Zo, daar zijn we weer met een verse update
Ik zal beginnen met mijn Louhans-Cuiseaux game, in de Franse derde divisie.
De missie van zowel board als supporters was een 'respectable league position'.
Op het gebied van transfers zijn wel een paar ontwikkelingen gebeurd. Daar ik vier on-loan spelers ben verloren moesten er versterkingen komen. De belangrijkste daarvan is een ST (Darchy), maar ook twee DC's (Sow en Guiguet) en een DRL/MRLC (Sola) zijn aangekocht. Verkocht werd er niemand dit jaar. Wel heb ik ook twee jeugdspeler gepromoveerd: Roux (DC) en Gharibian (DRC).
In de Coupe de France ging het niet echt goed, de eerste speelronde (7e ronde) werd met groot gemak gewonnen, maar in de 8e ronde vond ik mijn Waterloo
In de competitie begon het nogal moeizaam, maar na een aantal wedstrijden begon het erg soepel te lopen. Ik deed de laatste 5-10 wedstrijden zelfs nog mee om de promotie plaatsen, maar doordat ik bij de directe concurrenten soms wat punten liet liggen heb ik dat net niet gehaald en bleef het, net als vorig jaar, bij een 5e plaats. Voor volgend jaar is dit zeker wel mijn doelstelling.
Competitie:
Selectie:
Beste speler qua stats:
Topscorer:
-
Dan mijn tweede game, die van FC Vaduz.
Vorig jaar ik dus gepromoveerd, dus de missie was duidelijk voorkom degradatie. Dit liep dus niet écht lekker: 1 punt uit 12 wedstrijden betekende dat ik de laan werd uitgestuurd...
Gelukkig kon ik vrij snel weer bij een nieuwe club aan de slag: Wycombe Wanderers, in de Engelse League Two. Men stond stijf onderaan, en stevende af op degradatie. Ik moest nog zo'n 20 wedstrijden spelen (van de 46).
De selectie was best ok, hoewel sommige van de beste spelers wel loan-players waren, die niet aan te kopen waren (te duur). Wel heb ik een betere keeper (Gerken) aangeschaft, en ook een DM (Strafner), omdat ik daar helemaal geen van had...
Ondanks dit gingen mijn eerste 11 wedstrijden in de competitie toch allemaal verloren, soms met flinke cijfers (3-0, 4-0 etc), waarom is me nog steeds niet duidelijk... Gelukkig pikte ik daarna de vorm weer een beetje op, waardoor ik iig de veilige plaatsen heb kunnen bereiken.
In de League Cup en de LDV Vans Trophy was men al uitgeschakeld voor ik er kwam (allebei in de 1e ronde), in de FA Cup verloor ik meteen de 1e wedstrijd, en was dus ook exit.
Voor volgend jaar moeten er iig wat spelers bijkomen, met name op de vleugels en in de aanval. Mijn twee beste spitsen (Moony en Goater) zijn namelijk allebei al 37 jaar, mijn enige goede AML is een loan-player en op de AMR kan ik ook wel een betere speler gebruiken...
Competitie:
Selectie:
Beste speler qua stats:
Topscorer:
-
Als laatste mijn VfL Osnabrück game.
Hier was ik vorig jaar gepromoveerd naar de 2. Bundesliga, en de missie was dus duidelijk: stay clear of relegation. Hoe anders zou het gaan...
Om te beginnen met de transfers: ik heb toch een aantal spelers moeten halen om het hogere niveau in deze competitie bij te kunnen houden. De belangrijkste aankopen zijn Lasnik (AMLC/FC), Niemeyer (DM), Promes (AMRL) en Mngomeni (AMLC/FC), Lambertz (AML) en Pentke (GK, meteen weer uitgeleend).
Vertrokken zijn een DM, een AML en een ST.
In de DFB Pokal werd meteen in de 1e ronde verloren, op een uitermate schlemielige manier welteverstaan...
In de competitie begon het moeizaam, zoals te verwachten was, maar al vrij snel bleek het team in bloedvorm te zijn, want we rukten snel op tot net onder de promotieplaatsen. In de laatste 5 wedstrijden ging het helaas weer wat minder, zodat ik net geen promotie heb kunnen bereiken. Volgend jaar beter (hoop ik
Competitie:
Selectie:
Beste speler qua stats:
Topscorer: