaterdag zeiden ze.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:04:
[...]

anders ik wel
vorige week dinsdag besteld bij me verlenging, heb hem uiterlijk zaterdag zeiden ze.. _/-\o_
Waar heb jij hem besteld? Ik bij gsmweb.nl
Maar heb nog geen reactie dat het verwerkt is.. beetje jammer want heb gisteren al gelijk het contract via email terug gestuurd en vandaag zelfs nog eens gefaxt...

En die Xelibri heb ik na een halve dag el bericht van dat hij morgen wordt verstuurd |:(

Jammer dat de verlenging een stukje duurder was bij gsm.tv

Maar ach... we hopen er het beste van natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:50:
[...]

Waar heb jij hem besteld? Ik bij gsmweb.nl
Maar heb nog geen reactie dat het verwerkt is.. beetje jammer want heb gisteren al gelijk het contract via email terug gestuurd en vandaag zelfs nog eens gefaxt...

En die Xelibri heb ik na een halve dag el bericht van dat hij morgen wordt verstuurd |:(

Jammer dat de verlenging een stukje duurder was bij gsm.tv

Maar ach... we hopen er het beste van natuurlijk ;)
bij telfort heb mijn telfort 200 abbonement verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had ik hem daar ook beter kunnen bestellen 8)7

Ach jah... Het is maar 33euro dus dat kan ik wel missen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Ik zit er nu mee op vakantie en heb hem anderhalve maand.
Ik vind het persoonlijk top toestel.

+ eigenlijk alles dat mij niet opvalt omdat het simpel is.
- De middelknop gaat wel erg snel naar de browser toe! Dat is erg lastig.
- toch enige speling in de schuif als hij openstaat.
- foto map openen MOET beter kunnen.
Verder, helemaal blij mee! ;)

nog iemand een linkje van een PASSENDE 512 Mb kaartje op het i, net? vorige keer pastie ie niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:08:
Ik zit er nu mee op vakantie en heb hem anderhalve maand.
Ik vind het persoonlijk top toestel.

+ eigenlijk alles dat mij niet opvalt omdat het simpel is.
- De middelknop gaat wel erg snel naar de browser toe! Dat is erg lastig.
- toch enige speling in de schuif als hij openstaat.
- foto map openen MOET beter kunnen.
Verder, helemaal blij mee! ;)

nog iemand een linkje van een PASSENDE 512 Mb kaartje op het i, net? vorige keer pastie ie niet :D
Ik heb mijn 1G microsd kaartje hier vandaan:
http://www.memoryshop.nl/geheugen/425

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:08:
http://www.dixons.nl/De_o...aart.7062190/default.aspx

edit:speelt deze telefoon btw .m3u files af?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Weet iemand wat de verhouding is van de achtergrond pics voor de E900? bijv 300x200? Of misschien een toffe site met gratis achtergronden? :D

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:08:
Weet iemand wat de verhouding is van de achtergrond pics voor de E900? bijv 300x200? Of misschien een toffe site met gratis achtergronden? :D
Als je nu het forum ff doorleest.....

Maar goed ik wrijf ff over me hartje :P

http://www.zaurusthemes.o...papers/240x320/index.html
http://www.howardforums.c...php?t=803037&page=1&pp=30

Als je het forum ff doorleest kom je ook nog wat .rar bestanden tegen met wallpapers genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier al wat over secret codes?
met mijn oude samsung e730 was er een code *$8999*8378# dan kwam je in een menu en daar kon je ook het geluid van je mp3 speler harder zetten.

weet iemand of dit kan met de e900?
en weet iemand of de e900 .m3u files afspeelt?, want dan kan je makkelijk nummers sorteren in een playlist die gemaakt is met winamp bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:10:
weet iemand hier al wat over secret codes?
met mijn oude samsung e730 was er een code *$8999*8378# dan kwam je in een menu en daar kon je ook het geluid van je mp3 speler harder zetten.

weet iemand of dit kan met de e900?
en weet iemand of de e900 .m3u files afspeelt?, want dan kan je makkelijk nummers sorteren in een playlist die gemaakt is met winamp bijvoorbeeld.
ik zou zeggen, probeer het een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:14:
[...]

ik zou zeggen, probeer het een keer!
helaas heb ik alleen die telefoon(e900) nog niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:26:
[...]

helaas heb ik alleen die telefoon(e900) nog niet binnen :(
Ik heb net van telfort een smsje gehad dat mijn contract verlengd is dus neem aan dat gsmweb mijn E900 ook vandaag nog op de post doet.

Kan niet meer wachten ben me Siemens echt harstikken beu.... :(

Dus heb hem nog niet binnen maar toch toch zeker ergens begin volgende week mijn E900 te ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel negatieve reacties op de E900 nu, Batsu dat jij afstapt van de E900 was eigenlijk wel de grootste shock. Jij was degene die vol lof was over het toestel. Zet mij ook wel aan het denken, ik heb hem gister bijna van me balkon gesmeten nadat het fout was gegaan met synchroniseren.
De E900 vond het blijkbaar raar dat het telefoongeheugen leeg was, en mijn outlook contacten lijst vol. Dus wat gaan we doen? Nee niet de telefoon opvullen maar het outlook bestand deleten. Al mijn 140 tel nrs verdwenen en ik was zo stom om niet te backupen.

De menu structuur is echt verrot, zeker na vijf jaar nokia merk je dat wel.

Wat is een goede vervanger voor de e900 op nokia gebied? Welke heb jij besteld Batsu?

Feit blijft trouwens wel dat samsung nokia beat qua design, de e900 ziet er super uit gewoon!

8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:12:
Veel negatieve reacties op de E900 nu, Batsu dat jij afstapt van de E900 was eigenlijk wel de grootste shock. Jij was degene die vol lof was over het toestel. Zet mij ook wel aan het denken, ik heb hem gister bijna van me balkon gesmeten nadat het fout was gegaan met synchroniseren.
De E900 vond het blijkbaar raar dat het telefoongeheugen leeg was, en mijn outlook contacten lijst vol. Dus wat gaan we doen? Nee niet de telefoon opvullen maar het outlook bestand deleten. Al mijn 140 tel nrs verdwenen en ik was zo stom om niet te backupen.

Wat is een goede vervanger voor de e900 op nokia gebied? Welke heb jij besteld Batsu?

Feit blijft trouwens wel dat samsung nokia beat qua design, de e900 ziet er super uit gewoon!

8)7
Ik zit nu al iets van 4/5 jaar bij de samsung toestellen, dus ik snap ook niet wat er mis is met de menu's?
:X Uiteraard is dat van die telefoon nummers wel kut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Laatst online: 15-09 10:38

tomtommie

Alaaf!

nou ik was zeer tevreden erover tot anderhalve week geleden, ik ben nu op vakantie en toen ik in de auto een fototje wilde maken bleef het 'even wachten' scherm branden en deed ie verder nix meer.
tijdje gewacht en uiteindelijk dan maar de battarij eruit gehaald, vanaf dat moment heeft ie het niet meer gedaan, als ik het toestel weer deed aan zetten kwam het schermpje van samsung SGH-E900 er te staan en af en toe knipperde dat maar verder kon ik nix doen.
dus maar weer battarij eruit, enkele malen geprobeerd maar zonder succes.
Ik heb het toestel maar laten liggen en nu ik het gisteren weer probeerde gebeurd er helemaal nix meer, geen samsung schermpje of nix.
echt balen dit, maja ik denk dat de firmware gewoon gecrashed is en ook maar hopen dat dit onder garantie valt |:(
over een weekje weer in het thuisland dus dan hou ik jullie op de hoogte wat BC ermee doet.

laterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
tomtommie schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:32:
nou ik was zeer tevreden erover tot anderhalve week geleden, ik ben nu op vakantie en toen ik in de auto een fototje wilde maken bleef het 'even wachten' scherm branden en deed ie verder nix meer.
tijdje gewacht en uiteindelijk dan maar de battarij eruit gehaald, vanaf dat moment heeft ie het niet meer gedaan, als ik het toestel weer deed aan zetten kwam het schermpje van samsung SGH-E900 er te staan en af en toe knipperde dat maar verder kon ik nix doen.
Ik heb het toestel maar laten liggen en nu ik het gisteren weer probeerde gebeurd er helemaal nix meer, geen samsung schermpje of nix.
echt balen dit, maja ik denk dat de firmware gewoon gecrashed is en ook maar hopen dat dit onder garantie valt |:(
over een weekje weer in het thuisland dus dan hou ik jullie op de hoogte wat BC ermee doet.

laterrr
Klinkt kut, succes ermee iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:28:
[...]

Ik heb net van telfort een smsje gehad dat mijn contract verlengd is dus neem aan dat gsmweb mijn E900 ook vandaag nog op de post doet.

Kan niet meer wachten ben me Siemens echt harstikken beu.... :(

Dus heb hem nog niet binnen maar toch toch zeker ergens begin volgende week mijn E900 te ontvangen. :)
die heb ik toevallig ook vanmiddag ontvangen. als de post beetje snel is heb k hem morgen(heb bij tpg gewerkt dus weet wel hoe snel het kan gaan :P )

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:12:

8)7
Sorry dat ik je shockeer! Het is gewoon net niet mijn toestel. Maar als ik heel eerlijk ben heeft alleen (heel vroeger) de t39m en t68m van Ericsson mij kunnen bekoren.
Ik heb zelf de 6131 van Nokia besteld. Na 5 jaar weer een nokia.... Heb hem net binnen dus hij hang aan de lader. Hij is relatief gezien wat groter, en zwaarder. Tja het zal even afwachten zijn hoe deze zich gaat houden in mijn scherpe eisen.
Klote voor je dat je je nummers kwijt bent!! Dat is errug vervelend kan ik je vertellen/. Is mij ook eens overkomen. Succes ermee en als je geinterseerd bent in de nokia dan kan ik ergens anders op GoT wel een bescheiden review plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:40:
[...]

die heb ik toevallig ook vanmiddag ontvangen. als de post beetje snel is heb k hem morgen(heb bij tpg gewerkt dus weet wel hoe snel het kan gaan :P )
Lees net me mail en zie dat het pakketje in amsterdam ligt bij TPG post dus..... Denk dat het wel maandag ofzo zal worden.... of ik moet geluk hebben...Laten we het hopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024

laterrr
In mijn toestel zaten ook firmware fouten, het toestel liep ook vast. Ik heb het teruggebracht naar de BC en 2 weken later heb ik mijn toestel terug gekregen, wel helemaal leeg...maar met nieuwe firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn toestel ligt inmiddels in utrecht, woon zelf in nieuwegein dus verwacht hem vandaag wel te hebben (spreek uit ervaring :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:41
Ik kan niet synchroniseren met Samsung PC Studio. (Outlook 2003)
Instellingen staan goed, datum/tijd staan hetzelfde.

Na het synchroniseren zegt PC Sync "Synchronisatie geslaagd" MAar als ik dan de log bekijk dan zie ik het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
Samenvatting synchronisatie (13:27:25 07-22-2006)

Synchronization result

Resultaat van wijzigingen in pc door telefoon

0 items in telefoonlijst met succes gesynchroniseerd
        Telefoonlijst: 0 item(s) toegevoegd, 0 gewijzigd, 0 verwijderd

0 items in afsprakenlijst met succes gesynchroniseerd
        Afsprakenlijst: 0 item(s) toegevoegd, 0 gewijzigd, 0 verwijderd

0 items in takenlijst met succes gesynchroniseerd
        Taken: 0 item(s) toegevoegd, 0 gewijzigd, 0 verwijderd

0 memo-items met succes gesynchroniseerd
        Memo: 0 item(s) toegevoegd, 0 gewijzigd, 0 verwijderd

Synchronisatie van 0 items mislukt

Resultaat van wijzigingen in telefoon door pc

0 items in telefoonlijst met succes gesynchroniseerd
        Telefoonlijst: 0 item(s) toegevoegd, 0 gewijzigd, 0 verwijderd

0 items in afsprakenlijst met succes gesynchroniseerd
        Afsprakenlijst: 0 item(s) toegevoegd, 0 gewijzigd, 0 verwijderd

0 items in takenlijst met succes gesynchroniseerd
        Taken: 0 item(s) toegevoegd, 0 gewijzigd, 0 verwijderd

0 memo-items met succes gesynchroniseerd
        Memo: 0 item(s) toegevoegd, 0 gewijzigd, 0 verwijderd

Synchronisatie van 0 items mislukt

Synchronization messages

Synchronisatie gestart om:13:27:10 07-22-2006

Te synchroniseren gegevenstypen:
    Afspraak

Sync. Type:
    Normale synch. Laatste succesvolle synch: 13:23:37 07-22-2006

Gebruikte methode voor conflictoplossing
    Telefoonitem(s) vervangen door pc-item(s)

Synchroniseer afspraken binnen de opgegeven periode:
    7 dagen voor vandaag.
    30 dagen na vandaag.

Synchronisatiebereik taken:
     In behandeling.

-----------------------------------------------------------------------------------------
    Contactoverzicht: /0 met succes gesynchroniseerd

-----------------------------------------------------------------------------------------
    Afsprakenoverzicht: 0 met succes gesynchroniseerd

Takenoverzicht: 0 met succes gesynchroniseerd

Memo-overzicht: 0 met succes gesynchroniseerd

Foutenoverzicht: 0 mislukt

Synch voltooid om:13:27:25 07-22-2006

Terwijl mijn pc-agenda vol staat met items.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:54:
mijn toestel ligt inmiddels in utrecht, woon zelf in nieuwegein dus verwacht hem vandaag wel te hebben (spreek uit ervaring :P )
Tja... mijn Xelibri 5 is binnen :P Kan helemaal niks maar ziet er wel cool uit 8)

Mijn Samsung E900 is om 1 of andere domme rede in goes vertraagt... AARRGG Nu brengen ze hem denk ik maandag... Zul je zien is er niemand thuis |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nu inmiddels 2 uur in bezit en bevalt me prima ook aan die touchpad hoefde ik niet te wennen precies zoals ik had verwacht.. _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ PartyPas, zorg eerst voor een goede backup alvorens verder te gaan. Waarschijnlijk heb je dit al wel , ik was in ieder geval dom genoeg om dit niet te hebben.

Wat je kan proberen is:

Naar opties gaan bij het synchroniseren en dan naar het tabje : synchronisatietype. En dan PC naar telefoon selecteren. Dan kun je ook nog kiezen om het vinkje volledige synchronisatie forceren aan te zetten (in het hoofdscherm)

Nogmaals zorg dat je backups hebt van outlook en je telefoonnummers in je samsung. Het is errug verrot als je alles kwijtraakt met die sync grapjes.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19FR08 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:27:
[...]

Ik zit nu al iets van 4/5 jaar bij de samsung toestellen, dus ik snap ook niet wat er mis is met de menu's?
:X Uiteraard is dat van die telefoon nummers wel kut :/
Het is natuurlijk ook maar wat je gewend bent.. Mijn eerste toestel was na de alcatel ofzoiets (flutmerk van kpn, echt een oldschool type iig) een nokia 3210, sindsdien altijd nokia's gehad.
Waarom dan nu samsung? Het oog wil ook wat en de samsung heeft gewoon een super design, plus dat de opties mij wel erg aanspraken. Maar goed ben er nog niet over uit over wat nu verder te doen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:50:
ik heb hem nu inmiddels 2 uur in bezit en bevalt me prima ook aan die touchpad hoefde ik niet te wennen precies zoals ik had verwacht.. _/-\o_ O-)
Snik jij wel... en ikke niet :'(

