Darkblue schreef:
Met je poep.jpg. Ik vind dat je geen respect hebt voor dit topic, of de mensen die wel serieus tijd er in steken om er een mooie plaat uit te krijgen. Jij hoort niet tussen de inzenders, jij hebt maar een fractie van het werk verricht van wat de anderen doen: zich gezellig voor de contest inzetten.
Je hebt 2x een plaat met 'wat extrudes' en een texture gemaakt, de tweede keer geeneens aan context of belichting gedacht... als je geen zin hebt, sla dan gewoon een keertje over, of probeer jezelf wat te leren door iets te proberen wat buiten je normale kunnen ligt. Dat het fout gaat maakt niet uit, want of je nu met een mislukt probeersel meedoet of met deze poep, je gaat toch niet voor de winst. Denk daar nog eens goed over na.
Hmmmm beetje sarcasme is ook niet aan jou besteed zeg, dat je nog serieus in gaat op mijn tweede
creatie 
Betreft de naamgeving, sorry dat ik je beledigd heb (kan me niet voorstellen dat iemand anders zich ook hierdoor beledigd voelt maar goed), maar die was niet eens lullig bedoelt, op mijn HD staan wel meerdere plaatjes met een niet echt treffende naamgeving.
Maar dat je mijn eerste creatie afzeikt snap ik dan weer niet, als je echt je mening erover wilt geven maak dan gewoon iets en geef mij twee keer 0 punten, verder vind ik je post overbodig en misplaatst. Maar goed los daarvan is die eerste plaat toch nog avondje werk geweest in totaal en om al die stukjes precies (dus op de vertex zeg maar, zie plaatje) passend te krijgen, dat was toch nog best ff wat klooien.
Verder zie ik nergens in de start post iets over minimaal aantal besteedde uren voor een inzending of een verhouding in de besteedde uren tov de andere deelnemers dus ook daar sla je de plank mis. Het gaat uiteindelijk om het plaatje niet of je iets ervan leert of er heel veel tijd in steekt (wat wel weer beloond kan worden d.m.v. punten geven).
Maar je hebt inderdaad wel gelijk hoor dat ik bij deze topic niet echt zin (of inspiratie) had om echt iets groots te maken (sentiment wat volgens mij gedeeld wordt), dat wil niet zeggen dat die eerste creatie niet oprecht zou kunnen zijn of niet tussen de inzenders thuishoort.
Maar als de topic starter niet wilt dat mijn plaatje mee doet vind ik dat best, want je had wel gelijk dat ik inderdaad niet voor winst ga.
Verder zou ik het voor de volgende contest juist wel idee vinden om korte tijd te nemen (paar dagen of week ofzo) om iets te moddelen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Anoniem: 147262 op 11-06-2006 23:31
]