Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
Werkt niet bij mij downloaden lukt wel maar als ik het spel wil starten zegt hij fout en meer nietBatsu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:56:
[...]
Ik weet het!!!!!! Ik heb er JAVA games op gezet!!
en het is best eenvoudig. Het kan niet via de datakabel. Wat ik gedaan heb is ergens een JAVA applicatie gedownload (jar). Vervolgens met JADMAKER de JAR omzetten naar JAD. Je hebt nu een jar en een jad file.
Vervolgens ga je naar http://euploader.com/index.php?set_lang=nl Hier wordt je gevraagd om eerst de jar file te uploaden en dan de jad file. Je krijgt vervolgens een code en inlognaam. Vervolgens ga je met wap naar de betreffende site, vult de inlognaam en code in en hoppa donwloaden maar!!
succes allemaal!!
Iemand die mij kan helpen of andere manier weet voor JAVA games?
Huilie, de pics bij daglicht zijn veel beter dan van de meeste GSM's die ik gezien heb.. als je zo graag superkwaliteit foto's wil maken koop dan een digicam

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik heb het met een spel ook gehad.... heb je al andere geprobeerd??Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:12:
[...]
Werkt niet bij mij downloaden lukt wel maar als ik het spel wil starten zegt hij fout en meer niet![]()
Iemand die mij kan helpen of andere manier weet voor JAVA games?
Verwijderd
Nee je kan gewoon alles in 1 keer toevoegenVerwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:32:
Moet ik om mp3's toe te voegen aan de playlist deze één voor één selecteren vanaf de geheugenkaart? Dit is nogal wat werk...
oh ja ik heb een vraag daarover: ik heb heel slim (?) diverse mp3 in mapjes op mijn geheugenkaart gezet, maar mijn mp3 speler herkent dat niet. Moet ik echt alles in de root van mijn geheuegnkaart donderen??
[ Voor 71% gewijzigd door verbraakje op 11-07-2006 17:12 ]
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Verwijderd

Beetje lezen kan geen kwaad..Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:57:
Zeer waarschijnlijk niet, maar is het mogelijk om net als op de Samsung D720 tomtom navigatiesoftware te draaien op de E900?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Akkoord. Wat misschien een goed idee is, om de TS de beginpagina wat informatiever te laten maken, zodat dit soort geijkte, maar daarom niet minder interessante vragen beantwoord worden.Demoniac schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:17:
[...]
Beetje lezen kan geen kwaad..Die vraag wordt volgens mij al voor de derde keer gesteld en het antwoord is nog altijd "Nee".
-
Verwijderd
In geval van Nummerbehoud krijg je je toestel ongeveer 1 á 2 dagen voor indienststelling van je nummer bij KPN of Hi. Je krijgt je toestel dus niet eerder. Voor vragen hierover kun je bellen met 0800-0346. Succes!Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:37:
Heb de e900 afgelopen woensdagavond besteld bij hi.nl voor 15 euro p.m. Ik heb met nummerbehoud gekozen vanaf debitel. Op de Hi site zeggen ze dat je binnen 24 uur je toestel hebt, ik heb echter nog steeds niks ontvangen. Nu schijnt het met nummerbehoud iets langer te duren. weten jullie misschien hoe lang ongeveer? Ik ga namelijk a.s. donderdag op vakantie naar het buitenland en ik kom pas de 24e terug, de datum waarop ik overstap van debitel naar hi. In die tijd kan ik dus geen contract ondertekenen. Ik moet dus het contract + telefoon uiterlijk woensdag hebben. Denken jullie dat dit haalbaar is ? En wat zou er gebeuren als ik mijn contract niet voor de 24e onderteken? Of zouden ze het contract miss. kunnen emailen en dan dat ik het dan opstuur of fax?
Ik had gister de klantenservice (0612001200) al gebeld, maar die konden mij niet verder helpen om dat ze niet in het bestelsysteem van hi konden kijken. Ik moest maar een emailtje sturenWeten jullie miss. of ik bij Hi iemand aan de telefoon kan krijgen over mijn bestelling?
In de map "music" knallen. Als je daar weer submappen in gaat maken ziet ie de mp3's niet meer...Batsu schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:43:
[...]
oh ja ik heb een vraag daarover: ik heb heel slim (?) diverse mp3 in mapjes op mijn geheugenkaart gezet, maar mijn mp3 speler herkent dat niet. Moet ik echt alles in de root van mijn geheuegnkaart donderen??
Gebeurt meestal bij een nieuw topic. Na zo'n 1000 posts dus...Op zich werkt de zoekfunctie toch wel ok?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:36:
[...]
Akkoord. Wat misschien een goed idee is, om de TS de beginpagina wat informatiever te laten maken, zodat dit soort geijkte, maar daarom niet minder interessante vragen beantwoord worden.
[ Voor 48% gewijzigd door trimakassi op 12-07-2006 02:23 ]
[...]
In de map "music" knallen. Als je daar weer submappen in gaat maken ziet ie de mp3's niet meer...
[quote]
oke dank je, beetje jammer....
Iets in mij zegt dat als het er neit bij staat het er niet op zit
Tierelier
nee, zit er niet opJorisdeKloris schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:10:
Kan iemand uitsluitsel geven of er voicedailing op deze foon zit? Ik heb namelijk gezocht en vind ritsen met pagina's, alleen niet over de SGH-E900 + voicedailing.