Nee mooi dat hij bevalt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb de telefoon nu een paar weken, en sinds een tidje is die super sloom als ik bv een liedje start of door fotos/afbeeldingen wil scrollen en bekijken.

dat is behoorlijk irritand dus weet iemand misschien hoe dit komt??
(ik heb wel over de 300MB op mn geheugenkaart staan maar dat zou niet mogen uitmaken toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

same here...ik vraag me af of dit ook zo het geval is bij de d500/600 d800/d820 etc...Wat dat betreft kan Samsung van Nokia of SE leren. Je kan hierop replyen wat je wil, maar Samsung heeft imo te veel, te irritante bugs die met deze tel. allang niet meer hadden hoeven bestaan... :|

[ Voor 4% gewijzigd door trimakassi op 23-07-2006 02:53 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al meer over secret codes? voor bijvoorbeeld je geluid harder te kunnen zetten van je mp3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
een nieuwe sneltoets ontdekt vanmorgen.
ik weet niet of deze al eerder ontdekt is en in het boekje staat maar ik kan hem niet vinden.
en dacht ik deel het even met iedereen

telefoon in standby menu
openschuiven en dan de volumetoets ingedrukt houden.
nu gaat de flitser aan als zaklamp.

weet iemand nog meer toetscombinaties????

gr fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:26:
ik weet niet of deze al eerder ontdekt is en in het boekje staat maar ik kan hem niet vinden.

telefoon in standby menu

gr fire.
idd dat gebeurt hier ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
omg dat is pas handig, ik altijd maar die foto camera aanzetten, met gevolg dat ik hem vaak uitdruk.
thnx man!
Volgens mij staat het gewoon on het boekje, wie gaat hem doorspitten? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb net dit topic een beetje doorgebladerd, maar had toch nog 2 vraagjes over dit toestel, omdat mijn vriendin deze wil kopen, en haar broer zegt er veel probemen mee te hebben:
- na het versturen van een sms moet ie 42sec wachten?
- af en toe valt het bereik weg (orange), en dan duurt het 2 minuten voordat hij weer bereik heeft. Dit op plekken waar hij voorheen wel vol bereik had, en ik met mijn toestel op dat moment ook (vol bereik dus).

Ze twijfelt, maar hij is gratis icm orange €30 p/mnd, 1 jaar, dus daar zou je je toch een niet al te grote buil aan kunnen vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik heb geen orange, maar sms versturen duurt bij mij echt niet lang hoor. gewoon normaal.. Ligt denk aan orange dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dog4life schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:12:
Ik heb net dit topic een beetje doorgebladerd, maar had toch nog 2 vraagjes over dit toestel, omdat mijn vriendin deze wil kopen, en haar broer zegt er veel probemen mee te hebben:
- na het versturen van een sms moet ie 42sec wachten?
- af en toe valt het bereik weg (orange), en dan duurt het 2 minuten voordat hij weer bereik heeft. Dit op plekken waar hij voorheen wel vol bereik had, en ik met mijn toestel op dat moment ook (vol bereik dus).

Ze twijfelt, maar hij is gratis icm orange €30 p/mnd, 1 jaar, dus daar zou je je toch een niet al te grote buil aan kunnen vallen!
ik heb nergens problemen mee heb hem nu 1 dag smsen gaat snel en berijk altijd goed (telfort 200 1 jarig(gratis e900))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08

telefoon in standby menu

gr fire.
Thnx, erg handig!

en ik denk dat dat van die slechte verbinding echt aan Orange ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

telefoon in standby menu

gr fire.
Hey bedankt man! ik ging altijd naar de camera zelf, en dan moest ik altijd wachten enzo en drukte hem vaak prongelijk weg.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37

laterrr
Precies hetzelfde gehad ... maar dan dat ik tijdens een mp3 luisteren werd gebeld. Resulteerde in een gigantische vastloper en dat je alleen nog maar opstartscherm zag ... alles eruit gehaald ( simkaart en batterij ) maar werkte idd niet. Heb hem net terug van Orange shop en hij werkt weer :)
eastwalk schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:05:
[...]

In mijn toestel zaten ook firmware fouten, het toestel liep ook vast. Ik heb het teruggebracht naar de BC en 2 weken later heb ik mijn toestel terug gekregen, wel helemaal leeg...maar met nieuwe firmware...
Mja ik heb ook nieuwe filmware .. maar is het een totaal nieuwe filmware ( dus zeg maar een stapje beter en hoger dan de oude ) of is het dezelfde filmware als eerst ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot eindelijk heb ik hem dan! Ik heb hem in de t-mobile shop gekocht omdat via die t-mobile site er 3weken levertijd was :|
Ben dr best blij mee filmpjes zijn uber scherp fotos ook nice, s'nachts nie maar dat wisten we..

Die link die hier voorbij kwam met trilfunctie ringtones zijn erg handig! Heb een probleem met ene korte mp3 als ringtone dan blijft ie heel zacht het volume! Ik wou die 24 ringtone :P, langere mp3's hoor je dat ie begine ffe zacht is en daarna hard zoals bij de preview... kan ik die korte mp3 ringtone fixe??

en nu wil ik natuurlijk de phone vol gooien met java games :P heeft iemand een link die uitlegt hoe dat moet anders moe tik weer de hele topic doorspitte :P

Ik zat er ook aan te denken oprea mini erop te installe, die standaard browser is idd een stuk minder. Zijn dr ook gratis opera mini versies? zoals in die SE topic zag ik ene download link die vast niet op deze phone werkt ;p

Wat ik me ook afvraag als je de browser opstart krijg je zon rijtje met games fun blabla ben je dan meteen online aan het betalen ? :| (met t-mobile) En tijdens het intypen van adressen tikt de tijd dan door? want bij t-mobile betaal je ook per min :/

Wat ik trouwens vervelend vind is als die tel opengeschoven is kan je het boenste deel ene beetje bewegen...op en neer zegmaar, heeft iedereen dat?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
ik had nog een vraagje, als je vodafone abbo hebt van bel + sms heb je dan geen WAP ofzo?
want bij mij ken die steeds maar niet connecten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow! he tis me gelukt poker van de d600 op de e900 te zetten met die bovengenoemde methode! werkt lekker..
alleen vraga ik me dus echt af of je betaald tijdens het typen van de url... want dat duurt eeuwen!!

kan je met die jad maker eigenlijk alle java games op je gsm zetten dan? of alleen games van bijvoorbeeld d600 met zelfde screen reso en grote ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
TwyLight schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:53:
ik had nog een vraagje, als je vodafone abbo hebt van bel + sms heb je dan geen WAP ofzo?
want bij mij ken die steeds maar niet connecten..
Ik kan ook niet connecten (ook vodafone) niet dat ik er wakker van lig want ik gebruik 't tog niet, maar een oplossing zou welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weet je eigenlijk of je de laatste firmware hebt? of beter gezegd waar kan je zien welke firmware je hebt en wat is de laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Je kan checken welke firmware je hebt door *#1234# in te voeren op je mobiel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeerde net sonic van mobile9 en dan via die ja dmethode erop te zette maar hijh gaf een error en nu zie ik de game er nie tusse staan :O
Hoe zit het eigenlijk met mobile9 dat ze gratis die games aanbiede? en is het echt gratis via hun zoals ze zegge of nie?

Ik had ene vraagje over opra mini, ik zie opd ie site dat het 4,40 kost maar je kan ook gewoon die files naar pc downloaden en dan zelf uploaden, is het dan gewoon gratis? :|
E900 staat er trouwens niet tusse, dus ik d8 eraan die van de d600 te hale en die te gebruike?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Laguna schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:01:
Je kan checken welke firmware je hebt door *#1234# in te voeren op je mobiel.
Handig, maar wat is nou FW versie 1 en 2? lol nu hebben we er nog niks aan XD

Edit:
Nog iets, ik heb nu een geheugenkaartje gehaald, er staat nu constant een icoontje op het voorscherm, mss weg te halen?
En ik dacht de het trage wel afgelopen zou zijn, niet dus. Zelfs de mappen in je geheugenstickje openen zijn NOG trager dan op de telefoon.

GOT klachtenbrief sturen mss smekend om een update? Want dit is echt niet fijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Tomino op 24-07-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even als herhaling...
De java-menu unlock code is: *#9998*5282#
Helaas is het install MIDlet menu paswoord beveiligd. Weet iemand het al?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een aantal vragen hierboven en vorige pagina gesteld, waarbij ik sta te springen om antwoord, weet iemand het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:24:
Die Opera Mini Browser is echt véél beter dan die van Samsung zelf! Heerlijke browser! Te downloaden via http://mini.opera.com met je GPRS/3G-telefoon!

In geval van de Samsung E900: kies voor de ruim-geheugen versie!
@Badname, via deze link kun je Opera downloaden via je mobiel, heb ik ook gedaan de ruim-geheugen versie en werkt allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Tomino schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:01:
[...]

Handig, maar wat is nou FW versie 1 en 2? lol nu hebben we er nog niks aan XD
Als je nou vertelt welke firmware er in beeld verschijnt nadat je *#1234# hebt ingevoerd kan je hier met anderen vergelijken wat nou de nieuwste firmware is..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoefte je dan niet 4,40 betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:35:
hoefte je dan niet 4,40 betalen?
Niet dat ik weet 8)7

Heb nergens toestemming gegeven iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mailtje gestuurd ivm. Java games. Ik kreeg:

Geachte heer ******,

Dank u voor uw email met betrekking tot uw SGH-E900.

Java applicaties zijnenkel te installeren door middel van het downloaden via internet.
Er worden echter geen codes vrijgegeven om zelf applicaties te installeren ter bescherming van het besturingssysteem.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet lullig ;C maybe idd ene idee om masaal te gaan mailen voor ene firmware update ;)