Iets in mij zegt dat als het er neit bij staat het er niet op zit
-
Hey bedanktJapie.G schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:51:
weet iemand of je fullscreen filmpjes kan afspelen met dit toestel?
edit: heb het alnummertje 1 indrukken tijdens afspelen filmpjes
drukte per ongeluk op de 1 en hoppaTwyLight schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:16:
[...]
Hey bedanktik vond het al irritand dat dat niet kon maar het kan dus wel
soms moet je gewoon beetje geluk hebben
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Reg. datum: 01 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------
weet iemand of de verichting tijdens het opladen ook uit te zetten is??
ik had hiervoor de d520 en daarvoor de k750 die gingen wel uit.
erg lastig 's nachts.
gr marc
Hij blijft aan, ik zie er geen probleem in, men draaid gewoon het schermpje naar de grond?firefighter2 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:53:
Reg. datum: 01 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------
weet iemand of de verichting tijdens het opladen ook uit te zetten is??
ik had hiervoor de d520 en daarvoor de k750 die gingen wel uit.
erg lastig 's nachts.
gr marc
Verwijderd
maaar nu doe ik dat met mijn samsung.. toch een probleem. Ik heb een wekelijks terugkerende afspraak, in outlook blijft ie gewoon op iedere dinsdag terug komen maar in de telefoon niet. Na enig zoeken blijkt dat in outlook de 'te herhalen tot' datum wel op 2008 staat, maar in de telefoon is die datum gelijk aan de datum van de afspraak... geen herhaling dus. Ik ben er al de hele dag mee aan het spelen maar kan het nog niet voor elkaar krijgen, iemand hier die er meer kaas van gegeten heeft ??
p.s.: nu blijkt dat in outlook alle '+'jes bij de telefoonnummers weggehaald zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 14:36 ]
Gepost met me Samsung E780
[ Voor 20% gewijzigd door Laguna op 13-07-2006 13:59 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik leg er een doek overheen zodat ik geen last heb van het licht. Moet geen probleem zijn toch?Tomino schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:54:
[...]
Hij blijft aan, ik zie er geen probleem in, men draaid gewoon het schermpje naar de grond?
https://untappd.com/user/OzzBier
Ook merk ik dat de indicator b.v. 's-avonds nog 2 streepjes aangeeft en de volgende ochtend de telefoon leeg is.
Heeft iemand een idee wat dit is, en zijn er meer die hier last van hebben ?
NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's
Hoeveel kost je dat?Laguna schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:57:
w00t Opera Mini werkend gekregen echt een mooie browser. Leuk als je in de trein zit en je verveelt
Gepost met me Samsung E780
Momenteel heb ik nog een Hi abo, daarbij betaal je €1,- per 100 kb. Weet niet precies hoeveel kb ik verbruikt heb om dat te posten denk iets van 30kb (het voordeel van Opera Mini tov de standaardbrowser dat ie de websites comprimeert voordat je ze binnen krijgt op je mobiel), dat zou dan €0,30 zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Laguna op 13-07-2006 23:09 ]
Exactly same here. Heb ergens in dit topic een aantal bugs gepost en hoop dat deze dmv een s.w. update er snel uit zullen worden gehaald. Vooral die plusjes, daar erger ik me mateloos aan...Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:06:
Even wat anders.. heeft iemand al zitten spelen met de Sync optie van de PC Studio 3? Ik ben helemaal gewend om mijn nokia met outlook 2003 te synchroniseren wat altijd vlekkeloos gaat...
maaar nu doe ik dat met mijn samsung.. toch een probleem. Ik heb een wekelijks terugkerende afspraak, in outlook blijft ie gewoon op iedere dinsdag terug komen maar in de telefoon niet. Na enig zoeken blijkt dat in outlook de 'te herhalen tot' datum wel op 2008 staat, maar in de telefoon is die datum gelijk aan de datum van de afspraak... geen herhaling dus. Ik ben er al de hele dag mee aan het spelen maar kan het nog niet voor elkaar krijgen, iemand hier die er meer kaas van gegeten heeft ??
p.s.: nu blijkt dat in outlook alle '+'jes bij de telefoonnummers weggehaald zijnDat schiet natuurlijk niet op... ben ik nou slecht met instellen?? of hebben mijn samsung en outlook een beetje een communicatieprobleem...

ja heb ik ook last van. Bij minimaal gebruik gaat ie 5 dagen mee. 4 dagen volle accu, de laatste twee streepjes slurpt ie erg snel leeg!avdl72 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:00:
Ik heb sinds kort ook een E900, maar mijn batterij gaat maar maximaal 3 dagen mee, terwijl ik gemiddeld 5-10 minuten per dag bel en verders niets.
Ook merk ik dat de indicator b.v. 's-avonds nog 2 streepjes aangeeft en de volgende ochtend de telefoon leeg is.
Heeft iemand een idee wat dit is, en zijn er meer die hier last van hebben ?
0Batsu schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 01:03:
[...]
ja heb ik ook last van. Bij minimaal gebruik gaat ie 5 dagen mee. 4 dagen volle accu, de laatste twee streepjes slurpt ie erg snel leeg!
misschien komt er een nieuwe firmware voor.
weet iemand waar je dit dan kunt vinden????
onder software op de samsung site staat niets.
samsung is geloof ik niet zo van firmware updates voor gsm'sfirefighter2 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 07:37:
[...]
0
misschien komt er een nieuwe firmware voor.
weet iemand waar je dit dan kunt vinden????
onder software op de samsung site staat niets.
bovendien dat snel leeg raken had ik bij mijn oude e700 ook. Dus als je nog twee streepjes hebt, s'nachts in de lader hangen!
Verwijderd
Een paar puntjes vind ik wel erg irritant, misschien weet iemand hoe ik er wat aan kan doen. Kan je de middelste knop ook gebruiken voor iets anders dan browser? Ik heb de neiging om het in te drukken met gevolg dat de telefoon online wilt gaan. De andere shortcuts kan ik wel instellen, maar deze dus niet =( En verder: ik ben zelf aan een engelstalige menu gewend (weet niet waarom, zal wel een tik van me zijn). Nu krijg ik daarmee ook een Engelse T9. Kan ik de woordenboek afzonderlijk instellen?
Hoe kun je die JADMAKER downloaden?Batsu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:56:
[...]
Ik weet het!!!!!! Ik heb er JAVA games op gezet!!
en het is best eenvoudig. Het kan niet via de datakabel. Wat ik gedaan heb is ergens een JAVA applicatie gedownload (jar). Vervolgens met JADMAKER de JAR omzetten naar JAD. Je hebt nu een jar en een jad file.
Vervolgens ga je naar http://euploader.com/index.php?set_lang=nl Hier wordt je gevraagd om eerst de jar file te uploaden en dan de jad file. Je krijgt vervolgens een code en inlognaam. Vervolgens ga je met wap naar de betreffende site, vult de inlognaam en code in en hoppa donwloaden maar!!
succes allemaal!!
Verwijderd
op het moment dat je in het sms menu een nieuwe sms gaat aanmakane kan je kiezen voor: alleen versturen of versturen en opslaan in verzonden items. Als je gebruik maakt van je sneltoets dan kan dit geloof ik niet kiezenVerwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 09:14:
Mijn verstuurde sms'jes worden niet opgeslagen in verzonden items. Iemand een idee hoe ik dat voor mekaar krijg ? Heb me al rot gezocht, maar niet gevonden.
Verwijderd
Thanks ! Gebeurt dus niet automatisch voor alle verstuurde berichten.Batsu schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:41:
[...]
op het moment dat je in het sms menu een nieuwe sms gaat aanmakane kan je kiezen voor: alleen versturen of versturen en opslaan in verzonden items. Als je gebruik maakt van je sneltoets dan kan dit geloof ik niet kiezen
Die sms-functies van Samsung blijven wennen...
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
Alleen die browser shortcut nog aanpassen en dan ben ik helemaal blij (someone any idea?). Moet wel zeggen dat de batterij duur mij een beetje tegen valt. Ik heb er twee dagen meegedaan. Maar misschien ligt het aan het feit dat ik alles over heb zitten zetten met Bluetooth...
Is de resolutie van de afbeelding 240x320?19FR08 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:23:
als ik een afbeelding van mijn computer op mijn e900 zet, en deze als achtergrond wil zetten is deze niet 'fullscreen'. Onder en boven de afbeelding is nog een redelijk grote grijze balk te zien. Kan ik er voor zorgen dat de afbeelding full screen wordt?
dat denk ik ook. Met mijn t-mobile doe ik er zeker 4 dagen mee (dag en nacht)Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:07:
@Demoniac: Thanks, het werkt zo te zien gewoon permanent =)
Alleen die browser shortcut nog aanpassen en dan ben ik helemaal blij (someone any idea?). Moet wel zeggen dat de batterij duur mij een beetje tegen valt. Ik heb er twee dagen meegedaan. Maar misschien ligt het aan het feit dat ik alles over heb zitten zetten met Bluetooth...
Verwijderd
In geval van de Samsung E900: kies voor de ruim-geheugen versie!
Verwijderd
Na jaren met mn nokia 3310 rond te hebben gelopen is het tijd voor een zeldzame gsm update...
Nu zit ik te twijfelen tussen de samsung e900 of de Sony Ericsson W810i, beiden met een telfort 1jarig abbo 25euro per maand. Bij de w810i moet ik er 60euro bij betalen. Welke is nou echt beter? Ik wil vooral redelijek foto's maken mp3'tjes luistre en wil ook wel wat qua games aankloten. Deze drie functies, welke is beter in ieder?
De latere inruil waarde kan ook van belang zijn, want dan wil ik over 1 jaar toch wel voor een smartphone gaan.
Heb vandaag in de winkel beidne even mogen aanvoelen en de E900 ook evne kunnen gebruiken, games hadden echt dikek frame lag maar das zeker bij alle telefoons? De w810i voelde beetje slecht aan maja die inhoud is weer beter, kan iemand me uit m'n twijfel halen?
Ook kan ik bij ene 1 jarige abbo kiezen tussen t-mobile en telfort... ik heb geen idee welke beter is

Alvast erg bedankt!
inderdaad een lastige keuze! Qua aanbieder zou ik niet voor telfort gaan. Daar heb ik persoonlijk de slechtste ervaringen mee.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:12:
Zo ben helemaal speciaal geregt om hier te posten
Na jaren met mn nokia 3310 rond te hebben gelopen is het tijd voor een zeldzame gsm update...