Maar ey ben ik nou de enige waarbij het gedeelte met scherm heen en weer kan bewegen eeb beetje als je hem opengeklapt heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:41
Net gebeld met Samsung, voor mijn synchronisatieprobleem heb ik de firmware update nodig.
Helaas hadden ze de firmware nog niet binnen gekregen bij het KPN mobile buisiniess center dus ik moet nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
nee heb ik ook , maar heel af en toe komt het voor,
erger me er niet aan en kom er ook niet te veel aan. Wordt het toch niet beter op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt afentoe voor, dus alleen wij zijn de gelukkigen bedoel je? Ik vind het wel vet kut... lijkt bijna of ie stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
nee, joh ik kan me scherpje ook bewegen, komt ook bij jou wss door de spilling.
Ik zie hier ook bijna geen reacties van mensen met een wat stroeve slider na een tijdje, maar ben denk ik ook niet de enige. Dat schermpje is ook echt geen ramp ;)

edit:
en ik heb me tel ook bijna nooit open geslide, dus merk het amper 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door 19FR08 op 24-07-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Toch nog even een opmerking mbt java games. Het is al verscheidene malen langs gekomen: Java games kun je alleen online installeren. Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook zo blijven aangezien dit veel lucratiever is dan via usb of bt. Zo wordt er iig verdiend aan het spelen van spelletjes. Ja het is een n**istreek, maar dit is niet de eerste Samsung waarbij dit is gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja ik kan er wel mee leven om het via eupload te doen :)

Zijn er ergens al screenprotectors tekoop? Ik weet niet of dit scherm erg zal krassen maar op mn psp ect koop ik altijd die stickers die best netjes zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:00
Ik ben sinds gisteren ook in het bezit van de telefoon met een Orange abbo. Ding bevalt uitstekend, alleen de toetsjes is even wennen.
Ik weet niet of het hier al vermeldt was, maar de drivers van de telefoon wilde bij mij absoluut niet werken onder de 64 bits editie van Windows XP. Onder de normale XP werken ze uitstekend, maar de 64 bitter weigert elke vorm van driver installatie. Voor mij geen probleem meer, aangezien ik nu de gewone XP draai, maar misschien een tip voor de mensen die wel een 64 bitter draaien en het daarop niet werkend krijgen ;)

Hopelijk komt morgen mijn MicroSD kaartje binnen van 1 GB, ben benieuwd!

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E900 ook sinds vanmorgen in mijn bezit :*)
Heerlijk toestel echt veel beter dan mijn oude Siemens.

MAAR 1 nadeel: De "C" toets is als ik in het menu bezig ben te gevoelig nog... Maar dat zal wel wennen zijn.. Dat hoop ik althans :P Terwijl als ik hem normaal wil gebruiken is hij niet zo gevoelig... Beetje vreemd dus maar goed is zeker geen megaramp... Althans nu nog niet ;)

Gelijk mee genomen naar me werk en ben er hier dus wat op aan het spelen en ontdekken. Ga vanavond ff kijken om aan te sluiten op mijn PCtje.

Heb wel een vraagje aan de Telfort gebruikers onder ons. Deze E900 ondersteunt de functie dat je bij Telfort via dat snellere systeem voor te internetten gebruik zou kunnen maken. Kan je dat standaard instellen of is dat systeem toch nog niet in heel nederland te gebruiken? Of moet je daar zowiezo apart voor betalen?

Verder HEEL blij met het toestel _/-\o_ _/-\o_
Moet nu alleen vanavond nog even 1GB kaartje bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of de samsung E900 compatible is met micro sd ultra 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:56:
Weet iemand hier of de samsung E900 compatible is met micro sd ultra 2 ?
Ik dacht dat hij maar tot 1GB compatibel was of is dat niet wat je bedoelt?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Laguna schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:34:
[...]

Als je nou vertelt welke firmware er in beeld verschijnt nadat je *#1234# hebt ingevoerd kan je hier met anderen vergelijken wat nou de nieuwste firmware is..
bij mij staat er : E900XXFF2

deze telefoon is nu twee weken oud.
ik heb verder ook geen problemen met deze telefoon.

samsung wou mij geen firmwarenummers doorgeven.
als ik problemen had moest ik maar weer contact opnemen.

gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:16:
[...]

Ik dacht dat hij maar tot 1GB compatibel was of is dat niet wat je bedoelt?
Nee wat ik bedoel is een vernieuwing op het huidige micro sd, het schijnt snellere schrijf en leestijden te hebben. En begint bij 1 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

firefighter2 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:30:
[...]

gr fire
De nieuwste firmware is geloof ik E900XXFF3.

Modbreak:Link verwijderd, deze methode van flashen is volgens de PSGG policy niet toegestaan:

[rml][ PSGG] Policy[/rml]

[ Voor 41% gewijzigd door Eggy op 24-07-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
firefighter2 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:30:
[...]

gr fire
Ik heb ook E900XXFF2

en ik ga niet flashen, want alles werkt zoals ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19FR08 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:27:
[...]

Ik heb ook E900XXFF2

en ik ga niet flashen, want alles werkt zoals ik wil.
Ik heb de mijne sinds vandaag binnen en bij mij is het E900XXFE2

Het verschil zit hem dus in de 2de F dat is bij mij een E..
Welke is nou de nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:32:
[...]

Ik heb de mijne sinds vandaag binnen en bij mij is het E900XXFE2

Het verschil zit hem dus in de 2de F dat is bij mij een E..
Welke is nou de nieuwste?
E900 - > model designation (SGH-E900)
XX - > region and network carrier designation (XX= Western Europe - open Market)
F - > release year (F= 2006)
E - > release month (E= May)
2 - > version number

Dus in volgorde van oud naar nieuw is het:

E900XXFE2 > E900XXFF2 > E900XXFF3

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 24-07-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat de letter F dan voor inplaats van die E bij mij?