Nu zit ik te twijfelen tussen de samsung e900 of de Sony Ericsson W810i, beiden met een telfort 1jarig abbo 25euro per maand. Bij de w810i moet ik er 60euro bij betalen. Welke is nou echt beter? Ik wil vooral redelijek foto's maken mp3'tjes luistre en wil ook wel wat qua games aankloten. Deze drie functies, welke is beter in ieder?
De latere inruil waarde kan ook van belang zijn, want dan wil ik over 1 jaar toch wel voor een smartphone gaan.
Heb vandaag in de winkel beidne even mogen aanvoelen en de E900 ook evne kunnen gebruiken, games hadden echt dikek frame lag maar das zeker bij alle telefoons? De w810i voelde beetje slecht aan maja die inhoud is weer beter, kan iemand me uit m'n twijfel halen?
Ook kan ik bij ene 1 jarige abbo kiezen tussen t-mobile en telfort... ik heb geen idee welke beter is
Alvast erg bedankt!
Wat betreft je keuze tussen de SE en de samsung dat is heel moeilijk. De SE is qua mogelijkheden (bv profielen, thema's) wat uitgebreider. Ook is de batterij beter. De e900 vind ik persoonlijk mooier...
succes met je keuze. Ik zou zeggen kiijk op nieuwemobiel.nl om de specificaties te vereglijken
Verwijderd
Wat ik alleen nog niet weet is welke beter games aankan...
qua camera vraag me af welke overdag beter is.. ik had wel gelezne hier da e900 savonds niet goed fotos maakt ;o
En kwa muziek kwaliteit zijn ze gelijk of nie?
Ik heb hiervoor altijd telfort prepaid gehad en gene problemen, maar het gaat meer om de tarieven van beide, vraag me af of internet met t-mobile goedkoper is enzo, was vroeger Ben, maja ze zullen nu vast duurder zijn
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 18:41 ]
Voor e9,50 kan je je helemaal suf internetten ermee met t-mobile dan he.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:29:
hehe ik heb ze zoveel mogelijk vergeleken maar het wordt dan nog moeilijkerProfielen enzo maakt meniet super veel uit
Als die e900 maar een vette background neer kan zette
qua camera vraag me af welke overdag beter is.. ik had wel gelezne hier da e900 savonds niet goed fotos maakt ;o
Ik heb hiervoor altijd telfort prepaid gehad en gene problemen, maar het gaat meer om de tarieven van beide, vraag me af of internet met t-mobile goedkoper is enzo, was vroeger Ben, maja ze zullen nu vast duurder zijn
Ik zie dat je nu al een paar x neigt naar de E900 gewoon die nemen dan.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik vind zelf de kwaliteit van muziek (over de speaker) van de w810 veel beter dan van de e900. Ook zijn games etc vele malen makkelijker op een w810 te installeren dan op een E900. Bij de W810 kan het namenlijk gewoon via blauwtand/datakabel etc terwijl je bij de e900 toch wap oid moet gebruikenVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:29:
hehe ik heb ze zoveel mogelijk vergeleken maar het wordt dan nog moeilijkerProfielen enzo maakt meniet super veel uit
Als die e900 maar een vette background neer kan zette
Ja dat klopt! Games (JAVA) installeren is bij de e900 nogal omslachtig, en soms zelfs vrij moeilijk. w810 heb ik geen ervaringen mee. Qua mp3.... geen idee. Een vette background is uiteraard te installeren. En zoals gezegd bij de e900 kan je niet trillen en melodie tegelijk als je gebeld wordt...Vin87 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 19:05:
[...]
Ik vind zelf de kwaliteit van muziek (over de speaker) van de w810 veel beter dan van de e900. Ook zijn games etc vele malen makkelijker op een w810 te installeren dan op een E900. Bij de W810 kan het namenlijk gewoon via blauwtand/datakabel etc terwijl je bij de e900 toch wap oid moet gebruiken
Oh ja de camera van de e900 maakt overdag echt hele goede foto's in de avond is het drama!
[ Voor 7% gewijzigd door Batsu op 16-07-2006 20:57 ]
Verwijderd
Wat ik zo naai vind is dat je 25per maand betaald maar als je dan internet ofzo nog extra op de rekening komt

Is er nou al een firmware update aangekondigd? Want ik zie graag dat ik met java zooi erop kan klote
probeerde laatst iemand te bellen, die op het strand bij Monster lag, weet niet of diegene bereik had of niet, maar kreeg iig te horen deze mobiele telefoon is niet bereikbaar
[ Voor 39% gewijzigd door Laguna op 17-07-2006 09:20 ]
Verwijderd
Is t-mobile berijk nie tiets beter? Oh btw diegene hierbove met slechte telfort ervaringen wat waren die dan?
moet je wel voor t-mobile flex gaan he en niet t-mobile relax (ja lastig allemaal)Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 01:35:
oh als het bij t-mobile van de bundel afgaat dan denk ik toch voor die te gaan
Is t-mobile berijk nie tiets beter? Oh btw diegene hierbove met slechte telfort ervaringen wat waren die dan?
Iki heb met t-,obile wel bereik op het strand hoor! En mijn ervaring met telfort was gewoon dat ik weinig bereik had. In huis, op het werk. En dat vind ik best vervelend, waarom heb ik anders een mobiel.... Maar wellicht is in reikwijdte veranderd...
telfort binnenland: 1.50 euro per MB!!!!
in het buitenland kost 1 MB 16 euro geloof ik. (land-afhankelijk)
ik heb zoals gezegd geen slechte ervaringen met telfort, ja goed. 2x heeft het netwerk er 3 a 4 uur uit gelegen wat wel irritand was.
ik krijg mijn E900 ook zeer binnenkort
Verwijderd

En heb t-mobile gebeld en idd met flex gaat alles van je bundel af plus als je erbuiten belt dat je dan nog lagere tarieve krijg ipv hogere! Wat een verschil zeg
Nou ik ben deruit een E900 van t-mobile it is ;)nu alleen nog kijken of ik via teleofon bestel en 10 dagen wacht of in de shop waar ie 18euro duurder is ;P
dus je bedoeld dat als je sms't zonder bundel, die 0,22 cent bovenop die 25 euro komt?Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:37:
wow heb net telfort effe gebeld en sms'en is buiten de bundel
Verwijderd
daarentegen krijg je bij telfort wel meer bel minuten voor 25euro dan bij t-mobile maa rik ben niet zo'n beller dus ga toch voor de flex
Dat klopt inderdaad:Sc00t schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:50:
[...]
dus je bedoeld dat als je sms't zonder bundel, die 0,22 cent bovenop die 25 euro komt?
* Als je geen sms-bundel hebt, of als je sms-bundel op is, betaal je € 0,22 per bericht.
( http://www.telfort.nl/pro...ment/tarieven/abonnement/ )
Verwijderd
Ik had een aantal games voor de D600 gevonden, kan je die nou via die .jad converter en met wap downloadne werkend krijgen op je E900?
Oh btw de E900 is uitverkocht bij t-mobile shop
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 16:07 ]
ja bij mij lukt dit welVerwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:06:
qua java stuff he begint het al te lukken?
Ik had een aantal games voor de D600 gevonden, kan je die nou via die .jad converter en met wap downloadne werkend krijgen op je E900?
(
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 16:36 ]
Ik heb geen idee. Ik kan dus wel games uploaden maar het is wat omslachtig. Een envoudige weg om het wel te kunnen zie ik zo 123 niet komne. En firmware.... ik zou het niet weten!Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:35:
Batsu dnek je dat er ene update kotm die java stuff makelijker maakt? Zijn er trouwens risico's met de omweg, dat je je E900 zou kunnen bricken ?
Klopt inderdaad. Ik heb altijd 1,50 betaald, maar heb mn abbo dan ook voor 1 aug 05 afgesloten.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:37:
wow heb net telfort effe gebeld en sms'en is buiten de bundel, en als je gene internet bundel neemt kost het 5euro per 1mb
Zie: http://www.telfort.nl/pro.../tarieven/mobielinternet/
De kleine lettertjes bij het 1e *
Verwijderd
- lange sluitertijd fotocamera, even bewegen en je foto is meteen wazig (of is dit te fixen met instellingen?) heb naar mijn idee alles wel geprobeerd.
- omslachtigheid van menu's, net name het smsen is in vergelijking met een nokia erg irritant. Of het selecteren van de luidspreker als je wordt gebeld.
- sms opslaan op de telefoon is niet mogelijk? Hij slaat alles op de simkaart op, of is dit ook een instelling waarvan ik nog niet vanaf weet? Mijn inbox is vrij snel vol.
- Je kan niet telefoon of simgeheugen selecteren, als ik alle nummers van mijn simkaart naar mijn telefoon kopieer, dan heb ik alles dubbel. En om alles van mijn simkaart te wissen is voor mij een te groot risico, als de telefoon crasht ben ik alles kwijt.
- Korte levensduur batterij
Voor de rest, helemaal top, het scherm is super helder, design zeer smooth, link met pc makkelijk te maken, uitbreidbaar geheugen etc.
Nu heb ik nog twee vragen, 1. heeft iemand nog oplossingen voor bovenstaande problemen? En 2. weet iemand waar je een tv-out kabel kan kopen voor de e900?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 14:01 ]
Verwijderd
je gaat toch niet naar de t-mobile shop, krijg je een gesimlocked toestel incl troep. Terwijl je hem ook bij the phonehouse etc ook kunt halenVerwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:06:
qua java stuff he begint het al te lukken?
Oh btw de E900 is uitverkocht bij t-mobile shop
Verwijderd
Wanneer je inbox meer dan 20 berichtjes bevat gaat hij automatisch verder op je telefoongeheugen. Waar hij het bericht heeft opgeslagen is te zien aan het icoontje wat bij het desbetreffende berichtje staat.- sms opslaan op de telefoon is niet mogelijk? Hij slaat alles op de simkaart op, of is dit ook een instelling waarvan ik nog niet vanaf weet? Mijn inbox is vrij snel vol.
mijn e900 slaat alles op in het telefoon geheugen en ik geloof dat ik daar niets voor heb hoeven doen... misschien ligt het eraan welk telefoonboekgeheugen je gebruikt? sim of gsm? ik gebruik gsm namelijk.... (oftewel heb alle contacten naar de gsm gezet en de contacten op de sim verwijderd)Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:35:
[...]