Wel lekker btw... heb hem sinds vandaag en hij is ouder kwa firmware dan die van andere mensen die hem langer hebben... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Komop beetje nadenken kan ook geen kwaad he.

A=Januari, B=Februari, C=Maart, D=April, E=Mei, etc

Dus rara wat zou F zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

* Trim meldt zich:

E900XXFE2 op een 1 maand oud toestel

[ Voor 9% gewijzigd door trimakassi op 24-07-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
jah ik heb ook E900XXFE2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gelukkig niet de enigste ;)

Maar dat hij in een andere maand uitgebracht is wil toch niet meteen zeggen dat het andere firmware is?? Dat lijkt mij meer het verschil tussen de 2 en de 3...

Tja ik heb hier echt geen verstand van dus kan misschien een heel domme opmerking zijn maar dit dacht ik gewoon ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
die telefoon lagen natuurlijk al lang op vooraad, ik denk dat jouw lot in het hande van de verkoper ligt, en dat hij er gewoon 1 van een willekeurige stapel pakt.
En ik zie het probleem niet? als de tel goed werkt maakt het tog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:27:
Ik ben gelukkig niet de enigste ;)

Maar dat hij in een andere maand uitgebracht is wil toch niet meteen zeggen dat het andere firmware is?? Dat lijkt mij meer het verschil tussen de 2 en de 3...

Tja ik heb hier echt geen verstand van dus kan misschien een heel domme opmerking zijn maar dit dacht ik gewoon ff...
Het gaat allemaal over de firmware, dus met release month wordt bedoeld de release month van de firmware niet van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zoem je in bij .gif's en videos?? ik heb vna die lowres vid's gedownload maar dan laat ie ze vet klein zien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 00:04:
Hoe zoem je in bij .gif's en videos?? ik heb vna die lowres vid's gedownload maar dan laat ie ze vet klein zien :|
1 indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, werkt alleen niet bij gifs :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik ben nieuw hier bij het tweakers forum!
maja ontopic dus:

ik heb de e900 al 2 dagen, vind hem tegek! wat een gijl(en gelikt :) ding...
ik moest toch ff reageren op die bugs enzo, geen problemen met de slide (hoewel ik me rot heb geslide mijn mijn eerste slide telefoon) wat is dat leuk zeg) speling hoort er gewoon bij, je ziet er haast niks van... java games doe ik niet aan (heb een ppc, kun je veel betere games op spelen) touch buttons heb ik ook steeds minder last van (ff wennen) best een handig menu (nokia gewend, hebben (vind ik) nog steeds de beste menus structuur). in het begin last gehad van het ongewillig bellen van de eerste persoon in mijn tel. boek en hem niet meteen op kunnen hangen. maar uiteindelijk vind ik het toch wel fijn dat hij hem meteen ontgrendelt zodra je iemand belt, hang je ook niet perongelijk op als je hem tegen je wang houft ; ). al met al vind ik het een top toestel. veel beter dan die LG vind ik. hij heeft misschien meer stijl maar deze is toch mooier.
wat ik nu wel heb (sinds een paar uur denk ik) is dat "sis" geluidje. heb 'alles' al geprobeerd. alle geluiden uitzetten toetstoon geluiden uitzetten. als hij standby staat op de </> (omhoog/omaag) knop drukken ook tot he geluid uit was. (als alle geluiden uitstaan hoor je die 'sis' het best) maar als je goed luisters hoor je die 'sis' steeds als er een geluid word afgespeeld. ik weet niet meer wat ik eraan kan doen... het is niet echt super vervelend maar blij ben ik er ook niet echt mee.
oja, en kan iemand me wat vertellen over die firmware's? kep er niet zoveel verstand van maar is dat een soort van update ofzo? ik hoop dat er gauw een update komt zodat als je opgebeld word dat mijn e900 een mp3 afspeelt en gaat trillen tegelijk...
groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Om bij fotos in te zoomen gebruik je volumeknoppen aan de linkerkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anybody nog een idee mbt tot de compatibiliteit van micro sd ultra 2 kaartjes in een samsung e900?

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:31:
Anybody nog een idee mbt tot de compatibiliteit van micro sd ultra 2 kaartjes in een samsung e900?

09002020088= samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
wtf?

edit:
o, ik zie het al. het is een telefoon nummer :X

[ Voor 19% gewijzigd door jmxd op 25-07-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:31:

Ik neem dat je micro sd ultra 2 wilt proberen vanwege het trage menu? Ben bang dat dat niet veel uit zal halen. Zelf heb ik het misschien niet geprobeerd, maar ik denk dat het trage menu aan de fw ligt.

Of heb je een andere reden om een sneller kaartje te nemen?

[ Voor 3% gewijzigd door trimakassi op 25-07-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 14:09
bthefirst schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:21:
Ik ben ook in het bezit van een E900, eentje die al bijna 2 keer de dood vond, door een bijna onvermijdelijke bewuste aanvaring met een muur...

Wat een klote toestel af en toe... SMS/MMS mega traag, of mislukt gewoon, alsof je met KPN een of andere derdewereldland provider hebt...

En opeens word een 1 GB kaartje niet meer herkend, en als die wilt formatteren lukt dat niet. Ga ik de geheugenstatus van het kaartje bekijken, reset de telefoon zich.

Ik Samsung gebeld: Ja meneer, inmiddels zijn dit bekende bugs in de software... Inmiddels is er een nieuwe softwareversie waarmee dit verholpen is... We hebben twee, jawel TWEE hele, servicepoints in Nederland aangesteld, waartoe U zich kunt richten, te weten in Nuth en Den Haag...

Gelukkig is Nuth in de buurt, wat blijkt, moet ik toestel 2 weken afstaan voor een software-update van een uurtje...

Nou, hoezo klantvriendelijk...
FF een update;

heb gisteren nieuwe software gekregen, via servicepoint in Nuth, na lang gelul, kon ik eindelijk toch erop wachten, en inclusief papierwerk (in- en uitboeken) duurde het update en testen 45minuten... Normaliter 10 werkdagen toestel kwijt... Trek je conclusie...

Heb nu softwareversie E900XXFF2, en tot nu toe geen problemen meer met traagheid (tot dusver).

Probleem met geheugenkaart lag aan de kaart zelf, heel vaag, maar toch... Krijg daarvoor ook een nieuwe...

Dus nu een nieuwe start gemaakt, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:22:
[...]

Ik neem dat je micro sd ultra 2 wilt proberen vanwege het trage menu? Ben bang dat dat niet veel uit zal halen. Zelf heb ik het misschien niet geprobeerd, maar ik denk dat het trage menu aan de fw ligt.

Of heb je een andere reden om een sneller kaartje te nemen?
ik heb ook een snellere micro sd kaart van 1G besteld. op de telefoon maakt dat weinig tot niks uit denk ik. de telefoon zal niet zon snelle lezer of schrijver hebben. maar als je er mp3's op wil zetten via de pc of laptop, en je schrijft maar 6 mb per seconde, reken maaar uit... en 2G duurt dus dubbel zo lang... nu is 9mb maar 3mb verschil, maar per seconde scheelt dat wel wat... trouwens, met je telefoon zul je niet gauw 2G volzetten denk ik, of je zit de hele dag te filmen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:48
bthefirst schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:24:
[...]
........

Heb nu softwareversie E900XXFF2, en tot nu toe geen problemen meer met traagheid (tot dusver).

......
Ik weet niet of je foto's op je foon heb staan, want ik heb dezelfde firmware en bij mij duurt het vrij lang als ik naar me foto's ga.. Kan je dat misschien even testen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
SchiedamLauw schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:40:
[...]

Ik weet niet of je foto's op je foon heb staan, want ik heb dezelfde firmware en bij mij duurt het vrij lang als ik naar me foto's ga.. Kan je dat misschien even testen? :)
Ik heb ook die firmware, en 12 foto's, en ik kan ook zonder vertraging naar m'n foto's gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging vanochtend naar me werk en met nog 2 streepjes van de 3 en heb er niks mee gedaan tot net toen ik dacht ff een spelletje te doen en nu is de batterij ineens zo goed als leeg 8)7

Hebben hier meer mensen al last van gehad? Kan wel melden dat hij gewoon melding geeft met geluid als hij bijna leeg is. Maar jah als die laatste 2 streepjes altijd zo snel gaan is dat niet echt handig. |:(

UPDATE: Hij trilt nog steeds om de zoveel tijd dat de batterij bijna leeg |:( Na dus zeker 2 uur is hij nog steeds niet uitgegaan :? bij al mijn oude telefoons was deze al lang uitgegaan als ik die melding kreeg... Vreemd :X

UPDATE: Net nadat ik het vorge berichtje had getypt ging mijn E900 uit met de mededeling dat de batterij opgeladen moet worden. Hij is in totaal anderhalve dag meegegaan. Maar heb dan wel veel spelletjes gespeeld en natuurlijk met de telefoon opzich om alles uit te zoeken.

Wat is zoal bij de andere de ervaring hoelang hij mee gaat na een oplaad beurt?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem inmiddels ook een dagje in bezit. Het is wel even wennen aan menu als je van Nokia afkomt. Tevens kloppen de posts dat het geluid van de Nokia's wat "zachter" is en van Samsung iets blikkeriger. Maar goed, phone vind ik verder perfect en ik ga vanmiddag eens testen of hij op mijn nokia bluetooth handsfree in de auto wil connecten. :9

Andere klacht die ik hier gelezen heb is dat de functie eerst trillen dan pas geluid niet handig/wenselijk zou zijn. Hier ben ik het niet mee eens. Tijdens eten of vergaderingen trilt hij eerst en dan pas geluid. Zodoende zit niet iedereen gelijk te loeren! :o Wel handig dus!

Enige vraag die ik nog heb is of een van jullie weet of dr een instelling is waarmee je kan kiezen tussen phone geheugen/sim kaart geheugen of beide. Deze heeft mijn Nok wel, op de E900 heb ik hem nog niet gevonden. Doordat de Samsung nu beide gebruikt zit ik met allemaal dubbele adressen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:33:
Enige vraag die ik nog heb is of een van jullie weet of dr een instelling is waarmee je kan kiezen tussen phone geheugen/sim kaart geheugen of beide. Deze heeft mijn Nok wel, op de E900 heb ik hem nog niet gevonden. Doordat de Samsung nu beide gebruikt zit ik met allemaal dubbele adressen. :'(
menu>telefoonlijst>beheer>opslaglocatie
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.