Wanneer je inbox meer dan 20 berichtjes bevat gaat hij automatisch verder op je telefoongeheugen. Waar hij het bericht heeft opgeslagen is te zien aan het icoontje wat bij het desbetreffende berichtje staat.
ik praat weer eens onzin! Nader onderzoek leert dat eerst mijn sim geheugen is volgegooid en daarna automatisch naar mijn telefoon geheuegn is overgeschakeld.
[ Voor 12% gewijzigd door Batsu op 19-07-2006 08:45 ]
Wij verwachten niet dat er een firmware update beschikbaar zal worden gesteld voor het installeren van Java toepassingen op de telefoon. Alleen Javagames kunnen via WAP worden geinstalleerd op de telefoon. Mocht hier ooit verandering inkomen dan zal dit kenbaar worden gemaakt via de persberichten op onze website.
Met vriendelijke groet,
Mandy
Samsung Funclub Benelux
Samsung Electronics Benelux
------------------------------------------------------------
Hij is fijn

------
En ook bij mij gaat de slider na een weekje minder soepel, dat je hem soms over de helft moet duwen voordat hij open gaat, maar daar valt mee te leven, met iets meer kracht springt ie wel goed open.
[ Voor 17% gewijzigd door 19FR08 op 18-07-2006 22:39 ]
Verwijderd
Heb net gelijk via email het contract ook al weer terug gestuurd dus hoop eigenlijk toch wel dit weekend me gsm te hebben. Maar jah das natuurlijk even afwachten.
waarschijnlijk komen er nog wel wat vragen zodra ik de telefoon heb maar nu alvast 1tje:
Iedereen heeft het hier over die datakabel maar als ik toch gewoon mijn 1GB(die ga ik bestellen zodra de telefoon binnen is) MicroSD kaartje in me card reader stop kan ik er toch zo MP3's opzetten en wallpapers enz...?
Zo doe ik dat met mijn huidige Siemens S65 ook.
Verwijderd
Bij phonehouse ect is alles VEeeeeel duurderVerwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:10:
[...]
je gaat toch niet naar de t-mobile shop, krijg je een gesimlocked toestel incl troep. Terwijl je hem ook bij the phonehouse etc ook kunt halen

Simlock is voor 1 jaar toch, heb toch geen andere simkaart die ik ondertusse gebruike wil..
Welke troep gewoon t-zones erop boeie?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 12:50 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:35:
[...]
Wanneer je inbox meer dan 20 berichtjes bevat gaat hij automatisch verder op je telefoongeheugen. Waar hij het bericht heeft opgeslagen is te zien aan het icoontje wat bij het desbetreffende berichtje staat.
Oke bedankt voor de tips, hij gaf waarschuwingen dat het vol zat dus ik had uit voorzorg al wat weggehaald, ik heb niet afgewacht wat er zou gebeuren maar nu weet ik het dusBatsu schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:35:
[...]
mijn e900 slaat alles op in het telefoon geheugen en ik geloof dat ik daar niets voor heb hoeven doen... misschien ligt het eraan welk telefoonboekgeheugen je gebruikt? sim of gsm? ik gebruik gsm namelijk.... (oftewel heb alle contacten naar de gsm gezet en de contacten op de sim verwijderd)
ik praat weer eens onzin! Nader onderzoek leert dat eerst mijn sim geheugen is volgegooid en daarna automatisch naar mijn telefoon geheuegn is overgeschakeld.
Heeft iemand hier al een tv out kabel?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 12:59 ]
http://cgi.ebay.nl/Samsun...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ga er van uit dat dit ook voor onze E900 kan
Wat een klote toestel af en toe... SMS/MMS mega traag, of mislukt gewoon, alsof je met KPN een of andere derdewereldland provider hebt...
En opeens word een 1 GB kaartje niet meer herkend, en als die wilt formatteren lukt dat niet. Ga ik de geheugenstatus van het kaartje bekijken, reset de telefoon zich.
Ik Samsung gebeld: Ja meneer, inmiddels zijn dit bekende bugs in de software... Inmiddels is er een nieuwe softwareversie waarmee dit verholpen is... We hebben twee, jawel TWEE hele, servicepoints in Nederland aangesteld, waartoe U zich kunt richten, te weten in Nuth en Den Haag...
Gelukkig is Nuth in de buurt, wat blijkt, moet ik toestel 2 weken afstaan voor een software-update van een uurtje...
Nou, hoezo klantvriendelijk...
Verwijderd
dat is ook duur voor bij een abbonements verlenging die telefoonVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:05:
Nou heb mijn E900 net besteld via gsmweb.nl met een 1 jarig verlenging bij Telfort 200. Dat kost me 33euro voor de E900.
Heb net gelijk via email het contract ook al weer terug gestuurd dus hoop eigenlijk toch wel dit weekend me gsm te hebben. Maar jah das natuurlijk even afwachten.
ik heb ook telfort verlenging 1 jarig 200 minuten en ik krijg die telefoon gratis thuis gestuurt
(duurt btw 2 weken)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 18:22 ]
Pluspunten:
-prachtige display
-gelikt uiterlijk
-uitbreidbaar geheugen
Minpunten:
- ZEER slechte service en software. Eerste en laatste keer dat ik een Samsung koop, als je zo'n buggy toestel op de markt brengt en vervolgens niemand toestaat om zijn eigen toestel te flashen naar een nieuwe versie kan je van mij (als tweaker zijnde) opdonderen
- Zeer slechte kwaliteit van de camera, zelfs met de hoogste stand zien de foto's er niet uit en hebben ze verkeerde kleuren
- Menu's zijn omslachtig
- Het openen van de map met de Photo's duurt een eeuwigheid. Waar is de optie om GEEN preview aan te maken voor die folder? ik wil alleen maar wat bestanden verwijderen, niet bekijken
- De software (Samsung PC studio) kan niet exporteren. Als ik mijn telefoonboek exporteer naar een CSV krijg ik een leuk bestandje met de headers van de velden maar geen data

- Ik was zo dom de op de SIM opgeslagen nummers via een leuke optie in de E900 te kopieren naar het geheugen van de telefoon. Wist ik veel dat dat apparaat te dom was om duplicates eruit te halen. Nu heb ik in mijn telefoonboek alle contacten dubbel staan. Bovendien durf ik ze niet te verwijderen omdat voorgenoemde export functie van de software niet werkt en ik ben bang dat de telefoon zo buggy is dat ie al mijn contacten delete.
Nog een vraag. ik hoop dat iemand mij kan helpen:
Als ik een foto heb genomen wordt het in de map met foto's opgeslagen. Als ik naar die folder ga kan ik met geen mogelijkheid de net genomen foto's verplaatsen naar de geheugenkaart. Oftewel, als ik geen computer in de buurt heb kan ik enkel het geheugen van de tel. volschieten met foto's terwijl het geheugenkaartje vrolijk 512 MB vrij heeft. Waar is de optie om de foto's standaard op de geheugenkaart op te slaan?
Ik raad niemand aan dit toestel te nemen. Volgende keer maar weer een Nokia (dit is mijn eerste non-Nokia mobieltje, nooit verwacht dat de support zo slecht zou zijn).
[ Voor 7% gewijzigd door Goldme op 19-07-2006 20:01 ]
Perfect. Dankjewel.Batsu schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:16:
2 Goldme: automatisch de foto's opslaan op de geheugenkaart kan niet, maar je kan ze wel allemaal tegelijk naar de geheugenkaart verplaatsen. Dat kan via hoofdmenu, mijn bestanden,afbeeldingen, mijn fotos, en dan op opties klikken. Er is de een optie verplaatsen en dan kan je ze allemaal (in 1x) selecteren om naar de geheugenkaart te verplaatsen.
Geen ondersteuning??19FR08 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:23:
Bedankt voor uw email aangaande uw SGH-E900.
Wij verwachten niet dat er een firmware update beschikbaar zal worden gesteld voor het installeren van Java toepassingen op de telefoon. Alleen Javagames kunnen via WAP worden geinstalleerd op de telefoon. Mocht hier ooit verandering inkomen dan zal dit kenbaar worden gemaakt via de persberichten op onze website.
Met vriendelijke groet,
Mandy
Samsung Funclub Benelux
Samsung Electronics Benelux
------------------------------------------------------------
Hij is fijn
------
Wel ondersteuning dan?? Ik snap m niet meer...bthefirst schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:21:
Ik ben ook in het bezit van een E900, eentje die al bijna 2 keer de dood vond, door een bijna onvermijdelijke bewuste aanvaring met een muur...
Wat een klote toestel af en toe... SMS/MMS mega traag, of mislukt gewoon, alsof je met KPN een of andere derdewereldland provider hebt...
En opeens word een 1 GB kaartje niet meer herkend, en als die wilt formatteren lukt dat niet. Ga ik de geheugenstatus van het kaartje bekijken, reset de telefoon zich.
Ik Samsung gebeld: Ja meneer, inmiddels zijn dit bekende bugs in de software... Inmiddels is er een nieuwe softwareversie waarmee dit verholpen is... We hebben twee, jawel TWEE hele, servicepoints in Nederland aangesteld, waartoe U zich kunt richten, te weten in Nuth en Den Haag...
Gelukkig is Nuth in de buurt, wat blijkt, moet ik toestel 2 weken afstaan voor een software-update van een uurtje...
Nou, hoezo klantvriendelijk...

Ik hoop echt dat ze bij Samsung er iets aan doen, want ik sta op het punt mn tel. te verkopen...
Verwijderd
Ik denk gewoon dat sommigen mensen te veel willen met hun mobieltje....

Want laten we eerlijk zijn met de eerste telefoons kon je alleen bellen en smsen... We zijn te verwend denk ik en daarom klagen we teveel.
Mijn E900 is besteld en ik kijk er naar uit al is het alleen maar omdat niemand anders hem heeft bij ons in de vrienden groep
bij mij is het zo dat ik:
een eigen smtoon wil instellen
een mp3 als wekkersignaal wil hebben
als ik een sms benatwoord ik niet elke keer t9 opnieuw moet instellen
een thema kunnen installeren
verder is het echt wel een mooie telefoon die voor bepaalde mensen echt wel heel goed zal zijn. Voor mij helaas niet
Verwijderd
Ik heb nog niks negatiefs kunnen ontdekken...
Verwijderd
Het is wel zo dat ik die SE nog steeds gebruik als wekker...
Heb vandaag ook nog maar even een Xelibri 5 besteld via GSM.tv Dat ding kan helemaal niks behalve bellen en smsen... Maar jah hij is wel ook ontzettend apart
xelibri... heb ik ook eens gehad, die ene zonder toetselbord.... heel grappig maar onhandig... niet te geloven!Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:29:
2 Batsu: Dan kan je beter naar SE gaan. Heb een keer de K700i gehad. En daar kan je echt alles bij instellen en veranderen. Helaas heb ik er toen pech mee gehad dat het joystickje elke keer weer kapot ging dus heb toen maar me huidige Siemens gehaald van de euh... donkere markt![]()
Het is wel zo dat ik die SE nog steeds gebruik als wekker...![]()
Heb vandaag ook nog maar even een Xelibri 5 besteld via GSM.tv Dat ding kan helemaal niks behalve bellen en smsen... Maar jah hij is wel ook ontzettend apart
SE is wel oke, maar ze hebben geen goede sliders of clamshells. Met name de clamshells hebben mijn voorkeur. En deze moeten dan niet te dik zijn: 2cm is de maximale dikte.
weet jij hoe lang het duurt voordat gsm.tv een bestelling levert? heb namelijk de nokia 6131 besteld...
mijn ideale gsm is dan ook: design van samsung, functionaliteit SE, menu Nokia, Batterij SE
[ Voor 5% gewijzigd door Batsu op 20-07-2006 12:00 ]
Ik heb eigenlijk geen klachten over de E900, behalve dat de slider na een tijdje niet meer zo soepel gaat.
Dit heb ik eergister ook al gemeld, toen begon me slider zeg maar stroef te lopen. Ik ben er nu al (bijna) aan gewent, en duw gewoon iets harder met me duim, zodat hij wel weer soepel loopt.
Verder heb ik er geen last van dat ik t9 telkens opnieuw moet instellen, omdat ik het simpel weg niet gebruik.
Ik heb er ook geen problemen mee dat je geen mp3 als alarm/wekker kun zetten, omdat ik naast mijn wekkerradio, zo'n oldskool ding gebruik met een bel (echt briljant zijn die dingen
En dat het erg lang duurt voordat je kan bellen snap ik ook niet. BIj mij gaat de telefoon in zo'n 3 a 4 sec. over (vodafone). Zelfde geld voor smsjes, die gaan ook gewoon snel

[ Voor 6% gewijzigd door 19FR08 op 20-07-2006 13:33 ]
Verwijderd
daarnaast: wel redelijke tevreden over de telefoon, alleen gister kon ik dat ding wel even afschieten (of valt er wat aan te doen?): wie verzint het nou om geen waarschuwing te geven als batterij bijna leeg is zonder melding als je aan het bellen bent? op eens weg andere kant. Bij Nokia (niet alles hoeft hetzelfde te zijn, maar ....) kreeg je nog een piepje als waarschuwing, zodat je tenminste fatsoenlijk het gesprek kon beeindigen...
Verder een eerdere vraag: weet iemand of je de middelste knop (browser shortcut) kan wijzigen?
Ik heb nog niet gebelt toen me batterij bijna leeg was, dus daar kan ik niks over zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:38:
hoe kan je weten of je de laatste firmware hebt? en weet iemand of er een changelog beschikbaar is?
daarnaast: wel redelijke tevreden over de telefoon, alleen gister kon ik dat ding wel even afschieten (of valt er wat aan te doen?): wie verzint het nou om geen waarschuwing te geven als batterij bijna leeg is zonder melding als je aan het bellen bent? op eens weg andere kant. Bij Nokia (niet alles hoeft hetzelfde te zijn, maar ....) kreeg je nog een piepje als waarschuwing, zodat je tenminste fatsoenlijk het gesprek kon beeindigen...
Verder een eerdere vraag: weet iemand of je de middelste knop (browser shortcut) kan wijzigen?
Maar zover ik weet kun je de middelste knop niet veranderen.
ik vind de telefoon goed, alleen voldoet het niet aan mijn hoge eisen.19FR08 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:31:
De E900 krijgt nu ineens wel erg veel over hem heen.
Ik heb eigenlijk geen klachten over de E900, behalve dat de slider na een tijdje niet meer zo soepel gaat.
Dit heb ik eergister ook al gemeld, toen begon me slider zeg maar stroef te lopen. Ik ben er nu al (bijna) aan gewent, en duw gewoon iets harder met me duim, zodat hij wel weer soepel loopt.
Verder heb ik er geen last van dat ik t9 telkens opnieuw moet instellen, omdat ik het simpel weg niet gebruik.
Ik heb er ook geen problemen mee dat je geen mp3 als alarm/wekker kun zetten, omdat ik naast mijn wekkerradio, zo'n oldskool ding gebruik met een bel (echt briljant zijn die dingen)
En dat het erg lang duurt voordat je kan bellen snap ik ook niet. BIj mij gaat de telefoon in zo'n 3 a 4 sec. over (vodafone). Zelfde geld voor smsjes, die gaan ook gewoon snel
het bel en sms probleem heb ik ook niet gehad (t-mobile)
Volgens mij maakte mijn E900 wel geluidjes toen de batterij bijna leeg wasVerwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:38:
hoe kan je weten of je de laatste firmware hebt? en weet iemand of er een changelog beschikbaar is?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.